موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

دریافت کارت آزمون دکتری 99 از سوی 70 درصد داوطلبان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سخنگوی سازمان سنجش با اشاره به آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ گفت: حدود ۷۰ درصد داوطلبان تاکنون کارت ورود به جلسه خود را پرینت گرفته اند.

فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با مهر افزود: کارت ورود به جلسه آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۹ از ۶ مرداد در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه ۸ مرداد فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org کارت خود را دریافت کنند.

وی افزود: داوطلبان می توانند با روش های شماره پرونده و کد پیگیری، شماره پرونده و سریال ثبت نامی، شماره پرونده و شماره داوطلبی، شماره پرونده و کد ملی کارت خود را دریافت کنند.

زرین آمیزی یادآور شد: برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. ضمناً سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با کارت شرکت در آزمون بر روی درگاه این سازمان قرار گرفته قابل پرینت و دریافت است.

وی گفت: فرآیند آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹ آغاز می شود اما تمامی داوطلبان می توانند از ساعت ۶:۳۰ صبح در محل آزمون حاضر باشند. در حوزه های برگزاری آزمون ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۹۹ با ۱۷۹ هزار و ۷۰۴ نفر در  ۱۴۳ حوزه امتحانی در ۶۰ شهرستان مختلف کشور برگزار خواهد شد. تعداد داوطلبان سال ۹۹ آزمون دکتری ۱۷۹ هزار و ۷۰۴ نفر است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون از تعداد ۱۷۹ هزار داوطلب آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۹۹ تعداد ۱۲۷ هزار و ۳۳۱ نفر (۷۰ درصد داوطلبان) پرینت کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده اند.

زرین آمیزی تاکید کرد: همه داوطلبان آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹  لازم است به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی تحویل دهند.

دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و الزامات بهداشتی

داوطلبان لازم است موارد اعلامی به منظور حفظ سلامتی خود، سایر داوطلبان و خانواده‌ها رعایت کنند.

۱. زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۶:۳۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

۲. برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول نکنید.

۳. از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری کنید.

۴. هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر داوطلبان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ کنید.

۵. همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.

۶. حوزه‌های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور هستند، بنابراین اکیداً توصیه می‌شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

۷. به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

۸. در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر داوطلبان مجاور جداً خودداری کنید.

۹. برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.

۱۰. از تماس دست‌ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری کنید.

۱۱. هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده کنید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

۱۲. در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتماً با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت کنید.

۱۳. در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید.

۱۴. به پیام‌هایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و در جلسه آزمون از بلندگو پخش می‌شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

۱۵. لوازم التحریر مورد نیاز از قبیل مداد، تراش و پاک کن به همراه داشته باشید. تاکید می‌شود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود.

۱۶. پاک کردن و ضدعفونی کردن دست بعد از درج اثر انگشت در پاسخنامه با پدالکلی (که توسط حوزه امتحانی به شما تحویل می‌شود) حتماً انجام شود.

۱۷. سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می‌شود نظیر صندلی‌ها، دستگیره درب‌ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری کرده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

59 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جهان پیما
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ

سلام دوستان از ازمون دکترا میام الان خبری از پروتکل بهداشتی نبود همه کنار هم تو کلاسای گرم بودیم خدا بهمون رحم کنه

Fatemi
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۶:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  جهان پیما

بنده هم تایید میکنم. واقعا اوضاع مناسب نبود. هیچ پروتکلی رعایت نشده بود. هرچی گفتن مثل باقی حرف و سخن ها چرت محض بود. امیدوارم خدا خودش همه رو نگه داره

مبین
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۵ ب٫ظ

سلام بر دوستان داوطلب ازمون دکترا
امیدوارم ازمون شما لغو بشه و بتوانیید در شرایط مناسب در صحت و سلامت ازمون دهید.
بنده داوطلب کنکور ارشد ناپیوسته هستم که ۱۷ مرداد ازمون دارم و به شدت نگران حال خانواده خود هستم.
در صورتی که ازمون شما برگزار شد و رفتید و مشاهده کردید که پروتکل ها رعایت نشده (حتی یکی) به نماینده ها (احمد نادری) پیام دهید و گزارش دهید به ایشان تا حداقل جان دیگر جوانان هم وطن خود را نجات دهید.
مدیر جان ثبت کن
اجرکم عندالله

TAR
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ب٫ظ

عرض ادب ،دوستان دارن تعویقیا فریبتون میدن با نرفتن و خبر تعویق لطفا دقت کنید ، اینا فقط میخوان شمارو از میدون به در کنن چرا از نیت شومشان خبر ندارید ؟
حتما پر قدرت شرکت کنید و حقتون رو بگیرید و نکات بهداشتی را هم رعایت کنید .
#ahvaz

مینو دریکوند
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  TAR

معلومه ک همه شرکت میکنن مگ فقط کسایی ک بیمار زمینه ای هستن یا بیمار زمینه ای تو خونه دارن و ما از این بی عدالتی واقعااااا ب شدت اعصبانی هستیم اونا هم حق شرکت داشتن این روا نبود..این درست نبود..خدایا کجایی فقط ببین ک ما انسان ها چ از محنت دیگران بی غمیم..بدترین موجود خدا آدم است..موفق باشین

M
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ب٫ظ

دوستان ، لطفا در مورد چگونگی گرفتن گواهی سلامت راهنماییم کنید و این که پرینت کدوم صفحه رو باید بگیرم؟

ر.ی
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  M

یک صفحه است عکس بگیرید

M
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  ر.ی

سپاسگزارم

فرم ارزیابی
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  M

صفحه نتیجه پرسشنامه را قبل از زدن دکمه تایید، اسکرین شات بگیرید.

M
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  فرم ارزیابی

سپاسگزارم

سهیلا
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ

حدود صد هزار نفر در آزمون شرکت می کنند و خوش بینانه حدود ۵۰ هزار نفر انتخاب رشته می کنند . و نهایتا پذیرش حدود ۱۰ هزار نفر خواهد بود

سارا
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ب٫ظ

آمار مخالفان برگزاری کنکور دکتری زیاده که سازمان سنجش هر ساعت اقدام به اعلام آمار دریافت کنندگان کارت آزمون و تحریک داوطلبان می کنه. معلوم نیست پشت این اصرار برای برگزاری کنکور تو وضعیو قرمز این همه استان چی هست؟؟؟؟ خدا می دونه

فائزه سادات مدرسی
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

اونهایی که رفتن امروز کنکور دکتری بدن، قطع و یقین اگه کرونا نگیرن ، تو گرما و بدون کولر و پنکه و با ماسک و دستکش، پدر جدشون میاد جلوی چشمشون!!!(: حالا اگه نشد ! چقدر هم داره دیر میگذره !!!

ه
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ب٫ظ

خدایا معجزه کن امسال کنکور لغو بشه
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دیروز رفتم کارت گرفتم و از ته دلم بشدت ناراضیم برای کنکور
خستم ازین کرونا… بعد از کنکور آمار چندین برابر میشه دوباره باید بشدت مراعات کنیم

از ماسک، از دستکش، از ژل که دم به دقیقه باید بزنیم وقتی بیرون هستیم، خستم

دو روزه بیرون میرم و ساعتها ماسک روی صورتمه، هوا بشدت گرم و ماسکم خیس میشه دیگه نفسم بالا نمیاد
چشام سیاهی رفت

حالا مخالفای تعویق میگن: خب نیا کنکور… خب که چی واقعا؟ شماها افرادی واقعا سودجو هستید چون قبول هم بشید بخواید دکتری بخونید فرت و فرت میایید تو این سایت اعتراض میکنید و میگید برای کلاسهای مجازی نتمون کار نمیکنه، چرا استادا سهل انگاری میکنن خوب درس نمیدن، این چه وضعشه، فلان و بهمان پشت سرهم نق میزنید به این سایت

البته شاید فکر میکنید اگر در این دوران کرونایی قبول بشید براحتی و بدون زحمت میتونید مدرک دکتری بگیرید چون خیلی کارهای سخت دانشگاهی آسون شاید حذف بشه

دوستاااااان هرکس در این دوران کرونا دکتری قبول بشه دکترهایی با سوادخیلی کم خواهیم داشت و اینده دانشگاهها به فنا میره

ما همه هموطنیم، وسه چی هوای همدیگه رو ندارید؟
با دست خودتون دارید کشتی ایران رو سوراخ میکنید

TAR
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ب٫ظ

الاه جریان شده همه کارت گرفتن اما تردید دارن .!
پوپولیست بازی تا کی

فاطمه قاسمی
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

خوبه این کلمه ی پوپولیست رو هم شما حسرت کنکور به دلها یاد گرفتید…

مهرداد در جواب TAR
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

از اینکه با کلمات بازی کنید و خودتون را باسواد نشان بدید لذت می برید؟ جنابتان حکایت آن گنجشکیه که رنگش کردن و خواستن جای قناری قالبش کنند…

آسیب شناس اجتماعی به ه
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

سلام بنده موافق لغو کنکور در این شرایط فعلی هستم که به شما خواهرانه عرض می کنم مثل خودم سر جلسه ی کنکور تشریف نیارید؛ البته اگه براتون سلامتی اولویت داره، و اگر نه که “صلاح مملکت خویش خسروان دانند ” ! گرچه، اگر با این آزمونها واقعا کرونا اوج بگیره، شرکت کنندگان در این کنکورها، دست اندرکار جان ستانی از جمعیت وسیعی خواهند شد؛ و اما، در خصوص اینکه بعضیها به غلط تصور می کنند که در این اوضاع قاراشمیش بهتر می تونن از آب گلالود ماهی بگیرند و ۱۰۰ ٪ دکتر بشن ؛ باید عرض کنم که اولا خیر، اینطور نیست؛ چرا که اگر ملاک پذیرش مانند سابق، تراز نمره های علمی باشه ؛حتی بر فرض خلوت بودن کنکور هم ، به دلیل فشرده تر شدن رقابت، ارزش هر تراز میاد پایین تر، یعنی اگه مثلا سالهای قبل، تراز ۵۵۰۰ اولین فرد مدعو برای مصاحبه در یک رشته بود؛ امسال با رقبای کمتر، این عدد بالاتر میره مثلا ممکنه حتی به ۷ یا ۸ هزار برسه ؛ ثانیا در این شرایط ، ظرفیت نهایی رو کلی میارن پایین تر و کلا برنامه این میشه که درصد کمتری از مصاحبه شوندگان پذیرش نهایی بگیرن . ثالثا، دوره ی دکتری همین “آخ جون ! قبول شدم رفت “! نیست؛ به هیچ وجه کسی تعهدی نداده که عدل ، شما که امسال اسمت برا دکتری دراومد و ثبت نام کردی دانشگاه، ۴ سال آینده حتما حتما دکتر باشی !!!! اساتید محترم حسابی از خجالت همه آقایون و خانمهای دکتر ! در… ادامه نظر»

mohamad
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۰:۱۶ ق٫ظ

عجب حوصله ای داشتی اینهمه داستان نوشتی

آسیب شناس اجتماعی به محمد
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  mohamad

به قول شما آقایون، خانم ها پر حرف ان ، چند برابرش هم می نویسن و خبر ندارید! (:

داوطلبب
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ب٫ظ

سلام. من کارت ورود به جلسه مو نگرفتم و نخواهم گرفت، قیافشو هم نمی‌خوام ببینم.
وقتی گفتن فقط دو هفته تاخیره قید آزمونو زدم. برای هر درس یه دفتر ورداشتم و فصل به فصل خلاصه نویسی به همراه نکاتی که از تستها فهمیده بودمو نوشتم. الان تنها نگرانی من افزایش آمار مبتلایان بعد از کنکور و درنتیجه افزایش احتمال ابتلا خانواده و خودمه. خدا بخیر بگذرونه… . اگه کنکوری بود لطفا مراقب باشید و بعد از کنکور خودتونو قرنطینه کنید.

