لزوم اخذ نظر ستاد کرونا درباره کنکور از سوی ‌وزارت علوم و ارسالی فوری به مجلس

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: ‌وزارت علوم و سازمان سنجش موظفند که هرچه سریعتر نظر ستاد ملی مقابله با کرونا را اخذ و به مجلس منتقل کنند.

احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به حواشی پیش آمده در خصوص نحوه و زمان برگزاری کلیه آزمون‌های سراسری، اظهار داشت: همانگونه که روز گذشته هم اشاره کردم در جلسه اخیر کمیسیون آموزش، با وزیر علوم، معاونان ایشان و رئیس سازمان سنجش جلسه بسیار جدی و بی‌تعارفی در موضوع برگزاری کنکور و زمان آن داشتیم.

*وزارت علوم باید از نظر ستاد مقابله با کرونا تبعیت کند

وی افزود: بنده نیز در جلسه مذکور، سناریوهای مختلف جایگزین و درخواست هایی -که این روزها در پیام‌های متعدد برای بنده ارسال کرده بودند- را مطرح کردم و  اینگونه نبود که برخی دوستان موضع گرفته و عنوان کردند که کمیسیون یکدست و مخالف تعویق  و موافق برگزاری کنکور در موعد مشخص خود باشند؛ خیر اصلا اینگونه نبود، برخی اعضای کمیسیون به شدت مخالف برگزاری کنکور در موعد مشخص بودند.

*ترک حضور وزیر علوم پیش از اخذ تصمیم برای زمان برگزاری کنکور

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: در پایان جلسه-  از آنجایی که آقای وزیر خیلی زودتر ترک جلسه کردند- مباحث بسیاری مطرح شد لذا بنده موضع‌گیری دوم آقای وزیر را نمی فهمم که چرا پس از اعلام نظر و موضع کمیسیون آموزش مجلس، موضع گیری کردند! چراکه ایشان جلسه را در اثنای نشست ترک کرده کرد، اما آقای خدایی و برخی دیگر از معاونان حضور داشتند که در حضور آنها بحث مفصلی صورت گرفت و نهایت قرار بر این شد و این مصوبه کمیسیون بود که ما به نظر ستاد ملی کرونا رجوع کرده و نظر ستاد برای ما در مورد تاریخ برگزاری کنکور در همه مقاطع حجت خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه وزارت علوم باید از نظر ستاد مقابله با کرونا تبعیت کند، ادامه داد: نهایتا مقرر شد برگزاری کلیه کنکورها منوط به اخذ نظر مقابله با کرونا شود و وزارت علوم نیز موظف است که رسماً و کتبا این موضوع را از ستاد ملی کرونا پیگیری کند.

*نظر وزارت بهداشت اولویت سلامت داوطلبان خواهد بود

نادری بر همین اساس عنوان کرد: وزارت علوم و سازمان سنجش موظفند که هرچه سریعتر نظر ستاد ملی مقابله با کرونا را اخذ و به مجلس منتقل کنند.

وی در همین راستا خاطرنشان کرد: قطعاً نظر وزارت بهداشت و شخص آقای نمکی و ستاد ملی مقابله با کرونا، اولویت سلامت داوطلبان خواهد بود و هرگز خواهان بروز مشکلات در شرایط فعلی و بحرانی کردن شرایط نخواهد بود لذا امیدواریم که در این زمینه تصمیم معقول و منطقی اخذ شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

136 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ب٫ظ

به خدا برگزاری کنکور خطرش از این همه ازدحام غیر ضروری کمتره کمی هم به فکر کسانی باشید که یک سال درس خوندن

نیلوفر
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

دفعه ی قبل، این تاریخ رو مشخص کردید واسه برگزاری کنکور و فکر می کردین تا این تاریخ دیگه همه چی خوب شده اما خوب نشد. وقتی هیچی سر اساس نیست، ما رو علاف نکنین با یه تعویق دیگه. لغوش کنین تا سال دیگه.
بذارین با آرامش درس بخونیم و کنکور بدیم. امتحان نهایی ها نهایتا ۲ ساعت ماسک رو تحمل می کردیم، اما کنکور ۴ ساعته. تازه کلی استرس هم داریم. هم استرس سلامتیمون، هم استرس خود کنکور… مگه یه آدم چقدر تاب و تحمل داره؟ ما ربات نیستیم که با هر شرایطی خودمون رو وفق بدیم… از یه جایی به بعد دیگه نمیتونیم. تو رو خدا تو این ها بل بشو شکست در کنکور رو بهمون تحمیل نکنین. ضمن اینکه حتی هنوز معلوم نیست که سال تحصیلی چطوری میخواد آغاز بشه.
اونایی هم که از درس خوندن خسته شدن، اگه چند هفته یا حتی یک ماه استراحت کنیم، دوباره پرانرژی میشیم و میتونیم با آرامش بیشتر درس بخونیم.
صدای ما رو به ستاد مبارزه با کرونا برسونید.
#لغو_کنکور_سراسری۹۹

سردار کرد قوچان
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ب٫ظ

بچه ها یه سوال
چرا مجرما رو نمیگیرن پس؟
خبر دارین مجرمای دارای حکم جلب رو فعلا نمیگیرن؟ خب چی میشه مراعات حال ما هم بکنن؟
ینی جون ما ازونا کمتر می ارزه؟ ینی اشتباه ما این بوده که سربه راه بودیم؟ مام باید از دیوار مردم میرفتیم بالا تا مراعات حالمونو بکنن؟

f.es
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ق٫ظ

منم خسته شدم از خوندن اگه کرونا نبود این موقع از شر کنکور خلاص شده بودیم…اما الانم واقعا نمیشه کنکور داد .آهای کسانی که آمادگی کامل دارین برای کنکور فقط درس رو نبینید! میدونم خسه این ولی خب یکمم ب فکر این خطر باشید،باشد که رستگار شوید

اینجایی ک الان من هستم انقد هوا گرمه که من اخرین باری ک رنگ حیاطو دیدم یادم نمیاد.واقعا با ماسک تصورشم سخته رفتن تو گرما،هووف..یه فکری کنین.اگرم نمیخواین عقب بندازین خب زودتر بگین،پدرمون دراومد

مهناز
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۲۱ ق٫ظ

خداکنه برگزار کنه تموم بشه بره بخدا خسته شدیم به شخصه حاضرم بمیرم در اثر کرونا ولی این استرس و شر کنکور کنده بشه

هوشیار
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهناز

اگر بفرض هم شما بخواهید ریسک بالایی انجام دهید در این شرایط وخیم کرونایی………آیا با ماسک و دستکش بدون کولر میشه ازمون داد و اسمش را رقابت علمی گذاشت؟؟؟……..

فیزیولوژی
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۰:۳۱ ق٫ظ

بچه ها ازمون دکتری برگزار بشه خیلی به خودمون استرس وارد نکنیم. برای آزمون های بعدی یک راهکاری پیدا میکنیم نگران نباشید.

خبر مهم مهم مهم .‌.‌‌...
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ب٫ظ

جلسه ستاد شنبه است فعلا ۵۰ ۵۰ است

سعید
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب٫ظ

بچه ها نظر شما چیع ب نظرتون تعویقه یا برگزاری؟؟

بی نام
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

واقعا هیچی مشخص نیست

پریا
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

تعویق.وضعیت خیلی بده

مهدی
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

خداییش تعویق بیفته خوب نیست ولی‌برگزاریم به چه قیمت اخه دیگه کنکور دکتری که استرس نداره اخه با استرس و اینکه خدایی نکرده بگیریم خونوادمون بگیرن من مخالف برگزاریم
گور بابای درس‌ اگه بخواد سلامتیو‌به خطر بندازه

سمانه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

انشاالله که تصمیم درست و جامع و قطعی گرفته بشه. وقتی که این بیماری دارو و واکسن قطعی نداره. وقتی که هیچ کس نمیدونه تا کی ادامه داره. پس این تعویق های یک ماهه را کنار بگذارید و کلا تا سال اینده تمام کنکور ها را تعطیل اعلام کنید. چون ما بازیچه این چرخه معیوب تعویق نیستیم.

فرزانه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ب٫ظ

ستاد مبارزه با کرونا لطفا اون کاریو انجام بدین که به صلاح مردم و کشوره ،شما به عنوان مرجع درین مورد بهتر میدونید چه خبره ،اگر ما با رفتن به سرجلسه ممکنه باعث شدت دادن به انتقال بیماری بشیم تا هر زمانی لازمه تعویق بندازین ،اگر رفتن ما سر جلسه با ماسک و رعایت فاصله مشکلی ایجاد نمیکنه به تعویق نندازین .فقط لطفا سلامت دانشجویانی که از شهرستان میان تامین کنید یا براشون وسایل نقلیه درنظر بگیرین که اون بندگان خدا هم دچار مشکل و خدای ناکرده ناقل نشن .برای ما دیگه فرقی نمیکنه کی اعلام کنید چون داریم میخونیم ،اونچه که مهمه درست بودن تصمیم شما در جهت سلامت جامعه و مردم ست .

#
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ب٫ظ

دوستان همین الان دارم اخبار شبکه خبر رو میبینم
دکتر نمکی گفتن تهران اوضاعش خییییییییلی بد هستش و با تمام وجودش درخواست کرد که هیچ شهری و استانی فعلا به تهران سفر نکنه تا اوضاع بهتر بشه
و رئیس جمهور روحانی هم گفت از ایجاد تجمعات بشدت جلوگیری بشه…. تکلیف چیه؟
افرادی که باید به مرکز استان برن برای کنکور چه باید بکنن؟

یا حق

احمدآبادی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۵۶ ب٫ظ

وضعیت کرونا به قول مسئولین و آمار ارائه شده بدتر شده ولی سازمان سنجش و بعضی از مسئولین اصرار به برگزاری کنکورهای ارشد و دکتری دارند! آیا ایشان به این نکته توجه ندارند که شرکت کنندگان از شهرها و از اقصی نقاط کشور به مراکز استان ها و دانشگاه های بزرگ وارد می شوند و پس از آزمون به شهرهای خود باز می گردند و جناب کرونا را با خود به سراسر کشور منتقل می کنند!؟ (مخصوصا حالا که سازمان بهداشت جهانی اظهار داشته که از طریق هوا هم منتقل می شود)؛ گیریم که در برگزاری آزمون همه پروتکل های بهداشتی رعایت شود مسیر طی شده قبل از آزمون از شهرستان تا محل برگزاری آزمون و اقامت پس از آزمون در شهرهایی مثل مشهد، تهران، اصفهان، قم و … سپس بازگشت به شهرهای خودشان، بی ریسک است؟ توجه شده که پس از برگزاری آزمون به دست خودمان شبکه ای از انتقال را در کشور ایجاد کرده ایم!؟ البته آزمون سراسری برای ورود به دانشگاه ها چون در همه شهرها برگزار می شود و شرکت کنندگان بومی محل خود هستند با ریسک بسیارکمتری برخوردار است مخصوصا که در اواخر مرداد برگزار می شود ولی آزمون ارشد و دکتری این طور نیست. بهتر است عاقلانه تر برخورد شود و آزمون های ارشد و مخصوصا دکتری هم به زمان سنجیده تری انتقال یابد (در این مورد وزارت بهداشت است که با عنایت به استفاده از متخصصین و کارشناسان اهل فن مخصوصا اپیدمیولوژیست های آن صاحب نظر است و شایسته است اقدام نماید).

مجید
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  احمدآبادی

احسن آفرین

زینب
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  احمدآبادی

منم موافقم فوقش یکسال دیرتر بهترازمریص شدنه تازه فکرکنید بعد ازقبولی کلاس انلاین به چه درد میخوره

فقط امید به خدا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ

وقتی ۹۰درصد مخالف تعویق ساکت هستن و۱۰درصد موافق تعویق که اهمال کار هستند ومیخوان به اهدافشون برسن وشلوغ کاری در میارن میخوای تعویق نشه اگه برات مهمه به ستاد کرونا زنگ بزنید بگید که کنکور برگزار بشه وما دیگه نمیخوایم تعویق بشه لطفا این قدر بی اهمیت نباشین

هوشیار
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۱۲ ب٫ظ

کمپین متروکه مخالفان تعوق کاملا گویایی همه چیز است!

فقط امید به خدا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

خدا کمک میکنه ان شاالله

هوشیار
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ

منظورم اینه که شماها با دهاا اسم دارید متشوش می کنید فضا رو……

خشمگین از نبود قدری تفکر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ب٫ظ

بس کنید تو رو خدااااا
مگه فقط خودت آدمی و فقط خودت درس خوندنی

زندگی خودتون ارزش نداره، فکر میکنید زندگی مردم هم بی ارزشه؟

ادعات میشه شماهم هماهنگ بشید… اوضاع اصلا خوب نیست
مگه شما خانواده ندارید؟ چون میبینم فقط به خودتون و رسیدن به دکتری فکر میکنید

فقط امید به خدا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ب٫ظ

شما قبول نمیشی

ارسلان
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ب٫ظ

منظورت از ۹۰ درصد کمپین ۲۰۰ نفرتونه

TAR
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ارسلان

کاربر ارسلان، گل گفتی داداچ ، چاکرم شدیدا خخخخخخ

TAR
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ب٫ظ

وقتی ۹۹ درصد موافق تعویق ساکت هستن و۰/۰۰۰۰۱درصد مخالف تعویق که اهمال کار هستند و میخوان به اهدافشون برسن وشلوغ کاری در میارن میخوای آزمون نشه اگه برات مهمه به ستاد کرونا زنگ بزنید بگید که کنکور برگزار نشه وما میخوایم تعویق بشه لطفا این قدر بی اهمیت نباشین

S
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب٫ظ

اینا که کاری به بهتر شدن اوضاع ندارن،می خوان هر طور شده این آزمون رو بگیرن

دکتر نرو دور دور
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب٫ظ

دوستان دکتر نمکی مصاحبه داشته گویا برگزاری۵۰۵۰شده

خدایا خودت کمک کن.
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ب٫ظ

الان دکترنمکی گفتند که خود این خبرها باعث استرس داوطلبا شده و باعث ضعف سیستم ایمنی میشه اگر شرایط جوری نباشه که تامین سلامتی داوطلبا بشه و ورزشگاها و فضای باز و اینجور مسایل پیش نرفت تعویقش میکنیم بحثی هم توش نیست .
اما نمیدونم واسه کنکوردانش اموزا بود یا کلا همه کنکورا.اخه تو یه هفته اونم شهرهای گرمسیر اخه چه جور ورزشگاها را اماده میکنندوالا استان ما شب و روز نداره کلا دمای هوا ۵۰درجه است….چرا هرخبری و هرحرفی میزنن باز باید منتظر بعد باشیم ….سیستم ایمنی که هیچ کلا تو این چندهفته با این همه خبر دیگه اعصابی نمونده واسمون ….خدایااااا این همه استرس حق ما نبود….بابا مردیم…. ازبلاتکلیفی درمون بیارین

اهوازی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ب٫ظ

ستاد ملی کرونا کی نظر نهایی اعلام میکنه پس؟؟؟؟؟؟؟

خبر مهم مهم مهم.....
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ب٫ظ

بچه ها استوری اخر دکتر وهاب زاده رو بخونید

منوچهر ایران منش
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ب٫ظ

چیه؟؟

خبر مهم مهم مهم .‌.‌‌...
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ

قراره ساعت ۱۰ امشب اگه امکانش باشه لایو بزارن و به سوالات و نگرانی های ما جواب بدن

موافق تعویق
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۱ ب٫ظ

سلام دوستان خبری از جلسه نشد؟؟

mohamad
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۰ ب٫ظ

فکر کنم کنکور دوباره عقب بیفته. چون دکتر زالی گفته تهران نمیتواند میزبان هیچ ازمونی در هفته بعد باشه. کاش زودتر از بلاتکلیفی در بیایم

محمد
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  mohamad

دم دکتر زالی گرم

محمد
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۸ ب٫ظ

گویا باز هم برگزار نمیشه؛ من تنها راهی که به عقلم می رسه اینه که امسال از طریق مصاحبه بگیرن، مصاحبه ها رو هم اینترنتی کنن و ابتدا برای غربال گری و کم شدن تعداد مصاحبه کننده ها یک دستورالعمل برای بررسی رزومه ها و حد نصاب برای نمره ها اعمال کنن، مثل بنیاد نخبگان
اینجوری یه مقداری به ضرر بچه هایی که خیلی خوندن میشه ولی فکر نکنم راه دیگه ای هم پیش رو باشه
چون تا آخر تابستون بعیده وضع بهتر بشه و بتونن کنکور برگزار کنن

ماری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بابا من نه مخالف تعویق و نه موافقشم اما اگر قراره به تعویق قبل از مهر راهکار منطقی برای اخذ آزمون کتبی انجام بشه گویا بعضی ها دلشون نمی خواد آزمون بدن آزمون حق مسلم ماست خیلیا به پارتی هاشون دلشون خوشه دلتونو صابون نزنین فقط مصاحبه

تتتتتتتت
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ماری

پارسال با رتبه ۹ و کلی مقاله و کتاب و حتی فعالیت های میدانی مرتبط با رشته ی خودم به مصاحبه سه تا دانشگاه رفتم و قبول نشدم
آمار چندتا از قبولی ها رو گرفتم یکی شون رتبه ۹۰ بود و چندتا ۴۰ و… بدون داشتن رزومه و رتبه من
خلاصه خواستم بهتون بگم رتبه تاثیری نداره و در دکتری یه چیزی کشکشی هست
با برگزاری آزمون ورودی در دانشگاهی مثل تهران و وجود نمره حد نصاب در همه دانشگاه ها هر کی رو بخواهند میگیرند و آزمون کشکه

محمد
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ماری

حالا چرا فکر میکنین کسی دلش رو صابون زده؟ من یه مقاله Q2 دادم چندماهه تو داوری مونده و به مصاحبه ها هم نخواهد رسید، نمره ی زبانم هم از دو سالش گذشته. ضمنا در تجربه ی قبلیم تو مصاحبه با مصاحبه کننده ها بحثم هم شده که منجر به رد شدنم با رتبه ی ۱۳ شده. پس برای مصاحبه دلم رو صابون نمیزنم. به عنوان کسایی که قراره دکتر مملکت بشیم بهتره بالغانه تر فکر و رفتار کنیم، همین.

جوجه اردک زشت
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

خیلی نظر خوبیه اما اینا علم رو تو چندتا تست و رو کاغذ میبینن متاسفانه

Civil
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ب٫ظ

همین الان پخش زنده جلسه بود دکتر نمکی گفت به فکر راهکار باشین واسه آزمون ک برگزار بشه به سلامت
امیدمون ب کی بود
جمعش کنین هشتگ چی کشک چی آش چی

دچار سندرم پاهای بی قرار
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۲ ب٫ظ

اقا چرا اینقد با روان ما بازی میکنن چرا تکلیف ما معلوم نمیشه

نسیم
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۱ ب٫ظ

مخالف تعویق کنکور هستیم…لطفا اذیت نکنید

هکر مهربان
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  نسیم

اذیتت نمیکنیم تنهات میزاریم با کرونا برو حالشو ببر

نسیم
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  هکر مهربان

ممنون

ا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۰ ب٫ظ

عجیبه خدایش
تو پیک کرونا ملت ی هفته میگن کنکور دکتری عقب بندازین
ی عده میگن وای وای ما درس خوندیم چند ماه! خب تو واسه دکتری ۵ سال قرارهههه درس بخونی کهههه ای خدای انگیزه!
ی عده میگن شب کنکور بدین تو فضای باز با پشه ها
وزیر میگه ۳ ساعته کنکور!
در صورتی بخاطر درگیری با ماسک و الکل و اینا باید همون زمان ۴ ساعتی کنکور هم بیشتر کنن!
عجیبه
واقعا تعویق باید بدیهی باشه تو این شرایط ولی نیست:)
میگن چرااا اداراتو تعطیل نمکنن خب دوست من اون کار هم باید بکنن منطقا اخه^_^
دم کنکور فقط حیرون اینا شدیم بخدا

ممدرضا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۵ ب٫ظ

کنکور دکتری ک قطعا برگزار میشه چون تعداد داوطلبان زیاد نیست . باید به فکر کنکور سراسری باشن با اون تعداد نفرات در تمام شهرها…

مهشید
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ممدرضا

لازمه برای بار هزارم بهتون بگیم که به همون نسبت تعداد حوضه ها هم کمتره یا با اندکی تفکر خودتون متوجه میشین عزیزم؟

Mehran
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۳ ب٫ظ

وزیر بهداشت الان گفت که بستن کشور هیچ فایده ای نداره و باید مردم رو متقاعد کرد که رعایت کنن

دچار سندرم پاهای بی قرار
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

از اون حرفا بودا!!کی مثلا متقاعدشون کنه؟۵ ماهه گذشته شرایطم داره روز به روز بدتر میشه

........
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

اینا رو فقط شما میشنوی نه خخخخخخخ

TAR
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۰ ب٫ظ

احسنت بر این نماینده دانا، درود خداوند بر تو باد، درود بر شرفت، ما به داشتن چنین نماینده شجاعی با این موضع گیری قاطعانه افتخار میکنیم خدا پشت پناه شما جناب آقای نادری

ماندانا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۴ ب٫ظ

اومد دوباره ((((:

ناصر شاطر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۱ ب٫ظ

اقا من رفتم تو حیاط هوا اهواز وحشت ناک گرمه اصلا تحمل نیست واسه یه دقیقه

دکتری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۵۷ ب٫ظ

✅ #فوری: درخواست دکتر زالی در جلسه ستاد : آزمون ها به تعویق بیافتد

منتظر تصمیم نهایی از ستاد هستیم / به محض اعلام اطلاع رسانی خواهد شد.

هلیا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۵۰ ب٫ظ

از سرتون به در کنید ما بیشتر از شما راغبیم امتحان بدیم ولی فقط خواهان عدالت اموزشی هستیم چرا در این شرایط افتضاح باید در شهر غریب اواره باشیم چرا در اوج پیک کرونایی باید امتحان بدیم چرا باید از دو هفته قبل با روح وروان ما بازی بشه اینا درد ماست حتی زحمت برگزاری در بعد ظهر یا دو ساعت دیرتر رو به خودشون ندادند نمیگن از یک شهر دیگه چه جوری باید خودمونو هشت صبح برسونیم به خدا حق شما ضایع نمیشه فقط یک ماه دیرتر در حوزه های بیشتر برای برابری شرایط امتحان

زینب سادات
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  هلیا

انشاالله. عدالت نه فقط برای عده ای. عدالت برای همه. شرایط یکسان برای همه

سحر
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  هلیا

سلام. بیاین همه مون از ته قلب دعا کنیم خدا رحمتش رو شامل حالمون کنه و شر کرونا رو از سر دنیا کم کنه.

زنبور
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۹ ب٫ظ

بله دیگه!!! آقای غلامی چرا زودتررفتی؟؟؟ ما چه خاکی به سر بریزیم. یه مادر و پدر بیچاره داریم. خب برادر گرامی عجله نکن. بخدا عجله کار شیطان هست آدم تصمیمی میگیره یه عمد پشیمانی اونم جون میلیون نفر.

Mehran
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۴ ب٫ظ

تعویق کنکور نشدنی هست. امکان تعویق وجود نداره.
من شک ندارم کنکور با قدرت برگزار میشه. کسانی که میگن کنکور تعویق پیدا کنه، اصلا متوجه هستن بعدش چه اتفاقی میفته؟
قبلا گفتم. بالا برید پایین بیاید کنکور برگزار میشه. به قول سازمان سنجش شرکت در کنکور اختیاری هست.

شمیم
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

اختیاری وقتیه که برای ورود به دانشگاه راه دیگه ای هم باشه
کنکور یه اجباره برای ورود به دانشگاه

به آقا Mehran
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

جای اینکه اینجا کامنت بذاریم باید فکر اساسی کرد برادر من. خودمونو دادیم عملا دست تعویق طلبان(به جای داوطلبان) و این داستان داره برای پنجمین مرتبه تکرار میشه که کنکور به تعویق میفته. از حرفای زالی مشخص شد تعویق حتمی شد ولی میترسم کنکور رو نهایتا ز بیخ و بن لغو کنند همین جماعت

ب .ن
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  به آقا Mehran

دقیقا ب نظر من هم باید حرف هامون رو ب گوش دولت برسانیم… بسته دیگه تعویق

معلق
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

تعویق کنکور شدنی هست. امکان تعویق وجود داره.
من شک ندارم کنکور با قدرت برگزار نمیشه. کسانی که میگن کنکور تعویق پیدا نکنه، اصلا متوجه هستن بعدش چه اتفاقی میفته؟
قبلا گفتم. بالا برید پایین بیاید کنکور برگزار نمیشه. به قول وزارت بهداشت سلامت داوطلبان در اولویت هست.

مهتی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  معلق

با این پاسخ برگای سنجش ریخت

........
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهتی

کاربر مهتی، دمت گرم داداش سخنت به موقع بود خخخخخخخ

........
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  معلق

احسنت به کاربر معلق، دست خوش داداش، گل گفتی

ممدرضا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  معلق

کنکور دکتری قطعا برگزار میشه
مکان ها در دانشگاه ها هم مشخص شده و در حال آماده سازی هستند
شاید بعد از کنکور دکتری تصمیم بگیرن کنکور سراسری رو برگزار کنن یا نه

پی اچ دی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ممدرضا

کنکور دکتری قطعا برگزار نمیشه. مکان ها در دانشگاهها مشخص نشده و در حال آماده سازی نیستند.
شاید بعد از کرونا تصمیم بگیرن کنکور ها رو برگزار کنند انشاالله.
الان تنها جایی که آماده بود و الان دیگه نیست تخت های بیمارستانها هستند.

پی اچ دی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  معلق

آفرین عزیز

آبی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

احسنت

به آبی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

به کرونا هم بگو اااااااحسنت!

مهشید
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

کلمه زنجیره انتقال رو هی با خودت تکرار کن شاید معنیش رو فهمیدی دوست عزیز
شما به اختیار خودت کنکور شرکت میکنی و ناقل میشی و بدون اختیار صدها نفر رو الوده میکنی در روزهای اینده ش
خواهشا بزرگ شید

مینو
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

شنیدی ک..اولویت اول سلااااااااااااااامت داوطلبان است..همینو.فعلا داشته باش

جوجه اردک زشت
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

شما چرا سنگ اینا رو به سیمه میزنید علمی که تو چندتا تست و رو کاغذ باشه و مصاحبش پارتی بازی نتیجش دانشجویان فقط به ظاهر دانشجو و بی سواد و عقب موندگی کشور هست . سلامتی مهمتره

تعویق = لغو
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۰ ب٫ظ

یه تنه میخواد کنکور رو لغو کنه

Maryam
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  تعویق = لغو

خدانکنه بابا.. امکانش نیست اصلا هیچ وقت اینکارو نمیکنن که لغو کنن شاید یه دو هفته ای تعویق بندازن ولی عمرا کنسل بشه. همه دانشگاه بودجشون از همین راهه

هوشیار
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

دو هفته که گرمتر میشه …کولر ممنوع در جلسه کنکور…….شهریور تنها راه حل است…..

زهره- معماری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۲ ب٫ظ

پیشنهادات دکتر زالی برای کنترل شرایط کرونا در تهران

باید ادارات با ۵۰درصد ظرفیت فعال باشند.
تمام آزمون های حضوری هفته آینده باید لغو شود.
اجرای طرح ترافیک به مدت یک هفته فعلا باید لغو شود.
تمام مجامع باید به طور مطلق لغو شود.
اگر این محدودیت ها کفایت نکرد، باید یک هفته تهران «لاک داون» و قرنطینه شود.

خبرگزاری فارس نوشته
این تازه مربوط به تهران هست. استانهای محروم و قرمز رو که خودمون در جریانیم…

ناصر شاطر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهره- معماری

ایشالا خبر تعویق بیاد زودتر

آبی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر شاطر

ایشالا نیاد

........
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

کاربر آبی باید خبر بد بهت بدم که داره میاد داداش خخخخخ

به آبی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

آخرین تلاشهای شما بسیار رقت انگیزه! درک میکنم سخته خبر تعویق.

برق
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ب٫ظ

جناب نادری سناریو هایی که مطرح کردین رو همه فهمیدن (برگزار در شب یا در فضای باز زیر دمای ۵۰ درجه). اجازه بدین مسئولین کارشون رو بکنن.

سرور
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۸ ب٫ظ

جلسه ستاد شروع شده ساعت ۵ .منبع:استوری دکتر علیرضا وهاب زاده در اینیستا.تو رو خدا دعا کنید.

آبی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سرور

این جلسه ستاد تهران هست و اگر هم صحبت از لغو یا تعویق باشه باید ستاد ملی تصمیم بگیره

پی اچ دی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

شما حالت خوبه؟ وقتی استان تهران جلسه میزاره برای این مسئله یعنی کل کشور درگیره. نمیخوان که فقط تهران رو تعویق کنن! خخخخخخخ

------------
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ

خدایا خودت کمک کن کنکور فعلا عقب بیفته با این اوضاع افزایش آمار کرونا هر لحظه از ترس کرونا آرامشی نداریم چه برسه به اینکه به فکر کنکور باشیم. چشم امید ما فقط به شما مسولینه که کنکور بیفته زمان مناسب تری که با آرامش امتحان بدیم. واقعا باید منطقی فکر کنیم.
روزی بیست بار باید دست ها را با آب و صابون بشوریم با وسواس ،رفتیم بیرون برگه a4 خریدم اینقدر الکل زدم بوی الکل حالم رو بهم میزنه … خسته شدیم کاش شرایط به حالت قبل بر می گشت…

آبی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ------------

بعدا هم هیچ اتفاقی نمیوفته . دلتون رو خوش نکنید تا سال بعد حداقل با کرونا دست و پنجه نرم می کنیم

خشایار مستوفی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ

اینا همش برا جذاب نشان دادن خودشونه و تبلیغات برای خودشون که آره ما داریم به امور مردم رسیدگی میکنیم
بنده خداها کنکور برگزار میشه چرا الکی به بچه ها امید میدید شما؟
من مطمئنم کنکور برگزار میشه و اینا نظر مردم براشون مهم نیس
یاعلی برید درستون رو بخونید

ستاره
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ

به خدا راست میگی شما

ناصر شاطر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۲ ب٫ظ

دوستان جلسه در حال برگذاریه به صورت مجازی
دکتر زالی به روحانی گفتن باید کلا لغو بشن ازمونا ولی فعلا روحانی جواب نداده منتظر باشید

مارال
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۹ ب٫ظ

بمب اتم انگار میخوان بشکافن

آوا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۹ ب٫ظ

امروز ستاد نشستی رو برگزار کرده یا نه؟؟

مهشید
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  آوا

ساعت ۵ شروع شد عزیزم

دکتری ارتعاشات
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۸ ب٫ظ

️ پیشنهادات دکتر زالی برای کنترل شرایط کرونا در تهران

باید ادارات با ۵۰درصد ظرفیت فعال باشند.
تمام آزمون های حضوری هفته آینده باید لغو شود.
اجرای طرح ترافیک به مدت یک هفته فعلا باید لغو شود.
تمام مجامع باید به طور مطلق لغو شود.
اگر این محدودیت ها کفایت نکرد، باید یک هفته تهران «لاک داون» و قرنطینه شود.

منبع: کانال خبر فوری

Maryam
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۸ ب٫ظ

پیشنهادات دکتر زالی برای کنترل شرایط کرونا در تهران

باید ادارات با ۵۰درصد ظرفیت فعال باشند.

تمام آزمون های حضوری هفته آینده باید لغو شود.

اجرای طرح ترافیک به مدت یک هفته فعلا باید لغو شود.

تمام مجامع باید به طور مطلق لغو شود.

اگر این محدودیت ها کفایت نکرد، باید یک هفته تهران «لاک داون» و قرنطینه شود.

