موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام جزئیات پذیرش دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه گرگان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه پذیرش دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان منتشر  شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بر اساس آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان در سال 99 دانشجو می پذیرد.

 

1) داوطلبان لازم است دانش ­آموخته و یا دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد داخل کشور و رشته آنان متناسب با رشته مورد تقاضا (به تشخیص گروه تخصصی مربوطه و تایید شورای آموزشی دانشگاه) باشد.

2) دارندگان مدرک تحصیلی معادل کارشناسی ارشد مشمول این اطلاعیه نیستند.

3) دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره ­های دکتری تخصصی مشمول این اطلاعیه نیستند.

4) دانشجویان جاری دوره کارشناسی ارشد متقاضی پذیرش بایستی تا 1399/06/31 دانش آموخته شوند.

دکتری بدون آزمون دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

5) داشتن حداقل میانگین کل 16 (همتراز شده) در دوره کارشناسی و میانگین کل 17 (همترازشده) بدون احتساب نمره پایان­ نامه در دوره کارشناسی ارشد شرط ورود به رقابت می باشد.

6) بیش از دو سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی نگذشته باشد یعنی از اول تیرماه 1397  به بعد فارغ­ التحصیل شده باشند.

7) کسب حداقل 60 امتیاز از فعالیت­ های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه

8) داشتن نمره زبان معتبر اگرچه امتیاز آور است اما در این مرحله الزامی نمی باشد. پس از قبولی، کسب حداقل نمره 50 از آزمون زبان MCHE یا معادل آن در سایر آزمون­ های معتبر قبل از آزمون جامع دکتری (مطابق با آیین نامه دکتری مصوب وزارت عتف) الزامی است.

9) نحوه امتیازدهی به داوطلبان در هریک از ردیف­های جداول ارزشیابی، بر اساس آیین­ نامه ارائه تسهیلات و مطابق با جدول ارزشیابی و راهنمای امتیازدهی مصوب شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواهد بود.

10) تغییر رشته یا تغییر محل تحصیل افراد پذیرفته شده براساس این آیین نامه مجاز نیست. لذا پس از تایید نهایی وضعیت متقاضیان پذیرفته شده، امکان تغییر رشته و دانشگاه (حتی در صورت موافقت دانشگاه ها) میسر نخواهد بود.

دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه های غیردولتی- غیر انتفاعی و پردیس­های بین­ الملل (خودگردان) مجاز به استفاده از این آیین ­نامه پذیرش استعداد های درخشان دوره دکتری نیستند. 

پذیرش داوطلبان حائز شرایط این آیین­ نامه بدون پرداخت شهریه تحصیلی است.

نکات مهم:

1) وجه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهند شد.

2) پذیرفته ­شدگان این دانشگاه به صورت تمام وقت در دوره دکتری اشتغال به تحصیل خواهند داشت و مشمول کلیه مقررات آموزشی و انضباطی دانشگاه خواهند بود.

3) پذیرفته­ شدگانی که در استخدام دستگاه ­های دولتی هستند باید مدارک لازم مبنی بر موافقت با تحصیل تمام وقت یا ماموریت تحصیلی را در روز ثبت نام و برای شروع به تحصیل ارائه نمایند.

4) چنانچه در هر یک از مراحل ثبت­ نام، برگزاری مصاحبه و تحصیل در دانشگاه مشخص گردد که داوطلب واجد هر یک از شرایط مندرج در این آگهی نبوده است بلافاصله از شرکت در مصاحبه و یا ادامه تحصیل وی جلوگیری به عمل خواهد آمد و مطابق مقررات با وی رفتارخواهد شد.

5) دانشگاه ملزم به تکمیل ظرفیت رشته و گرایش نیست و بدیهی است ارسال مدارک و یا دعوت به مصاحبه و انجام مصاحبه هیچ حقی را برای داوطلب در خصوص پذیرش نهایی در دانشگاه ایجاد نمی­کند.

6) فعالیت های پژوهشی نظیر چاپ یا گواهی پذیرش مقالات مورد نظر این اطلاعیه می­بایست حداکثر تا روز مصاحبه صادر شده باشد. به گواهی های صادر شده پس از این تاریخ امتیاز داده نخواهد شد.

7) رشته و گرایش تحصیلی دوره کارشناسی ارشد داوطلب می­بایست با رشته و گرایش تحصیلی مورد تقاضا متناسب باشد و تشخیص این تناسب با دانشگاه خواهد بود. در صورتی که داوطلب متقاضی مصاحبه در بیش از یک رشته/گرایش باشد ملزم به پرداخت وجه ثبت نام اضافی خواهد بود.

8) داوطلب می­ بایست امتیاز لازم را در روز مصاحبه کسب نماید.

مدارک مورد نیاز دکتری بدون آزمون

1) اصل مدرک کارشناسی و کپی آن

2) اصل مدرک کارشناسی ارشد و کپی آن

3) اصل شناسنامه و کپی از همه صفحات

4) اصل کارت ملی و کپی هردو طرف

5) عکس پرسنلی 3 قطعه

6) کپی  مقالات و سایر فعالیت­ های پژهشی

7)  اصل فیش بانکی به مبلغ 750000 ریال (هفتاد و پنج هزار تومان)

8)  داوطلب می ­بایست کپی مدارک فوق را تهیه و به همراه فرم ­های زیر به آدرس دانشکده­ های مربوطه پست نماید و اصل آنها را در روز مصاحبه به همراه داشته باشد.

9) همراه داشتن یک نسخه از پایان­ نامه کارشناسی ارشد (برای فارغ التحصیلان)، یک نسخه پروپوزال مصوب (برای دانشجویان سال آخر) و اصل کلیه مدارک موردنیاز در روز مصاحبه الزامی است.

تذکر مهم: به داوطلبان توصیه می شود با مطالعه دقیق این اطلاعیه و پس از اطمینان از دارا بودن تمام شرایط ثبت نام نموده و وارد رقابت شوند. در غیر اینصورت دانشگاه تعهدی در قبال وجه پرداختی و سایر هزینه­ های داوطلب نخواهد داشت.

آخرین مهلت ارسال مدارک 1399/03/31 خواهد بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها