موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

سازمان سنجش تحت فشار مافیای کنکور قرار ندارد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کسی یا مافیای کنکور سازمان سنجش آموزش کشور را تحت فشار قرار نداده است و اعتقادی به این بحث ندارم.

ابراهیم خدایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در این باره که عده ای فشار مافیای کنکور به سازمان سنجش برای برگزاری به موقع کنکورهای ۹۹ را مطرح می کنند، توضیحاتی ارائه داد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان سنجش با افراد یا مافیای کنکور هیچ نوع ارتباطی از جمله سیستماتیک ندارد، افزود: هر تغییری که عده ای دنبال آن هستند و همان اتفاق رخ ندهد، مافیای کنکور را مطرح می کنند.

رییس سازمان سنجش درباره مافیای کنکور اظهار داشت: مافیای کنکور یک زمانی به نام موسسات آموزشی یا افراد و در دوره ای به نام سازمان سنجش مطرح می شود.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه دانشگاه ها باید پذیرش دانشجو داشته باشند، گفت: الان ۲ بحث مطرح است، نخست مسائل دانشگاه ها و آموزش عالی است که دانشجو به عنوان ظرفیت ورودی مطرح می شود و یک بحث هم به عنوان حقوق داوطلبان پیش می آید.

خدایی ادامه داد: فرض کنیم کنکور برگزار نشود، پیش بینی ها هم می گوید در پاییز شرایط بدتر است؛ با این حساب زمان برگزاری کنکور عقب تر می رود.

وی ادامه داد: درصورتی که کنکورها برگزار نشود و به سال آینده واگذار شود، سال آینده که ظرفیت ها دو برابر نمی شود.

رییس سازمان سنجش با بیان اینکه تنها متضرران این مسأله داوطلبان امسال هستند، تاکید کرد: این افراد از ظرفیت ورودی محروم می شوند؛ چون دانشگاه به یک باره ظرفیت های ورودی را ۲ برابر نمی کند.

خدایی گفت: این مباحث مباحث عدالت آموزشی و تضییع حق داوطلبان، یکی از کلید واژه های اساسی است؛ از سوی دیگر وزارت بهداشت در فرایند تربیت نیروی انسانی، ورودی و خروجی رشته های علوم پزشکی را برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: فرض کنید دانشگاه های علوم پزشکی ورودی نداشته باشند که این مسأله با نیازهای کشور همخوانی ندارد. بنابراین اگر عده ای از طریق مطرح کردن مافیای کنکور دنبال اهداف خود هستند، یک بحث جداگانه ای است.

براساس اعلام سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، تکلیف زمان برگزاری آزمون‌های سراسری ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به زودی مشخص می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

125 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فیزیولوژی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۴ ب٫ظ

بچه ها بعد از اینکه ازمون دادیم کلید سوالات چند روز بعدش میاد؟

دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۳۴ ب٫ظ

دولت و سازمان سنجش اولویتشان بر مسایل اقتصادی است واین واضح است. هم رییس جمهور و هم وزیر بهداشت به این مطلب صراحتا اشاره کردند. اما در شرایط فعلی که متوفیان و اسیب دیدگان از جنگ تحمیلی هم بیشتر هستند، ساده انگاری شرایط از دو وزارت که بالاترین تخصص در هیات دولت را دارند تعجب بر انگیز است. شرایط به شدت بحرانی است و این چند کنکور شرایط را بحرانی تر هم خواهد کرد. علاوه بر این در نهایت مصاحبه, ثبت نام، خوابگاه و کلاس ها هم مشکل ساز خواهند بود . همین الان هند امتحانات دانشگاه ها را دهلی لغو کردند ولی در ایران اصرار به برگزاری کنکور چون چاره دیگری نیست . می فرمایند می داینم در مسیر چاه است ولی چاره ای نداریم عده ای می افتند تو چاه ها بقیه که میتوانند به راهشون ادامه دهند.

دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ب٫ظ

چقدر شما به فکر داوطبا هستید واقعای خدا خیرتون بده . نمیدونم فقط اون تکمیل ظرفیت های پشت سر همتون را کجای دلمون بزاریم . پول اس ام اس را هم گرفتید. شما فکر داوطلب هستید؟ مثلا تحصیل رایگان در قانون ذکر شده و لی تحت هر عنوانی پولی میگیرد الان هم نگران اوطلب نیستید نگران دانشگاه آزاد غیر انتفاعی پردیش خودگردان و موسسات کنکور هستید . مگر نه وقتی رییس جمهور میگه تجمع ده نفر به بالا ممنوع چند صد هزار نفر با چه پروتکلی امکان پذیره ؟

تعویق منطقی ترین تصمیم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

واقعا تحلیل قشنگی بود. مرحباااااااا

۲۰۰۰۰۰ داوطلب آزمون دکتری کم نیست!
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ب٫ظ

چرا فیلم جلسات برای عموم پخش نمیشه؟! مثل صحن علنی مجلس

نیما
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ

من واقعا نمیدونم چی باید بگم، چرا هر نهادی فقط به فکر خودشه. شما توی این شرایط موظف هستید با وزیر بهداشت همکاری کنید و با ایشون همراه باشید. اوضاع رو از اینی که هست بدتر نکنید

خدایا کمک ازاسترس مردیم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ

کی قراره بفهمیم آزمون هست پنجشنبه یانیست توروخداتمومش کنید یکی ازشما بیایید اعلام کنید ازمون هست یا تعویق هرچی خوندیم از حافظه پاک شد التماستون میکنیم اینقدراین داوطلبا اذیت نکنید یکی حرف بزنه مردیم

اصفهان
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۱ ب٫ظ

سلام به همه دوستان
وزیر علوم تو شبکه خبر اعلام کرد که کنکورها برگذار میشوند

مجتبی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  اصفهان

کی؟ همین الان ؟

اصفهان
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

بله تو خبر حدود ساعت ۳

مجتبی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  اصفهان

اون خبر برای قبل از جلسه هست فکر کنم. تا الان هیچکدوم از خبرگذاریها حرفی از نتیجه جلسه امروز نزدند

یوسف
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  اصفهان

” گذار ” به معنی قرار دادن و وضع کردن هست .
” گزار ” به معنی به جا آوردن و بر پا کردن هست .

مثلا : نمازگزار : یعنی کسی که نماز رو به جا میاره .
سپاس گزار : یعنی کسی که سپاس و تشکر رو به جا میاره .
قانون گذار : یعنی کسی که قانون وضع میکنه .
بنیان گذار : یعنی کسی که اساس و پایه رو قرار میده و نهادینه میکنه .

بنابراین ” برگذار” معنای برپایی رو نمیده و باید از ” برگزار” استفاده بشه .

عجیبه واقعا داوطلب دکترا این قواعد مربوط به دوران مدرسه رو ندونه . احساس می کنم اکثر کسانی که اینجا کامنت میذارند جزء بچه مدرسه ای هایی هستند که هنوز درسشون به گذار و گزار نرسیده !!!! یا جاهای دیگه ای توی کامنت ها من دیدم ” فارغ التحصیل ” رو به این شکل می نویسند : ” فارق التحصیل ”
که غلطه : ” فارغ التحصیل ” یعنی کسی که از تحصیل فارغ و جدا شده . اما ” فارق التحصیل ” یعنی کسی که فرق و تفاوت تحصیلی داره . معنی این دو تا زمین تا آسمون با هم فرق میکنه .

Khatereh
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب٫ظ

عقلانیش اینه که کسی شرکت نکنه چون این ویروسه چینیه ایشالا ماشالا نمیگیریم نمیفهمه
ولی خیلی از دوستای من به خاطر یکسری شرایطی که دارند واقعا مجبورن شرکت کنند نه خودخواهن نه نترسن نه …
فقط نکته جالبش اینه که انقدر هممون سرمون تو کتاب بوده نمیدونیم اصلا نحوه انتقال این ویروس چیه
عزیزانی که میخوان شرکت کنند یک چند ساعت وقت بذارید سرچ کنید راه های پیشگیریشو یاد بگیرید حداقل
تمام کارایی که از اول ورودتون باید انجام بدین و بیارین تو ذهنتون که مجهز برید سر جلسه ! فک نکنید الان اینا خودشون حواسشون به شما هست !

دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  Khatereh

چندین کارشناس بار ها و بار ها تو تلویزیون گفتن حتی با ماسک و شیلد هم شما مبتلا می شویدد. البته درصدش کاهش پیدا می کنه . نمونه اش چند هزار دکتر، پرستار و کادر درمان و کادر بیمارستان ها که گرفتن ومتاسفانه بالای صد نفر هم فوت شدند.

تینا محمد پور سرابی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ

سلام تو روخدا بسه دیگه من مردم از استرس ……………………….چی شد نتیجه؟؟؟؟؟؟؟اصلا قراره نتیجه ای بیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا ما رو علاف گذاشتید

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ

آیا نهادهایی که دارای تعارض منافع هستند (سازمان سنجش، وزارت علوم و دانشگاهها و اساتید) میتوانند در مورد برگزاری کنکور در این شرایط خطیر اعلام نظر کنند؟؟؟……..آیا کسانیکه هیچ شناختی از بیماری خطرناک حاضر ندارند میتوانند خودسرانه تصمیم به چنین کارهای خطرناکی بزنند؟؟؟…….آیا بهتر نیست دستگاه قضایی برای حفظ جان انسانها و برقراری عدالت آموزشی ورود کند؟؟؟؟…….

محمد مهدی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ

خدایا چرا باید بزور کرونا بگیریم
تا الان کلی رعایت بهداشت رو کردم حالا براحتی کرونا بگیرم

یونس
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ

ای بابا ای بابا
سنجش چته مگه…

اشرف بشارتی فرد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ

نتیجه نهایی اعلام کنید
این روزها ثانیه های هم برای ما حیاتی و سرنوشت ساز هست از دیشب وقفه انداختید تو مطالعه ماها و دایم اخبار ضد و نقیض نشر میدید

سحر
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۱ ب٫ظ

والا اگر اینجور میخره بازی در نیاورده بودن و تاریخ مثه ادم اعلام میکردن تو همین دوروز باقیمانده هم برا ما مفید واقع میشد نه اینجور رعشه به جونمون بندازن که مسخره بازیشون گرفته .صبح بگن عصر مشخص میشه عصر بگن شب و ۱۲ شب بگن فلانی خوابش برده فردا صبح اعلام میکنیم

تعویق
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ

چن روزه الاف شدیم. حتما دکتری به خاطر همین سردر گمی داوطلبا باید به تعویق بیفته. مسخره کردن همه رو. آرامشو ازمون سلب کردن

دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ

فقط حرف دکتر نمکی قبوله بقیه رو ول کن مگه بقیه ریس ستاد کرونا هستند

رجب
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ

بچه ها من و رجب علی(الگوریتمم) و مش حسن(دوست فیزیکدانم) میخوایم از اینجا بریم به جایی که هیچ کنکوری وجود نداشته باشه هرکس به کارهای فنی وارده و میتونه تو ساخت سفینه کمک کنه به ما ملحق شه که کهکشان راه شیری رو تحت سلطه خودمون دربیاریم

مش حسن
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

بسم الله

تعویق
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

تو خودت کلا تو فضایی

Khatereh
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ب٫ظ

تو خودت قند و نباتی سنجش جون !
مافیا چیه؟!!!

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  Khatereh

از عبارت “کنکور اختیاریه” همه چیز معلومه!!!

nazmi
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ

وزیر بهداشت معتقد به تعویق دو هفته ای کنکور دکتری بوده است اما برخی اصرار به برگزاری آزمون به هر قیمتی دارند! (احمد نادری نماینده مجلس)
لجبازی به قیمت جان داوطلبان

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  nazmi

ایا افراد غیر متخصص میتوانند اعلام نظر کنند؟؟؟؟

nazmi
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

خیلی ها خودشون رو متخصص می پندارند!

