آغاز برگزاری دومین آزمون آزمایشی الکترونیک دکتری پزشکی ۹۹ از ۹ فروردین

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز دومین آزمون آزمایشی الکترونیک دکتری تخصصی و پژوهشی رشته های علوم پزشکی از ۹ فروردین ماه ۹۹ خبر داد.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفتگو با مهر افزود: با توجه به اینکه آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ برای اولین بار به شیوه الکترونیک برگزار می شود به همین منظور و برای آشنایی هر چه بیشتر داوطلبان با نرم افزار آزمون، آزمون آزمایشی الکترونیک برای داوطلبان برگزار می شود.

وی افزود: اولین آزمون آزمایشی در اسفندماه ۹۸ برگزار شد و دومین دوره آزمون آزمایشی در ۹ فروردین ماه ۹۹ برگزار می شود و با توجه به شرایط موجود زمان بیشتری برای داوطلبان اختصاص می یابد تا بتواند به راحتی این آزمون را طی کنند.

به گزارش مهر، داوطلبان برای شرکت در این آزمون آزمایشی از طریق سایت epmp.ir و از هر سیستم تحت ویندوز به نرم افزار آزمون آزمایشی الکترونیک دسترسی پیدا کنند و از منزل، دانشگاه، کافی نت و … با استفاده از رایانه (یا لپ تاپ) به نرم افزار آزمون دسترسی داشته باشند.

بازه زمانی مجاز برای ورود به سامانه از شنبه ۹ فروردین ۹۹ فعال می شود. شماره ملی هر داوطلب (صرفاً کد ملی ثبت شده در فرم ثبت نام) به عنوان نام کاربری و رمز عبور در سامانه آزمون خواهد بود.

به منظور شبیه سازی محیط آزمون، برای آزمون آزمایشی مدت زمان در نظر گرفته شده است که به محض ورود داوطلب به محیط نرم افزار فعال خواهد شد. لذا داوطلبان در زمان استفاده از نرم افزار به این نکته توجه داشته باشند. (۱۵ دقیقه برای بخش تخصصی و ۳۰ دقیقه برای بخش استعداد تحصیلی)

آزمون هر داوطلب دارای دو بخش تخصصی و استعداد تحصیلی است که دارای مدت زمان مجزا از یکدیگر هستند و زمان هیچ کدام قابل تخصیص به دیگری نیست. داوطلبان توجه داشته باشند که در آزمون اصلی نیز به همین شکل خواهد بود.

داوطلب مجاز است با هر یک از دو بخش آزمون (تخصصی یا استعداد تحصیلی) که بخواهد آزمون خود را آغاز کند و پس از پایان زمان هر بخش، داوطلب بخش دیگر آزمون را شروع می کند.

شرکت در آزمون های آزمایشی اجباری نیست و نتایج آن در هیچ مرحله ای از آزمون اصلی تأثیرگذار نخواهد بود.

آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ خردادماه ۱۳۹۹ برگزار می شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
فروردین ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

بهترین تصمیم در این شرایط تعطیلی دوماهه دانشگاه ها و آمار رو به افزایش ویروس کرونا برگزاری کنکور در مرداد یا شهریور و انتخاب رشته و مصاحبه در پاییز و شروع دانشگاه در نیمسال دوم میباشد مسئولین محترم ما به اندازه کافی از این ویروس زجر میکشیم لطفا یک تصمیم قطعی بگیرید و با تصمیمات فرسایشی بیشتر از این ما رو سر کار نذارین خودتون بهتر میدونین کشور در چه وضعیه و امکان برگزاری کنکور دکتری نه در خرداد بلکه حتی در تیر ماه هم وجود ندارد وقتی دانشگاه ها وضع درست و حسابی ندارند کجا میخواهید حوزه بزارید و کنکور بگیرید تو پارک ؟پارکها هم که تعطیله با جون چندصدهزار نفر بازی نکنید یک تاریخ قطعی در مرداد یا شهریور اعلام کنید و ما رو از این وضع روحی خارج کنید بخدا ۱ماه است که درست و حسابی نه درس خوندم نه مرور کرده ام عید هم کوفتمون شد لطفا یک تاریخ قطعی اعلام کنید تا بتونیم برنامه ریزی کنیم هر چی هم خونده بودیم یادمون رفت ……..

محمد
فروردین ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

به نظرم اگه وزارت بهداشت بتونه این آزمونو برگزار کنه میشه از همین سامانه برای وزارت علوم هم استفاده کرد
یعنی به جای یکی دو روز آزمون متمرکز، هر دانشکده یه روز آزمون بده و رشته های شلوغ هم با دانشکده های کم جمعیت تری مثه کشاورزی امتحان بدن
تب سنجی+ پاکسازی سالن ها و استفاده از ژل ضد عفونی
همه اینا در کنار سریعتر جواب دادن آزمون های الکترونیک هست

پ.ن: کسانی هم که کار کردن با کامپیوتر بلد نیستن به جای امتحان به زندگیشون برسن بهتره

ابوالفضل
فروردین ۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۴ ق٫ظ

در سایت سنجش پزشکی زده پنجم تا شانزدهم فروردین
و تعداد زیادی هم شرکت کردن( از بخش انالیز مشخصه) ، نهم چیه باز؟