تصمیم جدید درباره کنکورها منوط به تصویب ستاد ملی کرونا

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: موضوع کنکور و امتحانات کشوری موضوعی چند وجهی است که باید تمامی زوایای آن به دقت ارزیابی شود و هرگونه تصمیم جدید منوط به تصویب ستاد ملی کرونا است.

دکتر علی اکبر حق دوست در گفتگو با مهر در خصوص آزمون‌های کشوری در توضیحاتی افزود: موضوع کنکور و امتحانات کشوری موضوعی چند وجهی است که باید تمامی زوایای آن به دقت ارزیابی شود و به سادگی نمی‌توان در این مورد تصمیم گیری کرد.

وی خاطرنشان کرد: بحث سلامت داوطلبان و مجریان برگزاری بسیار مهم است و باید حتماً به دقت مد نظر باشد. در عین حال آرامش جامعه و توجه به مطالبات عموم مردم نیز در کنار بحث‌های تکنیکال اهمیت دارد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت یادآور شد: بر اساس بحث‌های گسترده و سناریوهای مختلف قابل تصور، لازم است با تفاهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین سازمان سنجش کشور تصمیم گیری نهایی را انجام دهند و قطعاً به محض نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد تا مردم و داوطلبان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در جریان موضوع قرار گیرند.

حق دوست تاکید کرد: صحبت‌هایی که تاکنون انجام شده بیشتر بحث‌های فنی و تحلیل‌های فردی است و جمع بندی نهایی بر اساس پیشنهادات کارشناسی توسط سخنگویان رسمی اعلام خواهد شد.

وی اظهار داشت: تنها چیزی که در حال حاضر می‌توانم اعلام کنم این است که نقطه نظرات کارشناسی، رصد نظرات داوطلبان، توجه به سلامت مردم و نهایتاً بحث‌های فنی به صورت مبسوط در حال انجام است و ان‌شاالله به زودی نظر نهایی اعلام خواهد شد.

معاون وزیر بهداشت تاکید کرد: هر گونه تصمیم جدید در رابطه با آزمون‌ها بعد از تصویب ستاد ملی کرونا اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

187 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رخساره
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۰۴ ب٫ظ

سردرگمی درد بزرگیست! خدا هیچکیو سردرگم نذاره!! فک کنم تا اینا بخوان تصمیم قطعی بگیرن واکسن کروناهم کشف شه به خیرو خوشی بریم سرجلسه آزمون!!

رخساره
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۶:۰۱ ب٫ظ

سردرگمی درد بزرگیست.! کاش و ای کاش با روح و روان آدمها آنقدر بازی نمیشد! سردرگمی از کرونا هم چه بسا زیانبارترو خطرناکتر است.. واکسن کرونا کشف میشه ولی فک نکنم خبر یکنواخت و خالی از تناقض ازینا برسه ..!

تعویق
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۳۹ ب٫ظ

فقط هر‌چه زودتر اعلام کنید بعد از کرونا این بلاتکلیفی خیلی اذیت میکنهههه.
منم موافقم که این آزمون باز هم عقب بیفته هرچند که برای هممون خسته کننده شده ادامه این ماجرا اما به چه قیمتی .واقعا ارزش سلامتی افراد جامعه از همه این مسائل بیشتره یک نفر در این آزمون ها آلوده بشه به خیلی از افراد دیگه جامعه سرایت پیدا می‌کنه.حتی یک نفر هم یک نفره

سپیده
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب٫ظ

امیدوارم دست اندرکاران گرامی، واقعا سلامت رو فدای این که دانشگاه بی دانشجو می مونه نکنن، من هم خوندم و آماده ام اما اصلا دوست ندارم آزمون ۲۶ تیر برگزار بشه، چون خیلی ها ناقل و بی علامت هستند، بعضی از افراد که تازه از دم مرگ با کرونا برگشتن و تازه خوب شدند قطعا هنوز ناقلن و می خوان برن سر جلسه حداقل به ی زمان چند هفته ای نیاز هست تا، فوتی ها و مبتلایان دو رقمی بشن نه این که تو اوج بیماری بگن آزمون سر جاش هست! یعنی بحث سلامت ما مطرح نیست و فقط منفعت ها مهم هستند! لطفا به تعویق بندازید یعنی خواهش می کنم! با وجودی که من مطالعه دارم! اما به چه قیمتی! با تاخیر سه هفته ای مکه چه اتفاقی میوفته؟ امیدوارم نگرانی خانواده ها براشون مهم باشه و این که گفتند همه تو شهر خودشونن خیر اینطورنیست من یاباید اراک می رفتم آزمون یا تهران و تهران رو انتخاب کردم! و شهر خودم نیست وچه بسا تو شهری که تو مرحله هشداره آلوده بشم یا اصلا من ناقل خانوش باشم! امیدوارم تعویق رو زود اعلام کنن و نگرانی ما تموم بش. با سه هفته تاخیرچیزی نمیشه! فقط جون آینده سازان جوان بیشتر حفظ میشه.

سپیده
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

جل الخالق با اسم منم کامنت گذاشتن.بابا شماها دیگه کی هستید

بهاره
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ

چه هیبتی داره این کرونا ! موجودی که بایستی با میکروسکوپ های فوق پیشرفته مشاهده ش کنن، اینهمه خرش میره! (:

.......
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ب٫ظ

سلام از مصاحبه های مجازی گرفته تا گنگور کرونایی ، دیگه چه بحثی هست که عده ای اسم خودشون رو گذاشتن درس خون و مخالف تعویق . سرانجام کار مشخص کننده تر هست . اینقدر به عده ای که روزگار مجال مطالعه و آرامش بهشون نداد ، سرکوفت نزنید . از کجا معلوم که شما هم در عاقبت کار موفق و بهره مند بشید . خوبه در جامعه ای زندگی می کنید که خیلی ها با مدرک دکتری ، هنوز سردرگم هستن. لابد الان میگی اونا با من فرق دارند. من درس خون فرهیخته و نخبه هستم . خیر اتفاقا . چه بسا نخبه های هستند که اسیر باند بازی و جناح بندی و بی عدالتی شدن و عمر خودشون رو باختن . پس به خاطر این چنین بی عدالتی و وضعیت اسف بار ، ارزش های انسانی رو زیر پا نگذارید و دلی رو نشکنید . من نه موافق تعویق هستم نه مخالف .

دکترا داوطلب
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ

گندش رو درآوردن. بابا سه روز دیگه امتحان. بسه دیگه این بحث تعویق را تمام منید ترو به خدا.

محمد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ

همین آقا دیشب مصاحبه نکردند که در زمان مقرر، در حالی که بحث روی تعویق و.مدت زمانش هنوز هست، ایشون به نمایندگی از کجا برای خودشون مصاحبه می کنند و روان داوطلبین چه موافق چه مخالف تعویق را تحت تأثیر قرار می دهند، و جالبه مصاحبه های متناقص، دیشب از هزینه ها میگن امروز از زوایای حفظ سلامتی.
گویا مطابق با مصلحت روز حقیقت را تنظیم می کنند

محمد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

چرا نمیتونبن برای آخرین بار تموم کنین؟

راضیه
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

من تو کف اینایی که میگن کامل خوندم و آماده ام موندم یعنی اونقدر از خودتون مطمءن هستین کاش منم اندازه شما اعتماد به سقف داشتم کاااااش.

فیزیولوژی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  راضیه

اره واقعا..من خودم هم میگم خوندم ولی معلوم نیس که تو ازمون چه اتفاقی میفته اصلا معلوم نیس جواب بتونیم بدیم یا نه حتی خونده باشیم، بابا دوستم میگفت رفتیم ازمون پزشکی بدیم ۱۰ دقیقه بود که ازمون شروع شده بود. میگه پشت سر دوستم یک نفر نشسته بود حالش خراب شد از صندلی بلند شد. هر چی در توان داشت استفراغ کرد رو پاسخنامه دوستم..میگه روزی ۱۵ ساعت مطالعه داشت اونم به مدت یکسال..همون جا دیگه ازمونش تموم شد.

TAR
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

انشا الله تعویق حتمی هست

محمد مهدی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق٫ظ

نخبگان کشور را به کام مرگ نکشانید

فقط امید به خدا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ

خدا رو شکر دید که برگزار میشه

.....
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

از نظر ما شما آزادی که فکر کنی برگزار میشه!!!!!

TAR
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

برادر ” امید به خدا ”
شما مگه امتحان نداری ۲۶ اینجا الان چیکار داری، برو آماده شو امتحانتو بده
انشا الله تعویق قطعیه

موافق تعویق
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ

دیگه کار تموم شد:سخنگوی سازمان سنجش تعویق ازمون ها به دکتری نمی رسد ازمون با پروتکل های بهداشتی برگزار میشود

.....
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  موافق تعویق

حرف بدون منبع سندیت نداره!!!!!!

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ق٫ظ

به خدا دندونم داره تیر میکشه چون جندوقته شکسته نرفتم دندان پزشکی خق نیست با برگزاری کنکورها مردم رو به کام مرگ بکشن
تعویق تعویق حق همه مردم ایران

عادل
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ق٫ظ

سوال مهم از همه
به نظر شما با ماسک و فاصله احتمال ریسک ابتلا به کرونا چقدره سر جلسه
حالا ایاب ذهاب بیخیال

حسام
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  عادل

اگر همه شرکت کنندگان در تمام مدت امتحان ماسک داشته باشند و فاصله حداقل ۱ متری رعایت بشه کمتر از یک درصد … ولی بعید میدونم همه شرایط به صورت ایده آل اجرا بشه

امین
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  حسام

یک درصد یعنی ۱۷۰۰نفر در ۱۷۰۰۰۰نفر اگر بگیم نیم درصد که همه راضی باشن میشه ۸۵۰ نفر اگر تخفیف بدیم و اونایی که نمی آن رو حساب کنیم ۵۰۰نفر مبتلا میشن

سحرناز
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ق٫ظ

خواهش میکنم کنکور رو برگزار کنید… واقعا می دونید چقدر خسارت به ما وارد می شه.. دیگه کشش نداریم…هیچ تضمینی برای بهبود در آینده نزدیک نیست.. شاید امروز بهترین برای فرداست.. همه جاز باز و فعال…سازمان سنجش شما تو این شرایط که جمعیت کمتر بهتر بود چرا ثبت نام جدید کردی…

محمد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ق٫ظ

دوستان وقتی وزیر بهداشت مخالف برگزاری کنکور قطعا ایشون از وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش بیشتر میدونن چقد برگزاری کنکور خطرناکه. ازون طرفم وزیر علوم یکسری دلایل دارن. اما چیزی که مهمه سلامت داوطلبه با تعویق چند روز یا چند فک نکنم به کسی بر بخوره. و فک نکنم برای کسی کنکور از جونشم مهمتر باشه. من خودم برا کنکور امادگی کامل دارم اما قطعا سلامت خودم و اطرافیانم مهمتره. باشد ک رستگار شوید….

Z
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ق٫ظ

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۹ از فردا آغاز می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فاطمه زرین آمیزی، درباره زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری افزود: کارت شرکت در این آزمون برای همه داوطلبان ازدوشنبه، ۲۳ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد. سخنگوی سازمان سنجش افزود: داوطلبان تا ساعت ۲۴ چهارشنبه، ۲۵ تیر فرصت دارند، به تهیه کارت اقدام کنند. وی اضافه کرد: داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون، برای پرینت کارت ورود به جلسه باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان مراجعه و با وارد کردن اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد و یا وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری، از کارت ورود به جلسه پرینت تهیه کنند. سخنگوی سازمان سنجش با بیان اینکه تاریخ، نشانی و حوزه امتحانی بر روی کارت شرکت در آزمون درج شده است، اضافه کرد: برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است. زرین آمیزی ادامه داد: چنانچه داوطلبی در کارت ورود به جلسه و اطلاعات ثبت نامی خود مغایرتی را مشاهده کرد می‌تواند به باجه‌های رفع نقص مراجعه کند. داوطلبان باید صبح روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۴ و ۲۵ تیر) از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ به حوزه‌های رفع نقص کارت مراجعه کنند. سخنگوی سازمان سنجش گفت: بر… ادامه نظر»

صفا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

انقلاب فرهنگی سه سال دانشگاه ها رو تعطیل کرد شما هم بذارین با انقلاب سلامتی حداقل یکسال دانشگاه ها تعطیل بشه! فهمیدن این قضیه چیز سختی نیست به خدا. فرهنگ و سلامتی هر دو ارزشمنده هرچند نعمت سلامتی اهمیتش بیشتره

دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  صفا

احسنت

فغااان
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  صفا

به صفا

آفرین… فکر و عقیدتو دوس دارم

کاملا درسته… مگه چی میشه یکسال درس و دانشگاه و آموزشی متوقف بشه؟

محمد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  فغااان

هیچ اتفاقی نمی افتد باور کنید اگر دانشگاه تهران و شریف را ۵۰ سال ببندند هیچ اتفاقی در صنعت و….. نمی افتد چرا که هیچ ارتباطی بین دانشگاه و صنعت و ….. وجود ندارد هر گروهی ساز ناکوک خود را می نوازند

سپیده
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  صفا

بسیار عالی احسنت

علی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

دو هفته تعویق که چیزی نیست بابتش این همه حرصمون میدین آخه…
یا هست یا نیست….
مردیم از بس تو منطق فازی دچار کشیدگی شدیم…
فینال جام جهانی به اون مهمی نهایتا تو ۱۲۰ دقیقه تکلیفش مشخص میشه…
تفاوت سرعت پیشرفت مملکتم از سرعت تصمیم گیری مدیراش حاصلش میشه…
مشخصه چرا با این سرعت داریم پیشرفت می کنیم…
واقعا که….

Sara
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

سلامتی حق من است آرامش حق من است

حاج رضا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ق٫ظ

خسته‌ام، خسته از این گونه دوام آوردن
خسته‌ام، خسته از این صبح به شام آوردن
خسته‌ام، خسته از این خستگیِ پی در پی
خسته‌ام، خسته از این دانه به دام آورد
خسته‌ام، خسته از این گونه دوام آوردن
این همه دیدن و این گونه دوام آوردن
دلِ دنیا، دلِ من بود، کبابش کردند
آسمان، منزلِ من بود، خرابش کردند
« زندگی کردن من مُردنِ تدریجی بود
آن‌چه جان کند تنم، عُمر حسابش کردند»

اهوازی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  حاج رضا

چقدر به جا و وصف حال بود
چقدر دلم برای خودمون میسوزه که جوونی مون اینجوری داره میگذره

امین
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  حاج رضا

و دیگر بار شبی سوده میخفتم نه آلوده به افکار پریشان گناه آلود زمانی هست که من آرام گیرم ازمیان موج و طوفان ها سلامت طی کنم بحرو سبک گردم از این سنگینی و ماتم…..

فقط امید به خدا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ق٫ظ

مخالفان تعویق یه کاری کنید این جلسات متعدد مربوط میشه به شلوغ کاری تعویق چی ها لطفا به ستاد کرونا زنگ بزنید بگید ازمون دکتری اختیاری هست وهر که دوست نداره نیاد

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

جوک سال : ازمون اختیاریست!

دانیال
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

اصلا گیریم ما نیایم… شما مسئولیت اجتماعی اوج گرفتن همه گیری بیماری توی مقطع فعلی که توی اکثر شهرها حتی تخت ICU خالی ندارن رو می پذیرید؟!!!

امین
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ

اختیار زمانی معنی داره که حداقل دوحق انتخاب وجود داشته باشه برای یک موضوع یعنی ورود به دانشگه وقتی تنها راه ورود کنکور هست نمیشه گفت اختیاری

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

اقا زندگیون تعطیل شد به خاطر این امتحان تورا خدا برگزار کنید بره

لاله
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

دیگه واقعا برام مهم نیست برگزار شه یا عقب بیفته، فقط میخوام تکلیف روشن شه. خسته شدم

آزمون ۹۹
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  لاله

منم موافقم

آبی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

اصلا بر فرض تعویق اتفاق افتاد ولی من سوالاتی از دوستان موافق تعویق دارم :

۱- تا کی باید ازمون تعویق بیوفته ؟
۲- تضمینی هست یک ماه اگر به تعویق بیوفته اوضاع بهتر بشه ؟ ( ۶ ماه گذشت هیچ تغییری اوضاع نکرد )
۳- دفعه بعد نزدیک برگزاری ازمون باز هم میخواین تعویق در کار باشه ؟ (چون کرونا به صفر نمیرسه هیچ وقت )

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

تا وقتی اوضاع آروم بشه و امنیت بیشتری داشته باشیم جان مهمتر از هر چیزیه تازه دارن ماسک زدن رو اجباری میکنن و …قطعا کنترل میشه

...
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

۱- تا وقتی ریسک ابتلا کاهش پیدا کنه و عدد فوت شده ها انقدر بالا نباشه حداقل مثل کشورهایی که شما استناد میکنید کنکور برگزار کردند
۲-خیر تضمینی نیست تا وقتی که افرادی پیدا بشن بگن ما بریم کارمون رو انجام بدیم و وظیفه بقیه هست که رعایت کنن و تجمع نکنند
۳-به صفر نمیرسه تا دوسال دیگه حداقل به پیش بینی سازمان بهداشت جهانی ولی بقیه جواب رجوع کنید به پاسخ اول.
جان انسانها خیلی مهمتر از کنکور شماست عالیجناب
کمی افق دیدتون رو گسترش بدید

سحرناز
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

شما که وزیر بهداشت نیستی بار مسئولیت بردوش ایشان است پس نظر مامعنا ندارد

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

هر کی از برگزاری کنکور می ترسه شرکت نکنه بگذاره برای سال بعد

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

شما هم شرکت کنی من میترسم برای مردم بدبختی که بعد از این کنکورها بیگناه بیگتاه از شمای نوعی که زنجیره انتقال رو محکم کردی کرونا میگیرن و دیگه نمیشه تو این کشور زندگی کرد
شماها خیلی بچه اید که نمیدونید کرونا چه بلایی سر مردم میاره مسیولین باید تصمیمی بگیرن برای همه مردم ایران نه برلی رفع خستگی شما
چون در مقابل جان مردم مسیولن نه خستگی سرکار خانم

مهندس
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

ای کاش این مطالبه گری رو سر همه قضایا از دولت داشته باشید

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

تعویق همه چیز را بدتر میکنه

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ق٫ظ

استرس تعویق از کرونا بدتر کشتمون امتحان را برگزار کنید

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ق٫ظ

اقا تعویق دیگه معنی نداره

Graphic
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

Tar خودتی؟

...
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  Graphic

خخخخ

Mehran
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

این دیگه پرسیدن نداره که معلومه که خودشه خخخخخخ

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ق٫ظ

امتحان بگیرید تا وضعمون بدتر نشده

دوستان مخالف تعویق
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

مخالفین تعویق یه کاری کنید نزارید یه عده منفعت طلب حقمونو بخورن و تو فضای مجازی دنبال جو سازی باشن. کاری باید کرد.

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

تو رو خدا رحم کنید آزمون رو به تعویق بیاناوضاع خیلی بده کرونا که فروکش کرد برگزار کنید مگه انقلاب فرهنگی شد سه سال دانشگاه ها تعطیل نشد حالا که از اونموقع بدتره که مردم جونشون در خطره
تعویق کنکور عاقلانه است ولاغیر

آبی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

اوضاع کرونا می فرمایید که کی خوب میشه و فروکش میکنه ؟ اخه مگه میشه پیش بینی کرد ؟

مهندس
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

من خودم سربازی رفتم ولی اگر شما لطف میفرمایید و تو این مدتی که لغو میشه به نظام وظیفه زنگ بزنید و بگید که این همه پسر رو نکشونند ببرند تو پادگان من به جمع موافق های تعویق میپیوندم

zahra
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ق٫ظ

بچه ها وضعیت ما سر جلسه ی کنکور:
ستاد کرونا پاشید پاشید ازمون تعویق شده!
غلامی کجا بشینید پروتکل عالیه ازمونتونو بدید!
فاطمه زرین امیزی فعلا نیم خیز وایسید ببینم جلسشون چی میشه تا ظهر بهتون اعلام میکنم

الناز
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  zahra

واااااای خدای من. ترکیدم از خنده

محمد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  zahra

عاااااااالی بودددددد

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  zahra

غلامی پروتکل یعنی چی
دستکش ماسک
یا لباس پرستاری؟؟؟؟؟؟

سام
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

حتى با این وضعیت بحرانى تعویق دو هفته اى کنکور دکترا هم کارساز نیست چون آمار فوتى هاى روزانه ى ما سه رقمیه و براى برگزارى کنکور یعنى فاجعه؛یعنى اشباع بیمارستان ها و کادر درمان فرسوده و خسته…ثبات این وضعیت حداقل به یک ماه زمان لازم داره البته به شرط بازگشت محدودیت ها.شک نکنید که با برگزارى کنکور در این وضعیت فقط باید به فکر گورهاى دسته جمعى شرکت کننده هاى کنکور کوتاه بخت باشن…خرداد ماه که وضعیت خیلى بهتر از الان بود و آمار مبتلایان سه رقمى و آمار فوتى ها دو رقمى و به چهل نفر در روز میانگین رسیده بود کنکور رو به دو ماه تعویق انداختن ولى الان با این فاجعه اى که داره رخ میده تازه میخوان براى دو هفته تأخیر بى تأثیر کلى رایزنى کنن و کلى هم سر ما شرکت کننده ها منت بذارن!!!!بابا والا اینا خیلى کارشون درسته…

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

خسته نشین برای کامنت دادن زنگ زدن،بحث جون خودمون و خونواده هامونه. امکان تعویق تا فرداهم میتونه باشه قبل کارت ورود به جلسه.
پس تلاش کنیم حتما نتیجه میگیریم.

سپیده
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

عالی لود توکل بر خدا من که همش دارم دعا می کنم به تعویق بیوفته چون با وجود آمادگی کامل نگران خانواده م هستم که آلوده شون کنم و هزار نفر مثل من زنجیره انتقال رو بیشتر کنن

زنبور
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

بابای من میگه اینا دارن رقیب حذف میکنن فریب نخور پنج شنبه امتحانه. وای خدا چکار کنم بنده خدا فکر میکنه صد در صد قبولم نمیدونه هر روز به بهانه تست مجازی توی سایت phd میچرخم. میگه تو درس بخون خودم دنبال خبرم

محمد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  زنبور

وای دقیقا منم همینطورم

دختر
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  زنبور

عااالی بود..‌موفق باشی در تست مجازی

دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

من خود به چشم خویشتن دیدم که حقم میخورند موافق تعویق

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ق٫ظ

دکتر نمکی بگذارید امتحان بدیم

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

خانم لیلای عزیز شما متوجه بحران هستید اصلا کسی رو دیدید که کرونا گرفته باشه میدونید چقدر همه گیریش بالاست شما باید اول زنده بمونی تا دکتر بشوی امتحان بدی که چی بشه میدونی چه پیامدهایی داره اگر ناقل بشی میاری عزیزانت رو درگیر میکنی طاقتشو داری بخاطر خودت عزیزت بیافته رو تخت بیمارستان
وای گریه ام گرفت

سپیده
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

آفرین شما باید دکتری قبول بشید چون از تحلیل آدم ها میشه متوجه افق دیدشون شد! بسیار عالی موافق نظرتونم

محمد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

نترس اگه خوب خونده باشی با ۲ هفته تعویق هیچ کس قرار نیست جات رو بگیره،بجای شبانه روزی کامنت بذارید برید درس بخونید

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

موافقان تعویق یه عده سود جو هستند که فقط منفعت خودشون مد نظرشون است و الا تعویق دردی از کرونا بر نمی دارد که هیچ بلکه وضع از همینی هم که هست بد تر میشه

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

برگزاری کنکور کرونا رو شدت میده دکتر
متوجه ای

سودا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

لطفا صزیحا بفرمایید وزیر بهداشت یا دکتر وهاب زاده چه نفعی از تعویق دارند

عجب از برخی دیدگاه ها
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  سودا

واقعا که . اگر این طور هست پس یعنی سازمان سنجش هم از برگزاری کنکور نفع می برند ؟ بحث نفع و ضرر شخصی یا سازمانی نیست . بلکه هر نهاد یا وزارت خانه ای به فراخور وظایف و مسئولیت خودش تصمیم می گیرد. مثلا سازمان سنجش خودش رو متولی برگزاری آزمون و سنجش داوطلبان در سطح کشور می داند و مخاطب اعتراض و تقاضای بسیاری از داوطلبان در خصوص برگزاری کنکور ها است .
از طرفی وزیر بهداشت هم خودش رو متولی سلامتی و حفاظت از بهداشت عمومی و جلوگیری از شیوع ویروس های مخرب می داند و مخاطب انتقادات و نظرات عموم قرار می گیرد.
پس طبیعی هست که هر کدام در راستای وظایف خودشان ، نظرات کارشناسی و تخصصی بدهند .
برای کسی که میخواهد در مقطع دکتری آزمون بدهد ، باید در سطح جامع و پخته تر و بی طرف تری نسبت به عموم مردم بیاندیشد و صحبت کند .

...
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

بله سازمان سنجش از فشار مسئولیت سه ازمون رهایی پیدا میکنه
این یعنی نود درصد مسئولیت سازمان سنجش
دیگه چه وظیفه مهمی داره این سازمان
اندکی تفکر سپس پاسخ

عجب از برخی دیدگاه ها
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ...

به هر حال این وظیفه سازمان سنجش هست اینکه در چه شرایطی و با چه دستورالعمل هایی و یا تشخیص لغو یا برگزاری را باید وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا با تخصص و تلاش پیگیری کنن تا اگر مغایرت با مصلحت عمومی بود ، بتوانند از حرف و ادعای خود دفاع کنند .
اندکی تفکر در خور کسی است که نوع اندیشه و ارزیابی اش در سطح مقطع دیپلم است .

سودا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

من جواب دوستی رو دادم که میگه هرکی موافق تعویقه نفعی داره
البته اگر میگفت هرکی نفعی داره موافق تعویقه این جواب رو نمیدادم

حمید کرج تو کف دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

بنده به شخصه شما رو حلال نخواهم کرد

تا کی توهین و تهمت

ما خانواده داریم و مردم اجتماع برلمون مهمه

تعویق تعویق تعویق
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

این زمان اوج سرکشی کروناست اصلا زمان مناسبی برای برگزاری کنکور نیست تعویق عاقلانه ترین راه حل ممکنه
وزیر بهداشت کمک کنید من اصلا ۱ هفته است از استرس نمیتونم ۱ خط کتاب بخونم چون کرونا واقعا وحشتناکه اونهایی هم که خوب شدند دو الی سه ماه بعدش ممکنه سکته قلبی و مغزی کنن بمیرن
تو محله ما پسر جوان بعد از ۳ ماه که خوب خوب شده بود سکته کرد و فوت شد
با برگزاری کنکور زنجیره انتقال محکمتر میشه

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

اقا دیگه نمی دونم به کی بگم امتحان را بگیرید هیچ مشکلی انشاء الله پیش نمی آید

سودا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

همین جوری گفتن انشالله طوری نمیشه رفتن سفرمهمونی عروسی و عزا که نزدیک به ۱۳ هزار هموطن رو با سهل انگاری از دست دادیم
ما همونایی هستیم کع اگر مسئولین باعث کشته شدن ۱۷۰ نفر بشن فریاد وا اسفامون گوش فلک رو پر میکنه و همه پروفایلشون میشه هواپیما و کشتی و اتش نشان
حالا چی شده که هر روز این تعداد دارن میمیرن و دیگه تعداد شده یه عدد روی صفحه که هیچ حس همدردی رو ایجاد نمیکنه
عاطفه هامون کمرنگ شده خودخواه شدیم یا حساسیتمون به مرگ ادمها از بین رفته

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ق٫ظ

دکتر نمکی عزیز داوطلب دکتری از بچه های مدرسه ای که دیگه کمتر نیست می تونه خودش را مدیریت کنه با پروتوکلهای بهداشتی خواهشا بگذارید کنکور برگزار شه

.....
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

اسم جدیدت هست نه؟

فاطمه
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

تو رو خدا کنکور رو تعویق بیاندازید من خیلی خوندم ولی میترسم برم آزمون بدم خیلی الان همه گیری بالاست اجازه بدید مثل خرداد کمتر بشه بابا تازه ماسک رو اجباری کردید به خدا بهتر میشه اونوقت کنکور برگزار کنید الان وحشتناکه

یکتا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

قبول داریم که شرایط برای تصمیم گیری سخته…

اما برای من که دیگه تکلیف مشخص شد

یکی از تصمیم گیرندگان کسی بود که میگه داوطلبین حداکثر ۲ تا ۳ ساعت سر جلسه آزمون هستن…

حتی از حداقل زمان حضور ما سر جلسه آزمون باخبر نیستن، چه برسه به سایر شرایط

تدابیرشون فقط برای محل برگزاری آزمون هست
بر فرض کارآمد بودن پروتکل‌هاشون،
هیچ توجه‌ای به داوطلبینی ک باید از شهرهای دیگه با مسافتهای مختلف به مرکز استان بیان ، نشده

الان هم تنها دغدغه اشون هزینه هاست

ای کاش خودشونم میدونستن که سرمایه‌ اصلی‌شون مردم‌شون هستن…

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

اینقدر بهانه جویی نکنید امتحان را بگیرید بره یک سال از عمرمون تباه شد

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ق٫ظ

بچه کوچک که نیستند دو ساعت امتحان بدید بره

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

دو ساعت؟؟؟؟؟؟

یکتا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  هوشیار

ایشون کنکور رو با امتحانات نهایی دبیرستانی‌ها که هر شهر یک حوزه داشت و نهایت وقت امتحان ۲ساعت بود، مقایسه میکنن

پ
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

امتحان مستمر میخواین بدین؟ امتحان سرکلاسی ریاضی کلاس سوم ۲ ساعته نه کنکور دکتری! بعدشم بچه کوچک که «نیستند»؟؟؟ ما بچه کوچیکیم و شما بزرگ که نمیدونی کنکور چندساعته. شما بزرگی که نمیدونی تو مملکت چه فاجعه ای داره رخ میده. شما بزرگی که نمیدونی کرونا با کسی شوخی نداره و کشنده س. ما مثل شما جون خودمون و‌خونوادمون رو از سر راه نیاوردیم که بریم ۲ ساعت امتحان بدیم بره…

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ق٫ظ

امتحان را برگزار کنید تموم شه دکتر غلامی به دادمون برس

مرضیه
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ق٫ظ

تعویق کنکور به نفع همه مردم ایران
باید زنده بود تا زندگی کرد این جمله رو از یکی از داوطلبان خوندم واقعا درسته
داوطلب باید ۴ ساعت سفر کنه تا برسه به محل آزمون از روز قبلش جا بگیره اینا خطرناکه
یا حضرت عباس که ۶۰ نفر اعلام کردند کرونا دارن چه خبره؟ یک سوم ایرانیها به نوعی کرونایی شدند اونایی که موندند که بخاطر این آزمون میگیرن و به همه هم منتقل میشه
تعویق تعویق تعویق تا آرام شدن اوضاع

احمد رضا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ق٫ظ

کاش من وزیر بهداشت بودم اونوقت ببینید چقدر قاطعانه و از همون روزی که پیک دوم کرونا شروع شد، نظر به لغو کلیه ی آزمون ها اعم از دکتری، ارشد و سراسری میدم و هیچ مماشاتی هم نمیکردم!

:)

محمد دانشجوی انصرافی دکترای مکانیک آزاد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ

عجله کار شیطونه

سینا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

بچه ها تورو خدا یکی به من کمک کنه
من چندماهی درگیر مشکل تنفسی شدم کرونا هم ندارم
دکتر میگه افسردگی تنفسی است اصلا نمی تونم ماسک بزنم بیشتر از ده دقیقه ،باید سریع بردارم نفس عمیق بکشم دوباره بذارم
با توجه به بحث سر جلسه امتحان اگر این کارو بکنم ممکنه اونجا کرونا بگیرم و با توجه به مشکل تنفسیم مرگم حتمیه
ولی واسه ازمون هم زحمت کشیدم میخوام شرکت کنم
کسی راهکاری داره تا بدون مشکل و با ماسک بدون استرس روی امتحانم و سوالات تمرکز کنم
خواهشن نگین خوب شرکت نکن چون واسش زحمت کشیدم

Sina
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

اگر علائم بالینی نداری و علت ارگانیک در دستگاه تنفسی مشاهتده نشده افسردگی ات زمینه اضطرابی داره و در واقع مقاومت ات بشکل ترس از موفقیت میتونه باشه شرکت در آزمون تجربه خوبیه با تمام توجیهات ذهنی ات اگر علائم بالینی ات ناشی از آسیب فیزیکی است خب خودت که بهتر میدونی باید روش شرکت در آزمون تغییر کنه شاید هنین تمهیداتی که گذاشتن بد نباشه موفق باشی

Mahdi
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

سلام
تمرین های ریلکسیشن انجام دهید.

...
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

ما توی متون روانشناسی اختلال افسرگی تنفسی نداریم و همچین تشخیصی اصلا نمیتونه مطرح بشه. ممکنه حمله پانیک باشه. بهتره به روانپزشک مراجعه کنین و اگه تشخیص دادن قرص ضداضطراب مصرف کنین

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

مدیران در قبال سلامتی و جان مردم در پیشگاه خداوند پاسخو خواهید بود جلسه کنکور قطعا آمار کرونا رو افزایش میده من از قرارگرفتن در جلسه کنکور ترس و وحشت دارم تو رو خدا در این زمان بحرانی کنکور رو برگزار نکنید

غزال ی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ق٫ظ

بچه ها خبر موثق دارم دکتر نمکی امروز با دکتر روحانی جلسه داره. گویا وزارت علوم به حرف ایشون.گوش نکرده و ایشون با خود رییس جمهار میخواد صحبت کنه. دمش گرم چقد داره پایمردی میکنه

فقط به امید خدا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  غزال ی

دکتر حریرچی گفت لگازمون ها برگزار میشه شما حرص نخورخخخخخخ

علی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

برگزار میشه ولی در زمان مناسب . انشااله

سودا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  غزال ی

لابد مثل ماها نفع شخصی داره که انقدر پافشاری میکنه
البته بقول بعضیا

محمد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

این چند روز همه ی اخبار رو دنبال کردم، چون دیدم جلسات این ها به نتیجه نخواهد رسید امروز صبح خودم با خودم جلسه گذاشتم، به این نتیجه رسیدم که خیلی برای من فرق نداره چه اتفاقی بیوفته، الان فکر کن چهار سال دیگست و من دکتری گرفتم، تو ایران با این قیمت دلار با این وضعیت پارتی برای استخدام با این وضعیت سربازی و اصلا با این وضعیت روحی که توی این سی سال تجربه کردم قراره مثلا چه زندگی ای داشته باشم، با دکترا بی دکترا، با شغل بدون شغل، با پول بدون پول، دیگه من توانایی لذت بردن رو از دست دادم، خیلی ساله.

