اعطای بورسیه دکتری به دانشجویان ایرانی از سوی دولت چین و مجارستان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دولت های چین و مجارستان برای سال تحصیلی 2020-2021 به دانشجویان ایرانی بورس تحصیلی ارائه می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، اطلاعیه بورس تحصیلی دولت چین برای سال تحصیلی ۲۰۲۱-۲۰۲۰ در مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) منتشر شد.

متقاضیان جهت اطلاع از شرایط بورس و دستورالعمل ثبت نام می‌توانند با مراجعه به نشانی پایگاه های اینترنتی http://www.csc.edu.cn/studyinchina یا http://www.campuschina.org نسبت به تکمیل مدارک و ارسال آن تا تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۳۹۸ از طریق سایت مذکور و آدرس ایمیل eda@behdasht.gov.ir اقدام کنند.

کل سهمیه اختصاص یافته به ایران ۴ نفر به همراه ۳ نفر جایگزین است و متقاضیان ملزم به ارسال درخواست های خود صرفاً از طریق آدرس ایمیل شخصی خود هستند و در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده خود فرد خواهد بود.

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرده است تحصیل در دانشگاه های مورد تائید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صورتی که دوره منجر به اخذ مدرک تحصیلی شود و فرد متقاضی ارزشیابی مدرک تحصیلی خود در ایران باشد همچنان الزامی بوده و مراحل ارزشیابی مدارک نیز بر اساس ضوابط شورای عالی ارزشیابی مدارک وزارت بهداشت است.

همچنین بورس تحصیلی کشور مجارستان برای سال تحصیلی ۲۰۲۱-۲۰۲۰ اعلام شده است.

بنیاد بورس دولت مجارستان با اعطای تعدادی بورس تحصیلی در مقطع تحصیلات تکمیلی (ترجیحاً دکتری تخصصی Ph.D) برای سال تحصیلی ۲۰۲۱-۲۰۲۰ موافقت کرده است.

علاقمندان استفاده از این بورس در رشته های علوم پزشکی می‌توانند با مراجعه به آدرس www.stipendiumhungaricum.hu نسبت به ثبت نام رشته های مربوطه در دانشگاه‌های مورد تائید وزارت بهداشت (بر اساس آخرین لیست دانشگاه‌های مورد تائید موجود در سایت مرکز خدمات آموزشی)، حداکثر تا تاریخ ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۰ برابر با ۲۵ دی ماه ۱۳۹۸ اقدام کنند.

متقاضیان مقطع دکتری تخصصی باید نامه پذیرش از استاد دانشگاه مربوطه دریافت کرده و ضمیمه مدارک کنند.

متقاضیان باید پس از ثبت نام در سایت اعلام شده، فرم های پیوست را تکمیل کرده و به آدرس پست الکترونیک eda@behdasht.gov.ir تا پایان وقت اداری ۲۵ دی ۹۸ برابر با ۱۵ ژانویه ۲۰۲۰ ارسال کنند. متقاضیان ملزم به ارسال درخواست های خود صرفاً از طریق آدرس ایمیل شخصی خود هستند و در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده خود فرد خواهد بود.

پس از پایان مهلت مقرر به هیچگونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد و این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه است و ارزیابی و تائید نهایی پذیرش متعاقباً اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها