زمان آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ اعلام شد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد نحوه و زمان برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد را تشریح کرد.

رضا همدانچی در گفتگو با مهر، در تشریح جزییات برگزاری آزمون جامع دکتری، اظهار کرد: آزمون جامع دکتری شامل دو بخش آزمون کتبی و شفاهی است که براساس تصمیم نهایی دانشگاه آزاد، آزمون کتبی جامع دکتری به صورت حضوری برگزار می شود.

زمان امتحان جامع دکتری آزاد 99

وی با اشاره به اینکه آزمون کتبی دکتری از یکم تا ۳۱ مردادماه به صورت شناور برگزار می شود، گفت: به این صورت که هر کدام از واحدهای دانشگاه آزاد، به فراخور شرایط می توانند در این بازه زمانی امتحان را برگزار کنند.زمان آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد 99

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد در ادامه خاطرنشان کرد: دانشجویان برای این آزمون می توانند به واحدهای دانشگاهی محل سکونت و یا نزدیک ترین واحد مراجعه کنند.

شیوه برگزاری آزمون شفاهی جامع دکتری دانشگاه آزاد

همدانچی از برگزاری آزمون شفاهی دکتری به صورت مجازی خبر داد و افزود: داوطلبان برای آزمون شفاهی باید با هماهنگی مدیر گروه دانشکده خود از طریق «سامانه دان» اقدام کنند.

به گزارش پی اچ دی تست، در فروردین 99، بخشنامه نحوه انجام امور اداری و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در دوره فاصله گذاری اجتماعی ازجمله شیوه برگزاری کلاس‌ها، برگزاری آزمون جامع دکتری و برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه ابلاغ شده بود.

به گزارش خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه «امور اداری و آموزشی دانشگاه در دوره فاصله گذاری اجتماعی» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها و واحدهای ویژه ابلاغ کرد.

دکتر طهرانچی در این بخشنامه تأکید کرده است: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مخاطرات متعاقب آن و اهمیت حفظ سلامتی اعضای هیئت‌علمی و کارکنان و دانشجویان عزیز و با توجه به لزوم دایر بودن فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اداری در سال جهش تولید و پرهیز از تعطیلی فعالیت‌ها و ضمن تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی تابع تصمیمات متخذه از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا است، موارد ذیل جهت اجرا به تمامی واحدها ابلاغ می‌شود.

۱-عدم حضور در محیط‌های کاری به معنای تعطیلی فعالیت‌ها نیست. کلیه همکاران به صورت حضور چرخشی، دورکاری، ارائه خدمات بر بستر سامانه‌های مجازی و مواردی که از سوی دانشگاه ابلاغ می شود، به انجام خدمت در ساعات اداری خواهند پرداخت. بدیهی است حضور در محل کار تابع ابلاغیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود.

۲- تمامی واحدهای دانشگاهی آمادگی لازم برای ارائه فعالیت‌های آموزشی خود تا پایان نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ ارتقاء و تثبیت نمایند تا در صورت ادامه روند عدم برگزاری کلاس‌های حضوری از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، کلاس‌های درسی نظری به صورت مجازی برقرار و نیمسال تحصیلی فعلی بدون هیچ‌گونه افت کیفی و با موفقیت پایان یابد. برای ارائه دروس عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی با توجه به در پیش بودن تابستان تدابیر لازم در موعد مناسب اتخاذ خواهد شد.

۳- حضور اعضای هیئت‌علمی غیر اجرایی از تاریخ ۹۹/۱/۲۳ تا زمان اجازه حضور کامل از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، غیرضروری بوده و در مورد اعضای هیئت‌علمی اجرایی، حضور براساس ضرورت و با مدیریت رؤسای واحدهای دانشگاهی صورت می‌پذیرد.

۴- انجام وظیفه همکاران عضو غیرهیئت‌علمی واحدهای دانشگاهی از تاریخ ۹۹/۱/۲۳ نیز با حداقل حضور، از طریق انجام دورکاری و بر پایه حداکثر یک سوم حضور و به صورت چرخشی تا زمان عدم تمدید تعطیلی دانشگاه‌ها از سوی ستاد ملی مقابله باکرونا با نظر رؤسای واحدهای دانشگاهی است.

۵- همکاران شاغل در بخش‌ها و قسمت‌های مرتبط با حوزه علوم پزشکی و کادر بهداشتی و درمانی دانشگاه آزاد اسلامی، از شرایط بند فوق مستثنی بوده و تابع تصمیمات ابلاغی معاونت علوم پزشکی دانشگاه هستند.

۶- همکاران آموزشکده‌ها و مدارس سما، تابع بخشنامه‌های دانشگاه، مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و مقررات و تصمیمات وزارت آموزش و پرورش که از طریق معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی ابلاغ می‌شود، خواهند بود.

۷- طبق تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، سازمان مرکزی تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۱/۲۰ تعطیل است و حضور همکاران ستادی از روز شنبه مورخ ۹۹/۱/۲۳ نیز بر پایه یک سوم حضور گردشی و استفاده حداکثری از دورکاری همه همکاران و با مدیریت معاونت‌ها و مراکز ستادی خواهد بود.

۸- به منظور جبران زحمات همکارانی که در طی مدت تعطیلی دانشگاه‌ها، در چارچوب فعال‌سازی آموزش‌های مجازی و یا پشتیبانی خدمات مقابله با کرونا با دانشگاه همکاری داشته‌اند، پرداخت فوق‌العاده اضافه‌کار به نسبت میزان حضور اعم از فیزیکی و یا دورکاری با نظر رؤسای دانشگاهی استان بلامانع خواهد بود.

۹- عدم حضور همکاران غیرهیئت‌علمی تا زمان تعطیلی دانشگاه‌ها که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود، موجه تلقی می‌شود.

۱۰- در طی دوره تعطیلی دانشگاه‌ها، ساعات کاری در حالت حضور فیزیکی تا ساعت ۱۳/۳۰ و در حالت دورکاری مطابق روال عادی تعیین می‌شود.

۱۱- با توجه به بخشنامه‌های ابلاغی و به منظور ایجاد وحدت رویه، کلیه کلاسها از روز شنبه مورخ ۹۹/۱/۱۶ باید به صورت برخط برگزار شود.

۱۲- باتوجه به تقویم آموزشی ابلاغی نیمسال دوم تحصیلی۹۹-۹۸ و با عنایت به زمان شروع بحران ناشی از ویروس کرونا، امور ثبت نام تکمیلی دانشجویان برای نیمسال دوم تا تاریخ ۹۹/۲/۱ نهایی شد و پس از آن مورد قبول نیست.

۱۳- امتحان جامع در نیمه دوم تابستان ۹۹ برگزار خواهد شد که زمان دقیق آن پس از عبور از شرایط بحرانی فعلی، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

۱۴- مرکز فناوری دانشگاه با همکاری معاونت‌های موضوعی، اقدام لازم را درخصوص امور مربوط به کمیسیون موارد خاص از طریق سامانه به عمل می‌آورند.

۱۵- در شرایط کنونی، زمان امتحانات مطابق تقویم آموزشی ابلاغی خواهد بود و در صورت هرگونه تغییر، مراتب از سوی سازمان مرکزی دانشگاه اعلام می‌شود. تمامی امتحانات طبق روال گذشته به صورت حضوری خواهد بود.

۱۶- برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری در شرایط فعلی با توجه به ملاحظات و دستورالعمل‌های فاصله گذاری اجتماعی تا پایان فروردین ابلاغ خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

42 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانشجو بیگناه دکتری
دی ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ب٫ظ

الان بخشنامه زدن منطقه ای شده ، آزمون جامع ، هنوز که منبع مشترک معرفی نکردن و قراره ۲۷ دیماه امتحان کتبی بگیرن ، دانشجویان بیگناه که میان با پول خودشان مدرک می گیرن خدا به دادشان برسه

مهرناز
دی ۹, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ

سلام امتحان جامع دانشگاه ازاد افتاده اواخر دی ماه،ای کاش بعدبهتر شدن کرونا میبود،شرایط امتحان و مصاحبه خیلی سخته

ناهید
آذر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ

میشه یه نفر بگه زمان آزمون جامع کی هست؟ چرا هیچ جا اعلام نمیکنن؟

دانشجو دکتری
آذر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ق٫ظ

دوستان سلام
با توجه به شرایط کرونا واقعا خیلی سخته که بخوایم تو این آزمون شرکت کنیم،اگه امسال آزمون برگذار نشه و با توجه به معدل و نمرات دروس پاس شده،ی نمره واسه امتحان جامع درنظر بگیرن خیلی بهتره،و امکان گسترش ویروس و خطرات آن کمتر میشه،دوستان لطفا اگه موافق هستید این نظر همه دانشجوها به دانشگاه ها و یا سازمان اعلام کنند تا آنها هم موافقت کنند،باتشکر

زهرا
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
آزمون جامع در نیمسال اول چه موقع برگزار می شود؟

مهرناز
آبان ۳۰, ۱۳۹۹ ۸:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

امتحان جامع افتاده ٢۶اذر ماه،خیلی وضعیت بدی هست،باید عقب بیوفته

مهدی
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهرناز

نه سازمان مرکزی اعلام کرده نه دانشگاها شما از کجا میدونین توی این تاریخ برگزار میشه؟

ز عباسی
آذر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهرناز

شد آخر دی

و
آذر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  ز عباسی

دوست عزیز می فرمایید منبعی که تاریخ رو اعلام کردند ممنون میشم

مهرناز
آبان ۳۰, ۱۳۹۹ ۸:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

افتاد ٢۶اذر متاسفانه

فاطمه
آذر ۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهرناز

نه سازمان مرکزی اعلام کرده نه دانشگاها شما از کجا میدونین توی این تاریخ برگزار میشه؟

وحیده
آذر ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهرناز

لطفا دوست عزیز بفرمایید از چه منبعی مطلع شدید حتی مدیر گروه ها هم نمیدونن.

aaaa
آذر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهرناز

بله لطفا ما هم در هفته گذشته از طرف دانشگاه خودمان اطلاع داده شده ولی مثل ترم های قبل نه از طرف سازمان دانشگاه ازاد و نه سایت دانشگاه هیچ اطلاع رسانی نشده و با محدودیت های موجود در شرایط کرونا لطفا برای به تاخیر افتادن آزمون به سایت دانشگاه آزاد ایمیل بزنید تا امتحان به تاخیر بافته

معماار
مرداد ۲۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۸ ق٫ظ

ازمون ۵۰ ۵۰ هست یا ۳۰ ۷۰.کتبی ۷۰ و شفاهی ۳۰؟

یک دانشجوی بیچاره
مرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۰:۲۴ ق٫ظ

ای کاش یکی این وسط هر چه زودتر می فهمید دانشجو که یک بار همه این درسها و بیشترش را که جداگانه آزمون داده و مگر به تشخیص خودتان شک دارید که دوباره ان هم در این اوضاع کرونایی می خواهید هر طور شده آزمون جامع را برگزار کنید؟!من که اصلا تونایی انجام ازمون جامع را در خانه مان ندارم و می روم همان شهری که دانشگاهم انجاست چرا که شرایطم برای ازمون انجا مناسبتر است.

امید
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۰۵ ق٫ظ

با سلام متاسفانه ازمون جامع ۱۴ مرداد برگزار میشود . استرس بیماری آن هم در استان اصفهان با شرایط قرمزی که دارد شاید اصلا نرفتم برا ازمون از جانم که واجب تر نیست که

علی عبدامامی
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۴۱ ب٫ظ

سلام لطفابفرماییدامتحان جامع بهداشت مواد غذایییچطور ¡کیوکجا آزمون است بنده به جهت مریضی خبر گیری نداشته ام برای دکتری مصاحبه که نیستتاریخ دقیق آزمون را می‌خواهم. ممنون

دانشجو دکترا روانشناسی
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ

سلام و احترام
برگزاری حضوری آزمون جامع دکترا توی این وضعیت بحرانی کرونایی بی تدبیری محض هست من خودم گرفتار خانواده همچنین و ….آسیبی که این آزمون می زند رو توی یک کفه ترازو بذارید منفعتش رو تو کفه ترازوی دیگر اختلاف از زیر زمین است تا آسمون
راهکار زیاده : یا آنلاینش کنید یا معدل بگیرید یا ….
کمی بیشتر بیندیشیم تشکر امیدوارم آن شود که سزاست نه آن شود که نباید بشود
از حسن نگاهتون تشکر

ویولت
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۶ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
ما آزمون جامع را ظرف دیروز و امروز دادیم.با آرزوی سلامتی و موفقیت همگی دوستان

فردا
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  ویولت

آزمون چطور بود سطحش؟

م. خ
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ

سلام، قابل توجه دوستانی که براشون درک کردن افرادی که توی این شرایط آسیب خوردند خیلی سخته،
خیر اینطور نیست متأسفانه بنده حدود ۱۵ روز پیش همسرم رو بخاطر کرونا از دست دادم بعد از حدود ۱۵ سال زندگی مشترک، خودم موندم و دوتا بچه ۱۰ و ۱۲ ساله دچار سوگ، میدونید یعنی چی؟ پدرو مادرم پیر هستن باید از اونا مراقبت کنم ضمن اینکه حداقل توی کلاس خودمون یک نفر شرایط منو داره، به نسبت حساب کنید تو کل کشور چند نفر به طرق مختلف درگیر هستن. ضمناً معدل خوبی داشتم کار تخصصی انجام میدم، از آزمون باکی ندارم ولی توی این شرایط……
خدا کنه که برا هیچ کس اتفاق نیفته وگرنه درکش خیلی سخته.

رسول
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  م. خ

خدا صبرتان بده دوست عزیز.

سعید
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

آقایون و خانومای محترم دانشجوی دکتری خواهش می کنم یک همفکری و یک راه حلی واسه این آزمون جامع پیدا کنیم. الان با این وضعیت با ماسک با ژل با الکل تو این وضع و اوضاع چطوری میخوان آزمونو برگزار کنن . بعدش مصاحبشو و آزمون شفاهیشو چطوری می خوان برگزار کنن

سعید
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

من فکر میکنم میانگین نمره این سه ترمی که خوندیمو محاسبه بکنن یک نمره ای واسه آزمون جامع لحاظ کنن . خیلی شرایط بحرانیه

سیدمهدی حسینی
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

سلام، حداقل آزمون جامع روبه ترم آینده موکول کنند، تواین شرایط برگزاری آزمون به مصلحت نیست، بهترین زمان برگزاری آزمون جامع ترم آینده است

زهرا
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ق٫ظ

باسلام.واقعاچراآزمون جامع تواین اوضاع بایدبرگزارشه.همکلاسی من کروناگرفته تکلیف اون چی میشه.چراازریزنمرات یاهمون میانگین نمرات واسه نمره جامع استفاده نمیکنن.چرارعایت حال ماهارونمیکنن.اونم توخوزستان بااین اوضاعش مابایدبریم سرجلسه.لطفابجای برگزاری آزمون جامع ازمیانگین نمرات استفاده کنید.

ویولت
تیر ۲۹, ۱۳۹۹ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
دقیقا…بعضی دانشگاهها هم میانگین رو مدنظر قرار دادن

محیا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ق٫ظ

سلام به نظر من هرگونه تجمعی الان در این‌وضعیت خطرناکه بازم بستگی به نظر مسئولین داره .. ایشالا که فعلا آزمون جامع رو برگزار نکنن
خیلی ممنونم

مونا کرمی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ق٫ظ

متاسفم که جان دانشجویان اصلا ارزشی برای مسئولین نداره چرا باید تو این وضعیت دانسجویان دکتری آزمون بدن فقط؟؟؟؟؟ اسف باره بخدا

فاطمه
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۱۰ ب٫ظ

سلام
زمان آزمون جامع دانشگاه آزاد کی شد بلاخره؟

فهیمه
خرداد ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۰۳ ق٫ظ

سلام لطفا درباره امتحان ازمون جامع زمانی رو مشخص کنید ما واقعا همه کار و زندگیمون تعطیل شده و بلا تکلیف هستیم

مهری
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ب٫ظ

من دانشجو دکتری تخصصی مشاوره هستم و آزمون جامع دارم با وجود آزمون جامع با سامانه ۴۰۳۰در شرایط بحرانی کرونا همکاری کردم و در شیفت کاریم که ۶ساعت در روز بود به حدود ۲۰۰نفر که در مورد کرونا استرس داشند را و با ۴۰۳۰ تماس می گرفتند بطور افتخاری پاسخگو بودم .شرایط مناسبی برای گرفتن آزمون جامع نیست والا

فرزاد
فروردین ۲۰, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب٫ظ

دانشگاه آزاد باید با توجه به شرایط فعلی، این حق را برای دانشجویانش قائل باشد که اگر کسی نتوانست تا شهریور از پایان نامه دفاع کند، تا پایان ترم بعد فرصت داشته باشد دفاع کند و جز سنوات حساب نشود

دانشجوی دکترای منتظر امتحان جامع
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  فرزاد

جایگزینی آزمون جامع دکتری با میانگین نمرات دروس

https://www.farsnews.ir/my/c/23571
اینجانبان جمعی از دانشجویان مقطع دکترای رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد با توجه به شرایط سخت بحران و تضعیف همه دانشجویان از لحاظ وضعیت روحی، روانی و معیشتی و درآمدی و نظر به بازخوردهای مثبت و روحیه ی هم افزایی و همدلی اجتماعی و تسهیلگری بی نظیر از سوی جنابعالی و سایر مسئولان دانشگاه نسبت به اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا بدین وسیله و صمیمانه از حضرتعالی تقاضا می‌نماییم تا نسبت به بازنگری و طرح موضوع مهم آزمون جامع و سرنوشت دانشجویان در این اوضاع بحرانی و بغرنج، در خصوص حذف فیزیکی و حضوری آزمون جامع و جایگزینی میانگین نمرات ترم گذشته همان دروس منابع مورد نظر به جای نمره آزمون جامع و ثبت در اردیبهشت ماه و امکان تسهیل‌گری و ادامه فعالیت دانشجویان جهت پرداختن به امور دفاع از رساله، هرگونه دستور مساعدت و همدلی الزم مبذول بفرمایید. 

فاطمه
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۲۳ ب٫ظ

اگه اینجور بشه که عالی میشه.پس هماهنگ کنیم با بقیه که یک صدا اعتراض کنیم که ازمون برگزار نشه وبه جاش نمرات که گرفتیم جایگزین بشه

علیرضا ناظمی
خرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ب٫ظ

درود، بسیار عالی، اگر آزمون جامع این ترم حذف بشه فوق العاده هست، واقعا این همه فشار روانی از دوشمان برداشته میشود.

معصومه خانجانی
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

اگر میشد خوب عالی بود هر کدام ما به نوعی درگیر لین ویروس بوده ایم و در کنار آن مواظبت از والدین و کمک رسانی به آنهابار مسئولیت دوچندان کرده ، مجالی برای مطالعه نماند،ولی مسئولین جوابی به این درخواست ندادند.

عسل
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ

توی بدترین شرایط ممکن، ٣٠ و ٣١ تیر ماه ازمون جامع بصورت حضوری برگزار میشه

لاله
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  عسل

به امید خدا. جامع باید برگزار بشه. اونایی که به حذفش معتقدند، بیشتر از شیوع کرونا، نگران قبولی خودشونن.

م. خ
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  لاله

سلام خیر اینطور نیست متأسفانه بنده حدود ۱۵ روز پیش همسرم رو بخاطر کرونا از دست دادم بعد از حدود ۱۵ سال زندگی مشترک، خودم موندم و دوتا بچه ۱۰ و ۱۲ ساله دچار سوگ، میدونید یعنی چی؟ پدرو مادرم پیر هستن باید از اونا مراقبت کنم ضمن اینکه حداقل توی کلاس خودمون یک نفر شرایط منو داره، به نسبت حساب کنید تو کل کشور چند نفر به طرق مختلف درگیر هستن. ضمناً معدل خوبی داشتم کار تخصصی انجام میدم، از آزمون باکی ندارم ولی توی این شرایط……
خدا کنه که برا هیچ کس اتفاق نیفته وگرنه درکش خیلی سخته.

یک دانشجوی بیچاره
مرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  لاله

الان مشکل شما با حذفش چیه دقیقا؟!! به احتمال قریب به یقین شما یکی از همان دانشجویانی هستید که همه دوران تحصیل را در خانه و شهر خود سپری کرده اند و درد دوران خوابگاه و دوری از خانواده به تنشان نخورده!

دانشجو بیگناه دکتری
دی ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ب٫ظ

تازه آزمون جامع نیمسال دوم دانشگاه آزاد که در اواخر دیماه برگزار میشه شده منطقه ای هنوز نه منبعی انتخاب شده ان هم و در دقیقه ۹۰ این تصمیمو گرفتن فقط دارن استرس وارد میکنن به دانشجو بی گناه