محمد دانشجوی انصرافی دکترای مکانیک آزاد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

هعی …
من برای همین با اینکه حتی آزمون جامع هم داده بودم ولی از آزاد انصراف دادم ، حدود ۲۵ ،۳۰ تومن هم خرج کرده بودم. برای ورودی ۹۲ فقط هزینه پایاننامه حدود ۵۰ تومن بود.
چند بار گفتم . بازم میگم. مخصوصا اقایونی که حدود ۳۰ سالشون شده. حتی اگر پشتیبانی مالی خانواده رو دارید ، اشتباه من رو نکنید ، اول کار و درآمد ، بعد درس . انتظارات مالی پسرها از خودشون بعد از ۳۰ دیگه خیلی جدی میشه ولو مجرد باشن و از طرف خانواده هم تامین بشن.
من انصراف دادم ، کار ولو با حقوق پایین رو پیدا کردم و تثبیتش کردم و حالا اومدم دوباره دنبال ادامه تحصیل . ولی باز نه توی آزاد . با اینکه اگر برم علوم تحقیقات نهایتش اینه که فقط ازمون جامع رو باید دوباره بدم و مشغول پایاننامه بشم. ولی با این وضع بازار کار، مدرک دکتری اصلا ازرش هزینه کردن نداره.
اونم توی دانشگاه ازادی که به دانشجوهای دکتری فقط به چشم کیف پول نگاه میکنه. الان دو تا از همکلاسای دکترام هنوز نتونستن پایاننامه بدن بخاطر انواع و اقسام دغدغه ها نه مغزشون یاری میکنه که پیش برن و نه راه پس دارن و هزینه های عجیب و غریب دکترای علوم تحقیقات رو دادن. اون سال که من میخواستم انصراف بدم خیلی بهم میگفتم بیشتر راه رو اومدی ، حیفه . ولی طفلیا حالا خودشون موندن.

....
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

اساتید اگه قراره نظر داوطلبین ملاک تعویق باشه شما تا صد سال دیگه هم نمی تونین زمان مشخص کنید.امتحان رو برگزار کنید حتما.من واقعا دیگه خسته شدم حتی اگه قبول هم نشم.

امیر علی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  ....

این همه آدم بمیرن که تو خسته شدی!

محمدعلی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ

سازمان سنجش اصلا بیا همین فردا آزمون بکیر. بکشمون راحتمون کن.
صد مرتبه است هزاران نفر دارن میگن سلامت داوطلبین دکتری رو که اولین آزمون هست تو این شرایط بحرانی، به خطر نندازین و آزمون دکتری رو به تعویق بندازین ولی انگار نه انگار، گوشتون اصلا بدهکار نیست و فقط نگران هزینه ای هستین که کردین هر چند از جیب خود داوطلب گرفتین. باید از همون ابتدا بدون لجبازی و این همه حرفهای ضد و نقیض تصمیم قاطع میگرفتید و نظر به لغو حداقل آزمون دکتری میداد.

امیر
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

استغفرالله

لی لی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

آخه این چه وضعی است فردا مگه نگفتن کارت ورود به جلسه آمده است حالا می خواهند دوباره به تعویق بیندازید کرونا حالا حالا ها هست حتی تا چند سال دیگه اگه واقعا نمی تونن براساس شرط معدل و مصاحبه مهر برویم ثبت نام کنیم امتحان هم نباشه

داوطلب دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  لی لی

نه بابا

معلق
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  لی لی

فردا مگه نگفتن کارت ورود به جلسه آمده است. دستور زبان فارسی رو نابود کردید با این جمله گهربار
چطور میشه فردا که نیومده گفته باشن و کارت هم فردا اومده باشه،

مجید۶۱
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ق٫ظ

بهترین سیاست برگزاری کنکور توی این شرایط اینه که ۲ یا ۳ هفته محدودیتهای حداکثری و ماسک و سپس برگزاری کنکورها،، نمیشه که به آمار کرونا بی تفاوت بود من خودم الان سرفه و گلو درد دارم نمیدونم کرونا هست یا نیست بهترین کار الان اینه که دو هفته بشینم خونه برای قرنطینه و درس خوندن بعد هم برم کنکودم رو بدم خیلی ها الان تو این وضعیت هستن

مجید۶۱
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  مجید۶۱

فرم کرونا سازمان سنجش رو هم پر نکردم دیوانه ام مگه برم بشنیم وسط کرونایی ها، و ۱۰۰ درصد کرونا بگیرم

فیبی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  مجید۶۱

حتما می‌خوای وسط کنکورم سرفه راه بندازی جیگر اون بدبخت کناردستیت و خون کنی…

خدا دوست
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ق٫ظ

سلام و عرض ادب.
هنوز تصمیم نگرفتید. خیلی وقته ها ….
می ترسیم در حین امتحان یا بعد از امتحان تصمیم بگیرید.

رزیتا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ق٫ظ

الان اگه شرایط عادی بود ،برخی مسئولین جمع شده بودن در رابطه با حذف کنکور حرف میزدندولی چرا الان با توجه به شرایط به جای تعویق انداختن پی دیر پی ،کنکور رو حذف نمیکنند؟؟این هم به نفع دانشجو خواهد بود هم درامد زایی دانشگاه ها برای مصاحبه ،این طوری فقط برای مصاحبه درخواست میدیم ،به خصوص که در جلسه مصاحبه معمولا قبلا استاد ودانشجو هماهنگ کردن و یه مصاحبه فرمالیته برای بقیه دانشجوها برگزار میکنند و نتیجه کنکور دکتری هیچ تاثیری در پذیرش دانشجو نداره و در نهایت این حد نصاب علمی دانشگاهست که تعیین کننده است.
پس چرا در شزایط فعلی کنکور رو حذف نمیکنند

samira
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  رزیتا

هیچ دانشگاه خوبی زیر بار پذیرفتن دانشجو بدون کنکور نمیره

رزیتا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  samira

شاید
ولی ای کاش حداقل فقط برای دانشگاهها ی تراز اول کنکور میذاشتن؛چون من اصلا قصد قبولی در دانشگاه های تراز اول رو ندارم خصوصا دانشگاه های تهران چون علاوه بر دانشگاه ،محیط و آرارمش در حین تحصیل نیز برام مهمه که دانشگاه های تراز اول کمتر دارند

...
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  رزیتا

آی گفتی
من علامه خوندم ولی رسما به غلط کردن افتادم!

دلسوخته
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ق٫ظ

دوستان توجه داشته باشید که بهترین وقت برای برگزاری جلسات و به نتیجه رسیدن همین الانه درست چهارروز قبل از آزمون دکتری که نمیدانیم هست یا نیست و ایجاد فشار و استرس هرچه بیشتر به داوطلبان!!!!!!!!!!!
براستی باید بحال این تدبیر گریست

samira
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ق٫ظ

اینا تا به یه نتیجه برسن کنکور دکتری برگزار شده :)

حیران
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

اینقدر توی این ۲۴ ساعت گذشته بهمون استرس وارد کردین که دیگه کامل مستعد کرونا شدیم. اگه از جلسه آزمون کرونا نگیریم صد در صد از این استرس هایی که وارد کردین می میریم. دیگه نمیخواد اینقدر برنامه ریزی کنین. برگزار کنین همه مون بریم بمیریم دیگه. این چه زندگی ای هست واسمون درست کردین. لعنت به هر چی آزمونه.

سردرگم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ق٫ظ

شدیم مثل اون بچه دبستانیا که شب می خوابن صب پا میشن میرن وقتی می رسن مدرسه بابای مدرسه میگه تعطیله!!!

کنکوری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

دااااداش من یه دقیقه میرم آب بخورم، تا اون موقع لطفا اطلاعیه و خبر جدید نده بیرون مرسی، اه

....
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ق٫ظ

الان اخبار شبکه خبر اعلام کرد کنکور برگزار میشود

آبی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  ....

بله بر اساس اخرین خبر در موعد مقرر برگزار میشود ولی حرف جدید سخنگو ابهام ایجاد کرد

Graphic
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ

بخداااا الان یه خبر از وزارت علوم و سنجش میاد بالا
مثه بچه ها دارن کل کل می کنننننننن

samira
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

اونهایی که دنبال لغو کنکور هستید کسی مجبورتون نکرده کنکور بدید ، اگه اینقدر میترسید خب پس ۲ سال خودتونو قرنطینه کنید و از خونه خارج نشید تا واکسن بیاد ،بعد در سلامت کامل کنکور بدید

علی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  samira

دختر شجاع، بحث ترس نیست، بحث عقله. تعویق چن هفته ای تا فروکش کردن اوضاع تصمینی عقلانی هست.

رزیتا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  samira

ما نمیترسیم فقط از تعویق پی در پی خسته شدیم و من دوسال کنکور میدم هر سال هم رتبه میارم و دعوت به مصاحبه میشم ؛ برگزاری مصاحبه با توجه به چیزهای که دیدم فرمالیته اس دانشجو قبلا انتخاب شده؛مثلا در یک دانشگاه استاده دقیق به من گفت امسال نمیتونم شما رو پذیرش کنم ،سال بعد بیا حتما قبولت میکنم یا در دانشگاهی دیگه استاده به خانومی که مدارک ها رو میگرفت گفت اونی که باید قبول کنیم امد به من چشمک بزن من اونو قبول کنم بقیه رو الکی رد کنم و موارد این چنینی که من رو به رو شدم.

Z.za
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  رزیتا

منم باورم نمیشد تا پارسال خودم دیدم این صحنه ها رو….
روز قبل مصاحبه همه رفته بودن استاداشونم انتخاب کرده بودن! واقعا یعنی چی؟؟؟؟؟

samira
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  رزیتا

منظورم با اونی بود که گفت خواستار لغو همه آزمون هاست

جنوبی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

#تعویق _چند هفته ای…

Graphic
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ق٫ظ

اینا کورس گذاشتن با هم
نوبتی مصاحبه می کنن هرکی حرف خودشو به کرسی بشونه
همه عمرمون با همین کنکوراو سنجش و این داستانا گذشت نمی دونستم آخرین کنکورم قرار اینجوری از قبل برگزاریش نفسمو بند بیاره این دیگه چه مصیبتی بود باورم نمیشه
فقط میخام تموم شه این کابوس

علی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  Graphic

کرونا کابوسه، که اگه بگیری متوجه میشی چیه. تا آخر عمر به خودت میگی کاش نمیرفتم تو اون روز سر جلسه ازمون. در حالیکه میشد چن هفته به تعویق بیفته تا فروکش کنه و الان من سالم بودم.

Graphic
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی

میدونم آقا علی خودمم موافق تعویقم و دیروز فقط زدم زیر گریه بیشتر بخاطر اینکه حس کردم سرکارمون گذاشتن چن روزه از درس افتادیم بخدا دیگه دارم دیوونه میشم اعصاب نذاشتن واسمون

Graphic
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  Graphic

منظورمم از کابوس این بلاتکلیفی بود

س
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

کی پاسخگو این استرسیه که ما داریم میکشیم
کدوم ما از دیروز تونسته درس بخونه؟؟؟
بابا الان باز سخنگو سنجش میگه کارتا میخوایم بدیم

آبی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  س

من اتفاقا دیروز راحت درس خوندم چون تعویق در کار نیست

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

همیشه اینجایی کی درس خوندی؟؟

..
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  س

خخخ
آره والا، میاد میگه چرا نمیرین کارتاتونو بگیرین.

samira
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

اونایی که میگن مخالفین تعویق درس نخوندن میخوان امتحان بدن که راحت شن، دقیقا از چی راحت شیم؟ مگه امتحان کلاسیه که میگیم بریم امتحان بدیم نهایت با ۱۴ قبول شیم تموم شه؟ اگه درس نخوندم و بریم قبول نشیم از چی راحت میشیم؟

.....
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  samira

مخالفان تعویق میخوان امتحان بدن که بعدش راحت شن برن دور دور
انشا الله تعویق حتمی هست

samira
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  .....

ما اینقدر بیکار نیستیم که بریم دور دور ، شما دنبال دور دور بودید که ۵ ماه آزمون رو به تاخیر انداختید، الان هم در مسافرت به سر میبرید میخواید زمان بخرید که درس بخونید

.....
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  samira

میشه دلیل پافشاری در بدترین شرایط کرونایی در کشور رو با رسم شکل برامون توضیح بدید، چه چیزی برای شما بهتر از دور دور و سو استفاده از کم شدن داوطلبها میتونه باشه!!!!!!!!!!

تعویق منطقی ترین تصمیم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  samira

کی تو این اوضاع جرات میکنه بره مسافرت. عجباااا. سمیرا خانم نکنه هفته پیش شمال بودی؟ همین شماها وضعیت کشورو اینقد خطرناک و قرمز کردین!!!!!