فاطمه قاسمی
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ

اگر تعداد موافقان لغو و تعداد درخواستهای به حق مردم برای درک بیشتر از شرایط بحرانیه الان، زیاد نبود، سازمان سنجش انقدر دستپاچه هی آمار کارت گرفته ها و نگرفته ها رو اعلام نمیکرد…

خب دیگه...
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ

دیروز ک اعلام کردن میشه تلفن همراه برو ک به مسئولین دم درب حوزه سپرد…
پس تکلیف چیه واقعا؟
یعنی چی؟

علی
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ

ان شالله ب حق پنج تن ال ابا ب خاطر سلامتی ۲۰۰ هزار نخبه این مملکت ازمون لغو میشه

علی
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ

لطفا کوتاه نیاید و گول این جوسازیا رو نخورید کارت نگیرید. اعتراض تا لغو ازمون دکتری

المیرا
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

من نمیفهمم . تاکی قرار دنبال لغو باشیم. خیلی نگرانید حضور پیدا نکنید . شما همان آدمهایی هستید ک تو بازار ،پارک، مهمانی، عروسی، عزا هستید.اگر شما نیستید پس این همه جمعیت تو خیابان حتما دشمنان خارجی ما هستند .

ه
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  المیرا

المیرا خانوم… خانوم دکتر آینده… خودخواه… تو جای خدا دیگرون رو قضاوت میکنی…

همه رو به یک چشم میبینی؟

حالا ک راحت همه رو قضاوت میکنی پس منم میگم :
از کجا معلوم شاید ازین تعداد ک تو کوچه خیابونن خودتو و خانوادت نباشی… مگه میشه شما خانم المیرای پر مدعا فقط تو خونه باشی و درس بخونی؟ واقعا خسته نمیشی از یک جا نشستن و خوندن؟

یعنی حالا زیر پاهات گود شده بسکه یه جا نشستی هاااا؟

این همه ادعا و خودپسندی رو از کجا اوری خانم یکجا نشین سرزنشگر

ه
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  المیرا

المیراخانوم همه که تو خیابونن مشت کنکور دکتری و سایر آزمونها نیستن… دقت کن… بسکه بقول خودت درس خوندی تک بعد شدی… مردم قضاوت میکنی که تو خیابون میچرخن…
مثل اینکه باید شبیه بچه ها برات دونه دونه توضیح بدیم:

میلیون ها نفر دارن تو این کشور زندگی میکنن
عده ایی میرن سرکار
عده ایی از سرکار برمیگردن
عده ایی میرن دیدن مادر و پدر پیرشون و عده ایی هم ازین کار ثواب برمیگردن
عده ایی میرن خرید مایحتاج
عده ایی از خرید برمیگردن
عده ایی میرن دکتر
عده ایی از دکتر برمیگردن
عده ایی مریض دارن بیمارستان مجبور برن بهش سربزنن
عده ایی میرن داروخانه
عده ایی از داروخانه برمیگردن
عده ایی میرن تعمیرگاه
عده ایی از تعمیرگاه برمیگردن
و خلاصه خیلی چیزای دیگه که ما نمیدونیم و فکرشم نمیتونیم بکنیم که مردم برای چی بیرون رفتن

مطمئن باش اکثریت از سرناچاری بیرون میرن و همه پشت کنکوری نیستن

بازم بگم یا گرفتی چی میگم؟

مهرداد در جواب به خانم المیرا
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۳:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  المیرا

اینکه سرکار از درک شرایط حاد و مهم جامعه تون عاجز هستید شکی نیست. حتماً برای امرار معاش و حتی خرید مایحتاج هم از منزل خارج نشده اید

ندا
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

چشم به فرمان شما کارتمونونمیگیریم
منتظر ابلاغیه شما بودیم جناب

S
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ

فردا آزمونى برگزار نخواهد شد.

آبی
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ

مطمئن باشید فردا بعد از کنکور در گزارش های تلویزیونی نشون میدن قشنگ رعایت شد همه چی و سنجش هم به خودش افتخار میکنه و میگن باید تمام کنکور ها برگزار بشه

آبی
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ب٫ظ

۷۰ درصد خیلیه .. معلومه تمام کسایی که می گفتن تعویق هم کارتا رو گرفتن :)

بی نام
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

بله کارتامون رو گرفتیم، چون ماهم یک سال تمامه زحمت کشیدیم
برخلاف تصوری که وجود داشت تعویقی ها درس نخون هستن الان هممون آمادگی جواب دادن به سوالات رو داریم و تمام مشکلمون برگزاری تو شرایط نسبتا ایمن بود که متاسفانه آخرش هم محقق نشد.
امیدوارم همه دوستان به سلامتی و موفقیت از این کنکور عبور کنند

رضا
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

دوستان آخر دکتری بیکاریه….دنبال کار باشین….مگه دانشگاه ها چقدر هیئت علمی میخوان با این کاهش تعداد دانشجو. تازه ۶۰ درصد کنکوری ها تجربین اگه نیاز به هیئت علمی هم باشه تو گروه های پزشکی نیاز خواهد بود

sara
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

منتظرم ک دقیقه نود کنسل بشه

ر
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  sara

منم

مینا
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  sara

شما چقدر خوش خیالید

فاطمه
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

سلام
دیشب آقای وهاب زاده یک عکس استوری کرده بودن که صندلی ها تووی راهرو نزدیک بهم با سقف کوتاه و بدون پنجره بود

نمی دونم اگه بچه ها وارد سالن بشن، ببینن صندلی ها اینطوری چیده میشه چه حالی میشن

خیلی التماستون کردیم همگی به تعویق بندازید، برای جون خودمون و خانواده هامون التماستون کردیم…. بخاطر خدا حداقل صندلی ها رو جاهای در و پنجره دار بچینید، ماها بچه های همین آب و خاکیم، بخاطر خدا بهمون رحم کنید، خانواده داریم….

علی
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

بچه ها الکی برای ترغیب بقیه میگن. لطفا کارتو نگیرید هنوزم وقت داریم اعتراض تا لغو کنکور دکتری

ترنم
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

شما واقعا کارت نگرفتید یا ابنجوری میخواید دل دواطلب ها رو خالی کنی. بس کنید این حرفای پوچ رو. کدوم لغو؟

ز
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵ ب٫ظ

دریافت کارت به معنی شرکت در امتحان نیست.

یک دوست
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ز

من کارتمووگرفتم ک ببینم حوزه کجاس و کارت دو کد رشته سنجش بهداشت رو گرفتم ولی مشهد نمیرم برا شرکت در ازمون چون ۵ ساعت باید تو راه باشم‌.ولی حیف ۲۰۰ تومن الکی پرید

دکتری
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

وزیر علوم میگه بازرسی با راکت هست فاطمه زرین آمیزی میگه بازرسی بدنی با راکت حداقل سعی کنید حرفاتون یکی باشه!

TAR
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

تعویقیا که زیاد بودن پ چی شد ؟
#پوپولیستا

بی نام
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

ماهم مثل شما یک ساله داریم میخونیم اما به شدت از اینکه کنکور تو شرایط اوج کرونا برگزار بشه استرس داریم، ولی مگه میشه کارت نگیریم و شرکت نکنیم؟! یک ساله زندگی ماهاهم مختل شده و همش داریم دوره میکنیم،
الان شرکت نکنیم که تمام زحماتمون هدر میره

مهرداد در جواب TAR
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

دقیقاً کسی که انگ پوپولیست به دیگران میزند برای همه شناخته شده است. خیلی ذوق زده نباشید چون این بویی که به مشام جنابتان خورده بوی کباب نیست…

محمودی
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

با سلام متاسفانه این مشکل هممونه منم کارت گرفتم ولی به شدت واهمه دارم از بابت والدین سالخورده که بیماری زمینه ای هم دارن چی میشد خود اسفند ماه برگزار میکردن که این بلا سرمون نیاد

فرناز
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲ ب٫ظ

چقدر بابا ..‌.
با این آمارها تاکی میخوان بازی کنن؟
از اون هفتاد درصد کم کم بیست درصد فقط رفتن توی سایت ببینن که حوزه اشون کجا افتاده بوده!
سر جلسه مشخص میشه چند درصد شرکت نکردند!

فرهاد
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

خدا وکیلی حریرچی یه حرف قشنگی گفت تو شبکه ۳.گفت کل داوطلبان دکتری به اندازه یک روز ورودی پاساژ علایدین نمیشه!!!

ر
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

اگه اندازه پاساژ علاالدینه، چرا تو همون اسفند و خرداد نگرفتن

نانسی
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ر

خانم یا آقای ر
لطفا یکبار به جای متهم کردن کلاه رو قاضی کنید، این ویروس منحوس اولین باره که به ریشه بشریت زده و هیچ کس در دنیا تجربه مقابله با اون رو نداشته . طبیعیه که اولین اقدامات اقداماتی از روی محافظه کاری بوده . اونا هم مثل ما انساند از آینده خبر نداشتند که قراره ویروس اینطور پیشرفت کنه و گرنه طبق فرمایش شما از همون اسفند خیلی کارا میشد کرد.

الهه
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

متاسفانه خیلی از داوطلبین هم سردرگم هستند و شرایط خیلی سخته

الهه
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳ ب٫ظ

من هم کارت گرفتم اما واقعا تردید دارم بدم یا نرم چون فقط به خودم بستگی نداره اگر یک درصد درگیر این ویروس بشم خانواده ام هم درگیر میکنم

محمد
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

سلام
اگر واقعا برنامه ریزی و مطالعه داشتید، ریسک کنید و حتما با رعایت موارد بهداشتی شرکت کنید.
من حقیقتش خیلی مطالعه نداشتم و راحت میتونم از خیرش بگذرم و میمونم سال بعد.

یک دوست
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ادم هرچقدر هم خونده باشه ولی اگه خدای نکرده بیمار بشه اصا ارزش نداره.پارسال بابت یک دارویی ک بدون تست بهم تزریق شد و شرایط روحیم تا ۷ ماه درگیر بیماری بودم و بدون بقیه نمیتونستم کارامو انجام بدم….الانم همش بخودم دلداری میدم ک نمیرم مگه چی میشه

محمد
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  یک دوست

” یک دوست” عزیز آرزوی بهبودی کامل رو برات دارم.
اما نباید گروهی که مرددند رو ناامید کنیم. من و شما ممکنِ بتونیم خیلی ساده انتخاب کنیم.برای همه اینطور نیست و درگیر ملاحظات زیادی هستند.
من و شما اگر شرکت نکنیم به نحوی داریم به اونها هم کمک می‌کنیم. پس به جای تلقین احساس گناه اجتماعی بین داوطلباتی که می‌خواند شرکت کنند بهتره امیدوارم باشیم که سلامت و موفق باشند.

فرناز
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  یک دوست

منم شرکت نمی کنم. باور بفرمایید با این شرایط اقتصادی کلاسهای کنکور هم ثبت نام کردم چون مصمم بودم و درسم هم خوندم اما برا خودم ارزش قائلم. جونم بذارم کف دستم که برم کنکور بدم که چی؟
اونا که دکتری خوندن الان موفق اند. احساس رضایت دارند؟
من به شخصه تو این مدت کرونا خودم بدون دانشگاه و استاد، رشته تحصیلیم ادامه میدم.
دارن ما رو بازی میدن، فقط وقت و ذهن ما رو درگیر کردن الکی
پنج ماه منتظر کنکور باش بعد مصاحبه مجهول الحال آخرشم باز سر خطی کنکور ۱۴۰۰ و همون مشکلات

نانسی
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

اگر شما یا خانواده بیماری زمینه ای خطرناک دارید حق دارید احتیاط کنید و شرکت نکنید ولی اگر اینطور نیست به نظر من با حداکثر رعایت وارد بهداشتی شرکت کنید و بعدش تا دو هفته از خانواده کمی فاصله بگیرید