تأکید وزیر علوم بر برگزاری آزمون های 99 در زمان مقرر

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

وزیر علوم گفت: به هیچ عنوان قصد به تاخیر انداختن زمان برگزاری کنکور و آزمون‌های دیگر را نداریم و دانشجویان ورودی جدید بر روی این موضوع که ترم تحصیلی آینده‌ از بهمن ماه آغاز می‌شود حساب باز نکنند.

دکتر منصور غلامی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب در پاسخ به برخی شایعه‌ها برای تغییر مجدد زمان برگزاری آزمون‌های سال ۹۹، اظهار کرد: ما به هیچ عنوان قصد به تاخیر انداختن زمان برگزاری کنکور و آزمون‌های دیگر را نداریم؛ چرا که تمام تلاش ما این است که ورودی‌های سال ۹۹ را ترم آینده به کلاس‌های درس مجازی یا حضوری ببریم.

وی در ادامه تصریح کرد: تاریخ‌های اعلام شده برای برگزاری آزمون‌های سال ۹۹ آخرین ظرفیتی است که بتوانیم پاسخ داوطلبان پذیرفته شده در اوایل مهر ماه سال جاری را داشته باشیم. 

وزیر علوم همچنین در خصوص زمان احتمالی بازگشایی ترم آینده دانشگاه‌ها نیز خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان ترم آینده با تاخیر یا در بهمن ماه آغاز نمی‌شود؛ چرا که دانشجویان فعلی ما مشکلی برای ثبت نام و حضور در کلاس‌های درس در ترم آینده ندارند، ممکن است حتی دانشجویان زودتر از مهر ترم تحصیلی خود را آغاز کنند.

وزیر علوم خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما برای ورودی‌های جدید این است که ترم آینده را از اول پاییز یعنی مهر ماه شروع کنیم.

دکتر غلامی با تاکید بر اینکه دانشجویان روی برگزاری ترم آینده از بهمن ماه حساب باز نکنند، تاکید کرد: اگر پاسخ آزمون‌های ما با یک یا دو هفته‌ای تاخیر اعلام شود، این مدت را به صورت برگزاری کلاس‌های فشرده جبران خواهیم کرد. بنابراین ترم آینده از مهر ماه برگزار خواهد شد.

وزیر علوم به پیش‌بینی وضعیت آموزش دانشگاه‌ها در ترم آینده اشاره کرد و افزود:  ما خوشبختانه در ترم جاری علی‌رغم اینکه آمادگی قبلی نداشتیم، به خوبی دانشگاه‌های ما توانستند از طریق آموزش‌های مجازی آموزش دانشجویان خود را پیش ببرند و به جز واحدهای علمی آموزش سایر درس‌ها به خوبی پیش می‌رود. برخی از دانشگاه‌های ما حتی آماده برگزاری امتحان نیز هستند، بنابراین برای ترم بعد ما دو گزینه را با هم پیش می‌بریم؛ اول اینکه ابتدا اگر مشکل بیماری برطرف و روال عادی شد، آموزش‌های ما حضوری خواهد بود، اما اگر ستاد مدیریت بیماری شهریور ماه اعلام کرد احیانا در مناطق یا استان‌هایی برای حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها احتیاط لازم است، ما ظرفیت های آموزش مجازی را همچنان تقویت می‌کنیم و کلاس‌ها را به این صورت ادامه خواهیم داد و تاخیری در برگزاری این کلاس‌ها ایجاد نمی‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

675 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
..
خرداد ۳۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ب٫ظ

آقای روحانی، جلسه امروز شنبه ۳۱ خرداد ستاد، دانشجویان از بلاتکلیفی در امدن. شروع مدارس و دانشگاه ها از ۱۵ شهریور

بازنگری در برگزاری
خرداد ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ

وزارت بهداشت هشدار داد:

▫️آخرین مطالعات نشان می‌دهد که ویروس کرونا می­‌تواند برای چند ساعت بر روی ذرات معلق در هوا (آئروسل‌­ها) زنده بماند. بنابراین انتقال به شکل بیوآئروسل محتمل بوده و در محیط‌­های بسته با میزان تهویه و جابجایی پایین هوا، با احتمال بالایی به ایجاد عفونت‌های ثانویه کمک می‌کند و در خصوص بیماری کووید_۱۹ می‌­تواند از طریق سایر ذرات موجود در هوا (به صورت هوابرد) نیز منتقل شود.

بهاره
خرداد ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

بسکه زندگی نکردیم..وحشت از مردن نداریم…
این آواز مصداق آدم هایی ست که در شرایط مرگ حاضرند جلسه آزمون را شرکت کنند !!!!!..

بهاره
خرداد ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ق٫ظ

سلام. من واقعا دوست ندارم دوباره آزمون دکتری به تعویق بیفته چون واقعا برای این آزمون زحمت کشیدم ولی من کردستان هستم والان اینجا تو وضعیت هشدار قرار داره و آمار مبتلایان و حتی فوتی های کرونا بسیار بالا رفته حتی امروز یکی از بیمارستان های سنندج رو برای بیماران مبتلا به کرونا تخلیه کردن و به خاطر این وضعیت خیلی استرس دارم و اصلا تمرکز ندارم رو درسام.

ر
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ب٫ظ

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بنا بر اطلاعات رسیده از حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی بدینوسیله به اطلاع می رساند به دلیل مطالبات دانشجویان در پی شیوع کرونا و با هماهنگی استانداری تهران و ریاست دانشگاه آزاد تهران برگزاری امتحانات لغو می شود.

 

زمان و نحوه برگزاری امتحانات به صورت مجازی متعاقبا از طریق سایت و کانال روابط عمومی اطلاع رسانی می شود.

آزمون های دانشگاه آزاد از ۲۴ خرداد تا بیستم تیرماه بود. وقتی لغو شده، حتما بازم دکتری و ارشد به تعویق میفته

..
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  ر

دمت گرم شما

مجتبی
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ

امتحانات حضوری دانشگاه آزاد در تهران لغو شد

دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد:

بنابر اطلاعات رسیده از حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی بدینوسیله به اطلاع میرساند به دلیل مطالبات دانشجویان در پی شیوع کرونا و با هماهنگی استانداری تهران و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تهران برگزاری حضوری امتحانات لغو می گردد.
زمان و نحوه برگزاری امتحانات بصورت مجازی متعاقبا از طریق سایت و کانال روابط عمومی اطلاع رسانی می گردد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

Ali
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

خوش خبر باشی اقا مجتبی

مجتبی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  Ali

بله این تصمیم قطعی شده است

Ali
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۵:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

آقا مجتبی چرا تو سایت دانشگاه ازاد این خبرو نزده؟

.........
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

صحت داره
معاون اموزشی تهران شمال هم اعلام کرد

مجتبی
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد در استان تهران به صورت مجازی، قطعی نیست

این تصمیم در ستاد مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در حال بررسی است. خبر قطعی پس از اطمینان از نحوه اجرا و تامین زیرساخت‌های لازم فردا صبح اعلام می‌شود

کنکور
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ

توجه توجه********** آزمون ها برگزار خواهد شد . پاسخ سازمان سنجش به کمپین تعویق مجدد !!!!!!!

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری، برخی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه «فارس من» خواستار «درخواست داوطلبان برای برگزاری کنکورها پس از تولید واکسن کرونا » شده‌اند.

۶۸۴۰ نفر از کاربران نوشته‌اند که «در تاریخ ۹ اسفند ۹۸ محققان و پزشکان عزیز ساخت واکسن کرونا بین ۳ تا ۵ ماه آینده را به مردم وعده دادند که با توجه به زمان ساخت و تولید انبوه این واکسن و زمان لازم برای واکسیناسیون کامل مردم، مصونیت کامل مردم ایران در برابر این ویروس در نیمه دوم سال ۹۹ به واسطه واکسیناسیون امری بسیار محتمل است.

لطفاً تا زمان ساخت واکسن و واکسیناسیون کامل مردم تمامی فعالیت‌های آموزشی و سنجشی حضوری را تعطیل کنید.»

تولید واکسن کرونا زمان‌بندی مشخصی ندارد

در پیگیری‌ها فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور به خبرنگار فارس، گفت: تولید واکسن کرونا زمان‌بندی مشخصی ندارد و تعویق کنکور به این دلیل امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: سازمان سنجش آموزش کشور براساس مصوبات ستاد ملی کرونا اقدام می‌کند. زمان برگزاری کنکور تعیین شده و سازمان هم آزمون را در زمانی که مقرر شده برگزار خواهد کرد.

بینام
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  کنکور

دوست عزیز همچین چیزی تو فارس نزده شایعه درست نکن

سامان
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  بینام

سلام منم وارد لینک شدم و درست هست فارس من در پی درخواست داوطلبان با سخنگوی سازمان سنجش گفتگو کرده که ایشون هم نظرات سازمان رو منعکس کردن . منم بررسی کردن صحت داره

بازنگری در برگزاری
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  کنکور

طبق اخباری که منتشر شده، ۱۵ درصد از مردم تهران پروتکل های بهداشتی رو رعایت می کنند، تقریبا همه محدودیت ها برداشته شده و مردم بسیار ساده انگارانه با بیماری برخورد می کنند. دانش آموزان، دانشجویان و خانواده ایشان نگران هستند و این درست نیست وزارت علوم وبهداشت با بی اعتنایی بر تصمیم خودش پافشاری کنه. بهتره دوباره درباره برگزاری امتحانات بازنگری صورت بگیرد.

Maria
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ

امتحانات پایه دوازدهم در مناطق پرخطر برگزار میشه. با این حساب فکر نمیکنم تعویقی در کار باشه. روی مرور دروس تمرکز کنید. موفق باشید.

فیزیک
خرداد ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  Maria

امتحان پایه ۱۲ فرق فوکوله

ر
خرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ب٫ظ

امشب اخبار اعلام کرد ۲۶ تیر آزمون دکتری هست.
یعنی جدیه؟

بیژن
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  ر

تصمیمات قبلی

بهاره
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  بیژن

آقای بیژن به نظر شما تعویق انجام می شود?!

بیژن
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

به نظرم همین الان هم مسئولین متوجه ضرورت تعویق آزمون‌ها هستن. فقط یک مقدار زمان میخرن تا ببینن شرایط تا اوایل تیر ماه چطور میشه.
به نظرم شرایط تغییر نمیکنه و مسئولین تا نیمه اول تیر تاریخ‌های جدید رو اعلام میکنن. البته این پیش‌بینی منه.
دوستان به فرض وقوع تعویق هم نباید درس خودندن احدی متوقف بشه. اجازه ندین دوستان مخالف تعویق سوءاستفاده کنن.

برنی سندرز
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

نشون به اون نشون که گفتین ارشد و دکتری رو بندازین شهریور که شرایط برای کنکور سراسری مهیا بشه!

برنی سندرز
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

اونوقت الان چطوری پیش بینی کردین که توی یکماه شرایط عوش نمیشه؟!

حامد
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

جالبه اگه قراره آزمون دکتری و ارشد به قول دوستمون به تعویق بیفته چون یک ماه بعد باید شرایط مهیا بشه تا آزمون سراسری برگزار بشه پس قاعدتا یک ماه بعدش با این حساب شرایط خوب نیس چون دو میلیون نفر سرجلسه آزمون رفتن
پس باید آزمون دکتری و ارشد به آبان یا آذر بیفته یعنی همزمانی آنفولانزا و کرونا
آیا همچین اشخاصی داوطلب تحصیلات تکمیلی هستن

برنی سندرز
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

خیر. به هیچ وجه

بیژن
خرداد ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

این حجم از سوءتفاهم جای تعجب و تأمل داره!
توصیه میکنم به قبولی (به خصوص به دلیل حضوری بودن مصاحبه) اصلاً امیدوار نباشین.
زمانی که یک منطقه سفید بشه، میشه آزمون رو برگزار کرد. بدون اینکه بعد از آزمون اون منطقه دوباره به وضعیت هشدار برگرده. چون وضعیت پیش از آزمون کنترل شده. حالا اگه وضعیت قرمز باشه و آزمون برگزار بشه، زنجیره کرونا سر جلسه آزمون هم به حیات خودش ادامه میده. بنابراین:
اگر منطقه سفید باشه، میشه هر آزمونی رو برگزار کرد؛
اگر منطقه قرمز باشه، به دلیل ممانعت از استمرار زنجیره‌ی انتقال نمیشه هیچ آزمونی رو برگزار کرد. همونطور که بازگشایی‌ها هم از مناطق سفید به مرور شروع شدن.
در ضمن داوطلب‌های آزمون سراسری یک میلیون سیصد و هزار نفرن نه دو میلیون نفر. صداقت گوهری است بس نایاب!

حامد
خرداد ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

بله حتما میشه
فقط نمیدونم چرا مناطق وضعیتشون تغییر میکنه
ظاهرا ما داخل یک کشور زندگی نمیکنیم چون وضعیت اکثر مناطق به دلیل آزادی رفت و آمد هیچوقت پایدار نیست حالا چطور قراره وضعیت همه کشور برای برگزاری آزمون سراسری سفید بشه و تا چند ماه سفید بمونه
شما به آمار داوطلبین بیشتر آگاه هستین

بیژن
خرداد ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

اگر تمام مردم ایران کار و زندگی نداشتن و سیزیف‌وار به سفرهای دور ایران مشغول بودن، صحبت شما صحیح بود.
برای جلوگیری از اطاله کلام توصیه میکنم اپلیکیشن ماسک رو نصب و اطلاعات‌تون رو به روز کنید تا اینقدر در تحلیل مسائل دچار خطا نشید.

حامد
خرداد ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

آمار مسافرت ها ظاهرا یه چیز دیگه میگه
ولی ۲۶ تیر از رگ گردن به شما نزدیکتره

بیژن
خرداد ۲۴, ۱۳۹۹ ۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

آمار پلیس راهور یا آمار ساختگی شما؟

آزمون‌های دانشگاه آزاد (که تا ۲۰ تیر بود) در تهران غیر حضوری شد،
آزمون ept در مناطق قرمز برگزار نشد،
بیمارستان‌ها خوزستان هم تمام ظرفیتشون رو به کرونا اختصاص دادن،
تعداد مبتلا ۲۳۰۰ نفر،
تعداد فوتی ۷۵ نفر،

«داوطلبان گرامی شروع کنید»

برنی سندرز
خرداد ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

برین اطلاعیه EPT رو بخون. توی خرم اباد و شیراز و چند تا شهر برگزار شده

بیژن
خرداد ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

هر وقت با اسم واقعیت اومدی به کامنت‌هات جواب میدم.

مجتبی
خرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۸ ب٫ظ

درخواست بازنگرى در امتحانات دانشجویى

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در نامه دکتر علیرضا زالی  خطاب به وزیر بهداشت آمده است:

“نظر به مراجعات مکرر و درخواست های مکرر دانشجویان و خانواده ایشان و ابراز نگرانی وافر نسبت به برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی و برخی واحد های علمی کاربردی به صورت حضوری که موجب افزایش تردد درون شهری، بین شهری، تمرکز و ازدحام جمعیت در محیط های مسقف، افزایش بار ترافیکی و در نهایت افزایش ریسک ابتلای دانشجویان، خانواده های عزیز و کارکنان تلاشگر این واحدهای دانشگاهی می گردد، خواهشمند است دستور فرمایید ضمن طرح موضوع در ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، در خصوص نحوه برگزاری امتحانات این واحدهای دانشگاهی بازنگری و تجدید نظر شود.”

برنی سندرز
خرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

شهرهای قرمز مجازیه

مونا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

یعنی خوزستان که قرمزه امتحان کنکورش چی میشه

بیژن
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  مونا

احتمال خیلی زیاد به تعویق میوفته، نگران نباشین. هم آمار بستری بالا رفته، هم آمار فوتی.

داوطلب
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  مونا

وای گفتین..منم همش میگم ما که اهوازیم امتحانمون چجوریه؟ چی میشه؟!

مونا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ق٫ظ

سلام
واقعا کنکور تعویق میفته این که خیلی بد میشه
اگه تعویق هست باید سریع اطلاع رسانی شه که اینهمه وقت نزاریم روی کنکور واقعا دیگه خسته شدیم ،

مصطفی
خرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ق٫ظ

تقریبا احتمال میدم بچه ها دیگ اون عملکرد مفید رو نخواهند داشت سر جلسه. این دوران پس از تعویق ها بسیار فرسایشی و پر استرس زا شد. بنده خودم دیگ کشش مرور درسا رو هم ندارم و خیلی سخته واسم تا سه باره به حالت ماکسیمم آماده باش برسم. طوری که اگر اینبار به شهریور بندازن میخوام بمدت ۲ هفته دور باشم از فضای درس و کنکور. به عبارت دیگر، اونایی که دیر شروع کردند شاید بتونن نتیجه بهتری بگیرن تو این آزمون. الله اعلم.

a
خرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۴ ق٫ظ

من هم دیگه به جمع موافقان تعویق ملحق شدم و مطمئنم که آزمون تیر ماه برگزار نخواهد شد

،،،
خرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  a

دلیل اطمینان?!

عرب
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۵:۰۰ ب٫ظ

انشالله ماشالله برگزار میشه و تنها افرادی که به فکر تعویق مجدد هستن بیشترین ضررو میکنن
البته بعضیا بخاطر گرمای هوا توی استانی مثل خوزستان میگن
ولی اینبار دیگه تمومه ماجرا

Mehran
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ب٫ظ

ان شالله کنکور های سراسری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بیژن
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

انشالله و در شرایط پایدار

عرب
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۸:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

ماشالله

..
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  عرب

چند سالته?!

برنی سندرز
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  ..

سن خودت منهای ۲

بیژن
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  عرب

ماشالله به خودت

بیژن
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

خبرنگار بهداشت نیوز گفتگویی اختصاصی با دکتر مینو محرز، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا انجام داده و نظر او را در رابطه با دلیل افزایش ابتلای جوانان به کرونا و تأثیر باز شدن برخی اماکن و مشاغل بر افزایش مبتلایان به کووید ۱۹ پرسیده است. چرا ویروس کرونا در بین جوانان افزایش یافته است؟! او در ابتدا گفت: هر چه تعداد بیماران مبتلا به کرونا در دنیا بیشتر شد، تظاهرات بالینی بیماران نیز نسبت به ابتدای شیوع این بیماری در چین نیز متنوع تر شد. مثلا الان دیده می شود که بیماران علاوه بر تب و سرفه، با تظاهرات گوارشی، ریوی، عروقی و سکته مغزی، عصبی و پوستی مراجعه می کنند. وی در خصوص افزایش ابتلای جوانان به کرونا هم افزود: تعداد ابتلای جوانان به کووید ۱۹ بیشتر شده است زیرا در کوچه و خیابان و اماکن عمومی تعداد کمی از جوانان را می بینیم که مثلا ماسک بزنند یا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. دکتر محرز ادامه داد: حتی بعضا می بینیم که با باز شدن رستوران ها، جوانان در کنار هم و بدون رعایت فاصله اجتماعی غذا می خورند و قلیان استفاده می کنند و ساعات ها با هم به گپ و گفت می پردازند. در حالیکه این رفتارها بدترین عامل انتقال کرونا در جامعه است. تعداد ابتلای جوانان به کووید ۱۹ بیشتر شده است زیرا در کوچه و خیابان و اماکن عمومی تعداد کمی از جوانان را می بینیم که ماسک بزنند. رستوران ها و باشگاه های ورزشی… ادامه نظر»

پ
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

چقدر شما بحث می کنید. مسئولین نه به کمپین توجه دارند و نه با پیام هایی که تو اینجا می گذاریم. کنکور یه فرایند سراسری هست که در ساعت مشخص در کل کشور همزمان برگزار میشه. اگر در تمامی استان ها شرایط اوکی بود حتما برگزار می شود و اگر نه به تعویق می افتد. چون نمی شود در چند استان برگزار بشود و بقیه استان ها بعدا با سوالات جداگانه برگزار کنند. پس عدالت در آزمون کنکور تو هر مقطعی چه می شود؟؟ در ضمن کنکور رستوران رفتن و بیرون رفتن برای کارهای روزمره و معیشتی نیست که ه کسی تو هر ساعتی که لازم بدونه بده بیزون، یه فرآیند سراسری هست در کل کشور از شمالی ترین نقطه ایران تا جنوبی ترین نقطه تو جزایر جنوبی کشور. پس اینقدر بحث نکنید. فکر نکنید به خاطر کمپین بوده که تا حالا تعویق انداختن. از فرصت مطالعه استفاده کنید. باید دید شرایط چطور میشه همین.

.....
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ق٫ظ

به کاربر حامی
منم درک دارم و میدونم که بیماری چیه وقتی که درباره بیماری کسی نمیدون نشستند و تز میدند که چه چیز جلوگیری میکننذ از بیماری و هر روز یه راهکار میدند ،من خواهان برگزاری کنکور در وقت مقرر هستم نه تعویق مجدد,من خواهان تصمیم جدیم نه تصمیمی که امثال شماها دادوبیداد و توهین میکنید و خواستار تعویقید ،من میخوام نتیجه تلاشمو ببینم نه اینکه بشینم و بیینم که شما ها کی راضی به امتحان میشید من خواستار اینم. که دوستانی که حقشون دکتری به حقشون برسند نه با تاخیر دوسال ,
شما که خواستار تعویقید چرا برای این پیام نمیذیذ که کلا کنکوری برگزار نشه و براساس سوابق علمی وپژوهشی پذیرش دکتری و سایر مقاطع باشه چرا به دنبال تعویقید چرا خودتون گول میزنید ،مسئولین باید فکر اساسی کنند نه تعویق من مخالف تعویقم چون استرس کنکور زیاد شده چون بلاتکلیفم چون مشخص نیست بیماری کی از بین نمیره دیگه لطفا از درک و شعور حرف نزنید که شک میکنم شما اصلا داوطلب باشید
حالا یه سوال از شما خواستار تعویق اگه بگند کنکور برگزار نمیشه و پذیزیش برا فقط سوابق علمی وپژوهشی هست ببینید چطور دوباره کمپین راه میندازید بر برگزاری کنکور حتی در شرایطط سخت فقط بگید دنبال چی هستیذ ؟من راضیم کنکور حذف بشه به خاطز شرایط و فقط برا اساس وسوابق علمی وپژوهشی باشه

بیژن
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  .....

«من خواهان برگزاری کنکور در وقت مقرر هستم»
«من خواهان تصمیم جدیم»
«من میخوام نتیجه تلاشمو ببینم»
«من مخالف تعویقم»
«من راضیم کنکور حذف بشه»

همش من ؟؟

کرونا شرایط تصمیم‌گیری بر اساس «منیّت» رو از بین برده داداش.

حامد
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

چرا فقط بلدیم دیگران رو قضاوت کنیم
خب برادر من خودت داری خودکشی میکنی برا تعویق
من شما فرق داره

بیژن
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

این طرز صحبت در شأن یک معلم نیست، خودکشی میکنم برای تعویق؟!
برادر عزیز اگر به نظرم تعویق تصمیم درستیه، دلیلش وضعیت کروناست.
الان میگن فقط ۳۰ درصد مردم تو مترو و اتوبوس ماسک میزنن. به نظر شما این ۳۰ درصد سر جلسه دکتری میشه ۱۰۰ درصد؟
شاید شما در مقابل کرونا مصونیت داری اما من نمی‌خوام بعد از این همه رعایت کردن به دلیل بی‌توجهی یک داوطلب دیگه مبتلا بشم. اون هم وقتی که میشه با تعویق ریسک ابتلا رو پایین آورد.

.....
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

بله درسته ولی حقم هست پس من نیز باید باشه خواهش میکنم اینهمه تعویق تعویق نکنید کمپین بزنید کنکور برگزار نشود و پذیرش براساس سوابق علمی و پژوهش بشه به علت شرایط پیش اومده ،ببینیم موافقان تعویق چی میگند ؟؟؟؟؟ اگه خواستار برگزاری کنکور در شرایط سخت نشدند فقط بهونه تراشی میکنید بشینید درس بخونید و خواستار تصمیم منطقی باشیم نه تعویق که سه بار انجام شد و هیچ دردی دوا نشد ،الان شرایط استان من از همه بدتره ولی مخالف تعویقم باید تصمیم گیری اساسی شود

.........
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  .....

من هم موافق تعویق هستم
و هم موافقم با پذیرش بر اساس سوابق علمی و معدل و … و فکر میکنم پیشنهاد خوبی باشه اگر تعویق رو نپذیرند پس برای ایمن ماندنمان از شیوه انتخاب بر اساس رزومه استفاده بشه.بخصوص با این تعویقهایی که رخ داده حوصله دوره مجدددروس هم نیست بسیارهم عالیه.
چرا فکر کردین موافقای تعویق دارن وقت میخرن رزومه تقویت کنند

داوطلب
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  .....

موافقم با نظرتون..براساس سوابق علمی پژوهشی توی این شرایط همچنان قرمز!!!!

برنی سندرز
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

،،
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ق٫ظ

سلام. من خودم و کل خانواده م در حال حاضر کرونا داریم. اعصابم بهم ریخته .حوصله هیچی ندارم. وضع بندرعباس خرابه. امیدوارم زودتر این بحران تموم شده و همگی دوستان و خودم تو کنکور دکتری موفق شیم

کوانتوم
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  ،،

انشاله که هرچه زودتر سلامتی تون را بدست بیارید. نگران نباش. اتفاقا با خیال راحت میای سرجلسه. چون مصون شدی.

،،
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  کوانتوم

ممنون دوست عزیز

بیژن
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ب٫ظ

«جاسیندا آردردن» نخست وزیر نیوزیلند اعلام کرد که همه محدودیت های باقی مانده در مورد افراد و مشاغل، به استثنای کنترل های سخت مرزی، لغو می شود و راه را برای ازسرگیری زندگی عادی هموار می کند. این کشور پیشتر گزارش داد که آخرین بیماران مبتلا به کرونا بهبود یافته اند که بدین ترتیب، نیوزیلند یکی از معدود کشورها در جهان است که با موفقیت ویروس را از بین برده و اولین کشور در میان کشورهایی است که میزان شیوع در آنها قابل توجه بوده است. نخست وزیر نیوزیلند در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما در زمینه روش های بی سابقه برای شکست دادن ویروس، متحد عمل کردیم و اکنون برای احیای وضعیت اقتصادی مان، فرصت برتری داریم. نیوزیلند علاوه بر جلوگیری از انتقال ویروس، یک رویکرد حذف مشخصی را دنبال کرد. این کشور، یکی از سخت ترین موارد قرنطینه را در جهان به اجرا گذاشت و ضمن درخواست از همه مردم برای ماندن در خانه، انجام خدمات صرفا ضروری را مجاز برشمرد. این کشور یکی از کشورهای است که تاکنون به خوبی توانسته ویروس کرونا را کنترل و مهار کند و در نهایت پیروزی خود را بر این ویروس خطرناک اعلام کند. طبق اعلام وزارت بهداشت نیوزیلند هیچ گونه مورد ابتلای در میان شهروندان این کشور در شرایط کنونی وجود ندارد. اشلی بلومفیلد وزیر بهداشت نیوزیلند امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تنها یک زن از اوکلند در حال حاضر به خاطر ویروس کرونا بستری است که او هم تحت درمان قرار دارد. این خبر بسیار… ادامه نظر»

مرضیه
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

در عجبم که چطور بعضی ها میان و میگن خواهان تعویقیم !!!!!
واقعا نمیدونم … جوک شده.
فکر نمی کنین دیگه شورش در اومد؟!
والا منم یه زمانی موافق تعویق بودم ، ولی الآن با اینکه فاصله گرفتم از درس و تنبل شدم ، دیگه حاضر نیستم تاریخ عوض شه.
بایدِ بایدِ باید سر موعد برگزار بشه.
هیچ چیزی متوقف نشده و همه چی جریان داره ، هیچی لغو نشه ، هیچی تغییر نکنه ، فقط کنکور لغو بشه که چی ؟؟؟ امثال ما در حال حاضر تنها کار و تنها برنامه مون همین کنکوره. اگه هی بخواد عقب بیفته و لغو بشه ، معنیش اینه که زندگیمون داره لغو میشه و یجورایی از زندگی عقب افتادیم.
شاید یکی اهدافی داره و باید اول تکلیف دانشگاه رو واسه خودش معلوم کنه و بعد برنامه های دیگه اش توو زندگیش.

بیژن
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  مرضیه

مرضیه خانم همه هدف داریم. هیچکس بی‌هدف نیست، اما کنکور به قیمت کرونا؟

مرضیه
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۷:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  بیژن

پس همه چی باید لغو بشه ، مدرسه ، دانشگاه ، آموزشگاه های مختلف ، باشگاه ها ، رفتن به مساجد ، باز بودنِ کافه رستوران ، بازار رفتن و … خلاصه خیلی چیزهای دیگه باید کنسل بشه.
نه اینکه همه چی روال عادی باشه بجز کنکور …
بله هدف رو همه دارن. منظورم از حرفم این بود که در حال حاضر ماهایی که کنکور داریم ، بیشتر روی آزمون کنکور زوم میکنیم و فکر و ذهنمون مشغولِ اینه ولی خیلی های دیگه شاید شاغل باشن و یا کلا ذهنشون درگیر مسائل دیگر زندگی شون باشه و خیلی به کنکور فکر نکنن. خب اونها از کنکور عقب نمیفتن و شاید کارهای مهمتری دارن. اما بعضی ها واقعا الآن تنها کاری که میتونن بکنن فقط همین آمادگی برای آزمونه و در حال حاضر هیچ برنامه خاص دیگه ای ندارن. یعنی باید تکلیف اینو معلوم کنن و بعد برن سراغ کارهای دیگه شون.
بهرصورت تعویق زیاد منطقی نیست. چون مرداد و شهریور هم کرونا در ایران هست. فایده ای نداره. مگر اینکه کلا هیچ کنکوری برگزار نشه امسال و یکسال همه عقب بیفتن.
اینکه کلا هر بار دقیقه ۹۰ اعلام بکنن تعویق ، این بلاتکلیفیه و قطعا درست نیست اینجوری معلق نگه داشتن ، باید فکر اساسی تری بکنن.

به مرضیه
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  مرضیه

حالا فکر کردی تو کنکور بدی حتما قبولی؟
مثل اینکه دکتری غیر کنکور، مصاحبه هم داره!

مرضیه
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  به مرضیه

شما مثل اینکه متوجه نشدین ، کاری به قبولی و نا قبولی ندارم. من هم میدونم پروسه ی آزمون کتبی و مصاحبه و … رو.
کاری به خوشی و ناخوشی ندارم. میفهمم این بیماری و نظراتش رو. بنده هم تا همین یکی دو ماه پیش موافق تعویق بودم. ولی این تعویق ها به ضررِ همه هست. راه به جایی نمیبره‌.
این تعویق ها تا کی ؟ چند بار ؟ یه راهکار بهتر بدید لطفا‌. این حرفا فایده ای نداره ، خودتون هم خوب میدونید.
کشوری که نمیدونه چجوری مدیریت کنه ، چطوری دنبال راه حل باشه …
باید از اول می گفتن که امسال اصلا دانشجو نمیگیرن در هیچ مقطعی. نه کنکور سراسری ، نه آزمون ارشد نه آزمون دکترا …
اینطوری تکلیف همه معلوم بود. ولی الان چند ماهه که همه رو بلاتکلیف نگه داشتن و هر بار چند روز یا دو سه هفته مونده به کنکور تعویق میندازن. اگر یکم منطقی فکر کنید این راهش نیست دوستان.

بیژن
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  مرضیه

با لجبازی نمیشه به ارزیابی درستی از شرایط رسید. کنکور با معیشت مردم فرق میکنه.
اگر به نفع معیشت مردم یه حدی بازگشایی صورت می‌گیره، دلیل نمیشه که با برگزاری کنکور داوطلبان هم در معرض آلودگی قرار بگیرن.
هرکسی که برای کنکور مطالعه کرده این اعصاب خوردی رو داره اما مهمه که بتونیم درک کنیم شرایط تغییر کرده و ما به تنهایی در این تغییر نقشی نداشتیم و نداریم.

حامد
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  بیژن

حرف شما در صورتی درسته که بتونیم زمان دقیقی رو برای رسیدن به شرایط مطلوب پیش بینی کنیم
وقتی شرایط قرار نیس حداقل یک سال تغییر کنه
بنظرتون راه حل چیه
لغو آزمون یا برگزاری آزمون
حالا بنظرم از همین الان باید مشخص بشه

بیژن
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

الان تو ۲۱ استان میشه کنکور برگزار کرد. راهش تعویق و اِعمال محدودیته.

حامد
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

وقتی اعمال محدودیت نیست فک میکنی با تعویق چیزی درست میشه
بذارید همه چی روال خودشو داشته باشه
اگه وضعیت جایی قرمز بود قطعا مسئولین عقلشون میرسه که تصمیم درست رو بگیرند
نه اینه بعد هر تعویق دوهفته بعدش کمپین بزنید
فقط تو این شرایط به داوطلبا استرس وارد کنید

بیژن
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

شما داری با اصرار غیر منطقی به همه استرس وارد میکنی.
دلیل تعویق فقط کروناست.
در ضمن خط دوم نوشته، منظورتون از «بذارید همه چی روال خودشو داشته باشه» چیه؟ یعنی بزاریم همه کرونا بگیرن؟ براتون هیچ اهمیتی نداره؟

حامد
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

روال اینکه اگه زمان آزمون شرایط مساعد نبود مسئولین تصمیم درست رو بگیرند
نه اینکه از دو ماه قبل آزمون کمپین بزنید

بیژن
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

می‌خواین شب آزمون کمپین بزنیم؟!
باز هم تکرار میکنم: دلیل کمپین کرونا و وضعیت ناپایدار کشوره. به خصوص که الان از تصمیم برای سختگیری در تهران صحبت میکنن.
اینقدر از کمپین ترس نداشته باشین.
مسئولین تصمیم می‌گیرن اما نظر داوطلب هم مهمه.

برنی سندرز
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

خخخ
۴ هفته فرصت باقی است
ما به این زودیا به شرایط قبل برنمی گردیم
آموزش مجازی باید جایگزین شود

برنی سندرز
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

۲۲ تیر اطلاعیه انتشار کارت آزمون میره روی سایت
۵۰۴ رو یکبار دیگه دوره کردم
۱۱۰۰ واژه رو هم میخوام شروع کنم تا اون موقع
امروز ۲۰ خرداد

بهاره
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۸:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  مرضیه

آخه از خوشی دیگه نمی دونیم چه کنیم ?!!!! کرونا یک بیماری فوق‌العاده پیش پا افتاده ای!!!!!

ساحل
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ب٫ظ

واقعا موندم چرا انتظار تعویق دارین وقتی اعلام کردن که اوضاع کرونا در پاییز بدتر میشه؟
آزمون دکتری اولین آزمونیه که برگزار میشه، اگه بخوان آزمون رو شهریور برگزار کنن تکلیف بقیه آزمون ها چی میشه؟ اونا رو کی برگزار کنن؟
یه کم منطقی فکر کنیم، درسته اوضاع بعضی شهرها خوب نیست ولی با این وجود زندگی تقریبا به روال عادی برگشته
قبلا مانع ایجاد تجمعات میشدن ولی الان میگن که وارد جمعیت میشین حتما ماسک بزنید، این یعنی مانع ایجاد تجمعات نمیشن.

پس برای آزمون ها هم همینو میگن، برگزاری آزمون با رعایت پروتکل بهداشتی

بجای این همه تعویق بهتر نیست راهکار بدیم که ازمون در کل شهرستانها برگزار بشه، تعداد حوزه ها افزایش پیدا کنه، یا اینکه در صبح و عصر و طی دو روز برگزار کنن

بیژن
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ساحل

ارشد و دکتری رو به نفع کنکور سراسری به تعویق میندازن.
تا کنکور سراسری ۷۰ روز زمان مونده، وقت برای کنترل بقیه مناطق فراهم میشه.
با برگزاری ارشد و دکتری دوباره آمار بالا میره اونوقت موقع کنکور سراسری دوباره اعتراض و نگرانی داوطلب و والدین مطرح میشه. به هر حال کنکور سراسری به مراتب آزمون مهم‌تریه تا ارشد و دکتری.
در ضمن ممکنه زندگی یه حدی به شرایط عادی برگشته باشه اما یه بی‌احتیاطی (مثلاً برگزاری ازمون دکتری تو مناطق پُر خطر) کافیه تا دوباره از حالت عادی به حالت غیر عادی شیفت کنیم!

برنی سندرز
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  بیژن

خخخخ.
با برگزاری ارشد و دکتری دوباره آمار بالا میره اونوقت!!!!!!! خخخخ
نکنه دفعه قبل برگزار شده و آمار رفته بالا و به تعویق افتاده؟
دوستان این آزمون، اولین آزمون سال جاری هست یا دومین آزمون؟! اولی کی برگزار شد؟!!
یک میلیون و ۴۰۰ نفر دانش آموز نصف سال شما مهم نیستند و اونوقت شما با ۲ برابر سن مهم هستید؟!
خخخخ

بیژن
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

محمدرضا چهار خط نوشتی یک کلمه استدلال توش نیست! به قول خودت: خخخخ
وحی نیست که اولین آزمون سال حتماً دکتری باشه.

پریسا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  بیژن

خدا کنه همینطور بشه که شما میگی آقا بیژن چون این بیماری شوخی بردار نیست .اینو از زبون تمام کسانی میگم که دوره ی درمان رو طی کردن و عذاب کشیدن حتی هنوزم به طور کامل خوب نشدن.بابا جون ما ملت برای این مسئولین هیچ ارزشی نداره. تا کی باید جونمون و عمرمون فدای اینا بشه؟ دوست من پذیرش دکتراشو از دانشگاه تورنتو گرفت خیلی هم باهوش بود ولی تو حادثه ی هواپیمای اوکراین کشته شد بعد اون همه سختی که برای درس خوندن کشید .کی الان جوابگوی خون ریخته ی اون و امثال اون هست؟ هیچکس ! چرا ما باید انقدر بچگانه تصمیم بگیریم ؟ بعضیا چنان خواستار برگزاری سریع تر هستن که انگار کنکور بدن حتما قبولن و مهر میرن دانشگاه.به مدیران مدارس گفتن که اگر وضعیت همین بمونه مهر بازگشایی نداریم مطمئنا ترم جدید دانشگاه ها هم از بهمن شروع میشه .ببینید کی گفتم.خودتونو فدای سهل انگاری های یکی دیگه نکنید.اینم قابل توجه دوستانی میگم که خیلی راحت قضاوت میکنن و میگن اونایی که خواستار تعویق هستن همش تو خیابونن فقط کنکور دادن براشون سخته ، من از ۲۹ بهمن ماه از خونه بیرون نرفتم.خدا شاهده از همه بیشتر خسته شدم ولی حاضرم به جای بستری شدن تو بیمارستان تو خونه ی خودم قرنطینه بمونم حداقل اگر خدا خواست و قبول شدم بتونم لذت قبولی و بچشم نه اینکه بعد این همه وقت گذاشتن از بین برم

بیژن
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  پریسا

این کامنت عقلانیت شما رو میر‌سونه. من متعقدم یه داوطلب دکتری باید خارج از مدار تحصیل و ژست دکتری گرفتن نسبت به مسائل اجتماعی واکنش عُقلایی نشون بده. بدون تردید رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و توجه به منافع مردم در مناطق قرمز نشون دهنده‌ی عقلانیت و بلوغ فکریه.
انشالله دانشگاه موردنظرتون قبول بشین و به خواسته‌های تحصیلی‌تون برسین.
روح دوست درگذشته‌تون هم در آرامش.

حامد
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  بیژن

بنظرتون کار شما هم اخلاقا درسته که برای حمایت از کمپین ۹۰ درصد آراء بچه های کارشناسی باشه
بعد برای بچه های دکتری و ارشد با همون کمپین میخاید تصمیم بگیرین
خواهشا اول به رفتار خودتون نگاه کنید بعد دیگران رو قضاوت کنید

پریسا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

خودتونم میدونید که دفعه های قبل هم تعداد رای بچه های دکترا و ارشد بیشتر بوده ولی خوب باید تو این کمپین از هر سه کنکور یاد میشد که بگیم هدف ما فقط دکترا و ارشد نیست بلکه بچه های کارشناسی هم که الان تو این وضعیت امتحان نهایی میدن رو هم در نظر گرفتیم.شما واقعا فکر میکنید پروتکل بهداشتی رعایت میشه؟ همشون میگن ما نمیتونیم ماسک و تحمل کنیم حتی اگر هم بخوایم تحمل کنیم چون تقلبا زیاد شده مجبورمون میکنن برداریم قبل و بعد از امتحان تجمع داریم وسایل سرمایشی درست نداریم.چرا فکر میکنید کنکور یا همین امتحان نهایی مثل خرید کردن و باشگاه رفتنه؟ بابا هزار بار وزیر بهداشت گفت ما اولویتمون مهار کروناست ولی صنف ها دارن به ما فشار میارن چون اقتصاد مملکت خوابیده.اونا رو مجبور شدن باز کنن ولی دانشگاه ها رو چی ؟ فقط چون شما از درس خوندن خسته شدین و دوست دارین زودتر برین دانشگاه باید باز کنن؟ اگر تو همین تابستون رعایت نکنیم پاییز و زمستون شما رنگ دانشگاه و نمیبینی، مگه کشورهایی که تونستن کرونا رو مهار کنن و الان هم به تمام فعالیت هاشون میرسن مثل نیوزیلند کم هستن؟ ولی بازم هستند کشورهایی که نتونستن خوب عمل کنن و تا مهار نسبی کرونا قصد بازگشایی دانشگاه ها رو ندارن.من خودم اهل تهرانم ولی واقعا برای بچه های شهرستان مثل شهرهای جنوبی کشور هم همونقدر به تعهداتشون پایبند هستند؟ چرا آخه انقدر بچگانه رفتار میکنید؟ بزارید ببینیم بچه هایی که الان مجبورن برن سر امتحان نهایی بعد از دوهفته… ادامه نظر»

بیژن
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

بچه‌های کارشناسی کرونا نمیگیرن؟
اون بنده خداها هم دغدغه‌ی خودشون رو مطرح کردن. در ضمن اگر بر اساس این کمپین تصمیمی گرفته بشه این تفکیک حتماً حتماً لحاظ میشه.

حامد
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

انصافا به اول به کامنت های قبلی خودت نگاه کن بعد جواب بقیه رو بده
الان خودت گفتی که ارشد و دکتری رو به تعویق میندازن تا کارشناسی برگزار بشه

بیژن
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

فقط خط اول رو نخون. کامنت رو کامل بخون. نوشته ارشد و دکتری به تعویق بیوفتن تا شرایط کنترل بشه برای آزمون سراسری ایمن.

برنی سندرز
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۴:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

توی یک ماه شرایط خود به خود به روال عادی برمیگرده. از ۲۷ تیر تا ۳۰ مرداد، یک ماه فرصت هست و این مدت مناطق قرمز زرد و مناطق زرد سفید میشن

بیژن
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

باز هم فیک بودنت عیانه!
تو فقط خودت رو گول میزنی، بقیه رو نمی‌تونی گول بزنی.

بیژن
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

در ضمن فقط دکتری نیست، آزمون ارشد هم تو این یک ماه برگزار میشه. حالا برو بشین ۵۰۴ بخون.

برنی سندرز
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

احسنت به شما.
نشون به این نشون که دیشب خود این آقا گفت که کنکور سراسری مهم تر از ارشد و دکتری است و باید برگزار بشه و ارشد و دکتری بره شهریور.

برنی سندرز
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

بچه های مدرسه ای کرونا نمیگیرن؟!

برنی سندرز
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

سو استفاده نکنید از بچه های کارشناسی و ارشد!

عاشق عدالت/متنفر از رانت
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  پریسا

خب پریسا خانم چون از ۲۹ بهمن از خونه بیرون نرفتین بهتون حق میدم یکباره بعد از ۵ ماه بخواین برین تو اجتماع و کنکور بدین و ترس داشته باشین. اما باور کنید همه داوطلبها مثل شما اینقدر راحت نیستند و به خاطر مسائل مختلف خیلی وقته توی اجتماعات حضور دارن که مهمترینشون مباحث شغلی و معیشتیه و یک آزمون حداکثر ۴ ساعته برای خیلی از افراد خطراتش به مراتب کمتر از حضور در محیط های مختلف شغلی و اجتماعیه. یا حق

پریسا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

نتیجه حضور در جامعه میشه همین که تو این گرما هنوز نتونستیم به کنترل کرونا برسیم چه برسه به مهار.باشه اگر دوست دارید برید امتحان بدید برید.من که کاره ای نیستم تو این جامعه فقط از روی احساس و هیجان حرف نمیزنم از روی عقل و منطق حرف میزنم که از نظر شما مسخره است.فقط لطفا اسم کاربری تونو عوض کنید چون واقعا عاشقان عدالت خودشونو فدای امیال و خواسته های دیگران نمیکنن.مگه شما نمیخواید کنکور بدید که برید دانشگاه؟ بخدا دانشگاه ها باز نمیشه.میرسید به این حرفم .من فقط از خدا میخوام همگی به سلامت عبور کنیم.بعدشم من مجبور شدم برم دکتر بخاطر مریضیم و وقتی برگشتم خونه به جای اینکه درد قبلیم از بین بره بخاطر فضای آلوده ی تهران و محیط بیمارستان ها بیشتر مریض شدم.من اگر خونه موندم چون بیمارم دوست عزیز نه چون مشکل ندارم.حق به همراهتون

حامد
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  بیژن

فقط آزمون دکتری
بقیه بازگشایی ها هیچ مشکلی نداره

عاشق عدالت/متنفر از رانت
خرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

پریسا خانم آرزوی سلامتی کامل و قبولی در بهترین دانشگاه ها را براتون دارم. منظور خاصی نداشتم و فقط صرفا نظرم رو بیان کردم. یا حق

پریسا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۱۹ ب٫ظ

متشکرم دوست عزیز ببخشید منم تند رفتم :) انشالله شما هم امسال همون چیزی رو بدست میارید که میخواستین ؛)

سعید خان
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ب٫ظ

آزمون ها بازم عقب میفتن
با اینکه خسته و دلزده شدیم از درس و کتاب
باید تحمل کنیم چاره ای نیست
در صورت تعویق بازهم مشخص نیس مصاحبه در چه شرایطی باشه
دانشگاه ها کی بازشه
اصلا ظرفیت ها چجور باشه
متاسفم

بهاره
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۶:۲۸ ب٫ظ

امید که تعویق اتفاق افتد…مخاطب من همه ی کسانی که موافق با تعویق هستند…

مصطفی
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب٫ظ

وزارت بهداشت دیروز یک گاه نگار در مورد کرونا ویروس منتشر کرده که توش از کشور رومانی به عنوان یک کشور موفق در مهار بیماری یاد شده و مهمترین اقداماتشون رو هم لیست کرده:

۱. اجباری شدن استفاده از ماسک در محیط سرپوشیده و عدم مجوز(منظورش همون عدم اعطاء مجوزه!) برای تجمعات بیش از ۳ نفر.
۲. تعطیلی مدارس، مهد کودک ها و رستوران ها.
۳. پوشش ۷۵ درصدی دستمزد مشاغلی که آسیب دیدند و …

چند روز پیش هم آقای وزیر بهداشت فرمودند که دستگاه ها بهمون فشار میارن تا محدودیت ها رو برداریم.

نتیجه اینکه، با اینکه ستاد میدونه بهترین عملکرد چیه ولی چاره نداره و نمیتونه اجراش بکنه. با همه اینا بنده بعید میدونم آزمون رو به تعویق بندازن تا واکسن تولید بشه. فوقش مثلا بندازن شهریور. مگه اینکه اوضاع خیلی وخیم بشه. الله اعلم.

عرب
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب٫ظ

تعویق به هیچ عنوان عملی نیست
شاید وضعیت تهران نارنجی باشه
و وضعیت خوزستان قرمز باشه ولی
وقتی امتحانا و آزمون هایی مثل تولیمو برگزار شده
پس مطمئن باشید آزمون برگزار میشه

بیژن
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  عرب

عرب جان کنکور با امتحان مدارس و تولیمو خیلی فرق میکنه. یه دو دو تا چهارتا بکن،
بعد ببین هنوزم فکر میکنی سر وقت برگزار میشه؟!

بیژن
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

وضعیت «نارنجی» رو از کجا آوردی؟ ترکیبی از زرد و قرمز؟!

برنی سندرز
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  بیژن

دکتری ۱۴۰ هزار
امتحانات بین ۱۴ میلیون دانش آموز

بیژن
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

۱۴ میلیون درست نیست. پایه ۹ و پایه ۱۲ خیلی خیلی کمترن تازه تو ۶۵۰۰ حوزه
داوطلبان دکتری ۱۷۷۰۰۰ نفر تو حدود ۱۰۰ حوزه.

.....
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ

سلام
لطفا همه به سازمان سنجش پیام بدند در صورت تداوم وضع بیماری حوزه ها امتحان زیاد و موکول به شهر ها داوطلبان کنه چون با تعویق مجدد فقط استرس ها زیاد میشه خواهش میکنم دنبال تعویق نباشید یه کمپین در فارس من ایجاد کنیم صرفا در صورت تداوم بیماری امتحان در حوزه های بیشتر و محل شهر خود داوطلب مثل وضع الان پایه دوازدهم که دارند امتحان میدند

بیژن
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  .....

عملی نیست دادا. اتفاقاً با بالارفتن آمار و عدم تعویق استرس و اضطراب زیاد میشه.
الان ۲۰ تا استان شرایط پایدار دارن. با تعویق به شهریور یه فرصت دو ماهه واسه ستاد و وزارت بهداشت ایجاد میشه که ۱۱ استان دیگه رو هم به شرایط پایدار برسونن.

.....
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

چی علمی نیست .من خودم خوزستانی دیروز امار خوزستان نزدیک۹۰۰بود ولی خواستار عدم تعویقم باید تصمیم اساسی گرفته شود نه تعویق یه ماه یا دوماه خواهش میکنم سهل انگاری نکنید اینهمه نگید تا شهریور ،شهریور بدتر میشه

بیژن
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  .....

شما نماینده همه‌ی داوطلبان دکتری خوزستانی هستی؟

اگر بله، کمپین بزن ببین چند نفر با شما هم عقیده هستن جنابِ سه نقطه. وقت زیادی هم نمیگیره. حداکثر روزی ۱ ساعت.

بسه دیگه برادر. از کامنتهای متناقض رسیدی به جملات متناقض!
یعنی چی شهریور بدتر میشه؟!
با همین برنامه‌ریزی فعلی هم بچه‌های کاردانی شهریور کنکور دارن.
همونطور که از ۲۸ فروردین انداختن ۹ خرداد و تا ۹ خرداد تا حدی مهار کردن. با تعویق به شهریور هم میتونن با تجربه‌ی قبلی ایندفعه شرایط کشور رو واسه برگزاری تجمعاتی مثل کنکور دکتری مساعد کنن.

حامد
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

تازه بازگشایی ها شروع شدن
بعد تو میگی شهریور مساعد میشه
بنظرم امسال آزمون لغو میشه
چون همیشه یه عده مخالف هستن
بهانه کرونا هم دستشون افتاده
مگه اینکه مسئولین وزارت علوم به جای دور باطل تعویق
یه راه حل منطقی پیدا کنن

بیژن
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

بازگشایی‌ها از ۲۳ فروردین شروع شدن.
آقا حامد میتونم بپرسم رشته‌تون چیه؟

پونه
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

سلام دوست عزیز‌
منم خورستانی هستم و ساکن ماهشهر اما راضی نیستم در چنین شرایطی کنکور بدم و جون خودم و ده ها نفری که با من در ارتباط هستن رو ب خطر بندازم حق با آقای بیژن هست با تعویق هایی ک صورت گرفت اوضاع در بسیاری از استان ها ب حالت پایدار رسید قطعا تعویق مجدد ب شهریور منجر ب پایداری در استان ما و‌ دیگر استان ها با وضعیت قرمز خواهد شد.

.....
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  پونه

من مخالف تعویقم

حامی
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  .....

به چند نقطه:

شما مخالف تعویقی که باش. درک نمیکنی شرایط بحرانی یعنی چی چون نشستی زیر باد کولر توی سایه و متوجه نیستی خطر چطوری داره مردم رو تهدید میکنه. ما خواهان تعویقیم ما خواهان برگزاری آزمون در شرایط نرمالیم ما خواهان برابری هستیم. هر وقت که میخواد باشه!!!
چه امسال باشه چه نباشه
کنکور فقط افزایش حوزه و ماسک نیست بفهمید اینو.
نمیتونی چیزی بخوری و توسط مراقب کنترل میشی و هزار مکافات دیگه

بهاره
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  حامی

آفرین به شما

برنی سندرز
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  بیژن

۱۶ شهر قرمز خوزستان رسید به ۶ تا
بخونین

برنی سندرز
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۴:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

شما نماینده بچه های کارشناسی و ارشد هستین؟!

برنی سندرز
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

کمپین بزن و توش قید کن دکتری نه کارشناسی و کارشناسی ارشد! خخ

مرضیه
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۵۵ ب٫ظ

کرونا تموم نشده ، اما قرار نیست ما از زندگی کردن بیفتیم. وقتی کافه رستوران باز میشه ، مساجد و … باز شدن. وقتی دسته جمعی همه میرن توو طبیعت ، وقتی مهمونی ها به راهه و هیچ کی رعایت نمیکنه ، همه توو خیابون راه میرن بدون ماسک و … اونم واسه کارهای غیرضروری.
چرا باید فقط درس دانشگاه و مدرسه دیر شروع بشه و همش لغو بشه !؟!
هیچ کنکوری هم نباید دیگه به تعویق بیفته ، با اینکه راستش این تعویق ها باعث شد یکم فاصله بگیرم از درس ، اما جدن حاضرم تحت هر شرایطی کنکور بدم و دیگه میخوام فیصله پیدا کنه. دیگه خسته شدم.
بنظرم فقط باید رعایت کرد و از کارهای غیرضروری پرهیز کرد.
ولی نمیشه زندگی رو متوقف کرد. خیلی عقب افتادیم.

فقط یه سئوال :
واسه خوندنِ درس زبان و استعداد تحصیلی ، چه پیشنهادی دارین ؟ چطور میشه تست زد و درصد معمولی (بین ۲۰ تا ۳۰ درصد) داشت ؟

بیژن
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  مرضیه

به خواست من و شما نیست. برای بار هزارم: کنکور کافه و رستوران و پیک‌نیک نیست! این افرادی که رعایت نمیکنن وارد آمار دکتر جهانپور میشن. داوطلب دکتری نباید عقلش رو بده دست اونها.

استعداد بستگی به پایه ریاضی شما داره و زبان بستگی به پایه زبان شما. اینطور نیست که مثلاً بدون مقدمه یه جزوه بخونی سی درصد بزنی. من خودم استعداد نمیزنم ولی زبان چرا. نمره زبان MSRT 84 آوردم پارسال. برای هر دو کتابهای دکتری مدرسان خوبن.

Graphic
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

من آخرین ریاضی که خوندم سال دوم دبیرستان یه ریاضی عمومی بود.
استعداد رو بدون اینکه کتابی ازش خونده باشم حدودا ۳۵ درصد میزدم فقط تست سال‌های گذشته رو زدم
الان یه چند وقتی که کتاب مدرسان رو میخونم و خیلییبی بهتر شدم واقعا مفید بود
به نظرم این کتاب رو بخونید

Graphic
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

درواقع منظورم این بود که فقط به خوب بودن ریاضی نیست نمونه اش خودم که گفتم چیزی از ریاضی بلد نیستم خب قسمتای دیگه شو جواب میدم
البته اگه گروه فنی مهندسی باشید فرق داره سوالاتتون اونو نمی دونم جچوریه

بیژن
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

درسته، تمام سوالات ریاضی محور نیست.
از مقاله‌تون چه خبر، بالاخره اکسپت گرفتین؟

Graphic
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  بیژن

نخیر هنووز جواب ندادن متاسفانه. فکر کنم جواب مقاله خارجیمو زودتر بگیرم اینجوری که داره پیش میره!
نمی‌دونم واقعا چرا انقدر طولش میدن
ولی خب مهلت ثبت‌نام استعداد هم هِی تمدید میشه و من هم همچنان امیدوارم!:))

مرضیه
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

ممنون از راهنمایی و پاسخ شما.
من رشته م فنی مهندسی میشه یجورایی. کتاب مدرسان رو دارم واسه هر دو. اوکی.

مصطفی
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۷ ب٫ظ

# واکنش ها به آزمون وارد فاز جدید و جالبی میشه!!

جدا از اینکه برخی ( برخی نه همه) از مخالفان تعویق، با دلایل نه چندان محکم بر تصمیم خود پافشاری می کنند، برخی از دوستان موافق تعویق هم تلویحا تهدید به حضور در آزمون می کنند در حالی که ادعا دارند به ویروس مبتلا شده اند و راه حل گذر از سد تب سنجی را هم استفاده از کمپرس آب سرد پیشنهاد می کنند!
حالا این قضیه چقد درسته الله اعلم :/

برنی سندرز
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

تو منی؟

بهاره
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

برنی سندرز فیک من هم ساختن …

عرب
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  بهاره

یسری از افراد فکر میکنن خیلی مهم هستن و درحالی که در کیش زندگی میکنن ولی خانوادشون در سعادت آباده و همینطور نگران اهوازی ها هستن و چون بچه ی اونجا هستن میخوان اونجا آزمون بدن
واقعا این فرد اصلا واقعا وجود داره؟ که فیک هم داشته باشن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱

بیژن
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  عرب

واقعا میگی یا شوخی میکنی؟!

.....
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۴۱ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز
دیگه لطفا دنبال تعویق نباشه سه بار تعویق هیچ دردی راه دعوا نکرد .اگه وضع همین صورت که امیدوارم که بهتر بشه از وزرات علوم بخواهیم که طور دیگه تصمیم گیری کنه به خدا یه ماه تعویق دوباره همین میشه

پریسا
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  .....

دقیقا منم موافق صحبت های شما هستم.

عرب
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  پریسا

عشقمی

منتظر
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ

علکی تعویق تعویق نکنید
بشینید بخونید
هرکی اهل هر جا که هست به این فکر کنه چاره ایی جز این نداره که این مرحله رو بگذرونه… مناطق پر برف و مناطق گرم و سوزان مجبورن تو زمستون و تابستون مدرسه برن و سر کار، آیا اعتراضی میکنن؟
حالا هم این شرایط هست… و قابل تغییر نیست، پس بخونید برای تیرماه

همدیگرو هم مسخره نکنید بخدا زشته دکترای آینده ایی مثل شما فرهنگشون این باشه

عرب
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ

منتظر سخت ترین آزمون دکتری باشین!!!!!!!!
هرساله آزمون توی اسفند برگزار می شد و خیلی از داوطلب ها بخاطر مشغله ی کاری و زندگی یک ماه بیشتر نمیتونستن مرخصی بگیرن و مطالعه کنن ولی امسال فرق میکنه شاید چند بار تمدید شد ولی جوری که در خودم احساس میکنم آمادگیم واسه کنکور خیلی بیشتر از دوبار قبله که شرکت کردم.
سال اول رتبه ام ۱۹ شد و دو سال پیش ۲۵ و دانشگاه تهران قبول نشدم
ولی امسال فرق میکنه هم از مدارک علمی و پژوهشی وضعم فرق میکنه و هم بغیر دروس تخصصی زبان و استعداد رو مطالعه کردم
مطمئن باشید مثل من افراد زیادی هستن و افرادی که دنبال حاشیه هستن بجز تعویق واسه رد شدنشون کاری نمیتونن بکنن
امیدوارم همه ی افرادی که واقعا بفکر تحصیل هستن امسال قبول بشن و مشکلاتی نظیر سربازی جلوی راهشونو نگیره چون خودم بخاطر سربازی آزمون سال قبل رو از دست دادم

.........
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  عرب

برادر شما همون بیشترین ضرر که بودی کلامت بیشتر به دل مینشست

سعید
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  .........

آفرین به شما که شناختی اینو

عرب
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  .........

اون که مخالف تعویقه ۵ تا نقطه اس
شما احتمالا موافق تعویقی؟؟؟؟؟؟؟

.........
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۷:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  عرب

بنده موافق نیستم

عرب
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  .........

متشکرم

مصطفی
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ب٫ظ

#با اوج گیری بیماری، ایران دوباره به لیست ۱۰ کشور اول مبتلا به کرونا در میان ۲۱۵ کشور جهان برگشت.

صدا و سیما از زبان کارشناسان میگه که سیاست ایران در مقابل بیماری به این صورت است که اگر بیماری فروکش کرد محدودیت ها را کم کم برمیداریم و اگر ویروس حمله کرد دوباره گارد می گیریم. با توجه به اینکه ستاد بارها تصمیماتی اشتباه مرتکب شده، معلوم نیست تصمیم درستی را در قبال برگزاری آزمون خواهد گرفت یا نه.
با توجه به این راهبرد ستاد مبارزه با کرونا، بنده بشخصه هیچ اطمینانی به برگزاری و لغو این آزمون ندارم و تا لحظه برگزاری کنکور تمام سعی خودم رو می کنم.

بهار
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

امکان لغو امتحانات حضوری وجود دارد

دبیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم درباره امکان لغو امتحانات حضوری در تمام دانشگاهها به دلیل افزایش آمار کرونا گفت: این امکان در صورت درخواست ستاد کرونا وجود دارد.

بیژن
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

به نظرم ارشد و دکتری میره واسه شهریور. چون کنکور سراسری خیلی مهمتره.
هم تعداد داوطلبا بیشتره.
هم اینکه تو فضای عمومی جامعه نسبت به کنکور سراسری حساسیت بیشتری وجود داره. خیلی مهمه آن تایم برگزار بشه.
باید تا رسیدن به ۳۰ و ۳۱ مرداد کرونا مهار بشه چون ممکنه والدین و دانش‌آموزا اعتراض کنن.
بنابراین با تعویق ارشد و دکتری به شهریور ریسک قرمز شدن مناطق رو تا کنکور سراسری کم میکنن.

سعید خان
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

معلوم نیس فارس چه میکنه
مختومه میکنه دوباره باز میکنه
دوباره وارد فاز تعویق شدیم و داستان کل کل کردن دوستان که دست اخر تعویقی ها حرفشون به کرسی میشینه و این داستان ادامه دارد…

عرب
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  سعید خان

ن اینبار فرق میکنه به مدد الهی کنکور در راهه و ۲۶ تیر برگزار میشه

برنی سندرز
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ب٫ظ

به گزارش اقتصادنیوز کیانوش جهانپور روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره افزایش تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در هفته اخیر افزود: در فروردین ماه روزانه ۷ تا ۱۰ هزار تست انجام می‌شد که عمده موارد، اخذ نمونه از افراد بستری در بیمارستان‌ها بود. در ابتدای خرداد ماه تا هفته اخیر، افزایش موارد رهگیری تماس نزدیک با مبتلایان را شاهد هستیم. ظاهر اعداد افزایش پیدا کرده، اما این به معنی موج جدید بیماری نیست. رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت اظهار کرد: هیچ کشوری نمی‌تواند ادعا کند که همه موارد ابتلا را شناسایی کرده‌اند. زیرا بخش زیادی از مبتلایان، بدون علامت هستند و شاید هیچ وقت شناسایی نشوند. در ایالات متحده آمریکا گفته می‌شود به ازای هر بیمار قطعی شناسایی شده، ۴۰ مورد شناسایی نشده وجود دارد. وی ادامه داد: آمار قطعی شامل موارد شناسایی شده قطعی بر اساس تست‌های انجام شده است. وقتی تعداد تست‌ها در خرداد ماه افزایش یافته، تعداد بیشتری هم شناسایی می‌شود. اینکه در مقطع رهگیری تماس نزدیک، تعداد بیشتری شناسایی شود، به معنی شیوع بیشتر نسبت به فروردین ماه نیست. تغییر در الگوی ابتلا به ویروس کرونا جهانپور در پاسخ به سوالی درباره تغییر رفتار ویروس کرونا اظهار کرد: الگوی ابتلا به ویروس کرونا تغییر چندانی نداشته و شواهدی در این زمینه نداریم. استان‌هایی که دیرتر درگیر این اپیدمی شدند هم رفتار مشابه استان‌هایی دارند که زودتر به این ویروس مبتلا شدند. تفاوت در مرحله شروع اپیدمی و اوج است. وی ادامه داد: ۱۵ تا ۲۱ استان مدت‌هاست از مرحله اپیدمی خارج شده و در… ادامه نظر»

بهاره
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

مرسی.بسیار درست صحبت می کنید و پیام هاتان بازتابی از فرهنگ درست است

مریم
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۶ ب٫ظ

کنکور حذف نشه. ولی خیلی ها پولشون را میخوان حداقل ده هزار نفری هستن که معادل ۷۵۰ میلیون میشه. اونا هم که میخوان آزمون بدن خب بدن چکار یه! !!! رقیباشون کمتر ولی پولی که سنجش به جیب برده کم پولی نیست که بایست به داوطلب هایی که انصراف میدن پس بده. کی با ماسک میاد سر جلسه.

عرب
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

اخه ۷۵۰ میلیون که دیگه پولی نیست میدونی سازمان سنجش چندتا کارمند داره؟

بهاره
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۱۴ ب٫ظ

من در بحث ها شرکت نخواهم کرد…شما که فرمودین بله من اهواز زندگی می کنم اما گاهی در خانه کیش مان استیم گاهی هم تهران…اما تدریس من اهواز است و من بختیاری استم

بهاره
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

و در ادامه این که یک بیمار از عنوان من به خودش در حال توهین است.عبورش کنید …من دیگر در صفحه‌های بعد نخواهم بود …امید که تعویق داشته باشیم

.
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

کمتر راست بگین! بلاتکلیفن شما! پول ثبت نامت رو میخوای تعویق میخوای هردو رو باهم میخوای

عرب
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

تو چجوری پایان نامه نوشتی

71
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  عرب

دقیقا “عرب” جان سوال به جایی بود واسه منم سوال شده این واقعا!

عرب
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

من هم الان در ایالات متحده زندگی میکنم ولی کنکورم در تهرانه و پر از غرورم

داوطلب
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  عرب

بهاره خانم شما چرا اینجوریه جمله بندیات؟؟

رها
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۰ ب٫ظ

من زیاد نمیام این جا . اما یکی راجب سهمیه اون پایین صحبت کرده و گفته مخالفین تعویق سهمیه ای هستن . عزیزم من سهمیه بنیاد شهیدم و از پارسال مهر ماه تا قبل ازمون خیلی خوندم حتی خبر نداشتم ازمون اسفند لغو شده تا سه روز قبل آزمون ، چون مشغول خوندن بودم پیامک سازمان سنجش رو ندیده بودم ، با تکیه بر توانایی های خودم مطمئنم با رتبه خوب پذیرفته میشم . اما موافق تعویقم چون دارم می بینم وضعیت شهرم قرمزه .وضعیت کشورم برام مهمه . این قضاوتای یک طرفه رو کنار بذارید .

برنی سندرز
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۲ ب٫ظ

دوستان کمپین به هیچ عنوان تغییری نکرده و در این لحظه با ۶۰۱۶ رأی در حال پیگیریه. همچنان حمایت کنین.

زمزمه‌هایی هم از طرف مسئولین برای تغییر زمانبندی امتحانی شنیده میشه.
این هم نمونه‌اش:

(فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران خواستار لغو امتحانات حضوری پایه نهم و برگزاری آن به صورت مجازی و غیرحضوری شد و گفت: با توجه به شیوع گسترده کرونا به نظر می‌رسد موکول شدن امتحانات حضوری پایه نهم به زمان مناسب‌تری که بیماری تحت کنترل باشد، راه حل مناسب و بی‌خطرتری برای پیشگیری از سرایت باشد.)

ازتون خواهش میکنیم به کامنت‌های منفی و مخرّب مخالفین تعویق توجه نکنین. بعضی از این دوستان، رقابت در درس و کنکور رو با رقابت در کامنت‌های PHD Test اشتباه گرفتن.

دلیلش شاید این باشه که از شرایط کشور و واقعیت کرونا بی اطلاع هستن. شاید اگر اطلاعات ما هم اندازه این دوستان بود باهاشون همصدا میشدیم.

به هر حال طبق گفته دکتر جهانپور آمار بستری تغییر نکرده و آمار فوتی هم بالاتر رفته.

به لطف خدا تا رسیدن به شرایط مهار نسبی کنکور معوّق میشه.

انشالله تعویق کنکور دکتری بتونه به سهم خودش در کاهش موارد بستری و فوتی مؤثر باشه.

آزمون دکتری باید بدون دغدغه‌ی کرونا برگزار بشه.

.
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

نه دیگه نشد!
کل متن رو با جوابش بذار
در ادامه آموزش و پرورش ذکر کردند که این امر استانی نیست که من فقط تصمیم بگیرم و باید در سطح ملی تصمیم گیری بشه و ازمونها همچنان در حال برگزاری است

برنى سندرز
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  .

منبع من اقتصاد نیوز بوده. شما متن کامل رو بزارین.

...............
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۴ ب٫ظ

کنکور به تعویق میفته اصلا کنکوری در کار نیست

عرب
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ

آمار مرگ و میر توی اهواز خیلی زیاد شده
واقعا چرا؟
افرادی که خودشون و خانوادشون رعایت کردن ولی بقیه رعایت نکردن چه گناهی دارن
آیا اونا هم باید کرونا بگیرن و تلف بشن؟

بهاره
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  عرب

مرسی از نگرانیتون برای مردم سرزمین ام.. هرچند شکر خداوند من در حال حاضر خانه مان در کیش استم و خانواده ام در سعادت آباد هستند اما ریشه ام و خانه امیدم اهواز است

......
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

چه جالب
تو صفحه دیگه ای فرمودین که دارید اهواز زندگی می‌کنید و ای واااااای که شرایط اهواز بده و من چجوری برم سرجلسه
ولی اینجا لوکیشنتون تغییر کرد
از همینجا میشه به راحتی متوجه شد که خیلی از دوستان دارن بهانه تراشی میکنن و باز کرونا بهانه سودجوها شده

بهاره
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  ......

کنکور ام را اهواز خواهم دهد

.....
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

سلام من اهواز زندگی میکنم اوضاع وخیم هست ولی امیدمون به خدا انشالله اوضاع مساعد میشه و همه در تاریخ مقرر سر امتحان حاضر میشیم من که مطالعه ام قطع نمیکنم

بهاره
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  .....

من متقاضی دکتری هستم پر از ارزش و غرور ..آن آدم بی گناهی که با اسم من پیام قرار می دهد مشکل دارد جدی اش نگیرید

عرب
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

خانه مان در کیش استم !!!!!!!!!
این زبان مال کجاست ؟؟؟؟؟؟؟
امیدم اهواز!!!!!!!!
شما ایرانی هستی؟؟؟؟؟؟

عرب
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

توی سعادت آباد هم نمیشه از کرونا فرار کرد و حتی کیش

بهاره
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ب٫ظ

من از تمام لحاظ بهترین ام …من از خرداد سال گذشته خوانده ام و پشتوانه علمی بالایی دارم…آنقدر خوانده ام که وقتی را به رالی اختصاص دادم…

آیدا
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

آفرین به شما

عرب
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

رالیت با چی بوده؟ این مهمه و اینکه چندم شدی؟

بهاره
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ

من بهاره هستم
اهل اهوازم
روزگارم کروناییست
همه ذرات وجودم کرونایی شده است
خرده هوشی دارم
سر سوزن عقلی
و شما هستید که کرونا را گسترش داده اید
من به کنکور چنان می اندیشم
مثل یک دیو سپید
و چرا هیچکسی به فکر تعویق نیست
و چرا پول من را پس نداده سنجش
درس را ول بکنید
با من همصدا بنشوید
کمکم کنید کمکم کنید
.
.
.
.
.
شعر سپید از بهاره هوازی

مصطفی
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ

در حالی که حتی “فارس من” هم از تعویق آزمون دلسرد شده بود و موسسه های آموزشی تاریخ های جدید برگزاری آزمون های آزمایشی اعلام کردند، مصاحبه امروز صبح رئیس ستاد مبارزه با کرونا درباره تجدید نظر در مورد برگزاری امتحانات دانش آموزان ورق را برگرداند و “فارس من” نیز احتمالا نخواست از این قافله عقب بماند و در صدد هست که در صورت تعویق، دوباره خود را سوپرمن داستان معرفی کند! این چنین کارها به دور از رسالت خبرگزاری هست، که با تذکر و تشر یک مسئول به نظرات هزارن مخاطب پشت کرده و کمپین را مختومه اعلام کند و در شرایطی که منفعت خود در آن هست دوباره مدافع حق دانشجویان باشد و دوباره کمپین را راه اندازی کند!

بهاره
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

رسالت خبرگزار چیست?!!! نمایش وضعیت سفیدی که نیست.. نمایش شمار اندک مبتلایان که مغایر است…نمایش دروغی که راست می نماید….
آفرین به فارس من که اهمیت به تو و امثال تو را نمی دهد.

عرب
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

آرام باش …

Phd
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  عرب

بهاره خیلی باحالی

میعاد
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

کمپین تعویق دوباره باز شده. لطف خداست

پریناز
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  میعاد

انشالله لطف خدا شامل حال ما بشه و کنکور به تعویق بیفته.تا خدا نخواد حتی برگی از درخت نمی افته.نباید دلسرد بشیم باید با تمام توان از خواستمون دفاع کنیم.چرا باید با ترس و اضطراب اونم تو اوج گرمای تابستون بریم سر کنکور.وقتی مطمئن هستیم که شروع ترم از بهمن ماهه نباید عجله به برگزاری تو این شرایط داشته باشیم.اینایی که مخالف تعویق هستن و حتی میخواستن کنکور ۹ خرداد برگزار بشه دیدن که تو این زمان تعداد بیماران چقدر افزاریش پیدا کرده بود و بی منطق میخواستن همه ما رو به کشتن بدن.امثال محمدرضا و حامد و اینا که هر دفعه با یک اسم پیام میزارن یا کنکور ندارن یا اگر دارن دلیل خودخواهانه ای برای برگزاری دارند.توکل بر خدا خودش کمکمون کنه

بهار
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  پریناز

نگران نباشید حتی اگر یک منطقه قرمز باشه چون کنکور یک آزمون هماهنگ و سراسریه قطعا به تعویق میوفته دوستان مخالف هم صد در صد سهمیه ای هستند که انقدر جوش میزنن سریع کنکور و بدن و میدونن که حتما قبولن وگرنه این همه اطمینان از قبولی جای شک داره.

آیدا
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

قابل توجه شما که آزمون نهایی پایه دوازدهم بصورت کاملا سراسری و هماهنگ امروز برگزار شد
با جمعیتی بسیار بیشتر از داوطلبان دکتری

برنی سندرز
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  آیدا

آزمون پایه دوازده در حدود ۶۵۰۰ حوزه امتحانی برگزار شد. نه مثل کنکور دکتری با زیر ۱۰۰ حوزه در سراسر کشور. تازه نتایج برگزاری هم تا دو هفته دیگه مشخص میشه.

.
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

دکتری یکی مثل شما ۴۰ سال داره و دانش اموز ۱۵ سال
تعداد دانش اموزان بیشتر از دکتری ریش و سیبیل داره
بچه ها سیستم ضعیفی دارن و مثل شما استخوان نترکوندن
قرار هم نیست امتحانات مدارس توی زیر زمین خونه شما برگزار بشه. در مکانی ۴ دیواری بهمراه سقف!!!!

برنى سندرز
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  .

اولاً نوزادان و خردسالان هستن که چون رشدشون کامل نیست. سیستم ایمنى شون هم ضعیفه.
ثانیاً آمار افراد مبتلا نشون میده افراد زیر ٢٠ خیلى خیلى کمتر از دیگران مبتلا شدن.

بهاره
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

آفرین سهمیه را خوب آمدی هم نام با من

عرب
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

تنها کسی که این وسط ضرر میکنن شما و افرادی هستن که مثل شما فکر میکنن چون ممکنه کنکورتون رو بندازن یه جای دیگه
و هیچوقت قبول نمیشی خصوصا تو و بهاره

..
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  پریناز

امیدوارم بهتون برنخوره ولی شما انسانهای بلاتکلیفی هستید. درخواست موکول شدن به مرداد رو میدین و بعد اظهار میکنین که اوج گرماست و مجدد اظهار میکنین که لطف خدا شامل ما بشه و به تعویق بیفته و اونوقت اظهار خواهید کرد که در اوج سوز زمستون باید بریم کنکور بدیم در حالی که شروع ترم از مهر سال بعد هست!

پریناز
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  ..

پاسخ به سه نقطه
سلام دوست عزیز
من میدونستم که مرداد ماه شرایط کنکور دادن مساعد نیست از اولم موافق به تعویق نبودم.چون مشخص بود که با شرایطی که داریم رو به بهبودی نمیریم و امکان رسیدن به پیک دوم وجود داشت که اونم دیدیم.نیمه ی تابستون با رسیدن به این تعداد بیمار اونم وقتی مطمئنا دانشگاه ها از مهر ورودی نمیگیرن امتحان دادن اشتباهه.هوا واقعا گرم میشه و امکان استفاده از وسایل سرمایشی وجود نداره و باید با ماسک هم امتحان بدیم .امروز هم که امتحانات نهایی برگزار شده خانواده ها ناراضی بودن که تجمع زیاد بوده و شرایط امتحان هم خوب نبوده ولی صداشون به هیچ جا نمیرسه.خوب این ظلمه چون خرید رفتن یا سینما رفتن دلبخواهیه ولی سر جلسه حاضر شدن اونم با تراکم بالا اجباری. من از اوایل اسفند از خونه بیرون نرفتم ولی دو روز پیش که مجبور شدم برم بیرون باور کنید مریض شدم و افتادم تو خونه حتی نمیتومم درس بخونم چون تهران واقعا آلودست .مطمئنم اگر کنکور هم برگزار بشه شرایط امتحان دادن وجود نداره حالا شما بگو من به جز اینکه از خدا بخوام که دستمو بگیره و از این شرایط نجاتم بده چه کاری از دستم برمیاد.به نظرم کنکور ما تو شهریور و کنکور بچهای لیسانس باید تو مهر برگزار بشه چون ورودی مهر نداریم

به دو نقطه
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  ..

یاد گرفتید هرجا کم میارید و جواب منطقی ندارید تهمت درس نخوندن و بی برنامه و بی تکلیف بودن میزنید. عادتتونه چیز جدیدی هم نیست. کسی دیگه دنبال تعویق مرداد و تعویق یکماهه نیست! کرونا دیگه ریشه ای و عمیق شده و بحران رخنه کرده توی جامعه. کنکور با وجود چنین وضعیتی اصلا نباید برگزار بشه کسی که بره فوت کنه دیگه مدرک نه به درد خودش میخوره نه سودش به شخص و نهاد دیگه ای از جمله دانشگاه ها میرسه.
پس یاد بگیر به قضایا با منطق نگاه کنی نه صرفا کل کل بچگانه

محمد رضا
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  میعاد

دمشون گرم

برنی سندرز
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

دمشون گرم

سعید
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  میعاد

خدا را شکر

مهدی مهندسی مکانیک
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۴ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز چرا اینقدر بحث بی ثمر رو ادامه می دین.ادله و شواهد و استدلال های هر دو طرف رو طرف مقابل به کرات شنیده و اگر قرار بود تغییری ایجاد بشه تا الان شده بود‌. کسانی که دنبال تعویق هستن همچنان پرقدرت به کارشون ادامه بدن و کسانی هم که مخالف تعویق هستن همینطور.یعنی اگر مکاتباتی با نهادهای خاصی مثل سنجش یا وزارت علوم یا مجلس دارین خب ادامه بدین.بعضی دوستان می بینم اینجا شیفت هستن انگار یعنی خودشون رو ملزم می دونن در جواب هر کامنت مخالفی اظهار نظر کنن.خب برادر و خواهر عزیز من قرار نیست که اینجا کسی رو قانع کنی اگر هم ترسی در دل داری و می خوای طرف مقابل رو ناامید کنی این اتفاق نمیفته. دوستان عزیز گروهی هستن واقعا چهار ماهه از مترو و اتوبوس استفاده نکردن و جاهای شلوغ نمیرن.مسافرت و رستوران نرفتن. این افراد نگران خودشون و اطرافیانشون هستن و نگرانیشون هم طبیعیه.حق طبیعی این افراد هست که در محیط ایمن امتحان بدن.اونها هم مثل شما داوطلب هستن و شما به این افراد نمی تونین بگین دوست نداری نیا سال بعد بیا.‌..! یا مگه امتحان دانشگاه یا مدرسه است که بعضی دوستان میگن اونایی که نخوندن میخوان عقب بندازن! برای دوستانی هم که داستان فرسایشی شده طبیعیه فشار وارد میشه از این تعویق ها.ولی بحثم اینه شما به داوطلبانی که دارن برای تعویق تلاش می کنن انگ تنبلی و ….بزنین چیزی عوض نمیشه.تلاششون رو میکنن اگه شواهد و ادله کافی بود و یا ستاد به این نتیجه رسید که… ادامه نظر»

محمد رضا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۱ ب٫ظ

فکر کنید!
درگیرن باید محدودیت ها اعمال شود. کاملا پر واضحه
پیک دوم نیست، تعداد آزمایش های اخیر زیاد شده (ارجاعتون میدم به مصاحبه دکتر مسعود یونسیان در شبکه یک سیما که دیشب ساعت ۲۱ پخش شد)

مهدیه
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۷ ب٫ظ

شما واقعا عاقلانه، منطقی و با ادب کامل نظرتون رو بیان کردید.
درود بر شما

دکترا به مهدی مهندسی مکانیک
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۷ ب٫ظ

زنده باد
با آب طلا باید حرفاتونو نوشت احسنت

محمد رضا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۷ ب٫ظ

برنی سندرز!
خوبی شما؟! با دو تا چشمات دیدی دیگه! نیازی به توضیحات اضافه که نیست؟!
تو حتی خبرگزاری هم مکالمه تلفنی نداشتی و کد رهگیری هم دریافت نکرده بودی. دیدی که عاقلانه ترین کار حفظ رعایت پروتکل بهداشتی هست. لطفا با اسم “محمود” توجیه نکن دلایلت رو…
پروتکل بهداشتی رعایت شود. ماسک + دستکش وینیل
خدانگهدارت

آیدا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

دوست عزیز محمدرضا
بی نهایت سپاس از پیگیری هایی که کردید و گویا کمپین تعویق هم مختومه شد
امیدوارم موفق باشید

محمد رضا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  آیدا

خواهش میکنم. فقط یادتون نره: دستکش+ماسک+رعایت فاصله گذاری اجتماعی
ممنون

مریم
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

محمد رضا تو از اونایی که مملکت را یه شبه به باد فنا میدی. مثل همین آقایان. امروز ۶۳ نفر مردن و ۲۵۹۰ در شرایط بحرانی هست یعنی کسانی که در صف مرگ هستند. کسی با کنکور مخالف نیست کنکور را هم میدن میره ولی با حرکت های احمقانه رنگ دانشگاه را فعلا به چشم نمیبینی. حالا نگاه کن.

..
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

شما که میگفتین مسئولین به این کمپین ها توجه نمیکنن و اگه احساس خطر کنن، به تعویق میندازن. پس این همه خودخوری برای چیه؟ یعنی به حرف محمدرضا گوش دادن؟:)

حامد
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

زنده باشی محمدرضا

برنی سندرز
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

الحمدلله به لطف دعای خیر شما بد نیستم.

خداروشکر کمپین همچنان با تمام قدرت مشغول رأی آوردنه و از مرز ۶۰۰۰ داوطلب هم عبور کرده و همچنان در حال پیگیریه.

کد رهگیری مربوط میشه به وزارت علوم و وزارت بهداشت. وقتی یه نامه اداری خطاب به مسئولین مینویسی، میتونی با دریافت کد رهگیری بدون مراجعه حضوری از مراحل پیگیری نامه مطلع بشی.

این کمپین یک هدف بیشتر نداره و اون هم کنکور استاندارده.

کل‌کل با داوطلبان کارشناسی ارشد و رو کم کنی از بچه‌های کارشناسی جز برنامه نیست.

.
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  برنی سندرز

شما که گفته بودین اون نامه رو من ننوشته بودم!!
کد رهگیری چطوری به شما داده شده اونوقت؟!!!!
کمپین ۱۷ هزاری دانش اموزان که هیچ
کمپین ۱۰ هزاری موافقین لغو امتحانات پایانترم هم که هیچ
وقت خودتون و بقیه رو بیشتر از این نگیرین…..

برنی سندرز
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  .

خخخخخ

به قول اینگلیسی‌ها:

You are adorable

متن کمپین یه چیزه، نامه‌ی رسمی ثبت شده یه چیز دیگه!

برنی سندرز
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

دوستان متن نامه‌ای که خودم نوشتم رو هم همینجا میزارم. به لحاظ محتوایی با متن کمپین تفاوتی نمیکنه اما انشا و شیوه‌ی نگارشش رسمی‌تر و دقیق‌تره وگرنه مطالبه هر دو متن یکسانه.

برنی سندرز
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

این توضیح رو دادم که مخالفین تعویق سوءاستفاده نکنن.

مهرانه
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ ب٫ظ

بجای اونروز نوشتم امروز
چهارشنبه امتحان مدیریت خانواده

دکترا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ

واقعا دارم شک میکنم‌ اینجا یه اختلاط مقطع تحصیلی اتفاق افتاده گویا! چون نوع صحبت کردن عده ای از کاربران واقعا ناپخته و حتی در سطح دوره ابتدایی هم نیست. دوست گرامی که میگی رستوران ها و کافه ها و فروشگاه ها باز شدند خوب بله باز شدند ولی به داوطلب کنکور و فرایند کنکور چه ارتباطی داره؟؟؟؟؟؟؟ مگه من دارم میرم رستوران و فروشگاه؟! خیر
دوست دیگری گفتن مراقبین مگه میخوان بغلتون کنن که نگرانید خوب توی اتوبوس هم همه به هم چسبیدن و فاصله رعایت نمیشه! در پاسخ به ایشون هم میگم خیر من از مترو و اتوبوس هم این مدت استفاده نکردم. تا وقتی شرایط عادی نیست همینه که هست توهین های بی مورد نکنید و الکی توجیه نیارید برای نامساعد بودن شرایط

حامد
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکترا

جناب داوطلب دکتری
میتونید درک کنید که قرار نیس با یه ماه تعویق شرایط عوض بشه
بعدشم فصل پاییز که کل نگرانی وزارت بهداشت از اوج گیری بیماری در پاییزه
میتونید اندازه یه داوطلب دکتری درک کنید که بقیه قرار نیس به پای شما بشینن که کی بیرون میاید
مردم من از مترو استفاده میکنن چون مثل شما ماشین شخصی ندارن
از خونه بیرون میرن چون مث شما ندارن خونه بمونن
میخان آزمون بدن چون مث شما وقت اضافه ندارن هدر بدن
خواهشا اندازه یک بزرگسال فک کنید

مهرانه
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

شماکه خودتون دانشجوی دکتری هستی برای چی درمورد موضوعی که ارتباطی به شما نداره و نفعی بهتون نمیرسه انقدر اصرار داری؟هدفتون چیه؟

حامد
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهرانه

اگه با من هستین
داوطلب دکتری هستم
از مهر پارسالم وقت گذاشتم برا آزمون

مهرانه
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

این پیام قبلی شما:
حامد
بله کاملا موافقم.من خودم دانشجو دکترا هستم.متاسفانه دانشگاهها روی آوردن به پذیرش دانشجو کارمندها که نه تشریف میارن سرکلاس نه وقتشو دارن فقط و فقط الکی قبولشون میکنن و خیلیم پرحرفی میکنن.اینو واقعا دیدم طرف رزرومش در حد یه سمیناری اونم افتضاح بوده رتبه ش همینطور ولی قبول شده.
پاسخ
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ

دکترا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهرانه

من جایی از صحبتم گفتم دانشجوی دکتری هستم؟
چشماتو درست باز کن خانم مهرانه.

مهرانه
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  دکترا

جناب من با آقا حامد بودم که تو یکی از کامنتهاشون گفتن دانشجوی دکتری هستن
موجوده میتونید ببینید
زیر همین پست کمی پایینتر

مصطفی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ

# “فارس من” کمپین حامیان تعویق را مختومه کرد.

به نظر بنده این حرکت نشان دهنده این هستش که مسئولان فارغ از روند روز افزون بیماری و بی اعتنا به نظرات قریب به ۶۰۰۰ نفر شرکت کننده ،بنای برگزاری آزمون را دارند و به جای پاسخگویی ، شفاف سازی و اغناء سعی دارد تا فضای بحث آزاد را از میان بردارند و اگر خوشبینانه نگاه کنیم سعی دارد دوگانگی ایجاد شده را از میان بردارند تا داوطلبان سردرگم نباشند.
امیدوارم این حرکت غیر حرفه ای خطرات جلسه آزمون را بکاهد. یا حق.

مصطفی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

اقناع*

شیدا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

خداروشکر

سما
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

لطف خدا این بوده که کمپین مختومه بشه
خدارو شکر

مصطفی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۲۹ ب٫ظ

متاسفانه برخی از دوستان مخالف تعویق به هر بهانه ای متوصل میشوند تا عقیده( نه منطق!) خودشان را بر بقیه تحمیل کنند( از تهمت گرفته تا توهین، از لجبازی تا ساده انگاری بیماری) به هیچ عنوان هم حاضر به قبول واقعیت ها نیستند. نه تعداد حامیان کمپین را قبول دارند( که خودشان هم کمپین دارند ولی حمایت نشده است) نه خطر ابتلا به بیماری را قبول دارند، نه تلاش و زحمت موافقان تعویق را قبول دارند، نه قبول دارند که در شرایط برابر برای شرکت در کنکور حاضر شوند( با این استدالال که شما شرکت نکنید به ما ارتباطی ندارد)و نه حتی احتمال تعویق را قبول دارند و مصرانه بر خواسته خود پافشاری می کنند.
برگزاری امتحانات دانش آموزی به هیچ وجه متضمن برگزاری آزمون های بعدی نیست. چرا که باید صبر کرد و دید تاثیر این گردهمایی ها در آینده چه خواهد شد.
دوستان عزیز، با پرخاشگری و تهمت زدن نمی شود کارها را به پیش برد. همه ما خسته از به تعویق افتادن های فرسایشی و استرس زای آزمون ها هستیم ولی این دلیل نمیشود با بی پروایی خود را به آغوش خطر بیندازیم. زمان به تمامی این ابهامات پاسخ خواهد داد، حتی اگر آزمون ها برگزار شود، خواهیم دید که آیا بر آمار کرونایی ها موثر بوده است یا نه. و اگر آمار بالا رفت، مسئولان و حامیان برگزاری باید جواب گوی آسیب دیدگان و وجدان خودشان باشند. یا حق.

محمد رضا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

بهانه؟ واژه قشنگی نیست. بهتره بگین دغدغه.
آزمونهای مدرسه از ۶ خرداد شروع شده دوست عزیز آنهم با رنج سنی ۱۴ یا ۱۵ سال
آینده کرونا غیرقابل پیش بینی است و تنها راه هم استفاده از ماسک و دستکش خواهد بود.
یا حق

پری
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ب٫ظ

دوستان راهنمایی می خواستم
من دایره لغات زبانم خیلی کمه، اگر فقط گرامر و درک مطلب بخونم
میتونم تو آزمون دکتری تست بزنم. چون از اول هم برنامه ام خوندن تخصصی بود. ممنون میشم راهنمایی ام کنید

بیژن
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  پری

کتاب نیکپور رو بخون. برای لغت عالیه + ۵۰۴ essential words

پری
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

خیلی ممنونم ولی الان دیگه فرصت خوندن لغات نیست
اگه فقط گرامر بخونم چطور؟
نتیجه داره
خیلی ممنونم

بیژن
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  پری

تا معنی جمله رو متوجه نشین چطور اشکال گرامری جمله رو تشخیص میدین؟
لغت بخونین. ۳۸ روز مونده. مشروط به اینکه به تعویق نیوفته

جلال
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ب٫ظ

دکتر روحانی در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد مقابله با کرونا:

با توجه به آینده نامعلوم ویروس کرونا، مردم باید زندگی خود را با این ویروس سازگار کنند/

× با این حساب هنوز هم دلخوش به تعویق هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بیژن
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  جلال

رئیس جمهور این جمله رو ذیل مطالبی که در مورد بازگشایی کسب و کار بود گفت.
در ثانی تعویق دلخوشی نداره دادا.
محض اطلاع دیروز هم دکتر زالی تو مصاحبه با شبکه خبر گفت امتحان پایه نهم رو باید به زمان دیگه‌ای موکول کرد.

درخواست برگزاری و عدم تعویق در سایت سنجش
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ

دوستان موافق آزمون لطفا جدی بگیرین و در سایت سنجش پیام بزارین که دوباره تعویق نندازن برخی خودشون کشتن حتی با چندین سیم کارت در خبرگزاری فارس درخواست تعویق دادن و قاعدتا سکوت امثال ما تاثیرگذار در تصمیم گیری مسئولین است

احمد
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ

وزارت علوم: شروع ترم آینده از مهر ماه است
(خبرنامه دانشجویان ایران، ۱۶ خرداد، ساعت ۱۱:۳۸)
حالا شما برو کمپین بزن که ببینیم به کمپین ۱۳۰۰۰ دانش آموزان که از شماها هم کوچکتر هستند و یک ماه هم امتحان دارند، میرسه یا نه!!
وقت رو از دست ندین دوستان زحمتکش و با برنامه

احمد
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ

دوستان تازه وارد
آمار مبتلایان بالا بود، به خاطر تعداد آزمایشات
۹ اسفند به خاطر انتخابات لغو شد
یعنی وضع بهداشتی مدارس از دانشگاه ها بهتره؟
هر سالن حوزه آزمون، پنجره داره به علاوه هر سالن چند تا اتاق داره و هر اتاق هم چند تا پنجره که ضرب کنید همون تعداد پنجره به عنوان تهویه هوا استفاده میشه
مردم در ابتدا محتاط بودند؟ محتاط بودند که در فروردین ماه، ۸۵ درصد مسافرت داشتند؟!!!!!!!!!!!!
یکم اندازه بزرگترها نه ولی اندازه بچه ابتدایی فکر کنید بعضی از دوستان. واقعا آدم زده میشه با بعضیا حرف میزنن!!

مهدیه
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

۳ اسفند به خاطر انتخابات لغو شد نه ۹ ام.
۹ ام به خاطر کرونا بود

احمد
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ

مشاور داره میگه برای کسانی که به مدت طولانی درس خوانده اند، این طولانی شدن زمان میتونه فرسودگی براشون ایجاد کنه ممکنه منصرفشون کنه فشار عصبی روشون میذاره فشار روحی و بد اخلاقی با خانواده شون رو در پی داره حالا شما چسبیدین به تعویق که چی بشه؟ من اگر خودم رعایت کنم، اگر از روی پل عابر رد بشم، اتومبیل که پرواز نمیکنه بیاد روی پل منو بزنه که آماده بودین و بهونه روزه گرفتن داشتین؟ چند نفرتون خدایی روزه گرفتین با تعویق؟ تعویق به خاطر زمان دادن برای درس نبوده صرفا جهت اطلاع. وحشت برداشته بود دانشجویان رو چون آمار از نیمه دوم اردیبهشت رفت بالا نوک بینی تون رو نگاه نکنید. سلامتی شما فقط و فقط و فقط با ماسک و دستکش در امانه اونم تا موقعی که کرونا بره که معلوم نیست کی بره اتفاقا میدونیم ماسک چیه و.. شرایط کرونایی من میفهم و جامعه دانشجویی هم میفهمه. کنکور ابنبات چوبی نیست. زمان هم بستی شکلاتی نیست که وقتی از بین بره دوباره برش گردونی به حالت اول. وقت دادیم براش، از خوشیامون گذشتیم، به خداوندی خدا از مهر پارسال تا به الان یه مسافرت هم نرفتم. من چیکار باید کنم؟ بازگشایی رستوران که بدتره. اونایی که میرن توی رستوران هایی که میزشون فلزیه و بعد از اینکه غذاشون رو میل کردند، از کجا معلوم که میز رو رستورانچی ضدعقونی میکنه؟ رستورانچی اشپزخونه اش همنطور کثیف هست و اونوقت میاد میزا رو ضد عفونی میکنه؟ بعدش خانواده بعدی… برای کنکور مسئولین بهداشت میگن هر روز ضد… ادامه نظر»

رها
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ

قسمت زیادی از بحث آموزشی دانشگاه ها با تحقیق از منابع کتابخونه و پایان نامه ها وپرس و جو پیدا کردن دانشجوای دیگه که تواون زمینه کار کردن هست فقط درس دادن استاد نیست که با آموزش مجازی مسئله آموزش رو به جا بیارن . اگر کلاسا حضوری نباشه کیفیت آموزش پایین میاد .

Mehran
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

با قدرت پشت حرفام وایسادم. در پیک دوم، قدرت ویروس مثل پیک اول نیست بزرگترین تفاوتش همینه. حتی اگه اینده ویروس هم باشه، باید باهاش کنار اومد. پیش بینی ها میگه تا همیشه بین ما خواهد بود. حالا حالا ها هم واکسن به تولید انبوه نخواهد رسید.چه امتحانی بالاتر از کنکور برای راستی ازمایی قدرت کنار اومدن با ویروس؟ این بشر هست که باید با رفتارش ویروس رو کمرنگ کنه. نه اینکه ازش فرار کنه. اگه از ویروس فرار کردی، اخرش گوشه رینگ گیرت میندازه. بشر باید در مقابل ویروس قدرتمند بشه. همون طور که در طول تاریخ ویروس های زیادی اومدن و انسان ها در مقابلش مقاوم شدن.کدوم عقل سلیمی میگه چون ویروس هست، بخور و بخواب و گردش و تفریح و شمال رفتن و پارک و بوستان و پاساژ و هزار جای دیگه بریم و علم اموزی و تحصیلات رو کنسل کنیم و عوضش از زمان اون بذاریم رو گردش و تفریح و ول چرخیدن؟ هر کی دوست نداره کنکور نده. ما بیکار نیستیم. برنامه داریم واسه زندگیمون.

بیژن
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

چند تا ادعای غیر واقعی طرح کردی که در ذیل بهشون پاسخ میدم:

«با قدرت پشت حرفام وایسادم. در پیک دوم، قدرت ویروس مثل پیک اول نیست بزرگترین تفاوتش همینه»

اول اینکه جهانپور گفت هنوز پیک دوم شروع نشده. در ثانی دیگه امروز رئیس جمهور هم گفت ویروس ضعیف نشده.

«چه امتحانی بالاتر از کنکور برای راستی ازمایی قدرت کنار اومدن با ویروس؟ این بشر هست که باید با رفتارش ویروس رو کمرنگ کنه. نه اینکه ازش فرار کنه. اگه از ویروس فرار کردی، اخرش گوشه رینگ گیرت میندازه. بشر باید در مقابل ویروس قدرتمند بشه. همون طور که در طول تاریخ ویروس های زیادی اومدن و انسان ها در مقابلش مقاوم شدن»

داداش در طول تاریخ انسانهای اول زیادی فوت کردن تا بشر به مرور تونست بر بیماری غلبه کنه. نباید خودمون رو بندازیم تو بغل ویروس که! مگه ما چند بار زندگی میکنیم که یک دفعه‌ش به خاطر کرونا تموم بشه؟!

«کدوم عقل سلیمی میگه چون ویروس هست، بخور و بخواب و گردش و تفریح و شمال رفتن و پارک و بوستان و پاساژ و هزار جای دیگه بریم و علم اموزی و تحصیلات رو کنسل کنیم و عوضش از زمان اون بذاریم رو گردش و تفریح و ول چرخیدن؟»

داداش اگر تعویق برای شما تفریح و ول چرخیدنه، برای دیگران این طور نیست. پروتکل رو رعایت میکنیم. جز در مواقع ضروری از خونه بیرون نمیریم و برنامه درسی رو اجرا می‌کنیم. همه برای زندگیشون برنامه دارن.

..
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

مرسی از دوستان که اخبار صدا و سیما را اگر ما چک نمی کنیم واو ننداز ، قی می کنند.چند ساله هستی آنقدر در جوی …تو مدرک بگیری هیچی نمی شی کرونا هم بگیری دیگه ..بی خیال…

پناهى
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ..

ادب مرد به ز دولت اوست

بیشترین ضرر
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

امیدوارم هیچکدومتون هیچوقت قبول نشید
و وقتی خودم قبول شدم رتبه و دانشگاه رو بهتون بگم تا یاد بگیرید برید درس بخونید ن کمپین بزارید واسه برگزار نشدن کنکور

مهرانه
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  بیشترین ضرر

کلا امسال دکتری دانشگاهها،یه دونه ظرفیت داره اونم فقط در رشته شما…

بهاره
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  بیشترین ضرر

از همین عنوان که ورود یافتی می شود دانش ات را محک زد..وقتی عنوان ات بیشترین ضرر است یعنی این موضوع متوجه خودت است نه دیگری…حالا به جایی این که مثل پیرزن ها دست به دعا بشی سینه بزنی نفرین کنی کمی از خرد ات بهره بگیر….رتبه دار کنکور!!!

بهاره
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

مطمئن باش من قبول میشم و به تو کمکی نمیکنم

پناهى
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  بیشترین ضرر

در عوض من برات آرزوى موفقیت میکنم داداش

بیشترین ضرر
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

هیچوقت قبول نمیشید و بیشترین ضررو میکنید چون تنها چشمداشتتون به آزمون و هیچ سابقه ی علمی و پژوهشی جمع نکردید
من که پشتم گرمه

مصطفی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

صدا و سیما رفته از نحوه برگزاری آزمون های حضوری دانش آموزان خبر تهیه کنه.

#آقای شاوله، رئیس آموزش و پرورش مهاباد: دانش آموزان “باید” با ماسک و دستکش حضور پیدا کنند!
** لازم به ذکر هست که بر اساس پروتکل، قرار بود بچه ها تب سنجی بشوند، افراد مشکوک در اتاق های جداگانه امتحان بدهند و اقلام بهداشتی برای آنها در نظر گرفته بشود.

# آقای پهنایی مدیر یکی از مدارس: ما سعی میکنیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.
** در حالی که خودشون ماسک اسفنجی غیر استاندارد استفاده کرده اند!

میخوام بگم حتی در تهیه مستند برای صدا و سیما یکسری از ظاهرسازی ها برای جلب اعتماد دانش آموزان و والدین انجام نمیشه چه برسه در اجرا !

Mehran
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

در بررسی وضعیت کرونا، شاخص R0 اهمیت زیادی داره، این شاخص داره میگه یک فرد مبتلا، چند نفر رو می تونه الوده بکنه. این شاخص در اسفند ماه حدودا ٣ بود برای ایران. در حال حاضر در استان خوزستان که قرمز هست، این شاخص حدود ١/٢ هست. مسؤلین کشوری هم با اتکا به این شاخص محدودیت های اجتماعی رو برداشتن. پس برای همینه که ما میگیم دور ور ندارید. در حال حاضر از قدرت تهاجمی ویروس کاسته شده. روزی حدودا ۵٠٠ نفر بستری میشن. بقیه علائم خفیفی دارن یا اصلا بدون علامت هستن. اون افراد حامل نسخه های ضعیف تر ویروس هستن. در حالی که تو اسفند ماه چنین چیزی نبود. ولی اگه تابستون کنکور برگزار نشه، دیگه شاید تا تابستون سال بعد نشه کنکوری رو برگزار کرد. دوستان عزیزی که به خیال واهی خودشون میخوان تا یک سال اینده به بهانه های بچگانه بخور و بخواب راه بندازن و بیکار بچرخن، بدونن که این سری به خواسته پلید خودشون نمیرسن. کنکور باید برگزار بشه. در مورد دوستانی هم که اسیر جو بعضیا شدن هم بگم اگه کنکور تابستون برگزار نشد، دیگه شاید موکول بشه به سال بعد. اگه برای خودتون و وقتتون ارزش قائل هستید، اسیر غوغا سالاری سودجویان نشید :)) جناب وهاب زاده گل گفتن خداییش.

مصطفی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  Mehran

میگن طرف اومد ابروشو درست کنه، زد چش و چالشم دراورد!!
بخور و بخواب، بیکار، خواسته پلید…

سری پیش در ابتدای پیک بود که محدودیت های بسیاری رو اعمال کردند و مردم بسیار محتاط بودند که نتیجش اون شد. این سری پیک دوم شروع شده و نه تنها محدودیتی اعمال نشده بلکه هر روز دارن محدودیت ها رو برمیدارن و مردم هم بیخیال تر و بی احتیاط تر از قبل و خسته از شرایط موجود! باید صبر کرد تا دید وضعیت چجور پیش میره. قطعا بدون اعمال محدودیت خاصی آمار بالاتر خواهد رفت.

بیژن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ق٫ظ

یکی از آخرین توئیتهای آقای وهاب زاده:

«توضیح وزیر بهداشت درباره اجرای مشروط طرح ترافیک: اگر ببینیم که حتی دو درصد بار مسافر مترو و اتوبوس افزایش یافته و به این دلیل فاصله‌گذاری‌ها به هم می‌ریزد، قطعا اعلام می‌کنم که وضعیت طرح ترافیک به قبل بازگردد.»

حالا مقایسه کنید با شرایط برگزاری کنکورها …

هیچوقت قبول نمیشید
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

خب این چه ربطی به کنکور داره؟!!!!!!!!!!!!!!!!

بیژن
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۳۰ ب٫ظ

ربطِ غیر مستقیم

محمد رضا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

کمپین تون نیست و نابود شد! کم تر افراد رو مورد تمسخر قرار بدین…

..
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

نوع صحبت کردن متقاضی دکتری( دور بر ندارین)”
استعداد های درخشانی خواهان مدرک” دکتری هستند
خداوند سرزمین مان را حفظ کناد

بیژن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  ..

من از شما پوزش می‌طلبم اِی خورشیدِ فروزانِ فرزانگی!

بیژن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ق٫ظ

به نظرم دوباره به تعویق میندازن اما این دفعه صراحتاٌ اعلام میکنن که این آخرین فرصته و در صورت عدم برگزاری دیگه امسال کنکور برگزار نمیشه.

Graphic
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  بیژن

امیدوارم فقط هرچی زودتر اعلام کنن اگه قرارِ به تعویق بیوفته.
یعنی واقعا نمی تونن به ماه جلوتر رو ببینن و پیش بینی کنن؟! حتما باید فقط یه هفته جلوتر یهو تصمیم بگیرن!

بیژن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

توئیت قدیمی ویزیر بهداشت:

«هرچند برگزاری به موقع آزمون‌های سراسری برایمان مهم است،اما سلامتی فرزندانمان قطعا مهم‌تراست.
لذا تلاش می‌کنیم با رعایت اصول و به دور از غوغاسالاری سودجویان، بهترین تاریخ ممکن از لحاظ رعایت سطح ایمنی برای حفاظت از داوطلبان را اعلام کنیم.
خداوند نگهدار عزیزان برومندمان باد»

آیا تاریخ تکرار میشود؟!

بیژن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ق٫ظ

فقط این تیکه از نامه عدم تویق خخخ

«اکثریت کسانی که از این چنین نامه‌هایی حمایت می‌کنند، قشر شرکت‌کننده در آزمون‌ها نبوده‌اند و صرفاً طرف داران افراد مشهور می‌باشند»

بیژن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  بیژن

تعویق

مصطفی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  بیژن

یک استدلال هایی مطرح میشه آدم کم مونده شاخ دربیاره! طرفداران افراد مشهور آخه؟! یکی میگه مساله حیثیتیه و باید برگزار بشه وگرنه آبرو و اعتبار ستاد کرونا خدشه دار میشه :| انگار چشم تو هم چشمیه. یکسری میگن ما شرکت میکنیم و هر کی نمیخواد نیاد، یعنی علنا میخوان با رقابت کمتر برن سر کلاسا و جا مانده ها با تعداد افرادد بیشتری رقابت کنند.

احمد
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

پس….رو باز نکن و اول از همه دنبال صحت اون باش

احمد
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

برین توی قسمت ارشد بهداشت، پست تعویق، متوجه خواهید شد!

...
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ

برگزاری آزمون های سراسری برای سازمان سنجش و حتی دولت، مسله حیثیتی هستش. برای این که اگه با اجرای پروتکل های بهداشتی نتونن آزمون رو اجرا کنن نشان دهنده ناکارآمدی شونه.

بیژن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  ...

اتفاقاً درایت و انسان‌دوستی مسئولین رو میرسونه که در شرایط حساس و خطرناک فعلی با تعویق آزمون به آرامش فکری و سلامتی جسمی مردم اهمیت میدن.

بیژن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ق٫ظ

کمپین تعویق داره میرسه به ۶ هزار رأی از اونور کمپین فیلتر کردن گوگل از کمپین عدم تعویق حالا بیشتر رأی آورده خخخ

بیژن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۶ ق٫ظ

دلیل تعویق ۹ کنکور خرداد کرونا نبود بلکه حفاظت آزمون بود. یکی از خبرگزاری‌های معتبر (اسمش یادم نیست) اعلام کرد که در مورد حفاظت آزمون دغدغه‌ی جدی وجود داره. از این گذشته آزمون کشوریه. یعنی همزمان باید ۸.۳۰ دقیقه صبح پنجشنبه در سراسر ایران «داوطلبان گرامی شروع کنید» بگن. حالا چجوری می‌خوان شرایط یکسان رو برای همه‌ی مناطق برقرار کنن رو دیگه افراد مخالف تعویق باید بگن.

بیشترین ضرر
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۳ ق٫ظ

از پارسال مهر ماه شروع به درس خوندن کردم
تا الان چند بار کتابا رو دوره کردم
وقتی یه کتابی رو باز میکنم فقط نگاه به جملات میکنم و مفهوم رو یادمه
چند بار باید یه مفهوم رو خوند؟؟؟؟؟
از همه بدتر اینکه هر روز یه چالش واسه لغو کنکور هست
میدونم شما هم همین حس رو دارید
شما هم خسته شدید
شما ناامید شدید
ولی من ادامه میدم
حالا اگه صد بارم شده این رویه رو تکرار کنم
مطمئن باشید شما بیشترین ضررو میکنید

ن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ق٫ظ

من که فکر می کنم اینا برنامتون لغو همه آزمون هاست
هی دست دست می کنن ببینن چی میشه

ن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  ن

من که فکر میکنم وزارت بهداشت و دولت برنامتون لغو آزمون هاست
هی دست دست می کنن

سعید خان
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ق٫ظ

تجربه نشون داده ستاد کرونا حرف اول و آخر رو میزنه و تمام
بخوان هرکاری کنن کسی با امضا و طومار این چیزا نمیتونه جلوشون بگیره
تا حالا سه بار تعویق دادن بخوان لغوشم میتونن بکنن

...
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  سعید خان

تجربه نشون داده ستاد یه حرفی رو میزنه با علت میزنه. وقتی ۳ بار به تعویق افتاد و بیان میکنه که تصویب و نهایی شده، یعنی نهایی شده و گرنه اگر قراره تصویب کنه و لغو کنه، نتیجه اش بی اعتمادی در پی خواهد داشت. پس میتونه چند تا مکان رو ببنده تا اوضاع عادی بشه و ما کنکور بدیم و دوباره باز کنه. نمیدونم متوجه میشین یا نه!

سعید خان
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ...

من متوجه میشم منتها ستاد متوجه نمیشه
واسه همینه میگم هرکاری بخوان میکنن
پیش بینی کردنش آسون نیست/ در واقع رفتارشناسی مردم و البته بدتر از اون خود ویروس کرونا به این راحتی نیس
اینکه ستاد بیاد ۹ اسفند بگه داوطلبان عزیز ازمون به علت کرونا به سال بعد موکول شد یکمی دور از ذهنه

.
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۵۶ ق٫ظ

امتحانات نهایی خردادماه۹۹ کلاس دوازدهمی ها از فردا، شنبه ۱۷ خردادماه آغاز و تا ۱۶ تیرماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش ایسنا، تمامی امتحانات پایانی پایه دوازدهم نظری اعم از نهایی و غیرنهایی(داخلی) از فردا ۱۷ خرداد ماه به صورت حضوری برگزار می شود.
امتحانات نهایی پایه دوازدهم نظری طبق برنامه اعلام شده و امتحانات داخلی پایه دوازدهم نظری نیز با تصویب شورای مدرسه تحت عنوان تکمیل فرآیند آموزش، به صورت حضوری برگزار می شود.
برگزاری امتحانات حضوری در شرایط کرونایی باید با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود. وزیر آموزش و پرورش در این خصوص با بیان اینکه به همه مدارس ابلاغ کردیم باید حداکثر مراقبت را به عمل آورند به طوری که فاصله بین دانش آموزان را رعایت کنند، از تراکم و اجتماع دانش آموزان پیشگیری کرده و مجالی فراهم کنند که دانش آموزان بتوانند با آرامش در آزمون خودشان شرکت کنند گفت: تمام پایگاه های برگزاری آزمون موظف هستند ضدعفونی شده باشند؛ همچنین حوزه های امتحانی باید بعد از برگزاری آزمون ها هم مجددا ضدعفونی شوند.
(منبع ایسنا)

بیژن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  .

داداش یا آبجی، پدر و برادر من هر دو معلم هستن. اون پروتکلی که واسه امتحانات نهایی در نظر گرفتن و شما گذاشتین روی سرتون و حلوا حلوا میکنین، یک درصد هم نمیشه روی آزمونای سراسری پیاده کرد.

حامد
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  بیژن

من فرهنگی هستم برادر
مگه پروتکل مدارس چیه که برا آزمون نمیتونن اجرا کنن
راستم میگین نزدیک سه میلیون دانش آموزن حداقل ۱۰ امتحان حضوری دارن
مدارس حتی مایع ندارن بچه ها دستاشونو بشورن
بعد برا شما سخته یه امتحان حضوری شرکت کنین
انصافا دانش آموزان اندازه شما برا امتحان بهانه نیاوردن

پناهى
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

فرهنگى جان
یکى از دلایل بالا رفتن آمار کرونا همین رعایت رعایت نکردن پروتکل توسط دانش آموزاست.

حامد
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  پناهى

من جواب دوستمون رو دادم که میگه مدارس پروتکل خاص دارن که یه درصدم نمیشه برا آزمون اعمال کرد
وگرنه نفس امتحان دادن دانش آموزان در این شرایط اشتباهه

مهرانه
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

سه میلیون نفر توچندتا حوزه
شما بهتر میدونید که اگه حوزه ای پارسال ۲۰۰نفر ضرفیت داشته امسال ۱۰۰ الی ۱۲۰ نفر.خود وزیر گفت با ۵۰ درصد ضرفیت
تو هر منطقه اموزشی چندین و چندتا حوزه است یعنی تاجایی که تونستن تراکم رو کم کردن
حالا برای کنکور دکتری توهراستان حداکثر سه یا چهار شهر و حداکثر ۱۰ حوزه
بعضی استانها هم که فقط یه شهره

احمد
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهرانه

۵۰ درصد تعداد حوزه ها بیشتر شده نه ظرفیت!!!

حامد
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهرانه

همون ظرفیت پارساله مدارس که تولید مثل نکردن حوزه اضافه بشه

حامد
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

بعدشم سنجش هم میتونه تعداد حوزه ها رو بالا ببره
حالا شما همش بهانه بیار

نوبل
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۰۰ ق٫ظ

ظاهرن آزمون دکتری امسال طلسم شده
باز داره نزدیک زمان برگزاری میشه و کرونا باز داره شدت می گیره!!!!!

.
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  نوبل

تعداد ازمایشات زیاد شده

Mehran
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

الکی دور ور ندارید و بگید امار بیشتر شده. در حقیقت امار بیشتر نشده. بیمار یابی بیشتر شده.اگه علمی برخورد کنید با قضیه متوجه میشید که الان تعداد بیماران ای سی یو و تعداد افرادی که بستری میشن، به مراتب کمتر از فروردین ماه هست. فقط الان شناسایی افرادی که علائم خفیفی یا بدون علامت هستن، سرعت گرفته. ان شالله با پروتکل های بهداشتی کنکور برگزار میشه و از مهر میریم سر کلاس درس حضوری یا مجازی.

سعید خان
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  Mehran

دور ور نداشتیم مهران جان
اگه شما متخصصی پس وزیر بهداشت و حریرچی و روحانی مرتب دارن چی میگن
حالا ما دور ورداشتیم

.
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  سعید خان

دارن با صد زبون میگن مررررررررررررررردم ماسک تون رو بزنین مسافرت نرین فاصله رو رعایت کنین. وای خدا مگه میشه آخه خستمون کردین دوستان. خدافظ

فاطیما
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  سعید خان

سعید خان توضیح واسه همچین آدم هایی ندید

احمد
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  فاطیما

سازمان سنجش زمان جدید رو اعلام کرده دوستان. به سایت مراجعه کنید. دکتری ۲۶ تیرماه
(این کامنت شما در ۱۶ اردیبهشت، ساعت ۱۸:۱۷)

مصطفی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  Mehran

پس حرفای رئیس جمهور مبنی بر احتمال برگرداندن دوباره محدودیت ها هم حرف بی خود و بی جهتی بود! دوست عزیز زود قضاوت نکنید. آمار جانباختگان ۳۵۰۰ نفری که دیروز مبتلا شدند ۱۵ روز بعد مشخص میشه.

..
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

۳۵۰۰ نفر مقصرشون کیه این وسط؟

فاطیما
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  Mehran

آمار بیشتر شده خیلی هم بیشتر شده بعد آمار بیشتر با بیماریابی بیشتر فرق اش چیست?!! آقای دکتر دور ور ندارید یعنی چی ?!! دکترهای آینده !!!!!!!!

Sima
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۰۳ ب٫ظ

هممون میدونیم که شرایط در تعدادی از نقاط کشور از دفعات قبل بدتر شده فقط چون خسته شدیم یا برنامه ریزی داریم می خواهیم به هر نحوی کنکور بدیم. بحث بیماری و مرگ هست و برای تمام هموطنانمون. شاید نیاز هست هم خودمون و هم وزارت علوم سنجیده تر برخورد کنیم.

.....
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۴۲ ب٫ظ

سلام
لطفا وقتتون تلف نکنید به روز برگزاری امتحان فکر کنید حالا هر وقت میخواد باشه من خودم توی شهری زندگی میکنم‌که آمار کروناش بالا ۲۰۰تاست تا برسه به کل استان که خیلی زیاده ولی نشستم دارم درسم میخونم وامیدوارم اوضاع مساعد بشه و همه با صحت و سلامت کنکور بدیم تصمیم گیرنده منوشما نیستم ما تابع قوانین و شرایط پیش رو هستیم فقط سلامتی ارجحیت داره امیدوارم بهترین تصمیم گرفته بشه که همه داوطلبین راضی باشند

.
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  .....

حالا هر وقت نه، طبق آخرین تصمیم نهایی ستاد کرونا این آزمون باید برگزار بشه

کیان
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۰۴ ب٫ظ

بهم ثابت شد اکثر اونهایی که خواهان برگزاری آزمون هستن اتفاقا طبل های توخالی هستن و متاسفانه صرفا میخوان یه مدرک یدک بکشند بگن دکتری قبول شدیم. خانم و آقای محترمی که میدونی پاییز و زمستان هم دانشگاه ها بازگشایی نمیشن و همچنان همه چیز غیر حضوری خواهد بود پس بفهم که در مقطع دکتری از همون ابتدا انجام دادن و پیش بردن کار تزت نیاز به مداومت داره و نمیتونی بری دانشگاه و یا آزمایشگاه! پس لطفا خاموش باش و به شعور و درک دیگران توهین نکنید.
من میخوام نتیجه زحماتمو توی دانشگاه بگیرم نه در بیمارستان و قبرستان و تو حق نداری تکلیف مشخص کنی امسال شرکت کنم یا نه. تو هم فقط یک انسان هستی یک داوطلب مقطع دکترا مثل سایرین.
اما یادتون باشه که صرفا دنبال مدرک هستید و نه علم آموزی و کار مفید! وگرنه برای مسائل ناخوشایند و غیر طبیعی اصرار نمیکردید.

.
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  کیان

فک کنم اگه منتظر نابودی ویروس باشیم و بعد بخوایم کنکور بدیم کیان خان شما بالای ۳۰ سالت میشه و در دستگاه ها هم شما رو قبول نمیکنن به خاطر سن بالات

بیژن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  .

سن استخدام ۳۴ ساله دادا. تازه هیئیت علمی تا ۴۰ هم جذب میکنن

احمد
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

تازه اگر بتونی دکتری رو به موقع تموم کنی شما!

بیژن
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

دکتری حدااکثر ده ترمه، حالا با سنوات ۱۲ ترم. کسی که اهل کار پژوهشی باشه ۷-۸ ترمه تموم میکنه.

حامد
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  کیان

پس شما هم حق نداری برای دیگران تکلیف مشخص کنی که آزمون برگزار بشه یا نه
چرا باید به کسانی که مخالف ما هستن باید توهین کنیم
درصورتی که همون حرف مخالفان رو بزنیم

بهاره
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  کیان

شما تصور کن قبول شده ایم و تنها هزینه ای را پرداخت کرده ایم و یک استرس همراه با خطری را متحمل..اما کلاسی تشکیل نخواهد شد دانشی درک نخواهد شد …فقط بودجه ی دانشگاه را تامین می کنیم..و البته مشکل سربازی برخی را هم ..و بلند آوازه کردن افراد جویای نام را…

حامد
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

خب شما چه نفعی میبرین اگه لغو بشه
خودتون میدونین با تعویق چیزی عوض نمیشه
چرا باید تاوان بی مبالاتی مردم رو فقط داوطلبا بدن
میدونین چند میلیون مسافرت رفتن
یعنی دولت نمیتونست ۲ هفته سفرهای برون استانی رو ممنوع کنه
به خدا قسم مشکل فقط آزمون نیس

بیژن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

– نفعی که میبریم اینه که در معرض ریسک ابتلا به بیماری کووید ۱۹ قرار نمیگیریم.

– این حرف شماست که با تعویق چیزی عوض نمیشه وگرنه باید همون ۹ خرداد برگزار میشد. پس تعویق نمیتونه خیلی چیز پرتی باشه.

-تاوان بی‌مبالاتی مردم رو مردم پرداخت میکنن. داوطلبان هم جزئی از مردم هستن. (از ماست که بر ماست)

-نمیدونیم، چند میلیون؟

– لابد نمیتونست دیگه وگرنه که ممنوع میکرد.

– قطعاً نفس آزمون مشکل نیست اما میتونه مشکل ساز بشه.

حامد
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  بیژن

خب وقتی میتونید فک درک درک کنید که تکرار تعویق مساوی لغو آزمون چرا برا دیگران تعیین تکلیف میکنین
شما هم سال دیگه بعد واکسن شرکت کن تا در معرض بیماری قرار نگیری

پناهى
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

بیخیال بیژن، میگن کسى که خوابیده رو میشه بیدار کرد اما کسى که خودش رو به خواب زده رو نمیشه!

حامد
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  پناهى

دقیقا وصف حال شماست
وگرنه میدونید تعویق دوباره یعنی لغو
یعنی سال دیگه
خب شما بمون سال دیگه

بیشترین ضرر
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

شما که فقط به فکر هزینه هستی چطور میخوای ادامه تحصیل بدی
به ثبت نام توی کنکور میگی هزینه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۰ ب٫ظ

دوستانی ک دارند بر سر تعویق و عدم تعویق کنکور جر و بحث میکنند، این رو از من بدانید ک اوناییکه باید امسال قبول بشن از قبل شدن و انایی که قرار نیست بشن قبول نشدند. همه چیز از قبل تعریف شده است. دانشگاها امسال سخت گیرانه تر برخورد خواهند کرد و فقط پارامترهای خودشدن اعمال میشه و یه این آزمون اهمیتی نمیدن. این آزمون اگر برگزار بشه فقط برای ساکت کردنه معترضین احتمالی به تعویق یا عدم کنکور هست. وگرنه اصلا نمره بدرد بخوری یا موثری نخواهد بود مخصوصا امسال.

aa
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

شمایی که از کنکور نتونین به ۲ تا سوالش مخصوصا استعداد جواب ندین، اساتید که هیچ، وزارت علوم هم نباید برای تحصیل شما هزینه خرج کنه

aa
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  aa

اونم با وقفه ۴ ماهه که ادعا میکنین که نمره به درد بخوری نخواهد بود

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  aa

حالا شما برو رتبه تک رقمی دو رقمی یا سه رقمی بشو و تمام سوالات استعداد تحصیلی رو هم درست جواب بده. این امتحان و رتبه اصلا ملاک نیست. مخصوصا امسال ک شرایط عادی نبوده و اینقدر تعویق افتاده. البته من خطابم به دانشگاهای برتر هست.

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  aa

صدرصد نمره ای نیست ک ملاک انتخاب دانشگاها باشه. و دانشگاها ۹۰ درصد براساس شناخت از دانشجویان قبلیه خودشون یا معرفی شده عمل خواهند کرد. در ضمن تست استعداد ک انگار برای شما معضله و اگر کسی بتونه جواب بده لیاقت دکتری خوندن رو داره ک سهله، برو از رتبه های برتر و تک رقمی سال پیش بپرس ک چرا و به چ دلایل تبعیض آمیزی قبول نشدند. و حالا ک شرایط کرونا و تعویق پیش اومده صدرصد دانشگاهای برتر و درجه یک الکی دانشجو نمیگیرن و ترجیح میدن ظرفیت خالی داشته باشن تا دانشجوهایی رو که بخوان ادعا کنند در شرایط سخت و غیر عادی امتحان دادن رو قبول کنند. انتخاب دانشگاهای برتر بر اساس شناخت کامل از دانشجو یا معرف بسیار معتبر مثل اساتید دانشگاهای دیگر خواهد بود.

.
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

نمیدونم شما دکتر میخواین بشین؟!
وقتی نمره شما از یه حدی پایین بشه و موقع انتخاب رشته مجاز نشین و اگر هم شدین دانشگاه فلان رو بخواین انتخاب کنین، به نمره شما نگاه میشه نه به چشم و ابروتون و بعد تصمیم گرفته میشه
مصاحبه برین یا نه!!!!!!!!!!!!!

حامد
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

بله کاملا موافقم.من خودم دانشجو دکترا هستم.متاسفانه دانشگاهها روی آوردن به پذیرش دانشجو کارمندها که نه تشریف میارن سرکلاس نه وقتشو دارن فقط و فقط الکی قبولشون میکنن و خیلیم پرحرفی میکنن.اینو واقعا دیدم طرف رزرومش در حد یه سمیناری اونم افتضاح بوده رتبه ش همینطور ولی قبول شده.

مهرانه
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

شما که دانشجوی دکتری هستی چرا اینهمه جوش برگزارشدن و عدم تعویق میزنی و زیر هرپیامی یه کامنت میذاری و جواب همه رو با محکوم کردن و هر لحن و بیانی میدی که علامه دهری.شما چه نفعی از برگزاری و یا عدم برگزاری میبری

علی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

دلیل اطمینان ات را می گویی?

ندا
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

دلیل و مدرک این ادعا لطفا؟
وگرنه فقط قصدتون تضعیف روحیه داوطلبانه

فیبی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

جلوه بارز توهم توطئه…
چرا ملت و با تزهای عجیب‌غریب دلسرد می‌کنین!

4.3
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  فیبی

سلام من پارسال بدون رزومه بدون پارتی و فارغ التحصیل از دانشگاه شهرستان و فقط با یک تراز خوب و یک مصاحبه منطقی در دانشگاه تهران قبول شدم. به این حرفها گوش نکنید. اینا استرس خودشون رو به این طریق به بقیه منتقل میکنند.

بیژن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  فیبی

فیبی خانم وضعیت کرونا تو شهر شما چطوره؟

آمار کرونا رو که میشنوم یادم میاد که بخاطر سلامتی مادر قصد داشتین کنکور ندین. انشالله شرایطی پیش بیاد که بتونین با طیب خاطر در آزمون شرکت کنین.

مهدیه
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ب٫ظ

آمار خیلی وحشتناکه.
من نگران آینده هستم.
تا کی این طوریه؟
ما ۹ اسفند به خاطر اینکه فقط ۵۶، ۵۷ نفر مبتلا بودن کلا امتحان ندادیم.
کی قراره زندگی عادی شه؟
دوستم مبتلا شده و بستریه.
نگرانشم.
همکلاسی لیسانسم بود.
۳۰ سالشه.
امسال میخواست ارشد بده.
من خیلی نگرانم برای همه……

لطفا برای همه مریضا دعا کنید.

aa
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیه

خب چه کاری از دست ما بر میاد؟

بیشترین ضرر
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  aa

هیچی فقط بگو خدا رحمتش کنه

aa
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیه

روحانی با اشاره به نامشخص بودن شرایط ویروس کووید ۱۹ در آینده تصریح کرد: حفظ سلامت مردم و همه آحاد جامعه برای دولت اولویت اساسی است و باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا ضمن انجام فعالیت های اقتصادی و اجتماعی تامین سلامت مردم نیز مورد توجه خاص قرار گیرد.
رئیس جمهور گفت: جامعه باید باور داشته باشد که آینده ویروس کرونا نامشخص است بنابراین مردم باید زندگی خود را با این ویروس در هر شرایطی سازگار کنند.

ویکتاریون
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیه

۹ اسفند که اصلا درست نبود امتحان بدین خب. اون ۵۶ یا ۵۷ نفر حداقل افرادی هستن که اون موقع تونستن بشمرن. اون موقع هم ویروس کاملا ناشناخته بود و هم گستردگی بیماری. اصلا نمی دونستن با چی طرفن، از کی پخش شده و چه اندازه پخش شده. هوا هم سرد بود و یه عالمه آدم سرماخورده و آنفولانزا گرفته هم بودن که نمی شد سر جلسه راهشون ندی.تجهیزات بهداشتی هم قحطش اومده بود.

.
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

انتخابات بود!
افتاد فروردین، مسافرت ها زیاد شد و ازمایشات فقط برای موارد ضروری و به سرپایی ها خدمات نمیدادن
نیمه دوم اردیبشهت اوج گرفت و افتاد به خرداد
الان ازمایشات زیاد شده و امکانات فراوان………..توصیه میکنم مصاحبه دکتر یونسیان که از شبکه یک پخش شد رو نگاه کنین

aa
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ

برای چی به دوستان مخالف تعویق توهین میکنین؟ مگه دفعات قبلی که حرف حرف شما و آقای وهاب زاده بود ما حرفی زدیم؟ نگین به خاطر کرونا بود که سندش هم توی خبرگزاری هست که خود سخنگوی سنجش بیان کردند که این تعویق به خاطر جواب نامه های معترضین بوده. ادای ادمای دلسوز رو هم در نیارین که بعضیا قربونش برم دارن از اب گل الود ماهی میگیرن. یکی اینترنت نداره، یکی اینترنتش قطع شده،یکی مریضه و اون یکی حال نداره
بسه.من از اخرین تعویق نتونستم بخونم فقط به خاطر همین استرسها. کرونا نرفت تکلیف کنکوریا چیه؟ این دفعه حرف جرف ماست و میگیم این کنکور باید ب ر گ ز ا ر بشه

بیژن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  aa

داداش مگه گل کوچیکه یا توپ یا زمین؟!
تعویق به خاطر مصوبه ستاد کرونا بوده و گرنه سازمان سنجش کی غم داوطلبا رو خورده که این دفعه دوم باشه؟!

ر.ی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ

با تعویق کنکور من یکی بیچاره شدم امروز۱۵خرداده من هنوز شروع نکردم تخصصی بخونم

a
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰ ب٫ظ

وقتی رئیس جمهور فرمودن کنکور برگزار میشه قاعدتا لغو نمیشه الا اتفاق خیلی خاص ـ پس این آقای نعمت اله و … با شخصیت های جانبی مثل تک چرخ برنی سندرز و … تاثیری ندارن جالب اینه که وقتی بهشون انتقاد میشه با یه اسم جدید از خودشون دفاع میکنن ـ واقعا دعوت سایرین به رای به تعویق با چندین سیم کارت کار غیراخلاقی و این جور افراد شایسته دکتر شدن نیستن ـ تصور کنید امثال این افراد استاد دانشگاه شوند

مصطفی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۰:۰۵ ق٫ظ

دوستانی که مخالف تعویق هستند کرونا براشون عادی شده و دلیلشون هم اینه که چون بقیه مکان ها باز شده پس شرکت در کنکور هم ایرادی ندارد! به این مساله توجه نمیکنن که اگر مشاغل تعطیل می ماند، مردم اگر از بیماری کشته نمیشدند حتمن از فقر تلف میشدند. ولی کنکور به هیچ وجه قابل قیاس با این مساله نیست. اولیت اول حفظ جان مردم سپس آزمون هاست. شاید چند ماهی به ظاهر تلف شود ولی اگر جان یکنفر بخاطر آزمون از بین برود جبران پذیر نخواهد بود.

حامد
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

دوست عزیز فک کردی که همه قرنطینه هستن فقط قراره برا آزمون بیرون بیان
فک کردی با تعویق چند ماهه شرایط تغیری میکنه

ندا
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

نه دوست عزیز بهتره به آمار سفرهایی که تو این دوهفته انجام شده نگاهی بندازید تا متوجه بشید با برگزار نشدن کنکور مشکلی حل نخواهد شد
نمیدونم چرا مسافرت و کافه و رستوران و باشگاه و…… اصلا خطر نداره فقط حوزه های آزمون اونم با دومتر فاصله خیلییییییی خطرناکه
جالبه واقعا

مصطفی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

بمن ارتباطی نداره کی کجا میره، دولت میتونه همه جا رو باز کنه، خیلیا هستند که رعایت میکنند و تو خونه موندند. کنکور مثل مکان های دیگ نیست. اشتغال باید آزاد بشه چون بعضیا باید نون داشته باشن برای خوردن ولی با تعویق کنکور کسی جون خودشو از دست نمیده.

ندا
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

به منم ربطی نداره
تو میتونی نیای سر جلسه
من نباید چوب ندانم کاری ملتو بخورم
به من چه مردم رعایت نمی‌کنن و پا میشن میرن شمال
شما میری عشق و حالتو میکنی بعد میگی فقط کنکور خطریه
شرکت نکن برادر
مگه مجبوری
دیگه ۴ بار تعویق شد چه اتفاقی افتاد
شما بمون واکسن بیاد بعد برو سر جلسه

مصطفی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

شما از کجا میدونین موافقان تعویق خودشون رو قرینطینه کردند یا میرن شمال؟! دوم اینکه آیا با نیومدن تعدادی از شرکت کننده ها فکر نمیکنید شرایط قبولی برای شما راحت تره میشه و برای مایی که مجبوریم با شرکت کنندگان سال بعد آزمون بدیم شرایط سخت تر خواهد شد؟! عدالت یعنی این؟! خودخواه نباشیم.

..
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

خب بیا سر جلسه

ر.ی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

افرین ندا خانم
پاسخ شما خوب

هر بار تعویق چه خبره

من بی انگیزه شدم چند ساعت رعایت کنیم و تمام …واکسن معلوم نیست کی ساخته بشه !!

aa
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

جونش رو از دست نداده ولی وقتشون ارزشمنده

حامد
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

برادر من بخدا این وقتی که ما میذاریم برا آزمون داریم از همون نون شب میزنیم وگرنه میتونستیم بیشتر کار کنیم نون بیشتریم در بیاریم

بیژن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

داداش منّت میزاری؟ انتخاب خودته. بقیه نباید تاوان انتخاب تو رو بدن که.

حامد
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

تو هم انتخاب خودته شرکت نکن بقیه چرا باید تاوان تنبلی تو رو پس بدن
منتم نذار

بیژن
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

اگر انتخاب شما ۵۰ نفر محقق بشه، داوطلبا کرونا میگیرن؛
اگر انتخاب ما ۶۰۱۲ نفر محقق بشه، کرونا مهار میشه، کنکور میدیم با خیال راحت،
فرق نیست بین خواسته‌ی ما با خواسته‌ی شما جنابِ فرهنگی؟!

کیان به ندا
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

کافه و رستوران و مسافرت رفتن عده ای به من هیچ ارتباطی نداره وقتی خودم جایی نرفتم و میخوام سالم از کنکور بیرون بیام و اینم بدون که رستوران رفتن نیاز به چک کردن مراقب قبل از شروع آزمون نداره خانم محترم. لطفا وقتی چیزی رو دقیق نمیدونید سکوت اختیار بفرمایید!

حامد
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  کیان به ندا

مشکل تو فقط چک کردنه
بعد مردمی که هر روز با مترو میرن به هم میچسبن مشکلی نداره
تو نمیتونی بیرون بیای نیا باید همه منتظر بمونیم که تشریف بیارین

.
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  کیان به ندا

کنکور ندادن شما هم به من ربط نداره

.
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  کیان به ندا

چک کردن؟ نمیخوان بیان بغلت کنن که!!! تب سنجی+بازرسی بدنی با دستکش و ماسک

کیان
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  .

جناب پروفسور
آقای نقطه! تو برو با ماسک و دستکش امتحان بده و به کار دیگران هم دخالت نکن خواهشا.

کیان به ندا
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

گیر دادید فقط به فاصله دو متری صندلی ها و اینکه چون دارید مسافرت میرید پس کنکور هم مثل همونه و باید برگزار بشه

.
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  کیان به ندا

بله باید برگزار بشه

ن
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ب٫ظ

کنکور اسفند ماه به خاطر قم و تهران و گیلان که موارد ابتلای به بیماری دیده شد تعویق افتاد وگرنه اون زمان مناطق جنوبی و خوزستان از بیماری خبری نبود. بهتره در حد دکتری نظر بدهیم

محمد رضا
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ب٫ظ

سلام. برای من مهم نیست کی خونده کی نخونده. به بعضی از دوستان محترم، هر کی اسمش با یکی دیگه یکی بود، دلیل بر برادری و خواهری نمیشه! (صرفا جهت اطلاع شما که متوجه این امر بشین)
کنکورهای سراسری به هیچ عنوان به تعویق نخواهد افتاد. باورش سخته برای یک عده ای ولی این رو از من داشته باشید، با بالا رفتن آمار کووید ۱۹، این بار هیچ آزمونی به تعویق نخواهد افتاد و در صورت سیر صعودی کووید ۱۹، محدودیت ها این بار برای مرتبه دوم اعمال خواهد شد.
این نه برنامه شخصی منه و نه دستور. لازم به توضیح نیست واقعا. یکبار اشاره کردم، اونایی که باید بگیرن، میگیرن.
حالا شما برین حامی جمع کنید. من از همون طرفی که توی مولوی کار میکنه، آمارش رو دادم به سازمان های ذیربط که داوطلب نیست و صرفا از امتحانات مدارس بدش می اومد تا اون ظرف فروشی….

پروتکل بهداشتی رعایت شود-لازم به ادامه دادن هم نیست. ۳۵ روز تقریبا فرصت هست. شب همگی خوش

نیما
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

مگه نمیگی ۳۵ روزه فقط تا آزمون مونده
خب چرا صبح تا شب اینجایی و همش داری کامنت میذاری و جواب کامنت میدی؟؟؟!!! شما که میگی آزمون در زمان تعیین شده برگزار میشه خب برو بشین درستو بخون چرا با همه وارد بحث میشی؟!!! حساب کن ببین چه قدر برای پیگیری اخبار و کامنت گذاشتن داری وقت صرف میکنی. مگه بچه های اینجا، جزء تصمیم گیرندگان برگزاری آزمون هستند که هی داری باهاشون بحث میکنی. رضایت و مخالفت همه ی افراد حاضر در اینجا با تعویق آزمون، هیچ تأثیری در تصمیمات آینده ی مسئولین نخواهد داشت. برادرم، عزیزم من از سر دلسوزی و محبت دارم بهت میگم وگرنه من که با شما مشکلی ندارم بنابراین خواهش میکنم برای موفقیت خودتون برید درساتونو بخونید.
اما یه چیز رو همیشه به یاد داشته باش نه فقط در این موضوع، بلکه در تمام موضاعات، هیچ وقت این قدر با قطعیت سخن نگو. همیشه یه مقدار احتمال، هر چند کم، برای اتفاقات دیگه هم قائل شو. تنها کسی که میتونه با قطعیت آینده رو پیش بینی کنه، فقط خداست. موفق و سلامت باشید.

مصطفی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

بله درست میفرمایید. فعالیت بیش از حد ایشون و اطمینان بیش از حدی که دارن یکمی مشکوک هست و یا بهتره بگم نرمال نیست.

بهاره
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۱ ب٫ظ

من اهواز به دنیا آمده ام و رشد یافتم ..همه ی زندگی تبعیض را درک کردم بین شهر من تا شهر شما…دیده ام نفت که از شهر من است اگر برای مردمان من خشت خامی هم نبود برای تو که براحتی سخندانی و سخنرانی می کنی بالش زر ساخت.. پس از جنوب که صحبت می کنید کمی تعمق کن و تفکر ..اگر آن را هم توان نیست خاموشی گزین

ن
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

عالی بود عزیزم

بهاره
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۵۹ ب٫ظ

واو” چقدر بیداد ها زیاد شده اند..slow “slow”
این همه ..آخر برای چه?!!!…

سهیل
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب٫ظ

برای قبولی در مصاحبه دکترا با این رزومه ای که من دارم ایا شانسی دارم یا خیر

یک مقاله کنفرانسی دارم یک مقاله علمی تخصصی یک کتاب مستخرج از پایان نامه و یک توصیه نامه از مدیر گروه مقطع ارشد رشته ام هم مدیریت دولتی زدم برای دکترا افراد مطلع جواب بدن که با این رزومه ایا شانسی برای قبولی دکترا در دانشگاه ازاد تهران یا اطراف تهران یا پیام نور دارم؟؟؟

بیژن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  سهیل

دانشگاه آزاد که حتماً. ولی سن داوطلب هم مهمه اگه زیر ۳۰ هستی، یه مدرک زبان هم بزار تنگ رزومه‌ت، به سوالات اساتید تو مصاحبه هم ۸۰% جواب بده، دانشگاه دولتی روزانه قبولی دادا.

سهیل
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

ممنون من ۲۸ سالمه

بیژن
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

ایول پس انشالله دولتی روزانه قبولی. چون رزومه ت خوبه.

samira
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۲۷ ب٫ظ

واقعا ربطش رو متوجه نمیشم! کنکور دادن من چه تاثیری روی سلامت شما که جنوب هستید، میذاره؟!!!
چرا باید منتظر بمونم که وضعیت شهرهای قرمز، سفید یا زرد بشه؟
تا کی باید صبر کنم؟
ربطش به کنکور چیه؟
چرا اون سری که به تویق افتاد، موافقان تعویق شاد شدند و اون یکی گفت فیلم معرفی کن، اون یکی دیگه گفت دو هفته میخوام برم استراحت و یکی دیگه گفت انگیزه خوندن ندارم و امثال این داستان ها. حتی تاریخ رو بهم تبریک گفتین و الان چه اتفاقی افتاده؟ دیدین امار رفته بالا و شما هم که از خدا خواسته، موافق تعویق که بیشتر شما قول میدم حتی داوطلب هم نیستین.
کنکور تعویق افتاد، تاثیری در روند رعایت کردن مردم داشت؟ موارد بهداشتی خودتون رو رعایت کنید، بعد شعار آزادی سر بدین. شما داوطلبان با چند سال سن یعنی نشستین تو خونه و بیرون نرفتین؟!! باورم نمیشه، من با دختر بودنم صبح میرم سرکار تا بعداظهر و شب هم درس می خونم. برای برخی داوطلبان نماها ابراز تاسف میکنم و این کنکور باید برگزار بشه و هر کی نمی تونه، به بقیه هیچ ارتباطی نداره و الکی ادای آدم های احساساتی رو در نیارین. بای

aaaa
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  samira

به samira:

واااای خدایا شماها دیگه کی هستید!!!!!
کنکور دادن تو چه ربطی به سلامت داوطلب جنوب کشور و‌ کلاً دیگر داوطلبان داره؟! تو ربطشو نمیدونی؟؟؟؟؟
مگه کنکور اختصاصی توئه که فقط از تو توی شهرت آزمون بگیرن و از‌ بقیه نه؟
کنکور باید برای همه ، دقت کن ” برای همههههههه” در شرایط ایمن و یکسان و بدون تنش برگزار بشه! تمام.

حامد
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  aaaa

حرف شما متین
ولی ما باید خواستار فراهم کردن شرایط ایمن و سالم باشیم نه اینه با تعویق مکرر فقط باعث متضرر شدن خودمون بشیم
خودمون میدونیم که قرار نیس با چند ماه تعویق اوضاع تغیری کنه با سه بار تعویق این دیگه اثبات شده
خواهشا درخواستمون برگزاری آزمون در همه شهرستانها با رعایت پروتکل بهداشتی باشه

بیژن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

مگه آزمون ۹ اسفند رو لغو کردن تا الان شرایط تغییر نکرده؟ اندونزی با ۲۰۰ ملیون جمعیت کلا ۲۷ هزار مبتلا داره. میشه با محدودیت بیماری رو مهار کرد.

بهاره
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  samira

اشتغال شما به خودت مربوط دارد چون شما خطر می کنی دیگران که نبایست تاوان دهند

محمد رضا
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

ایشون هم همین خطر رو میکنن و کنکور میدن. ارتباطش با شما چیه؟

aaaa
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

به محمد رضا

اولا که طرف صحبت من‌ شخص دیگری به نام samira بود و نه شما. من از شما چیزی نپرسیدم که جواب دادی. پس یاد بگیریم به کاری که بهمون مربوط نیست دخالت نکنیم. ثانیا کی به شما داوطلب کارشناسی ارشد گفته برای مقطع دکتری هم اظهار نظر کنید؟
ثالثا کی به شما گفته اگه کنکور شرکت کنی دیگه صدرصد قبول میشی و نیازی نیست بری سربازی؟!

محمدرضا قبول کن حرفات خریدار نداره و جمعیت عظیمی موافق با برگزار نشدن آزمون هستن. تو به خاطر منافع شخصی خودت تعیین کننده سرنوشت هزاران آدم دیگه نیستی و بدون که اونقدر افراد آماده هستن که میبرنت دم چشمه و تشنه برمیگردونتت که فکر نکنی هر کنکور شرکت کردی لزوما به معنای پذیرفته شدن نهاییه و هر آدم مخالف با تعویقی به معنای شاخ بودن و نخبه بودن نیست!

...
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  aaaa

کاربر aaa
مگه شما کاربر بهاره هستید؟! به شما جوابی ندادن و به کاربر aaa انتقاد کردن :)

بیژن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  ...

به جای سه نقطه بنویس «روابط عمومی محمدرضا»

ر.ی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  samira

برخی گفتن گرما بشه کرونا میره همان موقع من گفتم اینطور نیست من تا اسفند خوب خوندم الان با وجود وقت زیاد تنبل شدم و سرد شدم و نمیخونم با هر بار تعویق کنکور من و امسال من ضرر کردیم …پاییز هم ممکنه اوج بگیره کرونا

فائزه سادات مدرسی
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۵۳ ب٫ظ

سلام دوستان چرا بعد از سه دفعه تعویق، باز هم با هم دعوا دارید؟! اونایی که از خرداد پارسال شروع کرده بودن که الان بطور قطع و یقین علامه ی دروس رشته خودشون هستن؛ اونهایی هم که تا دوماه پیش همچنان دل به خوندن نمی دادن یا کم تر مطالعه کرده بودن ؛ هم الان دیگه تقریبا آماده ان و فقط یک مرور کلی روی درسها می تونه براشون خیلی کمک کننده باشه تا رتبه قابل قبول بیارن حداقل در یک شهرستان قبول بشن . مگر اینکه شخصی یا اشخاصی باشن که حتی این دوماه هم متحول نشدن و فکر مطالعه ی جدی و اصولی رو عملی نکردن که این دیگه یعنی در خواستن قبول شدن در دکتری اصولا جدیت و برنامه خاصی نه داشتن نه دارن و نه خواهند داشت ! حتی اگر صد دفعه ی دیگه هم این کنکور تمدید بشه ! ببینید وقتی آدمیزاد بی هدف و بی انگیزه باشه ؛ برای نمایش تنبلی و سستی خودش در عمل ، نا خودآگاه، همه جور بهانه ای رو میاره تا کاهلی خودش رو توجیه کنه ! به ما از همون ابتدا گفتن بالا برید پایین بیایین، باید امسال پیش از مهر ماه ؛ این آزمون برگزار بشه؛ خب ! دیگه دلیلی نداره بر سرش اینطوری بحث کنید ! چه امروز چه فردا چه شش ماه آینده چه سال آینده ! شما باید بخونید و بر مطالب به صورت مفهومی مسلط باشید؛ دکتری هم جوریه که اگه صد دور هزاران کتاب چند هزار صفحه ای رو هم بخونید ؛… ادامه نظر»

۹۹
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۷:۵۱ ب٫ظ

ببین خانم مدرسی
دوست عزیز از خواب لطفا زودتر بیدار بشید. تعویق برای مهلت درس خوندن نبوده که خیلیهاتون این جمله های تکراری رو حفظ کردید همه جا میگید. که اگه صدبار دیگه هم تعویق بخوره عده ای درس نخوندن!
تعویق برای شرایط بحرانی کرونا بوده نه برای زمان اضافه اختصاص دادن به افراد تا بتونن بیشتر درس بخونن. ما برای ۹ اسفند آماده بودیم و هنوز هستیم محض اطلاعتون اما شرط ادامه زندگی وجود سلامتی هست. وقتی سلامتیمون در معرض تهدیده دیگه هیچ مدرک و دانشگاهی به درد نخواهد خورد.
فقط تا نوک بینیتون رو نبینید همه جا. وسعت دیدتون را زیاد کنید. شما ها نه تاحالا ماسک زدید نه اصلا میدونید ونتیلاتور و شرایط بیمار کرونایی چیه و چقدر دردناکه وگرنه انقدر راحت به مسخره نمیگرفتید شرایط رو.
کنکور مگه آبنبات چوبی دوران بچگیتونه که پا زمین میکوبیدید براتون بخرن؟! مسافرت و دور دور و بازگشایی رستوران رو با کنکور در یک رده ندونید.
موفق باشید

.
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ۹۹

چرا ندونیم؟ نمی تونی نیا خب. به ما چه ارتباطی داره

حامد
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ۹۹

شما خواهشا وسعت دیدتون رو زیاد کنید
آیا با سه بار تعویق شرایط تغییر کرده
آیا اگه شما تا حالا از ماسک استفاده کردین براتون سخته چند ساعت استفاده کنید
آیا فقط با عدم برگزاری کنکور شرایط خوب میشه
خواهشا رو پیشنهاد بنده فک کنید
درخواست برگزاری آزمون در همه شهرستانها
اینجکذی حتی میتونن صندلی ها رو تا فاصله پنج متری بچینن
مطمئن باشین کم ترین خطر رو توی این شرایط داره

فائزه سادات مدرسی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  ۹۹

یعنی اگه بریم کنکور بدیم اونم با رعایت بهداشت، صد در صد کرونا میگیریم؟! خیلی هم خوب، شما می تونید در این کنکور شرکت نکنید سلامتی مهمتر از دکتر شدن هست مگه نه؟! بعدم مگه من رئیس جمهورم یا مسئول سازمان سنجش که اینطوری گارد گرفتین برام؟!! مسخره س ! باید برید بالا دست اعتراض بدید هیچ کدوم از ما و شمایی که اینجا کامنت می گذاریم کاره ای نیستیم! اینا که مسئول هستن، عزمشون رو جزم کردن که هر طوری شده امسال این کنکور لعنتی رو برگزار کنن! شما چی می گید اونوقت واسه خودتون؟! کرونا ممکنه تا سالها با ما باشه پس زندگانی رو کلا تعطیل کنیم برای خاطر در امان ماندن از کرونا؟! اینا هم که همش گاهی یدفعه میان اینجا اولتیماتوم میدن که ما قرار نیست دیگه آزمون رو به تعویق بندازیم؛ باید بدونن، کسی نگفته اوشون آزمون رو به تعویق بندازن! بلکه برن وبنشینن تفکر کنن یه راه چاره پیدا کنن برای مصاحبه ی دکترا ! که باید شهر به شهر برن و ویروس همینطوری چاق بشه! والا اون سالن امتحانش که مسئله ای نیست در برابر مسائل مصاحبه دکتری ! سالن امتحان که بومی هر منطقه ست و با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله مناسب میشه تا حدود زیادی جلوی خطر رو گرفت؛ منتها در طول سفر برای مصاحبه ی دکترا آیا میشه دنبال هر داوطلب که از شهری به شهر دیگه میره راه افتاد و دائم کنترلش کرد که حتما بهداشت رو رعایت کنه؟! الان زیارتگاه ها رو باز کردن ، طرف بیمار… ادامه نظر»

ر.ی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۵۴ ب٫ظ

خانم مدرسی چه خوب گفتید الان مشکل کنکور نیست مشکل مصاحبس

فائزه سادات مدرسی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ر.ی

والله! اینا دارن سر برگزار شدن یا برگزار نشدن بخش نظری آزمون دکتری بحث می کنن و حرص میخورن !گیرم آزمون امسال هم برگزار شد ؛ مصاحبه ش رو چکار میکنن؟! یادمون که نرفته سالهای قبل مصاحبه چه خبر بود؟! حاضر به حذف این مصاحبه لعنتی هم که نیستن ! چی می شد اگه همینطوری مجازی رزومه ها رو می فرستادیم سنجش، یه هیئت سراسری تشکیل می شد همونجا تهران که پایتخته رزومه ها بررسی می شدن نمره می گرفتن؟! این نشون میده که اساتید در یک فیلد مشخص هم حتی ، همدیگه رو قبول ندارن و به نظرات هم احترام نمیگذارن والا می شد این مرحله رو هم بدون حضور داوطلبان و به دور از سو گیری راجع به تیپ و سر و شکل و قیافه و ادا و اصول ، رد کرد ! اصلا نشون میده معیار خاصی برای ارزش گذاری و قضاوت راجع به آثار علمی وجود نداره ! نمی تونن راجع به برگزاری یه آزمون تو این مملکت یه تصمیم درست بگیرن!

.
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۱۳ ق٫ظ

مصاحبات فشرده و با فاصله گذاری اجتماعی در طول هفته

مصطفی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۳۷ ب٫ظ

نخیر ۱۰۰ درصد کرونا نمیگیرم ولی شاید ۲۰، ۱۰ یا اصلا ۲ درصد احتمالش باشه کرونا بگیریم. اعتراض مردم اگه جواب میداد که ستاد همون اول اون شهر رو قرنطینه میکرد و ماجرا به این جاها اصلا نمیکشید. شما مثل اینکه در جریان نیستید، خیلی از داوطلبان کنکور مثل بنده از شهرهایی هستیم که باید به یک شهر دیگر مسافرت کنیم و ۲ روز هم اونجا بمونیم تا امتحان بدیم. بنظرتون اگه ما شرکت نکنیم و شما شرکت کنید برابری و عدالت رعایت میشه؟! البته که رقابت بین شرکت کننده های کمتر برای هرکسی وسوسه کنندست!

فائزه سادات مدرسی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

شما می گید یعنی اگه شما نتونستید شرکت کنید ما هم نریم شرکت کنیم؟! خب شما مثلا دارید می رید دکترا بخونید ! یک آداپت و سازگاری با شرایط رو بر نمی تابید! نه آقا ما هر کدوم برامون میسر بود می ریم در امتحانی که قراره جاری و ساری برگزار بشه شرکت می کنید ؛ هر کدوم هم برامون میسر نبود ؛ شرکت نمی کنیم ! دیگه وقتی مشکل متعلق به یک‌ جمعی هست و چاره ای جز شرکت نکردن نیست و خودتون هم دارید می گید اعتراض مردم فایده نداره؛ بعدشم الان اینقدر به قدر کافی جدید ثبت نام کردن که رقبای ما کم نباشن ! رقیب در کنکور همیشه هست؛ کم و زیادش هم توفیر نداره علی الخصوص که بنای مسئولین بر انتخاب نهایی عده ی اندکی هم باشه ! یعنی در شرایط عادی هم بیشتر از ۵۰ درصد اونهایی که از اول وارد رقابت می شدن در مراحل میانی و نهایی حذف میشدن حالا با هر سختگیری و هر بهانه ای که می شد! وقتی داوطلب کمتر باشه، دقیقا کار سلیقه اساتید و خواست دولت برای دانشجوی کمتر ، راحت تر میشه ! و اصولا تاثیری بر انتخاب یا عدم انتخاب غیر خواص نمیگذاره! پس هیچی نباشید لطفا ، نخواستید امتحان بدید ، ندید ، کسی زور روی سر کسی نگذاشته برا دکتر شدن و دکتر شدن هم اینقدرها فتح المبینی نیست که مرگ و زندگی کسی بهش بسته باشه اینطور که شما در راهش با زمین و زمان می جنگید!

فائزه سادات مدرسی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۴ ق٫ظ

ببخشید اشتباه تایپی بود: پس نگران هیچی نباشید

علی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ۹۹

۹۹ آفرین به شما

احمد
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  ۹۹

مشاور داره میگه برای کسانی که به مدت طولانی درس خوانده اند، این طولانی شدن زمان میتونه فرسودگی براشون ایجاد کنه ممکنه منصرفشون کنه فشار عصبی روشون میذاره فشار روحی و بد اخلاقی با خانواده شون رو در پی داره حالا شما چسبیدین به تعویق که چی بشه؟ من اگر خودم رعایت کنم، اگر از روی پل عابر رد بشم، اتومبیل که پرواز نمیکنه بیاد روی پل منو بزنه که آماده بودین و بهونه روزه گرفتن داشتین؟ چند نفرتون خدایی روزه گرفتین با تعویق؟ تعویق به خاطر زمان دادن برای درس نبوده صرفا جهت اطلاع. وحشت برداشته بود دانشجویان رو چون آمار از نیمه دوم اردیبهشت رفت بالا نوک بینی تون رو نگاه نکنید. سلامتی شما فقط و فقط و فقط با ماسک و دستکش در امانه اونم تا موقعی که کرونا بره که معلوم نیست کی بره اتفاقا میدونیم ماسک چیه و.. شرایط کرونایی من میفهم و جامعه دانشجویی هم میفهمه. کنکور ابنبات چوبی نیست. زمان هم بستی شکلاتی نیست که وقتی از بین بره دوباره برش گردونی به حالت اول. وقت دادیم براش، از خوشیامون گذشتیم، به خداوندی خدا از مهر پارسال تا به الان یه مسافرت هم نرفتم. من چیکار باید کنم؟ بازگشایی رستوران که بدتره. اونایی که میرن توی رستوران هایی که میزشون فلزیه و بعد از اینکه غذاشون رو میل کردند، از کجا معلوم که میز رو رستورانچی ضدعقونی میکنه؟ رستورانچی اشپزخونه اش همنطور کثیف هست و اونوقت میاد میزا رو ضد عفونی میکنه؟ بعدش خانواده بعدی… برای کنکور مسئولین بهداشت میگن هر روز ضد… ادامه نظر»

حامد
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ب٫ظ

بنظرم ماها داریم راه رو اشتباه میریم چرا باید به جایی فراهم کردن شرایط مطلوب خواسته مون این باشه که آزمون به تعویق بیفته مگه سه بار به تعویق افتاد شرایط تغییری کرد همین دوستان موافق تعویق هر بار که به تعویق میفتاد با تبریک به هم خوشحالی تاریخ جدید رو مطلوب میدونستند الانم سک نکنید اگه چندبار دیگه هم به تعویق بیفته شرایط همینه و موافقان تعویقم بازم هستن
وقتی داوطلب دکتری فقط از روی لجبازی نمیدونه خواسته واقعیش چیه دیگه چی باید گفت
اکثر ما اینجا ظاهرا به جای اینکه به فکر خودمون و اطرافیانمون باشیم حافظ منافع سازمان سنجش هستیم چرا سازمان سنجش آزمون رو توی همه شهرستانها برگزار نمیکنه اینجوری فک نکنم دیگه کسی مخالف باشه
دلیلش روشنه چون سازمان نمیخاد ذره ای. از سودش بگذره امکان ثبت نام مجدد با هربار تعویق گواه بر این موضوعه
خواهشا حداقل راه رو درست بریم میتونیم با درخواست برگزاری آزمون توی همه شهرستانها
شرایط رو برای حضور همه در آزمون با کمترین تراکم فراهم کنیم
یا اینکه با تکرار تعویق آزمون رو لغو و زحمات داوطلبان واقعی رو به هدر بدیم

..
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

سلام دوستان من با نظر کابر حامد موافقم تو رو خدا اگه کمپین میخواد برا تعویق آزمون بزنید کمپین برا برگزاری آزمون در همه شهرهادبزنید باور بفرمایید اینطوری درصد مبتلایان کمتر میشه من خودم خواستار سلامتی و کنکور کامل سالم بدون کوچکترین خطر برایذدواطلبین هستم با توجه به اینکه توی استان خوزستان که یکی از مناطق پرخطرم ولی مخالف تعویق هستم چون تعویق راهکار درست برای جلوگیری بیماری نیست همانطور که تجربه سه بار تعویق مشکل بدتر کرده خواهش میکنم خواستار تصمیم درست از سوی مسئولین باشیم که کنکور سالم برگزار کنند نه تعویق پشت و سرهم حالا هر راهکاری که همه داوطللبین هم راضی باشند
دوستان خواستار تعویق ومخالفین تعویق ما باید دنبال راهکاری منطقی برای رسیدن به هدفمون باشیم نه دور افتادن از هدف امیدوارم مسئولین تصمیم منطقی در این اوضاع که بیماری هر روز بدتر و همه گیرش بیشتر میشه انجام بدیم اکثرا کشورها در شرایط استبل قرار گرفتندامیدوارم کشور ما هم در شرایط استبل قراربگیره چون سلامتی ارجحیت داره به همه چیز

به ..
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ..

آره شک نکن! اصلا شک نکن که همین فردا پس فردا به شرایط استیبل میرسی با اینهمه بی احتیاطی و مبتلایانی که رو به فزونی هستند!

حامد
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  به ..

خب چاره چیه فقط تعویق آزمون
ما باید با شرایط موجود بهترین راه حل رو پیدا کنیم
بنظرتون بهتر نیست درخواست بدیم آزمون همه شهرستانها برگزار بشه که با کمترین تراکم و حداقل رفت و آمد همه بتونن شرکت کنن
یا فقط خواستار تعویق باشیم که با بازگشایی هایی که صورت میگیره قطعا بین تیر و مرداد و شهریور فرقی نیست شایدم بدتر بشه
همانطور که با سه بار تعویق هیچ اتفاقی نیفتاد

ر.ی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

بله باید در شهرستانها هم برگزار شود بخدا سخته پنج و نیم صبح بریم مرکز استان

در ماشین سواری پنج نفر نشستن تا انجا کرونا میگیریم ولی من مخالف تعویقم

بیژن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

عوامل اجرایی سازمان سنجش اونقدر نیست که بتونن همه جا آزمون رو برگزار کنن

حامد
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

برادر من داری فقط بهانه میاری
چجور برا آزمون سراسری میتونن همه شهرستانها برگزار کنن
برا آزمون استخدامی همه شهرستانها برگزار کنن
فقط دکتری نمیتونن

بیژن
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

داداش هر جا کم آوردی گفتی بهانه! معنی بهانه رو هم نمیدونی؟
هر آزمون برنامه‌ریزی، بودجه و عوامل اجرایی خودش رو داره. قرار نیست به خاطر یه امتحان تمام دستورالعمل‌ها، پروتکل‌ها و آائین‌نامه‌ها رو از نو دوباره بنویسن که!

.
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  به ..

با تعویق کنکور مشکل حله؟

برنی سندرز
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  .

تا حد قابل توجهی بله

ر.ی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  به ..

باید با کرونا کنار بیاید وقتی مردم دست از مسافرت بر نمیدارن هیچ وقت کرونا ریشه کن نمیشه

ر.ی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ..

حق ناس هست تعویق…. من که زرنگ بودم دیگه نمیتونم بخونم اصلا تمرکزم از دست دادم

ر.ی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

استان کرمانشاه به این بزرگی …فقط کنکور در مرکز استان برگزار میشه چرا نباید در شهرستانی بزرگ این استان هم ازمون باشد !

aa
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  ر.ی

واقعا. نمیرن درخواست افزایش در سطح استان بدن

داوطلب
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ

آقا یا خانم Yahoo
متنی گذاشته و بقیه به دنبالش به به و چَه چَه کنان راه افتادن به اظهار فضل کردن!!!

ظاهرا به نظر میرسه احتمالا متن در جهت آزار روحی داوطلبان کنکور.‌اولا که هنوز ۱۷ خرداد نیومده و تو این مطلب گفته دانشگاه ها از۱۷خرداد بازگشایی شدند و رفت پی کارش…!
این یه سوتی!
ضمنا دانشجو و داوطلب کنکور باید فدای سلف دانشگاه بشه و خودش و دیگران به خطر بیفتن که چطوره دانشگاه های پولی آزاد و پردیس متضرر نشن؟؟؟؟!!!!!

زحمات و خستگی های چندین سالمون رو نابود کنیم و به خاطر عده ای داوطلب نما که تصور میکنن کنکور فقط نماد قبولی قطعی و نهایی هست و همه کسانی که فکر منفعت و دریافت شهریه هستن باید توی بحران کرونا آزمون برگزار بشه؟!!!
این متن و همه بند و تبصره هاش فیکه!

محمود
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ب٫ظ

من با تعویق مخالفم اما به نظرم هم توجیهات برنى سندرز و هم اصرارهاى محمدرضا هر دو بى فایده است. از این گذشته، به نظرم کاربر محمدرضا و کاربر … احتمال قوى داوطلب ارشد هستن تا دکترى، چون هم لحن نوشته هاشون پختگى نگارشى یه داوطلب دکترى رو نداره، هم اینکه در قبال پذیرش واقعیت کرونا وارد فاز لجبازى و ستیزِ با دیگران شدن. دکتر نمکى دو روز پیش گفت اولویت مهار کروناست. نگفت اولویت امتحان نهایى دانش آموزاست؛ نگفت اولویت آزمونهاى سراسریه؛ نگفت اولویت شروع سال تحصیلى از مهر ماهه؛ گفت اولویت مهار کروناست. تازه از مسئولین دیگه هم خواست به وزارت بهداشت و ستاد کرونا فشار نیارن. به نظرم با این حرف حجت رو بر همه تمام کرد. اگر وضعیت فعلى تا دهه اول تیر کاهش پیدا کرد، آزمون رو و اگر تغییر نکرد یا افزایش پیدا کرد تعویق رو حتمى بدونید. افراد مخالف تعویق تلاش میکنن به دیگران بقبولونن برگزارى کنکور ارتباطى به کرونا نداره و با رعایت پروتکل بهداشتى مشکلى پیش نمیاد. در حالى که اگر مشکل پروتکل بهداشتى بود، سرى قبل هم پک هاى بهداشتى تهیه کرده بودن و فاصله صندلى ها رو هم بیشتر کرده بودن. پس چالش مسئولین فقط اجراى پروتکل نیست. از طرف دیگه نه اونقدرى که افراد موافق تعویق فکر میکنن میتونن با کمپین جلوى آزمون رو بگیرن! سرى قبل فارس هیچ پیگیرى خاصى براى اون کمپین انجام نداد و بعد از تعویق یه قسمت از مصاحبه وهاب زاده رو چسبوند پائین کمپین که یعنى ما هم یه حرکتى براى شما… ادامه نظر»

...
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمود

نه برادر. من دکتری هستم. منتها من ۲۵ سال دارم و شما ۳۰ سال.پختگی هم داره. شما مزه دهنت عوض شده. کاهش پیدا نکرد هیچ امتحانات هم در حال برگزاریه.فشار هم نیست.چون من تلاش کردم و میخوام ازمونم سروقتش برگزار بشه.نظرت محترم ولی دوستمون محممد رضا حرف خوبی زد.من باید جواب اهمال کاری ی عده رو بدم؟! افزایش داشته برو حرم ها رو ببندین برین مکانهای ورزش رو ببندین نه جلوی کنکور رو بگیرین

محمود
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ...

برای من توفیر نداره اما فقط کم تجربگی خودتون رو ثابت میکنین.
پختگی یعنی تو آزمون سراسری (همزمان در سراسر کشور) منافع همه رو در نظر بگیری. منافع خوزستانی‌ها رو هم در نظر بگیری نه اینکه پاتو بکنی تو یه کفش که من کنکور می‌خوام!!!!!

...
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمود

بهونه نیارین:) سال بعد

مصطفی
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  ...

فکر کنم خیلی خلاصه و مفید جوابتون رو دریافت کرده باشین و امیدوارم اینقدر لج بازی بی مورد به خرج ندید. باز کردن حرم و مکان های ورزشی و غیره و ذالک هم به بنده و کسانی که در قرنطینه هستند هیچ ارتباطی نداره چونکه از ضروریات زندگی نیست و اونجاها حضور پیدا نمیکنم. ولی کنکور اگر برگزار بشه چاره ای جز شرکت کردن نیست! تعویق احتمالی کنکور هم نتیجه اهمال کاری دوستانتون نیست، بلکه بدلیل افزایش روز افزون مبتلایان هستش. یک رابطه خیلی سادست دوست عزیز. آمار مبتلایان افزایش پیدا میکنه، سپس ستاد دستور تعویق آزمون رو میده. درست مثل دو سری قبل. یا حق.

...
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

شرکت نکن خب.سال بعد:)

.
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

برای هر کسی یکسری چیزا ضروریات زندگیه. برای ما ضروریات ذهن و روحمون درسه و خیلی وقته ذهنمون گرسنه است

بیژن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  .

هزینه ضروریات ذهن و روحت رو چطور پرداخت میکنی؟ با سلامتی مردم؟

سه نقطه جان یه سوال ازت دارم صادقانه جواب بده:
حاضری به قیمت بیماری و مرگ مردم دانشجوی دکتری بشی یانه؟ راستشو بگو ملاحظه‌ی هیچکس و هیچی رو نکن

مرضیه
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمود

دو کلام حرف حساب

ن
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ق٫ظ

دقیقا همینطوره. اینطوری میشد منظم برنامه ریزی کرد و حساب شده دوباره منابع رو خوب خوند. اونقدر سختگیری تو ایام عید شد و آمارها اومد پایین که من گفتم بهتر بود همون ۲۸ فروردین برگزار می کردن، از بعد عید محدودیت ها رو برداشتن که آمارها هم چنان نوسان بالا و پایین داشت. الانم که این همه محدودیت ها رو دارن برمیدارند بعید نیست تا اخر تیرماه و زمان آزمون ها بازم آمار مبتلایان بالاتر بره. کاش واقعا مسئولین درست تصمیم می گرفتن وگرنه همون اردیبهشت با تمام محدودیت هابیماری تا حدی کنترل میشد و همون نهم خرداد آزمون رو میدادیم و تموم میشد