موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی دانشگاه آزاد در ۲۴ آبان ماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی طی اطلاعیه‌ای از برگزاری آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی در روز جمعه ۲۴ آبان ماه ۹۸ خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،  مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی طی اطلاعیه‌ای از برگزاری آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی در روز جمعه ۲۴ آبان ماه ۹۸ خبر داد. ثبت نام آزمون تعیین سطح توانمندی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی که از روز چهارشنبه یکم آبان ماه آغاز شده است تا ساعت ۲۴ شنبه ۱۱ آبان ماه ۹۸ ادامه خواهد داشت و متقاضیان می‌توانند در صورت تمایل جهت ثبت نام به سایت english.iau.ac.ir/ept مراجعه کنند.

آزمون تعیین سطح توانمندی زبان انگلیسی روز جمعه ۲۴ آبان ماه در شهر‌های تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز و اهواز برگزار خواهد شد. این آزمون جهت ارزیابی داوطلبان به منظور ورود به سطوح مختلف کلاس‌های آمادگی زبان انگلیسی ویژه دانشجویان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی است. شرکت در آزمون تعیین سطح منحصر به ورودی‌های ۹۸ نبوده و کلیه دانشجویان شاغل به تحصیل که تاکنون موفق به ارائه نمره زبان نشده اند، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. کلاس‌های مذکور به دو صورت حضوری و الکترونیکی در تهران برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

33 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهیمه
خرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

سلام.کارنامه آزمون زبان من زده منفی ۴۳۰ متوجه نشدم با توجه به اینکه نمره منفی ندارد کلمه منفی یعنی جه و امتیاز من ۴۳ از ۵۰ است؟لطفا راهنمایی بفرمایید

م.ق
آذر ۸, ۱۳۹۸ ۶:۵۰ ب٫ظ

سلام ، من ازمون تعیین سطح شرکت کردم . و در سطح دو هستم و ازمون جامع ام رو دادم ایا میتونم پایان نامه بردارم؟ یا باید نمره eptحداقل ۴۰۰ رو بیارم؟

مصطفی
آذر ۴, ۱۳۹۸ ۹:۱۳ ق٫ظ

کارنامه این ازمون منتشر شده؟

الهام
آبان ۲۴, ۱۳۹۸ ۷:۱۵ ق٫ظ

سلام لطفا بفرمایید اگر کسی ازمون تعیین سطح شرکت کنه أیا میتونه ازمون ept هم در ماههای اینده شرکت کنه یا دیگر این فرصت ازش گرفته میشه ؟

سمیه
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

سلام من نمره ی ept 430اوردم ایا باید در تعیین سطح شرکت کنم؟

سمیه
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  سمیه

لطفا منو راهنمایی بفرمایید

aysan
آبان ۲۵, ۱۳۹۸ ۹:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  سمیه

نه نیازی نیس. شما مشروطی. و فعلا میتونین همینو به دانشگاه بدی تا دست از سرت بردارن. ولی بهرحال بعدا باید نمره ۵۰ رو ببری براشون

علی
آذر ۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  سمیه

با سلام اگر از خانواده معظو شهدا هستید و سهمیه ایثار گری دارید نمره شما برای امتحان جامع و دفاع رساله جوابگو بوده و دیگرلازم نیست در ازمون شرکت کنید ولی اگر سهمیه عادی هستید این نمره برای امتحان جامع کافی است ولی برای دفاع رساله باید نمره بالای ۵۰ کسب و ارائه کنید.

