موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

نامه مهم عضو کمیسیون آموزش به رئیس‌جمهور درباره زمان کنکورهای سراسری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

عضو کمیسیون آموزش مجلس از ارسال نامه به رئیس‌جمهور برای بررسی کارشناسی و همه‌جانبه زمان و شیوه‌ برگزاری امن و سالم کلیه آزمون‌ها و کنکورهای سراسری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، از تهیه و تدوین نامه‌ای به رئیس‌جمهور خبر داد. 

وی افزود: در این نامه از رئیس‌جمهور خواسته شده تا با توجه به طیف وسیع درخواست‌ها و نظرات مردم و نگرانی‌های ایشان، باید ستاد ملی مبارزه با کرونا نسبت به بررسی کارشناسی این موضوع با محوریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام نماید.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

  حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای روحانی

  ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و رئیس ستاد ملّی مبارزه با کرونا

سلام علیکم؛

متاسفانه طی هفته های اخیر و با کاهش محدودیت ها و عدم کنترل سخت، روند فزاینده ابتلا به ویروس کرونا (کووید-19) و افزایش آمار درگذشتگان حاصل از این بیماری در کشور، کام همه ما را تلخ تر کرده است؛ وضعیتی که در ابتدای سال و با یک برنامه‌ریزی مقطعی اما جدّی، تا حدود زیادی کنترل شده بود. حال در این میان و با توجه به نزدیک شدن روزهای منتهی به برگزاری کنکور مقاطع مختلف تحصیلی، نگرانی های دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های ایشان در سراسر کشور نیز به طور گسترده افزایش یافته است.

اینجانب و همکارانم در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در پی درخواست های مکرر مردم و دریافت ده ها هزار پیام، تماس و نامه طی روزهای اخیر از سوی داوطلبان کنکور و خانواده های ایشان که همگی حاوی «ابراز نگرانی از سلامتی، ایمنی محیط و مناسب سازی شرایط برگزاری آزمون ها» بوده و سبب شده در این روزهای واپسین تا آزمون، بر شدّت استرس و تشویش اذهان میلیونها دانش آموز و دانشجوی عزیز و خانواده های محترم ایشان افزوده گردد، تلاش نمودیم تا با دعوت و همفکری مسئولان عالی رتبه آموزش کشور اعم از وزرای محترم آموزش و پرورش، علوم و مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور، ابعاد مختلف موضوع را بررسی نماییم. نتیجه و مصوبه این سلسله جلسات، بر آن شد تا تصمیم گیری در این خصوص توسط «ستاد ملی مبارزه با کرونا» صورت گیرد و هرچه زودتر از طریق مراجع رسمی به اطلاع داوطلبان برسد. امّا متاسفانه در روزهای اخیر با وجود مصوبه مذکور برخی مسئولان با انتشار اظهاراتی ناسنجیده و غیررسمی، بر التهاب شرایط موجود در جامعه افزوده اند و گویی عده ای درصدد هستند تا این موضوع مهم ملّی را سیاسی نمایند.

متأسفانه در این میان آنچه شنیده نمی شود، صدای مردم و دغدغه های آنهاست؛ که بنده به واسطه مسئولیتم به اطلاع میرسانم: بخشی از داوطلبان و خانواده های ایشان «خواستار تعویق» کنکور هستند، چون نسبت به شرایط بهداشتی محیط برگزاری و امکانات تهویه مطبوع هوا در این روزهای گرم سال -مخصوصا در مناطق گرمسیر کشور- نامطمئن هستند؛ عده ای دیگر «خواستار عدم تعویق» و برگزاری آزمون ها تحت هر شرایطی می باشند، چون از آینده بیمناک اند و امیدی به بهبود شرایط آتی ندارند و تعویق در کنکور را صرفاً عاملی در کاهش بازدهی خود میدانند؛ عده ای نیز در حال حاضر «مبتلا به بیماری» هستند و طبیعتاً با آمادگی کامل امکان آزمون ندارند؛ و نهایتا گروهی دیگر از داوطلبان هستند که اساسا صدایشان شنیده نمی شود، چون دسترسی مستقیم به درگاه های رسانه ای و مجازی برای ابراز نظر ندارند و متأسفانه تاکنون نیز یک نظرسنجی رسمی و عادلانه از کلیه داوطلبان به وسیله مراجع ذیربط به‌عمل نیامده است. افزون بر این، دو عامل مهم دیگر یعنی «تعداد داوطلبان» و «شیوه برگزاری» کنکور در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری با یکدیگر متفاوت است و همین امر باعث می شود که برای هر مقطع نیاز به تصمیم گیری مجزا و اختصاصی وجود داشته باشد و مسئله صرفا به یک نتیجه مشترک و رأی کلی «تعویق» یا «عدم تعویق» ختم نگردد.

با توجه به جمیع شرایط فوق و نیز صحبت های اخیر وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فرمانده محترم ستاد کرونا در تهران، اینجانب به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که متعهد هستم تا صدای رسای مردم شریف ایران و اقشار مختلف جامعه باشم؛ تأکید دارم تصمیم گیری درباره این موضوع مهم که سرنوشت میلیون ها نفر با آنها گره خورده است، در شرایطی کاملا کارشناسی، بدور از اغراض سیاسی و با نظر مستقیم متخصصان اصلی این حوزه یعنی «وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» که از روز نخست، مجاهدانِ خط مقدم مبارزه با این بیماری همه گیر بوده اند و بیش از هر بخش دیگری تجربه، تخصّص و صلاحیت لازم درخصوص استانداردها و پروتکل های حفظ سلامتی مردم و بیماران را دارا هستند، صورت گیرد و نتیجه آن هرچه سریعتر از طریق یک مرجع رسمی واحد به اطلاع عموم برسد.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

249 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Me
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ق٫ظ

شانس قبولیم بالاست اما شرکت نمیکنم ورودی ۱۴۰۰‌بهتر از فوتی ۱۳۹۹

کنکور دکتری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۷ ق٫ظ

تعویق کنکور ها ، به مدت یک تا دو هفته، جهت بهتر شدن اوضاع و نزولی شدن تعداد مبتلایان خوبه اما لطفاااااا بیشتر از دو هفته نه!!!

کنکوری
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ق٫ظ

لطفا و خواهشا کنکور دکتری دوباره عقب نیفته
قطعا وضع بهتر نمیشه
ما نابود شدیم
کسی که حسابی درس خونده اصلا راضی به تعویق نیست
ما رو دریابید که از مهرماه داریم فقط درس میخونیم .
جمعیت دکتری کم است و مشکلی پیش نمیاد.
به نظرم یک الی دو هفته ایرادی ندارد اما نه یک ماه!

سپاسگزاریم
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ

احسنت به نماینده شریف مردم شریف ایران.

امین
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ق٫ظ

چرا فکر میکنیم با یه حرکت بدون زحمت و هزینه یعنی چیدن دوقدم بیشتر صندلی ها همه چیز درست میشه چرا به رفت و آمدهای قبل از کنکور و تجمع و تراکم جمعیت قبل و بعد آزمون و چرا به اثر کولرها و تهویه ها در پخش ویروس بین افراد و بسیاری نکات دیگه کاری نداریم و فقط می خواهیم با جابه جا کردن صندلی ها تمام مسائل رو حل شده فرض کنیم آیا این طرز برخورد با موضوع ساده انگارانه نیست .وقتی میتونیم با سختگیری بهداشتی ظرف یک ماه آمارهارو پایین بیاریم و کنکورو در شهویور و ترمو در آبان شروع کنیم چرا انجام نمیدیم.که همه به خواستمون برسیم.

ستاد کرونا امروز******
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

روحانی در ستاد کرونا شبکه خبر: در مورد برگزاری کنکور اگه وزارت بهداشت نظری داشته باشد تجدید نظر میکنیم. برگزاری هر نوع تجمعی عروسی و عزا و سمینار غیر قابل قبول است

M.r.t
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

از نطر من یه مدت همه چیز رو تحت کنترل بگیرن و آمارها پایین بیاد و بلفاصله بعد از بهتر شدن شرایط کنکور ها رو برگزار کنند. دوستان اینجا بحث برگزاری آزمون دکتری هست . واقعا یکسری حرفهای سطحی برای شرکت کنندگان آزمون با این سطح اصلا شایسته نیست. اصلا هم موضوع کرونا شوخی بردار نیست. واقعا تعجب اوره افرادی با وجود اینکه صحبت از مرگ و زندگی در میانه یکسری نظرات احساساتی و دقیقا منطبق با حس و حال بچه مدرسه ایی رو میدن. دوستان مطمئن باشید با یک ترم یا یکسال عقب افتادن از دکتری هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. بعد از فارغ التحصیلی هیچ جایی فرش قرمز برامون پهن نشده. پس فقط باید
به سلامتی و ارامش خودمون و عزیزانمون فکر کنیم.

فیبی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ق٫ظ

فقط یه لحظه -دور از جون همه‌تون- به این صحنه فکر کنین…. مامانتون روی تخت بیمارستان کرونا زیر دستگاه اکسیژنه و زندگیش در خطره و مسببش کنکور دادن شما بوده…
بازم دوس دارین برین چار،ساعت قاطی اون‌همه آدم…خب همزبون بشین…متحد با آزمون مخالفت کنیم وقتی دانشجو نخواد چه جوری آزمون بگیرن…
عاشقان تعویق شما کنکور و از مادرتون بیشتر دوس دارین؟ اگه مادرتون نبود اصلا به دنیا نمیومدید و بزرگ نمیشدید که حالا بخواین دکتر بشین…به خاطر مادر و پدرا هم که شده بیاین تو این شرایط وحشتناک دور هم جمع نشیم واسه آزمون…اعتراض کنین…

Phd99 به فیبی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  فیبی

کنکور هر زمان دیگه هم برگزار بشه با وجود ویروس کرونا خطرناکه. بس کنید این بهانه ها رو نمیشه که همش به ساز شما برقصن و کنکور رو لغو کنند که

مری
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  Phd99 به فیبی

دقیقا حرفتون درسته

فائزه سادات به فیبی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  فیبی

سلام
درود بر شما، واقعا خوب نوشتید؛ خیلی زشته که آدم یک شبه تمام عوامل موفقیت و عزت و آبروی خودش رو به خاطر یک تکه کاغذ بی ارزش ، از یاد ببره !

برق
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ق٫ظ

همه میدونن وقتی تصمیم خاص و مهمی بخواد گرفته بشه (مثل برگزاری کنکور) جزو اولین نفراتی که باید در مورد موضوع اجازه گرفته بشه رئیس جمهوره. و اینکه وزیر علوم با قاطعیت دنبال برگزاری کنکوره یعنی همه مشورت ها رو با مسئولین کرده. این موضوع برای همه واضح و مشخصه.
اگه یادتون باشه ۵ شنبه هم ایشون دنبال تاییده وزیر بهداشت بودن. که وزیر بهداشت هم موافقت خودش رو با برگزاری در شرایط ویژه اعلام کرد. خب برادر من وقتی به رئیس جمهور نامه میزنی، خود آقای روحانی هم باید از وزیر بهداشت استعلام بگیره!
اینکه آقای نادری نماینده محترم مجلس هر روز سعی دارند با گفتگو با خبرگزاری ها و ارسال نامه به مسئولین مختلف پیگیر ماجرا باشند رو دیگه همه میدونیم چه هدفی پشتش هست.
تنها نتیجه ای که کار ایشون داره، تشویش و اضطراب مضاعف برای داوطلبان کنکور هست وگرنه همه این کارها رو بی سروصدا هم میشه انجام داد.
داوطلب کنکور حالا چه موافق یا مخالف برگزاری کنکور داره درسش رو میخونه، و این کار ایشون فقط استرس وارد میکنه. میخوای لغو کنی، میخوای عقب بندازی، نگران سلامتی مردمی، بی سروصدا کارت رو انجام بده.

مهرانه
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  برق

من نمیدونم هدف اقای نادری چیه
اگه ممکنه واضح بفرمایید که حالا که همه میدونن منم بدونم

برق
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهرانه

ببینید خانوم محترم، وقتی رئیس جمهور، وزیر علوم، وزیر بهداشت، سازمان سنجش، حتی خود رئیس کمیسیون آموزشی مجلس! دنبال برگزاری کنکور هستن، اینکه یه نماینده مجلس اینقد پیگیر این موضوع باشه، چه معنی میده؟ اینکه هر روز بیای با خبرگزاری ها مصاحبه کنی و نامه بفرستی به مسئولین در صورتی که جوابشون رو میدونی! به نظرت چه معنی میده؟
این کار نمایشیه برای مطرح کردن خودش! مردم هم با این شومن بازی ها خیلی حال میکنن!
خود رئیس جمهور باید از وزیر بهداشت استعلام بگیره و وزیر هم نظرش رو گفته! یعنی قبل اینکه نام بفرستی جواب نامه مشخصه!

بچه جنوب
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

وقتی آزمون دکتری رو از اسفند انداختید خرداد و از خرداد انداختید تیر، آیا ما مردم مظلوم جنوب و خطه گرمسیر رو هم آدم به حساب آوردید یا فقط به فکر پایتخت نشینا بودین؟ تو این گرما و تو شرایط قرمز کرونا ما باید چطور از شهرستان محل سکونتمون پاشیم بریم مرکز استان، آزمون بدیم؟
خدا خیرتون بده شما که میخواستید برگزار کنید خب چرا همون اسفند آزمون دکتری رو نگرفتید که حتی شرایط نسبت به الان خیلی بهتر بود؟
ما مردم مظلوم جنوب چه گناهی کردیم که اصلا حواستون به ما نیست تو تصمیم گیریهاتون!

Khatereh
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

دوستای عزیزم انشاالله هرچی خیر اتفاق میفته
ولی من خودم تصمیم گرفتن شرکت نکنم
ولی کاشکی یه کوچولو عقب بندازن شاید اوضاع بهتر بشه ، حدالقل قبول شدیم بتونیم بریم سر کلاس ،مجازی صفایی نداره که :)

سما
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  Khatereh

من هم تصمیم دارم امسال شرکت نکنم. با اینکه کلی درس خوندم و آماده آزمونم. ولی سلامتی باارزشتر از همه اینهاست.

Khatereh
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سما

دقیقا مثل من :(
من ۹۰ درصد به بالا احتمال میدم رتبم تک رقمی بشه اگر شرکت کنم ولی به قول شما هیچ چیزی بالا تر از سلامتی خودمون و خانوادمون نیست . حالا یکسال دیر تر دکتر میشیم ;)
زمانبندی خدا حرف نداره حتما خیری پشتش هست.
برای همتون ارزوی سلامتی و دل خوش و اگاهی روز افزون دارم.

samira
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

وقتی دوباره ثبت نام انجام دادن باید فکر الان رو هم میکردن که این دانشجوهایی که ثبت نام میشن وقت درس خوندنشون کمه و خواستار تعویق میشن

هلیا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

دوستان مخالف تعویق ما از روی شکم سیری موافق نیستیم! این ویروس کل این دنیا رو گرفته اینکه فکر کنیم پروتکل ناقص سازمان سنجش جلوشو میگیره فقط خوش خیالی محضه. شما فکر میکنید اونایی که مبتلا شدن برنامه نداشتن؟ یا همه شون بی فکر بودن و رعایت نکردن؟ این حرف ها که ما درس خوندیم، برنامه ریزی کردیم، زحمت کشیدیم برای شرایط عادیه نه وقتی که ممکنه یه ویروس کل ایرانو بگیره! التماس تفکر لطفا!
یکی از دوستان من که شک ندارم رتبه ی زیر پنج میاورد درگیر ویروس شده و الان ناراحته که تمام زحماتش به باد رفت! این از نظر شما عدالته؟ بابا یه کم به دیگران فکر کنید! شما ما رو هم مجبور میکنید تو این شرایط وحشتناک بریم امتحان بدیم، برای شما راحته بگید خب نرو! منی که یکسال تمام با همه ی دغدغه هام از خواب و تفریح زدم روزی ۸ ساعت درس خوندم حق اینو دارم که مطالبه گر کنکور در فضای با ریسک پایین باشم!

فائزه سادات به هلیا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  هلیا

احسنت ! واقعا التماس تفکر داریم !

داوطلب دکترا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

اسم تعویق را دیگه نیارید خواهشا. از این موضوع کشدار و بیهوده خسته نشدید. کرونا تا دوسال دیگر در ایران هست. باید ماسک زد و بهداشت را رعایت کرد و به زندگی ادامه داد. کنکور را سرموقع مقرر برگزار کنید. تا حق درس خوان ها ضایع نشود.

زهرا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ق٫ظ

کاملااااا موافقم
خسته شدیییییییم

مریم
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

بچه ها جلسه ستاد امروز ساعت چنده؟

۰۰۰۰
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ق٫ظ

#موافق تعویق

دکتر نرو دور دور
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ق٫ظ

اجرای تمهیدات بهداشتی برای کنکور دکتری وزارت بهداشت سعید هاشمی نظری رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به اجرای تمهیدات بهداشتی برای کنکور دکتری وزارت بهداشت گفت: به داوطلبان مبتلا به کرونا توصیه می کنیم که در آزمون شرکت نکنند. در استان های سفید و زرد فاصله گذاری مناسب رعایت می شود و در استان هایی که در وضعیت قرمز به سر می برند نیز فاصله گذاری از آنچه معمول است بیشتر رعایت خواهد شد. هم قبل از آزمون و هم در فواصل میان آزمون ها در نوبت های صبح و عصر کلیه حوزه های آزمون ها به صورت استاندارد ضدعفونی خواهد شد. همه شرکت کنندگان ملزم به استفاده از ماسک هستند و ورود بدون ماسک نخواهیم داشت. فضای آزمون هم به لحاظ تهویه هوا توصیه لازم به مراکز برگزاری آزمون شده است. داوطلبانی که مبتلا به کرونا هستند و بستری در بیمارستان هستند نمی توانند در آزمون دکتری شرکت کنند. چرا که شرایط جسمانی شان به آنها اجازه نمی دهد که در آزمون شرکت کنند. سایر داوطلبان آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت که مبتلا به کرونا هستند و در قرنطینه خانگی بسر می برند به آنها توصیه می کنیم که در آزمون شرکت نکنند. کمااینکه احتمال انتقال از این افراد وجود دارد. افرادی که در بیمارستان بستری می شوند امکان شرکت در آزمون ها را ندارند کما اینکه در سال های گذشته نیز اگر فردی بیمار می شد از وی آزمون به عمل نمی آمد. سلامت داوطلب از آزمون مهم تر است. اجرای پروتکل های بهداشتی در شرایط… ادامه نظر»

مریم
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ق٫ظ

هرگونه تجمعی همه مردم کشور را هرچه بیشتر در معرض خطر قرار میده
ممکنه بعضی دانشجوها نیان امتحان بدن ولی اصل کنکور برای کشور ما خطر آفرینه در این زمان همانطور که امتحانات استخدامی دیروز هم صداش بعدا در میاد و به ضرر همه مردم ایران تموم میشه
دولت محترم تدبیر تدبیر تدبیر
ما واقعا انسانیم و احساس داریم غصه مردم و این بیماری اعصاب همه رو خورد کرده و طاقت زجر کشیدن عزیزانمون رو نداریم

مجید
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

واقعا در این شرایط تنها تصمیم درست و بجاو منطقی همون تعویق کنکور است و بعدش باید یک سری محدودیت در جامعه اجرا بشه تا انشاله شرایط بهتر بشه. در ضمن به نظر من بیشتر کسانیکه مخالف تعویق هستند شاید و شاید بیشتر از روری حس حسادت اینکار رو انجام میده(البته ببخشید ها) چون بیش از ۸۰ درصد کسانیکه برای کنکور ثبت نام کردن کم و بیش زحمت کشیدن خوب حالا هم شمایی که مخالف تعویق هستی به فرض تا الان یک سال زحمت کشیدی ،خوب الان اگه کنکور یک ماه این ور و اون ور بشه باز شما کنکورت را میدی آخه چرا بعضی ها از روی حسادت یا …. فکر می کنن که اگه عقب بیفته رقیب ها بیشتر درس میخونن و اون وقت شانس قبولی کم میشه . من خودم از مهر پارسال الحمدالله شروع به خوندن کردم و هر وقتی هم که امتحان باشه انشاله میرمبا توکل بخدا امتحان رو میدم اما تمام حرف من اینه که این دنیا فانیه و ارزش هیچی رو نداره که از روی حسادت یا …. کسی بخاد از موقعیت سخت و ترسناک و وخیمی که برای کل جامعه ایجاد شده برای خودش نردبان ترقی بسازه .این بیماری کرونا با تمام دردها و مصیبت ها و بدی هایی که داره و همه ما کم و بیش حداقل از اخبار تلویزیون یا خبر های توی شهرمون که می شنویم از اون خبر داریم.خودش یه فرصت ایجاد کرده که به همدیگه بیشتر توجه کنیم و با هم مهربان باشیم و به هر حال… ادامه نظر»

samira
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

مشکل اینه که یک ماه دیگه هم خواستار لغو کنکور میشن

samira
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

همینطور یک ماه یک ماه ۵ ماه تعویق افتاد

مریم
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ

میشه یکی اعلام‌کنه جلسه ی امروز ساعت چنده و‌نتیجه اش کی‌اعلام‌میشه؟

مریم
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

واقعا مخالفان تعویق تو این وضعیت چقدر خودخواه هستند که فقط به خودشون فکر میکنن افرادی لوس و بچه یک زمانی تو جنگ امثال مهرداد عزیزالهی که فیلمش رو میشه سرچ کرد رفتند جنگ تا خاک ایران دست بیگانه نیافته اونوقت تو این شرایط جنگی دم از کنکور و دکتری و درسهاتون میزنید
وزارت بهداشت و علوم باید بدونند هر کنکوری آمار کرونا رو در کشور بالا میبره متاسفانه احتمال داره این ویروس دست ساز باشه و باید به شدت از مواجه شدن با اون پرهیز کرد لطفا تعویق تعویق تعویق حتی لغو به نفع همه مردم ایران و نه فقط کنکوری ها

samira
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

شما چقدر خودخواهید که انتظار دارید یکسال دیگه کنکور تعویق بیفته بدون هیچ راهکار قانع کننده ای. خب کنکور ندید ، اینقدر خودخواهید که میگید چون من کنکور نمیدم کنکور لغو بشه

زهرا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

شما انشاالله سال بعد کنکور بدین اگه انقدر نگرانید
ولی وقت کسی که این همه درس خونده و حاضره کنکور بده نباید گرفته شه

شیرین شیرین
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

من دلم تعویق میخواد….

از توهم ِ رسیدن به شرایط امن بیرون بیاید
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

دوستانی که مثل من مخالف تعویق های بی حاصل و الکی هستید روی سخنم با شماست
شما دارید کوتاهی میکنید بسه بخدا
چطور تعویق طلب ها دم به دقیقه میتونن هشتگ بذارن و کمپین تشکیل بدن و اینو ببینن و اون ببینن ولی ماها باید هر سری باید نظاره‌گر باشیم فقط؟
چند ماه دیگه و چندبار دیگه سکوت کنیم؟؟؟
خب دوستان بیایید همصدا و هماهنگ بشیم نسبت به این بی عدالتی و ظلم اعتراض کنیم بسه دیگه چقدر آزار و اذیت؟!
باور کنید انقدر ادامه میدن که این دفعه مسئولین اصلا نمیتونند کنکوری برگزار کنند و هدف عده ای اصلا همینه

ز
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ق٫ظ

عزیز دلم بخدا اگه واقعا فکر میکنی رتبه خیلی عالی میاری اینو جدی میگم
برو تو سایت دانشگاه تهران و بهشتی و… ببین نوشته ترم ورودی های جدید غیرحضوری است یعنی ترم پاییز امسال.
خواهش میکنم برو ببین
بچه های فامیل اون هایی که پشت کنکور کارشناسی هستن همه دارن گریه میکنن اونا به شوق رفتن سر کلاس درس میخوندن
حتی بچه خواهر من قلمچی گفته بین رتبه ۱تا ۱۰ میشه امسال اما وقتی دیده ترم ۱ غیرحضوری هستش واقعا میگه از بهمن برم بهتره
درسته که وزیر علوم گفته از آبان کلاس شروع میشه ولی وزیر علوم نمیتونه تو تصمیمات دانشگاه ها دخیل باشه
ببینید شما برو تو سایت خیلی از دانشگاه ها تیتر زدن صفحه اصلی که ترم پاییز مجازی هستش
حتی کارشناسی ها هم نمیخوان برن سر کلاس مجازی
تازه مقطع دکتری واقعا درس سنگینه
دوستم منو به عنوان مهمان با لینک وارده کلاس مجازی شون کرد اردیبهشت واقعا بچه ها کلاس آنلاین همون یه باره آفلاین نمیشه دید مگر استاد خودش گزینه ضبط رو بزنه تازه بعد باید دانشگاه اجازه بده منتشر کنن اصلا این کارو نمیکنن
واقعا میگم حتی با لپ تاپ وقتی نرم افزاز نصب کردیم تا خودمون از صفحه لپ تاپ فیلم برداری کنیم تا کلاس رو بتونیم ضبط کنیم واقعا خندم گرفت با اینترنت خیلی سرعت بالا واقعا میگم قطع و وصل میشد بعد به استاد تو chat کلاسی پیام دادیم گفت نمیتونید ضبط کنید قطع میشه وسطش! قابلیت ضبط برداشته بودن
حالا فکر کن مصاحبه رو بخوای مجازی بدی
وااااای وحشتناکه

mohamad
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ق٫ظ

سلام دوستان جلسه کی هست؟ نتیجه کی اعلام میشه؟

فرزانه
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  mohamad

واقعا، مردیم از فشار عصبی که بهمون وارد شد. هی میگم جمع بندی کنم یا نه. هر کیم ماشالله برا خودش صاحبنظره یچیزی میگه. ولی کاش اگر بنا به برگزاری باشه یکاری کنن هر کس تو شهرستان خودش امتحان بده تا حداقل ریسک رفت و امد کم بشه، جلسه رو هم توکل بر خدا.

زهرا*
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  mohamad

سلام صبح تا ظهر جلسه است

samira
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  mohamad

دوستات خبر ندارن ،فقط واسه همدیگه کری میخونن :)

نازنین
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ق٫ظ

به امید خدا آزمون لغو میشه

کنکور ۲۶ تیر
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ق٫ظ

ماشالا دوستان اینجا اصلا نظر نمیدن فقط کٌری میخونن، انگار در تصمیم گیری نقشی دارن . منظورتون چیه ازین کل کل کردنا؟ اعصاب اضافه دارین؟

زهرا*
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

در نشست دیروز وزیر بهداشت با رئیس جمهور روحانی گفت باید از تجمعات خودداری بشه. اوضاع تهراگ شکننده است و امار بستری ها بصورت چشمگیری افزایش داشته

زهرا*
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا*

رییس جمهور افزود: کماکان ضروری است مردم از حضور در اجتماعات، دورهمی ها، مراسم عروسی و عزا و مکان های سرپوشیده، پرهیز کنند و استفاده از ماسک که تاثیر خود را به خوبی نشان داده، به عنوان یک ضرورت و اجبار، مورد مراعات قرار گیرد.

#مخالف تعویق
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ

خبری در راه است
اونم چه خبری
انشالله کام همه شیرین بشه

مریم
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

۱۴ روز بعد از آزمون کام همه تلخ میشه

samira
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ

دکتر سید سعید هاشمی نظری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در آزمون های جدید که در دوران کرونا قرار است برگزار شود برخلاف آزمون های گذشته، تمهیدات بهداشتی بسیار گسترده ای دیده شده است. فاصله گذاری صندلی ها نسبت به گذشته بیشتر شده است و مراکز بیشتری برای آزمون اختصاص یافته است. وی گفت: در استان های سفید و زرد فاصله گذاری مناسب رعایت می شود و در استان هایی که در وضعیت قرمز به سر می برند نیز فاصله گذاری از آنچه معمول است بیشتر رعایت خواهد شد. رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار داشت: هم قبل از آزمون و هم در فواصل میان آزمون ها در نوبت های صبح و عصر کلیه حوزه های آزمون ها به صورت استاندارد ضدعفونی خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: همه شرکت کنندگان ملزم به استفاده از ماسک هستند و ورود بدون ماسک نخواهیم داشت. فضای آزمون هم به لحاظ تهویه هوا توصیه لازم به مراکز برگزاری آزمون شده است. هاشمی نظری اضافه کرد: داوطلبانی که مبتلا به کرونا هستند و بستری در بیمارستان هستند نمی توانند در آزمون دکتری شرکت کنند. چرا که شرایط جسمانی شان به آنها اجازه نمی دهد که در آزمون شرکت کنند. وی یادآور شد: سایر داوطلبان آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت که مبتلا به کرونا هستند و در قرنطینه خانگی بسر می برند به آنها توصیه می کنیم که در آزمون شرکت نکنند. کمااینکه احتمال انتقال از این افراد وجود دارد. رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار داشت: افرادی که در بیمارستان بستری می شوند امکان… ادامه نظر»

زهرا*
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  samira

شرایط وزارت بهداشتی ها با وزارت علوم فرق میکنه اونا در دل ماجرا هستن حضور افراد مبتلا از کادر پزشکی در کنکور ضربه مهلکی به کل کشور میزنه و باعث ناتوانی وزارت بهداشت در کنترل بیماری میشه به خاطر کمبود نیروی کارامد

samira
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا*

پس باید کنکورشون رو لغو میکردن، با توجه به این شرایط:)

زهرا*
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  samira

لغو نه ولی تعویق. دانشجوهاز زیادی خواهان تعویق هستن با توجه به شرایط کاری و کمبود زمان

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا*

تعدادشون هم خیلی خیلی کمتره میتونن براشون فاصله های بیشتر بذارن

TAR
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

تا ساعاتی دیگر حال تعویقی ها دیدنی خواهد بود !

جعفر
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

مخالفای تعویق، حداقل نیم درصد احتمال ابتلا به کرونا بدین، اونوقت ارزششو داره جنگیدن واسه مبتلا شدن؟!
کوتاه بیاید دوستان
ما ها هم که موافق تعویقیم، باور کنید اگه بیشتر از شما آماده نباشیم، کمتر هم نیستیم پس اینقدر انگ تنبلی به ما نزنید لطفا
ستاد، لطفا تعویق کنکور دکتری تا مساعد شدن نسبی اوضاع

.......
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  جعفر

ما کاری با سیاهی لشکر بودن شما عزیزان نداریم
بحث اینه تعویق راه حل نیست
چهار بار اتفاق افتاد و هربار شرایط بدتر شد
بعد امثال شما خوشتون میاد
هربار بازم درخواست میدید
شما یا واقعا نمیدونید کرونا چیه؟ یا خیلی خوش خیالی که یه ماه دیگه همه چی تمومه
در حالیکه تمام کشورا مبناشونو گذاشتن تا پایان ۲۰۲۱ کرونا وجود داره

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  .......

ظاهرا الان شما کمتر میدونید در مورد کرونا و خطراتش
کشورهای دیگه دارن در اماکن عمومیشون از وسایلی استفاده میکنن که اگر افراد خیلی به هم نزدیک شدند آژیر بکشه
اونوقت صندلیهای پشت سر هم حوزه های ازمون دیروز رو دیدید؟اونم برای ۴۸ هزار نفر نه ۱۷۰ هزار

داوطلب
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ق٫ظ

یه راه اشتباه رو نباید چهار بار برن تا متوجه بشن اشتباهه اگر قرار بود روش تعویق جواب بده که تا الان این روش باید جواب میداد بجای اینکه یه راه حل درست برای مشکل پیدا کنن هی صورت مسئله رو پاک می کنن کاش بجای تعلیق تعداد حوزه ها را حداقل ۶ ۷ برابر می کردن تا هم آزمون برگزار بشه هم کسایی که استرس زیادی برای سلامتی دارن بتونن کمی با خاطر راحتتر بیان کسایی هم که استرس سلامتی شون حق دارن چون فاصله ۱/۶۰ واقعا فاصله ایمنی نیست جدای از شلوغی موقع ورود و خروج به جلسه کما اینکه قبلا هم همین فاصله بوده حداقل باید فاصله ۲ ۲/۵ باشه ولی نه سنجش زیر بارمیره کمی به خودش زحمت بده و حوزه هاشو بیشتر از این کنه نه بهداشت راه حل بهتری از تعویق داره این وسط هم داوطلب بیشترین ضربه رو میخوره

Sara
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

تعویقی که پشتش هیچ فکر و برنامه ای نباشه راه حل نیست، موافقم با شما.

samira
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

دقیقا، یک راه رو چند بار باید امتحان کرد؟

arash
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ق٫ظ

دوستان این نماینده مجلس فقط شرح حال رو توضیح داده اصلا کار خاصی و پیشنهادی نداده. یک نامه ای که نوشته شدن و نشدنش فرقی نداشت چون از قبل هم مشخص بود تعیین زمان کنکور به عهده ستاد کرونا هست و ریاست ستاد هم به عهده رئیس جمهور.
به هر حال من به شرطی موافق تعویق کنکور هستم که تا زمان برگزاری کنکور سخت ترین محدودیت ها و جریمه ها اعمال بشه تا حداقل با نزدیک شدن به زمان کنکور امار مبتلایان روند نزولی به خود بگیره.
اگر دو ماه یا سه ماه دیگر همین شرایط باشه خب همین الان ازمون برگزار بشه بهتره

معلق
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  arash

موافقت یا عدم موافقت ما تاثیری در تصمیم گیری ها ستاد کرونا ندارد، وضعیت تهران قرمز شده مطمئنا به خاطر پایتخت هم که شده آزمون ها به تعویق خواهد افتاد.

Yahoo
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ق٫ظ

اجرای تمهیدات بهداشتی برای کنکور دکتری وزارت بهداشت سید سعید هاشمی نظری رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به اجرای تمهیدات بهداشتی برای کنکور دکتری وزارت بهداشت گفت: به داوطلبان مبتلا به کرونا توصیه می کنیم که در آزمون شرکت نکنند. وی گفت: در استان های سفید و زرد فاصله گذاری مناسب رعایت می شود و در استان هایی که در وضعیت قرمز به سر می برند نیز فاصله گذاری از آنچه معمول است بیشتر رعایت خواهد شد. رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار داشت: هم قبل از آزمون و هم در فواصل میان آزمون ها در نوبت های صبح و عصر کلیه حوزه های آزمون ها به صورت استاندارد ضدعفونی خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: همه شرکت کنندگان ملزم به استفاده از ماسک هستند و ورود بدون ماسک نخواهیم داشت. فضای آزمون هم به لحاظ تهویه هوا توصیه لازم به مراکز برگزاری آزمون شده است. هاشمی نظری اضافه کرد: داوطلبانی که مبتلا به کرونا هستند و بستری در بیمارستان هستند نمی توانند در آزمون دکتری شرکت کنند. چرا که شرایط جسمانی شان به آنها اجازه نمی دهد که در آزمون شرکت کنند. وی یادآور شد: سایر داوطلبان آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت که مبتلا به کرونا هستند و در قرنطینه خانگی بسر می برند به آنها توصیه می کنیم که در آزمون شرکت نکنند. کمااینکه احتمال انتقال از این افراد وجود دارد. رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار داشت: افرادی که در بیمارستان بستری می شوند امکان شرکت در آزمون ها را ندارند کما اینکه در سال های… ادامه نظر»

.......
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  Yahoo

اینم از خود وزارت بهداشت

Sara
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ق٫ظ

به نظر میرسه جلسه امروز بیشتر برای این باشه که چه کارهایی میشه کرد کنکور با کمترین تلفات برگزار بشه. وزیر بهداشت وقتی میگه اگر لازم باشه تعطیل هم می کنیم یعنی تا الان لازم نبوده با این شرایط؟! با اینکه سنجش میگه تصمیم با ستاد مقابله با کروناست، ولی همه چیزم در اختیار وزیر و ستاد نیست.
خلاصه به قول یکی “دل نبندید به تعویق”.

عاطفه
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ق٫ظ

خواهش اینقد دنبال تعویق نباشید ۵ ماه بستون نبود

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  عاطفه

پیدا کنید پرتقال فروش رو
ربطش چیه الان؟

هلیا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ق٫ظ

جدا از مساله کرونا من از مسولین خواهش یکنم کنکور دکتری وارشد رو همیشه با هم ودر شهرستان های بیشتر برگزار کنند باتوجه به شروع امتحانات در هشت صبح اسکان ورفت وامد همه ساله ارامش رو از خیلی از داوطلبان می گیره

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  هلیا

موافقم
حوزه ها و شهرها بیشتر
شروع با تاخیر برای راحتی غیر مرکز نشینها

رضا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ق٫ظ

بابا فرسایش پشت کنکور میفهمید یعنی چی بیخیال این همه تعویق بشید خواهشا

ام
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

فرسایش؟!
قراره ۵ سال درس بخونی و درگیر ریسرچ باشی
بعد نگران ۲ ۳ ماه درس خوندن کنکوری؟
بابا درسای کنکور که خیلی ساده تر از درسای دکتری هستن
تو که از کنکور و ۲ ۳ ماه اضافه درگیر درس بودن فراری هستی چرا دکتری میخوای شرکت کنی؟؟؟؟

علیرضا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ق٫ظ

کاربر با نام علی، حرفت خیلی حرف حساب بود مخصوصا این جملت:
*سلامتی که نباشه، مدرک دکتری به چه دردت میخوره*
دوستان حداقل یه کم به فکر سلامتیه خونوادتون باشید.

سامان
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ق٫ظ

وقتی خود سازمان سنجش میگه در صورت برگزار نشدن ازمون دیگه امکان برگزاری در زمان دیگه ای نیست چرا یعده اصرار دارن آزمون رو کنسل کنن؟
یک ماه دیگه چه کرونا چه تفاوتی با الان داره جز اینکه بخاطر یک ماه تعویق یک ترم همه رو عقب میندازید تازه اگه آزمون کلا کنسل نشه!

هوشیار
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  سامان

الان دکترای برای ترم بهمن است……مصاحبه مجازی هم رد است چون هم قانونی نیست و هم مورد تایید داوطلبان نیست…….واضح است که شهریورماه در مینیم شیوع کرونایی هستیم….

علیرضا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ق٫ظ

بابا شماها چرا درک نمیکنید ی عده یک ساله دارند درس میخونند خسته شدیند دیگ از این تعویق ها
اینقدر خودخواه نباشید ماها به مرز خودکشی رسیدیدم از این تعویق ها بعد یه عده تنبل دنبال تعویق به شهرویوراند که اوضاع صد در صد بدتر میشه مثل همون تعویق های قبلی که هی اوضاعو بدتر کرده

هوشیار
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

مهم خستگی نیست……ازمون دادن با ماسک و دستکش در هوای بسیار گرم بدون کولر در شرایط پرخطر کرونایی کیفیتی ندارد……شهریور واضح است که اوضاع بهتر است….

داوطلب دکتری
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ق٫ظ

دوستان اینطور که از متن نامه مشخص است، ازمون دکتری تعویق نخواهد داشت؟

#مخالف تعویق
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ق٫ظ

انشالله حرکت خوب و انسجامی که بین هر دو طرف هست باقی بمونه تا بعد از مرحله کتبی و ازمون تو مرحله مصاحبه هم بتونیم تاثیر گذار باشیم و این رویه مبهم رو شفاف کنیم …
تا دغدغه اصلی که همون شائبه مراحل مصاحبه هست بر طرف بشه

الان دیگه مطمئن هستم صدای ما شنیده خواهد شد

Mahdi
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ق٫ظ

سلام.
من نگران لجبازی هستم.
خدا کمک کند.

برادر بهروز
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ق٫ظ

دوستان تغییر تاریخ آزمون دکتری به اوایل شهریور برای همه بهتره .موافقان با آرامش امتحان میدهند و مخالفان با دوره بیشتر دروس شانس خود را بیشتر میکنند.یادتان باشداول سلامتی بعد ادامه تحصیل…

Yahoo
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  برادر بهروز

باشه نظر شما قبول

ولی چی تضمین میکنه که شهریور شرایط خیلی بدتر از الان نباشه؟؟؟؟?؟؟؟
مثل الان نسبت ب خرداد

یا خرداد نسبت ب اسفند

محمدرضا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  Yahoo

دوست‌گرامی هیچ شناگری وقتی دریا طوفانیه شنا نمیکنه
بزار یکم موجا فروکش کنه

هوشیار
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  Yahoo

واضح است تضمین نمیخواهد همانطورکه وضعیت تیرماه از قبل واضح بود……

مریم
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۶ ق٫ظ

حداقل یک‌نماینده به فکر حال مردم هست، خدا بهشون سلاکتی بده

....
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ق٫ظ

ایشالا تعویق قطعیه و مارو از نگرانی در میان امروز

خدا دوست
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ق٫ظ

بهتر نیست یک تصمیم عاقلانه بگیرید هر تاریخی که می فرمایید اعلام کنید ۲۶تیر ماه باشه مرداد باشه شهریور باشه. نهایت سال تحصیلی پاییز نشد بهمن ماه بشه. ولی لغو ان واقعا ظلمی نابخشودنی است خیلی ها زحمت کشیدند نه یک سال بلکه خیلی ها چند سال زحمت کشیدند تا ….
نه به لغو
یا آزمون
یا تعویق
یا تعلیق.

یک بام و دو هوا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۴۲ ق٫ظ

این چه یه بام و دو هواییه که میخوان آزمون دکتری به تعویق نیفته ولی دوتا آزمون سراسری و ارشد رو که با فاصله زمانی بعد ازآزمون دکتری هست به تعویق بندازن؟!
حتما پذیرش دانشجوی دکتری شبانه و پردیس به راحتی میتونه کسری بودجه وزارت علوم رو برطرف کنه که اینقدر رو برگزاریش اصرار دارین؟! آره خوب شهریه ی یه دانشجوی دکتری ده برابره یه دانشجوی کارشناسیه. بایدم اصرار داشته باشید به برگزاری آزمون دکتری درحالیکه وضعیت اکثر شهرها قرمزه و طبیعت آزموت دکتری ایجاد سفرهای بین شهریه!!!!!!!!!!
بابا، الان ما تو شرایط بحران هستیم. تعویق آزمون دکتری که از هر دوی اونا ضروری تره!
مسئولان ما رو دریابید و وزارت علوم و سازمان سنجش اینقدر خودخواه نباشید!

ارغوان
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ق٫ظ

لطفا از طرف بقیه حرف نزنین ما موافق تعویق هستیم توی این شرایط بحرانی کشور

حسین
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ق٫ظ

بچه های مقطع دکتری همه خواهان برگزاری ازمون اند و به هیچ عنوان هم راضی به تعویق نیستند

محیا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

همه یعنی شما؟!

مارال
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

از طرف خودت حرف بزن من موافق تعویقم

میلاد
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

نه من نیستم شما از جانب خودتون نظر بدین

zahra
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

نه خیر فقط شما موافقی

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

خودت و چند نفر؟!

س
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

لطفا ازطرف دیگران نطر ندین

هوشیار
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

خواهان نمیخواهد…..چون تعویق منطقیست….

سارا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

دقیقا ۵% رتبه برتر ها، کانلا موافق برگزاری اند… یه دلیل کم بودنشون، دیده نمیشند و یه عده تنبل بیکار همش داخل پیج ها هستند

زهرا
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

موااااافقم
رتبه برتر ها فقط مخالف تعویق اند
بقیه خب سال بعد بدن‌
چه اصراریه همه با هم سال بعد بدن !!!!!

زهرا۱۱
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۱۰ ق٫ظ

سلام فقط یه نکته و دیگر هیچ سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده از بین رفتن ویروس کرونا غیر ممکن است وزارت بهداشت اعلام کرده اگر هم واکسنی باشد حداقل یکسال طول میکشه بدست ما برسه شهریورماه و مهرماه مصادف میشه با ماه محرم وصفر و خودتون خیلی بهتر میدونید که عده زیادی هستن که تحت هیییییچ شرایطی هیئت رفتن و مراسم رفتن رو ترک نمیکنن و همچنین انتظار برخورد با همچین گروه هایی هم نمیشه داشت، پس بصورت قطعی در شهریور با افزایش دوباره ابتلا مواجه خواهیم بود بعد از اون هم که پاییز و آنفولانزا و کرونا باهم…. همه اینها یک طرف از طرف دیگه الان هرکسی اگه بیاد توی کشور میفهمه مدیریت واحد و برنامه متقنی برا کنترل بیماری نیست که اگر بود روزی۲۰۰تا کشته نمیدادیم و بازهم از طرف دیگه اگر بنا بر اعجاز تعویق و کنترل بیماری پس از اون بود در این سه باری که آزمون به تعویق افتاد حاصل می شد ضمن اینکه فکر نکنید ما مخالفان تعویق الان برا رفتن به جلسه نگرانی نداریم و خیلی راحت با آسودگی خاطر میریم سرجلسه،خیر اینطور نیست ما هم نگران سلامتی خودمون و اطرافیانمون هستیم ماهم تا جاییکه تونستیم رعایت کردیم ما هم قشر آسیب پذیر توی خونه داریم بچه داریم توی خونه ولی تفاوتمون با شما اینه که تعویق رو نه تنها راه حل نمیدونیم بلکه پاک کردن صورت مساله میدونیم اگر تمام انرژی که شما دوستان تعویقی برا تعویق گذاشتید یه درصدش رو برای مطالبه برگزاری ایمن آزمون و ارائه پیشنهادات مختلف(اعم از برگزاری… ادامه نظر»

Sara
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا۱۱

آفرین خیلی خوب و دقیق گفتی و من یکی با تمام حرفات موافقم.

علی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۴۶ ق٫ظ

توی این بحران فقط اینایی که میگن ما کلی زمان گذاشتیم، زحمت کشیدیم، میخوایم کنکور بدیم، آدم های جالبی هستند.
انگار متوجه موضوع و شرایط نیستند. اینکه چند ماه زحمت کشیدن و درس خوندن براشون مهمه اما اینکه بعد از کنکور چه اتفاقی می افته اصلا براشون اهمیت نداره.
دنبال تضمین می گردن که اگر شهریور شرایط بهتر نشد چی؟

شما به ما تضمین بدید که اگر کنکور دادیم و خودمون و اطرافیانمون آسیب دیدن چی؟
وقتی سلامتی نیست مدرک دکترا چه اهمیتی داره؟

شما شاید کنکور براتون کار و زندگی حساب بشه؛ اما ما کارهای دیگه ای هم داریم که باید بهشون بپردازیم. ادامه تحصیل هم یه گزینه است همه زندگی نیست.

سما
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی

خیلی قشنگ گفتی دکترا فقط یک گزینه است نه تمام زندگی

فاطمه قاسمی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  علی

حرف حساب!!!! درود…

مریم
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ق٫ظ

بچه ها آخرین اخبار از واکسن کرونا چیه؟
یعنی اگه امسال لغو بشه تا سال آینده کرونا باز باشه و باز لغو بشه اینجوری از استرس نابود میشیم

آرسام
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ق٫ظ

وای دیگه از بلا تکلیفی خسته شدیم کنکور که اجبار نیست هر کس نمیتونه شرکت نکنه

ام
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  آرسام

ما درس خوندیم
دلمون میخواد کنکور بدیم
ولی نه تو وضعیت قرمز؟
و تعداد کمی هم نیستیم

شکوفه
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ق٫ظ

این نامه یکی به نعل زده یکی به تخته اصلا از هیچ گروهی حمایت نکرده نه موافقین نه مخالفین تعویق. صرفا گفته بعضیها مخالف و بعضی ها موافقن. انگار خود رییس جمهور نمی دونه.آخه اینم شد نامه. مثلا خواسته بگه من به فکر شما هستم

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  شکوفه

میخ

zahra
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  شکوفه

دقیقا

نازنین
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ق٫ظ

نماینده ی محترم به این نکته اشاره کنید که
اگر ما زنده نمونیم بنابراین آینده ای هم وجود نخواهد داشت که نسبت بهش امیدوار باشیم یا نباشیم.

نازنین
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ق٫ظ

لغو کنکور
بهترین تصمیمِ

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین

لغو چه معنی داره از اب گل الوده ماهی میگیرید

نازنین
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ق٫ظ

نماینده ی فهمیده..
ممنونم که سلامت ما واست مهمه.
ما آدمیم.
ممنون که به ما اهمیت میدید.
ما نمیخوایم بمیریم

ازمون ۲۶ تیر حق مسلم ماست
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ق٫ظ

چرا این نماینده ها فقط رو نظر مخالف برگزاری زوم میکنند؟ پس ما بدبخت که ۵ ماه بازیچه دست این تعویق طلبها شدیم باید چکار کنیم؟ چرا کسی متوجه نیست که این ازمون نه خدمت سربازی که اجباری باشه. کسی که نگران نیاد بس دیگه

حامد
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ق٫ظ

عجب بابا بعضیا مشکل سربازی و اینا دارن کلی کار دارن چرا با اینده ی مردم بازی می کنین هی تعویق تعویق مسخره شو در اوردن بعضیا منم نخوندم ولی دلیل نداره با اینده ی مردم بازی کنم اگه دلم نخواست نمیدم میمونم واسه اسفند تعویق تعویق چیه هی

مریم
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ق٫ظ

مسیولین محترم کنکور دکتری خلوت نیست من پارسال تو جلسه کنکور از صندلی جلوییم آنفولانزا گرفتم مثل بقیه کنکور ها شلوغ و پر ازدحامه الان زمان مناسبی برای برگزاری کنکور دکتری نیست لطفا سلامتی داوطلب ها رو اول در نظر بگیرید همچنین پیامدهای این اجتماع رو برای همه مردم ایران که چقدر ممکنه خطرآفرین باشه

خسته ی تعویق یا عدم تعویق
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ق٫ظ

به نظر من در این شرایط بحرانی بهتر هست به دانشگاه ها اختیار داده بشود که جهت داوطلبین و متقاضی رشته های خود به تفکیک و روزهای متفاوت آزمون بگذارند و سپس از پذیرفته شدگان مصاحبه بگیرند
با این روش افراد شرکت کننده در هر دانشگاه و رشته بیش از ۱۰۰ نفر نخواهد بود زیرا که افرادی که مطالعات کم داشتن قطعا دانشگاه شریف و تهران را انتخاب نمیکنن

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ق٫ظ

تجربه سالهای قبل از نود نشون داده که هر داوطلبی شانسش رو در چندتا دانشگاه امتحان میکنه
حتی اگر بقول فرمایش صحیح شما کم مطالعه کرده باشه
در اینصورت تعدادسفرها بیشتر میشه
ازدحام کم نمیشه و سفرهای چندباره برای ازمون و مصاحبه پیش میاد
شاید بهترین راه حل افزایش شهرها برای کاهش سفرهاو افزایش حوزه ها در هرشهر برای جلوگیری از تراکم باشه
نه فقط ۴۰ درصد که قطعا کارساز نیست چون فاصله ۸۰ سانتی استاندارد سالهای پیش با افزایش ۱۰۰ در صدی فضا به ۱/۶ میرسه
که البته این فاصله برای زمانهای کوتاه مناسبه نه زمانهای طولانی

رضا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ق٫ظ

آزمون دکتری در مرحله اول و کارشناسی ارشد در مرحله دوم به تعویق خواهد افتاد تا بشه به امکان کنترل شرایط تا دو ماه آینده برای برگزاری آزمون سراسری مقطع کارشناسی که بیش از یک میلیون شرکت‌کننده داره، امیدوار بود. تمرکز بر حفظ برگزاری کنکور کارشناسی خواهد بود چون مدیریت مقاطع دیگر برای ورود در بهمن‌ماه آسانتره. احتمالاً زمان آتی آزمون پس از خروج کشور از وضعیت بحران، اعلام می‌شه و اینبار تاریخی پیش از شهریور نخواهد شد.هفته اول و دوم مهرماه شاید زمان آتی کنکور دکتری و ارشد قرار بگیره.

N.M
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

تحلیل درستی بود… بله دوستانی که از مضمون نامه و به کار بردن عبارت تعداد داوطلبان اینطور برداشت کردند که به کم بودن تعداد دکتری‌ها اشاره داره، دقیقا برعکس، به زیاد بودن تعداد کارشناسی‌ها و اهمیت این مقطع در حیات و مدیریت نظام آموزشی اشاره داره که باید بستر مناسب برای برگزاری آزمون و پذیرش دانشجو تا پایان مرداد حتی‌الامکان فراهم بشه

فقط خدا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ق٫ظ

اقای وزیر بهداست بابا ما میخوایم ازمون بدیم

فقط خدا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ق٫ظ

بردار مخالف تعویق الان سنجش یه بر میکشه وستاد کرونا یه بر دیگه ولی بدانید ما که درس خوندیم قربانی اینا داریم میشیم یه فکری کنید این تعویق چی ها نمیزارن که کنکور برگزار بشه بیست روز دیگه مثل امروز همین برنامه ظون هست صبح زود برید در ستاد کرونا

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  فقط خدا

دوستانی که میگفتن اهالی تعویق میخان برن سفر
بیاید ببینید کیا این چندروز مدام تشویق میکنند برای تجمعات
همسنگران شجاع خودتان

فاطمه
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ق٫ظ

تعلیق حتی لغو در صورت نیاز چرا متوجه شرایط حاد نیستید مردم دارن میمیرن بابا اینا هموطنای ما هستند دیگه از این بدتر هم قراره بشه روزی ۲۰۰ نفر فوتی و ۳۰۰۰ نفر با حال وخیم کمه مگه که میگن معلوم نیست بعدا چی بشه
از این بدتر خدا نکنه بشه کنکور ها باید لغو بشن که از این بدتر نشه مردم بمیرن و مثل فیلم های قرون وسطی مرگ و نیستی جامعه رو بگیره که بعضیها خسته شدن که البته اینا از مافیای کنکور هستند برای برگزاری کنکور دکتری که حرف پول و پایان نامه از همه بهترونه

فقط خدا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ق٫ظ

واقعا دوستان تهران نمیتونن تا درب ستاد برن بگن اینایی که میگن تعویق نماینده ما نیستند, ما دوست داریم ازمون بدیم.

مارال
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  فقط خدا

شما چه ضمانتی میکنی بعدش زنده باشی…

سعید
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  فقط خدا

واقعاً چرا فکر می کنی شما اکثریت هستین؟!

کرونا دوستت داریم
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  فقط خدا

آره والا. اونایی هم که میگن مخالف تعویقن نماینده ما نیستن. نگران نباش آزمون صد در صد برگزار میشه ولی با سخت گیری بیشتر. امیدوارم اجازه ندن کسی ماسکش رو وسط آزمون برداره. مثلا بگن هر کس ماسک رو برداره به منزله تقلب هست.

....
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  فقط خدا

شما بر چه استندات حرف میزنید دوست عزیز مسئله سلامتی هست

احمد
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  فقط خدا

شمایی هم که دوسداری آزمون بدی نماینده ما نیستی…قبول کنیم که تعداد موافقان تعویق بیشتر از مخالفاست

فاطمه
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  فقط خدا

منم واقعا موندم که دهها هزار نامه و تماس چجوری به دستشون رسیده و همه رو هم مطالعه کردن، جمیعا هم درخواست تعویق داشتن، کاش ما هم میدونستیم باید چجوری پیغاممون رو بفرستیم واسه این نماینده های محترم، شاید یکی هم حرف دل مارو میزد، یه عده که واقعا اصلا درکشون نمیکنم و مطمئنم که اصلا داوطلب جدی نیستن را افتادن هی تعویق تعویق میکنن. بیچاره بچه هایی که درس خوندن و هدف دارن
کاش ستاد کرونا موافقت کنه برگزار بشه توو موعد خودش، اگه یه کنکور سه ساعته که نه قراره چیزی بخوری نه ارتباطی با کسی داشته باشی باعث بشه دوستان خدای نکرده کرونا بگیرن، پس کلا باید کل سیستم حمل و نقل از اتوبوس و هواپیماها هم باید پروازاشون کنسل بشه، توو کنکور حداقل یه فاصله ۱۲۰ رعایت شده، واقعا چرا میخاین آینده یه عده رو خراب کنید
چرا درک نمیکنید که شرایط توو شهریور بهتر نمیشه، میددنید اگه آزمونا کنسل بشه و یه سری دچار مشکل بشن، مسئولش شماهایی هستید که تعویق تعویق میکنی
دوست عزیز، شما اگه فرصت زیاد داری، لطف کن دیگه نظر نده و برو به برنامه های دیگه ت برس، آزمونتم بزار واسه اسفند ماه
اینقدر جو رو مسموم و خراب نکن

Civil
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ق٫ظ

ادمین توام نخواب :( من میترسم :(

سعید
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  Civil

نترس من اینجام

pesar
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  Civil

:)))

فقط خدا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ق٫ظ

وای به حال ما که مخالف تعویق هستیم والان ۵ماه هست مار رو فرسوده کردن هر دور یه عده یادشون میاد که باید میخوندن وتا نزدیک ازمون میشه بوق کرنا راه میندازن که ما میمیریم و…. ولی ما مخالفان تعویق باعده کثیری هنوز یه کاری نکردیم که مسولین بفهمند که این عده قلیل نماینده ما نیستند واقعا همین جور میخواید بنشینید ونگاه کنید ویه عده قلیل برن رومخ مسولین وهی کنکور عقب بفرستند واین افراد تمومی ندارن مطمئن باشید ۱۰روزدیگه یه عده دیگه میان ومیگن وای میمیرم فاجعه میشه…….. بابا اگه ازمون برگزارکردن ضعفه بخدا برگزارنکردنش ضعف بزرگی

سحرناز
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  فقط خدا

تقصیر خود سنجشه ثبت نام جدید کرد، حالا اینا نیاز به زمان بیشتری دارند و به این بهانه، زمان بیشتری می خواند. ( البته همه رو نمی گم اما اکثرن همینان)

نازنین
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  فقط خدا

ضعف افزایش آمار کروناست. نه عدم برگزاری آزمون.

پریشان
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  فقط خدا

سلام
خسته شدن بهتر از مردن است.
یا ابتلا و کشتن انسان های رنج دیده ی همشهری است.

درسته
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  فقط خدا

چه کنیم؟ راه حل چیه موافقت خودمونو نشون بدیم؟

ز
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  فقط خدا

شما رشتتون چیه؟ که فقط چندماه خوندید میگید فرسوده شدیم بسه خسته شدیم
درس های ما فراره واقعا فکر میکنی من نخوندم من ۴ دور خوندم باز میترسم چون واقعا سوالا همش مسئله ست پارسال هم رتبه خیلی خوب آوردم اما باور کنید برای رتبه عالی آوردن باید بیشتر خوند مثلا دوستم رتبش شد۷ خودش گفت مثلا یک کتاب رو هشت دور خونده
اینایی که میگن کم خوندیم رتبمون خوب شد یا فقط چندماه خوندیم رتبمون خوب شد الکی میگه مطمئن باش از چند سال یبل چند دوری خونده چون سوالای دکتری خیلی مفهومیه مسلما تدقیق بیشتری میخواد
من آمادم ولی موافق تعویقم خدا عادله هر کی زحمت بکشه نتیجش رو میگیره
موفق باشید دوستای گلم

Nargesi
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ق٫ظ

این چه نگاه سطحیه که میخوان کنکور دکتری رو به خاطر جمعیت کم برگزار کنن؟! همین جمعیت کم خوب اسفند و خرداد هم میشد برگزار بشه که به تعویق انداختین … الان که شیوع گسترده کروناست تا جاییکه حتی طبق آخرین تحقیقات سازمان بهداشت جهانی خطر ابتلا در محیطهای سربسته به مدت طولانی بدون تهویه مناسب چندین برابر اعلام شده، تصمیم دارین دکتری رو برگزار کنید؟! طبق آخرین تحقیقات ویروس در ذرات هوا هم وجود داره … شماها دیگه کی هستین!!! ما داوطلبین دکتری هم خانواده داریم و اکثرا بچه ی کوچیک! حداقل به بچه هامون رحم کنید و آزمون رو به تعویق بندازید.

Zahra
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ق٫ظ

اول باید زنده بمانیم تا زندگی کنیم و دکتر شویم

مهشید
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ق٫ظ

یعنی ما اینهمه هول داریم واسه امتحان؟ باورم نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تعویق دکتری...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ق٫ظ

با توجه به همه جوانب و شرایط ، به احتمال ۹۰ درصد به بالا آزمونای ارشد و دکتری تعویق میشن به زمان مناسبتر . چون ذهن مسوولین هم پذیرفته شرایط به شدت خطرناک و ویرانگره. انشااله تعویق میشه.

مریم
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۵ ق٫ظ

اگه عقب بیوفته سال دیگم عقب بیوفته چی

دومینو
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ق٫ظ

فرزندانم هیچ نگران نباشید که سازمان سنجش فردا پیامی ارسال میکند با این مضمون:

داوطلب گرامی به شماره داوطلبی…
آزمون دکتری از پنج شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ به سال دیگه همین موقع موکول گردید. جهت اطلاع از جزئیات به سایت سازمان مراجعه نمایید.

تعویق یعنی پیر کردن ـ فقط ۲۶ تیر
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۵۵ ق٫ظ

آزمون فقط ۲۶ تیر پیرمان کردین دیگه تعویق نندازین

پریشان
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۱۳ ق٫ظ

تعویق یعنی سلامتی . یعنی زنده ماندن

دختر
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۵۱ ق٫ظ

از مخالفان تعویق یه سوال دارم
تضمین میکنید بعد آزمون تا بیست و یک روز به اجتماع برنگردید؟ یعنی بعد آزمون حتی سوار تاکسی نشید میدونید که قراره فاجعه به بار بیارید و شما هم قاطی به اصطلاح سایر افراد ناقل و قاتل جامعه شید
مشکل این اوضاع رو مضاعف نکنید تمومش کنید دیگه
البته به حرف موافق و مخالف نیست اما اصرارتون عجیب منو عصبی و نگران میکنه

مهندس
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  دختر

بنده از شما یک سوال دارم ایا شما تضمین میفرمایید که در شهریور اوضاع بهتر میشه ؟ایا به ما قول میدهید که در صورت برخورد با کسی که ماسک ندارد شدیدترین برخوردها و هشدارهای لازم را انجام بدهید؟؟ ایا این قول را میدهید که هر کدام از اعضای خانواده و دوستانتان که خواستند بدون ماسک و رعایت نکات بهداشتی در جامعه حضور پیدا کنند مانعشان شوید؟؟ چون کسی که دلش برای جامعه میسوزد همواره باید نگرانی خود را ابراز کند نه فقط برای جلسه کنکور

دختر
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

خیر هیچکدام را تضمین نمیکنم من فقط میتونم به خودم امر و نهی کنم و دقیقا با توجه به اصول اخلاقی ام رفتار کنم حوصله ی تذکر به جماعت خود را به خواب زده را ندارم جناب مهندس در ضمن حتی اگر کنکور شهریور برگزار شود من به دلیل دور بودن راه و نبود جا و مکان و همچنین سلامت مادرم شانس این امتحان را از دست میدهم این خود گواه عدم اطمینان من از بهبودی اوضاع است مگر اینکه در این فاصله معجزه ای شود و همه ماسک بزنند.

مهندس
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  دختر

خب شما که نمیخواهید به کسی ا‌مر و نهی کنید و حوصله ندارید چطور الان به دیگران میگویید برای حفظ سلامتی خودتان کنکور برگزار نشود؟

روانشناس
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

احسنت مهندس…

مریم
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

خدا نکنه از این بدتر بشه که اگه بشه فاجعه است

علیرضا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

الان اوضاع خرابه واوضاع بحرانی فکرنمیکنم درک این مطلب سخت باشه هرموقع که اوضاع همین طورباشه برگزاری کنکوراشتباهه اصلالغوبشه اتفاقی میفته سلامتی واجب تره یاکنکوردکتری این منطق وحرف هاتون کلابچه گانه ست استرس سلامتی وهوای گرم بدون وسیله سرمایشی۴ساعت اون هم واقعاشرایطخطرناکی نیست اونم بارفت وآمدکه رفت وامدبین شهرستانی هم بهش اضافه پس خودخواه وبی منطق فکرنکنیم مهندس عزیز

مهندس
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

خود خواهی به این نیست دوست عزیز. بی منطقی و خودخواهی این است که بدون منطق خاصی کنکور رو دو ماه دوماه به تعویق بیندازید. بدون این که فکر خاصی پشتش باشه من از سر شکم سیری برای کنکور دکتری اقدام نکردم. رسالت اجتماعی این است که هر کس به نوبه خودش تذکرات لازم را در سطح اجتماع بدهد. شما اگر کنکور رو لغو کنید ایا می توانید جلوی مسافرت های استانی بازارها و پاساژگردی ها رو بگیرید. مسلما هیچ کدام از مدافقان تعویق برنامه ای برای کاهش کرونا ندارند. و بهتون قول میدم ۲ ماه دیگه هم وضع هممین است

زنبور
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

مهندس جان میگن ماسک بزنید بهتر هست ولی من افرادی را میشناسم که بنده های خدا رعایت هم کردند ولی گرفتند. بعد تو تضمین میکنی سر جلسه سرنوشت ساز من یادم باشه دستم را توی صورتم نبرم . مقنعه ام را درست نکنم توی استرس زیاد. مگه جای ما هستید. بعضی ها کلی استرس دارند بعضی ها خونسردند من توی استرس هیچی حالیم نیست

مهندس
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  زنبور

ایا به خاطر حواس پرتی شما دیگران باید مجازات بشوند؟ بردن اسپری ضدعفونی کننده ازاد است. فقط کافیست که قبل از این که بشینید خودتون به صندلی و دسته صندلی اسپری بزنید

پریشان
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

هدف از تعویق به صفر رسیدن جان بختگان نیست. بلکه بهتر شدن شرایط از جهت کاهش فوتی ها و مبتلایان هست تا حداقل برگزاری امتحانات تلفات جانی کمتری داشته باشد.

علی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

اصلا شما فکر کن شهریور هم اوضاع بهتر نشه
اصلا فکر کن تا آخر سال بهتر نشه
میخوای بری کنکور بدی با احتمال صفر تا صد سلامتی تا مرگ؟؟؟؟؟
زندگیت رو بستی رو کنکور دکترا
اگر خوب خوندی و بلدی تو مدت زمان کوتاه دوباره میخونی یادآوری میشه کنکور هم میدی قبول میشی

مهندس
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  علی

دوست من. بنده الان ۱۳ سال هست که دارم میخونم چیزی هم حفظ نکردم که بخوام یاد اوری بشه چون اصولا تو سیستم مهندسی حفظ کردنی وجود نداره. برنامه ریزی در دروس مهندسی اینگونه هست که شما باید سرعت عمل بالایی داشته باشید و الگوریتم های حل مساله سریع منتقل بشوند با تعویق دوباره کنکور این تسلط بسیار کاهش می یابد

علی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

قطعا تسلط کاهش پیدا میکنه اما با مرور دوباره بهتر از گذشته هم خواهد شد.
و مرور دوباره در زمان کمتری اتفاق خواهد افتاد.