علی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ

وزیر علوم در شبکه خبر مصاحبه داشت گفت برگزار میشه.این چه وضعیه اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احمد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ

انشالله که همین پنج شنبه کنکور برگزار میشه تا حقمون ضایع نشه

الهام
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

حق کادر درمان که به اجبار شیفت دادن و تایم درس خوندنشون پایمال شد چیه ؟؟؟؟

مجتبی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ب٫ظ

ظهر نشده هنوز؟

فغااان
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ

باز گفتن به زودی اعلام می شود
زود شما کی هست؟
بالاخره تکلیف چیه؟ برگزار میشه یا نمیشه؟
با معلوم شدن زمان آزمون (حالا هر وقت که باشه، سرموعد یا با تعویق) اینجوری مغز به آرامش میرسه….

زخم معده گرفتیم بسکه دچار اضطراب و استرس شدیم

فاطمه قاسمی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ

به نظرم بهترین راه حل برای اینکه حقی از هیچ داوطلبی ضایع نشه و اوضاع بیماری هم با توجه به اصرار وزارت علوم مبنی بر حضور ورودی جدیدها سرکلاسها، بدتر نشه یه آزمون با تاخیر برگذار کنن و بخاطر ناقص بودن و نا امن بودن ترم بهمن، بیخیال ترم بهمن بشن و قبولی بچه ها رو برای ترم بهار نگه دارن و اون موقع مصاحبه برگذار کنن و ترم بهار انشالله با شرایط بهتری همه بریم سر کلاسها..

مش حسن
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه قاسمی

ترم بهار دیگه چ صیغه ایی هس؟

فاطمه قاسمی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مش حسن

همه ش نتیجه این اضطراب و پریشانی ایه که واسمون درست کردن!! تمرکز دیگه نداریم بخدا…منظورم اینه بیخیال ترم مهر بشن و ترم بهمن مصاحبه ها و ثبت نام ها باشه..

فریبا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

سلام با توجه به شرایط سخت و موج دوم بیماری قرار گرفتن تعدادی افراد در یک محل میزان ابتلا به بیماری رو بالا میبره و دوستانی هم که مبتلا شدن از نظر جسمی و روحی شرایط مناسب برای آزمون رو ندارن ودر حقشون اجحاف میشه حداقل با دو سه هفته تعویق برگزار بشه تا شرایط مبتلا نزولی بشه .با سپاس

سما
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  فریبا

دوست عزیز تا خود مردم رعایت نکنند به هیچ طریق دیگه ای سیر کرونا نزولی نمیشه.

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  فریبا

بچه ها اول که وارد میشین
۱.ایستگاه بازرسی بدنی
۲.صندلی
۳.خود سوال کنکور از دستگاه استیل رد شده توش کرونا هست
۴.مهر زدن
۵.تهویه دستشویی انتقال سریع
۶.شیراب دستشویی
۷.دیدن کارت ملی با صورت شما که حتما ماسک باید دربیارین
۸.چند نفر در یک اتاق قرار میگیرن
۹. من از عید تا حالا ۵ بار بیرون رفتم ولی کناری من کارمند بیمارستان باشه پس صدرصد خانم کرونایی هست
۱۰.ماسک بیشتر از دوساعت کارایی نداره
۱۱.هیچ غذایی نمیشه خورد من همیشه فشار پایین و قرص مصرف میکنم
۱۲.دوساعت کامل باید یه جا بشینیم با هوا انتقال پیدا میکنه
۱۳.گرما ایا عرقش وارد چشم نمیشه
همین

۱۷۰-۱۷۹۰۰۰ داوطلب آزمون دکتری کم نیست!
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

این یعنی مسئولیت جان داوطلبان تماما روی دوش سازمان سنجش است.
چون هیچ فشاری از اطراف بر او نیست و با تصمیم خودش خواهان برگزاری آزمونها در این شرایط اضطراری است.

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ب٫ظ

۲۰۰ هزار داوطلب دکتراست (وزارت علوم+ بهداشت)

مهشید
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

به خودتون شک دارید؟

رجب
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

بچه ها تو کامنتها هی از من میخواید الگوریتم رو ران کنم من نگرانی شمارو درک میکنم ولی واقعا نمیتونم بیشتر از این الگوریتم رو علاف سازمان سنجش کنم. رجب علی(اسم الگوریتممه) الان داره مسائل مهم تری رو بررسی میکنه در واقع داره تو کهکشانهای مجاور دنبال سیاره ای قابل سکونت میگرده که اگه خدا بخواد تا آخر تابستون من نقل مکان کنم اونجا و از این تصمیمات بی مسئولیت سازمان سنجش راحت شم ولی برای اینکه نگران نباشید همچنان میگم تعویق قطعیه. در ضمن یه سری افراد که متوجه اعتبار رجب بین مردم شدن دارن با اسم من کامنت میذارن فریب نخورید

مش حسن
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

رجب همکار نمیخای؟

مش حسن
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

من میتونم تو شناسایی بهت کمک کنم
مسلط کامل ب تئوری بیگ بنگ و نظرات هاوکینگ هستم
میتونم ب کارت بیام

رجب
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  مش حسن

اتفاقا خیلی تنهام و به کمک نیاز دارم. من و تو و رجب علی(الگوریتمم) میتونیم کهکشان رو تحت سلطه خودمون در بیاریم

Khatereh
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰ ب٫ظ

بچه ها کلیپ دکتر سقایی رو دیدین؟ میگفتن با وجود ماسکم امکان ابتلا هست مگر اینکه کولر روی دور تند باشه پنجره ها هم باز باشه ، یعنی رفتین سر کنکور دستشویی به هیچ عنوان نرید
تو کلاسم اگه این شرایط نبود تذکر بدین بهشون
خودتون باید به فکر جونتون باشید دل به کسی خوش نکنید.

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  Khatereh

ماسک بیشتر از ۱۵ دقیقه در تجمعات اماکن بسته نباشید امکان کرونایی شدن هست……..

شیرین
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  Khatereh

مگه میشه ماسک رو برنداشت؟ نمیخوان هویت رو چک کنن؟ اون بازی اثر انگشت گرفتن هم هست که باید دستتو بزاری تو باسمه ای که صدها نفر دیگه باهاش در تماس بودن. برگه ای که برات میارن… صندلی که روش نشستی و… اصلا مگه میشه چهار پنج ساعت با ماسک و دستکش و شال و چادر و… یه گوشه نشست؟ گیرم نود درصد بتونن اون ده درصد دیگه اصلا ممکنه به هزار دلیل کاملا منطقی نتونن ماسک رو تحمل کنن.
ضمنا کولر خودش عامل انتشار ویروسه.

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  شیرین

اگر کسی پرتحمل هم باشه و مشکلی هم نداشته باشه و ماسک رو برنداره…سنجش موقع شناسایی داوطلب ماسک رو برمیداره!!!

Khatereh
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  شیرین

نه اتفاقا میگن باید کولر روشن باشه ولی پنجرم باز باشه که هوا بره بیرون
وگرنه ماسکتم در نیاری باز میگیری
سرچ کنید کلیپ دکتر سقایی رو ببینید.

سورنا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

میگن ماه پشت ابر نمیمونه؛ خوبه حداقل یه چیز واسمون مشخص شد و اونم اینه که این سازمان سنجشه که اصرار به برگزاری کنکور داره و سلامت داوطلبین و جامعه واسش مهم نیس. آقا هربار ما به سازمان سنجش زنگ میزدیم و درخواست تعویق کنکور دکتری داشتیم، میگفتن سازمان سنجش هیچکاره است و دست ما نیس، سازمان سنجش فقط یه سازمان مجریه که هر چی بگن اجرا میکنه!!!

آقای خدایی لطفا برای حفظ سلامت داوطلبان دکتری، کنار اونا بایستید نه رو در روی اونا

#تعویق کنکور دکتری

هادی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

داوطلب واقعی تو این شرایط نمیاد کنکور بده که همه جا و مراسمات رو تعطیل کردن شما فکرشو بکن ۴ ساعت با ماسک و دستکش بشینی سرجلسه اونا که میگن الان برگزار کنید همونان که تا سوالات اختصاصی پخش میشه پاسخنامه رو میدن و میرن.
ما هم نمیگیم لغو بشه حداقل تو وضعیت بهتر از الان برگزار بشه چون باید ۴ ساعت تو وضعیتی باشی که نمیدونی کناریت ناقله یا سالم

