موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام نتایج آزمون دکتری در اوایل مهرماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

با توجه به زمان جدید برگزاری آزمون دکتری ۹۹، نتایج این آزمون در اوایل مهرماه اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی تمامی آزمون های سال ۹۹ تا پایان مهر ماه خبر داد و گفت: به این ترتیب، نتایج نهایی آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری اوایل مهر و نتیجه کنکور سراسری نیز تا حداکثر تا اواخر مهر ماه اعلام شود. بنابراین دانشگاه‌ها می‌توانند با توجه به شرایط کشور، در صورت فراهم بودن شرایط، سال تحصیلی را از همان مهر ماه شروع کنند.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب در خصوص اعلام نتایج آزمون‌های سال ۹۹ و زمان بازگشایی سال تحصیلی جدید اظهار کرد: سازمان سنجش آموزش کشور بر اساس استانداردهای خود نیازمند زمان مشخصی برای اعلام نتایج آزمون ها است. بر این اساس برای اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری و کنکور حدود دو ماه و نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد نیز حدود دو و نیم ماه زمان نیاز داریم.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به زمان بندی جدید برگزاری آزمون های ۹۹ طبیعتا نتایج این آزمون‌ها نیز با مقداری تاخیر مواجه خواهد شد. منتها ما انتظار داریم سازمان سنجش آموزش کشور با برنامه ریزی فشرده و کم کردن برخی فرآیندها، نتایج تمامی آزمون‌ها را تا پایان مهرماه ۹۹ اعلام کند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: با توجه به موارد فوق زمان آغاز سال تحصیلی جدید بستگی به تصمیم دانشگاه ها دارد که اگر شرایط کشور مناسب باشد ممکن است دانشگاه ها سال تحصیلی خود را از همان مهر ماه آغاز کنند و ترم به صورت فشرده برگزار شود. بنابراین، این موضوع بستگی به تصمیم دانشگاه ها و شرایط کشور دارد اما سازمان سنجش بر اساس برنامه ریزی خود سعی خواهد کرد نتایج آزمون ها را در اسرع وقت اعلام کند و این نتایج دیرتر از پایان مهر ماه اعلام نخواهد شد.

دکتر خدایی خاطرنشان کرد: نتایج برخی از آزمون ها حتی زودتر از موعد نیز اعلام خواهد شد و این نتایج تا مهر ماه به دست دانشگاه ها خواهد رسید و اینگونه نیست که نتایج تمامی آزمون ها پایان مهرماه اعلام شود. به عنوان مثال اعلام نتایج آزمون سراسری به آخر مهر خواهد رسید، اما نتایج آزمون‌های کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و دکتری همان اوایل مهر اعلام خواهد شد. بنابراین در صورت مناسب بودن وضعیت دانشگاه ها از همان مهر ماه سال تحصیلی را شروع خواهند کرد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

54 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید کرج تو کف دکتری
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ

من شخصاآمادگی کافی برای آزمون دارم وهیچ ترسی از تقویت شدن ضعیف هاندارم
مابقی دوستان هم یه فکری به حال وروز خودشون بکنن
دوستانی هم که سربازهستن زودتربرن دفترچه بگیرن و برای مهرماه با سر تراشیده آماده بشن

مرضیه
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ

امیدوارم دیگه پروسه امتحان و تاریخ مصاحبه ها و نتایج نهایی ، همه اینها تا اواسط اواخر مهر باشه نهایتا. دیگه خسته شدیم.
من خودم واقعا نمیتونم بخونم اصلا ، حس خوندن نیست‌.
دور شدیم از جو رقابت درس و …
هیچ چیزی بدتر از بلاتکلیفی نیست. اون از وضعیت بیکاری ، که توو رشته مون شغل مناسبی نداریم. اینم از درس که گفتیم یکم بخونیم شاید دانشگاه قبول بشیم و … که واقعا ضرر کردیم با این تعویق های بیش از حد … کاش اوایل تیر بود امتحان.

