موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

محدود شدن تأیید مدرک دانشگاه های خارجی برای دوره های دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

بر اساس اعلام اداره کل امور دانش آموختگان وزارت علوم، متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری در خارج از کشور از یک تیر ۹۸ فقط در دانشگاه های ممتاز و خوب می توانند ثبت نام کنند.

به گزارش مهر، اداره کل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: ضروری است متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه‌های خارج از کشور از یک تیر ۹۸ برابر  با ۲۰۱۹.۰۶.۲۲ صرفأ در دانشگاه‌های گروه الف (ممتاز) و گروه ب (خوب) که قابل مشاهده در پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل است، ثبت نام رسمی کنند.

لذا مدارک صادره از دانشگاه‌های گروه ج (متوسط) چنانچه پذیرش رسمی آنها پس از تاریخ یاد شده باشد، صرفا تا مقطع کارشناسی ارشد قابل بررسی و ارزشیابی است.

لیست دانشگاه‌های مورد تایید بعد از سپتامبر۲۰۲۰، اداره کل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان را می توانید اینجا مشاهده کنید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوری
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۶ ب٫ظ

تصمیم خوبی است. با امید به عملیاتی و اجرایی شدن بدون ماده و تبصره الحاقی و استثنائاتی که معمولا در کشور رایج است.

مهدی مهندسی مکانیک
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ب٫ظ

طبق اعلام سازمان مهاجرت و گمرک آمریکا دانشجویان بین المللی که هم اکنون به خاطر تحصیل در آمریکا به سر می برند یا قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند، در صورتی که دانشگاه محل تحصیل شان تصمیم به برگزاری دوره ها به صورت آنلاین بگیرد، باید خاک آمریکا را ترک کنند.

این تصمیم اداره مهاجرت دولت آمریکا ممکن است زندگی هزاران دانشجوی خارجی که برای تحصیل در دانشگاه های برتر این کشور عازم آن می شوند یا حتی دانش آموزانی که مشغول سپری کردن دوره های فنی و حرفه ای هستند را تحت تاثیر قرار دهد.

دانشگاه های سراسر آمریکا به خاطر شیوع کووید ۱۹ مشغول تصمیم گیری برای گذار از دوره های حضوری به آنلاین هستند. برای مثال کلیه رشته های دانشگاه هاروارد (حتی برای دانشجویانی که در خوابگاه زندگی می کنند) در ترم آینده به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و این یعنی کلیه دانشجویان بین المللی دانشگاه هاروارد باید خاک آمریکا را ترک نمایند.

مهدی
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۰:۲۲ ق٫ظ

سلام
این که جدید نیست!!!