موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

بلامانع بودن ورود داوطلبان مبتلا به کرونا به جلسه کنکور

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

زرین‌آمیزی اعلام کرد: از ورود داوطلبان مبتلا به کرونا به حوزه امتحانی برای شرکت در کنکور جلوگیری نمی‌شود.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا در کشور، دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد خواستار برگزاری آزمون در شهر محل سکونتشان هستند، اما این امر امکان پذیر نیست. ما فقط برای جلوگیری از تجمع، حوزه‌های امتحانی را به نسبت سال قبل افزایش داده ایم.

او درباره نحوه حضور داوطلبان مبتلا به کرونا در جلسه آزمون گفت: مکان مجزایی برای داوطلبانی که بیماری خاصی داشته باشد در نظر گرفته شده است. این داوطلبان باید گواهی از پزشک که تائید کننده بیماری باشد را داشته باشند. 

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: زمانی که کارت ورود به جلسه بر روی سایت قرار می‌گیرد این داوطلبان باید به باجه‌های رفع نقص «نماینده تام الختیار حوزه» مراجعه و یا قبل از آن با سازمان سنجش مکاتبه کنند. 

او تاکید کرد: از ورود داوطلبان مبتلا به کرونا به حوزه امتحانی برای شرکت در کنکور جلوگیری نمی‌شود، فقط داوطلبان باید زودتر بیماری خود را اعلام کنند.  

ثبت‌نام
باخبرم کن!

196 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشترین ضرر
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب٫ظ

اینجاست که واقعا این اسم بکار میاد
تعویق طلب و کنسلگراهای … متوجه باشید که در هر صورت بیشترین ضرر متوجه شماست و با این طرز فکر توی هیچ جای دیگه ای هم موفق نمیشید

علی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۵۵ ب٫ظ

من از اول بهمن تا الان روزی هشت ساعت مطالعه کردم ولی با وضعیتی که الان بوجود اومده محاله تو کنکور شرکت کنم. انشالله سال بعد.

Iman
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ق٫ظ

ما نمیگیم کنکور نباشه، کنکور باشه ولی در یک زمان مناسب. الان که میخوان محدودیت هارو بیاورند قاعدتا تا پایان مرداد ماه آمار خیلی کمتر می شود و زمان مناسبی است برا کنکور ها حداقل ریسک سرایت کمتر میشه و استرس ماها هم کمتر.

مسئولین خودشون به گفته حضرت آقا دارند سست کاری می کنند و حتی ماسک نمیزنند اونوقت ماها بعد از سی سال بیکاری باید سر جلسه کنکور تلف بشویم. ما باید تاوان چه چیزی رو بدهیم مسئولین محترم???

آمار داره به ۱۱ هزارررررر فوتی نزدیک می شود. این ها همه انسان هستن. هر روز شاهد اخبار هستیم که همه ملت ها برای مرگ یک جوان سیاه پوست الان نزدیک یک ماهه در خیابان ها به سر میبرن. حالا چرا کسی نیست از این سست کاری ها حرف بزند از چرایی مرگ این ۱۱ هزاررر هم وطن سوال کند.

نکنه می خواهید از شر ماها خلاص شوید در این اوضاع بیکاری. هرچند این جماعت دیگه چیزی برای از دست دادن نداریم

پی اچ دی تست لطفا حرف ماها رو به گوش مسئولین محترم برسونید.

دانشجو
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ق٫ظ

فقط میتونم به این اظهارات سرکار خانوم زرین آبادی بگم که متاسفم.کسی که کروناگرفته باید توبیمارستان بستری بشه نه اینکه بیاد سر جلسه امتحان،اصلا اومدنش چه فایده ای داره؟آخه برگزاری کنکور به چه قیمتی؟!!!!!!الان دارم بخودم افتخار میکنم که امسال با اینکه آمادگی کامل داشتم و حتی به خاطر استرس کنکور مریض شدم و هنوزم درگیرم ولی نمیخوام سرجلسه برم.خدابه همه کنکوریها سلامتی و طول عمر عنایت فرماید.

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ق٫ظ

سلام.من یه سوال دارم.ما هدفمون از کنکور دادن و رفتن به دانشگاه چیه؟؟؟؟؟؟؟ هدفمون خدمت به مردم و جامعمون هست.ما میریم دانشگاه که در آینده یک فرد مفید در جامعه بشیم و به مردم جامعمون خدمت کنیم.الان این کنکور و تجمع چند هزار نفری در این شرایط ،داره این شرایط رو از این که هست بدتر می‌کنه آخه.پس چرا در این شرایط اصرار به برگزاری دارید؟؟؟

راحله
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  بیتا

بیتا جون نگران نباش عزیزم دکتر روحانی دستور کنسل شدن تمام اجتماعات رو دادن..تعویق صد درصده

نسیم
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۵۵ ق٫ظ

ما با صدای سرفه کرونایی ها چطور امتحان بدیم و تمرکز داشته باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آبی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  نسیم

مثلا گفتن جدا میکنن کرونایی ها رو

الیکا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۵۳ ق٫ظ

سلام.واقعا متاسفم …….حرفی برای گفتن ندارم.عجب دنیایی شده……..چرا کار کادر درمان و زیاد میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کاربر
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۵۲ ق٫ظ

سلام واقعا متاسفم به این همه بی توجهی نسبت به هموطنان. دایی من پزشک هست من میفهمم اونا چی میکشن در بیمارستان ها.خانم زرین آمیزی آیا در صورت بد تر شدن شرایط همانند کادر درمان لباس سفید پوشیده و به کادر درمان کمک‌ خواهید کرد؟؟؟؟؟؟؟

علی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۷ ق٫ظ

گرنبودش بامن هیچ میلی/چرابشکست کوزه و کله ی مرا لیلی/سنگ بزرگ نشانه نزدن است/نترس ازاویی ک های هوی دارد… بترس ازاو ک سر به تویی دارد/خلاصه کلام وزیر اگر نمیخواست تعویق بندازه نمیومد مصاحبه کنه… چندین کمپین تشکیل شده و خود وزیر بهداشت حالت هشدار برای مشهد و تهران اعلام کرده… چندین شهر خوزستان ازجمعه میخواد بره تو قرنطینه/استان بوشهر و لرستان و چندین استان دیگه وضعیت فوق قرمز وهشدار است/ظرفیت بیمارستانهاپر است…

سلامتی مردم کشور ب عهده ی وزیر بهداشت و سلامت و ستاد کرونا هست و وقتی رهبر کل اختیارات رو داده ب ستاد کرونا، مگه دیوونه هستند که ب حرف وزیر علوم گوش بدهندکه بعد خودشون برن زیر سوال؟! مگه وزیر بهداشت دیوونه است که ب حرف اینو اون گوش بده جز مواردی ک از اختیارش خارج هست (که هممون میدونیم چیه) ولاغیر

الی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۳ ب٫ظ

به تیسا و آسمون

بقول آقای وهاب زاده
با این خبر
#کادر_درمان_را_شکست_می‌دهیم.

تو استوری صفحه آخر
یک عکس از تیتر خبری همین صفحه که تو باشگاه خبرنگاران جوان هست گذاشتن
و بالاش هم این هشتگ رو نوشتن
حیف که اینجا نمیشه عکس فرستاد.

دوستان با این شرایط کرونا که خود مسولین میگن که بخش های قبلی کرونا که بسته شدن رو دارند باز میکنند و …، چرا این وزیر علوم تاکیید به برگزاری داره؟

یکی از بستگانم تو بیمارستان امام خمینی خدمت میکنه، گفتند که بخش های کرونایی قبلی که بسته بودند، رو دارند باز میکنند.

آسمان
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  الی

مرسی عزیزم

لاله
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ب٫ظ

حالا که هیچ کس به فکر ما در شهرهای قرمز نیست……….

تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب٫ظ

♦️آنانی که کرونا نگرفته‌اند بخوانند *هشدار دلسوزانه یک پرستار در بخش درمان کروناویروس* این ها را برای آدم هایی می‌گویم که نمی‌دانند افتادن در زیر دستگاه ونتیلاتور به چه معنی است و اصرار هم دارند که باید به کارهایشان برسند.* اول از همه بگویم که ونتیلاتور یک ماسک اکسیژن نیست که بر روی صورتتان نصب کنند و شما هم در حالی که راحت لم داده اید مشغول مطالعه روزنامه و مجلات روز شوید. ونتیلاسیون برای بیماران کووید-۱۹ به معنی فرو کردن دردناک یک شلنگ به داخل حلق است که تا زمانی که زنده بمانید یا بمیرید در جای خودش باقی خواهد ماند. این کار در حالت بیهوشی و به مدت۲ تا ۳ هفته و بدون این که قادر به تکان خوردن باشید صورت می گیرد. بیمار اغلب بر روی شکم خوابانده می شود و شلنگی که از دهان به لوله هوا متصل است امکان می دهد که با ریتم دستگاه ریه اکسیژن بدنتان را تامین کنید. بیمار نمی تواند صحبت کند، نمی تواند غذا بخورد و یا هر کار طبیعی دیگری را انجام دهد – این دستگاه است که بیمار را زنده نگه می دارد. احساس ناراحتی و درد بیمار باعث می شود که پزشکان برای اطمینان از تحمل شلنگ توسط وی و تا زمانی که دستگاه مورد نیاز باشد داروهای مسکن تجویز کنند. این به معنی قرار گرفتن در یک حالت کما مصنوعی است. ۲۰ روز پس از قرار گرفتن تحت چنین درمانی، یک بیمار جوان ۴۰ درصد از ماهیچه های خود را از دست می دهد، دهان و… ادامه نظر»

براققققققققق
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به 

سپاسکزاریم

حفظ جان وسلامتی داوطلبان مهمتر ازهر مسئله ایست
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۷ ب٫ظ

انشالله که خدازودتر این بیماری رو ازروی زمین برداره و همه بیماراو کسانی که مبتلا هستند خیلی سریع بیاری خدا خوب بشن وبه زودی سلامتی کامل بدست بیارند مشکل ما ترس از چندساعت آزمون در محیط سربسته وکسانی که حتی ممکنه خودشون ازبیماری باخبرنباشن هست،کاش ۲۶تیر که نه ،همین هفته سازمان سنجش برای اولین بارکنکور و آزمون رو الکترنیک برگزارکنه وبرای هرسوال یک دقیقه فقط وقت باشه و سوال برداره اجازه برگشت به سوال قبل نباشه هرداوطلب باارامش ازمون بده بخدا این خیلی بهتره تا باماسک ودستکش واسترس واضطراب سرجلسه باشیم

هوشیار
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ب٫ظ

در مدارس هم همین کار رو سازمان سنجش و اموزشو پروش انجام داده و جامعه رو در تیرماه به این روز انداخته و مسولیت این فاجعه بزرگ رو که هفته ای هزاران نفر به کام مرگ میروند را نتنها نمیپذیرند بلکه داره به فعالیتهای بی منطقانه و خطرناک خود ادامه می دهند….

#مخالف تعویق
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۳۵ ب٫ظ

دوستانی که دغدغه اجتماعی دارین قطعا شما چند ماهه تو خونه هستید و بیرون نرفتین لطفا یه سر به جامعه بزنید دکانی سوپرمارکتی ….کرونا در جلسه کنکور نیست ما هم دغدغه داریم اما با ماجرا واقعی برخورد میکنیم .من از خطه جنوب عرض میکنم که با تمام وجود و با رعایت تمام پروتکل ها میرم سر جلسه .لازم به ذکر و خنده دار اینجاست که تو یه پستو از جنس حصیر تو جنوب که هندونه با نوشابه میفروشن هم کولر گازی دارن .

مثل روز روشنه!
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ

وقتی الان با اینهمه زمان برای آماده سازی و امکاناتی که دارن نمیتونن هر داوطلب رو تو شهر خودش آزمون بگیرن که داوطلب بدبخت تو این وضعیت از این شهر به او شهر جابجا نشه چطور فکر میکنن چند روز قبل آزمون که کارتها رو میدن اگه مشخص بشه عده زیادی مبتلا هستن و بخش مجزا میخوان بتونن حوزه ها رو آماده کنن؟!
ما ایرانی ها دقیقه نودی هستیم ولی نه به این حد دیگه!!!
بعد هیچ فکر کردن که کنترل بخش مبتلاها رو کی حاضره قبول کنه؟!
ما الان از خیابونی که بیمارستان کرونایی توشه عبور نمیکنیم! اینا میگن با مبتلاها برو تو یه ساختمون!!!
مثل روز روشنه که عواقب جبران ناپذیره داره این طرحهای دقیقه نودی!!!

شهری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۰۷ ب٫ظ

امیدوارم مسئولین این کامنت ها رو ببینن و متوجه بشن که ما چقدر بدبختیم و با خودشون فکر کنن این جمعیت چرا اصرار به برگزاری آزمون دارن. اگه قراره کلا لغو بشه خواهشا برگزارش کنین. دیگه از عدالت به دور هست که ما از آزمون جا بمونیم. اونایی که رضایت ندارن بیان آزمون بدن، سازمان سنجش واسشون یک گزینه بذاره که پولشون برگرده به حسابشون.

شهری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۰۲ ب٫ظ

اینا هم همش واسه ما کری می خونن. بی خیال حاج خانم زرین آمیزی!!!!!! ما خودمون کروناییم ما رو از کرونا نترسون. کرونا ما رو با این وضعیت بیکاری و مجردی و ….. اونم توی سن ۳۰ سالگی می بینه، خودش از ما فرار می کنه. ما اگه از کرونا می ترسیدیم اصرار به برگزاری آزمون نداشتیم. ما همه مون شکست خورده ایم که حاضریم توی این وضعیت آزمون بدیم.

سزار
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  شهری

باهاتون موافقم

از حادثه لرزند به خود قصر نشینان

ما خانه بدوشان غم سیلاب نداریم!

رجب
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۵۴ ب٫ظ

بچه ها خواهش میکنم مطالعه رو شل کنید کمی و استراحت کنید که مبادا خسته بشید. تعویق قطعیه چند ماه تا آزمون مونده باید تجدید قوا کنید. هرکی از الان تا ۲۶ تیر مطالعه کنه باخته چون خسته میشه و چند ماه بعد رو نمیتونه تلاش کنه. پیشنهاد من اینه که از الان تا مرداد تفریح و استراحت کنید و از مرداد ایشالا شروع کنید روزی ده ساعت بخونید. موفق باشید

دکتری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

اره دقیقاااااااا

خخخخخخخخ
تو و بیژن همه. داوطلبین رو سرگرم کردین و هنوزم اینکار رو ادامه میدین در حالیکه خودتونم میدونین تعویقی درکار نیس

سعید
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

خواجه عبدالله انصاری:
خدایا آنان را که عقل دادی چه ندادی؟!
و آنان را که عقل ندادی چه دادی؟!

مهرانه
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

از الان تا ۲۵ تیر میخونیم
اگه تعویق افتاد چشم یه دو روز استراحت میکنیم و دوره پنجم رو شروع میکنیم

دریا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۵۲ ب٫ظ

آخه یه فرد کرونایی یا حالش بده که نمیتونه کنکور بده یا حالش خوبه که نمیره دکتر گواهی و… بگیره! یا اصلا نمیدونه کروناییه.
من نمیدونم این حرف برا چیه؟!

Mahdi
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۴۸ ب٫ظ

سلام
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، با عنوان این مطلب که همچنان در اپیدمی کرونا به سر می بریم، گفت: ۱۵ روز دیگر میزان بروز، بستری و مرگ و میر بیماران کرونایی بیشتر خواهد شد.

به گزارش مشرق، علی رضا دلاوری، صبح سه شنبه در نشست خبری که در محل ستاد دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، افزود: نزدیک به ۵ ماه است که بیماری کرونا به صورت رسمی وارد کشورمان شده و این اپیدمی هنوز ادامه دارد.

وی ادامه داد: بسیاری از افراد علمی و دانشگاهی معتقدند که افزایش دوباره افراد مبتلا ادامه اپیدمی است که از یک ماه پیش شروع شده است.

سعید خان
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ ب٫ظ

سازمان سنجش بطور کاملا ضمنی داره میگه آزمونی درکار نیست
احتمالا داره فضا رو واسه یه تصمیم قطعی بدون شک و شبهه برای مسئولین بالاتر و ستاد کرونا آماده میکنه و اونم لغو آزمون ها تا اطلاع ثانویست…
خیلی هوشمندانه

مهرانه
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سعید خان

این همه سیاست؟
وزیر علومه نه امورخارجه

ماندگار
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ

از مسئولین محترم و به خصوص سازمان سنجش تشکر میکنم به خاطر این که به حفظ کرامت انسانی پایبند هستن و اجازه میدن داوطلبانی که حتی مبتلا شدند با رعایت اصول ایمنی در آزمون شرکت کنن و حقشون ضایع نشه.
ما داوطلب دکتری هستیم و خیلی هامون باور داریم همه افراد حتی هر بیماری هم که داشته باشن قابل احترامن …

داوطلب
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ب٫ظ

مثل اینکه وزیر و سخنگو و رئیس سنجش همگی تصمیم جدی گرفتن توی این اوضاع مارو بفرستن سر جلسه):
امروزم گفته دل به تعویق نبندن داوطلبان از طرفی این مصاحبه سخنگو
یکی نیست بگه اخه چجوری به قول وزیر با ارامش امتحان بدیم؟..چندین ماه خوندیم تلاش کردیم وقت گذاشتیم از همه چی زدیم اخرش این همه استرس!!!
من یکی که واقعا خستههههههههههههههههههه شدمممممممممممممممممم..خدایااااااااااااااااااااااااااااااا اخرش چی میشه

..
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

انتظار دارین توی پاییز که سرماخوردگی و آبریزش بینی هم هست بریم سرجلسه! بس کن آقا

..
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۳۰ ب٫ظ

برگزاری سر موعد مقرر. نه به سودجویان بهانه جو

حفظ جان وسلامتی داوطلبان مهمتر ازهر مسئله ایست
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۳۰ ب٫ظ

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور: از ورود داوطلبان مبتلا به کرونا به حوزه امتحانی برای شرکت در کنکور جلوگیری نمی‌شود، فقط داوطلبان باید زودتر بیماری خود را اعلام کنند
یعنی با رفتن به حوزه های آزمون بادست خودمان دراوج جوانی نامه مرگمان را امضاء کنیم ممنون از این سازمان سنجش وممنون از حفظ جان وامنیت روانی و فکری داوطلبان دوهفته مانده به آزمون
خداقوت خانم زرین آمیزی که تشویش روحی وروانی واسترس وترس صدچندان کردین

علی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۳۰ ب٫ظ

من که به مرگ راضیم

دکتری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خداوند شما را رحمت بفرماید

شبنم گوهردهی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

خیلی باحالین بچه ها

Yahoo
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ

✅ وزیر علوم:
داوطلبان کنکوری به تعویق آزمون‌ها دل نبندند

غلامی گفت: هیچ داوطلبی دل به تاخیر آزمون‌های سراسری نبندد، زیرا قرار نیست با شیوع کرونا فعالیت‌های اجتماعی را تعطیل کنیم.

منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه اختتامیه کمپین دانشجویی در خانه بمانیم در جمع خبرنگاران، گفت: آزمون‌های سراسری در تاریخ‌های اعلام شده برگزار می‌شود. با تدابیر اندیشیده شده در روند برگزاری آزمون‌های سراسری مشکلی پیش نخواهد آمد و براساس پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا مراکز برگزاری آزمون را مدیریت می‌کنیم.

وزیر علوم درباره آمادگی سازمان سنجش برای برگزاری آزمون‌های سراسری اظهار کرد: سازمان سنجش قبلا هم آمادگی برگزاری آزمون‌ها را داشت و علت تغییر زمان آزمون‌ها توصیه‌های ستاد کرونا بود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: داوطلبان وقت زیادی را برای درس خواندن و مطالعه کنکور گذاشته اند و قرار نیست فعالیت‌های اجتماعی را در کشور به دلیل عدم مدیریت موردی در محیط‌های اجتماعی در شرایط شیوع کرونا تعطیل کنیم.

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۰ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۳۵ مورد بستری شدند و با احتساب این تعداد مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۲۷ هزار و ۶۶۲ نفر رسید.

او افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۸۱۷ نفر رسید.

لاری تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۸۸ هزار و ۷۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۳۰۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استانهای خوزستان، کردستان، آذربایجان های غربی و شرقی، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و کرمانشاه در وضعیت قرمز و استانهای سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان و گلستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

..
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۴ ب٫ظ

بس کن بابا. اه اه

به بیژن
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ب٫ظ

خب امار رو به کاهش هست پس
خخخخ

خاطره
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۲۷ ب٫ظ

واکنش به هنگام و تصمیم‌گیری دانشی در شرایط بحرانی، بی‌نهایت مهم است.
پس از وقوع حوادث، معمولاً شاهد واکنش‌های روانی و احساسی از سوی مردم و مسئولین هستیم. این واکنش‌ها احتمالا ناشی از استرس، ندانستن، عمل نکردن یا در دسترس نبودن به‌هنگام دانسته‌های قبلی در شرایط بحران است. آدم‌هایی که در شب حادثه سراسیمه از خواب پریدند و از سر کنجکاوی، انفجار چرنوبیل را از روی این پل (پل مرگ) تماشا کردند، به دلیل اینکه جریان باد، مواد رادیواکتیو را مستقیم به سمت آنها آورد، همگی بعدها مُردند. این سکانس یکی از تلخ‌ترین سکانس‌های فیلم بود و این افراد نمی‌دانستند که مرگشان نزدیک است…

چقدر این متن مناسب حال و روز الان ماست….

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۲۵ ب٫ظ

به گزارش بهداشت نیوز: سید فرشاد علامه، صبح سه شنبه در نشست خبری که در محل ستاد دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، به ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در سطح دانشگاه علوم پزشکی تهران پرداخت.

وی با اشاره به افزایش موارد ابتلاء به کرونا در کشور، گفت: متأسفانه با روند کنونی موارد ابتلاء به کرونا، در حال بازگشت به روزهای بحرانی اسفند ۹۸ هستیم.

..
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۵ ب٫ظ

خب الان از دست ما چه کاری بر میاد؟ با تعویق ماسک میزنن؟ بابای سوگند ماسک میزنه؟

هوشیار
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۰۶ ب٫ظ

اسفند بحرانی نبوده…در حال حاضر بحرانی ترین وضعیت ممکنه است….

Mehran
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ

چه خبرتونه؟ گفته در یک مکان مجزا جمعشون میکنن. این کارا چیه؟ مگه قراره بیارنشون کنار شما؟
اونا هم زحمت کشیدن دوست دارن قبول بشن.
تصمیم عاقلانه ای گرفته سنجش. اگه غیر این بود باید تعجب میکردیم. قبلا هم اعلام کرده بودن همچین کاری قراره بکنن.
خدا رو صد هزار مرتبه شکر که کنکور با قاطعیت و عدالت برگزار میشه

دکتری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

دقیقا

TAR
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

احسنت مهران جان

براققققققققق
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۲۰ ب٫ظ

خدایا به داد فریادهای بی صدای ما برس و سزای افرادی که قصد بازی کردن با جوون و زندگی ما جوونها رو دارن بده به بهترین نحو.
.زرین امیدوارم کرونا رو با تمام وجودت تو و وزیر مجموعه ات درک کنید. حالیته نزدیک به ۲ میلیون داوطلب برای کنکورهای همه مقاطع داریم .حالیته هر خانواده حداقل ۳ نفره باشن ۶ میلیون از داوطلبها و خانواده هاشون ممکنه دچار کرونا بشن .حالیته یا نه؟؟؟؟ میخوای رکورد کرونا در جهان رو بزنیم ؟ خدایا سزاشونو بده

..
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۷ ب٫ظ

برگزاری سر موعد مقرر. ۲۶ تیر

فیبی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۱۹ ب٫ظ

تا ندیدم باورم نشد..جناب.نوبل موافق تعویق شده
..ببین دیگه چقدر اوضاع کرونا ترسناکه…

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۱۵ ب٫ظ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لیلا بلوکات بازیگران سینما و تلویزیون یکی از هزاران تنی است که تا اینجای کار به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند. او پس از بیمار شدن از مردم درخواست کرد که ویروس بسیار مسری کرونا را جدی بگیرند: « بیماری کرونا را دست کم نگیرید. عاجزانه می‌خواهم که رعایت کنید.»

او حالا در گفتگویی جدید با رادیو تهران درباره تجربه وحشتناکش در روزهای مبارزه با بیماری صحبت کرده است. بلوکات می‌گوید: «تا آخرین لحظه به خودم می‌گفتم که امکان ندارد کرونا باشد، حتما سرماخوردگی است. روزی که زنگ زدند و به من گفتند که کرونای شما مثبت است، باورم نمی‌شد، اما نترسیدم. زمانی ترسیدم که بینایی‌ام را از دست دادم. من هنوز هم حالم خیلی مطلوب نیست.»

سرفه‌های پیاپی که امان بلوکات را بریده بود، از عوارض این بیماری است. او یکبار پس از سرفه‌های شدید به مدت کوتاهی بینایی‌اش را از دست می‌دهد!

بلوکات در این باره گفت: «یک هفته بود که بیمار بودم اما خبر را عمومی نکردم. زیر نظر دکتر بودم در خانه. اول فکر می‌کردم نباید اطلاع دهم. یک روز آنقدر سرفه کردم که ناگهان دیدم دیگر نمی‌بینم و جلوی چشمم تار است. آنجا بود که ترسیدم و به گریه افتادم. به خودم می‌گفتم که امشب را به صبح نمی‌رسانم. اما بعد از حدود دو ساعت آرام آرام بینایی‌ام برگشت. در آن دو ساعت جهنم را از سر گذراندم.»

دکتری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ب٫ظ

خب بعدش؟؟؟؟؟

رضا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ

افزایش موارد بستریِ بدحال و جوان کرونا / زنگ خطر در تهران /ایسنا

مشهد وضعیت قرمز کرونایی را هم رد کرد /جام‌جم

البرز وارد وضعیت قرمز شیوع کرونا شد /جام‌جم

تخت‌های کرونایی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران پُر شد /ایسنا

کل کارکنان‌ یک شعبه بانک کرونا گرفتند! /تهران‌نیوز

اشباع شدن ظرفیت بیمارستان‌های گنبدکاووس /ایسنا

در حال حاضر مقداری با کمبود تخت در سطح شهر تهران مواجه شده‌ایم /فارس

سازمان‌سنجش و وزارت‌علوم؟
خوش‌خیال و به دنبال رفع‌تکلیف و انجام کار به قیمت جان افراد و تکرار خطای انسانی.

بی نام
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ب٫ظ

سلام . این چه وضعشه ؟ ما خواستار عقب افتادن کنکوریم که توی این اوج بیماری که اخطار می دن حتی از خونه هاتون بیرون نرین، داخل این جمعیت چندهزار نفری مبتلا نشیم حالا شمامجوز ورود کرونایی سر جلسه رو می دین . مگه جون آدما برا شما مهم نیست؟

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  بی نام

با ستاد تماس بگیرین

فیبی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۱۵ ب٫ظ

بیژن جان منم زنگ زدم… پاسخ‌دهنده خیلی مودب بود و قشنگ به حرفام گوش کرد …گفت ارجاع میدیم و فامیلم و پرسید…
به نظرم بقیه بچه‌ها هم تلفن بزنین …تیریه تو تاریکی…شاید از بیمار شدن خیلیا جلوگیری بشه…فقط بچه‌ها جونِ هر کی دوس دارین با ماسک n95 و شیلد بیاین اگه برگزار شد …به خدا کرونا خانمان‌براندازه…میندازین تو کل فامیلتون علاوه بر درد و مرض، سرشکستگی هم باید تحمل کنین…به جاش چند ساعت ماسک و شیلد تحمل کنین…تو رو خدااااا دوستان…

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  فیبی

من هم تماس گرفتم. دقیقا همینطور بود.
چه خوب
انشالله همه موافقان تعویق تماس میگیرن

داوطلب
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۲۳ ب٫ظ

شماره ستاد چنده؟ ای خدااااااااااااا واقعا چرا اینقدر جون ماها بی ارزشه

دریا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۵۰ ب٫ظ

اصلا ستاد دیگه مداخله ای داره؟ هیچ حرفی نمیزنه! حتی سنجش دیگه نمیگه با نظر ستاد و… خود اقای وهاب زاده هم که استوری میزنه و…

میسان
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب٫ظ

تلفنش چنده؟

یک عصبانی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ

خب وقتی نوبل هم به جمع موافقان تعویق پیوست من چی بگم…. بچه ها باور کنید اگه دولت فکر اساسی برای کنکور ها برداره یعنی یه حرکت اجتماعی به سمت اعمال محدودیت های بیشتر…. یعنی ایشالله آمار کمتر… توروخدا همت کنید اوضاع ایران رو آنقدر بغرنج نکنیم… فشار بیارید برای عدم برگزاری هر نوع تجمع ضرور و غیرضرور… مهم ترین مسئله کروناس

..
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

برگزاری سر موعد مقرر. نه به سودجویان بهانه جو

بیتا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ..

شب دراز است و قلندر بیدار

تعویق حتمه با اعتراض همگی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ

دوستان عزیز و داوطلبای گرامی پی اچ دی تست ضمن خسته نباشید خدمت شما عزیزان و نخبگان این مرز و بوم و اروزی سلامتی برای شما و خانواده های محترمتان..اگر نسبت ب برگزاری ازمون اعتراضی دارین لطفا با این شماره حتمااااا تماس گرفتع و ثبت شکایت کنین..۸۹۵۱۱ ۰۲۱و بعد از شماره گیری ان عدد ۰را وارد کنین و با کارشناس مربوطه شکایات خود را درمیان بگذارید..بنده از صمیم قلب ارزوی لغو ازمون ها را در این شرایط حساس را دارم..پیروز و سربلند باشین

دکتری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۳۰ ب٫ظ

اعتراضی نداریم

..
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ب٫ظ

برگزاری سر موعد مقرر. نه به سودجویان

لیلی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۲۸ ب٫ظ

خانم سخنگو،آیا بچه خودتون هم داوطلب کنکور بود همینو با صراحت اعلام می کردین؟؟!

زرین ابادی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

بله
بچه من فرقی با بقیه ندارد و ایشون هم داوطلب ارشد هستند
خخخ

ماه دخت بانو
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۲۷ ب٫ظ

چه خبرتونه؟؟؟
چه خبرتونهههههههههههه؟؟؟؟!!!!!!

پیشگیری از فاجعه ی ملی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ

سازمان سنجش نظرش معلومه ، تو دور قبلم مصرانه تاکید بر آزمون داشت و تعویق شد. تصمیم گیری درباره تعویق با ستاد مقابله با کرونا هست. مطمینا در شرایط فوق قرمز کنونی هیچ آزمونی بیشتر از ۱۰۰ نفر قادر به اجرایی شدن نداره، چه برسه به یک میلیون و دویست هزار نفر، فلذا یقینا بدانید مسوولینی فهیم در وزارت بهداشت هستن و از ستاد مقابله با کرونا خواهند خواست، که از به وجود آمدن فاجعه ملی جلوگیری کنند. انشااله.

اکو
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ

سلام‌.فکر کنم از دست ما دهه شصتی ها میخوان راحت بشن …
میگن همه شون رو یکجا بکشیم این دهه سوخته رو…

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ

این چه راه حلیه آخه؟!!

یعنی بعد از خبر مثبت شدن کرونا و تحمل استرس و نگرانی، بلند شی بری از پزشک گواهی بگیری، بعد بری دنبال مسئول حوزه، پیداش کنی تا تو رو راهنمایی کنه یا با سنجش مکاتبه کنی برات تعیین تکلیف کنن!!!

واقعاً کسی حاضره چنین مسیر دور و درازی رو طی کنه دم امتحان فقط به دلیل ایمنی دیگران؟ کمپرس آب یخ رو ازش نگرفتن که!!

انگار (بلانسبت) پلیس به خلافکارها بگه خودتون خودتون رو تحویل بدین ما دنبالتون نمیاییم!

دوستان سنجش حسابی تحت فشاره. این راه حل‌های عجیب هم در نتیجه همین فشارها صادر شدن.
کنکور قطعاً تعویق میوفته. هیچ تردیدی وجود نداره. امیدتون به خدا باشه. خبر تعویق رو به زودی می‌شنوین انشالله.

..
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۳۲ ب٫ظ

طفلی. بر اساس مصوبه جدید حرف بزن!

دکتری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۳۲ ب٫ظ

اره مشکلی نیس

Yahoo
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۳۳ ب٫ظ

✅ وزیر علوم:
داوطلبان کنکوری به تعویق آزمون‌ها دل نبندند

غلامی گفت: هیچ داوطلبی دل به تاخیر آزمون‌های سراسری نبندد، زیرا قرار نیست با شیوع کرونا فعالیت‌های اجتماعی را تعطیل کنیم.

منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه اختتامیه کمپین دانشجویی در خانه بمانیم در جمع خبرنگاران، گفت: آزمون‌های سراسری در تاریخ‌های اعلام شده برگزار می‌شود. با تدابیر اندیشیده شده در روند برگزاری آزمون‌های سراسری مشکلی پیش نخواهد آمد و براساس پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا مراکز برگزاری آزمون را مدیریت می‌کنیم.

وزیر علوم درباره آمادگی سازمان سنجش برای برگزاری آزمون‌های سراسری اظهار کرد: سازمان سنجش قبلا هم آمادگی برگزاری آزمون‌ها را داشت و علت تغییر زمان آزمون‌ها توصیه‌های ستاد کرونا بود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: داوطلبان وقت زیادی را برای درس خواندن و مطالعه کنکور گذاشته اند و قرار نیست فعالیت‌های اجتماعی را در کشور به دلیل عدم مدیریت موردی در محیط‌های اجتماعی در شرایط شیوع کرونا تعطیل کنیم.

مهشید
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ

با‌ورم‌نمیشه
اخبار کانال ۶ و دیدید؟؟؟
وزیر علوم برگشت گفت دلشخوش به تعویق نباشید!!!!!

فکر کردی ما از سر خوشحالی میگیم تعویق ؟؟؟؟؟
شرایط و‌نمیبینی. ؟؟؟؟؟؟
کجا زندگی میکنی اخه بگو!!!!!!!

برگشت گفت بیاید با خیال راحت امتحانتونتو بدید!!!!!!!!!!

شنیدید؟؟؟ خیال راحت!!!!!!

..
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

برگزاری سر موعد مقرر

دکتری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

اره شنیدم
دمش گرم

زنبور
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ

این نماینده های مجلسی که خادم ملت هستن دقیقا دارن چکار میکنن . مملکت بر پایه تصمیم جمعی هست یعنی چه ؟؟؟ هزار از این کنکورها لغو بشه این ویروس بیشتر از این جان نگیره. وای به توهم یه عده .

الی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب٫ظ

بقول آقای وهاب زاده
با این خبر
#کادر_درمان_ را شکست می‌دهیم

تیسا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  الی

آقای وهاب زاده کجا اینو گفتن؟؟؟؟

..
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  تیسا

توی آسمونها

الی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  تیسا

تو استوری صفحه آخر
یک عکس از تیتر خبری همین صفحه که تو باشگاه خبرنگاران جوان هست گذاشتن
و بالاش هم این هشتگ رو نوشتن
حیف که اینجا نمیشه عکس فرستاد

میسان
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ

اگه کسی اطلاع نده که بیماره چی؟ اگه کسی ناقل باشه و خودشم هنوز ندونه چی؟ واقعا که بی کفایتی بیداد میکنه

TAR
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ب٫ظ

تشکر صدچندان و هزارچندان به دلیل در نظر گرفتن تمام شرایط برای برگزاری و بهانه ندادن به تعویقیا ! هروز پاسخ ها کوبنده تر و شدید تر برای برگزاری و تعویقیا باز دنبال تعویقن !
از توان بنده واقعا خارجه برای این همه تشکر !
چقد واقعا ناراحت کنندس تلاش دوستان تعویقی بی نتیجه ماند و وقتشونم رفت ، بنده حاضرم برای نشان دادن حسن نیت جای اون دوستانم ازمون بدم اگر سنجش موافقت خودش رو اعلام کند !
#نه به تعویق
#تعویقچی حیا کن
#تعویق پر
#فقط ۱۶ روز

هوشیار
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

شما مزاح میفرمایید!؟

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

از توان ما هم خارجه این حجم از تأسف!

دکتری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ

پس کاری ک خارح از توانتون هست رو انجام ندین

..
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۳۴ ب٫ظ

پس بشین سرجات. خخخخ

دکتری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

درود بر TAR عزیز

علی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

ای، ول خیلی باحال گفتی…

حاج رضا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ب٫ظ

دوستان بزرگوار.این درست نیست که به همدیگه توهین کنیم و تیکه بندازیم.هر کسی نظر خودش رو میگه و نباید نظر خودمون رو تحمیل کنیم.موافق و مخالف هر دو استدلالهای خودشون رو دارن و تا حدودی هم درسته.
ولی به نظر بنده حقیر ، اگه با توجه به بیماری این دفعه بخواد کنکور کنسل بشه دیگه تاریخ جدیدی اعلام نخواهد شد و امسال کنکور دکتری نخواهیم داشت چون پیش بینی سازمان بهداشت جهانی تو چند روز گذشته این بوده که بیماری از شهریور متاسفانه شدت بسیار زیادی خواهد داشت و تا تابستون سال بعد اگه اتفاق خاصی نیفته از واکسن خبری نیست.
انشاا… همه دوستان موفق و سلامت باشن.

آذین
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  حاج رضا

نگران نباشید وزارت خونه خیلی بیشتر از چیزی که فکرش رو بکنین روی شهریه‌ی دانشگاه آزاد حساب باز کرده درنتیجه کنکور برگزار نشدن امسال به ضرر صد در صد خودشونه.

زهرا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ب٫ظ

بر ابن مژده گر جان فشانم رواست
به نقل از خبر گزاری تسنیم

وزیر بهداشت فرمودن در آینده خیلی نزدیک وارد مرحله بالینی ساخت واکسن می شویم.
مرا حل حیوانی با موفقیت پاس شد.

دکتری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

ب حق چیزهای نشنیده…

نوبل
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ

من مخالف تعویق بودم، ولی به دلایل زیر(که دوستان در این سایت اعلام کرده بودند) نظرم عوض شد: ۱- آمار بیماران به شدت افزایش یافته و شرایط بسیار بدتر از ماههای قبل شده و با شرکت در اجتماعاتی مثل کنکور هم جان داوطلبان به خطر می افتد و هم خانوادهایشان که این امر به نوبه¬ی خود منجر به فاجعه¬ی جبران ناپذیر در سطح کشور خواهد شد، که مسئولیت مستقیم این فاجعه برعهده برگزارکنندگان آزمون¬های سراسری در این شرایط بحرانی خواهد بود. ۲- موافقان تعویق تقریبا ۱۵۰۰۰ نفر هستند در حالی که تعداد مخالفان به سختی به ۱۰۰ نفر می رسد و در یک جامعه دموکراتیک معیار رای اکثریت هست. ۳- مخالفان هیچ دلیل قانع کننده ای غیر از حوصلم سر رفته و جملات مبهم و بی معنی مثل کار دارم و بذارید به زندگیمون برسیم و… ندارند. ۴- آزمون رو می شود در نیمه ی اول شهریور در محوطه و فضای باز پردیس های دانشگاهی برگزار کرد (در بیشتر شهرها) و از خطر انتقال بیماری در فضای بسته به خاطر وسایل سرمایشی جلوگیری کرد. ۵- با حذف مصاحبه حضوری از مرحله دوم آزمون دکترا(فقط مصاحبه حضوری) و بررسی رزومه و سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان، به صورت مجازی علاوه بر جلوگیری از همه گیری و افزایش شمار بیماران، منجر به تسریع در اعلام نتایج نهایی خواهد شد. ۶- با توجه به گفته مسئولین که همه گیری ویروس کرونا ممکن است تا سال آینده ادامه داشته باشد، برگزاری آزمون ۱۴۰۰ نیز در سرمای اسفند ماه با مشکلات زیادی روبر خواهد شد،… ادامه نظر»

ر.ی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ب٫ظ

فقط چیزی مقوی برای خوردن سر جلسه بدهید تا پس نیفتیم

ر.ی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۴۶ ب٫ظ

دست گلتان درد نکند !!چه کنکوری بشه کنکور۹۹خدایا خودت رحم کن

حامد
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۴۳ ب٫ظ

ویروس کرونا در اشخاص مختلف دارای عملکردی متفاوت است. یعنی مصادیق عملکرد آن دارای شدت و ضعف است. مبتلایانی که ویروس در بدن آنها عملکرد ضعیفی داشته است هیچگاه حاضر نمی شوند با کسانی که دارای حجم بالایی از ویروس هستند در یک مکان جمع شوند لذا به احتمال فراوان بیماری خود را کتمان خواهند کرد.
اینهمه اصرار برای عدم تغییر روند جذب دانشجو در کلیه مقاطع برای چیست !؟ کرونا یک حقیقت است، باید تغییرات بنیادی را سرلوحه کار قرار دهیم.
بنده از ابتدا با تعویق مخاف بوده ام، زمانی که بیماری همه گیر در سراسر دنیا قربانی می گیرد و تمامی کشورها از ساخت واکسن آن در کوتاه مدت عاجزند باید برای کاهش هزینه های جانی برای چنین اموری که مستلزم ازدحام است راهکار بلند مدت داشته باشیم.

یک عصبانی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ

کرونایی در چه سطح باشه خوبه….هر چی کم دارید تا براتون فراهم کنیم…. کرونایی تازه تازه از بیمارستان هم براتون میاریم…. آخه من موندم چه اصراری به این نوع مصاحبه ها….

رجب
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ

بچه ها شما تحصیلکرده هستید. به کدها دقت کنید. به معنایی غیر مستقیم جملات. این مصاحبه فقط یک تعبیر داره و اون تعویق قطعی کنکور هست. انتظار دارید خانم زرین آمیزی بیاد مستقیم بگه کنکور به تعویق میفته؟؟؟؟ خیر تا یکی دو هفته به همین صورت رمزی صحبت میشه و بعد خبر قطعی تعویق اعلام میشه. بنده خدا چطوری دیگه باید به ما برسونه که تعویق قطعیه؟؟

مش حسن
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

اره ان شالله روز شنبه ۲۸ تیر خبر تعویق منتسر خواهد شد

آسمان
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ

اصلا فکر می کنم کرونا از اقوام کنکوره نه دقت کنید حروف رو …….خدایا از دست اینا دارم دیوونه میشم.
به دادمون برس

#مخالف تعویق
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۳۰ ب٫ظ

عزیزان موافق برگزاری کنکور لطفا و خواهشا این بار به موافقان تعلیق اجازه ندید با کمپین و ترس های گاها بی خود امتحان رو کنسل کنند . این بار همه با هم و یک صدا اعلام میکنیم#مخالف تعویق دکترا هستیم

کنکوری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

شما از امار مبتلایان و فوتی ها و پرشدن بیمارستانها بویژه در مناطق جنوبی خبر دارید و اینگونه نظر میدید؟؟؟!
ویروسی با عملکرد بسیار پیچیده، الانم هیچ راهی جز تضعیف زنجیره انتقال نداریم.
من خودم یه سال وقت گذاشتم برای این کنکور حتی پیشنهاد کاری خوبی که داشتم رو رد کردم ولی ما تو یه جامعه زندگی میکنیم اگر تو این مقاطع نخواهیم به هم رحم کنیم کی و کجا باید این کارو بکنیم؟؟؟
امتحانات نهایی دانش آموزان اشتباه بود و برگزار شد حتی با وجود اینکه تو هر روستایی هم مدرسه است و هیچ وقت تجمعش مثل کنکور نمیشه ولی اثراتش رو دارید ملاحظه می فرمائید.
کادر درمان فرسوده شده ، فوتی و مبتلا در کادر درمان بالا رفته!
واقعا میخوایم به کجا برسیم ؟؟؟

..
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

برگزارس سر موعد مقرر. منم مشکل نسوچ دارم ولی میخوام برگزار بشه.
نه به تعویق

نیما
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

احسنت.نه به تعویق.پدر بنده کرونا گرفته و من مجبور به پرستاری از ایشون بودم.ولی باز مخالف تعویق هستم.علی رغم آنکه خودم هم آسم دارم.

سعید
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۲۵ ب٫ظ

مطمئناً کسی هم که کرونا داره خودش میاد میگه!!
حالا ناقلی که بدون علامته که ممکنه خود من یا شما باشیم بماند

ناشناس
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

دیوانه بگه کرونا داره از تقلب جا بمونه میاد پیش جمع الان کرونا جدید تب و این علایم نداره

هوشیار
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ

بخش مراقبتهای ویژه هم داره؟؟؟

فیبی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ

دست گلشون درد نکنه… جوان‌های مردم و چه قشنگ پر پر می‌کنن…

..
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  فیبی

نیا دوست محترم. اجباریه مگه

ناشناس
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  ..

نیام تو بری قبول بشی زرنگی

***
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ

تا الان ناراحتی مون به خاطر کسانی بود که ناقل بیماری بودند اما الان دیگه…..

زنبور
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۱۸ ب٫ظ

زنگ بزنید روابط عمومی وزارت علوم خیلی اشتباه هست این تصمیم.

..
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  زنبور

برگزاری سر موعد مقرر. نه به سودجویان

زهره- معماری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۱۸ ب٫ظ

کاش کامنتم به دست کسانی که مسئولیت دارند برسه… اغلب اصناف، چه اشخاص و چه برندهای بزرگ، از کرونا ضربه مالی خوردند؛ محدود به ایران و منطقه هم نیست. کاش سازمان سنجش هم عملاٌ خودش رو شریک در این ضرر بدونه و بگه امسال سود کمتری از آزمونها میخوام بجاش تو هر شهر حوزه میذارم و روزهای رشته های مختلف رو پراکنده میکنم که هم حجم تردد در هر روز کم بشه و هم میزان جمعیت حاضر متمرکز در حوزه ها به نسبت مساحتشون به حداقل ممکن برسه. این وسط هزینه اجاره حوزه و حق الزحمه پرسنل آزمونها بیشتر میشه که برای حفظ سلامتی جامعه، سازمان سنجش متقبل میشه. به هرحال هر ارگانی مسئولیت اجتماعی هم داره و اینجور وقتها شده در حد نمایش هم خوبه شعارها عملیاتی بشه. مطمئناً تو این شرایط نه سوءتفاهم پیش میاد که موافقان تعویق میخوان وقت بیشتری بخرند و دنبال بهانه هستند؛ و هم اینجوری از حجم نگرانی اونها کم میشه. با این روش، مخالفان تعویق رضایتشون جلب میشه و همه و همه، چه موافق و چه مخالف از بلاتکلیفی درمیان. مطمئنم تنها کسی نیستم که این سؤال رو دارم کاش جواب بدن چرا فکری برای پخش حوزه ها به لحاظ مکانی و زمانی نمیکنند!؟! این مصاحبه ها هم فقط به این معنیه که سازمان و وزارت علوم میخواد بگه ما آمادگی کامل داریم پس فردا اگر تعویق شد، دانشگاه ها ازشون مطالبه نکنند چون جوابگوی تعویق نیستند. و اگر هم خدای ناکرده آمار مبتلاها بعد از کنکورهایی که در زمان مقرر برگزار شد؛… ادامه نظر»

آسمان
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهره- معماری

کلا کسی مسئولیت قبول نمیکنه کلن

***
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ

یعنی چی این حرف؟! بابا به خدا اینها دارن لجبازی میکنن. هر روز یکیشون میان یه چیزی میگن. الان همه جا وضع خرابه. حالا امسال که همچنین وضعیتی پیش اومده کنکور نگیرید. لطفا دوستان مخالف تعویق یه کم منطقی فکر کنید. به خدا سلامتی خیلی مهمه.

زنبور
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۱۲ ب٫ظ

مبارک باشه. دیگه موندم چه فشاری به مردم میدن که ماسک بزنن. اجرتان با امام زمان. داوطلب های گرانی ایشالا واستون مشکلی پیش نیاد.

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ

Thank God!!!
دیگه مشکل حل شد!!!
تمام نگرانى هامون به پایان رسید!!
خداحافظ کرونا!!!!
سلام دکترى!!!

دکتری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۰۷ ب٫ظ

خداحافظ بیژن

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

خداحافظ به خودت!

ارغوان
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ

هر کدوم از مااگر کرونا داشته باشیم . مسلما سر جلسه نمی گفتیم . فقط با انتشار این خبر استرس داوطلبا مضاعف شد .چون قبلا احتمال می دادیم، کرونا بگیریم ، ولی الان مطمئن شدیم کرونا می گیریم.

فرزانه
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  ارغوان

دقیقااا.انتظار دارن برن بگن ما بیماریم

پی اچ دی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

خخخخخ عمرا بگیم!

..
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  پی اچ دی

حب پس مشکل از شماست دیگه!

سجاد
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ب٫ظ

برگزاری کنکور قطعیه وجایی برای بحث نمونده
اگه کوچکترین شکی وجود داشت تمام مسیولین دو هفته قبل از آزمون با این جدیت مصاحبه نمیکردن.
شرایط بده ولی کرونا تا یک سال دیگه با همین وضعیت وجود خواهد داشت، سازمان سنجش بین کنسل کردن کنکور و برگزاری با رعایت پروتکل، برگزاری رو انتخاب کرده و حق انتخاب رو هم به خودمون داده که شرکت کنیم یا نه.
از دوستان خواهش میکنم وقتشون رو با این بحث بیخود و بی نتیجه تلف نکنن.

.......
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

درود بر شما
این شد حرف حساب
امسال کنکور شرایط متفاوته
هر کسی بنا به مصلحت خودش باید انتخاب کنه آزمون بده یا نده
پس حق بقیه رو صایع نکنیم وقتی میدونیم تعویق دردی دوا نمیکنه

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

١۶ روز تا آزمون باقیه
٨ استان قرمز
۴ استان هشدار
هشدار از پر شدن ظرفیت بیمارستانها
تهران در وضع هشدار جدّى
مشهد آماده پیک بیمارى
در ۴ روز اول هفته:
تعداد مبتلا ١٠٠٠٠ نفر
تعداد فوتى ۵٧٨ نفر

صادقانه و به دور از تعصب، بگو به نظرت آزمون برگزار میشه؟

منوچهر ایران منش
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ

واقعا داداش بیژن اینا قطعاااا قصد خودکشی گرفتن

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۵ ب٫ظ

خودکشی و برادرکشی!

دکتری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ

قطعا برگزار میشه

سجاد
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ب٫ظ

نظر من مهم نیست، اونایی که نظرشون اهمیت داره با اطمینان گفتن که برگزار میشه و ما بی دلیل داریم تنور شما تعویقیا رو گرم میکنییم، اگه شما میگی نمیشه ما هم اصرار نمیکنیم

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

نظر شما مهمه، اصرارتون مهم نیست.
این «با اطمینان» رو از جمله‌ی «تمام تلاش ما این است که کنکور‌ها برگزار شود» وزیر علوم میگی؟

آرش
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ

داداش خیلی خوش خیالی ساعت ده اگه سر جلسه نبودی بیا اینجا

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

صبور دوستِ خوش خیال من
من که میام. شما هم میای اینجا؟

دکتری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ

بعله ک میبینم هنوز اقا بیژن رو دارن خخخخخ

..
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۰۲ ب٫ظ

۱۱ روز دیگه کارتها میان رو سایت…
تا اون موقع مناطق قرمز زرد و مناطق زرد سفید میشن. نگران نباش. شرایط رو سعی میکنیم برای سراسری مهیا نیماییم!

رجب
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

تعلیق کنکور قطعیه هر آدم عاقلی اینو میفهمه

ر.ی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

درود سجاد

m
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ

دوستان توی چین با یه کرونایی مثل مجرم برخورد میشه.. حتما باید تو قرنطینه باشن. بیمارستان ها مثل لباس جنگ لباس میپوشن اونوقت ما با این همه جمعیت با کسایی که کرونا گرفتن که چه بسا علائم هم نداشته باشن قراره کنکور بدیم اونم فقط با دستکش و ماسک!!! مثل اینکه ایمنی گله ای رو دارن اجرا میکنن هرکی قوی باشه زنده میمونه هر کی هم ضعیف فاتحه شو باید خوند. خودمم ک گروه خونیم آ بیشتر از همه تو خطرم..
#لغو آزمون

مش حسن
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  m

نمیخاد چینی ها ب ما یاد بدن چ حوری با مریض ها رفتار کنیم
اونا خیلی مرد بودن این بلا رو عمدا سر همه جهان نازل نمیکردن

ر.ی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مش حسن

افرین مش حسن
همش زیر سر چینی هاست

جلال
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ

درود بر شما.
کنکور باید برگزار شود، باید با این این ویروس کنار اومد و البته با رعایت مسائل بهداشتی زندگی کرد، نمیشه زندگی رو تعطیل کرد. باید از فعالیت های غیرضروری مثل مسافرت و تفریح و… اجتناب کرد ولی کنکور و دانشگاه برای جامعه خیلی حیاتیه، میدونید حتی اگه یکسال هم کنکور برگزار نشه و دانشجوی ورودی جدید نداشته باشیم در دراز مدت چه ضرراتی به لحاظ علمی نصیب کشور میشه؟

آسمان
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  جلال

امتحانا مجازی نمره های کیلویی چرا که نه خیلی خوبه

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  جلال

اول سلامتى
دوم کنکور

.....
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  جلال

انگلستان برا طاعون تمام مدارس و دانشگاه ها ،جدیدالوردی برای یکسال لغو کرد تا طاعون ریشه کن وهیچ ضرر هم به علم و دانش وارد نشد چرا بیخود حرف میزنید وقتی هنوز توی واژه سلامتی موندیم ونمیتونیم درکش کنیم چطور میخوام به علمون افزوده بشه متاسفم متاسفم فقط همین

سرور
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ب٫ظ

از سازمان سنجش بعیده اینطور بی حساب کتاب حرف بزنه.

ویکتاریون
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سرور

چرا بی حساب کتاب؟ خب الان یه دسته از داوطلبا هم کرونا دارن و نگران وضعیت کنکورشون هستن. می ترسیدن که راهشون ندن. بالاخره باید تکلیفشون رو روشن می کردن دیگه. نمیشه هم راه ندن. حقشون ضایع میشه.

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  سرور

سیم آخره!

ر.ی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  سرور

سنجش خیلیم خوبن

یک کرونایی دست ساز سنجش
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ب٫ظ

بچه ها رجب از مخالفان تعویقه گولشو نخوردید

Phd
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ

خب که چی
مخالفه خب، جذامی که نیست!

شمس الله
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ

چه کرونا بازاری بشه این کنکور
اشکال نداره عاقا بیاید یه کرونایی هست با هم میگیریم
نترسید کرونا حقه

یک کرونایی دست ساز سنجش
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  شمس الله

خخخخخخ

یک کرونایی دست ساز سنجش
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ

انا لله و انا علیه راجعون
بازگشت همه به سوی اوست
دوستان الهی العفو بخونید قبل ازمون یه ذره گناهامون بخشیده شه
بازمونده ها واسه من نماز وحشت بخونن!!!
به امید دیدار در دیار باقی

در جواب به یک کرونایی دست ساز سنجش
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ

خیلی خندیدم به کامنتت:)))
خدا نکنه دوست عزیز اگه هر زمان آزمونی برگزار شد، ان شاالله قبل و بعدش سلامت باشی اما دلمو شاد کردی خندیدم D:

راضیه
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ

کساییکه از بیماری خود خبر ندارن و ناقل هستن اونا رو چطور تشخیص میدن؟ مسولین برگزاری رو هوا حرف میزنن

سرور
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ

چی?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نفهمیدم.واقعا که این چه استدلالیه آخه?؟؟؟؟؟؟ خانم سخنگو شما خودت بچت و با این شرایط میفرستی کنکور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بیتا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ب٫ظ

سلام .واقعا کسی چرا اعتراض نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مارال
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

بچه ها بیاین کمپین بزاریم.. واقعا با جون مردم دارن بازی می کنن. مشهد از قرمزم عبور کرده …

زهر
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ

خب وقتی میخواین حرف حرف خودتون باشه چرا از ملت مایع میزارید

بیتا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ

سلام.یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اصلا نباید برگزار بشه با این شرایط.

