موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اصلاح نرخ سود وام دانشجویان دکتری از 12 درصد به 4 درصد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از اصلاح و یکسان‌سازی نرخ سود تسهیلات دانشجویان دکترا از 12 درصد به 4 درصد خبر داد و گفت: دفترچه اقساط وام‌گیرندگان اصلاح شده است.

فریبرز سجادی معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، از اصلاح نرخ سود و ارائه دفترچه جدید اقساط به وام‌گیرندگان خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه نرخ سود تسهیلات به 4 درصد اصلاح شده است، ادامه داد: این نرخ سود در اقساط بعدی اصلاح شده و وام‌گیرنده اقساط بعدی را به صورت سیستمی و خودکار کمتر می‌پردازد و دفترچه اقساط برای وام‌گیرندگان اصلاح شده است.

سجادی گفت: وام‌گیرندگان می‌توانند با مراجعه به شعبه، دفترچه اصلاح‌شده بگیرند و این فرایند در حال عملیاتی شدن در سیستم بانک است. 

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: همچنین در گذشته اقساط امسال با اقساط سال بعد تفاوت داشت و مبلغ اقساط کم یا زیاد بود که اکنون دیگر اقساط یکدست و یکسان شده است. 

وی تاکید کرد: هر شخصی که مدعی است هنوز نرخ سود ۱۲ درصد برای او به ۴ درصد اصلاح نشده به صندوق رفاه دانشجویان یا دانشگاه خود مراجعه کند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

11 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناصر
بهمن ۱۴, ۱۳۹۸ ۴:۴۲ ب٫ظ

سلام. کلا وجود دانشگاه ها مخصوصا دانشگاه های شهریه محور و باز میگم مخصوصا برای مقطع دکتری فقط و فقط برای زنده و پابرجا گذاشتن کارکنان و اساتید ان دانشگاه ها هست ولا غیر.

دیگه با مقطع دکتری باید خداحافظی کرد برای همیشه.

داوطلب
بهمن ۱۲, ۱۳۹۸ ۳:۴۲ ب٫ظ

کشور با این ثروت، میخوای درس بخونی یه کمکی به آبادانی کشور بکنی، صد جور مشکلات و هفت خوان رستم رد بکنی بعد بیای تازه تو وام دانشجویی و درصد های بالا. تازه بعد از همه این مشکلات اگر دانشجو بشی هزارو یک فکر چجوری تمرکز بکنی رو درس و تحقیق ؟خیلی جالبه

سحر
بهمن ۱۲, ۱۳۹۸ ۰:۲۴ ق٫ظ

با سلام
ببخشید سالانه چقدر وام میدن؟
و بازپرداختش ماهانه ست یا سالانه؟

دوستانی که گرفتن لطف کنن راهنمایی کنن
وام رو لازم دارم
ممنون

علی
بهمن ۱۲, ۱۳۹۸ ۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

به اداره رفاه دانشگاه خود مراجعه کنید. وام بانک توسعه‌ و تعاون به دانشجویان دکترای روزانه هر سه ماه دو میلیون و یکصد هزار تومان پرداخت میشد که از مهر امسال اکثر دانشجویان از صندوق رفاه وام دکترا را گرفتند ..بانک کلی دردسر ..دو تا ضامن و کلی سرگردانی داره….

علی
بهمن ۱۰, ۱۳۹۸ ۲:۴۱ ب٫ظ

معلوم نیست کی صندوق میخواهد برای ثپت نام سه ماهه زمستان امسال بانک توسعه اعلام کنه…. آیا دوستان کسی هست که وام ویژه دکتری زمستان سه ماهه زمستان امسال بانک توسعه وتعاون را گرفته باشد . یا ثپت نام کرده باشه….لطفا اطلاع رسانی کنید…

ساعی
بهمن ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

نه خدا شاهده من هم نگرفتم. بخدا.

حقوقدان حقوق جزا و جرم شناسی
بهمن ۱۱, ۱۳۹۸ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

منم نگرفتم…نه وام ضروری رو دادن نه وام ترم رو…قرار بود شیش میلیون و هفتصدهزار تومن بدن مجموعا…خبری نیست که نیست…

حقوقدان حقوق جزا و جرم شناسی
بهمن ۱۱, ۱۳۹۸ ۴:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

من هنوز سه ماهه پاییز رو هم نگرفتم

سولماز
بهمن ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

سلام. منظورش همان وامی است که از بانک توسعه تعاون ثبت نام کردیم؟

سعید
بهمن ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  سولماز

منظورش همونه که حقمونه و باید به عنوان حقوق بهمون بدن. ولی حالا سر سود پس دادنش بحث میکنن.

حمید
بهمن ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

ای ول داداش، ای ول