موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

لغو آزمون EPT تیرماه ۹۹

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

آزمون زبان انگلیسی EPT تیر ماه دانشگاه آزاد اسلامی لغو شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اعلام روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، با توجه به شیوع ویروس کرونا طی روز‌های اخیر و اعمال محدودیت در برخی از استان‌های کشور و درخواست‌های واصله به مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به اطلاع داوطلبان آزمون زبان انگلیسی تیر ماه دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند این آزمون که پیش از این مقرر شده بود در روز جمعه 27 تیر ماه برگزار گردد به زمان دیگری که متعاقباً اعلام خواهد شد موکول گردید.
 
ثبت‌نام
باخبرم کن!

22 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعادت
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۵۴ ق٫ظ

سلام و وقت بخیر
لطفا زمان ثبت نام تیرماه را مجددا تمدید کنید
و آزمون بصورت مجازی باشه
تشکر

امیر
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ق٫ظ

به نام خدا
با عرض سلام و احترام خدمت همه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی،لطفا آزمون زبان ept را بصورت مجازی برگزار کنید که ان شاالله هر چه سریعتر مشکل دانشجویان مقطع دکتری حل شود.سپاس
مسئول محترم وب سایت phd test لطفا پیگیری نمایید.

معماری
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ب٫ظ

باسلام، خطاب به مسئولین مربوطه جناب اقای کاظمی، خسروپناه، علمایی لطفا نمرات مشروط ept را با کاهش نمره، قبول لحاظ فرمایید.

سنا
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۸:۰۶ ق٫ظ

باسلام لطفاًیکبار هم به نفع دانشجو کارکنیدهمه جا تواین وضعیت کرونایی به هم کمک میکنند حداقل دانشگاه آزاد نمی خواد یه کمکی به دانشجویان خودش که کلی هزینه هر ترم میریزن بکنه توروخدا این نمره مشروط روقبول اعلام کتید راحت شیم تاالان ۶بارامتحان دادم.

مهدی از شیراز
تیر ۲۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ب٫ظ

سلام. از همه دانشجویان دکترا آزاد خواهشمندم با هم یک صدا بشویم نمره ept را ۴۵ به بالا را هر دانشجویی آورده مورد قبول بشود و اجازه دفاع داشته باشد و فارغ التحصیل بشود. و کسانی که ۴۰ تا ۴۵ آورده اند اجازه دفاع از پایان نامه داشته باشند و در زمان فراغ التحصیلی ۴۵ به بالا بیاورند. من ورودی ۹۳ هستم تا الان بخدا دیگه بریدم اگر بخشنامه جدید نزنن من انصراف میدم.

سعدی
تیر ۲۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۹ ق٫ظ

چند بار امتحان دادم و هر بار بالای ۴۵ آوردم به خدا دیگه خسته شدم…

سعدی
تیر ۲۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۵ ق٫ظ

تو رو خدا نمرات مشروط را قبول کنید…

معماری
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ب٫ظ

نمرات مشروط را قبول اعلام کنید. این بهترین راه برای دانشجویان است.

حسین
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۳۰ ب٫ظ

سلام نامه به مرکز آزمون بنویسید تا لا اقل چند نمره ارفاق کنند

ali
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ

از مسئولین محترم دانشگاه تقاضا داریم با عنایت به اینکه تعداد زیادی از دانشجویان مقطع دکتری چندین سال روی پایانامه زحمت کشیده اند بخصوص در برخی ازرشته های مهندسی که وضعیت خاص خود را دارد از طرفی مافیای برخی مؤسسات زبان و اینکه در طول این سالها و شرایط خاص اقتصادی از خرج زن وبچه و معیشت خانواده برای تحصیل در مقطع دکتری گذاشته اند و به جهت جلوگیری از آسیب بیشتر به خانواده های دانشجویان ، نمره های مشروط را حداقل برای کسانی که مدت زمان خاصی از دفاع از پروپوزال آنها گذشته است ، قبولی اعلام نمایند.
بااحترام و سپاس فراوان

روانشناسی
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ

باسلام من تماس گرفتم مرکز ازمون گفتن اعتراضاتتون در آموزش ۴۷۴۸ مطرح کنید لطفا همه پیگیر باشیم که یا نمرات مشروط رو قبول اعلام کنن یا اینکه زمان فارغ التحصیلی مدرک زبان رو بخوان

سنا
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ب٫ظ

باسلام لطفاً تواین وضعیت کرونایی وهزینه‌های زیاد کسب و کارهای خوابیده نمرات مشروط روقبول اعلام کنید چندباربایدبیاییم و بریم .

دکترای بازاریابی
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ب٫ظ

باید مجازی بشه چرا دانشگاه آزاد هرکاری دوستداره انجام میده، یعنی از دانشگاه سراسری بالاتره؟! آزمون جامع رو حذف نکرد و EPT رو هم حذف نکرده

فا
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

متاسفانه آزمون زبان شده مافیای خیلی از موسسات و دانشگاه. هزینه های بالای کلاس، بالا بردن قیمت ثبت نام آزمون تئسط دانشگاه آزاد. شرایط فعلی کرونا در سطح دنیا ایجاب میکنه تغییر در رفتار داشته باشیم. دانشگاه آزاد با نمره زبان رو بذاره بعد از فارغ التحصیلی، یا نمره قبولی رو پایین بیاره یا مجازی کنه. اما امان از مافیا….

سیده فرشته حسن زاده
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ

اگر آزمون ای پی تی هم مثل آزمونهای پایان ترم به صورت مجازی برگزار شود .خیلی خوب چون هم بدون ترس از بیماری کرونا وبا خیال راحت امتحان میدیم .خواهشن امتحان را مجازی برگزار کنید

مهدی قدس
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ق٫ظ

باسلام وعرض تشکر بابت زحمات همه عزیزان دردانشگاه آزاد
لطفا مجددا امکان ثبت نام EPTرا فراهم آورید

روانشناسی
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ق٫ظ

درخواست داریم نمرات مشروط را قبول اعلام کنید یا حداقل چند نمره کاهش دهید به خاطر ۱ نمره باید کلی هزینه متحمل شویم

نسیم
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ق٫ظ

حداقل ۴۵ به بالا رو قبول کنید بیچاره هاییکه به خاطر ۱ الی چند نمره میان و میرن کم شن

معماری
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ب٫ظ

با کاهش نمره، نمرات مشروط را قبول اعلام کنید تا مشکلات اکثر دانشجوهای دکتری ازاد با این هزینه های سنگین حل بشه.

دکترای اقتصاد
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۶ ب٫ظ

بهترین روش برگزاری آزمون مجازی است. چون با افزایش شیوع کرونا در پائیز و زمستان امکان آزمون حضوری وجود ندارد. بنابراین برای دفاع به مشکل برمیخوریم.

سارا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

درخواست برگزاری آزمون به شکل مجازی داریم.

معماری
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ق٫ظ

باید مجازی برگزار شود. همانند ازمونهای پایان ترم دانشگاه ازاد که مجازی شد.