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

فقط بدونید برگزاری کنکور در این زمان بازی با جان مردم هست

مریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۲ ب٫ظ

اماه عقب بیاندازید به خدا اوضاع آروم میشه خودتونم دونسته کار میکنید
با جان مردم بازی نکنید

عادل
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

به کاربر محترم لیلا
بانو شما یه ریز داری کامنت میزاری یه نفس بکش
رگباری درخواست میدی چشممون درد گرفت

Sara
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

برگزاری با چند هفته تعویق درست تر است

زنبور
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  Sara

برگزاری با ماسک فایده نداره. آدم حالت تهوع میگیره وقتی توی تاکسی میرم احساس میکنم بزاق دهانشان توی ماسک میریزه منم حالم بهم میخوره!!!! بعد زود پیاده میشم چون همش حس بدی میگیرم. بخدا توی تاکسی جدیدا بوی بزاق دهان میاد. من نمیتونم توی فضای بسته امتحان بدم (بوی عرق و دهان و … ) . تو را بخدا به آقای خدایی بگید در محوطه حیاط دانشگاه ها به اون بزرگی و دره دشتی آزمون را بگیره از ساعت پنج عصر تا هشت عصر . خواهش میکنم.

majan
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۵ ب٫ظ

ی سریا انقد عجله دارن. انگار قراره برن هاروارد داکتیر آو فلان بشن. بیخیااااااال.

محمد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ب٫ظ

موافقان برگزاری و تحصیل کرده های گرامی
میگیم ده روز تا دوهفته قرنطینه بشه بعد آزمون بگیرن و در دو روز برگزار بشه
اینجوری احتمال ابتلا خیلی کم میشه
تضمینی نیست اما اگه قرنطینه دوره ای باشه مردم میفهمن باید رعایت کنن و حجم بیماران هم کم میشه
به هر حال انتظار میره قشر تحصیل کرده ایران یکم بیشتر فکر کنن به سلامتی جامعه و با مردم پاساژ هم مقایسه نشن

محمد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

خواهشا انقدر هم نگید پروتوکل.. سال هاس سر صندلی چپ دست ها سازمان سنجش مشکل داره.. حالا پروتوکل اجرا کنه

آبی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

از اول اسفند تا حالا قرنطینه نکردن الان بیان قرنطینه کنن .. صحبت های دیروز رییس جمهور رو شنیدین که گفت قرنطینه نمی کنن ؟!

محمد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

متاسفانه اخبار پیگیری نمیکنم.. درس میخونم

مجید۶۱
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

الان مسئله این است علم بهتر است یا جان انسانها

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مجید۶۱

ظاهرا هیچکدام مهم نیست هر دو بازیچه هستن!……..چون این ازمون با ماسک و دستکش و بدون کولر در گرما کیفیت علمی نداره…..

majan
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

انقد تعویق کنید تا منم بخونم یکم. هی تعویق کنید. دکتر فقط نمکی

س
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  majan

بی مزره

علی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

آقا اصلا من علامه دهرم، بحث مطالعه بیشتر نیست. بحث نفس هست!

I Cant Breath

تو جلسه خفه میشیم…
کسی چرا درک نمیکنه؟

...
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اهان
افرین حالا فهمیدیم چی میگید
باشه هرچی شما بگید

مری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

اقای خدایی حداقل تا متعادل شدن وضعیت چند هفته تعویق در نظر بگیرید قطعا چند هفته تعویق خدشه ای وارد نمیکنه به تاریخ و تقویم سنجش
ولی ارامش بچه ها حفظ میشه و اینکه میبینن شما نهایت تلاش رو کردین برای بچه ها

به مری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مری

چند هفته دیگه تو پیشگو هستی میدونی که آمار میاد پایین و همه چیز درست میشه؟! والا تا الان که هر تعویقی بوده اوضاع بعدش نه تنها اصلا بهتر نشده بلکه به مراتب بدتر هم شده

س
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  به مری

به به مری
بیمارستان ارومیه پر شده!
میفهمی؟

محمد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  به مری

پیش گویی نمیخواد.. یکی دو هفته قرنطینه کنن.. حتی نصفه و نیمه.. آمار ابتلا کم میشه

مرضیه
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  به مری

والا دست اندرکاران بهداشت میگن چون از اون هفته ماسک زدن اجباری شده فروکش میکنه اما زمان دوهفته لازم داریم
الان هم اقای حریرچی گفته ۸۰ درصد ماسک بزنن کاهش چشمگیر پیدا میکنه

محمد
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

نمیگیم برگزار نکنید.. اتفاقا برگزار کنید اما یکی دو هفته قرنطینه کنید.. تعداد کم بشه بعد

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

برگزار کنید تورو خدا این قدر زجرمان ندید

هادی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

الانم برگزار کنند که نفر اول هم بشین دانشگاه که قبول نمیشین تازه مجاز میشین برین مصاحبه اونجام که اگه آشنا باشین که قبولین در غیر اینصورت خیلی شیک و مجلسی قبولتون نمیکنن

نیما
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

دقیقا، من با وجود یک رتبه عالی تجربه دارم

شیرین
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

چه زجری؟ هرکی ندونه فکر میکنه از آکسفورد پذیرش گرفتید و الان معطلید ویزا بگیرید یا نه؟ تازه همون آکسفوردش هم ترم آینده بیشتر رشته هاش مجازی میشه و قرار نیست جایی برید.
هر چی نگاه میکنم یه کلمه حرف منطقی از اینایی که میگن برگزار بشه پیدا نمیکنم. واقعا داوطلب دکتری هستید؟
توصیه میکنم یه سر به بخش بیماران کرونایی بیمارستانها بزنید تا زجر واقعی رو از نزدیک ببینید و اینقدر راحت درخواست مرگ هزاران نفر رو ندید.

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

اقا امتحان را برگزار کنید

maral
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

بس کن دیگهههههه

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

برگزار کنید

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

مردیم تور راخدا دیگه عقب نندازید

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ

بهترین حالت ممکن برای کنکور دکتری در حال حاضر برگزاری آن است و نه نعویق که وضع بدتر می شود و بهتر نمی شود

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

بهتر شدن وضع تا ۲۵ روز اینده کاملا واضح است مگر اینکه نجمعاتی مثل کنکور و غیره برگزار گردد…..

آبی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

اااا پس تا ۲۵ روز دیگه وضع خوب میشه .. شما به نظرم برید صدا و سیما اعلام کنید چنین موضوعی رو دیگه واکسن هم تولید نشه فکر کنم بهتره

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

خوب شدن وضع وخیم کرونایی به معنای تمام شدن کرونا نیست!………

...
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ

ماهم اصلا نمیفهمیم که دانشگاهها اگر ورودی نداشته باشن ورشکسته میشن

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

مافیای کنکور چه برگزار شود چه نشود کارشان را انجام داده اند و برای سال بعد هم مشکلی ندارند………یعنی انچه میخواستند رسیدند……مافیایی که به برگزاری کنکور علاقه دارد در داخل سیستم است یعنی دانشگاههای پولی!……..براستی دانشگاه غیرانتفاعی برای چه کسانی است؟……از دید بنده مافیای واقعی اینها هستند……این تاجران اموزشی دنبال برگزاری کنکور هستند نه تاجران کنکوری!!!!……

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

چرا متوجه نیستید اگه برگزار نشه یعنی لغو ایا شماها این را می خواهید

آبی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

با لغوش هم همه متضرر میشیم چون سال بعد ظرفیت ها دو برابر نمیشه و در کنارش سربازی اجباری برای پسر ها و رقابت فشرده تر .. ای کاش اینا رو هم موافقان تعویق می دیدن

سپنتا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

من خواهان تعویق تا ایمن شدن شرایط هستم ولی یک سوال دارم الان شما فکر میکنید ظرفیت واقعی( نه چیزی که تو دفترچه میاد) الان کم نشده خیلی از دانشگاهها دانشجوها هنوز دفاع نکردن پس استاد دانشجوی جدید نمی گیرد پس همین الان ظرفیت کم شده فقط میخوان پول مصاحبه فرمالیته مجازی از من و شمای دانشجو بگیرن بعد هم معلومه کیا قبولن.
ولی حتی اگه لغو بشه خب پس برای دوسال دانشجو ها بابد دفاع کنند و اتفاقا ۲ برابر ظرفیت بشه
فهمش خیلی راحته ولی اینا میخوان با ترسوندن دانشجو اون رو از حقش محروم کنن
نظام وظیفه هم بی سرباز نمونده که حالا یک فرصت جدید بده
در کل اینا سختشون ور سطح کلان تصمیم گیر کنن.

