موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

پذیرش دکتری استعداد درخشان 99 دانشگاه گیلان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان واجد شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه ‏گیلان در سال 99 تا پنجم تیرماه مهلت دارند نسبت به ارسال مدارک خود اقدام نمایند.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه گیلان در نظر دارد بر اساس آیین‏ نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری از طریق بررسی سوابق و مصاحبه حداکثر معادل۲۰% از ظرفیت پذیرش با آزمون شیوه آموزشی– پژوهشی دوره روزانه دکتری در نیمسال اول تحصیلی 1399-1400 دانشجوی دکتری پذیرش نماید.

شرایط اختصاصی دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه گیلان

۱. دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد داخل کشور و مورد تأیید وزارت (دوره‏ های روزانه و شبانه دانشگاه های دولتی) که تاریخ فراغت از تحصیل آنان بیش از ۲ سال نگذشته باشد و یا دانشجویان دوره کارشناسی ارشد داخل که تا 1399/06/31 دانش آموخته شوند.

دکتری بدون آزمون دانشگاه گیلان

۲. رشته و گرایش تحصیلی مورد تقاضا مرتبط با رشته تحصیلی دوره کارشناسی ارشد متقاضی، به تشخیص گروه و تایید شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه.

۳. کسب حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه.

۴. داشتن میانگین کل ۱۵ در دوره کارشناسی و میانگین کل ۱۶ (بدون احتساب نمره پایان نامه) در دوره کارشناسی ارشد.

۵. کسب حداقل نمره ۵۰ از آزمون زبان (MCHE یا معادل آن در سایر آزمونها) قبل از صدور مجوز آزمون جامع دکتری

۶. کسب حداقل ۵ امتیاز از ردیف ۱ جدول شماره ۱ (حداقل از یکی از موارد زیر):

الف) مقاله معتبر علمی پژوهشی داخلی یا نمایه شده بین ­المللی شامل ISI ،ISC و سایر نمایه‏ های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرتبط با پایان نامه.

تبصره ۱: به بیش از ۶ مقاله امتیاز تعلق نمی‏گیرد.

تبصره ۲: نشریاتی که دارای نمایه ISC هستند، لازم است دارای اعتبار علمی-پژوهشی از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز باشند.

تبصره ۳: نشریاتی که مقالات متقاضی در آنها منتشر شده ­اند نباید در لیست سیاه (Black List) اعلام شده از طرف معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشند.

تبصره ۴: از مقالات دارای پذیرش چاپ، حداکثر دو مورد قابل امتیازدهی است.

ب) ثبت اختراع با داوری و تأیید نهایی سازمان پژوهش­ های علمی و صنعتی ایران.

ج) رتبه اول تا سوم انفرادی یا اول گروهی در جشنواره­ های علمی معتبر بین­ المللی.

لازم به تأکید است که پذیرش نهایی براساس نظر گروه های آموزشی مربوطه و پس از طی مراحل قانونی بوده و دانشگاه مسئولیتی در موارد مرتبط ندارد.

مدارک مورد نیاز جهت شرکت در فراخوان دکترا بدون کنکور

۱- تکمیل فرم شماره ۱

تذکر: دانشجویان دانشگاه گیلان می‌توانند از طریق سامانه جامع آموزش و اداری دانشگاه گیلان گواهی رتبه خود را با تایید آموزش دانشکده مربوطه، به صورت الکترونیکی اخذ نمایند.

(مراحل ارائه درخواست: ورود به سامانه به آدرس sada.guilan.ac.ir با استفاده از نام کاربری و رمز عبور / ورود به بخش فرم های درخواست/سایر درخواست ها/انتخاب گواهی رتبه حسب مقطع/ کلیک بر روی گزینه”ارسال” در قسمت مرحله نهایی)

۲- اسکن یک قطعه عکس ۴*۳ جدید و بارگذاری آن در سامانه

۳-ثبت مشخصات و سوابق آموزشی و پژوهشی (CV) متقاضی در سامانه پذیرش بدون آزمون دوره دکتری (Ph.D) دانشگاه گیلان

۴- تصویر کارت ملی و شناسنامه.

۵- واریز مبلغ یک میلیون هزار ریال (۱۰۰۰۰۰۰ ریال) بابت حق ثبت نام از طریق سامانه پرداخت آنلاین دانشگاه گیلان

۶- تصویر گواهی (فارغ التحصیلان) و ریزنمرات کارشناسی و کارشناسی ارشد.

تبصره: برای دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی ارشد گواهی اشتغال به تحصیل و نیز تایید اتمام دوره مزبور تا 1399/06/31 از دانشگاه محل تحصیل.

۷- تصویر مدرک مربوط به عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد.

۸- تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت برای داوطلبان مرد.

۹- مدارک مربوط به دارا بودن شرایط لازم برای استفاده از آیین نامه شامل اصل و نامه پذیرش قطعی مقاله، گواهی رتبه اول تا سوم انفرادی و یا اول گروهی در جشنواره ها یا مسابقات معتبر علمی، گواهی ثبت اختراع با داوری و تأیید نهایی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، گواهی کتاب تألیفی یا ترجمه شده، کپی مدرک زبان (درصورت وجود هریک از موارد فوق).

۱۰- توصیه نامه از استاد راهنما و یک استاد دیگر از دوره کارشناسی ارشد.

تذکر: به مدارکی که به درستی تا پایان مهلت ثبت نام فقط از طریق سامانه دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه بارگذاری شده امتیاز تعلق می گیرد و به مدارکی که به صورت حضوری در جلسه مصاحبه ارائه شود هیچ گونه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

زمان و نحوه ثبت نام

داوطلبان واجد شرایط می‏بایست حداکثر تا تاریخ 99/04/05 از طریق سامانه دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه با ورود اطلاعات و بارگذاری مدارک موردنیاز، درمحل های پیش بینی شده، ثبت نام نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دریا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

سلام،
کسی از دوستان پرونده رو تایید کرد و فرستاد؟