تمدید ثبت نام آزمون EPT خرداد ماه 99

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ثبت نام و یا تغییر حوزه امتحانی متقاضیان شرکت در آزمون زبان انگلیسی EPT و مهارت‌های عربی دانشگاه آزاد اسلامی تا 13 خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش پی اچ دی تست، به نقل از روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام آزمون های زبان انگلیسی EPT و مهارت های عربی 22 خرداد تا سه شنبه 13 خرداد ماه تمدید شد. کلیه متقاضیان می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه ثبت‌ نام این آزمون ها به آدرس English.iau.ac.ir/EPT نسبت به ثبت نام و یا تغییر حوزه امتحانی خود اقدام نمایند.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

16 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد امین محمدی
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ب٫ظ

باید این ها را کسی که در تهران دانشجوی آزاد هست حضوری به مسئولان و معاونین دانشگاه ازاد اطلاع بده، از بندرعباس که منم یا اهواز که نمی شه راحت رفت و پیگیر بود. کسی که در تهران هست باید این کار را بکنه و حضوری به ان ها بگه، اگه حضوری نگید این جا نوشتن اثری نداره

ept مجازی شود
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ

آفرین
درود بر شما
موافق صدرصد ept مجازی هستم.
همه با هم نامه الکترونیکی می نویسم که ept مجازی شود.

ضرورت قطعی شدن آزمون ept به شکل کاملا مجازی
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ

با سلام خدمت دوستان موافق مجازی شدن ept عرض کنم بنده نیز موافق فرمایشات بسیار متین و بجاتون هستم و صد در صد دفاع می کنم. این که بعضی ها می گن که اگه همه چیزتون تکمیله چرا زبان و انداختین آخر یه حرف غیر منطقی هستش چون خیلی از دوستان دکتری که این وضعیت را دارند و قادر به دفاع به خاطر ept نیستند، دو سال از مدرک زبانشان بعد پروپوزال و جامع و…گذشته و اجبارا می بایست از نو آزمون بدهند چون اعتبار مدرکشون دوسال بوده است و جدیدا تمام شده اعتبار مدرک زبانشون. و بعضی ها هم بخاطر ۱نمره یا ۱۰ نمره که ۴۰ تا ۴۹ نمره گرفتن، در طول دوره دکتری قادر به دفاع به خاطر این یک یا ده نمره نبوده اند. و مرتب تمدید رساله نموده و شهریه ثابت ریخته اند به دانشگاه یا وام به صندوق بابت این وضعیت تمدید بدهکار شده اند. به نظر می رسد در شرایط به وجود آمده کشور به خاطر کرونا و جهت حفظ سلامتی داوطلبین که کسی از مسولین دانشگاه جوابگو نیست همه دست به کارشویم و از طریق سیستم های الکترونیکی که استفاده می کنیم منجمله کامپیوتر لپ تاپ و موبایل و…امروز ۱۷ خرداد به وزیر بهداشت، وزیر علوم و ریاست کل دانشگاه آزاد کشور نامه الکترونیکی ایمیل بنویسیم و مشکلات خود را به گوش مسولین کشور برسانیم که موارد ذیل را جهت رفاه حال دانشجویان دکتری آزاد در شرایط کرونایی و جهت حفظ سلامتی و با عنایت به این که تعدادی از استان ها در… ادامه نظر»

مرضیه
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۵ ق٫ظ

بعضی از دوستان میگن که ما همه مدارکمون حاضره.مقاله داریم معدل بالا و نمره بالا ازمون جامع داریم پایان نامه هم حاضره و فقط بخاطر تعطیلی دوسه ماهه ازمون زبان نمیتونیم دفاع کنیم.خب ا که انقدر همه چی تموم هستید چرا ازمون زبان رو گذاشتید دقیقه ۹۰…خب در فاصله ازمون جامع تا دفاع پروپوزار و سپس تکمیل پایان نامه اینهمه وقت داشتید

مینا
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  مرضیه

با سلام
چون دو سال از تاریخ ارائه نمره زبانمون گذشته و مجدد باید امتحان بدیم
و گرنه که همون ترم دوم نمره رو بالای ۵۰ گرفتیم

مهرانه
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

فعل جمع؟گرفتید.همه باهم در یک وضعیتید
چندنفرهمزمان

برنی سندرز
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

شما بد زمانی آزمون دادید. ۲۲ خرداد آزمون برگزار میشه

برنی سندرز
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

تنبلی خودتون رو به پای بقیه نزنین.

نگین
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

کی می دونست اینجوری میشه بعدشم کسی که همه چی تمومه به قول شما از خودش مطمئن بود که در یک نوبت شرکت در ازمون قبول میشه

موافق EPT مجازی-لطفا EPT را مجازی کنید.
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ب٫ظ

با سلام
اینجانب نیز به پیروی از دوستان دکتری با درک و شعور، جهت حفظ سلامتی داوطلبین موافق صدرصد قطعی شدن برگزاری آنلاین و مجازی EPT دکتری هستم. امید به خدا که از هفته آینده ۱۷ خرداد بخشنامه قطعی مجازی شدن آزمون EPT آزاد دکتری از سوی مسولین دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه دکتر طهرانچی ریاست کل دانشگاه کشور اعلام گردد.

حقوق خصوصی دکتری
خرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ

سلام
دوست گرامی احسنت
من هم از کامنت عالی جنابعالی( بر خلاف کامنت قبلی که گویا نقص مدارک داشت)، دفاع می نمایم.
من هم به اتفاق خیلی از دوستان دکتری و هم دانشگاهی خود در تهران با این صدور مجوز دفاع قبل ept کاملا موافقیم به این دلیل که کل مدارکمان بی عیب و نقص هستش و چند مقاله چاپ شده مورد تایید وزارت علوم داریم قبولی جامع و داریم معدلمون بسیار خوبه، فقط سه ماهه منتظر ept هستیم که به خاطر کرونا لغو شده، اگه تو این فاصله مجوز قانونی و بخشنامه ای دفاع و مشروط به تسویه به شرط قبولی ept و حداقل به ما می دادند ما الان دفاع و از رساله دکتری مون انجام نموده بودیم و تموم کرده بودیم. توکل بر خدا که این امر میسر خواهد شد.

نگین
خرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۴۷ ب٫ظ

کاملا موافقم مساله به این راحتی این همه کش و قوس نداره ۳ ماه الاف شدن کم نیست

محمد رضا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

۶ سال وقت داشتین…

علی
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۵۹ ب٫ظ

سلام
بله کاملا درست می فرمائید

لطفا دوستان ایمیل بزنن به رئیس و سامانه پیشنهادات ریاست و روابط عمومی کل دانشگاه آزاد که انشاالله باعث اتفاق مثبتی در برگزاری مجازی امتحان زبان EPT بشه.

ایمیل ها : info@iau.ac.ir
inspector@bazresi.iau.ir

ممنون

ضرورت قطعی شدن آزمون ept به شکل مجازی و دفاع دکتری
خرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ق٫ظ

با سلام
از ریاست کل دانشگاه آزاد کشور جناب آقای دکتر طهرانچی تقاضا داریم آزمون EPT تافل دکتری را جهت حفظ سلامتی ما داوطلبین طی بخشنامه ای (تا رفع کامل کرونا و ساخت واکسن که به گفته بهداشت جهانی ۱۶ ماه طول می کشد تا واکسن ساخته شود) مجازی کنند و مجوز دفاع دکتری قبل Ept را هم برای ما دانشجویان دکتری صادر نمایند. باتشکر
از مجموعه زحمتکش سایت phd که پشتیبان امورات و پیگیر تقاضاهای دانشجویان دکتری کشور است بسیار متشکر و سپاسگزاریم.

...
خرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

مجوز دفاع چی رو بده وقتی مدارکت ناقصه