موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری آزمون دکتری 99 در تیر ماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سخنگوی سازمان سنجش تاکید کرد: زمان آزمون های ملی کشوری از جمله کارشناسی ارشد و دکتری ۹۹ مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا است و تغییری نمی کند.

فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با مهر افزود: پیش از این در پی درخواست‌های داوطلبان مبنی بر تعویق زمان آزمون‌های ملی به دلیل شیوع کروناویروس، زمان جدید آزمون‌های ملی کنکور سراسری ۹۹، آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و آزمون دکتری تخصصی سال ۹۹ به ستاد ملی مقابله با کنکور پیشنهاد شده بود و در نهایت ستاد در جلسه ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۹ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، تاریخ برگزاری آزمونهای سراسری سال ۱۳۹۹ را مصوب کرد.

وی افزود: بر اساس مصوبه نهایی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، زمان کنکور سراسری سال ۹۹ از ۱۲ و ۱۳ تیرماه به ۳۰ و ۳۱ مردادماه ۹۹ منتقل شد و آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ مرداد برگزار می‌شود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: همچنین آزمون دکتری تخصصی سال ۹۹ که قرار بود در ۹ خرداد برگزار شود در ۲۶ تیر برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به همین ترتیب آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ نیز که پیش از این قرار بود در روزهای ۲۲ و ۲۳ خردادماه برگزار شود به روزهای ۲ و ۳ مرداد موکول شده و در این زمان برگزار خواهد شد.

زرین آمیزی یادآور شد: همچنین آزمون رشته های با آزمون دوره کاردانی فنی حرفه‌ای جمعه ۱۴ شهریور و آزمون رشته های با آزمون دوره کاردانی به کارشناسی نیز جمعه ۱۴ شهریور برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت امروز ۲۵ اردیبهشت ماه در صحبتی زمان جدید برگزاری آزمون‌های ورودی دانشگاه‌ها را اعلام کرده و یادآور شده بود: آزمون‌های کارشناسی، دکتری و آزمون‌های جامع از هفته آخر تیرماه شروع می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

91 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهرداد
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹ ۹:۱۷ ب٫ظ

کاش زودتر شر این کرونا کنده بشه بره پى کارش. امروز آمار مبتلا و فوتى باز هم بالا رفت، خدایا خودت رحم کن!
دیگه اعصابم کشش تعویق مجدد رو ندارن!

زهرا
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ

سلام
حالا که کنکوردکتری افتاده ۲۶ تیر پس نتایج دکتری کی اعلام میشه.
اگه امسال مصاحبه حذف بشه خیلی خوب می شه.

Diana
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

برخی از دانشگاه ها شهریور رو برای مصاحبه گذاشتن..خخخخخ

Graphic
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  Diana

زهرا جان شهریور مصاحبه انجام میشه و احتمالا با یکی دو هفته تاخیر سال تحصیلی شروع میشه مهر ماه.
مصاحبه که به هیچ وجه حفظ نمیشه..

مهرداد
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

به نظرم سال تحصیلى دکترى از بهمن شروع میشه چون نتایج نهایى دکترى ظاهراً تا آخر مهر اعلام میشه. خدایى تو یه مصاحبه گفت. ادمین جان درست میگم؟

سلام. زمان شروع تحصیل هنوز قطعی مشخص نشده.
موفق باشید

Diana
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

حذف. خخخخخ

Graphic
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  Diana

درسته اشتباه شد منظورم حذف بود
بله شایدم از بهمن شروع بشه
به نظرم این که از کی شروع بشه دیگه زیاد اهمیتی نداره مهم اینه که آزمون و مصاحبه حذف شدنی نیست خدارو شکر

درخواست از سازمان سنجش
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۳:۳۴ ب٫ظ

مطمئن باشید دیگه کنکور دکتری به تغویق نمیفته به جای این کارها بهتره همگی از سازمان سنجش بخواهید کنکور دکتری مثل کنکور سراسری در تمام شهرها و یا در تعداد بیشتری از شهرها برگزار بشه تا امکان انتقال کرونا پایین باشه و دیگه بقیه افراد مجبور نباشند از شهر های مختلف و با طی مسیرهای مختلف در یک جا جمع بشند و ویروس کرونا در کل کشور شیوع پیدا کنه

Diana
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ب٫ظ

سایت ویرایش حوزه بسته شده.خخخخخ

به 'درخواست از سازمان سنجش'
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ب٫ظ

مگه مشکل فقط اضافه کردن حوزه هاست؟!
به نظرت الان که آمار به تنهایی توی اهواز رسیده به هفت هزار نفر آیا شرایط اصلا عادیه؟ بد نیست یه کم عمیق فکر کنید.

Diana
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ

نه بابا اصلا میخواین کنکور ندیم.خخخ

بان کى مون
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته بود که سخنگوی وزارت بهداشت، علاوه بر اینکه وضعیت استان خوزستان را همچنان خطرناک دانست، به چند استان دیگر نیز هشدار داد که اگر پروتکل‌های بهداشتی را جدی نگیرند، به سرنوشت خوزستان دچار خواهند شد. کیانوش جهانپور، با اشاره به وضعیت قرمز در استان خوزستان، گفته است که استان های لرستان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی نیز در حالت هشدار قرار دارند. عباس متولیان مجری طرح پیمایش ملی کووید ۱۹، معتقد است که در صورت حذف زود هنگام و حذف کلی محدودیت‌های اجتماعی، خطر بروز موج‌های بعدی بیماری کرونا افزایش می‌یابد. وی با اشاره به همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت، برای انجام یک مطالعه پژوهشی در کشور گفت: در این کار پژوهشی، میزان درک خطر و آگاهی جامعه در برابر بیماری کرونا رصد شده است. متولیان ادامه داد: در حال حاضر تحلیل جداگانه ای برای هر استان نداریم اما با توجه به مطالعات صورت گرفته مشخص شده است که آگاهی مردم نسبت به بیماری کرونا، علائم و راه‌های پیشگیری از آن بسیار خوب است، مردم اقدامات پیشگیرانه را به خوبی می‌شناسند و آن را انجام می‌دهند. اما درک مردم از خطر کرونا نسبت به آنچه در مورد این بیماری واقعیت دارد، پایین است و این نگرانی وجود دارد که اگر محدودیت‌های اجتماعی به سرعت و یکباره برداشته شود مردم به درستی احساس خطر نمی‌کنند و رفتارهای پیشگیرانه را ادامه نخواهند داد. وی افزود: بین برداشتن محدودیت‌های اجتماعی و کاهش اقدامات پیشگیرانه مردم رابطه مستقیم وجود دارد و فاصله گذاری فردی… ادامه نظر»

*
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  بان کى مون

با تشکر

.....
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۰:۱۹ ق٫ظ

بعضی از دوستان تو این سایت ساز ناکوک میزنن. کنکور بازم عقب میفته، کنکور برگزار نمیشه، کرونا داره فلان میشه و …
مطمئنا این حرفا از سر خیر خواهی نیست، اگه این حرفا رو واسه دلسرد کردن داوطلبا میزنین، میخواستم بدونین اولا قرار نیست رقبای شما بیان اینجا کامنت بخونن. معلوم نیست اونی که میاد اینجا هم رشته و حتی هم گرایش شما باشه یا نه! دوما وقتی شما یه حرف منفی رو زیاد تکرار کنین بیشتر از اون که روی دیگران تاثیر داشته باشه به باور خودتون تبدیل میشه!!! (این قانونیه که همه بزرگان علم روانشناسی بهش اعتقاد دارن) آزمون فقط بخشی از مسیر قبولی هست و بخاطر مطرح بودن تراز دانشگاه ها، چند تا تست بیشتر یا کمتر جواب دادن اونقد که شما فکر میکنید توی نتیجه تاثیر نداره. هر کسی که تلاش کرده مطمئنا توانایی مجاز شدن رو داره و این مدل کامنت کردن واقعا تاثیری روی کسی نداره. واقعا فقط به خودتون ضربه میزنین.

حتما قبول میشید خخخخ
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ

امروز دیگه خود رئیس جمهور هم اعلام کرد کنکور برگزار میشه

بان کى مون
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۱ ب٫ظ

کنکور سراسرى که واسه ٣١ مرداد هست رو گفته!

Diana
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  بان کى مون

نگاه کنید شما نمیتونین میتونین کنکور ندین.خخخخخخخ

Diana
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  Diana

اینقدر با اسم من پیام نده برادر من

مظفرالدین چنگیزنیاپور
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

سلام دوستان.
برخی دوستان حرف از برگزار نشدن کنکور ۹۹ و یا برگزاری کنکور به صورت مجازی میزنن؛ به این افراد باید گفت به جای این حاشیه سازی ها اگه واقعا قصدتان آزمون دادن و ادامه تحصیل است پس به دور از این حواشی بنشینید و درس بخوانید، اگر هم نمیخواهید امسال امتحان ندهید خب پس سر جلسه حاضر نشوید، ولی حق ندارید به جای سایرین تصمیم گیری کرده و بگویید نباید آزمون یرگزار شود، شما که میگویید سال ۱۴۰۰ برگزار شود، خب سال بعد شرکت کنید، چه دلیلی دارد که بگویید امسال برگزار نشود؟ این رفتار شما فقط یک چیز را ثابت میکند: بخیل بودن.
و دوستانی که میگویند به صورت مجازی برگزار شود: آزمون مجازی قطعا خواسته کسانی نیست که مطالعه کرده اند، داوطلبان در آزمون مجازی به هیچ وجه شرایط یکسانی ندارند چون شرایط کاملا فردی است و هر فرد در شرایط مختلفی ازمون خواهد داد( هرچند در آزمون حضوری و واقعی نیز شرایط کاملا شرایط برای همه داوطلبان در همه حوزه ها یکسان نیست)
از طرف دیگر درست است که شاید با توجه به زمان تعیین شده شاید به صورت مجازی نیز احتمال تقلب کم باشد اما همه میدانیم که حتی پاسخ درست یا غلط یک تست هم در سر نوشت ما تاثیرگذار است. آزمون مجازی قطعا خواسته افرادی است که اصلا مطالعه نداشته اند، و کاملا به ضرر کسانی است که قویا تلاش کرده اند.
پس لطفا دنبال دردسر نگردید.

بان کی مون
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ

آزمون مجازی افسانه است. دز صورت استمرار شیوع کرونا و افزایش آمار ابتلا تعویق آزمون منطقی و امکانپذیره.

*
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب٫ظ

کاملا درست

حسین
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ق٫ظ

ایول به حرف حساب

بان کی مون
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ق٫ظ

دوستانی که موافق ۹ خرداد بودن، مگه تعویق آزمون امتیاز به مخالفین تعویق بود که خودتون رو در جایگاه حق میدونین؟؟
مسأله ۱۰۰% بهداشتیه، کسی حق به خطر انداختن سلامتی بقیه رونداره. انتظار تعویق مجدد هیچ هم به مثابه غیر منطقی بودن نیست!

حتما قبول میشید خخخخ
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  بان کی مون

من خودم مخالف صد در صد تعویق بودم ولی الان که فکرشو میکنم واسم بدم نشده چون سربازیم تا کنکور تموم میشه با خیال راحت مطالعه میکنم هرچند که تا الان هم همین بوده

Diana
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  بان کی مون

اون عده که با تعویق مخالف بودن کلا یک نفر بود با اسمهای مختلف، دستش به جایی نمیرسه فقط بیانیه صادر میکنه خخخخخخخخخ

فرید
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  بان کی مون

مون کی بان دیگه وقتشه از جایگاه روشنفکری بیایید پایین
اندکی صبر امتحان نزدیک است راه فرار بسته است

بان کى مون
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  فرید

اگر روشنفکرى نبودن به معناى خودخواهى و رضایت به صعود آمار ابتلا و مرگ و میر ناشى از ویروس کروناست، اجازه بدید ما همچنان روشنفکر بمونیم!

Diana
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  بان کى مون

روشنفگر تیر ماه هم که شما پیش بینی کرده بودی که خراب تر میشه.خخخخخ

هاشم
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  Diana

خخخخخخخخ یعنی چه؟
نحوه حرف زدنتونو اصلاح کنین

71
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  هاشم

واقعا منم متوجه نمیشم این کلمه خ یعنی چی!
اصلا جالب نیست!!

علی
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۲ ق٫ظ

سلام خواهشا هر کسی باز مایل به تعویق هست از شرکت در آزمون انصراف بده و جانش رو بخطر نیاندازه!سالهای بعد انشالله در نبود کرونا با طیب خاطر شرکت می کنن و همگی دعای خیرمون رو بدرقه راهشان خواهیم کرد.لطفا با زندگی و برنامه های ما بازی نکنن و با کلی گوی سعی نکنن کسانی که از برنامه و زندگشون افتادن رو افرادی بی اطلاع جلوه بدن بلکه برعکس کاملا به شرایط واقف هستم و در صحت و سلامت مایل به برگزاری کنکور هستیم

بان کی مون
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی

پیش از آزمون همه صحیح و سالمن، مهم اینه که بعد از آزمون چه اتفاقی می‌افته!

Diana
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  بان کی مون

احسنت همینطوره

Diana
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ب٫ظ

سنجش همیشه داشت میگفت: آره در موعد مقرر برگزار میشه، حتی ۹ اسفند میگفت پروتکل داریم برگزار میشه، همه دیدم که ۳ بار تمدید شد، حالا سنجش ایندفعه هم میگه برگزار میشه یعنی اگر نگه به نظرتون چی بگه خخخخخخخ خوب معلومه که میگه برگزار میشه، از فردا که مدارس باز شدند منتظر شوک های جدید کرونایی باشید این خط این نشون باز هم تمدید میشه، تا پاییز و ….

محمد
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  Diana

این خط و این نشون امتحان قطعا برگزار میشه و شما هم هی نگید برو دفترچه پست کن … من خدمت رفتم ولی شما خیلی جو میدین

بان کی مون
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

کی حرف ا دفترچه زد؟ امتحان برگزار میشه ولی احتمال قوی با تعویق مجدد!

فرید
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  بان کی مون

تعویق رو دیگه باید تو رویاهاتون دنبال کنید مون کی بان

بان کى مون
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  فرید

بفرمایید شیوع ویروس کرونا رو کُجا دنبال کنیم؟ سر جاسه آزمون دکترى؟!

Diana
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  بان کى مون

اونموقعی که به تعویق انداختین.خخخخ

سحر
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

شما قصدت اینه که کلا این آزمون امسال برگزار نشه
حالا چراشو نمی دونم
ولی اینجا یه مکانی واسه سرگرمیت شده
هی بیای بگی آزمون برگزار نشه
شایدم میخای با این کار بقیه رو بی انگیزه کنی واسه درس خوندن

سحر
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

من حرفم خطاب به دیانا بود البته.

،،
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۱ ب٫ظ

چ خبره تعویق دوباره. خسته شدیم از این همه تعویق

Diana
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  ،،

شما با تعویق مشکل دارید تنهایی تشریف ببرید به یکی از بیمارستان های شهرتون تا اونجا با شرایط کنکور آشنا بشید، تجربه خوبی براتون میشه

Diana
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  Diana

من خودم کنکور نمیدم.خخخ

بان کى مون
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۷ ب٫ظ

آمارها هر روز بالاتر میره … مردم هم توصیه ها رو کمتر رعایت میکنن … ایندفعه قراره چند روز قبل تعویق رو اعلام کنن؟!!

آیدا
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  بان کى مون

سازمان سنجش دیشب اعلام کرد تاریخ ها به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد! از ۲۳ تا ۲۵ تیر هم به سایت مراجعه و کارت آزمون خود را دریافت و روز ۲۶ تیر قبل از ساعت ۷:۳۰ در محل حضور داشته باشید. بای بای

4.3
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  آیدا

ما با ماسک و دستکش چجوری به سایت مراجعه کنیم؟

بان کی مون
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  آیدا

به هیچ وجه

قطعاً

اصلاً حرفش رو هم نزنین

تحت هیچ شرایطی

در هر شرایطی

مگه داریم؟

و

اینها از ادبیات مرسوم روابط عمومی سازمان سنجش محسوب میشه شما دلگرم این قیود نباشین.
به نظر من با این افزایش آمار باز هم تعویق می‌افته. به خصوص الان که ورودی‌ها جدید دکتری واسه بهمن ست شدن دیگه مشکل زمانبندی ندارن خیالشون راحته.
اونموقع که تعداد مبتلاها رو مرز هزار نفر بود آزمون به تعویق افتاد، وای به حال الان که برگشته رو مرز دو هزار نفر در روز!

آیدا
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  بان کی مون

ما دلگرم خدایم نه شما. برین امار تیر رو بیارین پایین تره. تضمین تون رفته زیر آب!

بان کى مون
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  آیدا

انشالله که آمار تیر حتماً پائین تره. از کامنت من عصبانى نشین. مسئله بهداشتیه من با کسى کلکل ندارم!

عاشق عدالت/متنفر از رانت
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ

به دوستانی که نگران سلامتی خود و خانواده شان هستند کاملا حق می دهم اما دیگه خواهشا حرف از کمپین و تعویق نزنید. واقعا خود من شرایطم طوری هست که آینده تحصیلی و شغلی ام بستگی به این آزمون دارد و علی رغم نگرانی برای خودم و خانواده ام و تمامی داوطلبان کنکور با توکل بر خدای متعال باید در این آزمون شرکت کنم. دوستانی هم که نگران سلامتی شان هستند می توانند در آزمون شرکت نکنند ان شاالله سال های بعد با رتبه و رزومه بهتر و در ایمنی کامل آزمون رو شرکت می کنند الان هم برگزاری آزمون رو دقیقا با برگزاری مراسم احیا در مساجد در نظر بگیرید که در یک فضای نسبتا بسته با فاصله نسبتا مناسب مراسم شبهای قدر برگزار شد و هر کسی هم که می خواست شرکت کرد و هرکسی تمایل نداشت حضور نیافت. یا حق

Diana
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ب٫ظ

شما میخواهید با گرفتن یک مدرک فقط حقوقت رو بالا ببری بهت حق میدم که به فکر سلامتی خودت و خانوادت نباشی ولی توصیه من: آیا میدونی که اگر کرونا بگیری تا آخرین روز زندگیت همراهته و ریه هات مشکل خواهند داشت!!!!!!!!!!

عاشق عدالت/متنفر از رانت
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  Diana

این نظریه فعلا از نظر علمی ثابت نشده و خیلی از افراد به زندگی عادیشون برگشتن. در ضمن بهتون حق میدم چند وقته نشستین خونه و همه چی براتون فراهم هست در حالی که خیلی از افراد زحمت کش همین جامعه در شرایط بسیار بدتر از کنکور دارن برای یه لقمه نان جون میکنن. شب های قدر را معیار قرار بدین و با اون معیار کنکور برگزار میشه.

هوشیار
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ب٫ظ

با سلام…جملاتتون بوی عدم عدالت و رانت کرونایی میده….

سهیل
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۱ ب٫ظ

یک سوال دیگه هم داشتم

با توجه به این که مصاحبه در دانشگاه ازاد به صورت متمرکز یک بار برای همه انتخاب رشته انجام میشه میخواستم بدونم که اگر رد بشیم ایا برای همه واحد ها رد میشیم؟ نحوه پذیرش در مصاحبه دکترا ازاد به چه صورتی هست؟

هاشم
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

دوستان عزیز توجه بفرمایید که تغییر آزمون به هیچ صورت امکان پذیر نیست، امتحان تیرماه و به صورت حضوری برگزار می‌شود. به فکر کمپین و… نباشید. جدی مطالعه کنید و بعد هم خودتون را انشاءالله برای مصاحبه های عااااااااااااالی آماده کنین. کرونا به هیچ وجه به این زودی مهار نمیشه، و هر چه امتحان را به تعویق بیاندازید در پروسه مصاحبه ها با مشکل بیشتر مواجه خواهید شد. چون مصاحبه ها به صورت فشرده انجام میشوند و ممکن است مصاحبه برخی از دانشگاهها را به دلیل تداخل نتوانید شرکت کنید. پیروز باشید.

Diana
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  هاشم

شما با تاکید میفرمایید به هیچ وجه احیانا در سنجش معاونت و… حضور دارید

هاشم
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  Diana

خواهیم دید. امتحان تیرماه برگزار می‌شود و لا غیر.

!
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

ستاد ملی مقابله با کنکور؟!!!!!

!
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  !

منظورم خط هفتم این خبر بود.

PHD
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

با توجه به شرایط پیش آمده بهتره امسال آزمون برگزار نشه و موکول شود به سال آینده.

آیدا
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  PHD

بهتره با توجه به شرایط پیش آمده بهتره امسال برین دنبال کار و بیکار نباشین و آزمون خودتون رو موکول کنید به سالهای آینده ای که وقت برای خوندن داشته باشین!

،،
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  PHD

یعنی چی برگزار نشه!!!!! تکلیف این همه خوندن چی میشه

Diana
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ،،

شما فکر کن برگزار میشه، شما رو استثنا میگیریم خخخخخخ

Diana
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  PHD

اواخر سال برگزار بشه برای همه بهتره

هاشم
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  Diana

سرکار خانم، سازمان سنجش مطرح کردند که هر کس نمیتونه امسال آزمون بده، امتحان را به سال آینده موکول کند.لطفا امثال شما وقفه ایجاد نکنین در آزمون دوستان. شما می‌توانید آزمون سال آتی شرکت کنین، اطلاعات و پایه تون هم قوی میشود.

Diana
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  هاشم

شما هر وقت رفرنس آوردی سنجش همچین چیزی گفته بنده هم تعهد محضری مید که شرکت نکنم، حرف بی سندکه مالیات نداره خخخخخخ

هاشم
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  Diana

قبل از اینکه مصاحبه برین، یادبگیرین چطور صحبت کنین. خخخخخخخخ یعنی چه؟ به عنوان فردی از قشر تحصیل کرده جامعه چنین صحبت کردن به هیچ عنوان درست نیست. اینجور شلخته نویسی ها مختص جوک و فکاهی هست و این سایت مخصوص دکترای تخصصی است نه کانال خنده پاره و… البته اگر مرحله اول قبول بشین وبه مرحله مصاحبه راه پیدا کنین.

Diana
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  هاشم

اتفاقا گاهی لازم میشه که از اصطلاحاتی مثل “خخخخخخ” و “هههههههه” استفاده کرد تا حساب کار دست بعضی ها بیاد

سهیل
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ق٫ظ

با توجه به اینکه توی مصاحبه دکترا از سوابق اموزشی فرد سوال میشه سوالاتی از قبیل اینکه دانشگاهای مقاطع قبل چی بودن و معدل مقاطع قبل چی بودن میخواستم بدونم من که دانشگاه کاردانیم علمی کاربردی بوده و کارشناسیم هم علمی کاربردی بوده و ارشد هم دانشگاه ازاد شهریار بوده با توجه به اینکه این نوع دانشگاها دانشگاهای ضعیفی به حساب میان ایا من شانس قبولی با توجه به این سوابق اموزشیو توی مصاحبه دکترا دارم؟؟؟

در ضمن میدونم که شانسی برای سراسری ندارم منظورم برای ازاد تهران یا اطراف تهران یا پیام نور هست رشته ام مدیریت دولتی؟؟

یک توضیح همردر خصوص سهمیه جانبازی ۵ درصد ایثارگران بدید و بگید که چقدر توی پذیرش نهایی تاثیر داره ؟؟؟

علیرضا
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  سهیل

دوست عزیز شانس شما برای دانشگاه های آزاد شهرستان خوبه. درضمن فراموش نکن ۵۰ درصد نمره نهایی برای قبولی رو از طریق آزمون کسب میکنیم و اصلا ربطی به دانشگاهی که تحصیل کردیم نداره. و همچنین ۵۰ درصد مصاحبه بیشتر به مباحث پژوهشی مربوط میشه. به نظر من فقط ۵ درصد از کل فرآیند پذیرش مربوط به دانشگاه محل تحصیل و معدل میشه که اون هم با ۵ درصد سهمیه ایثارگرانی که دارید تکمیل مشه و در حال حاضر شما با دانشجوی معدل بیست دانشگاه تهران هیچ تفاوتی نداری.

سهیل
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

ممنون تشکر

هاشم
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

چه حرفا!!!!!!! یعنی چی با معدل بیست دانشگاه تهران توفیر ندارند؟؟ من باب مزاح و مطایبه گفتین قطعا!! امید واهی به کسی ندهید. سهمیه توی مصاحبه دکتری هیچ نقشی نداااااارد. فقط رتبه در سهمیه تون خوب میشه و دعوت به مصاحبه میشین ولی در جلسه مصاحبه اساتید رتبه بدون سهمیه را در نظر میگیرند.

در کل همه دوستان بدونین اگر رتبه و رزومه عالی باشه و جلسه مصاحبه رو هم به خوبی پیش ببرین، و یه سری پارامترها رو رعایت کنید، مطمئن باشید اساتید همچنین دانشجویی را عمرا عمرا عمرا رد کنن.

حتما قبول میشید خخخخ
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  سهیل

من سوابق دانشجویان دکتری دانشگاه شریف رو خوندم، با اینکه توی اون گرایش فقط یک دانشجو میگیرن ولی بعضی هاشون مدرک کارشناسی ارشد و کارشناسیشون مال دانشگاه آزاد بود
بنظرم اصلا مدرک ملاک نیست اساتید روز مصاحبه با سوالاتی که میپرسن سطح علمی فرد رو متوجه میشن و اگر هم اصلا سوالی نپرسن یعنی بدردشون نمیخوری

سهیل
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ

ممنون

هوشیار
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۲ ب٫ظ

مدرک کاردانی به کارشناسی رو شریف نمیپذیره….

فرشاد
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  سهیل

تجربه سال بالاییهای من میگه
هیچ چیز غیر ممکن نیست
تلاشتون رو بکنید بعد با توجه به رتبه اتون تو مصاحبه ها شرکت میکنین ..
قبل از انتخاب هم میتونید برید به جاهایی که احتمال میدین باتوجه به رتبه میتونین برای مصاحبه دعوت بشید و با استادها حرف بزنین اگه صد در صد ناامیدتون کردن خب اون دانشگاه رو نزنین که فرصت دانشگاه های دیگه رو هم از دست ندین (بعضی دانشگاه ها به اولویت بندی حساس اند)
بعد از کنکور تا زمان مصاحبه ها هم سابقه پژوهشیتون رو ارتقا بدین
ان شاء الله موفق باشین

سهیل
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  فرشاد

ممنون

هاشم
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

سعی کنید رتبه و رزومه عااااالی داشته باشید و در مصاحبه هم به نحو احسن ظاهر بشین.بقیه ش توکل بر خدا. ولی روی سهمیه تون حساب باز نکنین. با توجه به سهمیه، ممکنه رتبتون خوب بشه ولی برای اساتید در مرحله مصاحبه، سهمیه معنایی نداره، و اگر رتبه و رزومه بدرد بخور نداشته باشین و مصاحبه تون جالب نباشه، به راحتی ردتون میکنن.
موفق باشید

سهیل
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  هاشم

ممنون

مهدی مهندسی مکانیک
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

در مورد پذیرش دکترای آزاد نگران مدارک پایت نباش.ولی در مورد روزانه های خوب و حتی درجه ۲ قطعا تاثیرگذاره.در زندگی که داریم با احتمالات کار می کنیم.اون چیزی که دست ماست انجام می دیم.شما کارت رو به بهترین نحو انجام بده بقیش دیگه دست ما نیست.
در مورد دکترای آزاد من از بعضی رشته ها تاکید می کنم بعضی رشته ها خبر دارم که حتی واحدهای خوب درجه یک آزاد مثل علوم تحقیقات و تهران مرکز به دوستانی که قبول شدن و نیومدن پیام میدن بعد از دو سال بیان برای ثبت نام.یعنی آمار ثبت نامی کاهش چشمگیر داره جوری که احتمال لغو دوره هست.
البته در مورد مدیریت ها و به خصوص مدیریت دولتی خب اینطور نیست و همیشه متقاضی زیاده.میدونم که قریب به اتفاق متقاضیان مدیریت دولتی شاغل در ادارات هستن و خب هدف مشخصه.ولی باز هم نگران نباش.

علی
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۰:۰۹ ق٫ظ

با سلامتی ما اینکار رو نکنید، مگه ما موش آزمایشگاهی هستیم که باید اولین آزمون بعد از کرونا رو بدیم؟ ما خواهان برگزاری کنکور ها به صورت مجازی هستیم. نیاید بگید اونایی که خیلی خوندن چی، ممکنه تقلب بشه و… یک سال هزار سال نمیشه.سلامتی مهمتره. شرایط هم برای همه یکسان هست.

سعید
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی

مجازی؟!

علیرضا
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

درست میگه، آزمون آنلاین مجازی.
در همه جای دنیا این روش استفاده میشه…
ایام به کام :-)

ناشناس
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

ولمون کنین بابا دیگه، همش اعتراض و بهونه؟!!!!!!! کنکور نمیدی نیا سر جلسه، چیه اینجا شده همش ناله و روشنفکربازی…سلامتیت مهمتره کنکور نده چیه هی میایید اینجا هر روز یه چیزی می گید؟! دیونمون کردین بخدا، ۴ بار عقب انداختن کافی نیست؟!
بابا هر کی نگران سلامتیشه کنکور نده، به قول خودتون سالهای بعد… ما کل زندگیمون رو هواست، از کار و زندگی افتادیم، دقیقا یه جایی هستیم و به اندازه ای تلاش کردیم که نمیشه قیدشو زد… تکلیف ماهایی که از پاییز مشغول درس خوندنیم چیه؟ بعد یه سری میان میگن خودخواه! واسه برگزاری این کنکور هزار تا راه هست…انگار فقط همشون توو خونه نشستن و هیچ کاری نیمکنن تا کرونا بره، داریم وضعیت بیرون خونه رو میبینیم، همه دارین به فعالیتهای روزانشون میرسن، خیلیام که اینجا همش حرف تغییر زمان رو میزنن جزو همین افرادین که ما میبینیم…

رضا
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

چه عصبانی

sasy
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

با سلام آقای ناشناسی که میای اینجا و کامنت میزاری فرض کن آزمون قرار بود ۹ اسفند برگزار میشد یعنی از آذر ۹۸ تا اسفند ۹۸ سه ماه فاصله بود چه فرقی داره الانم دو سه ماه تا آزمون مونده اینو هم در نظر بگیرید که بیماری کرونا یک مسئله ی ملی است و شوخی بردار نیس ما خوزستانی ها چه گناهی کردیم که وضعیت قرمزه یعنی حاضری ما بمیریم تا تو راحت بشی و خودخواه نباش بفکر همه باش با این طرز فکر بعید بدونم قبول بشی بنظرم تحت هیچ شرایطی آزمون نباید برگزار بشه یا اگه قراره برگزار بشه بصورت اینترنتی برگزار بشه باتشکر

ناشناس
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  sasy

آقای محترم خودم از اونایی بودم که دو بار آخر به تعویق دکتری رای دادم، شما نمیخواد نفع فرد و جمع رو به بنده یاد بدید…این فاصله واسه شمایی که پاییز درس نخوندی و هیچ تلاشی نکردی فرقی نداره، از الان می تونید شروع کنید و قبول شید، ولی واسه ماهایی که پاییز کلا درس خوندیم و زمستونم اضافه کنید، مبحث تکراریه و اینکه انرژی و امید اوایل رو نداریم… قبول شدن ربطی به طرز فکر نداره، به تلاش و درس خوندن ربط داره…شما بگید کرونا کی میره تا خودم اول نفر برم یه کمپین راه بندازم به تعویق دکتری؟ ولی وقتی هیچی مشخص نیست نمیشه که کل مملکت رو تعطیل کرد…با فرهنگ سازی و رعایت بهداشت هیچ مشکلی پیش نمیاد…اگه قراره کمپین راه بندازین واسه خوردو، تورم و اینا کمپین راه بندازین نه واسه کنکور، که یه سری فقط تنبلی و کم کاری خودشون رو با کرونا ربط میدن و اونو بهونه کردن.
موفق باشید

علی
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

آقا یا خانوم ناشناس؛ لطفا انقدر غصه نخورید. همه چیز که کنکور نیست. شما هم قطعا تو زندگی نتیجه زحمات و کتابهایی که خوندیو میگیری ❤✴✔〽〰▪

Diana
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

کاملا موافقم مجازی بشه مگه ما موش آزمایشگاهی هستیم هر چند یک عده هستند که سلامتی شون اصلا براشون مهم نیست فقط پسوند دکتری بچسبه به اسمشون براشون سلامتیه خخخخخ

علی
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  Diana

خب تو شرکت نکن.