آوا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۸ ب٫ظ

الان ستاد رو کسی میدونه نشست داره یا نه؟؟

Mehran
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۷ ب٫ظ

تعویق کنکور نشدنی هست. امکان تعویق وجود نداره.
من شک ندارم کنکور با قدرت برگزار میشه. کسانی که میگن کنکور تعویق پیدا کنه، اصلا متوجه هستن بعدش چه اتفاقی میفته؟
قبلا گفتم. بالا برید پایین بیاید کنکور برگزار میشه. به قول سازمان سنجش شرکت در کنکور اختیاری هست.

مهشید
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

شما که هنوز اینجایی
برو درس بخون

........
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

که اینطور پس نشدنی است مطمینی داداش؟ خخخخخخخخ

پی اچ دی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

برگزاری کنکور شدنی نیست. امکان برگزاری روز ۲۶ تیر وجود نداره. من شک ندارم کنکور با قدرت برگزار نمیشه. کسانی که میگن کنکور برگزار بشه اصلا متوجه هستن بعدش چه اتفاقی میفته؟!
قبلا گفتم. بالا برید پایین بیاید کنکور تعویق میشه. به قول ستاد کرونا شرکت در کنکور ممنوعه.

یکبار بفهمین! تهران هفته بعد وارد قرنطینه سفت و سخت میشه! تمام!

Maryam
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۷ ب٫ظ

نگرانی از برگزاری کنکور سراسری با توجه به اوج‌گیری کرونا/ پیش‌بینی بازگشت محدودیت‌ها تا چند روز آینده

جانشین معاون برنامه‌ریزی ستاد فرماندهی مقابله با کرونا‌ی تهران گفت: با توجه به اوج‌گیری کرونا پیش‌بینی می‌کنم، محدودیت‌ها تا چند روز آینده باز گردد.

وی در رابطه با تصمیم ستاد ملی برای برگزاری کنکور سراسری گفت: کنکور به صورت سراسری است و تصمیم آن با ستاد ملی است و به ستاد تهران مربوط نمی‌شود، ولی طبیعتا تمام افرادی که مدیریت کووید ۱۹ را در کشور بر عهده دارند، نگران برگزاری کنکور سراسری هستند، با توجه به اینکه داوطلبان در ساعاتی طولانی در یک محل تجمع می‌کنند، خطر ابتلا را بالا می‌برد، اما تصمیم‌گیری درباره کنکور سراسری، آزمون دستیاری پزشکی، کنکور ارشد و دکتری که زمان برگزاری‌شان هم بسیار نزدیک است، برعهده‌ی ستاد ملی یعنی رئیس‌جمهور و دکتر نمکی است، فعلا در حال بررسی پیشنهادها هستند تا تصمیم نهایی را بگیرند، اما در مورد لغو آن صحبتی نشده است./ایلنا

#مخالف تعویق
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۶ ب٫ظ

****خبری در راه است ***
میخ آخر بر تابوت تعویق کنکور

انشالله تا شب خبر خوش لبخند به لب همراهان سخت کوش خواهد آورد
منتظر باشید

........
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

میخ اخر بر تابوت مخالفان تعویق انشا الله

هکر مهربان
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

میخ اخر بر تابوت تو خواهد رفت بعد کنکور نگران نباش

شرافت
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۶ ب٫ظ

واللهی اگه تصمیم ستاد مقابله با کرونا هم همچنان مثل سازمان سنجش و وزارت علوم، برگزاری کنکور دکتری باشه، دیگه نباید به توصی های بهداشتی این ستاد اهمیتی داد چراکه توصیه هاشون دیگه محلی از اعراب نداره و قابل اعتماد نیست چون عملا توصیه های خودشونو زیر سوال خواهند برد با این تصمیم!

والسلام

لعنت بر...
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۵ ب٫ظ

تعویق چی ها به خواستشون رسیدن و آزمون باااااااز هم تیر ماه برگزار نخواهد شد…..
این قصه سر دراز دارد

Maryam
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۵ ب٫ظ

فکر کنم به تعویق بیوفته اینجور ک بوش میاد. زالی گفته تمام آزمون های حضوری هفته بعد باید کنسل شه.. و گفتن حرف از تعویق هست اما لغو نمیشن

پی اچ دی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

لغوی در کار نیست! فقططططط تعووووویق. قطعیه. چشماتونو باز کنید. تهران رفت رو هوا! هیچ آزمونی برگزار نخواهد شد.

ژیلا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ

من متوجه نمیشم چرا نباید آقای وزیر به حساس بودن این مسیله وافق باشند و چرا باید منتظر ستاد ملی مبارزه با کرونا باشند. وقتی اجتماع افراد خطرساز چرا مستثنی میکنید. در جایی گفتند تعداد داوطلبان دکتر کمتر است، خوب کمتر است نسبت به سراسری و ارشد. به خودی خود بیشتر از یک مهمانی خطرناک است.

شمیم
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ب٫ظ

دوستان استوری اقای وهاب زاده رو ببینین ، الان سر جلسه ان دقیقا بخاطر تعویق کنکور

samira
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ب٫ظ

بعضیا به بهانه تعویق به علت کرونا، دنبال لغو کنکور هستن که در نهایت بدون کنکور برن دکتری بخونن:)) به هیچ وجه هیچ دانشگاهی راضی نمیشه بدون کنکور قبولتون کنه، فقط سال دیگه با دو برابر داوطلب رقابت سخت میشه

آبی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  samira

احسنت

داوطلبب
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  samira

در بدترین حالت( که البته از برگزاری در تاریخ مقرر بهتره) کنکور به سال بعد نیفته که علاوه بر دوبرابر شدن داوطلبان، ظرفیت دانشگاه‌ها هم دو برابر میشه.

