موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

تشریح پروتکل های بهداشتی آزمون های سراسری توسط معاون وزیر بهداشت

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون بهداشتی وزارت بهداشت پروتکل های بهداشتی در زمان اجرای برگزاری آزمون های سراسری را تشریح کرد و گفت: برگزار نشدن کنکور آسیب روحی و روانی به جوانان می زند.

دکتر علیرضا رئیسی در نشست مجازی با خبرنگاران در پاسخ به خبرگزاری مهر درباره پروتکل های بهداشتی اجرای آزمون ها و کنکور سراسری گفت: در ارتباط با کنکور یک مسئله ای که مهم است این است که تعداد زیادی از افراد با این موضوع مرتبط هستند و برای کنکور آماده می شوند. 

وی گفت: کنکور چند جنبه دارد و باید آن را جامع تر ببینیم و تنها به برگزاری آزمون و اجرای پروتکل های بهداشتی محدود نمی شود. همه افراد به نوعی تجربه کنکور را دارند. خود کنکور یک عامل استرس زا است و این بچه هایی که داوطلب کنکور هستن مانند دونده ماراتن باید خودش را آماده کند و زمان بندی کند و انرژی اش را باید تقسیم بندی کند.

رئیسی افزود: فردی که می خواهد کنکور بدهد آن را به نوعی برنامه ریزی می کند. درس خواندن کنکور یک کار طلاقت فرسا است و اگر خیلی هم بخواهیم آن را کش بدهیم و طولانی کنیم و بگوییم اصلا برگزار نمی شود جوانان از نظر روحی روانی آسیب می بینند.

پروتکل های بهداشتی جدید برای برگزاری آزمون ها

وی یادآور شد: قبلا پروتکل های بهداشتی برای برگزاری آزمون ها را ابلاغ کردیم اما در پروتکل های جدید برای حفظ و صیانت از سلامت داوطلبان و فرزندان این کشور فرق اش با گذشته این است که بسیار سختگیرانه تر است.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت با اشاره به تفاوت های پروتکل های بهداشتی جدید اجرای آزمون ها یادآور شد: محل برگزاری آزمون از قبل باید از سوی کارشناسان معاونت بهداشتی وزارت بهداشت تایید شود. میزان تراکم صندلی ها، شرایط تهویه فضا، میزان فاصله صندلی ها، میزان تراکم محیطی و ضدعفونی کردن محیط همه اهمیت دارند.

وی به طنز گفت: دیده اید یک عده ای فقط برای کیک و آب میوه می روند کنکور می دهند! امسال کیک و آب میوه هم زمان آزمون نمی دهیم.

رئیسی یادآور شد: پذیرایی در آزمون در بخش جداگانه ای قرار می گیرد. بازدید بدنی هم شکل اش تغییر می کند و با استفاده از دستگاه های راکتی بازرسی بدنی صورت می گیرد.

ماسک از سوی ما به داوطلب داده می شود

وی با بیان اینکه مطرح شده است که برخی خودشان را برای جایگذاری تقلب در ماسک در زمان امتحان آماده کرده اند، گفت: بر همین اساس ماسک هم از سوی ما به داوطلب داده می شود تا امکان تقلب نباشد.

معاون وزیر بهداشت اضافه کرد: هم دست و هم خودکار و مداد داوطلب ضد عفونی می شوند. تجمع نباید در محل آزمون صورت گیرد. افراد امتحان را می دهند و از یک در دیگر خارج می شوند. نکته مهم این است که کنکور باید اجرا شود و سعی می کنیم آن را به بهترین وجه اجرا کنیم و سلامت داوطلبان حفظ شود.

اگر شرایط حوزه ای آماده نباشد اجازه برگزاری آزمون در آن محل داده نمی شود

وی افزود: ضمن اینکه اگر در جایی و محل حوزه ای  این شرایط آماده نباشد اجازه نمی دهیم که محل اجرای آزمون باشد.

رئیسی در پیشنهادی عنوان کرد: نمی دانم این کار شدنی است یا خیر اما اگر بشود در جایی که هوا اجازه می دهد و سرپوشیده نباشد، بتوان در آن کنکور برگزار کرد، می تواند کمک کننده باشد.

وی اظهار داشت: تاخیر در کنکور دو نکته دارد. باید روند بیماری را ببینیم که به چه صورت است و اینکه زمانی کنکور را برگزار کنیم که بیماری در پایین تر سطح باشد قابل پیش بینی نیست. ضمن اینکه اگر این امتحان آبان برگزار شود، نظر کارشناسی من این است که این موضوع با آنفولانزا که گروه هدف اش جوانان است همپوشانی پیدا می کند دردسر آن بیشتر است.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت در زمینه انتقال دانشجویان به محل زندگی خودشان و تسهیلات در این زمینه گفت: از ابتدای موضوع بحران کرونا وزارت علوم و وزارت بهداشت این تسهیلات را برای دانشجویان قائل شدند که اگر امکان اش وجود داشته باشد، دانشجو به شهر خودش مهمان شود.

نگرانی اصلی برای بازگشایی دانشگاه ها به دلیل استفاده از خوابگاه

وی اظهار داشت: نگرانی اصلی ما برای بازگشایی دانشگاه ها نسبت به بازگشایی مدارس بیشتر است علت اصلی آن استفاده از خوابگاه است. چون خوابگاه محلی است که کنترل آن بسیار سخت است.

رئیسی اظهار داشت: ضمن اینکه آموزش آنلاین هم در دسترس دانشجویان قرار گرفته است و از آن می توان به منظور عدالت آموزشی بهره برد. این کار کمک می کند که درس یک استاد برجسته در دسترس همه مناطق کشور قرار گیرد.

وی درباره این پرسش که آیا دانشجوی ایرانی که در خارج از کشور تحصیل می کند در صورت ابتلا به کووید ۱۹ امکان انتقال به داخل دارد یا خیر گفت: برای انتقال دانشجویان خارج از کشور به داخل کشور وزارت بهداشت یک سری اصولی دارد. اینکه هر فرد باید چند واحد بگذراند و واحدهای آن را تطبیق دهد، این روند مثل قبل است و فرقی نمی کند که فرد کووید ۱۹ گرفته است یا خیر.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

301 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناهید
تیر ۲۹, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ق٫ظ

من دیگه این بحث را ادامه نمیدم چون درست نیست دیگه .فقط چون پرسیدین کجا گفتین نوشتم.

ناهید
تیر ۲۹, ۱۳۹۹ ۷:۴۰ ق٫ظ

پیام شما کامل هست. بعد از این که چندتا از دانشجویان منابع زبان معرفی کردن .بعد از پیام یکی از دانشجویان که ایشون استاد ارش نیا معرفی کرده بودن.
پیام شما
حوصله داری به خدا!!!زبان ارزش خوندن نداره با ضریب یک.!!!!!

ناهید
تیر ۲۹, ۱۳۹۹ ۰:۴۳ ق٫ظ

به ارتوش
شما که میگی زبان ارزش خوندن نداره اونم با ضریب یک.جواب پایین صفحه رو حتما بخونین براتون نوشتم.

آرتوش
تیر ۲۹, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  ناهید

ناهید خانم اون یه آرتوش فیکه
اتفاقا من خودم زبان خوندم مدرسان شریف رو خوندم و راضی هستم.

محمد
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ب٫ظ

اینجا چه خبره الان محمدرضا موافق تعویقه
بیژن هم مخالف تعویق

محمدرضا
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ

دوستان تعویق درراهه چون دارن طرح ۲ فوریتی برای تعویق میدن به مجلس …اوضاع کرونادرایران از کنترل خارج شده

آرتوش
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

نه بابا اون که برا کنکور سراسریه

ناهید
تیر ۲۹, ۱۳۹۹ ۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  آرتوش

گفته بودین زبان ارزش خوندن نداره با ضریب یک ادامه پیامتون پایین صفحه بخونید دلیلشو گفتم

ناهید
تیر ۲۹, ۱۳۹۹ ۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  آرتوش

سوال را درست بخونید. منظور من ازمون نبود شما در دوره دکتری باید تا قبل از ازمون جامع نمره قابل قبول هر دانشگاه را بگیرید .راجع به هدف بقیه اظهار نظر شخصی نکنید.

آرتوش
تیر ۲۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  ناهید

من کی گفتم زبان ارزش خوندن نداره؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ناهید
تیر ۲۹, ۱۳۹۹ ۷:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  آرتوش

من این صحبتو ادامه نمیدم اصلا.پیام تو سایت هست.پایین صفحه برین نه شما بقیه هم میبینن

مهشید
تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  آرتوش

وا حالت خوبه؟ خب سرتسری که اتفاقا دیرتره!
توروخدا نیا باز بگو جمعبت سراسری ها بیشتره که حوصله توضیح نداریم

جاسم
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

شما به فکر تعویق باش و تو همین خیال بمون . نماینده شهر ما که کاملا مخالف تعویق کنکور است.نماینده ها با پروتکل بهداشتی موافق هستند‌.

محمدرضا
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  جاسم

حالا خواهی دید چه طور فیتیله پیچ میشید وتعویق میخورید

جمال زاده
تیر ۲۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

شما مگر تو خواب ببینی که کنکور برگزار نشه همه چیز در ۹ مرداد به یاری خدا مشخص میشه.

آرتوش
تیر ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  جمال زاده

تعویق دکتری درراهه وزبان هم ارزش خوندن نداره چون ضریبش ۱ هستش وسلام

....
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  آرتوش

کارت ورود ب جلسه امروز میاد
برگزار هم میشه
حال شما خوب نیس

آرتوش
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  جاسم

جاسم خان حالا نماینده شما شد حجت؟؟؟؟؟

هومن
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

شما می تونید نیاید سر جلسه کنکور و تو خونت بشین با خیال راحت تو اتاقت

نارگل
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

کنکور مرداد بچه های ورودی از دیپلم است

محمدرضا
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۲ ب٫ظ

اوضاع کروناناجوره همین امروز شنبه اعلام کردن اجتماع بیش از ۱۰ نفر ممنوعه …هر۸ دقیقه ۱ نفرمیمیره …آمارمبتلاها روزبه روزداره بیشترمیشه .
من موندم باچه جراتی اعلام میکنن تو اوج کرونا میخوان پروتکل اجراکنن
شمااگه مجری قانون بودین که وضع کشور الان اینجوری نمیشد .آخه خودتون خندتون نمیگیره حرف از اجرای پروتکل میزنید ؟؟ آخه شما رنگ این حرفاهستید ؟؟؟
کاری نکنید که دیگه به کل نشه جمعش کرد
کنکور دکتری به تعویق بیافته بهتره ازاینه که کل ابرانو مبتلا کنید

....
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

خون خودتو بیش ازین کثیف نکن
چون کارتا اومده و برگزار میشه

ستاره
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۶ ب٫ظ

به نظر من کنکور دکتری باید در سوله‌های ورزشی که سقف‌های بلندی دارند برگزار بشه و این سوله‌ها را به سیستم تهویه قدرتمند مجهز کنند. خب حالا این امر در یک صورت امکان‌پذیر تشکیل کارگروه با مدیریت درست که بتوانند تعدادی از این سوله‌ها را سازماندهی و برای روز کنکور آماده کنند و در اختیار سازمان سنجش بزارند و میشه آزمون رو با تقسیم رشته‌ها برگزار کنید مثلا کنکور گروه هنر در یک روز و کنکور گروه فنی‌مهندسی روز دیگر و به این شکل طی چند روز مراسم کنکور برگزار می‌شه و قائله ختم می‌شه هم ما به عنوان داوطلب کنکور خیالمون راحت میشه هم نظم و نظام آموزشی اگر وجود داره بهم نمی‌ریزه!

پانته آ
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ

خیلی ها الکی میگن ما کرونا داریم یا فامیلمون داره که کنکور عقب بیافته
خسته شدیم به خدا یک ساله داریم میخونیم

محمدرضا
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  پانته آ

۱۰ سالم بخونی دکتری هم بگیری هیچ گاری ازپیش نخواهی برد درواقع کاری وجود نداره پس اول باید سلامت باشی بعد دکتری شرکت کنی

امید
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۳:۱۷ ب٫ظ

باسلام الان که قضیه پر بحث تعویق ها تموم شد…..
امسال و با توجه به این شرایط خاص مسئولین محترم وزارت علوم
شایسته و لازمه که به هئیت مصاحبه کننده دستور بدهند که از استان سکونت(حوزه امتحانی) یا فوقش استان همجوار دانشجو جذب کنند که نیازی به خوابگاه و خدای ناکرده گسترش ویروس یا ویروسها درسطح محیط دانشجویی و اساتید و جامعه و …بوجود نیاد ..انشاله
نظرتون چیه دوستان نیازی به کمپین یا تماس هست….
گرچه لزوم این مورد مبرهن و واضحه.

آرتوش
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  امید

اون وقت اون دانشجویی که غرب کشوره و ارشدش هم تو امیر کبیر بوده و رزومه ش عالیه حق نداره تهران بخونه حتی اگه رتبه بیاره و شرایط علمیشو داشته باشه.
جالبه

بهاره
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  آرتوش

این هم نظریست سخت نگیر!!!!!

شمیم
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ

یکی از آشناهای دور ما کرونا داره داوطلب دکتراست وقتی فهمید سنجش افراد مبتلا به کرونا رو با فرم خوداظهاری دعوت به موندن تو قرنطینه خانگی میکنه،گفته من درس خوندم زحمت کشیدم اصلا فرم و پر نمیکنم ونمیگم کرونا دارم و می رم سر جلسه .گناه ما چیه با این آدمهای خودخواه و بی مسوولیت باید کرونا بگیریم

جلیل
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

کرونا نمیگیرد چون آن کسی که کرونا گرفته و پنهان هم میکنه خیلی مریضه هم روحی و هم جسمی ولی در هر دو صورت باید ماسک بزنه و فاصله هم از شما بیش از یک متر و ۶۰ سانتی متر اگر هم قانع نشدید و می ترسید کرونا بگیرد می تونید سر جلسه کنکور حاضر نشید این طوری خیال خودتون راحت میشه ولی نمی تونید کلی صحبت کنید و درمورد دیگران تصمیم بگیرد من و شما فقط میتونیم در مورد خودمون تصمیم بگیریم که آیا امسال آمادگی کنکور رو دارم یا ندارم که برم سر جلسه کنکور نمیتونم بگم کنکور رو نگیرید و کلی صحبت کنم.

محمدرضا
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

توخونه بهتره که
رودرودیوارخونه کلی تقلب میتونید بنویسید قطعا مراقب هام جرات ندارن تواون اتاقی که شماهستید بیان
خونه خوراک تقلبه

جمال زاده
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

شما تو خونه بمون این طوری خیلی حالت خوب میشه میای سر جلسه خدای نکرده حالت خراب میشه

بهاره
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

محمد رضا کنکور دکتری بر اساس دانشی است که بعد از مدت ها در آدم نهادینه می شود حتی اگر دکتری را open book هم برگزار می کردند کسی نمی توانست پاسخگو به آزمون باشد.

آرتوش
تیر ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  بهاره

قراره جزوه باز برگزارکنن برای اونایی که توخونن
سخنگو گفته باحفظ پروتکل های بهداشتی درمنزل میتونید تقلب هم بکنید

مصطفی
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ

وزیر محترم بهداشت و مشاور محترم که همیشه یه هفته مانده به کنکور تو اینستاگرام خبر از تعویق کنکور میدهید این رو بدونید با پروتکل های بهداشتی میشه کنکور رو برگزار کرد و میشد که ۲۶ تیر ماه برگزار بشه ولی به تعویق انداختید و این رو بدونید کرونا ما رو نمی کشه شما ها ما رو میکشید از بس که ۱۷۰ هزار داوطلب دکتری رو در برزخ گذاشتید و کنکور مکرر به تعویق می اندازید.

Maral
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

هیچ بیماری روحی روانی ما دچارش نمیشیم‌. بچه ها برید برای تعویق

بهاره
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Maral

دمتم گرم من پایتم

محمدرضا
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱ ب٫ظ

نیازی نیست آبان کنکور دکتری برگذاربشه همون شهریورماه آمارکروناپائین میادشمااون موقع برگذارکنید

۱۲۳۴
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ ب٫ظ

اگر افراد آگاه باشن متوجه میشن تعویق آسیب روانی نداره بلکه ازدست دادن عزیزان دراثر بیماری که اونا ازسرجلسه کنکور آوردن بهشون انتقال دادن اونه که آسیب روحی روانی دارد

بهاره
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

روح و روان زمانی که کنکور برای یک بیماری مهلک تعویق می افتد،آسیب نمی بیند بلکه آن زمانی آسیب می بیند که آن همه مدرک داری و بیکاری….

بهاره
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ق٫ظ

البته با این همه تعویق، به نظر نمیاد روح و روانی مانده باشد حالا امید که جسم بماند و دچار کرونا نشود!!!

ناهید
تیر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ق٫ظ

کسی نبود منبع زبان معرفی کنه؟

فاطمه
تیر ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناهید

سلام
برای گرامر کتاب زنگیه وندی که به زبان فارسی کاملا گرامر رو توضیح داده،برای مطالعه بیشتر گرامر کتاب grammer in use جلد آبی هم خوبه البته این کتاب کلا به زبان انکلیسی هست،برای لغت هم کتاب focuse on vocabulary1خوبه هم متن داره هم کلی لغت و ۵۰۴ یه کتاب ۴۵۰ لغت هم هست تصویری اونم پیشنهاد میکنم،موفق باشید

ناهید
تیر ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

ممنونم

ناهید
تیر ۲۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

شما هم موفق باشید تشکر

محسن صنعتی
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  ناهید

به شخصه تا به حال کتابی کامل تر از کتاب زبان دکتری خیرآبادی ندیدم مشکلی رنگه و در قطع بزرگه گرامر رو در ۷۰ ۸۰ صفحه کلا خلاصه کرده تمام تست های زبان دکتری رو تشریحی پاسخ داده تمام کلمات ۵۰۴، ۱۱۰۰، essential و Gre و ۱۲۵ لغات دشوار کتاب ۵۰۴ رو حتی آورده بخش درک مطلبش هم بسیار جامع و کامله من به همه این کتاب رو توصیه میکنم البته اگر کسی زبانش صفره خیر

ناهید
تیر ۲۹, ۱۳۹۹ ۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  محسن صنعتی

ممنونم

زهره
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ناهید

استاد آرش نیا رو معرفی میکنم

ناهید
تیر ۲۹, ۱۳۹۹ ۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  زهره

ممنونم

آرتوش
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ناهید

چه حوصله ای داری به خدا !!! زبان ارزش خوندن نداره باضریب ۱ !!!!!!!!!!

ناهید
تیر ۲۹, ۱۳۹۹ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  آرتوش

سوالی که پرسیدم درست بخونید .

آسمان و بیتا
تیر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ق٫ظ

ما رفتیم لالایی
شب همگی خوش

ناهید
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ب٫ظ

سلام چند تا منبع برای زبان انگلیسی میخواستم از مقدماتی تا پیشرفته کامل باشه با تشکر .

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۳ ب٫ظ

واقعا هر چی بگم به اون باعث بانیش کمه. امروز رفتم کارت پرینت بگیرم، دیدم افتاده ۹ مرداد. این چه وضعیه؟ مگه ما مسخره شماییم؟؟؟؟؟؟؟ میترسی شرکت نکن ما چیکار کنیم؟ بس کنید این مسخره بازیا رو

eli
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۷ ب٫ظ

کاش بدونین برای اونایی که میخونن فرقی نداره کی کنکور برگزار میشه مثله ورزشکاری که داره خودش رو برای المپیک اماده میکنه المپیک هم افتاد برا سال بعد شاید زمان برگزاریش دست ما نباشه اما این لحظه که دست ماست بیاین کسایی که تعویق میخانو قضاوت نکنیم #انسان باشیم

کیانمهر
تیر ۲۶, ۱۳۹۹ ۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  eli

سرکار خانم فرمایش شما متین هست. ولی اون دونده المپیک شغلش و حرفه اش المپیک هست و از طریق اون پول در میاره ولی دکترا خوندن که حداقل تو ایرانحرفه نیست و طرف کار دیگه ای رو برای درآمد انجام میده و در کنار اون درس هم میخونه. بنابراین فکر نمیکنم که این که بگوییم تا هر زمان تعویق افتاد مشکلی نیست. جمله درستی باشه

مرتضی
تیر ۲۸, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  eli

چقدر بی ربط و بی معنی

شمس الله
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ

به ناز حرف آن خرده سواد تعویقچی نازم که حمله بر من درسخوان پر سواد آورد
تو همه ی شرایط باید ادامه تحصیل داد
وقتی کسی نمیتونه توی کنکور شرکت کنه چند ماه بعد هم نمیتونه ادامه تحصیل بده
پس بس کنید دیگه

...
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  شمس الله

خیلی پرسواد
خب شما که استادید ازمون برای چی

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ

لاری در رادیو گفت‌وگو افزود: عکس آنچه فکر می‌کردیم ممکن است بیماری کرونا در تابستان فروکش کند، متأسفانه آمار ابتلای آن رو به افزایش است و به جز تحقیقاتی که محققان انجام می‌دهند، هیچ واکسن یا دارویی برای این بیماری نیست.

وی درباره اینکه تا چه اندازه دولتمردان در همراه کردن مردم با پیاده‌سازی فرهنگ رعایت کرونا نقش داشتند، تشریح کرد: معمولا وقتی کسی چیزی را باور کند، می‌تواند آن را به دیگران القا کند و درصد بالایی از مردم ما برای دریافت اطلاعات مرتبط با بیماری به صداوسیما یا وزارت بهداشت رجوع کردند و معتقدم هرسازمانی صادقانه به مردم خدمت ارائه دهد، مردم هم از پروتکل‌ها تبعیت می‌کنند.

وی در خصوص کنکور دکترا نیز توضیح داد: برای کنکور دکترا نیاز به خوداظهاری است و برای کسانی که ناقل مثبت باشند، اتاق ایزوله در نظر گرفته شده و تعداد حوزه‌های آنان ۴۰ درصد افزایش داشته و پروسه ورود و خروج آنها طولانی‌تر شده است و افراد باید جدا وارد شوند و علاوه براین، فاصله صندلی‌ها یک و شش دهم متر شده است و از حوزه‌هایی استفاده کرده‌اند که حیات و فضای باز دارد

به آوا و مخالفانش
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ

دوستان اگر دقیق متن خانم آوا متوجه شده بودید و خونده بودید این قدر واکنش عجیب از خودتون نشون نمی دادید
ایشون گفتن همه افراد می گیرند نه این که مصونیت گله ای ایجاد بشه حتی گفته خفیف یا شدید می گیرند هر چه قدر هم رعایت کرد چون معلوم نیست این ویروس کی ریشه کن میشه راستم شاید بگن
چند سال میشه مقاومت کرد و بیرون و جاهای شلوغ نرفت !!! گفته ممکن در اثر تجمع کنکور نگرفت
در ضمن گفته که چون حتی یک بارم گرفتن مصونیت ایجاد نمی کنه پس واکسنم کاری شاید نتونه بکنه
که این حرفا دور از انتظار نیست چون با این شرایط بعید نیست که همه بگیریم
کاش فهممون از گفته های بقیه بدون غرض ورزی بود بعد واکنش و جبهه می گرفتیم

...
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۲۹ ب٫ظ

خود اوا از خودش دفاع میکند…..