مهدی
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ب٫ظ

خیلیم عالی… میریم ک بترکونیم آزمونه تخصص رو

نانا
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

امیدوارم همه ی کسانی که تلاش کردند موفق شوند

rz
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۹ ۰:۵۳ ق٫ظ

دوستانی که تا قبل از اعلام نتایج کنکور مهلت یکساله فراغت از تحصیلشون تموم میشه و باید دفترچه پست کنند لطفا به لینک زیر برید و حمایت کنید
https://www.farsnews.ir/my/c/24315

یاسمن
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

من اگه بدونم چرا مجلات داخلی پاسخگو و فعال نیستند!! اخه مگه سامانه و پروسش الکترونیکی نیست؟!! ای خدااااااااا

Mohammad
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  یاسمن

فعلا چند ماهی تعطیل هستند. برای ما هم خبری نشده فعلا. سال پیش فرستادیم، بهمن ماه

حمیدرضا
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  یاسمن

یه نگاهی به زمان معمول چاپ برای مقاله های چاپ شده مجله کنید تا زمان پاسخگویی دستتون بیاد (کرونا هم بدترش کرده). الان ۱۴ ماهه داوری مقاله داخلی من طول کشیده. داوری تمام شده و نظرات مثبت بوده ولی دبیر تخصصی محترم لطف نمیکنه یه تایید نهایی رو بزنه.

Graphic
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  حمیدرضا

دقیقاااا منم همین مشکل رو دارم میدونم که تایید شده هست چون سردبیر محترم استاد دانشگاه خودمونه و حتی پیشنهادهای دیگه هم داده واسه همکاری!
ولی بیخود کشش میدن متاسفانه!

سخت ترین آزمون دکتری
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ب٫ظ

کسایی که بفکر تعویق هستن دو ماه دیگه هم همین آش و همین کاسه اس مطمئن باشید هیچوقت موفق نمیشید

حدیث
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ

با سلام وقتتون بخیر شرایط اتفاقا همیشه برا همه یکی هست اولا سوالا همون ۸ اسفند ماه که قرار بود برگاز بشه طرح شده مگه دیوونه شدن دوباره طرح کنن هرکی خونده که افرین ضرر نکرده اونایی هم میان تو میدون اگه درس خون بودن همون نیمه اول سال ثبت نام میکردند پس به خدا توکل کنید و با انرژی تمام درس بخونید مقاله چاپ کنید

سخت ترین آزمون دکتری
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  حدیث

۹ اسفند بود منم نظرم همینه کسایی که به فکر تعویق باشن هیچوقت موفق نمیشن بیخودی هم خوشحال نباشن تغییر تاریخ هم به نظر کارشناسی ستاد کرونا تاریخ عوض شده، شما اگه زرنگید برید واسه چیزای دیگه کمپین بزنید

...
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ

خدایی این مساله که ضعیف ها دارن توی این فرصت قوی میشن واسم قابل باور نیست… والا دور و ور من هرکی میخواست امتحان بده کماکان نظرش همینه و بالعکس! حتی کسی هم که قصدش خوندن نبوده الکی ثبت نام کرده بوده بازم در حال تفریح و گردش و زندگی روتینشه :))))) منظور اینکه کسی تغییری توی ذهنیتش ایجاد نشده یا شایدم من ندیدم…

کنکور 99
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ب٫ظ

فقطط بهدو ضرر کسانی شده که برای آزمون اسفند چند ماه از همه برنامه هاشون زدن و درس خوندن. حالا یکسری به لطف سازمان سنجش و ثبت نام های چندباره از به همه برنامه هاشون رسیدن تفریحاتشون رو کردن از الان می خونن قبول می شن. حالا دیگه وقت نوشتن مقاله رو هم نداریم البته یکسری ها که مقاله هاشون از راه هایی که همه می دونن به دست میاد که نباید مشکلی داشته باشن.

سخت ترین آزمون دکتری
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  کنکور 99

مصاحبه واسه اینه دیگه اگه دانشگاه خوبی بخوان بزنن با مقاله ای که یکی دیگه نوشته داورا از سوالایی که میپرسن میفهمن (پیش قاضی و ملغ بازی؟!!!!!!!!)

ر.ی
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  کنکور 99

من که از اسفند به بعد نتونستم تخصصی بخونم بیچاره شدم رفت

سخت ترین آزمون دکتری
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ب٫ظ

نتایج اولیه دکتری اواخر مرداد منتشر میشه و منظور از دو ماه کل پروسه ی پذیرش دانشجو (نتایج اولیه، انتخاب دانشگاه، مصاحبه حضوری و نتایج نهایی) بود.
ببینید با این تعویقتون به ضرر خودتون کار کردید چون اگه اولین کنکورتون باشه، زمانی واسه مقاله نوشتن و آزمون زبان ندارید.
به قول قدیمیا میگن یه دیوونه یه سنگ میندازه تو چاه صد تا عاقل نمیتونن درش بیارن

شهریار
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۳ ب٫ظ

شما ظاهرا سال اولتون هست که میخواین کنکور دکتری بدین . کلا از پروسه پذیرش دکتری بدورین . دو ماهه فکر کردی میشه کارنامه اولیه رو بدن بعد انتخاب دانشگاه کنی بعد بری مصاحبه بعد منتظر بمونی تا تمام دانشگاهها اسامی رو بدن به سنجش بعد سنجش اسامی رو اعلام کنه . فکر کردی تعیین زمان مصاحبه و رفتن برای مصاحبه به همین راحتی هاست . در مرحله اول باید طوری برنامه ریزی بشه که تاریخهای مصاحبه تداخل نداشته باشه یعنی حداقل ۲۰ الی ۲۵ روز زمان مصاحبه ها طول میکشه بعد دانشگاهها با کلی ناز و عشوه و امروز و فردا کردن اسامی رو به سنجش اعلام میکنن . این پروسه انتخاب دانشگاه خودش کلی زمان میبره . یعنی از زمانی که کنکور بدی تا کارنامه اولیه بیاد شما حداقل یک ماه در نظر بگیر ( در حالت عادی این پروسه دو ماه طول میکشه ) بعد که کارنامه ها رو دادن یک هفته طول میکشه که عزیزان انتخاب رشته کنن و فرمهای انتخاب رشته رو ارسال کنن . تا این مرحله یک ماه و یک هفته گذشته بعد میرسیم به اینکه آیا حدنصاب برای مصاحبه رو داری یا نه که سنجش حداقل سه هفته زمان نیاز داره پس تا اینجا شد دو ماه بعد میرسیم به تعیین زمان مصاحبه که باید حداقل از زمان اعلام تا شروع زمان مصاحبه ها دو هفته فرجه داده شود خودم خسته شدم از بس نوشتم :)))) خلاصه پروسه پذیرش دکتری در بهترین شرایط اگه خوب بچنبن ۴ ماه طول میکشه ( در… ادامه نظر»

سانی
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

آقا شهریار به نظرتون امسال با این شرایط بحرانی اصلا امکان برگزاری آزمون کنکور و فرآیند مصاحبه ها کلا وجود داره؟
من با نظرتون کاملا موافقم به نظرم با توجه به فرآیند زمانبر این موضوع خیلی عجیب به نظر میرسه پذیرش دانشجو امسال چون میگن کرونا تو پاییز هم که باز بدتر اندر بدتر میشه. حالا دیگه کنکور به یکطرف، چطوری میشه رفت مصاحبه؟

شهریار
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  سانی

واقعیتش اینه که هیچ کس نمیتونه به یقین بگه شرایط در آینده چی میشه و پیش بینی ها فقط در حد حدس و گمان هست . این ویروس شاید از نظر نوع بیماری خیلی شبیه ویروس سارس باشه اما از لحاظ رفتاری ( مثلا در مورد سارس تا زمانی که فرد اعلائم بیماری رو نداشت سرایت ویروس هم نداشت ولی در مورد کرونا فرد میتونه ناقل باشه در صورتی که اعلایم بیماری رو نداشته باشه . پس در مورد سارس به راحتی میشد افراد بیمار رو از افراد سالم جدا کرد و به راحتی میشد فواصل گزاری اجتماعی رو رعایت کرد و در مورد شیوع سال ۲۰۰۴ بعد از چند ماه مهار شد . ولی در خصوص این ویروس هیچ کنترلی نیست . فقط و فقط باید منتظر واکسن یا داروی ضد کووید ۱۹ باشیم یا با تغییر ژنتیکی خود ویروس با میزبانش که ما باشیم به سازش برسه . الان واقعا سازمان سنجش و وزرات بهداشت هم نمیدونن چی کار باید بکنن , فقط میدونن در این شرایط نباید تجمعات راه انداخت . بحث سر کار رفتن و کاهش شرایط اضطراری در دنیا به خاطر کاهش مخاطرات کووید ۱۹ نیست بلکه شرایط اقتصادی کشورها است که دولتها ریسک مردن مردم رو قبول میکنن تا اقتصاد از اینی که هست بدتر نشه . چون وقتی کار متوقف بشه یعنی تولید متوقف میشه , یعنی مواد غذایی کم و نایاب میشه , یعنی قحطی میشه . یعنی مردم برای یه لقمه نون اونوقت همدیگرو لت و پار میکنن و مطمئن باشید… ادامه نظر»

