موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه تکمیل ظرفیت دکتری ۹۸ وزارت بهداشت

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه تکمیل ظرفیت دوره دکتری تخصصی سال ۱۳۹۸ رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، دندانپزشکی و داروسازی منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، دندانپزشکی و داروسازی به شرح زیر است:

با سپاس به درگاه خداوند متعال و با سلام و درود به پیشگاه حضرت بقیه ا… (عج) بدینوسیله به اطلاع می رساند با توجه به دستور مقام عالی وزارت و با عنایت به مصوبه اخیر شورای سنجش و پذیرش دانشجوی وزارت متبوع 1398/7/9 شرایط تکمیل ظرفیت رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، دندانپزشکی و داروسازی در مقطع دکتری تخصصی به شرح زیر اعلام می شود:

1- تمامی افراد اعم از قبولی یا مردودی که به مرحله مصاحبه دعوت شده اند و دارای نمره مصاحبه میباشند، مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت می باشند.

2- افرادی که در مرحله نخست قبول شده و مجدداً در مرحله تکمیل ظرفیت در هر یک از دورههای عادی یا شهریه پرداز پذیرفته شوند، پذیرش مرحله نخست آنها لغو شده و قابل بازگشت نمی باشد.

3- افرادی که در مرحله تکمیل ظرفیت در دورههای عادی پذیرفته میشوند، در صورت عدم ثبت نام یا انصراف مشمول محرومیت یکساله خواهند شد.

4- زمان شروع به تحصیل پذیرفته شدگان توسط دانشگاه محل پذیرش تعیین میشود.

5- نتایج مرحله تکمیل ظرفیت، هفته دوم آبان ماه اعلام خواهد شد.

6- جدول تکمیل ظرفیت از ساعت 10صبح روز شنبه 98/7/13 بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار میگیرد و داوطلبان میتوانند از روز یکشنبه 98/7/14 تا ساعت 24روز سه شنبه 98/7/16 نسبت به انتخاب رشته محل از طریق همین سایت اقدام نمایند.

 

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

20 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سارا. بهداشت
مهر ۱۲, ۱۳۹۸ ۱:۵۲ ب٫ظ

بچه های بهداشت کاش نامه ای تنظیم می شد مبنی بر افزایش ظرفیت بهداشت حتی در بین الملل. رشته ما فقط دو نفر بین الملل می گیرد. و پذیرشش خیلی سخت…

cecil
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۹ ق٫ظ

احسنت به وزارت بهداشت که این قدر اهمیت می دهد به دانشجویانش … وزارت علوم که خجسته است!!

احمد
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۰:۴۹ ق٫ظ

**** سلام دوستان یه سوال بی ربط
من میخام ازمون MSRT شرکت کنم و مشخصاتم رو به ادرس سامانه سجاد https://portal.saorg.ir ثبت کردم منتها هر بار نگا میکنم میگه که باید اطلاعاتت رو ثبت کنی ولی چندین بار ثبت میکنم باز انگار میزنه ثبت نشده. منتظر مسئول و کارشناس ثبت باشید و.. ولی یه هفته ای شده!!
کسی از دوستان با فرآیند و نحوه کار سامانه آشنا هست؟

یلدا
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۲ ب٫ظ

سلام. بچه ها به نظرتون ظرفیت روزانه هم برای تکمیل ظرفیت هست یا فقط شهریه پردازه؟!

هومن
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۲ ب٫ظ

با سلام و ضمن آرزوی موفقیت برای دوستان عزیز دوست داشتم به یک نکته اشاره کنم در مورد تکمیل ظرفیت بهداشت اونم اینه که تصوری که از تکمیل ظرفیت دارید که تکمیل ظرفیت دانشگاههای دوره های روزانه و مطرح و محدودیت دانشگاهی در بهداشت به مراتب در دانشگاههای دولتیش کمتر بخاطر شرایط گرفتن دانشجو را بر حسب گرایشهای پزشکی که امکانات خاص خودش رو میخواد هر دانشگاهی نداره و باید به این نکته اشاره کنم در وزارت بهداشت هر ساله با توجه به هزینه بسیار بالای دوره های پولی گرایشهای پزشکی در واحدهای پردیس و بخصوص از امسال و سال گذشته دانشگاه آزاد هم واحد های پزشکیش با آزمون بهداشت دانشجو میگیرند از طرفی باتوجه به وضعیت دکتری گرایشهای بهداشت شاید نزدیک به ۳ سال اگر اشتباه نکنم مصوب شدن چونکه علاقمند بیشتر داره و جهت پوشش دادن به جبران هزینه هاشون این رشته ها رو آرودن و تأییدیه وزارت بهداشت رو گرفتن تا جایی یادمه کلی بهداشتیها معترض هم شدند اگر تو نت سرچ کنید سابقه این اعتراضات برای راه اندازی خیلی از گرایشهای دکتری بهداشت در دانشگاه آزاد،هست و لذا مجبورند دانشجو بگیرند این تکمیل ظرفیت واسه اونهاست اگر نه شرایط بهداشت بسیار سخت تر از وزارت علوم هست پذیرشهاش بطور مثال شما در آزمون های بهداشت آوردن حد نصاب زبان شرط اول ثبت نام اولیه آزمون است! به نوعی رقابت در بهداشت بسیار تنگاتنگ و از طرفی آزمون بسیار ساختار عمومی داره و تقریبا درصدها همه خیلی خوبه اونا که مطالعه داشتن و خیلی به هم نزدیک… ادامه نظر»

Soran
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۷:۱۲ ب٫ظ

با عرض سلام
واقعا جای تقدیر داشته و داره وزارت بهداشت
انشالله که وزارت علوم هم بزاره که زحمتامون به هدر نره

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۶:۵۰ ب٫ظ

حتما بخوانید: یکی از کاربران اعلام زمان ثبت نام برای تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی وزارت بهداشت رو یک گام رو به جلو برای برگزاری دکتری تخصصی وزارت علوم تفسیر کرده. اما تفسیر ایشان غلطه. به چه علت؟ به این خاطر که این رخداد بیشتر این مساله رو اثبات میکنه که اگر وزارت علوم هم میخواست برای دکتری تخصصی تکمیل ظرفیت بذاره، باید هم راستا با وزارت بهداشت، در این مدت خبری رو در خصوص تکمیل ظرفیت اعلام می کرد. اینکه چرا وزارت بهداشت در سال های ۹۷ و ۹۸ تکمیل ظرفیت داشت و وزارت علوم نداشت، برمیگرده به این نکته که وزارت بهداشت در این سال ها تعادل رو در پذیرش دانشجو‌ رعایت کرده، اما وزارت علوم در تلاش هست که افزایش بی رویه خودش در سال های گذشته رو اصلاح کنه. مخصوصا دانشگاه آزاد که اگر از‌ طرف وزارت علوم کنترل نشه، معلوم نیست چه خواهد کرد! دانشگاه آزاد نباید انقدر کارمند استخدام می کرد. نباید در هر شهری یک واحد تاسیس می کرد. دانشگاه آزاد با نگاه به جمعیت دهه ۶۰ گسترش و توسعه یافت. در هر شهر کوچکی یک واحد دانشگاهی ساخت و برای هر کدام از آنها کلی کارمند و استاد استخدام کرد. حتی برخی از این شهرها انقدر به هم نزدیک هستند که فاصله آنها ۱۰ دقیقه است. با این حال هر دو شهر واحد دانشگاه آزاد دارند. انگار که با هم مسابقه ساخت واحد دانشگاهی داشته اند! جمعیت دهه ۷۰ از دهه ۶۰ کمتر است. به همین خاطر تعداد دانشجو کم شده و دانشگاه… ادامه نظر»

خالقی
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۵:۵۲ ب٫ظ

تبریک میگم به دانشجوهای وزارت بهداشت . برای ما دانشگاه آزادی ها و وزارت علومی ها هم دعا کنید که برای ما هم تکمیل ظرفیت اعلام کنند.

سید مهدی
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۵:۵۱ ب٫ظ

سلام و با تشکر از شما،
من یه راهنمایی از شما میخواستم، من دکتری روزانه سمنان قبول شدم و حد نصاب شبانه علم و و صنعت هم آوردم ولی چون روزانه سمنان را بالاتر زده بودم عملا شبانه علم و صنعت سوخته و شبانه علم و صنعت کسی پذیرش نشده و اگه روزانه سمنان پذیرفته نمی شدم قطعا شبانه علم و صنعت قبول میشدم. میخواستم ببینم راهکاری هست که من بتونم بجای روزانه سمنان ، شبانه علم و صنعت پذیرش بشم?
با تشکر

سامان
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سید مهدی

سلام
فعلا خیر.مگر اینکه دوباره تکمیل بزارن و علم و صنعت هم بزاره و شما شرکت کنید و قبول بشید و جابجا بشید.
خوب شما که شبانه علم و صنعت براتون مهمتر بود چرا از اول اونجا ور الویت بالاتر نزدید؟

سید مهدی
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  سامان

یعنی من که دکتری روزانه قبول شدم و ثبت نام کردم میتونم دوباره تکمیل ظرفیت شرکت کنم?

یلدا
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  سید مهدی

اگه تکمیل ظرفیت بذارن بله. ولی ظاهرا وزارت علوم تکمیل ظرفیت نمیذاره.

دکتر
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۵:۴۳ ب٫ظ

سلا مو عرض تبریک خدمت داوطلبان محترم گروه دکتری حرفه ای پزشکی.

اولا خدا قوت بر شما عزیزان جان.

باور بفرمایید خیلی خوشحال شدم از این خبر تکمیل ظرفیت که به الحق و الانصاف حقتون بود.

ما را هم ها و حمایت بیشتر کنید برای تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی ازاد.

باز هم تبریک و صد تبریک امیدوارم موفق و مؤید باشید انشاالله.

یاعلی……

eng
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۶:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

اون رشته ها ظرفیتش مناسبه اما رشته های وزارت علوم دهها برابر نیاز جامعه دانشجو میگیرد باز تکمیل ظرفیت نیاز نیست چون دهها برابر مازاد ظرفیت دارد…ضمنا اونها درصدهای بالایی دارند در کنکور سراسری…ضمنا دکترای تخصصی هم سقف درصدی و مدرک اجباری زبان قبل از ازمون دارند….وزارت علوم اگر سقف درصدی و مدرک زبان را اجباری کند ظرفیتها بشدت محدود و متناسب با جامعه و عاقلانه خواهد شد….

خالقی
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۵:۳۶ ب٫ظ

وزارت علوم و دانشگاه آزاد از وزارت بهداشت کمی یاد بگیرید و با هم مهربون و دوست باشید و اینقدر سر تکمیل ظرفیت با هم جنگ نکنید. تکمیل ظرفیت حق قانونی همه دانشجویان کنکور دکتری است. چون خیلی از ظرفیتها دکتری به خصوص در دانشگاه آزاد خالی مونده.

الهام
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۵:۲۰ ب٫ظ

ایشا… برای گروه دکتری تخصصی هم تکمیل ظرفیت باشه

اشکان
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۵:۱۹ ب٫ظ

انشاءالله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد رو هم اعلان کنند.

دکتر
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۵:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

حتما همین طور هست و در روزهای اینده شما هم به ما تبریک بگید.
ممنونم.

لطف الله بهرو
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۵:۱۴ ب٫ظ

درود خدا بر وزیر فرهیخته و بزرگوار بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،
و اعضای محترم شورای سنجش و پذیرش دانشجوی وزارت متبوع.
“زنده باد”.
*
قابل توجه وزیر عتف و …

...
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۳:۳۱ ب٫ظ

سلام
چقد خوب