فریبا
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۷:۱۶ ب٫ظ

ادمین یا دوستان عزیز لطفا اگر کسی جواب سوال من رو میدونه لطف کنه راهنماییم کنه ممنون میشم. من در آزمون ۱۷ آبان ept شرکت کردم ولی هنوز نتایجش نیامده و از طرفی چون ترم یک، ورودی ۹۸ هستم و هنوز نمره زبان ارائه نکردم در آزمون تعیین سطح زبان که در ۲۴ آبان برگزار میشه هم ثبت نام کردم. با توجه به اینکه پس فردا آزمون تعیین سطح دارم و هنوز نتیجه آزمون ept که یک هفته پیش دادم نیومده که بدونم آیا قبول شدم یا خیر؛ نمیدونم باید آزمون تعیین سطح پس فردا را شرکت کنم یا نه؟ چون ممکنه که این آزمون ept را که هفته پیش شرکت کردم قبول بشم.
سوالم اینه که آیا آزمون تعیین سطح هم مثل آزمون ept هر ماه برگزار میشه یا نه؟ و سوال دیگه اینه که باتوجه به اینکه هنوز دو آزمون ept دیگه تا آخر ترم یک داریم که بتونیم شرکت کنیم آیا میتونیم دو آزمون ept باقیمونده تا آخر ترم یک را شرکت کنیم و بعد اگر توی این آزمون ها هم قبول نشدیم بعد آزمون تعیین سطح را شرکت کنیم؟

فرانک
آبان ۲۱, ۱۳۹۸ ۹:۲۶ ق٫ظ

بچه ها خواهشا چطوری کارت ورود به جلسه بگیرم ،؟؟؟ برای تعیین سطح شرکت کردم تورو خدا راهنماییم کنید

مریم
آبان ۲۱, ۱۳۹۸ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  فرانک

سلام. من زنگ زدم به مرکز سنجش گفتن از فردا کارت ورود به جلسه داده میشه، از همون سایتی که ثبت نام کردی می تونی کارتت رو بگیری.

فرانک
آبان ۲۱, ۱۳۹۸ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

خیلی ممنون خانم مریم عزیز از راهنمایی خیلی خوبتون

مریم
آبان ۲۱, ۱۳۹۸ ۸:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  فرانک

خواهش می کنم. کارت ورود به جلسه روی سایت اومد می تونی کارتت رو بگیری

سعید
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  فرانک

english.iau.ac.ir/ept
برید به این سایت، در قسمت سمت راست نوشته شده دریافت کارت آزمون. با وارد کردن شماره پرونده و کد ملی و شماره شناسنامه کارتتون رو بگیرید. اشتباهی کارنامه آزمون ept رو نزنید دقت کنید “کارت ورود به جلسه ْزمون”

سعید
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۵:۳۹ ب٫ظ

با سلام
اینکه سه ترم هست و هر ترم ۱٫۵ ماه. یعنی کسی که سطح سه میشه، یک ترم کلاس داره و بعد آزمون؟ وکسی که سطح یک میشه سه ترم کلاس داره و سه آزمون؟
لطفاً اگر کسی از دوستان اطلاع دارند راهنمایی بفرمایند.
ممنون

aysan
آبان ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

مگه تا قبل از این دانشجوها فرصت نداشتن تا امتحان جامع مدرک زبان ارائه بدن. الان چرا انقد فرصت کم و یک ترمه دادن! یعنی چی! اعتراض کنیم خب

م .ر.د
آبان ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

سلام کسانی به شکل مجازی شرکت می کنند امتحان پایان ترم به چه شکل گرفته می شود؟ کجا امتحان گرفته می شود باید تهران‌بروند؟ اگر امکانش هست کلاس های تعیین سطح را به شکل حضوری در شیراز‌ تشکیل شود.تعدادی از داوطلبین شهرستانهای هم جوار می تواند در کلاس حضوری که در شیراز حاضر شوند. تعداد داوطلب حضوری خیلی زیاد است .کلاسها به حد نصاب می رسد.برای ما‌امکانش فراهم نیست که کلاس حضوری به تهران بیایم

سحر
آبان ۱۲, ۱۳۹۸ ۷:۴۵ ب٫ظ

سلام
این ازمون تعیین سطح در ماه بعد هم تکرار میشه؟

تبسم
آبان ۱۲, ۱۳۹۸ ۷:۲۵ ب٫ظ

با سلام من آزمون تعیین سطح شرکت نکردم حالا باید چکار کنم؟

معماری
آبان ۱۲, ۱۳۹۸ ۷:۲۴ ب٫ظ

سلام
دوستان اخذ نمره قبولی در این ازمونهای جایگزین نمره ept به سختی و دشواری خود ازمون ept است؟ یا اکثراً نمره قبولی را از این ازمونهای جایگزین کسب می کنند؟

khodaei
آبان ۱۱, ۱۳۹۸ ۹:۵۳ ب٫ظ

منابع این ازمون چی هست ؟

khodaei
آبان ۱۱, ۱۳۹۸ ۹:۵۳ ب٫ظ

با سلام .اگر کسی ورودی ۹۸ باشه و تعیین سطح شرکت نکنه و بخواد ept بده تکلیفش چی هست ؟

