احتمال آغاز ترم آینده دانشگاه ها از بهمن ماه 99

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون آموزشی وزیر علوم درباره آغاز ترم آینده این که با تاخیر خواهد بود یا خیر توضیح داد و گفت: برگزاری ترم آینده برای دانشجویان جدیدالورود از بهمن ماه یک گزینه است.

 به گزارش مهر، علی خاکی صدیق صبح امروز سه شنبه در نشست خبری ویدئو کنفرانس با خبرنگاران آموزش عالی گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط حضور دانشجویان در دانشگاه ها را فراهم کرده است و دانشگاه هایی که این شرایط را دارند، می توانند از ۱۷ خرداد پذیرای دانشجویان باشند.

وی افزود: اولویت با دانشجویان کارشناسی ارشد برای اتمام پژوهش ها و پروژه های عملی است؛ هم اکنون درصد قابل توجهی از دانشگاه ها با آموزش های غیرحضوری درس ها را پیش می برند و درحال پایان مباحث درسی هستند.

معاون آموزشی وزارت علوم ادامه داد: استمرار آموزش الکترونیکی توصیه اول به دانشگاه ها است اما بخش عمده ای از کار دانشجویان کارشناسی ارشد پژوهش است و نیاز به حضور در آزمایشگاه و کارگاه های عملی دارند که با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت، این امر امکان‌پذیر خواهد بود.

دانشجویان شهرهای قرمز نمی توانند در دانشگاه ها حضور یابند

خاکی صدیق درباره دانشجویانی که در مناطق قرمز حضور دارند، افزود: دانشجویانی که در شهرهای وضعیت قرمز حضور دارند، نمی توانند در دانشگاه حضور یابند و بخشی از آموزش که به صورت راه دور است، برای آنها ادامه می یابد و بخش های عملی و کارگاهی باید بماند تا ستاد کرونا برای آن تصمیم گیری کند.

خاکی صدیق درباره دانشجویانی که تحصیل شان در این ترم ادامه می یابد، گفت: هر دانشجویی که نتواند دروس را به پایان برساند، باید ترم را برای آنها افزایش دهیم و طول ترم بدون احتساب در سنوات انجام می شود تا لطمه ای به دانشجو وارد نشود.

معاون آموزشی وزارت علوم با اشاره به ترم تابستانی افزود: دانشگاه ها به ویژه آن دانشگاه هایی که دانشجویان ترم آخر دارند، می توانند ترم تابستانی را برگزار کنند.

وی ادامه داد: همچنین آن دسته از دانشجویانی که یک یا دو درس آن ها باقی مانده تا فارغ التحصیل شوند، ما این تعداد درس را به چهار درس افزایش داده ایم تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

معاون آموزشی وزارت علوم درباره ترم آینده گفت: پیش بینی دقیق برای ترم آینده و شرایط آن در حال حاضر برای هیچکس امکانپذیر نیست. طبق رصدهایی که از آموزش عالی دنیا داشته ایم، سایر کشورها نیز به طور قطعی نمی دانند که چه اتفاقی در ترم های دیگر خواهد افتاد.

وی ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه های خوب دنیا اعلام کرده  اند همه آموزش های الکترونیکی را برگزار کرده و بسته به شرایط تصمیم گیری خواهند کرد. در حال حاضر زیرساخت ها فراهم شده است. اگر شرایط بیماری همچنان ادامه یابد و ما نتوانیم حضور دانشجویان را داشته باشیم با این تجربه ای که در این ترم داشته ایم، ممکن است آموزش ها به صورت الکترونیکی ادامه یابد، البته نمی توان گفت که ترم آینده صددرصد به صورت حضوری یا به صورت الکترونیکی خواهد بود.

۸۶ درصد دانشجویان تحت پوشش آموزش مجازی قرار گرفتند

وی درباره اینکه دانشگاه ها تا چه اندازه از آموزش های الکترونیکی استفاده کرده اند، گفت: ۸۶ درصد دانشجویان تحت پوشش آموزش های مجازی قرار گرفته اند.

خاکی صدیق ادامه داد: برای ترم مهرماه آمادگی داریم و اگر ضرورت پیدا کرد، دانشگاه ها به شیوه الکترونیکی ادامه دهند. البته تمام اینها به شرایطی که خواهیم داشت، بر می گردد. امیدواریم برای ترم آینده شرایط حضور دانشجویان را داشته باشیم.

وی افزود: بر اساس تحلیل متخصصان فن آموزش، آموزش پس از کرونا قطعا در ایران و خارج از کشور متفاوت خواهد بود.

معاون آموزشی وزیر علوم در خصوص حذف ترم و سختگیری هایی که دانشگاه ها در این خصوص دارند، گفت: ما به دانشگاه ها توصیه کرده ایم که با دانشجویان همراهی کنند. اگر دانشجویی مشکل داشته باشد و امکانات آموزش حضوری را نداشته باشد این حق را دارد که ترم را بدون احتساب سنوات حذف کند.

زمان شروع ترم آینده

وی درباره زمان شروع ترم آینده و اینکه آیا با تأخیر خواهد بود گفت:  تمام تلاش دانشگاه ها این است که برای دانشجویان جدید الورود ترم را در زمان خود آغاز کنند. البته این بستگی به این خواهد داشت که زمان اعلام نتایج کنکور و امکانات دانشگاه ها برای پذیرش دانشجویان به چه صورت خواهد بود.

معاون آموزشی وزیر علوم ادامه داد: دانش آموختگی برخی از دانشجویان با تأخیر مواجه شده است و این مشکل است، چون اکثر آنها خوابگاهی هستند، از طرفی دانشجویان جدیدالورود نیز به خوابگاه نیاز دارند و این یک مسئله جدی برای دانشگاه ها است و ممکن است نتوانند شرایط را مدیریت کنند و این یک گزینه است که ترم آینده دانشجویان جدیدالورود از بهمن ماه باشد. البته این به پارامترهای دیگر مانند زمان اعلام نتایج کنکور نیز بستگی دارد.

خاکی صدیق خاطرنشان کرد: ما باید این دستاورد آموزش عالی را که در طول سه ماه گذشته با جدیت خانواده آموزش عالی به دست آمده است قدردان باشیم و بتوانیم از این تجربیات در پساکرونا استفاده کنیم و آموزش خود را ارتقای کیفی دهیم.

۹۰درصد دانشگاه ها اینترنت رایگان دارند

وی در خصوص اینکه چند درصد دانشگاه ها از اینترنت رایگان استفاده می کنند، گفت: تا جایی که اطلاع دارم ۹۰ درصد دانشگاه ها دارای اینترنت رایگان هستند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

201 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا
بهمن ۴, ۱۳۹۹ ۳:۵۵ ب٫ظ

سلام ترم اول بهمن ۹۹ دانشگاه فنی حرفه ای از کی شروع میشه؟؟

زهرا
بهمن ۴, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ب٫ظ

سلام زمان شروع ترم اول بهمن ماه۹۹ دانشگاه های فنی حرفه ای کی مییاشد؟؟

ترانه
آذر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

سلام ایا امسال دانشگاه ها بدون کنکور ترم بهمن ثبت نام میکنند؟
خواهشا جواب بدین

شبنم
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ب٫ظ

اره توروخدا یا حضوری باشه یا از بهمن
ما به امید صندلی دانشگاه مورد علاقمون و خوابگاهش این همه تلاش کردیم

امیر حسین
آبان ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  شبنم

سلام
منم واقعا با نظرت موافقم

محمد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

تورا بخدا کلاس های درس دانشگاه ها را حضور ی برگزار کنید مانند مدارس

ارمان
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ

کلاس درس دانشگاه ها باید حضوری برگزارکنید چون مجازی نمی توان درس خوندن سخت می شود

برنی سندرز
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ب٫ظ

تو مناطق قرمز و در آستانه قرمز شدن چطور کنکور برگزار میشه؟؟

به خصوص بعضی مناطق که خودشون منطقه محروم هستن، حالا کنکور هم برگزار بشه، دیگه میشه نور علی نور!!

ن
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

بازم کنکور عقب میفته
میزارن تو تیر ماه اعلام می کنن

محمد رضا
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

نه اتفاقا. توی یه روز ۸ استان قرمز شد ۷ استان. پس بخواییم میشه. اونم با حفظ پروتکل بهداشتی.

برنى سندرز
خرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

اپلیکیشن ماسک رو نصب کن. منطقه قرمز با استان قرمز فرق میکنه.

زری
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ

تو همین مدت باقیمانده هرکی هم که تاحالا نتونسته بخونه، شروع کنه با تمام قدرت بخونه، قول میدم رتبه زیر ده میاره، رتبه ۹ فقط ۳۸ روز خونده بود

ME
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ

وزیر محترم علوم هم امروز گفت شاید سال تحصیلی ورودی های جدید زودتر از مهر شروع بشه حتی. با قاطعیت گفت که ترم ورودی های جدید از مهرماه شروع میشه. و اگر شرایط کشور بد باشه، کلاس ها مجازی میشه. پس با این توصیف، بشینید سر درس هاتون. به امید خدا کنکور در موعد مقرر خودش برگزار میشه. خبر خوشحال کننده ای داد وزیر علوم

برنی سندرز
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  ME

با قاطعیت؟؟؟

برنی سندرز
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  ME

سربازی رفتی؟

محمد رضا
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

نه!!! ولی خب واکسن تا اونموقع میاد!!!!

برنی سندرز
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

اینقدر واکسن واکسن نکن محمدرضا!
گفتم که متن درخواست رو من ننوشتم.
اصلاً متن درخواست اونقدر مهم نیست که فحوای مطالبه مهمه. خبرگزاری فارس واسه ثبت رأی و پیگیری فیلترهای متعدد داره.
من سال ۸۹ با دیپلم خدمت کردم. وقت تلف میشه اما ترس نداره.
محمدرضا از خودگذشتگی ویژگی انسانهای عاقبت بخیره. صحیح نیست واسه اعتبار مدرک آیلتس و تعویق خدمت سلامتی بقیه رو نادیده بگیری.
این کمپین هم انشالله به نتیجه میرسه من دلم کاملاً روشنه. حداقل تا زمانی که مناطق قرمز فعلی زرد و مناطق زرد فعلی سفید بشن.

M
مرداد ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  ME

مجازی؟؟؟ یعنی چی خب؟؟؟ والا آدم دیگ با کدوم انگیزه درس بخونه؟؟ ی سال بشین بخون از آخرم بشین تو خونت آنلایییین کلاس برو

محمد رضا
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۳۳ ب٫ظ

دکتر خاکی صدیق امروز به صورت تلفنی در شبکه خبر ساعت ۱۵:۱۵
کنکورها تغییر نخواهند کرد، تاریخ ها مصوب ستاد است، نتایج مهرماه اعلام می شود، شروع کلاسها حتی از نیمه شهریور و مهرماه
حالا برین آسم و کلیه بهونه کنید. فقط رعایت بهداشت والسلام

M
مرداد ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

والا شروع کلاسا از آبانم باشه ولی حضوری باشه بازم خوبه! ن اینک از فردا بذارن ولی ۸ صب ان باشین!

محمد رضا
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

ازمون ept دانشگاه ازاد ۲۲ خرداد
مشکل بعدی چیه؟!!!!!!! بیایین تو صف یکی یکی

..
خرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

سلام خدمت دوستان عزیز
نظراتون همه خوندم وتعجب کردم مایی که تصمیم گیرنده نیستیم چرا داریم اظهار نظر میکنیم وهمدیگه رو زیرسوال میبریم امیدوارم این ویروس بره و ما با خیال راحت امتحان بدیم شما فقط مطالعه رو داشته باشید میدونم سخت با این همه تعویق ولی مسئولین باید راه چاره ایی دیگه باشه نه تعویق که رو استرس دواطلبین تاثیری بدی گذاشته من الان خوزستان هستم واقعا وضعیتش بحرانی شدولی امیدوارم تا ۲۶تیرماه وضعیت سفید بشه وگرنه سرجلسه کنکور رفتن استان های قرمز خیلی سخت و پراز استرس هست
به جای بحث بشینیم درس بخونیم و منتظر تصمیم ستاد باشیم ولی امیدوارم دیگه تعویق در کار نباشه همگی موفق باشید

محمد رضا
خرداد ۹, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ..

این همه رعایت کردیم و راه اومدیم. بابا ۳ هفته است که از تاریخ جدید گذشته و اونوقت یکسری وعده واکسن تا دو ماه اینده رو میدن و اظهار میکنن که بیفته نیمه دوم سال. حالا با اینکه ۲۶ تیر نیومده، ادعای پیشگویی میکنن که نیمه دوم سال اوضاع اوکی تر و واکسن میاد!!!!! حالا من سوالم اینه این اقایون درسش رو خونده؟! تخصصی داره؟! زورشون هم نمیرسه از بچه های کارشناسی و کارشناسی ارشد استفاده میکنن!!!
ویروس کووید ۱۹ رو کسی با سرماخوردگی اشتباه نگرفته برنی سندر!!!! راه درمانی هم نداره برنی سندر. فقط تنها راهش زدن ماسک روی اون دهن و بینیته و شستن مکرر دستها در این صورت حتی شما ۲۰ سانت باهم فاصله داشته باشید، احتمال شیوع میاد زیر ۵%
راه حل خوزستان هم فقط قرنطینه است که کمپین هم زدن براش. همونطور که مرکز شیوع قم بود و با قرنطینه بهتر شد

حامد
خرداد ۹, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

اخه اگه قرار بود تا مرداد اوضاع واکسن بیاد ما هم هیچوقت آزمون نمیدادیم ولی مطمئنم بازم یه عده هستن که نخوندن و بازم خواهان تعویق هستن چرا با وجود اینکه داوطلب دکتری هستن ولی اندازه یه بچه فک نمیکنن اگه آزمون به تعویق بفته عملا دیگه وقتی برا مصاحبه نمیمونه باید یه سال دیگه صبر کنیم به خدا اگه برید با قبول شده های سال قبل صحبت کنید بالای ۸۰ درصد بیشتر از دوماه نخوندن خب بشینید بخونید ای دو ماه رو الان همه چیز به روال عادی برگشته ویروس هست ولی باید زندگی با ویروس یاد بگیریم
جوری حرف میزنن که انگار فقط ویروس رو صندلی آزمون کمین کرده

برنی سندرز
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

کسی با ویروس زندگی نمیکنه، با ویروس بیمار میشه و دور از جون فوت میکنه.

محمد رضا
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

چرا اتفاقا خواستن توانستن است

برنی سندرز
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

اولاً مرکز شیوع احتمالی کرونا گیلان بود نه قم.
(منبع: دکتر محرز از اعضای ستاد کرونا)

ثانیاً این راه حل‌های بهداشتی من درآوردی رو نگه دارید واسه گفتمان داخل تاکسی. اینجا پی اچ دی تسته و همه داوطلب دکتری هستن.

پیشنهادات عجیب دیگه‌ای هم که ارائه کردی ارزش پرداختن ندارن. شب خوش

محمد رضا
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

ای بابا. لاست میگی؟! خب چرا پس چرا گفتن قم متخصص؟! منبع ما دکتر نمکی و دکتر حریرچی هستن و اتفاقا چند نفر رو هم سر همین شایعات برکنار کردن (صرفا حهت اطلاع)
بهتون نمیخوره دکتری بشین!! وقتی افرادی مثل شما پروتکل های بهداشتی رو رعایت نمیکنن، خب معلومه آسم و سنگ کلیه و خانوادشون رو بهونه میکنین برای تعویق!!
حرف زدن با کودک شیرین تر از حرف زدن با شماست قطعاااااا!!!

برنی سندرز
خرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

اطلاعاتت قدیمی و بارها تکذیب شده است. ایشون گفتن منبع احتمالی یعنی قطعی مشخص نیست که منبع اولیه دقیقا کجا بوده. اظهار نظر عمومی داشتن و هنوز هم شغلشون رو دارن. هیچ عجیب نیست اگر بین صاحب نظران اختلاف نظر وجود داشته باشه در این مورد.
در ضمن اگر حرف زدن با کودک شیرین تر از حرف زدن با ماست، (که مطمئنم همینطوره چون حقیقت به کام شما تلخ میاد) لطف کن اینقدر زیر کامنتهای ما اظهار نظرهای خصمانه انجام نده. انرژی ما باید صرف درس خوندن و تبلیغ کمپین بشه نه بحثهای بیهوده. موفق باشی.

R به محمدرضا
خرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  ..

تعویق استرسش بیشتره یا از بین رفتن ریه تا آخر عمر و مشکلات تنفسی و نفس کشیدن با ونتیلاتور؟ روزی ۳ هزار نفر آدم دارن مریض میشن شماها فکر کنکورید فقط! کی بهت گفته کنکور دادن یعنی دیگه قبولی قطعی؟!

محمد رضا
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  R به محمدرضا

خب نیا سرجلسه!!! اینطوری هم ریه تون سالم می مونه و هم صرفه جویی در وقت تون میکنین! از اونور هم تعداد بهبود یافتگان رو در نظر بگیرین نه فقط آمار مبتلایان رو! فقط رعایت بهداشت. همین

حامد
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  R به محمدرضا

شما یه تاریخ مشخص کن که ویروس نباشه آزمون رو اون موقع برگزار کنن
فقط اول برا من فرق ۲۶ تیر با ۳۱ مرداد رو مشخص کن توی اون یه ماه قراره چه اتفاقی بیفته

R به محمدرضا
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

اولا که با احترام به شما هیچ ارتباطی نداره تکلیف مشخص می کنید چه کسی سر جلسه بره یا نره. همه حق دارن نتیجه تلاششونو در شرایط سالم دریافت کنن. در ضمن تو که به من میگی به آمار بهبود یافتگان هم دقت کنم خب دقت کردم. بعدش؟!
کرونا همچنان کروناست و هر آن احتمال داره طغیان کنه و خطر کشندگی هم داره.

در جواب به حامد:
من اسمی از ۳۱ مرداد نبردم که کرونا ۳۱ مرداد قراره بره

حامد
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  R به محمدرضا

خب دوست عزیز اگه دنبال شرایط سالم میگردی خواهشا اخبار کرونا رو دنبال کنید که قرار نیس که حداقل یه سال دیگه شرایط عادی بشه چه کاریه خودتو اذیت میکنی بشین برا سال بعد شرکت کن ما هم که عجله داریم امسال شرکت میکنیم
خواهشا این دور باطل تعویق رو تمومش کنید لطفا خودت فک کن که اگه این داستان تعویق ادامه داشته باشه حتی اگه ده بار دیگه به تعویق بیفته بازم هستن کسانی که مخالف برگزاری هستن به هر دلیلی به جزء دغدغه سلامتی

محمد رضا
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  R به محمدرضا

خب پس به شما هم ارتباطی نداره و به جای بچه هایی که با برنامه درس خوندن، نظر ندین و در شرایط سالم که براتون مقدور بود بیایین. اوکی؟ طغیان نمیکنه اگر مسافرت نرین، اگر ماسک بزنین، اگر بهداشت رو رعایت کنید

برنی سندرز
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

استانهای زرد سفید میشن و استانهای قرمز زرد. مثل آلمان و نیوزلند.

محمد رضا
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

آلمان و… استان نیستن!!! کشورن !!!

برنی سندرز
خرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

منظور مدت زمان اِعمال محدودیت‌های اجتماعیه نه تصمیمگیری شتاب زده بخاطر داشتن آیلتس و نداشتن کارت پایان خدمت

Mehran
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ب٫ظ

کسانی که می ترسن و در خطر هستن، شرکت نکنند. چه اصراریه اخه. ادم خندش میگیره. خب عزیز من شما که به فاصله گذاری اجتماعی پایبندی، شرکت نکن بذار وقتی کرونا تموم شد بیا شرکت کن.چیکار بقیه دارید اخه؟ مثل بچه کوچولو ها که لج میکنند، رفتار نکنید. نا سلامتی بزرگ شدید. ما دوست داریم ریسک ابتلا به کرونا رو به جون بخریم. به شما چه ارتباطی داره؟ شما که نمیخواید شرکت کنید، پس این همه بالا و پایین پریدن واسه چیه؟ با این کارای حقیرانه، قرار نیست کنکور برگزار نشه.

محمد رضا
خرداد ۹, ۱۳۹۹ ۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  Mehran

لایک مهران جان. سازمان بهداشت جهانی هم در هفته جاری اعلام کرد که دستکش هیچ اثری در جلوگیری از ابتلا نداره و مکرر دستها رو بشورین فقط—>پس بهونه عرق دستها توسط دوستان و سایرین رد میشه.
می مونه ماسک که چه بخوان چه نخوان، باید باهاش کنار بیان. میتونن از ماسک های پزشکی نازک استفاده کنن و اگر هم نگران سایر داوطلبان هستند، سریع تر برن چین و به فکر واردات واکسن باشن و الا هیچ راه درمانی نداره الا رعایت پروتکل های بهداشتی.
دکتر حریرچی هم اعلام کرد که دو نفر داخل مترو یا بی آرتی مقابل هم وایسادن، اگر هر دو از ماسک استفاده کرده باشند، احتمال شیوع زیر ۵% هست

عاشق عدالت/متنفر از رانت
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۰ ب٫ظ

دوستان وضعیت بهتر از فروردین و اسفنده اما هنوز بیماری وجود داره و خطر در کمینه اگه دقت کنین توی اوج دوران کرونا در اوایل فروردین که روزانه بالای ۳ هزار مبتلا وجود داشت تعداد تست ها حدودا ۹ هزار تا بود ولی الان با ابتلای روزانه حدودا ۲ هزار نفر تعداد تست های روزانه نزدیک به ۲۰ هزاره. الحمد لله وضعیت رو به بهبوده اما خب به کندی و به حالت سینوسی. ان شاالله تا موقع آزمون ها شرایط بهتر میشه و معلوم هم نیست واکسن کی میاد ممکنه تا شش ماه دیگه یا دو سال دیگه یا اصلا هم واکسنی پیدا نشه. دوستان داوطلب نما و دانشجو نما هم بهتره به جای تشویش اذهان عمومی با کمپین های کذایی فعلا روی درس خوندن تمرکز کنند و مطمئن باشند اگر به تعویق آزمون باشه مسئولان ستاد کرونا خیلی بهتر از شما متوجه موضوع هستند و نیازی به کمپین زدن نیست . یا حق

عدالت واقعی!
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۸:۴۹ ب٫ظ

داوطلب نما شما هستی که هنوز فرق بین کرونا و سرماخوردگی رو تشخیص نمیدید. شما عاشق عدالت نیستید بلکه کاملا برعکس. اگه عاشق عدالت بودید باید متوجه میشدید این عدالت و انصاف نیست که کسانی که خودشون و خانواده هاشون در معرض خطرن نمیتونن توی تجمعات شرکت کنن و چنین کنکوری در صورت برگزار شدن غیر عادلانه ترین آزمون خواهد بود.

محمد رضا
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  عدالت واقعی!

خب به ما چه! ما هم داریم راهنمایی میکنیم شما رو. شما میگین بیفته زمانی که واکسن بیاد. ما هم داریم میگیم اوکی، هر وقت واکسن اومد و خودتون و خانواده محترم واکسیناسیون شدین، در آزمون شرکت کنید. به بقیه چیکار دارین که دارین به جاشون تصمیم میگیرین؟! بقیه اندازه شما نمیفهمن؟!
شما که تشخیص میدی، بیرون نیا خب. چه کاریه که از طرف بقیه دارین رای صادر میکنین؟ کی به شما اجازه داه که به جای بقیه نظر بدین؟

م
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ب٫ظ

بنظرم تعویق مجدد احتمالش زیاده، چون اون موقع هم برای نهم خرداد خیلی قطعی میگفتن برگزار میشه ولی الان که فردا نهم خرداده، هنوز آمار کرونا بالاست و وضعیت برخی جاها قرمز هست. مگه اینکه بخوان بدون توجه به این حرفا برگزار کنند. اگر آزمون پنجم تیرماه وزارت بهداشت برگزار بشه، بقیه آزمون ها هم برگزار میشه ولی اگر اونم به تعویق بیفته احتمال تعویق آزمون دکتری و ارشد هم هست

محمد رضا
خرداد ۹, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  م

به نظرتون تعویق بیفته، شرایط اوکی میشه؟ به جای این کارها بهتره نذارین مردم از خونه هاشون برن بیرون. میتونین؟!
یه جوری حرف میزنن که انگار تخصصی دارند! فقط باید ماسک بزنید چه بخواین و چه نخواین. ناراحتین؟ منتظر واکسن باشین و جای بقیه نظر ندین

برنی سندرز
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ق٫ظ

دوستان می‌دونیم که مناطق از حیث درگیری با کرونا به چهار بخش سبز، سفید، زرد و قرمز تقسیم می‌شن.

حالا امروز که آقای دکتر جهانپور واسه اعلام آمار ۲۴ ساعت گذشته‌ی کرونا به بخش‌های خبری اومدن به نمایشگر پشت سر ایشون دقت کنین، ببینید چه میزان از مناطق کشور هنوز زرد و قرمز محسوب میشن.

حالا به نظر خودتون ستاد کرونا اجازه می‌ده با برگزاری کنکور تو این مناطق زحمات این چند وقته شون به هدر بره؟؟؟؟

دوستانی که میگن همه جا باز شده، بنابراین کنکور هم برگزار میشه رو ارجاع می‌دم به مصاحبه خانم دکتر مینو محرز (پزشک متخصص بیماری‌های عفونی و عضو ستاد کرونا) با مجله اندیشه پویا (شماره ۶۶)، توضیحات ایشون رو بخونید بعد بیایید بگید کرونا دیگه رفته و وقتشه بریم سر جلسه کنکور!!!

Mehran
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

بیا داداش وزیر علوم اب پاکی رو ریخت رو دستتون. نتایج لیسانس رو تا اخر شهریور اعلام میکنند. دکتری که حتما زودتر اعلام میشه. تاریخ کنکور هم تغییر نمیکنه. سال تحصیلی هم از مهر شروع میشه.

برنی سندرز
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

از مجری آزمون‌ها نبودن وزارت علوم که بگذریم، این صحبت‌های وزیر مربوط میشه به تصمیمات قبلی ستاد کرونا و سازمان سنجش.
شرایط جدید تصمیمات جدید رو می‌طلبه. محتوای این مصاحبه مربوط می‌شه به تصمیماتی که از گذشته تا امروز اخذ شده نه شرایط کرونایی جدید. چون وزیر که نمی‌تونه سر خود اظهار نظر کنه.
به نظرم با توجه به وضعیت فعلی کرونا تعویق مجدد ازمون‌ها کاملاً امکانپذیره.
در ضمن فراموش نکنیم که سازمان سنجش (در مصاحبه‌ها) چه سرسختانه برای برگزاری کنکور ۹ خرداد اصرار داشت!

محمد رضا
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

تصمیمات قبلی ستاد هم نهایی و خود ستاد تصویب کرد. بهتر نیست یکم درس بخونین؟!

برنی سندرز
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

چرا فکر میکنین اعتقاد به تعویق با درس خوندن منافات داره؟!

درس میخونیم اما خواهان تعویق هم هستیم.

محمد رضا
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

ما هم درس میخونیم و خواهان برگزاری به موقع هم هستیم. ناراحتین می تونین اپلای کنین به کشوری که وضعش بحرانی تره!

برنی سندرز
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

شرایط اگر بحرانیه، به دلیل رفتارهای خارج از پروتکل افرادی با طرز فکر شماست که کرونا رو با سرماخودگی اشتباه گرفتن.

محمد رضا
خرداد ۹, ۱۳۹۹ ۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

شرایط به خاطر من دانشجویی که از بعد از انتخابات بیرون نرفتم تا الان، نیست. مشکل از پایانه های مسافربری هست که یک هفته مونده به عید فطر، بلیت هاش رو مردم پیش خرید کردن.
مشکل از شرکت رجا هست که برای مشهد، ۱۳ رام قطار، برای سایر استان ها به طور متوسط ۴ رام قطار میذاره و مردم پیش خرید میکنن.
مشکل از اونایی هست که خانواده شون رو بهونه کردن و میرن لب دریای مازندران
مشکل از هر جایی هست، قطعا از من نیست. اوکی؟

Mehran
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

سازمان سنجش وابسته به وزارت علوم هست. خدا رو‌شکر ویروس کرونا الان خیلی ضعیف تر شده. علائم حاد بیماری فروکش کرده. هیچ شرایط خاصی وجود نداره. وزارت علوم هم کاملا تظهار نظر به روز کرده و با توجه به شرایط کشور گفتن که‌کنکور‌ها برگزار میشه. به امید خدا مهر هم میریم کلاس. هر کی هم درس نخونده، بره سال دیگه بیاد.

برنی سندرز
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

حق با شماست … فقط ظرف ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ نفر فوت کردن و ۲۲۵۸ بیمار جدید هم به آمار افراد مبتلا به کرونا اضافه شد. … کاملاً حق با شماست، هیچ شرایط خاصی وجود نداره!!!

اظهار نظر به روزه اما به پشتوانه مصوبه ۱۴ اردیبهشت ستاد کرونا صورت گرفته.

در ضمن ویروس «کمی» ضعیف شده اما نه اونقدری که بشه آزمون رو در شرایط مناسب برگزار کرد.

محمد رضا
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

این آمارها یه درصد قابل توجهش فقط مناطق جنوبی هست. تهران ۲۶۰ نفر مبتلا و ۶۵ نفر مراقبت ویژه

محمد رضا
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

فکر نمیکنم به من ربطی داشته باشه. بهداشت رو باید رعایت کنن. همین از دست کسی هم کای بر نمیاد

به Mehran
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

تو خوزستان همه دارن کرونا میگیرن و تعداد مراجعه کننده های بدحال تهران هم بیشتر شده. آمار روزی دوهزار نفر رو نمیبینی؟ تو کدوم دارید زندگی می کنید؟
ترم مهر کلاسها مجازیه ذوق نکن فکر کن میری سر کلاس.

محمد رضا
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  به Mehran

من چیکار کنم؟ ما چیکار کنیم؟ کل جمعیت توی حوزه استان خوزستان که متمرکز نیست!!!!!!!!!!!

..
خرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

سلام
ببخشید یعنی برا خوزستانی ها که انشاالله وضعیتش بهتر بشه چه چاره ایی بایذ اندیشید که شما کنکور بدید میخواد ما خوزستانی ها امتحان ندیم !!!!

محمد رضا
خرداد ۹, ۱۳۹۹ ۵:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ..

قرنطینه دوست عزیز، رعایت بهداشت دوست عزیز و الا با تعویق کنکور فقط مشکلات اوکی میشن؟ یکم فکر، یکم اندیشه و الا منکه نباید به خاطر قرمز بودن استان شما از کار و برنامه بیفتم که

م
خرداد ۹, ۱۳۹۹ ۶:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

فعلا که هشت تا استان در وضعیت هشدار قرار دارند و خوزستان در وضعیت قرمز.
اونقدر از کار و زندگی حرف می زنید انگاری قطعی بهتون روز دادن که دکتری قبول هستید. اصرار شماها هم مشکوکه.
هرچی تصمیم بگیرن با ستاد کرونا ست نه حرفهایی که تو این جا گفته میشه
پس بهتره با احترام و دوستانه با هم حرف بزنیم و نه خودخواهانه

محمد رضا
خرداد ۹, ۱۳۹۹ ۸:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  م

اصرار چی مشکوکه؟! (برام پیش بینی می کنین اینده رو!)
اوکی، آفرین. پس بشینین سرجاتون و بذارین ستاد کارش رو کنه. شما هم بهداشت رو رعایت کنید. وعده واکسن برای دو ماه بعد رو هم ندین+جالبه در متن نامه نوشته شده: تمام مراکز آموزشی تا بعد از واکسیناسیون تعطیل شود!!

برنی سندرز
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

ممکنه تا ۳۱ مرداد مناطق زرد سفید بشن اما تا ۲۶ تیر (با توجه به این بازگشایی‌ها) این اتفاق بعیده.

