برگزاری آزمون زبان دانشگاه تهران در خرداد 99

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

آزمون زبان عمومی اسفند ماه 1398 دانشگاه تهران که به علت شیوع کرونا لغو شده بود در روزهای دوشنبه و سه شنبه 12 و 13 خرداد برگزار خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اعلام سامانه این آزمون، پیرو پیگیری های بعمل آمده و موافقت ریاست محترم دانشگاه تهران، مقرر گردید آزمون زبان دانشگاه تهران با رعایت کلیه اصول بهداشتی و بویژه فاصله گذاری اجتماعی در محل دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی با لحاظ نمودن موارد ذیل برگزار گردد:

نکات مهم برگزاری آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران در خرداد 99

1- آزمون در روزهای دوشنبه مورخ ۱۲/‏۰۳/‏۹۹ و سه شنبه ۱۳/‏۰۳/‏۹۹ در نوبت‌های صبح و عصر برگزار خواهد شد.

2- فقط داوطلبینی که برای آزمون اسفند ماه ۹۸ قبلاً ثبت نام نموده اند، می‌توانند در آزمون های یاد شده شرکت نمایند. بدین منظور  لازم است تا داوطلبین درخواست مجدد خود را صرفاً از طریق ایمیل اعلام شده در زمان ثبت نام قبلی، به این مرکز ارسال نمایند تا بدین ترتیب ثبت نام ایشان قطعی بشمار آید. بدیهی است پس از انجام این مرحله (ثبت نام مجدد) و در صورت عدم حضور داوطلب محترم در جلسه آزمون، طبق ضوابط و مقررات این مرکز برای شرکت در نوبت‌های بعدی آزمون می‌بایست ثبت نام مجدد با واریز وجه به عمل آید.

3- شروع و خاتمه فرآیند اعلام آمادگی ثبت نام مجدد از روز چهارشنبه مورخ ۳۱/‏۰۲/‏۹۹ لغایت ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۰۵/‏۰۳/‏۹۹ خواهد بود.

4- آزمون صرفاً با رعایت کلیه اصول بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی که به تأیید مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تهران نیز رسیده است، برگزار خواهد شد. کلیه داوطلبین محترم هنگام ورود با دستگاه تب سنج کنترل خواهند شد و از ورود افراد با علائم سرماخوردگی اکیداً جلوگیری به عمل خواهد آمد. به همراه داشتن و استفاده از ماسک توسط داوطلبین الزامی است. عدم رعایت کلیه مقررات و ضوابط بهداشتی اعلامی از قبل و در طول برگزاری آزمون از سوی داوطلبین موجب محرومیت ایشان از حضور و یا ادامه حضور در آزمون خواهد شد.

5- داوطلبین شرکت کننده در هر یک از دو نوبت صبح و عصر مورخ دوشنبه ۱۲/‏۰۳/‏۹۹ می بایست حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل دانشکده حضور بهم رسانند.

6- داوطلبین شرکت کننده در هر یک از دو نوبت صبح و عصر مورخ سه شنبه ۱۳/‏۰۳/‏۹۹ می بایست حداقل یک ساعت و نیم قبل از شروع آزمون در محل دانشکده حضور بهم رسانند.

7- ساعت شروع آزمون در نوبت صبح ساعت ۹ و در نوبت بعداز ظهر ساعت ۱۴ می‌باشد.

زمان دقیق برگزاری آزمون زبان خرداد 99 دانشگاه تهران

ترتیب حضور داوطلبین در هر یک از نوبت‌های چهارگانه آزمون به شرح زیر است. بنابراین، داوطلبین می بایست از قبل آمادگی خود را جهت حضور در هریک از نوبت های اعلامی از سوی مرکز فراهم سازند، زیرا امکان تغییر تاریخ حضور نامبردگان وجود ندارد.

تاریخ آزمون زبان عمومی داوطلبین با کدهای داوطلبی از شماره 981210000 الی شماره داوطلبی 981210559 روز دوشنبه 99/03/12 ساعت 9 صبح می باشد.

تاریخ آزمون زبان عمومی داوطلبین با کدهای داوطلبی از شماره 981210564 الی شماره داوطلبی 981211182 روز دوشنبه 99/03/12 ساعت 14 عصر می باشد.

نتایج آزمون زبان خرداد 99 دانشگاه تهران

نتایج آزمون زبان عمومی خرداد ماه 98 از روز پنج شنبه 22 خرداد ماه در سایت مرکز آزمون قابل مشاهده می باشد. 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد رضا
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ق٫ظ

کمپین برای نیمه دوم سال؟! خیلی به نفع اون داوطلبان درس نخون شد.

ضرورت غیر حضوری شدن ept و دفاع از رساله قبل ept
خرداد ۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ب٫ظ

از ریاست کل دانشگاه آزاد اسلامی کشور خواهشمندیم که لطف نمایند طی بخشنامه ای جداگانه اجازه دفاع دکتری را قبل ept به ما دانشجویان دکتری آزاد بدهند و آزمون ept را به خاطر سلامتی همه مجازی کنند و حتی الامکان آن را به شهریور ۹۹ تعویق نمایند. باتشکر