موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

تغییر حوزه های محل برگزاری آزمون دکتری 99 علوم پزشکی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص تغییر حوزه های محل برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 1399 و مهلت ویرایش حوزه ها منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس این اطلاعیه، با عنایت به مصوبه یازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مبنی بر برگزاری آزمون مرحله اول دکتری تخصصی و پژوهشی به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی)، با توجه به اینکه برخی از حوزه های آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی در نوبت های برگزاری آزمون به حدنصاب کافی برای تشکیل حوزه آزمون نرسیده اند لذا از لیست محل های برگزار کننده آزمون حذف میشوند.

بنابراین داوطلبانی که این حوزه ها را به عنوان محل آزمون خود انتخاب کرده اند لازم است طی روزهای دوشنبه 99/4/2 تا چهارشنبه 99/4/4 نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام نمایند. متذکر میشود در این حوزه ها به هیچ عنوان آزمون برگزار نخواهد شد و چنانچه داوطلبانی که این حوزه ها را انتخاب کرده اند در موعد مقرر نسبت به تغییر آن اقدام نکنند این مرکز به ناچار نزدیکترین حوزه ممکن را بطور خودکار برای این دسته از داوطلبان تعیین خواهد کرد.

حوزه هایی که از لیست محل های آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 1399حذف شده اند عبارتند از:

1- پردیس جلفا

2- دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

3- دانشگاه علوم پزشکی جهرم

4- دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

5- دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

6- دانشگاه علوم پزشکی فسا

7- دانشگاه علوم پزشکی گناباد

8- دانشگاه علوم پزشکی نیشابور

یادآور می شود فقط داوطلبانی که این حوزه ها را به عنوان محل آزمون خود انتخاب کرده اند موظف به تغییر محل آزمون خود هستند. سایر داوطلبان (کسانی که سایر حوزه ها را انتخاب کرده اند) هم در صورت تمایل مجاز به تغییر محل آزمون خود می باشند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یوسفیان
اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۰ ق٫ظ

سلام
حوزه های امتحانی ازمون علوم اعصاب وزارت بهداشت۱۴۰۰ کدام استان هاست؟

بهاره
خرداد ۳۱, ۱۳۹۹ ۶:۴۸ ب٫ظ

آیا تعویق خواهیم داشت یا خیر?! آیا آزمونی که آن همه برایش تلاش کردم شرکت کنم یا خیر ?!

بهاره
خرداد ۳۱, ۱۳۹۹ ۶:۴۸ ب٫ظ

آیا تعویق خواهیم داشت یا خیر?! آیا آزمونی که آن همه برایش تلاش کردم شرکت کنم یا خیر ?!
آیا این جا بازتاب پیام من تنها خواهد بود یا خیر?!