برگزاری آزمون‌ها با شرایط مناسب

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون کل وزارت بهداشت گفت: مردم اطمینان داشته باشند که امتحانات با شرایط مناسبی برگزار خواهد شد و جزئیات آن را پس از تایید دو وزیر فردا اعلام می کنیم.

به گزارش مهر، دکتر ایرج حریرچی در گفتگوی ویژه خبری درباره نگرانی درباره کنکور و امکان شیوع بیشتر کرونا گفت: کل شرکت کننده‌های کنکور به اندازه دو ساعت حضور در مراکز خرید در تهران خطر ندارد. چند هزار نفر با تراکم به مراکز خرید مراجعه می‌کنند ولی کنکور با فاصله می‌روند.

وی افزود: امتحانات جامع و کنکور افراد با فاصله شرکت می‌کنند و تنها ممکن است در زمان ورودی و یا افرادی که از سایر شهرها می آیند مشکل ایجاد شود.

معاون کل وزارت بهداشت گفت: در زمان کنکور که افراد در شهرهای خودشان حضور دارند، فاصله‌های میان داوطلبان مناسب است.

حریرچی یادآور شد: متعادل نگاه کنیم ضمن اینکه برخی از امتحانات، آزمون‌های ورودی هستند و ما نمی‌توانیم دانشگاه‌های خود را ببندیم. از یک طرف سینماها را باز می‌کنیم و از سوی دیگر دانشگاه را تعطیل کنیم؟ این امکان پذیر نیست.

وی گفت: امروز جلسه خوبی در سطح معاونان وزیر برگزار شد و صورت جلسه‌ای تهیه شد و مردم اطمینان داشته باشند که امتحانات با شرایط مناسبی برگزار خواهد شد و جزئیات آن را پس از تأیید دو وزیر فردا اعلام می‌کنیم.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

31 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پریسا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ

من که از خیر این کنکور گذشتم ان شاالله شرکت کننده ها به حدی برسن که بشه کنکور رو با ارزش حساب کرد و ترازا پایین نیاد.هر چند اساتید اعتقادشون اینه که ترازا امسال بشدت پایین میاد و دانشگاهها موظف نیستن از بین ترازای پایین دانشجو بگیرن

فائزه سادات مدرسی به پریسا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  پریسا

اینکه از روز هم روشنتره که هر چه رقیب و سیاهی لشکر کمتر، شانس قبولی هم بر حسب احتمالات برای یک یک داوطلبان به مراتب پایین تر، درش هیچ شکی نیست، خصوصا اگه سوالات در سطح آسون طرح شده باشن که دیگه هیچی ! شانس زمانی هست که شخصی زیاد تلاش کرده باشه، در حد بسیار بالایی بر جزوات و دروس تسلط داشته باشه، سوالات سخت یا نسبتا سخت مطرح بشن ، اون موقع همون داوطلب که حرفه ای و فول هست برنده میشه ولی برای قبولی افراد در سطح علمی متوسط ، سوالات ۵۰/۵۰ آسون و سخت شانس میاره واقعا! و باید شانس بیارن حداقل یکی از این نیمه ها (حالا یا نیمه سخت یا نیمه آسون فرقی نداره) سوالاتی باشه که خودشون بیشتر راجع بهش مطالعه داشتن! رقیب زیاد برای داوطلبان حرفه ای و سطح عالی، یه جور نعمت محسوب میشه چون رقبای زیاد ، اغلب سیاهی لشگرن اما رقیب کم برای هر نوع داوطلبی چه زرنگ چه متوسط چه سطح پایین، کلا احتمال قبولی رو میاره پایین و دیگه کاملا رقابت رو فشرده میکنه ! و این یعنی اعمال سلیقه هر چه بیشتر گروههای آموزشی ، دانشگاه ها و اساتید !

۲۰۰۰۰۰ داوطلب آزمون دکتری کم نیست!
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ

داوطلب آزمون دکتری «پایلوت» آزمونهای سراسری در شرایط اضطراری و «لمپن» پاساژ گرد نیست!

سپنتا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ق٫ظ

به ۰۲۱۸۹۵۱۱ زنگ بزنید داخلی ۰ اعتراض کنید

فائزه سادات مدرسی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ق٫ظ

چیزی که نیست ، همون شرایط مناسب ! کجاش مناسبه اوج کرونا و ظل تابستون و ماسک و دستکش و بدون کولر؟! اینکه کنکور با اعمال شاقه ست ! نمیشه سر جلسه این شرایط رو تحمل کرد !بسیار خوب، حالا ما که دیگه هیچی نمی گیم، از قدیم گفتن شنیدن کی بود مانند دیدن؟! تشریف ببرید کنکور بدید چقدر هم دکتر داریم ما امسال ماشاءالله ! باور بفرمائید دکتری تو این شرایط، از نان شب هم واجب تره !!! پس موافقان تعویق ! مدیونید اگه روز امتحان ترس وجودتون رو بگیره و دو دل بشید ! برید ان شاءالله دکترهای آینده رو میبینیم بعدا … خدانگهدارتون !

فائزه سادات مدرسی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ

ببخشید منظورم مخالفان تعویق بود

کنکور دکتری کرونا رو خیلی خوشحال میکنه
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ

روزی ۲۰۰ نفر میمیرن ۶۰ نفر خودشون گفتند کرونا دارن میدونید چند نفر نگفته اند؟ میدونید چند نفر خودشون خبر ندارن ؟ میدونید مسافرت های برون شهری و اسکان تو مسافرخونه ها چند نفر رو گرفتار میکنه ؟ میدونید شما مدیران در برابر جان مردم پاسخگو خواهید بود
تصور صحنه کنکور و حضور درسالن منو دچار تردید میکنه که مردم این کشور چه آینده ای خواهند داشت و آیا ما به جایی میرسیم که قبرستانها هم دیگه جا نخواهند داشت

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ق٫ظ

افراد اهل مطالعه و درسخوان تا دقیقه آخر باز میگن کاش فلان کتابم بخونم فلان مقاله رو سرچ کنم چون کنکور دکتری گسترده است سر جلسه هم تا ثانیه آخر میشینن و روی سوالات تمرکز میکنن و مدام ساعت رو چک میکنن ولی سیاهی لشکرها که از طرف افرادی زور بالای سرشونه که درستو بخون میخوان تموم بشه و سریع برن گشت و گذار این افراد همونهایی هستند که در طول کنکور تغذیه میل میکنن و دفترچه دوم دستشون نرسیده پا میشن میرن

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ق٫ظ

من اطمینان دارم که خطر در کمین است و کرونا خوشحال از آینده روشنش بخاطر این کنکورها و شما هرچقدر بگید پروتکل اجرا میکنید کرونا از شما جلوتره
پس بگید هر طوری هست میخوایم کنکور بگیریم
به هر قیمتی و تحت هر شرایطی
اونا که از کادر درمان دارن مریض میشن پروتکل رعایت نکردند؟ مواجه با ویروس آلودگی هزار درصده اینم با این همه سفر و ….

مجید
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

احسن
کاملا حق با شماست

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

برنده این ازمون اول کروناست بعد هم تاجران اموزشی……داوطلبان بازنده های کنکورن!

فائزه سادات مدرسی به هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

درود بر شما

فائزه سادات مدرسی به مریم
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

اون بیچاره ها که داخل لباس های کذایی و فضایی هم محبوس بودن و کرونا گرفتن !

بلاتکلیف
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۱۷ ق٫ظ

به خدا کنکور برگزارم که بشه ، من همش میترسم بعد از برگزاری یهو لغوش کنن بگن رییس اداره گاز گفته این کنکور باید لغو بشه . دچار استرس پس از سانحه کردید منو . اشک و لبخندم قاطی شده این چند روز .

راضیه
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۴۷ ق٫ظ

پاساژ ا مگه چقدر بزرگن و چند طبقه هستن که گشتن داخلشون ۴ ساعت طول بکشه تازه اونجا نمیخواد تمرکز کنی و تست بزنی می گردی لذت میبری. لتبد پاساژگردی جناب حریرچی ۴ ساعت طول میکشه من که کمردرد میگیرم اینقدر بگردم .

سپنتا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  راضیه

اینارو به ۰۲۱۸۹۵۱۱ بگید

راضیه
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۴۵ ق٫ظ

دیدین گفتم به نیم ساعت هم نکشید خانم زرین ابادی خودی نشون داد

زنبور
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ق٫ظ

صبح همگی بخیر. با صدای داد و بیداد بابام از خواب پریدم که گفت پاشو بدبخت امتحانه خب پدر من امتحان هست که هست دیشب تا صبح بیدار بوده که بفهمه. خخخخ . بابام کنکور واسش مهمتره از خودمه

س
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ق٫ظ

یعنی چی اندازه پاساژ؟
الان من از بهمن بخاطر کرونا پاساژ نرفتم!
الان پاساژ بری باید انگشت بزنی؟
باید تفتیش بدنیت کنن؟
مجبوری ۴ ساعت و نیم با تمرکز مسءله حل کنی؟
یکی سرفه کرد پا میشی میری اون ور ول سر جلسه کنکور بلند شو بی اجازه با شاتگان میزنن تو زانوت!
خب دیدیم دیگه ازمون استخدامی و مدراس نمونه چقد اصلا تجمع نشده بود!!!
بابا روانی کردین مارو
کرونا نگیریم سرطان از شدت این حجم استرس ۲ هفته ای قطعا گرفتیم

الناز
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ق٫ظ

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: در جلسه شب گذشته مسئولان درباره برگزاری آزمون تصمیم‌گیری نشد.
فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره جلسه مشترک وزرای بهداشت و علوم برای تعویق آزمون‌های سراسری اظهار کرد:‌ در جلسه شب گذشته تصمیم نهایی گرفته نشد و مقرر شد که امروز وزیر بهداشت با رئیس جمهوری جلسه‌ای داشته باشند تا در این زمینه تصمیم‌گیری کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: نتیجه نهایی تا ظهر امروز مشخص می‌شود.

براساس تصمیم قبلی ستاد ملی مقابله با کرونا تاریخ آزمون‌های سراسری مشخص شده و آزمون دوره دکتری به عنوان اولین آزمون سراسری در دوران کرونا قرار است روز ۲۶ تیرماه با حضور بیش از ۱۷۷ هزار داوطلب برگزار شود.

M
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ق٫ظ

هرکی میره تو جلسه قانع برمیگرده!

احسنت
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ق٫ظ

حرف حق زدید جناب حریر چی. اینا مشکلشون کرونا نیست درس نخوندنه، ابته نه همشون اکثریتشون.

شیرین
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  احسنت

سرمو میزنم ب دیوار چی دارین میگین؟؟ اره ما درس نخوندیم تازه میخایم شروع کنیم و بایدم تعویق بیفته، خوبه؟؟
واقعا انگار در جریان اخبار نیستین یا تو یه سیاره دیگه زندگی میکنین
فقط منتظرم یکبار دیگه کسی بگه ما تنبلیم

تعویقی تنبله
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  شیرین

تعویقی

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  شیرین

جملات حقه بازانه یک مخالف تعویق !!!!!………….کدوم داوطلب در طی سه یا چهار هفته تعویق میتونه درس جدید بخونه؟؟؟…..تازه همه تعویقیها و مخالف تعویق و حتی بیطرف چند هفته با بلاتکلیفی و حضور در فضای مجازی وقتشون هدر رفته……

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  احسنت

با همین استدلالها دارن ایران رو بسمت کرونایی کامل پیش میبرن……چین با اگاهی که از ویرس داشت دست به چنین ریسک خطرناکی نزد…..اگر تعدادفوتیهای کرونای ایران رو درصد بگیرید و در جمعیت چین ضرب کنید حدود ۱۵۰ هزار نفر فوتی میشود…ولی در چین ۴ هزار نفر فوت شدن!!!!…….به جناب حریرچی هم اینو بگین…..

یک عصبانی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ق٫ظ

میگن افغانستان دو تا رئیس‌جمهور داره تعجب نکنیم مملکت ما هم… هزار تا معاون فلان و بهمان داره

راضیه
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ق٫ظ

لابد نیم ساعت دیگه هم شاهد مصاحبه و اولتیماتوم وزیر علوم هستیم یا خانم سخنگو.

...
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  راضیه

افرین حدستون درست بود
شما شایسته قبولی هستید

راضیه
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ق٫ظ

صبح زیبای ۲۲ تیر بخیر. اینم از معاون وزیر کسی چیزی فهمید یا من استعداد تحصیلیم ضعیفه متوجه نشدم؟؟؟؟

...
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۷ ق٫ظ

پی اچ دی تست جان
منظوراز فردا اعلام میکنیم امروزه یا فردای امروز؟