...
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۳۲ ب٫ظ

خب وقتی مصونیت ایجاد نمیشه چه اصراریه همه بگیرند و باز هم بگیرند و باز هم
اینهمه صرف جان و مال و انرژی واسه چیه چرا مردم از بیماری زجر وعذاب بکشند
کار سختی نیست یه نگاهی به امارهای این روزهای ایتالیا و اسپانیا بندازیدو مقایسه کنید با ماههای قبل
چه کردند به اینجا رسیدند
چه کردیم که به اینجا رسیدیم

سحرناز
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ب٫ظ

وای من چقدر قاطعانه و با صلابت و مردانه پیام میذارم که به من می گند تو آقا نازی :)) …خخخخخخ خانمهای همفکر من تا نسخه جعلی من نیومده یاد بگیرید..البته کلا تعویق چی ها و لغو چی ها سعی دارند بگند اونا زیادند و ما کمیم و اسمهامونو عوض می کنیم…

...
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ب٫ظ

به احسان و اسمان
اینجا یه گروه عمومیه
لطفا رعایت حقوق دیگران رو بفرمایید
البته کسان دیگری هم تذکر دادند اما شما هم چنان دارید میتازید

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  ...

شما هم بتاز! کسی جلوتون رو گرفته سه نقطه؟!
به ثبت احوال باید بگیم اسم سه نقطه رو هم جز اسامی خاص کنن. خیلی زیاد شده!

...
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  Ehsan

اگر بادقت بیشتری پیامها رو بخونی بجای اینکه موظف باشی به همه جواب بدی میبینی فقط یه سه نقطه نداریم
حداقل سه تا چون یکی موافق و یکی مخالف و یکی من
شاید هم بیشتر
برادر من مگه شما نمیگی ازمون ۹ مرداده خب قبوله
ماهم همینو میگیم
اما روزی دو نهایتا سه بار اینجا سر میزنیم
بقیه زمان رو درس میخونیم
شما هم برو مدار و سیگنال دوره کن خب
ضرر نکنی یه وقتی

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  ...

شما با من چیکار دارین؟! من بیکارم مثل تعویق چیا! برو درست رو بخون. سیگنال؟ منظور از سیستم، مانیتور و …….اون مجموعه بود!

به ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ

چه میکنه احسان خخخخ

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ

دلم به حال آدم های ساده دل می سوزه که فکر می کنن……….
خدایا همه را سلامت دار

احسان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ

خدا بهتون رحم کنه.ما که پارسال بهشتی قبول شدیم و رفت ولی واقعا دلم براتون می گیره وقتی می بینم این حجم از فشار و استرس رو دارید امسال تحمل می کنید.پارسال دغدغه ما فقط مصاحبه و حد نصاب مصاحبه دانشگاه ها بود تو این ایام.اما الان شما تازه نگرانی لغو،تعویق یا برگزاری رو دارید چه برسه به نگرانی های مربوط به مصاحبه.(تازه اگه مصاحبه هم آنلاین باشه کیفیت مصاحبه رو در رو و تاثیرگذاری دانشجو بر اساتید رو هم نداره).من واقعا برای داوطلب های امسال دعا می کنم.ان شاالله با این شرایط خیر برای همتون اتفاق بیفته.

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

همه قبول شدند و رفتند و الان استعدادهای درخشان در این مجمع دورهمی زدن! دعا کن ببینیم بارون میباره!

احسان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  Ehsan

خدا ان شاالله به همه بچه ها کمک کنه.فشار رو همه بالاست.بعضیا دو سه ساله تلاش می کنن تا قبول بشن.امیدوارم همه به اونی که استحقاقش رو دارن برسن و این فشارها و استرس های کنکور دکتری (مخصوصا امسال)برای همه بچه ها کم بشه.موفق باشید همگی.

.
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

ما هم برای شما دعا میکنیم ، کلاس های مجازی و دور موندن از دانشگاه و تحقیق :)

...
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ

حداقل خدارو شکر طراحان تو قرنطینه هستند و کرونا نگرفتند

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ب٫ظ

یه عزیزی هم اینجا شده سخنگوی عزرائیل!!!!! خانم محترم شما چیکار به بقیه دارین؟! بقیه به اندازه شما فکر نمی کنه؟! شما نگرانی شرکت نکن خب. به بقیه چیکار دارین؟!
وزیر علوم تعهد بده که خطری شما رو تهدید نمیکنه؟ شما از پر کردن یه خوداظهاری سرباز کردین و اونوقت ادعای سلامتی برای بقیه میکنین؟ در اینصورت ستاد کرونا هم لطف کنه مسئولیت چند هزار فوتی را به عهده بگیره و تعهد بده که عدم لغو طرح ترافیک، خطری برای مردم خطری نداره

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  Ehsan

من مسائل بهداشتی رو رعایت کردم و کلی هزینه کردم براش و ۵ ماهه فقط هفته ای یکبار برای خریدهای واجب اونم در زمان که کاملا خلوت هست بیرون میرم.
خداروشکر کرونا نگرفتم و نیاز نیست فرم خود اظهاری پر کنم.

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  آسمان

کلی هزینه؟! ماسک و الکل هزینه کلی نداره! ۵ ماه بیرون نرفتین خب و حق دارین که ندیدین بیرون چه خبره!
کرونا بدون نشونه است. ازمایش pcr بدین. چیزی نیست چون کرونایی های اینجا سالمن و گوشی به دستن کلا

بیتا
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  Ehsan

برادرم پزشک هستن و زن برادرم هم پرستار اگه احساس کنم مشکلی هست حتما از اونا کمک میخوام خدا رو شکر هممون سالم هستیم
آره کلی هزینه چون تمهیدات ما مثل شما فقط اون دو مورد نیست آقای محترم!!!!!!!!

بیتا
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

من و آسمان خواهر هستیم

بیتا و آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

دوستان امیدوارم امسال یا سال دیگه تو دانشگاه ببینیمتون به امید دیدارتون در بهترین دانشگاهها

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

قابل توجه دوستان!!!
بیتا و آسمان هر دو یکی هستند! خوشتون اومد موافقان تعویق؟! اونوقت میگین موافقان تعویق تعداشون زیاده!!!!!

آسمان و بیتا
تیر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  Ehsan

یکی نیستیم دیبی جان !!!!!
خواهر هستیم و وقت های استراحتمون اینجا پیام میذاریم.
خیلی برات درکش سخته که از یک خانواده دو نفر داوطلب آزمون باشند چون فاصله سنی ما همش ۲ ساله.

آسمان
تیر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  آسمان و بیتا

این اسم رو آقای عادل و خانم ستاره براتون گذاشتن دیگه درسته؟

بیتا
تیر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  آسمان

شما میگی نظر خودت نظر همه داوطلبای کنکوره و همه موافقای کنکور یک نفرن.

یاد اون جمله معروف افتادم
یکی برای همه همه برای یکی
البته می دونم ربطی نداشت

بیتا
تیر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  بیتا

موافقای تعویق کنکور اصلاح می کنم

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ب٫ظ

یه عزیزی هم اینجا شده سخنگوی سنجش!!!!!!!!

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ب٫ظ

به خود خدا قسم همه این هایی که میگن چون من درس خوندم باید کنکور برگزار شه.
درست از همون دسته آدم هایی هستندکه:
۱.چون من برنامه ریزی کردم خونه گرفتم هزینه کردم باید مراسم عروسی بگیرم.
۲.چون من آبرو دارم باید مراسم ترحیم بگیرم.
۳.چون من حوصله ام سر رفته باید برم مسافرت.
۴.چون من مریض شدم به درک بذار بقیه هم مریض بشن ماسک نمی زنم.
۵.چون من دلم تنگ شده باید مهمونی بگیرم.
و چون این افراد فقط میگن من من من من من
دیگه تصوری از اینکه “ما” میگیم سلامت جامعه و ایمنی جامعه مهم تره ندارند.

سحرناز
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  آسمان

شما نباید بگید، ستاد کرونا باید بگه که گفته‌…اینم از من گویی شما..

ترنم
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  آسمان

چرا الکی جمع میبندید و قسم می خورید؟ ما اصلن می خوایم با شرکت در این ازمون خودکشی کنیم. شمایی که نگران هستید تشریف نیار سرجلسه. هیچ الزامی نیست

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  ترنم

حتما نمیام اونقدر رزومه م عالیه که با یه سال عقب نمیافتم خیالم راحته

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  آسمان

رزومه همه عالیه مثل مهشید و شما و زینب سادات و… ولی با رتبه ۱ و کلی بار و بندی تحصیلی ریجکت شدن! سال بعد شرکت کنید

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  آسمان

به هر کی که پرستش میکنین همه این هایی که میگن چون من نمی تونم ماسک بزنم پس نباید کنکور برگزار شه.
درست از همون دسته آدم هایی هستندکه:
۱.چون من ماسک نمیتونم بزنم کرونا گرفتم هزینه موسسات کردم نباید بقیه هم برن کنکور بدن و منتظر باشن من شرایم خوب بشه
۲.چون من مادر ۷۰ ساله دارم باید بقیه منتظر من باشن.
۳.چون من استعداد درخشانم و حق من ضایع میشه.
۴.چون من مریض شدم به درک بذار بقیه هم مریض بشن ماسک نمی زنم و خوداظهاری رو پر نمیکنم و بدون ماسک میرم که بقیه هم بگیرن.
۵.چون من دلم کنکور نمیخواد باید بقیه هم منتظر من باشن.
و چون این افراد فقط میگن من من من من من
دیگه تصوری از اینکه “ما” میگیم سلامت جامعه و ایمنی جامعه مهم تره ندارند و بهونه ما حفظ سلامتیه و بریم شمال و حال و هوامون که عوض شد درس بخونیم.

پژمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  آسمان

اخ دمت گرم اسمان..خداوکیلی حرف دل هممون رو گفتی

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  پژمان

پژمان و آسمان! شما دو تا زیر کامنت هم جواب میدین! یکم مشکوکه!

آسمان
تیر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  Ehsan

تو زیر کامنت همه جواب میدی مشکوک نیستی ؟؟؟؟

.
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  آسمان

سلامت جامعه براتون مهمه پس قرار نیست تا اومدن واکسن شرکت کنید ، پس چرا دنبال تعویقید؟ برید دنبال کارهای دیگه تون، واکسن اومد کنکور بدید

اکبر
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

تهران شرایط میزبانی برگزاری آزمون‌های سراسری را ندارد

رییس ستاد مقابله با کرونا در استان تهران درباره آزمون‌های سراسری نیز گفت: در مورد آزمون‌ها کماکان نظرمان این است که تهران شرایط میزبانی آزمون‌ها را ندارد. متاسفانه شاهد برگزاری جسته و گریخته برخی آزمون‌هایی هستیم که امکان زمانی برای تعلیق آنها فراهم است؛ این درحالیست که درباره پروتکل‌های صیانت از سلامت افراد شرکت کننده که باید به مدت سه یا چهار ساعت در محیط بسته بنشینند، در برخی از این آزمون‌ها هنوز اطمینان خاطر نداریم.

به خانم آوا
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

اطلاعاتتون خیلی اشتباهه دوست گرامی. این فرضیه که همه باید بیماری کرونا رو بگیرن یا به عبارتی ایمنی گله ای ایجاد بشه تا به مصونیت برسیم به صورت قطعی و قاطعانه رد شد!!!
چنین چیزی هیچ پایه و اساس علمی نداره و طی این مدت افرادی که یکبار دچار کرونا شدند بازهم این اتفاق براشون افتاده و مبتلا شدند پس ایده و تز ایمنی گله ای و جمعی کاملا منسوخ و رد شده هست و پزشکان کشور خودمون هم به صورت مداوم دارن هشدار میدن.

اطلاعاتتون رو به روز کنید و خواهشا قبل از اینکه چیزی به قطعیت نرسیده بدون سند و مدرک علمی صحبتی نکنید. صحبت های شما جز ایجاد تشویش ذهنی و پراکندن تخم نا امیدی و دلسردی و ترس در وجود دیگران نکته مفید و مثبتی نداشت.

