درخواست لغو آزمون های هفته آتی از سوی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران خواستار لغو تمامی آزمون‌های هفته بعد در پایتخت شد.

به گزارش فارس، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا امروز در جلسه اضطراری ستاد فرمانداری و مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه این شهر شرایط میزبانی آزمون‌ها را ندارد خواستار لغو تمامی آزمون‌های هفته بعد در پایتخت شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

76 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میلاد
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ق٫ظ

با سلام وخسته نباشید

واقعا درسته یه سال نشستیم خوندیم واسه ازمون ها و کلی تلاش ک هزینه
ولی ازمون قضاوت ۲۰ روز دیگه برگزار میشه
و من باید از شهرستان نزدیک ۳۰۰ کیلومتر با اتوبوس بین اون همه جمعیت راه بیفتم برم اهواز ک مرکز استان.
بعد از اونجا باز سوار اتوبوس خط واحد بشیم نیم ساعت تا حوزه و اونجا ک رسیدیم از تموم شهرستان ها میان و تو یه فضای بسته بین هزارااااااان دانشجو آزمون بدیم و واقعااا اینقد سخته واسه مسولین به این فکر کنن؟؟؟و ایا جان ما ایقد تو این شرایط کرونا واسشون بی ارزش؟؟
من تنبل نیستم و خاستگار لغو یا تعویق نیستم.خداقل تو شهرستان ها برگزار کنید ک نیاز نباشع ما ایقدد بریم تا اونجا و اینقد خطر بجون بخریم.
واقعاا اشک ادم در میاد ک جایی زندگی میکنیم ک واسه یه شغل مجبوریم با جونمون معامله کنیمم.
تو رو بخدا یکم فکر کردن به این مسله سخت نیست.
ما هم خانواده داریم و جوونشون عزیز .ما هم ادمیم و نفس میکشیم.

فاطمه
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ب٫ظ

تشکر از آقای دکتر زالی عزیز که درک و فهمشون بسیار بالاست و فکر جان مردم هستند

حسن
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۱۶ ق٫ظ

دوستان به قول این عزیزانی که موافق برگزاری هستن،میریم کنکور.ولی موقع مصاحبه ممکنه جامون با اونی که الان رو تخت بیمارستان عوض بشه.همونی که تو اسفند امادگی کامل کنکور را داشت.ولی الان رو تخت بیمارستان و نمیتونه نفس بکشه .چه برسه بیاد اونجا امتحانم بده.

ّFatemeh
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ق٫ظ

من دیگه اصلا خودمم نمیدونم چه حسی به کنکور دارم و موافقم یا مخالف!
درصدام هی داره میاد پایین ولی خب الان واقعا در بدترین حالت روحی و آمادگی درسی ام و تستایی که تو اسفند و خرداد ۷۰ درصد میزدم الان ۳۰ درصد میزنم… از یه طرف آخه انصافه؟هی عقب انداختن تا وضع ما شد این؟ از اون طرف حالا که وضع ما که آماده بودیم و کرونا که اسفند اینطور وخیم نبود حالا اینجوری شده، گیر دادن که حتما برگزار میشه؟
اون خانوم زرین آمیز چی چی اصلا هر دفعه حرف میزنه من داغون میشم…. این چه وضعیه… از اون ور میگن چین برگزار کرد پس ما هم میکنیم! آخه ما کی مثل چین قرنطینه کردیم و بقیه تمهیدات و انجام دادیم که حالا شدیم مقلد اونا؟
توی چین کل زمستون قرنطینه بودن از درب آپارتمان. دوست من اونجا ازدواج کرده و ساکنه، از درب آپارتمان حق نداشتن بیان بیرون، هرچی میخواستن سفارش میدادن میاوردن و تو خیابون جلوشونو میگرفتن… اونام قرنطینه بودن ما هم بودیم با ملتی که تو تعطیلی قرنطینه میره شمال و کوفت و زهرمار!! حالام آره اونا با سعی و زحمت شبانه روزی کرونا رو کنترل کردن و کنکورشونو برگزار کردن، مام اینجا زدیم و رقصیدیم و شمال رفتیم و داریم کنکور برگزار میکنیم.
بخدا من خیلی وطن پرستم ولی آخه این چه وضعیه………..

فاطمه
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ّFatemeh

کاملا موافقم

تعویق کنکور دکتری
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۰:۵۷ ق٫ظ

پارسال سالن فیزیک دانشگاه اصفهان رو نتونسته بودند در حد استاندارد گرم کنند که شرکت کننده ها قندیل نبندند من پاهام از سرما بی حس شده بود اونوقت میتونن پروتکل رعایت کنن اگر کنکور برگزار بشه فاجعه انسانی در کشور رخ خواهد داد

تعویق کنکور دکتری
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۰:۵۳ ق٫ظ

خداوند دکتر زالی رو حفظ کنه که فکر سلامتی مردم هستند و واقعا خطر رو درک کرده اند
مگه میشه کنکور برگزار کرد در این شرایط….

دکتری مدیریت
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۸:۱۸ ب٫ظ

بچه ها اگه این آقای روحانی قرار باشه شنبه برای آزمونها تصمیم بگیره مطمئن باشید که ایشان موافق برگزاری آزمون میشن چون ایشان علاقه خاصی به بازگشایی ها و تجمعات دارند البته با رعایت پروتکل بهداشتی

فیزیولوژی
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۰:۴۴ ق٫ظ

علی برکت الله کنکور برگزار میشه..

تعویق کنکور دکتری
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۰:۵۴ ق٫ظ

این پروتکلشون منو کشته ……

Nasim
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ

سلام
ده بار شبکه خبر اعلام کرد زیر نویس کرده که فردا آزمونای مربوطه برگزار میشه!
آزمون آموزشیاران نهضت با این شرایط وخیم فردا داره برگزار میشه بعد ما که هفته بعدیم میخوان برگزار نکنن!!!
سفره باید زودتر جمع شه…

هوشیار
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۴:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  Nasim

اولا اون ازمون مخاف نداشت……ثانیا سفره امتحانات نهایی رو هنوز نتونستن جمع کنن!!!

دکتری
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ

من شرکت نمی کنم خیلی هم ناراحت هستم. پروتکل ها رعایت نخواهد شد.

حسین
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

من هم همینطور
جون زن و بچه م از همه چی برام مهمتره

ناصر
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

اینا همش حرفه شرکت هم میکنید. پس ما آدم نیستیم هر روز داریم ۸ میریم سر کار و با ۱۰۰ تا ارباب رجوعی سرکار داریم که اکثریت ماسک هم ندارن! اونوقت شما یک روز اونم ۳ تا ۴ ساعت با شرایط کامل بهداشتی جونتون به خطر میافته!! قبول کنید بهونه هستش!

حسین
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  ناصر

دوست عزیز، این شرایط رو من هم دارم، ارباب رجوع میاد و میره، شما پشت یه حصار پلاستیکی محبوسی، اتاقتون تهویه داره. ولی توی حوزه امتحانی اوضاع فرق می کنه، چند صد نفر آدم برای سه ساعت حداقل نشستن و دارم نفس می کشن، سوای رفت و آمد مسیولین حوزه و ….
من دخترم مریضی داره که با اینکه امسال خیلی خوب خونده بودم به خودم اجازه نمیدم حتی به احتمال یک درصد جونشو بخطر بندازم. در ثانی شرکت نکردن یک نفر فک نکنم ضرری به کسی بزنه که جنابعالی در قبالش گارد گرفتین
ضمنا انتقال کرونا از طریق هوا هم دور از ذهن نیست

پیشنهاد کارشناسی برای تعویق
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۳۷ ب٫ظ

مشکلی پیش نمیاد الان محدودیتاارو زیاد کنن، اوضال که یا کم بهتر شد، یه ماه دیگه آزمون بگیرن، شروع ترم هم از بهمن ماه باشه، این پیشنهاد کاملا اجراییه.

پونه
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ

بچه ها
لطفا نظر بدید.
اگه کنکور برگزار نشه
با استعداد برمیدارن دانشگاه ها یا اونم منتفی میشه؟

ویکتاریون
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  پونه

با قانون فعلی منتفیه. مگر اینکه اوضاع به حدی بحرانی بشه که اصلا نتونن کنکور رو به پذیرش بهمن هم برسونن و مجبور شن روال پذیرش رو تغییر بدن. در اون صورت مصوبه مجلس رو لازم دارن برای پذیرش از راه سوابق+ مصاحبه. که اون دیگه اسمش استعداد نیست و ثبت نام جدا و داستان خودش رو داره. ولی این استعداد درخشان فعلی پذیرشش در گروی برگزاری کنکوره.

پونه
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

مرسی دوست عزیز

پریا
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ

سلام. دوستان این جلسه که با ستاد کرونا شنبه هست راجع به کنکور سراسری هم هست یا فقط دکتری؟

دکتری برق
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  پریا

راجع به همه کنکورهاست..حتی ازمون نهضت سواد آموزی.

داوطلب کنکور دکتری
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب٫ظ

با سلام
من به ضرس قاطع میگم کسانیکه میگن آزمون را به تعویق بندازید، خودشان پروتکل های بهداشتی را خیلی کمتر از بقیه رعایت میکنند و الکی دنبال بهانه جویی هستند. و زیاد بحث را کش میدن الان سه بار تغییر دادن اتفاقی در زمینه بیماری نه افتاد آیا شما علم غیب دارید که این تا سال آینده ریشه کن بشه و حتی داروی این بیماری هم ساخته بشه بازم این بیماری کامل از بین نمیره. چون اجباری در شرکت کردن در آزمون نیست و اختیاری هست، بنابراین کسانیکه مخالف برگزاری آزمون هستند میتونن امسال در آزمون شرکت نکنند و انشالله در آزمون سال آینده با آمادگی کامل شرکت کنند.

...
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ

جناب ضرس قاطع
هیچ قاضی اینقدر قطعی حکم صادر نمیکنه
بترسید از وقتی که در پیشگاه خدا حاضر میشید
برچسب زدن ممنوع

داوطلب کنکور دکتری
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ...

عرض کردم میتونید سال اینده ازمون بدی. نیازی نیست برای دیگران تعیین تکلیف کنید و بخواهید زحمات دیگران را نادیده بگیرید.

هوشیار
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۴:۵۳ ب٫ظ

شما هم میتونید سال اینده امتحان دهید و کاری به تعویق و برگزاری در شرایط مساعد کرونایی نداشته باشید…….و زحمات دیگران را نادیده نگیرید…..

داوطلب کنکور دکتری
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

روز ۲۳ تیر کارت ورود به جلسه میاد، چرا یکسال دیگه باید منتظر امتحان باید بمونیم از کجا معلوم که ماهها و سالهای بعد این بیماری نباشه. این بیماری داروش هم ساخته بشه از بین نمیره. سه بار تغییر دادن وضعیت بدتر شد. انشاالله با رعایت بهداشت ازمون در سلامت کامل برگزار می شود.

هوشیار
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۱۷ ب٫ظ

خب ویروس باشه….مهم شدت شیوع است….کشور ما الان جز شش کشور اول شیوع در دنیاست…..شیوع در مینیمم قرار گرفت ازمون برگزار کنن….چرا وقتی میتونن شهریور هم کنکور بدن با شرایط مناسب (چون کولر ممنوع است باین هوای بسیار گرم با ماسک و دستکش چه رقابتی کنن) و هم کرونا نگیرن…چرا منتظر امتحان باید بمونن؟؟؟

حسن
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ق٫ظ

ما میتونیم امتحان بدیم.
ولی ممکن موقع مصاحبه جای ما با اونی که رو تخت بیمارستان -و قبلا امادگی کنکور را خیلی بیشتر از منو شما داشت-عوض بشه.

شمس الله
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ

آقای دکتر زالی درخواست داده
چیزی رو که عوض نکرده
۲۶ تیر آزمونه و فقط کنسلگرا ها و تعویق طلب ها بیشترین ضررو میکنن
یه هفته دیگه
دیگه تمومه ماجرا

TAR
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  شمس الله

شما خوب هستین!!!!!!!!!

داوطلب کنکور دکتری
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ب٫ظ

با سلام اینم نظر سخنگوی سازمان سنجش امروز به تاریخ ۰۴/۱۹/ فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو ایرنا افزود: در برخی استان ها از ظرفیت آموزش و پرورش هم برای برگزاری کنکور دکتری ۹۹ استفاده شده که البته تعداد مراکز مربوط به آموزش و پرورش در این آزمون محدود است. وی با اشاره به جلسه ای که سازمان سنجش آموزش کشور با نمایندگان حفاظت آزمون های کل کشور برگزار شد، اظهار داشت: جلسه ای مجازی با حضور ابراهیم خدایی، رییس سازمان سنجش آموزش کشور، معاونت امور آزمون ها و مدیرکل حراست این سازمان با نمایندگان تام الاختیار و نمایندگان حفاظت آزمون های کل کشور برگزار شد و حدود ۷۰۰ نفر از برترین افراد شبکه اجرایی آزمون ها در این جلسه شرکت کردند. سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مشکلات مطرح شده در این جلسه، خاطرنشان کرد: در این جلسه برای برگزاری آزمون ها تبادل نظر صورت گرفت و مشکلات از سوی حوزه ها اعلام شد؛ تامین اعتبارات یکی از مشکلات اصلی این حوزه ها بود که سازمان سنجش آموزش کشور پرداخت این اعتبارات را تقبل کرد. زرین آمیزی ادامه داد: البته هزینه های برگزاری آزمون افزایش یافته است که بیشتر این مبالغ به حساب استان ها واریز شد. وی درباره سایر مباحث مطرح شده در این جلسه، گفت: برای مدیریت این مشکلات، راهکارهایی ارائه و دستورالعمل های اجرایی و بهداشتی توسط سازمان سنجش به این حوزه ها ابلاغ شد. سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از همکاری شورای تامین استان ها و شبکه بهداشت حوزه ها برای برگزاری… ادامه نظر»

ناشناس
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ

نظر ستاد مقابله با کرونا بر نظر وزارت علوم و سازمان سنجش ارجحه و برگزاری هر آزمونی به نظر ستاد مقابله با کرونا بستگی داره.

داوطلب کنکور دکتری
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

الان ازمون نهضت سواد آموزی هم فردا حضوری برگزار می شود. همش بهانه هست سلامتی هر کس دست خودشه. پس موارد بهداشتی را رعایت کنیم.

سپیده
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

دیروز دقیفا آقای وهاب زاده تو لایوشون گفتن که داوطلبا میرن از یه مسئول درجه ۲،۳ سوال میپرسن،اونم نظرشو میگه یه عده مشوش میشن.درصورتی که ایشون هیچ اختیاری برای برگزاری یا عدم برگزاری ندارن و نهایتا تو ستاد خودشون بتونن نظر بدن.تصمیم گیرنده اصلی ستاد ماثلی مبارزه است که ایشون حتی عضو اون ستاد هم نیستن.پس اینکه از هرکسی که رسید بپرسیم نظرت درباره برگزاری کنکور چیه کار درستی نیست

مجید
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

درود بر جناب دکتر زالی
مگه فقط شما به داد جوان های مردم در این ایام درد و بلا و بیماری برسید. من الله التوفیق
کنکور فقط در زمانی که اوضاع سلامت جامعه بهتر باشه و بس نه در این روزگار که یه خرید ساده هم از سوپری محل یه عالمه سختی و ترس و لرز داره

داوطلب کنکور دکتری
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

با سلام
آقا مجید من به ضرس قاطع میگم کسانیکه مخالف برگزاری ازمون هستند، خودشان پروتکل های بهداشتی را خیلی کمتر رعایت میکنند و الکی دنبال بهانه جویی هستند، شماها که دنبال تعویق هستید امسال شرکت نکنید انشاالله سال آینده با آمادگی کامل شرکت کنید.

Z
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

بجای حل مسیله نمیشه که کلا لغو بشه. انگار الان همه تو خونه هاشون هستند و بیرون نمیان. بس کنید بزارید آزمون همون ۲۶ برگزاربشه

خیلی جالبه!
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ ب٫ظ

دقیقا اونایی که خوندن دنبال برگزاری هستن. اونایی که نخوندن دنبال تعویق. اما اگر آزمون ۱۰ سال هم تعویق بی افته باز یه سری نیگن تعویق!

مینو
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  خیلی جالبه!

میدونی ب خاطر این حرفت اخرت باید جواب پس بدی؟؟من شخصا نگران جونمم..

محمد
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  خیلی جالبه!

تهمت نزن لطفا.. ما هم خوندیم اما نگران خودمون و خانواده هامون هستیم

سحر
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  خیلی جالبه!

تهمت زدن ممنوع..

پونه
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ب٫ظ

بچه ها من تو دو ارهی موندم
شهر من وضعیت قرمزه ولی مین میخوام کنکور بدم
از طرف دیگه استعدادم می تونم ثبت نام کنم ولی کل پولم ۲۰۰ تومن تا آخر تابستون
الان موندم کنکور برگزار میشه یا من برم این پولو بدم ثبت نام استعداد
به نظرتون چه کنم؟

یکتا
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  پونه

شنبه نتیجه کنکور قطعی میشه تو جلسه ستاد. صبر کن تا اون موقع

پونه
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  یکتا

شنبه آخرین مهلت ثبت نام استعدادم هست.
میترسم تا آخر وقت اداری جلسه برگزار نکنن هم از اینجا رونده شم هم از اونجا
جیبیم خالیه
ثبت نام استعداد برا من تو این وضعیت هزینه اضافیه

Sara
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  پونه

پولتو نگه دار پونه! کنکورتو بده.

پونه
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  Sara

اگه کنکور برگزار نشد چی؟

negar
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  پونه

اگه کنکور برگزار نشه کلا ترمی شروع نمیشه که استعداد بخواد دانشجو بگیره. مصاحبه های استعداد هم توی خیلی دانشگاهها با همون مصاحبه کنکوریاس عزیزم، بعد هم جلسه شنبه اداری و سازمانیه عزیزم پس حتما قبل از ساعت اداری برگزار میشه این چه حرفیه میزنی فقط باید گوس به زنگ خبرش باشی

پونه
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  negar

مرسی دوست عزیز

امین
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  پونه

به نظرم هرچی آدم برای تحصیل هزینه کنه می ارزه.کارشناسان عزیز میگن راهی نیست ولی باور کنید هست.و برگزاری در اواخر شهریور در زمان کاهش آمار بعد از سختگیری های بهداشتی بدون کولر در تمام شهرها مثل کنکور کارشناسی و در چند روز متوالی هست مثلا همون شش روز در ساعات غروب مثلا ۵-۶تا ۹-۱۰ الا ن خدا رو شکر دیگه خود مردم دارن رعایت میکنن چون حس کردن بیماری رو و قطعا آمارها پایین میاد امید خدا۱۰ و اینجوری ترم از آبان شروع بشه بابا ما هم کارشناسیم بخونید این نظرارو نه می خوایم کنکور حذف شه نه ترم پاییز حذف شه نه کسی ضرر کنه .

پونه
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  امین

برا من فرقی نمی کنه کنکور کی باشه فقط برگزار بشه
ولی انگار میگن اگه تعویق بشه کلا سنجش نمیتونه برگزار کنه و ترم تحصیلی بهم میخوره
از طرف دیگه استعداد فقط مصاحبه است حالا اگه من استعدادو ثبت نام نکنم و کنکور برگزار نشه کلا ضرر کردم

ویکتاریون
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  پونه

اگه استعداد دانشگاه خودت یا دانشگاه معمولی تر از دانشگاه قبلیته و شانست زیاده خب ثبت نام کن. ولی ثبت نام نکنی هم با ۲۰۰ تومن دو جا بیشتر نمی تونی مصاحبه بدی. یه پروژه دانشجویی ای چیزی بگیر زیادش کن دیگه.

پونه
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

دانشگاه خودمه
احتمال زیاد با کنکور قبول میشم. میخواستم هزینه زیاد نکنم برا ثبت نام
حالا اگه ثبت نام نکنم و کنکورم برگزار نشه کلا ضرر می کنم

ویکتاریون
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  پونه

من اگه جای شما بودم استعداد رو ثبت نام می کردم. به هرحال یه فرصته. کنکور برگزار هم که بشه خیلی نمیشه روی رتبه ش حساب کرد. یه سال می بینی سوال مبهم یا از گرایش دیگه یا از منابع جدید زیاد میدن و رتبه ها غیرقابل پیش بینی میشه. اینه که به نظرم اگه کسی فرصت قبول شدن از راه استعداد توی دانشگاه خودش رو داره نباید از دستش بده. فوقش صد تومن ضرره دیگه. بالاخره صد تومن رو میشه از یه جا جور کرد.

نگار
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

تکلیف مایی که شنبه ازمون المپیاد داریم و تو کل تهران حوزه های دختر و پسر یجاس و نزدیک ۱۰۰۰ نفر هم هست چی میشه؟

آبی
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

لغو میشه به احتمال زیاد

رحمان ۱۴۰۰
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

الان فقط تهران شرایط میزبانی نداره؟؟؟

...
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  رحمان ۱۴۰۰

ایشون فرمانده ستاد تهران هستن و فقط میتونن درمورد تهران نظر بدند

تعویق
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ...

اگه پایتخت لغو بشه همه جا لغو میشه. ضمنا ققط تهران وضعیت قرمز نیس. خوزستان، مشهد و … از تهرانم وضعیتشون بدتره.

شبنم ارشد میکروب
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

دقیقااا تا خبر تعویق میاد خانم زرین هم از اونور کارت ورود ب جلسه رو از ۱۰روز قبل ب رخ میکشه..بابا یکیتون ی حرف قطعی بگه ما دچار شوک روانی شدیم بسه دیگ..بسهههههههههههه…بسههههههههههههه

مریم
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ

به خدا سنجش تنها امکانش کاغذ بازی هست و هیچ پروتکلی در کار نیست.
همین مخالفان تعویق در صورت برگزاری آزمون میان و به این موضوع اعتراف میکنن خواهیم دید.

ناشناس
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۴:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

تهمت و احتمالا دروغ مرتکب نشوید خانم، تازه قسم هم یاد می کنید؟!!

تعویق
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

من آمادگی کامل رو برای امتحان دارم ولی این آزمون یه طرف و مصاحبه ها طرف دیگر. اینو رد کنیم برای مصاحبه ها چ کنیم بخوایم یه شهر دیگه بریم برای مصاحبه. لطفا فکر اساسی کنید. اگر واقعا ارزش علمی دیگه نداره این آزمون لطفا لغوش کنید. چون فاصله ای با امتحان بعدی نداره هر کی خونده و آمادگی داره بالاخره به حقش میرسه. لطفا احساسی تصمیم نگیرید چون حالا بعضیا میگن استرس داریم و زود امتحان بگیرید.

موافق شدید تعویق
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  تعویق

چن وقت پیش گفتن دیگ مصاحبه مجازی شد

هدایت
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  تعویق

آفرین به شما نظر خوبیه

من بشخصه چیزی نخوندم اما شرایط دوستان و بلاتکلیفیشون رو میبینم که زحمات زیادی کشیدن نظر منم اینه لغو کنکور و مصاحبه انجام بشه و لطفا پذیرش رو امسال استثنائا بالا ببرن
امسال، سالی پر از استرس و وحشته… قشر دانشجو و دانشخواه واقعا در شرایط نامطلوبی هستن بطوریکه بجان هم افتادن…. امیدوارم این کار انجام بشه و همه خوشحال بشن

فاطمه قاسمی
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق٫ظ

واقعا شرایط خطرناکه و حتی من که الان یک ساله تمام منابع رشته ی خودم رو خونده ام و الانم که دارم آزمونهای سال قبل رو از خودم میگیرم میبینم درحد عالی تمام تستها رو دارم جواب میدم هم واقعا خواستار لغو آزمون هستم. چون باید اول زنده بمونیم تا بعدش بتونیم ادامه تحصیل بدیم… واقعا اضطراب روز آزمپن خواب و خوراک برامون نذاشته که نکنه با کرونا از جلسه بیرون بیایم…

تعویق٪۱۰۰
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

خوزستان هم نمیتونه میزبان باشه ،چون هوای امسال به نسبت پارسال خیلی گرمتر شده، در ضمن این چند روزه هوا شرجی هم شده

داوطلب حیران
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

موافق تعویقم ولی جدا از مساله امتحان خیلی نگران وضعیت تصمیم گیری های کلان سلامتی و بهداشتی کشور هستم.
چطور ممکنه ۱ هفته مونده به یکی از تخصصی ترین آزمونهای کشور تا این حد بلاتکلیفی؟

ازمون ۲۶ تیر حق مسلم ماست
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

تو رو خدا بزارید ما این کنکور رو بدیم. خسته شدیم از این بلاتکلیفی

اکبر
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ

نمیشه
نمیزاریم
کنکور بی کنکور

تعویق
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ب٫ظ

وضعیت بحرانیه. آزمون یه ماه دیگه. و من الله توفیق

خیلی خوشحال
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ

چه عالی، من موافقم تعویقم چون نخوندم

مینو دریکوند
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  خیلی خوشحال

الکی بدنام نکن بقیه رو تابلوووو معلومه ک از تعویق ناراحتی اینطوری داری حرص موافقای برگزاری رو درمیاری

...
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  خیلی خوشحال

راست میگی خیلی خوشحال
ولی فرقی نداره بازم نمیتونی بخونی
بچه میترسونی؟

Phd
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

الان تکلیف ما چی هست ؟؟ یک هفته مونده به امتحان هم هر کدوم یه تزی میدن!!!!

شیرعلی قصاب
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ق٫ظ

درود بر جناب دکتر زالی مگر اینکه شما عمق فاجعه رو درک کنید