لغو برگزاری آزمون‌ MHLE فروردین ماه 99

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

آزمون‌ زبان انگلیسی فروردین ماه 1399 وزارت بهداشت به دلیل شیوع انتقال کرونا ویروس لغو شد.

به گزارش ایسنا، مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام کرد که با توجه به شرایط فعلی و  بر اساس رصد دقیق وضعیت ابتلا و انتقال عفونت کرونا ویروس جدید آزمون‌های فرودین ماه سال ۹۹ دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور لغو شدند.

بر این اساس آزمون های علوم پایه، پیش کارورزی و جامع داروسازی که قرار بود  ۲۰ فروردین، آزمون زبان MHLE ۲۸ فروردین و آزمون صلاحیت بالینی پزشکی عمومی که قرار بود  ۲۹ فروردین ۹۹ برگزار شود لغو شدند.

همچنین آزمون پذیرش دستیار تخصصی نیز که قرار بود ۴ اردیبهشت ۹۹ برگزار شود لغو شدند و تاریخ جدید برگزاری این آزمون‌ها پس از تعطیلات سال جدید اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
اسفند ۲۸, ۱۳۹۸ ۲:۵۹ ب٫ظ

برای عدم ثبت نام مجدد دکتری توسط سازمان سنجش به ادرس زیر بروید رای دعید
https://my.farsnews.ir/c/19977

من
اسفند ۲۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۵ ب٫ظ

سلام دوستان با توجه به تعویق آزمون های بهداشت و از طرفی نیاز ما به نمره زبان برای مصاحبه دکتری، اگه کسی با پیشنهاد من موافقه مبنی بر اینکه امسال استثنائاً نمره زبان از مصاحبه حذف بشه لطفا این درخواست رو به ایمیل سنجش پزشکی بفرسته، اینطوری با حذف آزمون های زبان قبل آزمون دکتری که دوتاش فعلا لغو شده تقویم آزمون ها دچار ترافیک نمیشه و از اون طرف خود ما به مشکل بر نمی خوریم، من خودم زبان دارم ولی انقضاش فروردین ۹۹ تموم میشه ولی معلوم نیست کی فرصت هست که برای مصاحبه دوباره بتونم امتحان بدم و قبول بشم خیلیام که می دونم زبان ندارن ولی برای مصاحبه نیاز دارن!!

Mehdi
اسفند ۲۸, ۱۳۹۸ ۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  من

سلام داشتن نمره زبان الزامی نیست.

من
اسفند ۲۸, ۱۳۹۸ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  Mehdi

امسال برای ثبتنام کنکور لازم نیست اگه دقت بفرمایید به نوشته م عرض کردم نمره تو مصاحبه (۸ نمره از ۱۰۰ نمره مصاحبه مربوط به زبانه) نگفتن که برای مصاحبه لازم نیست گفتن برای ثبتنام ضروری نیست، در ضمن برای ثبتنام دانشگاه بعد قبولی هم تا زمان آزمون جامع نیاز هست!