حامد
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

انصافا اینو راستشو بگین نفع امثال شما از لغو کنکور چیه اگه با یه مقاله دلخوش کردین که کنکور لغو بشه و شما رو براساس سوابق بگیرن
اولا اگه رزومه قوی داری براساس سوابق اقدام کن دانشگاه ها هم پذیرش دارن
ثانیا پسر خوب اگه کنکور برگزار نشه خب قاعدتا دانشگاه ها هم برا امسال پذیرش ندارن
ثالثا شما مختارید دوست نداری شرکت نکن در چه مقامی هستی که برا بقیه تصمیم بگیری
رابعا اگه میخاید با سیاه نمایی بگید اگه برید سرجلسه ممکنه جامعه به خطر بیفته همه از نیتت خبر دارن درست شبیه موافقان تعویق سری قبل که همین حرفو میزدن بعد تعویق کلی خوشحال بودن که وقت گرفتن
بعدشم وقتی از دو میلیون دانش آموز قرار ده تا امتحان بگیرن یعنی تجمع برابر با ۱۰۰ بار برگزاری آزمون دکتری چرا احساس مسئولیت نمیکنی جلو آموزش و پرورش رو بگیری
اگه هم میخای جواب بدی که میخان امتحانات رو لغو کنن بهتره بدونی که امتحانات پایه نهم شروع شده

برنی سندرز
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

اولاً لغو نه، تعویق. اون هم مشروط به استمرار وضع موجود.

ثانیاً کنکور در ایران حالا حالاها لغو نمیشه. اگر کسی فکر می‌کنه کنکور لغو می‌شه باید براش دلسوزی کرد.

ثالثاً معلومه شما به مراتب بالایی از عرفان و معرفت رسیدین که از فضای مجازی نیّت اشخاص رو قضاوت میکنین. براوو.

رابعاً شما که اینقدر موضع درستی در مورد تصمیم نگرفتن برای بقیه دارین، خوبه که عصبانیت باعث نشه که خودتون مرتکب عمل مشابه بشین و سخنگوی نیّات دیگران باشین.

خامساً این کمپین اختیاریه. اگر کسی دغدغه کنکور سالم رو داره، به راحتی رأی می‌ده. اگر هم فکر می‌کنه در مقابل کرونا مصونیت داره، رأی نمی‌ده. به همین سادگی!!! برای داشتن دغدغه سلامتی نباید حتماً صاحب «مقام» بود.

سادساً بنده در پاسخ به پیشنهاد/متلک کلیشه‌ای «دوست نداری شرکت نکن» یه پیشنهاد برای شما دارم:

اگر فکر میکنین با تعویق کنکور دکتری علم آموزی شما عقب میوفته، اپلای کنین و تشریف ببرین خارج از کشور که سال تحصیلیشون زوتر از اول مهر هم شوع می‌شه. نه درس خوندن شما دچار اخلال میشه، نه سلامتی بقیه داوطلب‌ها و خانواده‌هاشون به خطر میوفته.

حامد
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

مراتب عرفانی شما ظاهرا خیلی بالاتره که فک میکنین ۳۱ مرداد شرایط بهتر میشه

برنی سندرز
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

فراموش نمی‌کنیم که از نظر شما ۹ خرداد هم واسه آزمون دادن کاملاً مناسب بود!!

حامد
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۴:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

ببین وضعیت جوریه که قرار نیس بین ۲۶ تیر با ۳۱ مرداد فرقی باشه قرائن دال بر همین موضوع هستن
اما شما که وعده واکسن دو تا پنج ماهه دادین اونم از تاریخ اسفندماه الانم دارین وعده سفید شدن مناطق تا ۳۱ مرداد رو میدین انصافا مبانی پیش گویی رو دارین جابجا میکنین چون علم یه چیز دیگه میگه

محمد
خرداد ۹, ۱۳۹۹ ۸:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

همینطور فراموش نمیکنیم از نظر شما نیمه اول تیر زمان بسیار مناسبی بود و بعد از اینه ۲۶ تیر مشخص شد چقد امثال شما خوشحال بودین که وقت خریدین همون موقع هم بعد تعویق معلوم شد دغدغه شما ها زمان خریدن بود نه بیماری خب الانم اگه ۳۱ مرداد بشه بازم داستان تعویق ادامه پیدا میکنه بنظرت تا کی باید بقیه منتظر بمونن تا امثال شما یه زحمت بکشین آماده بشین یک سال دوسال چند وقت

حامد
خرداد ۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

دقیقا همینه که شما میفرمایید اگه بازم به تعویق بیفته تا کی باید این داستان ادامه پیدا میکنه وزارت بهداشت میگه به زندگی با ویروس عادت کنید با دوستان میگن تا عادی شدن شرایط یعنی باید دوسال صبر کنیم تا آماده بشن
رو چه مبنایی ۳۱ مرداد شرایط عادی میشه اگه بازم اعتراض کردین چی
بسه دیگه یا بخونید یا قید آزمون رو بزنید

محمد رضا
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

آقا کارشناس محترم، شما از کجا میدونین با تعویق به نیمه دوم سال وضع اوکیه؟ دو ماه واکسن میاد؟ متخصص ها با اون تخصصشون گفتن گرما بیاد و ….

عاشق عدالت/متنفر از رانت
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

برادر نیازی نیست به مانیتور پشت صحنه آقای جهانپور نگاه کنین. اپلیکیشن ماسک رو نصب کنین و آخرین وضعیت مناطق کشور رو ببینین.

برنی سندرز
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳ ب٫ظ

خدا خیرت بده

شیما
خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

ببخشید چون پایان نامه شما درباره دیوان عدالته من یه سوال دارم.آیا کسانی که به دیوان شکایت کرده بودند و ابطال حد نصاب رو گرفته بودند تونستند دانشگاه برن؟

برنی سندرز
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

رأی نهایی دیوان قانونآ لازم الاجرا است اما اینکه متعاقب صدور اون رأی خاص چه اتفاقی افتاد، اطلاعی ندارم. شرمنده.

محمد رضا
خرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۵ ب٫ظ

۱۷ خرداد!!! مشتاقان علم اینجورن. نگاه کنید!!!!!!!!! فقط دوست دارن شهریور بشه و برن دانشگاه

محمد رضا
خرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب٫ظ

خوابگاه های دانشگاهمون از ۱۷ شهریور باز میشنو هوووووووووووووووووووووووووووووووووووو.خخخ. به به

..
خرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ

سلام
احتمال لغو امتحانات نهایی پایه دورازدهم بالاست
انشاءالله تا موقع امتحان ما شرایط رو به بهبودی پیش بره چون واقعا از این طرف ترس از بیماری خدا نکرده و طرف ترس از تعویق کنکور توان از همه گرفته نمیدونم همه چیز بر پایه شک گذاشتند

لغو آزمونهای ۹۹
خرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  ..

ان شاالله آزمون کنکور دکتری هم کلا لغو میشه. هیچکس عقلشو از دست نداده بره به خاطر کنکور خودشو همه عزیزانشو به کشتن بده. یعنی چین و فیلیپین و اینهمه کشور دیگه که آزمونها رو کنسل کردن چیزی سرشون نمیشد فقط ما می فهمیم! که تو این وضعیت باید کنکور بگیرن ملتو بکشن

ME
خرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۵۷ ب٫ظ

شما دوست نداری، تو آزمون شرکت نکن. ما دوست داریم شرکت کنیم.

لغو آزمونهای ۹۹
خرداد ۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  ME

من برام مهم نیست دوست داری یا نداری برای من این مهمه که امثال شماها کلا یه تهدید برای سلامت تمام افراد جامعه هستید. شماها باعث میشید چرخه کرونا بیشتر و بیشتر طولانی بشه تو جامعه و اخلال ایجاد میکنید تو نظم و روال زندگی بقیه که باید مدام با این ویروس لعنتی درگیر باشیم

محمد رضا
خرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ب٫ظ

خخ. خب نگاه کن دارن میگن شما شرکت نکن. سخته درکش؟! ما باعث نمیشیم. شما حرص نخور. سازمان بهداشت جهانی هم اعلام کرد که دستکش فایده ای نداره ولی ماسک رو میزنیم و شما نگران نباشید. ویروس کاری نداره باشما. فقط میگه بهداشت رو رعایت کنید و گرما هم فایده نداره.. در کرمان امروز اولین امتحان نهمی ها گرفته شد.

محمد رضا
خرداد ۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ب٫ظ

عقلت رو از دست نده و نیا سرجلسه خب. چه قفلی زدین شما؟ خخخ

حامد
خرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ..

الان دارن امتحانات پایه نهم رو برگزار میکنن تا اینا بخان تصمیم بگیرن امتحانات تموم شده

م
خرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

در ضمن بچه ها به کمین راه انداختن و این حرفها هم نیست، خود وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا قصد تعویق تمامی آزمون ها رو داشتند، تصمیم با اونها بوده نه با چند تا کمپین و رای جمع کردن

م
خرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

اگر اولین آزمون وزارت بهداشت که تو پنجم تیرماه هست لغو شد احتمال تعویق آزمون های بعدی و از جمله دکتری هم هست. الان همه چی رو عادی کردن بعیده تعویق بیفته مگر اینکه وضعیت نواحی قرمز تا اون زمان خیلی نگران کننده باشه، در اون صورت احتمال تعویق هست

Diana
خرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ب٫ظ

یک عده بهانه های عجیبی میارن همونها که موعد سربازیشون فرا رسیده مدعی هستند که برای آزمون آماده اند، واقعا این جمله رو کجای دنیا ببریم که نزنند تو سرمون: میگن از درس خوندن خسته شدیم آزمون بشه راحت بشن
شما ها نه براتون سلامتی خودتون مهمه نه خانواده تون فقط مشکل ترس از خدمت شیرین سربازی دارید بالاخره شتریه که در خونه شما ها هم میخوابه، در ۳ مرتبه تعویق گروه گروه از شما روانه پادگان ها شدید تا ایندفعه هم انشالله نوبت گروه چهارم بشه که بتونید از مملکت ما دفاع کنید، به هر حال در پادگان هم به شما میتونند لقب دکتر بدند خخخخخخ

Graphic
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ب٫ظ

امتحانات دانشگاه تربیت مدرس از ۱۷ خرداد شروع میشه تا ۲۱ تیر ماه و به صورت حضوری برگزار میشه
کارمنداشم که از ۱۰ خرداد باید برن سر کار دیگه دورکاری ندارن.
از دانشگاه های دیگه خبر ندارم
ولی این دانشگاه که همه برنامه هارو‌ مجازی پیش برد و راضی کننده بود با‌ این حال داره باز میشه واسه امتحانا
به نظرم دیگه تاریخ کنکور عوض نمیشه
در هر صورت بهتره خیلی جدی به خوندن ادامه بدیم و‌ ازین فرصت استفاده کنیم
درسته یه مدت اکثرمون خسته و دلسرد شدیم از خوندن و خودم به شخصه دیگه مثل قبل مطالعه نداشتم ولی الان با این فکر که دیگه ایشالا تا اون موقع اوضاع بهتر میشه و این تاریخ قطعیه، دوباره جدی و بیشتر مطالعه می‌کنم
به نظرم اگه جور دیگه ای فکر کنیم ضرر کردیم و وقت رو از دست دادیم

نامجو
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ب٫ظ

همیشه همینطوریه متأسفانه، مرگ فقط مال همسایه است، کرونا هم فقط آماریه که دکتر جهانپور هر روز ظهر از تریبون وزات بهداشت اعلام میکنه.
یه عده (دور از جون) تا خودشون مبتلا نشن قضیه رو جدی نمیگیرن. دیگه نمیبینی کسی ماسک بزنه و دستکش دست کنه. همینطور پیش بره ممکنه مناطق زرد دوباره قرمز بشن و آزمون‌ها دوباره مشمول تعویق!

محمد
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  نامجو

جمع کنید خواهشا. شورش رو در آوردین

اسماعیل
خرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

داداش همزمان چن جا نظر مخالف صادر میکنی؟
تو پی اچ دی تست داوطلب دکتری هستی تو مستر تست داوطلب ارشد؟! خخخ

عاشق عدالت/متنفر از رانت
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۱ ب٫ظ

دوباره یه عده داوطلب نما و دانشجو نما سر و کله شون با کمپین های کذایی پیدا شد. دیدن نمیتونن برای کنکور دکتری به اندازه کافی رای جمع کنند هر ۳ کنکور ارشد و دکتری و سراسری رو با هم توی کمپین ادغام کردن تا بلکه فرجی حاصل بشه. مطمئنا دغدغه این افراد سلامتی نیست چرا که وقتی که آمار رو به کاهش هم بود باز حرف از تعویق می زدند و الان هم در حالی که هنوز مدت زیادی تا کنکورها به خصوص کنکور سراسری باقی مانده زدن این کمپین ها جز استرس و تشویش داوطلبان نتیجه ی دیگه ای نداره. مطمئن باشین اگه شرایط بحرانی باشه خود مسئولین توی ستاد کرونا بهتر می تونند تصمیم بگیرند و خود من به شخصه اگه ببینم افرادی با نیت خالص به دنبال تعویق آزمون باشند و شرایط هم خوب نباشه حتما پای اون کمپین رو امضا می کنم اما کمپین های اینچنینی قطعا نیات مغرضانه پشتش هست. یا حق

نامجو
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۰ ب٫ظ

داداش به سوال چند صفحه قبل من جواب ندادی …

عاشق عدالت/متنفر از رانت
خرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  نامجو

شرمنده ندیدم
میشه دوباره سوالتون رو بگین؟

برنی سندرز
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ

آفرین خیلی عالیه بیشتر از ۱۰۰ رأی ظرف ۲۴ ساعت!
همین طور به اشتراک‌گذاری ادامه بدین.
رأی فراموش نشه!

https://www.farsnews.ir/my/c/25850

https://www.farsnews.ir/my/c/25850

https://www.farsnews.ir/my/c/25850

علی
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

تو که تو متن درخواست گفتی اسفند محققان گفتن واکسن ۲ تا ۵ ماه دیگه به بازار میاد الان ۴ ماه گذشته تازه میگن دوسال دیگه
انصافا تقریبا دوماه تا آزمون مونده بشین درساتو بخون برادرانه بهت میگم

Diana
خرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

احسنت به شما پر قدرت برای تعویق کنکور جلو خواهیم رفت، من همه جا پخشش میکنم، هر روز بیش از ۲۰۰۰ تا مورد جدید گزارش میشه نشن میده که تابستان معنی خاصی برای اجرای کنکور نداره، انشاله دوباره تعویق خواهد شد شک نکنید

برنی سندرز
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۳۰ ب٫ظ

لینک تعویق دکتری

https://www.farsnews.ir/my/c/25850

لطفاً رأی بدین به اشتراک بزارین

Mehran
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۰:۱۷ ق٫ظ

ادم می میره از خنده…
کمپین زدن که تابستون واکسن میاد و به خاطر همین ازمون رو لغو کنید… خیلی خوبید شماها. ان شالله این سری خواسته شووم چهار تار درس نخون و بی فکر تحقق پیدا نمیکنه. ان شالله دانشجویان عزیز بتونن فارق التحصیل بشن و از مهر ماه ترم تحصیلی همه مقاطع شروع بشه. بعضیا فکر کردن مملکت خاله بازیه. نه عزیز من شما اگه بیکاری و الاف، بقیه اینجوری نیستن. بقیه کار و زندگی دارن. اگه خیلی نارحتید، شرکت نکنید تو ازمون ها. انگار مجبورشون کردن تو ازمون شرکت کنند.
خداروشکر ویروس کرونا خیلی ضعیف تر شده. ویروس های قوی تر همراه با قربانی ها از بین رفتن و ویروس های باقیمانده، قدرت روزهای اول رو ندارن. ان شالله موج بیماری تو پاییز مشکل ساز نشه. ولی به هر حال نباید زندگی و کسب و کار ادما و اهدافشون مختل بشه.

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ب٫ظ

https://www.farsnews.ir/my/c/24519
پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی

برنی سندرز
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

برادر محمد
مطلب که نوشتین ایراد داره.
من کارشناس ارشد حقوق عمومی هستم و پایا نامه‌ی ارشدم در مورد ساختار و صلاحیتهای دیوان عدالت اداریه. فارغ از محدودیت‌های قانونی متعددی که برای امحاء کنکور و پذیرش سابقه محور وجود داره، باید بدونین دیوان یک مرکز تظلم خواهیه یعنی زمانی به خواسته شما رسیدگی میکنه که یک حق عینی از شما ضایع شده باشه. دیوان مرجع دریافت پیشنهاد نیست. برای چنین اتفاقی شما باید به قانون‌گذار (مثلاً نمایندگان حوزه انتخابیه‌تون) مراجعه کنین.

...
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اگرقرار باشه صد درصد پذیرش از طریق سوابق تحصیلی باشه روند فعلی پذیرش بر اساس سوابق که به عنوان استعداد درخشان انجام میشه باید تغییر کنه چون حق تعداد زیادی از داوطلبانی که به دلایل کاملا موجه مجبور شدن در مقطع ارشد دانشگاه ازاد یا غیردولتی وپردیس درس بخونند ضایع میشه
این دوستان خیلیاشون قابلیت پذیرش در دانشگاه دولتی تراز اول را دارند و چه بسا در کنکور هم رتبه های عالی میارن

برنى سندرز
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ب٫ظ

دوستان به لینک برین و به تعویق کنکور راى بدین.

https://www.farsnews.ir/my/c/25850

از کمپین با تمام قدرت حمایت می کنیم
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  برنى سندرز

برنی دمت گرم مررررررسییییی به خاطر لینک من رای دادم.
لطفا همه جا منتشرش کنید.
در چین هم علیرغم ادعای مهار و کنترل ویروس کرونا آزمونهای ورودی دانشگاه ها لغو شد.
برخی دوستان اینجا بازگشایی سفره خانه ها را با کنکور قیاس می کنند!!!
یکبار همه اماکن رو بازگشایی کردند و نتیجه آن را هم شاهد هستیم که آمار چگونه صعودی شد. بسه دیگه کافیه

محمد
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ق٫ظ

آخه شما چیتون به دانشجو میخوره؟!

به محمد
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ظاهرا بهتره این سوالو از خودت بپرسی شما چیت به دانشجو میخوره؟ که حتی از درک واضح ترین و ساده ترین مسائل عاجزید. دانشجو یعنی عقل یعنی درایت یعنی منطق یعنی دوراندیشی یعنی در نظر گرفتن همه جوانب یعنی احساسی برخورد نکردن با شرایط جدی! شماها همونایی هستید که کرونا رو مثل یه سرماخوردگی پیش پا افتاده تصور میکنید و هیچ آگاهی از مسائل روز ندارید. همونایی هستید که سفره خونه و قلیون کشیدن و بازگشایی سالنهای آرایشی و ماساژ و رستوران ها رو با تجمع کنکوری که فاجعه بار هست و زحمات همه رو به خاطر ریسک و خطر و احتمالات و استرس به نابودی میکشه یکسان می دونید. شماها همونایی هستید که قرنطینه رو از اول هم بی معنا دونستید و رعایت نکردید و حالا هم مدتهاست یه بوق دستتون گرفتید که اهااااای ما خیلیییی درسخون و دانشمندیم! اما هرکی از واقعیت ها حرفی زد نادان و درس نخون و تنبل و سودجوئه. بس کنید دیگه این تفکرات پوچ و تهی رو همین بازگشایی های بی خردانه نتیجه و آثار خودشو نشون داد براتون کافی نیست؟! تا کی می جنگید برای این کنکور؟ تا کی تهمت میزنید به بقیه به هرکسی که داره حقایق رو از خطرات پیش روی عنوان میکنه؟ یه زمانی تا چندوقت پیش همینجا دوستانی می گفتن اوضاع جلوتر بره سخت تر میشه چون همه بیرونن اما امثال شما باور نمیکردید و میگفتید خب همههههه بیرون هستن حالا فقط کنکور باید لغو بشه؟!!!!! اما نتیجه رو خوب با دقت ببینید که آمار چی شد! با… ادامه نظر»

Diana
خرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  به محمد

احسنت جواب دندان شکنی بود، اینها فقط میخوان برن امتحان بدن بشینن تو خونه بگن ما دکتری آزمون دادیم، به به و چه چه ، اونی واقعا درس خون باشه با تعویق واینها از کوره در نمیره

برنی سندرز
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۵:۱۷ ب٫ظ

لینک تعویق دکتری

https://www.farsnews.ir/my/c/25850

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

متخصص حالا از کجا فهمیدین واکسیناسیون توی ۲ ماه کشف میشه؟!!!!!!! مثل همین سری پیش که مطمئن بودین که گرما کرونا رو از بین میبره و یه عده گفتن کولر پخش میکنه و… شما خندیدین. چی شد الان؟!!!!! برو سر درست. حالا از کجا معلوم که تو رو به عنوان دانشجو دکتری بگیرن؟!!!!!!!

برنى سندرز
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

من ممکنه دانشجوى دکترى باشم یا نباشم ولى شما با این حجم از درایت و آینده نگرى از الان خودتون رو آقاى دکتر بدونین!

سام
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

داداش
واکسن که تا یه سال دیگه به بازار نمیاد بعدشم واکسنی که خارج درست کردن تا به دست امسال ما برسه دوسال طول میکشه
کمپین زدین تا سه ماه دیگه همه واکسینه میشن
خوب هستین
میشه لطف کنید وزیر بهداشت بشین شما دکتر نمکی که میگه دو سال دیگه
تو خوبی میگی دو ماه دیگه

برنى سندرز
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  سام

متن درخواست رو من ننوشتم و به زودى اصلاح میشه.

برنى سندرز
خرداد ۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۹ ب٫ظ

به نظرم برگزارى کنکور بستگى به وضعیت مساعد مراکز برگزارى داره. این که بعضى از کاربران PHD Test میگن چون سه بار تعویق افتاده دیگه غیر ممکنه معوق بشه! حرف درستى نیست. مسئولین که نیت گروکشى ندارن. شرایط اوکى بود برگزار میکنن، نبود هم به تعویق میندازن. مثل سه مرتبه اى که تا الان به تعویق انداختن.
فعلاً اظهار نظر در مورد تعویق مجدد زوده.
به هر حال تعطیلات عید فطر رو در پیش داریم و بعد از اون هم موج اول سفرهاى تابستانى رو. همه چیز به مردم بستگى داره که اگر رعایت نکنن تعویق مجدد اصلاً دور از ذهن نیست. به خصوص الان که زمزمه هاى شروع سال تحصیلى از ماه بهمن هم شنیده میشه و فشارى روى سازمان سنجش براى اعلام سریع نتایج وجود نداره.

Mehran
خرداد ۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  برنى سندرز

همه دانشگاه ها قرار نیست از بهمن شروع کنند. در ثانی طبق اطلاعیه اکثر دانشگاه ها برای پذیرش بدون ازمون دکتری، به نطر میاد قصد دارن از همون مهرماه ترم رو برای دکتری شروع کنند. چون دانشگاه های پولی اصرار دارند که ترمشون از مهر شروع بشه، سازمان سنجش هم تحت فشار قرار داره که نتایج رو به مهر برسونه. در مورد تحصیلات تکمیلی نتایج به مهر میرسه ان شالله.

برنی سندرز
خرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

احسنت. اما مسأله اینجاست که دانشجویان بدون آزمون پولی منطقاً کنار دانشجویان وارد شده از طریق کنکور سر کلاس نخواهند نشست. پیش از این هم شاهد این عدم اقتران بودیم.
لذا این امکان وجود داره که سال تحصیلی دکتری ورودی با کنکور از بهمن شروع بشه اما ورودی پولی بدون کنکور از همون مهر سر کلاس مجازی خودش حاضر بشه.

منبعتون برای تحت فشار بودن سازمان سنجش چیه؟

Graphic
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

سلام کدوم پولیه؟ بدون کنکور؟ بدون کنکورم فقط پول ثبت نام‌ِ ۷۰ تومنیه دیگه مثل ثبت نام کنکور که پول میدیم
من متوجه منظورتون نشدم مگه راجع به استعداد درخشان صحبت نمی کنید؟

Graphic
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  Graphic

آهان‌ یه سری بدون آزمون های دیگه رو‌ گفتید مثل اینکه
عذر میخام متوجه شدم خودم

Mehran
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۸:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  Graphic

اره من راجب استعداد درخشان صحبت میکنم. مثلا شما اظلاعیه پذیرش استعداد درخشان دکتری دانشگاه شریف رو نگاه کنید یا خیلی از دانشگاه های دیگه. صراحتا دارن میگن پذیرش برای نیمسال اول دارن. معنیش اینه که مثلا دانشگاه شریف قصد داره نیمسال تحصیلی اول دانشجوی دکتری داشته باشه.

برنی سندرز
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۴:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

در پذیرش استعداد درخشان برای هر رشته و گرایش حداکثر یک نفر جذب میشه. کلاس دکتری هم که با یک دانشجو تشکیل نمیشه. حالا ممکنه برای یک رشته یا گرایش خاص مثلا دانشگاه صنعتی شریف یک نفر رو جذب کنه و دوره تحصیلی رو شروع کنه اما به طور کلی کسی که از طریق استعداد درخشان جذب میشه با ورودی‌های کنکور سر کلاس میشینه.

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

دکتری کلا و نهایتا تا ۳ نفر. یک نفره هم هست. کافیه دفترچه سال قبل رو یه نگاهی بندازین…

برنى سندرز
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دفترچه رو دیدم. اون استثنائیه. متوسط رشته ها ۵ نفره هستن.

به برنی سندرز
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

یه عده الکی حرف میزنن اهمیت ندید. طرف خودش میخواد کنکور بده تحت فشار بودن سازمان سنجش رو بهانه میکنه. سازمان سنجش فعلا خودش داره همه رو میکشه و تحت فشار قرار داده با این کنکورهای کرونایی!!!

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۱۳ ب٫ظ

تحت فشار قرار نداده. نسنجیده بودن کارهای شماست!! قبلش یکم فکر نمی کنید. الان هم قهوه خونه ها، اماکن زیارتی، مدارس و امتحانات و از خرداد هم مهدکودک ها و… به روال عادی دارن بر میگردن خداروشکر. جای منفی نگری، کمی مثبت فکر کنید و ۴ ماه به تاخیر افتاد حالا خواه یا ناخواه. دیگه سنجش رو بهونه نکنید و برین دنبال مدرک زبان و تکمیل ظرفیت هم نیست!! بعد کنکور میایین اینجا وای سنجش این چه جور تصحیح کردنیه؟!!

برنى سندرز
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اختیارى بودن مدارس رو که همه میدونن دیگه تکرار نمیکنم. اما زیر نویس امروز شبکه خبر میگه سفره خونه ها تعطیلن و با افراد خاطى برخورد میشه.
اگه شما جایى سفره خونه باز میشناسى بهتره گزارش تخلف بدى تا برخورد کنن چون انتقال کرونا از قلیون اجتناب ناپذیره.
در ضمن ما دنبال بهانه نیستیم، دنبال کنکور سالم و بدون کرونا هستیم.

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  برنى سندرز

خخ. برو سایت شبکه خبر جناب. بدون ارائه قلیون… مدارس اختیاری نبود، تصویب ستاد بود.
دنبال کنکور سالم هستین، برین چند سال بعد بیایین تا شاید جمعیت شرکت کننده ها کم بشه و شانس پذیرش شما بالا…

برنى سندرز
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

جالبه که اول به جاى ستاد کرونا قانون وضع میکنى، بعد همون قانون رو به جاى شبکه خبر اعلام میکنى!
فقط خداروشکر میکنم مسئولینى که براى ما تصمیم میگیرن (بر عکس شما) از تفاوت کنکور سالم و نا سالم آگاه هستن.

“خخخخ”

محمد
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  برنى سندرز

یا خدا!!!! شبکه خبر، جلسه و تصمیمات جلسع ستاد کرونا رو پخش کرد. واضح بود؟! میخواین بیشتر واضحش کنم اگر متوجه نشدین؟!!
اره خدارو شکر کن و بعدش هم برین جادی دکتر نمکی بشینین! خیلی قشنگ تصمیم میگیرین شما!! این نامه ها رو از طرف کدوم دانشجوها نوشتین؟!

Mehran
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۸:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان اعلام نتایج کنکور‌های سراسری با توجه به تعویق این آزمون‌ها، گفت: امسال با توجه به اینکه کنکور‌ها با تاخیر برگزار می‌شود قطعاً در زمان اعلام نتایج تاخیر خواهیم داشت.

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه گفت: ولی سازمان سنجش در صدد است پروسه‌های زمانبری را که می‌تواند منجر به دیرتر اعلام شدن نتایج شود، حذف کند یا تقلیل دهد.

نتایج کنکور‌های سراسری سال ۹۹ تا اوایل مهر اعلام می‌شود

زرین آمیزی گفت: با این اقدامات فشار زیادی به کارکنان سنجش وارد می‌شود ولی با این وجود در تلاش هستیم که تا اوایل ماه اول پاییز یعنی مهر ماه نتایج کلیه آزمون‌های سراسری سال ۹۹ را اعلام کنیم.

او در ادامه با بیان اینکه سازمان سنجش این نتایج را به دانشگاه‌ها اعلام می‌کند اضافه کرد: دانشگاه‌ها می‌توانند ترم اول را فشرده‌تر برگزار کنند و در حیطه اختیارات خود دانشگاه‌هاست.

زرین آمیزی درباره کنکور دکتری گفت: هر سال آزمون دکتری ناپیوسته اسفند ماه برگزار می‌شود و در اردیبهشت ماه نتایج اولیه اعلام می‌شد و پس از این تاریخ، دانشگاه‌ها وارد مرحله دوم (مصاحبه علمی) می‌شدند، ولی امسال کنکور دکتری دیرتر برگزار می‌شود. در مجموع در تلاش هستیم نتایج را برای نیمسال تحصیلی اول برسانیم.

برنی سندرز
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۵:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

این نقل قول چه ربطی به ادعای چند کامنت بالاتر شما داره؟

شما گفتی:
چون دانشگاه های پولی اصرار دارند که ترمشون از مهر شروع بشه، سازمان سنجش هم تحت فشار قرار داره که نتایج رو به مهر برسونه

در حالی که خانم زرین آمیزی گفتن:
سازمان سنجش در صدد است پروسه‌های زمان بری را که می‌تواند منجر به دیرتر اعلام شدن نتایج شود، حذف کند یا تقلیل دهد. با این اقدامات فشار زیادی به کارکنان سنجش وارد می‌شود ولی با این وجود در تلاش هستیم که تا اوایل ماه اول پاییز یعنی مهر ماه نتایج کلیه آزمون‌های سراسری سال ۹۹ را اعلام کنیم.

کجای این نوشته میگه سازمان سنجش به دلیل اصرار دانشگاه‌های پولی تحت فشار قرار گرفته؟

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

خود دانشگاه های ازاد و پیام نور و برخی از دانشگاه های دولتی با دفاع ۲ الی ۱۰۰ پایان نامه به صورت مجازی، مصاحبه رو شهریور گذاشتن و از مهر شروع ترمشون خواهد بود…
در ضمن ازاد و دولتی، کنکورشون باهمه!

برنى سندرز
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

مصاحبه ها با برنامهریزى فعلى شهریوره اگر دکترى مجدداً تعویق بشه این تاریخها هم تغییر میکنه.

محمد
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  برنى سندرز

به هیچ عنوان تغییر نمیکنه… صدا و سیما هم رسما اعلام کرد که تغییر نمیکنه

برنی سندرز
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

به حرف نیست، به وضعیت کنترل و مهار کرونا است.

...
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

به کمپین هم نیست
به وضعیت کنترل و مهار کروناست حقوقدان

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

فشار نیست و عوضش فشرده تر برگزار میکنن آزمون رو همچنین فشرده تر اوراق رو تصحیح خواهند کرد.
اینکه مهر اعلام میشه، شما اینو در نظر نگرفتین که دانشگاه های آزاد، آزمون ورودی شون با دانشگاه های دولتی یکی شده. انتخاب رشته شون هم یکی شده و قرار نیست آزمون جداگانه ای گرفته بشه.
یکم بیشتر فکر کنید!

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  برنى سندرز

موج اول سفرهای تابستانی شما از خرداد شروع میشه؟! میخواین کلا تا برطرف شدن کرونا، دست روی دیت بذاریم و بشینیم در و دیوارها رو نگاه کنیم؟! یکم بزرگ فکر کنید و به همراه اون بهداشت رو رعایت کنید تا اینکه ذهنتون قفل کنه روی تعویق!! این همه راه ولی مغزتون روی تعویق قفل کرده!! شما رعایت کن و از خودتون شروع کنید و صرفا شعار ندین… فشاری وجود نداره؟! شما توی سنجش کار می کنید؟!

برنى سندرز
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

به جاى دست روى دست گذاشتن بهتره توصیه هاى بهداشتى رو رعایت کنیم که زودتر شر کرونا دفع بشه.
دوست دارى همه کرونا بگیرن خیالت راحت بشه سر وقت آزمون بدى و به مراد دلت برسى؟

من و شما بهداشت رو رعایت میکنیم، بقیه ١٧٠٠٠٠ نفر داوطلب دیگه هم رعایت میکنن؟

ما پیشگیرى رو خیلى وقته انجام میدیم. اگر همه مردم مثل من رعایت میکردن دولت تا الان پایان کرونا رو اعلام کرده بود، جمعه این هفته میرفتیم سر جلسه.

