برگزاری کنکورهای سال ۹۹ در زمان مقرر

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت که در جلسه امروز با وزیر بهداشت مقرر شد آزمون های سراسری سال ۹۹ در زمان مقرر برگزار شود.

«منصور غلامی» شامگاه شنبه در گفت وگو با ایرنا، به جلسه عصر امروز مقامات وزارت علوم با وزیر بهداشت،‌درمان و آموزش پزشکی درباره تعیین تکلیف زمان برگزاری آزمون های سراسری سال ۹۹ اشاره و اظهار کرد: به علت مشغله کاری و حضور در جلسه دیگری، امکان حضور در این نشست مشترک را نداشتم که به همین دلیل «علی خاکی صدیق» معاون آموزشی وزارت علوم،‌تحقیقات و فناوری در این نشست شرکت کرد.

وی افزود: بر اساس تصمیمات و نتایج حاصله در این نشست، آزمون های سراسری سال ۹۹ شامل آزمون دکتری،کارشناسی ارشد و سراسری کارشناسی در زمان مقرر برگزار می شود و تلاش می کنیم که اتفاق ناخوشایندی در جریان برگزاری این آزمون ها روی ندهد.

وی گفت: با تدابیر پیش‌بینی شده، کنکورها در زمان مقرر و مشخص شده برگزار خواهد شد تا داوطلبان نیز با کسب موفقیت،‌ نتیجه تلاش ها و زحمات خود را ببینند.

 وزیر علوم،‌ تحقیقات و فناوری اظهار کرد: رئیس جمهوری در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا،‌ تصمیم گیری در خصوص برخی موضوعات مربوطه را برعهده وزیر بهداشت،‌درمان و آموزش پزشکی گذاشتند.

غلامی تأکید کرد: به گونه ای برنامه ریزی و اقدام خواهیم کرد که ضمن برگزاری آزمون ها،‌ بهداشت و سلامت داوطلبان نیز بخوبی تأمین شود و بر همین اساس تدابیر لازم برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در چیدمان صندلی ها برای برگزاری آزمون و حضور داوطلبان به شیوه کاملاً استاندارد و بهداشتی پیش بینی و در نظر گرفته شده است.

 وی گفت: وزارت بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی، فاصله صندلی‌ها در چیدمان سالن های برگزاری آزمون ها را ۱۲۰ سانتیمتر پیشنهاد کرده که ما این فاصله را برای احتیاط و رفع نگرانی ها به ۱۶۰ سانتیمتر افزایش می دهیم.

به گفته وزیر علوم، هر داوطلب نیز نهایت ۲ تا ۳ ساعت در جلسه آزمون حضور دارد که در این زمینه سیستم تهویه مناسب و همچنین فاصله اجتماعی استاندارد در سالن ها و اماکن برگزاری آزمون ها در نظر گرفته شده است.

غلامی تأکید کرد: بر همین اساس هیچ نگرانی در خصوص فضای حوزه های امتحانی برای برگزاری آزمون ها با برنامه ریزی انجام شده وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده،‌ کنکور دکتری سال ۹۹ روز پنجشنبه ۲۶ تیر، کارشناسی ارشد دوم و سوم مرداد و آزمون سراسری کارشناسی نیز روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه برگزار می شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

86 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نهال گیلاس
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ق٫ظ

آنقدر مسحور پیشرفت دنیا و نوابغمان شده بودم که در افکارم فکر نوش داروی عمر ابدی در ذهنم چرخ میخورد ، منتظر که دیر یازود آن هم به دستمان برسد و این هم به جمع اکتشافاتمان اضافه می شود ، دیری نگذشت یک موجود کوچک نادیدنی تمام افکارم را رشته رشته کرد به دستانم ریخت و گفت اینک منتظر نوش داروی دیگری برای حفظ جانت باش. کجای کار ایراد داشت ، افکارم یا انتظار نابه جا ….. خسته و غمگین از این عجز و ناتوانی در مقابل موجود که باید گفت یک “اسمش را نبر” است مانده ام . یک ماسک ، دستکش و …. این است صلاح جان من … یک بمب هسته تی که کل هیروشیما و ناکازاکی را با خاک یکسان کرد اینک نمی تواند این ویروس ناقابل را از بین ببرد ولی او چند ماهیست یک تنه در دنیا در حال تاخت و تاز است مثال قوم مغول که تاخت و کشت ولی با یک لشکر بزرگ ولی او تنها همه را حریف است….
من یکسال تلاش کردم برای کنکور با تعویق آن مرور کردم ولی واقعا شرایط سختیه .. امیدوارم همه دوستان در سلامت و تندرستی به سر ببرن

سحرناز
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۷ ق٫ظ

اگر عروسی وعزارفتن ممنوع شده باید ازطریق کنکور شیوع صددرصد بشود وقتی یکنفر ناقل مخفی بعنوان مشتری ۲۰نفر را دربانک مبتلا به کرونا بکند ۱۸۰۰۰۰*۲۰چند نفر را مبتلا وبه کام مرگ میفرستد ؟آیادکتر غلامی ودکتر نمکی باآن همه توصیه های بهداشتی بعد ازکنکور مسئولیت ابعهده می گیرند؟

نیلی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سحرناز

ب هیچ وجه دوست من اون جا دیگ خودمون ماسک نزده بودیم مردیم

علی الف
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ق٫ظ

با این شرایط مجبوریم علی رغم میل باطنی در آزمون دکتری شرکت کنیم و اجازه ندهیم تا مخالفان تعویق از عدم حضور ما سو استفاده کنند بنابراین اگر هرگونه بیماری هم داشته باشیم مخفی می کنیم

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی الف

مخفی هم نکن اکثرا که ناقل هستن نامشخص هستن!

مهتاب
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۰:۵۶ ق٫ظ

من مشکلم فقط امتحان کتبی نیست. من مشکلم مصاحبه و پارتی بازیهای بعدشه. حق این دانشگاها رو تو سلیقه ای انتخاب کردن دانشجو بگیرید لطفا‌. اینم درستش کنید ممنون میشیم.

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهتاب

امسال روند مصاحبه رو بخاطر کمبود زمانی با فشرده سازی و مصاحبه مجازی چنان سنبل کاری کنن که وقت اعتراض پیدا نمیکنی…..

ناصر
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۰:۵۶ ق٫ظ

والا ما روزی ۸ ساعت میریم سر کار و هر روز با ۱۰۰تا ارباب رجوع سرکار داریم که تو فاصله ۲۰سانتی ما بدون ماسک صحبت میکنند و اینقدر نمینالیم شما واسه ۴ساعت کنکور اونم با پروتکل های بهداشتی سختگیرانه و فاصله مطمئنه میترسید برید امتحان بدید! پس به نظرم اونایی که میترسن کلا امسال شرکت نکنند بهتره چون به هر حال اگه قبول بشین باید برین ثبت نام کنید باید برین سر کلاس و …

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  ناصر

شما بهتر است تست کرونا دهید…..

فیبی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  ناصر

به امثال شما تو دنیا میگن ابرناقل کرونا

۱۷۰۰۰۰ داوطلب آزمون دکتری کم نیست!
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۰:۴۲ ق٫ظ

وزیر علوم تو جلسه به این مهمی شرکت نکردن! بعدا نگن ما که نبودیم نمیدونیم چی شد اینطوری شد؟!
از قبل گله داشتن که چرا زمام امور رو نمیدن به وزارت علوم و دادن به وزارت بهداشت

فقط امید به خدا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۰:۳۷ ق٫ظ

کسانی که مخالف تعویق هستند لطفا در مورد زمزمه های تعویق سریعا واکنش اساسی نشان خواهیم داد

کیارش
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ب٫ظ

درود
اقای دکتر زالی فرمانده ستاد مبارزه با کرونا در تهران :
گفتن تجمع بالای ۱۰ نفر خطر ابتلا به کرونا داره،و هر گونه تجمع بالاتر از این تعداد ممنوعه،

داوطلب کنکور دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  کیارش

شما چی را میخواید ثابت کنید چرا به دیگران استراس وارد میکنید اقای محترم میترسی از مریضی یا مشکلی برات بوجود میاد ازمون اختیاری هست شرکت نکن. لطفا برای دیگران تعیین تکلیف نکن.

کیارش
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ق٫ظ

اثبات چیزی نیست، طوری در مورد این جمله ای که از سیما،رادیو،کانال ها و وبسایت ها پخش میشه واکنش نشان دادید که یهو من فکر کردم نکته این جمله نتانیاهو بوده، برای جلوگیری از پیشرفت علمی کشور!!
نه هموطن گرامی این حرف فرمانده ستاد بهداشت تهران بزرگ ه،آگه ناراحت کننده بود از خودش بپرسید

داوطلب کنکور دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  کیارش

اینو بخون این حرف وزیر هست. خودت را خسته نکن آب پاکی روی دست مخالفان برگزاری کنکور؛ وزیر بهداشت: کنکور برگزار خواهد شد اما سالم ترین شیوه برگزاری آن را اعلام می کنیم. چند ساعت بعد از آنکه رئیس جمهور در ستاد کرونا هرگونه تجمعی را غیرقابل قبول خواند و تاکید کرد اگر وزارت بهداشت درباره کنکور نگرانی دارد، برای آن چاره جویی خواهد شد، وزیر بهداشت آب پاکی را روی دست مخالفان برگزاری کنکور ریخت. به گزارش «تابناک»، سعید نمکی که به مانند دفعات قبلی پخش زنده اینستاگرامی را به نشست خبری با اصحاب رسانه ترجیح داده بود، درباره برگزاری کنکور و آزمون‌های سراسری گفت: بزرگترین آرزوی من حفظ سلامت فرزندان این سرزمین است و یکی از نگرانی‌هایی که به من منتقل شده بود، احتمال آلودگی فرزندان ما در شرایط برگزاری کنکورهاست. امروز از معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رییس سازمان سنجش دعوت کردیم و جلسه طولانی برگزار شد. وی ادامه داد: با توجه به برگزاری آزمون دکترا، یکی از صحبت‌ها در مورد کنکور دکترا بود که گفتند طراحان سوال در قرنطینه هستند و برای دانشجویان داوطلب کنکور دکترا زمان برای تصمیم‌گیری کوتاه است و احتمال از دست رفتن زمان و هزینه مطرح است. وزیر بهداشت بیان کرد: در حال حاضر (غروب شنبه) نشستی داریم که به ما اعلام شود با چه مکانیزمی می‌توان هم به دانشجویان و هم به خانواده‌های آن‌ها اطمینان بدهیم که کمترین آسیب را خواهند دید و هم از برگزاری این رقابت کشوری محروم نشویم. نمکی اظهار کرد: احتمال این‌که از ۱۵ شهریور، همزمانی… ادامه نظر»

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۹ ق٫ظ

تجارت اموزشی بر جان انسان هم ارجح دانسته شده است…….

علی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  کیارش

دکتر زالی بنده خدا که همه جوره مخالف برگزاری بود و نامه زد و گفت، پای اونو وسط نیارید.
موافقان عزیز شامل ریاست محترم جمهوره که میخوان همه جا باز باشه البته با رعایت پروتکل بهداشتی،
وزیر محترم علوم که خودشون نمیان تو جلسات و میخوان ما بریم کنکور بدیم
و وزیر محترم بهداشت که فرمودن این سفره رو تر و تمیز جمع میکنن…!!!
و من الله توفیق!

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  کیارش

داوطلبا نمیگیرن!

mohamad
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

چی شد دوباره:-)!! میگن دوباره تعویق

هنر
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ب٫ظ

من گان می پوشم هرکی هم بیاد طرفم بازرسی جیغ می زنم گفته باشم!!!!

#
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  هنر

:)))))))))))

کاردان
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ب٫ظ

میگم چه تضمینی هست که سوالات دکتری لو نرفته باشه تو این جریان تعویقای پیاپی که الان یه عده آقازاده سوالا رو خریدن و دارن فشار میارن واسه برگزاری کنکور. چون با آمار دو رقمی فوتی ها، اینا حاضر نشدن کنکور دکتری را برگزار کنن ولی الان با آمار ۳ رقمی فوتی، میگن باید برگزار کنیم؟

.
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  کاردان

نه اونا که یه جای دیگه دارن درس میخونن و اصلا کنکور نمیدن
بعضیا تو جمع خودمون ادعا دارن که همه کار میتونن بکنن
منم مثل شما نگرانم

کمیل
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ب٫ظ

چوب خدا صدا نداره بخوره دوا نداره

یک فاجعه انسانی تو راه هست

خداجو
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

همین حالا شبکه خبر زیر نویس کرد که وزیر بهداشت گفتن هر گونه تجمع در محیطهای مسقف و بسته، خطر ابتلا ویروس کرونا را بالا میبرد بدلیل اینکه وسایل سرمایشی براحتی ویروس را در هوا پراکنده و میچرخاند.

خدایا خودت بزرگی و ارحم الراحمین
خدایا به همه دوستان دکتری کمک کن ان شالله به سلامت به جلسه آزمون برن و با نشاط و تندرستی و بدون دغدغه فکری به آغوش خانواده برگردن
الهی آمییییییین

فاطمه
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  خداجو

به نظرتون میشه با شادی و نشاط رفت سر جلسه ۷۰ هزار امضا جمع شد برای رئیس جمهور تهش شد ک حرف نزنید بیاید سر جلسه

خداجو
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

فاطمه جان
دعای خیر کردم و از خدا خواستم حافظ همه باشه
فدات شم… خودتو ناراحت نکن… خدا بزرگه

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  خداجو

ارجحیت پول بر جان انسان!!

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

شاید سوالا رو کم کردند بدون اینکه ما بدونیم
سورپرایز سرجلسه باشه
اخه نمیشه که وزیر اطلاع نداشته باشه هیچ کنکوری دو سه ساعت نیست

Khatereh
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ب٫ظ

https://phdtest.ir/1399/04/%d8%aa%d8%b9%d9%88%db%8c%d9%82-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c/
اینو بخونید
معلوم نی چه خبره کشتین مارو

ت
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
فرج دباغ
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

شماره کارت میدم پول منو برگردان من نمیخوام شرکت کنم

هلیا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

تبریک به ستاد که در امن ترین زمان ممکن کنکورها رو برگزار کرد البته با این تدابیر هوشمندانه چنان امنیتی برقرار شه که بچه های کنکور لیسانس با کم ترین رقیب به راحتی بتونن شرکت کنن.

Mohammad
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب٫ظ

در ضمن آقای بیژن توی یک پستی گفته بودید که “مخالفین تعویق چه حالی بشن وقتی اطلاعیه تعویق بیاد روی صفحه” و الان اون روزه که به جای تعویق، خبر برگزاری اومد و خداوند را شاکرم که از حقوق ما افراد واقعا رعایت کننده و درس خوانده حمایت کرد. الحمدلله
اون روز هم گفتم که اگر خدا بخواد ویروس کووید-۱۹ ریشه کن بشه، کافیه یه اشاره کنه ولی بنده هاش باید بخوان.
آقای نادری هم اگر واقعاً نگران شما بودند، از یک ماه قبل وارد ماجرا میشدن نه یک هفته مانده به آزمون. محاله عضو کمیسیون باشین ولی در جریان مصاحبه های اخیر وزیر علوم نباشید. پس این اسمش دلسوزی نیست…
با ارزوی سلامتی

.
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

اندکی صبر سحر نزدیک است

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  .

یعنی چی؟؟؟

هنر
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

با توضیحات بالا حس می کنم قراره سوییس امتحان بدم، اصلا اشک تو چشام حلقه زده

مریم
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ب٫ظ

متاسفم براتون

خرس
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

از ساندیس و کیکهای کپک زده ای که به عنوان پذیرایی سر جلسه میدادید معلومه ک خیلی پروتوکلهای بهداشتیه خاص و پیشرفته ای در نظر دارید تا حداقل بجای صدهزار نفر حدود نودونه هزار نفر بمیرن

فقط تن به بازرسی بدنی ندید!
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

اعلام شده که فردی که داوطلبان رو بازرسی بدنی میکنه مجهز به ماسک و شیلد و …. خواهد بود!

نتیجه: اگرچه خود این فرد ممکنه مبتلا نشه، اما لباسش آلوده میشه و آلودگی رو به داوطلبان بعدی منتقل میکنه!

Mohammad
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ب٫ظ

دست از این کاراتون بردارید لطفا
اگر در مورد پروتکل اطلاع داشتین، هیچ موقع این حرف رو نمیزدین. ویروس از لباس وارد بدن نمیشه و کمتر از چند دقیقه هم روی لباس نمی مونه. به خاطر همین هست که میگن وقتی سرفه یا عطسه کردین، در قسمت آرنج دست عطسه کنید.

مهسا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ب٫ظ

چهره پر از خشم و لجبازی ایشون همیشه تو ذهنمون میمونه. معلومه سر لج افتاده ک از هفته پیش تا حالا پشت سر هم پیام میزاره موعد مقرر…….

Mohammad
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

چهره ایشون به عنوان مرد حق طلب توی ذهنمون می مونه. فراموش نکنید وزارت بهداشت صبح ساعت ۹ اطلاعیه برگزاری آزمون های خودش رو صادر کرد.

.
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

فقط توصیه کرد وزارت بهداشت
بدون ذکر و تاکید روی تاریخ خاص
وزارت علوم روی ۴ بار اطلاعیه میده
هردفعه هم تاکید موکد میکنه رو تاریخ

مریم
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

حرف دل منو زدی

حقگو
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

موافق تعویق

ایشون هم یه سری برنامه ریزی هایی دارن برای کار و سیستم اداری… حق دارن چهرشون عصبی شده باشه چون هربار همه چیز بهم میریزه و دوباره از نو جلسه و برنامه ریزی میکنن

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  حقگو

راحتترین کار رو دارن……خستگی کجا بود……

ر.ی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ب٫ظ

من پنج و نیم صبح از خونه میرم ترمینال …انشاا..ماشین باشه بریم صبحانه کامل میخورم و دو ماسک میزنم تعدای دستگش یکبار مصرف و ژل دست هم میبرم ….فقط کیف و گوشی تحویل نمیگیرن کجا بزاریم !!؟؟؟

...
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۶:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  ر.ی

نه نرو
برگزار نمیشه
اونوقت مجبوری این همه راه رو برگردی دوباره پروسه رو برعکس اجرا کنی

درود بر وزیر علوم
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ب٫ظ

آفرین وزیر خوب علوم ـ امید همیشه سلامت باشین

ازمون ۲۶ تیر حق مسلم ماست
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ب٫ظ

خسته نباشید و خدا قوت به وزیر محترم و دکتر خدایی که پای حق ما موندن. خیلی ممنون

مریم
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ب٫ظ

واقعا خسته شدن که با تصمیمشون کشور رو به بدبختی میکشن

بدترین تصمیم ستاد
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ب٫ظ

واقعا که جناب نمکی ، این بود دفاع از جان جوانان وطن. شما که قشنگ ما رو میخای بفرستی قتلگاه. این چه وضعیه. خو همون ۹ خرداد برگزار میکردین که اوضاع خییییلی مناسبتر بود. واقعا مدیریت تو ایران صفرهههه

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ق٫ظ

مدیریت هدایت به بحرانه….یا….ستاد دوستی با کرونا؟؟؟!

samira
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ب٫ظ

خداروشکر کنکور برگزار میشه

ر.ی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ب٫ظ

گفتید گوشی و کیف تحویل نمیگیرید کجا وسایلمان بزاریم

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  ر.ی

فردا دیدی گفتن داوطلب رو هم تحویل نمیگیریم!!!

samira
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ب٫ظ

دوستانی که میگفتن تعویق صد درصده الان کجا هستن؟

احسنت
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ب٫ظ

آفرین به وزیر قاطع علوم

صادق زاده
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ب٫ظ

بابا اومدیم و همه‌ی پروتکل و استانداردها رعایت شد، استرس کرونا و آزمون دادن با ماسک رو چه کنیم؟

زهرا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ب٫ظ

تو رو خدا حوزه ها تو شهرستان هم اضافه کنیین بخدا سخته تو این شرایط رفت و امد و اسکان

رجب
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ب٫ظ

قول داده بودم تا خبر قطعی تعویق نیاد دیگه کامنت نذارم ولی وقتی سردرگمی و نگرانی شما عزیزان رو دیدم نتونستم تحمل کنم فقط میخوام بگم الگوریتم هنوز هم اعتقاد داره تعویق قطعیه نگران نباشید بچه ها

فرزانه
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ب٫ظ

دستت درد نکنه واقعا زحمت میکشه وزیر واقعا خسته میشه اینقد جمله تکراری میگه

بچه ها یه سوال بچه ها یه رشته پیش همن؟؟چیدمان چطوریه؟؟مثلا کسی علوم پایه پزشکی شرکت کرده ایمنی ها پیش همه هماتو ها پیش هم؟

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

تامام

بیمار
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

۳ اسفند.
لطفا تصحیح فرمایید.
ممنون

زنبور
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

در خیلی چیزها …. خطای انسانی رخ داد اینم روش. دیگه اعتمادی نیست.

فاطیما
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  زنبور

جلسه به این مهمی رو ول کرده نرفته انقدر براش اهمیت داشته این قضیه!!!!

امین
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ب٫ظ

خوب انشاالله همه عزیزان موفق بشیم و بعد از آزمون از محلول سرکه خالص با آب جوشیده پنجاه درصد برای شستشو دهان و گلو استفاده نمایید و همینطور بخور سرکه چون کرونا در اسید استیک ۳الی۵درصد از بین میره شاید این مطالب رو نزارن ولی من روشی رو که خونوادم استفاده میکنیم رو گفتم با بچه ها شریک بشیم ضمن اینکه همه نکات بهداشتی را هم رعایت میکنیم.خوردن سرکه سیب خالص هم روزی یکی دوقاشق مفیده البته به علاوه همه نکاتی که پزشکان میگن.به امید سلامتی همه داوطلبین و تشکر هم دارم از مسئولین این سایت که زحمت زیادی کشیدن.

علیرضا نامی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

خداروشکر بالاخره تموم میشه کنکور و برگزار میشه از همون اولم باید برگزار میکردندش

خرس قطبی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

همیشه مافیا برنده هست

راضیه
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

رشته من که فیزیکه ۱۵. دقیقه تخصصیه و ۹۰ دقیقه عمومی حالا آقای وزیر این ۲ تا ۳ ساعت رو از کجا اوردن. ایشون فقط به آرزوسون که برگزاری آزمون در موعد مقرر بود رسیدن.

------------
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  راضیه

اکثر رشته تخصصی ۱۵۰ دقیقه و عمومی ۹۰ دقیقه جمعا ۲۴۰ دقیقه یعنی کنکور اکثر رشته ها ۴ ساعت طول میکشه نه ۲ الی ۳ ساعت که گفته شده

دروغ
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ب٫ظ

جناب وزیر میدونید مشکل چیه؟! اینه که شما فقط پروتکل بهداشتی ناقص خودتون رو تو جلسه آزمون در نظر گرفتید و دیگه انگار برای هیچکس مهم نیست که همین جمعیت پشت درب های برگزاری تجمع میکنن و بعضیاشون باید سفرهایی به مراکز استان ها داشته باشن که همه ی اینها مغایر با مصوبات ستاد کروناست. شما فقط دلتنگ هزینه هایی هستین که پرداختیم و گرنه نگران سلامت ما نیستین که اگخ بودین تو این شرایط راضی به برگزاری کنکور دکتری نمیشدین! آقای دکتر نمکی هم نتونست جوابگوی اعتماد مردم باشه. مطمین باشید بعد از این دیگه مردم پشیزی واسه مصوبات ستاد قایل نمیشن چون خودشون ناقض اونا بودن با این تصمیم.

بی طرف
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  دروغ

دقیقا حرف دل من رو زدی
احسنت

Khatereh
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ب٫ظ

چقدر خوب که بعد این همه سال حتی نمیدونه تایم کنکور دکتری چقدره! ۲ ساعت؟!! واقعااااا؟؟؟

لاله
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ب٫ظ

ایشالا که همه دوستان موفق باشین. چه موافقان تعویق چه مخالفان. همه موفق باشید. حسابی مواظب خودتون باشید. از من میشنوید علاوه بر ماسک، شیلد هم بزنین.

فقط امید به خدا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ب٫ظ

#وزیرعلوم تشکر
#جناب خدایی تشکر

مریم
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ب٫ظ

تشکر که مردم رو با تصمیم هزار درصد اشتباهشون به کام مرگ میکشن

سحر
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب٫ظ

واقعا براتون متاسفم … سلامتی خودمون به جهنم ، سلامتی خانواده هامون چی …..واقعا متاسفم با این تدبیر نابجاتون … مگه ما زحمت نکشیدیم و درس نخوندیم ، مگه ما نمی دونیم نتیجه تلاش رو بدست اوردن یعنی چی .مگه ما نمی خواییم نتیجه یک سال مون رو ببینیم ، اگه قرار بود با این استرس بریم سر جلسه ، چرا همون اسفند ماه ازمون رو برگزار نکردن ..

صادق
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ب٫ظ

مبارکه دیگه یزن کف قشنگه رو

فقط امید به خدا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ب٫ظ

خدا رو شکر…… ولی اونایی که میگفتن جونمون مهمتر هست یا ازمون هنوز باید سر حرفشون باشن ونیان چون اگه بیان معلومه که روشون زیاده

ماه دخت بانو
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ب٫ظ

خیلی جالبه از ساعت ۶:۳۰ باید حضور داشته باشیم تا ۱۲:۳۰ این دوساعته؟؟؟؟!!!!!
ما در قتلگاه شما شرکت نخواهیم کرد. کنکور و دانشگاهتان ارزانی خودتان

واقعا متاسفم
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

من مخالف تعویق بودم،اما الان توی این شرایط چه جوری کنکور بدم، پدرم دیابتیه و مادرم تنگی نفس داره. خدا ازتون نگذره با این بساطی که به پا کردید.

آ
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

کنکور ما ۴.۵ هست
خودشون امروز تو دفترچشون گفتن!

پ
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  آ

ما هم ۴/۵ ساعته. امتحان مستمر ریاضی کلاس سوم ۲ ساعته نه کنکور دکتری، جناب وزیر!!!!