هلیا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ

توجه دارید که این ویروس به این دلیل پاندمیک شده که خیلی از افراد مبتلا اصلا نمیدونن مبتلان؟ سامانه ی خود اظهاری خیلی جالب بود واقعا! من دوست دارم کنکور بدم ولی به خاطر هموطنام موافق تعویقم، اما متاسفانه این حرفا نشون میده که مسئولین کوچیک ترین درک از ویروس کرونا و نحوه ی انتشارش ندارن. از طرفی تعویق الکی و بدون برنامه ریزی هم هم جواب نمیده باید تعویق بندازن و حوزه های آزمون رو به همه ی شهر ها گسترش بدن تا مسافرت کمتر شه، فاصله ی داوطلبا بیشتر باشه و در کلان شهر ها رفت و آمد بین مسیر های مختلف تقسیم شه. اما مثل اینکه این برنامه ریزی ها برای مسئولین سنجش خیلی زحمت داره و سخته! در نتیجه با راهکار های خیلییییی نا کار آمد میخوان توهم امنیت ایجاد کنن… واقعااااا متاسفم.

سینا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ

یعنی چی?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این چه وضعشه.

رجب
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ب٫ظ

این مصاحبه خانم زرین آمیزی آب سردی بود بر پیکره مخالفان تعویق. قبلا هم گفتم تعویق قطعیه الان با این مصاحبه دیگه جای تردید برای کسی نمیمونه.

الی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

چجوری با این قطعیت میگید؟
آقای بیژن و سعید که پیگیر بودین چی شد نتیجه
با این خبر آدم استرس مضاعف میگیره

شهلا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ب٫ظ

تورو خدااااااا بهانه جویی نکنید بزارید کنکور رو بدیم…. به جان عزیزانتون با آینده ما بازی نکنید

Melika
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  شهلا

یعنی آینده شما در گروه همین چند ماه عجب !!!

به شهلا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  شهلا

شما داری با جون ما بازی میکنی

سامان
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ

واقعا که . یعنی آنقدر قدرت کنترل و خدمات رسانی به داوطلبان عالی هست که حتی اگر مبتلا به کرونا هم به حوزه های آزمون بیایند ، کاملا بقیه در امان هستن ؟؟؟؟ معلومه از این آمار افزایشی بستری شدگان کرونایی اخیر که در بیشتر شهرها روند صعودی طی میکنند . وزیر محترم علوم !!!!! کسی که در راس امور اجرایی پست دارند ، بهتر از اوضاع کنترل کرونا ویروس خبر دارند . پس چطور ما قبول کنیم که حضور مبتلایان کرونایی به هیچ وجه باعث پخش ویروس نمیشه . در ضمن هزینه های ناشی از پخش ویروس کرونا در کشور رو ، وزارت علوم پرداخت میکنه ؟؟؟

سپیده
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ

یکم فکر کنید خب معلومه از ورودشون جلوگیری نمیشه اونا هم تلاش کردن و حق دارن، در عوض یه مکان جدا از سایر داوطلبین براشون در نظر گرفته میشه که همگی راحت بتونن امتحان بدن. هر خبری که میاد فقط شلوغش میکنید.یکم فکر کنید تو رو خدا

m
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

تو خودتو در نظر بگیر. فکرکن زبونم لال کرونا گرفتی.. میری بگی کرونا داری؟؟؟؟ شاید تو بگی ولی خیلیا نمیگن چون فکرمیکنن ایدز گرفتن. گرچه این ویروس از ایدز بدتره.

آسمان
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

بله حق دارن کسی منکر حق اون بندگان خدا نشده.

آیا وزارت علوم هم حق داره به جبر کنکور، سالم و ناقل رو دور هم جمع کنه عزیز من صندلیشون جداست از در خونه تا نشستن رو صندلیشون جدا نیستن که چه بسا آدم پشت سریت تو صف باشه.

شیما
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  آسمان

معلومه که امثال من حق دارند. من به هیچ وجه نمیگم کرونا دارم! دلیلی نداره. ماسک زدم و مثل بقیه حق خودم میدونم که سر جلسه امتحان بشینم. بقیه مشکل خودشونه. وقتی سنجش رحم نمیکنه ما‌ چرا رحم کنیم؟!

رجب
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ب٫ظ

با این شواهد برای تعویق آزمون هر آدم عاقلی باید بفهمه تعویق قطعیه. بچه ها حتما یکی دو هفته استراحت کنید که انرژی برای مطالعه داشته باشید چون خیلی تا برگزاری آزمون مونده و ممکنه خسته بشید. ایشالا همه رتبه زیر ده میاریم

ارسلان
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

تو مثلا موافق تعویقی؟
حرفات چیز دیگه ای نشون میده
دوست عزیز دیگران رو گمراه نکن

Melika
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ

اونایی که عشق کنکور دادن تو این شرایط رو دارن تحویل بگیرن

m
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ب٫ظ

ممنون واقعا. کی میاد بره بگه مریضه. علت بیشتر پخش این ویروس از نگفتن هست…
کنکور برگزار بشه ولی نه دیگه اینجوری… مگه میخواین قتل عام کنید ملت رو…

سیروس
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ

یا خدااااااا وزارت ب سیم اخر زده..چ خبرتوووووونه..با کرونایی ها بریم سرجلسه؟؟خدایاااااااااااا میبینی دارن چیکارمون میکنن..هیچ کی سرجلسه نمیره برین برا خودتون ازمون از صندلی های خالی بگیرین

پی اچ دی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  سیروس

خوبم میرن. همه داوطلبان حق دارن که شرکت کنن. معلومه که کرونایی ها هم میرن. پ نه پ! میدون رو برای بقیه خالی میکنن! بعدشم، هیچ بیمار کرونایی که یه ذره عقل تو سرش باشه نمیاد بگه من کرونا دارم!

آسمان
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ب٫ظ

اگه جلوگیری نمیکنند از مبتلایان کرونا چرا دیگه تب سنجی میخوان بکنن
خدایاااااا……..

مینا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ

این یعنی کنکور حتما برگزار میشه ۲۶

Melika
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

واقعا شما هنوز با این شرایط به فکر برگزاری کنکور در تاریخ ۲۶ هستی واقعا فکر میکنید از پیش خدا نامه آواردین که در مصاحبه قبول میشین ؟! تا این حد بی مسئولیتی اجتماعی واقعا بعید تاسف برانگیزه

مینا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  Melika

نه مطمئن نیستم تو مصاحبه قبول میشم. این ربطی به برگزاری کنکور نداره.
بعد شما مگه مطمئنی که اوضاع بهتر میشه که تعویق میخوای شاید بدتر شد.
اول آخر باید کنکور بدیم در سایه کرونا چه تیر چه شهریور چه آبان.
پس لطفا اینطور صحبت نکنید و بی مسئولیتی اجتماعی که شما میگین ربط ب برگزاری کنکور نداره .بعد دوست عزیزم برای چیزهای دیگر متاسف باش

#مخالف تعویق
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ

درود بر شما که به همه مشکلات فکر کردین .خدا قوت .انشالله بدون دغدغه امتحان برگزار میشه و مشکل خاصی پیش نمیاد

آسمان
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

آره مشکل رو حل کردن
بنده خدا به جای حل مساله صورت مساله رو پاک کردن.

پی اچ دی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

درود رو بزار بعد از آزمون!خحححخحخخ

#مخالف تعویق
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  پی اچ دی

انشالله .یا زنگی زنگی یا….

Mohsen
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

بنظرم یک ماه به تعوق بیوفته اوضاع بهتر بشه ولی بعید میدونم نظر داوطلبان براشون مهم باشه..

Mohsen
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  Mohsen

بنده خودم با اینکه خوندم و مقاله به چاپ رسوندم ۲۶ آزمون نخواهم داد

پی اچ دی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

در هر دو حال درود خواهیم فرستاد!