موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری کنکور دکتری در تاریخ مقرر

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری آزمون سراسری، ارشد و دکتری در موعد مقرر خود با رعایت پروتکل‌‎های بهداشتی خبر داد.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

منصور غلامی  در گفت‌وگو با  خبرگزاری خانه ملتدرباره برگزاری کنکور 99، عنوان کرد: در نشست امروز کمیسیون آموزش نیز نمایندگان دغدغه‌هایی نسبت به برگزاری کنکور داشتند و آخرین خبر این است که کنکور با لحاظ مراقبت‌های ویژه در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد.

عضو کابینه دولت دوازدهم با بیان اینکه آزمون فقط سه ساعت به طول می‌انجامد، به خانه ملت گفت: همین دانش آموزانی که قرار است در کنکور سراسری شرکت کنند، چند روز قبل در امتحانات نهایی شرکت کرده و آزمون دادند بنابراین با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی کنکور سراسری نیز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در رابطه با نحوه برگزاری آزمون سازمان سنجش به تدریج اطلاعات لازم را در اختیار داوطلبان قرار می‎دهد.

غلامی اضافه کرد: فاصله صندلی‌ها بیش از گذشته و با استاندارد وزارت بهداشت مطابقت خواهد داشت و تعداد شعبه‌های آزمون نیز بیشتر پیش بینی شده است به طوریکه همه داوطلبان در شهرهای محل زندگی خود آزمون خواهند داد.

 آزمون‌ها در تمامی مقاطع در موعد تعیین شده برگزار شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به این سئوال خانه ملت که این تصمیم فقط معطوف به کنکور سراسری است یا خیر، گفت: تصمیم این است که همه آزمون‌ها در موعد تعیین شده خود برگزار شود. ما نباید دغدغه فکری برای داوطلبانی که مدت زیادی درس خوانده‌اند، ایجاد کنیم چرا که تأخیر کنکور موجب ایجاد دغدغه برای داوطبان می‌شود.

غلامی اضافه کرد: همچنین در نشست امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز گزارشی از آخزین وضعیت آموزش عالی به اعضای کمیسیون آموزش مجلس یازدهم ارائه شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

208 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فیزیولوژی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ

سازمان سنجش ۹ اسفند برگزار میکرد بهتر از این تاریخ اعلامی بود. ولی متاسفانه تنبلی بعضی مسوولین این فاجعه رو به بار اورده است.

فیزیولوژی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ب٫ظ

در پاسخ به دوستمون ل.. دوست عزیز من ۹ اسفند اماده بودم ۲۸ ام فروردین هم و ۹ خرداد هم و الان هم اماده ام اون سری بخاطر دوستان داوطلب، خودم نامه به وزارت بهداشت ارسال کردم. بیایید قبول کنیم ۳ بار تعویق شده بنظرتون کافی نیست؟؟ انصاف هم یک چیز خوبیه…در ضمن نامه رو هم همین دوستان نوشته بودند که من پیگیریش کردم.

هوشیار
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

اسفند نیاز به شدید نبود…چرا تعویق را پیگیری کردید؟….ما که دفعات قبل پیگیر تعویق نبودیم اون موقع……حالا که نیاز به تعویق بدلیل وخامت اوضاعست …تازه در سرجلسه با ماسک و دستکش و بدون کولر و در شرایط گرم و خطرناک کرونایی باید امتحان دهیم …..واقعا این اسمش رقابت علمیست؟؟؟؟

هوشیار
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

جناب غلامی بیان کردند کنکور فقط ۳ ساعت وقت داوطلب را می‌گیرد….

داوطلبان دکترا و ارشد اضافه می کنند نتنها بیش از ۳ ساعت وقت داوطلب را می‌گیرد بلکه سلامتیشان را نیز می تواند بگیرد…..

حسین
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

یا به تعویق بندازید یا آنلاین برگزار کنید. جون مردم رو به خاطر خود خواهی یه عده نگیرید. شاید قربانی بعدی ما باشیم.

حسین
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ق٫ظ

آقا من خودم خیلی وقت گذاشتم واسه آزمون دکتری میدونم یه عده هم مثل من هستند و انتظار دارند آزمون حتما سر وقت برگزار بشه. به این دوستان میگم اگر شما به خاطر تلاش و حق خودتون به برگزاری آزمون اصرار دارید یادتون باشه کرونا دوست و غریبه، فامیل و غیر فامیل، خانواده و غیر خانواده نمیشناسه. اگر شدت بگیره به خاطر آزمون که شما حق خودتون می دونید با این کارتون حق حیات رو از یه عده میگیرید. شایدم دامن خودتون و خانوادتون رو بگیره.

جمعی از داوطلبان کنکوری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ق٫ظ

ما داوطلبان دکتری خانواده نداریم؟!
ما داوطلبان دکتری نباید نگران حفظ سلامتی خود و عزیزانمون باشیم؟!
جون ما داوطلبان دکتری برای کسی اهمیت نداره؟!

سازمان سنجش!!!
وزارت علوم!!!
نمایندگان مجلس!!!
ستاد مبارزه با کرونا!!!

الان جمعیت شرکت کننده نسبت به اسفند و فروردین و خرداد کمتر شده که اون موقع کنکور رو لغو کردید و الان میگید، کنکور دکتری چون جمعیتش کمتره پس برگزاریش ایرادی نداره؟!

چرا خودتونو با چین مقایسه میکنید؟! من می خوام بدونم آیا کشور چین که کنکور برگزار کرده مثل ما در رتبه سوم قرار داره از لحاظ مرگ و میر کرونا یا در بهترین شرایط کنترل شده داره کنکور برگزار میکنه؟!

مسئولان محترم؛ ما هم انسان هستیم… کمی برای جان ما هم ارزش قائل بشید!

#تعویق-کنکور-دکتری

سحرناز
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۴۶ ق٫ظ

دوستان اینقدر جنجال بپانکنید آزمونی که منجر به مرگتون بشه بدرد نمیخوره تاآن زمان مرگ افراد کرونایی به روزی ۳۰۰ نفر میرسد ؟

مینو دریکوند
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  سحرناز

من نمیدونم واقعا چرا انقد اصرار ب برگزاری دارن..چطور بذا انقلاب فرهنگی سه سال همه چیزو ب حالت تعویق دراوردن ولی الان با روزی ۲۰۰کشته قرار بر برگزار گذاشتن..حتی اگ جنگ هم بود بازم مینداختن ی تایمی از روز ک وضعیت قرمز نباشه ولی الان این ی بیماری ویروسی خطرناکه ک همه جا هست

شبنم ارشد میکروب
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ق٫ظ

لطفااااااات ب داد برسین..برگزاری ازمون با سفر های درون استانی و.روز بعدش برگزاری دکتری وزارت بهداشت ک منم شرکت کردم حتی سفر برون استانیه..چون بعضی از استان ها حوزه امتحان تخصص وزارت علوم نیستن..مثلا من خرم ابادم چون لرستان حوزه نیست برای تخصص وزارت علوم باید برم کرمانشاه..توی اتوبوسا نشستن و سفر کردن و با این اوضاع کرمانشاه من چطور برم..تازه امتحان وزارت علوم رو.بدم باید خیلی سریع جمع کنم برم.کرمانشاه..اخه انصاف کجاست تو.این وضعیت اونوقت ممکنه خدایی نکرده داوطلبا تو.مسیر بگیرن و برن حوزه ب بقیه هم منتقل کنن..

شبنم ارشد میکروب
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ق٫ظ

هرجایی نوشتم وزارت علوم اشتباه نوشتم..وزارت بهداشت منظورم بوده ب حدی عصبانیم ک اصن حواسم نیس چی مینویسم

فیزیولوژی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۵۰ ق٫ظ

یادم رفت بچه ها اینو بگم اونایی که میگن ما ازمون نمیاییم اونا ساعت ۵ صبح ۲۶ تیرماه جلو در دانشگاه هستن چند ساعت زودتر میان تا جا نمونن از ازمون …

ویکتاریون
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

خوب کاری می کنن. هرچی صبح زودتر برن، فاصله گذاری اجتماعی بیشتری! در فرایند آزمون میسر میشه.

دکتری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

دقیقا

ایرانی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

گل گفتی

بهزاد
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۴۲ ق٫ظ

عجب حکایتی است… دغدغه داوطلبان!!!!

فیزیولوژی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۳۷ ق٫ظ

سیصد گل سرخ یک گل نصرانی

ما را ز سر بریده می‌ترسانی؟

ما کر ز سر بریده می‌ترسیدیم

در محفل عاشقان نمی‌رقصیدیم

این همه استرس برای چی هست؟؟ اگر واقعا نمیتونین ازمون بدین به خودتون فرصت بدین سال بعد ازمون بدین …

ل
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

الان شما حسابی آماده اید؟
حالا خوبه سری قبل شما با هونداتک چرخ و محمدرضا دنبال تعویق بودید و اخراش هم ناامید شده بودی

فیزیولوژی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۳۴ ق٫ظ

ولی امتحان خوبی خواهد بود بچه ها من احساس میکنم زیباترین ازمون سال ۹۹ خواهد بود. چند مدتی هم هست که بچه ها از دانشگاه دور بودن بنظرم یک حداقل روحیه براشون ایجاد میشه در ضمن روی مین نمیرین که رو صندلی میشنید ازمون میدین خیلی هم رعب وحشت بین بچه ها ایجاد نکنید لطفا…

دکتری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

هدف این عده از ایجاد رعب وحشت این هست ک تعداد داوطلبین رو کم کنن
ولی من از خدا میخام همه ۱۸۷ هزار نفر بتونن بیان سر جلسه و با سلامتی ازمونشون رو بدن و هر کس حقش هر نتیجه ایی هست بهش برسه.

زنبور
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۲۴ ق٫ظ

همیشه ما این آقایان را همراهی کردیم. فارغ التحصیل شدیم کار نبود صبر کردیم رفتیم کارگری بعد آزمون استخدامی شرکت کردیم رفتیم شهرهای دور افتاده سه چهار سال هر روز با حقوق شندرغاز . تمام تحریم ها را تحمل کردیم گرانی مشکلات روحی و … ولی این ها حاضر نشدن جوان ها را تا ثبات نسبی کرونا همراهی کنند. این روزها هم میگذره مثل خیلی روزهای دیگه. ایشالا قبول میشیم وارد مصاحبه میشیم و امسال را با سلامتی رد میکنیم. ولی صرفا من جان سالم به در کنم فقط از خدا میدونم و توی ذهنم میمونه که ممکن بود با این ریسکی که وزارت علوم پذیرفته مبتلا میشدم و نبودم. توکل بخدا بچه ها.

شیرعلی قصاب
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۱۴ ق٫ظ

یا امام حسین به دادمون برس عقب بندازن

علی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  شیرعلی قصاب

اگر عقب ندازان شما تشریف میاری سرجلسه؟

سحر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  شیرعلی قصاب

شیر علی نترس

دوست
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

با سلام چقدر اصرار و چرا اصرار برای یک کار خطرناک

دکتری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  دوست

میتونی ازمون ندی

fhb
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

واقعا عقل و شعورتون کجا رفته?
مملکت لنگ دو تا امتحانه یعنی?
اینقدر سفت و سخت وایستادید که باید بگیرین?
جواب مرگهای بعدشو کی میده?

سعید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ب٫ظ

کرونا رو شکست می دیم!

پاسوز
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ب٫ظ

فقط می خواین از سر باز کنین همین !!! مگه شوخیه روزی ۲۰۰ نفر فوتی ؟ چه جوری میشه تمرکز کرد ؟ چه طوری باید دووم اورد سر جلسه ؟ صرفا می خواین بگین کنکور برگزار‌کردیم همین !

الهام
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ب٫ظ

(زیانبارترین وجه کتاب زدگی درسلطه ی کتاب درسی درآموزش وپرورش سنتی یافت می شود. ..کیل پاتریک)سلام دوستان عزیزم.برای همه ی شما آرزوی موفقیت وسلامتی دارم. قطعا عزیرانی که دراین شرایط سعی میکنند که سعه صدرداشته باشندوهمدل وهمراه هم،جهان اکنون ماکه سرشارازچالشها ودشواریهاییست رازیباتر میکنند. رسیدن به هدف همیشه حائزاهمیت است اما تازمانی که دررسیدن به آن آسیبی به دیگران وارد نشود. من میدانم که باید رفت امااگرحضورمن دراین وادی امتحان برای فرددیگری آسیب باشد عقلانیت یک عالم به علم که اکنون برای نهایت آن پیکارمیکند ایجاب میکند که عدم آسیب رابه آسیب ترجیح دهد.هرچند که باتمام وجود شرایط وسختی های شما دوستان رادرک میکنم.وسودی که قرارهست پس ازپذیرش نصیب ماگردد. جناب رجب بزرگوار من نیز باشما موافقم که چاره ای جزتسلیم نخواهند داشت.اگرچه مامحکومیم به زیستن درجهانی که سومش خوانند وقطعا علتی دارد از پذیرش این نام. وآن عدم پذیرش تغییر وکمبود انعطاف دربین یاران یک ملت است که البته شاید تمام علتش نبود تعلیم وتربیت درست بوده است وگناهی تابه حدی گریبانگیر مردم نیست چراکه همه دست پرورده ی قدرتی هستند که به نام دفاع ازظلم مظلوم رادرپایداری ظلم همیشه شریک ساخته است‌.دیروز در متنی که یکی ازمنابع مهمی از کنکور دکتری برای رشته ی من است جمله ای رامی خواندم که بی شباهت به شرایط کنونی ما نیست. مک لارن می گوید(سلطه مبارزه ای است که درآن قدرتمندان رضایت کسانی را که تحت ستم هستند ،جلب میکنند وستمدیدگان نادانسته درستم برخویش مشارکت میکنند).بااین توصیف باز انتخاب باما خواهد بود که البته زندگی چیزی جزانتخابهای ما درزمان خویش نیست.… ادامه نظر»

صمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ب٫ظ

سلام شماره ستاد رو کی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مینو دریکوند
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  صمد

۰۲۱۸۹۵۱۱بعد صفر رو وارد کن بعدش منتظر باش ب کارشناس وصل شی ب اون سنخگو.ک ی چیزایی میک تا وصل شی ب کارشناسم دقت نکن

صمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ب٫ظ

متاسفم………………………………………………………….با این شرایط و کنکور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مراد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ب٫ظ

سراسری ۴۵ روز دیگست خدا میدونه تا اون موقع چی میشه.شما برا دکتری تصمیم باید بگیرید میگید باید برگزار بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟با روزی ۲۰۰ نفر فوتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دردمونو به کی بگیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوسن
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ب٫ظ

ای وای قلبم داره از دهنم میاد بیرون.چرا دم به دقیقه یه حرف میگین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شاهنده اذری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ب٫ظ

اگه کمتریم چرا وقتی ۲۰ نفر روزی فوت میکرد تعویق کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟الان که ۲۰۰ نفره برگزار میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ما ادم نیستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟با این تفاوت که بیشتر داوطلبان دکتری بالای ۳۵ سال هستن

سنا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ب٫ظ

یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نیلا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ب٫ظ

یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کنکور سراسری هنوز۴۵ روز مونده به ما یه فکری بکنید که ۱۰ روز بعد کنکور داریم چی میشه دائطلب کمه.یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟روزس ۲۰۰ نفر میمیره.

کنکوری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  نیلا

دقیقااات

علی الف
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ب٫ظ

در پاسخ به کسی که گفت یکسال درس خوانده و خسته است و…
اتفاقا شما نه تنها یکسال درس نخوندید بلکه چون می دانید درس خوانده های واقعی عقلا در روز ۲۶ تیرماه سر جلسه آزمون حاضر نخواهند شد میخواهید از فرصت بدست آمده ناشی از غیبت اکثریت استفاده کرده و حداقل یک دانشگاه پولی جایی قبول بشید و اینکه میگویید یکسال درس خوانده ایم بخاطر تضعیف روحیه بقیه ای است که کمتر خوانده اند و حتما شرکت خواهند کرد امیدوارم خدا جوابتان را بدهد

کودکستانه مگه ؟
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی الف

دقیقا همینه ! اصلا مسخرس این حرف که ما درس خوندیم !!! داریم کنکور دکتری میدیم کودکستانه مگه ؟؟ همه درس خوندن عریز من ، شما راضی ای کسی که درس خونده ولی خودش یا عزیزش الان گرفتاره این بیماریه و نمی تونه حداکثر توانشو استفاده کنه پاسوز خود خواهی شما بشه ؟

.......
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی الف

لایک دقیقا همینه
به ما ظلم شد

یک عصبانی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ب٫ظ

جناب نادری برادر عزیز، خب مسلمه که بعد آزمون دکتری با اون آمار نجومی، ستاد کرونا یه فکری برای ارشد و سراسری میکنه، سه روز پشت سر هم کنکور دکتری علوم و وزارت بهداشت برگزار خواهد شد، کجا داوطلبان کم هستند،
الان شما در همین حوزه تربت حیدریه خراسان رضوی ببینید در دفترچه از ۱۴ شهر کوچک و بزرگ قراره به یک حوزه امتحانی وارد بشن،
خوشم میاد اصلا خون خودتون رو کثیف نکردید دکتری که پیش رو هست و قرعه شانس ببینیم چی میشه بعدش، بقیه آزمون ها هم که فعلا کی به کیه چرا سر فردای نیامده بحث کنیم اصلا جلسه نیاز نداشت

حمید کرج تو کف دکتری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ب٫ظ

عجب آشفته بازاری است این دنیا

راضیه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ب٫ظ

این چه برنامه ایه کنکور ارشد و سراسری رو پاس میدن ستاد کرونا دکتری با سنجش.
اینا چقدر فکر میکنن حرف میزنن

محنا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ب٫ظ

یعنی چی که کنکور دکترا لغو نمیشه چون جمعیت زیاد نیست.
ما که باید بریم مرکز استان بدتره که

فهیم
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  محنا

دقیقا! در حالیکه ستاد کرونا مدام میگه از سفر کردن بپرهیزید.

راضیه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ب٫ظ

تو زندگیمون تا این حد تو خماری نمونده بودیم که شدیم
انتظار تا روز یکشنبه

پریا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ب٫ظ

تشکر از همه ی کامنت هایی که مارو به تعویق کرونا دلخوش کردند.
فقط وقت مون هدر شد

رضا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ب٫ظ

دوستان سلام و شب خوش من در یک هفته اخیر دنبال کننده نظرات موافق و مخالف بودم. به نظرم می‌رسه در مورد این اظهارات به ظاهر صریح ایشان، نباید چندان نگران بود. طبعاً در حال حاضر افراد تصمیم برای حضور یا عدم حضور خواهند گرفت، اما فکر می‌کنم اگر شناختی نسبت به جایگاه شخص وزیر علوم در تصمیمات کلان وزارتخانه و وزن ایشان در کابینه داشته باشید و بدانید که اصولاً ایشان در جایگاهِ زدن سخن آخر در هیچ حوزه‌ای نیستند، تا هفته بعد منتظر تصمیم نهایی ستاد مبارزه با کرونا می مانید. در حال حاضر وزارت بهداشت قطعاً به جهت بحرانی بودن شرایط در صورت ادامه سیر صعودی آمار در هفته بعد، محدودیتهای قبلی را برمی‌گرداند و آزمون دکتری و کارشناسی ارشد را به بعدز پیک دوم کرونا در شهریور ماه موکول خواهد کرد. چون در صورت پیامدهای ناگوار آزمونهای کوچکتر، برگزاری کنکور کارشناسی با ۷۰۰هزار شرکت کننده که آزمونی بزرگ هست به خطرمیفته. چند روز قبل آقای حریرچی اعلام کردند که درصورت حفظ شرایط در همین وضع هم با پیک جدید در ماه‌های آتی روبرو هستیم. امروز هم وزیر بهداشت در مصاحبه‌ای با تایید شرایط بحرانی اعلام کردند که مجدداً به دوره اوجگیری نزدیک میشیم و باید تدابیر رو دوباره سختگیرانه دنبال کرد. در چنین زمینه‌ای این احتمال وجود داره که تصمیم نهایی مجدداً به لحظه آخر کشیده بشه و پیش از انتشار کارت ورود به جلسه، تعویق آزمون دکتری اعلام بشه. طبعاً این پیش‌بینی وجود داره که ناامن شدن فضای آزمون در ۲۶ تیر و ایجاد بدبینی… ادامه نظر»

آذین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ب٫ظ

از کمیسیون این خبر اومده که دکتری سر تاریخش برگذار میشه چون کمترن اما سراسری و ارشد رو ستاد تصمیم میگیره.

Graphic
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ب٫ظ

یعنی دکترا تاریخش عوض نمیشه
باورم نمیشه واقعا

رحمان ۱۴۰۰
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

تو به مصاحبت برس بقیه میرن کنکور میدن

Graphic
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  رحمان ۱۴۰۰

به مصاحبه هم می رسم
کنکور هم میدم
شما لطفا سرت تو کار خودت باشه!!

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۷ ب٫ظ

زمان برگزاری کنکور منوط به اخذ نظر ستاد ملی کرونا شد عضو کمیسیون آموزش مجلس اعلام کرد که برگزاری نحوه و زمان برگزاری کنکور منوط به اخذ نظر ستاد ملی کرونا شد. احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس اظهار داشت: روز گذشته ما با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونان ایشان جلسه‌ای داشتیم. وی افزود: در این جلسه بحث مفصلی در خصوص زمان برگزاری کنکور و نحوه آن بحث و تبادل نظر کرده و نظر دوستان را اخذ کردیم. عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: اگرچه وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی خیلی در کنکور دخیل نیستند اما ما نظر آنها را اخذ کردیم. نادری ادامه داد: امروز هم در کمیسوین، با وزیر علوم و معاونان آنها و همچنین رئیس سازمان سنجش جلسه مفصلی داشتیم و یکی از مباحثی که بنده به طور جدی مطرح کردم این بود که برای زمان و نحوه برگزاری کنکور تعیین تکلیف شود. وی با اعلام اینکه امسال ۱۸۷ هزار داوطلب دکتری، ۶۹۴ هزار داوطلب کارشناسی ارشد و یک میلیون و ۱۴۵ هزار داوطلب کنکور سراسری داریم، عنوان کرد:‌ طبیعتاً ۲۶ تیرماه برای کنکور دکتری، دوم تا ۳ مرداد برای کنکور کارشناسی ارشد و ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه برای کنکور سراسری مشخص شده است. نادری بر همین اساس اضافه کرد: موضوعی که در جلسه امروز مطرح شد این بود که بنده خلاصه‌ای از درخواست های داوطلبان را ارائه کردم چرا که بنده در شبکه‌های اجتماعی روزهای اخیر مطالبی… ادامه نظر»

رجب تناسخ یافته بیژن
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۷ ب٫ظ

الان رجب و بیژ بیژ میان میگن من مطمعنم کنکور لغو میشه
ظاهرا آقا بیژ احتمالا خیلی تحت تاثیر مطالعه استعداد تحصیلی قرار گرفته اما حیف که تمام استدلال هاش معکوس بود

محمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۷ ب٫ظ

نادری: زمان برگزاری کنکور منوط به اخذ نظر ستاد ملی کرونا شد

عضو کمیسیون آموزش مجلس:
کنکور دکتری -باتوجه به اینکه تعداد آنها هم کمتر است- در همان تاریخ خود برگزار خواهد شد.
برای کنکور کارشناسی ارشد و سراسری قرار بر این شد که نظر ستاد ملی کرونا اخذ شود.
اگر نظر ستاد ملی کرونا بر این بود که به تعویق بیفتد، ما هم در مجلس همین را دنبال خواهیم کرد.

موافق برگزاری ۲۶ تیر
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۲ ب٫ظ

خدایا شکرت
ممنون جناب وزیر

TAR
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۲ ب٫ظ

دوستان تعویقی لطفا از ما ناراحت نباشید ما دوستون داریم و امید واریم شما هم این فرصت ۱۰ روز مطالعه کنید و در رقابت شرکت کنید ، ما که مخالف تعویق بودیم دنبال راحت رفتن دانشگاه نبودیم و فقط میخواستیم نتیجه زحماتمان را ببینیم ،امیدوارم همه شرکت کنن و هرکس بیشتر تلاش کرده به حقش برسد، من دیگه قصد انداختن حرفی به تعویقیا ندارم با این که میدونم اگر کنکور تعویق افتاده بود اینجا به من کلی حرف زده میشد ، به هر روی امیدوارم همه موفق باشن یا حق .

رحمان ۱۴۰۰
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  TAR

Tar با تو ام گوش کن
سر دست یکی از تعویقی ها رو گرفتم! Graphic استعداد مصاحبه داره برا همین میخواست کنکور تعویق بیوفته
خهخخ

Graphic
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  رحمان ۱۴۰۰

رحمان جان حالت خوبه شما؟
من خیلیییی وقته که گفتم‌ استعداد شرکت کردم برادر کار شاخی نکردی که فهمیدی اینو بچه های اینجا می دونن!!
و در مورد دلیل موافقتم با تعویق هم صحبت کردم دیگه لزومی نمی بینم بهت بگم
موفق باشی.

Graphic
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  Graphic

در ضمن من مثل شماها نیستم با هزارتا اسم بیام پیام بدم. نه وقتشو دارم نه ضعف شخصیتی.

مهرانه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ب٫ظ

با ماسک امتحان دادن اصلا سخت نیست
چون خیلیا دارن هرروز ساعت طولانی ماسک میزنن
ولی ان شالله ماسک زدن برای ۴ ساعت کفایت کنه و سلامت به خطر نیفته

Mahdi
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ب٫ظ

سلام عضو کمیسیون آموزش مجلس اعلام کرد که برگزاری نحوه و زمان برگزاری کنکور منوط به اخذ نظر ستاد ملی کرونا شد. احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس اظهار داشت: روز گذشته ما با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونان ایشان جلسه‌ای داشتیم. وی افزود: در این جلسه بحث مفصلی در خصوص زمان برگزاری کنکور و نحوه آن بحث و تبادل نظر کرده و نظر دوستان را اخذ کردیم. عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: اگرچه وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی خیلی در کنکور دخیل نیستند اما ما نظر آنها را اخذ کردیم. نادری ادامه داد: امروز هم در کمیسوین، با وزیر علوم و معاونان آنها و همچنین رئیس سازمان سنجش جلسه مفصلی داشتیم و یکی از مباحثی که بنده به طور جدی مطرح کردم این بود که برای زمان و نحوه برگزاری کنکور تعیین تکلیف شود. وی با اعلام اینکه امسال ۱۸۷ هزار داوطلب دکتری، ۶۹۴ هزار داوطلب کارشناسی ارشد و یک میلیون و ۱۴۵ هزار داوطلب کنکور سراسری داریم، عنوان کرد:‌ طبیعتاً ۲۶ تیرماه برای کنکور دکتری، دوم تا ۳ مرداد برای کنکور کارشناسی ارشد و ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه برای کنکور سراسری مشخص شده است. نادری بر همین اساس اضافه کرد: موضوعی که در جلسه امروز مطرح شد این بود که بنده خلاصه‌ای از درخواست های داوطلبان را ارائه کردم چرا که بنده در شبکه‌های اجتماعی روزهای اخیر مطالبی در این خصوص منتشر کردم که برای هرکدام از این… ادامه نظر»

شهری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mahdi

برای دکتری گفته این موضوع حل شده س. این جلساتشون هم فقط واسه ارشد و مخصوصا کارشناسی هست که تعدادشون چند برابر ماست.

یک عصبانی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  Mahdi

کلا آزمون دکتری گوشت قربونی شدند، اخه نماینده جان ما در هر یک از حوزه ها از انواع شهرهای مختلف یک جا جمع میشیم… همچین در هر حوزه کم هم نیستیم
فقط لطفا پول کسانی که قصد ندارند رو پس دهید

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

نه نه عصبانی جان اشتباه نکن هیچکدوم هنوز تأید ستاد رو ندارن. به خصوص احتمال تعویق دکتری با آمارهای این چند روز بیشتره.

مینا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Mahdi

اصلا فعلا دکتری در اولویته که در اوجه… تعداد کمه ولی از شهرستانهای اطراف میان داخل یکی دو تا حوزه در مرکز استان… خود این جابجاییها و سفرها مشکل افرینه…

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

اینها این چیزها رو نمیدونن….اعتراضات داوطلبان دکترا رو اشتباه گرفتن و بجای سراسری فکر کردن…….

کنکوری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  Mahdi

یعنی دیگه تاریخ ازمون دکتری با این آمار مرگ و میر تغییر نمیکنه؟ اونم آزمونی که بیشترین تردد رو داره؟
یعنی تو ستاد بررسی نمیشه؟ دیگه چند نفر باید بمیرن که حالیشون بشه اوضاع وحشتناکه!!

احمق نیستیم
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

گویا تعداد شرکت کننده کنکور دکتری نسبت به اسفند و خرداد کم شده؛ چون میگن با توجه به تعداد کم شرکت کننده، برگزاریش ایرادی نداره!

خخخخخخ

اهوازی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

تازه ازمون وزارت بهداشتم هست..من پنج شنبه علوم شنبه بهداشت ازمون دارم!!!

علی الف
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  Mahdi

فکر کرده اگر تعداد شرکت کننده بیشتر باشه همه یک میلیون و سیصد هزار نفر در یک سالن آزمون خواهند داد؟ یا اگر چون تعداد شرکت کننده دکتری کمتره پس اگر اتفاقی افتاد تعداد کشته ها بالا نیست الحمدلله؟
به به خوشم به هوش صاحب این استدلال آمد

مهرانه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ

معاون درمان علوم پزشکی اصفهان:
در این دوره بیماران جوان که بیماری زمینه ای ندارند وجود دارد،این افراد در بدو ورود حال خوبی دارند ولی طی مدت بسیار کوتاهی حالشان بد می‌شود و سریعاً فوت می‌شوند؛بیماران جوان و ورزشکاری که حال خوبی داشتند ولی یک مرتبه فوت کردند

لغو آزمون در جلسه یکشنبه ستاد کرونا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۵ ب٫ظ

آقای دکتر داغت نبینم روز یکشنبه عصر قاعدتا میای مصاحبه میکنی و احترام به ستاد کرونا مبنی بر لغو آزمون اعلام میکنی ـ گرچه بنده دوست ندارم تعویق بشه ولی شواهد اینجور نشان میده

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ب٫ظ

موثق هست؟؟؟

#مخالف تعویق
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ب٫ظ

نادری ادامه داد: البته بحثی که در جلسه مطرح شد این بود که برای آزمون دکتری تمهیداتی اندیشیده شده و یک متر و ۶۰ سانتیمتر فاصله داوطلبین خواهد بود و برای تفتیش هم تمهیداتی اندیشده شده که بر اساس آن تفتیش به صورت فیزیکال نباشد و تبدیل به صورت الکترونیکی انجام شود و از دستگاه‌های مختلف کمک گرفته شده است. بنابراین بحث دکتری -باتوجه به اینکه تعداد آنها هم کمتر است- حل شده و در همان تاریخ خود برگزار خواهد شد

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

اینکه نظر ضد و نقض داده….اخرش گفته در مورد کنکور نظر ستاد مهمه……یک خبر موثق بدین

عرفانیان
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۵ ب٫ظ

منظورم ۲۰:۳۰ بود

زنبور
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۷ ب٫ظ

پول اونا که نمیخوان شرکت کنن را پس بدید. بقیه هم که خواستن شرکت میکنن. من شرکت میکنم ولی دوستم شرکت نخواهد کرد

عاشق عدالت/متنفر از رانت
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  زنبور

موافقم. کمپین عودت پول دواطلبان هر چه سریع تر ایجاد شود. خود هم حتما امضا می کنم.

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  زنبور

پولم هم گرفتن …جونمون رو هم میخان…

مهدیه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۶ ب٫ظ

شما هم لطفا بیا سر جلسه ناظر باش آقای دکتر.
بدون حضور شما هرگز

شاکی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ب٫ظ

اِی آقای غلامی اِی آقای غلامی
بابا میگن هنوزم که برگزاری قطعی نیست. چرا دارید ما رو به بازی میگیرید؟ چی گیرتون میاد از اینهمه تحمیل فشار به داوطلب؟ شما میگید آزمون برگزار میشه ولی از یه جای دیگه خبر میرسه که نه ۲۶ تیر منتفیه. آقای غلامی خسته شدیم بس کنید این کشمکش رو بین خودتون و ستاد کرونا. چرا اول میگید کنکور هست بعد میزنید زیرش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا چرا چرا چه سودی داره براتون زجر داوطلب

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  شاکی

موثق هست؟؟؟

نا امید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  شاکی

شاکی جان
از کجا خبر رسیده منتفیه؟ تورو خدا بگو

#مخالف تعویق
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  شاکی

نادری ادامه داد: البته بحثی که در جلسه مطرح شد این بود که برای آزمون دکتری تمهیداتی اندیشیده شده و یک متر و ۶۰ سانتیمتر فاصله داوطلبین خواهد بود و برای تفتیش هم تمهیداتی اندیشده شده که بر اساس آن تفتیش به صورت فیزیکال نباشد و تبدیل به صورت الکترونیکی انجام شود و از دستگاه‌های مختلف کمک گرفته شده است. بنابراین بحث دکتری -باتوجه به اینکه تعداد آنها هم کمتر است- حل شده و در همان تاریخ خود برگزار خواهد شد

پسیکولوژی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۲ ب٫ظ

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی اعلام کرد با توجه به مجور صادره وزارت بهداشت، برگزاری آزمون استخدامی در تاریخ۲۰ تیر برگزار می شود!!! تعداد شرکت کنندگان هم ۲۴۲۰۰ نفر هستند مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی هم از توزیع کارت ورود به جلسه آزمون های استخدامی آموزشیاران نهضت سواد آموزی، ثبت اسناد و املاک کشور، صنایع شیر ایران از امروز خبر داد منبع: ایرنا دوستان بنظرتون بازم تعویق هست؟؟؟ جناب رجب منم با وجود اینکه یکساله درس خوندم واسه این کنکور ِ فرسایشی، ولی چون در سطح گسترده فکر میکنم (نه که فقط نوک دماغمو ببینم و یا مثل بچه دبیرستانی ها بگم چون درس خوندم باید به هر قیمتی آزمون بدم) خواستار تعویق بودم و هستم و به عنوان مدرس دانشگاه با سوابق آموزشی و پژوهشی و درمانی، سیاه لشگر هم نیستم که یه عده بگن تنبلی و میخوای وقت بخری، اتفاقا اگه خیلی ها از آبان و دی شروع کردن من از مرداد ۹۸ شروع کردم و برنامه ریزی داشتم… من ۴ ساله منتظر برگزاری این کنکور هستم چون امسال اولین ساله که گرایش تحصیلی من توی ایران دانشجو می پذیره با برگزاری این آزمون بعید میدونم خبری از تعویق باشه شاید بعد از برگزاری این آزمون استخدامی، خیلی ها باورشون بشه که چه فاجعه انسانی رخ خواهد داد و از خر شیطون پایین بیان و فکر درست کنند نه فقط شوآف داشته باشند توی صفحات مجازی ضمنا یه نکته رو هیچ گاه فراموش نکنید: توی این عالم هستی هیچ کس جای کسی رو تنگ نخواهد… ادامه نظر»

صادق
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ب٫ظ

اینایی که میگن پولمونو پس بدین ما شرکت نمیکنیم. همه تون کنکور میدین. شماها همونایی هستین که هر چی گرون میشه میرید تو صف وایمیستین. بس کنید دیگه.

نازنین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۷ ب٫ظ

اونزمان که سنجش با وجوووود فقط حدود ۶۰ نفر مبتلا تو اسفند آزمون برگزار نکرد و ستاد کرونا اجازه برگزاری آزمون رو نداد چون تصور میکردن کرونا از بین میره….

امااااااااا
الان دیگه برای بار چهارم و چندم باید تعویق بدن؟؟؟
چرا نمیفهمید؟
چرا هنوزم دارید سماجت میکنید برای لغو کنکور

نا امید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۵ ب٫ظ

بچه ها اینا به فکر جون ما نیستن.مجبوریم تن بدیم به قضا و قدر. به امید پروتکل های بهداشتی اینا نباشید. خودتون ماسک و الکل ببرید سر جلسه. اول صندلی رو الکلی کنید بعد بشینید. ماسک n95 گفتن ممنوعه. به جاش دو تا ماسک جراحی ببرید. خدا همراهمون باشه. برای هم دعا کنیم

فاطمه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ

خداروشکر که ۲۶ تیر برگزار میشه

من یکی که سر این تعویق ها خیلی اذیت شدم، الان واقعا خوشحالم که امتحان برگزار میشه و لغو نمیشه، خداروشکر

الهی که همه به سلامت و موفقیت امتحان رو بدهند مخصوصا افرادی که زحمت کشیدند نتیجه زحماتشون رو ببینند

شیرعلی قصاب
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

اره خوشحال باش که خیلیا از طریق همین آزمون قراره مبتلا بشن

فاطمه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  شیرعلی قصاب

همه موارد رو رعایت کنند مبتلا نمیشن، برو سایت بهداشت جهانی کسب اطلاع کن!!

هوشیار
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

فضای بسته بیشتر از پانزده دقیقه حتی با رعایت مسایل میتونه مبتلا کنه…..

موافق تعویق
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۵ ب٫ظ

سنجش گویا به پول خیلی نیاز داری؟
که جون ما رو برات ارزش نداره!!
#پول_ما_رو_پس بدید

fa
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ب٫ظ

تلسف برای مشتاقان کنکور.جولان بدین

Mahdi
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۴ ب٫ظ

بزرگوار الان مهمترین دغدغه, نگرانی و دغدغه مردن است. امروز دویست انسان جان خود را از دست دادند.

اینو بخونید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۶ ب٫ظ

دوستان ستاد مخالف و منتظر تایید وزارت علوم و سازمان سنجشه. فردا معلوم میشه. آقای وزیر هم تا یه حدی میتونه پافشاری کنه وقتی اوضاع داره وخیم میشه کوتاه میاد.

.......
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۷ ب٫ظ

دوستان سه ساعت شد تایم ازمون!به نظرتون سوالات تخصصی رو کم کردن یا عمومی؟؟

هوشیار
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  .......

احتمالا منظورشون ازمون سراسری نه دکترا….

نازنین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ب٫ظ

سنجش
پول اونایی که نمیخوان کنکور بدن رو پس بده

سجاد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

در دفترچه ی ثبت نام همچین قانونی بوده که سنجش اعلام کرده باشه پول کسایی که انصراف میدن رو پس میده؟

خداداد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

باش

جلال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

واقعا

نازنین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ب٫ظ

آدمین محترم لطفا به گوش مسئولین برسون
چرااااا پول از جون ما مهمتره واسشون؟؟؟چرااااااا
یکسال درسخوندن ناراحت کننده اس؟؟
ولی مُردنِ ما ناراحت کننده نیست؟؟؟؟
چجوری خودشونو قانع میکنن؟؟
سنجش تو هم به پول نیاز داری؟؟؟
واقعا که.
همون بهتر که ما بریم کنکور بدیم بمیریم.
فقط ۷۰_۸۰ساله ها بمونن.
نسلمون منقرض بشه

TAR
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۱۹ ب٫ظ

درود بر شرفت کار دان که نجاتمان دادی چون خودت با سواد و دانشگاه رفته ی واقعی هستی ،
زنده باد جناب غلامی .

....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

من اهوازیم تار نمیدونم چرا دوست داری کنکور بدی فقط خود خواه بودن منو متعجب کرده اخه خوزستانی ها اینطوری نیستند

حمید کرج تو کف دکتری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۱۸ ب٫ظ

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن

با مردم بی درد ،نمیدانی چه دردی دارد

واقعا جای تاسف دارد

زهره- معماری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۶ ب٫ظ

احسنت به شما
منم داشتم بعضی از پیامها رو میخوندم که از فاصله تا حوزه و… نوشتند فکر کردم چقدر عدالت آموزشی شعار دور از ذهنیه وقتی مسئولین اینقدر از مردم عادی به دورند

یک عصبانی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۱۵ ب٫ظ

به کاربر امید به خدا
کاش تو رو از نزدیک دیده بودم و به عنوان یک دوست مانع تو میشدم… به والله شما اگه بچه یکی از همین وزیران بودی اجازه نمی‌داد بری… یکی از دوستان گفته بود بچه های سمپاد گناه دارند دانش آموزان زحمت کشیدند به والله من اگه بودم هرکسی رو میگفتم برو سرجلسه، اون بچه های سمپاد رو نمیزاشتم…

ازمون ۲۶ تیر حق مسلم ماست
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۱۴ ب٫ظ

الان دوباره میان میگن نه درخواست بدیم یه جا دیگه برا تعویق. فک کنید بینم ارگانی مونده که شما پیگیر نشدید بر این تعویق. خسته نشدید؟ چه پشتکاری دارید شما؟ ولا اگه از این پشتکار برا درس خوندن استفاده میکردید خیلیاتون احتمالا رتبه تک رقمی میشدید. خدا رو شکر که وزیر محترم حواسش به همه چی هست. ممنون اقای دکتر غلامی

...
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۱۴ ب٫ظ

‏صحبتهای نگران‌کننده معاون درمان علوم پزشکی اصفهان:
در این دوره بیماران جوان که بیماری زمینه ای ندارند وجود دارد،این افراد در بدو ورود حال خوبی دارند ولی طی مدت بسیار کوتاهی حالشان بد می‌شود و سریعاً فوت می‌شوند؛بیماران جوان و ورزشکاری که حال خوبی داشتند ولی یک مرتبه فوت کردند!

ماندانا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۰ ب٫ظ

مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم ، از لغو جلسه امروز (سه شنبه ۱۷ تیر ) کمیسیون متبوعش خبر داد.

وی در توضیح علت عدم برگزاری جلسه کمیسیون انرژی اظهار داشت: به دلیل ممانعت رئیس ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، جلسه امروز کمیسیون انرژی لغو شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار بود آقایان بیژن زنگنه و رضا اردکانیان وزرای نفت و نیرو در جلسه امروز حضور یابند و گزارشی پیرامون عملکرد وزارتخانه های متبوع خود و برنامه های آتی به اعضای کمیسیون ارائه دهند که این جلسه به درخواست رئیس ستاد مقابله با کرونا لغو شد.

به گزارش تسنیم قرار بود کمیسیون های تخصصی مجلس امروز(سه شنبه ۱۷ تیر) در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شود.
منبع: تسنیم
که اینطوووور؟! پس آدم فرق میکنه، ای جماعت دستورات ستاد کرونا برا هرکی یه رنگیه، جون ماست که بی ارزشه!! حالا بعضیا هی بگن ایول به مسئولین برکزار کننده …!

زهرا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۸ ب٫ظ

با این تفاسیر کاملا مشخص است که فقط فقط منافع مالی دانشگاه مطرح است وجون انسانها اصلا ارزشی نداره

کامران
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۶ ب٫ظ

دوستان سرچ کنین جلسه خروجی نداشته ایشون سری قبل هم مخالف تعوبق بودن.تصمیم نهایی با ستاد مبارزه با کروناس!

منتظر
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۵ ب٫ظ

ما امتحان می دیم و ان شاالله هیچ اتفاقی نیافته .
ولی چه می شه اگر تعویق می افتاد نهایتش از ترم دوم تحصیل شروع می شد.

samira
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۱ ب٫ظ

خیلی هم عالی

محمودیان
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۱ ب٫ظ

سازمان محترم سنجش

لطفا تمهیداتی فراهم کنید برای عودت دادن پول کسانی که برای کنکور دکتری شرکت کردن و الان نمیخوان تو این شرایط بحرانی تو کنکور شرکت کنند..، مگه نمیگید دلبخواهیه شرکت تو کنکور. خوب ما از جانمون سیر نشدیم و نمیخوایم تو کنکور دکتری شرکت کنیم.

#پول- ما -رو -پس بدید!

ادمین محترم خواهشمندیم این نظر رو به اشتراک بگذارید.

لیلا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمودیان

پول منم پس بدید. منم نمی خوام شرکت کنم پولمو پس بدید

مجید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمودیان

بله لطفا پولمان را پس بدید

ف
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمودیان

موافقممممم

جلال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمودیان

ما پولمون میخوایم

داوطلب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ب٫ظ

سلام اینکه همه تو شهر خودش امتحان میده شامل همه مقاطع میشه یا فقط کنکور کارشناسی؟؟؟

زهره- معماری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

واقعا گل گفتید

معلق
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ

سازمان سنجش که نظرش مشخصه، می مونه کمیسیون مجلس که جلساتشون با وزیر علوم هنوز ادامه داره، کاش هر چه زودتر تکلیف زمان برگزاری رو روشن کنن.

Mohammad
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  معلق

یا خدا. بابا شماها دیگه کی هستین!

.......
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  معلق

جلسه امروز با کمسیون مجلسه داشتن دیگه تموم شد

کامران
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  معلق

دوستان سرچ کنین جلسه خروجی نداشته ایشون سری قبل هم مخالف تعوبق بودن.تصمیم نهایی با ستاد مبارزه با کروناس!

فرداد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ

درود،
راست میگه باید سر موقع برگزار بشه، دانشگاه ها به اندازه فروش نفت برای دولت درآمد داره،
سالی ۷۰۰ هزار پذیرش کنکور داریم، ۶۰۰ هزار نفرشان شهریه پردازن،
۶۰۰ هزار ضرب در متوسط ترمی سه ملیون، ترمی ۲ هزار میلیارد تومن از ورودی جدید پول ذر میاد،
سلامت کیلویی چند؟

.......
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  فرداد

دقیقا همینه، توی این شرایط دولت به این شهریه ها نیاز داره، واسه همین هم میگه باید امسال برگزار بشه.

محمودیان
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۴ ب٫ظ

سازمان محترم سنجش

لطفا تمهیداتی فراهم کنید برای عودت دادن پول کسانی که برای کنکور دکتری شرکت کردن و الان نمیخوان تو این شرایط بحرانی تو کنکور شرکت کنند..، مگه نمیگید دلبخواهیه شرکت تو کنکور. خوب ما از جانمون سیر نشدیم و نمیخوایم تو کنکور دکتری شرکت کنیم.

#پول- ما -رو -پس بدید!

فقط امید به خدا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ب٫ظ

#زنده باد مخالف تعویق

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۰ ب٫ظ

اگر پروتکل درست و حسابی بود بایدفعالیتش ۲۰ روز قبل ازمون شروع میشود تازه اونم در شرایط مینیمم کرونایی………نتایج برگزاری امتحانات نهایی بوضوع مشخص هست و اوضاع کرونایی عجیب و غریبی رو لمس می کنیم……….دغدغه فکری داوطلبان!؟ یا دغدغه تاجران اموزشی؟

فقط امید به خدا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۰ ب٫ظ

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افرادی که دم از تعویق یا تعلیق کنکور ۹۹ می‌زنند، هیچ راهکار جایگزینی برای ارائه ندارند، افزود: شیوع ویروس کرونا در اواخر شهریور و مهرماه مجددا در کنار سایر ویروس‌ها تشدید می‌شود لذا تأخیر کنکور هیچ فایده‌ای برای کشور ندارد.

وی با تأکید بر اینکه نباید در این شرایط زندگی را متوقف کرد، گفت: می‌توان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله توزیع ماسک در بین داوطلبان و رعایت فاصله حدود ۱.۵ متر در حوزه‌های برگزاری آزمون، کنکور را برگزار کرد.

ویس کرمی افزود: برخی فرصت طلبان نیز در این میان با ایجاد کمپین‌هایی در فضایی مجازی به دنبال اعمال فشار بر تصمیم‌گیران و دست اندرکاران هستند، لذا نباید حق افرادی که وقت خود را صرف درس خواندن برای شرکت در کنکور کرده‌اند را سلب کرد و اسیر تصمیمات پوپولیستی شد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با برگزار نشدن کنکور، ورودی یک سال به دانشگاه‌های کشور دچار متوقف می‌شود و این مسئله برنامه دانشگاه‌ها، اساتید و به طور کلی حوزه آموزش عالی را دچار اخلال خواهد کرد.