مرضیه
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  samira

.الان شما بنظرت وزیر بهداشت و رییس جمهور و… با اینهمه مشغله میان مدام برا کنکور جلسه میگذارن و فقط نشستن با هم بحث میکنن که یک عده وقت بیشتری برای خوندن داشته باشند؟!!!

samira
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  مرضیه

از نظر شما تا زمانیکه واکسن نیاد باید تعویق بیفته و هیچ زمانی مناسب نیس ، همون طور که خرداد درخواست تعویق داشتید ، شهریور هم خواهید داشت ،اسفند هم همینطور، من از خونه هم اگه کار واجب نداشته باشم بیرون نمیرم، دارم درس میخونم، مسافرت هم نمیرم

samira
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  samira

من دنبال کم شدن داوطلب ها نیستم ، استاد راهنمای من فقط رتبه ۱ قبول میکنه، رشته من در کل کشور ۱۰ نفر ظرفیت روزانه داره، حتی اگه داوطلبها نصف هم بشن باز هم من باید رتبه ۱ بشم، من تلاشم رو برای رتبه ۱ کردم برام فرقی نداره تعداد داوطلب ها

آزمون ۹۹
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

یعنی ما شدیم بازیچه دست اختلافات سنجش و وزارت بهداشت،که هرکس از لحظه یه چیزمیگه
از دیروز تا حالا صد جور تصمیم گرفتن
سنجش یه چیز میگه وزارت بهداشت نقضش میکنه و بالعکس.
هیچ وقت فکر نمیکردم یه روزی بخاطر یه آزمون انقدر مورد آزار فکری و روانی قرار بگیرم
خدا خودش جای حق نشسته…

ه
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ق٫ظ

واقعا در حالت بسیار نامتعادلی داریم بسر میبریم

… واقف هستیم که تصمیم گیری با ستاد کروناست، لطفا اینقدر تکرار نکنید

چقدر پیام میدن که بزودی اعلام میکنن… پس کی دیگه؟
یه وقت ۱ ساعت مونده به برگزاری آزمون نگن تعویق

ماه دخت بانو
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ق٫ظ

بچه ها همگی برای موفقیت دکتر نمکی دعا کنید. الان تهران داره بارون میاد

همراه
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

ماه دخت بانو ، واقعا تهران بارونه؟

سودا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  همراه

بله

.....
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

انشا الله

...
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

خوب اگه آزمون همه شهرا برگزار بشه بهتر از اینه که بازم تعویق بیفته فقط نمیخوان هزینه کنن
اقا بیاین هزینشو ما میدیم فقط دست از سر کچل ما بردارین
عجب اشتباهی کردم تصمیم گرفتم توی این مملکت ادامه تحصیل بدم. گرفتاری شدیمااا

من
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  ...

واقعا از روزی که تصمیم گرفتم تو کشور خودم کارشناسی ارشد بخونم و خارج نرو یکسال گذشت کاش این تصمیم و نمیگرفتم

m*a
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ق٫ظ

برای سلامتی خودمان و خانواده هایمان از مسولین محترم خواستار لغو کلیه کنکورهای سراسری هستیم

samira
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  m*a

برای سلامتی خودت و خانوادت تا زمانیکه واکسن نیومده کنکور نده ، مگه مجبوری ؟
ما میخواهیم کنکور بدیم ، شما فکر کن لغو شده، ۲ سال دیگه در سلامت کامل شرکت کن

علی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  m*a

ما هم موافق تعویقیم، ولی لغو کنکور نه ‌. یه چن هفته تعویق بندازن، بعد از فروکش کردن ، برگزار کنن.همین

احمد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ق٫ظ

انشالله که پنج شنبه
برگزار میشه

فرهاد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ق٫ظ

سنجش اعلام کرد فردا کارت شرکت در ازمون بر روی سایته..اقا اینا هم سوالات و گرفتن هم کارت اماده هست مطمین باشین وقتی که گذاشتن هدر نمیدن و حدود ۴۰۰ نفر هم تو قرنطینه سوالات هستن…اقا برگزار قطعیه

سودا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  فرهاد

والا ۷۰ هزار نفر در برابر دو میلیون نفر عددی نیستن
حالا میگید ۴۰۰ نفر
قراره هزاران نفر بعد ازمون برن تو قرنطینه
خب این ۴۰۰ نفر هم الان برن تو قرنطینه تا دوهفته

تعویق تعویق تعویق
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  سودا

شما دیگه کامل قاطی کردی خب شما بگیرید پخش کنید همه آلوده بشن دکتر

تعویق تعویق تعویق
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  سودا

آهان حق با شماست
موافقم

.....
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  فرهاد

اسفند ماه هم همینو میگفتن!!!!!

....
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ق٫ظ

اصلا آزمون بزار همون ۲۴راحت شیم بابا ۴روز دیگه کنکور ولمون کنید

حقوق بین الملل
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ق٫ظ

دیگه کی؟؟؟

دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ق٫ظ

تعویق چند هفته ای که بیماری فروکش کنه خوبه

ازمون ۲۶ تیر حق مسلم ماست
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ق٫ظ

بابا بس دیگه تو رو خدا. اصلان نخواستیم. ازمون بخوره تو سرمون. دو هفته است زندگی رو به حروم کردن

خب؟
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ق٫ظ

آقا جان یه عده درس نخون تعویقی نماینده ی ما نیستن.

m*a
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  خب؟

درس نخون توی که میخوای با نیامدن بقیه شانس قبولیتو ببری بالا

علی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  خب؟

شما که از جونتون سیر شدین هم نماینده ما نیستین. ضمنا بنده الان دور سوم کتابا هستم و انشااله یه رتبه خوب هم میارم. ولی نهایت بی عقلیه تو این شرایط اوج کرونا بخام امتحان بدم در حالیکه ک میشه با تدبیر چن هفته دیگه با ارامش نسبی بیشتر برگزار بشه.

سپنتا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  خب؟

تو هم مخالف تعویقی تا از این شرایط ناعادلانه آزمون کرونایی سو استفاده کنی تمام.

...
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  خب؟

درس نخون تویی که میخوای امتحان بدی راحت شی

samira
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  ...

امتحان بدیم دقیقا از چی راحت شیم؟ مگه امتحان کلاسیه که میگید میخواهیم راحت شیم؟ اگه درس نخونده باشیم چه فایده داره کنکور دادن؟ بعدش قبول نشیم و راحت شیم؟ حالتون خوبه شماها؟؟

تعویقی باز
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  خب؟

اون موقع که ما رتبه تک رقمی می شدیم شما کجا بودی؟

.....
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  خب؟

سود جویان و سودا گران مخالف تعویق در صدد شرکت در آزمون به هوای شرمت کننده کمتر هستند مخصوصا الان که اوضاع کرونا خراب تر هست
انشا الله تعویق حتمی هست

تعویق تعویق تعویق
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  خب؟

تو که بحران رو نمیدونی چیه لایق دکتر شدن هستی؟

...
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ق٫ظ

بابا بذارید نفس بگیریم
غرق شدیم خب