البته با نهایت احترام به تمام مسئولین خدوم و عزیز جمهوری اسلامی ایران عزیز

سحرناز
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

دوهفته تعویق مگر ازکره مریخ آمدی ؟

هوشیار
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

لغو کلکی بیش نیست…..

ر.ی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

اقای خدایی من همیشه دعاگوی شما هستم دیگه تعویق نباشه

نازنین
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ

حق داوطلبها از جانِ داوطلبها که مهمتر نیست؟
هست؟

س
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

احسنت

بلاتکلیف
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ

ای به زودی که میگید کی هست؟ قبل آزمونه دیگه ایشالا؟

شیرین
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ

دیدین گفتم، این داستان ادامه دارد

محمد مهدی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

بفکر آینده باشید.شرایط مرگ و میر بسیار زیاد و خطرناک شده است.زنجیره ی مرگ را گسترش ندهید

سحرناز
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

درود برشما.. کنکور رو با قاطعیت برگزار کنید و ما رو از این وضعیت نجات بدید.. هیچ تضمینی برای بعد از تاریخهای فعلی نیست..‌

سحرناز
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  سحرناز

شما نظرات بی معنی است.

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق٫ظ

ما فیا همان کسایی اند که دنبال لغو یا تعویق اند

سحرناز
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

منظورتان خودتان هستید؟

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

دکتر خدایی نگذارید حق ما ضایع شه برگزار کنید

ر.ی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

افرین لیلا …حق ماها نباید دیگه ضایع بشه این بیماری حالا حالاها هست و باید باهش کنار امد

Z
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

انشاالله برگزارمیشه

مجید۶۱
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

چرا متوجه نیستید آقای رییس،، هم وزیر بهداشت و هم داوطلبان خواستار تعویق حداکثر سه هفته ایی کنکور ها بویژه دکتری هستند تا با اعمال محدودیتها و ماسک زدن امار پایین بیاد سپس کنکور برگزار گردد
کسی بدنبال تعویق تا پاییز نیست مافیای کنکور هم که با این ترتیب درامدهایش به تعویق می افتد طبیعتا مخالف خواهد بود

ر.ی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  مجید۶۱

یاعلی برگزار کنید …نه به تعویق

لیلا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

اقا برگزار کنید یا علی(ع)

سحرناز
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

خودشما تنها برو آزمون بده !!

...
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  سحرناز

یه نفر باهودش مسبقه داد برنده شد

ر.ی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  سحرناز

چشم شما نیا

آبی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  سحرناز

منم ازمون میدم

محمد مهدی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

هر که دارد هوس کرونا بسمه الله

ر.ی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد مهدی

منفی نباشید

ایرانی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ

براساس اعلام سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، تکلیف زمان برگزاری آزمون‌های سراسری ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به زودی مشخص می‌شود.

یعنی زمان جدید

Sara
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

ما نمیخواهیم که کنکور امسال برگزار نشود فقط میخواهیم بیماری فروکش کند همین لطفا بهانه جویی نکنید

ر.ی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  Sara

فروکش نمیکند فعلا

آبی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  Sara

بیماری هیچ وقت فروکش نمیکنه .. ۶ ماه شد که منتظریم فروکش کنه ، کرد ؟

تعویق منطقی ترین تصمیم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

دکتر خدایی گرامی، کسی نمیشه آزمون لغو بشه ، بلکه چن هفته تا آروم شدن اوضاع تعویق بشه، فقط چن هفته. همین.

آبی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

شما تضمین می کنی چند هفته بعد فروکش کنه ؟؟؟؟ از اسفند تا حالا از این چند هفته ها زیاد گذشته

....
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ق٫ظ

هنوز مشخص نشد !!!