حبیب
آبان ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  khodaei

سلام
مطابق بخشنامه جدید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد ورودی های جدید مهر ۹۸ بایستی در پایان ترم اول تکلیف زبان را روشن کنند و نمره قبولی ارائه کنند و در صورت عدم قبولی تا پایان ترم اول، شرکت در کلاسهای جبرانی الزامی هست. موفق باشید

....
آبان ۱۱, ۱۳۹۸ ۹:۵۲ ق٫ظ

لطفاً در مورد کلاس های الکترونیک که بعد از تعیین سطح برگزار میشود بیشتر توضیح دهید

مجموعه علوم سیاسی و روابط بین الملل
آبان ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  ....

کلاس های الکترونیکی رو واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می کنه اگه مبلغش تغییر نکنه برای هر ترم ۲۵۰۰۰۰ تومان میگیره و به مدت ۱/۵ ماه در هر ترم و ۹ ساعت در هفته برگزار میشه .

Solmaz
آبان ۹, ۱۳۹۸ ۸:۴۹ ب٫ظ

این یعنی تو آبان ماه دو بار و به فاصله یک هفته آزمون هست، یا آزمون ۱۷ آبان به ۲۴ موکول شده؟؟؟

noha
آبان ۱۱, ۱۳۹۸ ۷:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  Solmaz

سلام نه متاسفانه دو آزمون هست و همین باعث عدم امکان برنامه ریزی برای حضور در دو آزمون شده .

مجموعه علوم سیاسی و روابط بین الملل
آبان ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  Solmaz

آزمون ۱۷ آبان آزمون EPT می باشد و آزمون ۲۴ آبان آزمون تعیین سطح می باشد و دو آزمون متفاوت می باشد .

اناهیتا
آبان ۱۲, ۱۳۹۸ ۱:۱۴ ب٫ظ

کارت ورود به جلسه ept چه زمانی صادر میشه؟

ارام
آبان ۹, ۱۳۹۸ ۸:۱۲ ب٫ظ

سلام لطفا راهنمایی کنید. این سطح ها یعنی چه؟ اگر کسی سطح یک شد بعد از قبولی این سطح بعد میره سطح بعدی…؟ و…بعدی؟؟؟؟

چقدر زمان میبره؟؟؟؟

حبیب
آبان ۱۱, ۱۳۹۸ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ارام

داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها بین ۲۰۰ تا ۳۹۰ شده می بایست در کلاسهای سطح یک ثبت نام کنند
و داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها بین ۴۰۰تا۵۹۰ شده می بایست در کلاسهای سطح دو ثبت نام کنند
و داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها بالاتر از ۶۰۰ شده می بایست در کلاسهای سطح سه ثبت نام کنند .
کلاس‌های مذکور در هر ترم به مدت یک ماه و نیم (۱/۵ ماه) و ۹ ساعت در هفته خواهد بود. در صورتی که میانگین نمرات کسب شده در آزمون‌های پایان هر ترم آموزشی، حداقل ۵۰ باشد نمره مذکور به عنوان جایگزین نمره آزمون زبان EPT دانشجویان دوره دکتری تخصصی قابل پذیرش خواهد بود.

ارام
آبان ۱۱, ۱۳۹۸ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  حبیب

سپاس…

میثم
آبان ۹, ۱۳۹۸ ۶:۱۳ ب٫ظ

این مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد فقط از دستش بر میاد که امتحان ept بگیره چون در گرفتن دانشجو در مقاطع ارشد و دکتری با اینکه اسمش سنجش و پذیرشه از دستش کاری برنمی یاد. بهتره کلا جمع بشه و همون وزارت علوم و سازمان سنجش کار رو انجام بده