موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام آمار داوطلبان دکتری مبتلا به کرونا

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ابتلای ۱۷۳ نفر از داوطلبان دکتری به کرونا خبر داد و گفت: تعداد ۱۶۷ نفر از این افراد در قرنطینه خانگی و ۵ نفر نیز در بیمارستان هستند.

فاطمه زرین آمیزی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است. این داوطلبان باید از روز جمعه مورخ ۲۰ تیرماه تا دیروز شنبه ۲۱ تیر با مراجعه به درگاه اینترنتی این سازمان (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری می‌کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس آمار دریافتی تعداد ۱۷۳ نفر از داوطلبان دکتری به کرونا ویروس مبتلا هستند که ۱۶۸ نفر آنها در قرنطینه خانگی و ۵ نفر نیز در بیمارستان هستند. البته از این آمارها کسر خواهد شد، چون داوطلبانی که در ماه‌های گذشته هم کرونا گرفتند، فرم پر کرده‌اند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: کارت‌ شرکت کلیه‌ داوطلبان‌ آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ از فردا دوشنبه ۲۳ تیر ماهجاری برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در این آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به سایت اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند و بر اساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

وی گفت:  بدیهی است که برای شرکت در جلسه آزمون فوق، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است. همچنین سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با کارت شرکت در آزمون بر روی درگاه این سازمان قرار گرفته، قابل پرینت و دریافت است.

زرین آمیزی گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، فرآیند آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ از ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه، مورخ ۲۶ تیر در ۶۰ شهرستان مختلف کشور آغاز خواهد شد. نام و آدرس حوزه امتحانی بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان مشخص شده است. 

وی در پایان اظهار کرد: به منظور مساعدت بیشتر به داوطلبان، تعداد حوزه‌های برگزاری آزمون‌ها در سال ۱۳۹۹ افزایش داشته است به طوری که تعداد داوطلبان دکتری از تعداد ۱۹۶ هزار و ۴۳۷ سال ۹۸ به تعداد ۱۷۹ هزار و ۷۰۴ در سال ۹۹ کاهش یافته است، اما تعداد حوزه‌های امتحانی از ۱۰۵ حوزه در سال گذشته به ۱۴۰ حوزه برای امسال افزایش داشته است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

283 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ب٫ظ

بچه‌ها الآن تقریباً ساعت یک ربع مونده ب چهار و عملا از ظهر به بعد از ظهر رسیدیم. با این وضعیت و پیشنه سازمان سنجش بعیده که خبری منتشره بشه (حالا شایدم شد) اما به نظرم بهتره خودمونو آماده واسه برگزاری کنکور تو روز پنجشنبه کنیم

نیکتا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

وا خو خبرو دادن دیگ..برگزار میشه شبکه خبر اعلام کرد

کیان
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب٫ظ

واقعا براتون متاسفم دیگه سه روز مونده به امتحان تاریخ رو عوض کردن خدا ازتون نگذره حق ماها که خوندیم رو پای مال میکنید.

بلاتکلیف
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ

دکتر زالی استوری گذاشتن که جلسه بعد از ظهره

متقاضی دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۸ ب٫ظ

بااابااا اینقد خودشون رو خسته نکنن به خدا ما میخوایم آزمون بدیم.این همه جلسسسسسه

ص
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۸ ب٫ظ

اگر بنا بر عدم تعویقه جدای از بحث کرونا باید بخاطر سرگردانی داوطلبان یک هفته قبل کنکور یک هفته به تعویق بندازن

مگر نه این است که...؟!
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ب٫ظ

“خیلی بد است قبل از مردن برای حال بد این دنیا هیچ کاری نکرده باشی”…!
و بدتر این است که حال بد این دنیا را بدتر کرده باشی!

❌شکستن زنجیره سرایت❌

فقط امید به خدا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ

من نمیدونم باید چه جوری اعلام کنن که کنکور برگزارمیشه……. شبکه خبر میگه کنکور برگزارمیشه فردا هم برید کارت بگیرید

آوا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ

کاش یک نفر دلیل این کش دادن و از سنجش به بهداشت ارجاع دادن رو توضیح میداد،وقتی قرار بر برگزاری در موعد مقرر بود دلیل این ارجاعات یک هفته ای چی بود ؟؟؟؟؟!!!!!

مهم مهم مهم ****)*
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۰ ب٫ظ

استوری زالی. جلسه بعد از طهر

تعویق
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۶ ب٫ظ

حتما هدف ستاد و بهداشت تعویقه و الا نظر علوم ک مشخصه. فلذا حتما تعویق صورت میگیره، منتهی در مورد زمان جدید نیاز به بحث هست. موفق باشید.

؟؟؟؟؟؟
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۵ ب٫ظ

دوستان استوری جدید از دکتر زالی را دیدین؟امروز بعد از ظهر اعلام خواهد شد!!!!!!!!!!!

تعویق عاقلانه هست
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۴ ب٫ظ

این تعویق چی شد؟؟ دو هفته عقب افتاد یا یه هفته؟؟؟؟ بندازن ۱۵ مرداد.

فقط امید به خدا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۴ ب٫ظ

کنکور دکتری سرموعد مقررربرگزززززار میشششششه…… ان شاالله

....
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۲ ب٫ظ

سلام حس میکنم اونایی که مخالف تعویق هستند وهمیشه میگند خب موافقان نیاند سر جلسه میخواند رقیب از میدون بیرون کنند و فکر میکنند با قبول شدن تو مرحله اول کنکور در مصاحبه هم قبول هستند میخوام به اون دسته از دوستان که همچین فکر میکنید بگم اول چه رتبه یک بیاری ،چه خودت تنها بری سر جلسه اگه اون دانشگاه تو رو صلاحیت دید بر میداره چون مصاحبه دیگه مثل الان نیست اگه میخوای نیا من میرم حتی پارسال دانشگاهی از ظرفیت ۵نفرش فقط یدونه بر داشت حالا حساب بیاد دستت اگه رزومه نداری که هیچ ،دیگه دیگران تشویق به نیومدن نکن ،اینجا همه ایده ها متفاوت دارند برای برگزاری یا عدم برگزاری پس لطفااز دوستان خواهش میکنم یخورده در به کار بردن کلمات دقت کنند

مهشید
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  ....

بابا ما به کدوم ساز شما برفصیم آخه؟
میگیم بیایین > میگین میترسیم
میگیم ماسک بزنین و بیایین > میگین تنگی نفس داریم، شیشه مون بخار میکنه
میگیم نیایین > میگین چرا نیاییم
میگیم حوزه ها رو زیاد کنن > میگین نه تقلب میشه
میگیم کرونایی ها نیان > میگین گناه دارن > سنجش میگه تو بیمارستان امتحان بدین > میگین تقلب میشه
میگیم بیایین > میگین مشکل اسکان داریم
میگیم توی فضای باز باشه > میگین آفتاب میزنه تو کلمون
میگیم پاییز باشه > میگین سوز میاد
میگیم یک هفته دیگه باشه > میگین از چشمامون کرونا میگیریم
میگیم نیا > میگین خودخواهین
آقا بسه دیگه. الان ما جمع بندی کنیم یا تازه منتظر اعلامیه باشیم
اه اه

.
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ....

دیگران اگه ظرفیتشونو ببرند بالا و وقتی کسی مخالف تعویقه نفرین و بد و بیراه نگن مشکلی پیش نمیاد. ضمنا حرفه بدی نیست دوست عزیز گفتید نمیتونیم شرکت کنیم و دلایلی داشتید و خواستار تعویق شدید گفتن شرکت نکنید و یکطرفه قضاوت نکنید و مورد اخر مگه میدونی رزومه کی چیه!!!!!!!!!!!!!

داوطلب
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ....

چ چیزایی میگینا!! یجوری میگین میخوان رقیب رو از میدون به در کنن انگار کسایی که مخالف و موافق تعویقن تو یه کلاسن و همه هم رشته ان کسایی اینجان هر کدوم رشته خاص خودشونو دارن از اون گذشته کسی که نشسته برای دکترا برنامه ریزی کرده و درس خونده روی این چیزا حساب نکرده

الماس
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ

دوستان من توی نور زندگی میکنم
اینجا وضیعت قرمز شد
مازندران رفت روی خط قرمز
مسافرها دارند برمیگردند
تا سه شنبه تهران میشه قرمز و بیمارستان صحرایی درست میکنند
کنکور تعویق میره
غلامی فکر میکرد تهران هشدار هست همه رفتند شمال زودتر بگیره
خبر نداشت تهران قرمز شد
بچه ها کنکور تعویق میشه
ببینید کی گفتم

ف
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  الماس

من نمی دونم بحث موافق و مخالف نیست
کرونا خطرناک تر ازین حرفاست
وگرنه چرا باید این همه تعویق میشد

فراز
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ب٫ظ

بیگ لایک به کامنت “کرونا بهانه ای برای سودجویان”
دو دوست هوشیار و مریم حقا که دیگه افراط رو به حد اعلی رسوندید.
هوشیار که میگه آدم دستش کثیفه نمیتونه چیزی بخوره سر جلسه، خودتون خندتون نمیگیره؟؟؟ این حرفا چیه آقای محترم مگه کرونا یکی دو ماه دیگه میخواد بره و دیگه با اطمینان و اعتماد کامل میتونید خوراکی حین برگزاری آزمون استفاده کنید؟
یه چیزی بگید که منطقی و عاقلانه باشه و در مخیله آدم بگنجه. مریم خانم هم که به قول دوستمون همش در حال شکوه شکایته اینجا…… اگه همین وقتو جای اینکه اینجا تو این سایت صرف حرفهای بیهوده زدن کنید بذارید واسه درساتون خیلی موفق ترید.

.
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  فراز

درود بر شما. فکر کنم داوطلبین محترم کنکور در خط تولید انبوه واکسن و داروی کرونا هستند به خاطر همین اینقدر قاطع درمورد تعیین مورخه جدید صحبت میکنند. شایدم رایزنی کردند با کرونا که اون موقع بره مسافرت تا شاید شاید اگر دوباره خواستار تعویق نشدن امتحان بدهند.

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  .

شاید همون فراز باشی……در هر صورت اول ببین نویسنده برداشت درست از موضوع داشته یا نه…..بعد قضاوت کن ……ضمنا ادب داشتن سخت نیست و این متلکهای زشت بی پایه و اساس ننویس!…….

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  فراز

“هوشیار که میگه آدم دستش کثیفه نمیتونه چیزی بخوره سر جلسه، خودتون خندتون نمیگیره؟؟؟”….این جمله شما مفهوم جملات بنده نیست بنده اونجا منظورم اینست نیازی نیست چیزی سر جلسه بخورید چونن ۴ ساعت قابل تحمله ……..چرا ماسک و دستکش میزارین؟؟؟……معلومه بخاطر الودگی….. حالا غذا خوردنت با این وضعیت کار اشتباهیست………..بنده هم جایی ننوشتم کرونا قراره بره یا نره………لطفا دقتت رو بیشتر کن تا بتوننی جملات رو درست درک کنی!!!

....
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۵ ب٫ظ

سلام
ساعت ۲۰امشب شبکه پنج رئیس کمیسیون مجلس درباره کنکور ۹۹صبحت میکنه

سیروس
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ....

ما دیگ حرفی نداریم باهاش بره برا بقیه حرف بزنه..ما دیگ الان موافق برگزاری هستیم

د
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  سیروس

تو نه ما!

نگار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۵ ب٫ظ

من نمیفهمم چرا انقد با هم بحث میکنین و همدیگه رو تخریب میکنین. همه زحمت کشدیدیم. تعویق یا عدم تعویقم کوچکترین ربطی به نظر ما نداره. ما چه موافق باشیم چه مخالف اونا تصمیم خودشونو میگیرن. جدی جدی یه جوری برخورد میکنید انگار دشمن خونی هستیم با هم.

فیزیولوژی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ

به خدا کنکور دکتری فرمالیته است
کاش همون مصاحبه میذاشتیم اینقدر عذاب نمی دادن
دوستم دو سال با رتبه تک رقمی رد شد اونوقت رتبه ۱۵ قبول شد
به خدا این همه که برای تعویق کمپین راه انداختن کاش برای حذف کنکور دکتری کمپین بود

Graphic
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

رتبه تک رقمی با رتبه ۱۵ فرق آنچنانی نداره بخای بگی اونکه تک رقمی شده سوادش از رتبه ۱۵ بیشتره ها

ف
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

بله بیشتره
چون اون رتبه پانزده دانشجوی خودشون بود

Khatereh
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  ف

بچه ها کسی که ارشد سراسری خونده و به قول شما دانشجوی خودشون بوده خب یک امتیاز مثبته دیگه یعنی تو اون دو سالم تلاششو دیدن از ۴ تا تست زدن که معیار بهتریه!

Graphic
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  Khatereh

این اختلاف کم رتبه رو رزومه بهتر می تونه بپوشونه به راحتی.

رحمان ۱۴۰۰
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

چه ربطی داره رتبه ۱۵ و ۱ هر دو یه نفز بودن

.
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

راستی گفتید فرمالیته…. پس امتحان ندهید شما فقط برید مصاحبه

کرونا بهانه ای برای سودجویان
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۳۰ ب٫ظ

تمام کامنت ها اینجا شدن کامنت خانمی به اسم مریم.

دوست محترم
کاربر عزیز
تموم کن دیگه آه و ناله‌های تکراری در مورد کرونا رو. خدا شاهده شماها از اسفند تاحالا همه رو دیگه دارید زجرکش میکنید.

ببینید کرونا مرداد هم هست شهریور هم هست حتی شش ماه دیگه هم هست یعنی آزمون سال بعد هم شاملش میشه. نمیتونی شرکت نکن شما!

شرکت کردن تو کنکور حق داوطلبان تلاشگر هستش و اصلا و ابدا هم خدا رو شکر اجباری نیست.
نمیتونی نباید شرکت کنید نه اینکه مدام با غر زدن و ننه من غریبم بازی درآوردن اهداف شخصی خودتون رو پیش ببرید.
خواهش ازتون میکنم که به جای استرس انداختن تو وجود دیگران و زدن حرفهای تکراری به سایر امور زندگی بپردازید.

بله اگه میدونستیم کرونا دقیقا از بین میره ما هم با تعویق موافق بودیم اما الان دیگه کاملا کاملا کاملا واضح و مبرهن شده که کرونا رو یه بهانه تمام عیار قرار دادید برای رسیدن به مقاصد شخصی خودتون.
طبق صحبت های پیشین خودتون روشنه که میخواید کنکور اونقدر تعویق بخوره تا در نهایت حذف بشه که سر کار خانم با سوابق تحصیلی بدون کنکور برید مقطع دکتری.

دست نگه دارید خواهشا تمام کنید این بازی ها و بهانه ها و حق خوری هارو

Mohamad
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ب٫ظ

شما هر نظری داری محترم ولی اتهام سود جو زدن زیبنده نیست امیدوارم روزی برسه با گفتمان مشکل هارو حل کنیم نه با اتهام و عنوان های زشت

محمود
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ

لطفا با مخالفان عقایدتون محترمانه برخورد کنید
ما میگیم اگه یکی دو هفته قرنطینه بشه شرایط کشور بهتر میشه.. بعدش امتحان بگیرن.. اینم حرف الان نیس خیلی وقته میگیم

کرونا بهانه ای برای سودجویان
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمود

جناب محمود
از این اگر ها و ای کاش ها خیلی بوده تا حالا.
کاش رو کاشتند و سبز نشد!

اگررر قرنطینه کنن دو هفته بعد خوب خواهد شد.
باشه به همین خیال باشید
وقتی نه قرنطینه ای هست نه محدودیتی پس نشون میده وضعیت نه تنها یکی دو هفته ای بلکه یکی دو سال دیگه هم تغییر نخواهد کرد.
دیگه از خواب ناز و رویایی و این تفکرات لطفا بیایید بیرون.

کرونا بهانه ای برای حذف رقیب
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ

یک عده برن مبتلا شد بعد بیان سرایت بدن به همه مردم که چیه؟ شما یکی میخواهی دکتر شی!!!!!!!!

*
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ب٫ظ

کامنت خانمی به اسم لیلام زیاده اونو ندیدین فقط مریم دیدین؟؟

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۵ ب٫ظ

همه ی مریم ها که یکی‌ نیستن جناب

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ

من لیسانس و ارشدم دانشگاه شریف بودم و شما توی خواب باید دانشگاه شریفو‌ببینی! همین الانش بگن برو سر جلسه رتبم بین ۱ تا ۱۰ میشه، تو هم برو آزمون بده بعد برو حقتو بگیر!

کرونا بهانه ای برای سودجویان
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

به مریم: مردکتو به رخ من نکش که هیچ اهمیتی نداره چون خودم از دانشگاه امیرکبیر رشته مهندسی عمران لیسانس و ارشد مدرک گرفتم. شما بهتره با غر زدنهای بیهودتون مشغول باشید اینجا

یوسف
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ

تلاش شما هیچ اهمیتی نداره . مسئله ی مهم سلامت جون میلیون ها ایرانیه که با برگزاری این آزمون تحت الشعاع قرار می گیره . ضمنا قبولی در دکتری خیلی بر پایه ی رتبه ی کنکور نیست و باید رزومه ی علمی و پژوهشیتون خوب باشه تا بتونید قبول بشید .

فقط امید به خدا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ

خدا روشکر که ازمون ها برگزار میشه. ان شاالله

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ

کسی از‌ منبعی خبر موثقی نداره که چی میشه بالاخره؟ چرا فکر اونایی که حوزه شون یه شهر دیگه اس و الان دارن توی یه شهر دیگه کار‌میکنن‌‌‌ و کارمندن رو نمیکنن؟ اقلن بگن ما برنامه بریزیم چجوری خاک بریزیم تو سرمون تا پنجشنبه، بخدا ما هم‌زحمت‌کشیدیم ولی این انصاف نیست …

فقط امید به خدا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ

بنده خدا وزیر علوم که فرمودند به تعویق ها دل نبندید

فقط امید به خدا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۹ ب٫ظ

شبکه خبر:ازمون ها سرتاریخ مقرر برگزار می شود وکارت ازمون از فردا دوشنبه درسایت سازمان سنجش قرارمی گیرد

ناشناس
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۶ ب٫ظ

به شبکه خبر هنوز هم اعتماد داری؟

.
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ

تعویق بشه یکی دوماهی. بشینیم باز بخونیم خیلی خوبه. اخرشم با داوطلبای سری بعدی امتحان میدیم. به کجا نامه بزنیم با کجا تماس بگیریم به کدوم کمپین رای بدیم تعویق بشه. کاش اجازه ثبت نام مجدد هم بدهند

فراز به .
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  .

:)))))) خیلی خندیدم انصافا
مخصوصا خط آخر کامنتت که گفتی یه فرصت ثبت نام مجدد هم بدن:)))

شهرام
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۱ ب٫ظ

بابا شب شد دیگه
بدید اون تعویق قشنگه رو
میخوام یه درس اضافه کنم موندم تو کار خودم. نه میتونم مطالب خونده شده رو مرور کنم نه اون درسی که نخوندم میشه رفت سراغش… یه تعویق بدید ما هم برسیم لااقل. جای دوری نمیره آقایون

دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

تعویق در کار نیس متاسفانه

بلاشک ازمون ۲۶ تیر خواهد بود

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

مخالف تعویق خسته نباشید!

تعویق حتمیه
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ

گفتگوها تموم شده ، دارن رو زمان جدید گفتگو میکنن.

دکتری نانو
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ

یکم بزرگ بشید بعضی از دوستان
الان بعضی از عزیزان زمان نوه دار شدنشونه هی میگه می‌ترسی نیا کنکور بده.
آدمو یاد اون بنده خدای جمع کنید برید اگه ناراحتید میندازید

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری نانو

غم این خفته چند خواب در چشم ترم میشکند

خدایا خودت کمک کن.
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری نانو

واقعااا
یعنی چی اگر میترسین نیاین خب همه تلاش کردن حقشونه که درشرایط برابر و سلامت شرکت کنن وسنجیده بشن سال بعد سال بعد هم میکنن….
فک میکنن تعدادکمتر میاد و نخونده قبولن نه””ازاین خبرها نیست….

ازمون ۲۶ تیر حق مسلم ماست
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ

همین الان اخبار شبکه خبر گفت ازمون ها در تاریخ مقرر برگزار میشه

...
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب٫ظ

همین الان هم زیر نویس کرده دکتر نمکی گفته زمان مناسب برگزار میشه

دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ

خبر قطعی ان شالله پنج شنبه صبح دم حوزه
اگه گذاشتن برین سر جلسه ک تعویق پر
اگه نذاشتن برین داخل حوزه که تعویق هست

وگرنه این مسولین توان تصمیم گیری ب موقع ندارن
الان شدیم دقیقه ۹۳ ولی هنوز هیچی

شبنم ارشد میکروب
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ

دوستان بهتونم عرض کردم نسبت ب حرفاشون بی تفاوت باشین..مهم این بود دیروز ب حرفمون بی احترامی شد و تصمیم ب برگزاری گرفتن..الانم کارتا رو سایته…لطفاااااا افلاین شین و اگ قصد شرکت دارین بکوب بخونین..من قبلا موافق تعویق بودم ولی الان دیگ موافق برگزاری..خودمم بیمار زمینه ایم ولی دیگ اصراری برای تعویق نکنین..ب خودتون احترام بزارین..همگی یک صدا موافق برگزاری بشین..قطعاااا اولین کسانی ک قربانی این تصمیم بشن خود مسئولینن..ارزوی سلامتی برای همههه..شاد باشین

ر.ی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ

مرحبا شبنم

مینا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ

مسئولین اصلا منتظر موافقت یا مخالفت من و شما نیستن کارخودشون رو میکنن
اما شدیدا باهات موافقم شبنم
داشتم دوره میکردم از صبح که خبر اینجا رو دیدم شل شدم
برم دیگه

د
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ب٫ظ

ارشد میکروب
کجا کارتا رو سایته؟؟؟؟؟
تو واقعا اگه درس خون بودی الان پی درست بودی

دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ب٫ظ

تصمیم گیرنده ستاد مقابله با کروناست

دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

و چون ستاد از خودش اختیاری نداره و تحت فشار هست
پس قطعا ازمون سر وقت برگزار خواهد شد.

اقا بیژن با نام خودت کامنت بذار
نه با نام بقیه
زشته اینکارا
ی جیزی هست بنام هویت

موفق باشی

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

سازمان سنجش و وزارت علوم در بحث کنکور تعارض منافع دارند…..تازه متخصصی در این شرایط نیستن……

صدرا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۸ ب٫ظ

بچه ها ظهر هم شد اما خبری از تعویق نشد. من با دانشگاه شهرستان خودمون ارتباط، گرفتم از طریق یکی از کارمندان گفت همه کارها رو داریم انجام میدیم. کنکور برگزار میشه. من دیگه رفتم دنبال درس. از دیشب تا الان بیخود وقتم تلف شد. نمیدونم هدف چی بود با این هیاهو راه انداختن تعویق

فقط امید به خدا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۷ ب٫ظ

فقط برگزاری ازمون شما نگران هستید نیاید

بلاتکلیف
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ

به تمام کمالات مسئولین ما« خوش قولی » را هم اضافه بفرمایید.
الان بعد از ظهر هست جنابان وزیران

فیزیولوژی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ

بعضی از بچه ها چنان میگن ۴ ساعت نمیتونیم چیزی بخوریم انگار رو تغذیه ای که میبرن کرونا نشسته!! خخخ.. بابا ما که این همه از کرونا که میترسیم از خدا میترسیدیم الان وضع مون اینطوری نبود که..

د
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

برو از خدا بترس که داری بقیه رو مسخره میکنی

فیزیولوژی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  د

این همه رستوران ها باز شده شما تابحال رفتین ببین چقدر شلوغه؟ من واقعیت میگم مسخره نمیکنم. تغذیه ای که از خونه میبری الوده به کرونا هست؟؟؟؟؟؟؟؟ اب اشامیدنی که میخای ببری اون چی الوده هست؟؟؟خیلی بچه گانه حرف میزنید واقعا که..

....
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

به خدا من از حرفاتون متعجبم هستم مطمئن هستید داوطلبید

دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ....

پ ن پ چوپان هستیم اومدیم اینجا گوسفندامون تو پیج دارن می چرن

فیزیولوژی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ....

تو همش تعجب کن…

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

وقتی دستها کثیفن و نمیتونی سر جلسه بشوری خوب نمیشه و ممکنه الوده بکنه………عاقل چرا کاری کند که باز آرد پشیمانی…….قطعا انسان غیرعاقل خدا ترس نیست!…….

سپیده
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

میتونن با خودشون خوراکی ببرن. نگن نمیشه که با گذروندن ۲ تا کنکور میدونن قطعا میشه

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ

پس تعویق چی شد این که دیگه مثل روز روشنه که کنکور فلجعه آفرینه اینم در این زمان دیگه چرا اینقدر فکر میکنن

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ب٫ظ

آخه اگر کسی نمیخواد کنکور بده خب نده، اینایی ک طرفدار تعویقن، شما بمونید سال بعد کنکور بدین، چون عملا تعویق یکی دو ماهه هم یعنی کنسل دیگه…چرا انقدر کش میدین آخه هر کی خواست شرکت کنه هر کی نخواست نکنه و تمام
این شکنجه باید تموم شه

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

ما امتحان ندیم شما برید ناقل برگردید همه کشور رو درگیر کنید کلا در این زمان که متوسط ۲۰۰ کشته تو کشور هست اصل کنکور زیر سوال میره

مهندس
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

فقط ما ناقلیم خانم؟ دلسوزیتون رو برای این همه ادم بدون ماسک تو جامعه خرج بفرمایید

دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ

سلامتی حق ماست

دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

چشمم روشن
فیک ما هم ب بازار اومد

جلال
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ب٫ظ

منظورشون از ظهر، به وقت کجاست؟!!!! آیا این مسولین ایران زندگی می کنند؟!!!!

فقط امید به خدا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ

مخالف تعویق ازمون ۲۶تیرماه حق مسلم ماست……. ما تاوان نخوندن شما نمی دهیم تاوان اهمال کاری تون با خود شخص شماست

....
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ

تو رو خدا بعد اعلام نتایج نهایی بیا اینجا کامنت بزار میخوام تو رو الگو قرار بدم

فقط امید به خدا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ....

باشه حتما

نیما
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ب٫ظ

خوش به حالت، چقدر خوش خیالی، فکر کنم اولین باره کنکور دکتری میدی، پارسال با رتبه عالی رفتم واسه مصاحبه همه دانشگاههای تهران، همشون صوری بودند

ام جی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

منم رتبه دو رقمی پارسالم، متاسفانه نمیدونن کنکور فقط یه فیلتره، اینا معمولاً دانشجوهای دوپینگی هستن

دیارا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ

بچه اید مگه همش میخواید حرص همدیگه رو دربیارید با حرفاتون؟؟داوطلب دکتری هستید ناسلامتی!!!خجالت بکشید دیگه
پس این نتیجه تا ظهر اعلام میشه چیشد؟؟پی اچ دی تست لطفا نتیجشو اعلام کن.مرسی

شکوفه
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ

اینجا جای رجب خالیه بهمون امیدواری بده. رجب جون بیا بگو که تعویق حتمیه

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  شکوفه

اعلام خبر تعویق 》 عصر

دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  شکوفه

معذرت اما
از تعویق خبری نیست

فاطمه
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ

آخه مگه میتونن تو این وضعیت کنکور بگیرن فاجعه است فاجعه آفرین
خداااااا مگه میشه

فاطمه
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ

تو رو خدا تو رو خدا کنکور دکتری رو عقب بیاندازید به خدا من میترسم مردم گناه دارن عواقبشو بعدا متوجه میشید مردم و عزیزان خود تصمیم گیرندگان چطور گرفتار میشن

فقط امید به خدا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

شما میترسی ازمون نده کی اجبارت کرده روز ازمون بخواب تا لنگه ظهر تا کرونا نگیری ما میخوایم ازمون بدیم

Mehran
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ

بله شما مدت زیادیه میخوای آژمون بدی ولی الان سوال اینجاست که تو وقتی میدونی ۲۶ آزمونته الان دقیقا اینجا چکار میکنی ای
امید به خدا؟؟؟؟؟

مارال
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

چرا اعلام نمی کنن خدایا خودت کمک کن

داوطلب
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ب٫ظ

امکان نداره برگزاری کنکور بدون عواقب باشه مسیولین محترم شما باید از همه مردم در برابر کرونا دفاع کنید
مراقب باشید جان ها را فدای پول نکنید

samira
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ

هنوز منتظرید؟ هنوز ظهر نشده؟ :)

شیرعلی قصاب
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  samira

تو اینجا چکار میکنی توام منتظری که خخخخ

samira
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  شیرعلی قصاب

من اومدم بهتون خدا قوت بگم، از ۷ صبح دارم درس میخونم

داوطلب
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ

با برگزاری آزمون مدیران به هدفشون میرسن ولی بعدا خودشونم گرفتار میشن و ممکنه کلا سال تحصیلی تعطیل کامل بشه و همه بمیرن

...
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ

دوستان موافق برگزاری که یک در میون کلمه “حق ” رو بکار میبرید
لطفا یکی تون تعریفش کنید
خصوصا حقوق دانان محترم موافق حاضر

امین
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ...

برای تعریف حق اول باید حقیقت رو تعریف کرد.حقیقت یعنی آنچه که بده و هست و خواهد بود همیشه بوده و همیشه هم خواهد بود.خوب حالا حق بر مبنی حقیقت تعریف میشود راستی و درستی است که بقا دارد و کژی و ناراستی ماندنی نیست و بقا ندارد پس حق به آن فردی تعلق میگیرد که راستی و درستی در چیزی که میگوید یا مطالبه میکند باشد.مثلا اگر او می گوید کنکور باعث مرگ و آسیب به افراد می شود و حرفش درست باشد حق با اوست ولی اگر باعث مرگ و آسیب نشود حق با اونیست.و در ضمن در جایی که نتیجه عمل نامشخص میباشد عقل سالم به انجام ندادن آن حکم میکند.ببخشید پرگویی بنده را

مهدیه
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ

واقعا فکر نمیکنن باید یه خبری چیزی بدن؟؟؟
چه تعویق چه عدم تعویق.
فکر نمیکنن شاید ما منتظر باشیم؟
خدا رو شکر هیچ کس اطلاع رسانی نمیکنه

فیبی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ

فقط من هنوز امیدوارم به تعویق؟ یا کس دیگه‌ای هم مث من فکر می‌کنه؟

ماه دخت بانو
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  فیبی

من هم امیدوارم خیلی بیشتر از دیروز

مرضیه
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  فیبی

منم. یعنی در باورم نمیگنجه تو این اوضاع تصویب کنن بریم تجمع کنیم و کنکور بدیم

امیر
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  فیبی

من

Danipleut
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ

دوستان هنوز چیزی مشخص نیست، تا عصر خبر قطعی میدن، انشالله دوهفته تعویق بشه

samira
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Danipleut

عصر هم میگید تا شب ، مثل دیروز:)

Danipleut
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  samira

نه مطمئنا امروز مشخص میشه

مینا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ

ای بابا بسه دیگه مریم میره لیلا میاد لیلا میره لاله میاد
برید سر درستون مگه ۴ روز دیگه امتحان ندارید
هر حرفی رو ۵۰ بار تکرار نکنید لطفا

لاله
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

چشم دیگه خواستیم بیایم از شما اجازه میگیریم

...
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  لاله

حتما

مینا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  لاله

افرین

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ب٫ظ

تصمیم گیرندگان عزیز اگرحتی یکنفر بخاطر کنکور دکتری روی تخت بیمارستان بیافته شما مقصر هستید این هم در این شرایط حاد
دیگه هم لطفا نگید رعایت کنید چون مقصر اصلی گسترش کرونا خود دولت است و نه مردم

یوسف
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

بیمارستان هم متاسفانه جا نداره . باید بیفته گوشه خونه بمیره .

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ

تحقیقات روی نخستین واکسن جهان علیه ویروس کرونا به روی داوطلبان توسط محققان دانشگاه سیچنوفسکی مسکو، با موفقیت به پایان رسید و وظیفه اصلی که اثبات ایمنی واکسن برای بدن انسان بود، حاصل شده است.

samira
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

خب که چی؟ فکر کردی تا شهریور برات واکسن میفرستن از مسکو؟

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  samira

شما چرا همه چیز رو با ذهن خودت تفسیر می کنید؟…..بنده چنین چیزی نوشتم؟

لاله
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

تروخدا راست میگی؟ چقد خوشحال شدم. وسط این همه گرفتاری واقعا خبر خوبی بود. خدا خیرت بده

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ

بچه ها اول که وارد میشین
۱.ایستگاه بازرسی بدنی
۲.صندلی
۳.خود سوال کنکور از دستگاه استیل رد شده توش کرونا هست
۴.مهر زدن
۵.تهویه دستشویی انتقال سریع
۶.شیراب دستشویی
۷.دیدن کارت ملی با صورت شما که حتما ماسک باید دربیارین
۸.چند نفر در یک اتاق قرار میگیرن
۹. من از عید تا حالا ۵ بار بیرون رفتم ولی کناری من کارمند بیمارستان باشه پس صدرصد خانم کرونایی هست
۱۰.ماسک بیشتر از دوساعت کارایی نداره
۱۱.هیچ غذایی نمیشه خورد من همیشه فشار پایین و قرص مصرف میکنم
۱۲.دوساعت کامل باید یه جا بشینیم با هوا انتقال پیدا میکنه
۱۳.گرما ایا عرقش وارد چشم نمیشه
کلا کنکور کرونا از ظهر عاشورا بدتر شما به ابوالفضل مسپارم
همین
ما که خط قرمز هستیم با کسانی که نیستن
باید دولت فرق بین ما باید باید سهمیه بده

به مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

شما هم دیگه خیلی داری سوء استفاده میکنیا
اولا که هر روز داری غر میزنی
مدام هم کارشکنی میکنی کنکور کلا لغو بشه که با سهمیه و سوابق تحصیلی بری دکتری.
حالا هم داری میگی به هر کسی شرکت میکنه سهمیه بدن!!!!!

دوست محترم
سنجش گفت شرکت کردن در آزمونها اختیاری است!
تمام
نمیتونی شرایطشو نداری، میترسی یا هر چیز دیگه کنکور شرکت نکن! نمیتونی که برای بقیه تعیین تکلیف کنی.

samira
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

خب الان چیکار کنیم؟ ۲ سال صبر کنیم واکسن بیاد بعد کنکور بدیم؟ تعویق بیفته شهریور نباید ماسک بزنی؟ شهریور کرونا نیس ؟

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  samira

شهر ما بدلیل شیوع کرونا کامل تعطیل است……..شما ظاهرا اصلا تو باغ نیستین؟!

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ

این کارشون نتیجه اش ۱ ماهددیگه معلوم میشه که بیمارستاناشون جا نداره و گور دسته جمعی میکنن

فتح الله
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

منفی بافی چقد دور از جونی بگو انگار خوشحالی همه بمیرن بانوی گرامی

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  فتح الله

عاقل چرا کاری کند باز ارد پشیمانی!!!

لاله
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  فتح الله

همینو بگو والا. انگار هر کی بگیره میمیره.

د
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ

پی اچ دی تست شما چی فک میکنی؟

آبی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ

شبکه خبر زیرنویس کرد کنکور در موعد مقرر برگزار خواهد شد و این شد آب سردی بر موافقان تعویق

شهرزاد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

تو همونی هستی ک دفه قبل میگفتی عقب بیفته نگران سلامتیمونم!!!! درساتو خوندی تموم شد!!! سلامتی رفت توحاشیه!!!!!!!!!!!!!!
درثانی اینا اگ نمی‌خوان عقب بندازن پس چرا میان تمرکز بچه هارو بهم میزنن نمیزارن ب جمعبندیشون برسن!!! مارو مسخره خودشون کردن والا!

دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ

من موندم چرا حالا از ده روز قبل هرروز اخبار اعلام میکنه تاریخ کنکور رو درصورتیکه قبلا شب قبلش اعلام میشد

یک عدد تعویق طلب هستم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ

اگه ده روز هم حتی تعویق بدید من راضیم چون میتونم دو فصل از کتابی که تموم نکرده بودم رو تموم کنم و به نفعمه

نازنین
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ب٫ظ

شما با یک اسم بیا، تا همه بفهمن کی هستی…
مدام داری موافق های تعویق رو خراب میکنی.

آبی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ب٫ظ

بیا حالا هی بگین موافقان تعویق سو استفاده نمی کنن

امیر
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ب٫ظ

دقیقاً هدفی جز تخریف موافقان تعویق رو نداری. به قول مولایم اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.

باران
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ

واقعا شما داری موافقای تعویق و خراب میکنی قطعا نیتت هم خوب نیست..پای جون ما و خانواده هامون در میان ن خوندن یا نخوندن شما اینجا خیلیا هستن ک امادگی کامل واسه ازمون دارن اما موافق تعویقن چون شرایط اصلا واسه برگزاری ازمون مساعد نیست و خیلیا باید واسه ازمون از شهر خودشون به حوزه امتحانی ک شهر دیگست برسونن و امکان ابتلا شدنشون خیلی زیاد

.
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ

اره منم راضیم خخ خیلی خوب میشه

فتح الله
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ب٫ظ

اخبار سراسری الان اعلام کرد برگزار میشه چرا پی اچ دی نمیگه چیزی؟

mohamad
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  فتح الله

اخبار سراسری که الان یه هفته هست داره اعلام میکنه. البته احتمالا خبر کم داره برای اینکه زیرنویسش خالی نمونه هی این خبرو تکرار میکنه

تعویق منطقی ترین تصمیم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ

من میشناسم کسایی که کرونا دارن و میخان بیان سر جلسه دکتری. تحلیلشونم اینه که دو تا ماسک میزنیم که بقیه رو آلوده نکنیم. وضعیت خرابههه.. قرمززززز…..

حقوق بین الملل
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ

اگر دو نفر که یکیشون کرونا داره هر دو ماسک بزنن احتمال اتتقال بنا بر گفته WHOکمتر از نیم درصده

امیر
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ

دوستی گفت از کلمه حقوق استفاده نکن. چون فقط جنابعالی محق نیستی

محمد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ب٫ظ

موافقان برگزاری و تحصیل کرده های گرامی
میگیم ده روز تا دوهفته قرنطینه بشه بعد آزمون بگیرن و در دو روز برگزار بشه
اینجوری احتمال ابتلا خیلی کم میشه
تضمینی نیست اما اگه قرنطینه دوره ای باشه مردم میفهمن باید رعایت کنن و حجم بیماران هم کم میشه
به هر حال انتظار میره قشر تحصیل کرده ایران یکم بیشتر فکر کنن به سلامتی جامعه و با مردم پاساژ هم مقایسه نشن

حقوق بین الملل
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

انشالله ما امتحان میدیم بعد دوهفته قرنطینه میشه ما هم حسابی تو خونه استراحت میکتیم

امیر
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ

مخالف تعویق! هیچ کسی مثل شما نمی تونست خودشو تخریب کنه. پر از پارادوکسی، از یک طرف مدافع سینه چاک حقوق اونم از نوع بین الشی از طرف دیگه حقوق کسانی که مجبورن کار کنن و امرار معاش کن رو ضایع می کنی. تو الانشم تو استراحتی…

samira
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

رئیس جمهور گفت امکان قرنطینه نیس .

ماه دخت بانو
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ

آخ جون !!
اگه یه ماه عقب بیوفته ما تعویق چی های تنبل درس نخون متحول میشیم و تو این یه ماه شروع می‌کنیم درس خوندن و از مخالفای تعویق جلو می‌زنیم.
این همه خوشبختی ؟؟؟
محاله!!!

نازنین
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

شما معلومه میخوای داوطلبهایی که موافق تعویق هستند رو خراب کنی…
این راهش نیست.
رعایت ادب و شخصیت از یک داوطلب دکترایی چون شما، بیشتر انتظار میره

ماه دخت بانو
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

به نازنین
شما با مفهوم کنایه آشنایی ندارید؟

برادر بهروز
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

خانم محترم شما که مخالفی ،چرا به دروغ دم از موافقت میزنی و بی توجه به نظر کارشناسی موافقان تعویق به انها صفت تنبلی میدهی؟

ماه دخت بانو
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  برادر بهروز

واقعا باورم نکردنیه که داوطلبان کنکور دکتری متوجه مفهوم کنایی ساده یه جمله نمیشن!!!

فقط امید به خدا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ

ازمون ان شاالله ۲۶تیر……. مخالف تعویق

سحرناز
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ب٫ظ

به امید خدا تعویق حتمیه وشما نمی تونید تقلب کنید.

مهندس
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  سحرناز

تقلب؟؟؟

آبی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  سحرناز

هههه فکر کن یه درصد تعویق بشه

بیتا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ

چه کنکوری بشه سر جلسه آزمون نهضت مراقبه چون از جمعیت کلاس که زیاد بود میترسید رفته بود دم در فقط گاهی نگاه میکرد تو رو قشنگ همه تقلب کردن.
اتفاقا خیلی از اونایی که میگن باید برگزار بشه هم امیدشون به همینه.

حقوق بین الملل
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

تو ازمونی که رقابت میلیمتریه هر کس تقلب بده و بکنه قطعا ضرر کرده

samira
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

هیشکی نمیذاره از روش تقلب کنن چون احتمال قبولی خودش کم میشه. حالت خوبه؟ مگه امتحان مدرسه س که به هم برسونیم که همه قبول شیم ؟

نازنین
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ب٫ظ

شبکه خبر الان اعلام کرد که کنکور دکترا ۲۶ تیر برگزار میشه…
واقعا ما رو مسخره کردن؟ چقدر اخبار ضد و نقیض بشنویم.
اصلا نباشه این کنکور
از استرس سیستم ایمنی بدنمون ضعیف شد.
انگار فینال جام جهانیه

samira
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

فکر کن نیس :)

خجسته
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ

من میترسم توروخدا من نمیتونم
من نمیتونم بیام ۱۶۰ نفر مبتلا واای خدا

تعویق منطقی ترین تصمیم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  خجسته

خخخخخ نگران نباشین ، اکثریت میگیرن با این وضعیت

مجید۶۱
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  خجسته

من و خیلی های دیگه علایم خفیف کرونا داریم اما چون مطمئن نیستیم فرم پر نمیکنیم بریم قاطی ۶۰ نفر تا ۱۰۰ درصد کرونا بگیریم قطعا شمار ناقلین کرونا در بین این ۱۷۰ هزار نفر خیلی خیلی بیشتره شاید تا هزار برابر،، واقعا ترسناکه

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ب٫ظ

دندونم درد داره میترسم برم درستش کنم برم آزمون بدم کرونا بگیرم اینم آزمونی که هیچیش مشخص نیست با رتبه ۲ یهور رد میشی و تموم
خب حالا چی میش عقبش بیاندازید تا بیماری کمتر بشه هزینه اش که بیشتر از آلودگی این همه داوطلب نیست تازه بعدشم میرن انتشارش میدن مردمم بدبخت میکنن

.........
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

بهتره برید پیش یه دندانپزشک، خیلی از مراکز دندانپزشکی اصول بهداشتی دوره کرونا رو مراعات می کنند، جای نگرانی نیست، من خودم تازه دندونم رو کشیدم، خداروشکر مشکلی هم پیش نیومد.

احمد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ب٫ظ

انشالله در سلامت کامل کنکور پنج شنبه برگزار میشه

نازنین
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ

ان شاالله بهترین تصمیم گرفته میشه.
تعویق بهترین گزینه است

مجید۶۱
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ

نه دانش نه سنجش نبرد با کرونا

فقط امید به خدا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ

ازمون ۲۶تیر حق مسلم ماست شما تعویق چی ها نماینده ما نیستید نگران هستید نیایدازمون……
#آزمون سر موعد مقرررررررر,,

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ

حالا اتفاقی برات می افته ۱ ماه بشینی بیشتر بخونی تا اینکه بیماری فروکش کنه یا اینکه دلت میخواد کرونا همه مردم رو نابود کنه

امید
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

حالا یک ماه بعد فروکش میکنه؟ اگر همون ۹ اسفند برگزار میشد بهتر نبود؟ اتفاقا از این به بعد با سردتر شدن هوا سرماخوردگی هم به کرونا اضافه خواهد شد….

....
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ

خنده ام میگیره از لفظ تعویق چی ها ،یاد شیپورچی ها ورزشگاه میفتم !!!

سپنتا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ

اگه ما تعویق چی هستیم تو تخریب چی هستی میخوای همه رو بدبخت کنی

امیر
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ

چقدر راحت درباره حق حرف می زنی! انگ هم نزن جناب محترم. شما درستو بخون

یک عدد تعویق طلب هستم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ

به خاطر همینکه سردرگممون کردیم باید دو هفته دیگه هم تعویق بدید تا بتونم‌ جمع بندی‌هامو تموم‌ کنم مرسی اه!
حتی تو این فاصله اگه بتونم یه درسم اضافه میکنم

samira
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ

:)

تعویق منطقی ترین تصمیم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ب٫ظ

تعویق برای سلامتی حق مسلم ماست.

دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ

خودشون تو تلویزیون صراحتا و بارها گفتند در محل سرپوشیده و با داشتن ماسک هم ابتلا ممکن است . وقتی جان انسان ها مهم نیست و برنامه دانشگاه ها مهم تر است، کلاس کنکورها و غیر انتفاعی ها . پردیس ها خود گردان و غیره چه می توان گفت. برگزاری تجمع خطرناک است اما فقط عروسی و مراسم های دیگر .

ازمون ۲۶ تیر حق مسلم ماست
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ

پس کی میخوان بله رو بدن. ولا میرفتی خواستگاری یه شاهزاده این همه منتظرت نمیزاشتن که ما رو الاف این کنکور و تصمیماتش کردن.

موافق تعویق
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ

وااای چقدر زیادن تازه خیلی ها صداشم در نیاوردن
اونایی که نمیدونن و میان سر کنکور چی ؟
اصلا صلاح نیست سر جلسه آزمون حاضر بشیم
۲۶ تیر رو لغو کنید خواهش من و دوستان از سازمان سنجش اینه و بس

محمد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ب٫ظ

تعویق کنکور تا فروکش کردن بیماری حق همه داوطلبان هست وقتی قراره تب کنیم بمیریم دکتری میخوایم چیکار
تازه باعث قتل دیگران هم بشیم

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ب٫ظ

پول مهمتره یا جان مردم کشور رو به نابودی نکشید لطفا

سامان
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ب٫ظ

ظهر اومد و خبری نشد.
پس لابد در جلسه ی عصر تصمیم میگیرن.
جلسه ی عصر ساعت چند شروع میشه؟

بلاتکلیف
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  سامان

عصر هم میاد و خبری نمیشه …
علافیم

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ب٫ظ

امنیت جانی نداریم ما با یک ویروس خیلی کوچیک خطرناک مواجهیم که از طریق تنفس هم پخش میشه
تو رو خدا کنکور رو به تعویق بیاندازید کنکور مثل روشن کردن آتشه که دودش به چشم همه میره

حقوق بین الملل
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

به راحتی شما میتونید با حفظ فاصله مناسب از رفتن دود به چشمتون جلوگیری کنید یا حتی از قید گرم شدن با آتش بگذرید .
حق انتخاب با شماست

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ

اون بدبختی که نه کنکور داره و نه بیرون از خونه میره ولی بخاطر ما داوطلبان دکتری بعدا آلوده میشه اگر من هم فاصله بگیرم ممکنه از بقیه بگیره و مبتلا بشه کلا اصل برگزاری آزمون در این زمان برای همه مردم کشور خطرناکه

امید
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

والا هر روزه ۴ میلیون آدم میدن اداره و برمی گرد.. از همه نقاط شهر هم به نقاط دیگر میرن حداقل ۷ ساعت هم کنار هم هستند. مثلا خود من با ۵ نفر دیگه هم اتاق هستیم. کمکور هم که گفتن فاصله میندازن.

امیر
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ب٫ظ

حقوق بین ال گرامی
شما از حق خودت بگذر. اکثر کاربرانی که اینجا پیگیر هستن درس خونن و دنبال طفره رفتن نیستن. کسانی که رتبه خوب میارن کار یک روز دو روز یک ماه و دو ماه درس خوندن نیست. مدت ها مطالعه داشتن. اگر دوستانی من جمله خود من درخواست تعویق داریم برای حفظ سلامتی خودمون و خانواده هامونه. من خودم بیماری زمینه ای دارم و جز گروه های پرریسک محسوب میشم دلم نمی خواد مبتلا شم و اطرافیانمو در گیر کنم. ضمناً مسئولیت اجتماعی در قبال هم داریم. اگر شما زودتر می خوای رفع مسئولیت کنی و آیا قبول بشی و آیا قبول نشی امری سواست.

سپنتا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ

آره راست میگیری این همه که گرفتن منظور ۲۵۰ هزار نفره اصلا تو بغل هم نشسته بودن.

....
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ب٫ظ

از شما خواهش اسم حقوق بین الملل بر دارید وقتی شرایط حاضر نمیبینید چطور مدافع حقوق بین الملل میشید !!!

ندا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

پس نتیجه چی شد؟ ظهر شما با ما فرق داره؟!!!
تو رو خدا بگید برگزار میشه و ما رو راحت کنید.
#نه_به_تعویق

اکرم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

تعویق خوبه خیلی کرونا سرکش شده خطرناکه پروتکلشون برا مراقبا که گان پوشیدن ممکنه جواب بده ولی برای داوطلب خیر

۱۷۰-۱۷۹۰۰۰ داوطلب آزمون دکتری کم نیست!
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

دقت کردین از جمله تا امروز آمار داوطلبان دکتری حدود ۹۰۰۰ اضافه شده!!!

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ

به اضافه داوطلبان دکترای وزارت بهداشت بکن که ۱۸ هزار نفرن….

۱۷۰-۱۷۹۰۰۰ داوطلب آزمون دکتری کم نیست!
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ب٫ظ

از جمعه

زنبور
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ب٫ظ

دانشگاه علم و صنعت با اون استادیوم بزرگ فوتبالش با اون محوطه بازش ( ما دانشگاه هامون خیلی بزرگ هست خواهشا توی فضای باز آزمون را بگیرید) که بتونیم نفس بکشیم.

من
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  زنبور

جو نده همه که استادیوم ندارن.(خونه مون پشت دانشگاهه خودمم دانشجوی علم و صنعت)
اگه به استادیومه چرا مسابقات فوتبال برگزار نمیشد یه مدت اونم بدون تماشاچی

سحرناز
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  زنبور

پس برو استادیوم آزادی باتوپ برو یدحرف الکی نزنید!!

l--p
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  زنبور

راهکار بسیار خوبیست حداقل در شهرهایی که امکان برگزاری در فضای باز هست اینکار انجام بشه البته آماده کردن چنین شرایطه حداقل ۷ روز وقت لازم داره پس بهتره آزمون ی هفته عقب بیفته البته فقط ی هفته نه بیشتر

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  l--p

برگزاری ازمون در فضای باز بدلیل شرایط اب و هوایی متفاوت در مناطق مختلف کشور در هیچیک از روزهای سال امکانپذیر نیست….مختومه شد!

س
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  l--p

ساعت ۱۱ صبح وسط زمین چمن افتابم بخوره پس کلت!

من
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  زنبور

کاربر زنبور چی خوندی؟
کجایی؟

باران
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵ ب٫ظ

این یعنی چی؟ اگه هنوز تو جلسه هستن چرا سازمان سنجش الان اعلام کرده امار داوطلبان مبتلا به کرونا و شرایط برگزاری ازمون تاریخ و ساعت برگزاری!!

نازنین
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

این شرایط نیازمند همدلی، همکاری و تلاش هست.
نباید بخاطر منفعت طلبی نادرست، با جان یکدیگر بازی کنیم… نباید…..

نازنین
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

الهی چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

نازنین
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲ ب٫ظ

بعضی ها فکرمیکنن داوطلبها بخاطر شرایط پیش آمده درس نخوندن.
اما سخت در اشتباه هستن.
اکثر داوطلبها از ابتدای شیوع کرونا در خانه هستند و مطالعه میکنند.
این کنکور ، کنکور درس خوناس. همه دزس خوندن.
و اینطوری فکرنکنید که با چندماه درس خوندن میتونید رتبه ی عالی کسب کنید… خیلی ها چند ساله که دارن تلاش میکنن. تا دانشگاهی که مد نظرشونه قبول بشم.

دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

آقای هوشیار ۱۵۰ هزارتا یعنی کل شرکت کنندگان!!!!

هادی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

من خیلی از دوستام و آشناهام که به کرونا اعتقاد نداشتن تو این پیک جدید اکثرا کرونا گرفتن و این یعنی طرف مقابلت احتمال اینکه ناقل باشه خیلیه چون اکثر خانواده تو این پیک جدید یکی از آشناهاشون کرونا گرفته
دواطب هم سر جلسه که ۴ ساعت ماسک رو صورتش نگه نمیداره بعد نیم ساعت برمیدارن خیلی ها
حداقل بزارین یکم این پیک فروکش کنه بعد برگزار کنید

قلی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

بنده خداااا
فروکش کجا بود
برو کنکورتو بده

مرضیه
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

ای وای میگید دو هفته تعویق
اینجوری همه درس نخونده ها میتونن کتابهای قطور و مرجع رو بخونن به ما برسن بلکه از ما جلو بزنن

من واقعا نمیفهمم اگه الان ستاد اعلام کنه کنکور دو هفته دیگه برگزار بشه نفع و ضرر موافقان و مخالفان کنکور چقدره

نازنین
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

مرضیه جان، اگه شما درس خوندنت در حدی هست که دیگران با دوهفته درس خوندن بتونن از شما جلوتر بزنن.
پس مشکل از درس خوندن شماست.

محمد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

کسی قرار نیست جای کسی دیگه رو بگیره …
و نبست به یگدیگر مسئولت پذیر باشیم،چطور می توانیم بخاطر رتبه شدن یا نشدن اینجوری نسبت به جان بقیه چوب حراج بزنیم!!!

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

مردم دارن میمیرن شما به چی فکر میکنی خخخخخ

******
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

فقط تعویق خواهش میکنم با جون ما و خانواده هامون بازی نکنید.

لاله
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  ******

یعنی الان اصلا بیرون نمیرید؟ چطور همه جا باز باشه فقط کنکور خطر داره؟

امیر
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  لاله

بیرون به اجبار هم می ریم و سرکار هم می ریم اما این همه جمعیت توی یک فضای بسته ۴ ساعت باهم نیستیم.

لاله
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

سوار مترو و اتوبوس نمیشین؟

امیر
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  لاله

کمتر استفاده می کنیم. شما مثل اینکه خیلی سوار می شین

لاله
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

چاره ی دیگه ای هم داریم؟ وقتی طرح زوج و فرده و با محل کار فاصله زیادی داریم و برخلاف خیلی ها نمیتونیم کار نکنیم و بشینیم تو خونه.

س
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  لاله

نه بیرون نمیریم!

لاله
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  س

واقعا سر کار نمیرین؟ خرید نمیرین؟

هنگامه
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  لاله

اگرم برن ی جمعیت زیاد ۴ ساعت تو ی محل سربسته نیستن.شما کنکورو با خرید یکی میدونین؟؟

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  لاله

برخی اماکن در شهر قرمز رو کامل تعطیل کردن…..

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

هشدار در مورد وضعیت کشور:

چین با اگاهی که از این ویروس بسیار مسری داشت دست به چنین ریسک خطرناکی یعنی برگزاری کنکور در شرایط کرونایی نچندان بد هم نزد!……….اگر تعدادفوتیهای کرونایی ایران رو درصد بگیرید و در جمعیت چین ضرب کنید حدود ۱۵۰ هزار نفر فوتی میشود……ولی در چین ۴ هزار نفر فوت شدن!!!!………آیا این تفاوت عجیب نیازمند تحلیل دقیق تمام سیاستهای کشور منجمله کنکور نیست؟……

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

چین فقط یک شهرش کرونا داره بقیه پاکن

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

مدیریت کرده …….خب در ایران کرونا فقط از این استان به اون استان رفت ولی هیچ مدیریتی نبود…..ضمنا یک شهر کم جمعیت نبود……تازه برخی شهرهای دیگر مثل پکن هم شیوع کرونا داشت اما سریعا همه جا رو تعطیل و تحت مراقبت شدید قرار دادن……اگر شل میگرفتن و عشقی مدیریت میکردن از ۱۵۰ هزار نفر هم بیشتر میشدن چون وقتی جمعیت زیاد شود غیرخطی افزایش می یابد…..

Sara
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

من دوست ندارم کسی که فرم کرونا رو پر کرده وتوخونه ست استاد دعوت کنه تو خونه ش براش امتحان بده وبشه رقیب من این کنکور ناسالمه

لاله
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  Sara

چرا حرف الکی میزنی آخه. حداقل درست بخون. نوشته کسانی که در بیمارستان هستن همونجا امتحان میدن، کسانی که خانگی بودن میان سر جلسه و در یک محیط مجزا امتحان میدن. نمیدونم چرا ما باید همه جا نظر بدیم و فکر میکنیم فقط خودمون عقل کل هستیم

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  لاله

یعنی اینها تو مسیر با دیگر داوطلبان سفر می کنند تا محل ازمون؟!؟!؟!؟!؟……..

لاله
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

والا مطمئن باشید اون بندگان خدا هم خودشون عقل و درک دارن و باعث بیماری کسی نمیشن. چرا فکر میکنین فقط شما عقلتون میرسه؟

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  لاله

ویروس عقل سرش نمیشه…….وقتی تو ماشین با دیگر افراد داوطلب از یک شهر به شهر دیگر میروند اونها هم الوده میشن و هم ناقل!

لاله
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

حواسم نبود شما هوشیار هستین و بیشتر از محققان کرونا هم اطلاعات دارین. اینی هم که میگن اگه همه ماسک بزنن احتمال انتقال یک و نیم درصده حتما الکیه. باید به تایید شما برسه

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  لاله

اون با رعایت فاصله هست نه تو ماشین……….داخل ماشین اصلا فاصله وجود نداره و فضا کوچیک هس…….شما موقع ازمون کنکور از شهری به شهر محل ازمون با استفاده از ماشین غیرشخصی رفتین؟……..اگر رفتین اینها رو خوب میفهمین وگرنه توضیح بی تاثیره….

.
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  Sara

اره منم موافقم زیاد جالب نیس میتونن تقلب کنند

ویکتاریون
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Sara

حالا از ۱۷۰ نفر چنتاشون استاد آشنا دارن یا می تونن استاد کرایه! کنن؟ چنتا استاد ریسک می کنن و موقعیت شغلیشون رو به خطر می ندازن که جای کس دیگه امتحان بدن؟ فرض کن ۲۰ نفر بتونن. ۲۰ نفر که همه شون هم رشته ای شما نیستن که بیان رتبه های ۱ تا ۲۰ رشته ی شما رو بگیرن. اصلا این تعداد تقلب بکنن هم به جایی بر نمی خوره. این دیگه مته به خشخاس گذاشتنه.

خدا دوست
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

سلام و عرض ادب به مسئولین.
آزمون اگه برگزار بشه شروع سال تحصیلی پاییز به قول خودتون با تاخیر آغار می شه(به قول خودتون آبان ماه پذیرش هست) یعنی اواسط آبان آغار سال تحصیلی است با این حساب تا امتحانات پایان ترم ۲ماه فرصت هست که زمان کمیه اگر بیشترش کنند به ترم بهمن آسیب می رسه. با این حساب اگه قراره آزمون بهبرگزار موقع برگزار بشه به ترم پاییز لطمه بزنه، به سلامتی لطمه بزنه، به مصاحبه که مجازی شده یا حذف شده در بعضی از جاها لطمه بزنه و … چه بهتر که تا اواسط شهریور به تعویق بیفته که به هیچ مورد آسیب و لطمه وارد نشه یا کمتر وارد بشه.

مهسا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

یه تصمیم نمیتونن بگیرن اینا. بابا خب دو هفته یه هفته بندازید عقب.. تازه همه یاد گرفتن ماسک بزنن یکم این وضعیت بهترشه. با یک هفته و دو هفته که قرار نیست کوه جابجا بشه فقط یکم شاید این ماسک زدنها و تعطیلی مراکز باعث بشه وضع یه مقدار بهترشه

آبی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

وای بر ما که ۶ ماه گذشته تازه یاد گرفتن مردم ماسک بزنن .. بعد با یکی دو هفته چی درست میشه ؟ تعطیلی مراکز هم نداریم مگه صحبت های رییس جمهور رو نشنیدین که دیروز چی گفت

محمد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

وای برمایی که اینقدر خودخواه شدیم نسبت به مسئولیت در قبال جان هم نوع هایمن
این گونه پشت هم هستیم و توقع جامعه پویا رو داریم!!!

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

تعویق تعویق ………. تا آرام تر شدن اوضاع

لاله
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

تعویق هست برای شما. اسفند سال بعد.

امیر
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  لاله

شما مدعی العموم شدی پای هر کامنتی برای دیگران نسخه می پیچی؟

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

تعویقرکنید خب مردم دارن میمیرن شما در مقابل جان مردم مسیولین نه در برابر خستگی تعدادی تنبل که به زور اطرافیان سر درس نشسته اند و میخوان برن گردش و راحت بشن

سردرگم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

بچه ها شما به چه ساعتی میگین ظهر؟؟!! والا دیگه کشش نداریم، قوم بنی اسرائلم این همه سردرگم نبود بعد نفرین حضرت موسی!!

بلاتکلیف
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  سردرگم

ادارات دولتی از ۱۱:۳۰ ظهر میشه و میرن ناهار و نماز و ارباب رجوع رو به امان خدا رها میکنن.
ولی اینجور جاها ممکنه تا ۶ هنوز ظهر حساب بشه :))))

فرزانه
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  سردرگم

خخخخخ والاااااا