موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

پذیرش دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه قرآن و حدیث

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری با استفاده از سهمیه استعداد درخشان در دانشگاه قرآن و حدیث در نیمسال اول سال تحصیلی 1399-1400 منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه قرآن و حدیث در مقطع دکتری در رشته های مندرج در جدول زیر بدون آزمون و صرفاً با بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی، دانشجو می پذیرد.

رشته های دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه علوم و قرآن حدیث

دارندگان شرایط زیر میتوانند حداکثر تا تاریخ 99/3/30 مدارک خود را به دانشگاه قرآن و حدیث ارسال نمایند.

شرایط و ضوابط الزامی عموم متقاضیان پذیرش دکتری بدون آزمون

1- دانش آموخته یا دانشجوی نیمسال آخر دوره کارشناسی ارشد دانشگاه های داخل کشور مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛

تبصره 1: دانشجویان نیمسال آخر (چهارم)، در صورت پذیرش بایستی حداکثر تا 99/6/31 از پایان‌نامه خود دفاع و رسماً دانش آموخته شوند؛ در غیر این صورت اسامی آنان از فهرست داوطلبان واجد شرایط پذیرش حذف خواهد شد.

تبصره 2: مطابق با ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری داوطلبان با مدارک حوزوی نمی توانند از تسهیلات این آیین نامه بهره مند شوند.

تبصره 3: مطابق با ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری داوطلبان با مدرک تحصیلی معادل کارشناسی ارشد، مجاز به درخواست پذیرش از این طریق نیستند.

تبصره 4: مطابق با ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اتباع غیرایرانی و دانش آموختگان دانشگاه های خارج از کشور، مجاز به درخواست پذیرش از این طریق نیستند.

2- دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد در رشته تحصیلی مرتبط با رشته تحصیلی مورد تقاضا در دوره دکتری؛

تبصره 1: داوطلبانی که طول دوره تحصیل آنان در مقطع کارشناسی ارشد بیش از 5 نیمسال استمرار داشته است؛ مجاز به درخواست پذیرش از این طریق نیستند.

تبصره 2: دانش آموختگانی که بیش از 2 سال از زمان دانش آموختگی مقطع کارشناسی ارشد آنان گذشته باشد؛ مجاز به درخواست پذیرش از این طریق نیستند.

3- داشتن میانگین معدل کل 16 و بالاتر در دوره کارشناسی و میانگین کل 17 و بالاتر (بدون احتساب نمره پایان‌نامه) در دوره کارشناسی ارشد؛

4- کسب حداقل 70 امتیاز از مجموع فعالیت های آموزشی، پژوهشی [دارا بودن حداقل 2 مقاله علمی پژوهشی چاپ شده] و مصاحبه علمی مطابق جدول ارزشیابی

نحوه ثبت نام و ارسال مدارک دکتری بدون کنکور

داوطلبان باید مدارک مورد نیاز ذیل را حداکثر تا پایان وقت اداری 99/3/30 صرفاً از طریق پست پیشتاز به دفتر گزینش، نظارت و توسعه آموزشی و پژوهشی دانشگاه ارسال نمایند و رسید پستی را نزد خود نگاه دارند. درج عبارت «مربوط به پذیرش بدون آزمون دکتری» و «نام رشته مورد تقاضا» بر روی پاکت الزامی است.

مدارک مورد نیاز

1- تکمیل شده فرم درخواست پذیرش؛

2- تکمیل شده فرم مشخصات تفصیلی (CV) به همراه الصاق عکس جدید؛

3- تصاویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی؛

4- تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 99؛ [در صورت شرکت در آزمون سال 99]

5- فرم تکمیل شده گواهی تأیید معدل، نمره پایان نامه، تاریخ فراغت از تحصیل و طول مدت تحصیل؛ [دریافت فرم گواهی تأیید معدل]

6- تصویر کامل کلیه مقالات علمی ـ ترویجی، علمی ـ پژوهشی، ISC ،ISI که چاپ شده و یا دارای گواهی پذیرش چاپ باشند.

ـ در صورت چاپ مقاله، تصویر جلد مجله حتماً ضمیمه شود. / ـ گواهی پذیرش چاپ برای آن دسته از مقالاتی که در زمان تقاضا به چاپ نرسیده باشند. / ـ گواهی اعتبار درجه علمی ترویجی، علمی پژوهشی، ISC ،ISI، مجلات داخلی و خارجی که مقالات متقاضی در آن چاپ شده یا خواهد شد.

7- تصویر مدرک تحصیلی یا گواهی (تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی) کارشناسی ارشد با ذکر معدل به همراه ریز نمرات؛

8- تصویر مدرک تحصیلی یا گواهی (تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی) کارشناسی با ذکر معدل به همراه ریز نمرات؛

9- تصویر گواهی زبان خارجی معتبر؛

10- تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت یا دفترچه آماده به خدمت معتبر [ویژه برادران].

11- اصل رسید بانکی به مبلغ 1/000/000

نکات مهم

مدارک ارسالی و وجوه پرداختی مسترد نمیگردد. بنابراین داوطلبان محترم با دقت و در صورت دارابودن کلیه شرایط اقدام به ارسال مدارک نمایند.

متقاضیان صرفاً می توانند در یک رشته داوطلب شوند، تشخیص صلاحیت برای ورود به مقطع دکتری بر اساس مدارک ارسالی متقاضی و نتیجه مصاحبه علمی وی، بر عهده گروه آموزشی مربوط و تأیید معاونت آموزشی دانشگاه است.

مدارک ناقص و مدارکی که بعد از موعد مقرر به دانشگاه رسیده باشد، بررسی نخواهد شد.

ادامه تحصیل قبول شدگان نهایی، همراه با پرداخت شهریه تحصیلی است و تغییر رشته و یا انتقال افراد پذیرفته شده به سایر دانشگاه ها مجاز نیست.

پذیرش نهایی متقاضیان جهت ورود بدون آزمون در مقطع دکتری و ثبت نام قطعی، منحصراً پس از تأیید سازمان سنجش آموزش کشور و تأیید دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو و واحد گزینش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها صورت خواهد گرفت. بدیهی است تشکیل پرونده و دعوت به مصاحبه، هیچ گونه حقی را برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها