موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

تصمیم گیری برای برگزاری کنکور در شهر‌های قرمز در آینده

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره وضعیت برگزاری کنکور در شهرهای قرمز توضیحاتی ارائه داد.

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: هنوز زمان زیادی تا برگزاری کنکور مانده است براین اساس با توجه به وضعیت قرمز چند استان کشور از لحاظ شیوع کرونا درباره نحوه برگزاری کنکور در این استان‌ها، تصمیم گیری خواهیم کرد.

او ادامه داد: تا زمان برگزاری اولین کنکور در کشور بیش از ۲۰ روز زمان باقی مانده است و مشخص نیست که کدام شهر‌ها وضعیت قرمز داشته باشند.

خدایی افزود: همه‌گیری کرونا در کشور متغیر است به طوریکه بعضی شهر‌ها که هم اکنون در وضعیت قرمز هستند چند روز بعد، از این وضعیت خارج می‌شوند و یا چند شهر دیگر که وضعیت مناسبی داشته اند به جمع شهر‌های قرمز اضافه می‌شوند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: در حال حاضر اولین آزمون ما دکتری است که ۲۶ تیر برگزار می‌شود. باید ببینیم که در زمان آزمون کدام یک از شهر‌ها در وضعیت قرمز خواهند بود قاعدتا درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

گفتنی است، کنکور دکتری ناپیوسته سال ۹۹ در تاریخ ۲۶ تیر، کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته در ۲ و ۳ مرداد و کنکور سراسری در تاریخ ۳۰ و ۳۱ مرداد برگزار می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

208 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سیروس
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ب٫ظ

خبر جدید ورود کرونایی ها ب ازمون ازاد شد..انالله وانا علیه راجعون..روحتون شاد و یادتون گرامی داوطلبان عزیز..

پژمان
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ب٫ظ

ایران رکورد فوتی کرونا در یک روز رو زد..متاسفانه ۱۶۲کشته امروز ..تسلیت ب خانواده بازماندگان..دوستان با این شرایط تعویق صد در صد انجام میشه ..

سپیده
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

امروز ۱۴۴کشته داد..واقعا طبق کدوم عقل و منطقی این تصمیم اشتباه رو گرفتن..مگ الان شرایط عادیه ک کنکور رو هم بخواین تا قبل پاییز برگزار کنین..کل دنیا دارن از استرس کرونا زندگی عادیشون رو عوض میکنن..تازه ایران میخواد تجمع میلیونی پی در پی انجام بده..چشم نخورین انقد خوب تصمیم میگیرین..البته جای نگرانی نیس خودتون باز تعویقش میندازین..چون اگ کنکور رو برگزار کنین دودش تو چشم خودتون میره..فاجعه انسانی رخ میده الان اگ.کل دنیا ی کشتی باشه ایران داره سمت خودشو سوراخ میکنه ولی قطعا دامن گیر کل دنیا میشه..سازمان بهداشت جهانی باید جلوی این حرکتای غیر انسانی ایران رو بگیره

دانشجو
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۸:۳۵ ب٫ظ

مشکل کشور ما این است که یک عده بی خیال دارند تصمیم گیری می کنند پشت شیشه های بلورین که هیچ دردی از مردم بازاری ندارند و خودسرانه تصمیم گیری می کنند این هم نخبگان کشور ما که کشور را به بیراهه برده اند و کشور را با مشکل روبه کرده اند یک مشت افراد بی سواد بر کرسی ریاست نشسته اند و روند سیاستگذاری کشور را شکل می دهند اگر اتفاقی ایجاد شود آیا حاضرید پای میز قضاوت حاضر شوید؟ این شرایط خطرآفرین و بحران زا می تواند ابعاد بالایی به خود بگیرد و مشکلات روحی و روانی از جمله استرس را برای خانواده داوطلب رقم بزند. بنابراین به فکر مردم هم باشید و یک طرفه قضاوت نکنید و صدای مردم را هم بشنوید این روند دیکتاتوری به بار می آورد.

ارشد روابط بین الملل دارای ۵۳ مقاله علمی پژوهشی در طول کمتر ۴ سال و تسط کامل بر زبان انگلیسی

Graphic
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

۵۳ تا مقاله علمی‌پژوهشی در کمتر از ۴ سال؟!!!!!! این چی بود ببخشید؟!

ترانه
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

بسیار زیبا گفتی عزیزم درود برشما..باعث افتخار مملکت ما شما هستین ک ادعایی هم ندارین..ب امید موفقیت

علی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰ ب٫ظ

به نظر من هم باید فکری به حال شیوه پذیرش بکنن
اینطوری بهتره فکر مکنم
بلاخره پارتی بازی میشه و این یک واقعیته هممونم میدونیم باید بپذیریم
طرف تو کنکور هم رتبه بیاره باز تو مصاحبه قضیه فرق میکنه
حداقل اینطوری دیگه استرس کنکور ، زمان اعلام نتیجه رو نداریم
طرف میدونه اگه تو مصاحبه رد بشه تمومه بره تا شهریور نداره

سحرناز
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

باسلام آقای دکتر نمکی باتوجه به وضعیت کرونا وقرمز بودن ۱۰استان آیا نمی خواهید نظر بدهید وسازمان سنجش راتوجیه کنید امتحان ۵ ساعته دکترا آنهم درگرمای تیر ماه فاجعه آفرین خواهد بود ودکتر خدایی کهسهل است وزیر علوم هم پاسخگو نخواهد بود آیا میتوانید داوطلب را ملزم به استفاده ازماسک ودستکش کنید ؟؟!!

محمد
تیر ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ب٫ظ

خواستار تعویق؛ برای سلامتی خودمون …
توی پاییز هوا سردتره میشه باز ماسک و دستکش و تحمل کرد !!

میم
تیر ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ب٫ظ

واقعا برای شما مسئولین متاسفم ،شما آقای خدایی و غلامی خودتونو بذارید جای ما یا ما رو بذارید جای بچه های خودتون توی این وضع حاضر بودید امتحان بدید؟؟یا بچه تون رو بفرستید به کام مرگ؟؟؟!! واقعا فکرشم وحشتناکه توی این گرمای ۴۰ الی ۵۰ درجه با ماسک و دستکش و استرس کنکور ،بری کنکور بدی ؟

کنکوری
تیر ۷, ۱۳۹۹ ۵:۳۲ ب٫ظ

خبر تازه ایی نشنیده اید؟؟؟؟؟؟

کسری
تیر ۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۴ ب٫ظ

واقعا مسئولین عزیز ما حالمون خوبه شمام خوبین؟؟برگزاری کنکور تو این وضعیت..واقعا دارین شوخی میکنین؟؟دکتر ده نمکی کجاست پس؟؟ واقعا این چ نوع تصمیم گیری غیر انسانیه؟؟ کی میره کنکور بده تو این وضعیت دلتون خوشه ها.. الان بحث مرگ و زندگیه..میفهمین؟؟

یکتا
تیر ۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ

واقعا با ماسک ک میزان اکسیژن رسانی ب مغز ب حداقل میرسه ی داوطلب چطور باید امتحان بده؟؟تاسف ..تاسف..تاسف..با دستکش چطور معادلات رو میشه با سرعت بالا حا کرد ولی همش مداد لیز میخوره..معلومه ک همه برای نتیجه گیری بهتر از ازمون دستکش و ماسک رو درمیارن چون حق طبیعی داوطلب امتحان دادن در بهترین شرایطع..و دراوردن حتی ی ماسک سر جلسه و وجود کولر در سالن باعث انتقال ویروس و مبتلا شدن همه و در نتیجه مبتلا شدن خانواده هاشون میشه..این منصفانه نیس..#نه ب برگزاری کنکور

زهرا
تیر ۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ق٫ظ

خواستار تعویق کنکور تو این شرایط

z
تیر ۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۶ ق٫ظ

بنظرم من بجای نامه برای تعویق پیگیر تغییر نووع پذیرش بشییم. تا کی میخوایم درگیر امتحان عقب انداختن بشیم. اگه کسی رزومه نداشته باشه حتی با رتبه خوب هم احتمال قبولیش کمه. بنابراین حقی از کسی ضایع نمیشه عموما. مگر در موارد خاص که اگه بخوایم مقایسه کنیم با امتحان دادن در این وضع، در این وضع هم امتحان دادن باعث تضییع حق عده ای میشه. خلاصه که وضع پیچیده ست و باید فکر اساسی بشه. بخوان میتونن قانون عوض کنن. کاری نداره

z
تیر ۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۸ ب٫ظ

مدل پذیرش دکتری رو بکنن مثل کشورهای دیگه. هر دانشگاه شرایط اعلام کنه، داوطلبها رزومه بفرستن. بجای به خطر انداختن جان این همه ادم

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  z

فکر خوبیه ولی باید قانون تغییر کنه و به این سادگی نیست.

z
تیر ۷, ۱۳۹۹ ۰:۵۰ ق٫ظ

با تعویق مشکلی حل نمیشه. شاید در اینده وضع خرابتر بشه. بعد هی باید بندازن عقب. و این منطقی نیست. باید شکل گزینش رو عوض کنن. اگر قراره تا دو سال اینده همین وضع باشه. بنظرم الان دانشگاه ها زیر ساخت دارن که مجازی رزومه بگیرن چون برای استعداد درخشان همین کارو میکنن.

Graphic
تیر ۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  z

کاملا موافقم

ایرانی
تیر ۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ب٫ظ

بنده خطر کرونا را جدی میدانم ولی رفتار اکثر مردم نشان میدهد که کرونا هنوز جدی گرفته نشده است با این همه بازار و مسافرت و حرکت به تعویق انداختن مجدد ازمون دلیل موجهی ندارد.

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ایرانی

بازار = معیشت، اقتصاد، زندگی
کنکور = ؟

مهسا
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

به بیژن خالقی

اقای خالقی بنظرتون حالا که از تلویزیو هم اهلام‌شد (چون شبکه ۳ هم ساعت ده اعلام کرد) بنظرتون هنوزم ممکنه تعویقی باشه؟ نمیتونن حرف خودشونو پس بگیرن که

دفعات قبل هم از اخبار رسمی و تلویزیو گفته بودن؟ من یادم نیست

ل
تیر ۵, ۱۳۹۹ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

دفعات‌ قبل هم از اخبار رسمی گفته بودن
یادمه
ولی یه هفته بعدش لغو کردن
منم همین سوال رو دارم که بازم تعویق هست یا نه

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  ل

سلام
بخش‌های مختلف خبری این خبر رو اعلام کردن منتها هیچ کدوم مطلبی بیشتر از پست PHD Test نگفتن. من معقدم با این مصاحبه‌ی وزیر فشار روی ستاد کرونا بیشتر شده و با توجه به رویکرد محدودیت‌زای ستاد کرونا و محافظه‌کاری عقلانی وزارت بهداشت، احتمال تعویق مجدد بیش از ۹۰ درصده.

