اعطای بورسیه دانشگاه دیکن استرالیا در مقطع دکتری در سال ۲۰۲۰

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه دیکن استرالیا در سال تحصیلی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ به دانشجویان برجسته در زمینه طراحی فضای سبز بورس تحصیلی ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری آنا، دانشگاه دیکن استرالیا در سال تحصیلی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ به دانشجویان برجسته در زمینه طراحی فضای سبز بورسیه ارایه می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۱ مارس ۲۰۲۰ همزمان با  ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ تقاضای خود را ارائه دهند.

بورسیه برای مقطع دکتری ارائه شده است. بورسیه در زمینه طراحی فضا سبز برای افراد بزرگسال است.

در مدت بورسیه حقوق ۲۸ هزار دلار سالیانه به دانشجو برگزیده پرداخت می‌شود و افراد برگزیده از پرداخت شهریه به دانشگاه و ارایه بیمه سلامت معاف هستند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۲:۰۴ ب٫ظ

https://my.farsnews.ir/c/18835
لطفا به این ادرس بروید رای دهید ایده ایجاد دکتری نیمه تخصصی ۶۴ واحدی به جای کارشناسی ارشد ۳۲ واحدی
۵۰۰۰ رای نیاز داره تادر مجلس تصویب بشه در وزارت علوم این ایده به شماره ۲۰۸۱۰۳ ثبت شده

ناشناس
فروردین ۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

من میگم بشه ۴۸+۱۳۰ واحد دکتری ربع تخصصی برای لیسانس…آخه برادر من همین کارا رو میکنین ملت میخنده به مدرک…مورچه چیه که کله پاچش باشه…ضمنا هر کاری اسکاتلند(به قول شما ادینبورگ)!!! میکنه یعنی خوبه مثل این میمونه که به پانصد تومنی بگی نیمه هزاری…خوب نیست دیگه مثل حکایت کاردانی و کارشناسی…نکن دیگه…

مجید
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۱:۲۷ ب٫ظ

در خبرگزاری فارس در بخش فارس من درخواستی با عنوان(درخواست حذف مصاحبه کنکور دکترا) ثبت شده است به آدرس ( https://my.farsnews.ir/c/18987) از همه علاقمندان و مشتاقان تحصیل در این مقطع خواهشمند است که اولا از این کمپین حمایت کنید ، ثانیا به بقیه مشتاقان ادامه تحصیل در دردکترا ، نیز خبر بدید تا از آن حمایت کنند شاید خدا خودش کمک کرد که مصاحبه از کنکور دکترا حذف بشه و فقط وفقط ملاک پذیرش کنکور سازمان سنجش باشه البته معدل و کارهای پژوهشی میتونه تاثیر داشته باشه و میزان تاثیر آنها هم فقط با نظر کامل سازمان سنجش باشد مثل تاثیر معدل در کنکور کارشناسی ارشد و … ولی فقط و فقط مصاحبه را حذف کنند و بس. توکل به خدای بزرگ و توانا حمایت یادتون نره هر چه تعداد بیشتر بشه بهتر میشه پیگیری کرد در ضمن در زمان تحصیل در مقطع دکترا فرصت کافی برای تمام کارهای پژوهشی(مقاله-کتاب -اختراع و…) هست بدون شک کسی که بتونه از سد کنکور دکترا بگذره حتما از عهده کارهای پژوهشی به راحتی برمیاد.اصلا تحصیل در دوره دکترا به معنای پژوهش و تحقیق است که البته لازمش فراگیری دقیق و عمقی دروس مربوطه و آشنا شدن به علم به روز در زمینه مربوطه است. بعلاوه دوره دکترا هم معمولا ۳۶ واحد داره که ۱۸ واحد پاس کردن کتابهای درسی و ۱۸ واحدش هم پایان نامه و مقاله و پژوهش الان با این روشی که هست ،پذیرش دانشجوی دکترا فقط سلیقه ای شده و هر داوطلبی هم که پول داشته باشه با هر سطح… ادامه نظر»