موفق باشید

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

>>>>>>> دکتر حریرچی، ساعت ۱۳:۴۱، ۲۳ تیر ۱۳۹۹ پایگاه خبری تحلیلی اعتدال<<<<<<<
معاون کل وزارت بهداشت گفت: طبق آخرین پیش بینی‌ها شرایط ابتلا و یا مرگ و میر کرونا در پاییز و زمستان بسیار بدتر از بهار و تابستان جاری خواهد بود.

حریرچی افزود: کشورهایی که غیر عاقلانه رفتار نمایند و حکومتشان به عنوان اولین عنصر و مردم با هم یکدل و هماهنگ به میدان نیایند سرنوشتی تلخ و همراه با مرگ و میرهای چند ده هزار نفری در انتظارشان خواهد بود البته این ارقام در اروپا مصداق ندارد، زیرا جمعیت کشورهای اروپایی کمتر است، در بلوک غرب اروپا از پروتکل‌های سختگیرانه‌ای استفاده شد که ما راضی به بهره گیری از اینگونه پروتکل‌ها نیستیم، اما اقدامات مثبتی را بکارگیری کرده ایم.

وی تصریح کرد: هیچ امید کوتاه مدت و میان مدت کمتر از یکسال برای سخت واکسن کرونا وجود ندارد.

حریرچی ادامه داد: به مردم توصیه می‌کنیم هیچگونه دارویی را از بازار سیاه به امید اینکه دوای کروناراست تهیه نکنند، زیرا تا این لحظه در هیچ جای دنیا دارو یا واکسن برای درمان کرونا ساخته نشده است.

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  Ehsan

فعلا که هر چی پیش بینی راجع به کرونا شده تو همه دنیا اشتباه از آب دراومده

سحرناز
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  آسمان

پس چرا فکر می کنید پیشگویی شما درست از اب در میاد..

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  سحرناز

من نمی گم پیش گویی من درست از آب در میاد ولی تو این شرایط بد کرونا کنکور!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
هر انسان عاقلی میدونه دفع خطر احتمالی عقلا واجب است.

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  آسمان

احسنت >>>> شرکت در آزمون های سازمان سنجش اختیاری است.

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

>>>>>> قرنطینه طراحان سوال و ارتباط آنها با بیرون <<<<<< با این حال روز گذشته صحبت درباره سرنوشت طراحان و چاپ کنندگان سوالات که تا هنگام برگزاری آزمون در قرنطینه هستند در فضای مجازی مطرح شد و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در باره وضعیت طراحان و چاپ کنندگان سوالات کنکورهای مختلف گفته: «قرنطینه آزمون‌های سراسری باز نشده است و افراد و طراحان سوال تا پایان برگزاری آزمون ها در قرنطینه باقی خواهند ماند.» این در حالی است که قرار بود کنکور دکتری اسفند سال گذشته برگزار شود و طراحان سوال از همان زمان تا کنون در قرنطینه به سر می برند. این موضوع باعث شد بسیاری از کاربران به آن واکنش نشان دهند و از مسئولان مربوط بخواهند راه های جایگزینی را انتخاب کنند تا نیازبه قرنطینه کردن افراد نباشد. در ادامه خیلی کوتاه درباره چگونگی طراحی و روند چاپ سوالات آزمون های سراسری نوشته ایم. چگونگی طراحی سوالات کنکور حتما برای شما هم سوال پیش آمده که طراحان سوال ها را کجا نگه می دارند، خیلی ها می گویند طراحان سوال را به نقطه ای دور افتاده تبعید می کنند تا آن ها هیچ ارتباطی با دنیای خارج نداشته باشند اما این ها تصوراتی نادرست است. چون به گفته مدیرکل آزمون سازی سازمان سنجش در سال ۱۳۸۴ سوالات در طول سال در سازمان سنجش طراحی می شوند تا در نهایت سوال های نهایی به بانک سوالات فرستاده شود و قبل از برگزاری کنکور چند دسته از این سوالات به صورت اتفاقی از بانک سوالات بیرون کشیده می شوند.… ادامه نظر»

یک دوست
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

سلام دوستان، یک سوال دارم که چندان مرتبط نیست اگه کسی بتون راهنماییم کنه ممنون میشم، بنده بدلیل وضعیت نامشخص آزمون دکترا ، بازار کار بد رشته تحصیلیم و فشار بیکاری و بی پولی از ادامه تحصیل در مقطع دکترا منصرف شدم و قصد گذراندن یه دوره مهارت آموزی حسابداری در آموزشگاههای آزاد رو دارم. کسی می دونه این دوره ها ارزش و اعتبارشون به چه صورته؟ اینکه بعضی از مراکز میگن خودشون معرفی به بازار کار رو انجام میدن، واقعا درسته یا نه؟

علی
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ق٫ظ

بایدشرایط امن میشد و قبلش قرنطینه اعلام میکردن بعد کنکور میگرفتن/مسئله اینه روزی۲۰۰فوتی داریم/اوج پیک/بعدازکنکور فکرمیکنیدآمارفوتی چقدر میره بالا؟ خواهیم دید دوستان _ و مسئولیتش رو کی قبول میکنه؟ هیچکس/تعویق انداختند اماهمه ی کنکورهاروآوردند درمرداد/شرایطی بدتر/یه عده فقط مثل ضبط صوت کتاب رو حفظ میکنندو هیچ استدلال ومنطقی ندارند/همین

یک سوال
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ق٫ظ

دوستان عزیز سوالی دارم در صورت راهنمایی ممنون میشم:

برای ” دانشگاه آزاد ” باید جداگانه ثبت نام میکردیم؟ یا همون ثبت نامی که آذرماه ۹۸ انجام دادیم، هر دو دانشگاه سراسری و آزاد رو شامل میشه؟

یعنی وقتی که آزمون رو پذیرفته شدیم، اگر بخوایم دانشگاه آزاد رو هم انتخاب بکنیم، چطوری انجام میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  یک سوال

نه، کنکور آزاد و سراسری با همدیگه است و موقع انتخاب رشته، میتونین آزاد هم ثبت نام کنید

یک سوال
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  Ehsan

ممنون از راهنماییت آقا احسان
لطف کردی

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  یک سوال

خواهش میکنم. موقع انتخاب رشته سراسری، همزمان رشته های ازاد هم اعلام میشه به همراه کدرشته محلها

به احسان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  Ehsan

معلومه داوطلب دانشگاه آزادی که هی تند تند پیام میذاری
و عجله داری کنکور دانشگاه آزاد رو قبول بشی خخخخخ

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  به احسان

دانشگاه ازاد واحد علی اباد کتول گذرگاه ضذعفونی ساخته و در حال تولید انبوه است ولی نه من ازاد نیستم. تند تند پیام میزارم دارم با سیستم زبان مرور میکنم برای این چند روز و بقیه رو توی ۴ تا تعویق خوندم.

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  به احسان

دم شما گرم

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  آسمان

من رزومه ام عالیه ولی آزاد نیستم و آزاد بودن هم پول میخواد که با توجه به کلی هزینه کردن شما، به شما بیشتر میاد!

بیتا
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  Ehsan

پولدار هستیم ولی پولمو نو جای بهتری خرج می کنیم
تحصیل که می تونیم از هوش واستعدادمون ستفاده کنیم تو بهترین دانشگاه دولتی درس بخونیم من و خواهرم بیتا
با پولدارا مشکل داری؟؟؟؟؟!!!!!

بیتا
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

من و آسمان خواهر هستیم و هر دو با هم پیام میدیم

....
تیر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  بیتا

چی میگی بیتا سوتی دادی نمی دونی چجوری جمعش کنی ها
خیلی باحال بود خخخخ

بیتا
تیر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ....

به تمام مقدسات قسم ما دو تا خواهر هستیم و هر دو کنکوری و با هم پیام میذاریم و گاهی اوقات نظرات مشترک و گاهی نظرات همدیگه رو می نویسیم من اومده بودم پیاما رو بخونم دیدم خیلی به پیام های آسمان هجمه شده از طرف دوستان منم جواب دادم.
چرا فهمش سخته براتون .
و هردومونم دانشگاهمون معتبره و همه نگرانیمون از بابت مادرمونه به خصوص آسمان چون ذاتا هم خیلی وسواسی هست.
حتی ممکنه تصمیم بگیره سر جلسه نیاد .
سوتی چیه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

معلق
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

پارسال که آزمون دکترا دادیم تو یه ساختمان با ۶ تا کلاس قبل از آزمون تقریبا نصف شرکت کنندگان از سرویس بهداشتی استفاده کردن، و تو کلاس ۲۵ نفره که من بودم وسط آزمون تقریبا نصف افراد دوباره از سرویس بهداشتی استفاده کردن، میخوام بپرسم پروتکل پیشنهادی وزارت بهداشت در این مورد چی هست؟؟؟؟؟؟؟

...
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  معلق

مثل کیک و ساندیس
استفاده از سرویس بهداشتی بعد از اتمام ازمون

مهشید
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

بازیه کثیف بازی تعویق نیست… چون تعویق اصلا بازی نیست!!!!
متاسفانه یه عده هنوز متوجه نیستن که تعویق کنکور به خاطر بحرانی شدن شرایط و رفتن تو پیکه!! نمیفهمن چون دنیاشون شده یه ازمون!!! پیشنهاد من واسه شماها اینه که خیلی دل به تاریخ های جدید هم نبندید چون هرررر زمانی که شرایط بحرانی باشه و کنکوری برگزار بشه تمام مسئولین خودشون رو زیر سوال بردن و به دردسرهای عظیم دچار شدن!!!

حالا اینکه شماها همش باهم بجنگید و بیاید اینجا شاخ و شونه بکشید چیزی رو عوض نمیکنه!!! یکم بزرگ شید و بزرگونه فکر کنید !!!! درس بخونید برنامه های خودتونو دنبال کنید.. به فکر هم باشید… هیچ چیزی از جون و سلامتی مهم تر نیست!!!

و مضحک ترین برداشت از تغییر تاریخ کنکور میون اینهمه مسئله جدی این حرفا و رفتارای شماهاست!!!!!!!!!!!!!!!

امیدوارم بهترین اتفاقا برای همه بیفته
خدافظ

samira
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهشید

تو خودت جزو همین افراد بودی :)

مهشید
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  samira

اگر منظورتون از همین افراد موافق تعویقه هنوزم هستم چون جون یک ملت با اجتماعات این چنینی در خطر میفته. همش میگن خب هرکی نخواد شرکت نکنه ولی وقتی امار بره بالا تک تک اعضای خانوادمون در خطر بیشتری نسبت به الان قرار میگیرن
شما الان اومدی مچ بگیری مثلا
ولی من موضعم هرچی باشه به قوت خودش باقیه عزیزدلم

مهشید
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  samira

در ضمن سمیرای عزیزم یک نفر دیگه هم اینجا با اسم مهشید داره کامنت میزاره
بارهاهم بهش گفتم پسوند بزار گوش‌ نمیده
ممکنه اشتباهی شده باشه حتی

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  samira

ببین خانم محترم چندین پزشک متخصص بیماری های عفونی اعلام کردن مگر اینکه در هر اتاق دو نفر با در و پنجره باز کنکور بدهند وگرنه کنکور قطعا در شرایط موجود خطر آفرین میشه.
شما درک درستی از اپیدمی ندارید کتاب طاعون آلبر کامو رو به امید خدا بعد از کنکور بخون خیلی ها از آدم های اون قصه مثل شما فکر می کنن عاقبتشون برای شما تلنگری خواهد بود قطعا

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  آسمان

فعلا که هر چی پیش بینی راجع به کرونا شده تو همه دنیا اشتباه از آب دراومده

...
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Ehsan

جز کشندگی و قدرت شیوع بالا

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  ...

که اونهم دلیلش نزدن ماسک و بهونه گرمی هوا و سفرهای غیر ضرور و عروسی های مخفیانه است

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  Ehsan

اون پیش بینی نیست
استنتاج از شرایط موجود بهش میگن که تا حالا هم درست بود
مثال می زنم سازمان بهداشت جهانی هشدار داد که برداشتن محدودیت ها در کشورها باعث افزایش ابتلا میشود که دیدی شد.