تماس با وزارت بهداشت
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ

دوستان بهترین اقدام تماس های مکرر با وزارت بهداشت.
در سایت وزات بهداشت شماره تلفن های متعددی مربوط به حوزه های مختلف وجود دارد فکر میکنم بهترین مورد حوزه مشاوران وزیر است با شماره های درج شده در آن بخش تماس بگیرید
فقط با پیگیری لحظه ای نتیجه مطلوب حاصل می گردد در ضمن شماره روسای دانشگاهای علوم پزشکی کل کشور هم در همان بخش موجود است

مینا
تیر ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ب٫ظ

دقیقا.صرفا اینجا کامنت گذاشتن که فایده ای نداره، باید از مسیولین مربوطه خواست! سنجش ، وزارت بهداشت، پیج اقای وهاب زاده و…

علی
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

سلام به همه دوستان
من یک ماهه لای کتاب رو باز نکردم
تا ۹ خرداد بکوب میخوندم ولی از خرداد تا الان هیچی نخوندم
دیگه هم حوصله ندارم با این وضع گرونی ها درس بخونم
نه خونه دارم نه ماشین نه زن
درس میخوام چ کنم
من که تو خرج روزانه خودم موندم یعنی پول صصبحانه نهار شامم به زور در میارم
دکتری پیش کشش همتون
خدامن کرونا بگیرم راحت شم از این زندگی

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

علی جان برادر بزرگوار

مشکلاتی که میگی برای دیگران هم هست. امیدت به خدا باشه. از تلاش کردن غافل نشو حتماً نتیجه میگیری.
متاسفانه توی کشوری مدرک گرا زندگی میکنیم.
مدرک بر تجربه و مهارت برتری داره.
تا مدرک ارشد و دکتری از دانشگاه‌های طراز اول نداشته باشی موقعیت شغلی خوب برات فراهم نمیشه.
تنها واکنشی کن من و شما و تمام افرادی که از صفر شروع میکنیم در قبال شرایط سخت زندگی تلاش کردنه.
چون حتی اگر پول خرید یه آدامس خرسی رو هم نداشته باشیم، به دلیل تلاشی که انجام دادیم از خودمون رضایت داریم. و این رضایت از هر دستاوردی تو زندگی مهم‌تره.

مهدی مهندسی مکانیک
تیر ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ب٫ظ

سلام. کوتاه به چند نکته در صحبت های شما اشاره می کنم. بلکه در کشوری زندگی می کنیم که مدرک تحصیلی در حوزه های مختلف به غلط نشان دهنده اعتبار،شخصیت توان علمی سواد تخصص و حتی سلامت روانی شخص است.ولی در چند سال گذشته خوشبختانه با تغییراتی که اتفاق افتاده این کلیشه ترک برداشته و تا شکستن اون هم راه زیادی نیست. از جنبه ای باعث خوشحالیه و از جنبه ای باعث ناراحتی. اینکه افرادی داریم با پشتکار و بدون پشتوانه مالی و با مدرک دیپلم وارد باز کار شدن یا دوستانی که بعد لیسانس به درستی متوجه شدن چه مسیری برن باعث خوشحالیه. من افراد زیادی میشناسم از متولدین دهه هشتاد که اصلا کنکور ندادن.این دید روشنشون در کنار همراهی خانواده من رو خیلی خوشحال میکنه. از جنبه دیگه خب پول جای مدرک تحصیلی رو گرفته و این ناراحت کننده است. نکته بعدی اینکه اشاره کردین” تا مدرک دانشگاه های خوب نداشته باشی موقعیت شغلی خوب برات فراهم نمیشه” این مغالطه است و تعمیم جزء به کل به اشتباهه.تبدیل تعدادی مثال به یک اصل کلی پیش نیازهایی احتیاج داره. اینکه مدرک بر تجربه و مهارت برتری داره هم مثل مورد قبلی خطای منطقیه‌.اتفاقا همونطور که گفتم در بعضی رشته ها مثل حسابداری تجربه و مهارت داشته باشی اصلا نیاز به مدرک نیست.نه مدرک دانشگاهی نه هیچ مدرک دیگه ای. امید دادن البته با اطلاعات درست چیز خوبیه.ولی محدود کردن موفقیت به داشتن مدرک اتفاقا بستن درهای دیگه روی طرف مقابله. و جمله آخرتون” پول نداشته باشی به دلیل تلاشی… ادامه نظر»

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

ممنون از این تحلیل انتقادی. امیدوارم بتونیم این دیالوگ رو به همین شکل ادامه بدیم. فرمودید: «مدرک تحصیلی به غلط نشان دهنده توان علمی شخص است ولی در چند سال گذشته با تغییراتی که اتفاق افتاده این کلیشه ترک برداشته و تا شکستن اون هم راه زیادی نیست» در چند سال گذشته چه تغییراتی اتفاق افتاده؟ قانون جدیدی وضع شده؟ شیوه‌ی نامه‌ی جدیدی ابلاغ شده؟ اتفاقاً با استناد به افزایش آمار داوطلبان ارشد و دکتری در چند سال اخیر میشه گفت وضعیت بدتر شده. تازه این افراد منهای اون افرادی هستن که اپلای میکنن و در خارج از کشور تحصیل میکنن. فرمودید: «اینکه بدون داشتن مدرک از دانشگاه خوب نباید انتظار شغل خوب داشت صحیح نیست و تعمیم جز به کل» اولاً باید ببینیم منظور از «دانشگاه خوب» و «شغل خوب» چیه؟ تمام دانشگا‌های سطح یک و سطح دو کشور از منظر کیفیت آموزش و امکانات تحصیلی خوب محسوب میشن. این خوب بودن در نسبتی که با برخی دانشگاه‌های سطح سه (با وضعیت آموزشی افتضاح) برقرار میکنن تعریف میشه. شغل خوب یعنی شغلی با درآمد مناسب، استرس کم و امکان پیشرفت. البته این شاخص‌ها نسبی هستن. ممکنه شما ماهی ۲۰۰ میلیون تومن درآمد داشته باشی اما شغلت رو خوب ندونی! همچنین باید عامل رانت رو هم به دلیل ماهیت مطلقاً نامطلوب و مخرّب نادیده بگیریم. منظور این هست که برای فردی که هیچ بک گراند قابل توجهی (تجربه و سرمایه) نداره، مدرک از یک دانشگاه خوب تنها پشتوانه تعیین کننده در رسیدن به یک شغل خوبه. در ضمن شما هیچ… ادامه نظر»

مهدی مهندسی مکانیک
تیر ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

سلام برادر
اطلاعات غلط ندین.آمار داوطلبان ارشد و دکتری کاهش چشمگیری داشته.مستندات موجوده حتی در همین سایت‌.
حواس با احساس تفاوت داره برادر..‌اون که شما میگین پنج تا هستن بهش میگن ادراک حسی چیزی که من می گم بهش میگن اموشن.عولطف .تفاوتش مشخصه.فلب و ذهن رو به صورت استعاره به کار بردم .در همین مطلب شما مجددا چند معالطه استفاده کردید.ضمن اینکه صحبت هایی داشتید که به مطلب من ارتباط مستقیمی نداشت.بنده مثال حسابداری رو زدم .شما مطلب بنده رو درست متوجه نشدید .بنده در مورد سطح بندی دانشگاه ها صحبت نکردم.ضمن اینکه صحبتم کلی بود نه عمومی.فکر می کنم فرق این دو رو متوجه باشید.
مثال میزنم هیچ تضمینی نیست فردی با داشتن دکترا در رشته ای از دانشگاه های معتبر کشور در اون جایگاهی که برای اون مدرک تعریف شده استخدام بشه.جایگاه دکتری مهندسی مکانیک از دانشگاه شریف هئیت علمیه نه چیز دیگه ای .جایگاه ارشد مهندسی پتروشیمی پلی تکنیک در صنایع مرتبطه نه سوپر مارکت.جایگاه دکتری ادبیات در نهادهای فرهنگی و دانشگاه و آموزش پرورشه نه مربی مهدکودک.
برای این مدارک جایگاه مناسبی نداریم.در نتیجه اگه به این علت که در اون جایگاه قرار بگیریم درس می خونیم تلاشمون بی ثمره و به موفقیت نمی رسیم.

آوا
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

در پاسخ علی:

پادشاهی با غلامی عجمی در کشتی نشست غلام هرگز دریا ندیده بود و محنت کشتی نیازموده، گریه و زاری درنهاد و لرزه در اندامش افتاد، چندانکه ملاطفت کردند آرام نگرفت، ملک را عیش از او منغض شد و چاره ندانستند؛
حکیمی در آن کشتی بود ملک را گفت: اگر فرمان دهی من او را بطریقی خاموش گردانم، ملک گفت: غایت لطف و کرم باشد، بفرمود غلام را به دریا انداختند باری چند غوطه بخورد پس مویش بگرفتند و سوی کشتی آوردند.
بدو دست در سکان کشتی آویخت، چون برآمد بگوشه ای بنشست و قرار گرفت ملک را عجب آمد که در این چه حکمت بود، گفت از اول محنت غرقه شدن نچشیده بود و قدر سلامت کشتی نمیدانست همچنین قدر عافیت کسی داند که بمصیبتی گرفتار آید. ///گلستان سعدی

رهی
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

علی عزیز من با آقای بیژن و آوا خانم موافقم در کامنت هر دو عزیز تامل کن، جای شکر داره که شرایطی داشتی که خودت رو تا آزمون دکتری رسوندی شاید سخت بوده اما به هر حال این امکان برات فراهم شده پس شکر گذار باش برادر عزیز که بسیاری افراد این امکان رو ندارند و ایمان داشته باش خداوند هرگز تلاشی رو بی ثمر نخواهد گذاشت، الان میانه راه هستی و رها کردن یعنی نابود کردن تمام زحماتی که تا امروز کشیدی پس وقت ناامیدی نیست به خودت افتخار کن که تا اینجا رسیدی و برای بهتر شدن خودت تلاش کن، تحصیلات و کسب علم بهترین کاری هست که میتونی انجام بدی هم همسر خوب هم شغل مناسب نصیبت خواهد شد همه چیز بستگی به تلاش و ایمان تو داره،
پیروز و پایدار باشی

علی
تیر ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  رهی

در پاسخ به دوستان رهی ، آوا، بیژن عزیز
متشکر از همدردی همتون
ولی فکر میکنم زندگی کردن سخت شده
چهارساله کنکور میدم چهارساله رفتم مصاحبه
امسالم که خوب خونده بودم کرونا امد
تعویق مکرر انرژی رو از من گرفت و من رو بی حوصله کرد
فکر میکنم بعضی وقتا مسیر رو اشتباهی طی کردم
در خطاب به دوستی که گفته بود مدرک از دانشگاه اول داشته باشی تا شغل گیرت بیاد بهتر بگید تا اشنایی گردن کلفت نداشته باشی شغل گیرت نمیاد
امسال کنکور متفاوتی خواهد بود

..
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

هووووووووووووووووووووووووووووو. ما همه خواهان برگزاری به موقع هستیم. شعار ما: ما با ماسک دوست هستیم. نه به غوغاسالاران و سودجویان

..
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ..

هووووووووووووووووووووووووووووو. ما همه خواهان برگزاری در شهریور هستیم. شعار ما: ما با ماسک دوست نیستیم.
نه به غوغاسالاران و سودجویان مخالف تعویق

..
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ق٫ظ

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: زمان آزمون های کشوری با هماهنگی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تعیین شد و کنکور بدون تغییر زمان حتی در شهرهای وضعیت قرمز هم با رعایت پروتکل برگزار می شود. فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: زمان آزمون های ملی کشوری از جمله کنکور دکتری، کنکور کارشناسی ارشد و کنکور سراسری سال ۹۹ با هماهنگی با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تعیین شد و تمام داوطلبان از این زمان بندی آگاه بودند و سازمان سنجش آموزش کشور نیز برای هر آزمون دو نوبت مهلت تغییر و ویرایش حوزه امتحانی برای داوطلبان در نظر گرفت. وی افزود: از همین رو دلیلی برای تغییر زمان آزمون های سراسری کشوری وجود ندارد و کنکورها حتی ها در شهرهای با وضعیت قرمز بیماری کرونا نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شوند. سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان برگزاری آزمون ها گفت: فاصله صندلی های داوطلبان نسبت به گذشته بیشتر شده است و در برخی حوزه ها این فاصله ها حداقل ۱.۲ متر شده و در برخی دیگر از حوزه ها تا ۱.۶ متر هم افزایش یافته است. ضمن اینکه تعداد سالن ها و حوزه های امتحانی بیشتر شده و دقت شده است که فضای مناسب برای ورود به حوزه امتحانی درنظر گرفته شود که مشکل ازدحام بوجود نیاید. وی اظهار داشت: علاوه بر اینکه مسائل بهداشتی رعایت می شوند، عوامل اجرایی نیز توجیه شده اند و پروتکل های مربوطه نیز در زمان های برگزاری آزمون… ادامه نظر»

F. H
تیر ۵, ۱۳۹۹ ۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  ..

از فاصله این صندلی ها خندم میگیره

sport
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ق٫ظ

تعویق خوبه ولی دیگه فرسایشی شد من دوس دارم برگزار بشه و احتمالا شرایط از شهریور رو به بدتر شدن میره یا برگزار کنن یا کلا لغو کنن با سال بعد با هم باشه به شرط این که سفارشی ها رو نگیرن البته این فقط یه نظره

sport
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

مدیریت ورزشی ها کجان بگن چی می خونن
من که روزی ۱ ساعت بیشتر نمی تونم بخونم

l--p
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  sport

روزی یک ساعت کمه. قابل توجه دوستان تربیت بدنی اگر رشته گرایش ارشدتون مرتبط نباشه از فرایند مصاحبه حذف میشید حتی اگه رتبتون خوب باشه

کنکور و خبر جدید
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ق٫ظ

برگزاری کنکور دکتری در زمان مقرر حتی در شهر‌های قرمز وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: جمعیت هر حوزه مشخص بوده و دو تا سه مرتبه هم سازمان سنجش اعلام کرده است که داوطلبان فرصت دارند محل برگزاری آزمون خود را عوض کنند؛ بنابراین دلیلی برای تعویق مجدد کنکور وجود ندارد. منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تجدید نظر در زمان برگزاری کنکور‌های سراسری به دلیل شیوع مجدد کرونا، گفت: در زمان برگزاری کنکور هیچ تجدید نظری صورت نخواهد گرفت. وزیر علوم تحقیقات و فناوری ادامه داد: برای برگزاری کنکور برنامه زمان‌بندی مشخص و اعلام شده است. غلامی در ادامه اظهار کرد: جمعیت هر حوزه مشخص بوده و دو تا سه مرتبه هم سازمان سنجش اعلام کرده است که داوطلبان فرصت دارند محل برگزاری آزمون خود را عوض کنند؛ بنابراین دلیلی برای تعویق مجدد کنکور وجود ندارد. او در ادامه تاکید کرد: پیش بینی‌ها برای برگزاری کنکور بر اساس آمار فعلی انجام شده و قرار است فاصله صندلی‌‌ها به دلیل شیوع کرونا بیشتر از سال‌های قبل شود. غلامی در ادامه افزود: در زمان برگزاری کنکور‌های امسال سالن‌‌های بیشتری در اختیار حوزه‌های امتحانی قرار داده خواهد شد تا پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: به این دلیل که زمان محدودی قرار است داوطلبان کنکور در حوزه‌های امتحانی باشند مشکلی به وجود نمی‌ آید و توجه به مسائلی همچون تهویه سالن ها، در اختیار گذاشتن ماسک، رعایت مسائل بهداشتی در هنگام ورود به حوزه‌‌های امتحانی، کنترل سلامت داوطلبان… ادامه نظر»

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

مصاحبه بر اساس مصوبه‌ی قدیمیه. از این سری مصاحبه‌های تاکیدی در مورد ۹ خرداد هم به کرّات شاهد بودیم

..
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ

سخته میدونم ولی قبول کن دیگه طفلی

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  ..

باز هم عجله کردی؟!

sport
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ق٫ظ

سلام دوستان تربیت بدنی کجایین بیاین نظر بدین

TAR
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ق٫ظ

نظرات رو میخواندم و واقعا کیف کردم که دیگه کسانی که خواهان تعویق هستن انگشت شمارن ، واقعا احسنت به داوطلب های واقعی ،
باید جواب زحماتمون رو بگیریم و بخاطر چند نفر درس نخوان اینده خودمون رو تباه نکنیم !
#کنکور
#برگزاری
#ن به تعویق

حقوق بین الملل
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ق٫ظ

کسانی که از کرونا می ترسن … لطف کنید سر جلسه تشریف نیارین قطعا سلامتی مهمتر از دکترا هست … من یکی که دیگه بریدم . خسته ام …. به هر قیمتی این امتحان باید برگزار بشه بلا تکلیفی و استرس تا کی ؟؟؟؟؟ امتحان برگزار بشه بعد مسئولیت پای خودمون یا امتحان دکترا یا عدم گرفتن کرونا .. همه عاقل و بالغ هستند قدرت تشخیص دارن

‌......
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ق٫ظ

به هر قیمتی حتی پا جون باشه چه حقوقی خوندی شما

..
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  ‌......

پای جونت وسطه نیا خب

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

شما رو ارجاع میدم به میثاق بین‌المللی حقوق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و اساسنامه‌ی سازمان جهانی سلامت

.........
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

حتی حقوق شهروندی هم نقض شده
چه برسه به حقوق بین الملل

..
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  .........

حقوق بین الملل کجا بود؟

حسین
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ق٫ظ

بندازن شهریور ماه … فقط کنکورو حذف نکنن و الا ما معدل پایینیا بیچاره ایم … باز خدا رو شکر لیسانس و فوقو سراسری گرفتیم.

لطفاً جواب بدید اگه کنکور کلاً حذف شه معدل چقد تاثیر داره و اینکه سراسری خوندم لسانس و فوق رو میتونه معدل پایینو بپوشونه؟

99
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۹:۳۵ ق٫ظ

وزیر علوم:
کنکور در زمان مشخص حتی در شهرهای قرمز برگزار می شود.
yjc
طفلکی اونا که این مدت بجای درس خوندن پیگیر کمپین شون بودن.

..
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ق٫ظ

ما همه خواهان برگزاری به موقع و به دور از سودجویان و غوغا سالاران هستیم. شعار ما: ما با ماسک دوست هستیم

..
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ..

ما همه خواهان برگزاری در شهریور ماه و به دور از سودجویان و غوغا سالاران هستیم. شعار ما: ما با ماسک دوست نیستیم

..
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ق٫ظ

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تجدید نظر در زمان برگزاری کنکور‌های سراسری به دلیل شیوع مجدد کرونا، گفت: در زمان برگزاری کنکور هیچ تجدید نظری صورت نخواهد گرفت.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری ادامه داد: برای برگزاری کنکور برنامه زمان‌بندی مشخص و اعلام شده است.

غلامی در ادامه اظهار کرد: جمعیت هر حوزه مشخص بوده و دو تا سه مرتبه هم سازمان سنجش اعلام کرده است که داوطلبان فرصت دارند محل برگزاری آزمون خود را عوض کنند؛ بنابراین دلیلی برای تعویق مجدد کنکور وجود ندارد.

او در ادامه تاکید کرد: پیش بینی‌ها برای برگزاری کنکور بر اساس آمار فعلی انجام شده و قرار است فاصله صندلی‌‌ها به دلیل شیوع کرونا بیشتر از سال‌های قبل شود.

تعویق دکترا عاقلانه ترین تصمیم در شرایط فعلی
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ق٫ظ

تعویق بهترین گزینس. چون راه دیگه ای نیس، مگه اینکه سازمان سنجش مسولیت تجمع چند ملیون داوطلب ارشد و دکترارو در یک مکان سربسته به عهده بگیره، که حتما این کارو نمیکنه. بنابراین مبتلا شدن تعداد زیادی از داوطلبان در جلسه آزمون و افزایش شدید مبتلایان، گریز ناپذیره. فلذا اکیدا از ستاد ملی مقابله با کرونا و سازمان سنجش خواهشمندیم که هر چه سریعتر برای تعویق تصمیمی گیری کنند و به اطلاع همه برسانند .انشااله.

تیسا
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ق٫ظ

سلام دوستان موافق تعویق به استانداری ها و دانشگاههای علوم پزشکی استان خودتون زنگ بزنید و درخواست تعویق رو مطرح کنید چون این دو نهاد هر روز ویدیو کنفرانس دارن با ستاد مقابله با کرونا در وزارت بهداشت به خصوص دوستان شهرهای قرمز.

پیام به سنجش وقتی میگه تصمیم گیری با من نیست فایده ای داره؟؟؟؟؟؟؟

‌....
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ق٫ظ

سلام
دیگه خسته شدیم از بلاتکلیف چرا جواب درست درمون نمیدند ،واقعا اینهمه بخونی بعد دقیق ۹۰بگن کنکور تعویق افتاد اگه تعویق هست که با توجه به شرایط کنونی باید تعویق باشه خب اطلاع رسانی کنند یا تصمیم گیری کنند درباره نحوه برگزاری کنکور در چنین لحظاتی که تعداد حوزه ها رو زیاذ کنند یا هرکس در شهر خودش امتحان بده یا براساس وسوابق علمی وپژوهش باشه حالا که اینهمه کنکور براشون مهمه
نمیدونم چرا اینهمه عقبیم که یه برنامه دزست در لحظه حساس نداریم مثل سایر کشور چین با این که کرونا فروکش کرده و تعداد مبتلایان کمه کنکوز تیرماه به تعویق انداخته بعد ما دنبال معجزه ایم تا بینیم تا ۲۰روز دیگه وضعیت سفید میشه کنکور بدیم این یعنی چه به جا اون بشینید درست برنامه ریزی کنید در این لحظه حساس چه باید کرد که به سلامتی کسی در خطر نباشه ما داوطلبان همه تابع مقررات هستیم

مهسا
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۸:۵۲ ق٫ظ

بنده پدرم کارمند دانشگاه هستند و محض اطلاعتون فقط از پرسنل یکی از دانشگاههای مادر ۷۳ نفر مبتلا شده اند ، اینها همانهایی هستند که قرار هست روز کنکور اعضای کادر امتحان و مراقبین جلسه باشند . مضاف بر اینکه کادر اداری تا روز قبل در محیط دانشگاه تردد داشته اند و اعضای مخزن سوالات بعضا دفترچه ها را روی زمین شمارش کرده اند. حالا دیگر خوددانید….

مدیریت۹۹
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۸:۳۶ ق٫ظ

سلام امشب قراره تو برنامه تهران ۲۰شبکه تهران راجع به زمان ‌کنکورها بحث بشه بچه ها توروخدا اس ام اس بزنید که تکلیفمونو زودتر مشخص کنن..امشب ساعت۸شبکه تهران

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  مدیریت۹۹

تصمیم رو ستاد میگیره قرار نیست انتهای برنامه تصمیم بگیرن که!

به کدوم شماره باید پیام بدیم؟

مرادی
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۸:۳۵ ق٫ظ

کسی که درس نخونده خیلی راحت میگه کلا ازمون برگزار نشه چون زحمت نکشیده که بخواد هدر بره. اگه یه هفته زحمت به خودشون میدادن این جوری راحت نمیگفت امتحان ندیدم. هر کسی نگران هست و خواهان برگزار نشدنه لطففففففففففا نیاد سر جلسه

آوا
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  مرادی

قضاوت آسونه اما لزوما صحیح نیست. به همین راحتی می شه گفت اون کسی که خواهان برگزاری آزمونه همون کسی است که رعایت بهداشت را نمی کنه و می ره سفر و عروسی و عزا و باعث گسترش بیماری شده! یه کمی محتاط تر قضاوت کنیم.

زهرا
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ق٫ظ

تو رو خدا این همه استرس ندید بزارید این ازمون بزگزار بشه. برا رفت و امدها کسی اعتراض نمیکنه وقتی میرسه به کنکور یه سری که همش دنبال وقت خریدن هستن هی میگن کرونا. عزیزم نگران هستی سر جلسه نیا بزار بقیه امتحان بدن. ۶ ماه زندگیمون به خاطر این ازمون مختل شده

..
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

والا دربند میرن، شمال میرن و میذارن تو پیجشون و ادعای تعویق هم دارند. جالبه یکی میگه بندازین شهریور. یکی میگه بچه ها تاکید کنید رویی ابان و یا اذر باشه!! کاملا معلومه اینها سودجو هستند

bnm
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ق٫ظ

احتمال تعویق بالاست. هشتگ های تعویق در توییتر فارسی ترند شدن. در ۲۴ ساعت قبل سه هشتگ برتر توییتر فارسی به این صورت بودن:
سلامت_دانشجو
تعداد توییت
۱۹۴۵۳
تعویق_تمام_کنکورهای_سراسری
تعداد توییت
۱۸۵۹۵
پذیرش_جدیدالورودها_ازبهمن
تعداد توییت
۱۴۴۹۱

محمد
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۷:۴۷ ق٫ظ

باتوجه به انفولازنا فصلی که در پاییز شیوع پیدا میکنه.قبول کردن ریسک کنکور خیلی بهتره تا تعویق.به فرض برقراری کنکور در پاییز و یا نزدیک به پاییز.اگر انفولازنا شیوع پیدا کنه خطر بیشتری مارو تهدید میکنه.الان میشه خودمون پروتکل رعایت کنیم بشینیم.اگر بخوان شرط معدل و … باشه اقازاده هایی که دانشگاه ازاد بودن و پول رو به راحتی پرداخت میکردن الان با پارتی دولتی میرن.اون وقت دست خیلی ماها خالی میمونه.همه تلاشاتون پوچ میشه.

TAR
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۶:۵۱ ق٫ظ

خوب دوستان درسا رو اغاز کردین یا ن ؟

مینا
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۰ ق٫ظ

یه عده مدام میگن چرا اسفند برگزار نشد و… من نمیدونم آیا شناختی نسبت به یک بحرانی که در جهان ناشناخته ست و غیرقابل پیش بینیه ندارند که مدام این صحبت رو مطرح میکنند؟ و در ضمن ما در فروردین اوج کرونا رو داشتیم اگه اسفند کنکور داده بودیم که در اون زمان ماسک و الکل هم خیلی کم وجود داشت شاید یه تعدادی از ماها و یا پدرمادرهامون حالا زنده نبودیم یا درگیر عوارض کرونا بودیم!!!!

عدن
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۶ ق٫ظ

نمیدونم اینجا کسی فلسفه خونده یا نه اما یه مغالطه ای داریم به اسم مغالطه ی تکرار ( مغالطه به استدلال هایی میگن که صورت درست اما ماده(محتوا) ی غلط دارند. صورت و ماده هم در اصطلاح منطقی شون مد نظره اینجا) این مغالطه یعنی مدام استدلال غلطی رو تکرار کنی تا در ذهن شنونده به مثابه درست رسوخ کنه مثلا همیشه به یکی بگی ماست سیاهه بعد از مدتی باور میکنی که سیاهه. حالا چرا اینو گفتم؟ اینو خطاب به مخالفان تعویق گفتم خودشون خوووب میدونن کفگیرشون به ته دیگ خورده و راهی جز قبول تعویق چه بسا از روی اکراه ندارند با این وجود میان اینجا کامنت میذارن و هی تکرار میکنن دیدی گفتم تعویق در کار نیست دیدی گفتم ۲۶ تیر آزمونه آخه برادر من اگه مطمئنی و با جان دل میطلبی آزمون روز ۲۶ تیر رو چرا نمیشینی یه جا درستو بخونی؟ بالاخره روز ۲۶ تیر فرا میرسه البته اگر کره ی زمین از گردش نیفته اون روز خواهیم دید برگزار میشه یا نه اینجا از ما بشنو که برگزار شدنی نیست سرتو از تو برف دربیار و اطرافتو ببین. من از استان قرمزم و چون شهرم محل حوزه نیست باید پنج ساعت توی اتوبوس باشم تا برم شهر یه استان دیگه که از قضا اونجا هم قرمزه قبلا هم گفتم اگر بی عدالتی هست باید برای همه اعمال بشه حتی در شرایط عادی و دوران pre covid 19 هم شرایط برای من نوعی منصفانه نبود چون در هر صورت پنج ساعت تو راه بودم بدون… ادامه نظر»

هستی
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ق٫ظ

سلام بر دوستان.
الان خبر بالا رو خوندم
لازم ب ذکر هست ک اگر شهری دیروز وضعیت قرمز هست و امروز سفید و طبق گفته ی بالا متغیر هست…
این ب این معنی نیست ک کرونا یهووی کاهش پیدا کرده و شرایط ایده ال هست
این بدین معنی هست ک دیروز ۱۰۰۰ نفر مردن. امروز ۵۰۰ نفر و همین روند در مورد ابتلا هست…
چ حرفیه آخه این…
خطر و ماسک و بساط سر کنکور سخته. برای همه. خطر شیوع هست برای همه
یکپارچه باید برای شهرها تصمیم بگیرن
بذارن تو مهر و اینا کنکور رو. اگ قراره با ماسک و بدبختی ازمون بدیم
حداقل تو هوای خنک بدیم با ماسک و بساط ، نه تو گرمای ۴۰ درجه و در بعضی شهرها بالاتر

سعید خان
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ق٫ظ

واقعیت اینه که کرونا چموش تر از اونیه فکر میکنیم. دست بر قضا تو یه آن میاد و یقمونو میگیره و تمام… چرا باید فکر کنیم از ما دوره؟ یا با پروتکل میشه خطرش رو به صفر رسوند؟ در بهترین حالت پنجاه پنجاهه یعنی بری سر جلسه برگردی باید تست بدی و بشینی به انتظار متاسفانه…دست کم بگیریش و رهاش کنی
نه از ترس بدتر شدن در آینده بخوای در آغوشش بگیری

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  سعید خان

دکتر زالی دیروز گفت تا به حال ۳۴ چهره و عملکرد مختلف از کرونا کشف کردیم!

س
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ق٫ظ

بابا بسه دیگه هی تعویق تعویق الان اگه گذاشته بودید اردیبهشت آزمون داده بودیم الان اینهمه نگرانی و استرس نداشتیم تازه اونموقع مردم بیشتر میترسیدن و رعایت میکردن، لطفا فقط به فکر خودتون نباشید به بقیه هم‌ فکر کنید که یکساله دارن میخونن خسته شدن اگه کرونا مارو نابود نکنه مشکلات روحی روانی از درس خوندن مارو دیونه میکنه اومدیمو کرونا تا ۲ سال دیگه واکسنش کشف نشد باید همچنان درس بخونیم؟؟؟ خسته شدیم دیگه اه

سارا
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ق٫ظ

به تعویق انداختن چندباره کنکور کاری بیهوده س. به فرض یکی دو ماه دیگه هم به تعویق بیفته فکر می کنید شرایط اون موقع بهتر میشه؟ شک نکنید کرونا تو پاییز بیشتر کشته میده! …. از دو حالت خارج نیست: یا کلا کنکور ٩٩ لغو میشه یا همون ٢۶ تیر برگزار میشه.

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

لطفاً اینقدر با تزهاى صفر و صدى به دیگران استرس بى جا وارد نکنید.
شما مرجع تشخیص بیهودگى یا کارآمدى تصمیمات ستاد کرونا نیستین.
انشالله کنکور شهریور در شرایط پایدارى نسبى وضعیت کرونا در کشور برگزار میشه.

تیسا
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ق٫ظ

آقای بیژن نمیشه رو حرفشون حساب کرد سر امتحان نهایی بچه های دوازدهم هم گفتن تصمیم گیری میشه برای شهرهای قرمز ولی هیچ کاری نکردن و تعدادیشون هم مبتلا و یا حتی مردن ولی ایناحتی اشاره ای بهش نکردن

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  تیسا

اون فرق میکرد. قرار بود نهمی‌ها و دوازدهمی‌ها مدرک (سیکل و دیپلم) بگیرن. مجازی نمیشد ارزیابی معتبر انجام داد. با این وصف اگر کرونا به جای اسفند تو خرداد شیوع پیدا میکرد همون هم لغو میشد. اون آزمون چون بیشتر استانها پیک رو رد کرده بودن برگزار شد. منتها اینجا با توجه به ورودی بهمن امکان تعویق وجود داره. تازه امارها هم دوباره داره هر روز میره بالاتر.

سارا
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ق٫ظ

پیشنهاد میکنم شما به جای اینکه کامنت بخونید استرس بگیرید (!) تشریف ببرید به جاش درس بخونید. خیلی ها یک سال تمام تلاش کردن الان از دوره کردن مداوم خسته و بیزار شدن و میخوان زودتر کنکور رو بدن خلاص شن.

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

من در هر کاری تعادل رو رعایت میکنم. درس خوندن و PHD Test هر کدوم به اندازه‌ی خودش.
در ثانی یعنی می‌فرمایید مردم کرونا بگیرن، فوت کنن، خانواده‌ها داغدار و بی‌سرپرست بشن، مسیر زندگی‌ها تغییر کنه فقط به خاطر خودخواهی اقلّیتی که از درس خوندن خسته شدن؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
آیا منطقیه؟!

..
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ

با کارشناس سفید قرمز زرد آشنا بشین!

مهدی
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

اگر کنکور در اردیبهشت برگزار می شد به مراتب بهتر بود چرا که ماسک رو می شد هوای اردیبهشت تحمل کرد. دوما این استدلال که در آینده وضعیت بدتر خواهد شد از بیخ و بن غلط هست. اگر قرار هست وضعیت در آینده بدتر بشود یعنی می فرماییید در این وضعیت بد فعلی بریم در بدترین شرایط کنکور بدیم. کنکور یک سری شرایط داره. ساده ترن شرطش هم آرامش روانی سر جلسه هست. شما به عنوان دختر توی هوای ۴۰ درجه می تونی همزمان از مقنعه و ماسک و دستکش استفاده کنی؟؟ باز پسرها وضعشون خوب هست حداقل می تونند آستین کوتاه بپوشند که گرمای هوا رو تحمل کنند. که البته استفاده ۴ ساعته از ماسک و دستکش در هوای گرم در یک محیط سربسته در جلسه کنکور دکتری یک عذاب الهی کامل هست. اما اگه کنکور در پاییز برگزار بشه و بازگشایی از ترم بهمن باشه. این حسن رو داره که هوا کمی خنک شده و میشه ماسک رو تحت شرایطی تحمل کرد. موافقان تعویق با خود کنکور مشکل ندارند با همزمانی گرما و ماسک و سیستم تهویه مطبوع مشکل دارند. ترکیب اینها عذاب الهی هست و ریسک ابتلا چند برابر میشه. ولی در پاییز مشکل گرما و سیستم تهویه مطبوع حذف میشه و این بار ماسک رو میشه تحمل کرد. و نیازی هم به حذف کنکور نیست. بلکه بازگشایی از ترم بهمن می تونه باشه

نگین
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ق٫ظ

بخدا تو مرداد ماه بدون کولر چهار ساعت با ماسکو عینک با اون همه استرس کنکور خیلی عذابه. آخه چی میشه بذارید یکم هوا خنک شه

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۰:۳۲ ق٫ظ

سازمان سنجش صراحتاً گفته ما نه کشته مرده ى برگزارى کنکوریم و نه در قابل وضعیت بحرانى کشور بیتفاوت. وزارت بهداشت لازم بدونه حتماً تعویق میندازیم.

مصاحبه هاى امروز آقایان دکتر نمکى، حریرچى و زالى (خصوصاً دکتر زالى) رو هم بخونید تا ببینید چه ارزیابى از شرایط کشور دارن. (به خصوص نظر دکتر حریرچى در مورد تجمعات غیر معیشتى) نتیجه گیرى با خودتونه!

به این ترتیب سنجش هم کوتاه اومده، تعویق رو قطعى بدونید!

آکو
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ق٫ظ

انشاالله…….

بیتا
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ق٫ظ

به استناد به گفته خودتون ستاد باید کوتاه بیاد نه سنجش.
آخه به نظر عزیزان

کرونا در تهران و قم = بحران و تعویق کنکور

کرونا در ۷ استان جنوبی و غربی محرو م = شرایط پایدار و برگزاری کنکور

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  بیتا

طبق گفته‌ی دکتر زالی تهران هم وضعیت خوبی نداره.

محمد رضا
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ق٫ظ

اون پیج اینستاگرام مربوط به سازمان سنجش نیست و کاملا فیک هست و صحت ندارد. (منبع: ارجاعتون میدم به کامنت های پست آخر Phdtest در صفحه اینستاگرام)

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

از کامنتهایی که میگی خبر دارم اما پیج رسمیه داداش.
مدتهاست داره قعالیت میکنه تا به حال هم سنجش نفی نکرده اون پیج رو.
فیک نیست و رسمیه منتها سنجش اولویتش با سایتشه ولی از ظرفیت اینستا هم استفاده میکنه.

..
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ق٫ظ

وای یا ابوالفضل. به قول دوستمون اگه فیک نبود، توی سایت سازمان سنجش در قسمت ارتباط با ما اشاره ای به پیج میکردن.

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  ..

پیشنهاد خوبیه، میشه گفت اضافه کنن

مارال
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ق٫ظ

خدا کنه…

مرضیه
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ق٫ظ

پس کاش تعویق رو زودتر اعلام کنند که ما ب جا جمعبندی حذفیاتمونو بخونیم

..
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  مرضیه

منتظر باشین

بیتا
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۰:۲۹ ق٫ظ

لطفا مخالفان تعویق جواب بدن فرض بر اینکه آزمون با رعایت پروتکل برگزار شود. ۱. از خانه تا محل آزمون پروتکل سنجش در کار است؟ ۲.آیا کسی که به قول خود شما یکسال درس خوانده و ناقل است حاضر است به نفع سلامت بقیه سر جلسه حاضر نشود؟ ۳. آیا از تمامی کادر محل برگزاری آزمون روز قبل از آزمون تست گرفته می شود که مراحل آزمون را انجام میدهند؟ ۴. در شرایطی که کرونایی نبود و همه هجوم می آوردن و پروتکلی نبود ساعت ۷ باید در حوزه آزمون حاضر می شدیم حالا که رعایت فاصله و پروتکل بهداشتی ااست که اگر واقعا برگزار شود برای حضور هزار نفری خیلی زمان بر است ساعت چند سر جلسه آزمون حاضر شویم؟ یا اگر دیرتر زمان آزمون شروع شود خب امتحانای طولانی به بعد ناهار هم می کشد و داوطلب برای حفظ سلامت تشنه و گرسنه؟ ۵. بعد از برگزاری گروه صبح برای گروه ظهر دوباره حوزه باید ضد عفونی شود و دوباره همان قدر زمان بر دوباره تاخیر تا غروب مراقب ها تعویض می شوند آیا ؟ ۶.فرآیند شناسایی داوطلب!!!!! با ماسک شناسایی می شود؟؟؟؟؟ ۷. داوطلب که از خانه با هزار جا در تماس بوده به ماسک دست بزند تا شناسایی صورت گیر خواهران با رعایت شئونات اسلامی؟؟؟؟؟؟ پنج ماهه میگن ماسک رو از قسمت کش از پشت گوش دربیارین. بی عدالتیه گرمای شدید و بی کولری در شهرهای قرمز هیچی دیگه نوش جون داوطلبای مخالف تعویق. همه کسایی که خواهان تعویق هستند این شرایط رو برای هر جا… ادامه نظر»

بیتا
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  بیتا

بعد از آزمون همه جایی رو دارید که برای اطمینان مدتی در قرنطینه باشید تا به عزیزانتان آسیبی نرسد؟؟؟؟؟

بیشترین ضرر
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۰:۲۴ ق٫ظ

الان افرادی که به دنبال تعویق هستن چند گزینه دارن
۱. بیان سر جلسه و از کرونا نترسن
۲..نیان سر جلسه و از کرونا بترسن
۳.بیان سرجلسه ولی از کرونا هم بترسن
شما کدوم گزینه رو انتخاب میکنی

م
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  بیشترین ضرر

هههه.
هر سه

آوا
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  بیشترین ضرر

ماگزینه ای را انتخاب می کنیم که “کمترین ضرر” را داشته باشه!

۳
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۰:۲۲ ق٫ظ

لطفا به تعویق بندازید من وخیلیها واقعا آماده نیستیم وضعیت بدیه

لغو کنکور
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۰:۲۱ ق٫ظ

آقا تعویق چیه کنکور باید کلا امسال لغو بشه
المپیک با اون همه هزینه و تدارکات چهار ساله و کلی ادم که همه زندگیشون وصل اون مسابقات بود لغو شد. حالا یارو دو ماه نشسته درس خونده تهش هم هیچ جا قبول نمیشه بعد میگه آزمون تحت هر شرایط باید برگذار بشه. جمع کنید بابا این مسخره بازی ها رو

م
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  لغو کنکور

انصافا عالی بود

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۷ ق٫ظ

گفتن ابتلا به ویروس بالا بره و وزارت بهداشت لازم بدونه حتماً تعویق میندازیم

مخالفان تعویق بنابراین دائم نگید نمیتونن، زمانى ندارن، نمى خوان و …

زینب
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ق٫ظ

واقعا؟ صراحتا گفتن یا بصورت ضمنی؟ من ندیدم خبر رو

هنر
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۱ ق٫ظ

قرمز و آبی نداره. خطر خطره. اون جاهایی هم که سفیده ممکنه یکی دو هفته بعد خطر خودش را نشون بده. حج هم امسال تعطیل شده این حضرات نمی خوان قبول کنن شرایط بده، یکسال کنکور برگزار نشه آسمون به زمین نمیاد. از ضعف مدیریته که نمی تونن یه تصمیم درست بگیرن. تا واکسن ساخته نشه نباید اجتماعی صورت بگیره اما اینجا همه چیز برعکسه

هنر
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  هنر

چین بخاطر صد نفر مبتلا کل پکن را قرنطینه کرده ما روزی صدتا فوتی داریم و همه جا بازه و خوش و خرم!

آبی
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  هنر

شما خیلی موارد از جمله سربازی رو در نظر نمیگیرید که یه عده زیادی ناخواسته باید برن چون احتمالا یا خانم هستید یا یکسال مهلت مجدد دارید

بیتا
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

اگه تعویق دستور ستاد باشه سازمان نظام وظیفه هم مهلت میده

آکو
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۰:۰۶ ق٫ظ

من موندم واقعا برا خبرنگارا شبهه ایجاد نمیشه که همون لحظه که ایشون این مصاحبه انجام دادن ،ازشون بخان که شفاف توضییح بده…..
که منظورشون از <<<<<<<>>>>>>>>>>دقیقا چی هستش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چطور میخان تو شهرهای قرمز ازمون بگیرن

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۰:۰۶ ق٫ظ

مخالفان تعویق، آخرین پست سازمان سنجش رو دیدین؟!!!!!!!!!!!!

مهشید
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ق٫ظ

اقا بیژن من همین الان سر زدم چیزی نزده بود که

مهم....
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۰:۰۱ ق٫ظ

خدایی نظرش رو گفته مهم نظر ستاد کروناست. مهم اینکه وزارت بهداشت تا چه حد از اوج گیری کرونا استقبال میکنه یا مخالفت میکنه.ما موش ازمایشگاهی نیستیم که آزمون دادنمون بشه یه تجربه موفق یا ناموفق در شرایط کرونایی. همه دانشگاه ها و مدارس بیشتر کشورهای دنیا تعطیله بعد ما باید اینجا با هم بحث کنیم که کنکور بدیم یا نه.من خودم ۱ ساله که درس خوندم ساکن تهران هستم اوضاع واقعا اینجا قرمزه طبق گفته وزارت بهداشت ۱۱ درصد تهرانیها پروتکل ها رو رعایت میکنن. وزارت بهداشت میگه مراسم ختم و عروسی که نهایتا ۲ ساعته تعطیل بعد ما باید ۴ ساعت تو یه کلاس یا سالن بشینیم با ماسک و دستکش. قطعا با برگزاری ازمون بسیاری از ما ناقل خواهیم بود . در ضمن هر ۳۵ ثانیه ۱ نفر در کشور مبتلا و هر ۱۲ دقیقه یک نفر فوتی داریم طبق امار رسمی وزارت بهداشت

از آکو به پی اچ دی تست
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

سلام .پی اچ دی تست عزیز
ممنون میشیم اگر که مفهوم دقیق صحبتهای اقای خدایی برای بنده تحلیل کنید؟چون صحبتهای ایشون برای بنده جز ایجاد سردرگمی ،چیز دیگه ایی رو به همراه نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

یعنی ایشون میخان ازمون برگزار کننن فمنتها در شهرهای قرمز با زیاد کردن حوزه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
/لطفا صحبتهای ایشون تحلیل کنید
تشکرررررر

تعویق آزمون دکترا
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ب٫ظ

با توجه به شرایط وخیم موجود که تا چن هفته دیگه بدتر هم خواهد شد، تعویق منطقی ترین تصمیمه.

Shadi
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

آقای خدایی من به عنوان یک داوطلب آزمون دکتری از شما درخواست دارم که تبعیض قائل نشین….

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان
او ادامه داد: تا زمان برگزاری اولین کنکور در کشور بیش از ۲۰ روز زمان باقی مانده است و مشخص نیست که کدام شهر‌ها وضعیت قرمز داشته باشند. (آقای خدایی مگه فرقی میکنه چه شهری وضعیتش قرمز باشه که شما میفرمایید معلوم نیست کدام شهر ها وضعیت قرمز داشته باشن. همه ی شهرها بخدا جز کشور ایران هستن… من شیرازی ام و از شما تقاضای برگزاری آزمون عادلانه دارم).

یک عصبانی
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

خب تصمیم برای دولت آسان نیست ولی واقعا باید تضمین کنند که خطری داوطلبان رو تهدید نمی کنه، وگرنه اگه قرار باشه که میترسن که وای بدقول میشیم دوباره تعویق بندازیم خیلی خنده داره …

مینا
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

داوطلبی که بخاد این تعویقها رو پا حساب بدقولی بگذاره یعنی درکی از شرایط کشور و بحران و خانواده ها نداره. و و متوجه نشده این بحران جهانیه و ناشناخته و غیرقابل پیش بینی. در واقع قدرت تحلیل نداره یا نمیخواد که داشته باشه. آیا چنین افرادی که خودمدارانه برای برگزاری فشار وارد میکنند گزینه های مناسبی برای تحصیلات تکمیلی و بعدا احیانا مسئول شدن در کشور هستند؟

علیرضا
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ب٫ظ

اونایی ک از اسفند دنبال تعویق هستند بازم دنبال تعویق اند و تا ده سال دیگه هم دنبال تعویق خواهند موند !!! این همه مترو میریم سر کار میذیم کرونا نیس ی دو ساعت میخایید بشینید سر جلسه کرونا همه گیر میشه براشون! همشونم با کوچکترین تعطیلی شمال اند!!
اگر باز دنبال تعویقید ی کار راحتر تر بکنید کلا شرکت نکنید شش ماه دیگه دوباره کنکوره مزاحم برنامه های دیگران هم نشید…

علیرضا
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ب٫ظ

یعنی چی؟؟؟از یک هفته پیش باید کارت های ورود به جلسه رو بدن .طی شش روز ممکنه شهر ها وضعیتشان تغییر کنه.کرونا یک چیز حساب کتاب شده ای نیست که اخه.اکثر شهر های قرمز مناطق گرم هستن در صورت عدم کولر با ماسک و دسنکش واقعا سخته .حتی خیلی ها از استرس دستاشون زود زود عرق میکنه.اونا باید چیکار کنن زیر دستکش.تو روخدا تصمیم عادلانه و عاقلانه ای بگیرید.در اسفند که برگزار نشد امار فوتی های روزانه فقط ۲۰ الی ۳۰ نفر بود.الان امارجان باختگان هر روز میانگین ۱۲۰ نفره.اگر ویروس کرونا امار جان باخته نداشت اخرش این بود که میرفتیم سرجلسه اگر هم مبتلا میشدیم خوب میشدیم .اما خدای ناکرده داوطلبی که بیماری تنفسی داره باید چیکار کنه؟؟انشالله که به زودی این ویروس محو بشه از جهان .اگه اسفند برگزار شده بود الان نتایج هم امده بود.

سینا
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ب٫ظ

اعلام وضعیت حاد کرونا در فارس
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز: استان فارس از مرحله هشدار عبور کرده و تعداد مبتلایان به کرونا روز به روز افزایش می یابد.
پس از براى دیگران دوست بدار آنچه را که براى خودت دوست میدارى، و خوش ندار براى دیگران آنچه را براى خودت خوش ندارى.

Shadi
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

من استان فارسی ام و واقعا ناراحتم از خیلی از داوطلبان که ما رو درک نمیکنن. من به چشم خودم یک بیمار کرونایی رو دیدم و میترسم از کرونا. یه بیمار کرونایی حس چشایی و بویایی شو از دست میده و سر درد های خیلی شدید داره و تمام روزاشو پردرد و بی حال و بی اشتها سپری میکنه … این وضعیت ترسناک نیست آیا؟؟ از طرفی من زحمت کشیدم از خواب و از تفریحاتم گذشتم. واقعا چه اتفاقی می افته که ما آدما دیگه کمتر همدیگه رو درک میکنیم!! ما قشر تحصیل کرده این جامعه هستیم همه امیدمون اینه حرف های ما بیشتر شنیده میشه. چطور ممکنه با ما همچین برخورد ناعادلانه ای بشه!!!

سینا
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  Shadi

برخی از نزدیک مواجه نشدند و تعدادی هم با وجود این شرایط هنوز جدی نمی گیرند. به نظرم بهتر هست درخواستمون رو از طریق وزارت بهداشت یا دانشکده علوم پزشکی به مسئولین ارائه بدیم.

..
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

به گزارش مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، اعلام کرده است: با توجه به شرایط فعلی و بر اساس رصد وضعیت ابتلا و انتقال کرونا ویروس جدید در کشور و ضرورت اجرای پروتکل های مربوطه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ممکن است تا اطلاع بعدی در برخی از حوزه های الکترونیک، از تعداد صندلی های الکترونیک کاسته و همزمان، آزمون به صورت کاغذی نیز برگزار شود.

در این صورت، تعدادی از داوطلبان به صورت تصادفی انتخاب و به روش کاغذی آزمون خواهند داد.

بر اساس برنامه زمانی آزمون های زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) در سال ۹۹، تعداد ۵ آزمون در روزهای ۲ مرداد، ۱۳ شهریور، ۱۰ مهر، ۲۰ آذر و ۱۶ بهمن ۹۹ برگزار خواهد شد.

Shadi
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ب٫ظ

اگر سازمان سنجش بین جنوب و شمال کشور تبعیض قائل شود پس عدالت چی میشه؟؟؟؟؟
من برای این کنکور وقت و بهترین لحظات از عمرمو گذاشتم. مثل خیلی ها نرفتم خوش گذرونی و از خیلی از خوشی هام گذشتم. گذشتن از حق من کمتر از جنایت نیس. دیگه چطوری میشه آدما رو کشت؟ با تبعیض… با بی عدالتی. من چطوری میتونم سر جلسه برم وقتی استرس کرونا گرفتن حجم بیشتری از ذهن منو اشغال کرده؟ من شرح حال خودمو گفتم لازم نمیبینم بیاین برام کامنت بذارین که شرکت نکن. حق طبیعی هر داوطلب هس که شرکت کنه و شماهایی که میاین کامنت میذارین شرکت نکن، اینو بدونین که درست نیست برای بقیه که هم رده خودتون هستن تعین تکلیف کنین. شماها مث من یه داوطلب هستین و مسئول انتخاب خودتون.

TAR
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۸:۴۵ ب٫ظ

واقعا دیگه تعداد مخالفان تعویق بیشتر شده از کسانی که خواستار تعویق هستن ،
درود بر شرفتون دوستان که بالاخره باعث شدید کنکور برگزار بشه و بهانه های یک تعداد ترم اخری رو که بخاطر راحتی خودشون کرونا رو بهونه کرده بودن نقش براب کردید ،
منتظر بهترین رتبه باشید چون ماها داوطلب واقعی بودیم و جون کندیم واسه کنکور که فقط تلاش کردیم برگزار بشه و به لطف شما حتما برگزار میشه.

‌....
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

عجب فقط خودتون به تن به میدان هستید

ماه دخت بانو
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

آقا یا خانم تار
این حرف و اسفند و فروردین و خرداد هم خیلیا گفتن. که کنکور قطعیه و فلان…
اگه شما یادتون رفته من یادمه.
من جای شما بودم لاقل با تجربیات گذشته انقدررررر با قاطعیت حرف نمیزدم

هوشیار
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۲ ب٫ظ

در صورت عدم توقف تجمعات خصوصا کنکورها در تیرماه و عدم تعطیلی شهرهای با وضعیت قرمز، ایران در مرداد ماه متاسفانه به رتبه اول در جدول فوتی‌های کرونا در جهان صعود خواهد کرد و این فاجعه بزرگ خواهد بود!!!!!!!!!!!!!!!!!

ماه دخت بانو
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ب٫ظ

متاسفانه ما خیلی ضرر کردیم که آزمون همون اسفند برگزار نشد. کتابخونه ها هم خیلی وقته که بستن. کتابخونه ملی بازه که ظرفیتشو بسیار محدود و کم کرده. ما دچار یه فرسایش شدیم. نه میتونیم درس بخونیم نه میتونیم قید همه چیو بزنیم بگیم بی خیال. اون همه تلاش برای کنکور اسفند و آخرش هم هیچ‌چی. وضعیت بلاتکلیفی خیلی خیلی عذاب آوره. اگه قطعی مشخص میشد که چه اتفاقی میوفته ما مشکلی نداشتیم. مشکل اینجاست که هرچی فکر میکنم میبینم تو این وضعیت احتمال تعویق خیلی بالاتر از برگزاریه. خب معلومه ذهنم نمیتونه متمرکز شه و به اون جدیتی که قبلاً می‌خوندم نتونم بخونم.

.
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

دقیقا…. دقیقا

..
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

اینا رو حفظیم. خب چه کاری از دست ما بر میاد که برای تمرکز شما انجام بدیم؟

مهسا
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

واقعا حرفت حرف منم هست. واقعا فرسوده شدیم کاش همون اسفند تموم میشد. هی خوندیم آماده شدیم هی خوندیم واقعا خسته شدیم

.
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

دقیقا درست میگید

بیشترین ضرر
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۷:۱۳ ب٫ظ

انواع و اقسام وضعیت ها الان توی کشور هست
منتهی بیشترین ضرر رو کسی میکنه که بره اخبار بخونه و درس که مهمترینه رو نخونه
این یعنی امکان داره تا اون موقع وضعیت کشور نارنجی بشه

هوشیار
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۸:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  بیشترین ضرر

حداقل باید ان شهر ۱۵ روز از وضعیت قرمز بگذرد تا برای برگذاری برخی تجمعات مناست باشد وگرنه به لحاظ شیوع ویروس خطرناک است……

سعید خان
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۰ ب٫ظ

مثل روز روشن بود که به کجا میرسیم با این وضعیت و آمار کشور…
منتها بعضی دوستان, که البته معلوم نیس کلا چند نفرن ,
هر روز و شب میان اینجا کامنت میزارن که دیدین گفتیم تعویق نیس و برید درس بخونید انگار نه انگار خودشونم مثلا ۲۶ آزمون دارن. خب رفیق اگه مطمئنی چرا نمیری پای درست, الان تو واسه دیگران مثلا دلسوزی میکنی. تو دلسوز مایی که درس بخونیم منتها خطر آزمون در کرونا که جون ملت رو به خطر میندازه واست اهمیتی نداره!!
سراپا پارادوکسیال, خودتونم خوب میدونید تو همین فضاهاست که رایزنی میشه متحد میشن و نهایت یه تصمیم واحد اتخاذ میشه و نتیجه میشه تعویق اگرچه من از همون اول گفتم مسئولین در سطح کلان تصمیم میگیرن نمیان اقتصاد مملکت رو فدای چهارتا آزمون کنن. دوستان موافق تعویق با قدرت ادامه بدین…

دکتری
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  سعید خان

شما که تمایل داری نظرتو ب بقیه تحمیل بفرمایید چرا ظرفیت شنیدن نظر مخالف رو نداری
هر کس نظری دارد و. نظرش محترم
اگر نظر خودتو قابل احترام میدونی پس باید ب نظر بقیه اهمیت بدی
شما مسول درست یا اشتباه بودن نظرات نیسین
نظر خودتون رو بیان بفرمایین
و کاری ب نظر دیگران نداشته باشین.

ازمون
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سعید خان

حتماااا ادامه میدیم و قطعا نتیجه میگیریم

نه
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۲ ب٫ظ

دوست من دندانپزشکی می خونه، رفتن دانشگاه و دارند درس های عملی می گذرونند، آنها که بیشتر با آئرورل دهان بیماران در تماس هستند.

99
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ

تعجب میکنم بعضیا هنوز متوجه نشدن! میخوای ترجمه کنم؛
افزود: همه‌گیری کرونا در کشور متغیر است به طوریکه بعضی شهر‌ها که هم اکنون در وضعیت قرمز هستند چند روز بعد، از این وضعیت خارج می‌شوند و یا چند شهر دیگر که وضعیت مناسبی داشته اند به جمع شهر‌های قرمز اضافه می‌شوند. (یعنی درسته که اوضاع بعضی شهرا جالب نیست ولی یه کاریش میکنیم، اوضاع اونقد هم بد نیست)

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: در حال حاضر اولین آزمون ما دکتری است که ۲۶ تیر برگزار می‌شود. باید ببینیم که در زمان آزمون کدام یک از شهر‌ها در وضعیت قرمز خواهند بود قاعدتا درباره آن تصمیم گیری خواهد شد. (یعنی آزمون رو حتما برگزار میکنیم واسه شهرهای قرمز برنامه داریم).
تازه معاون وزیر هم گفت که ۱۵ شهریور دانشگاه بازه، اول آبان ورودی های جدید میان دانشگاه.
وزیر علوم و سازمان سنجش دارن اوکی میدن نمیدونم چرا بعضیا میخوان برعکسش رو اعلام کنن!

شهری
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۵ ب٫ظ

احتمالا منظورشون این هست که کنکور فقط برای شهرهایی که قرمز هستن به صورت فضای باز برگزار میشه. چون اسمی از تعویق نیوردن. فقط گفتن برای اون شهرهایی که وضعیت قرمز هست تصمیم گیری میشه.

دکتری
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  شهری

و یا احتمالا افزایش حوزه ها در شهرهای قرمز برای افزایش فاصله ها و تعداد کمتر داوطلبین در یک مکان.

بیتا
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

و امکان تقلب بیشتر به خاطر نظارت کمتر سنجش و بیشتر مدیران شهری قومی قبیله ای برگزار بشه چه طوره؟؟؟؟؟؟

دکتری
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

چ ربطی داره
خب ناظرین و مراقبین رو بیشتر میکنن

به شهری
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  شهری

شهرای قرمز ینی خوزستان و بندرعباس و بوشهر و ….!!!تو دمای ۶۰ درجه ازمون تو فضای بازززز

..
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  به شهری

آماری توی چندتا شهر رو به کاهشه که از قضا خوزستان و کرمانشاه هم جزوشونه. دکتر لاری ۳ تیر ساعت ۱۴:۳۰

احمد..
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۴ ب٫ظ

راهی جز تعویق تا زمان عادی شدن شدن شرایط وجود نداره. چراکه روز به روز بر شیوع کرونا داره افزوده میشه و برگزاری آزمون در این مقطع زمانی باعث درگیر شدن افراد زیادی از داوطللبین و خانواده های آنان خواهد شد. لذا از ستاد مقابله با کرونا که از اهمیت موضوع آگاهند، خواهشمندیم هر چه سریعتر با تدبیر، تصمیم بر تعویق تا زمان بهتر بگیرند. انشااله.

فرشته
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ب٫ظ

من مخالف تعویقم. ماسک بزنید هیچ اتفاقی نمی افته

داوطلب
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  فرشته

تو ماسک بزن ما اذیت میشیم

بیتا
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  فرشته

چشم دکتر جان

یک عصبانی
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ

اصلا به من باشه وضعیت آزمون دادن مثل نمازجمعه و بازار رفتن و تفریح کردن و سفر رفتن نیست چون قاعدتا انسان عاقل که فکر سلامتی باشه باید این موارد رو کنار بزاره ولی خب کنکور دادن چی… نریم سر جلسه خب بازم همین چهار خطی که خوندیم چی میشه آدم حیفش میاد… رفتن هم که مصیبت خودشو داره

یک عصبانی
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۵ ب٫ظ

به قرآن چه اشتباهی کردیم امسال کنکور شرکت کردیم میگن برای کرونا، سیستم ایمنی نباید ضعیف باشه، دیگه اعصابی نموند خب یعنی چی تا حالا چند بار این کارو کردن، خب اگه تعویق هست زودتر باید بگن اگه هم نیست بگن اگه جنازه هم باشید باید بیاین، ملت تکلیفشون رو بدونن

.
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

خوشم اومد از این حرفاتون

‌....
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۳ ب٫ظ

سلام دکتر زالی امروز تو جلسه هئیت دولت قراره درباره کنکور صبحت کنه نهایتا تا اخر هفته مشخص میشه

هوشیار
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۱ ب٫ظ

ایران چهارم جدول فوتی‌های کرونا در جهان شد !
در شامگاه دوشنبه ۲۲ ژوئن ۲۰۲۰ مکزیک با ۱۰۴۴ فوتی اول، هند با ۳۱۲ فوتی دوم، آمریکا با ۱۶۰ فوتی سوم، ایران با ۱۱۹ فوتی چهارم، روسیه با ۹۵ فوتی پنجم، پاکستان با ۸۹ فوتی ششم، برزیل با ۷۸ فوتی هفتم، عراق با ۶۷ فوتی هشتم، عربستان با ۴۰ فوتی نهم و بنگلادش با ۳۸ فونی دهم جدول ۲۴ ساعت اخیر شدند.

عربستان به‌دلیل همه‌گیری کرونا سفرهای خارجی برای حج را ممنوع کرد….اما کنکور در ایران با شیوع بسیار بیشتر ویروس هنوز لغو نشده است؟؟؟؟

داوطلب
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

متاسفیم فقط..کم‌کم‌داریم به صدر جدول میرسیم

دکتری
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۷:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

سفرهای حج لغو نشده بلکه سهمیه کشورها خیلی کمتر شده تا شلوغی کمتر باشه

هوشیار
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

منبع خبر بنده یکی خبرانلاین ……..منبع خبر شما؟؟؟

دکتری
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

منبع من خبرگزاری تسنیم هست برین چک کنین
منبع شما کجاست

Graphic
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ب٫ظ

دوستان همون طور که اینجا هم اعلام شده، مصاحبه دکترای استعداد درخشان تربیت مدرس قرار شد مجازی برگزار بشه
نیمه ی دوم تیرماه.
به نظر میاد کنکور هم عقب می افته

Mehran
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

چه ربطی داره؟ مگه تو مصاحبه شفاهی میخوان کوه‌ بکنن؟:)))
همین مونده شما بیاید بگید قیمت دلار شده ۲۰ تومن. پس حتما تعویق داریم

دکتری
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۷:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

خخخخخ
دمت گرم مهران

داوطلب
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

من برای استعداد مدرس ثبت نام نکردم! چه جالب که مجازیه..یعنی بقیه دانشگاهام همین شکلیه؟!

Graphic
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

آقا مهران من نظرم رو گفتم چرا عصبانی میشید؟
به نظر من ربط داره دلیلش هم واضحست!!
نظر شما هم محترمه البته اگه درست ادا شه

Graphic
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

نمی دونم ممکنه به این شکل بشه به نظرم فکر خوبیه توو این اوضاع

بیتا
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ب٫ظ

از دو هفته پیش گفتن از ۶ تیر نماز جمعه تهران برگزار میشه.حالا گفتن متاسفانه با توجه به شرایط موجود برای سلامت همشهریان عزیز برگزار نمیشه.
این یعنی اوضاع تهران هم اون قدرها خوب نیست
تازه نماز جمعه تهران تو فضای بازه و ماسک تمرکز کسی رو کم نمیکنه سخت نیست برگزاریش و تایمش هم کمه.

حالا کنکور. ماسک. تمرکز .فضای بسته چی؟؟؟؟!!!!

دوستون عزیز موفق تعویق به سایت وزارت بهداشت و سنجش پیام بدید برای تعویق برای برگزاری در شرایط مساعد برای همه

بیتا
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

دوستان عزیز موافق تعویق

بیشترین ضرر
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۵:۱۰ ب٫ظ

این یعنی اگه وضعیتی که داریم به همین منوال پیش بره ما علاوه بر بیشترین تعداد مقاله بیشترین استاد تمام جهان را خواهیم داشت. ((استاد مهدی گلشنی))

هوشیار
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۵:۰۱ ب٫ظ

با سلام…..امار روزانه فوتیها ناشی از کرونا در حال حاضر از تعداد کشته های متوسط روزانه جنگ هشت سال دفاع مقدس بالاتر است ….ان وقت با این فوتیها و مسری بودن شدید این ویروس چرا کنکور را لغو نمی کنند و شهرهای وضعیت قرمز را تعطیل نمی کنند برای بنده جای سوال بزرگیست؟؟؟؟

پیک کرونا نیمه دوم تیرماه می باشد که در صورت لغو نکردن کنکور و تعطیل نکردن شهرهای وضعیت قرمز این پیک همچنان هم از لحاظ مقدار و هم زمانی افزایش می یابد به انتهای تابستان حرکت می کند……

“باید ببینیم که در زمان آزمون کدام یک از شهر‌ها در وضعیت قرمز خواهند بود قاعدتا درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.”…..اگر شهری از وضعیت قرمز هم خارج شود حداقل تا ۱۵ روز بدلیل ناقل بودن افراد وضعیت خطرناک است……پس نیاز نیست تا ۲۰ روز بعد ببینید چه وضعیتیست الان دقیقا بهترین موقع اعلام تعویق می باشد…….

دکتری
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

نگفتن ک شهرهای قرمز رو تعویق میندازند
گفتن تصمیم گیری خواهد شد

با این تفاسیر شهرهای غیر قرمز ک ازمون برگزار بشه در شهرهای قرمز تعویق نمی افته
ممکنه پیشنهادات دیگه ایی برای نحوه برگزاری داشته باشند

مانند افزایش حوزه ها

هوشیار
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

وضعیت ایران در جهان بشدت قرمز است و در صورت بی توجهی و برگزاری تجمعاتی مثل کنکور رو به سیاهی میرود…..و ان دیگر کنترل این ویروس در ایران سرکش خواهد شد….عاقلانه بیاندیشیم محتاطانه و با تدبیر مدیریت کنیم….

مرضیه
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۵:۰۰ ب٫ظ

الان منظورش چیه؟ یعنی فقط در مورد نحوه برگزاری تصمیم گیری میکنن یا حتی زمان برگزاری هم؟

بیشترین ضرر
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ

تموم شد بیشترین ضررو کردید رفت
دیگه هیچوقت نباید به تعویق فکر کنید تا اون موقع وضعیتتون درست میشه

Graphic
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  بیشترین ضرر

شما چقدر شبیه اون کاراکتر ««من میدونمممم»» هستین!:)

داوطلب
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

عالی بود گرافیک جان:)))

زینب سادات
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  بیشترین ضرر

تو خیلی روی اعصابی واقعا.

محمد
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۲ ب٫ظ

یعنی چی?
یعنی یه عده امتحان بدن بقیه تو شهرهای قرمز امتحان ندن?
واقعا دیگه خسته شدیم

////////////////
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

احتمالا مثل اسفند ،چند روز قبل ازمون با توجه به وضعیت کشور تصمیم میگیررن……….

یک عصبانی
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ

من تعجبم از کاربرانی چون نعمت الله و تک چرخ موتور هوندا هست که موقع تعویق قبلی کلی آقا تعویق باید بشه بعد الان کجا هستند الان که اوضاع تازه بدتر هم شده آره دیگه لابد الان درس رو خوندن و کرونا هم بهانه بوده وگرنه الان که بدتر شده اوضاع چرا چیزی نمیگن

نورا
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

دقیقااا ، این دو بزرگوار دیگه پیداشون نیست………………..

داوطلب
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ

دوستان صددرصد تعویق میشه!عین همین جمله هارو سریای پیشم گفتن
اصن مگه میشه شرایط از سریای پیش اینقد وخیمتر برگذار کنن

..
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

سری پیش من همچین جملاتی رو ندیدم. منبع لطفا

.....
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ

حالا هی کمپین بزنید! :)

TAR
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ

فروکش کرونا در استان های کرمان، همدان، کرمانشاه، بوشهر و گلستان

خوشبختانه موارد بستری در کشور رو به کاهش است.

سه شنبه ۳ تیر ۹۹

ازمون
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

این خبرارو از کجا میاری؟
تهرانم داره میره تو وضعیت قرمز

..
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ازمون

دکتر لاری ساعت ۱۴:۳۰ در اخبار یک سیما اعلام کردن. مگه اخبار نمی بینین شما؟!

TAR
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۵:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

فروکش عجب؟؟؟ همین امروز ۱۲۱ کشته داشته اصلا اخبار رو نگاه میکنی، حرف زدن مالیات نداره ها!!!!!!

دانشجو
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۷:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

ما شهرکرمانشاه هستیم الن ۴ ماهه قرنطیه ایم استرس داریم درسم خوندیم ولی بهتره بهمه فکر کنیم…اوضاع اینجا بشدت وخیمه دوتابیمارستان بزرگ دیگه جایی برای بستری ندارند….چجور وقتی کلی مبتلا وناقل وجود داره اوضاع فروکش میکنه؟؟؟ !!!تعداد بستری پایین بعلت نبود امکاناته و گفتن هرکی مبتلاست تو خونه قرنطینه بشن نیان بیمارستانا جا ندارن…کادر درمانم خسته س….اطلاعاتتون کاملا اشتباهه.با این شرایط فوق خطرناک برای یه کشوربرگزاری کنکور دکترا اصلا اولویتی ندارد.با یه تصمیم غلط جونه کلی آدم بخطر میوفته…

زینب سادات
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

هر جا شما میری فروووووکششششش میکنه!

TAR
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ب٫ظ

با این صحبت یعنی در شهرای قرمز هم تدابیر اندیشیده شده و تعویقی در کار نیست !
#دیگه برید پا درسا

زینب سادات
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

به خیالت ادامه بده.

علیرضا
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۴:۰۴ ب٫ظ

الان این حرف یعنی چی ؟ مثلا می خوان چکار کنن. تا ۲۰ روز دیگه که معلومه وضعیت جنوب سفید نمیشه!

به ساکنان مناطق قرمز
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۴:۰۲ ب٫ظ

نگران نباشید دوستان عزیز هر تصمیمی که اتخاذ کنند سراسری خواهد بود چه برگزاری آزمون چه لغو آزمون، و فقط استانهای جنوبی درگیر نیستند وضعیت در بخشهای زیادی از استانهای غربی و سیستان و بلوچستان و کرمان هم به شدت وخیم هست، اگر به گستردگی مناطق قرمز توجه کنیم با یه حساب سرانگشتی مشخص میشه که حداقل حداقل یک سوم از مجموع داوطلبین آزمونهای سراسری در این مناطق قرمز ساکن هستند بنابراین مسئولین نمیتونند این جمعیت کثیر رو نادیده بگیرند، استانهایی که امروز قرمز هستند همواره در تاریخ این کشور مظلوم واقع شدند و از گاهی حتی از حداقل امکانات هم برخوردار نبودند اما در برگزاری آزمونها سراسری سابقه چنین اجحافی وجود نداره پس امیدوار باشید
یکی از مهمترین دلایل من برای حمایت از این تعویق مجدد شما دوستان مناطق قرمز بودید از صمیم قلب براتون آرزوی سلامت و آرامش میکنم و متاسفانه این تنها کاریه که از دستم برمیاد.
رهی

داوطلب
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۵:۲۷ ب٫ظ

امید به زنده موندن؟؟ امید به سلامت موندن؟؟ امید به تعویق؟؟ امید به تعیین تکلیف؟؟ امید به خروج از ابهام؟؟ امید به اجرای عدالت؟؟ رسما خسته شدیم دیگه از این همه….

Mehran
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۵ ب٫ظ

هی منو چند تا دوست عزیز دیگه هی گفتیم کنکور لغو نمیشه. هی شما بهونه اوردید و هی وقت گرنبهای خودتون رو تلف کردید پای تعویق و مسائل مسخره پیرامونش.
احتمالا در مناطق قرمز، پروتکل ها فرق میکنه. با توجه به اینکه وزارت بهداشت و علوم هر دو اصرار به برگزاری کنکور سراسری دارند، دیگه تعویق رو میشه تو خواب ببینید. تنها ارزویی که می تونم برای دوستان موافق تعویق کنم اینه مه امشب که میخوابن، خواب تعویق کنکور ببینن :))

مونا
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

واقعا شما داوطلب کنکورید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟¡!!!!!!!

shima
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

شما دقیقا هدفت چیه؟! چرا یه جا خودتونو موافق یه جا دیگه مخالف تعویق نشون میدین؟! با TAR و شمس الله و اسمای دیگه….

Mehran
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  shima

اون افراد به نا حق به اسم ما کامنت میگذارن.
بنده هرگز موافق تعویق کنکور نبودم.

ابوالفضل
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ب٫ظ

وقتی که شهر های جنوبی وضعیت سفید بود اونم توی وضعیت آب و هوای خوب ولی برای کل کشور لغو کردین.الان که شهرهای جنوبی وضعیت وحشتناک شده حرف از فقط این شهر ها میزنین؟
مگه جنوبی ها,بوشهری خوزستانی بندرعباسی چه گناهی کردن!!! ما چه فرقی با شهرهای شمالی و بقیه شهرها داریم

مونا
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۳:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  ابوالفضل

واقعا نهایت تعبیض همین که ما داریم میبینیم تکلیف ما چیه که توی مناطق قرمزیم چیه ؟

ازمون
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  ابوالفضل

دقیقااااا ابوالفضل درست میگی ادم حرص میخوره اینهمه تبعیض

داوطلب
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  ابوالفضل

ما جانمون مهم نیست!! تازه این اینده کیه؟؟؟؟ چه تصمیمی؟؟؟ با چه ریسکی؟؟؟؟ به چه شکلی؟؟؟ به چه قیمتی؟؟؟؟؟ هیشکی پاسخگو نیست!!! چرا اینقدر ماهارو اذیت میکنن!!!! خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مارال
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ

پس تعویق در کار نیست

زینب سادات
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

دیگه به این واضحی داره میگه نمیدونن چیکار کنن برلی شهرهای قرمز!!! اونوقت شما باز میگی تعویق نیست؟!!!!

....
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ

سلام
مثلا ما خوزستانی ها حالا یه توی وضعیت قرمزیم هنوز پابرجا هستیم باید چطور امتحان بدیم لطفا زود تصمیم گیری کنید