تمهیدات بهداشتی سازمان سنجش برای برگزاری آزمون های سراسری سال ۱۳۹۹

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه ای، اقدامات بهداشتی این سازمان برای برگزاری آزمون دکتری تخصصی و دیگر آزمون های سراسری سال جاری را تشریح کرد.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش به شرح زیر است:

داوطلب گرامی، باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تبعات آن برای کشور و به تبع آن نظام آموزش عالی، دستورالعمل های بهداشتی با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برای اجرا به دانشگاهها و موسسات آموزشی مجری آزمونهای سراسری ابلاغ شده است و مقرر گردید این شرایط خاص را مد نظر قرار دهند و تمهیدات لازم جهت ایجاد محیطی امن برای برگزاری مطلوب آزمونها را فراهم نمایند که در ذیل به تعدادی از آنها اشاره خواهد شد. لازم به توضیح است که نظارت بر اجرای موارد بهداشتی با دقت نظر بیشتری توسط سازمان سنجش آموزش کشور صورت می پذیرد و لازم است داوطلبان نیز با همکاری و رعایت بهداشت فردی، حفظ فاصله فیزیکی و زدن ماسک، این سازمان را در برگزاری مطلوب آزمونها یاری نمایند. ذکر این نکنه نیز حائز اهمیت می باشد که زمانهای برگزاری آزمونهای سراسری با هماهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تنظیم و توسط ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا تصویب و ابلاغ شده است.

به منظور مساعدت بیشتر به داوطلبان، تعداد حوزه های برگزاری آزمون ها در سال 1399 افزایش داشته است که در جدول زیر مشاهده می شود:

موضوع

دکتری

کارشناسی ارشد

آمار داوطلبان

سال 98

196437

655432

سال 99

179704

694417

تعداد حوزه های برگزاری

سال 98

105

164

سال 99

143

236

 

آمار توزیع داوطلبان و رشته های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد به تفکیک هر نیمروز برگزاری بصورت جدول زیر می باشد.

 

ردیف

نیمروز

تاریخ

تعداد داوطلبان

1

صبح پنجشنبه

99/05/02

321504

2

عصرپنجشنبه

89499

3

صبح جمعه

99/05/03

283414

 

عوامل اجرایی و حفاظتی در صحت کامل سلامتی در اجرای آزمون همکاری خواهند داشت.

عوامل اجرایی در طول زمان برگزاری آزمون با رعایت فاصله بهداشتی و با  ماسک و دستکش به اجرای آزمون خواهند پرداخت.

یک نفر به عنوان کارشناس بهداشت و سلامت که تخصص های لازم را داشته باشد، تعیین شده است تا برای ارائه مشاوره های بهداشتی در حوزه فعالیت نماید.

مواد ضدعفونی کننده مورد استفاده از نوعی است که واکنش آلرژیک داوطلبان و عوامل اجرایی را به دنبال نداشته باشد.

انتخاب سالن آزمون، با گنجایش مناسب در نظر گرفته شده و صندلی ها با فاصله 160 سانتی متر از هم، چیده شده است.

با ملاحظه وضعیت آب و هوا و آلودگی هوا، جهت بهبود وضعیت تنفس افراد، تمهیدات لازم از جمله تهویه مناسب، باز کردن درب و پنجره ها و … اندیشیده شده است.

محل اصلی ورودی داوطلبان به سالن امتحان، به صورت مشخص و به فاصله مناسب از یکدیگر علامتگذاری شده است و داوطلبان می بایست روی هر خط و با رعایت فاصله اجتماعی مناسب مشخص شده(حداقل یک متر)برای ورود به سالن امتحان قرار گیرند.

9- حوزه وکلیه تجهیزات، قبل از برگزاری هر نوبت از آزمون ضدعفونی می شود.

10-  استقرار آمبولانس و تیم پزشکی با هماهنگی ستاد مدیریت بیماری کرونا در هر استان و آماده باش مراکز بهداشتی و  درمانگاه های شهرستان ها، در روزهای برگزاری آزمون و حوزه های رفع نقص کارت داوطلبان پیش بینی شده است.

11-در خصوص بازرسی بدنی داوطلبان، فرد متولی به لباس گان، ماسک سه لایه، شیلد و دستکش لاتکس مجهز خواهد بود.

12-اشیاء و سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… قبلا تمیز و ضدعفونی شده است  و این عمل در طول برگزاری آزمون در هر نوبت انجام می شود.

13- پاکسازی و ویروس زدائی مخازن اصلی و فرعی سوالات در استان ها و شهرستان ها، از طریق نمایندگان تام الاختیار و با نظارت حفاظت آزمون استانها، حداقل یک هفته قبل از برگزاری آزمون انجام می­شود.

14-درصورتی که داوطلبان در داخل حوزه امتحانی، بسته به شرایط محل برگزاری آزمون، با سرویس عمومی (اتوبوس، مینی بوس و یا سواری ون) جابجا شوند، صندلیها و فضای داخلی این وسایل نقلیه در هر نوبت آزمون ضدعفونی شده و برای رعایت فاصله گذاری، از یک سوم تا یک چهارم ظرفیت خودرو استفاده  می­شود.

15-فضای مناسب برای داوطلب دارای معلولیت با رعایت فاصله گذاری در نظر گرفته میشود.

16-منشی داوطلبان نابینا، معلول، ناشنوا و …ضمن رعایت نکات بهداشتی، حداقل یک متر از داوطلب فاصله خواهندداشت و این داوطلبان با فاصله مناسب از یکدیگر امتحان می دهند.

17- به تعداد کافی سطل زباله (ترجیحاً دارای درب پدالی با پا) در قسمت ورودی و خروجی حوزه و همچنین  مسیرهای پرتردد، در سالنها و یا کلاسهای محل برگزاری آزمون پیش بینی شده است.

18- به منظور مساعدت به داوطلبان و جلوگیری از ازدحام جمعیت در زمان بازرسی  داوطلبان، درب حوزه های امتحانی زودتر و از ساعت 6:30 صبح  بازمی شود.

19- ضدعفونی مستمر سرویسهای بهداشتی در طول آزمون انجام می­شود.

20-پذیرایی از داوطلبان به صورت سلف سرویس و ضدعفونی شده در فضای مناسبی که باعث تجمع نشود، انجام و وسایل پذیرایی از قبل ضدعفونی می­شود.

21- عوامل اجرایی در هنگام تحویل بسته های سوال و پاسخنامه، از ماسک و دستکش استفاده می کنند و مرتب دستهای آنها ضد عفونی می شود.

22-مراقبان ضمن رعایت نکات بهداشتی، از دستکش و ماسک استفاده می نمایند و فاصله آنها با داوطلبان (حداقل یک متر) خواهد بود.

23- دفترچه­ های سوال و پاسخنامه،درجلسه آزمون به داوطلب تحویل داده می شود و روی زمین قرار نمی گیرد.

24-مسئول اخذ اثرانگشت از داوطلبان، ضمن رعایت نکات بهداشتی از دستکش و ماسک استفاده می­نماید و بعد از اخذ اثر انگشت از هر داوطلب، یک پدَ الکی(که توسط سازمان به حوزه ها ارسال شده است) را برای ضدعفونی دست­ها، به داوطلب تحویل می نماید.

25- بعد از جمع آوری پاسخنامه ها و دفترچه های آزمون، داوطلبان با مدیریت صحیح زمان و با فاصله مناسب، برای خروج از محل آزمون هدایت و راهنمایی می شوند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

267 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نازلی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ق٫ظ

بنده در کنکور ارشد شرکت نمیکنم.سلامتی خانوادم خیلی مهمه.استان ما قرمز است.و وضعیت خطرناک‌. شما هم برین با اون پروتکل های بهداشتی تون مشغول بشین. که دو هفته هست ما رو مسخره کردین.

لیلا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۰۵ ب٫ظ

من ک درسخوندنو گذاشتم کنار .کنکور نمیدم.فقط بخاطر ترس از کرونا.چون اون شخصی ک تفتیش میکنه …ممکنه ی نفر تو جمعیت بیمار باشه …اونوقت ب مقنعه و لباس منم دست بزنه……ممکنه آلوده بشم.میترسم.مجبورم نرم سرجلسه .حیف… ارزوی موفقیت برای کسانی ک میرن.

Sajad
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۱۳ ب٫ظ

گول این بند های خوش رنگ لعاب رو نخورید…
این بندهای رعایت بهداشت منو یاد شعار های بی پایه مسئولینی میندازه که صرفا حرفاشون در حد حرف باقی موند و عملی نشد…
سعدیا گرچه سخندان و مصالح گویی
به عمل کار برآید به سخندانی نیست

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  Sajad

وقتی ازمونها را با اسم سلامت داوطلبان به تعویق انداختند…و حالا در بدترین شرایط ازمون را میخواهند برگزار کنند و جان انسان رو بازی بگیرند………..ایا میتوان دیگر به چیزی اعتماد داشت؟؟؟؟…….

داوطلب دکتری
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۵ ب٫ظ

در لایویکساعت پیش دکتروهاب زاده اعلام کردندجلسه ستاد باحضوروزیربهداشت ازساعت ۳شروع میشه ونتیجه نهایی بعدازجلسه اعلام خواهدشد

فقط امید به خدا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ

ان شاالله ازمون سرموعد مقرر برگزار خواهد شد.

......
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب٫ظ

متاسفانه باز هم تعویق…..

عدالت برای همه
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ

اگر رعایت نشه و کشته ها در ماه های آینده باز زیاد باشه بازم ما میریم دنبال تعویق
شک نکنید به هیچ وجه

ایراندخت
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ

فرد متولی بازرس بدنی دستکش الوده اش رو میخواد به همه بزنه و تمام بدن رو بازرسی کنه خدا رحم کنه، ایا برای بازرسی تک به تک به تعداد شرکت کنندگان بهش دستکش میده ؟؟؟ بازرسی بدنی رو بیخیال شین تو رو خدا، تمام لباس و بدنمون رو الوده نکنین

یاس
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۳ ب٫ظ

ویروس کرونا از راه چشم هم وارد میشه ماسک رو زدیم چشو میخاین چکار کنیم

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ

نمکی گفته عصر جلسه برگزار میشه تصمیم نهایی اونجا گرفته میشه و سلامت داوطلبا از همه چی مهمتره.. خداکنه برگزار شه تموم شه

حقوق بین الملل
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ...

:)

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ...

تصمیم بگیرند حوزه ها رو بیشتر کنند خوبه
تا حداقل فاصله رعایت بشه

هوشیار
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ...

تو این وضعیت چه تاثیری داره؟

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

نداره؟

هوشیار
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  ...

…وقتی افراد ناقل زیادن ……

داوطلب
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۴ ب٫ظ

با این حساب تقلبی در کار نیست خوشبختانه و متاسفانه…

Noora
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ

برگزاری کنکور توی این شرایط قرمز اکثر استانها پیامدهای جبران ناپذیر داره.باید تصمیم درستی گرفته بشه.ما هم در کنار تلاش های زیادی که برای درس و کنکور و رزومه و…انجام دادیم به شدت نگران سلامتی خودمون و خونوادهامونیم.

موافق تعویق
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ

ودیگه عصر واین هفته ستاد جلسه ای نداره وشما هم اقا یا خانم مهم مهم با روان مردم بازی نکن ستاد یک ساعت نیست جلسش, تموم شده شما میگید عصر جلسه هست

بفرمایید کرونا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  موافق تعویق

همین چند دقیقه پیش وزیر بهداشت اعلام کرد که امروز با وزیر علوم و رییس سازمان سنجش تو وزارت بهداشت جلسه خواهیم داشت برای تصمیم‌گیری نهایی در مورد کنکورها.
تصمیم‌گیری در مورد برگزاری کنکورها از جانب ستاد ملی مبارزه با کرونا واگذار شده به وزارت بهداشت.

نازلی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

وزیر بهداشت آخرین پستش رو در اینستا گذاشته که کنکور هارو با رعایت بهداشت برگزار میکنن.این یعنی هیچ جلسه ای نخواهد بود و کنکور برگزار میشود.

موافق تعویق
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۷ ب٫ظ

راهنمای برگزاری ازمون دکتری روی سایت سنجش منتشر شد وازمون سر موعد مقرر برگزار خواهد من زنگ زدم سنجش فرمودند که ازمون برگزار خواهد شد و هر که اینجا کل کل کنه فقط داره ضرر میکنه من رفتم برا مرور وبقیه هم پیشنهاد میکنم که از این چند روز باقی مانده بهترین استفاده رو ببرید دیگه تعویق در کار نیست بروید مطالعه بکنید وگفتند که هیچ کدوم از ازمون ها تعویق نداره حتی ازمون وزارت بهداشت….. بای

""""
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  موافق تعویق

یعنی جدی جدی میخوای در این شرایط بحرانی آزمون بدی؟!!
حتما در شهری که زندگی میکنی، حوزه آزمون وجود داره و وضعیت شهرتون سفیده و مجبور نیستی یک روز قبل آزمون، مسافت طولانی تا محل آزمون طی بکنی!!

بفرمایید کرونا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ

با توجه به این که چند تا شهر و استان تعطیل شده، چند تا استاندار اعلام کردند که شرایط برگزاری کنکور فعلا وجود ندارد و ستاد فرماندهی کرونای تهران هم رسما درخواست کرده برای تعویق کنکور؛ منطقی‌ترین و عقلانی‌ترین تصمیمی که از جلسه امروز میشه انتظار داشت اینه که فعلا کنکور دکتری و ارشد تعلیق بشه و نزدیک‌ترین زمان ممکن برای برگزاری اون آخر مرداد یا اوایل شهریور، در صورت تثبیت کرونا و با سازوکارهای اجرایی جدید و سختگیرانه‌تر خواهد بود.
در غیر این صورت می‌ریم در آغوش کرونا و…

نازلی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

دوست عزیز خبری از تعویق نیست.وزیر بهداشت آخرین خبر رو در پیج اینستاش گذاشته و عرض کرده که تمامی، آزمون ها با رعایت بهداشت اجرا میشوند.

فیزیولوژی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ب٫ظ

دنبال تعویق بودین میومدین پیش من نه دنبال نماینده و سازمان و ستاد کرونا و اقای وهاب زاده……..خخخخخ بابا انگار من شخص اول مملکت هستم. تو دولت اونقدر کارشناس هست که برای تعویق کنکور تصمیم گیری میکنند. کاربر …. و کاربر ل ، ستاد کرونا تو خونه ما نیست که من هرچی بگم قبول کنند. همش میگین تعویق خرداد رو پیگیر بودی بابا برا شما کردم نه برای خودم…۲ ماه فرصت داشتی میخوندی مثل بقیه..

فیزیولوژی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

همش میگین تعویق خرداد رو پیگیر بودی بابا برا خودم کردم نه برای شما…۲ ماه فرصت خریدم حالا آمادم خخخخ

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

گفتیم پیگیر تعویق بودی تلاش میکردی
اومدی گفتی نامه میبرم واسه دوتا وزیر و از این حرفا…
فکر نمیکنم کسی اینجا گفته باشه شما باعث تعویق شدید
خودتونو انقدر مهم ندونید

درخت هرچه پربارتر سربزیر تر

فیزیولوژی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ...

میخای دوباره پیگیر تعویق باشم نظرت چیه؟

دکتری
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ب٫ظ

من نمی دونم اینایی که موافق کنکور هستند و سازمان سنجش چرا اینقدر میان بیانیه و نظر می دهند. موافقا برید درستونو بخونید که رتبه بهتری بیارید سازمان سنجشم که تکلیفش روشنه از ده بار باز کردن سایت برای ثبت نام تا اینکه چهار مدل برنامه کاملا متفاوت در مورد کسانی که متاسفانه مبتلا هستند ارایه داده. سازمان سنجش کار خود را خواهد کرد و هیچ اهمیتی به داوطب ها نمی دهد. خود این دوگانگی کنکور و استعداد درخشان یکی از بارزترین نمونه های این عدم اهمیت است. اگر کنکور خوب اس همه امتحان دهند، اگر دانشگاه صلاحیت دارد خودش امتحان بگیرد یا مصاحبه. دست آخر هم می بینید ودیده اید که رتبه های خوب هم در مصاحبه قبول نشدند. یعنی کنکور همچین نقش خیلی پر رنگی در انتخاب دانشجو ندارد.

Yahoo
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۷ ب٫ظ

♦️ وهاب زاده مشاور دکتر نمکی:

امروز بعد از ظهر جلسه ای در وزارت بهداشت بین مدیران سنجش و وزارت علوم و وزارت بهداشت برگزار میشود و نتیجه قطعی برنامه ریزی برای زمان و تممهیدات لازم آزمون های کنکور و کارشناسی ارشد و دکتری اعلام خواهد شد.

.
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  Yahoo

این خبر از کجاست؟

نیکی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۷ ب٫ظ

بند ۱۱ منو کشته. نوشته بازرسه مجهز خواهد بود. چه فرقی می کنه چی بپوشه وقتی قراره همون گان و دستکش و اینارو به همه بماله؟ فک کنین نفر اولی که وارد میشه لباسش آلوده باشه و اینجوری تمام افراد اون حوزه حداقل لباساشون آلوده میشه و ادامه ماجرا

احمد
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ

با سپاس از مسئولین محترم
این طرفداران تعویق از کرونا نمیترسند از قبول نشدن میترسند…

""""
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

برادر من، این چه حرفیه! یه کم انصاف داشته باشین. کسی که درس خونده از قبول نشدن نمی ترسه، از مبتلا شدن به کرونا و به خطر انداختن جان عزیزانش میترسه.

علیرضا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ب٫ظ

اینایی که بازم دنبال تعویق اند چ جوری دارند الان زندگی میکنند چه جوری تو سطح شهر تردد میکنند اصلا

هکر مهربان
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

تو سطح شهر برای کار های ضروری تردد می کنیم ولی تجمع تو یک مکان بسته نمی کنیم .

حسین بیات
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ب٫ظ

انصافا دیگ طرفداران تعویق بهونه ایی نخواهند داشت

حسین بیات
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ

باز یه عده میان میگن جون ما در خطره
بخدا خونه بمونید جونتون بیشتر در خطره

محمد
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ

اگر کل کشور هم همینجوری رعایت میشد لان اثری از کرونا نبود دیگ

عاطفه
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ

خیلی هم عالی بخدا امنیتی که الان این ازمون داره از کل امنیت بهداشتی ایران بالاتره

سعید
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ

تا امار کشته های امروز بالا نیاد نتیجه جلسه رو نمیگن

امیر علی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

اومد، ۱۸۸ کشته و ۱۷۰۰ و خورده ای بستری

تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ

سلام دوستان هنوز امکان تعویق هست؟

ممدرضا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به 

یک درصد هم امکان تعویق آزمون دکتری نیست

مهم مهم مهم*****
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ

دکتر وهاب زاده الان گفتن ساعت ۱۵ ستاد جلسه داره هر تصمیمی وزارت بهداشت بگیره همونه

امیر علی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ

عاااالیییییییی. دمت گرم دکتر وهاب زاده. تصمیم وزارت بهداشت!تمام! رای گیری بی رای گیری.

شبنم ارشد میکروب
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ

اوکیه..توکل بر خدا

Mahdi
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ

سلام
متاسفانه فوت ۱۸۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

مرضیه
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ

️رئیس بیمارستان امام خمینی: تعداد مراجعه‌کنندگان نسبت به سه هفته گذشته، ۵ برابر شده؛ برخلاف روزهای اول، اکنون اغلب آنها کرونا و نیاز به بستری دارند.

× ایرنا ×

داوطلب کنکور دکتری
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ

چرا ما همه منتظریم که دولت بگه چکار کنید یا چکار نکنید کدوم خوبه کدوم بد هست. خداوند چرا انسان را موجودی والا و برتر از سایر موجودات قرار داد!!! چون به انسان قدرت تعقل و تفکر داده است. هر کسی مسئول سلامتی و کارای خودش هست. دولتیها که فرا زمینی نیستند اونا هم مثل ماها یه انسان هستند تفاوتشون با بقیه اینه که بخاطر موقعیت شغلیشون قدرت تصمیم گیری و تصویب و گوشزذ کردن قوانین را به مردم دارند.
ما مردم هستیم که به دولت باید امید به پیشرفت دهیم و در این راه کمک حالشان باشیم چرا که قدرت دولت مردم هست.
پس بیاییم نه فقط برای این آزمونها برای همه کارها دست به دست دهیم و در سایه یگانه منجی عالم بشریت با رعایت پروتکل های بهداشتی زمینه پیشرفت جامعه مخصوصا پویایی اقتصادی کشورمان را فراهم آوریم.

هوشیار
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ب٫ظ

چین با اطلاعی خوبی که از این ویروس داشت چنین ریسکی خطرناکی رو انجام نداده است!!!!!!!!!!!!
……….پویایی اقتصادی در درجه دوم اهمیت است که انهم در سایه کاهش شیوع کرونا با عدم برگزاری هر نوع تجمع و رعایت پروتکل بهداشتی محقق میشود…….کلک نمیخوریم و عاقلانه می اندیشیم……

محمود
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ب٫ظ

خدا را شکر که آزمون در تاریخ تعیین شده برگزار می شود.

ف
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ

دوستان،این ویروس انقدر جدیه، که شما فکرش رو هم نمی‌تونید بکنید، که در همین لحظه آلوده هستید یا خیر، با این حساب یا به امید اینکه سالم آزمون رو بدید و برگردید، برید سر جلسه، چون حتی با وجود این پروتکل های مسولین هم! ، احتمال بیمار شدنتون قطعیه، مگر اینکه سیستم ایمنی تون قوی باشه،یا کلا بزارید واسه سال بعد که اینجوری سلامتی عزیزانتون رو هم به خطر نندازید، چراکه حتی با برگزاری این آزمون و ورود به دانشگاه، اولا اغلب کلاس هاتون آنلاین خواهد بود، و دوما بیشتر ورودی ها از بهمن خواهد بود، پس شما با کنکوری های سال بعد از لحاظ بار علمی تغییر چندانی نخواهید داشت، پس خودتون تصمیم بگیرید، و این مسولیت سنگین رو به دست مسولین با تدبیرمون که الان کلی دغدغه دیگر دارند نیندازید، باتشکر

فریبا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ

قرار کنکور ارشد و لیسانس تعویق بندازن
ولی دکتری موش ازمایشگاهی برگزار کنن

مرضیه
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  فریبا

کی گفته؟ کِی قرار شد؟

هوشیار
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  فریبا

داوطلبان دکترا نمیگیرن!

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ

بچه ها الان زیر نویس شبکه خبر گفت آزمون دکتری ۲۶ برگزار خواهد شد و کارت هم از ۲۳ تیر توزیع می شود

با آرزوی موفقیت برای همگی

سهیلا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ

اقای وهاب زاده در لیو گفتن که جلسه ستاد ۳ بعد از ظهر است

امیر علی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ

آخرین زیر نویس قبل از خبر تعویق! دفعه قبل هم همینو هزار بار نوشت.

دکتری
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ

با جان ما وخانواده هامون بازی نکنید!! میخواهیم سالم بمانیم سلامت حق ماست راهکارهای سنجش ایمن نیست

TAR
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ

من فهمیدم چرا یک عده مخالف تعویق دایما میخوان برگزار بشه، شک ندارم این افراد سوالی که برای اسفند طرح شده رو دارند و الان میخوان سو استفاده کنند.

!
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

هیچ عقل سلیمی نمیخواد تو این شرایط تو تجمعات شرکت کنه.
اینها داوطلبای سال دیگن که میخوان جا براشون خالی بشه!

.
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

آفرین از کجا فهمیدی؟

زنبور
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

عزیزم ایشالا برگزار میشه با سلامت ولی خواهی دید چقدر کلافه شی. امروز امتحان رانندگی شهری داشتم توی فضای آزاد با ماسک داشتم خفه میشدم به بدبختی قبول شدم الان هم افتادم جلوی باد کولر !!! شاید سرما بخورم ولی وای به آزمون چهار ساعته خدا کمکمون کنه. شما هم کمتر بیا بگو امتحان امتحان . دیگه همه میدونن امتحان هست فقط شما دیگه روی nerve نرو خواهشا. بعدش موافق های تعویق باهوش تر هستند چون میدونن ریسک بالا هست.

حقوق بین الملل
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  زنبور

شما پس کی درس میخونی …رانندگی تو این موقعیت !!!!!شما مطمئنی از کرونا می ترسی؟؟؟

سرور
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ب٫ظ

تعویق بی تعویق.دکتری برگزار خواهد شد

امیر علی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  سرور

دکتری بی دکتری. تعویق و تمام! برگزاری برای همه در شرایط بهتر!

عدالت برای همه
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ب٫ظ

به عنوان کسی که موافق تعویق بوده در دو مرتبه قبل و تمام تلاشش رو با همه موافقان کرده به دوستان میگم که هر بار که به تعویق افتاد دغدغه سلامتی جامعه و داوطلبان اساس کار بوده و دقیقا به همین علت مسئولین رضایت دادن به تعویق و غیر از این هیچ دلیلی نبوده واسه رضایتشون
ازمون ها احتمال بسیار زیاد تا اطلاع بعدی معوق میشه اما نکته همه اینه که معلوم نیس آینده چه اتفاقی بیفته و آمار پایین بیاد یا نه/ تنها کاری که سنجش تا اطلاع بعدی میتونه انجام بده پایین آوردن ریسک ابتلا هست و فراهم کردن زمینه یه آزمون استاندارد و اگر این سازمان بخواد باز دست رو دست بزاره و با این پروتکل های ساده و سرسری جمع کنه ازمون هارو و همزمان جامعه رعایت نکنه و آمار بالا بره باز همین آش و همین کاسه تکرار میکنم دوستان بازم همینه

26 تیر. دکترا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ

با آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه داوطلبان. از ابتدا هم باید کنکور دکترا را در همان تاریخ اولیه برگزار میکردند. و این قضیه را تا این اندازه کش نمیدادند و فرسایشی نمیکردند. انشالله با رعایت ماسک و بهداشت پنجشنبه رقابت خوبی برگزار شود.

رها
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ب٫ظ

جلسه امروز ساعت ۲ شروع میشه

.
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  رها

از کجا میدونید؟
مگه تموم نشد؟

رها
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  .

خبرنگار خبرگزاری فارس گفتن ساعت ۲ شروع میشه

یک عصبانی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  رها

نه بابا تموم شد دیگه

امیر علی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

نه جونم. تازه ۳شروع میشه! بی صبری ها!

داوطلب کنکور دکتری
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ

با سلام
ضمن احترام به مخالفین برگزاری آزمون دکتری چیزی که همه ما باید سر لوحه کار خود قرار دهیم اینکه با رعایت کردن پروتکل های بهداشتی می توانیم الگوهای مناسبی برای جامعه باشیم تا دیگران هم بفهمند که با رعایت اصول بهداشتی و با کمترین آسیب، می شود کارها و وظایف خودمان را انجام دهیم. (چرا که هیچکاری بدون اشتباه و خطر نیست و این ما هم هستیم که باید وظایف خودمان را به بهترین شکل انجام دهیم).
ضمن آرزوی توفیق برای شرکت کنندگان ازمون دکتری خواهشا سعی کنیم بدون نقص و کاستی موارد بهداشتی را رعایت کنیم.
(یا حق)

هوشیار
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ب٫ظ

چین با اطلاعی خوبی که از این ویروس داشت چنین ریسکی رو انجام نداده است!!!!!!!!!!!!

داوطلب کنکور دکتری
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

هر کشوری قانون خودش را داره.

هوشیار
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ

ویروس قانون سرش نمیشود….

آبی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

چین بزرگترین کنکور جهان با ۱۱ میلیون جمعیت رو هفته پیش برگزار کرد

هوشیار
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

امار فوتیهای ایران را درصد بگیرید و در جمعیت چین ضرب کنید حدودا دو هزار پانصد نفر در روز میشود…..ایا چین در چنین مرحله ای یعنی روزانه دوهزار پانصد نفر فوتی ازمون کشوری برگزار کرد؟؟؟

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

کل فوتیاش ۴ هزارتا

هکر مهربان
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

چین تو اوج کرونا برگزار نکرد وقتی برگزار کرد که به شرایط ایمن رسید..

علی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ

سلام. جلسه عصر برگزار میشه. شما میخواین ازمون دکتری بدین؟ بابا سنجش یه مجری هست و برای یه مجری نظم و برنامه حرف اول رو میزنه. البته این اطلاعیه ی جدیدش احتمالا بخاطر فشارهای این دو هفته بود. سنجش تا الان می گفت عدم تعویق. الان با این اطلاعیه وضع بدتر شده؟ بالاتر از سیاهی رنگی نیست که. الان هم گفته ما همچنان موافق برگزاری هستیم همین و بس. هیچ گونه حق رای هم تو ستاد نداره. دکتر نمی ریسک نمیکنه. بعده کنکور امار بره بالا کی باس جواب بده؟ وزیر بهداشت یا علوم. ایشالا تعویق تا حداقل هوا کمی خنک شود هوا بس ناجوانمردانه گرم هست. ایشالا متناسب با تلاشتون نتیجه بگیرین. من خودم داوطلب ارشدم. یا حق

مهشید
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اقای وهاب زاده گفته جلسه از صبحه تا ظهر ولی جوابی فعلا نیمده چرا پس

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

خب
ازخودشون بپرسید

.
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

از کجا میدونید؟

امیر علی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

رئیس جمهور همه چیز رو به دست وزارت بهداشت انداخته. حرف حرف اونه. هیچ ارگان و نهادی حتی وزارت علوم هم نمیتونه نظر بده. چه برسه به سنجش. تعویق قطعیه

.
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ

ه گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی رییس جمهور، صبح امروز در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره تجمعات و برگزاری کنکور‌های سراسری در کشور گفت: باید تا حد امکان از برگزاری تجمعات خودداری شود.

روحانی با بیان اینکه تجمعات به طور کلی در شرایط امروز غیرقابل قبول است، ادامه داد: حتی برای برگزاری کنکورها باید چارچوب‌بندی وجود داشته باشد تا مشکلی پیش نیاید و در این خصوص وزارت بهداشت اگر نظری درباره کنکور داشته باشد، اعمال خواهد شد.

