تمدید مهلت ثبت‌ نام دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه علامه طباطبایی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مهلت ثبت نام در فراخوان پذیرش بدون آزمون دانشجوی دکتری در دانشگاه علامه طباطبایی تا 10 اردیبهشت ماه جاری تمدید شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه علامه طباطبائی اعلام کرده که به منظور ارتقای کیفی دوره‌های دکتری و حمایت از استعدادهای درخشان و در چارچوب ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آیین‌نامه “پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری” تعدادی از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد را برای ورود به دوره دکتری سال ۹۹-۱۴۰۰ بدون آزمون پذیرش می‌کند.

دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت از یکی از دانشگاه‌های دولتی داخل کشور، داشتن میانگین کل ۱۶ و یا بالاتر در مقطع کارشناسی در تمامی رشته ها، بیش از دو سال از تاریخ فراغت از تحصیل دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد نگذشته باشد، کسب حداقل ۷۰ امتیاز از فعالیت های آموزشی و پژوهشی و مصاحبه و  داشتن میانگین کل ۱۷ و یا بالاتر بدون احتساب نمره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها از مهم‌ترین شرایط اختصاصی ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی است.

بر اساس اعلام دانشگاه علامه طباطبایی، حداکثر ۲۰ درصد ظرفیت پذیرش با آزمون شیوه آموزشی – پژوهشی دوره روزانه دکتری دانشگاه، به پذیرش بدون آزمون دانشجویان واجد شرایط اختصاص دارد.

همچنین دانش آموختگان حداکثر تا ۲ سال پس از فراغت از تحصیل می توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون برای ورود به دوره دکتری برخوردار شوند، لذا داوطلبانی که در نیم سال اول سال تحصیلی ۹۷-۹۶ و قبل از آن فارغ التحصیل شده باشند، به هیچ وجه مجاز به شرکت در این فراخوان نیست.

طبق این فراخوان؛ دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی، کلیه دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، دولتی غیرانتفاعی، پیام نور، جامع علمی کاربردی و همچنین دانش آموختگان دوره های مجازی، نیمه حضوری، بین الملل، پردیس بین الملل و پردیس خودگردان، مجاز به ورود بدون آزمون به دوره دکتری این دانشگاه  نیستند لذا در صورت شرکت، از فرایند پذیرش حذف خواهند شد.

متقاضیان فراخوان فوق تا 10 اردیبهشت ماه جاری فرصت دارند مدارک خود را برای ثبت نام در فراخوان فوق به ساختمان مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی ارسال کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها