موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

پذیرش دکتری بدون آزمون 99 از طریق جایزه شهید احدی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه بنیاد ملی نخبگان درخصوص اعطای تسهیلات ادامه تحصیل بدون آزمون دانش‌آموختگان برتر در دوره دکتری تخصصی دانشگاه‌ها (جایزه شهید احدی) در سال 99 منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین‌نامه «شناسایی و پشتیبانی از دانش‌آموختگان برتر دانشگاهی»، با هماهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعدادی از دانش‌آموختگان برتر دانشگاه‌ها را برای ادامه تحصیل بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی انتخاب می‌کند. مهم‌ترین نکات این تسهیلات به شرح زیر است:

  1. دانش‌آموختگان و دانشجویان سال آخر دوره‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری‌حرفه‌ای می‌توانند درخواست خود را برای استفاده از این تسهیلات، از طریق سامانه اطلاعاتی بنیاد به نشانی https://sina.bmn.ir ارسال نمایند.

    تذکر1. دانشجویان سال آخر، برای بهره‌مندی از این تسهیلات، لازم است حداکثر تا پایان شهریور ماه سال 1399 دانش‌آموخته شوند.

  2. متقاضیان تا 1399/2/20 فرصت دارند اطلاعات خود را در سامانه اطلاعاتی بنیاد (سامانه سینا) ثبت نمایند.

    تذکر 2. متقاضیان لازم است پس از ثبت مشخصات فردی و سوابق آموزشی، پژوهشی، فناورانه و فرهنگی خود در سامانه، حداکثر تا تاریخ 20/2/1398، گزینه «ذخیره» را در بخش «ثبت درخواست دانش‌آموختگان برتر» /«جایزه شهید احدی» در سامانه انتخاب کنند.

  3. انتخاب مشمولان این تسهیلات، بر اساس «شیوه‌نامه بهره‌مندی دانش‌آموختگان برتر دانشگاهی از تسهیلات ادامه تحصیل در دورۀ دکتری تخصصی(جایزه شهید احدی)» (برای مشاهده کلیک کنید) صورت می‌پذیرد بنابراین لازم است متقاضیان، قبل از اقدام به ارسال درخواست، آن را به صورت کامل و دقیق مطالعه نمایند.

    تذکر 3. بر اساس شیوهنامه فوق، متقاضیان باید دست‌کم 50 امتیاز از فعالیت‌های آموزشی و 250 امتیاز از مجموع فعالیت‌های، آموزشی، پژوهشی، فناورانه و فرهنگی کسب کنند تا پرونده آنان بررسی شود.

  4. بنیاد برگزیدگان را از طریق سازمان سنجش آموزشی کشور به دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های مدنظر برگزیدگان معرفی می‌کند و پذیرش نهایی برگزیدگان بر عهده دانشگاه/ پژوهشگاه است.
  5. برگزیدگان تا دو نیم‌سال تحصیلی پس از برگزیدگی فرصت دارند از یکی از دانشگاه‌ها/ پژوهشگاه‌ها پذیرش دریافت کنند؛ در غیر این صورت، این تسهیلات لغو می‌شود.
  6. درخواست متقاضیانی که شرایط لازم را کسب کرده‌اند، در کارگروه شناسایی دانش‌آموختگان برتر مورد بررسی کیفی قرار می‌گیرد و بر اساس ظرفیت، برگزیدگان نهایی تعیین شده و نتایج (پذیرش/ عدم پذیرش) از طریق سامانه سینا به اطلاع تمام متقاضیان خواهد رسید.

    شایان ذکر است ثبت اطلاعات،‌ بررسی پرونده و اعلام نتایج، صرفاً از طریق سامانه مذکور و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اصغر
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

با سلام، اطلاع ندارید فراخوان شهید احدی ۱۴۰۰ کی اعلام خواهد شد؟

شاهین
خرداد ۲۱, ۱۴۰۰ ۴:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  اصغر

سلام، ۱۹ خرداد اعلام شد و تا ۲ تیر فرصت دارید.

زهرا تیموری
خرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  شاهین

امکانش هست شیوه نامه فعالیت های اموزشب و پژوهشی برای طرح شهید احدی ۱۴۰۰ برایم ارسال نمایید