Fff
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

به نظرم باید آزمون در فضای باز محوطه دانشگاه برگزار بشه، تمام مدت قطعا کسی ماسک نمیزنه اگر خواست چیزی بخوره ماسک رو برداشت و یهو عطسه زد چه کار کنیم؟؟؟

لونا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

بله من قول میدم تا شهریور بهتر شه حتی زودتر

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

دوست گرامی
چرا متوجه نیستید اگرتادوسال دیگه هم قرارباشه روزی ۲۰۰ نفر هموطن فوت بشن باید خیلی از فعالیتها به حالت تعویق در بیاد
اولین نیاز حیاتی سلامتیه و دولت وظیفه داره امنیت سلامت مردم رو ایجاد کنه
یعنی چی که تضمین بدید بهتر بشه
اگر رعایت نشه بدترهم خواهد شد
اگرمردم تو خیابون ماسک نزنن فاصله رعایت نکنن کنکور و جشن و عزا برگزارکنن سفربرن و هرچیز دیگه
هرکدوم هم به جای خودشه
مگر فعالیت برای حیات
نمیشه بگی سرکار نرن چون باید بخورن تا زنده و سالم بمونن ولی با رعایت فاصله ها و بقول اقایون پروتکل
اما دیروز دیدیم چه پروتکلی رعایت شده

مهندس
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  ...

تضمین گرفتن من در قبال تضمین خواستن دوستمون بود. از طرفی شما به دولت دل خوش کردی که هیچ کاری برای این مردم نمیکنه و این از وضع زندگی مردم معلومه. شما به عنوان یک داوطلب دکترا باید این درک رو داشته باشید که اگر دولت برای شما کاری نکرد تا ۲۰۰ سال هم تو خونه بشینی هیچ اتفاقی نمیفته یا باید خودت رو تو خونه حبس کنی یا این که بیرون بیای و خودت رسالت اجتماعی خودت رو در قبال جامعه انجام بدهی. همه بلدند که از توی خونه و پای اینترنت بگویند که باید فلان شود فلان نشود ولی وقتی کسی معتقد است تعویق باعث بهبود میشود باید تلاش کند عواملی که باعث ایجاد این تعویق شد را ازبین ببرد.

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

حداقل دولت میتونه تصمیم بگیره یه ازمون دولتی رو کنسل کنه
شما که همه رو متهم به نفهمی میکنی اینو که دیگه میتونی متوجه بشی

مهندس
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ...

کاربر محترم…. اگر منظورتون با بنده هست بنده هیچ کس رو خدای نکرده به نفهمی متهم نکردم وتنها در چارچوب ازادی بیان نظر خودم رو اظهار کردم. حرف خاصی هم نیست. یک دو دوتا چهارتای ساده هست. امید بستن به این که دولت بخواهد کاری انجام بدهد کار بیهوده ای است و اثبات این مدعا را در گرانی های اخیر و وعده های پوچ دیده اید. عرض هم کردم اگر دغدغه دوستان موافق تعویق این است که جامعه سلامت باشه این دغدغه رو باید به همه افرادی که ماسک نمیزنند منتقل کنند. چون وقتی کسی به کرونا مبتلا شد دیگه مهم نیست که از کنکور گرفته یا از بقالی سر محل. شما به عنوان یک دانشجوی داوطلب دکترا باید متوجه بشوید که نشستن و چشم دوختن به دهان دولت که چه میگوید هیچ مشکلی را حل نمی کند

حرف حق
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  دختر

دلت خوشه، اینا یه عدن درس نخوندن هر بار دنبال تعویقن. یه عده که زمان براشون مهم نیست. ده سال هم بلاتکلیف باشن ککشون نمیگزه

مهندس
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  حرف حق

نه دوست عزیز من این که بگوییم درس نخون هستند درست نیست بالاخره کسی که به ازمون دکترا فکر میکند در خودش توانایی علمی دیده است ولی منطق بعضی دوستان کاملا غیر قابل قبول هست

Mp
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۷ ق٫ظ

اونوقت میگن همه جا بازه ما با همه ارتباط داریم حالا کنکور شد بد.
نهایی ها رو گرفتن و همه جا رو باز کردند که اینطوری شد
اگه هنوز قرنطینه بودیم شرایط خوب میشد میتونستیم کنکور بدیم
نه اینکه یک سال عمرمون بره

پریا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۴ ق٫ظ

رجب، امیدوارم فردا جلسه همونی بشه که گفتی اگه هم نشد باید یه پیتزا به من بدی :(

محمد
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  پریا

رجب شیرینی ما هم یادت نره :)

۰۰۰۰
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۰ ق٫ظ

از کجای نامه مشخص بود میخوان کنکور دکتری رو برگزار کنن؟

zahra
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۰ ق٫ظ

رجب کجایی دقیقا کجایی

سوال
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۴ ق٫ظ

دوستان سلام
سوالی اساسی دارم از کاربرانی که چه در این سایت چه در کل جامعه خواستار تعویق هستند. عزیزان شما چه زمانی را زمان امن میدانید؟
ببینید اگر منطقی بخواهیم به قضیه نگاه کنیم زمان آینده کاملا نامعلوم است پس به مسئولین هم خرده نگیرید چرا که طبق گفته دکتر زالی که فرمودند آینده اصلا مشخص نیست و ما حتی پیک شدیدتر کرونا را هم هنوز تجربه نکرده این و حتی برای فردایمان هم نمی توانیم پیش بینی و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم پس چه برسد به یک ماه و دو ماه و سه ماه دیگر.
بنابراین درخواست تعویق و موکول شدن به زمانی امن و ایمن خواسته ای نامعقول و احساسیست. نحوه و شیوه برگزاری کنکور است که باید مد نظر قرار داده شود نه تغییر زمان برگزاری‌ آن .

Zahra
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  سوال

چرا ما نباید مثل اروپا و چین کرونا رو مهار کنیم ؟؟؟؟؟
ما باید کرونا رو مثل اونها بتونیم مهار کنیم وگرنه هر دوز شاهد مرگ هموطنانمون خواهیم بود کشور ما در شرایط حاد جنگیه اینو بفهمید

زهرا۱۱
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  Zahra

حرف شما درست ولی چراییش کاملا مشخصه چون اینجا اراده و برنامه محکمی برا کنترل بیماری نیست این اظهر من الشمس هست و دلیل اینکه ما مخالف تعویقیم همینه و گرنه اگر ماهم میدونستیم داریم با برنامه درست و منطقی به سمت کنترل بیماری میریم صبرمیکردیم و میگفتیم تعویق تا زمانی که به نتیجه برسیم
درد ما اینست که تعویق کاملا بی فایدست و پاک کردن صورت مساله است

Zahra
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  سوال

از این بدتر خدا نکنه بشه باید مثل چین و اروپا این ویروس در کشور مهار بشه کنکورها جلوی مهار کرونا رو میگیره اینو شک نکنید
کشور در شرایط حادی قرار گرفته تو خوزستان اکثرا عزا دار هستند شدیم مثل فیلم ها که طاعون زده بودند و قبرستانها جا نداشت وضعیت الان خیلی بده همه باید کمک کنیم این بیماری مهار بشه

کنکوری
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  سوال

زمانی که حوزه های شهرستان رو برای داوطلبان شهرستانی اختصاص بدن و از کلی سفر درون استانی و استفاده از حمل و نقل عمومی و خوابگاه و هتل کم بشه.

ف
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۳ ق٫ظ

تو این همه تعویق یکی یه بار سنجش رو تحت فشار نذاشت که تو شهرستانا هم حوزه بذارن. اصلا فک کنم اینا فراموش کردن که از شهرستان باید به مراکز استان سفر کنن.

Zahra
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  ف

کلا یادشون رفته داوطلبای کنکور باید چندین ساعت تو راه باشن تا به حوز امتحانی برسن اینم تو این زمان خطرناک

لونا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  ف

یه حرف حساب

Zahra
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۱ ق٫ظ

خون به دلمون شده هموطنانمون دارن زیر دستگاه اکسیژن با مرگ دست و پنجه نرم میکنن این روزها خبرها خوب نیست سکته های قلبی و مغزی وسیع جوان ها و بدحالی مسن ها روی تخت بیمارستان قلب هر انسانی رو بدرد میاره کم نیست روزی ۲۰۰ نفر کشته از کرونا باید جهادی عمل کرد کشور به جوانانی نیاز داره که بخاطرش جهادکنند الان با برگزاری کنکورها نفت روی آتش کرونا میریزیم وطن ما به جوانان دوره جنگ نیاز داره که از جوانیشون و تحصیل گذشتند تا ایران از پا نیافته الان دکتری چه اهمیتی داره که نمیدونیم فردا تب میکنیم یا نه این ویروس منحوس باید شکست بخوره به هر قیمتی حتی خستگی من داوطلب پیشرفت

داوطلب کنکور دکتری
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۵ ق٫ظ

بابا چرا اینقد بحث میکنید مطمئن باشید اگه ازمون دکتری قرار بود به تعویق بیافته چرا زمان کارت ورود به جلسه را اعلام کردند و چرا فرم خود اظهاری برای کرونا برای داوطلبین فرستادند. اینو بدونید ازمون دکتری حتما برگزار میشه حالا شاید چون ازمون سراسری و ارشد تعدادشون زیاد هست به تعویق بندازن.

مهناز
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۸ ق٫ظ

اتفاقا به همین دلیل تعویق حتمیه !
همیشه در اوج آمادگی سنجش ناگهان آزمون لغو میشه!

پریشان
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۱۹ ق٫ظ

سازمان سنجش یه نهاد مجری است و اونها روال عادی اداری و قانونی خودشون رو میرن تا هیچ شکی ایجاد نشه در داوطلبان . حتی وزیر علوم هم باید جوری مصاحبه کنن تا داوطلبان شکی نداشته باشن و در نهایت این ستاد مبارزه با کروناست ک نظر میده و اونم به احتمال بالای ۸۰ یا ۹۰ درصد تعویقه. ایشالله

مهدی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۲ ق٫ظ

کنکور جرقه ایست در انبار باروت کنکور کبریت زدن به جنگلیست که برخی جاهایش بنزین ریخته
کنکور دکتری در بدترین زمان ممکنه تاریخ خورده و واقعا وحشت برانگیزه کرونا شوخی بردار نیست دوستان نبینید که افراد مشهور از کرونا جان سالم بدر میبرن من نمیدونم ازشون چطور مراقبت میشه ولی مردم معمولی تلفاتشون بالاست
باید زنده بمانید تا زندگی کنید و دکتر بشوید و پیشرفت کنید پس اولویت ها رو در نظر بگیرید صلاح نیست در این اوضاع بحرانی کنکور دکتری برگزار بشه

zahra
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

دقیقا همینطوره!واقعا ماها مردم عادی جونمون در خطره

آبی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۱ ق٫ظ

فردا ستاد مطمئن باشید رای به برگزاری کنکور دکتری میده

مهناز
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

امکان نداره!، تو اینطور فکر کن چون راحتتری!

Civil
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۰۹ ق٫ظ

مطمئناً امشب نمیتونم بخوابم :(

zahra
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  Civil

وای منم

فاضل
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  Civil

خواب نمیبـرد مـرا،یـار نمیخــرد مـرا
مرگ نمیـدرد مـرا، آه چه بی بها شـدم!

شیرعلی قصاب
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  فاضل

از کیه این شعر جناب فاضل

مهشید
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  Civil

از حالت تهوع دارم میمیرم

مینو
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهشید

منم تمام وجودم پر از استرسهههه

الهی بمیری کروناااااا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهشید

من امروز کرونام مثبت شد. خدااااایاااااااا

دکتری برق
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۰۶ ق٫ظ

لحن این نامه طوریه که کنکور دکتری را میخوان برگزار کنن و کنکور ارشد و سراسری رو میخوان معوق کنند.
گویا داوطلبان کنکور دکتری طوریه که میشه کنکور رو مدیریت کرد.

zahra
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری برق

کلا به دلم افتاده برگذار میشه!همیشه حسم اشتباه میکنه امیدوارم این سریم اشتباه کنه

نیلو
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری برق

واااای نهههههه..خدا نکنه..بخدا مردم تا درب وزارت علوم میرن واس اعتراض

مهندس
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  نیلو

من هیچ وقت نگفتم که موافقان تعویق درس نخون هستند ولی اون مردمی که به خاطر عدم تعویق میرن اعتراض میکنند مسلما یک سری ادم فرصت طلب و تنبل هستند. چون میخواهند اونجا تجمع کنند

مهشید
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری برق

بابا چه ربطی داره جو‌ میدی دوست عزیز

مهشید
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری برق

مگه سرشون درد میکنه که شر درست کنن واسه خودشون اخه هر تصمیمی گرفته بشه واسه کل ازموناست خواهشا اذهان رو‌متشنج نکنید

ام
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۰۵ ق٫ظ

بابا تورو خدا ی فکری کنید
پنجصنبه قراره کنکور باشه
پدر ما در اومد تو این استرس
بعیده واقعا کسی بتونه تو این شرایط تمرکز کنه و درس بخونه
با این حجم شدید بیمارییی اخههه کنکور گرفتن یعنی جی؟

پریا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  ام

دقیقا. تو دلم رخت میشورن

کرونا دوستت داریم
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۰۴ ق٫ظ

این خبر فقط یک معنی داره. عدم تعویق کنکور دکتری. ولی خب باز جای شکرش باقیه که به فکر بررسی شرایط افتادن. بهرحال یک راه حل هست ،بهتره تعداد مراکز آزمون رو زیاد کنن. به قول دکتر نمکی این سفره رو هر جور هست جمع کنیم بره…والا ما هم به اندازه ی مخالفان تعویق و حتی بیشتر درس خوندیم فقط فرق ما با اونا این هست که دکتری رو به سلامت خودمون و اطرافیانمون ترجیح نمی دیم. رتبه های برتر امسال تعویق طلب ها هستن. شک نکنید… هیچکدام از مخالفان قبول نمیشن و به عاقبت خودخواهی هاشون میرسن. خدا رو شکر ما که به نتیجه دلخواهمون رسیدیم. شما بمانید و خودخواهی هایتان و کارنامه ی رد شدنتان. انشالله تدابیر بهداشتی سخت گیرانه ای اعمال میشه و برای شما که مخالف تعویق بودین خیلی سخت خواهد بود. چرا؟ چون اکثرتون اینجا اعلام می کردین ما از کرونا نمی ترسیم و بابامون صبح تا شب با مردم سر و کار داره و مهمونی میریم و …. . شماها بعید هست بتونید با ماسک آزمون بدین. ما خودمون یه ماه طول کشید تا بهش عادت کنیم.

.
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ق٫ظ

برای خانه همسایه چراغی ارزو کن که روشنیش خانه تو را روشن کند. دوست عزیز هر چقدر ناراحت هر چقدر نگران و یا حتی عصبانی اما دهان خود را به دعای خیر باز کن. شما قراره دکتر این جامعه باشی. قراره یه گوشه از اینده مملکتت را بسازی. کمی بزرگ شویم.

دیارا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۰۱ ق٫ظ

آخه چه ربطی به تعدااااد شرکت کننده دااااره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آبی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  دیارا

خیلی ربط داره

اکرم
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ب٫ظ

گفته با توجه به تعداد داوطلب ها هر مقطعی رو جدا تصمیم بگیرید حالا فردا میگن دکتری تعدادشون کمه ولی به اینکه سنشون بحرانیه متوسط ۳۵ به بالا و همه شهرستانها حوزه ندارند و زمانش الان تو اوج سرکشی کروناست رو باید در نظر بگیرن

#مخالف تعویق
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ب٫ظ

البته این مرد اصلا دردش کنکور دکترا نیست خوشبختانه

مینا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

خوشبختانه

فاطمه
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ب٫ظ

نیاز به مسافرت برای رسیدن به محل آزمون و اسکان از شب قبل برای کنکور دکتری در این شرایط بحرانی که روزانه ۲۰۰ نفر فوتی داریم را نیز در نظر بگیرید

مریم
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

در این شرایط که بیمارستانها جای سوزن انداختن نیست و مردم پیر و جوان در خطر هستند و کودک ۸ ماهه زیر دستگاه اکسیژن واقعا برگزاری کنکور دکتری که نیاز به مسافرت درون شهری نیز دارد و از روز قبل باید اسکان نیز بگیرند و … و قرار گرفتن چند ساعته در محیط در بسته واقعا خطرناکه
من اسفند بسیار آماده کنکور بودم ولی الان استرس باعث شده نتونم یک خط از ۵ دفتر خلاصه نویسی خودم رو دوره کنم به خدا با اجباری شدن ماسک اوضاع آروم میشه دو روزه پارک جلوی خونه ما خلوت تر شده در حالی که همیشه خیلی شلوغ بود بنابراین تا ۱ ماه دیگه بیماری فروکش میکنه ولی الان در این بحران تازه آتیش به خرمن مردم میزنیم و علی الخصوص کنکور دکتری که نیاز به مسافرت داره چون همه شهرستانها امکان آزمون ندارند و تاریخش هم خیلی بده در اوج گرما و سرکشی کرونا انشاءالله که تصمیم به تعویق گرفته بشه بخاطر همه مردم چون کنکور باعث اشاعه ویروس بین همه مردم میشه حتی بخاطر سلامتی کسانی که خواستار برگزاری کنکور هستند تعویق اجرا بشه چون این افراد فقط به راحتی خودشون فکر میکنن و به نوعی بچه گانه فکر میکنند خواهش میکنم شما مسیولانه تصمیم بگیرید

مجید
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

احسن واقعا در این شرایط تنها تصمیم درست و بجاو منطقی همون تعویق کنکور است و بعدش باید یک سری محدودیت در جامعه اجرا بشه تا انشاله شرایط بهتر بشه. در ضمن به نظر من کسیکه مخالف تعویق است شاید و شاید بیشتر از روری حس حسادت اینکار رو انجام میده(البته ببخشید ها) چون بیش از ۸۰ درصد کسانیکه برای کنکور ثبت نام کردن کم و بیش زحمت کشیدن خوب حالا هم شمایی که مخالف تعویق هستی به فرض تا الان یک سال زحمت کشیدی ،خوب الان اگه کنکور یک ماه این ور و اون ور بشه باز شما کنکورت را میدی آخه چرا از روی حسادت یا …. فکر می کنی که اگه عقب بیفته رقیب ها بیشتر درس میخونن و اون وقت شانس قبولی کم میشه . حرف من اینه که این دنیا فانیه و ارزش هیچی رو نداره که از روی حسادت یا …. کسی بخاد از موقعیت وخیمی که برای دیگران ایجاد شده برای خودش نردبان ترقی بسازه .این بیماری کرونا با تمام دردها و مصیبت ها و بدی هایی که داره و همه ما کم و بیش حداقل از اخبار تلویزیون یا خبر های توی شهرمون که می شنویم از اون خبر داریم.خودش یه فرصت ایجاد کرده که به همدیگه بیشتر توجه کنیم و با هم مهربان باشیم و به هر حال کار خیر و ثواب بیشتر از قبل انجام بدیم و این یک امتحان الهی هستش تا در این سختی ها بیشتر به همدیگه و همیهنان و همشهریان و … کمک کنیم این کمک… ادامه نظر»

nazmi
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ب٫ظ

نماینده عزیز ممنون که بعد از این همه مدت و درخواست ما داوطلبان نامه نوشتین. فردا قرار هست جلسه ای در این راستا تشکیل بشه و نامه شما درست شب قبل جلسه!!!!!!

نیما
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

لطفا کنکور را نه تعویق کنید و نه کنسل.آقای نادری عزیز لطفا اجازه بده امتحانمون را بدیم.

مینا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  نیما

آفرین

مهناز
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  نیما

خواستتون رو شهریور اجابت میکنن!،

معلق
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ب٫ظ

جلسه فردا پایانی خواهد بود بر مخالفت های بیجای برخی به خاطر تعویق آزمون، انشالله فردا با تعویق کنکور در تمام مقاطع به زمانی مناسب و زمینه سازی برای برگزاری هرچه امن تر این آزمون ها، جلوی سوء استفاده برخی افراد فرصت طللب از شرایط به وجود آمده گرفته شود.

آبی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  معلق

زمان امن وجود نداره

ف
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

حداقل که میتونن حوزه های شهرستان رو اضافه کنن

پریا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

چرا هست. به مرور ویروس کم خطر میشه و در حال ساختن واکسن هستم
آینده رو نمیدونیم

مهندس
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  پریا

نخیر خانم عزیز. این ویروس به دلیل ماهیت مصنوعی و ساخته دست بشری که داره هرگز تضعیف نخواهد شد مطمن باشید

مینو
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

اگ هرگز تضعیف نمیشه پس دیگ کنکور دکتری میخای چیکار بر زمان باقی مانده عمرتو خوش بگذرون

مهناز
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

مصنوعی یا غیر مصنوعی قرار نیست بمیریم!

مهناز
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  معلق

انشاالله تعویق!

مهسا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  معلق

الهی امین

انتظار
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ب٫ظ

تعویق تو راهه … ولی دکتری رو فکر نکنم شامل شه .. چون ما بدنمون از فولاده و کرونا نمی گیریم

رضا
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب٫ظ

بنده رتبه تک رقمی در سه کنکور و داوطلب کنکور دکتری هستم. سه بار تعویق افتاد، بی هیچ توجیح و دلیلی، تنها انتظار معجزه دارند انگار.
حال چندین ماهه درگیر مطالعه هستیم، همزمان پدر و خودم کار میکنیم، هر روز با ده ها آدم از فاصله یه متری، مجبورم حرف بزنم.
تمام جامعه همین شرایط رو دارن… آیا میتونین بگین #تعویق_کار # تعویق_ادارات #تعویق_مشاغل !!!!!
اگر کمی مطالعه داشته باشید، میفهمید خطر در کجا بیشتره!
وقتی دو لایه ماسک بزنیم و از مهم ترین راه انتقال که حرف زدنه، دوری کنیم، خطر خیلی کمه…
به نظر میرسه دکتری قطعا برگزار میشه و تنها در مقاطع دیگر احتمال تصمیم دیگری می‌رود…در صورت لغو یا تعویق اونم ۵ روز مانده ب کنکور، برای همیشه قید دکتری و زندگی در ایران را خواهم زد.
به گمانم اینجا، جهنم دنیایی دیگری است، طلسم شده است.
ما را از مرگ میترسانند، انگار که ما زنده ایم…

نیما
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام.احسنت.من هم دقیقا شرایط شما رو دارم.لعنت به تعویق.

پریا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

کنکور فرق داره،نمیشه تو گرما و با صدای سرفه تمرکز کرد

مهسا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

ماسک ویروس منتقل میکنه
پرستار و دکتری شهید شدند ماسک داشتند
کنکور اختیاری هست میتونی ندهی