موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

تغییر تاریخ و زمان برگزاری آزمون دکتری ۹۹

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

تاریخ و زمان برگزاری آزمون دکتری ۹۹ تغییر کرد.

به گزارش پی اچ دی تست، سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه ای کوتاه اعلام کرد:

با توجه به تصمیمات اتخاذ شده تاریخ و زمان برگزاری آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد ناپیوسته تغییر یافته است بدیهی است تاریخ و زمان برگزاری جدید ازمونهای فوق الذکر پس از ابلاغ وزرات بهداشت درمان و اموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

694 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Danipleut
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ

دوستان حالا که تعویق شده، با یه برنامه ریزی درست تو این مدت کوتاه درس بخونید که دوباره چند روز قبل از امتحان خدایی نکرده استرس و نگرانی نداشته باشید.
ان شالله همگی مزد زحمات و صبرتون رو میگیرید

مصاحبه مجازی یعنی ضایع کردن حق
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ

جالبه مصاحبه مجازی . دیگه چی !!!!!! تا حالا که خود داوطلب حضور داشت ، چقدر بساط پارتی بازی و باند بازی و تقلب برای اساتید پیدا میشد . حالا که راحت میگن فلان داوطلب ۱۰ تا مقاله و ۶ تا مدرک زبان برام ارسال کرده و منم امتیاز بالا بهش دادم . دیگه امتیاز کتبی و برآورد علمی هم تموم شد . تبریک به اساتیدی که تا حالا چقدر در ضایع کردن حق داوطلب ها در مصاحبه ها تلاش کردن . واقعا کرونا عجب بهونه ای شده برای خیلی ها . من بهتون هشدار میدم مراقب مصاحبه مجازی باشید خیلی مقاومت کنید تا حقتون ضایع نشه . دیگه در مقطع دکتری مصاحبه مجازی ، خیلی جای تعجب داره .

هوشیار
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ

تا جاییکه میدانم ازمون مجازی و مصاحبه مجازی مصوبه قانونی ندارد…………حتی امتحانات ترمی دانشگاهها که بصورت مجازی برگزار شد هم بنظر بنده درست نبوده چون مصوبه قانونی ظاهرا ندارد……

علی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

بهتر نی ازمون رو لغو کنن
و از روی سوابق تحصیلی و رزومه امجام بشه

شمس الله
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

ن بهتر نی
کنکور همین تابستون امجام میشه

ز
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

من از همه دیرتر فهمیدم

Maria
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

سلام دوستان، تاریخ جدید آزمون کی مشخص میشه؟

ر.ی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ق٫ظ

امسال هم حق کشی در مصاحبه ها زیاد میشه شک ندارم

علی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  ر.ی

ان شاءالله
کار شما درست باشه نگران نباش

شهرام صفری
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  ر.ی

صد در صد

ر.ی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ق٫ظ

امسال برخی دارن زمان میخرن وگرنه این بیماری ریشه کن نمیشه

شهرام صفری
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  ر.ی

دقیقا

ندا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ق٫ظ

پیش از این قرار بود این آزمون الکترونیکی برگزار شود ولی بعداً تصمیم مرکز سنجش آموزش کشور درباره نحوه برگزاری این آزمون تغییر کرد و این آزمون حضوری برگزار خواهد شد.

دوستان!!!! این خبر واسه آزمون وزارت بهداشت هستش،،،،پس چرا اینا میتونستن آزمون اینترنتی بدن ولی ما نمیتونیم؟؟؟ ای کاش مال ما هم اینترنتی بشه،، نه به تعویق بیفته و نه بیماری بگیریم، حتما یه راه حلی بوده واسه اونا که تقلب نکنند دیگه!!!!

هوشیار
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  ندا

نیاز به مصوبه قانونی دارد……احتمالا کمیسیون بهداشت مجلس مصوب کرده….

Maria
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  ندا

الکترونیکی این نیست که توی خونه آزمون بدین. امتحان اونا هم حتما مثل تافل آی بی تی. شخصا فک میکنم ورژن الکترونیکی سخت تره چون نمیشه جواباتون رو مرور کنید. بعد از انتخاب پاسخ هر سوال، گزینه بازگشت نداره.

Hadi
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  ندا

سلام دوست عزیز
بله آزمون وزارت بهداشت الکترونیک قرار بود باشه اما از داخل خانه و جایی همه داوطلبان باید به مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه مراجعه می کردند با این تفاوت به جای کاغذ و دفترچه یه کامپیوتر جلوی هر نفر بود
مثل آزمون های الکترونیک MHLE

هوشیار
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  Hadi

درسته همین بوده…..

ویکتاریون
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  ندا

اینترنتی توی حوزه های تعیین شده بود. اونا تعدادشون خیلی کمتره و وزارت بهداشت این امکان رو داشت که مراکزی رو برای امتحان تجهیز کنه. به نظرم دو سه بار هم آزمایشی امتحان دادن که با روشش آشنا بشن. به هر حال منظور از اینترنتی توی خونه نبوده و سنجش هم زیرساختش رو نداره. الان دانشگاه ها که پایان ترم هاشون رو دارن برگزار می کنن یا زمان امتحان رو خیلی کم می کنن، یا توی سوالات پارامترهایی قرار میدن که برای هرکس شخصی سازی بشه. بچه ها از مشکلاتی مثل بیرون افتادن از سامانه و ثبت نشدن جوابا هم خیلی شکایت دارن. یعنی این روشی نیست که لااقل توی ۶ ماه آینده بشه پیاده ش کرد و اگه پیاده بشه انقدر مشکلات داره که خود داوطلبا صداشون در میاد. مال بهداشت رو هم می بینین که با نزدیک به یه سال برنامه ریزی منتفی شده.

یکی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

آقای دکتر نمکی همه داوطلبان کنکور میدانند این تصمیم غیر عقلانی و غیر منطقی جنابعالی و همکارانتان صرفا بخاطر راحتی و آرامش همکاران خود در بیمارستانها و مراکز درمانی بوده و هست که ایام تابستان با مرخصی های خود نوشته صرف عیش و نوش خوش گذرانی کنند پزشکان بار کمتری رو تحمل کنن وظیفه اون هست در بیمارستانها بمانید به معالجه بپردازید با این حقوق های نجومی تمام بودجه نفت و مالیات و … به جیب شماها میره این ایام هم باید بمانید و از زیر کار درنرید خداوند ازتان نگدره

ر.ی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  یکی

من که حلالشان نمیکنم و واقعا استرس شدیدی به ما وارد کردن شش ماهه تعویق

این بیماری تا سال بعدم هست و زهی خیال باطل که فکر کنید وضعیت اوکی و ایمن میشه حق ناس هست پیاممم نشون بدید چرا باید این همه استرس تحمل کنیم برخی با این کرونا ساعتها سر کارن اونها بنده خدا نیستن ما بنده خدایم !!!

آخرین سنگربان
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  یکی

خدا از شما نگذره. با این بی انصافی….اصلا حیف از سخن. فقط باید در مقابل این ناسپاسی سقوط کرد و از شرم در خود فرو ریخت!

شمس الله
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

نمک در نمکدان شوری ندارد
دل ما طاقت تعویق ندارد
نمکی از نمکدان نمک رو بردار
تاریخ کنکور رو اعلام بفرما

حامد
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  شمس الله

بابا شاعر..دمت گرم..

Zz
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  شمس الله

تو سختی ها شاعر شدیا

سعی کی کنم در هر شرایطی ، اندیشه ام را
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

سلام از مصاحبه های مجازی گرفته تا کنکور کرونایی ، دیگه چه بحثی هست که عده ای اسم خودشون رو گذاشتن درس خون و مخالف تعویق . اینقدر به داوطلبانی که روزگار مجال مطالعه و آرامش بهشون نداد ، سرکوفت نزنید . از کجا معلوم که شما هم در عاقبت کار موفق و بهره مند بشید . خوبه در جامعه ای زندگی می کنید که خیلی ها با مدرک دکتری ، هنوز سردرگم هستن. لابد الان میگی اونا با من فرق دارند و من پرتلاش ، فرهیخته و نخبه هستم . خیر اتفاقا . چه بسا نخبه های هستند که اسیر باند بازی و جناح بندی و بی عدالتی شدن و عمر خودشون رو باختن . پس به خاطر این چنین بی عدالتی و وضعیت اسف بار ، ارزش های انسانی رو زیر پا نگذارید و دلی رو نشکنید . در هر شرایطی که هستید ، بدونید همه درگیر شدن . شاید نوع گرفتاری و مشکلات ما با وجود کروناویروس ، مثل هم نباشد ، اما زندگی کاری ، خانوادگی و تحصیلی همه رو به نوعی مختل کرده . چرا فکر می کنید اگر برخی دچار وسواس و استرس زیاد شدن ، به دلیل تنبلی هست ، شاید نحوه مواجه شدن با چنین پدیده ای رو تجربه نداشتن و مضطرب و سردرگم هستن . خیلی خانواده ها اجازه مطالعه در کتابخانه رو به فرزندان خود نمیدن . خیلی ها بیمار هستن و هزاران مشکلات گوناگون . پس در چنین شرایط حادی ، باید بر اعصاب و روان خودمون مسلط باشیم… ادامه نظر»

محمد
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

خوب اگر خیلی از کسایی که با مدرک دکترا سردرگم هستن شما چرا میخوای بگیری؟نگیر خوب زوری نیست که

سعی می کنم در هر شرایطی ، اندیشه ام را بی طرفانه پ
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

من از جمله افرادی نیستم که تمام اهداف و برنامه های زندگی خودم را معطوف به مدرک دکتری کرده باشم چون تجربه و سابقه کاری اجرائی دارم و به بسیاری از مسائل واقف هستم .
البته برای هیچ کس هم زوری نیست یعنی برای هیچ فردی دعوت نامه نفرستادن تا مقطع دکتری تحصیل کنه بلکه همه بنا به دلایل خاص خودشان و اهداف مورد نظرشون ، داوطلب هستند اما جوان بادرایت و هوشیار بانگاهی کارشناسانه به تحولات ، متوجه سردرگمی افراد حتی با مدرک دکتری خواهد شد .

...
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

خب واقعا فکر میکنید کنکور از جان مهم تره؟
اگه شرایط بد باشه خب یه سال برگزار نشه
ده سال برگزار نشه چقدر اهمیت داره وقتی برگزاری باعث بدتر شدن اوضاع باشه و جان هزاران نفر رو بگیره
شما صرفا دوسه تا کشور که کنکور رو برگزار کردن (البته باشرایط کاملا متفاوت با ما) مثال میزنید
اینهمه کشورها ازمونها لغو شد نمی بینید
اینایی که هر روز میشنوید ۲۲۱ نفر ۱۹۲ نفر ۱۵۱ نفر هموطنای ما هستند
نفر فقط واحد شمارش نخل نیست اینها انسانند

موافق تعویق
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ق٫ظ

از مدیران تصمیم گیرنده انتظار میرفت همین تصمیم رو بگیرن حتی اگر عده ای ناراضی باشن مگر مادری که داروی تلخ به فرزندش میده میخواد بچه اش رو زجر بده؟ نه میخواد اون سالم باشه مدیران هم تصمیم بر اولویت سلامتی شما گرفتند و این تصمیم مسولانه بود و جای تقدیر و تشکر داره
کنکور میتونست آمار رو تا چندبرابر بالا ببره به نظر من جلوی یک فاجعه ملی گرفته شد

مجید
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  موافق تعویق

حق با شماست آفرین
تشکر

مریم
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ق٫ظ

امیدوارم اونایی که به بهانه کرونا موافق تعویق بودن و هستن، همینطور رعایت کنن و هیچ جا نرن، نه اینکه همه جا برن بعد نوبت به کنکور که میرسه یادشون بیفته کرونا هم هست

...
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

چشم بانو حتما
شما هم به بهانه خستگی در کردن نرید بیرون افرین

مهسا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ق٫ظ

امسال نباید هیچ کنکوری برگزار شه جون ادم که مهمتره
نگران نباشید اونایی هم که در حال دکتری خوندن هستن همشون حذف ترم کردن

خسته
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ق٫ظ

یک ساله دارم برای کنکور دکتری درس میخونم. هربار گفتن به تعویق افتاد بیشتر تلاش کردم. ولی واقعا دیگه نمیکشم. منم راضی نیستم کسی کرونا بگیره ولی اگر همه با ماسک امتحان میدادیم درصد پایینی احتمال ابتلا وجود داشت. این درصد پایین ممکن بود هرجایی برای ما اتفاق بیفته و ما رو الوده کنه . همین الان بازارهای شهر ما پر از ادم هاییه که بدون ماسک و دستکش دارن ریلکس به زندگیشون ادامه میدن. کنکور شوخی و بازی نیست که نصف شب تصمیم بگیرند با یک سال زحمات چندین هزار نفر بازی کنند. دوستانی هم که گفتند هرکی خونده بازم بلده بله درست گفتند. با مرور میشه مطالب رو برگردوند ولی با زمانی که داره اینطوری تباه میشه چکار کنیم؟ یک ساله کار و زندگی رو تعطیل کردیم به امید کنکور دکتری. دلم نمیخواد حتی یک روز دیگه رو به خاطر کنکور و درس خوندن حروم کنم.

...
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ

واقعا یه عده به خاطر این که رعایت نمیکنن ماسک نمیزنن ویروس رو جدی نمیگیرن میفتن بیمارستان …کادر درمان رو آلوده میکنن…تاوان بی خیالیاشونو هم خودشون و هم ما باید بدیم!

آخرین سنگربان
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ق٫ظ

دوستان تمامی آزمون ها(وزارت بهداشت و زبان و …) به تعویق افتاده و فقط دکتری نیست. شرایط کشور مساعد نیست. لطفا به جای محکوم کردن همدیگه و نفرین دیگران و ناسزا گفتن به شرایط، با رعایت بهداشت و روشنگری آدم های ناآگاه، زمینه را برای مساعد شدن شرایط و برگزاری آزمون در شرایط امن تر مهیا کنیم.

........
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ق٫ظ

کسانی که از خسته شدید از این همه خوندن دکتری یعنی تا اخر عمر تحقیق و مطالعه و پژوهش . نه اینکه راه گریزی از سربازی نه اینکه با صد میلیون از جیب پدر یه چهار سال مدرکی جور کنی بعد بری باهاش خواستگاری یا دوهزار بره روی حقوقت . کسی که خسته هست واقعا یعنی شما به درد این کار نمیخوری .

...
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  ........

شما دارین قضاوت میکنین!
کم خوابی و استرس طولانی مدت باعث تخریب سیستم ایمنی بدن میشه…ممکنه کسی بیماری زمینه ای نداشته باشه اما به خاطر هم فشار روانی آسیب پذیر بشه

سجاد
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ق٫ظ

یک سوال دارم اون دوستی ک میگه چرا تعویق شد و ما خسته شدیم و زن و بچه زندگی داریم!!
اولا شما اگه درس خون بودی هبچوقت این حرفو نمیزدی و برات فرقی نداشت کی برگزار بشه
حالا چند ماه دیر تر چه فرقی داره؟ اول اخر باید درستو بخونی
ثانیا اگر زن و بچه و مشکلات زندگی نمیذاره درس بخونی و مخالف تعویقی سوالم اینه ک چطوری میخواهی دکترا بخونی؟؟؟
مگه الکی هست برگزار کردن کنکور تو این شرایط
۱۷۰ خورده ای هزار نفر رو کجا باید جا کنی ک کرونا نگیرن؟
خیلی ها از شهر های کوچیکی میان ک کرونا داخل اون شهر ها نیست
اگر با خودشون کرونا ببرن کی میخواد جوابگو این فاجعه باشه!؟ هیچ چیزی بالاتر از سلامتی نیست
بجای اینک منفعت خودتون براتون مهم باشه
منفعت جامعه رو در نظر بگیرین
کسی هم موافق تعویق هست به معنی درس نخون بودنش نیست! کمی تفکر لطفا

سپیده
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

آفرین به این نظرتون
کسی که دکتری داره میده نباید عین کلاس اولی حرص بخوره اینا فکر می کنن الان با رتبه قبولن خیر عزیزم…

سپیده
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ق٫ظ

ی عده میگن خوتست افراد تازه ثبتنام‌شده و تنبل ها بوده این تعویق! لطفا قضاوت بی جا نکنید کسی که می خواد دکتری بده با دید واقعانه به موضوع نگاه و‌تحلیل می کنه.
من آمادگی کامل دارم اما موافق تعویق چون درک می کنم زنجیره کرونا اینجوری بدتر میشه و میشه نسل کشی

........
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

آفرین بر این دیدگاه عاقلانه

حسین
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ق٫ظ

اولاً تبریک میگم به اون افرادی که با این تصمیم قرار زنده بمونند، دوما تبریک میگم به خانواده اون عزیزان، سوما تبریک میگم به خودم که این همه زحمت که کشیدم و خون دل خوردن و درس خودندم، اون هم توی شرایط سخت ، حالا با یه گذشت و فداکاری توی آزمون انسانیت برنده شدم.
اما دوستان …
چند نکته مهم:
بدانید و آگاه باشید دیروز تست کرونای همکارم که کنار هم کار میکردیم مثبت شد. هیچ علامتی هم نداشت. دیشب من هم رفتم تست دادم. دو روز دیگه جوابش میاد، تصمیم گرفته بودم اگر آزمون تعویق نیوفته بیام سر جلسه و فقط و فقط به خودم فکر کنم ، اما حالا دوستان بدونید که شانس آوردید. چون مطمئنم خیلی ها مثل من بودند و چنین تصمیمی داشتند.
کرونا از یک منظر یک بلای آسمانی سخته و همون طور که خیلی از کسبه و مردم جامعه از کرونا متضرر شدند تعجبی نداره که دانشگاههای عزیز هم مشمول ضرر بشند، حفظ جان مردم بالاترین ارزش هاست.
انشالله خدا یاری کند این مریضی جمع بشه و خانواده ها داغدار نشند.

سپیده
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

بسیار عالی

...
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

یه عده جونشونو از دست میدن یه عده اعصابشونو
تبریک داره واقعا؟!

حسین
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  ...

بهتره روی اعصاب خودتون کار کنید، برای جونتون هم پروتکل ها رو رعایت کنید انشالله زنده میمونید.

سپیده
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ق٫ظ

کسایی که مخالف تعویق بودید! مگر دکتری قبول شدن الکیه و‌مگه الان همه قبولید! بعدشم با دکتری فکر نکنید الان می برنتون استاد میشید! خیلی حرص نخورید چون سلامت مهمه! درضمن اونایی‌ که شاغلید اگر تعویق نمیوفتاد نباید می رفتید چون امید به زندگی شاغلین و احتیاطشون بیشتره! دکتری فقط آزمون نیست من پارسال سال دومم بود رتبه تک رقمی آوردم اما قبول نشدم دکتری رزومه‌ ت خوب نباید باشه باید به شدت عالی باشه خصوصا تدریس در دانشگاه مهمه و‌باقی چیزها. انقدر فکر نکنید الان اگر می رفتید می گفتن شما حتما قبولی.

...
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

متوجه شدیم رتبه عالی داشتین و قبول نشدین
ان شالله امسال قبول میشین

حسام
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ق٫ظ

من که هنوز تو شوک موندم یعنی‌ واقعا موافقت شد با تعویق؟؟؟ دمشون گرم بابا ایول. میخوام برم یه طرفی این مدت خیلی استرس بود خیلی کشمکش بود. میخوام برم سفر میخوام ریلکس کنم. خدایا به بزرگیت قسم شر کرونا را از کشورمون کم کن.
بچه ها آرزوی سلامتی و دل خوش دارم برای همه شما.

پیشنهادم برای همگی یه تفریح یا سفر ایمن و کوتاه مدته که بتونید recharge بشید

مینا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  حسام

زیاد خوشحال نباش.
و سفر نرو.
بشین خونه درس بخون.
تعویق فقط خیلی باشه دو هفته هست

...
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  حسام

همه کشور زرده
بیخود هم ادای ادمای موافق تعویق رو در نیار
شما احتمالا جزو کسایی هستید که نخوندید و براتون مساویه. یا اینکه جزو همونایی که مخالف بودید و یه ریز فریاد میزدند خسته شدیم حالا نیاز به استراحت دارند

...
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ق٫ظ

درمقابل جان هموطنامون،اخ و ناله های شما چه ارزشی داره.فریاد و وافغان راه انداختید.
ناله و نفرین شمارو به جون میخریم ولی خدارو شاکریم که فععععععلا شرمنده کودکانی نشدیم که خودشان یا خانواده شان درگیر عذاب کرونا میشدن بعد از موج کرونا ناشی از کنکور نابجا
هرچه دوست دارید جیغ و فریاد کنید

سپیده
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  ...

آفرین به فهمیدگی شما

معلق
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۶ ق٫ظ

خخخخخخ دوستان امروز قراره کارت ورود به جلسه رو بدن، برید درساتونو بخونید تو این سه روز می تونید سه بار تمام کتابا رو دوره کنید، من دیشب خواب دیدم که تعویق رو تعویق کرده بودن. پیش به سوی دکترا و فراتر از آن

۰۰۰۰
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ق٫ظ

زندگیمون را نابود کردین با این تعویق انداختنتون، کلا به فکر خودتونین! با اینکه یکساله و ۵ دفعه کتابامو خوندم و آمادگی کامل برای هر لحظه برگزاری آزمون دارم دیگه بیخیالش شدم چون اینجا درس خوندن مهم نیست کسانی که درس نمیخونن مهم هستن! با این تعویق دیگه فکر نمیکنم آزمون امسال برگزار بشه باید منتظر استعداد درخشان باشیم و آماده برای مصاحبه.

مینا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  ۰۰۰۰

منم مثل شما ی ساله میخونم ب دور پنجم ششم رسیده بودم.
باز هم میخونیم
ما همچنان پابرجاییم شکست نمی خوریم

حسین
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  ۰۰۰۰

خدا قوت بابا!! پنج دور؟؟؟ مگه تصمیم کبری میخونی؟؟؟!!!

مریم
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ق٫ظ

واقعا یه عده از خودشون خجالت نمیکشن که دارن نفرین میکنند فکر میکنید مدرک گرفتن ارزش داره بقیه کرونا بگیرن؟ همه چیز رو تو این زندگی مادی می بینید؟
طرف ازدواجشو کنسل کرده به خاطر کنکور؟ خب اشتباه کردی مدرک گرفتنی که بهت یاد نده چطوری زندگی کنی و نتونی جمع بین ازدواج و تحصیل بکنی چه فایده داره؟؟؟ مدرکی که باعث بشه به هموطنت فحش بدی و نفرین بکنی چه فایده ای برات داره؟ فقط میگم خدا هدایتتون کنه
من خودم با سختی و بچه درس خوندم وآماده بودم برای دکتری اما واقعا موافق تعویقم اصلا شاید کنکور لغو بشه اولین و مهمترین چیز سلامت هموطنانمونه نه مدرک گرفتن یه عده که همه زندگیشون رو تعطیل کردن حالا طلبکارن که مدرک گربتن ما مهمتره تا سلامت بقیه فقط میگم متاسفم برای طرز فکرتون

سپیده
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

آفرین به نطر شما. اخه فکر می کنن حتما قبول هم میشن مگه کنکور سراسریه که فقط خوندن در کار باشه. و در ضمن دکتری ۵ سال باید درس بخونی بعدش هیچ تضمینی برای شاغل شدن از این راه نداری نمی دونم چرا انقدر حرص می خورن و متوجه سلامتشون نیستند. نه این که الانم همه دکتراها موفقن! کسی که شغل و ازدواج داره قطعا از مدرک مهمتره

علی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

دوست هموطن ادبیات بسیار بدی دارید طوری میگید مریضی . انگار شب روز خونه خوابیدید من مجبورم صبح تا عصری ایسگاه بی ارتی وایسم مردم با کرونا و بدون کرونا کارت عبور بزنن پس من چکار کنم و درس هم بخونم . بعد فقط این ازمون باعث مریضی میشه. شما از طرف خودتون حرف بزنید و جای بقیه تصمیم نگیرید

مجید
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

احسن به نظر شما ، خواهرم واقعا حرف حق رو زدی. تشکر.در ضمن بهترین تصمیم در این شرایط با این بیماری واگیر و کشنده فقط و فقط تعویق کنکور بود .بالاخره همه بچه ها دیر یا زود میرن امتحان میدن . آخه نمی دونم چرا یه عده از بچه ها برای تعویق کنکور اینقدر ناراحت میشن و … خوب هرکسی که زحمت کشید بالاخره امتحانش رو میده پس بیخود یه عده ناراحت میشن بخدا ، سلامتی مهمتر از هر کنکوری هستش درس خوندن صبر و تحمل میخاد به نظرم اگه کسی صبر نداره بیخال درس بشه.
امیرالمومنین علیه السلام می فرمایند :

۱-صبر، کلید رسیدن است و کامیابی سرانجام کسی است که شکیبایی می‌ورزد.

۲-برای تمام نعمت ها کلید و قفلی مقرر شده است، پس کلید آن صبر و قفل آن تنبلی است.
۳- شخص صبور، پیروزی را از دست نخواهد داد هر چند طول بکشد.
انشاله این بیماری هر چه زودتر به خیر و خوبی و خوشی تمام بشه و همه سلامت باشن و کنکورها هم در سلامتی کامل همه برگزار بشه و هر کسی که زحمت و شب بیداری کشیده انشاله پیروز و موفق بشه

سمین
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ق٫ظ

کنکور فقط به نفع اونایی شده که این اواخر شروع به خوندن کردن. برگزاری این کنکور در شرایط کاملا بی عدالتیه. بهتره کلا لغو بشه

سپیده
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  سمین

من کاملا آماده ام اما جون و سلامتی مون مهمتره در حالی که مخالفین تعویق توهین می کنن شما بلد نبودید تعویق رو‌خواستار شدید

نادیا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۰۵ ق٫ظ

یه مطلبی بگم و برم اونیکه واقعا خونده درس دکترا رو براش مهم نیست زمان کنکور کی باشه هروقت باشه حاضره اونیکه هم نخونده صدبار دیگه تعویقش کنن بازم نمیخونه دکترا مثل ارشد و کارشناسی نیست باید همه چی تو ذهنت حک شده باشه من الان میبندم میذارم کنار زمانش مشخص شد یه هفته قبل شروع میکنم دوره مجدد تازه اونم زیاده ۳ روز کافیه حالا چیه همه میگن خسته شدیم خسته شدیم تو کنکور نده اصلا خواهر من برادر من من ۳ بار کنکور دکترا دادم رتبه های ۶ ۱۰ ۲۱ اوردم هرسه بار هم مصاحبه رد شدم چون یه گرایش دیگه امتحان دادم پارتی نداشتم استاد آشنا نداشتم با اینکه رزومه عالی هم دارم. من خسته نشدم؟؟نبریدم؟؟؟این شاید واسه شما یه امتحانه که اگه مصاحبه رد شدی خودتو نبازی به خسته شدن فکر نکنی شما الان فکر میکنین کنکور بدین رتبه بیارین تمامه؟؟اینقدر حرص نزنین شما تازه اول راهین اگه قشنگ خوندی ببند بذار کنار چند روز به خودت آرامش بده یه هفته ده روز قبل دوباره مرور کن اتفاقی هم نمی افته.مطمئن باش اگع اونایی که موافق تعویق بودن بخاطر خریدن زمان بود واسه خوندن بدون بازم نمیخونن اون یه ذره هم خوندن فراموش میکنن.پس بیخود اینقدر حرص نزنین.جای من بودین چیکار میکردین؟؟چهارسال مطالب تکراری تازه هر بار هم تو سه تا چهار کدرشته فقط یک نفر با اخرین فرد قبولی فاصله داشتم بازم نشستم خوندم به کادر درمان هم فکر کنین.به نظر من اینجوری خیلی بهتره زمان برای مصاحبه شاید کمتر باشه یه مصاحبه کلی بگیرن… ادامه نظر»

zahra
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  نادیا

لایک نادیا
حرفات عین حقیقته

مریم
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  نادیا

متشکرم
عالی گفتید

سپیده
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  نادیا

آفرین

داوطلب
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ق٫ظ

تعویقی که پشتش هیچ برنامه ای نباشه فایده ای نداره نشستن به امید این مردم که رعایت کنن تا آمارشون پایین بیاد نه حاضر جایی رو تعطیل کنن نه حاضر قرنطینه کنن فقط با تعطیلی های صوری یه هفته ده روزی میخوان آمار رو بیارن پایین تنها زورشون به کنکور میرسه و بیشتر از اون دیگه برنامه ای ندارن انگار تو این جامعه زندگی نمی کنن با اینکه وضعیت انقد بده خیلیا هنوز رعایت نمی کنن . تقریبا سه هفتس میگن وضعیت قرمزه حداقل حق این داوطلب بیچاره که سه بار خودشو برای کنکور آماده کرده این بود زودتر اعلام کنن نه دو سه روز مونده به امتحان!!!!!!!!!!!! حتما دو سه هفته هم میخوان ما رو زجر بدن تا یه تاریخ جدید رو اعلام کنن

مریم
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

برو خدا رو شکر کن که یک عده بی گناه که خفاش هم نخوردند رو تخت بیمارستانن و تو نیستی اونا دارن زجر میکشن نه تو

شبنم ارشد میکروب
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۴۶ ق٫ظ

امروز صبح ک بیدار شدم اول از همههمه بخاطر حس زیبای سلامتی هممون خدا رو شکر کردم دوم بحاطر تعویق کنکور بخدا حسی زیبایت وقتی میبینی ی کسی صداتو میشنوه..اون زمانی ک دکتر غلامی گفتن ک کنکور تعویق نمیوفته یکی ک اسمشم نمیدونم کی بود نوشته بود تعویق چیای پوپولیست ببینین دیگ کار تموم شد و ما برنده شدیم.گفتم درسته ک وزیر علوم و رییس سازمان سنجش باشمان ولی باید ببینیم” خدا “بارو کی واین از همه مهمتر و بالاتره..اگ همه دنیا برضد تو باشن ولی خدا باهات باشه تو برنده میشی..نیروی برتر خداست سعی کنن خواسته هاتونو از خدا بخوایین ن از بنده خدا..شاد و سلامتب باشین

zahra
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۱ ق٫ظ

شبنم‌ جان من فک کردم خواب دیدم از بس خوشحال بودم

سپیده
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ق٫ظ

وای موافقم

فرزانه
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

من که از دیشب تا صبح داشتم کنکور میدادم تو خواب خخخ

مینا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ق٫ظ

در جواب شبنم:
اگر ب تعویق نمیفتاد الان فقط لعنت میکردی مسئولین رو.
حالا که ب تعویق افتاد اینطور میگید

شبنم ارشد میکروب
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

مینا خانم حرفت کاملا با حرف من بی ربط بود من گفتن از همون اول از خدا خواستم و مطمئن بودم خدا خودش کمک میکنه..اون امسال شماها هستین ک مشگلتون اینه همه چیزو از مسئولین میخوان اخرشم ب هدفتون نمیرسین ادم باید همه چیزو از خدای مهربون بخواد و.قطعاااا خدا هم اون چیزو ک میخواد بش میده..من از خدا خواستم واز خداوندم تشکر کردم..گرچه دکتر نمکی یه وسیله بود و باید ازشم تشکر کرد چونچوولی فهمشون خیلی بالا بود خدا رو شکر ولی خوب مسئولین پول میگیرن بابت کارشون و منتیم سرکسی نمیزارن. مینا خانم خواستت رو از خدا بخواه .. ن بنده خدا ک بعدش بهشون لعنت بفرستی

Z
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۴۵ ق٫ظ

واقعا که…. شما موافقای تعویق با این شلوغ کاریای بیخودیتون برنامه ریزی های ماها رو بهم زدید. نمی بخشمتون .

علی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۴۴ ق٫ظ

یا ۱۰ ممرداده یا ۱۷ مرداد

مریم
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی

خیلی زوده که

الناز
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۴۱ ق٫ظ

من حدسم اینه کنکور بیفته ۱۶ مرداد.

سامان
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۳۹ ق٫ظ

کسی که تلاش کرده باشه
کسی که زحمت مشیده باشه کسی
کسی که آمادگی داشته باشه
شاید الان موافق تعویق آزمون باشه ولی قطعا نمیتونه خوشحال باشه، یعنی الان حالتش باید این باشه اگه راست گفته باشه و نیتش خیر بوده باشه: موافق تعویق ولی ناراحت از این شرایط!

ولی متاسفانه میبینیم که همشون جشن گرفتن و جیق و هورا میکشن! این نیتشون رو قشنگ نشون میده!
کسی که آماده بوده باشه الان تعویق براش انتخاب بین بد و بدتر بوده نه پیروزی، هورا کشیدن، مسخره کردن، تبریک گفتن پیروزی و اشک شوق ریختن حالت کسی نیست که زحمت کشیده باشه و شانسش رو ازش گرفته باشن!
همین کامنت ها ی پر از جیق و داد سیلی محکمیه به صورت مسئولینی که فکر میکردن یعده زحمت کشیده دغدعه ی اجتماعی دارن و برای سلامت جامعه از حق و شانس خودشون میگذرن و به تعویق آزمون ها تن میدن!
اگه فقط ده درصد کامنت های این صفه رو ببینن میفهمن با چه جماعتی طرف هستن و فریب چه کسایی رو برای چهارمین بار خوردن!

مخالف تعویق
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  سامان

حرفای شما عین واقعیته…. اینایی که القا می کردن باشرکت در جلسه کنکور دکترا کرونا می گیرن فقط می خواستن وقت و زمان بیشتری برای مطالعه داشته باشن …. ولی من نوعی که هر روز می رم محل کار … در هفته حداقل دو بار خرید می کنم .. وقتی بچم مریضه مجبور می شم با رعایت همه پروتکل های بهداشتی ببرمش بیمارستان و ….. این دغدغه رو نداشتم که فقط با امتحان دادن کرونا می گیرم . فقط می تونم بگم متاسفم برای تصمیم گیرندگان و امثال این داوطلبان.

اکبر
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۳۵ ق٫ظ

من خودم پدرمو کرونا گرفت و فوت کردند. این افرادی که می گند هیچ مشکلی پیش نمیاد باید ذکر کنم که کرونا یکی از بدترین مرگ های دنیا رو داره. من خودم توی تک تک لحظات مریضی پدرم بودم. بعدشم اگه ناقلم باشی به ریه صدمات جبران ناپذیری میزنه که هیچ وقت درست نمیشه کم کم ۳۰ درصد ریه از بین میره حالا بگو من نمی گیرم یا بگیرم بدنم قویه نمیمیرم و باید کنکور بدم.

نوری
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  اکبر

سلام اکبر جان
عمیقا ناراحت شدم چون خودم هم تجربه کردم
آرامش برات میخوام روح پدر شادباشه
دوستان تا تجربه نکنید متوجه سختی جسمی و روانی این بیماری نمی شید.

سپیده
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  اکبر

میشه اینا رو بخونید مخالفینِ عزیز؟!

میلاد
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ق٫ظ

واقعا که!!!!
چه خبره تعویق تعویق
خسته شدیم

جوجه اردک زشت
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ق٫ظ

سپاس از دست اندر کارانه و تصمیم عاقلانه . اگر کنکور رو بر اساس رزومه و توان داوطلب هم بزارن خیلی بهتر میشه و شبیه کشورهای دیگه میشیم و دکترا صرفا مدرک گرایی نمیشه .

میر امین
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ق٫ظ

من موافق تعویق بودم چون موج دوم کرونا توی بعضی از استان‌ها تازه شروع شده اما با این تعویق اخیر مخالفم
به نظرم اگر تعداد حوزه‌ها بیشتر میشد بهتر بود یا اینکه اصلا از همون اول تعویق رو به پایدار شدن شرایط ابتلا موکول میکردن
چیزی که بیشتر سبب ناراحتی شده، فشار روانی حاصل از این تعویق‌هاست وگرنه اونی که با برنامه خونده و آماده هست چه الان امتحان بدن چه یک ماه دیگه
به اعتقاد من این کنکور با دو تا سه ما تاخیر برگزار میشه و پذیرش میره برای بهمن ماه
امیدوارم هر کسی که خوب خونده متحمل ضرر نشه
خودم که به دلیل فشار کاری شغلم سال جدید رو اصلا نخوندم اما صمیمانه برای همه اونایی که با برنامه درس خوندن آرزوی موفقیت دارم

مصطفی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ق٫ظ

واقعا هیچ منطقی پشت این تصمیم نیست، خسته شدیم از بس بلا تکلیف موندیم.
مگرنه اینکه کرونا حالا حالاها هست و درگیرشیم، پس با تعویق کنکور چه اتفاقی قراره بیفته؟
تو خیابون و مترو و اتوبوس و پاساژها همه دارن تو هم میلولن، اونوقت کنکور که همه از هم کلی فاصله دارن مشکل زا شده؟
چرا مردم و این همه جوون رو الکی سرکار گذاشتید؟؟

Hadi
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ق٫ظ

جا داشت مطلبی را خدمت دوستان عرض کنم
شاید کمی واقعیت امر را لمس کنند
همانطور که گفتم خودم در بیمارستان هستم و واقعیت این است که ما الویت بندی می کنیم برای استفاده از وینیلاتور
باید خدمتتون عرض کنم شرایط بدتر خواهد شد چون که هدف از این مقدار تعویق وقت مشخص شدن تخت های بیمارستان است
چون تا حداقل دو هفته دیگر بیماران اند استیج خواهند مرد کمی بیمارستان خلوت میشه برای بیماران جدید
گفتم در جریان باشید که کرونا طی این مدت تمام نمیشه فقط بیماران اند استیج می میرند و جا باز می شود
یا حق

محمد
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ق٫ظ

اینقدر تعویق انداختید درست دم شما گرم.برنامه بعدیتون چیه؟ یکم فکر کنید معافیت ها رو به اتمامه و فقط سراسری تمدید شده نه کارشناسی،نه ارشد و نه دکترا اینقدر میگی تعویق معافیتت رو ی نگاهی بکن ببین اصلا سرباز نشده باشی که در این صورت کنکور ندادن با دادن هیچ فرقی نداره چون ثبت نام دانشگاه نمیشید.

یکتا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ق٫ظ

این تعویق خیلی زیاد نخواهد بود. مطمئنا در هر تاریخی همچنان خطر کرونا هست
فقط امیدوارم که این بار سازمان سنجش تدابیر بیشتری برای برگزاری آزمون در نظر بگیرد و به شرایط داوطلبینی ک از شهرستان‌ها باید به مرکز استان بیایند توجهی بشود

حجت - عمران - ژئوتکنیک
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ق٫ظ

اونهایی که دارند جشن میگیرن برای تعویق زمان آزمون واقعا خجالت بکشن . هفته گذشته بچه های نهمی آزمون مدارس نمونه دولتی رو دادند. اون هم تو شرایط کرونایی. بچه های ششمی جمعه این هفته آزمون ورودی مدارس تیزهوشان رو میخوان بدند.
بعد شماها با این قد و بالا و سنتون نمیخواین هنوز نمیخواین آزمون بدین ؟
یعنی سیستم ایمنی بدن شماها از اون بچه ها ضعیف تره؟
امسال اگه ازمون دکتری و ارشد رو هم نگیرن به هیچ جای وزارت علوم برنمیخوره و هیچ مشکلی هم دانشگاه ها با این موضوع ندارند . فقط اونهایی هستند که چندین ماه مطالعه کردند، ضرر می کنند.
اگه همین تابستون ازمون رو برگزار کردند که هیچ . ولی اگه برگزار نشد دیگه رفت تا سال آینده.

...
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ

دوست عزیز ششم سالهاست امتحان ورودی تیزهوشان نمیده
فقط نهم

حجت - عمران - ژئوتکنیک
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  ...

یه جستجو ساده انجام بده متوجه میشی که سالهاست داره ششم ازمون ورودی میده

هوشیار
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

ظاهرا که سیستم ایمنی بدن بچه ها در مقابل این ویروس قوی تره……..

Hadi
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

بله من هم با نظر شما موافقم رفت تا سال بعد متاسفانه

خدا دوست
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۹ ق٫ظ

سلام و عرض ادب.
کسایی که موافق تعویق بودند به جونشون اهمیت می دن که این موضوع مهمی است. ولی کسایی که موافق آزمون در تاریخ تعیین شده بودند جونشون مهم نیست که لابد آزمون مهمتر ه.
این را بدانید موافقان تعویق لااقل همشون فرصت طلب نیستد از جمله خودم من همان ۲ اسفند آماده امتحان بودم که به خاطر انتخابات به ۹ اسفند تغییر کرد.
این قدر تکرار نکنید که اینا درس خون نیستند.
اینا زندگی براشون مهمه.

M.r.t
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ق٫ظ

دوستان من به عنوان فردی که در آزمایشگاه تشخیص کرونا کار کردم بهتون میگم، واقعاا کادر درمان گناه دارن. اگر بدونید با اون لباس یکسره در یک محیط بدون سیستم خنک کننده کار کردن همراه با استرس چقدر سخت و طاقت فرساست. دوست ندارم واژه ی خودخواهی رو بکار ببرم ولی این رو بدونید هر کدوم از افرادی که مستقیم دارن با بیماران کرونایی کار میکنن هر ثانیه فقط به عزیزانشون فکر میکنن. تک تک کادر درمان مبتلا شدن و با جانشون داره معامله میکنند. پس خواهشا آروم باشید و شرایط پیش اومده رو درک کنید.

سپیده
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  M.r.t

کاش متوحه بشن تعویق بهترین کار بود.

هیوا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۵ ق٫ظ

بچه هایی که اینقد لابی قوی جهت تعویق داشتن اگر امکانش هست پیگیر زمان برگزاری بشن ببینیم دیگه آیا برگزار میشه کنکور دکتری یا نه؟

خدا دوست
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ق٫ظ

سلام و عرض ادب به تمام مسئولین.
من به شخصه اطلاع دارم که این مسئولین بی وقفه و شبانه روز فعالیت دارند. و حتی یک لحظه هم از آن خودشون نیست.
از همه ی مسئولین کمال تشکر دارم که جان و سلامتی افراد در درجه ی اول قرار دارد.
کنکور را همیشه می توان داد نهایتش ورودی بهمن ماه آغار سال تحصیلی باشد.این بهتر است.تا مصاحبه ها کما فی السابق صورت بگیرد.

سپیده
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  خدا دوست

بسیار عالی

حقوق بین الملل
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ق٫ظ

الان که سوالات طرح شده و احتمال زیاد چاپ شدن .میخوان تا کی طراح ها رو تو قرنطینه نگه دارن ….
قطعا گمان لو رفتن سوالات وجود داره باید براش یه فکری بکنند

ایرانی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ق٫ظ

کدام قرنطینه؟ کشور در قرنطینه است.

معلق
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ق٫ظ

شما خودتو ناراحت نکن اتفاقی نمی افته، جالبه که رشته شما حقوق بین الملل هست ولی …..

Ati
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۴۸ ق٫ظ

کلی پزشک و متخصص تو این اوضاع از جون شون گذشتن ، چند ماهه که دارن با این امکانات محدود تلاش می کنن برای پایین آوردن آمار ، بعد یه عده آدم خودخواه ناراحت تعویقن، چرا چون درس خوندن ، عجیبه واقعا

Hadi
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  Ati

من خودم جز ارائه دهندگان مراقبت سلامتم و بیمارستان کار میکنم می تونم بهتون اطمینان بدم الان شرایط تازه خوبه و وضع از این بدتر خواهد شد
مطمئن باشید
و خواهد حسرت امروز را بخورید

ایرانی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  Hadi

علم غیب داری؟

Hadi
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  ایرانی

کافیه شما یک روز فقط در بیمارستان بشینی جهل در عوام مردم بیداد میکنه از چه کسی رعایت پروتکل دارید
من از ۷ ونیم تا ۴ عصر بیمارستانم الانم تو اتاق رزیدنت ها هستم برای یکم استراحت کنم صبح زود نظر گزاشتم تا الان می بینم که چی میگم ۷ سالم دروس علوم پزشکی خوندم
مطمئن باشید ازمون رفت تا سال آینده
البته اگر زنده باشیم و خانواده ای داشته باشیم

zahra
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  Ati

دقیقا
از بس خودخواهش

مژگان
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۴۲ ق٫ظ

دوستان دکتری وزارت بهداشت هم به تعویق افتاده که ۲۶ام بود یا فقط علوم؟

یکتا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  مژگان

اعلام کرده بودند که اگر آزمون وزارت علوم به تاخیر بیفته، اونها هم تغییر خواهند داد

لونا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  مژگان

گفته بودن این تعویق بیفته اونم تعویق میفته ولی دیگه چیزی نشنیدم

بهار
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  مژگان

ازمون وزارت بهداشت از ۲۷ام بود و گفته بودن در صورت تغییر ازمون وزارت علوم ازمون وزارت لهداشت هم تغییر میکنه

....
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ق٫ظ

واقعا نمیبخشم افرادی رو که الکی داد و فریاد تعویق میزدن.داغون و خسته شدم.حاضر بودم بین چهار نفر که کرونا داشتن امتحان بدم و مطمئن بودم که مشکلی پیش نمیومد ….

حجت - عمران - ژئوتکنیک
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  ....

موافقم

شیما
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  ....

چطور مطمئن بودیکه مشکلی پیش نمی اومد؟؟

صدر
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  ....

دقیقا درست می گید از کار و زندگی افتادم به جای ماسک من حاضرم گان بپوشم سر جلسه ولی امتحان برگزار بشه

زنبور
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  ....

وایسا بابا تند نرو !!! همه خونده بودن. ما از تصمیم وزارت بهداشت تشکر میکنیم . من خودم میدونم چقدر بیماری سخته. یه حالت تهوع کوچک حاضری تمام زندگیت را بدی یا خوب شی یا بمیری که راحت شی. برو شکر سلامتی ت کن یکدفعه از بس ناسپاسی نکنی در یه زمان رندم و تصادفی یکدفعه کرونا بگیری. الکی که نیست هر روز ۲۰۰ نفر داره میمیره در کدام بیماری ایران اینطور چیزی دیدی . وزیر بهداشت نمیتونه واسه شما نابغه ها ریسک ابتلا جامعه را بالا ببره. بلاخره دکتری ات را میگیری و میبینی که نه بابا اینقدر طولانی شد که ارزش نداره. دکتری کم کم شش ساله یه دوران فرسایشی بخصوص رشته هاس سخت مثل برق مخابرات و …

معلق
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  ....

واقعا نمیبخشم افرادی رو که الکی داد و فریاد عدم تعویق میزدن.داغون و خسته شدم.حاضر بودم یه ماه دیگه صبر کنم ولی بین چهل نفر که کرونا داشتن امتحان ندم و مطمئن هستم که مشکلی پیش نمیاد ….

مریم
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  ....

شما نمیدونید چه خبره ایشالا که این بیماری دامن هیچکس رو نگیره
مسولین واقعا مسولانه عمل کردند مثل مادری که بچه اش رو بخاطر خودش و سلامتیش از غذا منع میکنه و بهش دارو میده

داوطلب دکترا 99
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۳ ق٫ظ

ما قربانی شدیم. ما داوطلبان واقعی که ماههاست داریم خودمون را اماده کنکور نگه میداریم. و دچار خستگی روانی شدیم. هیچکس فکری به ما نکرد و تصمیمات تابع جو رسانه ای مشتی بیکار شد که در صفحات شخصی مسولان جولان میدادند درحالی که ما سرمون در کتابهامون بود. افسوسسسس

گلی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ق٫ظ

والا من هم یه ساله دارم درس میخونن هم کار میکنم هم خسته شدم ولی هرگز ترجیح ندادم که کنکور بدم در این شرایط سلامتی مهم تر هست

مینا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  گلی

افرین گلی خانم
خوشحالم که انسانیت زنده هست و همه خودخواه نیستند

دکتر بعد از این
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ق٫ظ

مواففم

صدر
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ق٫ظ

دقیقا انقدر بیکار بودن و وقت برای درس خوندن نمی ذاشتن که فرصت جولان دادن توی پیج مسیولین مربوطو داشتن آخرشم یه مشت بیکار برای ما که مدت طولانی درس خوندیم و انتظار کشیدیم و زندگیمونو تعطیل کردیم تصمیم گرفتن

...
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  صدر

هنوز هست کامنت های دوستان تو این سایت که حتی دیگران رو تشویق میکردن به تجمع جلوی مجلس و سنجش و پیام در سایت سنجش و پیج مسئولین از هردو گروه
حتی دیروز توصیه کردید کارت ورودبه جلسه رو صبح زود پرینت بگیرید که سنجش بفهمه شما موافقید
شماها هم امامزاده نیستید

فاطمه
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ق٫ظ

بهتره هر از گاهی سرت رو از توی کتابهاتون در بیارید شاید کمی شرایط اطرافتون و ابعاد وحشتناک کرونا رو درک کنید. وقتی یه به اصطلاح داوطلب دکتری این قدر درکش از وقایع پایینه و به تنها چیزی که فکر میکنه راحتی خودشه نباید از یه فرد عامی دیگه هیچ توقعی داشت.افسوس و صد افسوس

۰۰۰۰
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۷ ق٫ظ

موافقم

دکترا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۱۶ ق٫ظ

واقعا حتی ذره ای فکر و منطق پشت این تصمیم لحظه اخری دم کنکور بود.؟ اون هم بعد چندین بار تعویق. یکی بیاد پاسخ بده.. همین داوطلبان دلواپس جونشون الان تشریف میبرند مسافرت و دوباره امار بالاتر و دوباره اقای نمکی میگه تعویق

داوطلب دکترا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۱۴ ق٫ظ

فقط داوطلبانی که ماههاست دارن زحمت میکشن ضرر میکنند و عملا دارند از رقابت کنار میرند چون به شدت خسته شدن. متاسفم واقعا برای این تصمیمهای نادرست که در تاریخ ثبت می‌شود

...
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۵ ق٫ظ

اگر تعویق نمیشد در تاریخ ثبت میشد
دیشب کانال خبری انگلیسی نوشته بود علیرغم اوضاع بحرانی در ایران وزیر بهداشت میخاد کنکور برگزارکنه

سپیده
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  ...

آفرین!

TAR
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ق٫ظ

واقعا تعجب میکنم از پیام ها الان با ۱۰ روز وقفه نجات پیدا کردید از کرونا خخخ ؟
چرا خودتون رو گول میزنید ؟
فقط واسه بهانه ندادن دست تعویقیا بود دیگه این تعویق وگرن ازمون با چند روز جا به جای مشکلی نداره ،
دیگه الان شما هم تشکراتون شروع شد مثل من ،نظر مخالفی دیگه نیست ،
حتی ۱ روز تعویق میدادن باز شما خوش حال بودید بخاطر سلامتی نبود بخاطر مسائل دیگه هست ،
دیگه کسی بهونه ای نداره و ازمون ها به زودی و فقط با اندکی تغییر برگزار میشن ،
بعد ازمونم کسی شاکی نیست ،
پیش به سوی ازمون هر ۲جناح .
#Ahvaz

مینا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  TAR

یه ذره تفکر ده روز اخه میشه مگه وسط هفته ست ده روز دیگه لااقل بگو یکهفته

زهرا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۰۳ ق٫ظ

واقعا این دو هفته تعویق چه چیزی رو واسه شما تغییر میده. این فشارای الکی فقط از جانب کساییه که اسفند ثبت نام مجدد کردن و وقت کم اوردن واسه خوندن. برادر من کنکور کارشناسی داره و با این تعویقای شما هر بار استرس کنکور خودشو میگیره. اون ۱۲ تا امتحان نهایی رو رفت نشست داد شما واسه یه کنکور چه المشنگه ای به پا کردید.
حتما به استادم پیشنهاد میدم که روز مصاحبه بپرسه که طرف موافق تعویق بوده یا نه و اسفند ثبت نام کرده یا نه!

TAR
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ق٫ظ

عرض ادم و احترام ، من قرار بود دیگه پیامی ندم ،
اما فکر نکنید حالا که بحث تعویق شد جا زدم ،
همتون میدونید این تعویق فقط چند روز هست و به نظر بنده بیشتر جنبه نمایش رو داشت که بعداز کنکور حجمه نگیرن تعویقیا ،
فوقش ۱۰ روز یا ۲ هفته ،
اینم چیزی نیست ،
اما خودتونم میدونید این واسه سلامتی نبود و شاید مسئولان خواستن از خودشون خودی نشان دهند ،
به هر روی ازمون عملا انگار تغییری نکرده با چند روز جا به جا شدن ،
موفق باشید ، دیگه بهانه نباشه ، همه سرجلسه هستن به زودی.
#ahvaz

ر.ی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  TAR

اینها که من دیدم دوهفته دیگه هم میان میگن دو هفته دیگه ما درس نخوندیم بخدا حق ناس هست چرا همش عذاب تعویق بکشیم

مینا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  ر.ی

شما فقط تایید کنید ری

...
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  TAR

اینو نگی چی بگی
اولا مجبور نیستی حرف بزنی
دوم اینکه ده روز میشه وسط هفته مگه میشه مگه داریم
سوما غیب گفتی خود مشاور وزیر گفته دو تا سه هفته
چهارما وزیر هم گفته ماسک اجباری الان یه هفته هست شروع شده و به زمان بیست تا سی روز نیاز داریم برای بهتر شدن اوضاع
پنجما مطمئن باشید اگر باز هم مسئولین به نتیجه برسند که برگزاری هرنوع تجمعی خطرناکه ممکنه دوباره از این تصمیمها بگیرند و حتی لغو کنند که ان شا الله این طور نمیشه و بسلامتی ازمون میدیم وتموم میشه یعنی باز هم به قطعیت نظر ندهید
ششماظاهرا شما و دوستانتون خودتان دلیل تراشی میکنید و خودتان هم دلایلتون رو باورتون میشه-تعویق برای فرصت خریدن نیست برادر .این هزار بار چرا فکر میکنید همه مثل شما باید هدف شخصی داشته باشند
هفتما مصلحت اندیشی بخاطر منفعت کلان و جمعی بوده نه به خاطر اعتراضات و داد و بیدادهای ما موافقا و مخالفا
هشتما بعد از این در مورد هیچ چیز با قطعیت نظر نده امور مربوط به انسانها احتمال ۱۰۰ ندارند. یه ایشاله بگو ته اظهار نظرهات که مجبور به توجیه نشی.
البته بهتربود هیچ جوابی به شما داده نمیشد اما این یه پیام عمومیه.تمام

زنبور
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۶ ق٫ظ

دکتر نمکی این بار کل ایران را کمک کرد. واقعا . دستشون طلا و ایشالا با محدودیت های سخت تر بهداشتی تا اوایل ماه شهریور زمینه کنکور ها فراهم شه. تو را بخدا هر کی را دیدید رعایت نمیکنه تذکر بدید چون توی این آزمون ها کلی استعداد هست که بایست دانشگاه ها را پر کنه بچه ها فعلا بخونیم توکل بخدا.

....
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  زنبور

باشه بخاطر تو میریم همه مردم رو از بازار و خیابون جمع میکنیم میگیم برید خونه قرنطینه شید ما کنکور داریم

کنکوری
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۲ ق٫ظ

سلام به همگی
واقعا از وزیر با لیاقت و با کفایت، جناب آقای دکتر نمکی و تیم محترمشون به ویژه آقای وهاب زاده سپاسگزارم.
با وجود اینکه میدونم از اسفند تا الان فشار حداکثری روی وزارت بهداشت و کادر درمان است و از سایر جهات نیز سنگ اندازی هایی در کار وزیر بهداشت محترم میشه ولی ایشون با سعه صدر در مقابل این ها ایستادند و مطمئنم اگر سایر فشارها نبود و تمام اختیارات به شخص وزیر بهداشت سپرده میشود مطمئنا الان وضعیت کرونا این نبود…. ممنونیم که مدافع سلامت همه ی ما بودید و هستید و مشخص شده مردم کشورتان چه ارزشی برای شما دارند و این وظیفه شناسی شما چه حس خوبی به همه ما داده است.
امیدوارم با همکاری همه ما با وزارت بهداشت و کادر درمان چرخه ی منحوس کرونا را تضعیف کنیم.
اگر حرف تندی این روزها شنیده اید و شما و تیمتان را آزرده ساخته است واقعا ما از جانب دوستان از شما عذرخواهی میکنیم.

هلیا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ق٫ظ

دوستان شهرستانی الان وقت مطالبه ی شماست برای حوزه چون این تعویق بدون افزایش قابل توجه حوزه های امتحانی عملا به درد نمیخوره. من با محل حوزه نیم ساعت فاصله دارم و وسیله ی رفت و امد راحت دارم ولی میتونم درک کنم چه استرسی داشتید اما حالا همونطور که برای تعویق تلاش کردید این تعویق رو هدفمند کنید تا همگی بتونیم با ریسک پایین تری کنکور بدیم و دفعه ی بعد انشالله مجبور به تعویق نشیم.

....
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  هلیا

اینا دنبال حوزه نیستن ۲ هفته دیگه دوباره دنبال تعویقن، چون اصلا نمیخوام کنکور بدن

هرمینه
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۵ ق٫ظ

درخواستم از مسئولین برگزاری آزمون:
تعداد سوالات را کم کنید.
سوالات را دو گزینه ای کنید.
مصاحبه را حذف کنید.
تعداد حوزه های امتحانی را افزایش دهید.

...
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  هرمینه

دوگزینه ای
چطوره تک گزینه بشه

....
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  هرمینه

باشه حتما :)

Hadi
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ق٫ظ

سلام دوستان من خودم داوطلب وزارت بهداشتم و تویه بیمارستان کار کردم حتی مدتی هم توی مرکز ثبت بیماران سرطانی همیشه هم مخالف تعویق بودم حتی یک بار گفتم خانواده شما بیرون نمیره، خرید نمیکنه و نانوایی نمیره، کارمند نداره، نگیو ۵ ماه در خانه زندانی هستبد، منظورم از این حرفم این بود که اگر اونا بیرون میرن احتمال داره بگیرن و به شما سرایت بدن اما بعضی از این افراد این حرف رو به مدت زمان ربط دادن قابل توجه دوستانی که زمان را مطرح می کنند اگر شما ماسک داشته باشید و طرف مقابل ماسک نداشته باشد و شما حتی کمتر از ۱۵ دقیقه هم شروع به صحبت کنید با توجه به airborne بودن احتمال ۷۰ درصد آلوده شدن دارید و اگر هر دو ماسک داشته باشید ۱.۵ درصد اگر رفرنس هم میخاین بیارم دیگه ما این قدر اینا رو تو بیمارستان تو گوشمون کردن و ۷ سال خوندیم می دونیم فرق ویروس زمان و احتمال پس ازمون و پیش ازمون حساسیت و ویژگی ارزش اخباری مثبت و شیوع چه تاثیری در افزایش یا کاهش تصمیم پزشکی داره شاید براتون جالب باشه در تصمیم گیری پزشکی حتی از تئوری بیزین استفاده میشه!!! مخالف تعویق بودم چون مشاهده میکنم الان تازه شرایط خوب هستیم می رسیم به روزی که در هر خانواده یک بیمار کرونایی حداقل داریم درحالیکه هیچ تخت خالی هم نداریم و باید نزدیک ۴۰ میلیون یا بیشتر هزینه کنید که بتوانید کپسول تنفسی تهیه کنید برای داخل خانه پس براتون متاسفم چون باید این تصمیم خیلی… ادامه نظر»

بصیر
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۳ ق٫ظ

سلامتی مهمتر از هرچیز دیگه هستش همینایی که اصرار میکنند سریع برگزار بشه اگر قبلش کرونا داشتند یا داخل حوزه آزمون کرونا بگیرند همه عالم و آدم رو متهم میکردند و میکنند که نباید برگزار میشد
من از همه مشتاق تر بودم که کنکور برگزار میشد چون در حد مناسبی مطالعه داشتم و میدونستم اونجایی که میخوامو میارم.
این بحث های بی خودی هم بزارید کنار کسی که درس خونده باشه استرس نداره و براش مهم نیست کی برگزار بشه و کسی هم که تا الان نخونده باشه تا هر زمان دیگم مطمئن باشید نمیخونه!

شما
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  بصیر

اگه شرایط بدتر بشه و دیگه نشه امسال آزمون برگزار کرد چی؟

لیلا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۳۹ ق٫ظ

برگزار کنید دیگہ وقتی نماندہ

لیلا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۳۸ ق٫ظ

آقایون یک ھفتہ دیگہ امتحان را برگزار کنید

لیلا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۳۳ ق٫ظ

مافیا شماھا تعویقی ھا بودید برنامہ کشور را بہ ھم زدید دکتر غلامی درست می گفت بندہ خدا را نمی گذارن کارش را بہ درستی انجام بدہ

لیلا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۲۷ ق٫ظ

موافقان تعویق ھمان کسانی اند کہ می خواھد با بہ ولع انداختن دانشگاھھا مبنی بر اینکہ ایا چہ شود ظرفیت استعدادھای درخشاں را با لا ببرن مسئلوں سازمان سنجش و وزارت علوم حواستون را جمع کنید حق ما کہ یک سالہ داریم زحمت می کشیم ضایع نشدہ

***
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ق٫ظ

با سلام، از جناب آقای دکتر نمکی وزیر محترم ،جناب آقای دکتر زالی و سایر پرسنل خدوم ستاد ملی پیشگیری کرونا و همه افرادی که صرفا دغدغه سلامت فرزندان ایران رو دارن سپاسگزارم.
با آرزوی توفیق

حسن
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  ***

واقعا دستتون درد نکنه

محمد
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۸ ق٫ظ

انشالله وقتی معافیت همتون تموم شد جبران میکنیم.هی کشش بدید ببینم چقدر میتونید دوام بیارید.بیش از یک سوم شما ها تا شهریور معافیت دارید بماند همین الانش هم عده ای معافیتشون تموم شده و فکر میکنن دوسال معافیت دارن.پیروز نوش جان شما باد ولی امیدی به نداشته باشید وقتی معافیت نداشتید دانشگاه هم برید

آرسام
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۵۹ ق٫ظ

تورو خدا تعویق رو طولانی نکنیی

لیلا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ق٫ظ

دیگه واقعا شورشو در آوردن. چه مملکته اههههه
این چه درس خوندنی ک همش با شک و تردید. من هیچی نفهمیدم اصلا که چی خوندم.

پریا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ق٫ظ

من یه کامنت داده بودم قبلا که کاملا دغدغه ها جدی و قابل درک هست برای تعویق انتظار هم داشتم. ولی خب تصمیم گرفتم که هر چی شد این هفته برای من هفته پایان باشه یعنی در هرصورت کتاب هارو جمع میکنم و میزارم کنار ، لابد الان یه عده میگن تو بی انگیزه ای و نمیخوای و اینا … اما خب من تهران خوندم رشته ام رو دوس دارم شغل هم دارم و کتاب ها رو تموم و دوره کردم ، ولی دیگه این سردرگمی ارزش نداره و اینکه نمیخوام بیشتر از این خانواده رو درگیر کنم چون حق اونا نیس . حالا سوالم اینه دقیقا از چی خوشحالین که اینقدر شوق دارین ؟ از پروتکل هایی که داره رعایت میشه ؟ از برنامه ریزی و هزینه هایی که برای مبارزه میشه ؟ یا از معلوم و درخشان بودن آینده ؟ امیدوارم اوضاع آروم بشه به نظرم تعویق درست بود . اما غبطه میخورم به اونا که شاد هستن با این خبر ، چون از نظرم درنهایت چیزی تغییر نمیکنه

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ق٫ظ

یاد مقاله “چرا آزمون دکترى دیگر به تعویق نمیوفتد” کاربر Yahoo بخیر!

خسته
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ق٫ظ

سلام.من واقعا آماده بودم.طرف حرف من با موافقان تعویق.چه تضمینی وجود داره تاریخ بعدی وضعیت کرونا بهتر شده باشه.ما هم آدم های بی درک و شعوری نیستیم.اتفاقا خیلی دعا میکنیم و رعایت میکنیم که کرونا ریشکن بشه.درد من از اینجاست که مادر مریض من یک سال منتظر من کنکور بدم بره عمل جراحی کنه با خیال راحت.و موقعی که من دارم درس میخونم همسایه کوچه پایینی هزار نفر دعوت داره واسه عروسی. منم که مرض ندارم مشتاق به گرفتن کرونا باشم.ولی به همون خدای احد و واحد بالا سری قسم میخورم تاریخ بعدی کنکور وضع کرونا بهتر نشده که هیچ بدتر شده.آدم از رعایت نکردن مردم دردش میگیره.ما هم دوس داریم در آرامش بریم امتحان بدیم.ولی این خط این نشون کرونا هر روز بدتر میشه.امیدوارم اوضاع بهتر بشه.و همه در آرامش برن امتحان بدن.ولی من نه به خاطر خودم به خاطر عقب افتادن دوباره عمل مادرم هیچ کدوم از موافقان تعویق رو که الکی آب رو گل آلود کردن برای سرگرمی حلال نمیکنم.

....
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  خسته

تضمینی ندارن دنباا لغو کنکورن

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ق٫ظ

به فیزیولوژى:
آقاى سلیمانى، مى خواى من و رجب پادرمیونى کنیم تا هنوز که مطالب رو فراموش نکردى، سنجش بیاد از شما جلو جلو امتحان بگیره؟!
۵٠ تومنت رو بگیر برو خونه تون!

به عاشق عدالت/متنفر از رانت:
من بخشیدم اما فکر میکنم باید از رجب و مارال عذرخواهى کنین و حلالیت بطلبین بابت قضاوت عجولانه اى که داشتین.

مجدداً به TAR:
اون کامنت فیک رو من نزاشتم و یه بى هویت اسم من رو جعل کرده اما با این وصف رو سیاه کنکور ٩٩ خودتى!

به محمدرضا حقوق بین الملل:
چه ذوقى کردى از اون کامنت فیک!
خوندن ماده ١ از اساسنامه WHO از کتاب دکتر بیگ زاده یادت نره!

به آبى:
خوش خیالِ کى بودم من؟!

حقوق بین الملل
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ق٫ظ

دوست عزیز نه شما میان دار این دسته موافقان تعویق هستید نه بنده مدعی چیزی بودم
من فقط طالب حقی که احساس میکردم باید انجام بشه بودم

دلیل خوشحالی شما کمی برام عجیبه …قطعا شما داوطلب واقعی و زحمت کشیده این کنکور نیستید
فقط دنبال کمی هیجان بودید ..مبارکتون باشه

مینا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ق٫ظ

این جملتون عالیه؛ کمی دنبال هیجان بودند همین

روانپزشک
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ

حالت چطوره دوست عزیز؟
۹ مرداد ;)
۹ مرداد کرونا میره خونشون میتونی بیای کنکور بدی، موافق تعویق بودی دیگه؟؟!! عجب تعویقی بود، نوش جان

علی الف
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ق٫ظ

مخالفین تعویق چطورن الان حتما قیافه شان درهمه راستی اون تار و فقط امید به خدا و تو کف دکتری از کرج و … رو از خواب ابدی بیدار کنید ما برای سلامتی شما جنگیدیم ها انشاالله یکی دو ماه دیگه با انرژی و در سلامت کامل امتحان میدید ما رو هم دعا کنید ممنون

....
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی الف

همانطور که از اسفند وضعیت بهتر شد ۲ ماه دیگه هم میشه

ارغوان
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۱ ق٫ظ

بینهایت سپاسگزار از دکتر نمکی عزیز و دکتر وهاب زاده، امیدوارم همیشه سلامت و سربلند باشین

هکر مهربان
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۳ ق٫ظ

فکر کنم ۱۵ یا ۱۶ مرداد ازمون برگزار شه

تعویق پسند
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۴ ق٫ظ

رجب کجایی که هرچی گفتی درست از آب دراومد. الان چه موافقین تعویق و چه مخالفین تعویق وقتش هست که بهت ایمان بیارن. فقط رجب جان خواهش میکنم ما رو تنها نذار و این کره خاکی رو برای هم همیشه ترک نکن. البته میدونم در اعتراض به سیاست سنجش مصر هستی که بری ولی اگر هم رفتی به یادمون باش و گاهی اوقات بهمون سر بزن…. ایکاش این افتخار رو داشتیم که بتونیم در زمینه های فضایی و اکتشاف کهکشان های جدید ازت درس بگیریم و شاگردت باشیم ….

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ق٫ظ

کامنت آقا آرش گل گلاب
“قیافه تعویقی ها دیدنی میشه روز ۲۶، البته اگه زود تر از ما نرن سر جلسه و اینجا رو ترک نکنن.
سعی کنید با حرفاتون بقیه رو فریب ندید!!!
کنکور حتما برگزار خواهد شد. با برخی پیام ها باید به عقل فرستنده شک کرد!!!”

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ق٫ظ

این کامنت رضا TAR مورخ ١٧ تیر منو یاد اعلام خبر پیروزى زود هنگام هیتلر علیه شوروى انداخت!
“درود بر شرفتون داوطلب های واقعی بالاخره پیروز شدیم، تبریک به همه دوستان خواهان کنکور که با تلاش و کوشش باعث برگزاری کنکور و نابود نشدن ایندشون شدن، جا داره از زحمات کلیه دوستان در وزارت علوم و سنجش و مجلس تشکر کنم که درگیر حواشی و احساسات نشدن. مخلص همه شما دوستان رضا از اهواز با نام کاربری TAR.Tar”

samira
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۲ ب٫ظ

الان هم تشکر کن :)

فتح الله
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ق٫ظ

پی اچ تی تست فردا با یه خبر لغو آزمون و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی خوشحالمون کن

....
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  فتح الله

مگه اینکه تو خواب ببینی . خیلیا به این بهونه دنبال تعویق هستن ولی هیچ دانشگاه تراز اولی اینکارو نمی کنه

مهتاب
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ق٫ظ

خدایا شکرت هزار مرتبه شکرت

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ق٫ظ

آخر یکی پیدا نشد بگه این “پوپولیسم” یعنى چى؟!!!

راضیه
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۵۲ ق٫ظ

منم موندم معنیش چیه هرکی این کلمه رو تو دهنمون و ذهنمون انداخت برامون تعریف کنه فقط در حد یک کلمه نه بیشتر. حس فلسفه بافی یوخده

پژمان
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

با عذر معذرت از تمامی دوطلبان عزیز یعنی “پوچ گرا”

همراه
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ق٫ظ

دوستان
حالا که به خواسته رسیدید… دیگه اینقد همدیگه رو مسخره نکنید و تیکه نندازید
احترام بذارید
خیر سرمون میخوایم دکتر بشیم… زشته بخدا

خیلیا الان به دلایلی دلشون گرفته و شب غمگینی رو دارن میگذرونن… نمیتونیم قضاوت کنیم بخاطر چی یا بخاطر کی
همه هدفمند پیش رفتن، هرکسی به روش خودش…
با تمام گرفتاریها و مشغله هاشون تلاش کردن
ما همه انسانیم… انسانها مثل زنجیر بهم وصلن و بهم نیاز دارن، محبت کنیم چیزی از وجودمون کم نمیشه… باور کنید

زبانی که میتونی به بدی بچرخونی، چرا به خوشی و کلام زیبا نچرخونی؟

یک ثانیه، یک دقیقه یا حتی فردا معلوم نیست برای هر کدوممون چی پیش بیاد… ارزش نداره دلی رو برنجونیم

یا حق

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ق٫ظ

این تیتر حداقل ده بار همه مون رو عصبى کرد!!!!
“وزیر علوم: برگزارى کنکور دکترى در موعد مقرر”

samira
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ب٫ظ

این تیتر چی، کنکور دکتری ۹ مرداد برگزار میشه ؟

Sajjad
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ق٫ظ

به Tar,mehran,آبی،هوشیار،بیشترین ضرر،کنکور ۲۶ حق مسلم ماست و شمس الله:هیچ وقت هیچی اونقد مطمئن نگید که نتونین سرتونو بالا بگیرین بیایین اینجا. با این آمار این خبر کاملا قابل پیش بینی بود .
تعویقیا عزیز تقریبا میشه گفت این آخرین باره و بیش از دو الی سه هفته بیشتر نیس پس نشد اونی ک میخواستین زیاد خوشحال نباشین .

یه تصمیم درست و منطقی ولی دیرهنگام از وزارت بهداشت .انشالله دو سه هفته ای آمار یکم کنترل میشه با سلامتی کامل کنکور میدیم .

همگی موفق باشین

هوشیار
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  Sajjad

بنده چه چیزی نوشتم که مطمئن نبودم…..بنده کامنتهام با این مفهوم بوده “تعویق ازمون کاری عقلانیست”…..الان مشکل کجاست….ظاهرا اشتباه گرفتین!……….

مریم
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ق٫ظ

فارغ از همه نظرات دوستان
به این فکر کنیم چه نعمتهایی خداوند متعال به ما داده بود و داده و ازش غافل بودیم و هستیم
کی فکرشو میکرد که یه تجمع ساده برای کنکور دادن هم برای سلامتی خطرناک بشه کی فکرشو میکرد کنکور چندین بار به تعویق بیفته چقدر احت دور هم جمع میشدیم و دانشگاه میرفتیم و امتحان میدادیم خدایا فقط خودت نجاتمون بده و نعمتهامون رو برگردون

حامد
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ق٫ظ

بچه ها از حق نگیریم هم بخاطر حفظ،سلامتی خودمونه.باور کنین اصلا موافق تعویق نبودم ولی نباید به قضیه یکطرفه نگاه کرد به قول سینا شاید مصلحتی بوده..منکه در هر صورت با رتبه تک رقمی قبول میشم و قطعا رییس جمهور ایران هم خواهم شد و تا جایی که بتونم تضاد طبقاتی رو کاهش میدم البته با یاری خدا..در لحظه زندگی کنید و شاد باشید خدا بزرگه…پرچم بچه های حسابداری بالا خخخخ… یا علی

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ق٫ظ

به نظرم خود سنجش و وزارت علوم باعث تعویق شدن!
اگر اون مصاحبه هاى مسلسل وار مسئولین و بیانیه ها و دستورالعمل ها و اطلاعیه هاى بیست روز جلوتر نبود، چه بسا کنکور بى دردسر همون ٢۶ تیر برگزار میشد، با کرونا یا بى کرونا!

Khatereh
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ق٫ظ

وایییی بچه ها خیلیییی خوشحال شدممم دم همتون گرم ،از همین فضای مجازی به داد هم رسیدیم و صدامون بالاخره شنیده شد
امیدوارم تا تاریخ بعدی خدای مهربون یک معجزه ای بکنه سلامتی به همه دنیا برگرده . خدا جون شکرت :)

zahra
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  Khatereh

تبریک خاطره جان

....
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  Khatereh

منتظر باش

samira
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  Khatereh

هنوزم خوشحالی؟ :)

نیلوفر
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ق٫ظ

خدا لعنتشون کنه. من تمام زندگیمو باختم بخاطر این آزمون لعنتی. میدونم برای کسی مهم نیست. اما من بخاطر برگزار نشدن این آزمون لعنتی ازدواجم و آیندم بهم خورد. همه چی تموم شد. امیدوارم تک‌تک اونایی که آزمون و کنسل کردند. کرونا بگیرند و بمیرند.

شیرعلی قصاب
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

بهرخاطر ازدواج نکردنت آرزوی مرگ برای کسی نکن

zahra
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

نیلوفر عزیز ینی اونی که میخواست با شما ازدواج کنه واسه ازمون دکتری بود؟؟

داوطلب
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ق٫ظ

آدم وقتی کامنتها رومیبینه دلش میگیره!همه باهم دعوادارن!که چی بشه!کرونا که داره درس بزرگی بهمون میده اینکه معلوم نیست فردا توی چه وضعیتی باشی!برگزاری آزمون واقعا کار درستی نبود،بیماری شیوعش بالاست!بدن هرکسی عکس العمل متفاوتی دربرابر ورود ویروس از خودش نشون میده!شاید شما دور و برتون بیمار کرونایی نداشتی که نمیدونی!یکی هیچ علامتی نداره وکروناش مثبت شده!ویکی دیگه را میبینی که علامتدارشده وتوی بیمارستان بستری!اینا واقعیت هست.

eHsA
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ق٫ظ

بعضی ها انگار ادب و شرف و متانت براشون تعریف نشده
این چ وضع توهین هست به هم؟!
تعویق کردند؟
خوشحالید؟
خسته نباشید
اوج استیصال و بی برنامگی رو نشون دادند
۳ روز به کنکور مونده، انسان حساب تون نکردند
از اسفند زندگی تون رو روی دایره تمسخر گذاشتن، حواستون نیست !
دم از کرونا نزنید
زندگی خیلی ها با این تعویق ها رو هوا داره می‌ره، شما چ‌ میدونید /
چند نفر جمع شدن برای تمسخر بقیه
یکی میگه آخ جون دوباره دوره میکنم
یکی میگه برنامه شبیه سازی دارم
یکی میخواد بره ی سیاره دیگه
بعضیا هم دارن دم اساتید رو میبینن برای مصاحبه از الان !
آقا و خانم تعویقی مبارک ت باشه اما فک نکن بقیه حیوون هستن و دلسوز نیستن / نخیر
بقیه هم آدمن، هزار برنامه دارن

...
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ق٫ظ

تو این چند هفته معجزه ای اتفاق نخواهد افتاد همونطور که ۵ ماه گذشته اتفاق نیفتاد
نه وضعیت بهتر میشه و نه اونایی که دیرتر شروع کردن میتونن برسونن
فقط یه عده از داوطلبا اذیت میشن!

سمیرا خطاب به مخالفان تعویق
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ق٫ظ

اینایی که می گن خسته شدیم از بس درس خوندیم باید خدمتشون عارض بشم که قبولی در مقطع دکتری تازه شروع راه درس خوندنه نکنه از اونایید که پاتون به دانشگاه باز شه کتاب و درس می زارید کنار. اگر با ۸ ۹ ماه درس خوندن و مطالعه خسته شدید ، شما مرد این راه نیستید. برید دنبال پوول دکتری به دردتون نمی خوره

سینا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ق٫ظ

فارغ از هر تصمیمی که گرفته میشد
نباید زحمات مسئولین دلسوزی مثل دکتر نمکی و تیمشان را فراموش کرد این عزیزان از اسفندماه مدام در حال کار و استرس هستند واقعا انرژی و توانشان تحلیل رفته
همه ما که در این پیج هستیم دغدغه داریم هم اسفند خوندیم هم خرداد و تیر
بعضی ها اینقدر خودخواهانه و بدون فکر نظر میدن به برگزاری که مشخصه اگر روزگاری به پست و مقام برسند منافع شخصیشون ارجح به منافع عام میدهند.
گیرم که تعدادی که بیمار بودن یا وقت نداشتن الان فرصت مجدد واسشون پیش اومده ، مگه چی میشه،چرا اینقدر خودخواه هستیم. اگر به خوندنمون مطمئنیم نباید نگران باشیم اتفاقا بگیم انشالله هر کی لیاقتشو داره قبول بشه چه من باشم که ماهها وقت گذاشتم چه کسی که تازه میخواد شروع کنه
باید همه این تصمیمات رو بحساب مصلحت بذاریم شاید قرار بوده تو جلسه پنج شنبه بیمار بشیم
خدایا خودت شاهد بر اعمال و قلبهای ما باش و ما را آنی به خود وامگذار
از بچه های خوب پی اچ دی تست هم بسیار بابت زحماتشون سپاسگزارم

مریم
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

بسیار عالی

حامد
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

دمت گرم… باهاتم

مریم
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

احسنت به شما

شیرین
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

واقعا همینطوره ، درود بر شما

مارال
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

افرین…

تعویق100%
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

به نکات بسیار خوبی اشاره کردی ،واقعا شایسته دکتر شدن هستی

سروش
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

عزیزم فقط دو سه هفته افتاده عقب
انقدر هم خوشحالی نداشت
فکر نکنید که لغو شده

علی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

بحث خودخواهی نیسش با روالی که پیش میره ازمون برگزار نمیشه و فقط معدلیا را دانشگاهها بر میدارن و اینو قطعا بدونید کرونا رفتنی نیس و ازمونی هم برگزار دیگه نمیشه

ر.ی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

تو مریض میشی

شما
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

خیلی جالبه روز شنبه ۲۱ ، طی جلسه ای در مجلس هم وزیر علوم و هم رئیس سازمان سنجش گفتن آزمون ها حتما برگزار میشن ، حالا چه شد یه روزه تصمیم عوض شد!!!

مجید
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

آفرین
احسن
واقعا گل گفتی

الیناز
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ق٫ظ

فقط داوطلبایی ک زحنت کشیدنو چندین ماهه وقت گذاشتن دارن ضرر میکنن‌. از بهمنه امروز فردا این چه وضعشه ی تصمیم نهایی بگیرن و روش وایسن.اینجوری ک‌ نمیشه. زندگی فقط این ازمون نیست! ادم واس زندگیش برنامه داره، الان واس من ۵ ماهه برنامه های زندگیم ب تعویق افتاده. کاش ی تصمیم دریت حسابی حداقل بگیرن، اینا هیچ کارشون معلوم نیس، ممکنه سره تاریخ بعدی بازهم بازی در بیارن.
فقط ی داوطلب اماده میفهمه ک‌حتی ی هفته به تعویق افتادن کنکور چه تاثیری روی روان اون داوطلب و بعدشم رو نتیجش داره☹ امیدوارم واس هیچکدوم از داوطلبا استرسو حال بد پیش نیاد

مریم
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  الیناز

درک بحران هنره
کاش وضع بحرانی رو درک کنیم

عرفان
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  الیناز

بله منم دقیقا همین حسو دارم…..
تمام برنامه هام ریختن بهم، خیلی بده

شهرزاد
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  الیناز

واقعا همینطوره. بخدا از استرس شبو روز ندارم. حتی نفهمیدم چی خوندم تو این مدت. خدا نگذره ازشون با این تصمیم های دقیقه ۹۰ و بی منطق و اساس. ۹ خرداد و چرا عقب انداختن آخه. هیچ پیش‌بینی درست از آب در نمیاد. چون مردم همه رعایت نمیکنن ما این وسط داریم نابود میشیم

هلیا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  الیناز

دوست عزیز ما هم زحمت کشیدیم ولی کل دنیا برنامه هاش ۵ ماه عقب افتاده و فقط شما نیستی و دلیلش هم یک مریضی مهلکه، و نمیشه با سهل انگاری و‌ «انشالله اتفاقی نمیفته» با شرایط ریسک بالا کاری کرد چون اگه قرار بود با خوش خیالی جلوی این ویروس گرفته شه بیش از نیم میلیون انسان جونشونو از دست نمیدادن. بهترین کار برگزاری ازمون با پایین ترین ریسک ممکنه که این پروتکل این شرایط رو نداشت.

هرمینه
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  الیناز

شما در چه رشته ای شرکت کرده اید؟

زنبور
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  الیناز

الیناز بیخیال بابا. شرایط هممون اینطور هست حالا یک ماه هم روش نه دو ماه هم روش خدا اون بالا هست بخدا واست بهتر دونسته. خدا راه را نشون میده خودت هم نمیفهمی فقط بایست با تمام وجود به خدا توجه کنی همین. ما وسایل خدا هستیم و بایست به خلق اون خوبی کنیم مریضی اومده که ممکنه با برگزاری ها و ورود داوطلب ها به مرکز آزمون از شهرستان یه فاجعه رخ بده که قابل جبران نباشه ولی کنکور ها را میشه حداقل با رعایت مردم در یه بازه یک ماهه مجدد برقرار کرد. بنظرم کنکور عقب افتاد محدودیت های بهداشتی و نظارت به مردم بی نظم و بی بهداشت بیشتر میشه.

علی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  الیناز

دقیقا