موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعطای تسهیلات دانشجویی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان جدیدالورود دکتری 98

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

فراخوان ثبت‌نام و ارائه درخواست برای بهره‌مندی از تسهیلات آیین‌نامه پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی 98-99 برای دانشجویان جدیدالورود مقطع دکتری آغاز شد.

به گزارش پی اچ دی تست، در متن این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع می‌رساند بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین‌نامه «پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور» در سال تحصیلی 99-1398 اعتبارها و تسهیلاتی را به دانشجویان صاحب استعداد برتر نوورود (ورودی مهر 98 و بهمن 97 در مقاطع تحصیلی مختلف) دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی کشور اعطا می‌کند.

مهمترین نکات برای ثبت درخواست بهره‌مندی از پشتیبانی‌ها به شرح زیر است:

1. دانشجویان هر یک از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که واجد شرایط مذکور در «شیوه‌نامه پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی 99-98» هستند، می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

2. ثبت‌نام دانشجویان سال اول دانشگاه‌ها از تاریخ 1398/07/01 آغاز می‌شود و فرصت نهایی آنان برای تکمیل پرونده و ارائه درخواست، 30 مهرماه سال جاری است. متقاضیان باید اطلاعات خود را به همراه تصاویر مدارک آن‌ها، در سامانه اطلاعاتی بنیاد به نشانی sina.bmn.ir بارگذاری یا به‌روزرسانی کنند و پس از آن، حداکثر تا تاریخ 1398/07/30 گزینه «درخواست بررسی پرونده برای بهره‌مندی از پشتیبانی‌های دانشجویی» را در بخش «ثبت درخواست‌ها» در سامانه انتخاب کنند. گفتنی است پس از انتخاب این گزینه جمله «درخواست شما با موفقیت به ثبت رسید» نمایش داده می‌شود.

توجه! مهلت ثبت درخواست به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

یادآوری: دانشجویانی که به دلیل داشتن یکی از شرایط فوق، مشمول پشتیبانی‌های دانشجویی بنیاد می‌شوند، برای بهره‌مندی از این تسهیلات باید اطلاعات خود شامل مشخصات فردی و تصویر ثبت‌نام در نیم‌سال اول سال تحصیلی 99-1398 در وبگاه اینترنتی آموزش دانشگاه را در سامانه اطلاعاتی بنیاد به نشانی sina.bmn.ir بارگذاری نمایند و پس از آن، حداکثر تا تاریخ 1398/07/30 گزینه «درخواست بررسی پرونده برای بهره‌مندی از پشتیبانی‌های دانشجویی» را در بخش «ثبت درخواست‌ها» در سامانه انتخاب کنند.

3. برگزیدگان جایزه شهید احدی بنیاد ملی نخبگان، در سال اول تحصیل در مقطع دکتری تخصصی در سال تحصیلی 99-1398، بدون محاسبه امتیاز، مشمول پشتیبانی‌های دانشجویی می‌شوند؛ اما لازم است پرونده خود را در سامانه سینا تکمیل و گزینه «درخواست بررسی پرونده برای بهره‌مندی از پشتیبانی‌های دانشجویی» را در بخش «ثبت درخواست‌ها» در سامانه انتخاب کنند.

4. دانشجویان سال اول مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری تخصصی که متقاضی بررسی پرونده از طریق محاسبه امتیاز هستند باید مشخصات فردی، سوابق تحصیلی و فعالیت‌های پژوهشی خود را به همراه تصویر وضعیت ثبت‌نام در نیم‌سال اول سال تحصیلی 99-1398 در وبگاه اینترنتی آموزش دانشگاه، در سامانه درج نمایند. همچنین سوابق درج‌شده در پرونده خود در خصوص کسب مدال در المپیادهای دانش‌آموزی، کسب رتبه برتر در آزمون‌های سراسری ورود به دانشگاه، کسب رتبه برتر در المپیادهای دانشجویی و اختراعات مورد تأیید بنیاد را بررسی و در صورت وجود نقص، موارد را در بخش «ثبت مدارک/ اطلاعات مشترک/ افتخارات» اصلاح یا درج نمایند.

5. پس از بررسی پرونده‌ها و انتخاب برگزیدگان، نتایج از طریق سامانه سینا به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. گفتنی است ثبت اطلاعات،‌ بررسی پرونده و اعلام نتایج، صرفاً از طریق سامانه مذکور و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

10 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میثم
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۸:۱۴ ب٫ظ

من در دانشگاه رجایی تهران با سهمیه فرهنگیان قبول شدم. فقط ۲نفر روزانه میخواست من فقط تالیف و مقاله دارم و سابقه تدریس دانشگاه. ایا میتوانم عضو بنیاد بشم و از تسهیلات استفاده کنم؟

صادق
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

سلام.سهمیه فرهنگیان چجوره؟چه رشته هایی معلما سهمیه دارن؟

آرمان
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

فقط دانشگاه فرهنگیان ( دانشگاه شهید رجایی) نوشته پذیرش فقط از فرهنگیان

eng
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  میثم

شما حالت عادی هم قبول نشدی حالا بنظرت بنیاد نخبگان اگر شما بخواد ایا تمامی قبول شدهای دیگر رو نمیخاد؟…اونوقت اینجوری به همه تو این مملکت نمیشه گفت نخبه؟؟؟

زهرا
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  eng

سلام دوست عزیز،
ادب مرد به ز دولت اوست…

eng
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

علیم سلام….شما حالتون خوبه؟؟؟…بهتره توهین نکنید و مودب باشید ……کسی که ناعادلانه جذب شده انتظار نخبه شدن داره…..ضمنا چند نفر از یک گرایش مگر معلم هستن که دونفرشون جذب کردن یعنی عملا ظلم مشهود به داوطلبان…..

زهرا
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  eng

ممنون شما خوبین؟ یه بار دیگه در آرامش پیام بنده و خودتون رو بخونین تا توهین ها رو پیدا کنین. من خودم با سهمیه آزاد قبول شدم و مخالف یه سری از سهمیه ها هستم ولی دلیلی نداره وقتی کسی سوال میپرسه دستش بندازیم و مسخرش کنیم. انتظار میره داوطلبان دکتری رفتار پخته تری داشته باشن…

eng
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

بیان مطلب واضح رو بصورت طنز بیان میکنن چون اگر دقت کنید انگار نویسنده اول قصد به سخره گرفتن ما رو داشته….بنده هم با طنز پاسخ دادم نه مسخره کردن….لطف دقت کن….

آرمان
مهر ۲۷, ۱۳۹۸ ۵:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  eng

من تو سوال ایشاون اصلا طنزی نمیبینم
ایشان تو دانشگاه خودش رتبه ۱ شده
حالا براش سواله که رتبه ۱ اون دانشگاه هم جز این نخبگان حساب میشه یا خیر
سوالشم کاملا منطقیه
از نظر شما تمام قبول شده های دانشگاههای شهرستان هم نخبه نیستن لابد

آرمان
مهر ۲۷, ۱۳۹۸ ۵:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  eng

ایشون ناعادلانه جذب نشده
توی دفترچه نوشته این دانشگاه مختص فرهنگیان و فقط از فرهنگیان دانشجو میگیره
این یعنی عین قانون
حالا چون برخلاف نظر شماست شده ناعادلانه؟