چرا این قدر سوادت پایینه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  آسمان

در مورد پاییز آزمون دادن هم استناج از شرایط حاله نه پاییز!
مثال می زنم سازمان بهداشت جهانی هشدار داد که زدن ماسک تا ۸۰ درصد در کشورها باعث کاهش ابتلا میشود که دیدی شد ولی خیلی ها با بی فکریشون خراب کردن.

چرا این قدر دقتت پایینه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

samira
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

شما قرار نیس با توجه به این شرایط شرکت کنید، خب شرکت نکنید و جون همه رو نجات بدید، چون از نظر خودتون اکثریت هستید ، تعویق چی رو حل میکنه ؟

معلق
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ضمن تاکید بر آلوده بودن ترشحات فرد مبتلا به ویروس کووید-۱۹، درباره استفاده از سرویس بهداشتی مشترک فرد آلوده با سایر افراد هشدار داد. سالاریان عنوان کرد: در همین راستا بهتر است از سرویس فرنگی استفاد شود، چراکه این امکان وجود دارد قبل از کشیدن سیفون با بستن در آن از پخش هوای آلوده به فضای توالت جلوگیری شود.
این عضو هیئت علمی دانشگاه ضمن تاکید بر لزوم شست‌وشو و ضد عفونی مداوم فضای سرویس بهداشتی، افزود: از طرفی شست‌وشوی دست‌ها، به ویژه میان انگشتان، زیر ناخن‌ها و بین خطوط دست بعد از استفاده از سرویس باید با دقت بیشتری انجام شود.
سازمان سنجش لطفا یه پروتکل هم برای سرویس های بهداشتی مرحمت بفرمایید،
یک پشنهاد: بهتره سازمان سنجش دوساعت به مدت زمان آزمون اضافه کنه چون با این اوضاع هر یک دقیقه دستشویی رفتن نیم ساعت شستشو به دنبال خواهد داشت.
# التماس اندکی تفکر

nahid
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

فقط کسایی که یک سال وقت گذاشتن و درس خوندن میفهمن تعویق دوباره زمان برگزاری آزمون چه ضربه روحی و روانی سنگینی به ما وارد کرد، امیدوارم هر تصمیمی که گرفته میشه هر چه زودتر اعلام بشه تا بهمون حس یه احمق دست نده که داره با زندگی و آیندش بازی میشه….

هستی
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  nahid

به پیر به پیغمبر من یک سال درس خوندم و ارشد تربیت مدرس هستم ولی ترجیح میدم در شرایط ایمن و عادلانه امتحان بدهم.

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  هستی

در شرایط امن شرکت کن خب

.
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  هستی

شما در شرایط ایمن دو سال دیگه شرکت کن :)

raha
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ق٫ظ

سلام دوستان
تصمیم لغو تجمعات، توسط دکتر زالی مطرح شد. اظهار نظر غیرعلمی برخی دوستان جای تعجب دارد که با یک بیان به ظاهر علمی در باره یک ویروس ناشناخته که برای جهان هرروز بعد جدیدی از خودش را رو نمایی می کند، حکم میدهند.
دوستان عزیزم امتحان رزیدنت ها که قبل از نظر ستاد کرونا لغو شد، بچه های وزارت بهداشت که در بیمارستان هرروز دارند به این بیماری مبتلا میشوند موافق تعویق آزمون ها بودند.
اتهام به یکدیگر در روزهای سخت بیماری و بحران پیش آمده را کنار بگذاریم.
سازمان سنجش به عنوان مجری حداقل ۴ ماه فرصت داشت حوزه ها را به حداکثر برساند… . مطالبه اصلی بیم ابتلا شدن تا رسیدن به محل برگزاری و سفرهای درون و برون استانی بود که گویا باز هم محقق نمی شود.

ان شاءالله در مدت باقی مانده با سخت گیری ها شرایط بهتری پیش بیاد و همگی موفق باشید.

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  raha

ستاد تام الاختیار است برای ازمون ولی طرح ترافیک لغو نشد!

Mahoor
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ق٫ظ

سلام به همه ی دوستای عزیزم چه مخالفا و چه موافقای تعویق صورت گرفته… امیدوارم که این مدت زمان باقیمانده رو خوب درس بخونید و توجهی به حرف یه عده آدم بدذات که هدفشون اینه بیان اینجا بازدن یه سری حرفا بقیه رو دلسرد بکنن نکنید… یکی میگه من مطمئنم بازم تعویق میفته اون یکی میگه استادم که طراح سواله گفته اصلا قرار نیست آزمونی برگزار شه… یکی دیگه احتمالا بعد از گفتن اینکه طراحان سوال در قرنطینه نیستن سناریوی بعدیشون اینه که شایعه کنن سوالا پخش شده!!!! اینا همشون یه مشت دروغگوی خودخواهن پس لطفا بهشون توجه نکنید و با قدرت ادامه بدید… تعویق کنکور دست هیچکدوم از ما نبوده و نخواهد بود چون هیچوقت و تو هیچ زمینه ای مردم ایران تصمیم گیرنده نبودن اگه تصمیمی هم گرفته میشه پشتش کلی محاسبات سیاسی اقتصادی پنهانه وگرنه هیچ مسئولی دلش به حال من و شما نسوخته… در حال حاضر چیزیکه مهمه اینه که باید برای آزمون آماده باشیم و همه باهم برای شرایط سختی که واسه همه پیش اومده دعا بکنیم… کرونا زندگی همه رو بهم ریخت هرکس به یه نحوی… و عاملشم یه مشت انگل جامعه ان که فقط به خودشون فکر میکنن و حاضر نیستن یه ماسک ساده بزنن با اینکه میدونن اینکار چقدر میتونه جلوی شیوع رو بگیره… لطفا بیاین هممون در برخورد با این انگلا احساس مسئولیت داشته باشیم و اجازه ندیم جون بقیه رو به خطر بندازن… در نهایت اینو بگم که هرکس به اندازه ی تلاشی که کرده قطعا نتیجه خواهد گرفت و… ادامه نظر»

سحرناز
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ق٫ظ

ان شا الله کنکور ۹ مرداد با قاطعیت تمام انجام خواهد شد..

.
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  سحرناز

باشه tar ناز

71
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  .

خخخخخخخخخ

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  .

مهران

zahra
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ق٫ظ

دوستان هوشیار باشین!!
مشاور بهداشت به نقل از وزارت بهداشت و ستاد کرونا گفت اگه بعد از این تعویق دو هفته ای روزی ۴۰۰ تا تلفات از کرونا داشته باشیم و روزی ۱۰۰۰۰۰ نفر مبتلا ازمون ۹ مرداد برگذار خواهد شد
اما یه سریا که خودشون داوطلب نیستن باز دارن حرف از تعویق میزنن و میخوان روحیه ی مارو تضعیف کنح!
داوطلبای واقعی چهارده روز وقت داریم باید نهایت استفاده رو ببریم
بریم برای موفقیییتتتت
مرسی از phdtest

Mahdi
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  zahra

سلام
اگر وضعی که اشاره کرده پیش بیاید در آن صورت آزمون به جای تعویق حتما لغو خواهد شد.

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  Mahdi

شرکت در آزمون های سازمان سنجش اختیاری است!!!

ترنم
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۰۵ ق٫ظ

سناریو جدید تعویق طلب ها. بابا شما چه پشت کاری دارید؟

.
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ق٫ظ

الان جوری شده که انگار اوضاع که روز به روز خراب تر میشه مقصر مخالفان تعویق اند نه کرونا …..به جای اینکه برید دست به دعا بردارید که خدا شر این ویروس منحوس رو از سر مون کم کنه اینجا بیایید هی کل کل کنید … من خودم پودمان اول فرهنگیان امتحان داشتم ۱۱ تیر . بچه ها کمپین زدن برای ده روز تعویق و غیر حضوری شدن ازمون . من از مخالفان سر سخت بودم . زنگ زدم با معاون دانشگاه فرهنگیان تهران صحبت کردم . که چ خبره تعویق و… همون ۱۱ ام خوبه و حضوری و…… و گفتم اینا کلکشون هست برای تقلب که میخوان غیر حضوری امتحا ن بدن از بس توی گروهها داشتن غوغا می کردن . بعد اون جناب مسوول فرمودن هیچ موقع هیچ ارگانی و سازمانی گوش به حرف چهارتا ادم که کمپین زدن توی فارس من و تعدادشون هم زیاده نمیکنه فقط و فقط دست ستاد کروناست اون اجازه نمیده ولی برای اینکه وجهه ی اجتماعی پیدا کنه میگن مخالفین کمپین زدن وگرنه شرایط به وجود امده بهشون اجازه نمیده به ما مجوز امتحان حضوری بدن نه حرف چهار تا دانشجو……تمام حالا برید همش فکر کنید تقصیر موافقان تعویق هست … اکر ۹ مرداد همه هم موافق باشن ولی اوضاع بهتر نشه خبری از کنکور نیست ….. این حرفهای پروتکلی و….. برای آرامش و تمدد اعصابمون هست برای چند روزی …. من خودم از مخالفان سر سخت تعویق بودم به انداره ی رتبه ی تک رقمی درس خونده بودم ولی دیگه چه… ادامه نظر»

مجید
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  .

آفرین بر درک و شعور و معرفت شما ،احسن
امسال بخاطر این بیماری شرایط اصلا عادی نیست و گرنه سال های قبل چرا با هیچ کمپین و یا اعتراضی هیچ کنکوری تعویق نمی شد. و همه کنکورها و امتحانات و … همه در سرجای خودش برگزار میشد؟
کرونا نه تنها کنکور و درس و دانشگاه بلکه کل اقتصاد دنیا را فلج کرده به عنوان مثال انس طلا برج ۱۰ پارسال که کرونا تازه توی چین اومده بوده حدود ۱۴۰۰-۱۵۰۰ دلار بود اما الان از ۱۸۰۰دلار هم رد شده و مثال هایی از این دست زیاده. علتش هم اینه که با آمار بالای مرگ و میر و مبتلایان کل دنیا تعطیل یا نیمه تعطیل شده و دیگه هیچ چیزی مثل قبل نیست.خوب طبیعی که برگزاری کنکور به سادگی قبل نباشه.
فقط خدا خودش کمک کنه و عنایتی کنه که انشاله این بیماری زودتر بطور کامل تمام بشه و بار دیگه آرامش و سلامتی به جامعه برگرده

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  .

درود بر شما .

یک عصبانی
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ق٫ظ

واقعا راست میگن که طراحان سوال قرنطینه هستند؟ اصلا انسانی هست این کار

استاد قرنطینه ای یا منابع لو رفته ؟؟
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

من که باورم نمیشه . حتی اگر قرنطینه هم باشند ، تفاوتی نمیکنه مثلا میخوان بگن ما مانع لو رفتن سوالات هستیم . اما چه کسی تضمین میکنه که اساتید ، منابع آزمون یا جزوات اصلی رو به دانشجویان خودشون معرفی نکنن ؟؟ اینکه دانشجویی از دانشگاه معتبر ایران ، ۲ الی ۳ ساعت بعد از آزمون بلافاصله پاسخ سوالات صحیح برای درس هایی که کاملا تحلیلی و استنباطی و از چندین منبع هست رو در گروه ها پخش میکنه ، چه معنی داره ؟؟؟؟ جالب آنکه استاد اون سوال ها هم فقط در دانشگاه این دانشجو تدریس میکنه و استاد راهنمای پایان نامه اش هم بوده .
چقدر حق ما ضایع شد .

Graphic
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

دوست عزیز اساتید که نمی دونن چه سوالی قراره انتخاب شه
هر استادی مثلا ۳۰ تا سوال هر سال طرح می کنه می فرسته تقریبا تا آبان یا آذر ماه (بدون اینکه قرنطینه شه!!) و ممکن اون سال اصلا هیچ کدومش هم حتی انتخاب نشه

ولی اینکه چه کسایی اون سوالات رو گلچین میکنه و دفترچه سوالات رو تنظیم میکنه رو نمی دونم داستانش چیه

در هر صورت اساتیدی که طراح سوالان قرنطینه نمیشن و کمک خاصی هم نمی تونن به دانشجوشون بکنن

ویکتاریون
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

خب اگه بعد از آزمون داره پخش می کنه می تونه همون بعد از آزمون از استادش پرسیده باشه. نمیشه گفت حتما از قبل خبر داشته. حتی خود استاد هم نه، اسیستش می تونه بعد آزمون تحلیل دقیق سوال هایی که اون استاد رفرنسش بوده رو بده بیرون. علتش هم شناختی هست که از اون استاد و نظرش درباره ی مسائل مختلف داره. آدم ها قابل پیش بینی اند، چارتا کتاب از هر نویسنده ای بخونی یا سر کلاس هر سخنوری! بشینی می تونی پاسخ احتمالیش به مسائل مشابه رو حدس بزنی. و خب آره اینم هست که مطلبی رو که در حالت عادی چنتا رفرنس داره سر کلاسشون جمع بندی می کنن و درس میدن دیگه. برای همینه که جزوه ی اساتید مطرح هم منبع محسوب میشه و دانشجویی که سر کلاس بوده خب از اون جزوه بهتر سر در میاره و ممکنه اصلا بقیه رفرنسا رو نخونه( که باز اینم توی ارشد بیشتر جواب میده. برای دکترا رفرنس لازم میشه). به علاوه معمولا پایان نامه ی هر دانشجو توی حوزه ی تخصصی استادشه و طبیعیه که به سوال های اون حوزه بهتر جواب بده. در کل چندین دلیل وجود داره برای تحلیل سریع و منطبق با پاسخنامه و نمیشه مستقیما به لو رفتن سوال ربطش داد.

ویکتاریون
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

حداکثر بتونن کارکنان چاپخونه! رو یه هفته قرنطینه کنن. اونم باید یه حق ماموریت بالا، در حد پرسنل کشتی و زیردریایی! بهشون بدن که قابل قبول باشه. قطعا روش های خوبی برای لو نرفتن سوال دارن چون سنجش این همه سال آزمون برگزار کرده و تقلب گسترده نداشته.( من فقط دو بار آزمون دستیاری رو یادمه که اونم متولیش سنجش پزشکیه). این قضیه ی قرنطینه رو که دارن به این شکل مطرح می کنن جنبه ی تبلیغاتی داره.

آوا
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ق٫ظ

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان گرامی دوستان واقعا برای من جالب است که چرا این قدر بچه های وزارت علوم به فکر تعویق و ترس کرونا هستند!!! دوستان تا جایی من خبر دارم بچه های وزارت بهداشت هیچ کمپین تعویق راه نینداختن می دونید چرا چون همه ما با بیماران در ارتباطیم و از طرفی فکر نشه چون ما هممون دکتریم حتی با مدرک پزشکی عمومی و داروسازی عمومی دلمون خوش است نه بچه های دیگری نیز مانند بچه های پرستاری، اتاق عمل، هوشبری، بهداشت هم هستند که همه ی ما چه بخواهیم چه نخواهیم با انسانی که نمی دونم بیمار است یا نه در ارتباط هستیم من خودم تویه داروخانه شهری هستم ولی دوستانم داروخانه بیمارستانی وقتی از هم می پرسیم که چرا عده ای به دنبال لغو آن واقعا برامون تعجب آوره و این اصرار افراد برای چی می باشد!!! چرا ماهایی که در ریسک خطر بیشتری هستیم این کارو نمی کنیم و داد و فریاد راه نمی اندازیم و با رعایت نکات بهداشتی داریم به زندگی مون می پردازیم از طرفی هم همه ما هم مادر پدر بالای ۷۰ سال داریم چون الان اکثرا همه بچه آخر خانواده هستیم و طبعا سن والدینمون بالا، با افزایش سن والدین بیماری قلبی ریوی هم در آن ها وجود دارد پس ما هم مشکلات خودمون ترس های خودمون رو داریم ولی سعی کردیم با این شرایط زندگی کنیم من در حدی نیستم در مورد مسائل پزشکی اظهار نظر کنم ولی در حد ۷ سالی که داروسازی عمومی مو… ادامه نظر»

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  آوا

همکارانتون نه تنها کمپین زدن بلکه به ریاست جمهوری هم نامه دادن
من هم تعجب می کنم که شما این قدر بی اطلاعی البته علتش معلومه شما اصلا وزارت بهداشتی نیستی.

یک عصبانی
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  آوا

خب شما همه شرایط یکسان دارید اکثرا در بیمارستان و مراکز بهداشتی بودید ترس از سرجلسه رفتن ندارید بعدشم مریض بشید انقد دوست و اشنا دارید زود خوب میشید ما پامون برسه بیمارستان بیچاره شدیم … در حالت عادی می رفتیم دست از پا درازتر برمی گشتیم خوددرمانی می کردیم چه برسه به حالا

...
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  آوا

اوا خانم اطلاعاتتون کمی قدیمیه
یعنی چی همه باید بگیریم تا ریشه کن بشه
ثابت شده که مصونیت بین ۳ تا ۶ ماهه
دانشگاه بهشتی هم اعلام کرده موارد متعددی از کسانی که اسفند و فروردین کرونا گرفتن دوباره به مراکز درمان مراجعه کردند
چقدر با اطمینان حرف میزنید شما
عجیبه که خودتون رو کادر درمان میدونید درحالی که فقط در داروخانه خارج بیمارستان هستید

آوا
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  آوا

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان گرامی
واقعا متاسفم از قضاوت های بی دلیل و یک طرفه به قاضی رفتنها!!

برای همگی آرزوی موفقیت میکنم و بیش از این وقت خود را صرف شرکت در بازی از قبل برنامه ریزی بعضی از افراد نمی کنم چون همه چیز در مورد این بیماری برا همه مشخص خواهد شد و بعضا افراد متوجه اشتباهات امروز خود خواهند شد

خدانگهدار

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  آوا

بچه های وزارت علوم نیستن. سیاهی لشکرن و ۲۴ ساعت در سایت ها میچرخن

آرتوش
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  Ehsan

اون وقت خودت که کامنتها رو بی جواب نمیذاری کی هستی ؟؟؟؟؟؟؟چی هستی؟؟؟؟؟؟؟

به آرتوش
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  آرتوش

ایشان گم گشته ای هستند در جستجوی ساحل آرامش! خخخخخخ

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  به آرتوش

همچون گم گشته امنیت آزمون در فصل پاییز و بهونه تعویق سرفه کنار دستی! خخخخخ

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  آرتوش

من سخنگوی فرشته خوبی ها هستم که حس امید میدم!

حامد
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ق٫ظ

بازم لغو میشه خیالتون راحت..‌‌

مریم
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

انشاءالله

samira
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

مگه قبلا لغو شد؟ :)

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

بازم کرونا ادامه داره. خیالتون راحت..

وفا
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ق٫ظ

این احسان چهره جدید مخالف معروف ترس از سربازی هستش که بیکاره اینجا میاد جواب این و اونو میده
برو درست رو بخون وقتت هدر نره
نترس ما کاره ای نیستیم کسی هم از ما دستور نمیگیره
بخوان لغو کنن همچین عمل میکنن که صبح میخکوب شیم داداش

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  وفا

همینو بگو

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  آسمان

از دیشب تا صبح انلاین بودین!

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  وفا

کمکی است که میتونم به دوستانم بکنم جهت آرامش. سربازی؟! لطفا پی اچ دی تست راهنمایی کنن تا من عکس معافیت خودمو بزارم

آینده نگر
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ق٫ظ

تا دو هفته دیگه هیچ چیز تغییر نمیکنه اوضاع بدتر میشه که بهتر نمیشه
اگه قراره با کرونا زندگی کنیم ما هم باید هزینش رو بدیم و قید ازمون امسال رو بزنیم
بوی لغو آزمون به مشام میرسه
هرچی خیره انشاالله

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  آینده نگر

شرکت در آزمون های وزارت علوم اختیاری است!!

ر
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ق٫ظ

آقا احسان تند نرو

..
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  ر

ایشان tar سان هستند.

مسیح
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۵۸ ق٫ظ

ازین سردرگمی تاکی بنالم..
خدایا من دگر طاقت ندارم..
کرونای نگون بخت نگون حال..
بهم ریخته همه خواب و خیالم..
خدایا عاقبت را خیر گردان..
دل آشفتگان را شیر گردان..
تو کن نابود این ویروس منحوس..
شفایابند مخلوقات عالم..
خدابه همه سلامتی بده و شادکامی..

دکتری فیزیک
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۳۶ ق٫ظ

امیدوارم ۹ مرداد ماه، کنکور رو با رعایت های پروتکل های بهداشتی بدیم و تعویقی نباشه دیگه.

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری فیزیک

نیست. وهاب زاده توی لایو سیو توضیح داد

عادل دانشجو سال دوم دکتری
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۱۷ ق٫ظ

من جای شما بودم یه برنامه بلندمدت میریختم و زبان رو تقویت میکردم
عمومی و تخصصی
کتاب رفرنس و مقاله معتبر میخوندم و سعی میکردم پایه علمیم قوی بشه
فراوونه دانشجوی دکتری که اسم چهارتا منبع رفرنس رشتش رو بلد نیس
حفظ کرده اومده و الان گیرافتاده
زجر میکشه

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ق٫ظ

حالا که نیستین

عادل دانشجو سال دوم دکتری
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  Ehsan

تو از همه هول تری داداش
ازمون لغو میشه برو دعا کن سالم برسی مقصد

...
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۷ ق٫ظ

بله ممنون از راهنمایتون

پاسخ دبیر
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۵ ق٫ظ

بنده هم رتبه خوب هم مقاله و هم مدرک زبان دارم ولی رابطه نبود

هوشیار
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  پاسخ دبیر

منظور ایشان مقاله با کیفیت بالاست نه مقالات صرفا isi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  هوشیار

از همینایی که از میدون انقلاب میخرین؟!

هوشیار
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  Ehsan

اونها که داغون هستن……..

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

عه خریدی پس. عیب نداره یکم ساماندهی کن بفرستش بره

به Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  Ehsan

برای مشورت درباره ساماندهی مقالات کیلویی میدان انقلاب حضوری خدمت میرسیم!

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  به Ehsan

مقالات کیلویی شده؟! عجب. حضوری که کارمون ضروزی نیست. دولت الکترونیک چیه پس؟ عادت کن بهش دیگه

samira
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ب٫ظ

ما هم جای شما بودیم در کار دیگران دخالت نمیکردیم و به جای اون درسها رو میخوندیم که امتحان جامع نزدیکه

نه
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ب٫ظ

سلام‌
با از افراد مخالف تعویق بوده و هستم.
اما با توجه به اینکه یکی از نمایندگان حرف از حذف کنکور دکتری و ارشد زدند، فکر نکنم امتحان ۹ مرداد هم برگزار شود، چون این شیوع برای کادر درمان غیرمتقربه بو د و شوکه شدند که دوباره وضعیت شهرها دارند قرمز می شوند.
من فکر کنم آزمون لغو بشود، اما هرجور فکر می کنم، نمی دونم چه شکلی آنوقت می خواهند پذیرش دکتری داشته باشند.
چون پذیرش دانشگاه دولتی با تعداد محدود داوطلب که می گیرند، بدون آزمون چگونه خواهد شد.

zahra
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ب٫ظ

آزمون ۹ مرداد با قدرت برگذار خواهد شد
دوستان وقتتونو تلف نکنید

آسمان
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  zahra

و تو می خوای با قدرت همه رو بدبخت کنی!!!!!!!؟؟؟؟؟

محمد مهدی
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  zahra

به نظرتان بهتر نیست ۹ مرداد برگزار بشه و هر کسی تونست با خودش کنار بیاد شرکت کنه؟ این از لغو آزمون بهتره. لغو آزمون چیز جالبی نیست. ممکنه نتیجه خوبی نداشته باشه.

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  محمد مهدی

لغو نه برگزاری در پاییز

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  آسمان

پاییز انفلوانزاست و بهونتون سرماخوردگی و سرفه کناردستی.دیگه همه شناختنتون

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  Ehsan

برای من فقط تحمل ماسک سخته تو گرمای بالای ۴۰ درجه
بفرماییید من کی هستم؟؟؟؟؟؟
نمیشناسی چون خیلی هم رشته ام هم وضعیت علمی و هم دانشگاه ارشدم از تو بهتره تاحالا تو دانشگاههای برتر ایران بودی؟؟؟؟؟

هنر
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ

یه عده چنان طلبکارن از زمین و زمان که انگار چه خبره. عزیز من این بیماری غیر قابل پیش بینی بود. یعنی چی همون ۹ اسفند می گرفتن بهتر بود یا بدتر بود؟ خب تصور می شد بیماری تموم بشه نشد، تاریخای بعدی هم همینطور. هنوزم همینه و همه چیز در خصوص این شرایط آزمون و خطاست. حالا کی خودشو بکشه شما راضی می شی؟

علی
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ب٫ظ

گفتن که کنکور زمانی برگزار میشه که بیماری در کمترین حد باشه.اگر خدای ناکرده نسبت به الآن بیشتر بشه ،چی میشه؟؟؟؟؟؟بازم تعویق داریم یعنی؟؟؟؟

رحیم
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

گفتن نمی تونیم صبر کنیم تا زمان کمترین حد دقت کنید اطفت

سحرناز
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  علی

صددرصد.

ر
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ب٫ظ

احتمال زیاد کنکور لغو میشه
امشب مجری اخبار شبکه یک از معاون آموزشی وزارت بهداشت پرسید چرا یه هفته تهران تا سوم مرداد تعطیل شد. بهتر نبود که زمان بیشتر باشه؟ ایشون هم گفتم با یه هفته مشکل کرونا حل نمیشه. اونوقت چطوری نهم مرداد امتحانه؟؟؟!!!

عاشق عدالت/متنفر از رانت
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ر

آره توی خواب احتمال لغو بالاست

آرتوش
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

هیچی نگو فقط اون دو روز که گفتن تعویق شد نبودی راستشو بگو کجا رفته بودی؟؟؟؟

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  آرتوش

تعویق نشد. پروتکل ها و … رو میخوان فراهم کنن تا بهونتون بخوابه مثل تقلب و بازرسی بدنی و…

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  Ehsan

بهونه کی بنده خدا ارشد بهترین دانشگاه ایرانم تو رشته خودم با رزومه عالی ولی مادرم ۷۰ ساله شه و با بیماری قلبی و فشار خون دفع خطر از مادرم بهونه.

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  آسمان

همه همینو میگن. باشه یه وزارت بهداشت میگیم برای هر کسی برنامه ریزی جداگونه کنه

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  Ehsan

من با همه کاری ندارم
برنامه م مشخصه اگه کنکور تو شرایط ایمن برگزار شد شرکت می کنم اگه نشد یکسال عقب بیافتم فدای سر مادرم.
اون قدر وضعیت تحصیلی و رزومه م عالی هست که از ۴ تا فرصت طلب دوران کرونا عقب نیافتم.
میذارم پای خواست خدای بزرگ خدا با خوبان است.

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  آسمان

منتظر باش تا ایمن بشه

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Ehsan

هستم به امید خدا

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  آسمان

ما با همه کار نداریم. مشکل خودتونه

محمد مهدی
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  ر

لغو آزمون درست نیست. تا جایی که میشد عقب افتاده ولی به نظر درست نیست لغو بشه.باید قبول کنیم چاره ای نیست. باید پذیرفت انتخاب سختیه.

71
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۱ ب٫ظ

فکر کنم دچار وسواس شدم توهم زدم شاید چوب دونم:(

71
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  71

* چمیدونم:(

حقوق بین الملل
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ب٫ظ

دو هفته برای ما تهدید نبود ..فرصت بود
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد
……به آیه یاس بعضی ها گوش ندید
اخلاق مدار باشیم حتی در رقابت

مینا
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ب٫ظ

و ما توفیقی إلا بالله.

فرصت طلایی بود

...
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۳۹ ق٫ظ

خوبه حالا که به نفعت شد یادت اومد اخلاق مدار باشید
یه سر به کامنتهای قبلیتون بزنید یادتون میاد قبل از تعویق دوهفته چقدر اخلاق مدار بودید
دیگه چه توهینی مونده بود که نکردید
اما شدیدا با شما موافقم عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد

داوطلب دکنری
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ب٫ظ

مگر همه داوطلبان مجردند.؟ فکری به حال ما متاهلهایی که فرزند داریم کردید که هی تعویق کردید.؟ ما برای ارتقا کیفیت زندگیمون نشستیم پای کتاب و درس تا بتونیم وارد مقطع دکترا بشیم. بچه هامون تو این قرنطینه از بیرون رفتن محرومند دلخوشیشون ما والدینیم. اما با تعویقهای طولانی و بیحساب شما همچنان ما پای کتابیم و فرزندانمان محروم ازما. شما به صدای ما گوش ندادید دزحالی که میشد با رعایت همین پروتکل هایی که الان میگید در همان اسفند که شرایط به مراتب بهتر بود کنکور را برگزار میکردید. صدای موافقان تعویق بلنده چون بیکارند و در فضای مجازی میچرخند و نظر میدهند. ولی مسولان محترم ما وقت برای اینکارها نداریم. پس لطفا صدای مارا بشنوید. زحمت مارا به هدر ندهید بیش از این.

زنبور
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ب٫ظ

کنکور چه ربطی به ازدواج داره. میخواستی دیرتر ازدواج کنی. ما هم موندیم که وضعمون بهتر شه بعدش ازدواج کنیم سنمون بالا رفت و وضعمون بهتر نشد تازه ازدواج هم نکردیم. بچه ای هم نداریم تک و تنها. شما متاهل ها چرا فکر میکنید خون شما از بقیه رنگین تر هست لابد بعد کنکور میخوای کوچ کنی مسافرت بری!!!.

زهرا
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  زنبور

همین دیگه دوست گرامی شما ازدواج نکردید و بچه ندارید فکر میکنید همه عین خودتون هستند و بیست وچهارساعت شبانه روزشون وقت دارن هرموقع عشقشون کشید درس بخونن
ضمن اینکه ازدواج و بچه داری ایشون به شما ربطی نداره که میگید میخواستی دیرتر ازدواج کنید
من کاملا باهاشون موافقم چون شرایط من و خیلی از داوطلبان دیگر آزمون دکتری هم دقیقا مشابه ایشون هست و دقیقا میفهمم ربطش به آزمون چیه
شما هم ان شاالله متاهل بشید و بعدش بچه دار بشید کاملا میفهمید

سحر
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  زنبور

منم با شما موافقم ،خود شخص من صرف تنهایی و درماندگی میخواهم دکتری بخونم که دهنم درگیر درس و کتاب بشه کمتر غصه ی تنهایی و بیکاری بخورم انوقت ملت ازدواج کردن بچه هم دارن از بی دغدغه گی زندگی میخوان دکتری بخونن:((

من
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  زنبور

من با کاربر زنبور موافقم.بچه هاتونو تو خونه سرگرم کنید بدید همسرتون ببرنشون بیرون. باید قصه بچه های شما رو هم تحمل کنیم کسی مجبور به دکتری خوندن نکره امثال شما افراد متاهل رو . به زندگی تون برسید

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  من

کسی هم شما رو مجبور به حضور در کنکور نکرده

Z
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ب٫ظ

بله درسته باید همه جوانب زندگی داوطلبا رو درنظرگرفت

#نه به کرونا
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۴۴ ق٫ظ

عزیزم اتفاقا اون زمان احتمال شیوعش خیلی بیشتر از الان بود. چرا؟ چون ما نمیدونستیم این بیماری چیه و راه مقابله ش چیه. تجهیزاتمون کم بود و ماسک هم به اندازه کافی نبود. از طرفی عده ی زیادی توی قم با این بیماری دست و پنجه نرم می کردن. شما چه جوری می خوای دکتر بشی؟!!!!! مطمئنی به فکر بچه هات هستی؟!! اگه خودت بگیری که همه رو مبتلا می کنی. از طرفی اگه بیفتی تو بیمارستان یا ….؟!!!!!! سر بچه هات چی میاد؟!

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  #نه به کرونا

شیوعش بیشتر بود که چند هزار گفتین بندازین مرداد؟! الان نه، توی اردیبهشت گفته بودین

ر
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  Ehsan

خیلی ساده اید
نه به حرف موافقان تعویق بود و نه به حرف مخالفان

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ر

اره دیدم توی پیج وهاب زاده و نمکی چه جرفایی زدین. وهاب زاده از پس سرش رو خورده بودین، استوری کرد که زنگ نزنین به من

#نه به کرونا
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  Ehsan

متاسفم واستون.

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  #نه به کرونا

با متاسف بودن شما کار به مقصد نمیرسه

اهوازی
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۵۰ ب٫ظ

وزارت بهداشت هرروز بیانیه میده که مسافرت ها و دورهمی ها و عروسی علت افزایش شیوع. پس برای مردمی دایم در حال خوش گذرانی هستند چرا باید کنکور فقط تعویق بیافته. پیامد تعویق های مکرر شما دوباره سفر و دورهمی و عروسی و… خواهد بود.

...
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  اهوازی

چه فرقی میکنه
همه تجمعات
لابد اگر کنکور برگزار میشد ملت میگن خود دولت تجمع ایجاد میکنه ولی نمیخاد ما مثلا عروسی بگیریم

مینا
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۴۷ ب٫ظ

اتفاقا خود شما با تعویقهای مکرر و چندین ماهه مارا فرسوده و خسته کردید. زندگی با کرونا شعار خود وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی بود و هست. ما سرکار میریم و خرید میریم و بچه مون مشکلی داشته باشه پیش دکتر میبریم و زندگی با همه سختی در جریان. مگر کنکور بخشی از این زندگی نیست که انقدر جو رسانه ای دادید.

samira
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

دقیقا

71
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۴۵ ب٫ظ

این درسته که گفتن تاریخ اعلام شده مورد تایید ستاد کرونا هنوز قرار نگرفته و فقط وزارت علوم اینارو گفته؟ ولی مثل اینکه حتما باید ستاد تایید کنه؟؟
چون توی ابلاغیه قبلی سنجش زده بود طبق ابلاغیه ستاد کرونا
ولی الان نوشته طبق ابلاغیه وزارت بهداشت
من گیج شدم این الان یعنی حتمی نیست؟؟

Ehsan
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  71

نه عزیز. توی ستاد شنبه، روحانی گفت خود وزارت بهداشت حل کنه با چارچوب مشخص. بعداظهر همون روز، دکتر نمکی با دکتر غلامی و دکتر خدایی و معاونان جلسه توی وزارت بهداشت گذاشت و توی اینستا هم ساعت ۸:۳۰ شب، دکتر نمکی لایو سیو گذاشتند و نتیجه رو اعلام کرد که از ۱۵ شهریور وارد فاز آنفلوانزا میشیم و هیچ پیش بینی نمیشه کرد و دچار بحران میشیم و ازمون ها رو با پروتکلی که می نویسم برگزار می کنند. هم بهداشت و هم وزارت علوم.
فرداش دوباره دکتر نمکی جلسه گذاشت با دکتر روحانی که گفته میشه سری بوده حالا و همونجا هم تاریخ نهایی هم به امضای روحانی میرسه و هم دکتر نمکی
شبش یعنی شنبه شب ساعت ۲۴ اطلاعیه فوری میره روی سایت سنجش که تاریخ تغییر کرده و کارت ازمون منتشر نمیشه
فرداش یعنی دوشنبه ظهر، دکتر نمکی نامه به دکتر رئیسی میزنه و پروتکل ها رو اعلام میکنه و ازمون های وزارت علوم ۲ هفته به تاخیر میفته به دلیل موارد زیر:
۱-فراهم نمودن گیت های بازرسی برای حوزه های ازمون
۲-فراهم کردن ماسک به جهت جلوگیری از تقلب
۳-کارشناسی وزارت بهداشت از حوزه های کشوری جهت اعمال پروتکل
۴-ساندیس و کیک هم وسط ازمون نمیدن. بعد از آزمون بصورت سلف سرویس
و…
دکتری وزارت علوم ۹ مرداد و زمان توزیع کارت ۶ تا ۸ مرداد
دکتری بهداشت با یک روز فاصله ۱۰ تا ۱۲ مرداد و زمان توزیع کارت ۷ مرداد تا ۹ مرداد

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  Ehsan

یعنی ما الان دردمون کیک وساندیسه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  آسمان

من نگفتم. دکتر رئیسی گفته. فکر همه جا رو کردن و بهونه ها رو دونه به دونه مورد بررسی قرار دادن

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  Ehsan

آره خب فکر همه جا رو کردن !!!!!!!
داوطلب طفلک حین آزمون باید بتونه آب و یا یه ماده قندی بخوره نه بعد امتحان.

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  آسمان

مواد قندی یه شکلات ببر

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  آسمان

وی به طنز گفت: دیده اید یک عده ای فقط برای کیک و آب میوه می روند کنکور می دهند! امسال کیک و آب میوه هم زمان آزمون نمی دهیم.

رئیسی یادآور شد: پذیرایی در آزمون در بخش جداگانه ای قرار می گیرد. بازدید بدنی هم شکل اش تغییر می کند و با استفاده از دستگاه های راکتی بازرسی بدنی صورت می گیرد.

ماسک از سوی ما به داوطلب داده می شود

وی با بیان اینکه مطرح شده است که برخی خودشان را برای جایگذاری تقلب در ماسک در زمان امتحان آماده کرده اند، گفت: بر همین اساس ماسک هم از سوی ما به داوطلب داده می شود تا امکان تقلب نباشد…..
بقیه متن رو توی خبرگزاری مهر بخونین (تشریح پروتکل های بهداشتی آزمون ها/ تامین ماسک داوطلبان)

.
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  Ehsan

یعنی بعد از ۴ ماه نتونستن فکر کنن در مورد پروتکلها ؟؟؟؟ . چقد ما ساده ایم !!!!

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  .

دو دفعه سنجش اطلاعیه پروتکل ۲۴ گانه داد ولی خب بودن افرادی که بهونه داشتن مثل کثیف شدن دستکش بازرسان

Ehsan
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  71

فقط مشاور وزیر بهداشت تاکید کرد که اگر ۴۰۰ تا فوتی هم داشته باشیم، تعویق دیگه ای در کار نیست و گفتن بیشتر افراد با اکانت فیک میان و همه حتی وزیر بهداشت هم میدونه که ۱۰ درصد فقط نگران سلامتی هستند و اگه واقعا کسی نگرانه و نمی تونه بره، ۷ ماه دیگه کنکور ۱۴۰۰ هست که اونجا هم باید با ماسک برین. حتی دانشگاه ها هم بحضوری باشه باید با ماسک برین

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  Ehsan

همچین دقیق درصد میگه انگار رفراندوم گذاشته؟؟؟؟.

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  آسمان

من نگفتم. لایو سیو توی پیج اینستا اقای وهاب زاده هست

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  Ehsan

ماسک در هوای خنک با ایمنی بالا ما هم همین رو می خوایم

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  آسمان

خسته نشدین؟ هر سری یه بهونه. بازرسی بدن و.. منتظر بمون اسفند بده

آسمان
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  Ehsan

جواب شما ها رو دادم برو بالاتر…….

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  آسمان

هوای خنک میگن سرماخوردگی و… که هست. دکتر حریرچی هم توصیح دادهو خبرش توی رسانه هست. ایمنی بالا ایمنی بالا. مسخره نکن خودتون رو

71
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  Ehsan

آهان فهمیدم مرسی از توضیح کاملتون
من به ستاد هم زنگ زدم یه جواب درست نداد هی میگفت سنجش تاریخو گذاشته تو سایت!!
مرسی دوست عزیز

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  71

خواهش میکنم. نه نوشته که بر اساس وزارت بهداشت. چون همه حتی روحانی و نمایندگان مجلس هم گفتن هر چی بهداشت بگه. پروتکل ها هم دکتر رئیسی توضیح دادند دیروز سه شنبه. توی خبرگزاری ها هست

Mahdi
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  Ehsan

سلام
اگر خدا نکرده شمار فوت شدگان به ۴۰۰ برسد تعویق نداریم بلکه لغو کنکور شاهد خواهیم بود.

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  Mahdi

خیر. شرکت اختیاریه

.
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۸:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  Ehsan

مردن هم اختیاریه …..خخخخخ

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  .

مردن در برابر کنکور؟ با خودتونه

زهرا
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  Ehsan

ممنون از توضیحات جامع و کاملتون
اتفاقا من ذهنم خیلی درگیر اکانتای فیک بود واقعا و اینکه اگه کسی واقعا خونده باشه و زحمت کشیده باشه دیگه اینقدر هم دنبال تعویق نیست چون این مدل مطالبات تعویقی رو هرعقل سلیمی میفهمه به لغو منجر میشه

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

خواهش میکنم. نه لغو نیست. روانشناس هم بوده توی جلسه. دکتر رئیسی هم اشاره کردن به این موضوع. دکتر نمکی هم گفت ۱۰ درصد نگران سلامتی هستن و اگه واقعا نگرانن بمونن تا موقعی که کرونا بره. تعویقی هم نیست دیگه. توی لایو اطمینان دادن

...
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  Ehsan

احسان هم توی جلسه بوده
این همه برداشت فقط از لایوه؟

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ...

نه دیروز دکتر رئیسی توضیح داد. خبرش هست. در ضمن یه لایو نبود، ۴ تا لایو کلا ۴ ساعته

Mehran
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  Ehsan

TAR عزیز اسم جدیدت مبارک داداش، به سلامتی

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

من احسان هستم. مهران فیک هستید شما

TAR
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  Ehsan

سلام و عرض ادب به خودم

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

خخخ. خجالت بکش. اونوقت میکن اکانت های مجازی فیک نیست. دستتون برای وزیر هم رو شده

TAR
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۴:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  Ehsan

خخخ. خجالت نکش. اونوقت میکن اکانت های مجازی فیک هست. دستتون برای من هم رو شده

داوطلب دکترا 99
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۴۱ ب٫ظ

تازه یادتون افتاد باید انرژیمون رو تقسیم کنیم و زیاد نباید کشش بدید. از اسفند تا حالا کش دادید و مارا فرسوده کردید.

Ehsan
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ب٫ظ

واقعا. من از پس اعصابم خورد شده، منتظرم اعصابم اروم بشه و بشینم ورق بزنم که یادم نره. بدبختی اینجاست که همش محاسباتیه و مدار و سیگنال و… خداوکیلی این رسمش نیست که بقیه کیف کن و ما رو تو اب نمک بخوابونن.باید با همون افراد برخورد بشه

سلامتی
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ب٫ظ

دوستان به احتمال خیلی زیاد این دفعه یعنی ۹ مرداد هم کنکور برگزار نمیشه. حقیقتا خطرناکه نه فقط برای کسانی که شرکت میکنند بلکه برای همه جامعه. اینهمه شنیدیم و دیدیم که توی تجمعات چه اتفاقات ناگواری رخ داده. ۱۰۰۰نفر اخیرا توی عروسی مبتلا به کرونا شدن. این رقم وحشتناکه! تصور کنید هر کدوم از این ۱۰۰۰ نفر با چند نفر دیگه هم در ارتباط بودن و دیگران رو آلوده به کرونا کردند!!!
انتقال این ویروس در سطح وسیعیه و قطعا کنکور هم خطرناکه

راضیه
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  سلامتی

این عروس دامادا چقدر خجسته ان عروسی می گیرن تو این اوضاع کرونایی انگار خیلی واجبه. خدا به همه عقل بده که فکر کنن

71
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ب٫ظ

بچه ها شماره ستاد کرونا چنده؟ همون که واسه تعویق زنگ میزدید

آسمان
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  71

چرا؟؟؟؟؟؟

71
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  آسمان

بالاتر دلیلشو گفتم!!

من
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  71

۱۹۰

مدیریت۹۹
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  71

۰۲۱۸۹۵۱۱

71
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  مدیریت۹۹

خیلی ممنون

فتح الله
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ب٫ظ

کم کم دارن آمادمون میکنن برا حذف کلی که شوکه نشیم یه وخ

امیرحسین
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ب٫ظ

خدایا پایان این قصه چ میشود؟؟برگزاریش ی درده برگزار نکردنش ی درد دیگ..باید چیکار کنن..ایشالا بهترین تصمیم گرفته بشه البته امیدوارم جونمون رو بسیااااار مهم تر از ی ازمون بدونن..

علی
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۷:۵۶ ب٫ظ

تو رو خدا بندازید به فصل سرد.

Ehsan
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

متوجه نمیشین واقعا؟! فصل سرد سرماخوردگی هست با کرونا قاطی بشه میفهمی چی میشه؟!؟
تو که بیکاری بمون اسفند که برف هم هست

TAR
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۷:۴۲ ب٫ظ

انشالله بدون خطر و با راعایت نکات بهداشتی به نحو احسن برگزار خواهد شد .
#ahvaz

مهشید
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

تو اصلا داوطلب کنکوری؟ همش اینور اونور داری خودنمایی میکنی :)))
برو بشین پا درست بابا

فتح الله
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

شما که مخالف تعویق بودی الان بهت وقت دادن برو بشین بخون بدوووو
این بنده خدا هم که یه ماه آمادس
یه چیزی یاد گرفتی ها یه چیز جدید بگو

فتح الله به مهشید
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  فتح الله

موافق تعویق بودی

samira
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

مهشید تو که پای درستی چطور فهمیدی اینور اونور خودنمایی میکنه ؟ :)

فتح الله
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  samira

آفرین سمیرا بانو
همینو بگو

Ehsan
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

استعداد درخشانا اینجوری کلام منعقد میکنن؟!!!

ارغوان
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

انشالا

71
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  ارغوان

خیلی بامزه ای تار با چن تا اسم میای خودتو تایید و تمجید کنی!

Mehran
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  71

احسنت به کاربر “۷۱” حرف حق رو زدی، انشا الله همیشه سلامت باشی

محمد مهدی
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  TAR

خداییش دیگه نمیشه عقب تر انداخت. نزاریم لغو بشه.

سینا
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۷:۲۴ ب٫ظ

صحبت از عدم برگزاری شد!

کم کم ما رو آماده خبر اصلی می‌کنند.

فتح الله
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

دقیفا منم همین حدث رو زدم

مهشید
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

کی صحبت شد؟

آسمان
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

یه آقا سینایی بود که مال شهرهای جنوبی بود شما همون هستین؟
واقعا براتون سخت نیست با ماسک و دستکش بدون کولر ۴ ساعت کنکور؟؟؟؟؟؟

Ehsan
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  آسمان

دستکش؟ مواد ضدعفونی الکی بیار. آخر سر کولر رو روشن کنن برای شما یا نکنن؟

محمد
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

کی ایت صحبت شد سینا جان

ر
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ب٫ظ

از الان میخوان با این اطلاعیه ها به داوطلبان قوت قلب بدن؟
بیشتر استرس میدن

ر
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۷:۱۶ ب٫ظ

انشالله خدا بخیر کنه