موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون 99 پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در مقطع دکتری پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برای سال 1399 به صورت بدون کنکور منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران از بین دانش‌آموختگان و دانشجویان نیم‌سال آخر مقطع کارشناسی‌ارشد اقدام به پذیرش دانشجو براساس سوابق علمی، پژوهشی و مصاحبه علمی به صورت مازاد بر ظرفیت تعیین شده از بین متقاضیان در رشته‌های مرتبط جهت نیمسال اول سال تحصیلی 1399-1400 در رشته‌ مهندسی پلیمر و با رعایت کامل شرایط و قوانین می نماید.

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون 99 پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی

پژوهشگاه اختیار دارد حداکثر معادل بیست درصد از ظرفیت با آزمون شیوه آموزشی- پژوهشی دوره روزانه دکتری خود در هر کد رشته محل تحصیل را از بین دانش‌آموختگان دوره کارشناسی‌ارشد داخل کشور و مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری (یا دانشجویان دوره کارشناسی‌ارشد داخل که تا پایان شهریورماه سال درخواست پذیرش، دانش‌آموخته شوند) را به صورت مازاد بر ظرفیت، با رعایت شرایط زیر پذیرش کند:

دکتری بدون آزمون پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی

– داشتن میانگین کل 16 و بالاتر در دوره کارشناسی و میانگین کل 17 و بالاتر (بدون احتساب نمره پایان‌نامه) در دوره کارشناسی‌ارشد (یا میانگین همتراز شده هر یک از دوره‌های مذکور طبق دستورالعمل مصوب شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه)

تبصره: در مورد متقاضیانی که میانگین کل کارشناسی پیوسته آن‌ها کمتر از 16 و یا میانگین کل (بدون احتساب پایان‌نامه) مقطع کارشناسی‌ارشد آن‌ها کمتر از 17 باشد، میانگین همتراز طبق پرتال سازمان سنجش محاسبه خواهد شد. و چنانچه میانگین همتراز شده باز هم کمتر از موارد اعلام شده باشد، قابل قبول نخواهد بود و پژوهشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال ثبت‌نام این دسته از متقاضیان نخواهد داشت.

– بیش از دوسال از تاریخ دانش‌آموختگی متقاضی نگذشته باشد

– کسب حداقل 60 امتیاز از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه

– احراز شرایط اختصاصی پژوهشگاه

– کسب حداقل نمره 50 از آزمون زبان (MCHE یا معادل آن در سایر آزمون‌ها) ‌قبل از آزمون جامع دکتری

– پذیرش افراد مشمول این آیین‌نامه، در همان رشته تحصیلی یا رشته‌های تحصیلی مرتبط با رشته تحصیلی دوره کارشناسی‌ارشد متقاضی، به تشخیص گروه آموزشی و تایید شورای آموزشی دانشگاه امکان‌پذیر است.

– تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده براساس این آیین‌نامه، مجاز نیست.

– اسامی پذیرفته‌شدگان توسط پژوهشگاه برای تایید صلاحیت عمومی به سازمان سنجش ارسال می‌شود و قطعی شدن ثبت‌نام منوط به تایید سازمان مذکور می‌باشد.

مدارک مورد نیاز دکترا بدون آزمون

– اسکن کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه

– اسکن یک قطعه عکس 4*3

– اسکن گواهی پایان تحصیلات و ریز نمرات مقطع کارشناسی

– اسکن گواهی پایان تحصیلات و ریز نمرات مقطع کارشناسی‌ارشد

– اسکن گواهی صورتجلسه دفاعیه پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد با درج نمره و درجه پایان‌نامه

– اسکن چکیده پایان‌نامه مقطع کارشناسی‌ارشد (حداکثر 3 صفحه)

تبصره: دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی ارشد باید گواهی اشتغال به تحصیل و نیز تعهد اتمام دوره مزبور تا پایان شهریور ماه سال 1399 را ضمیمه نمایند.

– اسکن توصیه نامه از استاد راهنما و نیز دو استاد مرتبط با رشته تحصیلی

– اسکن تصاویر کلیه فعالیت‌های آموزشی و هر گونه مدارکی دال بر مشخص نمودن نخبگی متقاضی باشد.

– اسکن کامل صفحات مقالات پذیرش یا چاپ شده در مجلات علمی پژوهشی نمایه شده معتبر ملی یا بین المللی

– اسکن گواهی پذیرش قطعی (با ذکر تاریخ دقیق پذیرش) برای مقالات چاپ نشده و تصویر کامل متن مقاله ارائه شده به مسئولین مجله و مکاتبات مربوط

– اسکن گواهی نمره زبان

– از ارائه مقالات ثبت‌نام شده (submitted) به شدت پرهیز شود.

4- مهلت مراجعه، ارائه مدارک و تکمیل کاربرگ تقاضای پذیرش:

4-1- متقاضیان باید کاربرگ درخواست را تکمیل و به همراه سایر مدارک اعلام شده به صورت الکترونیکی حداکثر تا پایان وقت اداری روز ‌شنبه مورخ 99/03/31 به آدرس ایمیل n.bakhshandeh@ippi.ac.ir ارسال نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها