موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه صنعتی شاهرود

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

متقاضیان شرکت در فراخوان دکتری استعداد درخشان 99 دانشگاه صنعتی شاهرود تا پایان خرداد ماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در مقطع دکتری برای نیمسال اول سال تحصیلی 1399-1400 در دانشگاه صنعتی شاهرود به شرح زیر است:

 

نحوه ثبت نام و شرایط پذیرش دکترا بدون آزمون 99

۱. داوطلبان باید مدارک مورد نیاز را با پست پیشتاز ارسال نمایند به گونه ای که این مدارک حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۳/۳۱ دریافت گردد.

۲. هزینه ثبت نام مبلغ ۹۰۰/۰۰۰ ریال (نهصد هزار ریال) می باشد.

دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی شاهرود

نکته مهم: لازم است متقاضی اصل فیش بانکی را به همراه سایر مدارک مورد نیاز از طریق پست پیشتاز به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی شاهرود ارسال نماید.

تبصره ۱) مدارک ارسالی داوطلبان و وجه پرداختی آنها به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

تبصره ۲) کسب حداقل ۷ امتیاز از ردیف ۱ جدول ۱ (امتیازات پژوهشی) الزامیست.

تبصره ۳) بر اساس ابلاغیه وزارت علوم تحقیقات و فناوری، برای پذیرش در سال ۱۳۹۹ کسب حداقل ۶۰ امتیاز از جداول صفحات ۳ و ۴ این اطلاعیه ضروری می باشد.

تبصره ۴) نباید بیش از دو سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی در مقطع کارشناسی ارشد گذشته باشد.

تبصره ۵) دانشگاه صنعتی شاهرود برای داوطلبانی که میانگین کل کارشناسی آنها کمتر از ۱۶ و میانگین کل کارشناسی ارشد (بدون پایان نامه) آنها کمتر از ۱۷ باشد از میانگین های تراز شده در پرتال سازمان سنجش استفاده می کند. در صورتیکه میانگین تراز شده نیز کمتر از ۱۶ و ۱۷ باشد قابل قبول نخواهد بود و دانشگاه صنعتی شاهرود هیچگونه مسئولیتی در قبال این دسته از داوطلبان نخواهد داشت.

تبصره ۶) کسب حداقل نمره ۵۰ از آزمون زبان (MICHE یا معادل آن در سایر آزمون ها) قبل از آزمون جامع دکتری الزامیست.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام دکترا بدون آزمون دانشگاه صنعتی شاهرود

١- تصویر کارت ملی و تصویر شناسنامه متقاضی.

۲- تصویر گواهی دانش آموختگی در مقاطع کارشناسی (کلیه داوطلبان و کارشناسی ارشد (ویژه فارغ التحصیلان) که معدل هر مقطع در آنها ذکر شده باشد.

٣- فرم تکمیل شده شماره ۱ همراه با کلیه ضمائم آن.

۴- فرم تکمیل شده شماره ۲.

(توجه: از آنجایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان پاسخگویی حضوری در بازه این اطلاعیه نمی باشد لذا متقاضیانی که در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی شاهرود مشغول به تحصیل هستند و یا فارغ التحصیل شده اند می توانند فرم شماره ۲ را کامل و به پست الکترونیکی F.babamohammadi21@yahoo.com ایمیل نموده و پس از کامل نمودن حوزه مربوطه به نامبرده ارجاع داده خواهد شد.

۵- تصویر ریز نمرات تایید شده و یا تایید نشده با امضاء داوطلب.

۶- ارسال تصویر وضعیت وظیفه عمومی داوطلبان مرد که لازم است به هنگام پذیرش در دانشگاه (قبولی قطعی و ثبت نام) یکی از شرایط مشروحه ذیل را دارا باشند.

الف- دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم

ب- مشمولان دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت، که زمان پذیرش و ثبت نام آنان در دانشگاه، قبل از تاریخ اعزام به خدمت مندرج در برگ اعزام) باشد.

تبصرہ: افرادی که تاریخ اعزام به خدمت آنان قبل از اعلام قبولی دانشگاه میباشد. لازم است در تاریخ مقرر (مندرج در برگ اعزام) به خدمت اعزام شوند. بدیهی است در صورت قبولی در دانشگاه و دارا بودن سایر شرایط و ضوابط، جهت ادامه تحصیل از خدمت ترخیص خواهند شد. در غیر اینصورت غایب محسوب شده و مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

ج- دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ارشد که تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ در سنوات مجاز تحصیلی فارغ التحصیل می شوند.

ه- فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد که در سقف مجاز سنوات تحصیلی فارغ التحصیل شده و از تاریخ فراغت از تحصیل آنها تا زمان پذیرش در مقطع دکتری، بیش از یک سال سپری نشده و وارد غیبت نشده باشند.

۷- اصل رسید بانکی هزینه ثبت نام به مبلغ ۹۰۰/۰۰۰ (نهصد هزار ریال)

۸- مدارک لازم مبنی بر دارا بودن شرایط لازم برای استفاده از تسهیلات ( شامل کپی کامل از مقالات، گواهی پذیرش قطعی مقالات و سایر مدارک و مستندات موردنیاز اشاره شده در شیوه نامه اجرائی پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در مقطع دکتری).

9- توصیه نامه از حداقل دو نفر از اساتید دوران تحصیل دانشجو (ترجیحا در مقطع کارشناسی ارشد). از متقاضیان واجد شرایط، توسط دانشکده مربوطه مصاحبه به عمل آمده و در صورت احراز شرایط، از آنها جهت طی مراحل اداری ثبت نام مشروط به عمل خواهد آمد. 

به مدارک ناقص و یا ارسال شده پس از تاریخ مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها