موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

بکارگیری ظرفیت استان‌ها برای هر چه بهتر برگزار شدن آزمون های کشوری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون‌های سراسری پیش رو با کمک شورای تامین استان ها و شبکه بهداشت و درمان برگزار می‌شود و از تمام ظرفیت استانی در این خصوص استفاده می‌شود.

فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با مهر افزود: روز چهارشنبه ۱۸ تیر جلسه مجازی با حضور دکتر ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، معاونت امور آزمون‌ها و مدیرکل حراست با نمایندگان تام الاختیار و نمایندگان حفاظت آزمون‌های کل کشور برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه حدود ۷۰۰ نفر از برترین افراد شبکه اجرایی آزمون‌ها شرکت کردند و به منظور برگزاری آزمون‌ها تبادل نظر صورت گرفت و مشکلات از سوی حوزه‌ها به سازمان سنجش اعلام شد.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: راهکارهای اجرایی به افراد حاضر در شبکه اجرایی آزمون‌ها در استان‌ها اعلام شده و علاوه بر آن دستورالعمل‌های اجرایی و بهداشتی که توسط سازمان سنجش تهیه شده، نیز به آنها ابلاغ شد و در نهایت جلسه با توجیه کامل افراد به جمع بندی کامل رسید.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین موضوع مورد بحث، مشکلات مالی حوزه‌های اجرایی بود که سازمان سنجش این هزینه را تقبل کرده است و هزینه‌های افزایش یافته را به استان‌ها پرداخت کرده است که از این نظر مشکلی در برگزاری آزمون‌ها به وجود نیاید.

زرین آمیزی یادآور شد: شورای تامین استان‌ها و شبکه بهداشت و درمان استان‌ها در برگزار شدن مطلوب آزمون‌ها کمک می‌کنند و از تمام ظرفیت استانی در این خصوص استفاده می‌شود.

وی گفت: پیشنهادهایی در خصوص راهکارهایی اجرایی برای بهتر شدن برگزاری آزمون‌ها توسط افراد مطرح شد و سازمان نیز از آنها استقبال کرده و در دستور کار قرار می‌دهد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Khatereh
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۳:۳۱ ق٫ظ

امیدوارم دکتر خدایی سر کنکورهای امسالم همینجوری راحت بیان قدم بزنن!!

تعویق کنکور دکتری
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ق٫ظ

مردم دارن میمیرن شما انگار اصلا تو باغ نیستید تو رو خدا بیشتر از این نخواهید که گرد مرگ تو کشور بپاشید چقدر خودخواهید واقعا
اول باید جان باشه تا بعد پیشرفت کنیم یا نه
هرچند اساتید دانشگاه نمیمیرن چون زندگیشون خیلی در رفاهه فقط دانشجوی بدبخته که میمیره و خبرهاش میرسه وزیر علوم هم فکر اساتیده که پایان نامه هاشون لغو نشه و بتونن پولشو بگیرن و شهریه و …