احتمال پذیرش دانشجو در مقطع دکتری پردیس دانشگاهی تربیت مدرس از مهر ۹۹

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس از احتمال پذیرش دانشجوی دکتری در پردیس این دانشگاه از مهر ۹۹ خبر داد و گفت: به احتمال زیاد در یکی دو هفته آینده این موضوع قطعی خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس از احتمال پذیرش دانشجوی دکتری در پردیس این دانشگاه از مهر ۹۹ خبر داد و گفت: به احتمال زیاد در یکی دو هفته آینده این موضوع قطعی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا کلباسی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: پردیس دانشگاه تاکنون در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش داشته ولی با توجه به درخواست‌ها به این فکر افتادیم که در مقطع دکتری نیز دانشجو پذیرش کنیم. این موضوع به احتمال زیاد در یکی دو هفته آینده قطعی خواهد شد. در صورت نهایی شدن، از مهر سال آینده دانشگاه تربیت مدرس در مقطع دکتری دانشجوی شهریه پرداز پذیرش می‌کند.

دکتر کلباسی در خصوص رشته های آموزشی ارائه شده در پردیس دانشگاه گفت: ما از میان ۱۳۰ رشته، ۳۰-۴۰ رشته را برای ارائه در پردیس انتخاب کرده‌ایم.

وی همچنین به بحث تجمیع دوره های آموزشی شهریه پرداز که توسط وزارت علوم مطرح شده اشاره کرد و اظهار داشت: در هفته‌های گذشته بحث‌هایی در وزارت علوم برای یکسان سازی دوره‌های شبانه دانشگاه‌ها با دوره‌های پردیس مطرح شده که ما نیز جلساتی را در همین رابطه با وزارتخانه داشتیم.

 معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: وزارت علوم شاید بی میل نباشد که همه دانشجویانی که از مسیر شهریه پرداز وارد دانشگاه می‌شوند، تحت یک اسم و عنوان باشند؛ وزارت علوم می‌خواهد پذیرش دانشجو یا رایگان و دولتی باشد یا تحت نام شهریه پرداز قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، کلباسی در پایان خاطرنشان کرد: مدل «شهریه پرداز» در آموزش عالی در حال حاضر چندین حالت دارد؛ از جمله نوبت دوم، مازاد، شبانه، پردیس که این وزارتخانه به دنبال این است که همه اینها را تجمیع کند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

10 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
دی ۱۰, ۱۳۹۸ ۸:۴۸ ب٫ظ

سلام
با توجه به هزینه های سنگین اتفاقا مناسب است با دو اسم باشد اما هزینه ها یکسان نباشد مثلا هزینه نوبت دوم کمتر باشد و هزینه پردیس بالاتر … متاسفانه در حال حاضر دانشگاه ها شهریه هر دو بخش را یکی کرده… فلسفه شبانه برای اشخاصی بود که کارمند و یا شاغل بودند و نمیتوانستند از شهریه رایگان استفاده کنند لذا با دادن هزینه و قرار دادن کلاسها در زمان عصر بهتوانند به تحصیل ادامه دهند…
باید نوبت شبانه فرصتی برای افراد شاغل و علاقمند به تحصیل باشد…. با هزینه کمتر.
از طرفی از تحصیل رایگان شاغلین ممانعت به عمل بیاید تا فرصت برای جوانان علاقمند به تحصیل بیشتر باشد.

علی
دی ۱۱, ۱۳۹۸ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

به هیچ وجه استدلال درستی نیست
معنایی ندارد دو اسم برای یک دانشگاه برای دانشجویان شهریه پرداز باشد.
این به ضرر دانشگاه های دولتی و باعث سردرگمی خواهد شد.

طیب
دی ۱۲, ۱۳۹۸ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سبحان الله این چ استدالالیه ک از تحصیل رایگان شاغلین ممانعت ب عمل بیاد؟؟!!!

علی
دی ۸, ۱۳۹۸ ۸:۴۶ ب٫ظ

دو اسم برای دانشجویان شهریه پرداز دولتی جالب نیست.
نه برای دانشگاه خوبه نه دانشجو
بحمدلله ظرفیت شبانه و پردیسها کم و منطقی است.

بشری
دی ۸, ۱۳۹۸ ۲:۵۳ ب٫ظ

واقعا باید راهی باشه برا کسانی که میخوان بدون استرس کنکور تحصیلات تکمیلی بخونن .سازمان سنجش باید با شهریه ولی بدون کنکور یه راهی بذاره برا ی کسانی که تمایل دارن

بشری
دی ۸, ۱۳۹۸ ۲:۴۹ ب٫ظ

این که خیلی عالیه .چون با وجود این پردیس (پذیرش دکترا) دیگه لازم نیسن جوونا برا ادامه تحصیل در مقطع دکترا از ایران خارج بشن وکلی پول از کشور خارج کنن و بریزن تو حساب کشورهای دیگه

تکمیل ظرفیت
دی ۸, ۱۳۹۸ ۱:۴۱ ب٫ظ

لطفا بجاى گسترش پردیس ظرفیت دانشگاه آزاد رو به حالت سابق برگردونید
آخه ادامه تحصیل با اینهمه استرس رواست؟!!

فرزین
دی ۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

سلام،خبری ازتکمیل ظرفیت نیست؟

تربیت مدرسی
دی ۸, ۱۳۹۸ ۹:۳۷ ق٫ظ

یه دلیلی آوردن که دیگه سخت میشه کمر رو راست کرد…

چرا میپیچونی آخه! بگو پول خوبی گیرمون میاد

سال شگفتی ساز دکتری!
دی ۷, ۱۳۹۸ ۲:۵۱ ب٫ظ

تربیت مدرس که تا حالا مخالف سرسخت و منتقد پر و پا قرص پردیس بود!!!
با دلایل منطقی که گفتن این میتونه یک پیشرفت براشون باشه، صرفه اقتصادی هم براشون داره، امکانات خوبی دارن، موفق باشن :)