موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

نبود راهکارهای جایگزین در صورت تعویق کنکور

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هیچ راهکار جایگزینی برای تعویق یا لغو کنکور وجود ندارد.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مهرداد ویس کرمی در گفت‌وگو با  خبرگزاری خانه ملت درباره مسئله تعویق کنکور سراسری، ارشد و دکتری، اظهار کرد: طرح چنین مسئله‌ای ناشی از یک نوع احساسی است و انتخاب گزینه “بدتر” از میان گزینه‌های بد و بدتر  است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افرادی که دم از تعویق یا تعلیق کنکور 99 می‌زنند، هیچ راهکار جایگزینی برای ارائه ندارند، افزود: شیوع ویروس کرونا در اواخر شهریور و مهرماه مجددا در کنار سایر ویروس‌ها تشدید می‌شود لذا تأخیر کنکور هیچ فایده‌ای برای کشور ندارد.

وی با تأکید بر اینکه نباید در این شرایط زندگی را متوقف کرد، گفت: می‌توان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله توزیع ماسک در بین داوطلبان و رعایت فاصله حدود 1.5 متر در حوزه‌های برگزاری آزمون، کنکور را برگزار کرد.

ویس کرمی افزود: برخی فرصت طلبان نیز در این میان با ایجاد کمپین‌هایی در فضایی مجازی به دنبال اعمال فشار بر تصمیم‌گیران و دست اندرکاران هستند، لذا نباید حق افرادی که وقت خود را صرف درس خواندن برای شرکت در کنکور کرده‌اند را سلب کرد و اسیر تصمیمات پوپولیستی شد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: با برگزار نشدن کنکور، ورودی یک سال به دانشگاه‌های کشور دچار متوقف می‌شود و این مسئله برنامه دانشگاه‌ها، اساتید و به طور کلی حوزه آموزش عالی را دچار اخلال خواهد کرد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

293 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احسان
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ب٫ظ

با سلام خدمت همه مدیران. بیشتر داوطلبان کنکور ارشد و دکترا میگن کنکور رو به اواخر شهریور بندازین نه اینکه لغو کنید تا حق اون کسایی هم که خوندن ضایع نشه و نهایتا کلاسها از آبان ماه شروع بشه فرض کنید بچه های خودتون هستن و سلامتشون و گرمای تیر و مرداد ماه با ماسک و شیوع بالای کرونا را در نظر بگیرید. هر کشور دیگه ایی بود با این همه اعتراض و کامنت در اینترنت الان کنکورها رو به تعویق انداخته بود. لطفا ستاد کرونا حداقل شما به فکر جوانان سرزمین خودتون باشید. با تشکر از ستاد کرونا

داوطلب دکتری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۹ ب٫ظ

با سلام
با اینکه آمادگی دارم و جمع بندی می کنم اما استرس سلامتی هم هست. اینکه طبق اخرین نتایج ویروس در هوا انتشار پیدا می کند واقعا خطرناک هست و بعد کنکور بیمارستان ها وضع فجیع خواهند داشت. در وضعیت کنونی جامعه, سلامتی مهمتر از کنکور هست.

جواد
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۳۵ ب٫ظ

با سلام …کنکور باید برگزار شود ..وما دانش آموزانی که د رس خوندیم آمادگی داریم حتی همین فردا..اینا که میگن بر گزار نشه درس نخوندن وتا حالا خوش میگذروندند.پس هر کس مشکل داره که میگه کنکور برگزار نشه میتونه کنکور نده .چرا ماهایی که درس خوندیم روحیمون رو از دست بدیم و باید به پایشون بسوزیم..کنکور=برگزاری

ناشناس
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ

خاهشاکنکوربرگزارنشه تواون سه ساعت سرجلسه میتونه هزاران نفرالوده بشن سلامتیمون مهم تره

ناشناس
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ب٫ظ

خاهش میکنم کنکوربرگزارنشه اوضاع ازاینکه هس بدترمیشه سلامتیمون باارزشتره تواون سه ساعت سرجلسه میتونه هزاران نفرالوده بشن

زهرا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ق٫ظ

دوستانی که میخوان تعلیق شه، یعنی کنکور سال دیگه بعد از زدن واکسن کرونا باید برگزار شه. اون موقع رقباتون دو برابر شدن. بهتره اجازه بدید امسال کنکور برگزار شه و کسایی که میخوان شرکت کنن. شما بذارید سال بعد واکسن زده شرکت کنید. این طوری یه سری از رقیباتونم که امسال پذیرش شدن کمتر میشه، بهتره واستون

دوست نداری نیا!
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

والا خب هرکس مخالفه کنکور نده. هرکس فقط به خودش فکر میکنه به کسایی ک با هزار مشکلات و سختی درس خوندن و آماده ی کنکور شدن فکر نمیکنن

علیرضا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ق٫ظ

داوطلب دکتری پوپولیست نیست مگه ماچی خواستیم غیراینه یه خواسته بدیهی توی شرایط بحرانی داشتیم که خودمون وخانواده مون وکل افرادجامعه تحت تاثیراین شرایط بحرانی هستن ومامیخواستیم کمکمون کنیدوازاین استرس واضطراب مارونجات بدیدولی متاسفانه فقط فکرمنافع خودتون هستن تامردم متاسفم

نیکا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۹ ب٫ظ

پوپولیست برازنده کسانیست ک منافع خود را بر جان ملت مظلوم ترجیح میدهند..مجلس باید عذر خواهی کند از داوطلبان

شادی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب٫ظ

داوطلب دکتری پوپولیست نیست لطفااا حرف نا مربوط خود را پس بکشین و از داوطلبان عذر خواهی کنین

نمایندگان نخوانند!
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۴ ب٫ظ

هموطن فرهیخته!
در زمانه ای که همگی ما درگیر بحران مرگ و زندگی هستیم، بنده به شخصه در حد توان سعی کردم با مسئولان آموزش عالی با ادبیاتی علمی وارد صحبت شوم، بلکه از واقعه ای غیرقابل جبران پیشگیری شود.
از این بابت که مسئولیت اجتماعی خود را به انجام رسانده ام، وجدانم آسوده است، ولی چه کنم؟! که بی نتیجه ماندن و نادیده گرفتن هر چه گفتیم و نشنیدند، درد را عمیق تر می کند!

داوطلب دکتری «پایلوت آزمون در شرایط بحرانی» و «پوپولیست» نیست!

پژمان
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ب٫ظ

کل تایممونو درس خوندیم
با ماسک و دستکش امتحان میدیم
مشکلی هک پیش نمیاد

2020
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۵۸ ب٫ظ

متأسفانه تو این مملکت هیچ تصمیمی غیر از منافع خودشون گرفته نشده، نمیشه و نخواهد شد. حالا اگه منافع شما با منافع مسئولین یکی نیست این دیگه مشکل خودته. ما هم تا الان خیلی خوش خیال بودیم. به نظرم هر کس باید خودش تصمیم بگیره که بره سر جلسه یا نه.

زنبور
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۰ ب٫ظ

همگی دیدیم که نمایندگان مطالبه گر استان ها در این مجلس اصلا انگار نه انگار. !!!! سنجش به زودی با این صحبت ها به سازمان منفوری تبدیل خواهد شد.

خانم دکتر
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  زنبور

فقط پول مهم عزیزم نه جون مردم.

raha
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۸ ب٫ظ

متاسفم برای نماینده ای که(فارغ از موضوع تعویق یا برگزاری) جوانان کشورش را به صورت ضمنی فرصت طلب خطاب میکند.
جوانی که با کار و درآمد اندک با تمام توان درس خوانده و پژوهش کرده فرصت طلب نیست…

nazmi
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۷ ب٫ظ

به نظرم با اپراتور صحبت کنید تا درخواستتون ثبت بشه. پیام اپراتور در مورد سنجش تا دیروز نبود و جدیدا اضافه شده الان هم نظرات به کارشناس گفته بشه شاید پیگیری بشه.

شادی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۴ ب٫ظ

جالبع دکتر ویس کرمی فرمودن ک ما بین بد و بدتر..بد رو انتخاب میکنیم و.نمیزاریم زحمت بچه ها هدر بره..یعنی از دست رفتن جون ملت بده..ولی هدر رفتن زحمت داوطلبا بدتر..ببینین چقد نماینده دلسوزی دارین مردم خرم اباد..اسیر استدلالتونم

شبنم ارشد میکروب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۱ ب٫ظ

فک کنم خود موافقای برگزاری هم.دیگ با این امار دارن ب جمع ما پوپولیستا اضافه میشن..حالا خوبه این دفه ما بگیم نه نظام اموزشب رو بهم نزنین برگزار کنین…خخخخخ

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۷ ب٫ظ

مخالفان تعویق خود سازمان و وزارت و موسسات اموزشی و دانشگاههای پولی هستن….اگر داوطلبان بودن پس چرا کمپینشون متروکه اس؟؟……ظاهرا حدود نود درصد پیامهای مخالف تعویق در این سایت را یک نفر با دهها اسم مختلف میگذارد …ظاهرا بیکاره و علاقمند به بحث و جدل…..

مینا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ

نازنین جان من زنگ زدم ستاد کرونا صفر رو هم گرفتم اپراتور گفت درمورد امتحانات سنجش مشکلات داوطلبان به اطلاع رییس ستاد رسیده، و اگر مساله دیگه ای هست منتظر کارشناس باش.

شبنم ارشد میکروب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

اره اونو میگه بعد ی خورده منتظر میمونی کارشناس مساد رو خط دیگ توم شکایتت رو بش بگو عزیزم

نازنین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

مینا جان
بعداز اینکه گفت اگر مسئله ای هست منتظر کارشناس باشید.
باید منتظر میموندی تا به کارشناس وصل بشی.
حتما دوباره تماس بگیر

دکتری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۹ ب٫ظ

خیلی جالبه که نماینده مجلس می فرمایند آنهایی که دم از تعویق می زنند برنامه جایزین ندارند. داوطلبان باید برنامه بدهند یا شما مسوولین عزیز؟ شما مسوولین عزیز یه راهکار درست از اول اگر می دادید که کسی حرفی نمیزد. صد مدل حرف و برنامه و تعویق کنکور صورت گرفت هیچ چیز عوض نشد که هیچ بدتر هم شد . حالا ماهستیم شما هم هستید کنکور برگزار خواهد شد بدون رعایت پروتکل تعداد قابل توجهی از داوطلبان عزی هم مبتلا خواهند شد یا ناقل و چند برابر هزینه لغو کنکور هزینه درمان و یا از دست رفتن سرمایه های انسانی کشور خواهد شد.

بفرمایید کرونا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ب٫ظ

من الان زنگ زدم ستاد ملی کرونا
گفتم با توجه به وضعیت فعلی و افزایش آمارها، قرار نیست کنکور دکتری به تعویق بیفته یا چه روشی هست که بشه نگرانی و اعتراض رو اعلام کرد؟
بعد از ثبت شکایت و بررسی درخواست اعلام گفتند که تصمیم‌گیری در این مورد به وزارت بهداشت واگذار شده و الان هم شرایط در حال بررسیه و بزودی نتیجه اعلام میشه.

دکتری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ

احسنت

hrq mathematics
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۶ ب٫ظ

من که از خیر کنکور امسال گذشتم دکترا سر جای خودش هست فرار هم نمیکنه یکی دوسال اینور یا اونور فرقی نمیکنه .ان شا الله دوستان موفق باشند و مشکلی برای سلامتیشون پیش نیاد.
یا علی

رجب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  hrq mathematics

برای شما یکی دو سال فرقی نداره ولی برای بنده با ۴۴ سال سن خیلی فرق میکنه. وقتی فهمیدم تعویق قطعیه گریه کردم

نازنین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

تعویق رو دوست داری؟ یا کرونا و مرگ .
هنوز واکسنشو نداریم.
مطمئنی بعدا پشیمون نمیشی؟

Hrq mathematics
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

شما که تا الان صبر دادی این یکی دو سالم روش البته اگه سالم و سلامت باشید که ان شا الله باشید ولی طی این سال ها درس خواندن بنده یه چیزی رو متوجه شدم و فهمیدم هیچی ارزش از دست دادن سلامتی رو ندارن حتی گرفتن مدرک چون همه ما میدونین دکترا یعنی فقط گرفتن مدرکه نه چیزی یاد گرفتن پس خودمونو گول نزنیم.

ناشناس
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

حالا یک سال هم اضافه بشه ۴۵ اما خودت و خانوادت سلامتی

بفرمایید کرونا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۳ ب٫ظ

چه تناقضات رسانه‌ای جالبی.

دیروز سنجش اعلام می‌کنه که فقط در صورت تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا تعویق کنکور اتفاق می‌افته. امروز یک ساعت بعد از اعلام خبر افزایش حیرت‌انگیز آمار تلفات کرونا و بالا گرفتن وحشت عمومی، سنجش دوباره اعلام می‌کنه هیچ تصمیمی برای تعویق نه در وزارت علوم، نه وزارت بهداشت و نه در ستاد کرونا وجود ندارد و تعویق و تعلیق کنکور اتفاق نخواهد افتاد!
به نظر می‌رسه واکنش جدید سنجش اقدامی پیشگیرانه در مقابل تصمیمات احتمالی برای تعویق مجدد از سوی ستاد ملی باشه.

nazmi
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ

بازهم به سنجش و ستاد پیام بدیم شاید فرجی شد. مرگ برای من زیاد سخت نیست ولی ونتیلاتور و بعضا بریدن گلو و وارد کردن لوله اکسیژن دردناک هست. البته من خدمت هم دارم و به مخالفانی که مشکل خدمت دارند حق می دم، پادگان ها وضعیتش به مراتب بدتر هست.

؟؟؟
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۴ ب٫ظ

حالا کسی میدونه واقعا نتیجه جلسه کمسیون آموزشی امروز چی شد؟؟؟

یعنی هنوز تو جلسه اند؟؟؟

دکتری حقوق
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ب٫ظ

اینجوری نمیشه باید حضوری اعتراض کنیم خخخ

...
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۱ ب٫ظ

من جغرافیم خوب نیست
۹ تا استان وضعیت قرمز
ده تا استان وضعیت هشدار
عمدتا هم استانهای پرجمعیت مثل تهران و اصفهان و خراسان
چندتا دیگه می مونه؟؟؟؟

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ...

۱۲ تا

محمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ب٫ظ

بعضیا یه جوری میگن مردم “همه سر کار هستن و کسی رعایت نمیکنه” و از این دست حرفا، انگار نه انگار با داوطلب های تحصیل کرده طرفیم… دقیقا چون تحصیلات عالی دارن همگی، انتظار میره بیشتر رعایت کنن.. اگه اوضاع بدتر بشه.. یا همین آمار ادامه پیدا کنه کلا تمام آزمون ها باید لغو بشه.. مهم نیست چقدر خوندیم.. مهم جون مردم کشوره

مححمود
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ب٫ظ

از سازمان سنجش تصمیم عادلانه دارییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم.البته اگه کسی به فکر ماست هنوز……………………………………………..

سنا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۵ ب٫ظ

امید وارم این تصمیم سنجش و وزارت علوم و مجلس تا یک ماه اینده یک پشیمانی به ارمغان نیاره و فاجعه رخ نده……………………………………………………….

مهدی پی کانی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ

فقط افزایش ۱.۵ برابر حوزه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باید حداقل سسه برابر افزایش پیدا کنه.یا اونوقت باید پول مراقب و حوزه بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارغوان بانو
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی پی کانی

من میگم آزمون میدم اما تو هر کلاس حداکثر ۳ نفر من تو تجمع وحشت دارم آزمونمو خوندم سختمه نیام اما اگه بیام شرایطم برام مهیا بشه تمام

فقط امید به خدا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ

ان شاالله وبه امید خداوند متعال وبزرگ کنکور دکتری سر موعد مقرر که حق همه داوطلبین درس خوانده هست بر گزار خواهد شد توصیه من به عنوان برادر کوچکتر اینه که برید تو این چند روز باقیماندت بدون استرس چه موافقان تعویق وچه مخالفان تعویق دروس رو یه دوره فشرده کنید که ماندن و کل کل کردن جز ضرر چیزی نیست

جلال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۳ ب٫ظ

بحث درس نیست علم ازبین نمیره بلکه با تاخیر کنکور میدی
اما اگه بمیری مامانت داغدار و بی بچه میشه اگه ناقل و قاتل خانوادهت نباشی

سینا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ب٫ظ

کشور چین در شرایطی کنکورو امروز برگزار کرد که امار فوتی ها ۴ نفر بود در روز نه اینکه ۲۰۰ نفر

حکیمه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ب٫ظ

از سازمان سنجش استدعا دارم یه راه خوب انتخاب کنن.چی میشه اگه یه سال نظام اموزشی به هم بخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بهتر از اینکه اصلا زنده نباشیم و تو قبر بخوابیم بقیه عمرمون رو.

جلال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  حکیمه

معدلی
همانطور دانشگاه بدون ازمون میگیرن

سهیلا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به چه قیمت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به قیمت جون یک میلیون نفر داوطلب و خانواده هاشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جلال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلا

ناقل در رفت وامد
من جدا از همه دلم فقط برای مراقب میسوزه

سینا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ

بچه ها من امروز بعد از چند ماه از خونه بخاطر کاری رفتم بیرون ماسک زدم ساعت ۹.۵ دقیقا روی ساعت ۴۰ دقیقه بعدش نفس تنگی شدید گرفتم و سریع برگشتم خونه تا ساعت یک درگیر نفس تنگی بودم خیلی سخت بود
عزیزانی که عاصم دارن یا تنگی نفس و حتما می خوان امتحان رو شرکت کنن از امروز حتما روزی ۲_۳ساعت تو خونه ماسک بزنن تا عادت کنن در غیر اینصورت مطمئن باشید سرجلسه بیهوش میشید چون نمی تونید اینهمه ساعت ماسک رو تحمل کنید. خلاصه خیلی وحشتناک بود. خود ماسک باعث میشه اکسیژن کمتری به شما برسه

رویا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

نگران نباش ما روزی ۸ ساعت ماسک رو صورتمونه
نمردیم

جلال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

اسم داری
اگه بیماری اسم و تنفسی دارن اصلا ماسک نزنن ضررش دوباره

مینو
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ

سلام تو رو به امام زمان یه فکری بکنید امار امروز۲۰۰ نفر بود تو بیمارستان مسیح دانشوری تخت نیست تو ماشین میخوابونن مریضارو.تو به امام رضا ب فکر ما باشید.

جلال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  مینو

موش ازمایشگاهی برای کنکورهای بعدی ارشد لیسانسها
میخوانن ببین تلفات چقدر
اگه دکتری زیاد کشتار داشتن کنکورهای بعدی معوق میشه

سارا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۹ ب٫ظ

واقعا متاسفم به سنجش……یعنی به هم خردن برنامه اموزشی مهمتر از جون ماست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نازنین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

با ستاد مبارزه با کرونا تماس بگیرید
۰۲۱۸۹۵۱۱

جلال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

بله
پول مهمتره

مریم
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۸ ب٫ظ

با این وضع واقعا چطور برگزار میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پروتکول چیه دقیقا؟؟؟؟؟؟؟؟استامپ هست. بازرسی بدنی هست این کجاش رعایته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه میشه داوطلب ۵ ساعت چیزی نخوره.حتما حداقل یه بار ماسک و میکشن پایین و ابی میخورن.

نازنین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

با ستاد مبارزه با کرونا تماس بگیرید
۰۲۱۸۹۵۱۱
عدد صفر را شماره گیری کنید تا به کارشناس وصل شوید

جلال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

فشارخون پایین ناقل خود کرونا
الان داییم کرونا گرفت هیچ علایمی نداره نه تب نه هیچی استامپ میزنه بعد شما لمس میکنی فاتحه خونده

مریم
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ

او موقع که ستاد مبارزه با کزونا تاریخ هارو تصویب کرد برا کنکور فکر میکردن تموم خواهد شد کرونا نه اینکه روزی ۲۰۰ نفر فوت خواهد شد.

۲۰۰ نفر کشته!رکود زدیم
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ

سنجش جان بیا برگذار کن خواهشا

بفرمایید کرونا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ

دقیقا دیگه چه اتفاقی باید بیفته تا به نتیجه برسند که در شرایط فعلی برگزاری کنکور می‌تونه برای هزاران نفر خطر جانی داشته باشه؟

فقط امید به خدا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ

شما ازمون نده ما میخوایم ازمون بدیم

جلال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۵۰ ب٫ظ

تو اصلا ارشد داری ؟؟؟؟؟؟
یا اینجا اومدی برعکس ما حرف بزنی

.......
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ

۲۰۰ نفر فوتی جدید

شناسایی ۲۶۳۷ بیمار جدید / مجموع مبتلایان کووید۱۹ در کشور به ۲۴۵۶۸۸ نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت :
▫️از دیروز تا امروز ۱۷ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۵۵ مورد بستری شدند.
▫️متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۹۳۱ نفر رسید.
▫️خوشبختانه تا کنون ۲۰۷ هزار نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
▫️ ۳۲۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
▫️تا کنون یک میلیون و ۸۴۶ هزار و ۷۹۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

استانهای خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند.
استانهای تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، زنجان، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند.

مرکز بهداشت و سلامت کشور

English lit
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ

رجب رو هوا یه چیزی میگه تعویق کجا بود. آره گذاشتن لحظه آخر بگن سورپرایز بشید!… سخته ولی دیگه باید باور کنیم هفته بعد کنکوره.

رجب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  English lit

دوست خوبم من شرایط بسیاری رو قبل از اظهار نظر در نظر گرفتم و همچنان میگم تعویق قطعیه

سپهر
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

جناب تیر خلاص رو زدن

جلال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

رجب رشته چیه

ویکتوریا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  English lit

به یه هم رشته ای.منم ادبیاتم. شما ارشد کدوم دانشگاه بودید؟ سال اول کنکور می دید؟؟

امین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ

به نظر میرسه که هدف عدم تعویق از این مقمه و صحبت امتحان شهریور راهکار جایگزین با آمار پایین البته ما نظرمونو گفتیم اگر یک درصد از این جمعیت ۹۰۰هزار نفری ارش و دکتری الان تو این آزمون مبتلا بشن یک درصد رقم غیر واقعی نیست میشه ۹هزار مبتلا و هر کدوم پنج نفرو در منزل مبتلاکنن میشه ۴۵هزار نفر و اگه ۵.۵درصدشون از دست برن میشه ۲۵۰۰نفر حالا هر چی صلاح میدونید.صلاح کار خویش خسروان دانند.

غغغ
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  امین

حالا شما خطی حساب کردی. قطعا پدیده های طبیعی این روری خطی نیست و اعداد و ارقام بسیار بیشتر خواهد بود

#مخالف تعویق
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  امین

اگر ۲۰۰ هزار نفر داخل حموم ناگهان پاشون لیز بخوره یک درصد از این افراد سرشون بخوره به شیر آب بعد فوت کنند و از غصه اونها یکی از اعضای خانواده اونها سکته کنه میشه چقدر ؟؟پس دیگه تصمیم بگیریم حموم نریم

...
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

چه بی منطق

امین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

در محاسبه احتمالات شرط اول در اعتبار برآورد واقعی بودن مثاله که صحبت شما اولین شرط رو نداره در ضمن من حداقل رو گفتم.پرو توکل های مطرح شده یه نقص بزرگ دارن و اونم اینه که اولین اشتباه عمدی یا غیر عمدی آخرین اشتباه میتونه باشه.بنابراین قرار دادن افراد در چنین شرایطی درست نیست.تا آمارها مثل خود چین تک رقمی بشه اونوقت پروتوکل ها منطقی میشن.اگر ملاک رو خود چین در نظر بگیریم بایستی دقیقا مثل اونا عمل کنیم و وقتی آمارمون مثل الان چین شد آزمون رو بگیریم.و این کار ظرف یک ماه تا چهل و پنج روز اتفاق می افته.منم مخالف شدید حذف کنکور امسالم.چه اشکالی داره ترم از آبان شروع بشه

داوطلبب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

کرونا یه اپیدمی جهانیه, مسخره بازی نیست که دارین با کارهای روزانه مقایسه میکنید. همه سوار یه کشتی هستیم و نباید حتی زیر پای خودمونو سوراخ کنیم. تا وقتی همه دنیا متحد نشن کرونا هست ما که فقط جامعه کوچیکه از یه کشوریم …

جلال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

یه سوال شما ارشد دارین
یا اومدی برعکس ما حرف بزنی جو سازی کنی

مینا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ

اونهایی ک میگن به روال طبیعی باشه و… یعنی به رول طبیعی روزی چند صد نفر بمیرن؟ یعنی اگه بگن فلان شغل یا مثلا استخر و… محدودیت باشه و یه مدت کار نکنه، باید بگن ما میخوایم بریم بقیه نیان . یا خیلی زحمت کشیدیم این شغل رو راه انداختیم کسی برامون تصمیم نگیره و…؟

#مخالف تعویق
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

نه اون شخص باید خودش بشینه با خودش حساب و کتاب کنه ببینه آیا برای کارش چقدر زحمت کشیده بعد ببینه کدام کار به صلاحشه …بعد تصمیم بگیره ..این شخص نمیتونه بگه چون من نمیخوام پس کلا بازار تعطیل

داوطلبب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ

چطوریه که تهران شفا عاجل یافته؟! الان حتی در وضعیت هشدار هم نیست! ما استان محروم ها که مهم نیستیم اما اگه تهران قرمز شد خیلی روی تصمیم‌گیری برای آزمون موثره. انشاالله همه کشور سفید بشه.

...
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلبب

تهرانم هشداره
قبلا روزی نوزده تا فوتی کرونا
دیروز از ۱۶۰ نفر کشور ۷۰ تا برا تهران بود
حالا یا وضع تهران خیلی وخیمه
یا وضع امار خیلی وخیمه

زنبور
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۱ ب٫ظ

تعداد کل کشته ها در یک ماه پیش پنج هزارتا بود توی یک ماه شد ۱۲ هزار خدایا این بلا چی بود بابا کوتاه بیایید .

سجاد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ

تمام مسئولین میگن هیچ راه جایگزینی نداره باز یعده کوتاه نمیان، کار به جایی رسیده که مسئولین حتی احترامشون رو هم نگه نمیدارن و از اون ها به عنوان سودجو و فرصت طلب و… یاد میکنن، ولی باز هم یعده دوست دارن خودشون رو کوچیک کنن.
امروز ۲۰۰ نفر فوت کرده بخاطر کرونا؟
خب امروز ۲۰۰نفر هم توی جاده ها در اثر تصادف مردن و اگه فردا جاده ها بسته بشه قطعا این آمار به صفر میرسه، آیا جاده ها رو میبندن؟
باید در کنار تهدید به ایمن ترین شکل زندگی رو پیش برد.
من نگران این نیستم که با ادامه دادن این روند کنکور رو به تعویق بندازید چون همه میدونیم که این کار غیر ممکنه دیگه و ازمون ۲۶ام برگزار میشه. من نگران شان و جایگاه دانشجوی دکتری هستم که یعده دارن اون رو به باد میدن و باعث میشه در اینده همه ی ما از این ماجرا لطمه بخوریم و در موارد مشابه حتی اگه در اون مورد حق با ما باشه کسی برای ما ارزشی قایل نباشه و بگن اینا همون کسایی بودن که در مورد قضیه ی کنکور ۹۹ اون رفتارها رو انجام میدادن.
شان خودتون رو حفظ کنید تا مسئولین شما رو فرصت طلب و سود جو و دلخوش کن به تعویق صدا نزنن و برای همه ی ما هزینه ایجاد نکنید

نازنین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

فرصت طلب به مافیای کنکور گفته میشه..
که اگه کنکور کنسل بشه ضرر میکنن.
لغو کنکور
میتونه شرایط جدیدی رو به وجود بیاره که به نفع همه هست. بجز مافیای کنکور

سینا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

ای ک از محنت دیگران بی غمی
نشاید ک نامت نهند ادمی

دکتری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

با این مثال ها و استدلال هایی که زدید فکر کند استعداد تحصیلی را ۲۰۰ درصد بزنید . همه گیری جهانی را دارید با جاده مقایسه می کنید ؟ خوبه نگفتید روزی ان نفرهم با قیچی میمیرند پس از فردا قیچی ها را از بین ببریم.این همه کشور هزینه کرده بودجه و سوبسید که یک نیروی انسانس کارشناسی ارشد تربیت بشه دقت کنید کارشناس ارشد… بعد خودمون بفرستیم طرف را به کام مرگ؟؟؟؟ استدلال جالبی داشتید

ترسیده از کرونا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ

یکی از همکارای من کرونا گرفت و بعلت اضافه وزن و چاقی ظرف یک روز به رحمت ایزدی پیوست
ولی زندگی جریان داره
باید با این بیماری جنگید
با ترس هیچی تغییر نمیکنه
یه ضرب المثل میگه
یه شیر مرده توی دشت بهتر از صد تا شیر زنده ی توی قفسه
حالا شما میخواید توی قفس بمیرید؟؟!!!!!!!!!!

ناشناس
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ

مسئولین تصمیم گیرنده لطف کنند هنگام برگذاری آزمون با همان شرایط داوطلبان سر جلسه بنشینند و نظاره کنند

TAR
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ

متاسفانه امروز رقم بی سابقه ۲۰۰ کشته در ۲۴ ساعت گذشته رسیدیم که مطمینن عدد از این بیشتر هست چون احتمال دقیقا ۲۰۰ تا کم هست،
توصیه به سازمان سنجش: شما به آمار دقت نکن مواظب باش یک وقت برنامه آموزشی بهم نریزه چون مهم تر از جان و سلامتی هر آدمی برنامه آموزشی سنجش هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انشا الله تعویق با این روند قطعی تر از گذشته شکل خواهد گرفت.

جلال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

لایک داری

TAR
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

اخی !

حسن
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۱ ب٫ظ

اگه سازمان سنجش معدلی میکرد الان مصاحبه داده بودیم مهر برای ثبت نام بچه میرفتن
نه اینکه یکی و دوتا کنه
مگه این همه دانشگاه بدون ازمون نمیگیرن خوب اینکار برای همه دانشگاه ها بکنند چی میشه

تازه ایران رکود زد ۲۰۰ نفر مردن
۲۰۰ خانواده عزدار هر کدومش معلوم نیست چند نفره زندگی میکنن با چند نفر تماس داشتن

هر هفت دقیقه یکی میمیره
اگه سرجلسه یهویی یکی مردش نترسید جلسه کنکور بهم نزنین

جلال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

افرین حرف دل خیلیهاست
احسنت
حقت دکتری

شمس الله
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ

تعویقیا چطورن
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
۲۶ تیر آزمون برگزار میشه ۹ روز دیگه

...
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  شمس الله

امروز ۲۰۰ نفر فوت کردندهمه عزاداریم نمیخندیم

TAR
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  شمس الله

اگر واقعا ۲۶ تیر آزمون بود تو الان اینجا نبودی

فقط امید به خدا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ

خدایا شکر که عزیزان ما در مجلس اسلامی ماهایی که یکسال درس خواندیم را درک کردن…….. زنده باد مخالف تعویق

محمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۸ ب٫ظ

دوستانی ک نگرانن میتونن کنکور ندن… ده بار تایمش عوض شد دیگه نمیتونیم. شما ک میگی تعویق یا لغو کنکور نده سال دیگه ک شرایط گل و بلبل شد کنکور بده.با فاصله اجتماعی هیچ مشکلی پیش نمیاد. تو ک نخوندی کار رو برا بقیه سختتر نکن

کامران
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ

من واقعا بعضی را نمیفهمم! با خوندن و نخوندنم کار ندارم!
جان باختن ۲۰۰ هم وطن در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ تیر!
ینی برگزاری کنکور انقد واستون مهمه که تعداد آمار مرگ بیشتر بشه؟ ما ایرانی ها کی میخوایم نفع شخصی رو کنار بزاریم و به همه مردم فک کنیم!

Mohammad
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

منم نمیفهمم! ۵۰ مراسم عروسی در یک شهرستان اونهم در یک شبانه روز؟!!!!!!!!
من اینجا ماسک میزنم و بعد توی شهرستان ۵۰ تا عروسی برگزار شده؟!!!!!!!
یعنی با تعویق کنکور، کسی بیشتر از ۵۰ تا عروسی نمی گیره در طی ۲۴ ساعت روز؟! ما ایرانی ها کی میخوایم متوجه رفتارهامون بشیم؟!
۵۰ تا عروسی. به طور متوسط ۲۰۰ تا مهمون که میشه ۱۰ هزار نفر. ۵۰ تا عروسی که میشه ۵۰۰ هزار نفر!!!!!!

امیرعلی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

کامران جان خیلی ها توانایی جنگیدن در شرایط عادلانه رو ندارن

Mahdi
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ب٫ظ

سلام
بهترین راه حل تعویق آزمون تا اواخر شهریور است. تا آن موقع با رعایت فاصله اجتماعی و … از میزان ابتلا و مرگ در سراسر کشور کاسته می شود.
امروز متاسفانه شمار جان باختگان به دویست نفر رسید.

Mohammad
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  Mahdi

بهترین راه ماسک زدن و تمرین کردن ماسک زدنه

دیارا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ

فقط مخالفای تعویق که اینقددد میگفتن ما خوندیم ما خوندیییم بعداز اعلام نتایج تک تکشون بیان نتیجشون رو اینجا بفرستن. لطفا اون روز غیبتون نزنه. ببینم به خاطر کیااا یه کشور قراره چنین ریسکی رو متحمل بشه.

دکتری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  دیارا

باشه حتما

TAR
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دیارا

احسنت کاربر دیارا، البته خوشبختانه اساتید فهم و درکشون بیشتر از اینه که همچین سیاهی لشکر هایی رو پذیرش کنند، حتی شده ظرفیتشون خالی بمونه ولی افراد بی رزومه رو پذیرش نمیکنند، بزارید اینها با خیال خودشون خوش باشن چون آزمون بدن کرونا رو گرفتن، مصاحبه هم برن که علی برکت الله خخخخخخ

فائزه سادات مدرسی به tar
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

یکی از اساتید رشته ما به بنده گفتن ما در حد اختیارات خودمون اجازه نخواهیم داد فاجعه ای رخ بده اونهم بابت مسئله دکترا. ایشون گفتن ما با بقیه اساتید در دانشکده تصمیم گرفتیم که امسال ظرفیت دکتری نداشته باشیم اصلا چون اگه دانشجوها عین سالهای گذشته بخوان به سمت مصاحبه هجوم بیارن، قطعا اساتید و داوطلبان زیادی مبتلا خواهند شد. کما اینکه در اغلب موارد رفتن به مصاحبه نیاز به سفر کردن داره.

TAR
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ب٫ظ

احسنت به اون اساتید دانا، درود بر شرفشون

فائزه سادات مدرسی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

سلامت باشید ان شاءالله…..

Maryam
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  دیارا

صدرصد

آبی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ

تعداد فوتی های امروز کشور رکورد زد وبه عدد ۲۰۰ نفر رسید

حسن بابلی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

کنکور بدیم ۵۰۰ تا میرسه

شاهین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

یاخدااااااااااااااااااااااااااااا. جدی..کجا زده؟

....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

یا خدا

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

با امتحانات نهایی به اینجا رسیدیم…با برگزاری کنکور به رتبه اول جهان میرسیم………نکته جالب اینست که کشور ایران یک کشور فوق العاده جوان است …از طرفی حدودا نود درصد فوتیهای کرونا افراد مسن هستند…..یعنی اگر مثل کشورهای دیگر از جمله کشورهای اروپایی کشور پیری داشتیم چه فاجعه عجیب و غریب و غیرقابل تصوری میشد!!!

بفرمایید کرونا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ

آمار فوتی‌های روزانه کرونا به ۲۰۰ نفر رسید!
واقعا انتظار دارید تا هفته دیگه شرایط مساعد بشه؟
اینطور که معلومه شیب نمودار تندتر هم خواهد شد

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ

۱۵ تیرماه محدودیتها انهم نصف و نیمه اجرا شده….نتیجه اش حداقل ۲۰ روز دیگر ارام ارام مشخص میشه و تازه شروع به تنزل می کند…..ضمنا شروع تنزل شیوع دلیل بر مساعد بودن شرایط برای برگزاری ازمونها نیست…….

#مخالف تعویق
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ب٫ظ

به همین دلیل ما اصرار به برگزاری در حال حاظر را داریم

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

حب شیب نمودار تا انتهای تیر و ابتدای مرداد تندتر میشود و بعدش ارام ارام کاهش می بابد…..بخاطر اینکه شیب تندتا زمان ازمون تند میشه میخواهید ازمون برگزار شود؟….احسنت!

TAR
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ

بوی تعویق نمیده این موضوع ؟ خخخ
خداحافظ ما رفتیم

TAR
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

با کشته های ۲۰۰ تای امروز اتفاقا بیشتر بوی تعویق میده، اگر باور نمیکنید فقط صبر کنید و بشنوید.
انشا الله تعویق حتمی هست

.......
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

منتظر باشید
۲۰۰ نفر کشته واقعا فاجعست و مرگ بیخ گوشمونه
رکود زدیم

حسین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ

خواهشا یا تعویق بندازید یا غیر حضوری برگزار کنید. یک ملت رو مریض نکنید لطفا. دانشگاه های دنیا همه برای ورودی کنکور میدند آیا؟

مجید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

من هم موافقم
یا تعویق یا برگزاری کنکور به صورت غیرحضوری

حسن بابلی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

فقط معدلی

الی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ

دوستان به درس خوندن ادامه بدید با تمام قدرت تا منتظر نتیجه جلسه امروز و تصمیم ستاد باشیم
حالا این نماینده فقط یک رای دارند. اگر دستور از ستاد بیاد هیچکس نه نمیتونه بگه.
میدونم درس خوندن تو این شرایط خیلی سخته اصطراب برگزاری یا تعویق، خود من مدرک زبان مقاله سایت شده ISI علمی پژوهشی کنفرانس داخلی و بین المللی دارم و ارشد در در دانشگاه سطح اول خوندم اما با این شرایط بخاطر پدر و مادرم شرکت کردن ریسک هست.

پیشنهاد میکنم در وقت استراحت تون مصاحبه دکتر نمکی در ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه با شبکه خبر رو ببینید.
گویا خود ایشون هم از تسریع در بازگشایی ها و فشار مسئولین گله مند هستند.

الی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  الی

در ضمن مصاحبه خیلی خیلی بی عدالتی هست.
استاد راهنما ارشد من، من رو برای دکتری برنداشتند و یک نفر رو برداشتند که رزومه من رو نداشت و فقط و فقط رتبش ۵ نفر از من بهتر بود. و البته کارمند دولتی هم بودند.
این دکتری خوندن هیچ ارزشی نداره. با این بی عدالتی

حسن بابلی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  الی

اگه سازمان سنجش معدلی میکرد الان مصاحبه داده بودیم مهر برای ثبت نام بچه میرفتن
نه اینکه یکی و دوتا کنه
مگه این همه دانشگاه بدون ازمون نمیگیرن خوب اینکار برای همه دانشگاه ها بکنند چی میشه

دکتری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسن بابلی

تویی ک ادعای معدل و رزومه ات میشه خب برو استعداد درخشان ثبت نام کن

الی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

معدل بالا داشتن تو دانشگاه تهران که رقابت بالا هست کار سختی هست. بعدشم معدل بخشی از رزومه هست برای دکتری. داوطلب دکتری جدول امتیاز دهی سوابق پژوهشی رو مطالعه کن

ویکتاریون
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسن بابلی

ارشد و لیسانست رو کجا بودی؟ معدل دانشگاه های مطرح یه جوری ضریب میخوره که اگه دانشگاه سطح ۲ یا حتی سطح یک شهرستان باشی با معدل بالا هم شانسی نداری.

منتظر
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ

من برای هر تاریخی آماده ام حتی همان ۹اسفند آماده بودم. ولی بعد از برگزاری آزمون باید برم تست کرونا بدم ولی دیدم، پرسیدم گفتند ۳۰۰۰۰۰ هزینه داره، … چون نمی خوام خانواده ی سه نفری ام دچار بیماری شوند. توی این دنیا ما همین سه نفریم.

تعویق
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  منتظر

خخخ. یاد فیلما افتادم. خیلی رمانتیک گفتیش.

حسن بابلی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  منتظر

اگه سازمان سنجش معدلی میکرد الان مصاحبه داده بودیم مهر برای ثبت نام بچه میرفتن
نه اینکه یکی و دوتا کنه
مگه این همه دانشگاه بدون ازمون نمیگیرن خوب اینکار برای همه دانشگاه ها بکنند چی میشه

تازه ایران رکود زد ۲۰۰ نفر مردن
۲۰۰ خانواده عزدار هر کدومش معلوم نیست چند نفره زندگی میکنن با چند نفر تماس داشتن

ر.ی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ب٫ظ

جناب اقای دکتر خدایی
لطفا تعویق نباشه
به فشارها توجه نکنید حق ماست ازمون بدیم هر کس نگرانه یا هر دلیلی دیگه ازمون نده ولی حق نداره بجای ما تصمیم بگیره نمیشه زندگی رو تعطیل کرد امدیم و کرونا تا دوسال دیگه بود ایا باید همه چی تعطیل بشه الان برخی ساعتها طولانی سر کار هستن …حالا ما تحمل چهار ساعت رو نداشته باشیم
لطفا به این فشارها و خودخواهی های بعضی توجه نکنید
موفق و سربلند باشید

حسن بابلی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ر.ی

اگه سازمان سنجش معدلی میکرد الان مصاحبه داده بودیم مهر برای ثبت نام بچه میرفتن
نه اینکه یکی و دوتا کنه
مگه این همه دانشگاه بدون ازمون نمیگیرن خوب اینکار برای همه دانشگاه ها بکنند چی میشه

تازه ایران رکود زد ۲۰۰ نفر مردن
۲۰۰ خانواده عزدار هر کدومش معلوم نیست چند نفره زندگی میکنن با چند نفر تماس داشتن

مهندس
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ

من کلا با اسم گذاری مخالفان و موافقان مشکل دارم. به افرادی مثل ما که اعتقاد داریم یک چیز باید طبق روالش انجام بشه مختصرا میگن مخالف. بعد به اون هایی که دارند در روند یک کاری اختلال ایجاد میکنند میگن موافق؟ در واقع درستش اینه که ماها موافق برگزاری هستیم و برخی دوستان مخالف برگزاری

سینا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ

بچه ها لطفا دیگ.برین درس بخونین..یخدا عقب نمیندازن..تمام شد..امید الکی نداشته باشین معجزه لیم رخ نمیده..هیچ کدوم موافق برگزاری نبودیم ولی دیگ کاری از دستمون برنمیاد..بپذیرین..ولی اینو یادتون باشع بعدا تو انتخاب نماینده هاتون خیلی دقت کنین..با سپاس

maral
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

چرا قسم میخوری الکی؟ هنوز هیچی معلوم نیست

سینا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  maral

ایشالا ک بشه مارال..ولی امیدواهی نداشته باشیم الان بهترین کار درس خوندنه

ستاره
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

باید از خواسته مون کوتاه نیاییم.
روزی که گفتن ما برای ابن امار پیش بینی داشتیم فوتی ۱۱۵ نفر بود امروز ۲۰۰ نفر؟؟؟

سینا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ستاره

منم موافق حرفتم ولی فک کنم.خودشون بگن تعویق ها امروز واقعا امار افتضاح بود

ر.ی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

من موافق بودم نگید همه موافق نبودن
هر کس نگران هست یک سال ازمون نده چی میشه ولی حق نداره به جای ما تصمیم بگیره

شاهین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ر.ی

عزیزم تبریک میگم فعلا ک زمین و.زمان و اب و.خاک وزیر علوم و سازمان ینجش و.نماینده ها و وزارت بهداشت و ستاد کرونا باشما بود..تعویقم نمیشه..برو حالشو ببر باید دکتر شیاااا وگرنه نسئولی بابت جون بقیع چون اعتراض زیادی کردین ک برگزار کنن

علیسا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ

موافق برگزاری کنکور هستم، اما یک راهکار ساده هست و اونهم یکم زحمت دادن به همکاران خدوم سازمان سنجش که از هفته دوم شهریور تا اواخر شهریور شبانه روز به تصحیح پاسخنامه ها بپردازن و اعلام نتایج بکنن از اول شهریور هم تا یک هفته تمامی امتحانات رو پشت سرهم بگیرید.. مهرماه هم مصاحبه ها و ثبت نام هارو انجام بدید. سخت نیست..

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ

توصیه و پیشنهاد به کمسیون آموزش مجلس و وزارت علوم و بهداشت (راهکار جایگزین): با توجه به اینکه با محدودیتها و سختگیریهای نیمه دوم تیرماه و مردادماه و تعطیلی تجمعات و افزایش رعایت مردم، بعد از حدود ۴۵ روز دیگر وضعیت شیوع کرونا تنزل خوبی خواهد داشت و در شهریورماه در مینیمم شیوع خواهیم بود. زمانهای زیر بنظر بنده مناسب برای برگزاری آزمونها می باشد. – آزمون سراسری زمانش فعلا مشکلی ندارد و می تواند در زمان تعیین شده یعنی روز‌های ۳۰ و ۳۱ مردادماه برگزار گردد. – آزمون فنی و حرفه‌ای و کارشناسی ناپیوسته زمانش فعلا مشکلی ندارد و می تواند به طور همزمان روز ۱۴ شهریورماه برگزار گردد. – کارشناسی ارشد روز‌های ۲۰ و ۲۱ شهریورماه برگزار گردد. – آزمون دکترا روز ۲۸ شهریورماه برگزار گردد. شایان ذکر است با برگزاری آزمون در تاریخهای فوق الذکر، برای ورودی کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد می تواند شروع ترم از آبان ماه باشد……برای دکترای تخصصی شروع ترم از بهمن ماه باشد چون مدت زمان اعلام نتایج حدودا بیش از ۴ ماه می باشد……در صورتیکه ازمون دکترای تخصصی ۲۶ تیرماه هم برگزار میشد باز شروع ترم دکترا از بهمن ماه میشد…. با این اوصاف هیچ تغییری در زمان ثبت نام ورودیهای مقاطع مختلف هم رخ نمی دهد. همچنین اگر برخی رشته ها در ازمون های غیر از دکترای تخصصی، دو مرحله هستن و مصاحبه دارند نیز بهتر است مثل دکترای تخصصی ترم بهمنی برنامه ریزی شوند. لازم بذکر است نحوه مدیریت کنکور و پروتکلهای بهداشتی سازمان سنجش بهتر… ادامه نظر»

.پوریا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ

خوب چه کاری وقتی قرار نیست تعویق بدن چرا هر ساعت مصاحبه و اطلاعیه میدن.

فربد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ

فایده نداره دوستان این تصمیم بر کشتار دسته جمعی کنکوری ها گرفتن..برین درس بخونین حداقل رو سنگ قبرمون بنویسن دکتر..بای

درود بر نماینده باهوش و آزمون فقط ۲۶ تیر
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ

آفرین نماینده باهوش به درستی تشخیص جوسازی دادین

maral
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ

متاسفم برات

ر.ی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  maral

برای خودت متاسف باش مارال

رجب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ

:))))) من مطمئنم هفته دیگه در حالی که کنکور عقب افتاده همه با هم در صلح و صفا به این حرفهای شما میخندیم و چند ماه دیگه همه رشته های خوب قبول میشیم و شاید چهل سال بعد یکی از شما تو یه پارک زیبا برای نوه خودش تعریف کنه داستان رجب و کنکور ۹۹ رو بعد نوه ازش بپرسه بابابزرگ (یا مامان بزرگ) هیچوقت نفهمیدین رجب کی بود و شما بگید نه عزیزم فقط میدونیم هرکی بودیم خیلی انسان شریف و خیرخواهی بود…

ثمین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

آقای رجب شما رو به خدا قسم میدم اگه خبر موثقی دارین بگین، من دیابت دارم، الان بیشتر از دو هفته است قند خونم به خاطر استرس پایین نمیاد، بازم از خوندن دست نمیکشم، تعویق میشه؟

شاهین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  ثمین

ثمین رجب هدف دیگ ای از این کارش داره..بیخیالش شو خودت ببین از حرف نماینده و وزارت علوم و سازمان سنجش معنی دبگ ای ب جز برگزاری میاد؟هیچ کدوم راضی نبودیم ولی خب دارن برگزار میکنن..

رجب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ثمین

ثمین خانم تعویق قطعیه ولی جدای از درس و کنکور شما باید خیلی مراقب خودت باشی. کرونا صد برابر بیشتر برای شما خطرناکه. اگر بیرون مجبور بودی بری حتما از شیلد محافظ صورت به علاوه ماسک و کلاه مخصوص استفاده کن

maral
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

خیلی باحالی رجب خدا کنه تعویق بشه

یکتا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  maral

بابا ثمین و مارال, به حرفای رجب گوش نکنین. اون شوخی داره. جدی نمیگه. هیچکس تو مسیولین حرفی از تعویق نمیزنه. اثلن برای حرفامون تره هم خورد نکردن

یک عصبانی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ

ویس کرمی افزود: برخی فرصت طلبان نیز در این میان با ایجاد کمپین‌هایی در فضایی مجازی به دنبال اعمال فشار بر تصمیم‌گیران و دست اندرکاران هستند، لذا نباید حق افرادی که وقت خود را صرف درس خواندن برای شرکت در کنکور کرده‌اند را سلب کرد و اسیر تصمیمات پوپولیستی شد.

الان این خطابش به ما موافقان تعویق بوده…. نام جدید موافقان تعویق به پوپولی تغییر یافت…

maral
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ر.ی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

برخی بیکارن
تعویق چی هست ؟؟؟!!

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

امان از تجارت اموزشی!

شاهین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

پوپولیست بودیم وقتی پوپولیستی مد نبود

Maryam
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ

✅ تعلیق یا تعویق در کنکورهای ۹۹ نداریم سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: هیچ بحثی در وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعویق یا تعلیق کنکورهای ۹۹ وجود ندارد. فاطمه زرین آمیزی درباره مطرح شدن تعویق کنکورهای ۹۹ اظهار داشت: به جز تاریخ های تعیین شده، هیچ زمان دیگری برای برگزاری کنکورها نداریم و در ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیچ بحثی مبنی بر تعویق یا تعلیق کنکورهای ۹۹ وجود ندارد. وی تاکید کرد: این موضوع فقط درخواست تعدادی از داوطلبان و خانواده های آنها است که اصلاً عملیاتی نیست. سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تاریخ های اعلام شده برای کنکورها مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا است، گفت: اگر کنکورها در زمان معین، برگزار نشود برای سال آینده هیچ ورودی به دانشگاه ها نخواهیم داشت. زرین آمیزی افزود: موج بیماری های پاییز به زودی فرامی‌رسد، حال با آن بیماری ها باید چه کار کرد. حتی برخی از داوطلبان در مکاتبه با سازمان سنجش به این مسأله اشاره کردند که ای کاش آزمون ها در خردادماه برگزار می شد و بیشتر از این به تعویق نمی افتاد. با شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا تعدادی از داوطلبان کنکورهای ۹۹ اعم از دکتری، کارشناسی ارشد و سراسری با امضای انواع نامه ها درخواست تعویق برگزاری این آزمون ها را مطرح کرده اند؛ دلیل عمده نگرانی آنها سختی استفاده از ماسک در طول… ادامه نظر»

#مخالف تعویق
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

درود بر شما

پی اچ دی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

خدا کنههه

ر.ی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

خانم خدا قوت به شما و همکاران شما
ما برای ازمون ۲۶تیر اماده ایم و اصلا سخت نیست چهار ساعت با ماسک
برخی پزشکان و پرستاران محترم ساعتهای ببشتری تحمل ماسک دارن
بعد ما نتونیم ما دهه ۶۰هستیم از ماسک ووو هم نمیترسیم
یاعلی

مریم
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ

خدا بعد کنکور رو بخیر کنه.اونوقت نمیرم ببینم چه کسی جواب گو خواهد بود.

دکتری ارتعاشات
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ

به عنوان کسی که از دی ماه تا الان درگیر مطالعه برای کنکور بودم و واقعا هم خسته شدم بنظرم هر دو طرف حق دارند و نظرشون محترمه هم اونایی که موافق تعویق هستند و هم مخالف‌ها…اما مشکلم با مسئول‌ها و نماینده‌های توئیتری کشوره که برای مطرح کردن خودشون هر کاری می‌کنند…بنظرم مجلس اگر بخواد تصمیم‌گیری کنه راجب این موضوع تا لحظه مشخص شدن تصمیم نهایی نباید چیزی اعلام می‌کرد…این که نماینده‌ها راه به راه مصاحبه کنند یا توییت بذارند جز ایجاد استرس و نگرانی و سردرگمی چی داره برای داوطلب‌ها؟…به عنوان مرجع قانون گذاری و نظارتی کشور مجلس حق این رو داره که تصمیم‌گیری کنه و تصمیمش رو ارجاع بده که البته تصمیمش هم یک تصمیم جمعی است…اینکه نماینده‌ها چه مخالف و چه موافق توییت بذارن و مصاحبه کنند فقط برای خودنمایی و راضی کردن یک گروه از دو طرف بحث است و این عین رفتار پوپولیستی است که خود نماینده خرم آباد هم انجامش داده…به هر حال تصمیمی گرفته خواهد شد، یا تعویق یا برگزاری اما این وسط نماینده‌ها و مسئول‌های عاشق تریبون و مصاحبه چند روز با روح و روان داوطلب‌هایی که در اوج استرس هستند بازی کردن.

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ

کدوم دو طرف……نود درصد پیام مخالفان رو یک نفر با دهها اسم میزاره…..اگر تعدادشون زیاد بود چرا کمپینشون متروکه هست؟؟؟

سحر
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ب٫ظ

از مسعولان درخواست عاجزاننننننننننننه داریم .شما که میگی بد و بدتر این حرفو ما داوطلبان باید بگیم نه شما.شرایط بد ما اینکه که یه سال علاف میمونیم.شرایط بدترمون اینکه که بعد کنکور بریم بهشت زهرا.

ر.ی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

بدبین نباش

مهسا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ

سلام تو رو خدا یه فکری بکنید.واقعا متاسفم که اینطور راحت میتونید روزی مرگ ۱۶۰ نفر رو ساده تلقی کنید.اگر ما از تنبلی و درس نخواندن دنبال تعویق بودیم اینو بدونی که کالا در اشتباه هستید.اگر ما درس خون و زرنگ نبودیم تا مقطع دکتری نمیتونستیم بیایم تا این مقطع. و سیکل یا دیپلم میموندیم.

نیلا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ب٫ظ

راهکار اینه که ما بعد کنکور بریم بهشت زهرا.اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما به فکر شهریه های دانشگاهی هستید نه به فکر داوطلبان دیابتی و نه به فکر خانواده هاشون چرا چین رو هی میگین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ببینید امار چین در حال حاضر با ما یکی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا ما رو به سوی مرگ میکشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو رو خدا یه کاری کنید.التماس میکنم.

Maryam
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  نیلا

چرا انقدر خودتونو ادیت میکنید؟اگه انقدر میترسی که حق هم داری ولی باید خودت انتخاب کنی میای سرجلسه یا نه..

Maryam
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ

دوستان من دیروز به سازمان سنجش پیام دادم که نباید ازمون لغو بشه و پاسخشون این هست که امروز برام ارسال کردن

 ارسال پاسخ :

١٣٩٩/٠۴/١٧-١٣:۴۵

پاسخ :

با سلام
براساس جلسه مورخ ۹۹/۰۲/۱۴ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا – تاریخ برگزاری آزمون دکتری (ph.D) در روز پنجشنبه ۹۹/۰۴/۲۶ مورد تصویب قرار گرفت و با یاری خداوند متعال برگزار می شود . تلاش بر این است آزمون ها در زمانهای اعلام شده که با توجه به نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا مشخص شده است با رعایت حداکثری پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و افزایش تعداد حوزه های امتحانی برگزار شود . 

samira
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

عالیه

ر.ی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

احسنت و هزاران سپاس

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

با این همه دبدبه و کبکبه تازه میگن «تلاش بر این است»
خخخخ

فاطمه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ب٫ظ

خداروشکر بسلامتی ۲۶ تیر کنکور برگزار میشه : )))

مریم
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

واقعا که.

فاطمه زرگری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب٫ظ

سلام .کنکور چین در صورتی برگزار شد که فقط امروز ۲ نفر کشته داشته و در اخر اخر لیست هست نه مثل ما که روزی ۱۶۰ نفر فوتی میخوایم برگزار کنیم.

اهورا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ

با سلام . دوستان برین تو سایت مجلس بعد برین تو دستور کار هفتگی کمیسیونها بعد کمیسیون آموزش و تحقیقات
تمام برنامه های این هفته کمیسیون هست .برای اذیت نشدن دوستان اونو اینجا میزارم :
نشست هیات رئیسه کمیسیون
دعوت از رئیس و دادستان محترم دیوان محاسبات کشور جهت ارائه گزارش تفریغ بودجه دستگاههای مرتبط با کمیسیون و نحوه نظارت بر صندوق ذخیره فرهنگیان
دعوت از معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهور جهت ارائه گزارش و اقدامات انجام شده در خصوص شعار امسال (جهش تولید )
تبادل اخبار
دعوت از وزیر محترم علوم ،تحقیقات و فناوری به همراه معاونین محترم جهت ارائه گزارش و اقدامات انجام شده در خصوص شعار امسال (جهش تولید )
ساعت ۱۶ الی ۱۸
تعویقی در کار نیست انشالله

حسن بابلی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ

سازمان سنجش گفتن محیط بسته احتمال داره بگیریم
گفتن باید کرونا بگیرین

خبر قطعی بدید!!!
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ب٫ظ

اقاااا بالاخره ما میریم پنج شنبه هفته دیگه این کنکورو شرکت کنیم تموم بشه یا نه؟؟؟؟
توروخدا دوباره لحظات پایانی دقایق پایانی تغییر عقیده ندید. شما وقت و انرژی ما ها رو با این خبرهای ناگهانی به سخره گرفتید

دیارا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ

حاضرن مردم توی خطر بیفتن با رفت وآمد از یه شهر به شهر دیگه ولی برنامه هاشون بهم نخوره!!!!!!

حسن بابلی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  دیارا

اگه سازمان سنجش معدلی میکرد الان مصاحبه داده بودیم مهر برای ثبت نام بچه میرفتن
نه اینکه یکی و دوتا کنه
مگه این همه دانشگاه بدون ازمون نمیگیرن خوب اینکار برای همه دانشگاه ها بکنند چی میشه

تازه ایران رکود زد ۲۰۰ نفر مردن
۲۰۰ خانواده عزدار هر کدومش معلوم نیست چند نفره زندگی میکنن با چند نفر تماس داشتن
هر هفت دقیقه میمیریم جلسه کنکور نمیریم صلوات

مجید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ

وزیر بهداشت گفت: روزی که من التماس می‌کردم مردم پروتکل‌ها را رعایت کنند، برخی فکر می‌کردند عرایض من یاوه‌گویی بوده اما دلم نمی‌خواست تاوان رعایت نکردن را با مرگ‌های تلخ بدهیم.
وی گفت: آن روزها تقاضاهای زیادی از مردم داشتیم، از مردم و از کسانی که برای تسریع در گشایش‌ها به ما فشار می‌آوردند، از مراکز فرهنگی و مذهبی، اصناف، هنرمندان و مشاغل گوناگون که همواره به آنها سفارش می‌کردیم حوصله بیشتری داشته باشند، این عرایض من را مردم به یاد دارند که ممکن است در دقایق آخر گل بخوریم، ما با ویروس خطرناک کشتی می‌گیریم و امتیازات زیادی گرفتیم، ممکن است دقایق آخر ضربه فنی شویم، بارها عرض کردم که در حال بازی شطرنج با کرونا هستیم و ممکن است در لحظات آخر کیش و مات شویم؛ عده زیادی این صحبت‌های من را جدی نگرفتند. این که فکر کنمی کرونا تمام شد موضوع خطرناکی است و متاسفانه با موج تازه‌ای در استان‌ها غیور و مرزنشین مثل کردستان ایلام خوزستان و هرمزگان و سیستان و بلوچستان مواجه شدیم.
وی گفت: برگزاری مراسم عروسی که زنجیره عزا را به دنبال داشت و برگزاری مراسم عزا که سیاه پوشی دیگران را به دنبال داشت و سفرهایی که بمب ویروس را با خودمان حمل کردیم و خودمان و دیگران را گرفتار کردیم، هیچوقت غم سنگین کودک ۱۰ ساله که به همراه خانواده از یزد به قشم رفت و جان خود را از دست داد را فراموش کنم، نمی‌توان غم مردم عزیزی را که از دست دادیم فراموش کنیم.

....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ

سلام
تعویق صورت گرفته ؟؟؟؟

علی الف
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی افزود: براساس آخرین آماری که داریم متاسفانه ۲ دانشجوی دختر که در دانشکده روانشناسی تحصیل می کردند، به این ویروس مبتلا و فوت شده اند.

لطیفی ادامه داد: همچنین ۲ نفر از اساتید دانشکده اقتصاد نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته اطلاع داریم که تعدادی از همکاران اداری و هیات علمی دانشگاه نیز به این ویروس مبتلا شده اند اما آمار دقیقی از مبتلایان نداریم چرا که فعالیت دانشگاه در این مدت به صورت مجازی بوده است.

مجی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ

وداع سخت…

وقتی یک جوان را غسل می‌دهیم که به خاطر #کرونا جان داده است، خیلی سختی می‌کشیم!/شبکه خبر

**مرگ و زندگی دست خداست اما هر کسی بابت تدبیر یا سو تدبیر (در این موضوع بی رحمی آشکار) خودش در دنیا و آخرت مسئول است و تبعات آن را خیلی زود خواهد دید.

مخالفان تعویق بخاطر مطامع سیاه خود در تلاش اند با برگزاری کنکورهای سراسری غسالخانه ها را پرکنند.

این چنین افرادی واقعا محتاج ترحم اند و سلامتی

امیدواریم به تعویق کنکورهای سراسری

فرداد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ

دوستان درود،
دیروز اعلام شد که تمام مراکز دانشگاهی و مدارس و اصناف پر ریسک استان البرز به مدت یک هفته تعطیل است،
اصلا این موضوع آزمون ربطی به مجلس و وزارت علوم نداره،بلکه مرجع تصمیم گیری بالا دستی اعلام نظر کرده،
این خبر نشان میده که دانشگاه و مدارس که محل برگزاری آزمون هستن با دستور استان تعطیله،
این وضع در استان مازندران و بعضی شهرهایی استان های جنوبی هم هست

Mehran
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ

شمایی که اومدی گفتی این نظر یک نفر هست…. و نظر جمعی کمیسیون فرق میکنه. برو سرچ کن تا متوجه بشی که امروز رئیس کمیسیون آموزش مجلس هم گفت در مجلس اراده ای برای تعویق وجود ندارد و تارخ های فعلی بهترین تاریخ ممکن هست. پس خوهشا الکی سعی نکن بقیه رو با یه اسم قلابی فریب بدی. بذار بقیه برن سر درس هاشون. تو این یک هفته باقی مونده هم میشه یه کارایی کرد. اینقدر بنده شخصا از یک ماه پیش دوستان رو دعوت کردم برن سر درس هاشون و اسیر حرف های خلاف واقع نشن. چون مشخص بود دیگه تعویقی در کار نیست. ولی کو گوش شنوا؟ دوستان یه عده حسود هستن و چشم ندارن موفقیت شما رو ببینند. پس خواهشا با درس خوندنتون نشون بدید که تو تله اون افراد نیفتادید.

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

سلام دائی جان ناپلئون

رجب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ

هرلحظه داریم به تعویق نزدیک تر میشیم. فراموش نکنید رجب اولین کسی بود که گفت تعویق قطعیه

Maryam
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

خودت برو هی درس بخون بیا اینجا انقدر اینو بگو که دیگران رو سست کنی.. آفرین روش عالی ای هست. خداقوت

صدرا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

مریم خانم گل گفتی. ولی آقا رجب مطلع باشه که همه اینایی که میان اینجا کم کمش روزی پنج تا شش ساعت مطالعه شون رو هم دارن.از این نظر مثل خودش هستن

maral
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

تورو خدا رجب راست میگی؟

رجب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  maral

ایمان دارم.

یکتا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  maral

بابا لکی میگه معلومه داره شوخی میکنه. وافعا هرچی که می خونم نشون میده متاسفانه خبری از تعویق نیست. دیگه منتظر موندن فقط موجب آزاره

حسن بابلی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

همین الان شبکه خبر گفت با ماسک باشی
عطسه و سرفه تا ۹متر میگیرین
شما برین کنکور بدین یا کنکور مرگ؟

شمیم
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

واقعا راست میگی رجب؟؟؟

رجب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

نگران نباش شمیم من حرف الکی نمیزنم

مهندس
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

اقای رجب. میدونی که این حرفت حق الناس وحشتناکی روی گردنت ایجاد میکنه؟ اگر حتی یک نفر به خاطر حرف های شما سست بشه و درس نخونه شما باید اون دنیا پاسخ گو باشی

...
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

به مهندش
اگر بخاطر سماجت شما کنکور برگزاربشه و جمع کثیری بمیرندیاتا آخرعمربه عوارض ناشی از کرونا مبتلا باشند چی
اونوقت شما حق الناس به گردنت نیست جناب مهندس

مهندس
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ...

عزیز من. طوری میگی سماجت که انگار داریم کار خلاف قاعده انجام میدهیم. اصول برگزاری کنکور این هست که کنکور برگزار بشه. بنده هیچوقت کسی رو مجبور نکردم که سر کنکور تشریف بیاره یا نیاره. اگر کسی به این نتیجه برسه که اومدن سر کنکور براش خطر جانی داره نباید بیاد این شامل خود من هم میشه. ایا جنابعالی تا به حال به این فکر کردید که وقتی تو خیابان تشریف میبرید و کسی رو میبینید ماسک نداره و بهش تذکر نمیدهید و ممکن است ان فرد کرونا را بگیرد و به دیگری منتقل کند شما مسوول هستید و ممکن مسوولیت جان فرد مبتلا شده بر عهده شما باشه؟ مسلما خیر. چون میگویید هرکسی عقل دارد و میداند که باید ماسک بزند تا از گزند بیماری در امان بماند. در قضیه کنکور هم همین است. ماسک جزیی از زندگی من شده و من با این قضیه مشکلی ندارم و مطمنم که هر کسی هم که ماسک بزند انشالله جانش درامان خواهد بود

علی الف
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ

راهکار جایگزین را من ارایه می دهم
کنکور در شهریور و پذیرش از بهمن ماه
نظارت سفت و سخت بر اجرای دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا توسط دولت و مردم
باز گذاشتن دست قوه قضاییه و نیروهای انتظامی در مبارزه با کسانی که مسایل بهداشتی را رعایت نمی کنند با تصویب قوانین حمایتی
کافیه یا باز هم بگم آقای نماینده محترم؟
اینها را شما اصولا بهتر از همه ما باید بدانید ای کاش نظارت و جدیت از مسولان چینی یاد بگیریم

علی ب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی الف

ما با شهریور مخالفیم

Maryam
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ

چقدر خوب گفته اینجا

برخی فرصت طلبان نیز در این میان با ایجاد کمپین‌هایی در فضایی مجازی به دنبال اعمال فشار بر تصمیم‌گیران و دست اندرکاران هستند، لذا نباید حق افرادی که وقت خود را صرف درس خواندن برای شرکت در کنکور کرده‌اند را سلب کرد و اسیر تصمیمات پوپولیستی شد.

Saber
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ

برخی فرصت طلبان نیز در این میان با ایجاد کمپین‌هایی در فضایی مجازی به دنبال اعمال فشار بر تصمیم‌گیران و دست اندرکاران هستند، لذا نباید حق افرادی که وقت خود را صرف درس خواندن برای شرکت در کنکور کرده‌اند را سلب کرد و اسیر تصمیمات پوپولیستی شد.

شبنم ارشد میکروب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ

حالا خوبه من ک بیماری دیابتم دارم دیردز ب دکتر ویس کرمی پیام دادم ک ب خاطر ما بیماران زمینه لی ک خیلیم زحمت کشیدیم عقبش بندازن..ولی انگار ما جزئی از افراد ابن جامعه نیستیم و زحمت ما رو.نمیبینن افراد سالم هر زحمتی کشیدن اونا ارجا ترن..اوکی دکتر ولی قطعااااا خدایی هست ک داره همه چیزو میبینه خودشم کمکمون میکنه فقط لطف کنین پول کسانی ک نمیخوان شرکت کنن تو این اوضاع رو پس بدین من دکتری وزارت بهداشت و علوم شرکت مردم دوتاش ۱۷۰ تومنه لطفا پس بدین..

افسانه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ

خدا شاهده من خوندم یه سال سر کار نرفتم وقت گذاشتم خودمو آماده کردم‌. ولی پدر مادرم دیابت شدید دارن به خاطر اونا می ترسم برم کنکور بدم. چکار کنم خدایا دلم گرفته

...
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ب٫ظ

دوست من نگران نباش
ماهم خدایی داریم

شبنم ارشد میکروب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ...

ایشالا..ولی با این وضعیت دیگ فک نمیکنم برگزار شه..اصن کسی نمیاد مراقب جلسه بشع

آزمون حق مسلم درس خوان ها
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ

برخی فرصت طلبان نیز در این میان با ایجاد کمپین‌هایی در فضایی مجازی به دنبال اعمال فشار بر تصمیم‌گیران و دست اندرکاران هستند، لذا نباید حق افرادی که وقت خود را صرف درس خواندن برای شرکت در کنکور کرده‌اند را سلب کرد و اسیر تصمیمات پوپولیستی شد.

شبنم ارشد میکروب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ

ففط اون قسمت تصمیمات پوپولیستیش…عجب..ک اینطور پوپولیستم شدیم بچه ها..

عاشق عدالت/متنفر از رانت
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا منادی سفیدان رییس کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم در برنامه رادیویی «صبح و گفتگو» با اشاره به بررسی تعویق یا لغو کنکور‌های سراسری در روز‌های کرونایی گفت: درحال حاضر اراده‌ای برای تغییر تاریخ برگزاری کنکور در مجلس نیست.

منادی سفیدان ادامه داد: در این زمینه خانواده‌ها حساسیت خاصی دارند و مجلس می‌خواهد با رعایت دستور ستاد ملی کرونا امتحان کنکور به تعویق نیفتد. مگر اینکه به خاطر حفظ سلامتی داوطلبان مجبور به این کار باشیم.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به پیش‌بینی‌های ستاد ملی کرونا اظهار داشت: براساس این پیش‌بینی‌ها که زمان پیک بیماری کرونا را محاسبه کرده‌اند، گفته می‌شود زمان مدنظر گرفته شده برای کنکور درحال حاضر بهترین زمان است.
رئیس کمیسیون آموزش گفته به تعویق نمیفته عضو کمیسیون میگه به تعویق نمیفته وزیر علوم و رئیس سنجش میگه به تعویق نمیفته باز یه عده از دوستان میگن نه اینها نظر شخصیشونه تصمیم گیری نهایی یه جای دیگه است!!!