موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری آزمون‌ EPT در روز پنجشنبه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

طبق هماهنگی به عمل آمده با وزارت بهداشت و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، آزمون های زبان انگلیسی EPT و مهارت های زبان عربی دانشگاه آزاد اسلامی ۲۲ خرداد ماه در ۱۹ حوزه امتحانی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بهروز طهماسب کاظمی اعلام کرد: آزمون های زبان انگلیسی EPT و مهارت های زبان عربی دانشگاه آزاد اسلامی در موعد مقرر یعنی صبح روز پنج شنبه مورخ ۲۲ خرداد ماه جاری بطور همزمان در حوزه تهران و هجده حوزه امتحانی با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

وی افزود: از آنجایی که آزمون زبان دانشگاه آزاد اسلامی ویژه دانشجویان ی این دانشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا از اسفند ماه گذشته برگزار نشده بود، با توجه به شرایط حاضر و با هماهنگی به عمل آمده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون اسفند ماه با تاخیر سه ماهه در روز پنجشنبه ۲۲ خرداد ماه برگزار می شود.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به افزایش حوزه های امتحانی در این دوره تصریح کرد: به منظور رفاه دانشجویان و در راستای کاهش تردد بین استانی تعداد ۷ شهر شامل اردبیل، ارومیه، گرگان، اراک، همدان،قزوین و خرم آباد به فهرست حوزه های امتحانی این آزمون اضافه شده است.

وی با اشاره به فرصت مجدد ثبت نام برای داوطلبان در نوبت اول به تاریخ ۲۶ بهمن ماه ، نوبت دوم به تاریخ ۱۷ فروردین ماه و نوبت سوم به تاریخ ۱۰ خرداد ماه، گفت: در نهایت مقرر شد این آزمون با حضور دوازده هزار و ۴۲۰ نفر در ۱۹ حوزه امتحانی در تاریخ ۲۲ خرداد ماه جاری برگزار شود.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش با اشاره به رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی در این آزمون تصریح کرد: استفاده از ماسک و دستکش توسط داوطلبان و عوامل اجرایی الزامی است. مسئولان حوزه های برگزاری آزمون موظفند از ورود داوطلبان بدون ماسک و دستکش به حوزه جلوگیری به عمل آورند. همچنین به دلیل رعایت مسائل بهداشتی پذیرایی از داوطلبان در خلال برگزاری آزمون انجام نخواهد شد.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از تجمع داوطلبان در ورودی ساختمان محل برگزاری آزمون ، درب حوزه های امتحانی حداقل دو ساعت قبل از شروع برگزاری آزمون یعنی هفت صبح باز می شود ،همچنین به منظور جلوگیری از تجمع داوطلبان، برگزاری آزمون متناسب با تعداد داوطلبان در بیش از یک ساختمان برگزار می شود و محل استقرار داوطلبان در هر ساختمان در کمترین فاصله از درب ورودی در نظر گرفته شده و مسیر حرکت داوطلبان به گونه ای طراحی شده که در هنگام ورود و خروج تجمعی ایجاد نشود. همچنین فاصله استاندارد چیدمان صندلی در این دوره معادل حداقل ۱/۶ متر رعایت خواهد شد.

کاظمی افزود: به جهت کاهش تردد بین استانی داوطلبان، استثنائاً در این دوره از آزمون زبان شرکت کارکنان و اعضای هیات علمی در آزمون محل اشتغال بلا مانع اعلام شد.

وی با اشاره به برگزاری ماهانه این آزمون از داوطلبانی که دارای علائم بیماری هستند خواست به جهت رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری در این دوره از آزمون شرکت نکنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

12 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام و احترام خدمت مسئولین محترم دانشگاه آزاد اسلامی
لطفا خواهشمندم آزمون زبان ept را بصورت مجازی برگزار کنید.
مسئول محترم وب سایت لطفا پیام ما را به گوش مسئولین محترم برسانید.سپاس

یوسف
خرداد ۲۵, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ

باسلام. ادمین محترم یا سایر دوستان؛ کسی از زمان اعلام نتیجه آزمون ۲۲خرداد اطلاعی داره؟ خیلی استرس دارم چون دفاع از رساله منوط به همین نمره هستش. متشکرم

معماری
خرداد ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ

فقط اخذ پول برای دانشگاه ازاد مهم و مطرح است. سایر شرایط مشکل بقیه است…

محمد امین محمدی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ

نتوانستم به خاطر وضعیت قرمز شهرم بندرعباس بروم و شرکت کنم و هتل و بلیطم را شب آزمون کنسل کردم. آقای… و سایر مسئولین دانشگاه ازاد عقل و معرفتتان کجا رفته؟
با اتوبوس از بندرعباس با وضعیت قرمز به شیراز بروم و با اتوبوس چهل نفره برگردم و پدر و مادرم که هر دو نفر بازنشسته وزارت علوم هستند را آلوده به این ویروس کنم درست است؟؟
نمره رساله را بگذارید برای بعد از دفاع از رساله. خودتان دکترید در مورد این مسئله فکر کنید. من برای آلوده نشدن این دو نفر معرفت داشتم، شما هم در حق من معرفت داشته باشید.

ه.ب
خرداد ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ق٫ظ

سلام بنده هم طور و مشکل بیماری خاص خودم.نمی دانم ارائه نمره زبان بعد از دفاع رساله چه مشکلی داردکه این همه اذیت میکنند.بعد کارنامه هم که نمی دهند بدانی ضعف درچه قسمت بوده است. بنده ۵بارشرکت کردم هربار نمره از قبل کمترشده است.

فا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  ه.ب

منم بیمار خاصم. برای همه سهمیه هست جز بیماران خاص. برای آزمون روز پنج شنبه مرگ رو به چشمام دیدم

.
خرداد ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ق٫ظ

سلام آزمون برگزار شد؟؟

مهدی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  .

حوزه شیراز برگزار شد

علی رسولی
خرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ب٫ظ

سلام.اگر این آزمون برای بعضی از رشته ها حذف بشود بهتر است.یا اگر چنین چیزی امکانپذیر نیست،اجازه دفاع داده شود ولی مدرکی به دانشجو ندهند تا قبولی در این آزمون ،تا دانشجو هزینه تمدید رساله را ندهد ،تا حق دانشجو ضایع نشود.

parsa
خرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۰ ب٫ظ

باسلام و احترام انشالله که موافقت کنن دانشجویان اجازا دفاع از رساله رو داشته و تا پایان تسویه حساب از دانشگاه ملزم به ارائه مدرک زبان باشند در غیر اینصورت مدرکشون صادر نشه تا وقتی که قبولی ept ارائه بشه

sareh
خرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ق٫ظ

با سلام
آفرین به درک شما دوست گرامی
کاملا با مجازی شدن ept موافقم امیدوارم که مسولین آزاد شرایط را درک کنند و سریعا اقدام به مجازی نمودن ept نمایند و هزینه ا را مسترد نمایند و کلیه کنکورهای کشوری و ترمهای دانشگاهی و.. هم ضرورتا آنلاین شود بهتر است. هزینه های تمدید رساله دکتری را مورد بخشودگی قرار دهند و اجازه دفاع دکتری را قبل ept مشروط به تسویه نهایی به شرط قبولی ept صادر نمایند. البته جدیدا اکثر دانشگاههای انگلیس کلاس ها و آزمونهای مهم دانشگاهی را مجازی نموده اند و از مهر ماه هم به این شکل آنلاین و مجازی تا کشف واکسن برگزار خواهد شد. امید که شاهد تحقق این امر حیاتی جهت حفظ سلامتی مان در کشور باشیم.

EPT حضوری برگزار نشود مجازی شود
خرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ق٫ظ

باسلام
از همه دوستان شرکت کننده در آزمونEPT که دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد اسلامی هستند خواهشمندیم بیاید یکصدا شویم و با هم اعتراض بزنیم به ایمیل دکتر طهرانچی رییس دانشگاه آزاد کشور که جهت حفظ سلامتی ورفاه حال دانشجویان و حذف تردد و دیگر هزینه ها با عنایت به وضعیت قرمز و سطح هشدار کرونایی تعدادی از استان های کشور که در خرداد ماه به مراتب این ویروس شیوع پیدا کرده است و هر روز که به گفته مسولین بهداشت بیش از ۶۰ تا و بیش از ۷۰ نفر فوتی کرونایی در کشور داریم، طی بخشنامه ای EPT را مجازی کنند و مانند سیستم دانشگاه پیام نور که جدیدا دانشگاه تهران نیز به سیستم مجازی دانشگاه پیام نورجهت برگزاری آزمون های پایان ترم دانشجویان دانشگاه تهران پیوسته است، آزمون EPT هم مجازی گردد و عزیزانی که فردا به هر دلیل(علایم بدون علایم ترس از ابتلا و…) نتوانستند در آزمون حضوری فردا EPT 22 خرداد۹۹ ماه شرکت نمایند هزینه هایشان۸۰ هزارتومان به حسابشان مسترد گردد یا جهت آزمون بعدی که در تیر ماه خواهد بود جایگزین نمایند و لطفا همه دوستان بعد از سه ماه وقفه ept بیایید همدست شویم تا این آزمون به امید خدا به شکل مجازی و آنلاین برگزار شود. با تشکر