احتمال کاهش تعداد سئوالات کنکور در صورت تشدید کرونا

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: سناریوهای مختلفی در خصوص نحوه برگزاری کنکور وجود دارد که لغو یا کوتاه کردن زمان آزمون برای حفظ سلامت داوطلبان از جمله این سناریوها است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، مهدی اسماعیلی از نظارت ویژه کمیسیون بر نحوه برگزاری آزمون سراسری، ارشد و دکتری خبر داد و گفت: سناریوهای مختلفی در خصوص نحوه برگزاری کنکور وجود دارد که لغو یا کوتاه کردن زمان آزمون برای حفظ سلامت داوطلبان از جمله این سناریوها محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری کنکور سراسری، ارشد و دکتری بستگی به شرایطی دارد با آن مواجه خواهیم شد، اظهار داشت: در اولین نشست کمیسیون آموزش در هفته آتی به این موضوع خواهیم پرداخت و با حضور مسئولان اجرایی در این باره تصمیم‌گیری خواهد شد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جان و سلامت داوطلبان مهم‌ترین فاکتور در برگزاری آزمون است، افزود: باید منتظر ماند و دید کرونا در زمان برگزاری کنکور در چه وضعیتی خواهد بود و با سنجش شرایط در آن مقطع باید تصمیم‌گیری کرد.

وی ادامه داد: قطعا در صورت تشدید شیوع ویروس به هیچ عنوان نمی‌توان کنکور را به صورت عادی برگزار کرد و سناریوهای مختلف را باید بررسی کرد که قطعا لغو یا کوتاه کردن زمان کنکور از طریق کاهش سئوالات یکی از راهکارهایی است که می‌توان آن را در کمیسیون آموزش در حضور وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش بررسی کرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله ۱.۵ متر در حوزه‌های برگزاری آزمون را ضروری برشمرد و گفت: وزارت علوم باید حوزه‌های بیشتری را برای برگزاری کنکور در نظر گیرد تا حفظ فاصله اجتماعی محقق شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

642 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مادر داوطلب
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ق٫ظ

با این شرایط کرونا در کشورها و اینکه بیشتر جاها قرمز است و همه چیز در کل کشورها لغو شده اگر ما کنکورها را در این شرایط برگزار کنیم مورد بی فکری و بی مسئولیتی قرار میگیریم و موجب ایجاد فاجعه برای افراد و خانواده هایشان میشیم. مگر کرونا به تعداد سوالات ربط داره به ثانیه ای فردی کرونا میگیره …و جان خودش و اطرافیانش رو از دست میده …کشورهای دیگه چیزی به اسم کنکور ندارند و نداشتند … انشالله مسئولین محترم بهترین و عاقلانه ترین تصمیم را بگیرند. بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار

فروهر ارشد بیو
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ق٫ظ

اومدن ابرو رو درست کنن زدن چشمو هم کور کردن..

***
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ب٫ظ

برگزاری ازمون نه تیر منطقی هست و تعویق به مرداد و شهریور هم واقعا راه حل نیست چون مرداد اوج گرما و شهریور اوج انفلانزا و سرماخوردگیاست و اینکه این ویروس تازه الان که خبرهایی از ساخت واکسنش شنیده شده و اواخر پاییز و زمستان برا انسانها قابل استفاده ست… بهترین کار در این شرایط امسال پذیرش دانشجو بر اساس معدل و رزومه و سوابق تحصیلیه. و لغو برگزاری آزمون. بهرحال تو این اوضاع احوال ی عده راضی ی عده ناراضی میمونن دیگه چاره چیه اخه. حداقل زمینه برای کسانی که شرایط قبولی با معدل و این حرفا رو دارن مهیا کنن. حالا اگر من چون خودم مثلا معدلم پایین باشه منطقیه که مانع پیشرفت کسی که معدلش بالاتره بشم! نه تازه خوشحال میشم که شرایط پیشرفت هرکسی که می تونه مهیا بشه مگه از من نوعی چیزی کم میشه!

حسین
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  ***

نه بابا به معدت ضرر نکنه؟

هوشیار
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  ***

اولا حذف کنکور کلک مخالفان تعویق است و اصلا مورد حمایت تعویقیها نیست………..اگر در سالهای بعد قرار به حذف کنکور دکترا باشد سیستم و ساز و کار صحیح تعریف بشود…..یعنی کسانیکه دارای مقالات isi با کیفیت (ًQ1) هستند جذب شوند البته باید اولا نویسنده اصلی باشند و ثانیا دوره صحت سنجی پیش از جذب را به مدت یک ماه پشت سر بگذارند……جذب معدلی و غیره برای دکترای تخصصی شبیه جوک است….

جانم راکه خدا داده دوست دارم
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۴۰ ب٫ظ

لغو کامل آزمون دکتری. چونکه شرایط این آزمون متفاوت تر است و شخص بعضا از شهری به شهری دیگه باید بره برای آزمون. اگه بعد از آزمون حتی ۱۰ نفر از داوطلبین خدای نکرده بخاطر این بیماری فوت کنند بعدش اسم این آزمون دکتری را باید به آزمون قتل تغییر داد.و این آیا قتل عمد محسوب نمیشه؟؟؟؟
پیشنهاد بنده حقیر: لغو کامل آزمون دکتری و حد نصاب تنها معدل کارشناسی و ارشد تنها معدل. باسپاس

خطاب به جانم راکه خدا داده دوست دارم
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ب٫ظ

بفرمایید امر دیگه ای نیست؟
شماهایی که از دانشگاه های درجه سوم و چهارم نمره کیلویی گرفتید حالا تو این شرایط خیلی زرنگ شدید گویا! از آب گل آلود ماهی میگیرید!
شرط معدل زمانی باید ملاک باشه که همه امتحانات هماهنگ شرکت کنن مثل امتحان نهایی مدارس
نه تو شرایطی که نمره ۱۲ یه دانشگاه سخت گیر برابر با ۱۸ یه دانشگاه بی کیفیته که اساتیدش نمرات کاذب به دانشجوها میدن. این کجاش عدالته؟!!!

الهام
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ق٫ظ

کاملا با نظر شما موافقم. من ارشدم دانشگاه خوبی بودم و واقعا سخت نمره خوبی میگرفتم الان در مقطع دکتری دانشگاه سطح ۲ شهرستان درس میخونم اساتید خیلی راحت نمره کیلویی به دانشجوای مقطع ارشد میدن و بامعدل بالایی دارم فارغ تحصیل میشن واین اصلا عادلانه نیس که فقط معدل رو ملاک قرار بدیم در یه شرایط یکسان امتحان کتبی هم باید ملاک باشه

هوشیار
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ق٫ظ

حذف کنکور کلک مخالفان تعویق برای متشوش سازی فرایند تعویق کنکور دکترا است و اصلا مورد حمایت تعویقیها نیست……

لغو کنکور دکتری
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ

چی میشه اگه کنکور دکتری امسال لغو بشه در عوض سال آینده ظرفیت پذیرش به دو برابر افزایش پیدا کنه؟

فکر خوبیه، اینطور نیس دوستان!

مهندس
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۱ ب٫ظ

نه اصلا. فکر خوبی نیست چون ۱۰۰ درصد دوبرابر نمیشه دوست عزیز

جانم راکه خدا داده دوست دارم
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ب٫ظ

عالی سال آینده هم نه همین امسال ظرفیت پذیرش دانشجو بدون آزمون را بیشتر کنند و شرایطش رو آسانتر کنند

هوشیار
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

از اب گل الود ماهی گرفتنه…….حذف کنکور کلک مخالفان تعویق برای متشوش سازی فرایند تعویق کنکور دکترا است و اصلا مورد حمایت تعویقیها نیست……

TAR...Mehran شمس الله phd مریم .ا، امید، مسعود #
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۳۴ ب٫ظ

به نام خدا
امروز ۱۳ تیر ماه ۱۳۹۹ تعداد فوت شدگان ۱۵۴ نفر
خدا به خانواده هاشون صبر بده
مخالفان تعویق آیا فکر میکنید باز هم کنکور ۲۶ تیر هست؟ باید اعلام کنم ایندفعه هم مثل ۳ بار گذشته سلامتی بر سربازی رفتن ارجهیت داره و انشالله تعویق تا سلامتی کامل داوطلبان تضمین بشه رخ خواهد داد.

2020
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ

یه عده میگن اگه کنکور کلا امسال لغو بشه بی عدالتیه برای کسایی که درس خوندن. اگه معدلی و بر اساس رزومه بشه بازم بی عدالتیه برای کسایی که معدلشون پایینه اما امسال درس خوندن. ولی مطمئن باشید اگرم کنکور برگزار بشه بازم یه عده از ترس جون خودشون یا خانواده شون نمیرن شرکت کنند با وجودی که اونا هم کلی درس خوندن. در هر صورت هر اتفاقی که بیفته یه جور بی عدالتیه برای یه عده.
در این میان هر کسی بر اساس شرایط خودش نظر میده

مهسا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  2020

ممنونم ازت خیلی خوب گفتی

هوشیار
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  2020

تعویق کنکور دکترا و ارشد در این برهه زمانی کاری منطقی و عاقلانست….

رجب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ

رجب
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پیرو پیشبینی قبلی که گفته بودم تعویق قطعیه خیلی از شما عزیزان به بنده اعتماد پیدا کردید و حالا سوال دارید تاریخ بعدی آزمون کی هست. متاسفانه تمام شواهد تایید میکنن که پیشبینی چند ماه پیش بنده مبنی بر لغو کنکور ۹۹ به واقعیت نزدیک شده. زمانی که همه فکر میکردن دیگه تعویق اتفاق نمی افته و تیر و مرداد حتما آزمون برگزار میشه بنده با قطعیت گفتم کنکور امسال لغو میشه. الگوریتم پیچیده ای که بنده استفاده کردم سابقه چند ماهه کرونا در جهان و مسائل سیاسی و اقتصادی کشور رو در نظر میگیره. از لطف شما عزیزان به خودم ممنونم ولی باید بگم هیچ چیز قطعی نیست و با اطلاعات امروز الگوریتم لغو کنکور با احتمال بالای نود درصد رو پیشبینی میکنه

حسام
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

آقا رجب تحلیل تکنیکال کردی یا فاندامنتال ؟؟؟

پریسا
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

سلام.اگر که امسال لغو بشه سال آینده باید ظرفیت بیشتری رو پذیرش کنند.
نمیشه که

مرضیه
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ

و جالبتر اصرار یه عده ای برای برگزاری هست؟!!!! این عده رو دیگه واقعا نمیتونم درک کنم

مهندس
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

چرا نمیتونید درک کنید سرکار خانم؟ درکش اینقدر سخته که ما از همه چیزمون زدیم از کار و شغلی که داشتیم زدیم تا بخونیم؟

دیارا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

تک تک ما وقت گذاشتیم و خوندیم و از یه چیز باارزشی گذشتیم. ولی به فکر جون و سلامتی خودمون و هموطنانمون هستیم. چون خوندیم دلیل نمیشه یه کشور رو به خطر بندازیم چرا؟چون من توی شرایط سخت درس خوندم. همزمان هم پایان نامه کارکردم هم امتحان خوندم و درس خوندم هم دوتا ارائه داشتم و هرروزم تا بهمن دانشگاه بودم. اما با اینحال برای رتبه یه رقمی خودمو اماده کرده بودم و الانم با مروری که کردم کاملا اماده ام اما نمیگم خوندم و چون من زحمت کشیدم و شب نخابی کشیدم باید برگزار بشه!!!

مرضیه
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ب٫ظ

واقعا با چه منطقی میخوان با روزی ۱۴۰، ۱۵۰ تا فوتی و مدام گفتن اینکه در اجتماعات شرکت نکنید کنکور رو ۱۰ رو دیگه برگزار کنند؟!

71
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ

“مش حسن” اسم جدید تار و #مخالف تعویق
ههه:))))

امینی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ

مساله الان به تعویق افتادن یا نیفتادن کنکور دکتری دیگه نیست! الان مساله برای من و امثال من فقط یه چیز هست اونم اینکه چرا دارن به شعور ما توهین میکنن؟!

ستاد ملی مقابله با کرونا میگه هرگونه تجمع در مراسم عزا و عروسی حتی با رعایت فاصله اجتماعی ممنوع هست اما قرار هست کنکور دکتری با این حجم از تجمع برگزار بشه!!! آخه کدوم عقل سلیم میتونه تضمین کنه که با این حجم از تجمع در یک محیط سربسته که تو هرکدوم از مراحلش کلی تجمع هست، فاصله گذاری اجتماعی کاملا رعایت میشه؟!؟!؟

حداقل به شعورمون اینقد توهین نکنید!

لطفا این نظر رو به اشتراک بگذارید چون نظر جمعی از داوطلبین هست که برخلاف تصور خیلی هم آماده هستن واسه کنکور ولی چون سلامتی عزیزانشون براشون مهم هست خواستار تعویق و یا لغو آزمون دکتری هستن. عملا ترم پاییز دانشگاهها رو هواست حالا چه اصراری به برگزاری آزمون دکتری تو این شرایط حاد هست؟!

علیرضا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  امینی

آخه عزیز، میگن ممنوعه ولی خدایی چیکار میکنن؟ مثل روسیه و چین و باقی کشورا جلوشو واقعا میگیرن؟ نه!!! (حق هم دارن با مردمی که تقی به توقی میخوره به کشور و حکومت و دولت خودشون بد و بیراه میگن خب میترسن) الان هر شب تالار دم خیابون ما عروسیه!!! مردم خودشونم هیچی براشون مهم نیست

محمد
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  امینی

حالا نه اینکه خیلی به حرف ستاد گوش میدن! شما برو وضع جاده ها رو توی ۱۲ تیر ببین. جاده هراز کیپ شده بود. چی میگی شما؟ وقتی یه عده رعایت نکنن، تا ۲ سال باید کارامون رو تعطیل کنیم؟!

***
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ

امسال بشه شرط معدل و کنکور لغو بشه… مصاحبه هم لغو بشه… عاقلانه ترین کار در این شرایط…
تنها که فضای برگزاری ازمون مشکل ساز نیست، رفت و امدها از شهرستانها به حوزه امتحانی و حتی شهر خودت هم که باشه از خونه تا حوزه و اینکه مثلا دانشگاه شیراز باید سوار اتوبوس بشی تا ببره اون بالا کله کوه… کیف تحویل دادن و گرفتن… کولر که از همش جدیتره واقعا … و هزار دلیل دیگه… حالا ی امسال با این شرایط، سخت نگیرن به دانشجو و سابقه ی تحصیلی و معدل هرکسی بهترین معیار سنجش میتونه باشه برا پذیرشش… لطفا نظرات کاربردی بدید نه بحث های بی نتیجه… درخواستتون منطقی باشه نه هیجانی… اگر همه خواهان شرط معدل و سابقه تحصیلی بشید مطمئنا مسئولین توجه میکنن

داوطلب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ب٫ظ

یعنی سازمان سنجش همه کاری میکنه جز برداشتن کنکور،آقا یک امسال را کنکور دکتری را حذف کنید، حالا عزیزان کلاس کنکوری هم ناراحت شدند یه وامی چیزی بهشون بدید . همون کاری که دارید برای استعداد درخسان مکنید برای بقیه هم انجام بدهید هم برنامه آموزشیتون به هم نمیریزه و هم اینجوری هر روز نمی ایید یه چیزی بگید

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

نیازی به لغو کنکور نیست…تعویق کنکور تا از این شرایط شیوع بالای کرونا خارج شویم ….

محمد
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  هوشیار

قرنطینه و اعمال محدودیت و برگزاری آزمون

رحمان ۱۴۰۰
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ

واقعا خنده دار نیست که حرف از تعویق میزنید؟ واقعا متوجه نیستید که تعویق دیگه راه حل این نشکل نیست؟
کسایی که حرف از تعویق میزنن باید به عقلشون شک کرد!
خدا وکیلی الان دیگه صحبت کردن از لغو کنکور خیلی عقلانی تر هست تا اینکه حرف از تعویق بزنید
اینطوری بقیه میفهمن که واقعا شما نگران سلامتیتون هستید نه کووووورووونا ؛)))

TAR...Mehran شمس الله phd مریم .ا، امید، مسعود #
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  رحمان ۱۴۰۰

این همه ملت میگن تعویق شما میگین باید به عقلشون شک کرد، شما چرا فکر میکنید نباید با این وضعیت به عقل شما ها شک کرد، اینقدر من من و ما ما نکنید
انشالله تعویق حتمیه

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  رحمان ۱۴۰۰

لغو چرا؟…..بتبع در انتهای مرداد ماه و شهریور شیوع کرونا با کاهش مواجه خواهد بود…..در ان زمان ازمون برگزار میشود……علت تعویق کروناست نه نظر من و شما و دیگران……

احمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ

آقایون مخالف تعویق….برید جمع کنید با پروتکل هاتون…امروز آزمون آزمایشی شرکت کردم گفتم ماسک بزنم..همون اول دوتا تست زدم دیدم اصللللن نمیشه با ماسک..تمرکزم پریده بود کامل‌..گوشام قرمز و داغ شده بود و عینکم عرق میکرد…با این‌وضع باشه، من کنکورو میام میدم ماسکم نمیزنم ببینم کی میخواد جلو مو بگیره…مطمئن باشید خیلی های دیگم همینکارو خواهند کرد
#تنهاراه حل تعویق است

آذین
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

دقیقا هم همینه کسی که خونده و الانم ریسک سلامتیش رو میکنه شرایط آزمون رو برای خودش سخت نمیکنه،بقیه‌ی رشته ها رو نمیدونم اما رشته‌ی من مهندسی برقه و پر از فرمول و حل دس فقط تست زدن خالی نیست ،منم ماسکم رو بر میدارم در این شرایط

#مخالف تعویق
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ

من دوره ام تموم شد باقی وقتو میخوام استعداد بخونم و تست بزنم و احتیاج به تمرکز دارم و دیگه نمیتونم در خدمت عزیزان باشم …ولی با تمام احترام برای همه عزیزان انشالله این بار سنگین به شکل خوب و شرینی برای همه زمین گداشته بشه .خدا به همه ما کمک کنه .روز همگی بخیر ..
خدانگهدار

..
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

موفق باشید ولی بعید میدونم دوباره نیاد اینجا چون امتحان ۲۶نیست

صادق
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

من طرفدار تعویق نیستم ولی واقعا نمیتونند یک تصمیم بگیرند که صد بار حرفشونو عوض میکنن؟؟؟

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

تعویق در کار نیست من از منبع اگاه پرسیدم
به جای این که وقت گرانبهاتون رو با کامنت و دعوا از بین ببرید تو روز های اخر دوره کنیدچون رقیباتون دارن همین کار رو میکنن باز هم تاکید میکنم منبع من اگاه بود ، با ارزوی موفقیت واسه تک تکتون

..
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

شما که منبع اتون موثق میپرسید ما که توی شهر قرمز امتحان بدیم و از شهر دیگه بیایم چه باید کرد از ما دوباره امتحان میگیریند

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ایا مدیران ویدئو کنفرانسی مسولیت برگزاری کنکور در این وضعیت خطرناک را میپذیرند؟؟….اگر میپذیرند تعهد کتبی ارائه دهند……

هنر
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

منبع همه آگاهه

.پوریا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ای بابا
چرا اون منبع اگاه به من یه چیز دیگه گفت
این منابع اگاه چرا هماهنگ نیستن با هم
به نظرم شما منبع اگاه هتون رو عوض کنید

مهشید
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

منبع اگاهتونو بگید ماهو بشناسیم خب

حسین
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

دوستان به پیر به پیغمبر، قرار نیست اوضاع فردا بهتر شه، «هر روز بدتر از دیروز»
پس یا خیالتونو راحت کنید بگید کنکور حداقل برای سه چهار سال تعطیل یا با رعایت پروتوکل برگزار؟
چرا هی دو ماه دو ماه میکنید؟ وای که من دق کردم از دست شماها

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

اگر بدتر شود نتنها کنکور بلکه باید کل کشور را هر چه سریعتر تعطیل نمایند.

zz
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

دوستان من تازه تو تلگرام خوندم وقتی یه نفر کرونا میگیره بیمارستان چه بلایی سرش میاد و چجوری درمان میکنن…و فقط میتونم بگم کاش آزمون برگزار نشه با این اوضاع وخیم.. من نمیدونستم واقعا اینجوری میشه اگر خدایی نکرده کرونا بگیریم چی.. نمیدونم واقعا همه زحمت کشیدیم ولی بنظرتون ارزش تحمل این همه درد رو داره؟
من از کنکور ۲۶ تیر انصراف میدم و جلسه نمیرم. دوستان مخالف تعویق درکتون میکنم چون خودمم مخالف بودم و مثل خیلیا از شهریور سال پیشه که دارم میخونم و بخاطر کنکور عروسی و خرید جهیزیه و غیره رو انداختم عقب و حالا هم دلار رفته بالا هم عروسی نگرفتم و هم نرفتم سرخونه زندگیم. قطعا این وضعیت تعویق برای من خیلی گرونتر تموم شده.. ولی حالا با این اوضاع خراب کرونا هم حاضر نیستم شرکت کنم.

P.m
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

سلام
نمیدونم تا کی می خوابیم پشت سد کنکور مزخرف ایران بمونیم. سال قبل با رتبه ۲ و سه مقاله و رتبه اول در مقطع کارشناسی و ارشد در مصاحبه دانشگاه تهران رد شدم. دلیلشونم فقط این بود که ارشد رو دانشجوی خودشون نبودم…
امسال که وضعیت اینطوره خدا به همه رحم کنه…

..
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  P.m

وای چرا اینهمه جو میدید چطور دوست من رتبه ۱۲و دوتا مقاله از یه دانشگاه دیگه بدون رانت دانشگاه تهران قبول شد

zz
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  P.m

دیگه حداقل چرت و پرت تحویل بچه ها نده. من خودمم رتبه اول کارشناسی و ارشد بودم از دانشگاه بهشتی مقاله هم داشتم ولی بچه هایی که اومده بودن و با من رقیب بودن مقالاتشون بیشتر از من بوده و به حق اونا قبول شدن. منم امسال رزومم قوی کردم. بجای جو الکی و حرفای عجیب برو خودتو قوی کن.

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  P.m

دو تا مقاله در چه حدی باشه مهمه….. اگر isi ساده باشه بدرد نمیخوره… مهم کیفیت مقالات هست….

از شهر شما چه خبر؟!
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

چند روزه بخاطر احتمال برقراری مجدد قرنطینه و تعطیلی ها ریختن بیرون…! بدون ماسک! بدون فاصله اجتماعی! انگار مردم تهران میخوان خودکشی دسته جمعی کنن!!!
عده زیادی هم که تو بیمارستان‌ها هستن
برامون بگین شهر شما چه خبره؟

سعید خان
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ

کل مخالفای اینجا کلا دو سه نفرن. مرتب اسم عوض میکنن ,نقطه میزارن, اسامی کوتاه و عجیب غریب میزارن از بس هولن تو یه دقیقه با اسامی مختلف کامنت مشابه میزارن, واقعا که چه نیرویی صرف میکنن میخوان جواب اینهمه مخالف رو بدن
ماشالا به اعصابت رفیق چه حرصی میخوری تو
سربازی چه ها که با ادم نمیکنه والا منم خدمت رفتم دیگه اینقدرها ترس نداره والا

TAR...Mehran شمس الله phd مریم .ا، امید، مسعود #
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعید خان

سعید خان دمت گرم داداچ، گل گفتی، عین واقعیت، مخصوصا خط آخر، همیشه سربلند باشی برادر

یک عصبانی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

دیارا و تهرانی های عزیز
باز هم میگم تا جایی که می توانید مشکلات ما رو به گوش نماینده های تهران برسونید، چون در جریان هستید نماینده های شهرهای دیگر، انگار نه انگار

بچه های مشهد، لطفا اگه کسی هست به هم اعلام وجود کنیم
خوزستانی ها هم همینطور

yalda
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

من خوزستانی ام، و قطعا شرایط برگزاری آزمون توی خوزستان وجود نداره، بخصوص برای افرادی مثل بنده که باید از شهرستان دیگه برن اهواز.

رز باجلان
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

عزیزم نگران نباش..دکتر روحانی دیروز مهر تایید تعویق رو زدن گفتن با هرگونه اجتماعی برخورد قانونی میشه و تمام محدودیتا برای کل کشور برگزار میشع از شنبه هم هرکسی بدون ماسک باشه جریمه میشه

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  رز باجلان

از ۱۵ تیر یعنی یکشنبه نه شنبه! در ضمن دیروز مهر زدن؟! گویا ایشون گفتند در تجمعات باید ماسک بزنید نه تعویق بندازین! چون دو تا سناریو بیشتر نیست!

شادی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

من بوشهریم
شهرم قرمزه! پرسنل کادر درمان ۴۲۱ نفر کرونا گرفتن! ده درمانگاه بسته شده! بیمارستان بیمار پذیرش نمیکنه همکارمون تو منزل فوت کرد امکانات بیمارستانی فرسوده است
چرا پول نفت و گاز برای سلامتی بیاد تهران ولی مرگ و بدبختی برای بوشهر متمدن باشد
باید شرایط امتحان برای همه استانها یکسان باشه تهرانیها لطفا بکه تازی نکنید که هر چه تو تهران است از صدقه سر استان‌های جنوبی

دیارا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

حالمو بهم میزنید وقتی میگید سیاهی لشکرا دنبال تعویقند!!!! اگه همه دنیا شمارو بخشیدند من یه نفر نمیبخشم. همین دیروز مرورم تموم شد برای بار سوم و بعضی مباحث چهارم. با وجود دانشجو بودن و هرروز دانشکاه رفتن و کار پایان نامه اونقدر زود و جدی شروع کردم به خوندن که تونستم یه منبع دیگه رو هم بخونم و مرور کنم. اما به فکر دوستانیم که قراره تو اتوبوس بشینن و برن مرکز استان. دوستانی که آسم و تنگی نفس دارن مثل خودم و ماسک زدن براشون وحشتناکه و به شدت عذاب میکشن توی ماسک! چون شما میتونید ماسک بزنید خودخواه نباشید که بگید پس شماهم بتونید!!شما با وجود این سطح از درک چطور بچه تربیت میکنید!؟ اونا از ما عقب بیفتن چون یه عده بچه داشتن و شاغل بودن!؟ موافق تعویق یا به اصطلاح طعنه آمیزتون تعویق طلب بودنم رو بذارید پای اینکه خودخواه نیستم. نمیخوام به خاطر عجله بی پایه و اساس شما که فقط چون با وجود بچه داری و شاغل بودن و… درس خوندید تو کشور اوضاع کرونا نابودکننده بشه. کمی آکادمیک حرف بزنید که چندنفر دیگه اومدن خوندن نگن ببین کیا میخوان چرخ دانش کشورو بگردونن! میگن چون ما پای کهواره بچمون درس خوندیم باید برگزار بشه!چون ما شاغل بودیم باید برگزار بشه!یه کشور با رفت و آمد داوطلبا غرق کرونا بشه چون شماها توی سختی درس خوندید!!فکر کردید توی اتوبوس میشه فاصله یک و نیم رعایت کرد؟؟اونهم روزی که تعدادزیادی داوطلب بخوان برن یه شهر مشخص! نگید با ماسک مشکلی پیش نمیاد چون هیچگونه… ادامه نظر»

Nasim
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  دیارا

دمت گرم…

آبی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  دیارا

کار بزرگی انجام ندادین خیلی ها شبیه شما هستن . من خودم سال پیش با همین شرایط شما رتبه ۸ شدم و البته امسال که دانشگاه ها از نیمه دوم سال تعطیل هستن حالا شما چطور هر روز میرید دانشگاه معلوم نیست

حسین
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  دیارا

با منطق شما، هیچگاه آزمون برگزار نخواهد شد چون:
۱- کرونا خواهد ماند (فرضیه)
۲- ماسک زدن اجباری خواهد ماند
۳- مشکلات آسمی ها خواهد ماند
۴- در هر زمانی آزمون برگزار بشود باز هم مسافرت ها از شهرستانها به مراکز آزمون خواهد بود
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نتیجه: پس کلاً آزمون تا زمان نامعلومی تعلیق خواهد بود

کسانی که میگند انقلاب فرهنگی، انقلاب فرهنگی عمل انسانی بود که پایانش دست خود انسان ها قرار داشت، آیا کرونا میدونید کی تموم میشه؟ اصلاً:
« آیا کرونا تموم میشه؟»

در آخر هم بگم پس شما بیکارید که تا الان چند دور کتاب خوندید، اگر کار داشتید دیگه فرصت خوندن پیدا نمیکردید. پس نگید تعویق به نفعتون نشده

#مخالف تعویق
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  دیارا

به نظر شما برگزار نشه؟؟؟؟یعنی سال دیگه همه با هم شرکت کنیم …این چه کاریه اخه .شاید یکی بخواد امسال بره سر جلسه و بتونه شرکت کنه …چون شما نمیخواین شرکت کنید پس لغو بشه ..چون شما به هر دلیل امسال نمی تونید امسال لغو بشه …به نظر شما به این کار چی میگن …فکر کنم بهش بگن خودخواهی …خیلی دل و جرات میخواد بگی یا من یا هیچ کس ….دوست عزیز خودخواه نباشیم تعویق در کار نیست گزینه بعدی لغوه نه تعویق ..نزارین ادم شک کنه طرف ۱۴ سال درس خونده هنوز درک اجتماعیش در این حده که یا من یا هیچ کس …خیلی ها هستند که با درک و شعور خودشون همه چیز رو میسنجن و میگن ارزششو نداره ریسک کنم برم سر جلسه این شخص نمیگه چون من نمیتونم برم جلسه پس بقیه هم نرن ..چون من راهم دوره بقیه هم نرن ..به این نمیگن عدالت میگن زیاده خواهی …انشالله امسال برگزار میشه و دیگر دوستان سال دیگه با امادگی بیشتر شرکت کنند ..
این یعنی درک و شعور اجتماعی

مش حسن
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

درود بر اقا یا خانم # مخالف تعویق
بسیار منطقی

واقعا بعضی از دوستان دقیقا همین تفکر رو دارن ک یا من یا هیچ کس، ک خیلی بده اینجوری

71
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

مثل اینکه متوجه نمیشی مخالف تعویق(تار)!!! بابا جون دارن میگن همه ی رشته ها هر سال پذیرش ندارهههههههههه!!!!!

سعید خان
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

ساده انگاریه اگه فکر کنید دولت بیاد کل مملکت رو ببره تو قرنطینه کامل که مثلا بخواد در آینده چنتا آزمون و کنکور بگیره. این جزو محالاته
اصل برای دولت بازگشایی کسب و کاره, اقتصاده, ایران به قول رییس جمهور سخترین سالشه تو چهل سال اخیر از لحاظ فشار و تنگنا, اینقدرم آزمون واسش مهم نیس که بیاد بگه برید کسب و کار تعطیل من میخوام آزمون بگیرم!! تبعات خیلی شدیدی داره این کار دوستان واسه دولت, اینقدر که حتی ریسک اوج دوباره کرونا رو به جون خریدن اما الانم حاضر نیستن اینو قبول کنن…
خیلی هنر کنن بگن عروسی, تجمع, گردهمایی, چه و چه تعطیل ,ماسک اجباری هم در حد شوخیه
اگه بتونن آزمونها رو ریسکش رو بسنجن که برگزار کنن خیلی ساده در حد اینکه بگن اره تموم شد رفت بگیرن بره که محاله به دلایل بالا چون آمار بره بالا فاجعه میشه,
سوالات رو کم کنیم و آمبولانس دم در مونده و پروتکل و اقا تب سنجی و کرونایی ها بفرمایید اتاق خودتون مث یه طنز تلخه که فقط زاییده سازمان سنجشه که میخواد بگه میتونیم ازمون بگیریم و دیدین خود خدایی گفت ما نتیجه که اعلام شه کارمون تمومه و تاریخ شروع و چه و چه به ما ربطی نداره

یک عصبانی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  سعید خان

آقاجان، دانشگاه گناباد برخلاف همه دانشگاه ها که غیرحضوری بودن اومد امتحانات حضوری گذاشت خبرش هست تازه همه دانشجوها همزمان نبودند، ۳۰ نف دانشجو و ۲۰ و خرده ای کارمند مبتلا شدن وقتی لعنتی از چین تمام دنیا رو گرفته با ماسک و کولر… قضیه حل شده

داوطلب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

بچه ها چه خبر؟
اخرش قراره چی بشه؟

71
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

ههههه کاربر #مخالف تعویق و کاربر TAR هم یکی دراومد که!

جفتش گفتن من دیدم صندلی چیدن یه کامنت رو با دو اسم گذاشته!
با اسم مخالف تعویق کامنت میزاره با اسم تار میاد جواب بچه هارو میده!
زشته بابا نکنید این کارو

انقدر بیکاری واقعا؟!!

مش حسن
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  71

خب بعدش؟

71
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مش حسن

بیا مش حسنم اسمه جدیدته
دست بردار بابا!

فاطمه
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

پارسال تو سالن فیزیک دانشگاه اصفهان هوا سرد و نفر جلویی من چنان سرماخورده بود که از بس آب بینیشو با صدا بالا میکشید حال من به هم میخورد و تمرکزم به هم خورد نصف شبش هم تب کردم و آنفولانزا گرفتم از بس سرفه کرد و آب بینیشو پاک میکرد و بالا میکشید با اینکه با فاصله هم بودیم چون یک در کلاسی بینمون باز شده بود کنکورها رو بخاطر جان همه مردم فعلا لغو کنید تا آخر مرداد یا نیمه شهریور و شایدم زمانی دیگر و بهتر چون الان در آستانه موج دوم هستیم همه ما عزیز داریم حتی شما تصمیم گیرندگان عزیز به خانواده هاتون فکر کنید

یک عصبانی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

آخه مسئله اینه که معمولا داوطلب دکتری اکثرا سن های بالاتری هستند، و کاملا درک کردم آنچه را که گفتید

اعظم
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

دوستان محض رضای خدا یکم با هم مهربونوتر باشید. هر کسی حق داره نظرشو بگه. چرا انقد با هم دعوا میکنین. اصلا مگه تصمیم نهایی به حرف من و شماست. مطمئن باشین هر اتفاقی که بیفته و هر تصمیمی که گرفته بشه ما فقط میتونیم تابع باشیم. نه اونی که موافقه تعویقه اشتباه میگه نه اونی که مخالفه.

مهندس
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ

دوستان من بعد از مدت ها خوندن کامنت ها و گذاشتن کامنت به چند نتیجه رسیدم ۱- موافق بودن یا نبودن تعویق ما هیچ فرقی برای بالایی ها ندارد و اگر منافعشون ایجاب کنه کنکور رو لغو یا برگزار میکنند ۲- نه موافقان تعویق می توانند مخالفان را قانع کنند و نه بالعکس و هر کدام استدلال های خاص خودشان را دارند ۳-مخالفان تعویق بهتر است با علم این که کنکور برگزار میشود درس خود را مطالعه کنند و موافقان تعویق حق ندارند که به آن ها بگویند درس نخوان ۴-موافقان تعویق حق دارند که نگران سلامتی خود و دیگران باشند و مخالفان حق ندارند که آن ها را به پاساژ گردی و…. محکوم نمایند ۵- افرادی که به لغو کنکور اعتقاد دارند عموما دانشجو نیستند و صرفا برای متشنج کردن جو اینجا تشریف دارند و امیدوارم موافقان و مخالفان در دام آن ها نیفتند. زیرا چه مخالفان و چه موافقان همواره بر برگزاری کنکور ولو در زمان مد نظر خودشان تاکید کرده اند ۶- با این که خود بنده از مخالفان تعویق هستم و به ده دلیل این که آقا هستم دوست دارم زودتر کنکور برگزار بشه تا تکلیف اشتغال بنده مشخص بشه و معتقدم که میتوان با ماسک ولو هر چند سخت این کنکور رو برگزار کرد ولی شرایط موافقان تعویق و افرادی که بیماری زمینه ای را دارند درک می کنم و آن ها نیز حق دارند در شرایط به دور از استرس کنکور بدهند ۷- متاسفانه مردم ایران جای شوخی و جدی رو عوض کرده اند… ادامه نظر»

مش حسن
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

بیژن پرحرف و معترض مجد برگزاری
الان اصلا پیداش نیست

اونم فهمید دیگه خبری از تعویق نیس رفت درسشو بخونه
ک عقب نیفته

ولی خوشم میاد شما رو حسابی مشغول کرد خخخ

زینب سادات
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مش حسن

تو اینطور فکر کن!

فاطمه
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

اینطور به نظر میرسه که بعد از کنکور گرد مرگ در همه جای کشور پاشیده میشه تو رو خدا کنکورها رو لغو کنید حداقل کنکور دکتری که نیاز به مسافرت و جابجایی هم داره و سنشونم بیشتره باید حتما لغو بشه هرچند بقیه کنکورها هم جان همه مردم رو به خطر می اندازه چه گناهی کردند اونهایی که کنکوری ندارند و بخاطر کنکور جانشونو از دست میدن

Melika
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

از همینجا میشه فهمید مخالفان تعویق چه دسته افرادی هستن که حتی رفتن پیج مشابه دکتر وهاب زاده رو زدن به دروغ از طرف دکتر وهاب زاده به بقیه میگن تعویقی در کار نیست بشینید درستونو بخونین تا الان فکر میکردم مخالفای تعویق فقط خودخواه هستن الان فهمیدم مشکلات دیگه ام دارن… آخه اینو دیگه کجای دلم بزارم ؟؟!!

مرضیه
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  Melika

وای اره دقیقا. دیشب که منم استوری رو دیدم کلی خندیدم… خدا شفا بده

Napalm
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

خنده نداره که
باید تاسف خورد به حال کسایی که میخوان تحصیلات تکمیلی شرکت کنن و اینجور کار ها رو انجام میدن…

یک عصبانی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ

به خدا اگه محدودیت ها اعمال بشه اوضاع شهریور مناسب تر خواهد شد برای برگزاری کنکور، آقاجان به کی قسم مشهد زیادی قرمزه رحم کنید بزارید این محدودیت ها اعمال بشه تا لااقل آمارها کمی متعادل بشه
کسانی که مخالف تعویق هستند دائم گفتند ما درس خوندیم و ذره ای نگفتند که آره شهر ما هم قرمزه ولی با این وجود میریم پس معلومه مخالفان تعویق در شهرهای قرمز نیستند

ه
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ق٫ظ

در ۱۳ استان ایران اقدامات ویژه مقابله با کرونا اجرایی می شود
معاون کل وزیر بهداشت ایران اعلام کرد که در ۱۳ استان این کشور اقدامات ویژه مقابله با ویروس کرونا انجام می شود
۰۱.۰۷.۲۰۲۰ ~ ۰۳.۰۷.۲۰۲۰

ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت ایران طی سخنانی اعلام کرد که در ۱۳ استان این کشور اقدامات ویژه مقابله با ویروس کرونا انجام می شود.

وی در گفتگویی زنده با شبکه خبر ایران به بررسی اعمال محدودیت‌های جدید برای مقابله با کرونا پرداخت و اظهار داشت: برای شهرستان‌های دارای ضریب مخاطره برخی محدودیت‌ها اعلام شده است. با توجه به احتمال شیوع بیشتر، برخی اقدامات با دستور رئیس جمهور اجرایی می‌شود از این رو اقدامات محدودیتی برای مقابله با کرونا به استانداران خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، کرمان، کردستان٬ کرمانشاه٬ تهران و البرز ابلاغ شده است.

حریرچی همچنین از رعایت نکردن محدودیت های کرونایی در ایران اظهار تاسف کرد و از مردم خواست تا پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند.

تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ق٫ظ

افرادی که مخالف تعویق هستن دقیقا مثل افرادی که توی کشتی وسط دریا زیر پاشونو سوراخ میکنن و میگن دلم خواست اینجا جای منه و حق منه… ولی بفکر کشتی پر از مسافر که در حال غرق شدنه، نیستن… فقط و فقط به خودشون فکر میکنن

نه عزیز من اینطور نیست، خدا جای حق نشسته و یه روزی در جایی که فکرشم نمیکنی همین رفتار باهات میشه، کائنات برمیگردونه مطمئن باش

در ضمن واقعا قابل درک نیست… کلاسها برگزار نشده
و سیستم آموزشی هم سردرگمه، میخواید دکتری قبول بشید که چی بشه ؟

از حرف مردم میترسید؟ نگرانید از اینکه از دکترای فامیل عقب بیفتید بهتون بخندن؟ وقتی هنوز به بلوغ فکری و استقلال شخصیتی نرسیدید که خودتون باشید و با شرایط زندگی خودتون تصمیم بگیرید (نه دیگران) بهتر که دکتری ادامه ندید چون اگر مدرس بشید آدمهای خشک مغز مثل خودتون پرورش میدید

مش حسن
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به 

چ ربطی داشت مثالتون؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

حسام
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ق٫ظ

یادمه پارسال کنکور دکتری نتایج آزمون رو خیلی دیر اعلام کردن نیمه های شهریور اعلام شد
همش میومدیم تو این سایت با خودمون میگفتیم ما چقدر بدبختیم که اینقدر دیر نتایج اعلام میکنن
بعدم رفتیم دانشگاه ، یک ترم درس خوندیم دانشگاها تعطیل شد .. باز گفتم ما چقدر بدبختیم
الان نظرات شما رو میبینم ، مخالف تعویص ، موافق تعویق ، مخالف کسری ، موافق کسری دلم برا شما ها بیشتر میسوزه

شیرعلی قصاب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  حسام

من نفهمیدم علت دلسوزیت رو حسام جون خب شرایط سختیه بعد از سه بار تعویق بازم شرایط مساعد نشد تکلیفمون مشخص نیست

حسام
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  شیرعلی قصاب

همین شرایط نامساعد دیگه ، دعا میکنم زودتر این بیماری منحوس تموم بشه، همگی از شرش راحت شیم … دوستانی هم ک زحمت کشیدن نتیجه تلاششون رو ببیند

یک عصبانی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  حسام

لااقل شما یک ترم با استادا و همکلاسی هاتون بودید، حالا اگه قرار به کلاس مجازی اول ترم باشه برای ورودی های جدید خیلی مسخره و بی معنی هست حالا میگی دکتری به هرحال هرکسی استادا رو از قبل میشناسه
برای ورودی های لیسانس میخان چیکار کنن

موافق شدید تعویق
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  حسام

شما دلسوزیت رو واس خودت نگهدار..تکلیف مشخصه ما نمیدونم چرا تو ایران باید این همه بحث کنیم درمورد اینک اوضاع واقعاااا نگران کننده و ترسناکه و.کنکور نباید برگزار بشه..مسئولین باید خیلی محتاط تر و سنجیده تر تصمیم بگیرن ن صرفا گوش بدن ب حرف چنتا داوطلب نما ک برای بدتر کردن وضعیت حاضرن هرکاری بکنن کسی ک واقعا درس خونده و امادست واسش فرقی نمیکنه هر زمانی باشه و.افراد تحصیل کرده معمولا درک بیشتری باید از شرایط داشته باشن الان دکتر روحانی گفتن با برگزاری تجمعات مخالفه و با متخلفین هم برخورئ قانونی میکنه..ولی بعضیا همچنان برای متشنج کردن اوضاع دارن هیزم تو اتیش میریزن و سعی در فریب افکار عمومی و بردن شرایط ب سمتی ک مهیج باشه و داوطلب ها رو در شرایط استرس زایی قرار بده

ویکتاریون
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ

چه قدر اخلاقت بده حالا دلسوزیش چه ضرری به تو می زد؟:/

هنر
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ق٫ظ

آیا می دونید شرایط جنگی و حاد چیه؟ یا فکر کردید چون تو عموتون چهارتا صفحه کتاب خوندید باید همه چیز طبق برنامه های شما پیش بره حتی به قیمت جون بقیه؟ محض اطلاع باید عرض کنم هفته آینده برای این موضوع تصمیم گیری می شه(طبق مصاحبه ای در همین سایت) و به احتمال زیاد کنکور امسال لغوه، انقلاب فرهنگی را به یاد بیارین دانشگاهها سه سال تعطیل بود. می فهمید یعنی چی؟ خیلی ها هم درس خون تر از من و شما بودن اما سه سال نشستند تو خونه!

پیمان اردلان
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  هنر

افرین عزیزم مام الان استادامون میگن باید صبر کنین اوضاع بهتر بشه و اتفاقا مثال همین انقلاب فرهنگی رو زدن برامون و گفتن وقتی شرایط بحرانی و استثنایی باشع همه چیز باید ب تعویق بیوفته…تازه خطر جانی شرایط حال حاضر اونو از زمان انقلاب فرهنگی حادتر کرده الان کل دنیا باتمام قوا و تجهیزات درگیرن خیلی شرایط سختیه و فقط مختص ایران نیس پس تعویق انداختن کنکور ک فعالیتی ساده هم نیس و نیاز ب تمرکز و فک کردن دارن دیگ فک نمیکنم نیازی باشه این همه بحث بشع درمورد تعویقش بی درنگ باید تعویق بیوفته

#مخالف تعویق
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  هنر

هیچ کس بقیه رو مجبور نمیکنه

مادر یک داوطلب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ق٫ظ

به عنوان مادر یک داوطلب ازمون دکترا واز طرف اکثر مادرها سلامتی فرزندم مهمترین اصل زندگیشه. در حال حاضر وبا شرایط فعلی مملکت اشتغال بعد از پایان تحصیلات خواب وخیاله برای اکثریت . ماسک ودستکش رو در فضای ازاد هم نمیشه چند ساعت تحل کرد ،چه برسه در فضای سربسته ونیاز به تمرکز ،گرمای هوا هم که نور علی نوره. اواخر شهریور بهترین زمانه.

به مادر یک داوطلب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ق٫ظ

آخر شهریور که مردم علاوه بر کرونا ویروس سرماخوردگی هم دارند. همه چیز بدتر و به هم ریخته تره

شمس
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

درود بر شما مادر گرامی..قطعا ب تعویق میوفته هیچ جای نگرانی نیس

#مخالف تعویق
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ب٫ظ

مادر جان از شما بعیده ….چرا باید مجبور باشید فرزند دلبندتان را بفرستید سر جلسه ..هیچ کس مجبور نیست ….انسان با درک و شعور تصمیم میگیره یا امسال امتحان میده یا یک سال دیگه یا سالهای بعد ….اجباری نیست

ارشد زیست
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ق٫ظ

خبر مهم دکتر روحانی طی بیانیه ای در کانال بیست و سی بیان کردن برگزاری هرگونه تجمعات اعم از مراسمات عزا داری و عروسی و….. تا بهتر شدن شرایط ممنوع است و با متخلفین برخورد قانونی میشود..تعویق صد درصد

سورنا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ق٫ظ

سلام دوستان به نظر من دو تا دفترچه را باید با هم بدن که اونهایی سیاهی لشکر میان زودتر بتونن سالن رو ترک کنن
اونهایی هم که بمحض اینکه دفترچه اول تموم شد سریع برن سر دفترچه دوم
زمان مشخص نکنن یعنی تا قبل ازفلان ساعت حق بیرون رفتن ندارید
ضمنا اگر کلا ثبت نام را بر مبنای رزومه علمی می ذاشتن خیلی بهتر بود مثل سایت دانشگاه جامع برای جذب مدرسان . کاملا ریز و حرفه ای تمام مدارک علمی و پژوهشی را بارگذاری می کنی
بعد بر اساس اطلاعات بارگذاری شده خود سایت امتیاز می داد به داوطلب و برحسب یک امتیاز مشخص داوطلبین وارد مرحله دوم مصاحبه می شدند
اینجوری خیلی بهتره

Graphic
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ق٫ظ

مخالفان تعویق چرا انقدر راحت میگید سال بعد شرکت کن
خیلی از رشته ها هرسال پذیرش نداره!
رشته ای که من داوطلبش هستم پارسال دانشگاه های تهران پذیرش نداشت
هرسال که نمیان بگیرن همه ی رشته هارو حالا امسال که من داوطلب شدم شانس آوردم می گیرن ۲ ۳ نفر!
از کجا معلوم سال بعد هم بخان!
همین امسالم به زور اضافه کردن در جریان اضافه کردنش هستم!
اونوقت شما به راحتی میگید امسال آزمون نده اگه می ترسی!
لطفا شرایط بقیه رو هم درک کنید بعضی ها ازین جور مشکلات هم دارن

یک عصبانی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  Graphic

به خصوص دانشگاه ها، هر شهری همیشه پذیرش نداره برای بعضی رشته ها سال درمیون هست

فقط 26 تیر
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  Graphic

مگه ندیدی گفتن تعویق در کار نیست. یا حذف کنکور امسال یا ۲۶ تیر. پس با تجهیزات برو آزمونتو بده

Graphic
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  فقط 26 تیر

هنوز زوده برای اینکه بگید تعویق در کار نیست
قبلا هم ازین حرف‌ها زیاد زدن
در ضمن من که امتحان میدم اگه ۲۶ تیر هم باشه
ولی اون کسی که توی شهر قرمزه و مخصوصا اگه خودش یا خانوادش بیماری زمینه ای هم داشته باشه چه گناهی کرده واقعا چطور نمی تونید درک کنید اینو!
اگه مجبور شه بخاطر این وضعیت از کنکور صرف نظر کنه شاید سال بعد رو هم از دست بده اگه پذیرش نداشته باشن!

ارشد میکروب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  فقط 26 تیر

خداوکیلی شما حقته کرونا بگیری با رعایت پروتکل بر ضرر من و.توعه ک داوطلبیم و کنکور نیاز ب شرایط مساعد داره..”فقط ۲۶تیر” چ شعار مسخره ایه ک شما میدین..بس کنین دیگ اداوطلبامون انقد شعور دارن ک درک کنن اوضاع چطوره و و حداقل با جون خودشون ریسک نکنن

موافق تعویق
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  Graphic

ولشون کن نسبت ب حرفاشون بی تفاوت باش..البته این کامنتای مخالف تعویق فقط ی نفره..ک نمیدونم چ مشگلی داره با اسامی مختلف داره جو رو متشنج میکنه..وگرنه داوطلبای واقعی همه درخواست تعویق دارن و حتی درخواست تعویقشون رو هم ب مجلس رسوندن

#مخالف تعویق
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

توصیه میکنم با تدابیر بهداشتی حتما شرکت کنید

71
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

مگه به توصیه تو؟!! این مسئله پیچیده ای نیست میگن سال بعد رشته شون پذیرش نداره
بخاطر تو باید این فرصتو از دست بده؟!
توصیه می کنم قبول کنید که باید با تعویق کنار بیاید!

اوباما
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ق٫ظ

استدلال مخالف تعویق اینه:
خب شما که میترسی نیا ازمون بده
در جواب میگم بهتون خیلی ادعای درس خوندن و آینده نگریتون میشه , یعنی ما نیایم ازمون عجبا
شهری که خلوت بشه قورباغه هفت تیر میکشه

مش حسن
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  اوباما

ما ک نگفتیم نیایین
شما متاسفانه با نهایت خودخواهی حاضرین لغو بشه ولی ۲۶ تیر برگزار نشه

چون خودتون نمیخایین تو این شرایط شرکت کنین، میگین پس کلا لغو بشه ک بقیه هم نتونن ازمون بدن

خب برادر من این حجم از خودخواهی چرا ک میگین یا من باشم یا هیچکی نباشه

شیرعلی قصاب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ق٫ظ

خداییش با این طرز پذیرش دانشجوی دکتری که همش سلیقه ای هست و همش دست استاده این چه بازیه راه انداختن و میخوان همه رو الکی به کشتن بدن من یکی پارسال با رتبه ۱۹ مصاحبه رد شدم امسالم آخرین باریه که شرکت میکنم ولی واقعا تنم می لرزه وقتی تصور میکنم چطوری باید بشینم و تمرکز بگیرم تو اون وضعیت من سنگ کیسه صفرا دارم چطوری سه چهار ساعت هیچی نتونم بخورم به خاطر ماسک

به کاربر "آبی" درباره وضعیت کرونا در لهستان
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ق٫ظ

واقعا تاسف آورده قیاس وضعیت کرونا در ایران با لهستان
جهت اطلاع شما:
لهستان در ۲ جولای ۳۷۱ مبتلا و ۱۵ فوتی داشته است

در همین روز در ایران پنجشنبه ۱۲ تیر ایران ۲۶۵۲ مبتلا و ۱۴۸ فوتی داشته است

کاربر آبی شرم کنید از این قیاس

کرونا خستمون کردی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ق٫ظ

داوطلبان خوشحال و مسرور!!!
بهتره جای اینکه دنبال تعویق بیهوده کنکور باشید باید فشار اورد برای قرنطینه مجدد! برای بسته شدن دانشگاه ها، حرم ها، پارکها و مراکز خرید و و و و تا این چرخه انتقال کم و کمتر بشه.
مگه تعویق کنکور چه مشکلی از زندگی ماها حل میکنه؟
شهریور هم روزی دو هزارتا مبتلا داریم که برگزاری آزمون عملا میسر نیست.
بازم درخواست تعویق؟

یک عصبانی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۳۵ ق٫ظ

نه اصلا به هیچ وجه خاک عالم به خاطر دوستان تشنه دانشگاه، به هیچ وجه در دانشگاه ها بسته نمیشه دوستان مخالف تعویق اول مهر با کیف وکفش نو سر کلاس باشن

جامعه هم بزنه تو سرش با کرونا

داوطلب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ق٫ظ

دوست عزیز این کارو باید دوماه پیش بعد از تعویق خرداد انجام میدادن نه الان کمتر از دو هفته مونده به ازمون

کرونا خستمون کردی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

منم نگفتم اینکارا رو برای دو هفته دیگه انجام بدن داوطلب گرامی. میگم اگه از الان این اقدامات انجام نشه شهریور هم همین داستانی که الان داریم، ادامه خواهد داشت.
مطمئن باشید شهریور هم کمِ کمِ کم روزی ۷۰۰ مبتلا رو در خوش بینانه ترین حالت داریم. پس چرا همون خرداد کنکور ندادیم که روزی ۸۰۰ مبتلا وجود داشت؟ چرا اسفند پارسال که صد نفر هم نبود کنکور برگزار نشد؟

مینا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۵۱ ق٫ظ

دوستام مخالف تعویق تعداد سوالات کم بشه خوبه یا تا شهریور صبر کنیم ببینم وضعیت کرونا چی میشه ؟ شما همونهایی هستید که میخایین امتحان بدین بعدش برین تو خیابون پاساژ گردی همون ویروس سر جلسه رو تو این پیک ببرید تو خیابونها تقدیم مردم کنید به ریش پرستارا بخندین کنکور برای همه هست نه برای چند نفر که صرفا حوصلشون دیگه سر رفتههه میخوان برن کنکور بدن راحت بشن حالا از کادر درمان هم مرد که مرد مهم این ما کنکور دادیم این احساس مسئولیت واقعا قابل ستایش

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

شما قبل از کنکور بردین و نتیجه این شد. ما بعد از کنکور اگر هم بریم بیرون، با رعایت پروتکل های بهداشتی میریم بیرون ولی قبلش یه ذل سیر میخوایم بخوابیم. واقعا خسته ایم. شب و روز پای درس و جزوات بودیم

#مخالف تعویق
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

احساس مسئولیت اجتماعی بعضی ها خیلی بالاست اسفند کمپین زدن تعویق خرداد زدن تعویق و سکوت ما که ناشی از درک بالای دوستان بودن اونها رو جری تر کرده الان میگن لغو کنکور چون خودشون یا سیاهی لشکر هستند یا خریداران زمان که از کنکور میترسند نه از کرونا
#سکوت نمی کنیم
#نه به تعویق کنکور

M
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

به محمد و مخالف تعویق و آبی که ۶مگی یکنفر هستن
شما با این سطح پایین از درک مسئولیت اجتماعی و خودخواهی واقعا موجودات خطرناکی هستین برای جامعه که امیدوارم عدالت خداوند هرگز اجازه نده امثال این افراد به جایگاه تصمیم گیری برای بقیه افراد جامعه برسن

#مخالف تعویق
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  M

دوست عزیز خطرناکترین افراد جامعه اونهایی هستند که میگن یا من یا هیچ کس …چون من به هر دلیل نمیام بقیه هم نرن …از این افراد باید ترسید

71
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

از تو باید ترسید که با هزاران اسم اومدی جو اینجارو بهم بریزی
دقیقا تو‌ داری میگی یا من یا هیچکس
اصلا متوجه نمیشی خیلی ها امسال رو از دست بدن معلوم نیست سال‌های بعد چه بلایی سرشون میاد و امسال هم اوضاع اینجوریه خیلی ها شرایط شرکت تو این وضعیت رو ندارن باید درک کرد!
فقط خودتو نبیییییین

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  M

اگر با من هستید، من نه آبی هستم و نه کسی دیگه. دو روز یا سه روز هم بیشتر نیست دارم کامنت میذارم. پس اینقدر توهم نزنین. عدالت خداوند الان همین جا مهم شد؟! نمیدونم چی بگم ولی خیلی از مرحله اونورتر هستید!

71
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

نخیر با جناب #مخالف تعویق هستم که دستش رو شده با هزار تا اسم پیام میزاره

71
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  71

ههه فکر کردم‌ با منی محمد
چه قروقاطی شداا ای بابا D:

یک عصبانی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۲۹ ق٫ظ

دیارا و دیگر عزیزان تهرانی
آقاجان شما که تهران هستید و به خیلی از مراکز مهم تصمیم گیری نزدیک، یه سر و گوشی آب بدید بینید آخرش تصمیم چی میشه
مشهد اوضاعش اسفناکه…. شده مثل کارتون شهر اشباح

دیارا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

اخه اینطوری جاها مراجعه کننده نمی پذیرن

یک عصبانی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

بچه ها دعا کنید محدویت ها جدی اعمال بشه وگرنه با این اوضاع… فاتحه همه خونده شده، تحصیل کرده هاش که برن سرکنکور…. مردم دیگه هم که برن عروسی و تفریح… نیروی کار که بره سرکار… همه و همه انگار نه انگار، واقعا هر ۱۰ دقه یه فوتی یعنی چی مگه میشه
به مسئولین فشار بیارید محدودیت ها بیشتر شود

آبی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

لهستان هم همچون ترکیه و کره جنوبی اقدام به برگزاری کنکور سراسری کرد . برید عکس هاش رو ببینید همه ماسک زدن و با فاصله نشستن و دارن امتحان میدن والا اتفاقی هم نیوفتاده در هیچ کدوم این کشور ها

داوطلب
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

اونا اوضاعشون مثل ماست آیا؟

#مخالف تعویق
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

نه ترکیه از ما وضعیتش بدتره

بیتا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

برو بابا اصلا اون پیک ندازه خیلی کمه تموم آمارش در هر قسمتی ۱/۵ ماست وضعیت قرمز اصلا نداره.
لهستانکه اصلا هیچی دیگه
مالان تو ۲۰۵ کشور ونیا تو کرونا بین ۸ تا ۱۰ درنوسانیم عزیز جان

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

و دلیل این رتیه بی ملاحظگی افرادی همچون شماهاست که ادعای تعویق میکنن ولی در سطح جامعه همیشه ماسک میزنن! منتها سر جلسه آزمون نمی تونن ماسک بزنن!!

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

مشکل اصلی این است ایران مثل کشورهای اروپایی افراد مسن نداره. …جمعیت ایران بشدت جوان است….این ویروس کشندگی اش در افراد مسن بشدت بلاتر از افراد جوان است……ولی در حال حاضر باز امارهای فوتیهای کشور ما چندین برابر اونهاست……این فقط ناشی از سهل انگاری مدیریتی و عدم توان مدیریتیست……..تازه میخان کنکور هم برگزار کنن!!!

زهرا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

چرا الکی جو میدی
لهستان هر ده دقیقه یه نفر نمیمیره در اثر کورنا
در ضمن ازمونی هم برگزارنشده

هنر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

شهر من که هفته پیش سفید بود مجددا زرد شده البته تعداد زیادی هم رعایت نمی کنند.

بیشترین ضرر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ب٫ظ

تعویق طلب های محترم دیگه مسئولین هم دنبال تعویق نیستن و راهکارهای دیگه ای مثل کم کردن سوالات رو بررسی میکنن
طرف دیگه حرفم به افرادی که شرایط کنکور مساوی و برابر میخوان باید بگم این کنکوره نه مسابقه ورزشی و وقتی شرایط شرکت در کنکور که اولین پله ی ادامه تحصیله رو نسبت به بقیه نداری مطمئن باش شرایط ادامه تحصیل رو هم در آینده نسبت به بقیه نداری
پس بیشترین ضررو نکنید و برو پی زندگیت

بیتا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  بیشترین ضرر

کم کردن سوال برای کنکور سراسری قراره بررسی بشه

دیارا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ب٫ظ

خطاب به اقایون و خانومای مخالف تعویق کنکور:
بعضی دوستان نمیدونم به چه دلیل اینقد عجله دارن برای کنکور و با تعویق به شدت مخالفن به خداقسم ماهم خوندیم خیلیم خوندیم بیخودی شرکت نکردیم که.
کنکور دکتراست نه کنکور لیسانس که سیاهی لشکر داشته باشه هیچکس از سر سرگرمی و یه مدرک گرفتن نمیاد شرکت کنه هرکی شرکت میکنه هدف داره و خونده اینقد نگید دنبال وقتن برای خوندن مرور که من یه نفر نمیبخشمتون!
هیچ تجمعی اندازه کنکور هنوز توی کشور برگزار نشده خیابون از اونجا امن تره. اونجا قراره رو یه صندلی مشخص بشینی توی یه محیط بسته نه میتونی نفس بکشی نه خنک باشی نه راحت باشی با دستکش و دستای عرق کرده صورت عرق کرده بشینی تمرکز کنی کنکور بدی.
امتحان کنید توی خونه و محیط بسته جلوی کولر باماسک و دستکش بدون اینکه حتی بتونید آب یا چیزی بخورید یه ربع بشینید نه حتی دوسه ساعت.فقط یه ربع.(هرچند ماسک و دستکش با وجود تجمع و استرس کنکور و کرونا شرایطو سخت تر از این میکنه) بعد بیاید بمن بگید چه حسی داشتید.

#مخالف تعویق
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  دیارا

چون تو خونه نشستی و پدرت خرجتو میده و مادرت کارهاتو میکنه و تنها کار شما درس خوندنه .ما ها شاغل و پدر و مادر هستیم یه خانوار رو تو عذاب درس خوندنمون شریک کردیم.خسته شدیم و به هر قیمتی باید این بار رو زمین بزاریم چه خوب چه بد

بیتا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

خب اول درستو می خوندی بعد میرفتی دنبال تشکبل خانواده

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

شما هم اول مشکل کرونا رو حل کنید بعد برین کنکور بدین!

فقط 26 تیر
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

حرف دل منو زدین. من یکسال با بچه کوچیک و بیماری خودم درس خوندم. نشستم پای گهواره بچه مو درس خوندم. اگه بیفته عقب سال بعد با دو برابر شدن متقاضیان سخت تر میشه

داوطلب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  فقط 26 تیر

والا خوشبحال شما
ما مجرد
بیکار
نه همسری نه بچه ای نه اینده ی معلومی
از خوشی نمیدونید چیکار کنید

..
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  فقط 26 تیر

چقد خودخواه حتی به قیمت سلامتی خودت و بچه ات حالا سلامتی دیگران به کنار باز حاضری کنکور برگزاری بشه که صرفا فقط میترسی رقابت زیاد بشه شماها دیگه کی هستید به خدا تعجب میکنم از شما ها

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  فقط 26 تیر

وقتی ظرفیت پر نشده ظرفیت جذب افزایش پیدا میکنه به همون نسبت…….برای دانشجویان دکترا مشکل مکان هم ندارن چون جمعیت شون کمه……برای ازمونهای غیر از دکترا این مشکلاتی که شما میفرمایید بوجود خواهد امد…..

داوطلب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

خب دوست من خانوادت یه همسر و مادر و پدر فوق لیسانس سالم رو میخوان یا یه دکتر با ریه ی داغون؟
ازشون بپرس ببین اونا کدوم و ترجیح میدن!
استدلالتون قابل درکه ولی قابل توجیه نیست اصن

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

شما که وقت نداری…..چگونه میخواهید تمام وقت دانشجو شوید و کارهای علمی انجام دهید؟……..سر جلسه مصاحبه صادق باشید شاغل بودن خود را بیان کنید…..

فقط 26 تیر
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  دیارا

هیچ کسی تا به حال از تحمل دو سه ساعت گرما طوریش نشده. من هر روز از وقتی میرم سر کار تا وقتی میام ماسک دارم و هیچی هم نمیخورم. تا حالا هم چیزیم نشده والا. ناسلامتی عاقلان این جامعه این. امقد سختی هم تحمل ندارین؟ مگه میخوان همه را بذارن تو یک اتاق؟

نیما
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  دیارا

آفرین، چقدر درست نوشتی. مسأله کنکور و دکتری واقعاً فرع بر فاجعه ای هست که در غفلت مسئولین در حال تکراره. همه خسته ایم و همه دوست داریم زودتر از فضای کنکور خارج بشیم. اما به چه قیمتی؟ حتی به نظرم مطالبه جدی تر، لغو آزمون سراسری بچه های دبیرستانیه؛ با اون حجم عظیم شرکت کننده. به طور غیررسمی در نزدیک به نیمی از استان‌ها از ۱۵ تیر شرایط قرنطینه و تعطیلی ده روزه برقرار می‌کنند و می‌خوان درست بعدش آزمون دکتری برگزار بشه. چطور ممکنه با یازده استان در وضعیت قرمز در فکر اجتماع افراد باشید؟ شرایط خانمها هم با وجود گرما و حجاب و ماسک و دستکش عملاً امتحان نیست. چهارساعت عذابه. کاش عجله نکنند. شرایط به مراتب خطیرتر از اسفند هست که به دنبالش ۲۰ روز تعطیلات عید بود. حالا به جز بحران در تهران، ده شهر بزرگ هم به شرایط قرمز رسیدند و اقدام به برگزاری آزمون فقط و فقط کمک کردن به جریان شیوع بیماریه.

مینا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

سایت مهم لطفا موافقان برگزاری کنکور هم اگر نظرشون رو میگن چاپ کن.

دیارا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ب٫ظ

سلام دوستان من خودم تهرانم محل ازمونمم تهرانه نهایتا اسنپ میگیرم میرم ولی به شدت نگران دوستانی هستم که محل آزمونشون مرکز استانه و مجبورن سوار اتوبوس بشن و مسافت حداقل یکی دوساعته رو برن و برگردن ای کاش حداقل همه شهرها دکتری برگزار میکردن و این مشکل بزرگ حل میشد.حالا خود جلسه کنکور رو دیگه تعویق نمیندازن احتمالا. ولی باید به فکر این دوستان هم باشن و کنکور رو توی شهرشون برگزار کنن. از این طرف میگن مسافرت نکنید از این طرف خودشون مجبور به مسافرت میکنن.

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  دیارا

ازمون سراسری این مشکلات ازمون دکترا رو نداره…..

محمد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

واقعا قراره دانشجو دکترا بشید؟ پاییز انفولانزا در راه اگر تعویق بخوره و‌ازمون همزمان با پاییز باشه بعدش چی؟

بیتا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

کنکور یا برگزار میشه یا نمیشه
ولی من مطمئنم پاییز کرونا تو کشور ما کامل میره سیر نزولی حالا خواهید دید

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

عذر میخوام یعنی تخصص شما از دکتر نمکی یا دکتر حریرچی و… بالاتره؟!

الی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب٫ظ

بچه ها واقعا سوالا رو کم کنند که خیلی بدههههه
آخه اینم شد راه حل!
دوستان چه تصمیمی گرفته میشه؟ لغو یا تعویق یا برگزاری با سوالای کم؟
طرف صحبتم با دوستانی هست که میگند ای کاش اسفند کنکور برگزار می‌شد چون اوضاع بهتر بود
آخه دکتر آینده، اسفند ماه اگر تعداد آمار روزانه کمتر بود بخاطر این بود که محدودیت تست کرونا داشتند و خودشونم می‌گفتند اینقدر آمار بر اساس معیارهای قطعی و تست فلان. یعنی خیلی ها فقط علائم بالینی داشتند و جز آمار رسمی حساب نمی‌شدند.
دوما مطمئن باشید الان هم آمار خیلی بیشتر از این صحبت ها هست بازم چون محدودیت تست داریم.
آمریکا که اینقدر آمارش بالاست بخاطر اینکه تعداد تست هاش خیلی خیلی زیاد هست.

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  الی

شرایط حال حاضر خیلی خرابه…..کل فوتیهای ایران هم بالاست چون ایران جمعیت جوان دارد و نسبت به کشورهای اروپایی باید بسیار کمتر کشته دهد اما امارها بدلیل مدیریت بد بالاست…..

فیبی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ب٫ظ

اگه جای ناله‌سر دادنِ اینجا کمپین میزدین مث خرداد تعویق صورت میگرفت…

یک عصبانی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  فیبی

آقاجان، من دیدم خیلی از خبرگزاری ها اعتراضات رو اعلام کردند ما تنها نیستیم. ولی اگه برگزاربشه آزمون، مساوی میشه با خودخواهی و ریاست طلبی آقایون

ارشد زیست
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  فیبی

درست میگی دوستان بیان کمپین بزنیم..لطفااااااا

مارال
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  فیبی

دقیقا… خوب یکی یک‌ کاری بکنه

TAR
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ب٫ظ

طبق اخبار رسیده به بنده به صورت میدانی دانشگاه های بعضی استان ها صندلی چیدن را به پایان رساندن دوستان دیگه مطمئن باشید تعویقی نیست ، بنده توصیه میکنم وارد جمع بندی بشید و به حرف های فریب دهنده دوستان تعویقی توجه نفرمایید !
#نه به تعویق

یک عصبانی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  TAR

ما تو رو نداشتیم باید چیکار می کردیم!

#مخالف تعویق
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  TAR

من به چشم خودم اماده شدن یکی از حوزه ها رو دیدم .کلاس چهار پنج تا صندلی بود

ارشد زیست
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

خب صندلی چیدن ک فقط واس ازمون دکتری نیس..برا استخدامی پرستاریم هست..بعدشم مگ ی صندلی چیدن چیه کافیه دستور لغو بدن همه رو.برمیدارن اینک خیلی چیز مهمی نیس

بیتا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

آره باشه تو راست میگی
حالا کی همش بیرونه؟

بیتا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  TAR

برو بابا هچین میگه صندلی چیدن
انگار دکمه احتراق موشک دو زدن و دیگه برگشت نداره.
حالت خوبه؟؟؟؟

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

صندلی چیدن…امبولانس هم اماده کردن….کروناییها هم دعوت کردن…….بگو بیمارستان هم برا داوطلبا جا رزرو کنن …چون بیمارستان شهرهای قرمز پر هست…..

محمد
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  هوشیار

اورژانس خودش خبر داده که آماده است برای برگزاری

مدیریت۹۹
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ب٫ظ

یه ذره دموکراسی داشته باشین

مدیریت۹۹
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ب٫ظ

چرا نظر منو نمیذارین؟چه اشکالی داره؟این آقا یه نظری داده بزارین نظر ماها رو هم بدونن

دختر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ب٫ظ

طرف صحبتم با مخالفان تعویقه
اگر از تعویق های امسال خسته شدید بشینید سال بعد کنکور بدید
دیدید خوندن این پیام چقدر دردناکه؟ پس اینو دیگه تکرار نکنید

رهی به #مخالف تعویق لطفا پاسخ بدید
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ب٫ظ

این کامنت شماست کپی پیست کردم،لطفا بگید این شرایط رو در کدوم دانشگاه دیدید؟؟ و اینکه شما خودتون کارمند دانشگاه هستید؟؟
“من امروز با چشمهای خودم و حضوری چیدمان صندلی ها رو دیدم حیف که نمیشه اینجا عکس و فیلم گذاشت .استمپ و اثر انگشت هم حذف شده تمامی مراقبین هم اول مثل همه جای دنیا تب سنجی میشن ..دستور العملش به دانشگاهها ابلاغ شده .دم درهای ورودی هم الکل و ماسک به اندازه میزارن .و همین حالا هم این تجهیزات رو همه دانشگاهها خریداری کردن .این همه رو به چشم خودم دیدم”

رهی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ب٫ظ

من دانشجوی تربیت مدرس هستم روز سه شنبه با یکی از آشناهای خودم در دانشگاه تماس گرفتم ایشون گفتند برگزار کننده آزمونها آموزش دانشگاهه و فعلا که هیچ خبری در آموزش نیست و چیزی به به آموزش ابلاغ نشده، از طرفی از آخرین جلسه هیات رییسه دانشگاه اخباری به من دادند که به نظر من تعویق قطعی است متاسفانه من هنوز موفق نشدم با آموزش دانشگاه تماس بگیرم تا مطمئن بشم
از طرفی به نظرم آماده سازی حوزه و چیدمان صندلی ها دو هفته قبل از آزمون خیلی بعیده !!!!

ماه دخت بانو
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  رهی

واقعا چرا باید از دو هفته قبل صندلی بچینن!!!! فکر نمیکنم کسی که این و نوشته در نوشتارش صداقت داشته

یک عصبانی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  رهی

آره بابا، تازه برا انتخابات که انقد مهمه دیگه از دو هفته قبلش که نمیان مستقر کنن چه برسه به میز صندلی کنکور

ناشناس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ب٫ظ

صندلی کرونا نداره

مینا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ب٫ظ

بسیار عالی

هنر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ

کم راست بگو!!! آخه از الان که صندلی نمی چینن. الکل و ماسک رو شمردی که فهمیدی به اندازه اس؟ از الان الکل ها را هم چیده بودن ؟؟؟؟؟

...
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ب٫ظ

همیشه یه روز قبل ازمون کلاسا رو تعطیل میکردن تا صندلی بچینن
عجیبه از الان صندلی چیده باشن
البته منم رفته بودم تهران شمال با استادم کار داشتم دیدم کلاساشون صندلی چیده شده
گفتن از دوهفته پیش چیدن برای امتحانات پایان ترم که البته با دستور ستاد امتحانا غیر حضوری شد ولی صندلیها همون طور فعلا باقی مونده

بیتا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  ...

مگه قبلا کلاسا فرش بود؟؟؟؟!!!!

...
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

عاقل جان قبلا صندلی برای نشستن سر کلاس بود
اما بعدا با فاصله برای امتحان
مکتب خونه شما قالی کرمون داره

ارشد زیست
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

اگ اثر انگشت حذف بشه پس من یکی ی میلیون میدم ب ی دکتر رشته خودم بره ب جام امتحان بده..اوکیه مشگلی نیست

#مخالف تعویق
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ق٫ظ

من کارمند دانشگاه هستم …..دلیلی برای دروغ گفتن نیست پس فردا تشریف ببرین حوزه امتحانی بپرسین چه حجم الکل و ماسک تهیه شده اگر اجازه دادن تشریف ببرین تو کلاسها

رهی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

احتمالا دانشگاه شما هم برای امتحانات پایان ترم آماده شده بود،
تا به حال که هیچ ابلاغیه ای برای آموزش دانشگاه تربیت مدرس و بهشتی ارسال نشده

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ب٫ظ

صندلی بچینن…..هزاران میلیارد هم هزینه کنن….مدیران ویدئو کنفرانسی خودشان بروند ازمون بدهند…..

دختر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ب٫ظ

دوستان من موافق تعویقم به هر جایی هم زنگ زدم
مثل اینکه عده ای فکر کردند من سلامتی برام مهم نیست و میخوام سر وقت آزمون بدم
خیر لطفا کامنت منو دوباره بخونید من موافق تعویقم و باید به تعویق بیفته خدا خودش میدونه در چه شرایطی هستم و خیلیا مثل من هستن پس تا آخرین لحظه ناامید نمیشم انشاالله به تعویق میفته

مینا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  دختر

لطفا سال دیگه امتحان بده شما

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

سال دیگه نداریم…امسال دو تا ازمون داریم…..یکی شهریور یکی اسفند….

داوطلب
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۵ ب٫ظ

♦️امکانات لازم برای برگزاری کنکور سراسری در کهگیلویه وجود ندارد

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: با توجه به شرایط کرونایی جامعه وحساسیت موضوع ،امکانات آموزش و پرورش این شهرستان برای برگزاری کنکور کافی نیست

#اخبار_فوری_کهگیلویه_و_بویراحمد را اینجا ببینید

........
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

و در ادامه این خبر، آقای پورک پور فرمودند که:
وی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص جامعه باید سالن‌های بیشتری برای برگزاری کنکور سراسری تامین شود.

پورک پور تصریح کرد: نیاز است سالن، حسینه ها و همچنین مصلی نماز جمعه با تمهیدات لازم و رعایت پروتکل بهداشتی برای برگزاری مطلوب کنکور در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرند.

وی افزود: سال گذشته ۹ سالن برای برگزاری آزمون کنکور سراسری در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه تامین و تجهیز شد.

پورک پور گفت: هنوز تعداد شرکت کنندگان آموزمون سراسری کنکور مشخص نیست.

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

اینها امکانات ندارند در شهرهای با وضعیت قرمز بیماران کرونایی رو بستری کنند میخواهند برای کنکور امکانات کافی داشته باشند؟؟؟…

#مخالف تعویق
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

امورش پرورش چرا .تو دانشگاهها برگزار میشه

آیسودا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

ولی برای دکتری فقط مرکز استان اونم تو خود دانشگا دولتی اش هرساله برگزار میشه

آیسودا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

دمت شما گرم حرف دل همه ما رو گفتین ،بابا تو استان کهگلویه فقط یه حوزه هست اونم خود دانشگاه دولتی یاسوج اونوفت ما ک از شهرستانها میایم بایدچهارساعت توراه باشیم تازه اونوقت سه مسیر رو هم باید با ماشین های عبوری بیایم و اینکه باتوجه ب شرایط حساس نمیتونیم بریم خونه کسی مسافرخونه ها هم ک بماند با این وضعیت الان و شراایط اقتصادی!!!کاش حداقل یه حوزه میزاشتن دهدشت یا گچساران اگه نمیخواین تعویق بندازین لاقل به فکر بچه های روستا و شهرستاتهای دور بکنید

کرونا خستمون کردی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۷ ب٫ظ

آزمون ۲۶تیر که برگزار نمیشه این واضحه
اما تعویق هم دیگه فایده نداره
مثلا شهریور معجزه میشه کرونا میره؟
خدایی خنده دار و مضحک نیست؟
آخه ما امسال میتونیم اصلا دانشگاه بریم که اینقدر سر و دست میشکنید واسه زمان برگزاری کنکور؟؟؟!!!!

مهشید
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۱۰ ق٫ظ

وای همون خودمونم تا حالا بهش فکر نکرده بودیما

یک عصبانی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۵ ب٫ظ

نمیدونم ولی امیدوارم مسئولین، این مسئله رو شخصی نکنند به اینکه آخرش تصمیم هرکس با خودش باشه میخاد بیاد سر جلسه نمیخاد نیاد،
اصلا مسئله پی اچ دی تست نیست من چند تا خبرگزاری دیدم همه معترض بودند…
بعدشم مگه شما به عمرتون یادتونه که کنکور اینجوری بشه آقاجان امسال اینجوری شد پس با یک تعویق دیگه، قرار نیست ساختار آموزش کن فیکون بشه… شرایط خاص یعنی همین….یعنی تصمیم های منطقی نه مصلحتی

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

با تعویق شما توی ظرفیت کاردانی یا کاردانی به کارشناسی که عموما ظرفیت پذیرش شون مربوط به بهمن هست رو عملا از بین دارین میبرین. توی پاییز که عموم مردم سرما میخورن و سرفه های خشک میکنن، جدا از اینکه چطور خودش رو کنترل کنه، دیگه در شما رعب و وحشت کرونا ایجاد نمیکنه؟

بیتا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  Mohammad

اواخر شهریور اوایل مهر سرفه خشک کجا بود؟؟؟؟؟؟

....
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب٫ظ

دیگه بریم درس ها رو مرور کنیم حداقل دانشگاه ازاد قبول بشیم

سعید
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۲۰ ب٫ظ

واقعاً جای تأسفه برای برخی از افراد که فکر می کنن یه نفر می تونه با دو ماه تعویق دکتری قبول شه! این جور قبول شدن نهایتش به یه درصدم نمیرسه
هر آدم عاقلی می دونه برای قبولی دکتری باید یه برنامه بلند مدت داشت نه یکی دو ماه!
دوست عزیز شما اگه تا حالا خوندی مطمئن باش اگه برای حفظ جان دیگران تعویق بیفته شما بازم قبول میشی و یکی این وسط نمیاد جای تو رو بگیره
در ضمن نفسم از جای گرم بلند نمیشه من سال گذشته از شهریور شروع به مطالعه کردم و اسفندم به خدمت اعزام شدم و بیشتر از همه دوست دارم که برگزار شه شاید زودتر بتونم ایست خدمتی بزنم و اصلا دوست ندارم تا بهمن صبر کنم!
ولی وقتی منطقی فکر می کنم به این نتیجه میرسم که جون مردم مهمتره از بقیه چیزا

داوطلب
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

مرسی سعید
باور کن منم از برج ۶ شروع کردم واقعا خسته و فرسودم و دو دلم که برم سر جلسه یا نه
حتی اگه یه درصد احتمال بیمار شدنم باشه اخه چه ارزشی داره هزارتا از این مدرکا واسم
۵ ماهه تو خونه قرنطینه ایم یه روزه به بادش بدیم
لعنت به کرونا لعنت به چین

یک عصبانی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

جدی آفرین، چون واقعا من خودم اگه شرایط شما رو داشتم حتما مخالف تعویق میشدم، ولی آفرین

یک عصبانی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

آفرین، چون من اگه جای شما بودم حتما جزو مخالفان تعویق میشدم، ولی آفرین

مینا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

خب نیاید آزمون بدید. کسی زورتون نکرده. اجازه بدید ما سر موعد مقرر امتحانمون رو بدیم. شما قطعا یک داوطلب واقعی نیستی. هرروز مهمانی و دورهمی هستین و لی کنکور مشکل سلامتی ایجاد میکنه. همش تناقض

سعید
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

خانم عزیز بنده گفتم سربازم، توصیه می کنم یه بار متنو بخونین بعد نظر بدین چون با این وضع همه سوالات کنکور رو اشتباه میزنین!
در ضمن یه سرباز اگه تو شهر خودش خدمت کنه از صبح زود میره و عصر برمیگرده پس فرصتی برای مهمونی و این چیزا نداره!
همچنین از پارسال تا حالا درسمو خوندم و نگرانی بابت امتحان ندارم و مقالات چاپ شده و مدرک زبانم دارم!
و مسئولم نیستم که بتونم آزمون رو تغییر بدم یا برگزار کنم و فقط از باب همدردی با دوستان یه کامنت نوشتم.
از لحن کامنت من کاملاً مشخص بود که به اعصاب خودمم مسلطم، شما هم بهتره این مدتو یه کم تمرینات ریلکسیشن انجام بدین که اینقدر عصبی نشین وگرنه سر جلسه به مشکل بر می خورین!
اصول اولیه دموکراسی و همچنین سلامت جامعه حکم می کنه که به نظرات و همچنین جان مردم اهمیت بدیم.
در ضمن براتون آرزوی موفقیت می کنم

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

شما سرباز نیستین. سرباز ۴ صبح یا ۴:۳۰ صبح آماده باش هست تا شب. کامنت شما ساعت ۶ دقیقه بامداد ثبت شده. دو تا نتیجه میشه گرفت: یا سرباز نیستی یا اینکه توی سربازی بهت خوش میگذره! شما اصلا دروره آموزشی رو هم نرفتین، مطمئنم. مدرک و مقاله هم اصلا ندارین. صد در صد مطمئنم..

...
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  Mohammad

وا چه ربطی داره
برادر منم سربازه ۶ صبح میره ۳ بعداز ظهر خونه هست

بیتا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

مدیتیشن برادر من

سعید
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  بیتا

مرسی از پاسختون، ولی من فرض رو گذاشتم که دوستان فقط عصبی ن و گفتم که فقط خودشونو آروم کنن

سعید
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

ضمنا کامنت خودمو چندبار خوندم و تناقضی ندیدم اگه لطف کنید و موارد تناقضشو بفرمایید ممنون میشم چون توی بخش استعداد تحصیلی مفیده!!

بیتا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

بی خیال

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

کسی که از اول با برنامه بخونه چه لیسانس رو و چه کارشناسی ارشد رو، یک ماه براش کافیه اونم فقط برای آشنایی و تمرکز روی آزمون و آزمون های سال قبل

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

اسفند ۹۸ تمامی اعزامی ها لغو شده بود به علت کرونا تا اردیبهشت ۹۹. اونوقت شما چطور اسفند اعزام شدین؟! و چطور دوست دارین ایست خدمتی بزنین؟! خیلی جالب شد. یکم با خودمون رو راست تر باشیم. ایست خدمتی هم فقط با شروع کلاسها خواهد بود.

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

در ضمن جون مردم با تعویق کنکور نجات پیدا نمیکنه. صرفا جهت اطلاع

بیتا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  Mohammad

سخت در اشتباهی

سعید
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  Mohammad

دوست عزیز بزارید پاسخ سوالاتت رو بدم: ۱- مگه جنگه که از ساعت ۴:۳۰ آماده باش باشیم؟! اگه خدمت رفته بودین می دونستین با مدرک کارشناسی ارشد سرباز افسر محسوب میشه و در صورت خدمت در شهر محل زندگی نیم ساعت قبل از کادر میره سر خدمتش ۲- بله کامنت بنده شب ارسال شده و مفهومش اینه که آخر هفته ست و در منزل هستم! شما یا فکر می کنی میشه گوشی اندروید ببری سر خدمت یا فکر می کنی بری خدمت زندانیت میکنن و میگن بعد دوسال بر خونه!! ۳- در ضمن کی گفته آموزشی اسفند همه ارگان ها لغو شده! برو یه سرچ بکن بعد اطلاعات دقیق بدست بیار بعدش صحبت کن، واقعاً زشته برای یه داوطلب دکتری که اینجوری سطحی صحبت کنه ۴- در ضمن وقتی به گفته مسئولین مهر نتایج اعلام میشه و آبان کلاسا شروع میشه در صورت قبولی ایست خدمتی میزنی (دقیقاً کجاش مبهمه؟!) و به نظر شما بهتره آبان برم یا بهمن؟! ۵- در مورد مدارک هم به خودم مربوطه و نیازی نیست لینک دانلود براتون ارسال کنم! ۶- همچنین به گفته وزارت بهداشت تجمع خودش یکی از عوامل شیوع کروناست حالا شما احتمالا تا حالا کنکور ندادی و نمی دونی دواطلبا یه جا جمع میشن و امتحان میدن! ۷- در ضمن این چند روزه کامنتای موافقا و مخالفای تعویق رو دیدم که مخالفان فقط با عصبانیت داشتن توهین می کردن و استدلال درستی هم نداشتن و با این شرایط بنده ترجیح میدم از موافقای تعویق حمایت کنم. ۸- و در پایان این… ادامه نظر»

ازمون
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

سعید خیلی مردی داداش مرسی بابت جواب کوبندت

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

در جواب تمام این موارد، همین حد بدونین که هیچکدوم واقعیت نداره. راستگو باشید

#مخالف تعویق
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

تو پادگان اتاق انفرادی هستید یا سوله با ۵۰ الی ۶۰ تا تخت؟؟

رهی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ب٫ظ

چقدر غم انگیزه که ما در سالی داوطلب دکتری شدیم که باید یه بیماری شایع بشه، این چنددستگی رو بین داوطلبها به وجود بیاد، این سایت در حالت عادی باید محل تبادل نظر و به اشتراک گذاشتن تجربه ها باشه و ….. اما افسوس
بسیاری از داوطلبها از بیماری زمینه ای گفتند اما خیلی راحت براشون کامنت گذاشته شد خب نرو سر جلسه، خب سال آینده برو، ما زحمت کشیدیم، برنامه و زندگی داریم،خسته شدیم
دوستان میگن ساعتها تا محل حوزه فاصله دارند بازهم پاسخهایی از همین دست بهشون داده میشه…
همه اینها رو میبینیم و میدونیم که در صورت برگزاری آزمون داوطلب کمتری میاد، فکر کنید دوستانتون که لزوما رقیب شما هم نیستند از آزمون جا بموند، کسانی که میشناسید و میدونید لیاقت دکتری رو دارند، به دوستان خودتون هم همینطور جواب میدید؟؟
اخلاق چی حکم میکنه؟؟؟
هر نظرو عقیده ای داریم مطرح کنیم برای مطالبات خودمون و آنچه که فکر میکنیم درسته تلاش کنیم اما اینقدر راحت قلب همدیگرو به درد نیاریم اگر یه جمله برای همدلی نداریم از کامنتهای که مخالف نظر ماست عبور کنیم بهتر نیست؟؟
این ماجرا تمام میشه اما سنگینی این کامنتها تا مدتها روی قلب خیلی از افراد میمونه، روی صحبتم با بچه های تعویق هم هست کم دیدم اما بعضی وقتا به مخالفای تعویق جوابهای گزنده ای میدید، عزیزان اندکی همدلی

فرزانه
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  رهی

آفرین رهی جان

ناشناس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  رهی

افرین
کنکور خودش سخته
کرونا سختر
حرفهای مردم که خوندی و نخوندی بدتر
اخه کنکور باید معدلی کنند
کم کردن سوال استاندارد ازبین میره
تلویزیون داره خودش میکشه تجمع نکنین

#مخالف تعویق
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  رهی

چرا احساس می کنید ما مخالفین تعویق مسبب وضع موجود هستیم یا کت بسته دیگران رو میبریم سر جلسه یا با سر نیزه جلوی اونها رو میگیریم .گزینه اول برگزاری و گزینه بعدی لغو تا سال اینده .خب شما که نمیتونی بیای در هرصورت میفتی سال دیگه راه دیگه نیست .تعویق هم میخوره به اوج گیری کزونا و شما هم نمیتونی بیای .
پس بزارید داوطلیان واقعی شرکت کنند

فقط امید به خدا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۰۵ ب٫ظ

فقط برگزاری آزمون سر موعد مقرر نه به تعویق درصورت تعویق مجدد اعتراض مقابل مجلس

#مخالف تعویق
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۰۱ ب٫ظ

#نه به تعویق کنکور

داوطلب
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۵۵ ب٫ظ

اقا یه سوال
این پروتکلی که ازش حرف میزنن دقیقا چیه؟؟
مفیده ایا؟؟
اگه مفیده چرا اینقد شرایط روز به روز داره بدتر میشه!!!
چیزی که ما خیلی وقته فهمیدیم اینکه وقتی مسئولین عزیز گفتن نگران یه موضوعی نباشین دقیقا باید به شدت نگرانش باشیم
فقط تعویق

#مخالف تعویق
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

هر چی جلوتر میریم وضع بدتر میشه طبق امار پس همه با هم تلاش کنیم سریعتر برگزار بشه

سهیل
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ب٫ظ

من مدرک زبان تولیمو با نمره ۳۶۷ گرفتم کن نمره ضعیفی به شمار میاد میخواستم بدونم که ایا برای مصاحبه دکترا مورد قبول هست و ایا تاثیر دارد؟ و کمکی به قبولی در مصاحبه میکند؟؟

ویکتاریون
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

نه نبر. بیشتر مثل نقطه ضعف به نظر می رسه. نمره هم نداره.

رهی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

سهیل عزیز من تجربه مصاحبه ندارم اما از بسیاری شنیدم در زمان مصاحبه مدرک زبان نداشتن خیلی بهتر از ارائه دادن یه نمره پائینه، در این حالت اگر بقیه معیارهارو داشته باشی و در دل اساتید هم جا باز کنی برای زبان فرصت داده خواهد شد
موفق باشی

Mahdi
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

سلام.
نمره ۳۴۰ تولیمو مساوی صفر است.(پشت کارنامه را نگاه کنید) همچنین در جدول پشت کارنامه نمره کمتر از ۴۰۰ خیلی ضعیف رتبه بندی شده است. در نتیجه یکبار دیگر با آمادگی بیشتر در آزمون شرکت کنید.

شیرعلی قصاب
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۵۳ ب٫ظ

نمیشه محل های نماز جمعه رو به کنکور اختصاص بدن یا هر فضای باز رو وسط درس خوندن یهو به ذهنم رسید مسخره نکنین

Maria
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  شیرعلی قصاب

استان های جنوبی چی؟ کرونا نگیرن، صد در صد گرمازده میشن.

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  Maria

استان های جنوبی قبل کرونا چطوری کنکور میدادن توی تیر یا اردیبهشت و…؟!

بیتا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  Mohammad

ماسک و دستکش و بی کولری نبود

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

دستکش لازم نیست!!! حالا اگر متوجه شدین! کولر هم اثر نداره

ویکتاریون
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  Mohammad

اون موقع کولراشون ویروس پخش نمی کرد.

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

کولر هیچ اثری نداره اگر ماسک زده باشید

Maria
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

قطعا در فضای باز با دمای ۴۰+ نبوده.

شازده اسدالله میرزا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  شیرعلی قصاب

و کبوترها را آه کبوترها را…

ناشناس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  شیرعلی قصاب

سالن ورزشی

فقط یه لحظه خودتون رو جای یه نفر دیگه بذارید
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ب٫ظ

فقط یه لحظه خودتون رو جای یه نفر دیگه بذارید
پدر یکی از دوستان بنده چندسالی بیماری سرطان داشتند چند بار عمل داشتند چقدر نذر و نیاز کردند تا ایشون سلامتی شون رو بدست بیارن و اینکه دوستم نمیخاست کنکور شرکت کنه چون میگفت نمیخام از پدرم دور باشم و برم شهر دیگه متاسفانه هفته گذشته پدرشون کرونا گرفتن و طی مدت سه روز از دنیا رفتن لطفا با هم کمی مهربان باشیم و شرایط دیگران رو هم درنظر بگیریم
من هم در همین شرایط قرار دارم پدرم بیماری ریوی و مادرم دیابت و بیماری قلبی دارن با اینکه یک سال هست که برای کنکور وقت گذاشتم کلاس رفتم هزینه کردم درس خوندم اصلا برام قابل تصور نیست چطور در این شرایط برم سرجلسه کنکور و آزمون بدم اگر خدای نکرده مبتلا بشم جون خودم که هیچ صددرصد جون عزیزانم به خطر میفته

مرضیه
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۱۹ ب٫ظ

کاش واقعا مخالفان تعویق هم دلایلشونو میگفتند تا ببینیم اینهمه اصرار برای شرکت تو این کنکور اسیب زا چیه؟ خداییش مگه چند نفر هم قراره برن سربازی؟! جز سربازی هم دلیل موجه دیگه ای اگه هست بفرمایید

...
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

بهم ریختن برنامه ریزی
خستگی
کلافه شدن از خوندن مطالب تکراری
ممکن هم هست اساتیدی که بهشون قول قبولی در مصاحبه دادند سال دیگه نباشن یا قولشون یادشون بره

...
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

کاهش چشمگیر رقبا درصورت عدم تعویق و شاید انقضای مهلت زبان برای بعضیا رو هم اضافه کنید

مرغ سحر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۰۳ ب٫ظ

ما داوطلب ها خسته شدیم… چندبار تعویق؟؟؟ روح و روان نذاشتین واسه ما.شاید کرونا تا دوسال دیگه از بین نرفت.

فقط 26 تیر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مرغ سحر

دقیقا.

ناشناس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مرغ سحر

معدلی

مرغ سحر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ

داوطلب

تعویق فقط تعویق
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب٫ظ

من محل آزمونم دزفوله .. یکی از شهر های فوق قرمز ایران .. ضمنا محل زندگی بنده تا دزفول سه ساعت راهه .. من با این شرایط چجور میتونم یه روز قبلش اونجا باشم .. محدودیت ها دارن باز شکل میگیرن .. هیچ بعید نیست تا اون موقع حتی هتل و خوابگاه و خانه معلم رو هم ببندن .. خونه آشنا هم که نمیشه رفت با این اوضاع .. تکلیف ما چیه .. امتحان هم خب متفکرهای سنجش قطعا میگن ۸ صبح حوزه بسته میشه .. این فقط شرایط من نیست شرایط خیلی از داوطلبهاست .. حالا من پسرم و نهایتش شب تو خیابون میخوابم. ولی یه خانم چکار کنه تو این شرایط کجا بره

#مخالف تعویق
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۵۷ ب٫ظ

مگه تشریف میبرید مسافرت خانم و بچه ها رو میبرین .چه کاریه اخه.خودتون برین صبح زود

شیرعلی قصاب
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

میگه من پسرم میتونم تو خیابون بخوابم یه دختر که نمیتونه بیچاره کی گفت زن و بچم رو میخوام ببرم خخخخ

ویکتاریون
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

چی کار به خانم بچه ها داره مرد حسابی؟ شاید باورت نشه ولی یه خانم هم ممکنه کنکور دکترا شرکت کرده باشه.

معصومه
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۴۴ ب٫ظ

برادر خوبم، امیدوارم بهترین تصمیمِ ممکن گرفته بشه.شرایط شما بسیار قابل درکه.

فقط 26 تیر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۵۸ ب٫ظ

صبر بفرمایید اسفند ماه در کنکور شرکت کنید. مطمئن باشید تعویق در کار نیست. حتی اگر هم تعویق در کار باشد با یک ماه و دو ماه وضعیت کرونا تغییری نمیکند. اگر الان میتونید تو خیابون سر کنید، پاییز با اوج گیری آنفولانزا داخل خیابان هم… تعویق در کار نیست و حذف کنکور هم یعنی ضایع شدن حق همه ما. سال بعد تمام این تعداد به کنکوری های جدید اضافه می شوند. این یعنی رقبای بیشتر و ظرفیت ثابت دانشگاه ها.

ناشناس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  فقط 26 تیر

بشین
خط قرمز هستیم جنوب و مازندران
چیکار کنن

ما همگی تعویق می خواهیم
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ

آزمون خیلی راحت میشه به تعویق بیوفته … نهایت یک ترم دیرتر شروع شه و بهمن ماه باشه ..

مارال
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ب٫ظ

بچه ها بیاین کمپین بزنیم

ففط 26 تیر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ

اون که دیگه تعیوق نمیشه. شما بذار با خیال راحت اسغند کنکور بده.

ناشناس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ففط 26 تیر

ففکر میکنی کنکور بدی کرونا نمیگیری

بیتا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ب٫ظ

به نماینده هاتون بگید

ناشناس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ب٫ظ

افرین

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ق٫ظ

تعویق نیفته هم ترم برای دکترا از بهمن است……طبق روال پارسال از زمان ازمون تا اعلام نتیجه نهایی دکترا حدود ۷ ماه طول کشید ….هر چقدر بخواهند برنامه رو فشرده کنند به ترم پاییز نمیرن ….

خدایا کمکمون کن
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۳۹ ب٫ظ

فقط تعویق .. خواهش میکنم همدیگه رو درک کنیم .. آزمون دادن در این اوضاع یعنی نامردی در حق کسایی که شرایطشون میزون نیست ..

فقط 26 تیر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ

و حذف کنکور یعنی دو برابر شدن رقبا، منقضی شدن مدارک زبان، عدم افزایش ظرفیت دانشگاه ها، پیک کرونا در پاییز و آنفولانزا، و…..

TAR...Mehran شمس الله phd مریم .ا، امید، مسعود #
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  فقط 26 تیر

شما نگران حذف کنکور هستی یا رفتن به پادگان!!!!!؟؟؟؟؟

شهری
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ

این ایده حذف یا کاهش سوالات اصلا شدنی نیست. دو هفته دیگه آزمون هست و قاعدتا تا الان سوالات طراحی شده و برای چاپ حاضره. امکان نداره سوالات حذف بشه. مگه اینکه دفترچه عمومی رو حذف کنن. که البته عده ای برای همین بخش عمومی کلاس کنکور رفتن و هزینه کردن و احتمالا معترض میشن. پس فقط یک حالت می مونه اونم لغو آزمونه. دوستان عزیز اینقدر پافشاری نکنین. بذارین بریم آزمون رو بدیم. آخرش که میگن همه باید مبتلا بشن تا ناگیرایی حاصل بشه…. پس اینهمه استرس واسه چیه؟!!!! ما همه ی اصول اولیه رو رعایت می کنیم. انشالله که بیمار نمی شیم.

بیتا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  شهری

اینو از کجا آوردین ناگیرایی با همین فکر ملت ریختن تو خیابون و کادر درمان رو بدبخت کردن
این بیماری ایمنی جمعی نداده

یک عصبانی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  شهری

برادر شما داوطلب دکتری هستی نگو این حرفو یعنی چی همه باید مبتلا بشن،

دختر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۳۸ ب٫ظ

لطفا خودخواه نباشید بسه دیگه تمومش کنید من پنج ساعت تا محل حوزه فاصله دارم ماشین شخصی هم ندارم اونجا هم کسی و جایی رو ندارم بمونم از یک شب قبل هم باید برم حتی اگه کسی رو اونجا داشتم با این شرایط نمیتونستم برم از طرفی امسال برای من سرنوشت سازه. یه ذره فکرتون رو به کار بندازید ببینید عاقبت این لجبازی چیه
مخالف تعویق هستی؟ باشه بمون سال بعد کنکور بده که سر موعد به امید خدا برگزار میشه امسال نمیخواد کنکور بدی چون باید به تعویق بیفته بشین سال بعد

بیتا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  دختر

آفربن همین ها رو به نماینده شهرتون و ستاد کرونا بگید

زینب سادات
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  دختر

خواهر گلم بهت اطمینان میدم تعویق قطعیه. حق من و شما و همه دوستان ماست که در شرایط مساعدتر و برابر و عادلانه آزمون بدیم. همش از عدالت علی بن ابیطالب علیه السلام صحبت میشه ولی در عمل هر کسی راه خودش رو میره.همه زحمت کشیدیم و ماههای زیادی خودمون رو حبس کردیم و درس خواندیم. اما الان واقعا بحث مرگ و زندگیه.

Nasim
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  دختر

عزیزم لجبازی یعنی چی!!!!سر چی لجبازی!!
شرایط شما رو خیلیا دارن و همه اون خیلیا هم موافق تعویقن…شما اگر براتون ابتلا به این بیماری مهم نیست باور بفرمایید ما همه نگران شما و خانواده‌ها هستیم
چرا اینقدر خودخواهانه با ماجرا برخورد می‌کنید!همه منتظر کنکوریم ولی چون حالا یه عده به دلیل خستگی یا سرنوشت یا هرچی عجله دارن که کنکور برگزار شه معنیش این نیست که اونا فقط حق دارن برن سرجلسه…همه حق داریم یه گروه میخوان تو شرایط ایمنی‌تر برن و خب یه گروه هم براشون هیچی مهم نیست جز زندگی خودشون!قطعا این کنکور برگزار میشه ولی اجازه بدید همه بتونیم حضور داشته باشیم…این حق همه ماست

یک عصبانی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  دختر

آره واقعا منم همین مشکل رو دارم، این فاصله تا محل آزمون خودش دغدغه شده

علی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  دختر

با شرایط حاضر اگه تیر برگزار نشه اصلا برگزار نمیشه و شما هم باید بشینی برای سال بعد.

ناشناس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

معدلی کنن
تهرانی ها برین اعتراض کنین

TAR...Mehran شمس الله phd مریم .ا، امید، مسعود #
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

جناب کاربر علی، شما اگر دوست نداری شهریور امتحان بدی اسفند امتحان بده برادر من اسفند برات بهتر هست!!!!!!

بیشترین ضرر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ

داوطلبهای عزیز دکتری
میدونم که درس واستون مهمه که اومدین توی این سایت و تعویق طلب کنسلگرا و کنکورگرا و کرونا گرا هم فرقی نداره
ولی من میخوام از تجربه ی خودم براتون بگم
دو سال تجربه شرکت من در کنکور دیدم که ۵۰ درصد شرکت کننده ها بخاطر دقدقه زندگی و یا مسائل دیگه نمیان کنکور بدن و اون در شرایط معمولی بوده
و این افرادی که کامنت میزارن تعداد بسیار کمی از جامعه آماری شرکت کننده در کنکور هستن
مطمئن باشید امسال درصد کمتری شرکت میکنن و خطری پیش نمیاد
حوزه های آزمون محیط بزرگی دارن مثلا تهران در دبیرستان ماندگار البرز برگزار شد (بغیر از سالن های سرپوشیده اش دو تا زمین فوتبال داره)
خودتون گول نزنید شاید از رشته ی شما هیچ کسی کامنت هاتون رو نخونه
بجای راهنمایی بیشترین ضررو نکنید

..
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  بیشترین ضرر

شما فقط تهران در نظر گرفتید شما تشریف بیارید اهواز امتحان بدید

بیتا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  بیشترین ضرر

اولا.. اینکه دکتر زالی گفتن تجمع مواج ۱۰ نفری هم خطرناکه
دوما ..نهایت ۱/۶از جمعیت نیان؟
۵۰٪ رو از کجا آوردی

زینب سادات
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

آخه بعضی از ما از دکتر زالی هم خیلی بیشتر میفهمیم!!!

فقط 26 تیر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

و سازمان بهداشت جهانی هم گفتن اگر همه هم فرد سالم هم فرد بیمار ماسک بزنن احتمال انتقال یک درصده

ناشناس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  بیشترین ضرر

استاندارد از بین میره
نمره منفی نداشته باشه یه چیزی میشه
باید کنکور حذف بشه
حداقل الان اوج مسافرت کنکور نباید بگیرن شهریور مدرسه باز میشه تعداد کمتر بشه

#مخالف تعویق
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  بیشترین ضرر

درود بر شما

زمانی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  بیشترین ضرر

جناب تار خودتی، اخه مثل اینکه دوباره دقدقه برگزاری آزمون رو دارین

Graphic
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  زمانی

عالی بود
میگم چرا همه دغدغه رو اینجوری می نویسنا پس قضیه اینه!

زمانی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  بیشترین ضرر

دقیقا با همین مضمون( امسال درصد کمتری شرکت میکنن و خطری پیش نمیاد) #مخالف تعویق نظر دادن که خیلیا شرکت نمیکنن، یکی از دلایل اصلی مخالفت این فرد با تعویق همینه با خودش میگه اگه آزمون با این شرایط برگزار بشه کسی شرکت نمی کنه و شانس قبولی ما با درصدهای پایین بالا میره، باعث تاسفه
#نه به افراد فرصت طلب و سودجو
#تعویق حتمی است

ناشناس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  زمانی

اشتباه میکنی همه الکی میگن همه میان
چون فکر میکنن سوال ازمون اسان هست از طرفی فکر میکنن نمیان همه حضور پیدا میکنن

...
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  بیشترین ضرر

پارسال از ۱۹۰ هزار نفر ۴۰ هزار نفر یا نیومدن یا بهد از دریافت دفترچه دوم سالن رو ترک کردن
این از نظر شما میشه ۵۰ درصد

ناشناس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  بیشترین ضرر

زمین فوتبال
افتاب کجای دلمون بذاریم
من مشکل چشمی دارم عمل کردم افتاب برام مضرر
چیکار کنم
مگه میخوایم بریم تفریح
کنکوره

ناشناس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  بیشترین ضرر

تو تهرانی برو اعتراض کن معدلی بشه
ما کلا نمیتونیم ازمون بدیم صندلی و برگه امتحان کرونای

فاطمه
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ

خواهشا یه فکری هم برای اونایی بکنید که مجبورن برای آزمون دکترا سفر کنن، چرا فقط از لحظه برگزاری آزمون میگین. همه اونقدر پولدار نیستن چندصدهزار تومن بدن دربستی بگیرن یا با ماشین شخصی بیان. مجبورن با اتوبوس سفر کنن تو این وضعیت! خیلیا هم نمیتونن صبح راه بیفتن چون نمیرسن، مجبورن شب قبلش بیان و جای اسکان ندارن

زهرا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

من ودوستم دقیقا همین مشکل رو داریم
خدا بهمون کمک کنه

TAR
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ

دوستانی که ادعای سلامتیتون به کوه دماوند رسیده ، چطور به گفته مسئولان که امار میدن ، اینجا امار هارو زود نشان می دهید اما وقتی میگن اوضاع در شهریور و پاییز خراب هست باز دنبال کنکور در شهریوری ؟ این چه استدلالی هست از جانت تعویقیا ؟
اگر میگی سلامتیم مهمه خب چرا چند ماه دیگه شرکت نمیکنی در کنکور بعدی ؟ اما میگی این کنکور بره اسفند ؟
۹۹ درصد کسانی که تعویق میخوان فقط دنبال مقاصد شخصی خودشان از قبیل ، ترم تابستان و معرفی به استاد و امتحانات پایان ترم هستن که قبلا هم گفتم ، لذا اصلا فریب این تعویقیا رو نخورید که حرف از سلامتی میزنند ، هرچند بنده معتقد هستم همین دوستان روز ازمون جلو تر ازما در صف چک تب سنج برای ورود خواهند بود ، واقعا باعث تاسف هست یک ادم برای خودخواهی خود سلامتی را بهانه کند !
#نه به تعویق
#Tar.mstrtst
#ایکون سبزه
# فقط ۱۴روز

******
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

دوست عزیز شما انگار متوجه نیستی دارن میگن خیلی ها مجبورن مسافرت کنند یک روز قبل و تو این اوضاع شما دوست داری بری سفر… انگار شما هم جزو اون دسته ای که علی رغم هشدارها بازم به مسافرت رفتی…. میگن جای اسکان نداریم از یک روز قبل بریم…
خدایا کاش اینقدر که شما فکر مدرک و تحصیلات عالیه اتون هستید یه کم به هم نوع خودتون فکر می کردید و ای کاش یه کم دغدغه مردم هم وطنت رو داشتی… اینجور مدرکی که شما میخوای بگیری به چه کارتون میاد آخه به قیمت جون یه عده دیگه… حتما میفرمایید امتحان ندن که این هم باز از عدالت به دوره… چرا باید این آزمون در عین بی عدالتی برگزار بشه… کاش کمی فکر میکردیم به جای اینکه اینقدر دنبال خواسته های خودخواهانه خودمون بودیم

خاطره
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

ما علم غیب نداریم که چه تایمی مناسب هست ولی انقدر حماقتم نداریم که به خاطر یک ازمون حتی یک درصد بخواهیم سلامتی خودمون و اطرافیانمون رو در معرض خطر قرار بدیم . خواسته ما خیلی منطقیه برگزاری ازمون با کمترین احتمال بیماری نه تو اوج دوران کرونا و بدون هیچ راهکاری، من خودم تهرانم ولی یک لحظه خودم رو میذارم جای کسی که باید بره یک شهر دیگه امتحان بده .

تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامـت نهند آدمی

ناشناس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

زمانی کنکور باید برگزار میشه که بچه ها مدرسه برن امینت برقرار میشه

TAR...Mehran شمس الله phd مریم .ا، امید، مسعود #
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

باشه برای ما به کوه دماوند رسیده ولی بالاخره تعویق رخ میده اون موقع گذر شما به کوه ادگان میرسه

فاطمه
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۷ ب٫ظ

کاهش تعداد سوالات چه کمکی به شهرستانیا میکنه که مجبورن به مراکز استان برای ازمون سفر کنن؟!

هوشیار
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

ظاهرا برای تغییر حال و هوای داوطلبان قصد مزاح داشتن!

#مخالف تعویق
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ب٫ظ

سال قبل بدون کرونا نزدیک ۴۰ هزار نفر نیومدن سر جلسه نهایتش امسال میشه ۴۱ هزار نفر …..همه ما مختار و عاقل هستیم و خودمون صلاح کار خودمون رو میدونیم .هیچ کس حق نداره برای بقیه تعیین تکلیف کنه .
#این بار محکم جلوی زیاده خواهی دیگران می ایستیم
#نه به تعویق کنکور

خاطره
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

اتفاقا همه عزیزانی که تو سفره خونه ها و لب دریا و ..مشغول خوشگذرونی و غیره هستند هم همین نظر شمارو دارند
ولی ما داریم چوب این بی مسیولیتی ها و جدی نگرفتن این بیماری رو میخوریم !

#مخالف تعویق
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ب٫ظ

کنکور دکترا با کمترین دواطلب و فاصله های فراوان برگزار خواهد شد .من امروز با چشمهای خودم و حضوری چیدمان صندلی ها رو دیدم حیف که نمیشه اینجا عکس و فیلم گذاشت .استمپ و اثر انگشت هم حذف شده تمامی مراقبین هم اول مثل همه جای دنیا تب سنجی میشن ..دستور العملش به دانشگاهها ابلاغ شده .دم درهای ورودی هم الکل و ماسک به اندازه میزارن .و همین حالا هم این تجهیزات رو همه دانشگاهها خریداری کردن .این همه رو به چشم خودم دیدم .نگران نباشید .همه چیز اماده اس .فقط تمرکز کنید رو درسها و با خیال راحت و رعایت پروتکل ها تشریف بیارین .
پیشنهاد میکنم ماسکی تهیه کنید که بشه راحتتر توش نفس کشید و پشت گوشتون رو اذیت نکنه من خودم دادم برام یکی درست کردن که پشت سر گره میخوره
نگران جو سازی ها نباشید
استرس لغو یا تعلیق یا کاهش سوالات رو نداشته باشید اوراق چاپ و در مخزن مهر و موم شده نگه داری میشن .(نتیجه تماس با سازمان سنجش)

#تسلیم پروپاگاندای خریداران زمان برای مرور و سیاهی لشکرها نشید
با توکل بر خدا و رعایت کردن انشالله و صد درصد امتحان برگزار میشه

فاطمه
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

اونایی که مجبورن از شهرستان بیان مراکز استان چی؟! برای اونا چه فکری شده؟!

#مخالف تعویق
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

هیچ کس مجبور نیست ..

فاطمه
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

“هیچ کس مجبور نیست” واقعا متوجه شدید چی گفتید؟ شهرستانیا مجبورن بیان مراکز استان برای آزمون. منطورتون چیه که مجبور نیستند!! یعنی شرکت نکنند چون شهرستانی هستند؟ احسنت!!!

..
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

همه چیز یکشنبه روشن میشه ؟چرا بیخود جو میده ،شما مگه ۲۶تیرماه کنکور نداری این روزا طلایی رو از دست نده ,هرچند بعید میدونم که بخونید چون همش بیرونید واز آمار رفت وآمد مجالس عروسی و ضرر دیدن ما موافقان تعویق که نشستیم خونه میگید،اگه امتحان برگزار بشه بیشترین ضرر میکنی چون مصاحبه اتم هم میخوره توی اعزام به خدمتت بشین برنامه ریزی کن دوست عزیز ،به قول خودتون همین شماهایی هستید که قرنطینه ایی رو رعایت نمیکنید و ما رو بیچاره کردید

سعید
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

برادر من اتوبوسهای بین شهری، تاکسیها و… همه رو چک کردید؟ خیلی جوگیر نشید، اینجا صحن علنی مجلس نیست.

بیتا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

تب سنج اگه چاره کار بود الان اوضاع این نبود

یک عصبانی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

تب سنج چیه برادر، تا حالا تب سنج دیدین یه وسیله ابتدایی، کلا که دست همه نهادها هست

یک عصبانی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

چه صمیمانه با شما سخن گفت سازمان سنجش
آفرین داداش چه خودمونی گپ زدین با هم

TAR...Mehran شمس الله phd مریم .ا، امید، مسعود #
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

احسنت به کاربر “یک عصبانی” واقعا لذت بردم از پاسخ شما

TAR...Mehran شمس الله phd مریم .ا، امید، مسعود #
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

ببینم برادر مخالف تعویقم، فقط تنها شما دیدید یا از کسی هم کمک گرفتید

اوباما
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ

آزمون ها تا اطلاع بعدی تعویق میخوره
میریم باز تو قرنطینه
سربازا میرن سربازی
اول مهر هیچ خبری نیس از درس و دانشگاه و مدرسه
فقط
دعا کنید هرکی تا الان خودش و خانوادش مبتلا نشدن ایشالا نشن که پشیمونیش سال ها باهاتونه
والسلام
خیلی مراقب باشید

Maral
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۳۴ ب٫ظ

تعویق حق مسلم ماست
#سلامت_دانشجو

کرونایی ها نور چشم ما
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۹ ب٫ظ

چرا ضد و نقیض حرف می زنن. یه روز می گن به هیچ عنوان تعویق در کار نیست. روز دیگه می گن سناریوی تعویقدر راه است. الان ما سر در گم شدیم. از بلاتکلیفی متنفرم

------------
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، به دلیل وضعیت قرمز ناشی از شیوع ویروس کرونا، در برخی استان‌ های کشور از جمله خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، کرمان و تهران اقدامات محدودیتی وضع شده و در برخی استان ها هم تعطیلی اعلام شده است.

پیرو اعمال این محدودیت ها، سید حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، اظهارداشت: امتحانات حضوری دانشگاه تهران فعلا به مدت یک هفته لغو شده و با تعویق همراه می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امتحانات فقط در استان های با وضعیت قرمز لغو شده؟ گفت: به دلیل اینکه امتحان ها به صورت هماهنگ در یک زمان برگزار می شود، لذا سایر استان ها هم لغو خواهد شد.

وی ادامه داد: امتحان های حضوری بیشتر در مقطع کارشناسی بوده است.

علیرضا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ

انشالله که کنکور برگزار میشه همه هم راحت میشیم
هر کی هم میترسه بمونه ازمون بعدی که اسفند هست امتحان بده

هوشیار
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

انشالله کنکور دکترا شهریور ماه برگزار میشه همه هم راحت میشیم
هر کی هم میترسه بمونه ازمون بعدی که اسفند هست امتحان بده

Maral
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

دقیقا

TAR
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  Maral

پس مشخص شد شما هم دنبال شهریور هستین برای مقاصد خودتون ن سلامتی ، چون گفتن شهریور اصلا خوب نیست اوضاع، چرا به اسم سلامتی میخواید خودخواه باشید ؟

نه
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

دقیقا

نه
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

شهریور که آنفولانزا هست، این ایده خیلی خنده داره. فقط نشون می ده که تازه نشستید درس بخونید فهمیدید که وقت کم دترید.

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  نه

حدودا ۴۵ روز دیگه با سختگیری های حاضر تا ان زمان کرونا فروکش میکنه……کرونا هیچ ارتباطی با انفولانزا نداره و در همه فصول خصوصا فصل گرم بیشتر کشنده تره…….

:|
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

کاشکی درکی ازین موضوع داشتید که هر تصمیم اشتباه ولو اینکه ما هم شرکت نکنیم که نمیکنیم دامنگیر بقیه افراد جامعه هم میشه ، همونطور که باز کردن رستوران ها و سفر رفتن های بی مورد الان باعث این شده که ماهایی هم که یکسال تو خونه نشستیم دارم درس میخونیم و هیچ جا نرفتیم اسیب ببینیم.

مهندس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  :|

لطف بفرمایید این تذکراتتون رو به افرادی که رعایت نمیکنند بدهید تا زودتر کرونا تموم بشود. با سر کنکور رفتن و نرفتن هیچ اتفاقی نمی افتد دوست عزیز. دلواپسی خود را در کوچه و خیابان به صورت عملی و. تذکر شفاهی به اهمال کاران نشان دهسد

بیتا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

هیچ اتفاقی نمیافته؟؟؟؟؟؟
اونهایی که بازگشایی ها رو اعمال کردن هم مثل تو فکر کردن که نتیجه شد این.

مهندس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

عرض کردم که شما بفرمایید تذکراتتون رو به مردم کوچه و خیابان بدهید. اگر اون مورد درست بشه کنکور هم درست میشه.

خاطره
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

اونایی که رعایت نمیکنند هم تو تیم شما هستند دوست عزیز
همه فکر میکنند کار خودشون واجب و هیچ مشکلی براشون پیش نمیاد فقط مرگ برای همسایه هست
هرکی باید از خودش شروع کنه .

#مخالف تعویق
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

انشالله

ناشناس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

استاندارد از بین میره
نمره منفی نداشته باشه یه چیزی میشه
باید کنکور حذف بشه
حداقل الان اوج مسافرت کنکور نباید بگیرن شهریور مدرسه باز میشه تعداد کمتر بشه

..
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ب٫ظ

سلام
دوستان جلسه کی برگزار میشه؟باور بفرمایید بلاتکلیف موندیم

...
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ..

شاید وقتی دیگر

یک عصبانی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ

آقاجان اینجوری فایده نداره با این آمارها، دوستان موافق تعویق پیشنهاد بدید که چه کنیم؟ صدامون رو به چه طریقی به مسئولین برسونیم
اگه غیر از این هست لطفا به تلویزیون بگید که انقدر نگه از حضور در اجتماعات خودداری کنید، زیرنویس کنه که از حضور در اجتماعات به غیر از جلسه کنکور… خودداری کنید. اتفاقا من نظرم اینه که بیشتر مخالفین تعویق مربوط به پایتخت و مراکز استان ها هستند که خیلی فاصله ندارند ولی ما که از شهرهای اطراف قراره بریم به برای هیچ مسئولی مهم نیست

زهرا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

سلام کاملا حق باشماس

.......
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

موافقم کاملا ولی چیکار کنیم

خاطره
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

نه من از تهران هستم ، خطر و شرایط بد برای همه هست چه فرقی داره فقط یک ذره احتمالش کم و بیش که اونم باز شانسیه !
بعدم هر کسی از هر کجا باشه یکذره انسانیت داشته باشه حال بقیرم درک میکنه ،یک دکتر بی انصاف،خودخواه که هیچ چیز جز منفعت خودش براش مهم نیست نیاز هیچ جامعه ای نیست! نتیجش میشه همون دانشمندان و دکترهای کوره های ادم سوزی و اتاق های گاز!

.......
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

باریکلا خاطره حرفات نشست به دلم

بیتا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

به ۰۲۱۸۹۵۱۱ زنگ بزنید به نماینده هاتون زنگ بزنید

فائزه سادات مدرسی به یک عصبانی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

عصبانی محترم، بنده هم موافق تعویق البته در شرایط فعلی که کرونا داره جولان میده هستم . منتها راهش این نیست که اینجا موافق و مخالف با هم بحث کنیم و وقت بگذرونیم، مسئولین امر به خاطر بر نگرداندن هزینه ثبت نامی به داوطلبان هم که شده طبیعتا راضی به کنسلی این آزمون نخواهند شد و تجربه نشون میده اینها همگی دشمن درجه یک کسانی هستن که دوست دارن دکتری بگیرن و سودای دکتر شدن در سر دارن، چرا که در شرایط عادی سالهای قبل مرتب فریاد کاهش ظرفیت دکترا می زدن و الان انگاری خدا بهشون دنیا داده که سببی فراهم شده تا تعداد دکترهای آینده به حداقل ممکن برسند!:) لذا خواهشمندم حالا که کسی به فکر بودن یا نبودن ما و شما نیست، لااقل خودمون به فکر زندگی و جان خودمون و بقیه داوطلبان عزیز باشیم و با نیامدن سر جلسه ی کنکور، جلسه را به تعطیلی بکشونیم! به همین سادگی! و همه شما دوستان همیشه به یاد داشته باشید که :” to be or not to be , this is the problem ” .بودن و نبودن ! مسئله این است ! نه اینکه یه تکه کاغذ به نام “دکتری”! به مدارک خود اضافه کردن ! وقتی کرونا بگیریم به احتمال زیاد به مصاحبه نرسیده ، دار فانی را وداع خواهیم گفت و دکترش باقی نمی مونه که بهش دکتری بدند! کاش بعضی ها روی این مسئله بیشتر تفکر و تامل بفرمایند ! موفق باشید ان شاءالله.

...
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۳۸ ب٫ظ

خواهر من
اینجا ملت دارن فریاد میزن که تحت هر شرایطی ازمون باید تیرماه برگزار بشه تا با حداقل شرکت کننده به حداکثر نتیجه مورد نظرشون برسن و هیچ موردی رو مشکل نمیدونن
اینجا برای بعضیا اصلا مفهومی نداره مشکل بیماران کرونایی و ضعف سیستم ایمنی نه تنها رقبا بلکه حتی خانواده های خودشون
اینجا اصلا مفهوم نداره که یه خانم خارج از مرکز نشین شب قبل ازمون کجا باید بمونه یا نیمه شب چه ساعتی و با چه وسیله ای راه بیفته تا به موقع به ازمون برسه
اهمیتی نداره تعداد زیادی از داوطلبها این روزها سوگوارند و حال روحی مناسبی برای شرکت ندارن
تنها چیزی که مهمه برگزاری تحت هر شرایطیه چون خسته شدن از درس خوندن و برنامه هاشون به هم میخوره
همه بقیه هم متهم هستند به خودخواهی و یه شعار کلیشه ای
نمیتونی شرکت نکن
و لابد تو دلشون میگن چه بهتر
و از امار رقبایشان یکی یکی کم میکنند
حالا اینکه شما میفرمایید کلا ازمون رو تحریم کنند دیگه خود دانید…

فائزه سادات مدرسی به ....
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  ...

فعلا که من ملتی رو در این پیج میببینم که اکثریت طرفدار تعویق هستند؛ اما نمی دونستم دکتر شدن تو این مملکت ما هم اینقدر ارج و قرب داره و مهم و حیاتیه! به عنوان یک دانشجوی جامعه شناسی، عجایب ملتی دیدم در این دشت، سرش را می بریدی زنده می گشت!:) بسه دیگه هر چی کشیدیم ! از بی کاری و بدبختی و بی سر و سامانی ! مونده بود یکی بیاد و به ما تفهیم کنه که اکثریت محکوم به مرگ هستیم والا کرونا نمیره!:)

.......
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ

دوستان ۱۴۸ فوتی جدید و ۳۰۰۰ نفر بستری تو بخش ویژه بیمارستانا
ولی خدایا صبر بده بهشون به ما هم رحم کن