موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

لغو برگزاری آزمون تولیمو اسفند 98

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

برگزاری آزمون زبان انگلیسی تولیمو 22 اسفند ماه 1398 به تعویق افتاد.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، ازمون تولیمو 22 اسفند لغو شده است. در متن اطلاعیه سنجش آمده است:

ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون تولیمو دوره 142 ، بدین وسیله به اطلاع می‌رساند آزمون تولیمو دوره 142 در روز پنجشنبه مورخ 98/12/22 برگزار نخواهد شد.

تاریخ برگزاری دوره مذکور از طریق اطلاعیه و پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org به اطلاع داوطلبان ذینفع خواهد رسید.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
اسفند ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

کسی به من کمک می کنه برای ایده رای جمع کنیم تا در مجلس تصویب شود https://my.farsnews.ir/c/18835

حسن
اسفند ۱۷, ۱۳۹۸ ۷:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

انجام مقاله و تحقیقات بخصوص پژوهشهای کاربردی، کار پر زحمتی است و بایستی امتیاز اون لحاظ بشه و فلسفه ادامه تحصیل در مقطع ارشد و دکتری همینه که شخص بتونه دایره علم و کاربرد اون رو گسترش بده. نه کنکوری که همه چیز بصورت حفظی و تئوریکال هست و شخص با خونه نشستن و خواندن یسری مطالب تئوری و زدن یسری تست باید مهارتی رو در بازه زمانی کوتاه و موقتی کسب کنه که لزوما هیچگونه کاربردی برای بعدا در هیچ جا نخواهد داشت. حالا اینکه اینجا ممکنه سلیقه ای برخورد بشه که بحث دیگست و تاسف داره ولی در مقطع دکتری در اکثر دانشگاه های خارج توان کارهای تحقیقاتی در سطح جامعه و پروژه های صنعتی، نحوه مذاکره و توان تدریس و حل مساله و ارایه مطلب آموزشی به دانشجویان ملاک عمل قرار میگیره و نه یک آزمون گذرا و مقطعی!

مجید
اسفند ۱۰, ۱۳۹۸ ۱:۵۴ ب٫ظ

با سلام در خبرگزاری فارس در بخش فارس من درخواستی با عنوان(درخواست حذف مصاحبه کنکور دکترا) ثبت شده است از همه علاقمندان و مشتاقان تحصیل در این مقطع خواهشمند است که اولا آن را حمایت کنیو و ثانیا به بقیه نیز خبر بدید تا حمایت کنند شاید خدا خودش کمک کرد که مصاحبه از کنکور دکترا حذف بشه و فقط وفقط ملاک پذیرش کنکور سازمان سنجش باشه توکل به خدای بزرگ و توانا حمایت یادتون نره هر چه تعداد بیشتر بشه بهتر میشه پیگیری کرد در ضمن در زمان تحصیل در مقطع دکترا فرصت کافی برای تمام کارهای پژوهشی(مقاله-کتاب -اختراع و…) هست بدون شک کسی که بتونه از سد کنکور دکترا بگذره حتما از عهده کارهای پژوهشی به راحتی برمیاد.اصلا تحصیل در دوره دکترا به معنای پژوهش و نحقیق است که البته لازمش فراگیری دقیق و عمقی دروس مربوطه و آشنا شدن به علم به روز در زمینه مربوطه است. بعلاوه دوره دکترا هم معمولا ۳۶ واحد داره که ۱۸ واحد پاس کردن کتابهای درسی و ۱۸ واحدش هم پایان نامه و مقاله و پژوهش ، الان با این روشی که هست ،پذیرش دانشجوی دکترا فقط سلیقه ای شده و هر داوطلبی هم که پول داشته باشه با هر سطح درسی (ضعیف-متوسط-قوی) هم که باشه به راحتی میتونه صاحب کتاب و مقاله و مدرک زبان معتبر و… بشه چون اینها هرکدام یه عالمه هزینه داره. وشاید برای اکثر داوطلب ها این هزینه ها واقعا خیلی سنگین باشه . لطفا کمپین حذف مصاحبه دکترا را در خبرگزاری فارس که درج شده… ادامه نظر»

Dd
اسفند ۱۱, ۱۳۹۸ ۷:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

سلام. گفته شما کاملا اشتباه است. هیچ دلیلی بر اینکه افرادی که بتوانند از کنکور دکتری عبور کنند توانایی انجام کار پژوهشی را داشته باشند. دوره ارشد مقدمه ای بر دوره دکتری است مثلا در رشته ما که کار پژوهش های آزمایشگاهی انجام می شود برخی از افرادی که رتبه ها و معدل های برتر بوده اند نتوانسته اند یک خروجی معمولی را تحویل دهند. مدرک زبان و مقالات هزینه خاصی از دانشجوها نمی گیرند.

یسنا معطفت
اسفند ۱۲, ۱۳۹۸ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  Dd

مسئله مصاحبه دکتری ، آماده کردن مقاله و کتاب نیست ، مشکل پارتی بازی و سلیقه‌ای برخورد کردن اساتیده. بعضی‌ها به خاطر اینکه از دانشگاه شهرستان اومدن حذف میشن بعضی ها هم به خاطر اینکه علیرغم رزومه خوب چون روز مصاحبه نتونستن ارتباط کلامی خوبی داشته باشن زیاد به چشم نیومدن، خوب همه که برونگرا نیستن تا بتونن خودشون رو به خوبی و گاهی بالاتر از چیزی که هستن نشون بدن. واقعا با چند دقیقه صحبت با دانشجو نمیشه متوجه شد.