تعویق برگزاری آزمون MHLE فروردین 99

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

بر اساس مرکز سنجش آموزش پزشکی، اخبار غیرواقعی فضای مجازی درباره تعویق آزمون های کشوری وزارت بهداشت صحت ندارد و آخرین تصمیم گیری در این باره تنها لغو آزمون های ملی در فروردین و اردیبهشت ازجمله MHLE است.

به گزارش مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای فوری اعلام کرد: با توجه به انتشار برخی اخبار غیر واقعی در فضای مجازی در خصوص تعویق آزمون های کشوری وزارت بهداشت به اطلاع می رساند که تنها منبع موثق اطلاع رسانی در این خصوص معاونت آموزشی وزارت بهداشت و مرکز سنجش آموزش پزشکی است.

این مرکز تاکید کرده است: به محض تصمیم گیری درباره آزمون مراتب از طریق مجاری معاونت آموزشی و مرکز سنجش آموزش پزشکی به اطلاع خواهد رسید.

آخرین تصمیم گیری که در خصوص لغو برگزاری آزمون های ملی انجام شده آزمون هایی بوه که قرار بود در فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ برگزار شود و تاریخ بعدی برگزاری آزمون های مذکور پس از مشخص شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش مهر، پیش از این مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه اعلام کرده بود که بر اساس رصد دقیق وضعیت ابتلا و انتقال عفونت کرونا ویروس جدید، آزمون های علوم پایه، پیش کارورزی و جامع داروسازی در تاریخ ۲۰ فروردین ۹۹، آزمون زبان MHLE درتاریخ ۲۸ فروردین ۹۹، آزمون صلاحیت بالینی پزشکی عمومی در تاریخ ۲۹ فروردین ۹۹ و آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در تاریخ ۴ اردیبهشت ۹۹ به تعویق می افتد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها