موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

افزایش حوزه های امتحان آزمون دکتری 99 علوم پزشکی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: حوزه های امتحانی آزمون دکتری 99 علوم پزشکی به دلیل شیوع کرونا افزایش پیدا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید هاشمی نظری رئیس سنجش آموزش پزشکی درباره افزایش محل‌های برگزاری آزمون اظهار کرد: زمان ثبت نام آزمون دستیاری ۲۰ نقطه محل را برای آزمون در نظر گرفته بودیم و با توجه به وضعیت شیوع کرونا به منظور کاهش سفر‌ها و تراکم داوطلبان در جلسات آزمون تصمیم گرفتیم که تعداد محل‌های آزمون را افزایش دهیم.

هاشمی نظری گفت: برای آزمون‌ دکتری تخصصی وزارت بهداشت که به تعویق افتاد تعداد محل‌ها را افزایش دادیم، سال گذشته آزمون دکتری وزارت بهداشت در ۱۱ محل برگزار می‌شد، اما امسال این آزمون در ۲۹ حوزه برگزار می‌شود و تعداد محل‌های برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت سه برابر شده است.

او با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی برگزاری آزمون از سوی معاون بهداشت وزارت بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شده است، گفت: محل‌های آزمون ضدعفونی می‌شود و امانت داری در محل برگزاری آزمون نخواهیم داشت؛ داوطلبان از آوردن وسایل اضافی خودداری کنند، همچنین ماسک به داوطلبان داده می‌شود البته برای داوطلبان بیمار مکان‌هایی خاص در نظر گرفته شده است تا این داوطلبان هم بتوانند آزمون بدهند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

641 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کیانمهر
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ

خطاب به مصطفی بزرگوار

ممنون مصطفی جان نثر قشنگی بود. ولی میشه کنکور شرکت کردن و درس خوندن چه ربطی به این که ادم بخواهد از روی دیگران رد شود دارد؟ . بله من با افتخار میگم که زندگیم رو محدود به این کنکور کردم و خودم انتخابش کردم و اختیار تصمیم با خودمه. این که طرف مغرور باشه یا نه هم به خودش مربوطه. همونطور که شما اختیار دارید که هر طور صلاح میدانید با ادم مغرور برخورد کنید و هرکسی تعریف خود از لذت بردن از زندگی را دارد. یکی ممکن است با یک فلافل خوشحال شود یکی با کنکور و یکی هم با هزار میلیارد اختلاس شاد میشود
دوست من با در خانه ماندن کسی کرونا نمیگیرد. من اگر جای شما بودم کمپین تعویق خدمت رو راه می انداختم. چون شمایی که نگران ۴ ساعت کنکور هستی طبیعتا باید نگران دو ماه اموزشی در یک سوله کوچک با ۱۰۰ نفر ادم و تراکم بالا و تخت های با فاصله ۶۰ سانتیمتر باشی. از این یک ماه استفاده بفرمایید و همانطور که با جدیت برای تعویق کنکور تلاش می کنید برای تعویق خدمت نیز تلاش بفرمایید

به کیانمهر
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۶:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

حرفتون صحیح
اما تاثیر اجتماعی لذت بردن و شادی ناشی از خوردن یک فلافل رو نمیتونید با هزار میلیارد اختلاس برابر بدونید
اگرچه ممکنه میزان شادی هر دو فرد یکسان باشه اما تاثیرات اجتماعی این کجا و اون کجا…قطعا کسی که اختلاس میکنه گذشته از شادی فردیش نباید قصر در بره و باید به خاطر جرمش مجازات بشه
حالا در مورد کنکور شما شما کاملا حق داری لذت ببری از کنکور دادن و دکتری همه اینده تون باشه و اصلا نفستون به دکتری بند باشه ولی وقتی باعث اسیب اجتماعی میشید قطعا بعدش نباید قصر در برید و باید محاکمه بشید حداقل پیش وجدان خودتون.
چه کسی تضمین میکنه که کسی که ناقله نیاد ازمون نده
چه کسی تضمین میکنه که به بهانه یه نفس تازه کردن ماسک رو پایین نیارن(ازمون استخدامی دو هفته پیش عکساش هست.حتی یه عکس تو همین سایت هست که ماسک کنار دستشه بجای صورتش) کدوم مراقبی مدام به خودش زحمت میده تذکر بده
و ایا شما تضمین میدی خدای ناکرده ناقل نشید و تضمین بدید که بعد از ازمون دوهفته خودتون رو قرنطینه کنید؟
لطفا پاسخ ندید که شما میترسی نیا بمون سال لعد و از این حرفهای کلیشه ای و تکراری
چون پاسختون رو الان میدم
بنده قطعا شرکت نمیکنم علیرغم همه زحماتی که کشیدم
برادرم
اینکه برای نرفتن سربازی راه کنکور رو انتخاب کنید انتخاب بین بد و بدتره
شما شرکت میکنید چون چاره ای ندارید

کیانمهر
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  به کیانمهر

دوست عزیز من ایمیلتون رو بفرمایید تا من عکس کارت پایان خدمتم رو براتون ارسال کنم. بنده ۲ سال پیش با درجه ستوان یکم خدمتم رو تموم کردم. این از این
بنده هیچ تضمینی نمیدهم. همونطور که دوستان شما برای زمان بهبود کرونا هیچ تضمینی ندادند
اتفاقا بنده کرونا گرفتم و بهبود پیدا کردم و به استناد حرف های همون وزیر بهداشتی که میفرمایید شخص بنده ناقل نیستم.
در مورد تضمین در خانه ماندن که میفرمایید. نیاز به تضمین نیست چون بنده کلا تنها زندگی میکنم و کارم هم به صورتی هست پشت کامپیوتر هستم و بعضا شاید مدت ها از خانه هم بیرون نروم.
در یک مورد با شما موافقم همان گونه که درخواست تعویق شما کلیشه ای شده در خواست بنده برای در خانه ماندن شما و دوستانتون هم کلیشه ای شده. بله در خانه بمانید. از سوی دیگر خوشحال میشوم که بفرمایید از دید شما زمان مناسب برای برگزاری کنکور کی هست؟

به کیانمهر
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

اهان پس بازم کاملا شخصی شده
شماچون خودت کرونا گرفتی و فعلا ایمن هستی ترسی نداری از شرکت
پس باید برگزار بشه حتما هم برگزار بشه
شما که گرفتی بقیه هم به درک
چطوره یه پایش بذارن هرکی کرونا گرفت ظرف سه ماه گذشته و فعلا در مصونیته امتحان بده
اینجوری دیگه جامعه هم به خطر نمیفته
دانشگاه هم خالی نمی مونه
سنجش هم کارشو انجام داده

کیانمهر
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  به کیانمهر

نه عزیز من بنده سه است که خلاص شده ام ولی از ۹ اسفند تا حالا همواره موافق برگزاری بودم. اگر منفعت شخصیم در میون بود نمیگفتم ۹ اسفند و ۲۸ فروردین و ۹ خرداد. اکی؟

کیانمهر
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

سه هفته هست که خلاص شدم

به کیانمهر
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

ولی اسمتون این دفعه بولد شده
من از اسفند هستم
یه در مبون کامنت شما نبود
اینبار زیر همه خبرها حتما کامنت شما هست

جاوید
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  به کیانمهر

شما نگاه بفرمایید. اون موقع به اسم مهندس کامنت میدادم چون چند نفر از دوستان با اسم شبیه مهندس می اومدند بنده تصمیم گرفتم از این نام استفاده کنم. در ضمن فکر نکنم یک در میان هم کامنت های من باشه

جاوید
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  جاوید

در واقع من کیانمهر جاوید هستم اسم واقعیم اکی؟ زمانی که با کامپیوتر پیام میدهم اسم جاوید ذخیره شده و با موبایل کیانمهر اکی؟

مصطفی
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

نه من واقعا روی صحبتم با شخصی بود که میگفت بقیه اگه مردن هم به من ربطی نداره و من باید کنکور بدم و ریسکشم پذیرفتم.

محمودی
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۵ ق٫ظ

با سلام درود بر برادر مصطفی رحمت اموات پدرت حرف حق رو گفتی که اینهمه ما میگیم و تنها جوابمون اینه که درس نخوندین یا میخواین فرصت بخرین هر کس خونده براش فرقی نداره ولی شما الان حرف دل ما رو زدی یه عده میخوان فقط بدنش بره دیکه نمیگن ممکنه بیمار و یا ناقل بشیم فقط کنکور به قول فرمایش شما اینها دکتر هم بشن به درد جامعه نمیخورن میشن آدمهای خودخواهی که فقط خودشون رو می بینند تنها حرفشون که حالم بهم میخوره اینه شماها نیاین یا ندین مگه ما هم مثل شما هزینه ثبت نام ندادیم مگه ما هم مثل شما از زندگیمون نزدیم ما هم با محدودیت تردد کردیم همش تو خونه پای کتابها بودیم از همه چی گذشتیم ولی دلیل نمیشه هم جون خودمون هم خانوادمون و سایرین که از ما انتقال داده بشن رو به خطر بندازیم با تشکر

کیانمهر
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمودی

جناب محمودی خدمت سایر هم. فکرانتون عرض کردم خدمت شما هم عرض میکنم. شما در هیچ کجای پروسه پذیرش و فارغ التحصیلی ما جایگاهی ندارید. این که ما به درد جامعه میخوریم یا خیر و این که ایا برای دلخوشی و قاب کردن مدرک به دانشگاه میرویم خارج از حیطه تصمیم گیری شماست. شما در راستای ازادی اجتماعی و ازادی بیان حق دارید شبانه روز برای ما متاسف باشید و حالتان به هم بخورد ولی تاسف و وضعیت مزاجی شما برای هیچ کدام از ما ذره ای اهمیت ندارد

زهرا
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

:)))))))))))))

مصطفی
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمودی

ممنونم.

مصطفی
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ق٫ظ

تحقیق نشان می‌‌دهد یک واکسن کووید-۱۹ که توسط دانشمندان دانشگاه آکسفورد ساخته شده است بی‌‌خطر است و در آزمایشات بالینی در مراحل اولیه در داوطلبان سالم پاسخ ایمنی ایجاد کرده است.

به گزارش تسنیم؛ نتایج اولیه یک تحقیق نشان می‌‌دهد یک واکسن کووید-۱۹ که توسط دانشمندان دانشگاه آکسفورد ساخته شده است بی‌‌خطر است و در آزمایشات بالینی در مراحل اولیه در داوطلبان سالم پاسخ ایمنی ایجاد کرده است.

براساس نتایج آزمایش منتشر شده در مجله پزشکی Lancet، این واکسن که توسط شرکت AstraZeneca و دانشمندان آکسفورد در دست تولید است، عارضه جانبی جدی ایجاد نکرده و باعث ایجاد آنتی بادی و سلول T در سیستم ایمنی بدن شده است.

بر اساس گزارش CNBC، پروفسور آندرو پولارد، محقق آکسفورد گفت: سیستم ایمنی بدن دو راه برای یافتن و حمله به پاتوژن‌‌ها دارد؛ یکی آنتی بادی و دیگری سلول T. این واکسن هر دو پاسخ را ایجاد می‌‌کند.

محققان می‌‌گویند تنها عوارض گزارش شده برای این واکسن، سردرد و احساس خستگی است و در سایر موارد نیز درد هنگام تزریق و تب و لرز ایجاد شده است.

پروفسور ادرین هیل، مدیر یک انستیتو در دانشگاه آکسفورد، روز دوشنبه گفت که پاسخ ایمنی قوی بدان معنی است که احتمالاً واکسن در برابر ویروس محافظت ایجاد می‌‌کند، هرچند هیچ چیز تضمینی نیست.

وی افزود: دانشمندان امیدوارند که آزمایشات انسانی طی چند هفته آینده در ایالات متحده آغاز شود.

مصطفی
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ق٫ظ

نمیدونم چقد صحت داره. ولی از یکی شنیدم انگلیس واکسنو امتحان کرده و جوابم داده گویا.
خداکنه زودتر برسه دست ایران.

درود بر وزیر علوم و وزیر بهداشت
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ب٫ظ

اگر برخی قول گرفتن که در صورت لغو آزمون پذیرفته میشن درست که پرن از خالی ولی نگران نباشن سال بعد آزمون برمیدارن و راحت دکتر میشن

هدایتی
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۹ ق٫ظ

سازمان سنجش هر تغییری در نحوه ورود به دانشگاهها رو یکسال قبل به داوطلبان اعلام میکنه، بنابراین اگر کنکور دکتری برای همیشه هم برداشته بشه این تغییر برای ورودی ۱۴۰۱ خواهد بود، یعنی سال ۱۴۰۰ هم ورودی با آزمون هست تا آزمون ۱۴۰۰ هم حدود ۷،۸ ماه بیشتر نمونده.

Omid
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

به کسی که تاکید بر نظر کارشناسان و متخصصان داره نمیگن پوپولیست….!!!

یک عصبانی
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

زنده باد مصطفی…. جانا سخن از زبان ما می گویی…
اگه کنکور برگزار بشه رسما ستاد کرونا هم برای من حرفاش کشک میشه چون دائم متخصصان خودشون از هر معاشرتی و در جمع بودنی افراد رو منع می کنن اون وقت اینا چون خسته شدن از جریانات کنکور… میگن نه دیگه پرونده رو ببندیم تموم شه

مصطفی
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

قربونت.

خاطره
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ب٫ظ

شرایط الان شرایط بحرانیه و کم از شرایط جنگی نداره
دوران جنگ به طور متوسط روزی ۶۰ ۷۰ نفر فوتی داشتیم الان روزانه ۲۰۰ نفر
اگه الان جنگ بود (که هست) بازم معتقد بودین باید کنکور برگزار بشه یا سنگر میگرفتین؟
#اجرای_طرح_دوفوریتی_تعویق_کنکورها
#سلامت_دانشجو

مصطفی
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  خاطره

بله متاسفانه. تو زمان جنگ یه عده جوون شجاع و پردل و جرعت بودن که میرفتن و بدون هیچ بهانه ای از جونشون که عزیز ترین چیزه میگذشتن. که بقیه در سلامت باشن. اصلا با خودمون با این طرز فکرای مسخره و گاها از روی بی عقلی مقایسشون نکن. حالا میشنویم دوستان میگن هر کی مرده و میخواد بمیره من مسئول نیستم. یا میگن ما ریسکشو پذیرفتیم و باید امتحان بدیم. نمیدونم چرا یه عده زندگیشونو انقد محدود این کنکور لعنتی کردن که برای تموم شدنش به هر دری میزنن. تموم شد. خوب بعدش چی؟بعدش باز میخوای زندگیتو محدود کنی به دانشگاه. و به هر دری بزنی که مدرکتو بگیری. تو این راه از رو هزار نفر دیگم رد شدی خوب به درک. فدای سرت.میخوای بری دانشگاه که کوله بار علمتو سنگین تر کنی و مغرور تر شی؟ مدرکتم گرفتی بعدش چی؟میخوای بشی یکی فتوکپی وزیر علوم. واقعا راضی از این زندگی؟من مطمئنم که با این احوالات هیچگاه از زندگی لذت نخواهی برد. خجالتم خوبه ما در قبال خودمون که هیچ در قبال نسل بعدمون هم مسئولیم . اینم بگم که من پدر ندارم و خرج خودم و مادرم و خواهرم بر گردن منه. و یه ماه دیگم باید اعزام شم سربازی که نگید از رو شکم سیری این حرفارو زدم. ولی من معتقدم که کنکور تو شرایط الان یه جور طنزه که یه عده حاظرن جونشونو در این راه فدا کنن. ولی کنکور اصلا ارزش اینو نداره. میدونم حالا یه عده میگن شما امسال شرکت نکن. واقعا خنده داره… ادامه نظر»

...
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

دقیقا اقا مصطفی
واقعا وقتی طرز تفکر برخی محدود به یه ظرفیت خاص باشه نمیتونن ازش بهره برداری کنن
وقتی فردی با داشتن دکتری هم نمیتونه شغلی برای خودش دست و پا کنه ناشی از همین طرز تفکره

داوطلب
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

لایک مصطفی جان دمت گرم

TAR
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ب٫ظ

دوستان هفته ی اینده دیگه انتظارها به سر میرسه و ازمون برگزار خواهد شد .

....
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  TAR

سلام
شما همیشه اینجایید و من نمیدونم چطور درس میخونید و خواستار برگزاری کنکور هستیذ ،کنکور باید تعویق بیفته وشرایط استبل برگزار بشه همه حق دارند کنکور شرکت کنند و چون براش زحمت کشیدن ولی شرایط استبل بدون خطر جانی ،و مسئولین هم باید دوباره تعویق بندازن ،شما هم به فکر گشتن بعد از کنکور نباشید جناب تار چون خودت که اهوازید البته به ظاهرا اهوازید میتونیذ توی این شرایط و بدون تهویه چند دقیقه باشید چه برسه چهارساعت و چه برسه احتمال بیماری زیاد هست ،یخورده واقع بین باشید نه به خاطر مسائل شخصی دیگران را فدا کنید نگید که کنکور ندید بمونید سال دیگه اینو بگو که کنکور حق مسلم منه و اگه ما وامثال ما نیاید میدون برای شما باز میکنید و شما به هدفتون میرسید ،پس کنکور میدیم ولی در شرایط استبل

خاطره
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ب٫ظ

مایی که دلمون میسوزه نه تنبلیم نه دنبال خریدن زمان ، ما نگران جون همدیگه ایم و
عدالت میخوایم
ما میدونیم شرایط بیمارستان ها چطور هست و بحران نمیخوایم
#تعویق_تمام_کنکورهای_سراسری
#کرونا
#سلامت_دانشجو

خاطره
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ب٫ظ

ما خواستار برگزاری کنکورها درشرایطی ایمن هستیم، خواسته ی زیادی داریم؟!!!!
#سلامت_دانشجو
#اجرای_طرح_دوفوریتی_تعویق_کنکورها
#تعویق_تمام_کنکورهای_سراسری

ماه دخت بانو
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ب٫ظ

دوستان موافق تعویق
من شنیدم به سری موسسات به پشتیبان هاشون گفتن زنگ بزنن ستاد بگن ما مخالف تعویق هستیم و فلان.
اینا همه جا ممکنه باشن
حواستون باشه

مجید
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

چطور خانواده شما نگرانه و زنگ میزنه ایرادی نداره. عمو و خاله هاتون زنگ میزنن ایرادی نداره!!!!!

خاطره
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۸:۵۴ ب٫ظ

فقط یه چیزی
شما برای توجیح کارتون میگین چین کنکورشو برگزار میکنه چرا ما برگزار نکنیم ؟!!!
خب بزار منم یه مقایسه بکنم
چین وقتی کنکور گرفت که ٨روز متوالی نه فوتی داشن نه حتی مبتلا ولی ما فقط طی ٨روز بالای ٢٠,٠٠٠ مبتلا و ١۶,٠٠٠ فوتی داشتیم

آبی
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

حالا چین اینجوری بود لهستان و ترکیه و افغانستان و کره جنوبی هم چنین وضعیتی داشتن ؟ بعد ما همون ۹ اسفند که هنوز اولش بود با مبتلاها و فوتی های به نسبت کمتر هم تعویق شد برامون در انتهای فروردین که نمودار رو هم نگاه کنید کاهش زیاد مبتلاها و فوتی ها رو داشت همه خواستار تعویق شدند .. کلا به شما ها باشه معلوم نیست کی باید برگزار بشه . منتظر هستید معجزه بشه و کرونا ماه بعد تموم بشه برید ازمون بدین ؟ بعضی ها میگفتن اخ جون دو هفته تعویق باعث کاهش امار میشه که بدتر شد اوضاع فعلا ..پس چشم به اینده که معلوم نیست چه اتفاقی قرار هست بیوفته نبندین و همون ۹ مرداد رو غنیمت بدونین

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

بقیه کشورها چطور
جهان شما همین چندتا کشور رو داره

مجید
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

چون مردم چین مثل ایرانی ها بهونه ماسک زدن نداشتن

به همه
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۸:۴۸ ب٫ظ

چطوره که کامنتهای شما مطالبه گری هست
ولی کامنتهای مخالفان شما به هم ریختن جو روانی و سلامت داوطلبها
احترام به دیگران در درجه اول نشانه شخصیت خودمونه
مهدکودک هم بچه ها با هم بهتر حرف میزنن
اگر رعایت کنید حال خودتون هم بهتر خواهد بود
خالی کردن خود از خشم طرق دیگه ای هم داره

خاطره
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ب٫ظ

همینایی که مخالف تعویقن فردا پس فردا اگر ما بمیریم میان برامون هشتگ میزنن و عکس شمع میذارن پروفایل و همه ابراز تاسف میکنن… از جماعت زنده کشِ مرده پرست انتظار پیشگیری
قبل وقوع حادثه داریم؟ ما حق حیاتمونو میخوایم
#تعویق_تمام_کنکورهای_سراسری
#سلامت_دانشجو

مصطفی
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ب٫ظ

راستی دوستان پیرو پیام قبلیم من و خیلی از دوستای دیگمون که واژه پوپولیست رو به کار میبرن معنیشو بلد نیستیم لطفا یکی کمکمون کنه.

محمودی
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ب٫ظ

با سلام فضای آزاد احیانا گرمای طاقت فرسای جنوب رو هم در نظر گرفتین جنوب دمای ۴۵ الی ۵۰ درجه و حتی بالاتر و شرجی داریم اصلا اسم فضای آزاد رو الان نیارین اگر الان الان ماه بود یه چیزی ما تو جنوب اگر کولر نباشه اونم گازی همه از گرما تلف میشیم بخصوص امسال که خیلی خیلی گرمتر شده تابستونمون

مصطفی
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۸:۱۸ ب٫ظ

یک نامه اعتراضی:
جملات دیگه تکراری و به مراتب چندش آور شده. باور کن من هروقت پیامای مخالف و موافقو میخونم استفراغم میگیره.
وزیر علوم یه بار اومد واسه اینکه مجلسی هارو مجاب کنه به دروغ گفت کنکور ۳ ساعته. حالا دیگه هرکی رو میبینی میگه سه ساعت کنکور چیه که انقد اعتراض میکنین. بابا کنکور خیلی از رشته ها با قبل و بعدش حدود ۶ ساعت میشه.
یا اون نماینده بی منطق اومد به یه عدمون توهین کرد و واژه پوپولیست رو به کار برد. حالا همه دارن از این واژه استفاده میکنن. نمیگن بابا اون نماینده به چه حقی بمون توهین کرد؟
یا مثلا سنجش تو جواب یکی از داوطلبا که نامه اعتراض آمیز نوشته بود. یه آدم حتما بیسواد که مسئول پاسخگوییه تو جواب گفته بود کنکور اختیاریه دیگه حالا همه دارن ازش استفاده میکنن.
یا این جمله که امسال نیاید!!! این بدون شرحه.
یا مثلا طرف شاید اسم افغانستانو جلوش میاوردی ذهنش میرفت رو طالبان و جنگ و ….حالا اومده میگه از افغانستان یاد بگیرید کنکورشو برگزار کرد.
یا طرف میگه ما درس خونا(مخالفین تعویق) وقت رای دادن نداریم ولی میبینی که پیامی از دستش در نمیره و همرو ریپلای میکنه.
و الی ماشالله…اگه بازم موردی هست کمکم کنید لطفا.
و به نظرم چندش آورترین پیامها پیامهایی هستن که آمار فوتی هارو اعلام میکنن.

ناشناس
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۷:۲۳ ب٫ظ

سلام. پس این افزایش حوزه های امتحانی دکتری تخصصی وزارت بهداشت چی شد؟ کی برای انتخاب محل باید به سایت مراجعه کرد؟

مجید
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

خوابی شما؟! از ۲۹ تیر تا ۳۰ تیر بود. تموم شد

Anonymous
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

هی واااای منم خواب موندممممم یادم رف کی بود

مجید
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  Anonymous

گفته بودن که. اخبار هم اعلام کرد. چند تا حوزه سمنان و اراک و… اضافه شده بودن. از ۲۹ تیر شروع ویرایش حوزه بود تا ۳۰ تیر

Anonymous
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

عجبببببببببب.من نمیدونم چرا دقتم اینقد اومده پایین خدا کنکورو بخیر کنه حالا دیدی نیومدم بعد میگم واای برگزار شد خخخخخ
شما بهداشت شرکت کردین؟؟؟

مجید
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  Anonymous

نمیدونم شوخی کردین یا نه ولی دوستمون پرسیدن و منم گفتم.
خیر، دوستم شرکت کرده. من وزارت علومی هستم

Anonymous
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

نه جدی گفتم من ژنتیک پزشکی ثبتنام کردم اصلا حواسم به حوزه نبود اصلااااااا تا این کامنت رو دیدم.
موفق باشین دوست عزیز

رجب
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۷:۱۹ ب٫ظ

طبق گفته قبلیم و شواهد موجود حرف رو پس میگیرم، کنکور برگزار میشه.

مهشید ۱
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

ماام الان باور کردیم که خودتی

علی الف
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۷:۰۴ ب٫ظ

دوستان با توجه به افزایش بی سابقه آمار فوتی ها از امروز در فضای مجازی تعویق کنکورهای سراسری را داغ کنید تا بلکه تا مهرماه به عقب بیفتد به حرف موافقان برگزاری در شرایط فعلی هم اهمیت ندهید چون سلامتی ما برای هیچ کس مهم نیست

سهند
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۶:۲۱ ب٫ظ

واقعا این کابوس کی تموم میشه؟
یعنی فرق برگزاری کنکور امسال با سال های قبل فقط افزایش ۵۰ سانت فاصله و ماسک هست؟! آخه اینا شد تدبیر؟ حداقل تو شهرایی که وضعیت قرمزه، آزمونو تو فضای باز برگزار کنن. پس هواشناسی به چه درد میخوره؟ تنها کاری که انجام میشه فقط آژیر خطر و توصیه هستش! اگه اراده ای دارن بیان بگن میخوان چیکار کنن و خیال همه داوطلبا رو راحت کنن نه این که ماسک میدیم و…اگه نمیتونن اعتراف کنن که شدنی نیست… واقعا اینقدر سخته که نمیتونن تصمیم قاطع بگیرن. باز نزدیک آزمون میشیم و دوباره آقای نادری و زالی و وزیر بهداشت و وزیر علوم و ریس سازمان سنجش و…فلان پیشنهاد رو دادن شروع میشه. حتی یه روانشناس رو نیاوردن به داوطلبایی که خانوادشون درگیر کروناست، افرادی که فرسوده شدن به خاطر شرایط طولانی و طاقت فرسای آمادگی آزمون توصیه بده. فقط دواطلبا به جون هم میفتن؛ انگار تقصیر ماست!!!

ماه دخت بانو
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۵:۲۳ ب٫ظ

به کیانمهر
دوست عزیز
گویا شما هنوز معنی زندگی اجتماعی و درک نکردید.
ساده ترین مثال برای درکش
توی کتابهای دبستان بود
که افراد جامعه مثل مسافران یک کشتی هستند اگه کسی بخواد زیر پای خودشو سوراخ کنه برای همه خطر آفرینه.
توی زندگی اجتماعی کسی حق نداره فقط منافع خودشو در نظر بگیره.
کرونا هم یه ویروسه و انتقالش خیلی سریع. ممکن شما (منظورم از شما یک فرد نوعی است نه شخص بخصوص شما). بری سر جلسه و بگیری و من نیام و نگیرم. و من شما رو هیچوقت هم نبینم. اما ازونجایی که ما همه به هم وصلیم. شما ممکنه با زنجیره ای که همه بهش وصلیم نوه ی عمه دخترخالتو آلوده کنی و اونم دختر دوست مامان منم و در نهایت منم آلوده بشم.
پس جمله (اینکه تو شرکت نکن ما میکنیم به تو ربطی نداره) پذیرفته نیست.

مارال
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

خب به شما هم ربطی نداره که دارین به جای بقیه تصیم میگیری. همه مثل شما حق مطالبه گری دارن. از دید شما مطالبه ما خودخواهی و … ولی مطالبه شما از دید خودتون حق به جانبه و از دید ما هم باید حق به جانب باشه
شما انتظار دارین توی پاییز مهر ابان برگزار بشه ولی ما دوست نداریم. ما دوست داریم همین الان بدیم مه بعدا بهونه سرفه کنار دستی نداشته باشید
ما میخوایم مدرک دکتری بگیریم و بیکار بمونیم و یا قاب کنیم. مشکلی دارین شما؟
میخوایم بمیریم. مشکلی داری شما؟
من از طرف خودم میگم نمیخوام نگران جون من باشی. مشکلی داری شما؟
یکم دخالت نکنید و همه حق مطالبه گری دارن. نمیشه که ما هم بشینیم و بعضی ها مثل مسافرت و عروسی رفتنشون باعث اوج گرفتن شیوع بشن و بعد بیان به مایی که رعایت کردیم و جایی نرفتیم، بگن مقصرید شما.
اینطوری کبابش برای شماست و زغال سوختش برای ما
همه زبون دارن و عقل سالم دارن و لازم به دلسوزی شماها و نماینده ها هم نداره

ماه دخت بانو
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۸:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

به مارال
من اصلا نگران جون شما نیستم. اگه متن ام و درست میخوندید متوجه می‌شدین. من نگران پخش ویروس ازطرف شما هستم

کیانمهر
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

سرکار خانم این ایده شما وقتی قابل پذیرش هست که در باب تمام مسایل حساسیت اینچنینی به کار برده شود. بنده سال ۹۶ خدمتم را تمام کردم ولی حالا که بحث زنجیر انسانی مطرح شد میشود بفرمایید ایده شما برای افرادی که به دلیل تعویق کنکور باید دو ماه بروند سربازی و در سوله های ۱۰۰ نفری با تخت های با فاصله ۶۰ سانتیمتر شب و روز خود را سپری کنند چیست؟ مطمن باشید نظام وظیفه کوتاه نمیاید چون مملکت نمیشود خالی از سرباز باشد

فتح الله
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۷:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

حرفای شما متین بانوی محترم. اما من از شما سوالی دارم آیا در جامعه کنونی همه مفهوم زندگی اجتماعی رو درک میکنند؟ اگر الان به شما بگم همین دیشب صدای ارگ و دهل عروسی به پا بود چیه عکس العمل شما؟ در خلوت از خودتون سوال بپرسید که آیا خودتون این تعهد رو به جا آوردین؟ هر کس حق داره در این شرایط نگران سلامتیش باشه! اما جامعه مخالف تعویق کنکور هم صرفا میخوان از مطالبه خودشون دفاع کنند. مثل موافقان تعویق! آیا چند باری که کنکور به تعویق افتاد در کنترل بیماری تاثیر گذار بوده؟ به نظر شما بهتر نیست که حساسیت ها رو در موارد دیگر هم در نظر بگیریم و اجازه فرصت طلبی به یک عده خاص که به اسم داوطلب کنکور اهدافی را دنبال دارند ندهیم؟ آیا عقلانی است که تحصیلات یک کشور را تعطیل کنیم و بی تفاوت باشیم؟ اگر کنکور در فضای آزاد برگزار بشه و زیرساخت ها فراهم باشه مطمئنا مشکلی پیش نمیاد! هر روزه کارمندای ما سر کارن و در فضای بسته و هر روز و با ارباب رجوع مختلف و با تایم زیاد کاری! آیا ممکنه کشور تعطیل بشه؟ پس دقت کنید یک عده فقط اهدافی به غیر از سلامتی جامعه دارند. فرداهای این روزها فقط داوطلبان پشیمون میشن، عده ای که میرن سربازی! خوب میدونیم که سربازی قانونیه که نمیشه ازش سرباز زد، چرا کسی که پتانسیل داره شخص مفیدی بشه برای جامعه اش با رفتن به سربازی از این پتانسیل دور بشه و دیگه چنین فدصتی براش پیش نیاد؟… ادامه نظر»

ماه دخت بانو
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۸:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  فتح الله

به فتح الله
قطعا اگه شرایط ایمن فراهم کنند ما هیچ مشکلی برای شرکت نخواهیم داشت. همین تاریخ ۹ ام. کسی مخالف نیست. مثل قبلا که کسی با تاریخ های اعلام شده مخالفتی نداشت. مثلا ۳ اسفند ۹۸.
وقتی من میبینم که این دوهفته وقتی و که مثلاً سازمان سنجش داشته برای تمهیدات. امروز اعلام می‌کنه پنجره ها رو باز میکنیم. چه اعتمادی میتونم بهشون داشته باشم؟

مجید
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

منتظر باشید تا فراهم کنن

Mehran
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ب٫ظ

خب می بینم که این مدتی که ما رفتیم درس بخونیم، بعضی از دوستان مجدد دور برداشتن. اولا لازمه بگم ما موافقین برگزاری کنکور نیازی به تشکیل کمپین نداریم. قانون میگه کنکور ما به زودی برگزار میشه. مخالفین تعویق هستن که به کمپین و دست و پا زدن احتیاج دارن. بعد از این که وزارت بهداشت با تعویق دو هفته ای شما رو به سخره گرفت، بازم دست بردار نیستید؟ هنوز متوجه نشدید که کنکور برگزار میشه و ما از مهر به امید خدا میریم سر کلاس؟

Mehran
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

عذر میخوام اصلاح میکنم* موافقین تعویق هستن که به کمپین و دست و پا زدن احتیاج دارن….

سیاهی لشکر
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

چه بیانیه ای فرمودین
فقط اصلاحیه دادنت…
خخخخ

رجب و امثالهم
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

سعی کن خودت باش ، محبوبیت Mehran واقعی رو نداری

TAR
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

درود رفیق عزیز دلمان تنگت بود

محمودی
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۳ ب٫ظ

سلام غیر ممکنه فاجعه انسانی وحشتناک پیش نیاد با یه کنکور که معلوم نیست عاقبت چی میشه اگر هم قبول بشیم با بیماری کرونا خودمون یا خانواده تا آخر عمر درگیریم هزینه های درمانش گزاف با این بی پولی و بیکاری و مشکلات مالی چطوری باهاش کنار بیایم این دیگه نهایت خوش شانسیه که شخص زنده بمونه تا آخر عمرش مشکل ریه و… داره چطوری زندگی کنه تا ازین مدرک دکترا و… استفاده کنه این مدرک بدون سلامتی چه فایده ای داره

مارال
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمودی

شرکت نکنین. ۶ ماه دیگه اسفنده شرکت کنین

مهشید ۱
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

باشه باشه

خاطره
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۴:۴۴ ب٫ظ

اگه تعداد کل نماینده های مجلس رو ۲۷۰ نفر در نظر بگیریم، ۲۰نفرشون تا الان ب کرونا مبتلا شدن
امارش میشه ۷.۴ ٪
یعنی حدودا از هر ۱۰۰ نفر، ۷_۸ نفر به کرونا مبتلا شدن.
بعد انتظار دارن کنکور با جمعیت چندصدهزار نفری، با پروتکلای سنجش(شما بخونید پدالکلی) چیزیشون نشه!

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

حداقل دوتا امروز اضافه کنید.نمایندگان مازندران

کامران
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۶:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

نیایین خب. مگه زورتون کردن

سعید خان
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

کنکور سراسری یک ماه مونده

کامران
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ب٫ظ

⚜⚜⚜

♨️ استیضاح وزیر علوم در صورت عدم تمکین از نظر وزارت بهداشت برای تعویق کنکور/ قرنطینه ۷ ماهه طراحان کنکور دکترا کذب است

احمد نادری با تأکید بر اینکه وجود مافیا در کنکور را تأیید می‌کنم، اما در مورد اینکه آیا اکنون نیز همین افراد به دنبال فشار برای برگزاری کنکور هستند اطلاعی ندارم، اظهار کرد: بارها گفته‌ام اکنون در موضوع برگزاری یا عدم برگزاری کنکور حفظ جان موکلان و شهروندان از هر چیزی با اهمیت‌تر است.
وی با بیان اینکه حتی اگر یک نفر نیز در کنکور پیش‌رو مبتلا به کرونا شود زیاد است، افزود:  در واقع جان افراد اهمیت و موضوعیت داشته و تمام تلاش ما مصون‌سازی افراد از ابتلا کرونا می‌باشد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: در صورت عدم تمکین وزارت علوم از نظر وزیر بهداشت در درجه اول طرح دو فوریتی برای تعویق کنکور را مطرح خواهیم کرد و اگر باز هم عمل نکنند از ابزارهای قانونی همچون سوال از وزیر و استیضاح وی استفاده می‌کنیم./آنا

س.
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

خوشحالی؟ مثلا برای وزیر علوم چه فرقی میکنه کنکورها برگزار بشه تعویق بشه یا کلا لغو! فقط داوطلب کنکوره که چوب تصمیمات اینارو میخوره

آبی
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  س.

احسنت

هوشیار
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  س.

پول دانشجویان جدبد الورود!

مجید
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  کامران

نگاه وقتی این خبر رو شنیدم، به خداوندی خدا نتونستم بشینم. از پس عصبانی شده بودم رفتم حیاط و چند تا نفس عمیق کشیدم. نماینده وزیر رو تهدید به استیضاح میکنه. اقای غلامی مثل پدر ما. واقعا اگه برگزار نشه، چیزی براشون اتفاق میفته؟ نادری در حد یه نماینده باید رفتار کنه. دست همه رو از پشت بسته. دسته رئیس کمیسیون، دبیر اول و سخنگو و…..رو بسته
ستاد و نادری اگه نگرانن چرا طرح ترافیک رو بر نمیدارن؟ چرا به شهردار اخطار نمیدن؟
یه لحظه فکر کنید. فکر نکنین ما خودخواهیم. نه. به هر کسی که می پرستین ما هیچ جایی نرفتیم ولی همین دو شب پیش صدای جیغ و بوق بوق می اومد. خب ایا این وضع بهتر میشه؟ شعور طرف یاریش نمیده، ما باید چیکار کنیم

مجید
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  کامران

کمیسیون اصل ۹۰ اقای پژمانفر هم گفتن که این کار فنی و کارشناسانه میخواد و وزارت بهداشت و ستاد باید تصمیم بگیرن و کمیسیون دخالت نمیکنه. خبرش هم هست. برین بخونین. اون چند هزارتا از دست سنجش
یا وزارت علوم شکایت کردن که کمیسیون ۹۰ وارد بشه؟ نادری به چه حقی وزیر رو تهدید میکنه که یا تعویق یا استیضاح؟ رئیس کمیسیون باید به ایشون اخطار بده. اگه نگرانن زودتر باید وارد میشدن نه الان که موقع جمع بندی و استرس اوره

زنبور
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ب٫ظ

یه میلاد خارجی هست بنده خدا خیلی دغدغه داره. خیلی دلم براش سوخت. میلاد یادت باشه تو تنها نیستی پسر خوب به اعصابت مسلط باش طرف میره المپیک سر یه اشتباه کوچیک تا چهار سال دوباره حرص میخوره اون چی بگه؟؟؟

milad
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  زنبور

زنبور جان نیشمون نزنی(شوخی)
حرص خوردن داره
شما به من یه زمان پیشنهادی برا کنکور بده
نه واقعا دارم میگم
شماها که مخالف تعویق هستی یه زمان پیشنهاد بده
کی؟
یه کم منطقی فکر کن ببین این ویروس آیا رفتنیه؟
بخدا منم توو فامیلمون دو سه نفر بخاطر کرونا به رحمت خدا رفتن
حالا باید بیام بگم وای بدبخت شدیم رفت کنکور رو تعویق بندازید
زندگی رو که نمیشه تعطیل کرد دوستان ما باید سبک زندگیمون رو تغییر بدیم با ماسک و فاصله از هم زندگی کنیم
من از وقتی کرونا اومده هیچ جا نرفتم

مهشید
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۱ ب٫ظ

نتیجه چند بررسی:
۱-کسانی که نگران هستند: نیایی خب! چند ماه دیگه هم ازمون ۱۴۰۰ برگزار میشه. اونجا هم نه دری باز هست و نه پنجره ای و دم گوش بخاری و وسایل گرمایشی باید کنکور بدین. عرق هم میکنین و کلا به فنا میریم بعضیا و ماسک هم که با عرق نمیشه زد
۲-کسانی که آمار فوتی پخش میکنن: چه کمکی از ما بر میاد؟ بابابزرگ ساغر خانم با تعویق کنکور ماسک میزنه؟ با تعویق کنکور دیگه پیش دوستانش توی پارک نمیره؟ ما همنقدر از دستمون بر میاد که بهونه نیاریم و ماسک بزنیم و دستامون رو هم ضدعفونی کنیم
۳-کسانی که بدشون میاد: افغانستان اول برای ایران بود. یادتون که نرفته. همین چند هفته پیش هم شهید نسیم افغانی رو خاکسپاری کردند. شما بودین میرفتین؟ پاستوریزه ای؟ دوست عزیز پاستوریزه باشی میخورند. اینجا ایرانه. رئیس نشسته و نماینده کمیسیون داره وزیر رو تهدید میکنه یا تعویق یا استیضاح یا طرح دو فوریتی!!!! نمیدونم چرا برای گرسنگی برخی مردم که توی سطل اشغال دنبال غذا هستند، همین نماینده طرح دو فوریتی با استیضاح وزیر دارایی و… رو نمیطلبه!
۴-پاییز انفلوانزاست. متوجه هستید؟ ماسک راحت میزنید توی پاییز؟!!!!!! خب بمونید اسفند بدین و به بقیه کاری نداشته باشین
۵-متاسفین؟ خخخ. نگین تو رو خدا که همین موافقان تعویق، توی توئیتر برام پیام فحش خانوادگی و… گذاشته بودن. نمونه اش هم توی کامنتای وزیر بهداشت هم هست
ختم کلام:
یا حق

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۴:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

استدلالهای ابکی
یه جمله درست درمون توش پیدا نمیشه که لایق پاسخگویی باشه

مارال
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ...

نه شهریور مینیمم میشه. استدلال سفتگی

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

مارال یا مهشید
کی حرف شهریور سفتکی رو پیش کشید
سلامت ازمون رو تضمین کنن با راه های درست،۹ مرداد برگزار کنن
والا ما هم خسته شدیم از این تکرار فرسایشی

مجید
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ...

شما پیشنهاد کن تا بقیه هم فیض ببرن

هوشیار
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

آیا شما و مسئولان گوش شنوا و چشم بینا و منطق پذیری بالا دارید؟……برایتان بنویسم!……البته بعید میدانم………چون حتی حاضر نیستید با یک اسم پیام بگذارید!

ه
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۵:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

مهشید خانوووووم

شما بشین درستو بخووووون یا بگیر بخواااااب

همش تو سایت تز میده و از حقش دفاع میکنه

اینجا فقط حق شما نیییییست… حق همست
همه تلاش کردن

یه تنه به قاضی میری خب…. نکن دختررررر

فقط که شما آدم نیستی ی ی
همه آدمن، همه آمال و آرزو دارن

فقط شما تک تو دنیا نیستی دختر گللللل

سعید خان
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ه

داره مطالبه مبکنه. شما چرا خودخوری میکنی؟

مارال
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ه

مطالبه میکنه. شما چیکار دارین؟

خاطره
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ

️ امروز دویست و سی نفر در اثر کرونا فوت کردند؛ در حالی که نزدیک نه میلیون کنکوری و خانواده‌هایشان، منتظرند به استقبال کرونا بروند یا نه!

کاش ساختار تصمیم گیری ما، طوری بود که همه کسانی که از یک تصمیم اثر جدی می‌پذیرند، در گرفتن آن تصمیم اثر داشتند!

وضعیت این روزها، اخبار متناقض از وزارت بهداشت و علوم، صدای نماینده‌های مجلس، نماد این بی‌اثری آدم‌هاییست که قرار است با یک تصمیم به استقبال کرونا بروند!

️ دموکراسی معنی‌اش رای نیست، معنی‌اش اکثریت نیست، معنی‌اش صدای آدم‌های مظلوم و تحت فشار در تصمیم گیریهاست!

آیا چندین میلیون کنکوری، صدایی دارند که بتوانند جلوی یک تصمیم را بگیرند؟

سعید خان
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

خاطره تعریف میکنی شما؟!
۲۲۹ نفر نه ۲۳۰ نفر. به قول شماها یه نفر ۴۰۰ نفر رو مبتلا میکنه
۹ میلیون نفر؟!!! اونی که میره سربازی بابا مامان نداره؟ سوار اتوبوس و قطار نمیشه؟ ارزو نداره؟ توی خوابگاه نمیخوابه؟ درس نخونده؟ یه ماه فرصت دادن اونهم برای شرکت و بعدش باید بریم خدمت تا جواب کنکورا بیاد
کنکور شما یکماهی مونده. جوش نزنید

فتح الله
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

الان ادعای مظلومیتت میشه خانم محترم؟؟؟ لطفا جو و آرامش بچه ها رو خراب نکن
چه لذتی داره برات که تعداد فوت شدگان رو با یک رضایت مبهم اینجا اعلام میکنید؟؟؟؟ هدفتون چیه؟
منتظر رای مسئولین باشید. هر تصمیمی بگیرند شما حق نداری ایجاد تشویش بکنی برای بقیه!

خاطره
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۹ ب٫ظ

دوست من
میدونم نگرانی،خسته ای، مشتاقی که ثمره تلاشتو ببینی، من میدونم ، میفهممت، چون دقیقا شبیه منی
ما قرار دنیامونو بسازیم
زندگی کنیم
به خودمون افتخار کنیم
به تک تک ارزوهای قشنگمون برسیم
کنار خانوادهامون با عشق نفس بکشیم
اما دوست من
باید واسه همهههه اینا
نفس بکشیم سالم باشیم زنده باشیم !
هم خودمون ، هم خانوادمون
برای حمایت از بیش از ۳ ملیون داوطلب کنکور و خانواده هایشان
خواستار تعویق تمام کنکورها میباشیم
برای جلوگیری از خطای انسانی دیگر
برای جلوگیری از کشتار دسته جمعی چند ملیون جوان
برای تلاش هایی که کردیم و درس هایی که خواندیم …

سعید خان
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

داوطلب سراسری اینجا کسی نیست! یکماه مونده تا کنکورت. بشین بخون

س.
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

به نظر میرسه شما زیر ٢٠ سال باشی! اکثر داوطلبان دکتری بالای سی هستن و مرحله تلاش برای “ساختن دنیاشون و رسیدن به آرزوهای قشنگ” رو رد کردن.

.
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ

لطفا بعد از برگزاری کنکور دیگر در عروسی و ختم ومسافرت مردم دخالت نشود . همه با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار میکنن . در ضمن اگه بقول دوستان دوست داریم کنکور بدیم بمیریم . پس چرا عید نوروز ورودی شهرها رو بستن ؟؟ خب هر کس دوست داشت بمیره می رفت . اگه صلاح داوطلبان کنکور دست خودشان است پس مردم عادی هم باید صلاحشان و تصمیمشان برای زنده ماندن به اختیار خودشان باشد

سعید خان
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  .

حالا نه اینکه همین الانشم دارین رعایت میکنین! ادم شرمنده میشه

به خاطره
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  سعید خان

خانم خاطره هستن!
اینو کجای دلم جا بدم؟؟؟
# نه به پوپولیست

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ

هر روز بیش از سقوط یه هواپیما هزینه جانی و مالی میدیم
هزینه مالی به کنار
درقبال جان انسانها طوری هر روز امار را اعلام میکنیم و بیتفاوت از کنارش میگذریم که انگار اتفاقی نیفتاده
تکرار هر روزه عاطفه ما رو سرد کرده یا چون مرگ رو دور از دسترس خودمون میبینیم

به خاطره
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ

انتظار نداشته باشید که موافقان برگزاری کنکور و این عده مظلوم داوطلب بیان مشکل کولر و آب شما رو برطرف بکنند! موافقان برگزاری کنکور داوطلبانی هستند که از آرامش خود و پدر و مادرشان مایه گذاشتن برای این کنکور، همونایی که هر روز به این فکر میکنن که شاید کرونا اجازه نده که یه بار دیگه خانواده ها دور هم جمع بشن ، داوطلبان هستند که از لذت لحظه های کنار هم بودن با خانواده در این شرایط گذشتن و شدیدا تحت شرایط استرس زا تلاش کردند برای کنکوری که مشخص نیست به خاطر اهداف بی رحمانه فرصت طلبان چه شود! خانم محترم ما پیشنهاد داریم شما به گوش مسئولین برسانید! کنکور را حذف کنید برگزار نکنید تعویق کنید در نهایت چه می شود؟؟؟ آیا کارگری که روزمزد است و نان شب نداره از کرونا محفوظ می ماند؟ چقدر کارگر داریم؟ میتونی اینا رو توی خونه هاشون حبس بکنی؟ آیا این کارگران نیاز به هزینه و پول ندارن؟ آیا نباید حق داشته باشن تا اندکی حمایت شوند آیا نباید مدتی کارشان به تعویق بیوفتد؟ آیا حقشان است که با سرکار رفتن برای خانواده خود و جامعه قتلگاه ایجاد کنن؟؟؟؟ آیا گرانی ها باعث نشده عده ای در تامین مخارج به تنگنا برخورد کنند و دچار ضعف سیستم ایمنی بدنی شوند؟ و در نتیجه بدنشان مساعد برای کرونا باشد و برای خود و جامعه قتلگاه شوند؟ نه به پوپولیست ها که هرگز دست از اهداف شوم و مبهم خود برنمیدارن # نه به پوپولیست # زنده باد ایران عزیزم # برای… ادامه نظر»

فقط امید به خدا
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ

وزیر محترم بهداشت لطفا ازمون سرموعد مقرر

مهشید ۱
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ

چشم چشم

فقط امید به خدا
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۴ ب٫ظ

برادر وخواهر عزیز متقاضی کنکور ساکن تهران لطفا برا اینکه حق ما نابود نشه لطفا یه نامه ببرید کمسیون اموزش مجلس وسنجش که ازمون سرموعد برگزار بشه چون این تعویق چی ها شورش دراوردن اصلا بیشترشون امسال داوطلب واقعی نیستند نه خوندن نه با تعویق فشاری بهشون میاد اخه کسی که نخونده برا چی از تعویق زجر بکشه داره بیخیال زندگیش میکنه ما باید چرا بیخال از حقمون کوتاه بیایم چون اگه ماها فعال نباشم ازمون با خودخواهی اینا لغو میشه….. للللططططفا فعال باشید وصداتون به گوش مسولین برسانید

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ

۵ ماهه از در خونه بیرون نمیریم
شما که سفر داوطلبان از شهرستانهابه مراکز استان رو در این موقعیت کاملا بیخطر میدونید قدم رنجه بفرمایید تشریف بیارید تهران یه صبح تا عصر تو بهارستان بمونید و درخواستتون رو به دست کمسیون برسونید

فقط امید به خدا
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  ...

هر که دروغ بگه که ۵ماه از درخونه بیرون نرفتی…….

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۶:۵۸ ب٫ظ

معلومه صبح تا غروب بیرونی که باور نمیکنی

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ

برو توکمپین رای بده
چرا ۲۰۰ تا نمیشید شما درس خونده ها

آبی
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ...

چون ما ها دنبال اینکارا نیستیم و برای وقتمون ارزش قائلیم

حسام
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

اره مشخصه همش اینجایید

فرزانه
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

یعنی اینجا وقتتون رو نمیگیره!!!!!

مهشید 1
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

نه به اندازه پخش کردن لینک

مهشید ۱
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۸:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید 1

تو دیگه کی هستی؟

ازمون
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ب٫ظ

دوستان من پیشنهاد اینه کنکور رو ّبذارن موقعی که هوا خنک شه و مثل افغانستان تو فضای باز برگزار کنن
ما که مثل ترکیه و چین نیستیم که هر داوطلب و دو هفته قبل ازمون قرنطینه کنن حداقل از همین افغانستان یاد بگیرین

........
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ازمون

اون زمانی که جنوب هوا خنکه
غرب کشور از سوز سرما نمیشه رفت بیرون
الان واسه غرب کشور خنک ترین موقع است
جنوبی الان میتونن تو هوای آزاد آزمون بدن؟
لطفا راه حل های صدمن یه غاز ندید

milad
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ

عده ای دارن سو استفاده میکنن از این شرایط میخوان کنکور رو حذف کنن
آهااااای مسئولین به فریاد ماها برسید که ۲سال برا کنکور زحمت کشیدیم
به کی باید صدامونو برسونیم؟بی کی باید حرف دلمونو بگیم؟
به حرف ماهم گوش کنید
آهااااای مسئولین به حرف این افراد به ظاهر درس خون که مثلا دلسوزن و میخوان کنکور عقب بیوفته برا کرونا گوش نکنید اینا هدفی جز حذف کنکور و وقت تلف کردن ندارن
به کی باید بگیم آخه؟به کی؟
آقایون مسئول بزارید کنکور رو بدیم خسته شدیم از فشار روحی داریم روانی میشیم بخدااااا

میلاد
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  milad

میلاد عزیز به نظرم این روش صحیحی برای دفاع از برگزاری آزمون در این شرایط خطرناک نیست.
یقین داشته باشید کنکور حداقل تا ۵ سال آینده در هیچ یک از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حذف نخواهد شد چون عملیاتی شدنش از نظر ظرفیت های دانشگاهی محدود در رشته های پر متقاضی و از نظر شاخصه های سنجش بدون آزمون به خاطر یکسان نبودن سطح علمی مراکز آموزشی و دانشگاهی امکان پذیر نیست.

زنبور
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  milad

میلاد برادر گرامی. بسپار دست خدا بزرگترین قدرت هست و وقتی چیزی پیش اومد بعد از توکل بدون قطعا قطعا خیری داخلش بوده. فقط همین نصیحت را بهت میکنم به عنوان کسی که بهم خیلی چیزها اثبات شده از دنیا. من یتوکل علی الله فهو حسبه

ازمون
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ

هشدار : کرونا باز هم رکورد زد
۲۲۹ نفر فوتی جدید

شناسایی ۲۶۲۵ بیمار جدید / مجموع مبتلایان کووید۱۹ در کشور به ۲۷۸۸۲۷ نفر رسید

▫️از دیروز تا امروز ۳۱ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۷۷ نفر از آنها بستری شدند.
▫️متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند که این بیشترین تعداد جان باختگان این بیماری در یک روز است بنابراین مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴ هزار و ۶۳۴ نفر رسید.
▫️خوشبختانه تا کنون ۲۴۲ هزار و ۳۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا مرخص شده اند
▫️ ۳۵۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.
تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارد

مرکز بهداشت و سلامت کشور

محمودی
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ

با سلام هنوز فارغ التحصیلان دکترا دفاع نکردن و اکثرا قریب به اتفاقشون هنوز دفاع نکردن در صورت قبولی ما مگر وقت اساتید آزاد هست جهت کلاسها که اینقدر اصرار به برگزاری کنکور دکترا تو این شرایط بحرانی و خطرناکه ابان ماه بگیرن در فضای باز که بهتره و همه هم رعایت میکنن و ماسک رو بهتر میزنن و تو جنوب هم بهونه گرما نیست راحت تر میشه در فضای باز با فاصله نشست میخواین کشتار دسته جمعی صورت بگیره

milad
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمودی

چی میگی شما؟؟؟
حالا همون تاریخ(آبان) باز شماها میگید آخی کرونا هس کنکور رو بندازید عقب
منطقی باشید این ویروس تا دوسال با ما هس شایدم بیشتر
باید کشور رو تعطیل کنیم آیااااا؟

ناشناس
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  milad

کسی دیگه با فضای باز مشکل نداره راحتتر میشه ماسک رو تحمل کرد هوا هم خنکتر میشه مطمئن باشید اگه همون آبان برگزاربشه دیگه کسی بهونه نمیاره به فکر مناطق گرمسیر هم باشین

ناشناس
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمودی

دقیقا همینطوره

milad
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ

سلام و عرض احترام خدمت نمایندگان محترم مجلس بویژه کمسیون آموزش و تحقیقات 

 اساتید بزرگوار: با توجه به اهمیت برگزاری کنکور و روحیه بسیار آسیب پذیر دانش آموزان که شرایط مطالعه کنکور را در شرایط بسیار سخت و پر ا‌سترس کرونایی امسال پشت سر گذاشتند و آماده امتحان هستند ، عاجزانه از شما و همه بزرگوران مجلس در حوزه آموزش خواهشمندیم که به موارد زیر نگاه ویژه عنایت بفرمایید:

۱-استرس ، سمّ مهلک دانش آموزان کنکوری می باشد ، لطفاً به آقایان در مجلس بفرمایید بیش از این استرس تعویق کنکور را در جامعه و بین دانش آموزان را گسترش ندهند و در تاریخ اعلام شده برگزار شود 

سحرناز
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ

سنجش چرا اینهمه ثبت نام جدید کرد، مگه بحث سر جمعیت نیست. خوب با همان داوطلبای قبلی برگزار می کرد! سنجش چرا به خاطر پول اینهمه داوطلب اضافه کرد. اونا مال ۱۴۰۰ بودند و بیشتر اونا با تلاش برای لغو و تعویق ازمون می خواند با شما رقابت کنند و تو هم دوست عزیز مال ۱۴۰۰ باشی!!! ولی دوست عزیزی که اماده ای ، به نظر میاد ازمون حتما برکزار می شه ، چون اگه لغو بشه اون تعداد زیادی که ساکت نشستند اعتراض شدیدی می کنند و اینگارو نمی کنند! پس مطالعت و تواناییت رو حفط کن!

ازمون
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  سحرناز

دقیقا

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  سحرناز

چشم

Mahdi
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ

سلام.
به‌گزارش فارس، حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران درباره وضعیت ابتلا به کرونا در پایتخت گفت: متأسفانه آمار متوفیان کرونا در تهران اکنون نسبت به اردیبهشت سه برابر افزایش یافته و این قضیه بسیار نگران‌کننده است.

Mehran
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ

دوستان موافق تعویق ما باید صدامون رو بلند تر به گوش مسیولان برسانیم، با هر روز ۲۰۰+ تا فوتی مگه میشه کنکور داد.
انشالله تعویق تا سلامتی کامل جامعه

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

خیلی ساده لوحانه است که متوجه نشیم تعویق تا سلامتی کامل به معنی لغو آزمون امسال هستش. چرا تعارف میکنین؟ حرف دلتونو بزنین

میلاد
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

مهران جان مرگ روزانۀ +۲۰۰ نفر چه اهمیتی داره وقتی نهادهای تصمیم گیری حساسیتی به ان امر ندارند. مسئولین وزارت علوم به خاطر اینکه کابینه در صورت استیضاح وزیر نیاز به رای اعتماد مجدد پیدا می کنه، خودش رو مصون از پاسخگویی می دونند. وگرنه برای برکناری وزیر علوم همین الان هم دو سال تأخیر افتاده. برای همین هم اصرار می کنه آقا ما برگزار می کنیم؛ حالا فوقش ۲۰۰ تا میشه ۳۰۰ تا؛ به کجای عالم برمیخوره؟ مهم اینه که وجه ثبت نام وصول بشه، دانشگاه های ۹۰درصد آنلاین (با هزار اما و اگر) یکسال آینده شهریه هارو دریافت کنند. آگهی آزمونهای زمستان منتشر بشه و … اینها آزمون دکتری و ارشد رو قربانگاه داوطلبان خواهند کرد و فقط به این عدد فکر کنید که در سطح هر یک از ۳۱ استان کشور، فقط ۱۰داوطلب خدای ناکرده درگیر بیماری کووید۱۹ بشن. ۳۱۰ نفر رو درون یک خانواده حداقل سه نفره فرض کنید و این عدد رو در ۳ ضرب کنید.(۹۱۰نفر) حتماً شنیدید که درآخرین ارزیابی ها، قابلیت انتقال ویروس از یک فرد به دیگران، از ۲ فرد به ۹ فرد رسیده و این یعنی دامنه ای بین ۱۸۲۰ تا ۸۱۹۰ نفر در حداقلی ترین حالت ممکن طی دو هفته به آمار عادی ابتلای روزانه اضافه خواهند شد. اینجاست که رمز و راز صحبتهای دکتر زالی را می فهمیم که گفتند تهران آمادگی برگزاری هیچ آزمونی رو نداره. و متوجه خواهید شد که چرا خانم دکتر محرز گفتند به طور جدی همۀ تجمعات در محیطهای بسته باید ممنوع و لغو… ادامه نظر»

Mehran
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ب٫ظ

وزیر علوم در صورت عدم تعویق کنکور استیضاح می‌شود؟ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: در صورت عدم تمکین وزارت علوم از نظر وزیر بهداشت در درجه اول طرح دو فوریتی برای تعویق کنکور را مطرح خواهیم کرد و اگر باز هم عمل نکنند از ابزارهای قانونی همچون سوال از وزیر و استیضاح وی استفاده می‌کنیم. اعتمادآنلاین|احمد نادری نماینده مجلس با تأکید بر اینکه وجود مافیا در کنکور را تأیید می‌کنم، اما در مورد اینکه آیا اکنون نیز همین افراد به دنبال فشار برای برگزاری کنکور هستند اطلاعی ندارم، اظهار کرد: بارها گفته‌ام اکنون در موضوع برگزاری یا عدم برگزاری کنکور حفظ جان موکلان و شهروندان از هر چیزی با اهمیت‌تر است. وی با بیان اینکه حتی اگر یک نفر نیز در کنکور پیش‌رو مبتلا به کرونا شود زیاد است، افزود: در واقع جان افراد اهمیت و موضوعیت داشته و تمام تلاش ما مصون‌سازی افراد از ابتلا به کرونا بوده و در این رابطه نیز رایزنی‌ها با وزارت بهداشت در حال انجام است. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در صورت عدم تمکین وزارت علوم به نظر وزارت بهداشت قاعدتاً اقدامات درخوری در مجلس انجام می‌دهیم، تصریح کرد: در صورت عدم تمکین وزارت علوم از نظر وزیر بهداشت در درجه اول طرح دو فوریتی برای تعویق کنکور مطرح خواهیم کرد و اگر باز هم عمل نکنند از ابزارهای قانونی همچون سوال از وزیر و استیضاح وی استفاده می‌کنیم. نادری با بیان اینکه استدلال‌های وزارت علوم و همچنین سازمان سنجش برای کمیسیون آموزش مجلس… ادامه نظر»

خاطره
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب٫ظ

️ مگر الان دانشگاه خبریست با این کلاسهای آنلاین، که می‌خواهید زیر فشار بعضی‌ها صدها هزار نفر پشت کنکوری را در ورطه خطر بیاندازید؛ در حالی‌که بعضی استانهای کشور در اوج هشدار کرونا هستند…

این بچه های معصوم، صدا ندارند؛ کمکشان کنیم.

#نه_به_کنکور
#نه_به_مافیای_کنکور

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

شما داوطلب کنکور نیستین؟
عجب گرفتاری شدیم؟

خاطره
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ب٫ظ

️ طرفداران برگزاری کنکور، استدلالاتی را طرح
نمی‌کنند!

من دارم سعی می‌کنم بفهمم، راه برگزاری بی‌خطر کنکور با بیش از یک میلیون دانش آموز مظلوم چیست؟
ولی تا حالا نفهمیدم؛ در استانی که نه آب هست نه کولر، نه حداقل امکانات آموزشی چطور می‌شود پروتکل‌های بهداشتی را برای کنکور رعایت کرد.

دوستانی که پیشنهادی برای برگزاری کنکور و قتلگاه نشدن آن دارند، همینجا طرح کنند؛ شاید اعضا کمیسیون آموزش مجلس، دیدند و توجه کردند!

کیانمهر
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  خاطره

راه میخواهید خیلی ساده است. افزایش چششمگیر حوزه ها به منظور کاهش تراکم

خاطره
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ

️ ما با شما هم سرنوشتیم!

کادر درمان!
اساتید دانشگاه!
دانشجویان!
پدر و مادرها!
و همه و همه، با شما هم سرنوشتیم؛ اگر ذره‌ای جان شما تهدید شود، جان همه ما تهدید شده است.
جامعه یعنی همین؛ یعنی یک جمعیتی که سرنوشتشان بهم وصل است؛ کرونا ما را هم سرنوشت کرده است؛ ما جامعه شده ایم.

کیانمهر
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

خطاب به برخی از اقایون و خانوم های موافق تعویق که چپ و راست ما رو به انسان نبودن متهم میکنید….. چند تا نکته رو بهتون یاد اوری میکنم
۱-همونطوری که کنکور دادن حق شما هست حق ما هم هست و ما حق داریم که این خواسته رو داشته باشیم که کنکوز در زمان مقرر و ۹ مرداد برگزار بشه و هیچ کسی هم حق نداره که به ما بگه شما باید از حقتون کوتاه بیایید
۲- شما حق ندارید که به ما بگویید میخواهید بروید دانشگاه که چه بشود این یک مساله کاملا شخصی هست و به هیچ احدی مربوط نیست که ما چرا میخواهیم هر چه زودتر به دانشگاه برویم
۳- نه شماها وظیفه پذیرش ما رو دارید و نه شما قرار است که به ما مدرک و نمره بدهید. در واقع شما در هیچ کجای پروسه پذیرش و فارغ التحصیلی جایی ندارید بنابراین از گفتن عباراتی مثل متاسفم برای مملکتی که شما دکترش هستید خود داری کنید. شما این حق رو دارید که فقط متاسف باشید نه بیشتر
۴- دوستانی که ادعای فرهیختگی و دلسوزی برای احاد جامعه دارند. ایا زمانی که دلار و طلا بالا رفت به عنوان فرهیخته جامعه کمپین اعتراصی به نماینده مجلس نوشتید؟ جواب مسلما خیر است و چه بسا خیلی هاتون با هجوم به بازار ارز و سکه خواستید از این اشفته بازار ماهی بگیرید. پس لطفا ادعای انسان دوستی نفرمایید

ماه دخت بانو
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

اولا مگه ما صراف یا اقتصاددان هستیم که بخوایم در مورد سکه و دلار کمپین بزنیم هرکسی در حیطه جایگاهی که داره حرف میزنه.

ثانیا کنکور حق همه است اما مریضی و مرگ بخاطر اون حق هیچکس نیست . دکتر شدن شما مساوی با مرگ یه عده؟
پس ابدا شما هیچچچچچ!!!!! حقی ندارید. مثل اینه که یه پفک دو هزار تومنی و به ما بگن دو میلیارد باید بخری. هیچ عقل سلیمی اینو قبول نمیکنه.
چون حداقل این حق و به ما دادید که متاسف باشیم براتون
بهتون میگم متاسفم براتون برای نظام استدلال فکریتون.

زهرا
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

چی میگی تو. شرکت نکن دیگه. خیلی پیچیده نیست. چی کار به بقیه داری؟

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

دعوا سر چیه؟
خب مگه برگزار شده که شما شرکت کنید و ایشون شرکت نکنند
شما اول بذاریدقطعی بشه برگزاری اونوقت به دیگران امر و نهی کنید
اگرچه به شما ربطی پیدا نمیکنه که بگید شرکت نکن
شما فقط حق داری در مورد شرکت کردن یا نکردن خودت تصمیم بگیری
الان همونطور که شما میتونید اصرار کنید به اینکه حتما در تاریخ ۹ مرداد برگزار بشه دیگران هم حق دارن بگن در این تاریخ برگزار نشه هردو گروه هم دلایل خودشونو دارند تصمیم هم با هیچکدوم از شما نیست

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

منم مطمنم عده زیادی هم به نظام استدلالی شما عمیقا متاسف هستن…شما هم هیچچچچچچ حقی ندارین که خودتون رو قیم دیگران حساب کنین و باور داشته باشین بهتر از دیگران متوجه اوضاع هستین

ماه دخت بانو
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  ...

به سه نقطه
قطعا همون عده زیاد هم که فرمودید نظام استدلال فکری مشابه ایشون دارند و من بسیاررررر خرسندم که برای من متاسف شوند و باعث افتخاره برای من

کیانمهر
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

اولا این که موافقان تعویق عزیز شما حق دارید هزارتا کمپین راه بندازید برای تعویق
ثانیا که من نگفتم شما حق دارید در قبال خودتون چه بکنید و چه نکنید گفتم در قبال شخص من حق ندارید که بگویید نباید کنکور برگزار بشه بروید کمپین های تاندرا بزنید کسی جلوی شما رو نگرفته ولی وقتی دوستان مخالف تعویق میگویند ما میخواهیم ازمون بدهیم شما حق ندارید که اون ها رو محکوم کنید
۳ خانم ماهدخت بانو شما حق دارید که متاسف بشوید ولی این تاسف شما ذره ای برای من اهمیت نداره پس اگر هییییییییچ رو تا کره ماه هم ادامه بدهید شما در جایگاهی نیستید که بخواهید برای من تعیین تکلیف کنید و شما هم معیار عقل سلیم نیستید
۵ خانم مرضیه بزرگوار شرکت کردن من و شرکت نکردن و یا شرکت کردن شما امری کاملا اختیاری است و یادتان باشد که کرونا از پشت در بسته منتقل نمیشود.
۶- مجددا خطاب به ماهدخت بانو تاسف و افتخار شما ذره ای برای بنده و همفکرانم اهمیت ندارد

کیانمهر
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

بند ۴ رو بنا بر یک منطق اضطراری نگه داشتم

مرضیه
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

مساله اینه که داوطلبین وقتی برن سر جلسه کنکور و ناقل بشن بقیه رو هم که اصلا شرکت نکردن و درواقع جامعه بزرگتری رو مبتلا میکنن و چه بسا فرد ناقل باعث مرگ کسی بشه که اصلا داوطلب هم نبوده… پس اصلا مساله شخصی که صرفا ب خودتون مربوط باشه نیست

زهرا
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۸:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  مرضیه

شما یعنی از اول کرونا تو خونه موندی؟ کاری نداشتی که بری تو جامعه؟ ازون حرفاستا.

محیا
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

استیضاح وزیر علوم در صورت عدم تمکین از نظر وزارت بهداشت برای تعویق کنکور/ قرنطینه ۷ ماهه طراحان کنکور دکترا کذب است احمد نادری عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه حتی اگر یک نفر نیز در کنکور پیش‌رو مبتلا به کرونا شود زیاد است، افزود: در واقع جان افراد اهمیت و موضوعیت داشته و تمام تلاش ما مصون‌سازی افراد از ابتلا به کرونا بوده و در این رابطه نیز رایزنی‌ها با وزارت بهداشت در حال انجام است. در صورت عدم تمکین وزارت علوم از نظر وزیر بهداشت در درجه اول طرح دو فوریتی برای تعویق کنکور مطرح خواهیم کرد و اگر باز هم عمل نکنند از ابزارهای قانونی همچون سوال از وزیر و استیضاح وی استفاده می‌کنیم. نادری با بیان اینکه استدلال‌های وزارت علوم و همچنین سازمان سنجش برای کمیسیون آموزش مجلس در جهت برگزاری کنکور قابل قبول نیست، گفت: هزینه بسیاری که برای طرح سوال کنکور و قرنطینه اساتید صورت گرفته نمونه‌ای از استدلال‌های موافقان برگزاری کنکور است. وی با اشاره به اینکه زمان مناسب برای برگزاری کنکور بعد از مهار کروناست، ادامه داد: سؤال ما این است که چه میزان هزینه برای برگزاری کنکور شده و اگر یک جوان یا خانواده‌اش به کرونا مبتلا شده و جان خود را از دست بدهند با هزینه‌های صورت گرفته برای برگزاری کنکور قابل قیاس است؟ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قرنطینه بودن طراحان سوال کنکور مقطع دکترا از اسفند ماه سال گذشته تاکنون صحت دارد یا خیر،… ادامه نظر»

کیانمهر
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  محیا

دوست عزیز این بیسوادی محض نماینده مجلس رو میرسونه. چرا که هر استادی تو ایران چند سوال به سازمان سنجش میدهد و سنجش ان ها را در مخزن کنکور نگه میداره. و در هنگام کنکور چند نفر جمع میشوند و از ان سوال ها تعدادی رو انتخاب میکنند برای کنکور. و سنجش ان افراد انتخاب کننده را قرنطینه میکند نه طراح رو. چون اگر اینطوری باشد نصف اساتید ایران باید قرنطینه باشند

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

توجه کنید به سوال خبرنگار
پرسیده ایا طداحان در قرنطینه هستند ایشون جواب دادند کذب محضه
خودتون هم همینو تایید کردید طراحان در قرنطینه نیستند
پس چرا نماینده رو به بیسوادی متهم میکنید باسواد جان

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

اگه آقای نادری در سایر زمینه ها هم اینقدر همت و پشتکار نشون میدادن وضع خیلی بهتر بود

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ...

وضع چی بهتر بود
درمورد وظایف نمایندگیشون ایشون یه ماهه نماینده هستن
بالاخره باید از یه جایی شروع کنن کارشونو

کیانمهر
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

بله من اشتباه متوجه شدم و پوزش میطلبم.

yalda99
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  محیا

باز سه شنبه شد.باز خبرها و گزارش ها شروع شد.دیگه به روزهای سه شنبه الرژی پیدا کردم

خاطره
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

️ آقایان وخانم‌های مجلسی!
وزارت علوم و سنجش!
وزارت بهداشت و ستاد کرونا!

این طفلک‌های پشت کنکوری آدم‌اند!

روزهاست جای درس خواندن، فشار و استرس کنکور که کم نیست، فشار و استرس کرونا و زمان کنکور را هم دارند تحمل می‌کنند!

یک نفر پیدا شود، یک مجموعه دلسوز این یک میلیون و چهارصد هزار جوان را تعیین تکلیف کند!

استدلال درست بیاورد که دلیل برگزاری یا عدم برگزاری چیست و چه راهی برای نجات این طفلک‌ها اندیشیده شده است؟

#کنکور #مافیا

تبصره: می‌گویند چرا بچه ها ریتالین مصرف می‌کنند!
من می‌گویم : حالا بزرگترهایشان هم ریتالین باید مصرف کنند تا تمرکز پیدا کنند.

خب دیگه...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ق٫ظ

خخخ
آقامجید گوینده خبر
خخخ

مجید
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۸:۴۴ ق٫ظ

عمر دقیق ویروس کرونا در محیط بسته چقدر است؟ به گزارش خبرگزاری برنا؛ مسعود ضیایی در مورد نحوه محاسبه میزان ماندگاری ویروس کرونا در هوا و بر روی سطوح، اظهار کرد: اکنون براساس یافته‌های جدید می‌دانیم این ویروس می‌تواند برای مدتی در هوا معلق بماند و این امر نشان دهنده ضرورت استفاده از ماسک است. وی افزود: براساس تحقیقات جدید، افراد برای در امان ماندن از ویروس کرونا باید حتی در محیط‌های باز و در بسته کم جمعیت نیز ماسک بزنند. این متخصص عفونی بیان کرد: تحقیقات جدید نشان داده ویروس می‌تواند تا مدتی در هوا در فاصله نزدیک فردی که ترشحات از او آزاد می‌شود، معلق بماند. ضیایی با بیان اینکه عوامل متعددی در باقی ماندن ویروس بر روس سطوح و هوا تاثیر دارند، ادامه داد: برای بقای ویروس در هوای اتاق یا فضای بسته یا جایی که نور خورشید وجود دارد، عوامل متعددی چون میزان تابش اشعه خورشید، رطوبت و دمای هوا تاثیرگذارند. وی اظهار کرد: سایتی با آدرس sars _cov_ ۲airborne day calculator اکنون فعال است که در آن می‌توان میزان بقای ویروس کرونا را بر اساس میزان دما، میزان رطوبت و میزان اشعه uv خورشید محاسبه کرد. مدیر گروه بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: براین اساس در این سایت می‌توان در هر روز خاص در هر شهر میزان بقای ویروس را محاسبه و براساس آن رفتار کرد. ضیایی یادآور شد: این ویروس برد محدودی به اندازه یک تا یک و نیم متر را داشته و در نتیجه در هوا معلق نمی‌ماند؛ مگر اینکه… ادامه نظر»

مجید
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۸:۳۴ ق٫ظ

شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدئویی در اینستاگرام از ابتلایش به بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در جدیدترین پست اینستاگرامی‌اش با انتشار ویدئویی از روز‌هایی که درگیر ویروس کرونا بوده‌است گفت. بر اساس این ویدئو سلطانی ۱۹ روز پیش با بروز علائمی به ابتلایش به این ویروس پی برده و پس از انجام تست‌ها و سی‌تی‌اسکن‌های لازم متوجه شده که به کرونا مبتلا است.

این بازیگر از روز‌های سختی که با این ویروس دست و پنجه نرم می‌کرده در ویدئویش گفت و اعلام کرد که کرونا را از نوع شدید و طاقت فرسا تجربه کرده است. او از بهبود حال جسمانیش با مخاطبانش صحبت کرد و از ابراز نگرانی آن‌ها تشکر کرد.

برادر بهروز
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

آقا مجید عزیز ما این اخبار گوناگون را از جاهای مختلف میشنویم .زحمت نکشید از تعویق خبر جدید چی داری؟

اا
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

واقن این خبر تو این سایت چی کار میکنه
از تعویق و اینا بگید لطفا

مجید
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۸:۳۲ ق٫ظ

خطر ابتلا به کرونا در افراد دارای سوء تغذیه بیشتر است سرپرست مرکز بهداشت استان گفت: خطر ابتلا به کرونا در افراد دارای سوء تغذیه به دلیل ضعف در سیستم ایمنی بیشتر است. خطر ابتلا به کرونا در افراد دارای سوء تغذیه بیشتر است به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدمهدی علوی سرپرست مرکز بهداشت استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خطر ابتلا به کرونا و مرگ‌ومیر ناشی از آن در افرادی که دچار سوءتغذیه باشند نسبت به سایرین بالاتر است. وی افزود: در مقوله تغذیه دو فاکتور امنیت غذایی و غذای سالم وجود دارد که شاخص‌های غذایی در هر دو فاکتور متفاوت از یکدیگر هستند. سرپرست مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: منظور از امنیت غذایی این است که تمام مردم در تمام ایام، دسترسی لازم و کافی به غذای مفید برای سلامت جسم و روح را داشته باشند، که متأسفانه در برخی از استان‌ها به‌ویژه خوزستان امنیت غذایی مقادیر لازم را ندارد. وی ادامه داد: حتی اگر به اندازه ۳۰ درصد از درآمد خانواده صرف تامین غذا شود به معنی آن است که وضعیت امنیت غذایی خانواده مطلوب نیست. سیدمهدی علوی بیان کرد: زمانی که درآمد محدود باشد و سایر اقلام مانند هزینه آب، برق و اجاره افزایش یابد بودجه کافی برای تامین غذای مورد نیاز باقی نمی‌ماند. وی تصریح کرد: هنگامی که بنا به دلایل مختلف امنیت غذایی به میزان مورد نیاز تامین نشود فرد دچار سوءتغذیه خواهد شد و در نتیجه سیستم ایمنی ضعیف وی مستعد پذیرش بیماری‌های متفاوت خواهد بود. علوی اذعان کرد: در مراکز ۱۶… ادامه نظر»

zahra
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

وای خدا من دارم

مجید
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۸:۳۱ ق٫ظ

بیش از دوسوم کرونایی ها قبل از ظهور علائم سایرین را آلوده می کنند نتایج یک بررسی علمی نشان می دهد بیش از دو سوم افرادی که به کرونا مبتلا می شوند قبل از آنکه علائم ابتلا به این بیماری در آنها رویت شود، اطرافیان خود را آلوده می کنند. بیش از دوسوم کرونایی ها قبل از ظهور علائم سایرین را آلوده می کنند به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از زد دی نت، انتقال بی نشانه بیماری کرونا به دیگران از جمله نگرانی های جدی پزشکان و مقامات بهداشتی در سراسر جهان است و حالا مشخص شده میزان این آلودگی جدی تر و گسترده تر از حد تصور قبلی است. اکثر افرادی که به کرونا مبتلا می شوند هیچ نشانه ای از خود بروز نمی دهند و محققان از اثرات مخرب این گروه خاموش بر روی سلامت میلیون ها نفر بیم دارند. تحقیقات پزشکان چینی در این زمینه که نتایج آن طی این هفته منتشر شده نشان می دهد که شناسایی افراد کرونایی بدون علامت کار بسیار دشواری است و برای این کار باید تست های ژنتیک گسترده ای از میلیون ها نفر در کنار تست های مخاطی صورت بگیرد تا مشخص شود آنتی بادی مقابله با کرونا در بدن انسان تولید شده یا خیر. محققان چینی برای بررسی این موضوع آزمایشاتی را بر روی ۱۷۷ داوطلب طی ماه های فوریه تا آوریل در شهر ووهان انجام دادند و مشاهده کردند ۶۳ مبتلا هیچ نشانه ای از ابتلا به کرونا نداشته اند. در عین… ادامه نظر»

یک عصبانی
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ق٫ظ

برین بالا بیاین پایین….. این یک مطالبه به حق است که همه چی در شرایط و زمان مناسب باشه …. اینکه بچه های افغانستان رو نشون بدن و بگن یاد بگیرید خنده داره… مملکت ما هم کم تاوان و هزینه نداده بله اگه ما هم بخایم هر چی رو به امید خدا بسپاریم چند نسل دیگه ما هم باید برن وسط بیابون با کم ترین امکانات که احیانا مهر بهانه گیری و تعویق چی بهشون نخوره
اینکه خانواده ها انتظار دارن بچه هاشون در زمان و شرایط امن تری کنکور بدن کمترین مطالبه به حق این مردم هست

کیانمهر
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

بله مطالبه شما کاملا به حق و به جا است ولی میشه بفرمایید تکلیف مطالبه ما چی میشه؟

به graphic
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۸ ق٫ظ

نه من تربیت مدرس نیستم، شهرسازی دانشگاه تهران بودم. از دور و با صحبت های دوستانم میشناسم آقای دکتر خزایی رو. معمولا ایشون در مصاحبه ها حضور ندارند و چون که همسرشون بیشتر با رشته هنر اسلامی سرو کار دارند ترجیح میدن که خودشون نباشن.
بسیار انسان فروتن و شریفی هستند و البته عالم.

Graphic
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  به graphic

که اینطور موفق باشی دوست عزیز
بله واقعا ازین استادا کمه ایشون استاد راهنمای ارشدم بوده و خیلی خیلی ازش چیزای جدید یاد گرفتم و خیلی دلم میخاد که دکترا هم با خودش باشم واسه همین نگران بودم که حضور نداشتن تو مصاحبه

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۵ ق٫ظ

به همه افرادی که خیلی نگران کادر درمان و مردم هستن
اگه شما خیلی نگران مردم هستین شرکت نکنین که جلسه خلوت بشه…رشته ما حدود ۱۱ هزار نفر داوطلب داره که در بهترین حالت ۵۰۰ نفرشون مطالعه جدی دارن…اگه بقیه لطف کنن و نیان کمک خیلی بزرگی انجام میدن …از اونجایی که سنجش محاله هزینه رو برگردونه پس لطف کنین به خاطر کادر درمان و مردم از پولتون صرف نظر کنین

بفرمایید کرونا
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۹:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  ...

ماست، سالاد، نوشابه؟ چیز دیگه لازم ندارید؟!

بعضی نظرات باعث میشه آدم به انسانیت شک بکنه اصلا.

یه کار دیگه هم میشه کرد. قبل از آزمون اصلی یا حضور داوطلبان مصر به برگزاری، یه مانور تست و شبیه‌سازی کنکور بذاریم و نتایجش رو بررسی کنیم. اگه امیدوارکننده بود که چهار هفته بعد آزمون رو بگیریم، اگه نه هم که متاسفانه تعداد زیادی از داوطلبانی که به کرونا و منفعت جمعی اعتقاد ندارند، آلوده شدند دیگه.

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

کسی که نمیتونه از ماست وسالاد بگذره نمیتونه بگه نگران کادر درمان هستم…

بفرمایید کرونا
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  ...

من که نفهمیدم معنی این عبارت و ارتباطش با پیام قبلی چیه.
اگه کسی متوجه شد، توضیح بده. ممنون می‌شم.

و همچنان متوجه نشدید داریم درباره یه بحران ملی صحبت می‌کنیم و پای مرگ و زندگی هزاران نفر در میونه؟
شاید تصور می‌کنید کل وزارت بهداشت، ستاد ملی مبارزه با کرونا و تمام افراد نگران و خواهان تعویق دور هم توطئه کردند که شما به صندلی دانشگاه و تحصیل در دوره دکتری نرسید!

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

منم نمیتونم متوجه بشم شما چرا سفسطه میکنی؟ توهم توطئه دیگه چیه؟ چه ارتباطی با متن من داره؟ اگه نگران زندگیت هستی نیا…کسی که مطالعه کرده باشه شرکت میکنه و کسی که مطالعه نکرده دنبال بهونه و ماست و سالاد میگرده

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

شما حتی نمیتونی از گفته های خودت دفاع کنی دنبال کسی میگردی که بهت کمک کنه!

بفرمایید کرونا
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ...

ترجیح می‌دم صادق باشم و برای همین شمای نوعی را حتی برای تعارف هم «دوست عزیز» خطاب نمی‌کنم.
ظاهراً علاوه بر انسانیت، بحران و منفعت جمعی با مفهوم «کنایه» هم بیگانه‌اید. در عوض به سفسطه حسابی تسلط دارید.
چند نکته:
۱. من برای دفاع از گفته‌های خودم از کسی کمک نخواستم. پاسخ شما به قدری جفنگ و دور از عقلانیت بود که به کنایه از سایرین خواستم که در تفسیر این عبارت فاقد معنا و خرد سهیم شوند!
۲. این رویکرد به شدت فرصت‌طلبانه است که وقتی شرایط برگزاری یک رقابت عادلانه برای همه وجود ندارد، دوست دارید با حذف رقبا شانس موفقیت خود را بالاتر ببرید.
۳. متاسفانه فاشیست‌ها به شکل‌ و رنگ‌های مختلف همه جا حضور دارند.

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ

شما بهتره به جای این همه ادعا، ادب و نزاکت رو رعایت کنی و برچسب فاشیست به کسی نزنی…دانشمندی به نام “کلی” میگه کسی که برچسب به افراد دیگه میزنه خودش اون صفت رو داره و با اون استنباط و دید به دنیا نگاه میکنه. این نظریه توسط پژوهش های زیادی تایید شده…بنابراین اگه تحمل شنیدن جواب رو نداری بحث نکن

بفرمایید کرونا
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ...

اگر منظورتان از «کلی»، جرج کلی است که ایشان روانشناس هستند و اصولاً لفظ دانشمند به متخصصان علوم انسانی اطلاق نمی‌شه. اما در مورد فاشیسم و خطای شناختی. بزرگترین برچسب و خطای شناختی مطرح شده از جانب مخالفان تعویق و موافقان برگزاری کنکور در شرایط ناامن این پیش‌فرض غلط است که «هر کی که می‌گه تعویق حتما درس نخونده و امکان نداره کسی که درس خونده حاضر به کنکور دادن نباشه.» این دسته افراد حتی یک لحظه هم حاضر نیستند دست از گزاره مورد پذیرش خود دست بردارند به این فکر کنند که بخش عمده‌ای از افراد خواهان تعویق نگران سلامتی خود و اطرافیانشان هستند، خیلی از کسانی که شانس قبولی بالا دارند اما به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای یا حتی بین سلامتی قادر به شرکت در جلسه نیستند. و در سطح کلان‌تر نمی‌پذیرند که به دلیل بحران کرونا کل کره زمین دارد هزینه می‌دهد و هزاران صنعت و حرفه نابود شده و الان تنها مطالبه در بحث کنکور چیزی نیست جز برگزاری در زمانی که خطر مرگ کمتر باشد. از شما می‌پرسم، تمام مسئولانی که از تعویق صحبت کردند، از وزیر بهداشت گرفته تا فرمانده ستاد کرونا در تهران، و اعتقاد دارند شرایط برای برگزاری کنکور به هیچ وجه فراهم نیست، این افراد هم دنبال زمان اضافه برای درس خواندن می‌گردند؟ فاشیسم برچسب نیست، الان یک واقعیت عینی و مجسم است. کسانی که برای سود و منفعت شخصی خود حاضرند منافع شخصی را به خطر بیاندازند و در برابر مخالفان خود از تهدید، توهین و تهمت ابایی ندارند، به مفهوم… ادامه نظر»

zahra
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  ...

احیانا چیز دیگه ای نمیخوای
این حجم از خودخواهی چطور تو وجود یه نفر شکل گرفته
متاسفم واقعا
من مخالف تعویقم ولی اصلا نمیتونم اینقد بی رحم باشه و دلم میخواد همه شانس برابر واسه رقابت داشته باشن تا موفقیتم لذتبخش تر باشه

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  zahra

شما چی چیزی نمیخوای؟ چون خودت به هر دلیلی نمیتونی شرکت کنی دیگران هم شرکت نکنن. منم برای این همه خودخواهی متاسفم. درضمن همه داوطلبا رقیب جدی نیستن …خیریه نیست که بگیم همه قبولن. پس توی این شرایط خاص فقط اونایی که جدی خوندن بیاین رقابت سالم از بین نمیره

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ...

فعلا شماها نخوندین
چون اصلا نگران به هدر رفتن زحماتتون نیستید
اگر واقعا خونده بودید براتون مهم بود که در شرایط ایمن نتیجه زحماتتون رو بگیرید

سحرناز
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  ...

انسان دوستی کجا بود! اونی که مطالعه نداشته یا کم داشته یا تازه ثبت نام کرده و وقت بیشتری می خواد، اگر اینجور بود بحث نگرانی بود از پیشنهاد شما استقبال می کردند. عزیزم بحث چیز دیگست، تازه می گند شما رقابت ناسالم دارید، رقابت با نبود کسی که امادگی برای ازمون نداره کجاش ناسالمه!!!!!! اتفاقا بیشتر کسایی که شلوغ می کنند مشکلشون همینه وقت بیشتر می خوادند تا بتونند به قول خودشون به شما برسند و با شما رقابت سالم کنند!!!!!!!!! در صورتیکه نمی دونند در خواست بهم زدن ازمون به خاطر این، خودش عین غیر انسانی بودنه در زیر پوشش دروغین انسانیت!!!!

مجید
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۰:۰۷ ق٫ظ

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون درمان دانشگاه با حضور در استودیو سلامت دانشگاه و تببین آخرین وضعیت کروناویروس در استان، از افزایش آمار بررسی تست در آزمایشگاه‌های تشخیصی مولکولی استان به ۱۹۶ هزار و ۵۹۶ مورد خبر داد.

علی اکبری با هشدار به مردم استان، افزود: آمار ابتلا به کووید ۱۹ از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۲۶ هزار و ۷۴۰ مورد رسیده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، ۱۵ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کروناویروس از دست دادند که طی ۴۸ ساعت گذشته، آمار جان‌باختگان به ۳۱ نفر رسیده است.

او همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را نیز از ابتدا تاکنون ۲۲ هزار و ۶۳۰ نفر اعلام کرد.

اکبری ادامه داد: هم اکنون یک‌هزار و ۲۲۸ بیمار مشکوک و دارای علامت در بخشهای مختلف بیمارستانهای سطح استان بستری هستند که از این تعداد، ۹۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند.

محمودی
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۰:۰۵ ق٫ظ

با سلام من موندم متعجب چطور برخی ادعا دارن داوطلب دکترا و یا ارشد هستند و اینقدر سطحی نگرن فوقش بگیرین کرونا و بمیرین شد حرف چطور شما میخواین دکتر آینده بشین شمایی که فقط به فکر خودتونید و برنامه ریزی سطحی دارین یکم واقع بین باشید ببینید اطرافتون رو فامیل و آشنا و دوستانی که کرونا گرفتن خیلیهاشون از کسایی مثل شما که بی خیال هستین گرفتن چرا به جای این حرفها به سنجش نمیگین پروتکل بهداشتی رو قوی تر نموده و یا آزمون رو مجازی کنند البته با موازین جلوگیری از تقلب

یک عصبانی
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ب٫ظ

ای روزگار… کلا قیاس با افغانستان و ترکیه و چین… اونم با این همه اختلافات عمده بین ما و هر کدوم از این کشورها رو باید کجای دلم بزارم
آقاجان اصلا ما کنکوری های ایرانی جون دوست و پاستوریزه هستیم حرفیه…
اصلا به جهنم برگزار کنید کنکور رو… ما که از این گرما تلف شدیم و قطعی برق، کرونا هم تیر خلاص رو بزنه

عادل
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ب٫ظ

اینترنت شبکه شاد در سال تحصیلی جدید رایگان می شود/افزایش ترک تحصیلی ها با شیوع کرونا
ایسنا ایسنا دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ – ساعت ۱۶:۲۸

فتح الله
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  عادل

عادل جان داداش یکمی راه بیا با ما یواش تر

عادل
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ب٫ظ

جهانگیری در بازدید از وزارت ورزش و جوانان:
خوشبختانه خودتان را به خاطر کرونا حبس نکردید
برنا نیوز برنا نیوز دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ – ساعت ۲۱:۵۶

داوطلب
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  عادل

عادل خسته نباشی داداش

عادل
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

تبعات اقتصادی کرونا
انتظار موج ورشکستگی شرکت های آلمانی در پاییز
واحد مرکزی خبر واحد مرکزی خبر دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ – ساعت ۲۱:۵۷

...
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ب٫ظ

تجربه ثابت کرده با تعویق مشکلی حل نمیشه. دیگه بیاین اعتراف کنیم که باید از افغانستان یاد بگیریم…

فتح الله
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ...

واقعا انسان های بسیار پرکار و با پشتکار عالی هستند، قبول کنیم که ما ایرانی ها خیلی مغرور هستیم،
مثلا اگر به ما میگفتن بیاین رو زمین بشینید امتحان بدید چه عکس العملی داشتیم؟
همین الان اگه سنجش بخواد توی فضای آزاد برگزار کنه یکی میگه گرمه، یکی میگه سرده و … ههعی این داستان ادامه داره

سحرناز
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  فتح الله

من میگم مشکل اینا کرونا نیست! وگرنه حاضر بودن تو نحوه برگزاری کنکور کمپین بزارند و سالم تر بشه، حتی فضای باز هم استقبال می کردند!

آسمان و بیتا
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ب٫ظ

گلایه وزیر علوم از بحث دوباره تعویق کنکور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ورود به بحث تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری ۹۹ فایده‌ای جز تشویش اذهان داوطلبان آزمون ندارد. به گزارش صبحانه،وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ورود به بحث تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری ۹۹ فایده‌ای جز تشویش اذهان داوطلبان آزمون ندارد. کرونا همچنان میان کنکوری‌ها می تازد و حال نگرانی دیگری بر بار سنگین اضطراب‌های آنان اضافه کرده است. تعویق کنکور سراسری؛ موضوعی که هر چند تعداد زیادی از داوطلبان، خانواده ها و حتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به آن واکنش های متفاوتی نشان داده اند، چنین به نظر می رسد، تکرار حاشیه های برگزاری یا عدم برگزاری به موقع آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری حالا بر کنکور سراسری هم سایه انداخته است. از آنجایی که زمان برگزاری کنکورهای دکتری و کارشناسی ارشد برای سومین بار متوالی به تعویق افتاد، تعدادی هم انتظار تعویق در زمان برگزاری آزمون سراسری ۹۹ را دارند. روز گذشته نیز احمد نادری، نماینده مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده بود اگر در موعد برگزاری کنکور، شاهد ادامه پیک دوم کرونا باشیم و وزارت علوم بر برگزاری کنکور سراسری در موعد تعیین شده اصرار کرده و تمکین نکند، ما در مجلس طرح دو فوریتی خواهیم داد چون نگرانی اصلی ما حفظ جان مردم است؛ البته در این باره هنوز به نتیجه نرسیده ایم. پیگیری های خبرنگار ایرنا درباره احتمال تعویق کنکور سراسری حاکی از آن است که در این زمینه هنوز هیچ تصمیم رسمی گرفته نشده است… ادامه نظر»

زهرا
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ب٫ظ

بابا فوقش کنکور میدید میمیرید دیگه، خیلی زندگیتونو دوست دارید نیاید کنکور بدید، کسی مجبورتون کرده مگه؟ بمونید سال بعد دیگه. کجای دنیارو میخواید با این کنکور لعنتیتون بگیرید

....
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

فوقش کنکور میدید میمیرید ،یعنی تا این حد میخوایم سلامتی به خطر بندازیم ،واقعا دکترها آینده ساز مملکت میخوام بشیم ،مثل اینکه یه کار کنیم خطرناک وبه ضرر همه باشه میگم فوقش همه مردن ،به من چه ؟عجب دارید

کیانمهر
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  ....

اقا جون من میخام برای خودم دکتر بشم. نه اینده ای میخام بسازم نه با کسی کار دارم. مدرکم رو هم میخام قاب کنم بزنم گوشه دیوار. حرفی هست از نظر شما؟

فتح الله
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

خخخخخ واقعا

...
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

همونجایی که شما قصد دارید با اینهمه اصرارتون بگیرید

***
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

خدایا کجا داریم‌ میریم

zahra
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

تنها حرفی که میتونم به شما بزنم
واقعا که برات متاسفم
واقعا متاسفم
به خدا من مخالف تعویق ازمونم ولی رفتار ادمایی مثل شمارو میبینم جبهم عوض میشه
به امید تعویق

زهرا
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  zahra

متاسف باش. تاسف شما اصلا مهم نیست واسه من. اون چه که واسه من مهمه اعصاب داغون برادر کنکوریمه که یه عمر درس خونده و به غیر از رنگ اتاقش چیزی رو ندیده، همه ی امتحانای نهاییشم توی کرونا رفته نشسته داده، اما الان به خاطر یه عده آدم سی ساله که درسشونو نخوندن و هی کنکور دکترارو جا به جا میکنن، کنکور اونم داره جا به جا میشه و یک ذره اعصاب واسش نمونده. اگه این همه آدمی که اینجان از اول کرونا بیرون از خونه نرفتن و فقط دردشون ۳ ساعت کنکوره، اون وقت میتونی متاسف باشی. یه عده منفعت طلب فقط به فکر تعویقن، به خدا حق الناسه. چون اونایی که میخوان کنکور ندن، فقط کافیه نیان سر جلسه و حق ندارن جای بقیه تصمیم بگیرن. من داداشمو همون طور که میفرستم بقالی و سر جلسه امتحان، با حفظ موارد بهداشتی سر جلسه ی کنکورم میفرستم

مهشید
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ب٫ظ

بچه ها ما که فکر نمی کنیم ولی بیایین کمپین لغو کنکور ۱۴۰۰ تا زمانی که شرایط ایمن بشه، بزنیم. به نماینده ها هم خبر بدین مخصوصا اقای نادری

...
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

عجب! تعویق کنکور ۹۹ از مد افتاد؟! دیگه دنبال تعویق کنکور ۱۴۰۰ هستین؟

بیژن خالقی ارزندیانی
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۱ ب٫ظ

لعنت به هر کی دخالت چیه
ما که رفتیم دفترچه پست کنیم و دنبال امریه. لااقل امریه بشیم و توی خونه برای سالهای آینده بخونم
اینم وضع مملکت ما. میدونم دیگه دوباره جلسه فوق العاده و تا روز یکشنبه و راه رفتن روی اعصاب داوطلبان
ولی ای کاش یکم از دانش اموزای افغانی یاد می گرفتیم و این قدر مرفع اندیشه نمی کردیم

یک عصبانی
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ب٫ظ

اصلا حرفشم نزن بیژن جان یعنی چی… کجا میخای بری
دیگه دلمون به اندازه کافی غصه داره تو یکی خراب ترش نکن… شما فقط لب تر کن به همراه رجب پیش بینی کن

بلاتکلیف
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ

بابا این کنکور ک همه کارو زندگی ما ک نیست گفتیم سه چهار ماه بکوب بخونیم بریم پی بقیه برنامه هامون

الان ده ماهه گرفتاریم!
اصراری نیست ک بگیرید ولی تاریخی بدین ک با عقل جور در بیاد اخهههه چرو دو هفته تعویق دادین ک ملت پاشن کمپین بزنن واقعا در تعجبم از درایت این مسوولین!
واقعا بی کفایتی تا کجاااا!
بار اول اشتباه کردین تو مدت تعویق! بار دوم اشتباه کردین تا کی قرار تاوان اشتباه شما ها رو ما بدیم؟

از اسفند تا الان ما ب هیییچ کاری نمیرسیم اگر از اول سه چهار ماه تعویق داده بودن ما هم تنظیم میکردیم ب کارامون میرسیدیم یکماه اخر مرور میکردیم مجدد

الان هربار با فاصله کم تعویق میدین ما هم مجبوریم مجدد مرور کنیم بگیم وقتش محدوده نمیارزه بریم سراغ کار دیگه

واقعا غیرقابل تحمل شدین یه تصمیم منطقی و قاطع بگیرید ک‌ هم سلامت داوطلب تضمین بشه هم داوطلب تکلیفش بدونه!
چهار روز مونده ب کنکور باز جلسه و نامه و توئیت و لایو تون شروع میشه !
بنده نه اصرار ب گرفتن دارم تو این شرایط ولی کلافه شدم از بلاتکلیفی و اینماه و اون هفته شدن!

آسمان و بیتا
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  بلاتکلیف

واقعا. نمیدونم اینا رو چه حسابی تاریخ میدن!!!!!!!

ص
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۸:۵۰ ب٫ظ

نزدیک کنکور شدیم احایانا نمیخواین شل کن سفت کن قبل آزمونو اجرا کنید؟!ی عده بگن برگزار میشه ی عده بگن نه تعویقه

رجب
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  ص

منتظر باشید.

پریا
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

منتظر چی رجب؟

بلاتکلیف
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۸:۴۷ ب٫ظ

بنظرتون مسوولین این پیام ها رو رصد میکنن؟

چرا هیچکس هیچ چیزی نمیگه؟

تصمیم شون چیه؟

کاش تکلیف مشخص بشه! اگر قراره بگیرن ک این چند روزه دقیق تر بخونیم
اگر نمیخان بگیرن ک بریم ب کارو زندگیمون برسیم
خدا شاهده از اوایل ابان۹۸ شروع کردم از قبل کرونا من تو قرنطینه کامل بودم
من نمیگم برگزار کنید چون شااااید تو این شرایط درست نباشه
ولی خداااایی ما هم از کارو زندگیم انداختین! هزارویک برنامه داشتیم ک منتظریم این کنکور رو بدیم برم دنبال اونا!

TAR
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۷:۳۰ ب٫ظ

پیامی بسیار زیبا از کاربر حقوق بین الملل ، پیشنهاد میکنم این پیام حسابی بولد بشه و کپی کنید !

افغانستان کنکور برگزار کرد …
بابا اونها وضعیتشون خرابه همه چی رو ول کردن
کره برگزار کرد
بابا اونها خیلی پیشرفته هستند از ما بهتر هستند
چین برگزار کرد
اونجا اصلا کرونا نداره
مغولستان برگزار کرد
اونها فیزیو لوژیشون با ما فرق داره
…..
تا کی بهانه تا کی مسائل شخصی خودتون رو تعمیم میدین به همه

شما که ماسک پشت گوشت رو اذیت میکنه
شما که دوست نداری با تاکسی بیای سر جلسه
شما که پدر و مادرت رو بیشتر از ما دوست داری
دوست عزیز چرا برای ما تصمیم میگیری
کمپین شما باید این باشه “که من شرکت نمیکنم ”
نه اینکه چون من نمیام بقیه هم حق ندارن برن
#حقوق بین الملل
#اهواز

حقوق بین الملل
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

ممنون tar عزیز . اگر متهم به یکی بودن ما نکنن.منم تو شهر قرمز هستم منم بچه کوچیک دارم هر روز باید به پدر و مادر پیرم سر بزنم به همه مقدسات سوگند فقط و فقط با رعایت اصول بهداشتی از گرفتار شدن به این کرونای لعنتی جلوگیری کردم دوستان عزیز مایل به تعویق نگران نباشید جلسه کنکور هم به انشالله به سلامتی تموم میشه و خاطرات این روزها باقی میمونه
ما هم نگران هستیم ما هم میترسیم ولی به ما هم حق بدین حق انتخاب تعیین سرنوشت خودمون
هر کس برای سرنوشت خودش تصمیم بگیره
Tar عزیز هر وقت پیامهاتو میبینم امید مبارزه تو دلم زنده میشه میگم خسته نشو خیلی ها مثل من هستن که دارن میجنگن برای سرنوشت بهتر و احقاق حق
خسته نباشی برادر

حقوق خصوصی
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

تار جان جوک میگی:شما که پدرو مادرتو بیشتر از ما دوست داری
این جمله یعنی چی
یعنی شما اینطور نیستی و مارو بیشتر از پدرومادرت دوست داری؟
یا اینکه شما فقط خودتو دوست داری و پدرومادرتو دوست نداری

در ضمن بجای بُلد کردن کشورهایی که برگزار کردن از کشورهایی که کنسل کردن هم بگید
چرا نمیگید چون به نفعتون نیست
خب از مخالفای تعویق چه انتظاری دارید اونا هم مثل شما هستند مواردی رو بلد میکنن که به نفعشونه
فقط دعا کنیم خدا به دادمون برسه

محیا
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۷:۲۴ ب٫ظ

دکتر حق دوست اشاره به برگزاری کنکور ترکیه، چین و افغانستان کردند. مقایسه ای براساس اخبار خبرگزاری های داخلی ترکیه: در روزهای برگزاری کنکور، حکومت نظامی و قوانین منع رفت و آمد وضع شده است! چین: ۱- هر ۱۵ شرکت کننده آیا یک کلاس دارند؟! ۲- کجای پروتکل ها اشاره به اتاق پشتیبانی در هر حوزه شده است؟ ۳- دانش آموزان از اتاق ضدعفونی عبور می کنند؟ ۴- برای ۸ روز متوالی ما یک ابتلا داشته ایم؟! ۵- خانواده ها و داوطلبان در آرامش و خرسندی هستند؟ ۶- کنکور ما در فضای باز برگزار می شود؟ ۷- داوطلبان از دو هفته قبل روزانه درجه تب خود را گزارش داده اند؟ ۸- دانش آموزان از نظر روحی و روانی تحت آموزش قرار گرفته اند؟! ۹- صف های ما شبیه صف ورود به جلسه آن هاست؟! ۱۰- مقامات ایران چنین اطمینانی می دهند؟ «به گزارش ایرنا مقامات و نهادهای بهداشتی و پزشکی سراسر چین از جمله شهر پکن برای برگزاری این آزمون تدابیر ویژه ای اندیشیده اند تا به هیچ وجه کرونا شانس مجددی برای شیوع پیدا نکند.» افغانستان: ۱- کنکور ما در چندین مرحله در یک تقسیم بندی استانی و در یک پروسه طولانی مدت برگزار می شود؟! ۲- جمعیت کنکور آن ها حدود ۲۰۰ هزار نفر است، در صورتی که جمعیت کنکور ارشد وزارت علوم بیش از ۶۰۰ هزار نفر و کنکور سراسری بیش از ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر است! ۳- کنکور ما در فضای باز برگزار می شود؟ ۴- آیا در روز های گذشته مبتلایان ما ۱۷۴… ادامه نظر»

...
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  محیا

اینا دیگه جز وظایف ما نیست…به جای کمپین زدن، این مطالبات رو درخواست کنین!

حقوق بین الملل
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ...

خانم جزا و جرم …شناسی مگه دغدغه اجتماع رو نداشتین

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۰:۱۰ ق٫ظ

جزا منم اون یکی کامنت من نیست
سه نقطه های زیادی اینجا هستن من دیگه خاموش شدم برادر

حقوق بین الملل
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  ...

عرض کردم یه اسم انتخاب کنید خانم …جزا و جرم شناسی

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ب٫ظ

نرود میخ اهنین در سنگ
جوش زدن فایده ای نداره برادر
وقتی طرف میگه من میخام کنکور بدم بمیرم و حاضر نیست راه اسونتر از کرونا رو برای خودکشی انتخاب کنه
وقتی کامنتهای دوطرف رو میخونی که مسابقه گذاشتن در خرد کردن روح و روان طرف مقابل

ترجیح دادم کنار بایستم و از دور پایان این ماجرا رو نظاره کنم
ان شا الله هرانچه خیرماست همون اتفاق میفته

حقوق بین الملل
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  محیا

کنکور ایران ۱۷۰ هزار نفره که مطابق سال های پیش بیشتر از ۴۰ هزار نفر نمیان به نظرتون امار افغانستان درسته …
به نظرتون چین در مسئله کرونا با جهان صادق بود
به نظرتون اگر کسانی که از کرونا واقعا ترس دارن و نمیخوان بیان سر جلسه حق دارند برای بقیه تصمیم بگیرن
ایا حق اون بچه که یک سال برای لیسانسش زحمت کشیده و چند میلیون هزینه کرده و داره پایه ایندشو میسازه و با تعویق باید دیپلمه بره خدمت در حالی که پتانسیل یک پزشک رو داره هدر نمیره
من یه کارمند رسمی دولت با حقوق متوسط رو به بالا هستم و تحصیل و رشتمو برای خودم و علاقه شخصی میخوام اما حق اون عزیزی که تمام تخم مرغ هاشو با اجبار اجتماعی گذاشته تو سبد ادامه تحصیل صایع نمیشه
دوست عزیز بیاید صادق باشیم و به خودمون بگیم امثال شرکت نمیکنم به دلیل….نه اینکه هیچ کس شرکت نکنه چون من نمیتونم یا نمیخوام
کم شدن داوطلب هیچ سودی برای من نوعی نداره چون مصاحبه و حد نصاب جلو همه هست چه خودم تنها برم سر جلسه چه همه ۴۵۰۰ نفر داوطلب هر سال بیان
اگر دغدغه اجتماع رو دارین من و ما خود اجتماع هستیم از حق ما دفاع کنید بدون اینکه چشم داشت شخصی داشته باشید بدون اینکه بگید اجتماع فقط و فقط خود من هستم
من اجتماع هستم از حق من دفاع کن و به انتخابم احترام بزار همونطور که من به حق انتخاب شما احترام میزارم …

س
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ب٫ظ

افرین به حقوق بین الملل حرف حق رو زدی

حقوق بین الملل
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  س

ممنون س عزیز

مهدی مهندسی مکانیک
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ب٫ظ

سلام مسئله در حال حاضر اصلا شخصی نیست و این تصمیم گیری های کلان هم ارتباطی به در خواست داوطلبان نداره. آیا کشور به طور کلی و تهران و همه شهرهایی که قراره کنکور برگزار بشه شرایط برگزاری آزمون رو دارن؟ یکسری معیارها وجود داره.اگر این شرایط وجود نداشته باشه تصمیم گیری منطقی اینه برگزار نشه اگه شرایط باشه خب برگزار میشه. دیگه بقیه چیزهای بر فرض یک تعدادی باید برن سربازی یا درصد زیادی از داوطلبان چند سال زحمت کشیدن همه امیدشون به این آزمونه و…اینها در تصمیم گیری کلان دخالت داده نمیشه. حالا بر فرض این شرایط تا آخر سال مهیا نمیشه چقدر بد ولی وضعیت همینه. اگر کسی با اهداف و انگیزه های شخصی ،موافق یا مخالف تعویقه خب این باعث تاسفه و فقدان مسئولیت پذیری اجتماعی در شرایط بحرانی رو نشون میده و اینکه یک بخشی از شخصیتش که بخش مهمی هم هست رشد نکرده و تحلیل و درک درستی از شرایط نداره و در پی منفعت طلبی های کوتاه مدته.ولی مسئله الان این نیست. حالا وزارت علوم بحث های دیگه ای رو دخالت میده چون الا و لابد می خواد ورودی ۹۹ داشته باشه. سوال اصلی اینه وزارت بهداشت وزارت علوم سنجش و کلیه دستگاه های مرتبط می تونی آزمون رو با شرایط مناسب و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حداقل ریسک برگزار کنین؟ خب شواهدی که تا اینجا داریم از آزمون هایی که در چند هفته گذشته برگزار شده حتی با یک دهم داوطلب جواب منفی بوده. ما می خوایم به خاطر کنکور… ادامه نظر»

سعید خان
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ب٫ظ

شرایط برای کنکور بده ولی برای طرح ترافیک خوبه و به دنبال اون ۱۰ میلیون نفر با یک سوم وسایل عمومی جابه جا بشن. مهم نیست اصلا!
ولی فرداش علی اعطا توئیت میزنه که:
لغو طرح ترافیک جز وظالیف شورای شهر و شهرداری نیست ولی همین شخص به صراحت میگه کنکور رو تعویق بندازین!
ناهید خداکرمی اول میگفت وسایل حمل و نقل جز ۱۰ نقطه پرخطره ولی موضعش عوض میشه و حرفش رو پس میگیره!!
یکم جدی فکر کنید. با برگزاری هر کی داره یه بهونه میاره. یکی گرمی هوا، یکی بیماری و… توی پاییز هم تعویق به خاطر سرما خوردگی. مثل دفعه قبل یکی میاد میگه خدایی شما چطوری میخواین با سرفه کنار دستی کنکور بدین؟!
منفی بوده؟ از کجا معلوم شخص توی ازمونها کرونا گرفته؟! ادله ای دارین که اینو نشون بده؟؟!
بازار بورس میگه هر کی میخواد بیاد سرمایه بزاره. شما دیگه چیکار دارین کی میزاره کی نمیزاره؟ دقیقا شما دارین مسائل شخصیتون رو وارد میکنین. ممکنه سال بعد یا ماه بعد همون مشکل شما پیش بیاد براش و نتونه شرکت کنه. باید چیکار کنه؟

مهدی مهندسی مکانیک
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  سعید خان

مسایل شخصی من؟
کدوم مسایل شخصی؟من که می گم تصمیم گیرنده جای دیگست و معیارهایی وجود داره.ضمن اینکه من داوطلب کنکور نیستم و نفع شخصی مرتبط با تحصیل از برگزارشدن یا نشدن نمی برم.
فکر می کنم شما هستین بهانه گیری می کنید با کلیدواژه کلیشه ای “از کجا معلوم”…من که اپیدمیولوژیست یا متخصص عفونی نیستم و اونهایی هم که هستن برای اینکه هنوز خیلی از ویژگی های این ویروس ناشناخته است قطعی نظر نمیدن و با احتمالات صحبت می کنن.خیلی سخت نیست می تونین یک سرچ ساده بکنین تا این از کجا معلوم رو بدونین از کجا؟
مسئله بعدی اتفاقا هم وزارت بهداشت و هم علوم و هم کل کابینه به دلیل بعد مالی تمام تلاششون اینه که جایی ریسکش بالا نیست بازگشایی کنن.سیاست اینه.پذیرش دانشجو هم که آورده خوبی داره.چرا باید دنبال لغو آزمون باشن؟
نکته آخر اشاره کردم به حرف کسی نیست که بگن سرماخوردم یا هوا سرده یا گرمه و آزمون لغو بشه.وزارتخونه ها به شدت و سرعت دنبال عادی کردن وضع موجود هستن.من چند بار توضیح دادم اینها که گفتین مسائل شخصیه.

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۵:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سعید خان

سعیدخان شما اهل تهرانی؟

حقوق بین الملل
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۴ ق٫ظ

جناب مهندس مکانیک عزیز شما با یک پیش فرض سوال پرسیدی در حالی که این پیش فرض شما فقط نظر شماست نه اینکه ثابت شده باشه
سوالتون اینجوره :به نظر من سطح بهداشت چند ازمون اخیر پایین بوده پس به نظر شما باید این کنکور برگزار بشه ؟؟
جواب :بله چون بنا به نظر من برگزاری کنکور هیچ تاثیری در امار مبتلایان و فوتی ها نداشته هیچ ارتباط معما داری بینشون نیست .
پس هم نظر من ممکنه اشتباه باشه هم نظر شما

مهدی مهندسی مکانیک
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ق٫ظ

حقوق جان
احسنت.سلامت باشین.
خب اگه کارشناسان مستقل متخصص تایید کنن که برگزاری آزمون تاثیر در شدت گرفتن ابتلا و فوتی ها داشته(مانند مورد آزمون نهضت) شما با لغو و تعویق موافقین دیگه؟

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۷ ق٫ظ

مشکل الان فقط کنکوره؟ احتمال ابتلا تو جلسه کنکور خیلی کمه نسبت به شرایطی که افراد حتی از ماسک استفاده نمیکنن. این شرایطی که شما میگین ایده آله اما شرایط کشور ما ایده اله؟ یادمه توی یکی از کامنت ها یه نفر نوشته بود “اونقدر کنکور رو کش دادن که نگران مادر و برادرم ناخوشم هستم و نمیتونم تمرکز کنم تا حالا شده با شکم گرسنه درس بخونین” بابا شاید خیلی نیاز داره که آزمون بده به هر دلیلی براش خیلی مهمه. فکر میکنین چرا کشورای پیشرفته دانشجوی خارجی میگیرن؟ برای این که افراد بعد از کارشناسی میرن سرکار و درآمد خوبی دارن ..فقط اونایی تحصیلات تکمیلی رو انتخاب میکنن که علاقه زیادی به تحصیل علم دارن و ظرفیت ها خالی میمونه…اگه ما هم شرایط اونا رو داشتیم حرف شما منطقی بود.

مهدی مهندسی مکانیک
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  ...

ببینین باز موردی بحث می کنین.کرونا چقدر باعث آسیب های جبران ناپذیر به اقشار مختلف به خصوص دهک های پایین شده؟چقدر کسب و کارها ورشکست شده؟مگه فقط داوطلبان کنکور که برنامه ریزی دارن آسیب دیدن؟چقدر خانواده ها عزیزانشون رو از دست دادن.اینکه ما قبول نکنیم شرایط تغییر کرده مسئله اینه.
قیاس مع الفارق کردین.شکم گرسنه خوابیدن و مسئله معیشت رو با آزمون دکترا.کسی که به فکر آزمون دکتراست و بعدشم پنج سال درگیر درسه و هزینه های جانبی و مسلما با کارت دانشجویی دکترا جایی استخدام نمی کنن و پیشرفتی هم در شغلی اگه شاغل باشه اتفاق نمیفته پس اگه پنج سال برای خوندن دکترا برنامه ریزی کرده با کل هزینه ها پس دغدغه نون شب نداره.حالا بر فرض که بعد پنج سال با مدرک دکترا وضعیت شغلی و مالیش تکون اساسی بخوره.
علاقه داشتن به علم هم که نمیشه گفت نیاز اورژانسیه و حتما باید امسال و حتما در دانشگاه برآورده بشه.

...
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ق٫ظ

شما نمیتونین بگین اون شخص چه شرایطی رو باید برای ادامه تحصیل داشته باشه. این گفته ها تون نشون میده درک دیدگاه دیگران برات سخته و مساله رو شخصی نگاه میکنین. در ضمن چرا فارسی صحبت نمیکنین؟ قیاس مع الفارق چیه؟

مهشید
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  محیا

بچه ها اینو بخونید ببینیم جواب منطقی دارین؟؟؟؟؟؟

عادل
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ب٫ظ

از سرگیری فعالیت باشگاه های بدنسازی در تبریز
ایرنا ایرنا دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ – ساعت ۱۸:۳۰

عادل
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ب٫ظ

مدآرا
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: قرار نیست همه جلسات هیأت های عزاداری محرم در فضای مجازی برگزار شود

عادل
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ب٫ظ

استاندار خوزستان در ستاد اربعین استان:
آمادگی کامل خوزستان در صورت تصمیم به برگزاری اربعین حسینی/برگزاری راهپیمایی اربعین بستگی به شرایط کرونا در ایران و عراق دارد
ایلنا ایلنا دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ – ساعت ۱۸:۳۵

عادل
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۰ ب٫ظ

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛
۲۰ درصد مبتلایان کرونا در گیلان، مسافر هستند|بستری شدن ۷۸ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته

عادل
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۰ ب٫ظ

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه وجود ویروس کرونا، ترک تحصیل محصلان را تشدید خواهد کرد، گفت: تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل خیلی زیاد نیست اما مشکل پیچیده ای است.

عادل
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۶:۳۹ ب٫ظ

کرونا و هجوم سفر های تابستانی به کیش
کیش یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در ایران است و افراد زیادی اقدام به خرید بلیط هواپیما کرده اند تا دوران قرنطینه را در این جزیره زیبا سپری کنند.

محیا
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۶:۳۰ ب٫ظ

«نشست فوق‌العاده مجلس برای کنکور»
-مجلس به طورجدی به #کنکور ورودکرده وپیگیره
-قراره نشست فوق‌العاده‌ای با وزیربهداشت برگزاربشه
-نمایندگان راهکارهایی برای تعویق وسربازی برخی داوطلبان در نظر دارن
-مجلس براین باوره که جان داوطلب به قدری ارزشمنده که لازم باشه بایدسوالات مجددطراحی بشه

یک عصبانی
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۹ ب٫ظ

ما آخرش نفهمیدیم چند تا مهشید اینجا هستند
الان چی میشه آخرش…. به نظرتون ستاد کرونا به این رای ها توجه میکنه
کاش زودتر خود وزیر بهداشت بیاد بگه چه تصمیمی دارن چون بقیه که گفتند هر چی ستاد بگه حتی مجلس

مهشید
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

والا منم نفهمیدم
من از خیلی قبل تر بودن
که موافق تعویقم بخاطر جون هممون
واقعا هم درس خوندم نمیگم رتبه یکم ولی خوندم
بعد نمیدونم این کیه جای من کامنت میده

حقوق بین الملل
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۹ ب٫ظ

افغانستان کنکور برگزار کرد …
بابا اونها وضعیتشون خرابه همه چی رو ول کردن
کره برگزار کرد
بابا اونها خیلی پیشرفته هستند از ما بهتر هستند
چین برگزار کرد
اونجا اصلا کرونا نداره
مغولستان برگزار کرد
اونها فیزیو لوژیشون با ما فرق داره
…..
تا کی بهانه تا کی مسائل شخصی خودتون رو تعمیم میدین به همه

شما که ماسک پشت گوشت رو اذیت میکنه
شما که دوست نداری با تاکسی بیای سر جلسه
شما که پدر و مادرت رو بیشتر از ما دوست داری
دوست عزیز چرا برای ما تصمیم میگیری
کمپین شما باید این باشه “که من شرکت نمیکنم ”
نه اینکه چون من نمیام بقیه هم حق ندارن برن

TAR
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب٫ظ

درود بر شرفت

جلال
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ

دوستان دلتون برای جناب خدایی تنگ نشده؟؟؟ آخه خیلی وقته چیزی نگفته!!!

مصطفی
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  جلال

آره . باور کن منم دلم براش تنگ شده.

...
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  جلال

نه من ازش میترسم

مجید
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۵:۴۸ ب٫ظ

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (دوشنبه، ۳۰ تیر ) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۴۱ نفر از آن‌ها بستری شدند.

او با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۷۶ هزار و ۲۰۲ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴ هزار و ۴۰۵ نفر رسید.

لاری تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۴۰ هزار و ۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۳۵۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: تا کنون دو میلیون و ۱۷۵ هزار و ۲۱۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

او تاکید کرد: وضعیت استان‌های قرمز و هشدار در کشور همانند روز‌های گذشته است و کماکان مهمترین توصیه ما، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری و اجرای پروتکل‌های بهداشتی است.

همراه
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ب٫ظ

وزارت بهداشت: کنکور در زمان مقرر برگزار می شود / در خصوص زمان برگزاری سایر آزمون ها، بعدها تصمیم گیری می شود
معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه آزمون های کلیدی کشور نظیر کنکور و دستیاری حذف شدنی نیستند و در زمان مقرر برگزار می شوند گفت: در خصوص زمان برگزاری سایر آزمون ها نیز بعدها با توجه به شرایط کشور از نظر شیوع کرونا تصمیم گیری خواهد شد.

مصطفی
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  همراه

سایر کنکورها یعنی کدوما؟
کنکور که جامعه آماریش خیلی بیشتره.

مهشید
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  همراه

لطفا خبرهارو نصفه و نیمه پخش نکنید!
این خبر رواگرکامل بخونید متوجه میشید که نوشته ازمون هایی مثل کنکور سراسری اصلی هستن و حذف نمیشه کرد ( در جواب کسانی که میگن کنکور حذف بشه) و اینکه تا یهش یک ماهه ایندست و مسلما نمیان بگن تعویق!
لطفا جو ندید هیچ ربطی به دکترا و ارشد نداشته این خبر

نه
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ

♦️کنکور در زمان مقرر برگزار می شود
♨️ معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه آزمون های کلیدی کشور نظیر کنکور و دستیاری حذف شدنی نیستند و در زمان مقرر برگزار می شوند گفت: در خصوص زمان برگزاری سایر آزمون ها نیز بعدها با توجه به شرایط کشور از نظر شیوع کرونا تصمیم گیری خواهد شد.

https://www.isna.ir/news/99043022235/

➖➖➖➖➖➖➖➖

رامین
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۳۲ ب٫ظ

امروز دوباره ۲۱۷ نفر دیگر در اثر کرونا فوت کردند . آمار فوتی ها صعودی است
تا این لحظه ۲۹۲۰۷ نفر امضا در کمپین فارس
فشار ها همچنان ادامه دارد

آبی
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  رامین

همون شما ها فقط بشینید و فشار بیارید یه وقت درس نخونید .. ما رو هم از کار و زندگی با این تعویق ها انداختین .. خب الان این همه تا به حال تعویق بود برای ازمون چرا تاثیری نداشت ؟ از بعد از این هم همینه پس باید برگزار بشه کشور افغانستان با امکانت کم و شیوع کرونا در فضای باز برگزار کرد کنکور رو .. هیچکسی هم بهونه نیاورد

عادل
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  رامین

با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه پسر خوب. الان نقش تعویق توی این ۲۱۷ فوتی رو برای همه توضیح بدین که ما هم شیرفهم بشیم! پسر خوب ۲۹۲۰۷ اکثرشون عموم مردمن و اینو بدون کمیسیون اصل ۹۰ زمانی وارد میشه که شکایتی از دستگاهی چیزی شده باشه. توی این آشفته بازار همه چیز بر میگرده به ستاد. وقتت رو یه جای دیگه بگذرون. بای

...
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  عادل

عموم مردم مگه بیکارن رای بدن
حتما یه نفعی دارن
الان شما در مورد جلبک چشمه سراوان تو فارس من نظر میدی واسه خودت

TAR
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  رامین

اره حتی مغازه سر کوچه هم رای داده ،
هر کدوم ۴تا خط داشته باشن این میشه ،
اگر میتونید با کد ملی رای بدید

...
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

شما چرا اینکارو نمیکنید و کمپینتون تار بسته
چند بار خودت اینجا اومدی وبه مخالفان تعویق گفتی سکوت نکنند شما خانواده ،دوست بقال سرکوچه و یا چندتا خط ندارید یا با همه اونا شدید ۱۸۰ نفر

محیا
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۲۸ ب٫ظ

مینو محرز: تجمعات را تعطیل کنید/ از تعطیلی حج که بالاتر نداشتیم

عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا:
حضور مردم در مراسم گروهی مانند مجالس عزا و عروسی، تعداد مبتلایان به کرونا را به شکل محسوسی افزایش داده است.
باید تجمع و عزاداریهای ماه محرم و صفر هم کنترل شود.
هر تجمعی باید کنترل شود و این استثنا ندارد. از تعطیلی حج تمتع بالاتر نداشتیم و دیدیم زیارت خانه خدا را به خاطر کرونا بستند. هر جا هر دلیلی برای تجمع وجود دارد باید از آن جلوگیری کرد.

محیا
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ب٫ظ

سیده زهرا عبداللهی

خبر جدید اینکه سازمان سنجش امروز به دنبال اخذ نظر جمعی مجلس درباره برگزاری کنکوره
مجلس همچنان برگزاری #کنکور در شرایط فعلی رو به صلاح نمی‌دونه و بر نظر خودش مصمم هست

محنا
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  محیا

چند تا نکته به خانم خبرنگاره:
۱-کمیسیون اصل ۹۰ با وزارت بهداشت و ستاد کرونا هماهنگ و رایزنی میکنه > دکتر حقدوست کنکور سراسری با ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر سر موعد برگزار میشه و گرنه با مشکل مواجه میشیم
۲-قبل از جلسه کمیسیون اموزش در ۱۵ تیر اعلام کرد رئیس کمیسیون که مجلس موضع گیری خاصی نکرده و برگزاری با پروتکل رو صلاح میدونه

حالا یا شما افتاد خورده به مغزتون یا اون خبرنگاره یا طبق همیشه نادری این حرف رو زده که شکی هم نیست!

مهشید
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۳:۳۶ ب٫ظ

بعضیا انگاری کلا فارغ از فهم جمله هستند!
دارن میگن اگر مهر وارد بیمارستان نشن، با کمبود نیرو اونهم توی این وضع کرونا مواجه میشیم. متوجه میشین؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
دارن میگن تا همین جا هم تاخیر چند ماهه داشتیم. متوجه میشین؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اونوقت میگن پارتی ابزیه مصاحبه. این طرز فکرتون به درد استاد و کارکردن نمیخوره. ۲۴ ساعت شبانه روز این جا خبر فوتی پخش میکنین. جالبه نعمت الله و موتور هوندا و بیژن نیستن!!!!!!!!!!! یا هستن و فیک هستن!!!!!!!!!!!!روز خوش

مهشید
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

شما خودت فیکی دقت کردی عزیزم؟

مهشید
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

ای بابا. چی میخواین شما جسبیدی به ما. اسمم مهشیده عوض کنک بزارم کبری؟!!!!!!! گیری هستیا

فتح الله
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

هههخخخخخخخ من میزارم مهشید ۲

مهشید
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

گفتم بزار مهشید ۲ مراقب طرز جمله بندیت هم باش

مهشید
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

یکی که یهو از اسمون میاد و هرچی حرف بهش میزنی گوش نمیده اسمش چی میشه؟ همونو بزا رو خودت!!!!!!!

مهشید
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ

بچه ها میدونید حرف من چیه؟
من میگم مسئولین عزیز ما کار خاصی که نمیتونن بکنن فقط تعویقه که خب زودتر اعلام کنن دیگه
چه فازیه دو‌روز مونده به امتحان میگن؟؟؟؟

عادل
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۲:۴۸ ب٫ظ

جناب تار عزیز
مسیر مشخصه بنده نظر خودم رو گفتم
آزمون امسال چه باشه چه نباشه دیگه آزمون هدف من نیست چون مشخصه کاملا بی درو پیکر با ظرفیت نامشخص و پارتی بازی و از این حرفا
اگه منظورتون این کمپین تعویق سی هزارنفری فارس هست دیگه نمیدونم چی بگم

TAR
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  عادل

شما نظرتون شرکت نکردن هست دوست گرامی این نظر برای خودتون مشکلی نداره و صلاح خودتون رو دارید ، موفق باشید

مجید
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، کیانوش جهانپور، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت در صفحه شخصی خود در توییتر درباره ماندگاری ویروس کرونا روی سطح و به ویژه روی ماسک ها هشدار داد.

جهانپور نوشت: ویروس کرونا می‌تواند تا چهار روز بر روی سطوح فولادی ضدزنگ و پلاستیک بماند. این ویروس بر روی لایه بیرونی ‎ماسک صورت به مدت یک هفته باقی می‌ماند.

عادل
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ب٫ظ

جناب تار عزیز
شما مگه از زندگی کسی خبر داری
میدونی کی درس خونده نخونده موقعیتش چیه
من با کسانی بودم که دغدغه سلامتی دارن
قضاوت نکن واسه خودت
من با شما نیستم
نیاز آنچنانی به مدرک دکتری هم ندارم مثه شما بخوام به هرقیمتی آزمون بدم تا حالا چه شود
اگرچه همه میدونن اونایی که هول ازمونن غالبا ترس از خدمت سربازی دارن
هرکی به راه خودش

TAR
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  عادل

پس اگر هرکی به راه خودش واسه خودتون تصمیم بگیرید ، کنکور برگزار خواهد شد کسی خواست شرکت میکنه و کسی هم نخواست نمیکنه ، ن این که چون بعضیا کنکور نمیدن باید لغو یا تعویق بشه .

نیما
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

تار جان
خسته نشدی؟ هی میای بحث میکنی با این و اون هی مسئولین کنکور رو به تعویق میندازن و دوباره همین چرخه تکرار میشه. خب عزیز من برو درستو بخون. آخه چه اصراری داری این همه سر موضوعی بحث میکنی که هر بار نتیجش به ضررته؟؟؟!!!

محنا
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

نه به اندازه ای ک شما دنبال بهونه برای تعویق و لغو بودین!

TAR
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

ی تعویق ۲ هفته ای دادنا !
کم جو سازی کن دوست عزیز

جلال
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

درود بر تار عزیز

TAR
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  جلال

جلال جان عرض ادب

مهشید
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

این زود جواب دادنات فقط :)))

Graphic به ویکتاریون عزیز
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ب٫ظ

ویکتاریون میشه جواب سوالمو بدی اگه اطلاعی داری در این زمینه؟
سوالم این بود:
فقط اساتیدی که روز مصاحبه حضور دارن تعیین کننده قبولی هستن؟ چون مثلا من دوست دارم با یه استادی کار کنم از اساتید اون دانشگاه و پروپوزالم رو طبق زمینه تحقیقاتی اون استاد نوشتم ولی حضور نداشت تو مصاحبه
این یعنی نظرش دیگه اهمیتی نداره؟

...
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ

دوست عزیز اگرچه مخاطبتون من نیستم اما در جلسه مصاحبه به هرکدوم از اساتید لیستی داده میشه برای نمره گذاری و این نمرات تجمیع میشه و نمره نهایی در میاد
بنابراین به جز امتیاز رزومه ،نمره مصاحبه رو فقط اساتید حاضر در جلسه میدن اگرچه باهم مشورت میکنند اما نمرات مستقل میدن
اما نظر اساتیدخارج از گروه مصاحبه ملاک نیست

Graphic
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  ...

که اینطور مرسی ازینکه جواب دادی دوست عزیز

ویکتاریون
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ

سلام. فقط استادهایی که توی مصاحبه هستن نمره میدن. ولی اینطوری نیست که فقط برای خودشون دانشجو بگیرن.بلکه ظرفیت و فیلد کاری همه ی استادهای گروه رو در نظر می گیرن. اگر توصیه نامه ی استادت رو ارائه کرده باشی که بیشتر هم دقت می کنن. ضمنا یه پروپوزال واضح که نشون میده چه علاقه مندی و تخصصی داری به هر حال خیلی بهتر از یه متن کلی و مبهم هست که بخوای به زمینه ی کاری همه ی استادا ربطش بدی. بودن استادت می تونست یک مزیت باشه ولی نبودنش مساوی قبول نشدنت نیست. اگر استادت منصبی توی دانشکده داره که کاملا به سهمیه ش توجه می کنن.( مثلا یه مورد دیدم رئیس جلسه دانشجویی که می خواست با خودش کار کنه
رو با رتبه ی یه رقمی انتخاب نکرد و به جاش دانشجوی رئیس دانشکده- که حضور نداشت توی مصاحبه- رو با رتبه ی دو رقمی قبول کرد( رزومه هاشون فرق قابل توجهی نداشت.) اما اگه استادت منصبی نداره هم جای نگرانی نیست. حساب و کتاب و اولویت بندی هاشون ربط مستقیمی به حضور در مصاحبه نداره.

Graphic
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

مرسی از توضیحات کاملت عزیزم توصیه نامه که آپلود کردم بله. خیلی عجیب بود که استادم حضور نداشت چون جز قدیمی ها و بهترینهاست توی گروه و بالاترین امتیازهای علمی مثلا استاد تمام و.. من پروپوزال هم با کمک خودش نوشتم ولی نگران شدم که خودش حضور نداشت چون به نظر مثبتش امیدوارم بودم.
داور دفاع ارشدم بود که خب ایشون هم نظر مثبتی داشت و در جریان کارم بود
ولی اصلا نپرسیدن که میخای با کدوم استاد کار کنی!

ویکتاریون
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

خواهش می کنم. خب اگر برای پروپوزال هم راهنماییت کرده یعنی خودش تصمیم جدی داره انتخابت کنه دیگه. فقط جلب موافقت گروه می مونه.
اینکه بپرسن میخوای با کدوم استاد کار کنی زیاد سوال رایجی نیست. مال شما رو از روی پروپوزال و از روی کار ارشد حدس زدن دیگه. از دانشجوهای دانشگاه های دیگه هم الزاما نمی پرسن.پارسال توی رشته من تهران و بهشتی یکیشون توی گلستان خواسته بود استاد مشخص کنین و یکی فرم داده بود. ولی سال های قبلش کلا نمی پرسیدن. از خودم که سر امتحان جامع هم نپرسیدن:))

Graphic
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

آهان که اینطور! گفتم شاید کلا نمیخان منو که نپرسیدن اینو!:))
مرسی عزیزم امیدوار شدم با حرفات

مهشید
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ب٫ظ

اخه چطورممکنه کسی که تو مصاحبه نیستش نمره بده :|

Graphic
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

من نگفتم نمره بده گفتم نظرش تاثیر داره یا نه به هر حال دانشجو لازم داره اون کسی که توی مصاحبه حضور نداره هم دیگه..

مهشید
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

اخه…
هیچی بیخیال

محمودی
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ

با سلام تو مجلس نمایندگان کشور از کرونا در امون نموندن اونوقت ما که کنکور تجمعی هستیم در امان بمونیم این ممکنه تو استان ما دو الی سه نمایندگان ما مبتلا شدن حتی حال یکیشون وخیمه تو بیمارستان بقیه الله تهران بستریه

عادل
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

موافقم با نیما بحث انتخاب ماست
تو برگزاری ازمون مسایل زیادی دخیله اقتصادی و از جمله سیاسی
فقط سلامت نیست دقت کنید الان دقیقا سلامت داوطلبان در اولویت های آخر تصمیم گیرندگانه وگرنه با تلفات ۲۰۰ نفر در روز هیچ عقل سلیمی آزمون نمیگیره!!!!!
یا باید اعتماد کنیم و آزمون بدیم و تبعات بپذیریم و یا بریم برای آزمون بعد که البته اگه برنامه بلندمدت داشته باشیم خیلی زمان نداریم تا اون آزمون (البته آینده کرونا چی بشه مشخص نیست)
اگر سنجش لطف کنه! هزینه انصرافی ها رو برای آزمون بعد بزاره به نظرم حس نیت خودش رو نشون داده وگرنه واقعا باید به همه چیز شک کرد (تو این شرایط آزمون بگیره بعد پروتکل الکی بزاره تضمین نده بگه شرکت اختیاریه و نهایت نه هزینت رو بده نه واسه ازمون بعد بزاره دیگه از اون….)
البته من خودم هرجا هر کمپینی بوده شرکت کردم و تایید کردم تا چه شود

TAR
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  عادل

برنامه بلند مدت ؟
شماهم تازه شروع کردی یعنی ؟
واقعا این جماعت تعویقی دیگه کی هستن

عادل
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

دوست عزیز شما مگه از شرایط من و موقعیت من خبر داری
از کجا میدونی اصلا من درس خوندم نخوندم وضع زندگیم چیه نگرانیم چیه
قضاوت نکن دوست محترم
من حرفم با کسانی که دغدغه سلامتی دارن
با شما نیستم
هرکی به راه خودش

محنا
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  عادل

وقتی کسی دستور لغو میده لابد از بقیه خبر داره دیگه!

داوطلب
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  عادل

منم موافقم کاملا

نیما
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ ب٫ظ

دوستان ۹روز تا زمان اعلام شده باقی مانده و بهتره با آمدن به اینجا و راه انداختن جنگ اعصاب روحیه همدیگه رو خراب نکنیم. واقعیت اینه که انتظاراتی از هر دو طرف موافقین برگزاری و موافقین تعویق وجود داره، استدلال های دو طرف هم به اندازۀ خودشون جای تأمل داره. اما به نظرم می رسه که در اتخاذ تصمیمات احتمالاً اثر نهایی با ملاحظات ستاد خواهد بود. واقعیت این هست که در صورت برگزاری آزمون در ۹مرداد ما در معرض یک انتخاب قرار می گیریم؛ بین سلامت و شرکت در کنکور تحت این شرایط. شخصاً با وجود مطالعه در یکسال اخیر، نسبت به تبعات حدود ۶ ساعت تردد و نشستن در فضای آزمون تردیدهای زیادی دارم. وضعیت رعایت پروتکل ها چندان جدی نیست و حتی با فرض بعید رعایت کامل اون، عملاً امکان تحمل طولانی تنفس با ماسک دست کم در توان من نیست. چون دچار سردرد میشم و تنگی نفس. بیشتر از هرچیز، نگران ابتلای خودم و دردسرهای بعدی اون و از همه چیز مهمتر انتقال به والدینم هستم. فتح همۀ آزمونها و حتی کسب رتبه اول، در وضعی که احتمال ابتلای عزیزانم وجود داشته باشه هیچ ارزشی نداره. امیدوارم از فرصت باقیمانده هر دو گروه به خوبی استفاده کنند و دوستان شرکت کننده هم در روز آزمون با وجود مخاطرات موجود در صحت و سلامت کامل آزمون برو پشت سر بگذارند و خطری متوجه هیچکدامشون نشه. از سازمان سنجش انتظار می ره که وجوه ثبت نام انصراف دهندگان آزمون دکتری رو یا عودت بده یا برای آزمون بعدی… ادامه نظر»

ه
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

شما الان دارین جنگ اعصاب راه میندازین. سال بعد هم همینه

آبی
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۵:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

ماسک تنگی نفس نمیاره و گرنه دکتری جراح با ماسک نمی تونست عمل جراحی کنه در کنارش یه ازمایشی انجام شد و فردی شش ماسک زد و سطح اکسیژنش پایین نیومد