سانی
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  شهریار

بابت توضیحات بسیار خوب و منطقیتون ممنون آقای شهریار. واقعا خط به خط از صحبتهای شما درسته. منم به عنوان یه داوطلب از اول نظرم همین بود که کنکور خوراک و کار و معیشت کسی نیست که لزوما تحت هر شرایطی به قیمت کشتن افراد توی جامعه بخواد برگزار بشه با همون سبک و سیاق همیشگی و قبلیش. مشکلات هم به قدری زیاده که ماسک و دستکش و اینجور ایده ها مطلقا جواب نمیده.
الان دیگه یک بُعدی هم نمیشه به ماجرا نگاه کرد چون فقط هم جان داوطلب کنکور به خطر نمیفته بلکه آمار مبتلایان به شکل سرتاسری دوباره بالا میره در سطح اجتماع

ر.ی
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

احسنت

سایه
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

نتایج کتبیو هر وقت سنجش بخاد میرسونن حتی شده یه هفته ای …یه هفته بعد مصاحبه ها هم نتایج مشخصه چه بسا بعضی دانشگاهها بلافاصله بعد مصاحبشون ….به نظرم نگرانی بعضیا واقعا به جاست اینقدر هم توپیدن نداره تمام برنامه ریزیاشون بهم ریخته اگه یه ترم عقب موندن برای شما مساله ای نیست کلا میتونستید قید کنکور امسالو بزنید ….

شهریار
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  سایه

نظرتون محترمه

moin
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  سایه

پروسه مصاحبه خیلی زمان بره
مثلاً دانشگاه های یه شهرستان جوری برنامه ریزی می کنند که مصاحبه دانشجوها پشت سر هم تو روزای متوالی تو دانشگاه های اونجا باشه فرضا تهران تو یه رشته ممکنه شش هفت تا دانشگاه داشته باشه مصاحبه هاشون را اکثرا پشت سر همه ، حالا تازه بعضی دانشگاه ها هم چون داوطلباشون زیادند مجبورند به ترتیب حروف الفبا تو روزای مختلف مصاحبه بگیرند و هستند رشته هایی که نزدیک به سی چهل دانشگاه پذیرش دارند و نباید مصاحبه هاشون با هم هیچ تداخلی داشته باشه، یه رشته هایی مثل فیزیک یا شیمی دو ماه هم برای مصاحبه براشون کمه، پس منتظر اعلام سریع این نتیجه نباشید

ر.ی
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

خداقوت

محمد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

منظور حذف مصاحبه حضوری هست که معمولا برای هر داوطلب ده دقیقه بیشتر طول نمیکشه،رزومه(مدرک زبان، سوابق تحصیلی، آموزشی، مقالات و …) جزئی از مرحله دوم هست که سال های قبل هم به صورت مجازی بررسی میشد و مشکلی نداره. سوگلی های اساتید هم نترسن در هر صورت مشکلی در پذیرش نخواهید داشت.

ر.ی
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

کاش با واتس اپ مصاحبه بگیرن تصویری

محمد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ب٫ظ

نتایج اولیه رو میگن؟؟
یا نتایج نهایی همراه با مصاحبه رو میگن؟؟

ر.ی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ب٫ظ

اقای دکتر خدایی خداقوت از این همه همکاری شما سپاسگزاریم انشاا.. دیگه تاریخ کنکور تغییر نکند دوستان هم راضی باشن دست از کمپین و رفتن روی اعصاب بقیه بردارن

کلاس زبان برید و اگه ازمون msrtبرگزار شد مدرک زبان بگیرید فرصت خوبیست

لکستان
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ

این طور که داره بوش میاد مصاحبه حذف می شه
نظرهم وطنان چیست

محمد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  لکستان

حذف میشه؟! اشکمون در میارن امسال. تو متن نوشته فشرده و حذف برخی فرایندهای زمانبر
امسال فقط منتظر باشین که ببینین چقدر دانشجو می مونن رو زمین

فائزه سادات مدرسی به لکستان
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  لکستان

سلام . اینا جونشونه و مصاحبه دکتریشون!! بعد شما می فرمائید مصاحبه رو حذف میکنن؟! نه هم وطن! مصاحبه سر جای خودش هست ! فقط اتفاقی که افتاده رقابت سخت تر شده همین. چون خیلی تنبلها و ضعیف ها هم الان دیگه تو این دوره تعویق ، دارن زرنگ و قوی میشن ! کلا خدا به دادمون برسه !

فرمایش شما متین اما محال
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  لکستان

امکان نداره، اساتید تا شخصا یک دانشجو رو نپسندن :) امکان نداره پذیرش کنند در ضمن زمانی که دانشجوی خودشون در اولویت قرار داره هرگز مصاحبه حذف نمیشه، تازه دست خودشون باشه برا ارشد هم مصاحبه میذارن

.......
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  لکستان

امکان نداره

یاسمن
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۹ ب٫ظ

سلام..با این اوضاع دانشگاه ها مجلات داخلی فعال و پاسخگو هستند که تقویت کنیم بیشتر رزومه مونو حداقل؟؟؟

کهربا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ب٫ظ

کار درستی نبود تغییر زمان آزمون .‌همون ۹ خرداد با رعایت فاصله خوب بود . چرا الکی جو میدید .

موتور هوندا تک چرخ زاده اصل
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۲۱ ب٫ظ

خدایی دیگه هیچ حرفت و قبول ندارم. الانم میگم شما اول مهر نمیتونید بچه های مردمو بکنید تو خوابگاها.

ازهمین الان بدونید اول مهم دانشگاهای شما باز نخواهد شد.

اوکی؟ اقای خدایی اول مهر دانشگاهای شما باز نخواهد شد

محمد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۶ ب٫ظ

اگر سال تحصیلی رو دیرتر شروع کنید سربازی رو چه کار کنیم، بعد از اومدن نتایج دکتری لابد یه مدت هم طول می کشه تا ثبت نام دانشگاه ها انجام بگیره و اگر بعد از اول آبان باشه ما باید بریم سربازی بعد دوباره برگردیم
اگر قراره سال تحصیلی دیرتر شروع بشه، حتما لازمه اعزام آبان یه دوره عقب بیوفته و با اعزام بهمن انجام بشه

ر.ی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

خوبه خانم هستیم نگران سربازی نیستیم !!

samira
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۴ ب٫ظ

مصاحبه کلی زمان میبره ، چطور ترم از مهر شروع بشه؟

ر.ی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  samira

در حال زندگی کنید تا مهر خدا کریمه

المینا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ب٫ظ

کنکور وزارت علوم باید بیفته ۳۰ تیر. چرا یه هفته عقب باید بیفته طبق برخی از نظرات؟ خوبه داریم شرایط رو می‌بینیم. بعدم این وزارت علومه که باید تغییر بده نه وزارت بهداشت. کنکورای وزارت بهداشت تو ۳ روز پی در پی انجام میشه این وسط کنکور ما افتاده روشون.

محمد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  المینا

خانم شما خیلی خوشین. بسه دیگه دردسر درست کردین برای ما به خدا. از صبح با این وضعیت دارم توی پلیس +۱۰ میچرخم
بسه دیگه. تعویق هم حدی داره
الان وزارت بهداشتی ها از اونور میریزن وسط

ر.ی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  المینا

کم برای سنجش تصمیم بگیرید مطیع باشید

......
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  المینا

بس کنید دیگه

مجید
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۳ ب٫ظ

سلام بچه ها به ادرس زیر بروید به تکمیل ظرفیت دکتری ۹۸ رای دهید
https://www.farsnews.ir/my/c/15256

ر.ی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

ما رای نمیدیم

سختترین کنکور دکتری
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ب٫ظ

از همین امروز خودتونو واسه شرایط سخت آماده کنید البته افرادی که با برنامه درس میخونن و براشون آینده مهمه هیچ سختی نداره بیشتر اونهایی که تحمل شرایط سخت واسه درس خوندن رو ندارن و زیاد درس براشون مهم نیست و همینطور هیچوقت افراد موفقی در آینده نخواهند شد باید سختی بکشن

حمید کرج تو کف دکتری
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ب٫ظ

خوش به حال تو که موفق و درس خونی

الان منظور حرفتون چیه

شمادرس خونی و موفق هستی به سلامتی

چه شرایط سختی …..فقط داری انرژی منفی میدی

اگر سخته برای همه سخته و اگر آسونه برای همه آسونه

چرا فکر میکنی آزمون به تعویق بیفته سختر میشه

فاز منفی نده برو دنبال درس خوندنت بابا

معلومه خیلی از تعویق ناراحتی ….داری تلافی میکنی

امیرعلی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۵۳ ب٫ظ

حمید خان این طفلک مدتیه هی میاد کامنت میذاره. همش احساس میکنه باید چیزی بگه. شما به دل نگیرید.الان همه دیگه میشناسنش. فازش نامعلومه.

ر.ی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۸ ب٫ظ

حس میکنم کنکور سختی خواهد بود طراحان سنگ تمام میزارن

نفیسه
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  ر.ی

حست اشتباهه

ــــ
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ب٫ظ

خدایی در مقابل دوربین مخفی قرار نگرفتیم؟؟!!!!!! راستشو بگین خودم فهمیدم