فقط امید به خدا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۹ ب٫ظ

ما یکسال درس خوندیم وبا تعویق مخالفیم
#مخالف تعویق
#آزمون سرموعد مقرر
#وزیر دانا متشکر

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ب٫ظ

من دو سال درس خوندم و با تعویق شدیداً موافقم

# تعویق صد در صد

# آزمون استاندارد

# خردورزی و مساعدت

# آزمون با ماسک = افت حداکثری بازدهی

فقط امید به خدا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ب٫ظ

بعدشم شماها که نگران هستید مثل سالهای قبل کسانی هستند که ثبت نام میکنن به دلایلی (مثلا اماده نبودن) نمیرن سرجلسه سال بعد ازمون میدن……. ولی شما تعویق چی ها ساعت ۵صبح با پتو مسافرتی تون دم در حوزه ها هستید ومطمئنن شما یک ذره هم تو طول روز رعایت نمیکنید ولی تو این مساعل که میخواید زمان بخرید بخونید میشید نماینده سازمان بهداشت جهانی………. ما نخواهیم گذاشت که تعویق مجدد بشه چون همه ملت ومسولین فهمیدن که شما نماینده مانیستید

....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۶ ب٫ظ

تا کجا رفتیم تاسف

پور سعدی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب٫ظ

کاش زودتر برگزار شه. لااقل از فکرش خلاص می‌شیم

آبی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۳ ب٫ظ

الان باز یه عده میان میگن بوی تعویق میده صحبت های وزیر :))))))

....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

شما که مشکل خدمت سربازی درست شد

فقط امید به خدا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۲ ب٫ظ

ببینید, به این میگن وزیر دانا چون کسی که یکسال درس خوانده را میفهمد وما دوست داریم ازمون بدیم وبرامون مهمه که زودتر ازاین بلاتکلیفی نجات پیدا کنیم وگرنه اگه مملکت هم بدن تحویل شما تعویق چی ها تا سال دیگه همش گزینه تعویقتون رومیزه

....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۶ ب٫ظ

!!!!

علی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۱ ب٫ظ

من اولین بار بود یه بیمار کرونا رو از نزدیک دیدم که شنیدم می‌گفت خوب شده اما ۳۰ درصد از ریه هاش رو از دست داده تا قبل از این فکر می کردم، هر کسی خوب بشه، سلامتی کامل رو بدست میاره.
حالا برای امتحان دکترا، می ارزه در خطر ابتلا به بیماری ای قرار بگیرم که ممکنه تا این حد پیشرفت کنه که هیچوقت سلامتی کامل رو بدست نیارم؟ اونم با روند رو به رشد این بیماری در این روزها
حتی ممکنه در روزهای آینده با توجه به افزایش بیماران، در صورت ابتلای ما، بیمارستان ها هم جایی برای ما نداشته باشند.

چالش بدیه که من سخت میتونم از پسش بر بیام!!!!

امکانش هست به جای استاد منظم بودن، کمی مثل وزیر بهداشت دلسوز باشید؟؟؟؟

#مخالف تعویق
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

کسی که برای هدفش سلامتشو به خطر انداخته درک میکنه چی میگم :
واقعا ارزششو داره
زحمت کشیدیم جون کندیم
تا آینده خودمونو بچه هامونو و کشورمونو بسازیم

علی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

یعنی واقعا اینطور فکر می کنی که کنکور و تحصیل در دوره دکترا آینده خودتون و بچه هاتون و کشور رو میسازه؟ :)))))
شما انشاالله مزد زحماتت رو می گیری ولی فراموش نکنید انتخابی هست که خودتون انجام دادید.
منم هنوز نمیدونم شرایط چطور پیش بره و اینکه آیا کنکور بدم یا خیر
ولی شرکت یا عدم شرکت در آزمون برای من بستگی داره به آمارهای منتشر شده در خصوص این بیماری
کمتر موضوعاتی هست که بیشتر از سلامتی ارزش خطر کردن داشته باشه

Vertigo
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۱ ب٫ظ

درود بر همه شما. مطلب مهمی که در بین سطور دوستانی که کامنت می نویسند، نهفته است اینه که کسی راجع به اصل موضوع بحثی نداره. موضوع مهم چیه این وسط؟ آزمون دکتری؟ دوره دکتری؟ مدرک دکتری؟ یا سرنوشت بعد از دکتری؟! دوستان گرامی به قول معروف” یزد دور و گز نزدیک”! واقعا خبر ندارید بعد دوره مقدس دکتری چه خبر هست؟ و یا اصلا خبر دارید در خود دوره دکتری چه خبره؟ می دونستید در خیلی از دانشگاه های تراز یک کشور عزیزمون، پول آزمایشگاه و کارگاه و … رو باید از جیب بدی تا پس از پایان کار اگه بودجه بود بهت برمی گردونن! از همه شما خواهشمندم که لطفا عمیق به مساله نگاه کنید. اگر یک نگاه اجمالی به مسیر گذشته خودتون بندازید به راحتی متوجه خواهید شد که تمام انتخابهاتون بر اساس شرایط اینچنینی بوده. بله بحران و بحران و باز هم بحران!! به بعضی از کامنتها نگاه کنید متوجه منظورم خواهید شد. به قول یک عزیزی که روزگاری می فرمود: آیا مشکل جوانان ما موی سر اوناست؟ و بعدش …. بگذریم. الان مشکل ما همین کنکور دکتراست؟ به تمام مقدسات قسم که با مشاهده این درگیری های عجیبی که در این صفحات بین ما راه میفته خیلی ها قهقهه زنان چای خود رو می نوشند!! تفرقه بنداز و حکومت کن. انتظار اندکی تفکر از شما چیز زیادی نیست چون قرار هست با دکتری گرفتن خودتون دارای “دکترین” بشید.

یک عصبانی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۶ ب٫ظ

همون نه اسفند وزیر علوم و سنجش گفتند همه جا ضدعفونی شده… مشکلی نیست مسائل عادی هست… ما که به اینا امید نداریم… فقط و فقط واقعا ناراحتم از ستاد کرونا که دفعات قبلی کرونا بد بود ولی الان مصلحتی شده… ایشالله چیزی نمیشه شده… این همه سکوت و واگذاری تصمیمات هر نهادی به خودش… چیزی جز پشیمانی نیست

سپهر
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ب٫ظ

چه جوری روی برگه پاسخنامه اثر انگشت بزنیم؟

Maryam
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  سپهر

مرگ که نیست استامپ ببر با خودت. نبردی هم اونجا بزن با پد الکی که میدن دستاتو پاک کن. یا با خودت الکل ببر

سعید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

چشم قربان

رجب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ب٫ظ

دوستای خوبم من وقتی حرفی رو میزنم مسئولیتش رو قبول میکنم. هنوز هم میگم به اخبار حاشیه ای توجه نکنید تعویق قطعیه. میدونید اپیدمی چه روندی داره؟ میدونید رشد تصاعدی یعنی چی؟ میدونید ۲۰۰ نفر کشته رسمی در یک شبانه روز که نسبت به روز قبل بالای بیست درصد رشد داشته چه معنی داره؟ من هم جواب هیچکدوم از این سوالهارو نمیدونم و تخصصش رو ندارم ولی الگوریتم از همه چی خبر داره. این آخرین پیام من اینجا هست چون دیگه خسته شدم از حرفهای بی منطقی که در حق من زده میشه. همتون رو به خدا میسپرم فقط قول بدید روزی که خبر قطعی تعویق در همین سایت منتشر شد یادی از رجب بکنید. یا حق

sara
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

ایشاالله که تعویق حتمی

شمیم
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

رجب اگر کنکور تعویق بشه من اولین کسی هم که میام ازت یاد میکنممممم

.......
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

رجب جان با چه رویی اومدی برادر من

ماه دخت بانو
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

معلومه که امار بالا تر میره اما اینکه جون ما مگه برای اینا ارزش داره که با بالاتر رفتن آمار تعویق بندازن

جلال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

رجب یا اخر امید

جلال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

ستاد کرونا حرف نمیزنه دوست دارد سازمان سنجش پشیمون بشه بگه بیخیال کنکور برگزار نشه