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  برنى سندرز

اوکی، آفرین پس رعایت کنید. وقتی شما پروتکل بهداشتی رو رعایت کنید، کسی کرونا نمیگیره. شما مسئول زندگی خودتون هستید و خانواده خودتون رو نظارت کنید. سایرین به اندازه شما فکر و عقل دارند. شما نگران نباش.
خدا رو شکر مرگ و میر ثابت مونده و رو به نزول هست.

برنى سندرز
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

برادر عزیز تر از جان
اولاً من کرونا ندارم که رعایت کنم بقیه مبتلا نشن!

ثانیاً به صرف کامنت شما تو PHD Test نمیشه مطمئن بود که ویروس کرونا سر جلسه کنکور دکترى دیگه به کسى سرایت نمیکنه!!!

ثالثاً مرگ و میر ثابت مونده چون کنکور ٩ خرداد لغو شده + یک عالمه محدودیت دیگه که باید به مرور برداشته بشن تا مناطق زرد دوباره قرمز نشن.

رابعاً من نگران نیستم چون مسئولین تا اینجا با تصمیمات بخردانه شون سلامتى همه داوطلبان رو مد نظر قرار دادن نه بهانه جورى عده اى انگشت شمار رو.

محمد
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  برنى سندرز

به صرف کامنت شما نمیشه پی برد که شما ناقل هستین یا نه!!!!! کرونا بدون نشونه است. راستی پایین تر همین جمله “برادر از عزیزتر از جان” رو حامد گفته بود! شمایید محمد امین برنی سندرونی؟!!
به صرف کامنت شما و تهیه نامه های بدون رضایت داوطلبان، شما صلاحیت تعیین تاریخ ندارین!!!

علی
خرداد ۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ب٫ظ

ازمون برگزار بشه ، نشه
برای من دیگه اهمیتی نداره
من دقیقا ۱۵ روزه هیچی نخوندم
شایدم اصن نرسم بخونم چون کارام شروع شده
من کسی هستم که از برج ۹ شروع کرد بودم بخوندن و برای ۹ اسفند و ۲۸ فروردین اماده بودم
وقتی دوباره به ۹ خرداد افتاد خودمو دلداری میدادم و خلاصه هامو دوباره مرور کردم
ولی وقتی بازم به تعویق افتاد
دیگه حسش نیست زده شدم از خوندن

ت
خرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۲ ب٫ظ

بچه ها به نظرتان بازم آزمون تعویق میفته

فیبی
خرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  ت

نه عزیزم… دیگه برگزار میشه به احتمال خیلی قوی…

Pure
خرداد ۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  ت

انشالله آره اصلا برگزار نشه نخواستیم

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ت

فقط باید بهداشت رو رعایت کنیم. اومدیم و کرونا تا چند سال بعد نرفت…

بی نام
خرداد ۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ب٫ظ

شما هم بیخودی ترسیدید که مبادا کرونا بگیرید ‌‌. از قدیم گفتند از ترس مرگ که نباید خودکشی کرد. این تعویق آزمونا حکم خودکشیه .

نلسون ماندلا
خرداد ۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  بی نام

شنیدى میگن احتیاط شرطِ عقله؟

بی نام
خرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ق٫ظ

خب شما سوار پراید نشو از ترس اینکه تصادف کنی بمیری . این اسمش عقل نیست این حماقته

انار
خرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  بی نام

حماقت یعنی اینکه با دست خودت خودتو به مرگ نزدیکتر کنی.‌ تصادف با پراید خیلی بهتر از مرگ با کرونا اونم به خاطر کنکوره. اینم شجاعت نیست بلکه حماقته. یه قمار
قمار در ازاء اینکه خودت یا عزیزانتو به کشتن بدی که کنکور بدی و درس بخونی.

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  انار

مرگ مرگه. همه زیر خاک میریم! حماقت هم نیست. حماقت نزدن ماسک و نپوشیدن ماسک هست! بیخیال تو رو خدا. عزیزان عزیزان. خسته نشدین؟!!! اومدیم و کرونا تا چند سال نرفت. نمیخواین برین دنبال زندگیتون؟!!!!! فقط رعایت پروتکل بهداشتی

برنى سندرز
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

کرونا سرماخوردگى نیست که بخواهیم شوخى بگیریم. یکم دندون رو جیگر بزار تا بیمارى کامل مهار بشه، آقاى دکتر هم میشى. عجله نکن!

محمد
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  برنى سندرز

جیگر ندارم! کرونا کروناست! سرماخوردگی سرماخوردگی!

نلسون ماندلا
خرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  بی نام

والله تا وقتی افرادی با طرز فکر شما تو این جاده‌ها و خیابون‌ها رانندگی میکنن، ما باید با نفربر تردد کنیم، پراید که سهله!
این که میگن «آدم عاقل از ترس مرگ خودکشی نمیکنه» یعنی تا وقتی که خطر ماهیت عینی پیدا نکرده و به ضریب اثرگزاری بالا نرسیده، نباید اون رو جدی گرفت.
در شرایطی که در هر ۲۴ ساعت بیش از ۲۰۰۰ نفر به آمار افراد مبتلا به کرونا اضافه میشه و بین ۵۰ تا ۷۰ نفر هم به دلیل کرونا از دنیا میرن، شما هنوز خطر ابتلا رو عینی نمیدونی؟
از دور و نزدیک خبرنداری که به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری تجمعات کوچیک و بزرگ وضعیت بعضی استان‌ها قرمز شده؟

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۲۰ ب٫ظ

وااااای راست میگین؟! میگی چیکار کنیم؟! میخوای تو این اوضاع بشینیم خونه و خدا خودش بیاره بریزه دهنمون؟!

برنى سندرز
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بیاره بریزه دهنمون؟؟!!!

مگه شما فقط به خاطر کیک و ساندیس میرین سر جلسه آزمون؟؟

محمد
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  برنى سندرز

خخخخخخ. وای واقعا شما چند سالتونه؟! منظور من امرار معاش خانواده ها بود!!!!!! نه تی تاپ و آب معدنی جلسه کرونا!!!! میخوای بری دکتری؟!! بعیده هاااااا

حامد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  بی نام

علی برکت الله
دوباره شروع شد
شما نگران نباشین دوستان عزیزتر از جان به فکر سلامتی ماها هستن مطمئن باشین بازم خواستار تعویق میشن
فقط موندم امکان زیارتی کرونا نیست
مدارس کرونا نیست
ادارات کرونا نیست
مراکز تجاری کرونا نیست
امکان ورزشی و تفریحی کرونا نیست
فقط پشت میز جلسه آزمون کمین کرده
بابا خجالتم خوب چیزیه

برنی سندرز
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۴:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

۱. اماکن زیارتی تحت شرایط کاملاً خاص قابل استفاده هستن.

۲. مدارس اختیاری‌ان.

۳. ادارات تا الان شیفتی بودن و تازه قرار از دهم خرداد عادی بشن. (اگر شرایط تغییر کنه این شرایط هم تغییر میکنه)

۴. مراکز تجاری پر تجمع همچنان تعطیل هستن.

۵. امکان ورزشی و تفریحی فقط تو مناطق مساعد با اخذ مجوز و دادن تست PCR پرسنل بازگشایی شدن.

۶. در موارد ۴ و ۵ پنج ملاحظات معیشتی مردم مورد توجه قرار گرفته وگرنه شاید به این زودی به وضع سابق برنگردن.

۷. حالا اگه هنوز قانع نشدین سعی کنین وجه اشتراک کنکور رو با موارد فوق بگین!

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

آزمون ها هم تحت شرایط کاملاً خاصی برگزار میشن…
امتحانات اجباری و از ۶ خرداد ساعت ۸ صبح شروع میشه…
از هفته آینده تمام کارمندان سرکار حاضر باید بشن…
مراکز تجاری طبق شرایط خاصی بازگشایی میشن…
در مناطق قرمز (خوزستان و تهران) با کسب مجوز از بهداشت قابل بازگشایی هستن…
سایر ورزش ها بدون تماشاچی…
در مورد مورد ۴ و ۵ حفظ رعایت بهداشت صورت گرفته که شاهد هستیم…
حالا اگر قانع نشدین، سعی کنین خودتون رو با همون افراد بالا مقایسه کنید و وجه مشترک شما تهی است!!! اونها پروتکل بهداشتی رو رعایت میکنن ولی شما شعار میدین فقط!

حامد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

نه عزیزتر از جانم
امتحانات پایه نهم و دوازدهم اجباریه
قراره بیشتر دو میلیون توی سه هفته بالای ده تا امتحان رو شرکت کنند
چون آموزش و پرورشی هستم و هر روزم اداره میرم بهتره بدونید
عذرخواهی میکنم شما که میگید اماکن زیارتی تحت شرایط خاص نمیتونید همون شرایط رو چند ساعت جلسه آزمون رعایت کنید میخاید دکتر بشید احتمالا میتونید رعایت کنید وگرنه حتما دانش آموزا از داوطلبای دکتری فهمیده تر و عاقل تر هستن که میخان امتحان بدن
انصافا یه کم فکر کن

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

من رعایت میکنم…

برنى سندرز
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

شما که آموزش و پرورشى هستید چرا این حرف رو میزنین!

به نظرتون کنکور با اماکن مذهبى یکیه؟

موقع ورود به اماکن مذهبى مثل کنکور بازرسى بدنى اجباریه؟

تایم حضور تو اماکن مذهبى حداکثر ٣٠ دقیقه است ولى کنکور ۴ ساعت.

تعداد افراد حاضر در اماکن مذهبى به اندازه داوطلبان کنکور میرسه؟

افراد حاضر در اماکن مذهبى مثل کنکور همه از اقصى نقاط استان به مرکز تردد میکنن؟

محمد
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  برنى سندرز

اره حامد. مهمه. بازرسی ورودی حرم ها وجود داره. مهم نباشه که هر کسی هر کاری بخواد میکنه اونم تو این اوضاع که هر کی برای خودش داره از آب گل آلود ماهی میگیره.
تایم حرم ها یکساعت بعد از طلوع و یک ساعت قبل از غروب خواهد بود.
بله، همانطور که افراد یک جا به زیارت نمیان، داوطلبان هم در سراسر کشور پخش هستند.

برنى سندرز
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

١. ورودى تمام حرم ها در سراسر کشور بازرسى بدنى صورت نمیگیره. البته مساجد و حسینیه ها هم مکان مذهبى به حساب میان.
٢. بین زمان فعالیت حرم و حداکثر مدت زمان حضور یک زائر در حرم تفاوت وجود داره.
٣. در یک زمان چند نفر در وارد صحن حرم یا مسجد یا حسینیه میشن؟ به عدد متوسط دو تا چهار هزار نفر داوطلب کنکور دکترى تو هر حوزه میرسن؟

حامد
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  برنى سندرز

من دیگه حرفی ندارم
چون دقیقا یه ماه پیش به اونایی که خوشحال بودن که وقت خریدن و یه عده رو از کنکور منصرف کردن گفتم که این داستان تعویق بازم ادامه داره همیشه هستن دوستانی که نخوندن و دنبال بهانه میگردن
مشکل شما نیستین عزیزم مشکل عدم قاطعیت مسئولین ما هستن که تا اعتراض چند نفر رو میبینند تصمیمشون رو عوض میکنن
یه بچه مدرسه ای به اجبار همین مسئولین باید حداقل ۱۰ امتحان حضوری توی چند هفته اونم با وضعیت مدارس ما که بیشترتون آشنا هستین
دوست عزیز شما به کارتون ادامه بدین ولی امان از خودخواهی و عدم تعقل …..

محمد
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

عوض نمیشه. اگه تعویق بیفته باید بر اساس سوابق پذیرش بشه

داوطلب دکتری حسابداری
خرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بر اساس سوابق پذیرش نمیشه … دفترچه سربازی رو پست کن تا دیر نشده

محمد
خرداد ۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۵ ب٫ظ

خخخخ. نوچ. برو مدرک زبان msrt بگیر فعلا!!!!

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۱۶ ب٫ظ

مخصوصا تو این اوضاع!!
شرط عقل چیز دیگه ای میگه! رعایت بهداشت عامل پیشگیری از کرونا…

فیبی
خرداد ۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۶ ق٫ظ

دوستان یه سوال ؟
به نظرتون با ماسک ان نود و پنج میشه سر جلسه دوام آورد؟
به نظرتون ماسک معمولی بزنم بیام یا ان نود و پنج؟
اگه معمولی بزنم آخه می‌ترسم مبتلا بشم!
و اگر ان نود و پنج بزنم می‌ترسم کلافه بشم؟

م به 'فیبی'
خرداد ۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  فیبی

من به شخصه دیگه قید کنکور دادن رو زدم. هم خانوادم هم خودم بیماری زمینه ای داریم. از طرفی با ماسک همه مشکلات حل نمیشه. خیلی ابعاد دیگه هم هست. وقتی هم با استرس کنکور خراب بشه هم ریسک بیمار شدن به شدت بالاست ترجیح دادم از آزمون کلا بگذرم

فیبی
خرداد ۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  م به 'فیبی'

آره…راس میگی… خیلی خطرناکه … ولی خب اگه ماسکت ان نود و پنج باشه درصد ابتلا خیلی پایین میاد…ممکنه سال دیگه هم اوضاع مثل امسال باشه…
ولی با همه این حرفا و با توجه به بیماری زمینه‌ای خودت و خانواده‌ت حق داری نیای سر جلسه…امیدوارم شرایط سل بعد طوری بشه که راحت امتحان بدی…

داوطلب دکتری حسابداری
خرداد ۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  فیبی

آخه با ماسک، اون هم N95 نمیشه خوب امتحان داد

فاین
خرداد ۱, ۱۳۹۹ ۵:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  فیبی

با ماسک N95 هم هیچ تضمینی نیست دوستان.
مشکل کلا کنکوره که نباید برگزار بشه وقتی کرونا هست.
میگن از سال ۵۸ تا ۶۰ هم به خاطر جنگ ایران و عراق دانشگاه ها تعطیل شدن. والا گزارش هم نشده کسی به خاطر بی دانشگاهی و بی کنکوری مرده باشه!!!!!
حالا هم با این شرایط اضطراری چه اصراری هست کنکورها برگزار بشه در حالیکه ترم پاییز هم حتی مجازیه!

عاشق عدالت/متنفر از رانت
خرداد ۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  فاین

به خاطر جنگ تحمیلی تعطیل نشد بلکه به خاطر حضور گروه های سیاسی و معاند در دانشگاه ها مجبور شدن دو سال دانشگاه ها رو تعطیل کنند که به تبع اون هم انقلاب فرهنگی در دانشگاه ها رخ داد.

فاین
خرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

عاشق عدالت گرامی فرمایش شما متین اما خوب الان هم که این وضعیت کرونا خطرش دیگه خیلی بیشتر از اون گروه های سیاسی و معانده. آمار مبتلا شدگان بالا هست اخیرا. از یکطرفم اقای خدایی مدعی شده تیر و مرداد کار به ماسک و دستکش نکشه!
اینم از اون حرفای عجیبه واقعا!!! مثل اینکه کرونا روز برگزاری آزمونهای کنکور توی تیر و مرداد میره و بعدش بلافاصله دوباره برمیگرده.

دیگه به مسخره گرفتن همه چیز توسط سازمان سنجش هم حدی داره.
مگه میشه ماسک نزد توی اون جمعیت؟؟؟!!! و از طرف دیگه با گرمای شدید و طاقت فرسای بعضی از شهرها ما واقعا احساس خفگی و تنش مضاعف داریم با ماسک طولانی مدت سر جلسه کنکور

نلسون ماندلا
خرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  فاین

گل گفتی برادر. به خصوص ما که استانهای شمالی هستیم همزمان با گرما و رطوبت طاقت فرسا چطوری به مدت چهار ساعت ماسک N95 بزنیم؟!!
خودمون هم تحمل کنیم برگه پاسخنامه عرق خیس میشه!
از اول هم الکی تیر ماه رو تو کمپین بُلد کردن.
آزمون‌های ارشد و دکتری باید شهریور ماه برگزار بشه.

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۳۴ ب٫ظ

خخخخخ. وای خدای من. بهونه هاشون شروع شد. بابا شما گقتین گرما کرونا رو میزنه نیست نابود میکنه. پس از چی میترسین؟ ماسک نمیخواد که!!

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  فاین

آقای دکتر خدایی همچین نکته ای رو مدعی نشد!!!!
خخخخخخخخ. گرمای شدید؟! کاربر محترم بسه. خخخخخ. برو برو سر زندگیت

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  فاین

شما چه زمانی رو مناسب میدونین کارشناس محترم؟! برای سال ۱۴۰۹ شرایط خوبه که کنکور بدیم؟! مشکل کنکوره؟! خب شما نیایین سرجلسه و همچنان قرنطینه بمونین و خطری هم شما و عزیزانتون رو تهدید نمیکنه!!!جنگ ایران و عراق، جوانهای ۱۵ تا ۲۵ ساله حتی ۱۳ ساله توی جبهه بودن. خودتون رو با اونها مقایسه نکنید!!
گزارش هم نشده کسی بدون کنکور مرده باشه! سال بعدش هم مجازیه!

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  فیبی

ای بابا… مگه شماها نگفتین تیر کمتر میشه؟! چی شد پس؟!! ناراحت شدم! ای بابا ای بابا

*
خرداد ۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  فیبی

من که هیچ مشکل تنفسی ندارم وقتی تا فروشگاه آخر خیابون با ماسک زدن میرم احساس خفگی میکنم حالا موندم چطور سر جلسه تحمل کنم.

فیبی
خرداد ۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  *

ان نود و پنج فشار وحشتناکی میاره به بینی و گونه‌ها و کش پشت سرش خیلی سفته…
ولی منطقی نیست با چیزی غیر این ماسک تو همچین جمعیتی حاضر بشیم…
من که هر جور شده ماسک و تحمل می‌کنم…

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  *

تا فروشگاه اخر لازم نیست برین!!!! فقط کارهای ضروری

ویکتاریون
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

گفته تا فروشگاه ته خیابون. خیابون محلشون. نه آخرین فروشگاه شهر.

محمد
خرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! من گفتم آخرین فروشگاه؟!!!!!!!!!!ایشون گفتن آخرین فروشگاه یا فروشگاه آخر؟! حالا من گفتم آخرین فروشگاه یا فروشگاه آخر؟!

ویکتاریون
خرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

شما گفتی فروشگاه آخر و برداشتت از حرف ایشون این بود که اون فروشگاه آخر آخریه. واسه همین در تقابل با کارهای ضروری قرارش دادی و برای خودت نتیجه گرفتی. ایشون گفته فروشگاه آخر خیابون و منظورش دقیقا نزدیک ترین جا واسه تامین مایحتاج ضروریه. حالا دوست نداری کوتاه نیا و هی علامت تعجب اضافه کن.

داوطلب دکتری حسابداری
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۹ ۷:۵۴ ب٫ظ

با این وضعیت آمار ابتلا تعویق مجدد اصلاً بعید نیست.

احتمالاً کنکور سراسری ۳۱ مرداد برگزار بشه اما ارشد و دکتری تعویق میشن.

گرفتاری شدیم با این کرونا!!!!!!!!

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۳۶ ب٫ظ

از ارشدی ها سوء استفاده نکنید. خجالت داره!!!

رها
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ب٫ظ

اگه خود دانشگاه منطقه قرمز باشه چی .

داوطلب
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹ ۷:۴۳ ب٫ظ

سلام.دوستان من مدرک زبان ندارم آیا رد می شوم

مخالف تعویق کنکور
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

سلام دوست عزیزم بدون مدرک زبان هم شما شانس قبولی دارید نگران نباشید کسانی هم بودند که با مدرک زبان نتونستند قبول بشن .مدرک زبان مهمه ولی یکی از موارد قبولی به حساب میاد شما بیشتر روی مقاله تمرکز داشته باشید که امتیازش بالا هست

محمد
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ

اگر معافیت تحصیلی از بهمن شروع بشه مجبور میشیم بریم خدمت وسطش برگردیم، امیدوارم همون مهر پذیرش ها انجام بشه و معافیت تحصیلی شروع بشه حالا می خواد از بهمن شروع بشه کلاسها یا از مهر فرقی نداره

Mehran
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ

فکر میکنم در بدترین حالت، از مهر ماه فقط تحصیلات تکمیلی رو پذیرش میکنن. ورودی های مقطع کارشناسی رو در بدترین حالت به بهمن ماه موکول میکنن. ان شالله از مهرماه همه بتونن پذیرش بشن.

مهدی
خرداد ۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  Mehran

دکتری مصاحبه داره زمان پذیرشش طولانیه بهمن ماه شروع میشه. شاید ارشد و لیسانس مهر شروع بشه

ME
خرداد ۱, ۱۳۹۹ ۴:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

خود سازمان سنجش گفته نتایج رو دو ماهه اعلام میکنه

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

طولانی نیست! شاید استادی علاقه نداشت زیاد وقت بذاره روی مصاحبه با شما!!!!

ظرفیت کمتر یا تعویق پذیرش؟!
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ب٫ظ

مسئله این است! (همون که اون بالا بجای اسمم نوشتم!)

دو راهی سختیه!

اینکه پذیرش مهر باشه اما با ظرفیت کمتر

یا اینکه بهمن باشه با ظرفیت بیشتر

امیر
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ

چرا در مورد آزمون های جامع و آزمون زبان msrt اظهار نظر نمیکنند!

""""
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

بله واقعا نمیدونیم برای آزمون msrt چه باید کرد.