موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

موافقت با کاهش دانشگاه ها به ۴۴ دانشگاه جامع

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در جلسه اخیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی مقرر شد که با تجمیع واحدهای آموزشی که استانداردهای لازم را ندارند تعداد دانشگاه‌ها در کشور به ۴۴ دانشگاه جامع برسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجمع نمایندگان استان گلستان با حضور در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با سعید رضا عاملی دبیر این شورا دیدار و گفتگو کردند.

استاد گروه ارتباطات دانشگاه تهران با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی ۴ سند اساسی دارد که نیازمند راهبری و رصد مستمر است، گفت: نقشه مهندسی فرهنگی کشور، نقشه جامع علمی کشور، سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها این ۴ سند اساسی هستند که اجرایی سازی آن مرتباً پیگیری می‌شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به سند آمایش آموزش عالی و سامان‌دهی دانشگاه‌ها در این سند گفت: در جلسه اخیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی مقرر شد که با تجمیع واحدهای آموزشی که استانداردهای لازم را ندارند تعداد دانشگاه‌ها در کشور به ۴۴ دانشگاه جامع برسد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۵۸ ب٫ظ

الان مافقط ۱۴۱دانشگاه دولتی داریم. یعنی به غیر از پیام نور. غیر انتفاعی. آزاد و علمی کاربردی. حالا چه جوری قراره به ۴۴ تقلیل بیابد!

!
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  صدرا

اینجوری که پذیرشهای دانشگاه‌های دولتی ۰ میشن، کلاسها خالی، دانشگاه تعطیل. بجاش غیر دولتی‌ها بیشتر گسترش پیدا میکنن تا چرخ اقتصادی براشون بچرخه!

محمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  صدرا

اونایی که دانشجو کمتری دارن واگزار بشن بخش خصوصی.

محمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  صدرا

دولتی ها ۲۹ جامع و ۴۲ تا موسسه دولتی می شه . پیام نور و ازاد و علمی کاربردی و غیر انتفاعی ها هنوز تجمیع نشده اند این دولتی ها را داره می گوید