samira
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلبب

اساتید هر سال یه تعداد مشخص دانشجو قبول میکنن، بیشتر از اون خودشونو اذیت نمیکنن‌. حتی اگه ظرفیت پذیرش ۲ برابر بشه، اساتید به راحتی میتونن حد نصاب ندن و قبول نکنن، اصلا ۱۰ برابر شه ظرفیت

Maryam
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلبب

وزیر گفته ظرفیت دو برابر نخواهد شد عزیز

ستاره
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

وزیر وقتی میگن کنکور ۳ ساعته ظاهرا از خیلی چیزا خبر ندارن.

samira
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلبب

اساتید خودشون رو با تعداد دانشجوی بیشتر به زحمت نمیندازن ، به فرض محال ظرفیتها دو برابر شه، خیلی راحت حد نصاب مصاحبه رو نمیدن و قبول نمیکنن

هکر مهربان
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  samira

خوب بشه بدرک.. تو اگه خونده باشی با ۱۰۰ هزار نفر رقابت کن .. مهم اینه که به خودت مطمئن باشی… یه عده ترسو و فرصت طلب وقتی میگم به همین دلیله که دوس دارین تو این شرایط با داوطلب کمتر برین ازمون بدین که قبول شین ولی زهی خیال باطل. همه میان اگه برگزار شه

دکتری ارتعاشات
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ب٫ظ

بابا مردیم از فشار و استرس این چه وضعشه دیگه؟ دوستان مطمئنید در جلسه امروز ستاد درباره‌ی تعویق کنکور قراره صحبت بشه؟ اگه صحبت بشه راجب دکتری هم هست یا فقط ارشد و سراسریه؟ گفتند که دکتری که تعداد کمه برگزار میشه؟
واقعا موندیم بین این همه نگرانی و سوال…چرا یکی خیالمون رو راحت نمیکنه؟ اگه قراره برگزار بشه که یه فکری بکنیم که شرکت کنیم یا نه اگه هم تعویقه که چه بهتر.

زهرا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۶ ب٫ظ

سوالات منم دقیقا همیناس
ای کاش امروز دیگه قطعی مشخص بشه
به خدا پیر شدیم

....
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۲ ب٫ظ

دوست عزیز در مورد همه چیز تصمیم گیری شده ولی آقای نادری نمی دونم چرا اینقد ناراحت هستن!

علی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۰۳ ب٫ظ

خود خدایی کنه کنکور الان در وضیعت خط قرمز نباشه
مریض ناراحتی قلبی دارم
کنکور تعویق بیفته شرکت کنم

لاله
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ب٫ظ

بخدا اینا مارو مسخره کردن. دیروز گفتن کنکور دکتری هست امروز دوباره اینو میگن

دکتر نرو دور دور
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۵۱ ب٫ظ

نادری: در جلسه کمیسون آموزش با وزیر علوم تعدادی مخالف برگزاری کنکور بودند / برپایی کنکور منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: برگزاری آزمون سراسری منوط به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا است و وزارت علوم ملزم و مکلف است که در این راستا بر اساس دستور ستاد کرونا عمل کند.

منصور غلامی وزیر علوم در بخشی از جلسه دیروز حضور داشتند و در بخش دوم حضور نداشتند.  

وی با بیان اینکه بخش دوم با حضور معاونان، رئیس سازمان سنجش، برگزار شد؛ تصریح کرد: در جمع‌بندی نهایی اعلام شد، برگزاری آزمون سراسری منوط به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا است و وزارت علوم ملزم و مکلف است که در این راستا بر اساس دستور ستاد کرونا عمل کند.

بنده سخن وزیرعلوم مبنی بر این که تمام اعضای کمیسیون مخالف تعویق آزمون سراسری سال ۹۹ بودند را تایید نمی‌کنم. زیرا در جلسه دیروز برخی از اعضای کمیسیون آموزش مخالف برگزاری آزمون و برخی دیگر موافق بودند.

با توجه به اینکه نگرانی‌هایی جدی در رابطه با ابتلای داوطلبان کنکوری به ویروس کرونا وجود دارد، زیرا این موضوع می‌تواند باعث تشدید چرخه شیوع ویروس کرونا شود. بنده معتقد هستم اگر وزارت علوم بتواند آزمون سراسری را به نحوی برگزار کند که میزان ابتلا به کرونا کم شود، برگزاری آزمون سراسری در موعد مقرر مناسب خواهد بود.

مرضیه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۰ ب٫ظ

الان محتوای این متن با متن بالایی متفاوته…ما دیگه هنگ کردیم… اینجا هی گفته سراسری، اون بالا گفته همه مقاطع، دیشبم که دکتری رو جدا کردن… عجب اوضاعیه… بیچاره ما با اینهمه نگرانی و استرس و سردرگمی

زر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۵۱ ب٫ظ

بچه جلسه ستاد شروع شد. منبع: استوری وهاب زاده

زر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۵۰ ب٫ظ

بوی تعویق ز اوضاع جهان میشنوم…

آبی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  زر

اشتباه بو رو میشنوید بوی برگزاری میاد

71
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۵۰ ب٫ظ

شمارش معکوس برای اعلام تعویق شروع شد..

مرضیه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ب٫ظ

پس یعنی نظر ایشون کلیه کنکورهاست دیگه؟ دیگه دکتری رو سوا نکردند انگار

یکتا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۴۵ ب٫ظ

درود به شرفت مَرد

مجید
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۴۵ ب٫ظ

یا رب به دادمام برس با این اوضاع قمر در عقرب …..
انشاله ….