موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

احمد نادری، عضو کمیسیون مجلس: تصمیم گیری نهایی زمان و نحوه برگزاری آزمون های سراسری در ستاد ملی کرونا

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

عضو کمیسیون آموزش گفت: برای کنکور کارشناسی ارشد و سراسری قرار بر این شد که نظر ستاد ملی کرونا هم اخذ شود و اگر نظر ستاد ملی کرونا بر این بود که به تعویق بیفتد، ما هم در مجلس همین را دنبال خواهیم کرد. اما با توجه به تعداد کمتر داوطلبان دکتری، احتمالا این آزمون طبق زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد.

احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: روز گذشته ما با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونان ایشان جلسه‌ای داشتیم.

وی افزود: در این جلسه بحث مفصلی در خصوص زمان برگزاری کنکور و نحوه آن بحث و تبادل نظر کرده و نظر دوستان را اخذ کردیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: اگرچه وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی خیلی در کنکور دخیل نیستند اما ما نظر آنها را اخذ کردیم.

نادری ادامه داد: امروز هم در کمیسیون، با وزیر علوم و معاونان آنها و همچنین رئیس سازمان سنجش جلسه مفصلی داشتیم و یکی از مباحثی که بنده به طور جدی مطرح کردم این بود که برای زمان و نحوه برگزاری کنکور تعیین تکلیف شود. 

وی با اعلام اینکه امسال ۱۸۷ هزار داوطلب دکتری، ۶۹۴ هزار داوطلب کارشناسی ارشد و یک میلیون و ۱۴۵ هزار داوطلب کنکور سراسری داریم، عنوان کرد:‌ طبیعتاً ۲۶ تیرماه برای کنکور دکتری، دوم تا 3 مرداد برای کنکور کارشناسی ارشد و ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه برای کنکور سراسری مشخص شده است.

نادری بر همین اساس اضافه کرد: موضوعی که در جلسه امروز مطرح شد این بود که بنده خلاصه‌ای از درخواست های داوطلبان را ارائه کردم چرا که بنده در شبکه‌های اجتماعی روزهای اخیر مطالبی در این خصوص منتشر کردم که برای هرکدام از این مطالب بالای ۲۵۰۰۰ نظر دریافت کردیم که همگی دغدغه اساسی داوطلبان آزمون‌ها بوده است و این نشان می‌دهد که حساسیت ها بالاست.

وی در همین رابطه اضافه کرد: در این خصوص هم تیم ما یک دسته بندی در دانشگاه تهران انجام داده بود و در این جلسه آلترناتیوهای این موضوع مورد بحث قرار گرفت؛ اما وزیر نظر وزارت علوم بر تاریخ های خود برای برگزاری آزمون‌ها مصر است البته سازمان سنجش نیز بر این موضوع مصر است.

نادری ادامه داد: البته بحثی که در جلسه مطرح شد این بود که برای آزمون دکتری تمهیداتی اندیشیده شده و یک متر و ۶۰ سانتیمتر فاصله داوطلبین خواهد بود و برای تفتیش هم تمهیداتی اندیشیده شده که بر اساس آن تفتیش به صورت فیزیکال نباشد و تبدیل به صورت الکترونیکی انجام شود و از دستگاه‌های مختلف کمک گرفته شده است. بنابراین بحث دکتری –باتوجه به اینکه تعداد آنها هم کمتر است- حل شده و در همان تاریخ خود برگزار خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: برای کنکور کارشناسی ارشد و سراسری قرار بر این شد که نظر ستاد ملی کرونا هم اخذ شود و اگر نظر ستاد ملی کرونا بر این بود که به تعویق بیفتد، ما هم در مجلس همین را دنبال خواهیم کرد اما اگر هم ستاد ملی کرونا نظر دیگری داشت با نظر آن جلو خواهیم رفت.

وی بیان کرد:‌ در مجموع قرار بر این شد که طبق نظر ستاد ملی کرونا به عنوان مرجعی -که نظر می‌دهد کنکور خطرناک است یا خیر-  پیش برویم.

وی با بیان اینکه هنوز نظر ستاد را در این خصوص اخد نکردیم، خاطرنشان کرد: در بحث امروز کمیسیون برگزاری آزمون‌های سراسری یک دست نبود اما ما هم در کمیسیون دنبال این هستیم که اگر واقعاً خطری برای دانشجویان وجود دارد این موضوع به تعویق بیفتد، اما وزیر علوم مباحث خود را مطرح کرد و نهایتاً مقرر شد ما اجازه دهیم نظر ستاد ملی کرونا ملاک قرار بگیرد و هر نظری را که اعلام کرد طبق نظر آنها عمل خواهیم کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص سخنان اخیر وزیر علوم مبنی بر اینکه آزمون سراسری در بهمن ماه و در مورد مشخص برگزار می‌شود گفت: خیر این گونه نیست، اگر جناب وزیر آن را اعلام کردند شاید اشتباه کردند، البته ما پس از ارائه سخنرانی وزیر، مفصل بحث کردیم چرا که آقای غلامی جلسه را برای یک نشست دیگر ترک کرد. بنابراین ما با حضور ریاست سازمان سنجش بحث جلسه را به طور مفصل ادامه دادیم و نهایتا مقرر شد که نظر اصلی منوط به اخذ نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام شود.

نادری در خاتمه اعلام کرد که برگزاری نحوه و زمان برگزاری کنکور منوط به اخذ نظر ستاد ملی کرونا شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

265 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برنامه نویس
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۸ ب٫ظ

اون موقع که باید قم رو به طور کامل قرنطینه میکردند و این کار رو به خاطر تعصبات مذهبی خودشون انجام ندادند حالا به چنان مشکلات و گرفتاری هایی دچار شدند که واسه برگزاری یک کنکور هم نه راه پس دارند و نه راه پیش

علی الف
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ

آقای نماینده مجلس وانمود میکرد بفکر جان داوطلبان است و می گفت عده زیادی خواستار تعویق هستند حال اگر شما نماینده مردم هستید چرا صدای اکثریت نبودید؟
در خبرها آمده است:
وزیر علوم با تاکید بر اینکه زمان برگزاری آزمون های مرداد ماه به هیچ عنوان تغییر نمی‌کند، گفت: دو روز پیش با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی این موضوع را عنوان کردم هیچ کسی در این کمیسیون موافق تاخیر یا تغییر آزمون‌ها نبود و فقط نگرانی هایی در خصوص شیوع کرونا ویروس داشتند که البته در این زمینه نیز سازمان سنجش آموزش کشور پیش بینی های لازم را انجام داده است و امیدواریم بدون مشکل این آزمون ها را برگزار کنیم.

محمد
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۳ ب٫ظ

دانشجوهای دکتری شبانه و ازاد و پردیس شهریه ای که پرداخت میکنن چند برابر کل پرداختی تمام ارشدها و سراسری هاست
.
.
.
خدا کنه علت برگزاری کنکور دکتری تعداد کم داوطلبین باشه!!!!!

یعنی ۱۷۸ هزار نفر کجا اون ۲۳ هزار نفر نهضتی کجا !!!!!!! عرضه داشتن خب . مجلس برای یه جمعیت یک پنجم ما وارد عمل میشه ولی برای ما نه ………………….!!!!!!!

#
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ

مرگ و میر ناشی از کرونا در تهران “بی سابقه” است
مدیر عامل سازمان «بهشت زهرا» تهران آمار مرگ و میر بر اثر کرونا در این استان را نگران کننده خواند

سعید خال، مدیرعامل سازمان «بهشت زهرا» تهران پایتخت ایران امروز دوشنبه اظهار داشت: “با شیوع مجدد بیماری کرونا آمار فوتی‌ها افزایش یافته است. این آمارها، نگران‌کننده است حتی اعداد و ارقامی که شاهد هستیم در ۷۵ روز گذشته بی‌سابقه بوده است”.

به گزارش رسانه‌های ایران، وی افزود: “اگر موارد بهداشتی رعایت نشود، تهران به روزهای سخت و غیر قابل تصور گذشته بحران کرونا باز می‌گردد”.

وی در ادامه اضافه کرد: “این چیزی نیست جز زحمت برای کادر درمان؛ آرامستان‌های سراسر کشور شرایط خاصی دارند و اعداد و ارقامی که در تهران وجود دارد، قابل قیاس با کل کشور نیست”.
۰۶.۰۷.۲۰۲۰ ~ ۰۸.۰۷.۲۰۲۰
گفتنی است، روز گذشته در ایران با فوت ۱۶۳ بیمار بیشترین میزان جان باختگان در یک روز پس از شیوع کرونا در این کشور رقم خورده است.

فقط امید به خدا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ

زنده باد مخالفان تعویق
#وزیر علوم متشکر#آزمون سرموعد مقرر

برکه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ق٫ظ

دوستان خرم ابادی……خیلی از دوستای من خانواده شون کرونا گرفتن،خودشونم میخان بیان سرجلسه،،حوزه استان لرستانم که فقط خرم اباد و بروجرد…که همه بیماران کرونایی استانم میارن تو این دو تا شهر…چه شود چند روز بعد ازمون دکتری…

یک عصبانی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  برکه

اینو به نماینده محترمتون بگید ایشون که ما رو پوپولی خواند و لطفا به ایشون فشار نیارید اذیت میشن، به عبارتی خودتون میدونید مشکل خودتونه

مراد بیگ
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  برکه

خدا آخر و عاقبت همه مون رو ختم به خیر کنه والله. من تازه بعد آزمون از خرم آباد باید برم اصفهان برا آزمون دکتری بهداشتتتت.

شبنم ارشد میکروب
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مراد بیگ

منم.میخوام از خرم اباد برم کرمانشاه برای ازمون وزارت بهداشت مراد بیگ راستی خبری از تغییر زمان اونم نشده؟ اخه چطور امتحان اینو نداده پاشیم بریم استان دیگ الان وضعیت کرمانشاه افتضاحه اصفهانم همین طور..کاش اراک رو زده بودم ئاس حوزه بهتر بود

...
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  برکه

خوش بحال اقای کرمی

شکوفه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ق٫ظ

حوزه های آزمون باید زیاد بشه. شهرستانها هم باید حوزه داشته باشن تا همه داوطلبا تو مرکز استان تجمع نکنن. من خودم مرکز استانم ولی دلم به حال داوطلبایی می سوزه که باید سوار اتوبوس بشن بیان مرکز استان. سر جلسه اگر آلوده نشن تو اتوبوس امکانش زیاده که مبتلا بشن البته خدا نکنه دور از جونشون ولی خوب باید تدبیری اندیشید. بعد هم الان‌مردم کمی هوشیار شدن تو مترو همه ماسک می زنن حتما تا دو سه هفته دیگه اوضاع بهتر می شه فقط یک ماه اگر به تعویق بندازن و حوزه هارو زیاد کنن خیلی ایمن تر می شه.

علی مردی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

سلام دوستان من الان زنگ زدم به ستاد ملی مبارزه با کرونا و خود اپراتور می گه حجم تماس زیاده و راجع به دکتری پیگیر. هستن ولی با اینحال به کارشناسش توضیح دادم یرعکس گفته های آقایان تراکم دکتری بیشتر از سراسری و ارشد هست چون اونها در همه شهرها و در چند روز و چن حوضه امتحان می دن ولی ما در مرکز استانها.گفت منتقل شده و پی گیرن

محمودی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی مردی

سلام اتفاقا منم با ستاد ملی کرونا استان خوزستان تماس گرفتم براشون شرح دادم که تو این اوضاع خطرناک با این اضطراب و نگرانی که نکنه خودمون دور از جونمون مبتلا بشیم و یا ناقل باشیم به خانواده و یا سایر مردم منتقل کنیم گفتن پیگیری میشه و نهایتا اعلام میشه تصمیم ستاد بابا طرف رفته آزمون زبان داده گرفته و همکار خودمون رفته برای کارهای ترخیص پایانامش وقتی برگشت فوت شد طفلک هنوز مدرک دکترا خشک نشد فوت شد

شبنم ارشد میکروب
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمودی

واااای جدی میگی محمودی؟

فندوق
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

یه عده اینجا و کلا این مدت میگن نمیتونیم ماسک بزنیم!!!!
شهریور، مهر، آبان، آذر و ….. هم بایییییییید ماسک بزنید پس اگه الان بهانتون عدم تحمل ماسکه دیگر ماه های سال هم همینه.

چقدر دیگه میخواید لوس بازی دربیاید
اگه کنکور لغو شد چی به شما منفعت طلبا دقیقا میرسه؟؟؟

مهرانه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  فندوق

اصطلاح منفعت طلب برای کسی بکار میره که میدونه با شرایط پیش اومده کلی از رقبا از حضور درجلسه ازمون باز می مونن به دلایل متعددی مثل بیماری کرونا یا بیماری زمینه ای یا تالمات ناشی از فوت عزیزان و نگرانی برای سلامتی خود و جامعه…ولی با همه اینها اصراربه برگزاری دارن چون فکر میکنن چه بهتر رقیب کمتر قبولی راحتتر و به صراحت بعضی از موافقان برگزاری به تکرار مینویسند

هوشیار
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  فندوق

لطفا همه موارد رو یکجا بیان کنید یعنی ماسک و دستکش اجباری بدون کولر در شرایط بسیار وخیم کرونایی…….با این شرایط اسمش رقابت علمیه؟؟؟

ناشناس
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  فندوق

منفعت طلب تویی که حاضری ولو به خطر افتادن جان هموطنات فقط به اهداف خودت برسی

شیدا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ق٫ظ

دیروز جلوی در خونه ما یک آقای مریض نشسته بود روی زمین چندساعت سرفه میکرد ، وقتی همسایه زنگ زدن اورژانس که بیاد اینو ببره تا اورژانس دید شروع کرد به فرار کردن ، چه تضمینی هست ده نفر مثل اینا سر ازمون نباشن ، وزیر علوم و رئیس سنجش هم باید مثل ما با ماسک و رعایت نکات بهداشتی سر جلسه حاضر باشن

هلیا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

حالا از مسولین انتظاری نیست ولی جنابی که میگی ما از تنبلیمونه مثلا با یک ماه خوندن قراره چه اتفاقی بیفته تنها اتفاقش اینه که ما میگیم مسولین شعور داشته باشد هم حوزه ها رو به شهرستان ها منتقل کنندو هم تا اون زمان پیک کرونا فروکش کرده اگرم کم نشده باشه بیشتر از این نیست با توجه به مصاحبه مجاری وروزمه قوی شما دوستان مخالف تعویق نهایتا اول ابان در صنعتی شریف دارید درس میخونید میشه بگید کدوم حق ازتون ضایع میشه در عوض این بزرگواریتون از نعمت پدر ومادر هم محروم نمیشید اگرجه کرونا این روزها بیشتر به جوانان چسبیده حالا بگذریم از عوارض بعد کرونا

آیسان
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

آمار فوتی های ناشی از کرونا متاسفانه به ۲۰۰ نفر رسید… تو رو خدا مسئولین برگزاری کنکور و ستاد مبارزه با کرونا به جای مقایسه با سایر کشور ها مثل چین… به فکر برگزاری آزمون ها تو یه شرایط نرمال باشین… آیا این دلیل قانع کننده ای که چون تعداد داوطلب دکتری کم … آزمون رو هفته آینده برگزار کنن…!!! چه تضمینی هست …؟؟؟ لطفا تعویق تعویق تعویق…. به فکر سلامت داوطلبان و خانواده ها باشین…

جلال
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ

بچه ها قوی درس خونده همه کنار کشیدن گذاشتن برای شش ماه دیگه
الان تنها کسی میگن ما ۲۶ تیر میدیم تنبل ها هستن فکر میکنی چون تعداد کم میان قبول میشن دیگه نمیدونه دانشگاه سراسری غلامی تا حدنصاب نرسه کسی دعوت مصاحبه نمیشه
سوادعلمی میخاد

ممد
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  جلال

اینو شما از طرف همه بچه های قوی درس خونده میگی؟
نه اتفاقا اون ها چون درس خوندند میخوتان زحماتشون هدر نره

هوشیار
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  جلال

فکر کردید مخالفان تعویق چند نفرن؟؟؟……کمپین متروکه مخالفان تعویق معرف خیلی چیزهاست!

موافق تعویق
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

#وزارت علوم
#وزارت بهداشت
#سازمان سنجش
ما داوطلبان آزمون دکتری موش آزمایشگاهی شما نیستیم

مهشید
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

یک کنکور برگزار بشه بقیه نشه خودشون میرن زیر سوال!!!
همه میدونن دکترا تعداد کل کمتره از اون ور خب حوضه هام کمتره
پس خودتونو نبازید
مخالفای تعویقم الکی خوشحال نشید خواشا !

آبی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهشید

۴۰ درصد افزایش حوزه داشته امسال

...
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

اگه فاصله پشت سرهم داوطلبا که نیم متر بود رو بخوان بکنند یه مترونیم باید افزایش ۲۰۰ درصد داشته باشه
تازه به فرض اینکه فاصله با کناری رو تغییری ندیم
همون یه متر خوب بوده

مهشید
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  ...

همون

مهشید
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

بشنو و باور نکن
باورم میکنی بدون ۴۰ درصد خیلی کمه
در ضمن اگر واقعی بود میومدن حتی شده به صورت نمادین همینارو تو شهرا و استانای مختلف پخش میکردن

دکتری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهشید

مهشید خانم ما الکی خوشحال نیستیم با دلیل خوشحالیم چون قراره ازمون برگزار بشه

مهشید
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

شب دراز است و قلندر بیدار
و هیچ ارگانی با تصمیم گیری نصفه و نیمه خودشو زیر سوال نمیبره که یکیو برگزار کنه یکیو نکنه
در ضمن برگزاری خوشحالی نداره
چون بعدش ممکنه هر خانواده ای عزادار بشه حتی اگر کنکوری نداشته باشه امسال
و این دقیقا معنی زنجیره ی انتقاله

موافق تعویق
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

دوستانی عزیز مخالف تعویق
ما نه بهانگیریم نه تنبل ما فقط جون خانواده و هم وطنمون برامون مهمه
ماهم خسته شدیم ماهم دیگه تحمل استرس رو نداریم
ولی چیزی که الان منطقی و عقلانی هست تعویق کنکور هست
پس تمام این استرس ها و خستگی ها رو به جون میخریم

S
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

امیدوارم که مسئولان تصمیمی بگیرند که بعدا منجر به پشیمانی نشه

با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه داوطلبان کنکور دکتری

S
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ

لطفا منطقی باشید و این بیماری که همه زندگی افراد را تحت الشعاع قرار داده را جدی بگیرید.
اگر از نزدیک مبتلایان به کرونا را دیده بودید و علت مبتلا شدنشون را میپرسیدید، متوجه می‌شدید که ابتلا به کرونا خیلی خیلی سریع تر از آنچه که فکر می‌کنید اتفاق میفته
لطفا برای حفظ سلامتی خودتون و همه جامعه ارزش قائل باشید و ذره ای هم کادر درمان و مشکلات اونها رو که مجبورند با جون خودشون بازی کنند توجه کنید

متاسفانه ابتلا به کرونا خیلی خیلی سریع و غیر قابل تصور هست
امیدوارم که زودتر این بیماری از همه دنیا ریشه کن بشه و همه افراد دنیا به آرامش برسند

داوطلب
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

کلا امسال شرایط پرخطره یا باید خطرو به جون بخریم بریم سرجلسه یا امتحان ندیم برگزار کردن کنکور توی مرداد شهریور و مهر هیچ فرقی نداره که به مراتب اون موقع ممکنه بدتر هم باشه همونطور که دیدیم با سه بار تعویق فقط اوضاع بدتر شد تازه توی شهریور که همه مردم میرن مسافرت و اوضاع بدتر میشه ۵ ماه دارن ما رو سر میدوینن و اوضاع فقط داره بدتر میشه تعویق زمانی منطقیه که بدونیم اوضاع طی یکی دو ماه آینده خیلی بهتر میشه .من به سهم خودم حاضرم کنکور امسال رو لغو کنن ولی دیگه تعویق نندازن و با روح روان ما بازی نکنن چون دیدیم نتیجه سه بار تعویق چی شد !!

کنکوری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

فقط باید بدون ازمون بشه

.
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

احسنت به داوطلب

S
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ق٫ظ

من نمیدونم چرا اینقدر موافقان و مخالفان تعویق با هم بحث می‌کنند.
اگر کسی درس خونده و الان آماده آزمون هست و مخالف تعویق، در صورت تعویق مجدد میتونه بیشتر مطالعه کن و اگر فکر میکنه مطالعه اش کافی هست روی تقویت رزومه اش کار کنه و درسهاش رو برای آزمون مرور کنه، مگه میشه کسی اینقدر آماده امتحان باشه، بعد با دوماه تعویق درسهای خونده شده را فراموش کنه،

اونهایی هم که تا حالا درس نخوندن مطمئن باشید توی این دوماه هم نمی‌خوانند، چون تا حالا چند بار آزمون به تعویق افتاده
پس اینقدر با هم بحث نکنید
در حال حاضر بحث اصلی حفظ سلامت مردم هست، نه درس خوندن یا نخوندن یا وقت خریدن، لطفا منطقی باشید و اینقدر موافقان تعویق را متهم به درس نخوندن و خرید فرصت برای مطالعه نکنید

هلیا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ق٫ظ

از مسولین نخبه تشکر میکنم که جوانانم رودرک کردن چیه یه عمر تلاش بیهوده قبل از کنکور بهترین راه حل سفر به سرای باقیه

دیارا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ق٫ظ

دوستانی که میگن ستاد کرونا تصمیم بگیریم من گرفتم اخبار و اطلاعیه هارو زدم بوق اشغال زد. موارد دیگشم مربوط به اطلاعات بیماری کرونا بود ربطی نداشت.

....
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  دیارا

من الان گرفتم داخلی صفر بزنید ،به من گفتند که شکایات به ریئس ستاد منتقل شده

مریم
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  دیارا

صفر رو بگیرید و با کارشناس صحبت کنید. ممکنه باز اپراتورها بیان. قطع کنید و مجدد بگیرید تا موفق به صحبت بشید

مریم
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ

اروپا کرونا رو تمومش کرد اونوقت تو کشور ما اینقدر مدیریت ضعیفه که وقتی کشته ها ۲۰ نفر در روز بود تعویق انداختند الان که ۲۰۰ نفر در روزه میخوان برگزار کنن به خدا با این تصمیم به کل ملت ایران ظلم میکنید چون این آتیش دودش به چشم همه ملت ایران میره

دکتری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ق٫ظ

اقا لطفا تعویق بندازین بخدا من هنوز نتونستم همه منابع رو بخونم
لطفا تعویق بندارین تا سهریور خواهش میکنم
اقای وزیر بهداشت
ااقی وهاب زاده
اهااااای من صدامو ب کی برسونم
من رو حرف شما حساب کردم ک احتمال تعویقه الان یکی از کتابای اصلیم مونده
خواهشم میکنم
ای خداااا
اخه چرا ب حرفتون عمل نکردین ک گفتین تعویقه
الان من تو این یه هفته چکار میتونم بکنم

دکتری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

بیژن کجایی
کحایی تو بی تعویق
بی تعویق تو کجایی

خخخخخ

یک عصبانی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

واقعا که چرا به اسم تعویق الکی میاین پیام های بیخودی میزارین
میخواست بخونی، الکی ما رو خراب نکن

نیما
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

برو خودتو مسخره کن
تو مخالف تعویقی و الآن اومدی خودتو به جای یه موافق تعویق جا زدی و خواستی وانمود کنی که هر کسی که به دنبال تعویقه، هدفش خرید زمان برای مطالعه است. لطفاً خجالت بکشید، شما داوطلب کنکوری دکتری هستید یه سن و سالی ازتون گذشته این کارهای بچگانه چیه؟؟!!

مهدیه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ق٫ظ

ز گهواره تا گور دانش بجوی
ما الان مرحله ی گوریم….

دکتری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ق٫ظ

# ۲۶تیر
آرزوی موفقیت
# مرور کنکوری ها
# حرص خوردن تعویقی ها

با قدرت ۲۶ تیر ازمون

بقیه هم هر چی دلشون میخواد بگن برا سبک کردن خودشون
واسه حرف شما اسمون ب زمین ک نمیاد

درود بر داوطلبین واقعی ک راه خودشون رو از بهانه گیر ها جدا کردن، اوناییکه بحای پذیرش مسولیت فقط غر زدن بمونن ۱۴۰۰ البت اگر ۱۴۰۰ رو نخان تعویق بندازن برا ۱۰ سال بعد

خداحافظ بهانه گیرها

من
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

بعید میدونم تو شهرهای درگیر اوج کرونا زندگی کنی.

دکتری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  من

برو نقشه وضعیت شهرها رو نگاه کن ایرانشهرو پیدا کنن
ببین هستم یا نه.

من
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

اره دیدم تو ۳ خرداد وضعیت تون قرمز بود الان رو نمیدونم. شما هم برو وضعیت شهرهای قرمز بدون تخت بیمارستانی رو چک کن.

....
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۳ ق٫ظ

سلام
جلسه ستاد کی هست ؟
آقای نادری تو پیجش گفته تمام کنکورها سراسری در جلسه ستاد تصمیم گیری میشه یعنی آزمون دکتری هم شامل حالش میشه،؟؟

مدیریت۹۹
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ق٫ظ

#ماموش آزمایشگاهی نیستیم

شمالیها
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  مدیریت۹۹

ولی شدیم
ماربمیره همه خامی بمیریم ماربمیره

ژیلا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۴۶ ق٫ظ

اوضاع در حال حاضر از اسفندماه بدتر شده، ما هیچ زمانی ۲۰۰ کشته نداشتیم، به نظرتون منطقی است در چنین شرایطی کنکور برگزار شود! علی رغم آمادگی زیاد حاضر نیستم در چنین شرایط پر استرسی امتحان بدهم.

ارسلان
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  ژیلا

اینو باید باید به کسی گفت که منطق داشته باشه ژیلا بانو

منتظر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ق٫ظ

با سلام و عرض ادب.
منظور تان اینکه ۱۸۷هزار نفر کمه؟
و یک میلیون و صد و چهل هزار نفر زیاده؟
بسیار عالی، ولی یک کمی دقت کن این تعداد کم در هر حوزه ی امتحانی میانگین ۳۰۰۰نفر می افته. در حالی که کنکور سراسری که تعدادشان زیاده تعداد حوزه ی امتحانی شون هم زیاده اگر حساب کنید حتی کمتر از ۳۰۰۰ به بعضی حوزه ها می افته . در نتیجه بین تعداد کم داوطلب و تعداد زیاد داوطلب فرقی نداره ، بلکه تعداد حوزه ها مهمه.
دوما امتحان دکتری نزدیک تره و فعلا امار بالاست.
ولی کنکور سراسری هنوز خیلی مانده شاید تا اون موقع امار کرونا کاهش پیدا کرد.

هوشیار
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  منتظر

به اضافه اینکه برگزاری سراسری توی شهرشون است…اما دکترا یکی دو شهر در هر استان…..تازه کنکور سراسری در دو روز هست…..

ریحان
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ق٫ظ

اینکه دواطلبان کم هستند دلیل نمیشه که.
حوزه ی امتحانی ککه من پارسال رفتم یک دانشگاه هست و بس
پارسال کل ازمون رو تو دانشکده فنی و مهندسی از ما گرفتند.حالا امسال نهایتا دو سه دانشکده دیگه هم اضافه کنند.
که من هر جور حساب میکنم یه تعدادی باید توی کلاس ها باشند یه تعدادی تو راهرو.
حالا شما فرض کن تو اون کلاس و نهایتا ۳ نفر رو بشه با فاصله ی ۱.۶ متر کنار هم نشوند.
بعد کولر نباشه.
هوا گرم بشه.
این ماسک ها هم که با عرق کردن خاصیت خودشون رو از دست میدن.
هر یک ساعت یکبار بخایم ماسک عوض کنیم.
۴ ساعت هیچی نخوریم سرجلسه.
بعد از کجا معلوم کسی ناقل نباشه؟؟؟ اصلا کسی که ناقله شاید علامتی هم نداشته باشه.
حداقل یک ماه بندازنش عقب. الان خیلی اوضاع خوب نیست.روزی ۲۰۰ تا فوتی داریم میدیم.کم نیست به خدا.
من از پارسال تا الان دارم میخونم.پارسالتو مصاحبه رد شدم. خیلی زحمت کشیدم.ولی الان واقعا موندم سلامتی خودم و اطرافیانمو بندازم خطر یا قید زحمت هامو بزنم.
از یه طرف میگم حالا یه سال بیفتم عقب.
این همه افتادیم جلو چی شد.

ویکتاریون
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  ریحان

سه نفر بیشتر میشه ها. بستگی داره این ۱.۶ رو چه جوری گرفته باشن. اگه مرکز تا مرکز هر صندلی بگیری توی هر فضای پنج و سه دهم در سه و هفت دهم،یعنی نزدیک بیست متر مربع ۱۲ نفر جا میشن. اگر داخل به داخل بگیری فضامون میشه شش و هشت دهم در چهار و هفت دهم،حدود ۳۲ مترمربع. ( یعنی درسته سه نفر کنار هم میشینن ولی سه یا چهارنفرهم پشت سر هم میشینن.)که بعضی از کلاسا بزرگترن. حالا راهرو که سهله چون به گفته ی خودشون فقط چهل درصد به تعداد حوزه ها اضافه کردن، حتی اگه توی شهرای خوش آب و هوا تر توی محوطه هم صندلی بچینن بازم جور در نمیاد به نظرم.

لغو کنکور
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ق٫ظ

این طور که معلومه داوطلبین دکتری با توجه به محدودیت زمانی قربانی خواهد شد و سر جلسه میرن، بعد آزمون که شکایت ها از عدم رعایت پروتکل و مشکلات آزمون زیاد شد. میگن ای بابا کار اشتباهی بوده
ارشد ها و کارشناسی ها تعویق میشن
تنها امید ما ستاد کروناست
سعی کنید حتما تماس بگیرید

مدیریت۹۹
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ق٫ظ

من دیشب ساعت ۱۲ زنگ زدم پرسیدم گفت ۴شنبه جلسه هست تو ستاد کرونا با حضور نماینده های وزارت علوم و بهداشت گفت خیلی شکایت ثبت شده ولی هنوز هیچی معلوم نیست و به جلسات ستاد بستگی داره

دکتری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  مدیریت۹۹

جلسه دیروز بود گلم

احمد
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

اون جلسه واسه کمیسیون مجلس بود…امروز ستاد کرونا جلسه داره گل

....
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

منظورشون جلسه ستاد جناب دکتر

mohamad
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

منظورش جلسه ستاد هست نه جلسه نادری گلم

مهشید
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

جلسه مجلس دیروز بود
این جلسه ستاده

حمید کرج تو کف دکتری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ق٫ظ

بار الها

توفیق کسب علم را برای همه مسهل بگردان

مدرکی که هیچ درکی از جامعه ی درگیر بیماری

نداشته باشد را باید به دیوار زد….

بار الها

به تو از علمی که نفع ندارد، پناه می برم.

خودت رقم بزن بهترین سرنوشت را

ماییم که بی هیچ سرانجام خوشیم….

خدایا !!!!
❤❤❤❤❤❤❤❤

مینو دریکوند
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ق٫ظ

ستاد کجاست چرا صدامونو نمیشنوه..ما داوطلبین ازمون دکتری رو چرا انقد اذیت میکنین..ما امروز کلی گریه کردیم ما انسانیم..جون.داریم نکنین این کارو.با ما..تعدادمون همون ۹ اسفندم همین قد قد بود ک سه بار تعویق انداختین..ما ۹اسفند اماده بودیم چرا عقب انداختین؟؟الان ب همون دلیل و خیلی محکم تراز اون دلیل باید عقب بیوفته

دکتری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ق٫ظ

خب ازمون نده
یا جرات داشته باش بیا سر جلسه

مریم
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

مگه فقط جون خودمونه که میگی جرات داشته باش متاسفانه جون مردم که خونه نشسته اند هم بخاطر کنکور به خطر میافته

جلال
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

ناقل برای مردم

ارسلان
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ق٫ظ

درود بر شما شیر دختر لر

نورا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ق٫ظ

دوستان ..من استوری دکتروهاب زاده ندیدم،ایشون صحبت جدیدی نکردن.؟؟؟؟؟!!!

دکتری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  نورا

چرا گفتن ک زورمون نمیرسه به تعویق بنداریم
خلاصش این بود

مهشید
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ق٫ظ

تقویم اموزشی دکتری فقط اگه بهم بریزه اسمون به زمین بیاد؟؟؟
گیری کردیما ای خداااااا

دختر تنها و خسته
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ق٫ظ

کاش کنکور کلا” در تمام مقاطع حذف بشه و اونکسی که توانا هست از طریق مصاحبه و رزومه ادامه تحصیل بده

بسه دیگه استرس، کم تو زندگیمون بابت همه چی داریم استرس و اضطراب میکشیم؟ افسرده شدیم بخداااا خودبخودی میزنم زیر گریه چون خودمون رو بی سرانجام میبینم… یه تعداد آدم که معلوم نیست آیندشون چی میشه
خدا شاهده که دیگه نه فکرم کار میکنه نه توان دارم…
بیماری ، گرونی ، درس و نمره ، کنکور ، هزینه سرسام آور دانشگاهها ، پایان نامه ، نبود شغل ، زندگی خانوادگی ، بحث و جدل تو کوچه خیابون و خیلی چیزای دیگه …

واقعا دیگه خسته شدم و مطمئنم خیلیا هم مثل من شدن

فقط دعا کنید یه معجزه از طرف خدا بشه و همه تندرست و دلشاد بشن… فقط همینا مهمه

نیلو
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ق٫ظ

در نا امیدی جای بسی امید است

پایان شب سیه سپید است..

دکتری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  نیلو

قرار شده وزارت بهداشت شنبه ۲۸ تیر حلسه بگیره تا اینبار حتما تعویق بندازه

phd
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

آزمون ۲۶ تیر است، اونوقت جلسه ۲۸ تیر !!!!!!!!!
یعنی اول آزمون برگزار بشه، بعد جلسه !!!!!
عجب !!!!

علیرضا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ق٫ظ

خیلی هم عالی ، به اندازه کافی تعویق داشتیم ، ما که نباید چوب یه عده ادم تنبلو بخوریم
با رعایت موازین بهداشتی انشالله که تموم میشه
دوستانیم ک دنبال تعویق اند الان همشون شمال مشغول خوشی اند پس همون برگزار بشه بهتره خسته شدیم بابا زندگی داریم

دوست
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ق٫ظ

فرق تیر با شهریور خیلی زیاد نیست بهرحال بیماری از حالت تهاجمی حال حاضر قابل کنترل تر میشه .واقعا سخنگویان سنجش چه تضمینی برای شرکت کنندگان در نظر دارند.این تجمع عوارض غیرقابل جبران انسانی را بی شک به همراه دارد .

دکتری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  دوست

علم غیب داری ک کنترل میشه
همین شماها با همین تفکرات مگه خرداد همینو نگفتین ک بندارین تیر

حالا میگی شهریور
لابد بعدش میگی بندازن ابان
بعدشم اسفند
بعدش…..
و این قصه سر دراز دارد

مکانیک
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ق٫ظ

سازمان سنجش اگه میخواد کنکور رو برگزار کنه حداقل در همه شهرستان ها برگزار کنه تا احتمال شیوع ویروس کرونا پایین بشه

فاطمه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ق٫ظ

شماره تلفن ستاد ملی کرونا رو بفرستید همه زگ بزنیم

Melika
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

۰۲۱۸۹۵۱۱

ستاره
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

۰۲۱۸۹۵۱۱
داخلی ۰ من و دوستانم زنگ زدیم شما هم بزنید بگبد آزمون دکتری

مارال
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

۰۲۱۸۹۵۱۱

خدمت گذار بیماران کرونایی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

صبر کنید اسفند ازمون بدید چون نخوندید

مینو دریکوند
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

۰۲۱۸۹۵۱۱

مهناز
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

۰۲۱۸۹۵۱۱
بعد که جواب داد ۰ رو بگیرین. یک پیام ضبط شده است. وایستین تمام که شد کارشناس جواب میده.

فرزانه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهناز

من تماس گرفتم پاسخ درستی ندادن اصلا و گفتن با ۱۹۰ تماس بگیرین

هوشیار
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

بگویید کرونا دکترای تخصصی تعویق افتد……

هوشیار
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

اصلاحیه: بگویید بدلیل شیوع وخیم کرونا، کنکور دکترای تخصصی تعویق افتد……

زهرا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۵۷ ق٫ظ

کنکور سراسری بااینکه جمعیت زیاده اما شرایطشون بهتره چون تو شهر خودشون ازمون میدن. نه اینکه کنکور دکتری اکثرافراد مجبورن ب مرکز استان برن و کلی مشکلات

بهناز.م
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

تو چیکار به سراسری داری!!

هوشیار
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سراسری در چهار قسمت (چهار نیمروز) در دو روز و در تمام شهرها برگزار میشود…..پراکندگی داوطلبان بالا (تجمع کوچک) در زمان مینیمم شیوع کروناست دارند………اما کنکور دکترای تخصصی تمرکز استانی تنها در یکی دو شهر و در یک نیم روز در شرایط بسیار وخیم کرونایی……یعنی همه جوره وضعیت فوق قرمزه…..

هکر مهربان
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۴۹ ق٫ظ

موافقان برگزاری کنکور یه عده فرصت طلب و ترسو هستن که منتظرن خیلی ها نرن جلسه ازمون تا راحت تر قبول شن … هر کس میگه نمیام داره اشتباه میکنه اگه برگزار شد با تمام وجود باید شرکت کنید نه این که میدون برا یه عده فرصت طلب باز بزارین.. وقتی تلاش کردین و تعویق نشد کم نیارین با امید به خدا و رعایت موارد بهداشتی انشالله اونی که تلاش واقعی کرده قبول شه.. بعد ببینم اینایی که دم از برگزاری تو ۲۶ تیر می زنن میتونن به راحتی قبول شن…

فاطمه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۳۶ ق٫ظ

علی رغم تلاش زیادی که برای کنکور دکتری کرده ام بخاطر سلامتی خودم که بیماری زمینه ای آسم دارم و سلامتی خانواده ام در کنکور دکتری شرکت نمیکنم و مسببین آن رو به خدا واگذار میکنم مگه چی میشد ۱ ماه تعویق می انداختید تا اوضاع بهتر بشه واقعا این یک جنایت بزرگه

دلبر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

ب شماره ۰۲۱۸۹۵۱۱حتماا زنگ بزن و.مشگلت رو بگو و این انصاف نیس ک تو ب خاطر این تصمیم نا بجا از حق اصلی خودت جا بمونی

دکتری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  دلبر

عهه تصمیم نابجا

پس اونایی ک میخان ازمون بدن چی
اونا حق ندارن

خب ایشون شرایطشون مناسب نیس صبر کنن سال بعد

نمیشه بخاطر یه تعداد ک نمیتونن شرکت کنن کلا کنسل بشه
شما فرض کنین برا شما کنسل هست بمونین سال بعد
ماهم میریم ازمون

یا بیاین ازمون و نق نزنین لطفا مگه جقد تعویق حدود ۵ ماه عقب افتاد، چی شد شرایط بهتر شد

دلبر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

ب دکتری..
من نگرانی تو رو درک میکنم دوس داری سریع تر امتحانتو بدی و راحت شی..درس خوندی ی عالمه زحمت کشیدی همه اینا درسته..ولی ایا اینم درسته ک با برگزاری جون همه ایران ب خطر بیوفته؟؟شما فکر اونا رو هم باید بکنی..و فقط خودتو نبینی بدتر از خسته شدن شما ب خطر افتادن جون همه ست..درک کن

#مخالف تعویق
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۳۴ ق٫ظ

#شاید تعدادی ناراحت شده باشند که طبق برنامشون پیش نرفت و دلخوش به تعویق چند تا کتاب و مقاله رو گذاشته بودن برای دوران تعویق یا بعضی ها متاسفانه بیماری زمینه ای دارن و تا پیدا شدن واکسن نمیتونن از خونه خارج بشند .به دلتون رجوع کنید آیا واقعا نیتتون اجتماعه …قطعا خیر .کسی که از همه چیز زده و زحمت کشیده قطعا میتونه ۶ تا ماسک بزنه ۱۰ ساعت جلو افتاب یک لنگه پا بمونه اما به هدفش برسه
توصیم به دوستان اینه که گول ناجوانمرادن رو نخورن .اونی که میاد رزومه میده در حد MIT و میگه سالهای قبل بی دلیل ردش کردن اینا همونهایی هستند که الان با خالی کردن دل من و شما به بهانه کرونا قند تو دلشون آب میشه که چند نفر رو از گردونه رقابت نا امید کنند
شما با یه امتحان خوب و یه رزومه معمولی پذیرفته میشید ..شک نکنید
این شرایط برای همه مساویه

به#مخالف تعویق
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

نمیذارن که دوست عزیز
نمیذارن این کنکورها برگزار بشه
بازم به تعویق میفته و متاسفانه تعویق ایندفعه یعنی حذف کامل آزمون سال ۹۹

هوشیار
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ق٫ظ

اتفاقا امسال دو تا کنکور داریم یکی احتمالا شهریور یکی اسفند

فاطمه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

پسر ۲۳ ساله کرونا گرفته خوب هم شده دوره اش هم تموم شده چند شب پیش تو خواب سکته قلبی و مغزی کرده تو خونه و فوت شده واقعا سلامتی از هر چیزی مهمتره قطعا که کنکور اوضاع رو وخیم میکنه پارسال من دانشگاه اصفهان سالن فیزیک بودم عین فریزر بود خودشونم فهمیدن و عذرخواهی کردند و قول دادند شرایط رو تو رتبه ها لحاظ کنند ولی اصلا این کار رو نکردند تفرجلویی من آنفولانزا داشت و نصف شب من تب و لرز کردم شما متوجه نیستید به خدا کنکور مثل آتیش روشن کردنه در انبار باروت تر و خشک رو میسوزونه بعدش آمار خیلی میره بالا

سینا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

یک ساعت تو خونه فقط یک ماسک بزن ببین میتونی تحمل کنی بدون اینکه برش داری
خود ماسک باعث کمبود اکسیژن میشه
اونهایی که آسم یا … دارن چی، مهم نیستند فقط تو مهمی
استرس خود امتحان سر جلسه+استرس کرونا آدم سالم رو مریض میکنه
امروز دکتر به من گفت افسردگی تنگی نفس گرفتی که این مدلش رو دیگه نشنیده بودم . یعنی وقتی پیام افراد خودخواهی مثل شما رو میخونم تنگی نفسم بیشتر میشه
شما که در حد دکتری امتحان میدی حتما رزومه خوبی داری ،خوب بیان مقطع دکتری را با رزومه فرد امتیازدهی کنن بعد موقع مصاحبه هر دانشگاه میتونه از دعوتیهای خودش ازمون بگیره
اینجوری یک مقطع رو از خطر ابتلا نجات میدهن تا برسن به مقاطع دیگه

....
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

من یکی از این دسته افراد م که با رتبه عالی و رزومه خوب شبانه قبولم کردنددوروغی نگفتم ،شما ها دنبال چی هستید دوباره قصاوت کردید ،وقتی سلامتی درک نکردیم بیشتر از این نباید انتظار داشته باش که همچین حرفای زده بشه

a
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۳۲ ق٫ظ

استغفرالله آدم هی میخواد هیچی نگه
همچین که میایم جمع بندی کنیم دوباره یه خبر میاد میگن نه کنکور تعویق میخوره
کتابا رو جمع میکنیم میذاریم اونور باز می بینیم دومرتبه یه خبر اومد بیرون که نه کنکور سرجای خودش هست و برگزار میشه :))
دیوونه شدیم که دیگه
یه مشت از همه جا رونده از همه جا مونده شدیم هی بخون هی نخون هی دوره کن هی بذار کنار :))

مهندس
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  a

چرا باید کتاب ها رو جمع کنید دوست عزیز؟ شما جمع بندی رو انجام بدهید. فوقش تعویق خورد دوباره و سه باره جمع بندی میکنید. به حرف افرادی که با اطمینان میگویند کنکور تعویق میفته یا برگزار میشه اعتنا نکنید. باور کنید الان خود وزیر علوم هم نمیدونه که کنکور برگزار میشه یا خیر

عاشق پدر و مادر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۲۸ ق٫ظ

علی رغم آماده بودن واسه کنکور دکتری، به خاطر سلامتیه پدر و مادرم که هردو سالمند هستند، تو کنکور دکتری شرکت نمیکنم ولی مسببین این تصمیم رو واگذار میکنم به خدا!

دکتری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ق٫ظ

خداوند ب والدینتون سلامتی و طول عمر باعزت نصیب فرماید

محمد
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۲۸ ق٫ظ

با سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان. با توجه به شرایط نابرابری که مسولین بوجود اوردن خیلی در حق داوطلبای دکتری بی مهری میشه. بنده با توجه به بیماری زمینه ای که دارم عطای این ازمون را به لقایش بخشیدم هرچند که براش خیلی زحمت کشیدم و تقریبا رزومه خوبی دارم. اما دوستان مخالف تعویق بدونید برنده مسابقه ای شدید که توش حریف وجود نداره و با ناداوری سنجش و وزارت علوم پیروز شدید. یا حق

یکتا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

دوست عزیز اقای نادری جزییات رو نمی دونسته. چون ایشون متخصص نیست. با ستاد تماس بگیرید و اونجا این مطلب رو عنوان کنید.

نیما
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۲۵ ق٫ظ

با تشکر از جناب نادری.لطفا کنکور دکتری رو بدون تعویق در تاریخ ۲۶ تیرماه برگزار کنید تا هم استرسها از بین بره و هم زحمات دانشجوهایی که واقعا خوندن به فضل الهی به ثمر بشینه.

حمید
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  نیما

اره دیگ بخاطر استرس و خستگی تو همه بریم تو حلق ویروس

ستاره
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۱۹ ق٫ظ

هممون سر کاریم وزیر علوم گفته تو مجلس کسی طرفدار تعویق کنکور نبود.
اینم که ستاد بگه برای اینکه فردا ستا هم بیاد حرف اینارو تایید کنه.

.......
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۱۲ ق٫ظ

دوستان مارو موش آزمایشگاهی قرار دادن!!اصلا کوتاه نیاید

مینا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  .......

اول از همه اتفاقا دکتری باید به تعویق بیفته

مهدیه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۰۹ ق٫ظ

اجرا شدن تمهیدات بهداشتی توسط سازمان سنجش طنز قرنه.
یه عمره تو ثبت نام میزنیم دست چپیم، باز بهمون صندلی دست راستا رو میدن!
بعد میخوان تدابیر بهداشتی رو رعایت کنن؟

مهشید
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهدیه

وای عاااااااااالی گفتیییییی

زهرا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهدیه

ای گفتی
حرفت رو باید با طلا نوشت

سحر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۰۶ ق٫ظ

من رتبه ۱ کنکور ارشد دانشگاه تهران بودم. دو سال هم هست که رتبه تک رقمی میارم اما با وجود رزومه عالی و ۳۰ تا مقاله و کتاب و …. ردم کردن. امسال مطمئنم که رتبه خوب چه بسا یک میارم. کنکور دکتری هم مقصد آخرم نیست چون هم از آمریکا و هم کانادا پذیرش دارم. فقط به خاطر این زندگی بی آینده و غیرقابل پیش بینی باید این آزمون رو شرکت کنم. اما آخه این چه رقابتیه که شرکت کننده هاش حتی روز آزمون شرایط برابر ندارن؟ چرا باید تو همچین شرایط پر استرسی که نمیدونیم بعدش سالم و زنده هستیم که مراحل بعدی رو طی کنیم امتحان بدیم؟ چه لذتی داره رقابت کردن با کسایی که استحقاقش رو داشتن اما به خاطر شرایطشون نمیتونن حضور داشته باشن یا با استرس و ناراحتی حضور دارن؟ چرا این آزمون شبیه چیزی شده که فقط میخوان از سر خودشون باز کنن؟ به چه قیمتی؟ فشار و ناراحتی های روحی و روانی ناشی از وضعیت اقتصادی و … کافی نیست؟ برای کنکور دادن هم باید زجرکش بشیم؟ اگر تحلیلتون اینه که تعداد داوطلبین دکتری کمه، چرا پیش از این که شرایط بهتر بود برگزار نکردید؟

کامران
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

احسنت، حق مطلب رو ادا کردی!

محمودی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

سلام چرا تو مصاحبه رد شدین پارسال منم رتبه تک رقمی داشتم ولی مقاله علمی پژوهشی چاپی نداشتم یعنی هنوز تو داوری بود به موقع دستم نرسید رد شدم تنها دلیلشون همین بود ولی کنفرانسی و کتاب داشتم

سحر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمودی

اگر نخوان شمارو بپذیرن نمیپذیرن، و اگر بخوان بدون مقاله هم میپذیرن. من ۲ مقاله آی اس آی، ۸ مقاله آی اس سی، ۱۷ مقاله کنفرانسی بین المللی انگلیسی و فارسی، دو کتاب ترجمه انتشارات دانشگاه تهران، یک کتاب تالیفی به زبان انگلیسی داشتم. اما هیچکدوم اینها حساب نشد. دو سال پیش علاوه بر کنکور از طریق استعداد هم پذیرفته شدم برای مصاحبه اما اونجا هم من رو رد کردن.

هلیا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

دو سال پیش که دانشگاه تهران کلا ورودی دکتری ادبیات نداشت اگه یادتون باشه با دلیل عجیب «عدم رسیدن داوطلبا به حد نصاب» ولی خیلی عجیبه که پارسال قبول نشدید، چون دوست من با مقاله های کمتر از شما قبول شد…استاد راهنمای پایان نامه تون کی بوده؟ حتما ازشون دلیل قبول نشدن رو پیگیری کنید.
منم فارغ التحصیل دانشگاه تهرانم امسال بعد از دوسال اولین باره دارم شرکت میکنم. امیدوارم موفق باشید :)

سحر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  هلیا

تعداد مقاله که براشون ملاک نیست هلیا جان. سال گذشته کسی رو پذیرفتن که یک مقاله همایشی هم نداشت. دست اساتید برای نمره ندادن در مصاحبه خیلی بازه. شکایت کردن هم تنها یک روند فرسایشیه. ضمنا رشته من فقط دانشگاه تهران پذیرش داره برای همین اساتید دستشون بازتره. کافیه یک استاد با شما رابطه خوبی نداشته باشه و از قضا همون استاد مسئول امتیازدهی به رزومه ها باشه.

سحر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  هلیا

روز مصاحبه به خاطر اینکه استاد راهنمای من دو دقیقه بعد از من وارد جلسه مصاحبه شده بود بهش اجازه ندادن به من نمره بده و من نمره استاد راهنمام رو از دست دادم. اگر پیگیری کنید براتون هزار و یک دلیل میارن و در عین حال قانعتون میکنن که شکایت به سازمان سنجش هم فایده ای نداره و البته راست هم میگن چون سازمان سنجش ملاکش گزارش دانشکده هست و بخشی از اون نمره از رزومه شماست و نه همش.
در مورد رزومه من، استادی که به رزومه ها امتیاز میده ادعا کرده بود اصل مدارک رو نیاوردم در صورتیکه اینطور نبود و من از همه پرینت کامل گذاشته بودم و مثل بقیه در دو نسخه تحویل آموزش داده بودم. بعلاوه نیازی به اصل مدارک هم نبود چون مقالات من به جز یک مورد اکسپت (که نامه پذیرش رو تو رزومه گذاشته بودم) بقیه چاپ شده بودن و با سرچ ساده قابل راستی آزمایی بود. در نهایت چند روز بعد از مصاحبه که برای پس گرفتن مدارکم رفتم، گفتند که زونکن حاوی مدارکم گم شده! و نه تنها پرینت مقالاتم نبود بلکه اصل گواهی های تدریسم رو هم که از شهرستان گرفته بودم به من تحویل ندادن. میخوام بگم که دستشون برای بهانه اوردن خیلی بازه و این وسط تلاش شما برای پیگیری و غصه های خودتون و خانوادتون فقط اتلاف وقته و نتیجه اون میشه آسیب جسمی و روحی که من متحمل شدم و کارم بعد از اون به بیمارستان و حتی جراحی کشید.

هلیا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

وای عزیزم واقعا متاسفم :( انشالله امسال موفق باشی و به چیزی که میخوای برسی

صادق
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

نگران نباش همدردیم
اتفاقا منم ۹۸۵ تا مقاله isi و ۱۲۷۶ مقاله isc و ۳۸۲۱ کتاب و ۵۲۶ مقاله کنفرانسی دارم، رتبه ۱ کارشناسی، ارشد و دکتری هم بودم اما باز ردم کردن
نمیدونم چرا؟
اشکال نداره عوضش از MIT و هاروارد پذیرش دارم
ولی آخه این چه شرایط نابرابریه،‌مرسی، اه

دکتری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  صادق

صادق دمت گرم
خدایی خیلی خندیدم

سحر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  صادق

جناب صادق
چرا فکر میکنید همچین چیزی امکان نداره؟ اونقدر که مسخره میکنید! در برابر بی عدالتی حداقل اگر همدردی نمیکنید، مسخره نکنید لطفا. شاید یک روزی که دیر نیست شما هم به همین درد دچار بشید.
ضمنا نصف رزومه ام از جمله استعداد برتر بنیاد نخبگان رو ذکر نکردم.
رزومه با این حجم برای کسی که دو کارشناسی ارشد مرتبط داره اصلا عجیب نیست. پذیرش گرفتن از دانشگاههای بین المللی هم اصلا عجیب نخواهد بود.

English lit
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

اینکه شما با وجود رتبه تک رقمی و ٣٠ تا مقاله و کتاب دو سال رد شدین خیلی عجیب و غیرقابل باوره! دلیل اصلی رو حتما خودتون بهتر می دونید
به ملکه ویکتوریا:
توی چند پست قبلی گفته بودی تو هم ادبیات خوندی و ازم پرسیده بودی کجا خوندم. لیسانس رو شهید بهشتی تهران و ارشد رو سمنان خوندم. امسال هم اولین سالیه که شرکت می کنم، بعد از چهار سال.

سحر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

دوستان میتونن تعجب کنند و یا حتی مسخره کنند اما براشون همچین شرایطی مشابه من غیرقابل باور باشه. تا زمانیکه خودتون دچار وضعیت مشابه نشید همچین مواردی دروغ و مسخره به نظر میاد.
دقیقا مثل الان که سالم هستید و خبر از حال ‌کسایی که دارن با این بیماری دست و پنجه نرم میکنن ندارید مگر روزی که خودتون و خانوادتون گرفتار بشید.
جناب صادق و باقی دوستان. من بخش عمده ای از رزومه ام رو ذکر نکردم و عکس العمل شما این بود. بخندید که دقیقا همینجا جای شماست. اینکه شما باور بکنید یا نکنید تاثیری در ادامه زندگی من نداره. من میدونم کی هستم و چقدر تلاش کردم.

....
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

کی وقت کردین این همه مقاله بدین؟ نکنه رشته تون اینقد گلابیه؟ استاد راهنمام میگفت کسی که بیشتر از ۲ تا ژورنال تو یه سال چاپ کنه بهش شک میکنیم

سحر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  ....

شما مگه سن من و سال ورود و خروج من از دانشگا رو میدونید که انقدر راحت قضاوت میکنید؟ بله استاد شما درست گفتن مقاله علمی پژوهشی و آی اس آی بیشتر از دو تا در سال برای من هم شک برانگیزه. صمنا من دو کارشناسی ارشد دارم در دو رشته مرتبط. طبیعیه وقتی شما دو پایان نامه و طرح پژوهشی درون دانشگاهی، دارید خروجی اون هم مقاله های بیشتری باشه.
رشته من میتونه به قول شما “گلابی” باشه اما هستن کسایی که تو همین رشته گلابی بدون مقاله در دانشگاه تهران پذیرفته شدن. کاش حداقل تا این مقطع درکتون انقدر بالا رفته بود که بدونید هیچ رشته ای به قول خودتون “گلابی” نیست.

لا اله الا الله
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۰۵ ق٫ظ

الله اکبر
خدایا این چه کنکوری بود دیگه :))))
چرا ما شدیم داوطلب کنکور دکتری ۹۹
اونا که خودشون کرونا رو به وجود اوردن کنکورشونم برگزار شد تموم شد کرونا رو هم به صفر رسوندن…. ما هم هنوز اندرخم یک کوچه‌ایم
.
.
.
مدیونید اگه فکر کنید کشور چین رو میگم

مینا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ب٫ظ

حالا یعنی اگه بقیه کنکورها تعویق بشه دکتری نمیشه؟ دیوووونمون کردن به خدا

یک عصبانی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ب٫ظ

بچه ها استوری دکتر وهاب زاده رو ببینید

نورا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

چی هستش؟؟؟!!!

کنکوری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

استوری آقای وهاب زاده چی بود مگه؟؟؟ لطفا ج بدید

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ب٫ظ

بدون کولر با ماسک و دستکش در محیط پرخطر کرونایی واقعا اسمش رو میشه گذاشت رقابت علمی؟!

ماه دخت بانو
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ب٫ظ

‏صحبتهای نگران‌کننده معاون درمان علوم پزشکی اصفهان:
در این دوره بیماران جوان که بیماری زمینه ای ندارند وجود دارد،این افراد در بدو ورود حال خوبی دارند ولی طی مدت بسیار کوتاهی حالشان بد می‌شود و سریعاً فوت می‌شوند؛بیماران جوان و ورزشکاری که حال خوبی داشتند ولی یک مرتبه فوت کردند!

الهام
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ

زیانبارترین وجه کتاب زدگی درسلطه ی کتاب درسی درآموزش وپرورش سنتی یافت می شود. ..کیل پاتریک)سلام دوستان عزیزم.برای همه ی شما آرزوی موفقیت وسلامتی دارم. قطعا عزیرانی که دراین شرایط سعی میکنند که سعه صدرداشته باشندوهمدل وهمراه هم،جهان اکنون ماکه سرشارازچالشها ودشواریهاییست رازیباتر میکنند. رسیدن به هدف همیشه حائزاهمیت است اما تازمانی که دررسیدن به آن آسیبی به دیگران وارد نشود. من میدانم که باید رفت امااگرحضورمن دراین وادی امتحان برای فرددیگری آسیب باشد عقلانیت یک عالم به علم که اکنون برای نهایت آن پیکارمیکند ایجاب میکند که عدم آسیب رابه آسیب ترجیح دهد.هرچند که باتمام وجود شرایط وسختی های شما دوستان رادرک میکنم.وسودی که قرارهست پس ازپذیرش نصیب ماگردد. جناب رجب بزرگوار من نیز باشما موافقم که چاره ای جزتسلیم نخواهند داشت.اگرچه مامحکومیم به زیستن درجهانی که سومش خوانند وقطعا علتی دارد از پذیرش این نام. وآن عدم پذیرش تغییر وکمبود انعطاف دربین یاران یک ملت است که البته شاید تمام علتش نبود تعلیم وتربیت درست بوده است وگناهی تابه حدی گریبانگیر مردم نیست چراکه همه دست پرورده ی قدرتی هستند که به نام دفاع ازظلم مظلوم رادرپایداری ظلم همیشه شریک ساخته است‌.دیروز در متنی که یکی ازمنابع مهمی از کنکور دکتری برای رشته ی من است جمله ای رامی خواندم که بی شباهت به شرایط کنونی ما نیست. مک لارن می گوید(سلطه مبارزه ای است که درآن قدرتمندان رضایت کسانی را که تحت ستم هستند ،جلب میکنند وستمدیدگان نادانسته درستم برخویش مشارکت میکنند).بااین توصیف باز انتخاب باما خواهد بود که البته زندگی چیزی جزانتخابهای ما درزمان خویش نیست.… ادامه نظر»

یک عصبانی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

آفرین الهام خانم، جانا سخن از زبان ما می گویی

زهرا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

خیلی عالی ومنطقی بود
انشالله همیشه موفق باشی

بی با
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

یار موافق و مخالف،
یار دبستانی من،

دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علفاش
خوب اگه خوب ؛ بد اگه بد ، مرده دلای آدماش
دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه
کی میتونه جز من و تو درد مارو چاره کنه ؟

#مخالف تعویق
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

قطعا جهان سوم جایی است که در اون این تفکر حاکم باشه چون من نمیتونم بقیه هم باید نتونن …به هر قیمتی مواضع خودمو به کرسی بنشونم حتی اگر شده به قیمت پایمال کردن حق دیگران .
قشر عظیمی میخوان با رعایت تمام جوانب نتیجه زحمتشون رو بگیرن اما بعضی ها فقط به دلایل شخصی و انفرادی می خوان مانع بشن …

بی با
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

دوست عزیز؛ این شمایی که به فکر خودتی، اتفاقا ما به فکر دیگرانیم، که بیخود و بی جهت، مفت مفت نرن سینه قبرستون بخوابن.

...
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  بی با

ایشون کارمند دانشگاهه و اساتید بهش قول قبولی دادند
به صراحت گفتند

71
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

چون ما کمیم نمیگیریم
یاد جمله ی معتادا نمی گیرن‌ افتادم

دکتری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  71

خخخخخخخخخخخخخخ

ارسلان
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ

سر نوشت ما و حشمت فردوس شبیه همه
هر جی میکشیم از “غلومیه”

مهدیه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  ارسلان

خیلیییی باحال بود

علی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  ارسلان

خیلی خیلی بامزه بود
خیلی وقت بوداز ته دلم نخندیده بودم

ماندانا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  ارسلان

عاااااالی بود …

سارا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  ارسلان

واااااای ترکوندی

کنکوری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ب٫ظ

#نه_به_قربانی_کردن_داوطلبان_دکتری
امکان گرفتن‌آزمون در شهرستانها رو فراهم کنید لطفا…

شیلا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ب٫ظ

کجا رفت حس همدردی کجا رفت حس انسانیت و ایثار گری………همه با جونشون سر پنجه گرم میکنن ایشون داره کنکور برگزار میکنه……………………………………عجب………………..عجب…………….و عجب…………………………..

...
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  شیلا

اون زمان گذشت
الان این جماعت از اب گل الوده نه تنها ماهی بلکه کره هم میگیرند

علی مردی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ب٫ظ

یعنی چی برای دکتری برگزار می شه.مگه ما با ارشد و سراسری چه فرقی داریم؟
لطفا از ستاد ملی کرونا پیگیری کنیم تا همه اش به اواخر شهریور منتقل بشه.
دوستان لطفا به نماینده ها و پیج مشاور وزیر بهداشت آقای وهاب زاده هم پیام بذارین.

سنا اکبری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ب٫ظ

روزی ۲۰۰ نفر از هم وطنان از دست میره وزارت علوم اصرار به برگزاری کنکور و جمع کردن چند هزار اعم از ناقل و سالم تو یه فضای سربسته بدون تهویه هوا داره. اضافه کردن نیم سانت فاصله و نگه داشتن ۵ ساعت ماسک بدون خوردن و اشامیدن که امری محال است رو میگن رعایت پروتوکول.استامپ هست بازرسی هست……………………..کجا رفتی سعدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بنی ادم اعضای یکدیگرند که در افرینش ز یک گوهرند چو دردی به درد اورد روزگار دگر عضو ها را نماند قرار.

nazmi
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

کنکور خطرناک است یا خیر!
باتوجه به اینکه تعداد آنها هم کمتر است- حل شده و در همان تاریخ خود برگزار خواهد شد!
اگر واقعاً خطری برای دانشجویان وجود دارد این موضوع به تعویق بیفتد!
ما هیچ، ما نگاه

فرید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ب٫ظ

ایا در صورت مردن داوطلبان ناقل دیه میدین بهشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نازنین
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  فرید

سوال خوبیه
از ستاد مبارزه با کرونا بپرسید
۰۲۱۸۹۵۱۱

ای خدا لعنت کنه اونیکه کرونا رو به وجود اورد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ب٫ظ

چه خاکی بر سرمون بریزیم با این اوضاع
دیگه یواش یواش کنکور ۱۴۰۰ هم با این وضعیت مرگ و میر کرونا به نابودی کشیده میشه و نمیتونیم شرکت کنیم

فرید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ب٫ظ

ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامردیم من چه بد بخت شدم افتادم داوطلب ۹۹ شدم ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااهر روز یه حرف میگین هر روز یه بیانیه میدین.به جای تست زدن کارم شده چک کردن پیام ها و اطلاعیه ها………………..بسه تو رو خدا

فرناز عظیمی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ب٫ظ

یعنی چی تعداد داوطلبان دکتری کمتره باید برگزار بشه……………………………….شم به تعدا هزارو چند نفره میگید کم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه کم هستیم چرا وقتی روزی ۳۰ نفر فوت میکرد ۴ بار تعویق زدید یا اون موقع از تعداد خبر نداشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سراسری ۴۵ روز دیگست شما هنوز کنکور هفته دیگه رو مدیریت کنید سراسری پیشکش.

سعید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ب٫ظ

یعنی ما موش آزمایشگاهیم؟!

شهری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ب٫ظ

البته جمعیت سراسری از جمعیت دکتری بیشتره ولی خب ما سنمون بیشتره و عاقل تریم احتمالا واسه همین جمعیتمون رو کمتر حساب کردن.

صمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ب٫ظ

به جون بچم از روی تنبلی درخواست تعویق نداریم.مسعله مرگ و زندگیه

صمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ب٫ظ

تو رو خدا یه کاری کنید.

آذین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ب٫ظ

تنها راه زنگ زدن به ستاد کروناست فردا ،داوطلبای ارشد حرفشون رو به کرسی نشوندن فقط داوطلب دکتری که باید پایلوت شه ،مثل دفعه‌ی قبل.

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ب٫ظ

داوطلبان دکترا چون تعدادشون از ازمون ارشد و سراسری کمتر هست (اما کم نیست) اگر کرونا گرفتن اشکالی نداره…….زیاد هم تابلو نمیشه!!!!

داوطلب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ب٫ظ

تا حالا توی زندگیم این حجم از استرس و کلافگی رو تجربه نکرده بودم.. در ۲۷ سالگی به مرز جنون رسیدم خدااااااااااااااا

مارال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

بچه ها به جای غر زدن همه با هم بریم سنجش پ بدیم… که تعویق بندازن

راحت باشید یه وقت خجالت نکشیدا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

بر اون روح پُر فتوحتون… درود می فرستم

P
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ب٫ظ

دوستان کسی میدونه دلیل اینکه گفتن ماسک سه لایه باشه چیه؟ مگه قبلا نمیگفتن ماسک N95 بهتره؟ یعنی سه لایه ها این چند ساعت رو محافظت میکنه؟؟

صمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  P

سلام دوست عزیز ماسک اگر پیشگیری کننده بود پس چرا این همه دکتر و پرستار فوت کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

fa
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  P

n95 از خود شخص محافظت میکنه نه دیگران اگه شخص کرونا داشته ولی ماسک جراحی مناسبه

ماه دخت بانو
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  P

چون ماسک n95 و فیلتر دار بازدم و راحت میدن بیرون و تاثیری در کنترل بازدم نداره

شهری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  P

نه. بارها توی اخبار و رسانه ها اعلام کردن که ماسک ۹۵ ویروس رو انتشار میده. در واقع برای کسی که ماسک رو میزنه مشکلی نداره ولی مشکلش اینجاست که اگه کاربر ماسک، کرونا داشته باشه، از طریق اون فیلتر توی فضا منتشر میشه.

لاله
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  P

سلام وقت بخیر. من از دکتر پرسیدم گفتن ماسک ان ۹۵ یک طرفه است. یعنی فرد سالم را در مقابل بیمار کامل محافظت میکنه اما اگر فرد بیمار بزنه از راه فیلتر ویروس بهذبیرون منتقل میشه. اما ماسک سه لایه ساده از هر دو طرف برای مدت ۴ الی ۶ ساعت محافظ است.

nazmi
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  P

مگه لباس فضانوردیه!؟

منتظر
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  P

سلام به p
ماسک های n95 چون فیلتر داره هوای داخل به راحتی به خارج فرستاده می شود.
اگر کسی که کرونا داشته باشد به راحتی ویروس از این فیلترها به طور می کنه و به خارج از ماسک انتقال می یابد .
بنا براین …

دانیال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  P

احتمالا به این دلیله که ماسک N95 مخصوص کادر درمان هست و اگه یه دفعه عده خیلی زیادی داوطلب کنکوری توی یه فاصله زمانی کوتاه همه برن N95 بخرن واسه کادر درمان کمبود ایجاد می شه.
ضمنا توی فاصله زمانی چهار ساعته کنکور اصلا استفاده از N95 راحت نیست و خیلی خسته کننده س… کلا N95 واسه مصارف کوتاه مدت مناسبه که بعد از چند دقیقه بتونی بری یه جایی که ماسک رو دربیاری، نه مدت زمان طولانی کنکور… هرچند همون ماسک های معمولی هم خسته کننده س.

یک عصبانی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

خدا نکشت با این پاسخت

دیارا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  P

هیچکدوم از ماسک ها محافظت صد در صدی ندارن. در ضمن از راه چشم هم منتقل میشه باید چشماتونم محافظت کنید خصوصا توی محیط بسته

صمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

دوستان کی شماره ستاد رو داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بدید زنگ بزنیم

اقدس
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ب٫ظ

سلام و خسته نباشید من شخصا استاد دانشگاه و داوطلب کنکور دکتری هستم.انتقادی داشتم از مسعولان گرامی و زحمت کش.ایا این حرف که کنکور برگزار میشود در اوج کرونا فقط به علت کم بودن داوطلبان دکتری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این چهارمین باره که برای دکتری تععیین کردید ایا دفعات قبل که کنکور به ۲۶ تیر افتاد دلیل چه بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دلیل بیماری کرونا بود.اما اون موقع تعداد امار فوتی ها روزی ۳۰ نفر بود امروز ۲۰۰ نفر.با این شباهت که اون موقع داوطلبان دکتری همین تعداد بودن و امروز هم همین تعداد.خب ایا این فرمایش شما واقعا منطقی هست؟؟؟؟؟از شما عاجزانه درخواست میکنم به فکر ما باشید.

صدرا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  اقدس

مسئولان منظورتون بود دیگه…

ویکتاریون
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  صدرا

بابا این کرسی همزه ها رو غلط نگیرین. ربط به سواد نداره. نصف ملت گوشیشون (ئ) نداره. مجبوره بنویسه مسیولان یا مسعولان. جفتشم برازنده س p:

زهرا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

دوستان چه ویروس با شعور وفهمیه

با دکتری چون تعدادشون کم کاری نداره

تو جلسه ازمون از کارمندان بهداشت حیا میکنه وبا داوطلبین کاری نداره

تو مسیر که میخوایم بریم حوزه با تحصیل کرده ها کاری نداره

سارا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

تا الان خوندم دوره کردم خوندم دوره کردم.خسته شدم از درس خوندن.ولی ایا جونمون مهم نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بچمو میبردم میزاشتم پیش مامانم تا بتونم درس بخونم تا چی بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تا دکتری قبول شم. ولی الان میبینم اون همه سختی کشیدم تا برم سر جلسه ناقل بشم بیام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کی جوابگو خواهد بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما کنکور هفته بعد و ول کردی دارید درباره تعویق کنکور ۴۵ روز دیگه بحث میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

اگر جون همه مهم باشه ظاهرا جون داوطلبان دکترا مهم نیست!!!

فقط امید به خدا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

نادری ادامه داد: البته بحثی که در جلسه مطرح شد این بود که برای آزمون دکتری تمهیداتی اندیشیده شده و یک متر و ۶۰ سانتیمتر فاصله داوطلبین خواهد بود و برای تفتیش هم تمهیداتی اندیشیده شده که بر اساس آن تفتیش به صورت فیزیکال نباشد و تبدیل به صورت الکترونیکی انجام شود و از دستگاه‌های مختلف کمک گرفته شده است. بنابراین بحث دکتری –باتوجه به اینکه تعداد آنها هم کمتر است- حل شده و در همان تاریخ خود برگزار خواهد شد.

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ب٫ظ

۱۸۰ هزار نفر کمه؟؟؟

سعید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ب٫ظ

آقا باشه برگزار میشه برو درستو بخون دیگه

شیرین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ب٫ظ

ای کاش کمی جوونا رو درک کنید.داوطلبان دکتری اکثرا بالای ۳۵ سال و دارای بیماری زمینه ای و دیابت هستن و بیشتر در خطر ابتلا هستن نسبت به ارشد و سراسری.به خدا ما از روی تنبلی خواستار تعویق نیستیم اگه ما تنبل و دس خون نبودیم الان داوطلب مقطع دکتری نبودیم و دیپلم بودیم.تو رو جان بچه تان رحم کنید .من هم بچه شیر خوار دارم. اگه کرونا بگیرم اونا رو هم درگیر میکنم.

لاله
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  شیرین

من هم دقیقا شرایط شما را دارم. هم بچه کوچیک دارم هم بیماری زمینه ای. فقط نمیدونم چطور به بچه بفهمونم بعد کنکور باید خودمو قرنطینه کنم که طرفم نیاد

بفرمایید کرونا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

کمدی تلخ
داوطلبان دکتری چون کنکورشون دقیقا افتاده تو پیک و در بدترین زمان ممکن از نظر شیوع بیماری قرار داده، درخواست تعویق می‌دن. بعد در جواب میگن دکتری برگزار می‌شه و کنکورهای بعدی اگه لازم شد به تعویق می‌افته!
فکر کنم استدلال برگزاری دکتری اینه که گفتن اکثر داوطلب‌ها می‌ترسند و‌ نمیان اینطوری جمعیت شرکت‌کننده کمتر هم میشه.
در جریان اید که دکتری دو بار و در شرایط کمتر بحرانی به تعویق افتاده؟ اون موقع این استدلال داوطلب کمتر داشتن کنکور معنا نداشت؟ الان متوجه شدید که دکتری چون خلوت‌تره مشکلی نیست؟

توپ تو زمین ستاده. نه مجلس و نه وزارت علوم تصمیم گیرنده نهایی نیستند.
یه نکته دیگه که امروز بعد از تماس با ستاد متوجه شدم اینه که چون در اکثر درخواست‌ها روی تعویق دکتری تاکید نشده، همه درخواست رو گذاشتن بر مبنای سراسری که ۴۵ روز دیگه است و در نتیجه کمتر در دستور کار قرار دادن.

کنکوری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

من حاضرم کنکور رو دیرتر بدم….اما سلامت خودم و خانوادم و مردمم رو به خطر نندازم…خیلی ها مثل من از شهرستان باید برن مرکز استان کنکور بدن…مجبوریم با حمل و نقل عمومی بریم…فصل گرم سال شروع شده و خواه ناخواه کولر ماشین و سالن امتحان باید روشن باشه…ماسکهای سه لایه ای که فرمودین با تعریق خاصیت محافظت کننده ش رو از دست میده…
جدا از این میشه یه دختر تنها به شهر دیگه سفر کنه و گوشی و کیف با خودش نبره؟! تحویل گوشی و کیف توی حوزه ندارید… باید چیکار کرد؟ مادر یا پدر مسنمون رو بیاریم دم در حوزه منتظر بشینن و کیف و وسایلمون رو نگه دارن؟!
واقعا فقط به یک بعد قضیه فکر میکنید…حداقل شرایط رو جوری فراهم کنید مثل کنکور سراسری، کنکور تحصیلات تکمیلی هم تو شهرای کوچیک برگزار بشه…

صمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

اینا میخوان چون داوطلبان سراسری و ارشد زیاد رو از اعتراض کنندگان تعویق کم کنن.و دکتری رو برگزار کنن بمونه ارش و سراسری اونا رو هم برگزار کنن دو باره

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  صمد

معترضان اکثرا داوطلبان دکترا هستن ….کارشناسی که معترض نیستن….

#مخالف تعویق
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ب٫ظ

پی اچ دی تست شما هم شیطون شدین …یه احتمالا به حرفهای دکتر نادری اضافه کردین اصل خبر :
نادری ادامه داد: البته بحثی که در جلسه مطرح شد این بود که برای آزمون دکتری تمهیداتی اندیشیده شده و یک متر و ۶۰ سانتیمتر فاصله داوطلبین خواهد بود و برای تفتیش هم تمهیداتی اندیشده شده که بر اساس آن تفتیش به صورت فیزیکال نباشد و تبدیل به صورت الکترونیکی انجام شود و از دستگاه‌های مختلف کمک گرفته شده است. بنابراین بحث دکتری -باتوجه به اینکه تعداد آنها هم کمتر است- حل شده و در همان تاریخ خود برگزار خواهد شد

میبینید که احتمالا نداره :)

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

بحث دکترا چیش حل شده؟؟؟؟……ویروس کرونا که داره کوران میکنه

#مخالف تعویق
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  هوشیار

ما هم با خود مراقبتی به جنگش میریم

رویا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

دقیقا
گویا PhD تست هم جز خواستاران تعویقه

هوشیار
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  رویا

عملا مخالف تعویق

مهرانه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ب٫ظ

چرا نمیفهمند
دکتری تو ۶۰ حوزه برگزارمیشه اما سراسری توهمه شهرها حوزه داره
دکتری یه صبح تاظهر برگزار میشه
اما سراسری هرگروه ازمایشی در وقت جداگانه و ۴ وقت امتحان میدن
اگه یه ذره فکرکنند میفهمند که تراکم دکتری بیشتره صرف نظر از سفرهایی که باید بشه

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهرانه

اینها وقتی متوجه نشدن که معترضان داوطلبان دکترا هستن…..و میگن ۲۵۰۰۰ نفر به من پیام دادن ….اینها رو ارشد و سراسری حساب کرده…….انتظار نداشته باش اینها رو تحلیل کنن…….

کنکوری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهرانه

من واقعا نگرانم…

اهوازی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ب٫ظ

جلسه ستادشون کیه؟؟؟؟ کسی میدونه! نشه مثل نماینده های مجلس یه وقت!!!
خدایا فقط زنده و سلامت بمونیم(:

وزیرم و نگه دار خدایا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  اهوازی

یکی فردا بعدی شنبه

علی الف
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

این آقا فکر کرده در کنکور همه شرکت کنندگان کشور در یک سالن جمع می شوند که گفته تعداد داوطلبان دکتری کمتره ؟ خب نابغه هر چقدر هم تعداد کم باشه هر سالن و کلاس ظرفیتی داره و بر مبنای پروتکل خودتون با فاصله مشخص می نشینند

2020
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی الف

اینا فکر کنم دوران مدرسه، مدارس استثنایی میرفتن

ستاره
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  2020

دم شما گرم

کاش کمی ب اتفاقات بعد کنکور هم فک کنیم
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

خدایاااااااا اینا دیگه کین دکتری کمن برن اگ نمردن باقیم برگزارمیکنیم بابا ما ادمیم موش آزمایشگاهی ک نیستیم

تعویق
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

سلام یعنی ما جمعیتمون کمه کرونا نمیگیریم
ما از لحاظ سنی از سراسری ها سنمون بیشتره احتمال اینکه کرونا رو با شدت بیشتری بگیریم بیشتره
اگه قرار به لغو هست باید سلامت ماهم درنظرگرفته بشه

ارغوان
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

چه فرقی داره الان که وضعیت خیلی بدتره،خخخخخخخیلی

معلق
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ب٫ظ

من خبر رو درست نخوندم پس دکترا دیگه صد در صد تعویق نمیشه و برگزاریش حتمی هست، ولی مسئله اینکه آزمون ارشد فقط چند روز با آزمون دکترا فاصله داره و بحث موافقان تعویق تعداد داوطلبا نیست بلکه تجمیع تعداد زیادی داوطلب در یک مکانه که مشکل ساز هست. بنابراین در صورت برگزاری دکترا دلیلی برای تعویق بقیه آزمون هم وجود نداره.

تراب آصفی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ب٫ظ

عودت پول حق مسلم کنکوریهای دکتری هست که برای حفظ سلامتیشان کنکور را تحریم کرده اند!
اگر معیار برگزاری کنکور تعداد شرکت کننده بود پس چرا همان اسفند و یا خرداد که تعداد فوتی ها کمتر بود برکزار نکردید؟!