پریا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

میشه جواب منو بدی بعد بری.
همه از هر طرف دارن میگن میگیریم،ستاد مبارزه با کرونا هم که اصن غیب شده،بهداشت هم که نیست،جلسه ها هم که دیگه نتایج شون برگزاری هست،
الان با کدوم منطق و الگوریتم داری میگی عقب میوفته.میشه توضیح بدی.
کنکور کارشناسی هم عقب میوفته؟

،،
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

آقا رجب شما از کجا انقد مطمئن هستی‌‌؟؟؟؟

sara
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۳ ب٫ظ

من درس خوندم آمادگی کامل برای امتحان دارم اما الآن استرس دارم من دوساعت ونیم فاصله دارم بازحوزه امتحانی و أسنان کرمانشاه الان وضعیت قرمز بنظرتون منطقی برم سرجلسه؟

جلال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  sara

همه جا قرمز یا نارنجی فقط تهران سفید کنکور برگزار میشه تهران قرمز بشه همه چیز کنسل میشه

#مخالف تعویق
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  sara

با رعایت تمام پروتکل ها برید هیچ اتفاق وحشتناکی سر جلسه منتظر شما نیست .خیلی از ماها از ابتدای کرونا تا الان تو پرترافیک ترین مکانها با رعایت پروتکل های بهداشتی کار کردیم و هیچی نشده .

زنبور
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  sara

سارا جان وقتی من استخدام شدم داخل مینی بوس سرماخوردگی شدید از پشت سریم گرفتم حتما شیشه مینی بوس را باز بگذار و چهار تا ماسک بزن خطرناکه . دو ساعت تحمل کن

Graphic
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۳ ب٫ظ

بچه ها این الان نتیجه ی جلسه اییه که ما منتظرش بودیم؟
مگه نگفتن ستاد کرونا اگه بخاد عوض میشه تاریخش؟
یا هنوز نتیجه ی اون جلسه نیومده؟!

زهره- معماری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

نه دیگه همون جلسه سه شنبه است که ما رو بهش حواله میدادند

کنکوری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

ستاد کرونا فردا جلسه داره نمیدونم قراره راجع به این موضوع حرفی زده بشه یا نه، ولی ایکاش از طریق دکتر نمکی کسایی باشن که پیگیری کنند

Graphic
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

خدا خودش رحم کنه فقط همینو می تونم بگم..

حرف حساب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ

با سلام . من معاون مدرسه هستم برای دانش آموزان نهم ۱۰ امتحان برگزار کردیم و فقط یک بار ضد عفونی داشتیم از بقیه مدارس هم خبر دارم .نه اینکه نخواستیم اصلا امکاناتی نداشتیم . بدونید پروتکل های بهداشتی همش دروغه .کاری به برگزاری یا تعویق ندارم اگه کنکور برگزار شد خودتون نهایت دقت رو داشته باشید که از اینها آبی گرم نمیشه و فقط مصاحبه هاشون قشنگ و فریبنده هست همچین میگن رعایت پروتکل ها آدم فکر میکنم قسمت ایزوله بیمارستانه ……
همگی موفق باشید در پناه خداوند متعال

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  حرف حساب

بوی وایتکس یا الکل فقط داخل سالون بپیچه تمومه………یعنی پروتکل اجرا شد…..

زنده بمانیم
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ

امیدوارم فقط با عنوان نخبه برامون مراسم برگزار نکنن

یک عصبانی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  زنده بمانیم

خیلی خوب گفتی

ترسیده از کرونا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  زنده بمانیم

چه اعتماد به نفسی داری
ن عاقا نخبه کمه بگو پروفسور

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  زنده بمانیم

کرونایی اصلا مراسم نداره…تازه همه از کرونایی فرار می کنن……

تنابنده
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  زنده بمانیم

گل گفتی!
جوونای مملکتو دارن دستی دستی به کشتن میدن. برگزاری کنکور دکتری اونم تو این شرایط!!!
نوبره…

علی الف
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۵ ب٫ظ

آقای غلامی این دو آمار را مقایسه کنید
به گزارش ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور در خصوص آخرین وضعیت بروز و فوتی ناشی از کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۳۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی گفت: به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۹۹۷۰ نفر رسید.

وی گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۳۴۰ نفر رسید.
و این یکی مربوط به ۱۷ تیرماه:
به گزارش ایسنا، دکتر لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۷ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۵۵ مورد بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۴۵ هزار و ۶۸۸ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۹۳۱ نفر رسید.
الان متوجه شدید که شرایط بدتر شده است؟ بهترین کار تعویق کنکور تا شهریورماه می باشد

علی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی الف

چرا شهریور ؟؟؟
چه اصراری هست که زمان تعیین بشه.
هر زمان که شرایط تا حد مناسبی به محدوده ی کم خطر رسید، دو هفته بعد کنکور برگزار بشه، میخواد آخر مرداد باشه یا بهمن و اسفند.

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اخر مرداد که ازمون سراسریه…….منطقی که شهریور باشه………اسفند هم ازمون بعدی دکتراست….یعنی امسال دوتا ازمون میدیم…..

جلال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

چی میشه ما با لیسانس در یک حوزه برگزار بشه

مهندس
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

باشه. میخوای اصلا برگزار نشه؟؟

جلال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی الف

غلامی

یک عصبانی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۴ ب٫ظ

متاسفم برای ستاد کرونا…. که یک مصاحبه هم نداد… چون فردا هر اتفاقی بیفته ملت وزیر بهداشت رو می‌شناسن نه وزیر علوم…. متاسفم وزیر علوم، با برگزاری این آزمون اگر یک نفر هم مبتلا بشه شما جفا کردی…
مسلمه که سنجش و علوم از همون نه اسفند تا الان گفتند مشکلی نیست ولی روی سخن ما با وزیر بهداشت بود…

زهره- معماری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

البته آقای وهاب زاده یک استوری معنادار چند دقیقه پیش تو اینستاگرامشون گذاشتند. اگر همین ایده ها رو تو جلسات حضوری داشته باشند احتمالاً به تعویق بتونه بیفته ولی اگر بخوان تا آخر همینجوری به هم پاسکاری کنند و مسئولیت رو نپذیرند که هیچ

جلال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

چرا ستاد جواب نداد
مگه ستاد خریدن حضور پیدا نکرد

سارا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ب٫ظ

معلوم شد فقط وفقط منافع مالی دانشگاهها مهم است وجان انسان ارزشی ندارد یعنی ما با روزی ۲۰۰نفر فوتی بیست وششم امتحان بدیم!آقایان وزیر لطف کنید خودتون هم هنگام برگزاری آزمون دکتری حضور داشته باشید باپروتکل بهداشتی ببینم چند دقیقه میتونید ماسک روتحمل کنید!

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

حضور مدیران ویدئو کنفرانسی لحظه ایست انهم برای گرفتن فیلم و عکس…….۴ ساعت کامل که در حوزه ازمون نمی مونن کرونا بگیرن….

مارال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

بچه ها زنگ بزنید ستاد مبارزه با کرونا پافشاری کنیم

کنکوری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

من زنگ زدم ولی از امروز اینو میگه که شکایات و اعتراضات راجع به برگزاری ازمون های سنجش ارجاع داده شد تا دیروز اینو نمی گفت و با کارشناس صحبت میکردی ولی من امروز با کارشناس صحبت کردم گفتم واقعا ارجاع داده شده ، گفت بله، پرسیدم ستاد با این آمار واکنشی نداره، گفتن اگه خبری بشه اعمال میکنن.
حالا شما هم زنگ بزن

هوشیار
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  کنکوری

ذکر کنید ازمون دکترای تخصصی مدنظر هست…

جلال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

ستاد

#مخالف تعویق
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

:)

setareh
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ب٫ظ

پول ما رو بدین
کنکور نخواستیم

ر.ی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ

ممنونیم سازمان سنجش

موافق تعویق
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ

عجبا!!
گویا مرغ سنجش یه پا داره!!!

Tavigh
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۳ ب٫ظ

امیدوارم شرایط خیلی بد نشه ک نشه جمش کرد

مهرانه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۳ ب٫ظ

هههههههه
چرا هر دقیقه یکی مصاحبه میکنه
فهمیدیم بابا برگزار میکنید