حالا دوروزم بشینید تا وزارت بهداشت جلسه بزاره و تصمیم بگیره

امیر علی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  .

امروز آخرین روز انتظاره!، تعویق امروز قطعی میشه. تمام!

داوطلبب
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ب٫ظ

اینکه مسئول بازرسی گان و دستکش و ماسک میپوشه برای محافظت از خودشه و اینکه اگر خودش بیمار باشه به داوطلب منتقل نکنه. اما برای انتقال ویروس از داوطلبی به داوطلب دیگه فکری نشده! مگر اینکه مرتب تجهیزاتشو عوض کنه.

سامان
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلبب

پیشنهاد شما چیه؟ یک ماه دیگه این مشکلات نیست؟

داوطلبب
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  سامان

مشکل سازمان سنجشه و خودش باید حلش کنه نه اینکه فقط از سرش باز کنه. من به عنوان داوطلب نظرمو میگم. اگه می‌فهمیدم قراره تو این شرایط آزمون بدم اصلا ثبت نام نمیکردم الآنم باید پول ما رو پس بدن. همش اطلاعیه میده که مثلا حواسشون به کرونا هست اما این پروتکلاش دردی دوا نمیکنه

داوطلبب
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ

جلسه که میگفتن تشکیل شد؟ اینها نتایج جلسه ان یا خود سازمان سنجش گفته؟

آوا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ

نشست تموم شد؟؟؟وقتی قرار بود تصمیم همون قبلی باشه چرا موکول کردند به امروز؟!!!!!

داوطلبان دکترا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ

کنکور دکترا در وقت مشخص باید و حتما برگزار شود. برای احترام به زحمت و تلاش داوطلبان که بارها خودشون رو با تعویق هم تطبیق دادند. دیگه بحث تعویق منتفی است. البته با رعایت تمام پروتکل بهداشتی

امیر علی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ

تعویق قطعیه. اصلا فکر دکتری ۲۶ تیر رو از ذهنتان بیرون کنین! هیچ پروتکلی وجود نداره! پروتکل فقط یک کلمه سنگین و دهان پر کن هست و همه هم میدونن!

TAR
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ب٫ظ

جالبه که مخالف های تعویق خودشون از همه بیشتر استرس دارند و ظاهرا اسیر بیانیه های رسانه ای شدند، نمونش اینکه هر ۵ دقیقه یکبار اینجا هستند بعد ادعا دارن که درس خوندم و از درس خسته هستند و ادعای بعدی اینکه میگن ۲۶ ازمونه، حالا اگر از نظر شما آزمون ۲۶ هست چرا همش همینجا هستید، ببینم نکنه دانشجو نیستید اصلا نه، دستخوش ادامه بدید که خوش آمد ما را از ادامه دادنتان
انشا الله تعویق حتمی هست

دیارا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

موضوع مهم نیس ولی دوتا TAR اینجا هست؟ ییا یدفه موافقی یدفه مخالف؟

داغون
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ب٫ظ

من با یه اعصاب خورد میرم کنکور دکتری میدم. چون اسفند که شرایط خیلی بهتر بود و همه آماده بودیم، به تعویق انداختین الان که شهر ما تو وضعیت قرمز و منطقه گرمسیری هستیم و اوضاع بحرانی تر انداختین تیر و عین خیالتونم نیست.

دیارا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  داغون

شما با دوتا اعصاب خورد هم برید سر جلسه براشون مهم نیس و تاثیری توی تصمیمشون نداره

ف
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  دیارا

خخخ، واقعا

داغون
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ب٫ظ

من با یه اعصاب خورد میرم کنکور دکتری میدم. چون اسفند که شرایط خیلی بهتر بود و همه آماده بودیم، به تعویق انداختین الان که شهر ما تو وضعیت قرمز و منطقه گرمسیری هستیم و اوضاع بحرانی تر انداختین تیر و عین خیالتونم نیست.
:|

فیزیولوژی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ب٫ظ

مداد ، پاک کن و مداد تراش بگیرین و یک تغذیه ضد کرونایی هم اماده کنید. که ۵ شنبه اولین کنکور سال ۹۹ رو خواهیم داد. دیگه تعویقی در کار نیست.

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

هیچ کسی یادش نرفته شما برای تعویق خردادماه که وضعیت خیلی بهتراز الان بود چه تلاشها که نکردید
منفعت طلبی شخصی حداقل شما یکی برکسی پوشیده نیست و هیچ توجیهی نداره
حالا دوره درسات تموم شده مسلط شدی اماده امتحانی و گوربابای هرکی واقعا مشکل داره
و حتما هم باید امتحانتو این هفته بدی چون بقول خودتون فیزیولوژی سخت ترین و فرارترین رشته عالمه
کی حوصله داره دوباره بخونه
….
درضمن نگران مدادپاک کن داوطلبا نباش چون همه حداقل دوبار قبلا امتحان دادن

فیزیولوژی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ...

برای من جای سوال هست که واقعا بخاطر کرونا مخالف برگزاری ازمون هستی؟

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

صد درصد
وگرنه مثل شما رنگ عوض میکردم

هوشیار
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

بنده در تعویقهای قبلی بیطرف بودم…..چرا شما رنگ عوض کردید؟…….

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

من با شما نبودم هوشیارجان
من دفعه قبل اصلا اینجا پیام نمیدادم فقط میخوندم اگرچه موافق تعویق بودم

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ...

ولی من در تعویقهای قبلی اصلا اینجا نمی اومدم و پیام هم نمیخوندم……بعد از تعویق متوجه تعویق از سایت سنجش میشدم…..

فیزیولوژی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

از شانس ما هوا اینجا خنکه…

هوشیار
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

پس اون دفعه هم بخاطر خودتان بود نه برای بقیه یا شیوع کرونا………بهتره ازمون در شرایط مساعدی برگزار شود……

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

ان شا الله

حقوق بین الملل
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ...

خانم یا اقای …..(بهتره یه اسم مستعار انتخاب کنید )همه ما نگران هستیم .و بین لغو و امتحان مونده بودیم …
یک سال خیلیه
قطعا شما هم زحمت کشیدین پس این استرس و ناراحتی رو کنار بزارین
به نظرم شما دینتون رو ادا کردین
باقیش رو بسپارین به خود داوطلب ها که قطعا همه شعور و درک انتخاب دارند .

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ب٫ظ

بله راست میگید
اما فراموش نکنید بنده به عنوان یه داوطلب خودم هم ذینفعم
شما همون سه نقطه بشناسید منو
اگرچه اینجا سه نقطه های دیگه ای هم میبینم
ان شا الله موفق باشید و به ارزوهاتون برسید
دامادی اهورا جانتان را هم ببینید

حقوق بین الملل
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ...

ممنون از لطف شما …

امیر علی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ

جناب حقوق بین الملل انتخابی در کار نیست. تعویق قطعیه. جان مردم خیلی بالاتر از تلاشهای همه ماست.

حقوق بین الملل
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  امیر علی

چرا تعویق قطعیه ….مطمئنم برای این وقت های که هدر تعویق دادین و ماها رو هم مجبور به گرفتن موضع متقابل کردین پشیمون میشین وقت تنگه .برین سر کتاب و جزوه ها ..
من تموم کردم دارم تست میزنم و استعداد میخونم والا اینجا نمیومدم

ل
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ...

دقیقا منم خاطرم هست کاربر فیزیولوژی چقدر برای تعویق خرداد تلاش می کرد

فیزیولوژی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ل

بخاطر تو بود دیگه میخاستم مرور کنی…

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

من به شما پیشنهاد میکنم اصلا توجیه نکنید
سکوت بهتره

فیزیولوژی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  ...

حالت خوبه؟؟

امیر علی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

هیچ کنکوری برگزار نخواهد شد! چیزی هم به نام تغذیه ضد کرونایی نداریم! تعویق قطعیه. زمان بعدی هم فقط خدا میدونه کی میشه.

لیلا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

چین ھم با ھمین شرایط تمام آزمونھاشو برگزار کرد

هوشیار
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

خیر

دیارا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

با همین شرایط؟؟؟؟تعدا مبتلایان اونا یه رقمییییه نه چهااار رقمیییییی

امیر علی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

اسم چین رو نبر!

داوطلب
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

آزمون سر وقت مشخص در ۲۶ تیر برگزار میشود. الهی به امید تو. رقابت بین درس خون ها با رعایت پروتکل ها. درس نخون ها و سیاه لشگر ها هم تشریف نیارند. اینطوری برای بهداشت هم بهتره.

دیارا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

اونوقت شما چه کاره ی درسنخون ها و سیاهی لشگرها هستید که بهشون میگید تشریف نیارن؟؟؟

لیلا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ

ما از دانش آموزان و نھضتی ھا کہ عزیز تر نیستیم کہ امتحانشون را دادند

دیارا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

اره تعدادمون هم به اندازه اونا کم نیست و مثل اونا قرار نیست بغل خونمون بریم کنکور بدیم

فیزیولوژی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ

دوستان من دانشگاه بودم پرس جو کردم. مسوول اصلی اونجا میگفت سوالات داره میاد. دیگه واقعا به تعویق فکر نکنید. که کار بیهوده است.

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

داداش سؤالا همیشه صبح اول وقت روز آزمون میاد حوزه

ف
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ

خخخخخخ

TAR
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

اسفند ماه هم میگفتن آره سوالات اومده، ولی دیدیم که تعویق شد

لیلا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

با کرونا باید زندگی کرد نہ اینکہ ھمہ چی را تعطیل کرد

امیر علی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

موافقم. ولی نمیشه به خاطرش مرد!

لیلا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

با کروانا باید زندگی کرد

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

با کرونا زجر میکشن نه اینکه زندگی کنند

لیلا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

درود بر دکتر غلامی عزیز

امیر علی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

درود بعد از جلسه امروز.

داوطلب دکترا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

انشالله با رعایت تمام موارد فوق آزمون سر موعد مقرر برگزار خواهد شد و همه داوطلبان واقعی و درس خوان در این رقابت شرکت خواهند کرد.

لیلا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

سنجش متشکریم

فقط امید به خدا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

خخخخخ

علی الف
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

با توجه به سابقه تعویق های قبلی احتمال دارد چند روز دیگر ستاد تصمیم دیکری گرفته و آزمون تعویق شود با این وضعیت برگزاری کنکور اشتباه است و باید سازمان سنجش را تا لحظه آخر متوجه مسوولیت خطیرش نموده و برای تعویق تلاش کرد موافقین برگزاری هم دلخوش به این اطلاعیه ها نباشند و در فضای مجازی حضور مستمر و پیگیر داشته باشند چرا که تعویق آزمون دکتری روز سه شنبه اعلام خواهد شد. :)))

ارغوان
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی الف

دیگه فک می کنم این کارا فقط وقت تلف کردنه کاملا مشخصه تعویقی در کار نیست دوستان

ستاره
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی الف

شایدم پنجشنبه اعلام شد :)

هوشیار
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

این موارد بسیار ضعیف بوده و حتی برای شرایط غیر وخیم ریسک بالای دارد. متاسفانه موارد اصلی توسط سازمان سنجش از قلم افتاده است. بنده مواردی را در زیر ارائه مینمایم:

بند ۲۶- تعهد کتبی…..هر برگزار کننده تجمعی در این شرایط وخیم مسولیت برگزاری تجمع را می پذیرد…..
بند ۲۷- در مورد گرمای شدید با ماسک و دستکش که باعث افت شدید کیفیت علمی ازمون میشود چه تدابیری اتخاذ شده است…..
بند ۲۸- ۱۴ روز قبل از کنکور داوطلبان مورد ارزیابی پزشکی قرار بگیرند (طبق پروتکلهای بهداشتی کشور چین که برای برگزاری ازمون بود)
بند ۲۹- امادگی روانی برای شرکت در ازمون در مراکز تعیین شده (همانطورکه کشور چین برای برگزاری ازمون چنین کاری را انجام داده بود)
بند ۳۰-بررسی تمام مسیرهای رفت و برگشتی داوطلبان کنکور دکترا از منزل تا محل ازمون و فراهم کردن شرایط مناسب جهت اقامت در شب و مرتفع کردن شرایط رفت و امد انها با هماهنگی ها و پروتکلهای بهداشتی
بند ۳۱- توجه به بیماران خاص که در صورت الوده شدنشان به ویروس کرونا خطر بزرگی انها را تهدید می کند.
بند ۳۲- آموزشهای لازم برای بعد از کنکور و اینکه چگونه ۱۴ روز رعایت موارد خاصی را انجام دهند تا دیگران خصوصا نزدیکانشان الوده نشوند و همچنین اموزش و اگاهی خانواده ها برای پس از کنکور……..

داوطلبان گرامی اگر پیشنهادی دارید به بندها اضافه نمایید.

غزال ی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

افرین

نازنین
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

آفرین
دقیقا منم همین موارد توی ذهنم بود،
که واقعا رعایت نشده اند. کاش این موارد رو به اطلاع ستاد مبارزه با کرونا می رساندید…

فقط امید به خدا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

دیدید که امیدمون به خدا بود وخدا کمک کرد……. ازموووووووووون سر موعععععععد مقرررررررررر

........
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ب٫ظ

مطمینی سر موعد برگزار میشه!!!!! خخخخخخخ

محمودی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

با سلام تو سایت سنجش فقط درباره تمهیدات بهداشتی حرف زده در مورد تاریخ آزمون دکترا الان رفتم چیزی نگفته

فاطمه قاسمی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

وای که تو زندگیم انقدر اضطراب و استرس نداشتم!! بخدا از شکنجه خونه هم بدتر شده این وضعیتی که مارو توش گذاشتن. بخاطر یه آزمون ببینید چقدر باید زجر بکشیم و بترسیم و حرص بخوریم از اینکه یه عده عین خیالشون نیست که دو هفته آینده ممکنه چه انفجاری توی تعداد مبتلاها رخ بده و چندنفر دیگه از عزیزانمون رو باید از دست بدیم…خدایا خودت یه رحمی بکن تا زودتر از این شکنجه ی کنکور و ترس کرونای بعد از شرکت درش راحت بشیم…

دکتری
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

ضرورت یعنی تعویق دکتری یعنی اینکه بیماری فروکش کنه طبق گفته های وزارت بهداشت تا آخر این هفته بیماری صعودی هست از هفته بعد فروکش میشه

........
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸ ب٫ظ

واقعا نمیدونم مخالفان تعویق چی فکر میکنند، اخه برادر من در کدام رسانه اعلام شد ۲۶ آزمونه، چرا خودتون رو گول میزنید، دلم واستون میسوزه واقعا خخخخخخخ
انشا الله تعویق حتمی هست

Saye
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ........

حداقل اسم بذار تا بعد یاداور شیم نباید خودتو گول میزدی

ستاره
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ........

همون رسانه ای که قرار بود امروز اعلام کنه به تعویق افتاده

فاطمه.زیست
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

خداروشکر کنکور دکتری ۲۶ تیر برگزار میشه : ))

برای همه افرادی که برای این کنکور تلاش کردند و درس خوندن آرزوی موفقیت دارم

تعویق دکتری حتمیه...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

با توجه به شرایط وخیم کرونایی امروز عصر خبر تعویق رو میدن. بسیاری از استانها به مدت یک هفته تعطبیل شدن، مگه میشه تعطیل کنن و آزمونا به این بزرگی برگزار کنن این که متناقضه ،مگر اینکه تعویق در راستای تعطیلی باشه که منطقیه و امروز ستاد همین تصمیم رو با قاطعیت تواهد گرفت. انشا اله.

sara
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

تعویق حتمی انشااالله

ستاره
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ب٫ظ

قرار بود تا ظهر بگن که

مهشید
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به اجرای تمهیدات بهداشتی برای کنکور دکتری وزارت بهداشت گفت: به داوطلبان مبتلا به کرونا توصیه می کنیم که در آزمون شرکت نکنند.

دکتر سید سعید هاشمی نظری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در آزمون‌های جدید که در دوران کرونا قرار است برگزار شود برخلاف آزمون‌های گذشته، تمهیدات بهداشتی بسیار گسترده‌ای دیده شده است. فاصله گذاری صندلی‌ها نسبت به گذشته بیشتر شده است و مراکز بیشتری برای آزمون اختصاص یافته است.

وی گفت: در استان‌های سفید و زرد فاصله گذاری مناسب رعایت می‌شود و در استان‌هایی که در وضعیت قرمز به سر می‌برند نیز فاصله گذاری از آنچه معمول است بیشتر رعایت خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار داشت: هم قبل از آزمون و هم در فواصل میان آزمون‌ها در نوبت‌های صبح و عصر کلیه حوزه‌های آزمون‌ها به صورت استاندارد ضدعفونی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همه شرکت کنندگان ملزم به استفاده از ماسک هستند و ورود بدون ماسک نخواهیم داشت. فضای آزمون هم به لحاظ تهویه هوا توصیه لازم به مراکز برگزاری آزمون شده است.

هاشمی نظری اضافه کرد: داوطلبانی که مبتلا به کرونا هستند و بستری در بیمارستان هستند نمی‌توانند در آزمون دکتری شرکت کنند. چرا که شرایط جسمانی شان به آنها اجازه نمی‌دهد که در آزمون شرکت کنند.

سجاد
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۵ ب٫ظ

روحانی تصریح کرد: حتی نسبت به کنکور هم اگر وزارت بهداشت ایرادی داشته چارچوبی برای آن ایجاد می‌کند تا مشکلی نباشد اجتماعات باید در حد ضرورت محدود شود.

وزارت بهداشت بخواد تعویق میگیره . ولی فک نکنم بخواد

هوشیار
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

کنکور اجتماع نیست یک ابر اجتماع است!

Sara
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

یعنی یه سری ها تا خود روز کنکور میخوان بیان بگن تعویق ممکنه هنوز. خسته نشدین خودتون؟ فکر می کنید ما نگران نیستیم والا از بس روز و شبمون شده کرونا فقط خواب های کرونایی می بینم. ولی شما با این تعویق تعویق کردن ها بیشتر ذله مون کردید.
فقط و فقط با اون عده ای همدردی میکنم که تو شهر خودشون کنکور نمیدن و باید ساعت ها تو راه باشن و جایی برای موندن ندارن. تویی که خونه ات همش نیم ساعت تا محل حوزه فاصله داره اگر واقعا نگران سلامتی خودت و هموطنات بودی به جای تعویق خواستن مصر میشدی که هر کسی تو شهر خودش کنکور بده.

مهشید
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰ ب٫ظ

ویس کرمی:
وی تصریح کرد: مخالف های برگزاری کنکور ۷۰ هزار نفر هستند و موافق های آن بیش از یک میلیون نفر. جنگ رسانه ای نباید مبنای تصمیم گیری در کشور باشد. مجلس به عنوان جایگاهی که باید عقلانیت در آن حاکم باشد، نباید تسلیم فضای روانی غلط در جامعه شود و باید عقلانی تصمیم بگیرد و مردم نیز برای همین به ما رای داده اند که درست عمل کنیم./

پایان پیام/۳۳

مهشید
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

عزیزم لطفا از اسم من سواستفاده نکن
اگر واقعا اسمت مهشیده که بعید میدونم یه پسوند برای خودت انتخاب کن

صفا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

میگم اگه پد الکلی که بهمون دادن، الکلش تبخیر شده بود، بازم بهمون میدن هر چندتا بخوایم؟

:))))))))))

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  صفا

خخخخخ

.......
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  صفا

شما خودت پد الکلی با خودت بیار که استرس این چیزارو نکشی

دکتری برق
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

در تعویق کنکور اندکی شک ندارم..عصر ساعت ۶ منتظر باشید…سنجش دست رو پیش گرفته پس نیفته.از چهار روز قبل اعلامیه بازی رو شروع کرده و وزارت علوم و سنجش میخوان این بار رو به هر قیمتی زمین بزارن.
اما با این روش این بار سالم به مقصد نخواهد رسید.
مطمئن باشید خبری هست که سنجش تحت فشار قرار گرفته و هر روز یه اعلامیه یا پیامک پخش میکنه تا از قبل اعلام موضع کرده باشه.اما باید گفت که این کنکور مجددا معوق خواهد شد.

فیبی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری برق

شدیداً موافقم…

آبی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری برق

شما به نظرم خودتون رو برای پنجشنبه اماده کنید بهتره

ا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری برق

ساعت شیش چرا؟

سمیرا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ا

ساعت ۶ اگه تعویق نیفتاد چی؟ تا پنجشنبه ۷ و نیم صبر کنیم ؟

M
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

سایت شبکه خبر : حجت الاسلام و المسلمین روحانی در جلسه شنبه ۲۱ تیر ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا بر لزوم اجرای دقیق مقررات و مصوبات این ستاد تاکید کرد و افزود: اینکه در برخی از موارد موضوعاتی مانند ساعات کاری به دلایل مختلف رعایت نمی شود، کار درستی نیست و این مصوبات برای همه لازم الاجراست. رئیس جمهور با قدردانی از همراهی مردم در امر استفاده از ماسک گفت: اکثریت قاطع مردم به این توصیه عمل کرده اند و صدا و سیما نیز در این باره به خوبی اطلاع رسانی کرده است. روحانی تاکید کرد: همه کارمندان در ساعاتی که ما (۷ تا ۱۴) تعیین کرده ایم، باید کار کند و این ساعت کار مثل این است که ساعت موظف آن روز را کار کرده است. رئیس جمهور تصریح کرد: نظارت امروز برای ما بسیار مهم است و قوانینی که وضع شده نیز باید درست اجرا شود. روحانی عادی‌انگاری از وضعیت کنونی و اضطراب‌افکنی را خطرناک دانست و گفت: اگر مردم فکر کنند وضعیت عادی است و این ویروس دیگر خطرناک نیست، با مشکل روبه‌رو می‌شویم و اگر اضطراب و هراس در مردم ایجاد کنیم، به گونه‌ای که فعالیت‌های اجتماعی، اضطراری، خدمات و اقتصادی متوقف شود، نادرست است. رییس جمهوری با اشاره به رویکرد کشور‌ها در ایجاد گشایش‌های اجتماعی و اقتصادی اظهار داشت: همه کشور‌ها در دوران شیوع ویروس کرونا بدون استثنا بعد از مدتی ناچار شدند مسیر گشایش‌ها را ایجاد کنند. ایجاد گشایش از سوی کشور‌ها استثنا ندارد. یک کشور، مراحل گشایش را در یک هفته… ادامه نظر»

حساس
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

اون بازرس بدنی قاعدتا باید واسه هر بازرسی دستکششو عوض کنه چون من یکی هیچ رقمه اجازه نمیدم با دشتکشی که به نفر قبل من خورده با همون دستکش من رو هم تفتیش کنه.

:))))

حامد
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  حساس

کاملا حرف منطقی زدی….درود

M
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

والا

حقوق بین الملل
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ

#مخالف تعویق تموم شد با اسم خودم میام
دست خوش به همه
موندیم ،جنگیدیم و موفق شدیم
همه دوستانی که میخوان شرکت کنند اعم از موافق و مخالف .خسته نباشید فعلا انرژی ها و تمرکز رو کنکور انشالله از ۲۷ همه همین انرژی رو بزاریم برای اصلاح رویه اشتباه مصاحبه
خسته نباشید

به حقوق بین الملل
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ ب٫ظ

بابا جلسه موکول شده به عصر و گفتن خبر تعویق میاد. اعصابمونو با این تعویق ها نابود کرد

دوست حقوق بین المللی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰ ب٫ظ

منم حقوق بین المللم کدوم دانشگاهی؟ چقدر آماده ای؟

ف
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

میدون جنگ بود مگه؟

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ

جنگیدیم….‌‌…….

مرضیه
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

دولت از مردم توقع داره اجتماعاتشون رو تعطیل کنن
اونوقت خودشون اجتماع برگزار می کنند

۰۰۰۰
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

تفتیش بدنی رو با دستگاههای کاغذ یاب انجام بدید خخخخخخخ

دکتری
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ

رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

♦️نسبت به کنکور هم اگر وزارت بهداشت ایرادی داشته چارچوبی برای آن ایجاد می‌کند تا مشکلی نباشد.

پ. ن: هنوز کسی هست ک منتظر تعویق باشه؟؟؟؟؟

مینا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

خییییییررررررررر

آبی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

اره خیلی جالبه برام :)

۰۰۰۰
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ

من فکر میکنم آزمون کارشناسی وارشد تاریخش تغییر نمیکنه دکتری هم خدا عالم

فاطمه
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ

“-در خصوص بازرسی بدنی داوطلبان، فرد متولی به لباس گان، ماسک سه لایه، شیلد و دستکش لاتکس مجهز خواهد بود.”

پس به همه با یه دستکش دست میزنه:| این اسمش تمهیدات بهداشتیه یا تمهیدات انتقال کرونا از فردی به فرد دیگر

شیرین
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

پس فک میکنی مدام عوض میکنه دستکشش رو ؟ اینجوری که به اندازه کل آزمون طول میکشه، فقط خدا کمک کنه

هکر مهربان
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

در واقع تمهیدات بهداشتی گذاشتن برای نیرو های خودشون نه برای داوطلبا.. اونا رو مجهز می کنن که از داوطلبا کرونا نگیرن

داوطلب کنکور دکتری
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ

با توکل بر خدا و رعایت پروتکل های بهداشتی آزمون در سلامتی کامل بر گزار میشود.

امین
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

سنجش شمشیر رو از رو بسته! این هفته آخر بذارید با آرامش درس مون بخونیم

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق٫ظ

واسه همین اخبار تعویق همیشه موقع عصر اعلام میشه!

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

تازه جلسات کمیته هاى علمى شروع شده، صبور باشید.
این هم به دستورالعمل عمومیه مال تمام آزمونهاى سنجشه که طبق برنامه منتشر شده.

زهرا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

چی میگی شما سنجش اطلاعیه زده
همه چی تموم شده است

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

شما هر طور دوست دارى تفسیر کن

هوشیار
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

تاریخ نهای رو اطلاعیه زده؟؟؟

شیرین شیرین
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

چقد مطمئنی اقا بیژن؟

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  شیرین شیرین

رویه روتین ستاد کروناست، مثل همیشه.

کنکوری
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

زیرنویس شبکه خبر زده بود
در مورد برگزاری کنکور ها اگه وزارت بهداشت نظری داشته باشد تجدید نظر میکنیم
مگه وزارت بهداشت موافق تعویق نبود پس چی شد؟؟؟
کنکور تجمع محسوب نمیشه!!!

هوشیار
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

علیرضا منادی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره برگزاری آزمون‌های کلیدی به پانا گفت: «با توجه به اینکه شیوع بیماری کرونا افزایش یافته است، احتمال تغییر آزمون‌ها نیز وجود دارد که باید با تصمیم ستاد مقابله با کرونا صورت بگیرد.»

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

آفرین، شما درست توجه کردین. منظور از “نظر” وزارت بهداشت، ارزیابى کمیته هاى علمیه. باید شرایط حال و چشم انداز آینده رو ارزیابى کنن و در نهایت بگن تاریخ کنکور دکترى باید تغییر کنه.
اونوقت مصوبه میره واسه امضاى رئیس جمهور. بعد هم با سنجش جلسه میزارن واسه تعیین تاریخ جدید و بعد هم سایت سنجش و اخبار رسماً اعلام میکنن. به همین سادگى!
خلاصه عجله نکنین. صبور باشین. دارن کارشون رو انجام میدن. جاى نگرانى نیست.

آبی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

چه خوش خیالی هنوز

داوطلب دکتری ۹۹
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

سازمان سنجش تشکر تشکر
خدا خیرتون بده
یه دنیا ممنون
با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه داوطلبان

نازنین
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

خدایا خودت رحم کن

نازنین
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

امیدوارم آزمون لغو بشه،
استرس ما تموم بشه

Saber
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین

لغو خخخخخخ حتما

samira
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین

هیچوقت کنکور لغو نمیشه، امیدوار نباش

S
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

شما فرض کن لغو شده

محمد
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

یعنی عوامل اجرایی همه تست کرونا دادن که میگه عوامل اجرایی در صحت کامل در خدمت داوطلبین هستن؟!

نازنین
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

از این اطلاعیه هیچی نفهمیدم.
پس تاریخ برگزاری آزمون دکتری کجاست؟
چرا توی اطلاعیه نیست؟؟؟

samira
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

خداروشکر که کنکور برگزار میشه :)

مهشید
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

سنجش تو عمرش انقدر سعی نکرده بود خوب باشه

samira
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

خداروشکر

TAR
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

اخی ، منتظر شنبه بودی؟

آبی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

همون طور که دیروز خدمت عزیزان عرض کردم ازمون ها هرگز لغو یا تعویق نمیشن و امروز با نظر ستاد هم این مسئله تایید شد

هوشیار
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

منبع خبر؟

آبی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

شبکه خبر رو میدیدین و اطلاعیه سنجش رو متوجه میشدین

هوشیار
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

منظورم ستاد هست….چون قراره ستاد نظر بده….

به آبی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

ما نظری از ستاد ندیدیم!

Saber
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

خداروشکر برگزار میشه خداروشکر

کنکوری 99
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ق٫ظ

خب خداروشکر
نگرانی اصلی من کیک ابمیوه بود که خداروشکر دبیر اینم اندیشیدن!
چقدر دقیق هست همه چی دیگه.
۱. خب ما روز ۴شنبه با اتوبوس میایم. میگیم دکتریی هستیم لطفا فقط مارو ببر مرکز استان.
۲. یطوری برو که ساعت ۶ ونیم حوزه باشم. نه اقامتگاهی نه هتلی نه هیچی بعدشم بیا دنبالم.
۳. داخل سالن های امتحانی هم امسال کندن دیوارهارو پنجره و درب گذاشتن. هواس هست خداروشکر.
۴. سوالاتم که میدن دست خودمون رو زمینم نیستش پس.
خیلی عالیع. از تمام جوانب ۲۶ تیر بهتر از ۳ تاریخ قبلیه. دستتون درد نکنه.
مانگران بودیم تدبیری نباشه. خداروشکر و شکر و شکر که سیستماعلام کرونا تا امروزه و تا ۵ شنبه ویروس مرخصی هست.
خداقوت مسئول……